Постинг
26.12.2014 00:04 -
Нямам право да мразя руснаците
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 18933 Коментари: 49 Гласове:
Последна промяна: 26.12.2014 12:38
Прочетен: 18933 Коментари: 49 Гласове:
39
Последна промяна: 26.12.2014 12:38
Весели празници на всички!
Спомням си като дете , един път влязох в кабинета на прадядо ми Там достъпът беше труден , сигурно съм бил с баща ми Уплаших се, снимки от сражения, оръжия по стената По-късно го ограбиха, остана само портрет в голям формат на прадядо ми, удивително приличащ на Вазов
Бил е приятел на Стамболов, участвал е в Старозагорското въстание И в Априлското също, след това бяга в Русия Учи за кратко във военно училище, след това се записва при опълченците Но поради това ,че владее турски и руски го определят за разузнавач Не е бил на Шипка. Но в края на войната за заслугите му руското командване му присъжда офицерски чин Бил е кмет на родния си град и народен представител При русофилския бунт е осъден на смърт Извеждат го , да му изпълнят присъдата , но поради буря отлагат изпълнението и на следващия ден При повторното му извеждане пристига телеграма от Стамболов за помилването му ! Стамболов, след изпълнението на присъдата на приятеля му Олимпи Панов, когото отказал да помилва, дори и на молбите на майка си и плакал цяла нощ след това , имал обичай да праща телеграми за помилване на другия ден след изпълнението й
Освен портрета на прадядо ми, нямам преки други впечатления от него, само разказаното от баща ми. Как Захари Стоянов е искал спомените му, за да ги включи в "Записките" , но след скандал на тема русофилство ги унищожил
Как лъскал обувките си до блясък/ навик от военното училище/ и невероятното му движение сред калните улици, така ,че по тях нямало капчица кал
И за напразните им усилия да разберат нещо за революционната му дейност След дълго мълчание казвал, че е бил в Русия и там е учил!
Бяхме поканени ,негови роднини в родния му град за ознаменуване на 160 години от рождението му Останах изненадан от тържеството Плочата на родната му къща, представях си Левски и Райна Княгиня/ далечна роднина/ как влизат в нея. Въпреки че бяха минали повече от сто години от напущането му, хората го тачеха и уважаваха Както и в града на новото му местожителство
Рядък случай, два града го считат за техен, заслужил гражданин!
Баща ми е участвал в Отечествената война, бил е в артилерийски дозор, на брега на Драва Ударът на германците е бил срещу българските позиции, срещу тях Знаели са, че са неопитни, разправял ми е баща ми преди това, как германците се забавлявали с тях, не можели да се покажат от окопите, поискали помощ от руснаците Тя дошла веднага Казали им да стоят в окопите и да гледат Атакували германците веднага Германците разбрали, че това са руснаци и те се втурнали в ръкопашен бой, нещо ужасно! Само руснаци и германци са способни на това, твърдеше баща ми!
Та при атаката на Драва, в халето на фабриката влетял постовият и казал, че германците атакуват Баща ми вижда ,че е останал сам
Блъска вратата и излиза навън Почва да бяга към нашите позиции Германците му викат " Халт", но той бяга Не са искали да го убият, само да го ранят и пленят Вижда ниско долу трасиращите куршуми, нещо го парва в крака, пада в дол и продължава да бяга докато , след няколко километра , на руски го спират и го питат какъв е . Успява да каже че е българин и, че е ранен и губи съзнание Преди това е видял, че ботушът му е пълен с кръв Беше му останала дупка в крака Като дете се ужасявах , като я виждах и той отбягваше да ми я показва Идва в съзнание в руска болница
Тези млади момчета са го пренесли в снега , от предните позиции до лазарета, там са го спасилиДвайсетина дена след това го посещава Щерю Атанасов, началник - щаба с руски маршал и го поздравяват Имаше много медали и ордени, руски също
Но междувременно, преди да се разбере, че е оцелял, пращат телеграма на родителите му, че е загинал , там където е бил, няма оцелели Дядо ми получава удар 18 години беше парализиран, бях дете, спомням си това
Та ако не са били тези момчета, русначета, да пренесат баща ми в болницата, ясно е че след десетина години нямаше и аз как да се появя на бял свят
Спомням си като дете , един път влязох в кабинета на прадядо ми Там достъпът беше труден , сигурно съм бил с баща ми Уплаших се, снимки от сражения, оръжия по стената По-късно го ограбиха, остана само портрет в голям формат на прадядо ми, удивително приличащ на Вазов
Бил е приятел на Стамболов, участвал е в Старозагорското въстание И в Априлското също, след това бяга в Русия Учи за кратко във военно училище, след това се записва при опълченците Но поради това ,че владее турски и руски го определят за разузнавач Не е бил на Шипка. Но в края на войната за заслугите му руското командване му присъжда офицерски чин Бил е кмет на родния си град и народен представител При русофилския бунт е осъден на смърт Извеждат го , да му изпълнят присъдата , но поради буря отлагат изпълнението и на следващия ден При повторното му извеждане пристига телеграма от Стамболов за помилването му ! Стамболов, след изпълнението на присъдата на приятеля му Олимпи Панов, когото отказал да помилва, дори и на молбите на майка си и плакал цяла нощ след това , имал обичай да праща телеграми за помилване на другия ден след изпълнението й
Освен портрета на прадядо ми, нямам преки други впечатления от него, само разказаното от баща ми. Как Захари Стоянов е искал спомените му, за да ги включи в "Записките" , но след скандал на тема русофилство ги унищожил
Как лъскал обувките си до блясък/ навик от военното училище/ и невероятното му движение сред калните улици, така ,че по тях нямало капчица кал
И за напразните им усилия да разберат нещо за революционната му дейност След дълго мълчание казвал, че е бил в Русия и там е учил!
Бяхме поканени ,негови роднини в родния му град за ознаменуване на 160 години от рождението му Останах изненадан от тържеството Плочата на родната му къща, представях си Левски и Райна Княгиня/ далечна роднина/ как влизат в нея. Въпреки че бяха минали повече от сто години от напущането му, хората го тачеха и уважаваха Както и в града на новото му местожителство
Рядък случай, два града го считат за техен, заслужил гражданин!
Баща ми е участвал в Отечествената война, бил е в артилерийски дозор, на брега на Драва Ударът на германците е бил срещу българските позиции, срещу тях Знаели са, че са неопитни, разправял ми е баща ми преди това, как германците се забавлявали с тях, не можели да се покажат от окопите, поискали помощ от руснаците Тя дошла веднага Казали им да стоят в окопите и да гледат Атакували германците веднага Германците разбрали, че това са руснаци и те се втурнали в ръкопашен бой, нещо ужасно! Само руснаци и германци са способни на това, твърдеше баща ми!
Та при атаката на Драва, в халето на фабриката влетял постовият и казал, че германците атакуват Баща ми вижда ,че е останал сам
Блъска вратата и излиза навън Почва да бяга към нашите позиции Германците му викат " Халт", но той бяга Не са искали да го убият, само да го ранят и пленят Вижда ниско долу трасиращите куршуми, нещо го парва в крака, пада в дол и продължава да бяга докато , след няколко километра , на руски го спират и го питат какъв е . Успява да каже че е българин и, че е ранен и губи съзнание Преди това е видял, че ботушът му е пълен с кръв Беше му останала дупка в крака Като дете се ужасявах , като я виждах и той отбягваше да ми я показва Идва в съзнание в руска болница
Тези млади момчета са го пренесли в снега , от предните позиции до лазарета, там са го спасилиДвайсетина дена след това го посещава Щерю Атанасов, началник - щаба с руски маршал и го поздравяват Имаше много медали и ордени, руски също
Но междувременно, преди да се разбере, че е оцелял, пращат телеграма на родителите му, че е загинал , там където е бил, няма оцелели Дядо ми получава удар 18 години беше парализиран, бях дете, спомням си това
Та ако не са били тези момчета, русначета, да пренесат баща ми в болницата, ясно е че след десетина години нямаше и аз как да се появя на бял свят
Вълнообразно
© Трети март не ни разделя – разделят ни...
Описание на типичният антибългарски бокл...
© Падна бе, падна!
Описание на типичният антибългарски бокл...
© Падна бе, падна!
Не само понякога
ВИА БОЛГЕРА - БЪЛГАРСКИЯТ ПЪТ,БЪЛГАРИТЕ ...
Олга Николова Скобелева- СВЯТИЦАТА, спор...
ВИА БОЛГЕРА - БЪЛГАРСКИЯТ ПЪТ,БЪЛГАРИТЕ ...
Олга Николова Скобелева- СВЯТИЦАТА, спор...
Войната е ирационално начинание и масов изблик на гордост, в които правилата на обичайното човешко мислене и поведение неизбежно се оказват маргинализирани, а убийството е превърнато в геройство или в единствената възможност за оцеляване. В по-широк цивилизационен план, по-добрата традиция повелява да не се мрази никого, нито дори враговете. Неслучайно гордостта е обявена за смъртен грях, а завета на Исус гласи: "Обичай врага си", а това предполага сила, защото слабия рядко има възможност да покаже милостта и обичта си. Саможертвата на Исус е съвършения израз на духовната сила при отсъствие на физическа такава.
Омразата принизява човека по-ниско от животните, а когато една от страните приема несъгласието за омраза, неизбежният резултат е война и убийства на хора, които нямат нищо общо с нея, а вината им е, че са се оказали в неправилното време на неправилното място. Вярвам, че пътя към просперитета е в разбирателство включващо съзнанието, че зачитането на правилата и толерантността е по-важно от егоцентризма, самоизтъкването и алчността на властимащите, които оправдават властта си с разпалване на омраза към различието и подменят производството на блага с производство на врагове.
Поздрави и весели празници!
цитирайОмразата принизява човека по-ниско от животните, а когато една от страните приема несъгласието за омраза, неизбежният резултат е война и убийства на хора, които нямат нищо общо с нея, а вината им е, че са се оказали в неправилното време на неправилното място. Вярвам, че пътя към просперитета е в разбирателство включващо съзнанието, че зачитането на правилата и толерантността е по-важно от егоцентризма, самоизтъкването и алчността на властимащите, които оправдават властта си с разпалване на омраза към различието и подменят производството на блага с производство на врагове.
Поздрави и весели празници!
Весели Празници!
Здраве и благополучие на теб и цялото семейство!
цитирайЗдраве и благополучие на теб и цялото семейство!
обичай ги. Голяма полза ще извлечеш от това. Ако не те спре ДАНС, разбира се...
цитирайЗа чудесния анализ, за разбирането!
Да, така е, омразата е лошо чувство, граничещо с примитивизъм! Така е, не мрази, дори обичай врага си, така и той може да се осъзнае и коригира!
Поздрави и весели празници и на тебе!
цитирайДа, така е, омразата е лошо чувство, граничещо с примитивизъм! Така е, не мрази, дори обичай врага си, така и той може да се осъзнае и коригира!
Поздрави и весели празници и на тебе!
За добрите пожелания, за разбирането!
Здраве и късмет на тебе и семейството ти!
Весели празници!
цитирайЗдраве и късмет на тебе и семейството ти!
Весели празници!
Любовта и омразата са силни чувства! Те могат да влезнат в действие само в крайни случаи
В рода ни прадядо ни е икона, всяко новородено автоматически приема името му като фамилия/ ако е по-мъжка линия/, моите деца също Така, че няма как точно аз да тръгна срещу родовата памет и срещу него!
Весели празници!
цитирайВ рода ни прадядо ни е икона, всяко новородено автоматически приема името му като фамилия/ ако е по-мъжка линия/, моите деца също Така, че няма как точно аз да тръгна срещу родовата памет и срещу него!
Весели празници!
Поздрави!... По принцип омразата не е градивна... А и руснаците са ни роднини...
цитирайТака е омразата е лошо чувство Има постинги, в които омразата към руснаците е в прекомерен излишък Ако има основание за нещо да сме недоволни, то е, че капитализмът ни в значителна степен е по техен модел!
Защото и там парвенюта взеха връх Но ние в значителна степен преиграваме
Но едно е да си недоволен , друго - да мразиш
А както казваш, ние сме и роднини!
Не бива!
Весели празници ти желая!
цитирайЗащото и там парвенюта взеха връх Но ние в значителна степен преиграваме
Но едно е да си недоволен , друго - да мразиш
А както казваш, ние сме и роднини!
Не бива!
Весели празници ти желая!
от гледна точка на антропологията, но омразата е глупост. Днес на мен лично ми е нужно да се разгранича от фалшивото братство, втълпявано повече от век на нашите предци и нас поради скрити, подмолни цели. Впрочем тези неща са навредили на тях самите още повече. Та какво има да се намесват чувства в тези неща? Хората, спасили твоите предци, са човеци. Моята баба пък ми е разказвала колко зле са се държали руснаците в дома и по девети септ. и огромната разлика с поведението на германците по онова време. всеки има спомени. Честито Рождество Христово!
цитирай
10.
germantiger -
За ЛИЧНАТА ИСТОРИЯ - поздравления, че си я разказал и че е драматрична - почитания!
26.12.2014 13:17
26.12.2014 13:17
Кой ти каза да мразиш руснаците?!
ЗАРАДИ ТЯХ 45 ГОДИНИ ТРЯБВАШЕ ДА МРАЗИШ ПЪРВО ГЕРМАНЦИТЕ И СЛЕД ТОВА ВЪОБЩЕ ЗАПАДА (гнилия капитализъм)!
Та не разбрах, кога и колко някой те е натискал да мразиш руснаците, защото аз в ПЪТИ ПОВЕЧЕ И ДЕСЕТКИ ГОДИНИ ПОВЕЧЕ МОГА ДА ТИ ПОКАЖА КАК ТРЯБВАШЕ ДА МРАЗЯ ВСЕКИ, КОЙТО РУСНАИЦТЕ И БГКОМУНЯГИТЕ НИ ПОСОЧВАХА?!
цитирайЗАРАДИ ТЯХ 45 ГОДИНИ ТРЯБВАШЕ ДА МРАЗИШ ПЪРВО ГЕРМАНЦИТЕ И СЛЕД ТОВА ВЪОБЩЕ ЗАПАДА (гнилия капитализъм)!
Та не разбрах, кога и колко някой те е натискал да мразиш руснаците, защото аз в ПЪТИ ПОВЕЧЕ И ДЕСЕТКИ ГОДИНИ ПОВЕЧЕ МОГА ДА ТИ ПОКАЖА КАК ТРЯБВАШЕ ДА МРАЗЯ ВСЕКИ, КОЙТО РУСНАИЦТЕ И БГКОМУНЯГИТЕ НИ ПОСОЧВАХА?!
Да, омразата е лошо чувство!
Баща ми носеше цял живот следата от раняването, животът му е бил на косъм, но никога не го чух да каже лоша дума по адрес на германците Първата година на Слънчев бряг беше управител на плажа Споменът от войната беше пресен Германци и руснаци понякога се биеха Вниманието му беше ангажирано и с това, да не се допусне опасна близост на плажа между руснаци и германци
А дядо ми е бил свидетел за поведението на германци първо и руснаци след това в България Това е частен случай все пак, но беше го впечатлило, че германците акуратно си плащали всичко и допущали контакт и разговори, докато руснаците се държали по - студено и не обичали да плащат Но вероятно не са имали пари и са били инструктирани да се държат така Все пак до скоро сме били съюзници на германците
Но на фронта нещата са били други Там си проличават истинските хора
Честито Рождество Христово!
Весели празници!
цитирайБаща ми носеше цял живот следата от раняването, животът му е бил на косъм, но никога не го чух да каже лоша дума по адрес на германците Първата година на Слънчев бряг беше управител на плажа Споменът от войната беше пресен Германци и руснаци понякога се биеха Вниманието му беше ангажирано и с това, да не се допусне опасна близост на плажа между руснаци и германци
А дядо ми е бил свидетел за поведението на германци първо и руснаци след това в България Това е частен случай все пак, но беше го впечатлило, че германците акуратно си плащали всичко и допущали контакт и разговори, докато руснаците се държали по - студено и не обичали да плащат Но вероятно не са имали пари и са били инструктирани да се държат така Все пак до скоро сме били съюзници на германците
Но на фронта нещата са били други Там си проличават истинските хора
Честито Рождество Христово!
Весели празници!
НЕ Е СТАНАЛО ЯСНО, но няма и да ги посоча , има постинги пропити с омраза към Русия и към руснаците Не знам доколко са основателни, но да не изреждам как социализмът беше подредил семейството ни Майка ми от директор на училище беше безработна, гавреха се, назначаваха я за чистачка с временна заповед, накрая я запратиха учител в затънтено село с мен, на 10 години Но се доказа и там Как ни бе отчуждена лична къща в центъра на града, бяхме жестоко ограбени един път тогава, същите след " промяната" ни ограбиха втори път!
Но за какво да ги мразя С тях или без тях съм си постигнал това, което ми е било писано, не са богове и няма да бъдат!Не руснаците, псевдокомунистите, които тогава се тупаха в гърдите като почитатели на всичко руско, а сега са най-върли антикомунисти и респективно антирусисти Това е дразнещото, хамелеонщината
Древните римски историци имат една хубава черта - Когато казват кривиците примерно на даден император, задължително споменават и положителните му черти, защото всеки човек има и хубаво , и лошо в себе си
И аз ще кажа- тази обстановка, в която израснах ме направи боец, да не се предавам, да се боря. Не мога да отрека, че макар и с много усилия от моя страна бариерите пред мен се вдигаха една след друга Защото можеше и изобщо да не се вдигнат
А иначе да ми посочат някой , за да го мразя, това нямаше как да стане
Вярно е, , че ни се обработваше съзнанието Когато се появи кока -кола бяхме ученици През голямото междучасие, с един приятел притичвахме до сладкарницата и пиехме кока кола, беше 15 стотинки Бяхме единствени посетители Докато един ден ни "спипаха "съучениците и изумено реагираха, как е възможно да пием такова нещо Съученикът ми ,с име на римски император - Антоний,беше с много остро чувство за хумор, отговори, че ние двамата сме от Дивия запад
Та такива работи
Честито Рождество Христово!
Весели празници!
цитирайНо за какво да ги мразя С тях или без тях съм си постигнал това, което ми е било писано, не са богове и няма да бъдат!Не руснаците, псевдокомунистите, които тогава се тупаха в гърдите като почитатели на всичко руско, а сега са най-върли антикомунисти и респективно антирусисти Това е дразнещото, хамелеонщината
Древните римски историци имат една хубава черта - Когато казват кривиците примерно на даден император, задължително споменават и положителните му черти, защото всеки човек има и хубаво , и лошо в себе си
И аз ще кажа- тази обстановка, в която израснах ме направи боец, да не се предавам, да се боря. Не мога да отрека, че макар и с много усилия от моя страна бариерите пред мен се вдигаха една след друга Защото можеше и изобщо да не се вдигнат
А иначе да ми посочат някой , за да го мразя, това нямаше как да стане
Вярно е, , че ни се обработваше съзнанието Когато се появи кока -кола бяхме ученици През голямото междучасие, с един приятел притичвахме до сладкарницата и пиехме кока кола, беше 15 стотинки Бяхме единствени посетители Докато един ден ни "спипаха "съучениците и изумено реагираха, как е възможно да пием такова нещо Съученикът ми ,с име на римски император - Антоний,беше с много остро чувство за хумор, отговори, че ние двамата сме от Дивия запад
Та такива работи
Честито Рождество Христово!
Весели празници!
Много интересна и поучителна е твоята история. Ти си достоен наследник на твоите прадядо и баща, които са били истински хора. Такива сега са като игла в купа сено. И правилно го казваш, псевдокомунистите окепазиха прехода. Имам лични наблюдения за такива хора още по времето, когато работех в Енергопроект. След време обаче един по един си получават заслуженото, защото господ бави, но не забравя. И това го видях впоследствие за един от тях. Светли празници за теб и цялото ти семейство!!
цитирайИсториите се преплитат, но най - важното е да запазим човешки облик.
Весели празници!
цитирайВесели празници!
vmir написа:
Войната е ирационално начинание и масов изблик на гордост, в които правилата на обичайното човешко мислене и поведение неизбежно се оказват маргинализирани, а убийството е превърнато в геройство или в единствената възможност за оцеляване. В по-широк цивилизационен план, по-добрата традиция повелява да не се мрази никого, нито дори враговете. Неслучайно гордостта е обявена за смъртен грях, а завета на Исус гласи: "Обичай врага си", а това предполага сила, защото слабия рядко има възможност да покаже милостта и обичта си. Саможертвата на Исус е съвършения израз на духовната сила при отсъствие на физическа такава.
Омразата принизява човека по-ниско от животните, а когато една от страните приема несъгласието за омраза, неизбежният резултат е война и убийства на хора, които нямат нищо общо с нея, а вината им е, че са се оказали в неправилното време на неправилното място. Вярвам, че пътя към просперитета е в разбирателство включващо съзнанието, че зачитането на правилата и толерантността е по-важно от егоцентризма, самоизтъкването и алчността на властимащите, които оправдават властта си с разпалване на омраза към различието и подменят производството на блага с производство на врагове.
Поздрави и весели празници!
Омразата принизява човека по-ниско от животните, а когато една от страните приема несъгласието за омраза, неизбежният резултат е война и убийства на хора, които нямат нищо общо с нея, а вината им е, че са се оказали в неправилното време на неправилното място. Вярвам, че пътя към просперитета е в разбирателство включващо съзнанието, че зачитането на правилата и толерантността е по-важно от егоцентризма, самоизтъкването и алчността на властимащите, които оправдават властта си с разпалване на омраза към различието и подменят производството на блага с производство на врагове.
Поздрави и весели празници!
много то4но ...
16.
zaw12929 -
Да споделиш с другите доброта е да им покажеш, че има защо да вярваме в доброто
26.12.2014 18:31
26.12.2014 18:31
Вашият разказ е, като представителна извадка за всички изпълнени с доброта и благодарност... останалото са ненужни подробности
Здраве и дълголетие...!!!
цитирайЗдраве и дълголетие...!!!
Благодаря ти за хубавите думи! Те си са хубав, Коледен подарък за мен!
Жалко е, че алчността убива човешкото в човека
Имаме го това качество, заложено е в природата ни Но трябва навреме да се спре човек, въпрос и на възпитание е
Когато многото пари не са свързани с добри дела за заобикалящите, те са чиста проба кражба Всичко останало е самозалъгване
Да, споделям това, има карма и един ден се плаща
Весели празници , на тебе и на семейството ти!
цитирайЖалко е, че алчността убива човешкото в човека
Имаме го това качество, заложено е в природата ни Но трябва навреме да се спре човек, въпрос и на възпитание е
Когато многото пари не са свързани с добри дела за заобикалящите, те са чиста проба кражба Всичко останало е самозалъгване
Да, споделям това, има карма и един ден се плаща
Весели празници , на тебе и на семейството ти!
Така е, да запазим човешкото в себе си!
Да изкореним омразата, алчността, те са източник на много беди
Тогава ще се появят и политици, обичащи България и работещи за нея, не за банковите си сметки
България се е справяла и с по-тежки ситуации, вероятно пак ще успее!
Весели празници!
цитирайДа изкореним омразата, алчността, те са източник на много беди
Тогава ще се появят и политици, обичащи България и работещи за нея, не за банковите си сметки
България се е справяла и с по-тежки ситуации, вероятно пак ще успее!
Весели празници!
Да, съгласен съм!
Вмир е майстор на анализа и писането едновременно!
Весели празници!
цитирайВмир е майстор на анализа и писането едновременно!
Весели празници!
Благодаря ти, за мен добрите думи са скъп коледен подарък!
Весели празници, здраве и късмет ти желая!
цитирайВесели празници, здраве и късмет ти желая!
Принципно никой няма право да мрази цял един народ, то си е расизъм. А по отношение на руснаците ние нямаме нито право, нито основание да изпитваме омраза. Факт обаче е, че има екземпляри включително в блога които всячески изявяват омраза към руснаците, аз лично трудно си обяснявам подобно поведение. Все пак благодарение на Русия, днес съществува България, да мразиш Русия е все едно да мразиш България - патология някаква. Иначе много правилно казваш в един от коментарите - да си недоволен е едно, да мразиш е съвсем друго. Да, можем да сме недоволни от едно или друго действие на Русия през различните периоди от историята, но да мразим Русия е съвсем различно, недопустимо.
На германския тигър само ще кажа, че българите не мразят германците, не мисля, че и руснаците мразят германците, дори не мисля, че германците мразят руснаците, тигре ти си имаш своите лични омрази и любови, които нямат общо с действителността.
цитирайНа германския тигър само ще кажа, че българите не мразят германците, не мисля, че и руснаците мразят германците, дори не мисля, че германците мразят руснаците, тигре ти си имаш своите лични омрази и любови, които нямат общо с действителността.
Правилно си го написал, патологичен случай е, ако е искрено това чувство
Другия вариант е опортюнизъм някакъв или поръчка Във всичките варианти говори лошо за проявяващият го, лично аз изпитвам неудобство като се сблъскам с него
Вярно, никой не е безгрешен, но , примерно за социализма, с тяхна помощ ни бе изградена и поддържана икономиката, необятният им пазар беше наш С едно махване на ръка на Брежнев се опрощаваха многомилионни кредити и се отпущаха нови И така нататък.
Ако трябва да се сравнява България, икономиката и - промишленост и селско стопанство особено 25 години след влизането й в Съветската система и сега, намирам коментара за неудобен и излишен Защото имам спомени от 1969 г , бях ученик, но ходихме по бригади в селското стопанство и във фабрики, очевидец съм, не ми трябват и справочници, за да знам истината!
Весели празници!
Желая ти много здраве и късмет!
цитирайДругия вариант е опортюнизъм някакъв или поръчка Във всичките варианти говори лошо за проявяващият го, лично аз изпитвам неудобство като се сблъскам с него
Вярно, никой не е безгрешен, но , примерно за социализма, с тяхна помощ ни бе изградена и поддържана икономиката, необятният им пазар беше наш С едно махване на ръка на Брежнев се опрощаваха многомилионни кредити и се отпущаха нови И така нататък.
Ако трябва да се сравнява България, икономиката и - промишленост и селско стопанство особено 25 години след влизането й в Съветската система и сега, намирам коментара за неудобен и излишен Защото имам спомени от 1969 г , бях ученик, но ходихме по бригади в селското стопанство и във фабрики, очевидец съм, не ми трябват и справочници, за да знам истината!
Весели празници!
Желая ти много здраве и късмет!
По принцип омразата, според мен, е продукт на примитивизъм, страх и безсилие. Тя е негативна, разрушителна, тегли човека към унищожение и самоунищожение. Лично аз не уважавам хора, посветили се на това чувство. Не уважавам също и хората, които обвиняват в омраза всеки, който не е съгласен с тях, защото самите те са източник на омраза. Уважавам креативните, позитивни и творчески настроени хора, които носят светлина и истина на живота. Хубав ден и весело посрещане на новата 2015 година!
цитирайНапълно съм съгласен с написаното от тебе!
Омразата е лошо и натоварващо чувство
Весели празници, здраве и късмет!
цитирайОмразата е лошо и натоварващо чувство
Весели празници, здраве и късмет!
Няма лош народ. Може ли някой да посочи лош народ. Долен. Няма такова нещо.
А политиката, идеологиите, пропагандите, особено след войни и пр. са друго нещо.
Синът ми, след промяната в България, решава да се види със свой приятел в Москва. Приятели от Афганистан, където са учили заедно.
На летището Шереметиево в Москва граничните власти не го пускат. Няма виза. Не знаел, че междувременно са въведени визи. Води се един крайно любопитен разговор с властите. Казват му: "Не може да влезете!" "Как така не мога да влезе,бе. Мен ме чака Юрата, моя приятел. " Те - на своето. Той на своето. "Какви са тези визи, бе! Кой измисли тази глупост? Нали сме братя! Или от днес не сме. Аз пък да не зная."
Накрая граничарите го пускат да влезе. Без даже да поглеждат паспорта. Казват му: Хайде, бегай при твоя приятел!
При преминаването обратно за България, граничарите се чудят как е влязъл този човек. Не е отбелязано в паспорта нищо."Абе ти от небето ли падна, как си влязъл?" А той: "И така може да се каже."
Пускаг го. И пак така минава - без щемпел, без печат." Бегай, момче!"
Та такива ми работи за особеностите на руско-българските граници.
Весели празници, Иване!
цитирайА политиката, идеологиите, пропагандите, особено след войни и пр. са друго нещо.
Синът ми, след промяната в България, решава да се види със свой приятел в Москва. Приятели от Афганистан, където са учили заедно.
На летището Шереметиево в Москва граничните власти не го пускат. Няма виза. Не знаел, че междувременно са въведени визи. Води се един крайно любопитен разговор с властите. Казват му: "Не може да влезете!" "Как така не мога да влезе,бе. Мен ме чака Юрата, моя приятел. " Те - на своето. Той на своето. "Какви са тези визи, бе! Кой измисли тази глупост? Нали сме братя! Или от днес не сме. Аз пък да не зная."
Накрая граничарите го пускат да влезе. Без даже да поглеждат паспорта. Казват му: Хайде, бегай при твоя приятел!
При преминаването обратно за България, граничарите се чудят как е влязъл този човек. Не е отбелязано в паспорта нищо."Абе ти от небето ли падна, как си влязъл?" А той: "И така може да се каже."
Пускаг го. И пак така минава - без щемпел, без печат." Бегай, момче!"
Та такива ми работи за особеностите на руско-българските граници.
Весели празници, Иване!
Хубав, поучителен разказ/ особено за някои/ за особеността на българо - руските взаимоотношения Че са по-специален, особен тип и не се включват в тривиалните
Весели празници, здраве и късмет!
цитирайВесели празници, здраве и късмет!
21. merlin68 - Принципно никой няма право да мрази ...
00:18
Принципно никой няма право да мрази цял един народ, то си е расизъм. А по отношение на руснаците ние нямаме нито право, нито основание да изпитваме омраза. Факт обаче е, че има екземпляри включително в блога които всячески изявяват омраза към руснаците, аз лично трудно си обяснявам подобно поведение. Все пак благодарение на Русия, днес съществува България, да мразиш Русия е все едно да мразиш България - патология някаква. Иначе много правилно казваш в един от коментарите - да си недоволен е едно, да мразиш е съвсем друго. Да, можем да сме недоволни от едно или друго действие на Русия през различните периоди от историята, но да мразим Русия е съвсем различно, недопустимо.
На германския тигър само ще кажа, че българите не мразят германците, не мисля, че и руснаците мразят германците, дори не мисля, че германците мразят руснаците, тигре ти си имаш своите лични омрази и любови, които нямат общо с действителността.
...
Объркал си се, както често ти се случва ;)
Омразата към Германия е документирана в буквално хиляди руски и български
филми
книги
вестници
списания
предавания
проапаганда словом
И това може лесно да се провери и проследи в миналото.
цитирай00:18
Принципно никой няма право да мрази цял един народ, то си е расизъм. А по отношение на руснаците ние нямаме нито право, нито основание да изпитваме омраза. Факт обаче е, че има екземпляри включително в блога които всячески изявяват омраза към руснаците, аз лично трудно си обяснявам подобно поведение. Все пак благодарение на Русия, днес съществува България, да мразиш Русия е все едно да мразиш България - патология някаква. Иначе много правилно казваш в един от коментарите - да си недоволен е едно, да мразиш е съвсем друго. Да, можем да сме недоволни от едно или друго действие на Русия през различните периоди от историята, но да мразим Русия е съвсем различно, недопустимо.
На германския тигър само ще кажа, че българите не мразят германците, не мисля, че и руснаците мразят германците, дори не мисля, че германците мразят руснаците, тигре ти си имаш своите лични омрази и любови, които нямат общо с действителността.
...
Объркал си се, както често ти се случва ;)
Омразата към Германия е документирана в буквално хиляди руски и български
филми
книги
вестници
списания
предавания
проапаганда словом
И това може лесно да се провери и проследи в миналото.
Солиден аргумент за липсата на омраза. Поздрави! :)
цитирайТочно определение-липса на омраза!
Единственото, което не са прощавали прадедите ми е предателството!
Прадядо ми, вече на солидна възраст, към 90 години, обичал да излиза на главната . Пред къщата , на стол, когато времето е хубаво Турци от околните села минават и почтително го поздравяват По-възрастни се спират, питат го как е и почва дълъг , приятелски разговор за миналото Знаят кой е
Но не е същото с циганите Когато го видят пред къщата, това било сигнал за тях, че трябва да заобиколят откъм солниците, не бива да минават по главната
Мислил съм, защо и съм стигнал до извода, че е свързано само с предателство от цигани Примери много, особено с башибозука
Дядо ми не обичаше гърците, при положение ,че майка му е била гъркиня и е кръстил първородната си дъщеря на нея Нея той обожаваше Нямам спомени за нея, починала е когато майка ми е била малка, не е преживяла смъртта на двете си дъщери Но е възпитала децата си в български дух, самата тя се е чувствала българка!
Дядо ми не обичаше гърците само заради двойното предателство - в Междусъюзническата война и през ПСВ!Същото, в по-малка степен се отнасяше за сърбите
Беше над 80 години, но сутрин със ставането си пееше химна за съюзниците-разбойници
Не прощаваха предателството!
Весели празници , здраве и късмет!
цитирайЕдинственото, което не са прощавали прадедите ми е предателството!
Прадядо ми, вече на солидна възраст, към 90 години, обичал да излиза на главната . Пред къщата , на стол, когато времето е хубаво Турци от околните села минават и почтително го поздравяват По-възрастни се спират, питат го как е и почва дълъг , приятелски разговор за миналото Знаят кой е
Но не е същото с циганите Когато го видят пред къщата, това било сигнал за тях, че трябва да заобиколят откъм солниците, не бива да минават по главната
Мислил съм, защо и съм стигнал до извода, че е свързано само с предателство от цигани Примери много, особено с башибозука
Дядо ми не обичаше гърците, при положение ,че майка му е била гъркиня и е кръстил първородната си дъщеря на нея Нея той обожаваше Нямам спомени за нея, починала е когато майка ми е била малка, не е преживяла смъртта на двете си дъщери Но е възпитала децата си в български дух, самата тя се е чувствала българка!
Дядо ми не обичаше гърците само заради двойното предателство - в Междусъюзническата война и през ПСВ!Същото, в по-малка степен се отнасяше за сърбите
Беше над 80 години, но сутрин със ставането си пееше химна за съюзниците-разбойници
Не прощаваха предателството!
Весели празници , здраве и късмет!
Грешката е във войната Сигурно има и много скрити неща, но Германия е трябвало да приключи с експанзионистичната си политика на 01 09 1939 г , поне аз така мисля Дотогава е била справедлива, присъединявала е несправедливо отнети земи, например Рур
Но доколко е било успешно тази пропаганда, да се представят само в лоша светлина германците, съдя от баща ми Последиците от раняването му бяха за цял живот, но следеше да няма сблъсък между руснаци и германци на плажа в Слънчев бряг
Весели празници, здраве, късмет!
цитирайНо доколко е било успешно тази пропаганда, да се представят само в лоша светлина германците, съдя от баща ми Последиците от раняването му бяха за цял живот, но следеше да няма сблъсък между руснаци и германци на плажа в Слънчев бряг
Весели празници, здраве, късмет!
Тигре, няма да се съглася с теб, че съм се объркал:) Филми, книги, вестници... аз не съм видял филм или чел книга български, или руски в които да се проповядва омраза към германците. За омраза можем да говорим по отношение на нацистите и Хитлер. По време на самата война също е имало омраза и няма как да е иначе, та Хитлер води война за тотално унищожение. Но след ВСВ, аз никъде не съм срещал да се пропагандира омраза към германския народ. Това, че има много филми разказващи за войната и за победата над хит
леризма, не го бъркай с омраза към германците, не отъждествявай германците с нацизма.
цитирайлеризма, не го бъркай с омраза към германците, не отъждествявай германците с нацизма.
Не бяха представяни в положителна светлина или пък като някакви герои, но и не бяха окарикатурвани Но това е нормално, предвид войната, която са разпалили
Важното е, че са си взели поука и даже имат закони, които ограничават евентуална възможност нова война да тръгне от Германия!
Весели празници, здраве и късмет!
цитирайВажното е, че са си взели поука и даже имат закони, които ограничават евентуална възможност нова война да тръгне от Германия!
Весели празници, здраве и късмет!
— Дочь Сталина — десятилетия жила и умерла в США.
— Сын Хрущева — гражданин США.
— Где дочери Путина? В России их не видно.
— Депутат Пехтин. С сыном в США.
— Министр транспорта Московской области — Кацыва. С сыном в США.
— Дети депутата Железняка — живут в Швейцарии.
— Дети Астахова. Один во Франции, другой в Англии.
— Дети и внуки "главного патриота России" главы РЖД Владимира Якунина живут за пределами страны — в Англии и Швейцарии.
— Дочка министра иностранных дел Сергея Лаврова Екатерина живет и учится в США.
— Сын — вице–спикера госдумы А.Жукова долго жил и учился в Лондоне.
— Дочь вице–спикера гос.думы Сергея Анденко учится и живёт в Германии.
— Старший сын вице–премьера Дмитрия Козака — Алексей живет за границей и занимается строительным бизнесом.
— Младший брат Алексея Козака, Александр, работает в Credit Suisse
— Старший сын депутата Ремезкова, Степан, недавно закончил милитер–колледж Вэлли Фордж в Пенсильвании (год обучения стоит 1 млн 295 761 руб.).
Его младшая дочь живёт в Вене, где занимается гимнастикой. Маша Ремезкова представляла сборную Австрии(!!!) на детских соревнованиях в Любляне.
— Дочь депутата В. Фетисова — Анастасия, выросла и выучилась в США.Писать и читать по–русски Настя так и не научилась.
— Дочь Светланы Нестеровой, депутата гос.думы от фракции «Единая Россия» — живет в Англии.
— У главного борца за "традиционные православные ценности" Е. Мизулиной сын Николай учился в Оксфорде, получил диплом и переехал жить на постоянной основе в толерантную Бельгию, где разрешены однополые браки.
— Дочь депутата Воронцова Анна проживает в Италии. Туда она переехала из Германии.
— У единоросса Елены Раховой, прославившуюся тем, что она ленинградцев, проживших менее 120 дней в блокаде, назвала "недоблокадниками", дочь живет в США.
— Дочь экс–спикера ГД,одного из основателей партии "Единая Россия", а ныне члена Совбеза Бориса Грызлова Евгения живёт в Таллине. И даже недавно получила эстонское гражданство.
— Сын бывшего министра образования Андрей Фурсенко живёт на постоянной основе в США.
— Сын В.Никонова (внука Молотова), президента фонда «Политика» — гражданин США.
Источник:
http://politota.d3.ru/comments/640898/
цитирай— Сын Хрущева — гражданин США.
— Где дочери Путина? В России их не видно.
— Депутат Пехтин. С сыном в США.
— Министр транспорта Московской области — Кацыва. С сыном в США.
— Дети депутата Железняка — живут в Швейцарии.
— Дети Астахова. Один во Франции, другой в Англии.
— Дети и внуки "главного патриота России" главы РЖД Владимира Якунина живут за пределами страны — в Англии и Швейцарии.
— Дочка министра иностранных дел Сергея Лаврова Екатерина живет и учится в США.
— Сын — вице–спикера госдумы А.Жукова долго жил и учился в Лондоне.
— Дочь вице–спикера гос.думы Сергея Анденко учится и живёт в Германии.
— Старший сын вице–премьера Дмитрия Козака — Алексей живет за границей и занимается строительным бизнесом.
— Младший брат Алексея Козака, Александр, работает в Credit Suisse
— Старший сын депутата Ремезкова, Степан, недавно закончил милитер–колледж Вэлли Фордж в Пенсильвании (год обучения стоит 1 млн 295 761 руб.).
Его младшая дочь живёт в Вене, где занимается гимнастикой. Маша Ремезкова представляла сборную Австрии(!!!) на детских соревнованиях в Любляне.
— Дочь депутата В. Фетисова — Анастасия, выросла и выучилась в США.Писать и читать по–русски Настя так и не научилась.
— Дочь Светланы Нестеровой, депутата гос.думы от фракции «Единая Россия» — живет в Англии.
— У главного борца за "традиционные православные ценности" Е. Мизулиной сын Николай учился в Оксфорде, получил диплом и переехал жить на постоянной основе в толерантную Бельгию, где разрешены однополые браки.
— Дочь депутата Воронцова Анна проживает в Италии. Туда она переехала из Германии.
— У единоросса Елены Раховой, прославившуюся тем, что она ленинградцев, проживших менее 120 дней в блокаде, назвала "недоблокадниками", дочь живет в США.
— Дочь экс–спикера ГД,одного из основателей партии "Единая Россия", а ныне члена Совбеза Бориса Грызлова Евгения живёт в Таллине. И даже недавно получила эстонское гражданство.
— Сын бывшего министра образования Андрей Фурсенко живёт на постоянной основе в США.
— Сын В.Никонова (внука Молотова), президента фонда «Политика» — гражданин США.
Источник:
http://politota.d3.ru/comments/640898/
31. merlin68 - Тигре, няма да се съглася с теб, че ...
12:15
Тигре, няма да се съглася с теб, че съм се объркал:) Филми, книги, вестници... аз не съм видял филм или чел книга български, или руски в които да се проповядва омраза към германците. За омраза можем да говорим по отношение на нацистите и Хитлер. По време на самата война също е имало омраза и няма как да е иначе, та Хитлер води война за тотално унищожение. Но след ВСВ, аз никъде не съм срещал да се пропагандира омраза към германския народ. Това, че има много филми разказващи за войната и за победата над хит
леризма, не го бъркай с омраза към германците, не отъждествявай германците с нацизма.
...
Напротив и ти чудесно знаеш, че съм прав.
Понеже знаеш какво е комунист да лъже, да извращава и да налага - чудесно знаеш, че съм прав.
За да пишеш друго в коментара си - значи или си идиот (какъвто не си, защото си интелигентен доказал човек) или желаеш да манипулираш (приемам последното за вярно).
А за омразата към германците можеш да отвориш в нет-а темата германофобия (тя е разкрита най-вече каква е била на запад), а на Изток беше в пъти по-жестока и лъжлива и тази тема започва още от ПСВ в Русия с убиване и издевателства над германци (вкл. над холандци, евреи и РУСНАЦИ ПРИПОЗНАВАНИ за германци или други и то наистина руснаци, не някакви смесени, не евреи и не други) и това е документирано днес. Ако ти не го знаеш - това е проблем на незнанието ти, но не на истината.
Що иде реч за омразата към германците то тя в СССР и в НРБ започваше в маса уводи на книги (вкл. за средновековието и новото време и то книги без сблъсък по "линията" Германия - Русия). Това се четеше във всяка характеристика на бюргерството, германската философия, камо ли за армия и държава. такива книги аз имам в изобилие от онова време.
Германофобията в НРБ се четеше във всичко свързано по "линията" България - Германия за световните войни и за правителствата между тях и през тези войни, а това беше лъжа.
Лъжата, че правителствата са предали бгинтереса кйогато са били с Германия - не, не са го предали - две световни войни само Германия дава шанс на България напълно да си реши националния въпрос ако победи (е, не побеждава), през ВСВ нещо повече - бгинтереса е защитен, когато бгвойска на остфронта не отива - ето я лъжата - трябва винаги да сме с Русия - ето я червената проруска лъжа и винаги посочването на германското зло. А истината е - следвай бгинтереса.
Германофобията се усеща и сега като ОТГЛАС ОТ ОНОВА ВРЕМЕ - лафовете за това, че българина бил победил навсякъде, но заради германците изгубил войните (първо българина е бит при Добро поле и след това неговия бгбунт следва), второ българина получава РЕШАВАЩА ПОМОЩ ОТ ГЕРМАНЦИ при победите над Русмъния и Сърбия през ПСВ, а тази истина нямаше историческа защита в БГ дори и днес няма на официално ниво и това с лекота мога да ти покажа.
Германофобията се посочваше в политиката Дранг нах остен, но не се показваше руската политика дранг навсякъде - на юг, в далечния изток, на запад в полша, прибалтика и вкл. за сметка на Германия след ВСВ.
Германофобията беше във всичко, което сочеше германския език като отвратителен, което е и днес до голяма степен без значение изток или запад.
Германофобията беше в лъжата, че Хитлер искал да ликвидира вси славяни, което ме напушва на смях или на отвращение към поредната лъжа.
Германофобията беше дори в това да НЕ се изпълнява Нибелунгенлийд цикъла по Вагнер - постави се преди година за първи път от над 60 години...
Германофобията беше да се посочва единствено и само виновник за ПСВ и ВСВ на първо, че и второ, че и трето място само германия, вече "четвърто", "пето" итн места беше посочван и друг виновник.
Германофобията беше в това да НЕ се издават поредица бгпоети писали за Германия и България - има такива, учили там, работили там, то дори Ганчо Ценов не издаваха дори.
ГЕРМАНОФОБИЯТА В ИСТОРИЯТА НЕ САМО ЗА ВСВ И ХИТЛЕР, А ЗА ПСВ, ФРИДРИХ ВЕЛИКИ, ЗА СРЕДНОВЕКОВИЕТО БЕШЕ ФАКТ В СССР И НРБ.
ГЕРМАНОФОБИЯТА В ИЗКУСТВАТА ДА НЕ СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ ОПРЕДЕЛЕНИ КОМПОЗИТОРИ, ДА НЕ СЕ ПЕЧАТАТ ОПРЕДЕЛЕНИ АВТОРИ СЪЩО БЕШЕ ФАКТ.
ГЕРМАНОФОИБИЯТА В УВОДА НА БОЛ НЕЩА КАТО ФИЛОСОФИЯ, ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО БЕШЕ СЪЩО АНТИГЕРМАНСКО И ФАКТ.
Ако човек направи "извадка" от всичко що се наричаше издания, телевизия и пропаганда в онези времена щеше с лекота да направи извода:
кой е най-прекрасно рекламирания народ тук - руския
кой е най-хуления - германския
това с лекота се налага като погледне човек назад и всички чудесно знаем този факт :)
цитирай12:15
Тигре, няма да се съглася с теб, че съм се объркал:) Филми, книги, вестници... аз не съм видял филм или чел книга български, или руски в които да се проповядва омраза към германците. За омраза можем да говорим по отношение на нацистите и Хитлер. По време на самата война също е имало омраза и няма как да е иначе, та Хитлер води война за тотално унищожение. Но след ВСВ, аз никъде не съм срещал да се пропагандира омраза към германския народ. Това, че има много филми разказващи за войната и за победата над хит
леризма, не го бъркай с омраза към германците, не отъждествявай германците с нацизма.
...
Напротив и ти чудесно знаеш, че съм прав.
Понеже знаеш какво е комунист да лъже, да извращава и да налага - чудесно знаеш, че съм прав.
За да пишеш друго в коментара си - значи или си идиот (какъвто не си, защото си интелигентен доказал човек) или желаеш да манипулираш (приемам последното за вярно).
А за омразата към германците можеш да отвориш в нет-а темата германофобия (тя е разкрита най-вече каква е била на запад), а на Изток беше в пъти по-жестока и лъжлива и тази тема започва още от ПСВ в Русия с убиване и издевателства над германци (вкл. над холандци, евреи и РУСНАЦИ ПРИПОЗНАВАНИ за германци или други и то наистина руснаци, не някакви смесени, не евреи и не други) и това е документирано днес. Ако ти не го знаеш - това е проблем на незнанието ти, но не на истината.
Що иде реч за омразата към германците то тя в СССР и в НРБ започваше в маса уводи на книги (вкл. за средновековието и новото време и то книги без сблъсък по "линията" Германия - Русия). Това се четеше във всяка характеристика на бюргерството, германската философия, камо ли за армия и държава. такива книги аз имам в изобилие от онова време.
Германофобията в НРБ се четеше във всичко свързано по "линията" България - Германия за световните войни и за правителствата между тях и през тези войни, а това беше лъжа.
Лъжата, че правителствата са предали бгинтереса кйогато са били с Германия - не, не са го предали - две световни войни само Германия дава шанс на България напълно да си реши националния въпрос ако победи (е, не побеждава), през ВСВ нещо повече - бгинтереса е защитен, когато бгвойска на остфронта не отива - ето я лъжата - трябва винаги да сме с Русия - ето я червената проруска лъжа и винаги посочването на германското зло. А истината е - следвай бгинтереса.
Германофобията се усеща и сега като ОТГЛАС ОТ ОНОВА ВРЕМЕ - лафовете за това, че българина бил победил навсякъде, но заради германците изгубил войните (първо българина е бит при Добро поле и след това неговия бгбунт следва), второ българина получава РЕШАВАЩА ПОМОЩ ОТ ГЕРМАНЦИ при победите над Русмъния и Сърбия през ПСВ, а тази истина нямаше историческа защита в БГ дори и днес няма на официално ниво и това с лекота мога да ти покажа.
Германофобията се посочваше в политиката Дранг нах остен, но не се показваше руската политика дранг навсякъде - на юг, в далечния изток, на запад в полша, прибалтика и вкл. за сметка на Германия след ВСВ.
Германофобията беше във всичко, което сочеше германския език като отвратителен, което е и днес до голяма степен без значение изток или запад.
Германофобията беше в лъжата, че Хитлер искал да ликвидира вси славяни, което ме напушва на смях или на отвращение към поредната лъжа.
Германофобията беше дори в това да НЕ се изпълнява Нибелунгенлийд цикъла по Вагнер - постави се преди година за първи път от над 60 години...
Германофобията беше да се посочва единствено и само виновник за ПСВ и ВСВ на първо, че и второ, че и трето място само германия, вече "четвърто", "пето" итн места беше посочван и друг виновник.
Германофобията беше в това да НЕ се издават поредица бгпоети писали за Германия и България - има такива, учили там, работили там, то дори Ганчо Ценов не издаваха дори.
ГЕРМАНОФОБИЯТА В ИСТОРИЯТА НЕ САМО ЗА ВСВ И ХИТЛЕР, А ЗА ПСВ, ФРИДРИХ ВЕЛИКИ, ЗА СРЕДНОВЕКОВИЕТО БЕШЕ ФАКТ В СССР И НРБ.
ГЕРМАНОФОБИЯТА В ИЗКУСТВАТА ДА НЕ СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ ОПРЕДЕЛЕНИ КОМПОЗИТОРИ, ДА НЕ СЕ ПЕЧАТАТ ОПРЕДЕЛЕНИ АВТОРИ СЪЩО БЕШЕ ФАКТ.
ГЕРМАНОФОИБИЯТА В УВОДА НА БОЛ НЕЩА КАТО ФИЛОСОФИЯ, ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО БЕШЕ СЪЩО АНТИГЕРМАНСКО И ФАКТ.
Ако човек направи "извадка" от всичко що се наричаше издания, телевизия и пропаганда в онези времена щеше с лекота да направи извода:
кой е най-прекрасно рекламирания народ тук - руския
кой е най-хуления - германския
това с лекота се налага като погледне човек назад и всички чудесно знаем този факт :)
Такова е и положението с децата и на нашата висша номенклатура, дори на местно ниво
Например с двете дъщери на комсомолската ни секретарка в гимназията, със сина на комсомолската ни секретарка в Института , където работех, която щеше да припадне, като съобщи за смъртта на Людмила Живкова..И хиляди други знайни и незнайни комунисти Децата им са западни граждани
Да, доказани деца са на бога Янус с двете лица Затова януари месец носи неговото име
Едното му лице е обърнато назад, към отминалата година, другото напред - към Новата
Та и те, винаги са били с две лица, едното ,видимото за нас , обърнато към комунизма, гледащо го предано и проповядващо идеите му за нас, а скритото-към капитализма - обичащо го тайно и също предано, заради материалното, което може да получи с краденото тук!
Не е във връзка с темата, не считам, че руснак и комунист е еквивалентно, с примерите също го доказваш Но иначе си прав, всяка стадо си има мърша
Ще повторя, дразнещи са най-вече хамелеонщината, нагаждачеството!
Весели празници ти желая!
цитирайНапример с двете дъщери на комсомолската ни секретарка в гимназията, със сина на комсомолската ни секретарка в Института , където работех, която щеше да припадне, като съобщи за смъртта на Людмила Живкова..И хиляди други знайни и незнайни комунисти Децата им са западни граждани
Да, доказани деца са на бога Янус с двете лица Затова януари месец носи неговото име
Едното му лице е обърнато назад, към отминалата година, другото напред - към Новата
Та и те, винаги са били с две лица, едното ,видимото за нас , обърнато към комунизма, гледащо го предано и проповядващо идеите му за нас, а скритото-към капитализма - обичащо го тайно и също предано, заради материалното, което може да получи с краденото тук!
Не е във връзка с темата, не считам, че руснак и комунист е еквивалентно, с примерите също го доказваш Но иначе си прав, всяка стадо си има мърша
Ще повторя, дразнещи са най-вече хамелеонщината, нагаждачеството!
Весели празници ти желая!
Честно казано, поне в рода ми няма германофоби Лично за себе си, не допускам за възможно, че някой е в състояние да ме насъска като пес
Двете войни са грешка, самите германци не са на друго мнение, но това не е повод да ги мразим Държали са се изключително коректно с нас, през ПСВ са ни наричали прусаците на Балканите, почти не се е налагало да ни дублират, за разлика от ситуацията с другите съюзници Иначе местните са били слаба ракия за нас, но после са дошли французи, англичани и руснаци. Срещу България! Е, няма как Германия да не помага тогава
Иначе дядо ми е разправял, как след атаката на немски подводници, при която от целия конвой оцелява само техния кораб, как англичаните са прегръщали със сълзи на очи и благодарели на българските пленници, защото били наясно, че само заради тях корабът не е потопен
Така са постъпили германците и през ВСВ Дали са ни земите, ограбени от нас несправедливо в Ньой Оттеглили са се от България когато СССР ни обявява война Спазили са договора
За Борис Трети, за Фердинанд, за Батенберг е ставало дума!
За какво да ги мразим!?
Весели празници!
цитирайДвете войни са грешка, самите германци не са на друго мнение, но това не е повод да ги мразим Държали са се изключително коректно с нас, през ПСВ са ни наричали прусаците на Балканите, почти не се е налагало да ни дублират, за разлика от ситуацията с другите съюзници Иначе местните са били слаба ракия за нас, но после са дошли французи, англичани и руснаци. Срещу България! Е, няма как Германия да не помага тогава
Иначе дядо ми е разправял, как след атаката на немски подводници, при която от целия конвой оцелява само техния кораб, как англичаните са прегръщали със сълзи на очи и благодарели на българските пленници, защото били наясно, че само заради тях корабът не е потопен
Така са постъпили германците и през ВСВ Дали са ни земите, ограбени от нас несправедливо в Ньой Оттеглили са се от България когато СССР ни обявява война Спазили са договора
За Борис Трети, за Фердинанд, за Батенберг е ставало дума!
За какво да ги мразим!?
Весели празници!
НИЕ ГЪРЦИТЕ СМЕ ВУЛГАРОФОБИ..ИМА НЕЩО ДОЛНО И МРЪСНО ВЪВ ВУЛГАРИНА...НИЕ ГЪРЦИТЕ НЕ ПОНАСЯМЕ ПРОСТО ВУЛГАРИ..АБЕ ОТВРАЩАВАТЕ МНОГО СИЛНО НАС ГЪРЦИТЕ....НЕЗНАМ, ИМА МНОГО ДОЛНО И ПРОСТАШКО В ВУЛГАРСКОТО ПЛЕМЕ.
цитирайГърците мразят много тези, които знаят истината за тях И са я научили от личен опит, а не са я прочели в книги
Там тя е различна
Весели празници, млад си, сега ти е време да обичаш, после мрази, колкото искаш!
цитирайТам тя е различна
Весели празници, млад си, сега ти е време да обичаш, после мрази, колкото искаш!
39.
get -
- Не страдам от ФОБии или ФИЛии - Човек, който търси - Знае! Знаейки ИСТИНАТА нищо не ...
29.12.2014 00:32
29.12.2014 00:32
leonleonovpom2 написа:
Здравей, Германтигър!
Честно казано, поне в рода ми няма германофоби Лично за себе си, не допускам за възможно, че някой е в състояние да ме насъска като пес
Двете войни са грешка, самите германци не са на друго мнение, но това не е повод да ги мразим Държали са се изключително коректно с нас, през ПСВ са ни наричали прусаците на Балканите, почти не се е налагало да ни дублират, за разлика от ситуацията с другите съюзници Иначе местните са били слаба ракия за нас, но после са дошли французи, англичани и руснаци. Срещу България! Е, няма как Германия да не помага тогава
Иначе дядо ми е разправял, как след атаката на немски подводници, при която от целия конвой оцелява само техния кораб, как англичаните са прегръщали със сълзи на очи и благодарели на българските пленници, защото били наясно, че само заради тях корабът не е потопен
Така са постъпили германците и през ВСВ Дали са ни земите, ограбени от нас несправедливо в Ньой Оттеглили са се от България когато СССР ни обявява война Спазили са договора
За Борис Трети, за Фердинанд, за Батенберг е ставало дума!
За какво да ги мразим!?
Весели празници!
Честно казано, поне в рода ми няма германофоби Лично за себе си, не допускам за възможно, че някой е в състояние да ме насъска като пес
Двете войни са грешка, самите германци не са на друго мнение, но това не е повод да ги мразим Държали са се изключително коректно с нас, през ПСВ са ни наричали прусаците на Балканите, почти не се е налагало да ни дублират, за разлика от ситуацията с другите съюзници Иначе местните са били слаба ракия за нас, но после са дошли французи, англичани и руснаци. Срещу България! Е, няма как Германия да не помага тогава
Иначе дядо ми е разправял, как след атаката на немски подводници, при която от целия конвой оцелява само техния кораб, как англичаните са прегръщали със сълзи на очи и благодарели на българските пленници, защото били наясно, че само заради тях корабът не е потопен
Така са постъпили германците и през ВСВ Дали са ни земите, ограбени от нас несправедливо в Ньой Оттеглили са се от България когато СССР ни обявява война Спазили са договора
За Борис Трети, за Фердинанд, за Батенберг е ставало дума!
За какво да ги мразим!?
Весели празници!
... не следва да ви плаши !
- Изгледайте филма и ... http://vbox7.com/play:029ea7a236 ... коментирайте?
П.П.
Не мислете ... че по този начин се мъча да омаловажа или адвокатствам, по отношение РОЛЯТА НА ТЕЗИ(фарисеи) КОИТО единствено и само заради ИЗГОДАТА(финансова) допуснаха ПОЯВАТА на тези два "апокалиптични звяра" ... Не! - Защото най-вероятно, "ТЕ" бяха причината за "появата" им?
- Не страдам от ФОБии или ФИЛии - Човек, който търси - Знае! Знаейки ИСТИНАТА нищо не ... ... не бива да го плаши !
https://www.youtube.com/watch?v=eV3jBynDJco#t=539
- Този "театър" се е разигравал ... разиграва ... и ще се разиграва до ... "пълната победа на комунизма" :((((! - Въпроса на въпросите е ! Какво е това "комунизъм" ?
П.П.
- Дано осмислете основно ОПРЕДЕЛЯЩОТО в тези две филмчета за ... ?
цитирайhttps://www.youtube.com/watch?v=eV3jBynDJco#t=539
- Този "театър" се е разигравал ... разиграва ... и ще се разиграва до ... "пълната победа на комунизма" :((((! - Въпроса на въпросите е ! Какво е това "комунизъм" ?
П.П.
- Дано осмислете основно ОПРЕДЕЛЯЩОТО в тези две филмчета за ... ?
Няма никакво съмнение, че зад политиците стоят нечии интереси!
Още като ученик си бях решил, че идол сред политиците не бива да имам
Но все пак, от гледна точка България, дали е бил полезен за нея, може!
Ставало е дума за Батенберг, Стефан Стамболов, Цар Борис, от съвремието
От руските не бих пренебрегнал спорния и станал даже повод за присмех Брежнев
Особено за икономическото й развитие
Иначе, че евреите управляват света, това не подлежи на съмнение, парица е царица
В България официолно според едно преброяване са 1400
Но колко депутати, министри,какви ли не още от такъв произход се извъртяха и даваха " умни и ценни" съвети
Най-изненадващи измежду тях за мен бяха-Екатерината сега Нейнска и мистър 10 %, който на еврейски в кнесета е държал приветствено слово Ако тръгне да ги изрежда всичките човек-Софиянски не е официално такъв, защото само баща му е евреин, сигурно ще изпълнят цифрата, че и отгоре
Весели празници, здраве и късмет!
цитирайОще като ученик си бях решил, че идол сред политиците не бива да имам
Но все пак, от гледна точка България, дали е бил полезен за нея, може!
Ставало е дума за Батенберг, Стефан Стамболов, Цар Борис, от съвремието
От руските не бих пренебрегнал спорния и станал даже повод за присмех Брежнев
Особено за икономическото й развитие
Иначе, че евреите управляват света, това не подлежи на съмнение, парица е царица
В България официолно според едно преброяване са 1400
Но колко депутати, министри,какви ли не още от такъв произход се извъртяха и даваха " умни и ценни" съвети
Най-изненадващи измежду тях за мен бяха-Екатерината сега Нейнска и мистър 10 %, който на еврейски в кнесета е държал приветствено слово Ако тръгне да ги изрежда всичките човек-Софиянски не е официално такъв, защото само баща му е евреин, сигурно ще изпълнят цифрата, че и отгоре
Весели празници, здраве и късмет!
leonleonovpom2 написа:
Няма никакво съмнение, че зад политиците стоят нечии интереси!
Още като ученик си бях решил, че идол сред политиците не бива да имам
Но все пак, от гледна точка България, дали е бил полезен за нея, може!
Ставало е дума за Батенберг, Стефан Стамболов, Цар Борис, от съвремието
От руските не бих пренебрегнал спорния и станал даже повод за присмех Брежнев
Особено за икономическото й развитие
Иначе, че евреите управляват света, това не подлежи на съмнение, парица е царица
В България официолно според едно преброяване са 1400
Но колко депутати, министри,какви ли не още от такъв произход се извъртяха и даваха " умни и ценни" съвети
Най-изненадващи измежду тях за мен бяха-Екатерината сега Нейнска и мистър 10 %, който на еврейски в кнесета е държал приветствено слово Ако тръгне да ги изрежда всичките човек-Софиянски не е официално такъв, защото само баща му е евреин, сигурно ще изпълнят цифрата, че и отгоре
Весели празници, здраве и късмет!
Още като ученик си бях решил, че идол сред политиците не бива да имам
Но все пак, от гледна точка България, дали е бил полезен за нея, може!
Ставало е дума за Батенберг, Стефан Стамболов, Цар Борис, от съвремието
От руските не бих пренебрегнал спорния и станал даже повод за присмех Брежнев
Особено за икономическото й развитие
Иначе, че евреите управляват света, това не подлежи на съмнение, парица е царица
В България официолно според едно преброяване са 1400
Но колко депутати, министри,какви ли не още от такъв произход се извъртяха и даваха " умни и ценни" съвети
Най-изненадващи измежду тях за мен бяха-Екатерината сега Нейнска и мистър 10 %, който на еврейски в кнесета е държал приветствено слово Ако тръгне да ги изрежда всичките човек-Софиянски не е официално такъв, защото само баща му е евреин, сигурно ще изпълнят цифрата, че и отгоре
Весели празници, здраве и късмет!
... нещата не опират до принадлежност към народ - а до нещо друго доста по-сложно ?!
- С най-добри пожелания, за здраве и късмет!
Това с евреите си е стара работа. То донякъде обяснява и особеното отношение на Хитлер към тях, а и не само на него
При нас по - сериозното притеснение идва оттам, че сме се оставили на хора без качества и способности да ни водят/ това го е формулирал Иречек още, аз само го предавам свободно, не съм авторът/
А те могат да ни изведат само по пътя на собственото си благополучие към задънената улица......
цитирайПри нас по - сериозното притеснение идва оттам, че сме се оставили на хора без качества и способности да ни водят/ това го е формулирал Иречек още, аз само го предавам свободно, не съм авторът/
А те могат да ни изведат само по пътя на собственото си благополучие към задънената улица......
44.
get -
- Дано ти помогна, да се измъкнеш от "дву-полюсното" монохромно разглеждане на ...
29.12.2014 15:27
29.12.2014 15:27
leonleonovpom2 написа:
Това с евреите си е стара работа. То донякъде обяснява и особеното отношение на Хитлер към тях, а и не само на него
При нас по - сериозното притеснение идва оттам, че сме се оставили на хора без качества и способности да ни водят/ това го е формулирал Иречек още, аз само го предавам свободно, не съм авторът/
А те могат да ни изведат само по пътя на собственото си благополучие към задънената улица......
При нас по - сериозното притеснение идва оттам, че сме се оставили на хора без качества и способности да ни водят/ това го е формулирал Иречек още, аз само го предавам свободно, не съм авторът/
А те могат да ни изведат само по пътя на собственото си благополучие към задънената улица......
... проблематика, която ... било, като междучовешки отношение ... било като междудържавни - Не е толкова елементарна КОЛКОТО СЕ ОПИТВАТ, ДА НИ Я ПРЕДСТАВЯТ ?
- В подкрепа на това което намеквам ... ?
Да вземем и прочетем, някои писания от, генерала на руското-имперско разузнаване Иван Липранди - Какво ни обяснява за ЕДНА ОТ СТОЛИЦИТЕ на Българското царство ... с име ... Анхиало ?
http://dlib.rsl.ru/viewer/01003590435#?page=3
2. Тук:http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/6130672/Pictured-Hitler-playing-chess-with-Lenin.html ... поради алчността и човешка глупост ... журналистите от в-к Телеграф, доказват че не само в България (това племе ... "първо пише, после мисли":)))!
- Та в тази статия и най-вече текста под снимката ... поради журналистическа глупост ни лъжат "... young Adolf Hilter playing chess against Vladimir Lenin has come to light. The art work is by Hilter's Jewish art teacher Emma Lowenstramm who witnessed the game" - австрийската еврейка Ема Ловенстрьом ... Вярно е нарисувала(литография - през 1909 г.) изобразяваща, пребиваващият често във виенският дом на Ротшилд, Хитлер ... но с него не играе шах Ленин ... а другият "зъл гений на революцията" ? Лев Давидович Бронщайн "Троцки", който "грузинският Ротшилдов наследник - Сталин" ... уби, чрез агента си Меркадер :))) !
- В джунглата - действат законите на ... хищниците :((( - За съжаление, "нашите" хищници-политици, в мнозинството си са "тревопасни" :))) !
Спрямо нас Гет, те в никакъв случай не са тревопасни, невинни газели.
Виж, спрямо тези, на които са подчинени , може и да пасат сено това, което правят с народа, само зъл хищник е способен на него Не ме интересува, поръчват ли им, от некадърност ли е или нарочно, резултатът ме интересува
Иначе, дори и да разгадаем световната конспирация, ползата е никаква, защото нищо не можем да променим тези пионки трябва да бъдат притискани, да се нарушава рахатлъкът им от безобразията, които вършат!
Приятна вечер!
цитирайВиж, спрямо тези, на които са подчинени , може и да пасат сено това, което правят с народа, само зъл хищник е способен на него Не ме интересува, поръчват ли им, от некадърност ли е или нарочно, резултатът ме интересува
Иначе, дори и да разгадаем световната конспирация, ползата е никаква, защото нищо не можем да променим тези пионки трябва да бъдат притискани, да се нарушава рахатлъкът им от безобразията, които вършат!
Приятна вечер!
Весело посрещaне нa Новaтa годинa нa Овцaтa!
И с руснaците и с зaпaдноевропейците. Зaинтригувa ме зaглaвието, но си помислих, че е пореднaтa русофилскa бозa поднесенa от някой "прaвилен" грaждaнин...Но остaнaх приятно изненaдaн от рaзкaзaнaтa история. Бългaрският нaрод и досегa в по-голямaтa си чaст е русофилски. Което и в минaлото и сегa е прекaлено и ненормaлно. Русофилиятa е тно тллковa ненормaлнa колкото Русофобиятa ! Мaкaр с тaзи стрaнa дa сме близки по много нaчини, политическите ни интереси и е минaлото и сегa рядко сa съвпaдaли. Но тук стaвa думa и зa личнa история и тaм всеки си имa своите опрaвдaни лични прaвa.
По-широко погледнaто, кaкто се дискутирa, според мен който може дa обичa, може и дa мрaзи. Инaче бих се усъмнил в еднa тaкaвa извънземнa и божественa любов и вечнa дружбa у човекa...Но нaй убойствено е когaто си прикривaт безрaзличието с любов или омрaзa.
После имa и друго възможно е с някой внук дa се случи история с обрaтен знaк в срaвнение с тaзи нa прaдядото, и нa бaщaтa. Тогaвa кaкво ще стaне с родовите прaвa спрямо руснaците?! По добре е нaродите дa ги увaжaвaме приятелските a с врaждебните дa се държим aдеквaтно. A люби и мрaзи всеки имa прaво. Aко е опрaвдaно a не е сaмо емоция още по-добре. Бългaринa обaче определено имa проблем с обичтa, дружбите и омрaзите между нaродите
.
цитирайИ с руснaците и с зaпaдноевропейците. Зaинтригувa ме зaглaвието, но си помислих, че е пореднaтa русофилскa бозa поднесенa от някой "прaвилен" грaждaнин...Но остaнaх приятно изненaдaн от рaзкaзaнaтa история. Бългaрският нaрод и досегa в по-голямaтa си чaст е русофилски. Което и в минaлото и сегa е прекaлено и ненормaлно. Русофилиятa е тно тллковa ненормaлнa колкото Русофобиятa ! Мaкaр с тaзи стрaнa дa сме близки по много нaчини, политическите ни интереси и е минaлото и сегa рядко сa съвпaдaли. Но тук стaвa думa и зa личнa история и тaм всеки си имa своите опрaвдaни лични прaвa.
По-широко погледнaто, кaкто се дискутирa, според мен който може дa обичa, може и дa мрaзи. Инaче бих се усъмнил в еднa тaкaвa извънземнa и божественa любов и вечнa дружбa у човекa...Но нaй убойствено е когaто си прикривaт безрaзличието с любов или омрaзa.
После имa и друго възможно е с някой внук дa се случи история с обрaтен знaк в срaвнение с тaзи нa прaдядото, и нa бaщaтa. Тогaвa кaкво ще стaне с родовите прaвa спрямо руснaците?! По добре е нaродите дa ги увaжaвaме приятелските a с врaждебните дa се държим aдеквaтно. A люби и мрaзи всеки имa прaво. Aко е опрaвдaно a не е сaмо емоция още по-добре. Бългaринa обaче определено имa проблем с обичтa, дружбите и омрaзите между нaродите
.
Любовта и омразата са най-силните чувства и според мен трябва да се проявяват с разум, когато човек е получил многократни доказателства за тях! Но в живота те обикновено са слепи!
Но, както и да и! В навечерието на нова Година няма никакво място, особено пък за омраза!
Весело посрещане на Нова Година, здраве и късмет!
цитирайНо, както и да и! В навечерието на нова Година няма никакво място, особено пък за омраза!
Весело посрещане на Нова Година, здраве и късмет!
Да, омразата в крайна сметка се обръща срещу самия този който се е оставил на това чувство. Как беше казал поета:"Мъртвият не ми е враг". А Христос проповядва любов и към живия враг, и досега е трудно достижим сред хората, макар християните да станахме над един милиард души. Направих от телефона една две грешки в горния коментар за които се извинявам. Основната идея на включването ми тук беше - да не се увличаме по крайностите и да сме адекватни. Точно това май ни е липсвало през 20-ти век.
Светли празници и благодаря за пожеланията.
цитирайСветли празници и благодаря за пожеланията.
Съгласен съм напълно с написаното от тебе! Трябва преди всичко да сме хора, човеци! Другото е следствие!
Весела Нова Година!
цитирайВесела Нова Година!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107467