Постинг
05.03.2015 14:45 -
Да рушим паметници и да преименуваме улици
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 22680 Коментари: 46 Гласове:
Последна промяна: 05.03.2015 17:09
Прочетен: 22680 Коментари: 46 Гласове:
28
Последна промяна: 05.03.2015 17:09
В последния четвърт век се развихри нова дейност, изразяваща се в рушене на паметници и преименуване/на някои многократно/ на улици!?
Паметниците обикновено се свързват с исторически личности и събития Тези личности и събития може в момента да не са актуални, но когато са правени ,са били! Затриването им е пряко свързано и със затриване на историческата памет- на града , на държавата. Един мръсен опит за промяна на исторически факти с нова дата!
Реално заслужава да бъде слринат само паметник, крещящо насочен срещу българщината и България
В древния Рим има закон за осъждане на паметта След убийството или смъртта на даден император лакеите, лазели приживе в краката му, набират смелост и решават да си отмъстят, ползвайки закона Отмъщението се изразява с унищожаване на статуите и портретите на миналия в друго измерение император , изобщо на всичко свързано с него
На брега на Неапол от черен, вероятно базалтов камък в размер близък до нормалния стои статуя на римски император Вперил поглед към любимия си Капри Няма надпис кой е Поне за мен не е трудно да позная ,че става дума за Тиберий, доведеният от Оливия син на Август/ а пък може и да е негов, те си знаят/ С военни и научни качества, но като човек пълен отврат-педофил, жесток до крайност, не отишъл на погребението на майка си/ Пример за лош император Това че няма име не е прецедент По начало статуите не се надписват, императора всеки го познава, няма нужда Иначе паметникът е окичен с цинични и всевъзможни други надписи, поставени пост фактум
Но няма и опит за събаряне Ако решат, гарантирано ще е успешен, за разлика от събарянето на култовата сграда в София, което като изпълнение си беше чиста проба излагация на " висок професионализъм" Но не го правят
Този закон за осъждане на паметта си е отишъл с императорите
На други им пречи паметника на цар Освободител За заблудените, не е наречен така, защото ни е освободил, а защото е освободил крепостните селяни Същият има и огромна заслуга за обединението на ...Германия
Ами така са решили благодарните тогава българи и са му издигнали паметник, Поканили са един от най-добрите световни архитекти и той е приел!
Но според някои, в никакъв случай не може да се нарекат наследници на тези българи, този паметник е излишен и няма място в София или поне там Ами да съборят и паметника на Шипка и този в Троянския Балкан, където хиляди българи на ръце в ужасен студ и виелици са пренасяли топовете
Веднаж, при минус 20 градуса студ в казармата, за да проверя това, си сложих ръката на цевта на гаубицата Тя залепна Адски болки изпитах Не ми стана ясно как са успели, но пък ми е ясно, защо е имало толкова жертви
Ясно ми е и с кого може да се замени паметника на Царя! Не, не с Гладстон, той се бори също за свободата ни, като Юго, Макгахан, Достаевски, Тургенев, че и Бисмарк!
С Дизраели, той е най- подходящ , като антипод на царя!
Баща ми разправяше ,като студент, няколко години след края ня войната, на път към университета как от една полуразрушена сграда пред него пада камък и убива на място младо момиче
Някой със сигурност знае ,че бомбардировките в София са прекратени по нечие настоятелно искане Иначе е щяла да бъде срината до основи Спрени са изобщо бомбардировките Да не говоря за варварщината във Враца Но това се приема за нещо в реда на нещата ,нормално!Бомбардировки се имат пред вид!
Да ,за такива , с такава ценностна система няма проблем в нормалността на събарянето на исторически паметници
Другата интелектуална дейност е преименуване на улици Разхождаме се с жена ми вчера и една притеснена жена ни пита къде е улица "Конт Андрованди"
От честите преименувания съм се отказал отдавна да помня имената на улиците Плюс това няма и табели Няма пари На улицата на един кмет ми направи впечатление, че на латиница името цар е изписано като кар Направих бърза справка-всички царе бяха кари Казах му! няма пари за подмяна, беше отговорът
!
Та спогледахме се с жена ми, чуваме за пръв път за такава улица Мина ми през ума, улицата на която бяхме, е естествено продължение на нашата след пресичащата я главна, може да е тя Но не съм сигурен Не можахме да помогнем на жената Но след минута жена ми откри, че улицата, същата е изписана тук на фирмен надпис Тръгнах да търся тази жена, но тя беше изчезнала
Та с това преименуване се създава и удобен хаос
Спомням си през колко перипетии мина преди години преименуването на улицата ,където е живял прадядо ми И то само на част от нея, до къщата му И според мен беше правилно Тя се казваше " Сан Стефано", той е доволен, че името му е свързано със Сан Стефано!
Та като нямат с какво друго да се занимават, " големите" професионалисти да събарят паметници и да умуват и мъдруват върху нови имена на улици!
Паметниците обикновено се свързват с исторически личности и събития Тези личности и събития може в момента да не са актуални, но когато са правени ,са били! Затриването им е пряко свързано и със затриване на историческата памет- на града , на държавата. Един мръсен опит за промяна на исторически факти с нова дата!
Реално заслужава да бъде слринат само паметник, крещящо насочен срещу българщината и България
В древния Рим има закон за осъждане на паметта След убийството или смъртта на даден император лакеите, лазели приживе в краката му, набират смелост и решават да си отмъстят, ползвайки закона Отмъщението се изразява с унищожаване на статуите и портретите на миналия в друго измерение император , изобщо на всичко свързано с него
На брега на Неапол от черен, вероятно базалтов камък в размер близък до нормалния стои статуя на римски император Вперил поглед към любимия си Капри Няма надпис кой е Поне за мен не е трудно да позная ,че става дума за Тиберий, доведеният от Оливия син на Август/ а пък може и да е негов, те си знаят/ С военни и научни качества, но като човек пълен отврат-педофил, жесток до крайност, не отишъл на погребението на майка си/ Пример за лош император Това че няма име не е прецедент По начало статуите не се надписват, императора всеки го познава, няма нужда Иначе паметникът е окичен с цинични и всевъзможни други надписи, поставени пост фактум
Но няма и опит за събаряне Ако решат, гарантирано ще е успешен, за разлика от събарянето на култовата сграда в София, което като изпълнение си беше чиста проба излагация на " висок професионализъм" Но не го правят
Този закон за осъждане на паметта си е отишъл с императорите
На други им пречи паметника на цар Освободител За заблудените, не е наречен така, защото ни е освободил, а защото е освободил крепостните селяни Същият има и огромна заслуга за обединението на ...Германия
Ами така са решили благодарните тогава българи и са му издигнали паметник, Поканили са един от най-добрите световни архитекти и той е приел!
Но според някои, в никакъв случай не може да се нарекат наследници на тези българи, този паметник е излишен и няма място в София или поне там Ами да съборят и паметника на Шипка и този в Троянския Балкан, където хиляди българи на ръце в ужасен студ и виелици са пренасяли топовете
Веднаж, при минус 20 градуса студ в казармата, за да проверя това, си сложих ръката на цевта на гаубицата Тя залепна Адски болки изпитах Не ми стана ясно как са успели, но пък ми е ясно, защо е имало толкова жертви
Ясно ми е и с кого може да се замени паметника на Царя! Не, не с Гладстон, той се бори също за свободата ни, като Юго, Макгахан, Достаевски, Тургенев, че и Бисмарк!
С Дизраели, той е най- подходящ , като антипод на царя!
Баща ми разправяше ,като студент, няколко години след края ня войната, на път към университета как от една полуразрушена сграда пред него пада камък и убива на място младо момиче
Някой със сигурност знае ,че бомбардировките в София са прекратени по нечие настоятелно искане Иначе е щяла да бъде срината до основи Спрени са изобщо бомбардировките Да не говоря за варварщината във Враца Но това се приема за нещо в реда на нещата ,нормално!Бомбардировки се имат пред вид!
Да ,за такива , с такава ценностна система няма проблем в нормалността на събарянето на исторически паметници
Другата интелектуална дейност е преименуване на улици Разхождаме се с жена ми вчера и една притеснена жена ни пита къде е улица "Конт Андрованди"
От честите преименувания съм се отказал отдавна да помня имената на улиците Плюс това няма и табели Няма пари На улицата на един кмет ми направи впечатление, че на латиница името цар е изписано като кар Направих бърза справка-всички царе бяха кари Казах му! няма пари за подмяна, беше отговорът
!
Та спогледахме се с жена ми, чуваме за пръв път за такава улица Мина ми през ума, улицата на която бяхме, е естествено продължение на нашата след пресичащата я главна, може да е тя Но не съм сигурен Не можахме да помогнем на жената Но след минута жена ми откри, че улицата, същата е изписана тук на фирмен надпис Тръгнах да търся тази жена, но тя беше изчезнала
Та с това преименуване се създава и удобен хаос
Спомням си през колко перипетии мина преди години преименуването на улицата ,където е живял прадядо ми И то само на част от нея, до къщата му И според мен беше правилно Тя се казваше " Сан Стефано", той е доволен, че името му е свързано със Сан Стефано!
Та като нямат с какво друго да се занимават, " големите" професионалисти да събарят паметници и да умуват и мъдруват върху нови имена на улици!
Вълнообразно
Никога не съм имал толковоа читатели за три часа?!
Да не съм сбъркан с някой?!
А няма даже коментар?
Ясно , професионалистите търсят нови методи за събаряне и преименуване!
Като прочетат на бързо, разочаровани, беж, да ги няма!
Да не си губят времето! И да знам нещо по- така, няма до кажа!
цитирайДа не съм сбъркан с някой?!
А няма даже коментар?
Ясно , професионалистите търсят нови методи за събаряне и преименуване!
Като прочетат на бързо, разочаровани, беж, да ги няма!
Да не си губят времето! И да знам нещо по- така, няма до кажа!
"След убийството или смъртта на даден император лакеите, лазели приживе в краката му" - много точно си го казал, ето тук е разковничето на "идолоборчеството"
Но причината според мен не е толкова в набраната смелост пред мъртвия господар, колкото в срама, че са му лазили в краката:))) Това не е смелост, а по-скоро се дължи на още по-голям страх, страх, че дори мъртъв, този от паметника е по-значим от лакеите.
цитирайНо причината според мен не е толкова в набраната смелост пред мъртвия господар, колкото в срама, че са му лазили в краката:))) Това не е смелост, а по-скоро се дължи на още по-голям страх, страх, че дори мъртъв, този от паметника е по-значим от лакеите.
Ru6eneto zapo4na naj-diwo ot drugarite, no tuj-kato te sa malkite rusnazi-bulgari za teb - duma ne spomenawa6.
Udobno nali - udobno za malkite rusnazi kato teb (taka zowah bulgarite predi godini - otskoro zapo4nax pak) towa ne e obida a kompliment za was
udobno
- drugarite ru6iha
- no sega tqhno i rusko da se ne ru6i
- dobre "be" malki rusna4eta ergo bulgar4eta - "pa wzemete" i wuzstanowete i SUGRADETE na tezi na koito ne e wuzdadeno (ne ide re4 za germanzite) az ot malki rusnazi ne 6ta
P.S.
Ubeden sum, 4e postinga ti e naso4en NE kum napisanoto w nego (koeto priwetstwam, a kum nenapisanoto ot teb - napisano oba4e ot men - prosti mi mnitelnostta;)
цитирайUdobno nali - udobno za malkite rusnazi kato teb (taka zowah bulgarite predi godini - otskoro zapo4nax pak) towa ne e obida a kompliment za was
udobno
- drugarite ru6iha
- no sega tqhno i rusko da se ne ru6i
- dobre "be" malki rusna4eta ergo bulgar4eta - "pa wzemete" i wuzstanowete i SUGRADETE na tezi na koito ne e wuzdadeno (ne ide re4 za germanzite) az ot malki rusnazi ne 6ta
P.S.
Ubeden sum, 4e postinga ti e naso4en NE kum napisanoto w nego (koeto priwetstwam, a kum nenapisanoto ot teb - napisano oba4e ot men - prosti mi mnitelnostta;)
Написаното е с цел отявлените русофоби сега, особено по-възрастните, при всички положения били русофили тогава, да се усетят за какво става дума
Така е, както си го написал С една уговорка Хрушчов, след разобличаването на Сталин от него е питан от западен журналист, защо не го е направил приживе, какво му е пречило? Право в десятката!
Отговорил е полутарикатски, че е бил там, където е журналистът сега
Не е вярно, бил е в най- близкото обкръжение на Сталин, а журналистът временно е до него Иначе срама за такива е някакво чувство, за което са чували от другите, не са чели за него, защото не са големи любители на четенето
Приятна вечер!
цитирайТака е, както си го написал С една уговорка Хрушчов, след разобличаването на Сталин от него е питан от западен журналист, защо не го е направил приживе, какво му е пречило? Право в десятката!
Отговорил е полутарикатски, че е бил там, където е журналистът сега
Не е вярно, бил е в най- близкото обкръжение на Сталин, а журналистът временно е до него Иначе срама за такива е някакво чувство, за което са чували от другите, не са чели за него, защото не са големи любители на четенето
Приятна вечер!
Съвременните руснаци познавам по- добре от тебе Не от книгите, работил съм с тях! Не като ченге , разбира се!
Определено по човешки качества ни превъзхождат Мен наши са ме пращали в рискови за мен ситуации, без да им мигне окото, докато руснаци са били готови да жертват резултати, но да не пострадам, това е била първата им приказка!
Но не за съвременните руснаци става дума Много съм против да се твърди ,че свободата ни е подарена Не е! Правилната формулировка според мен е, че свободата ни е заслужена и е резултат на помощта на Русия Но с наше участие Да, не може да си никой и да се пребориш с Империя
Срещнах в един постинг твърдение, че Левски след Освобождението щял да отиде в Русия да се бори за освобождението на българите там
Изчел съм всичко за Левски Добре, може да съм нямал достъп до всичко, както и за много други неща Но!
Прадядо ми четири пъти се е срещал с Левски Той е иконата на рода Той няма ли нещо да знае за намеренията му, нощувал е в къщата му? Бил е Русия непосредствено преди войната, активен участник е в нея, награден е !
Да, бил е разузнавач, не е прието да говори какво е правил На въпроса за спомените от войната му какви са, отговарял, че е бил в Русия и е учил там!
Откъде идва тази омраза с днешна дата към Русия, която тогава, в тези условия е направила всичко възможно за нас Не е нормална
Паметниците са правени тогава , за действителни заслуги на руснаците Станалото след това не е по вина на участвалите и понесли отговорността за войната
Те заслужават адмирации
Бил препоръчал Игнатиев на Портата да съди Левски Разбира се, че ще препоръча! Той е дипломат от висш ранг, не е келеперджия Много добре знае ,че не могат да го осъдят Няма параграф за революционна дейност Съдят го за признато убийство на чирачето И понеже са наясно ,кой е пред тях, оставили са реално българин да му реши съдбата
Ако не го съдят, това означава да му набучат главата на кол, наясно ли е критикаря на Игнатиев, че иска да сменят името на историческата " Граф Игнатиев"
цитирайОпределено по човешки качества ни превъзхождат Мен наши са ме пращали в рискови за мен ситуации, без да им мигне окото, докато руснаци са били готови да жертват резултати, но да не пострадам, това е била първата им приказка!
Но не за съвременните руснаци става дума Много съм против да се твърди ,че свободата ни е подарена Не е! Правилната формулировка според мен е, че свободата ни е заслужена и е резултат на помощта на Русия Но с наше участие Да, не може да си никой и да се пребориш с Империя
Срещнах в един постинг твърдение, че Левски след Освобождението щял да отиде в Русия да се бори за освобождението на българите там
Изчел съм всичко за Левски Добре, може да съм нямал достъп до всичко, както и за много други неща Но!
Прадядо ми четири пъти се е срещал с Левски Той е иконата на рода Той няма ли нещо да знае за намеренията му, нощувал е в къщата му? Бил е Русия непосредствено преди войната, активен участник е в нея, награден е !
Да, бил е разузнавач, не е прието да говори какво е правил На въпроса за спомените от войната му какви са, отговарял, че е бил в Русия и е учил там!
Откъде идва тази омраза с днешна дата към Русия, която тогава, в тези условия е направила всичко възможно за нас Не е нормална
Паметниците са правени тогава , за действителни заслуги на руснаците Станалото след това не е по вина на участвалите и понесли отговорността за войната
Те заслужават адмирации
Бил препоръчал Игнатиев на Портата да съди Левски Разбира се, че ще препоръча! Той е дипломат от висш ранг, не е келеперджия Много добре знае ,че не могат да го осъдят Няма параграф за революционна дейност Съдят го за признато убийство на чирачето И понеже са наясно ,кой е пред тях, оставили са реално българин да му реши съдбата
Ако не го съдят, това означава да му набучат главата на кол, наясно ли е критикаря на Игнатиев, че иска да сменят името на историческата " Граф Игнатиев"
leonleonovpom2 написа:
Никога не съм имал толковоа читатели за три часа?!
Да не съм сбъркан с някой?!
А няма даже коментар?
Ясно , професионалистите търсят нови методи за събаряне и преименуване!
Като прочетат на бързо, разочаровани, беж, да ги няма!
Да не си губят времето! И да знам нещо по- така, няма до кажа!
Да не съм сбъркан с някой?!
А няма даже коментар?
Ясно , професионалистите търсят нови методи за събаряне и преименуване!
Като прочетат на бързо, разочаровани, беж, да ги няма!
Да не си губят времето! И да знам нещо по- така, няма до кажа!
моята улица се казваше 9ти май . промениха ги ...спрямо един бивш секретар на кметството и бивш у4ител името било комунисти4еско ... същия денонощно ни убеждаваше колко добър европейския съюз ..да се смееш ли или да пла4еш от подобни експерти ??
Българските политици, винаги са искали да се харесат на новите си (чуждестранни)господари. Затова става така. Още по-добре става, с намирането на агресивни(не значи умни) хора, които пропагандират фанатично даденото действие.
Примери има много.
цитирайПримери има много.
Да, ,някои като кажат Русия, разбират комунизъм и обратното също е вярно!
Но какъв комунизъм има при Освободителната война далите кръвта си се обръщат като Гогол в гроба!
Откъде го знаят това нещо, за имперските интереси, че те са водещи? Никога прадядо ми не е казвал на баща ми ,че руснаците са водили война тук, заради имперските си интереси!
Ами такива интереси има и Англия тогава и ги е материализирала при това, без да гръмне пушка Как и защо, на каква цена Да, цената я плащаме ние, за съжаление!
Защо тя не е влезнала в ролята на Русия
Нямаше да и се сърдим!
Въпроси, въпроси!
цитирайНо какъв комунизъм има при Освободителната война далите кръвта си се обръщат като Гогол в гроба!
Откъде го знаят това нещо, за имперските интереси, че те са водещи? Никога прадядо ми не е казвал на баща ми ,че руснаците са водили война тук, заради имперските си интереси!
Ами такива интереси има и Англия тогава и ги е материализирала при това, без да гръмне пушка Как и защо, на каква цена Да, цената я плащаме ние, за съжаление!
Защо тя не е влезнала в ролята на Русия
Нямаше да и се сърдим!
Въпроси, въпроси!
Алчността за пари, за повече пари, навежда силно в кръста някой интелигенти !
И те почват да твърдят толкова убедително такива небивалици, че накрая сами си вярват и се цитират!
цитирайИ те почват да твърдят толкова убедително такива небивалици, че накрая сами си вярват и се цитират!
В Берлин има паметник на Съветската армия...
http://www.dw.de/%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B5/a-15127101
"... В годините на Студената война този паметник на Съветската армия е непрекъснато предизвикателство за свободолюбивите жители на Западен Берлин. Срещу паметника има многобройни посегателства, като през 1961 година полицията е принудена да го защитава от разгневените граждани, които искат да го срутят. След края на Студената война паметникът постепенно изгубва излъчването си на комунистическа провокация.
Според германо-съветското споразумение за изтеглянето на войските от началото на 90-те години, паметникът остава под грижите на берлинския Сенат. Една табела обяснява на туристите, че е издигнат в чест на хилядите убити съветски войници. На част от посетителите паметникът им се вижда „екзотичен”, други казват, че е шантав, но общо-взето берлинчани вече не го забелязват..."
цитирайhttp://www.dw.de/%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B5/a-15127101
"... В годините на Студената война този паметник на Съветската армия е непрекъснато предизвикателство за свободолюбивите жители на Западен Берлин. Срещу паметника има многобройни посегателства, като през 1961 година полицията е принудена да го защитава от разгневените граждани, които искат да го срутят. След края на Студената война паметникът постепенно изгубва излъчването си на комунистическа провокация.
Според германо-съветското споразумение за изтеглянето на войските от началото на 90-те години, паметникът остава под грижите на берлинския Сенат. Една табела обяснява на туристите, че е издигнат в чест на хилядите убити съветски войници. На част от посетителите паметникът им се вижда „екзотичен”, други казват, че е шантав, но общо-взето берлинчани вече не го забелязват..."
Иване, аз в момента също съм на тема разсъждение върху движещите мотиви на българския русофоб. Това по повод на продължаващия ни с Гет спор (сега на друго място), то вече не спора а се превърна направо в тормоз. Та разсъждавам и аз:
- комунизма, това задължително да свържат Русия с комунизма, чудовища били Ленин, Сталин, Троцки... наложили го и на нас, значи ужас пълен, дошли тук избили цялата ни интелигенция. Тука съм леко объркан защото се опитвам да се сетя за имената на няколко човека от тая цяла интелигенция и освен за Никола Петков, за никой друг май не се сещам. Интересно, че същите не реват за Вапцаров, Смирненски, за децата зверски избити от предходния режим. Няма паметници, не построиха никакви паметници на тези жертви на комунизма, на борците с комунизма, само събарят старите. Ами от къде хората ще знаят кои са тия борци и жертви? Имало ли е въобще такива? Само речи и патетични писания, но лев за паметник да дадат - не. И нито един комунист не осъдих бе, толкова жертви на комунизма, а нито един осъден убиец, как става тая? А иначе вече 25 години сулю и пулю осъждат КОМУНИЗМА, е как то комунизма не убива, убиват хората, кои са убийците - убийци няма, виновен е обществения строй. Забравиха построеното, забравиха положителните неща от това време - осъдиха ги и ги сринаха барабар с комунизма.
Ама мани това, защото русофобите не са само антикомунисти, те са и антиимпериалисти, когато трябва реват за руския цар и горкото му семейство застреляно от комунистическите изроди, невинни жертви, а когато пък друго трябва да докажат, почват да обясняват, че от руския царизъм и от неговия камшик и поробителство, по лошо нямало на света. Та кажи ми Иване, как аджаба да ги разбера тия хора:).
Аз си мисля, че тук отношението е като към мъртвия Цезар. На тия наши русофоби им умря стария господар - другар. Днес те го детронират влагайки цялата си омраза, цялата си комплексарщина натрупана за 45 години лакейство - събарят го, ритат го, мразят го. И да живее новия господар!
цитирай- комунизма, това задължително да свържат Русия с комунизма, чудовища били Ленин, Сталин, Троцки... наложили го и на нас, значи ужас пълен, дошли тук избили цялата ни интелигенция. Тука съм леко объркан защото се опитвам да се сетя за имената на няколко човека от тая цяла интелигенция и освен за Никола Петков, за никой друг май не се сещам. Интересно, че същите не реват за Вапцаров, Смирненски, за децата зверски избити от предходния режим. Няма паметници, не построиха никакви паметници на тези жертви на комунизма, на борците с комунизма, само събарят старите. Ами от къде хората ще знаят кои са тия борци и жертви? Имало ли е въобще такива? Само речи и патетични писания, но лев за паметник да дадат - не. И нито един комунист не осъдих бе, толкова жертви на комунизма, а нито един осъден убиец, как става тая? А иначе вече 25 години сулю и пулю осъждат КОМУНИЗМА, е как то комунизма не убива, убиват хората, кои са убийците - убийци няма, виновен е обществения строй. Забравиха построеното, забравиха положителните неща от това време - осъдиха ги и ги сринаха барабар с комунизма.
Ама мани това, защото русофобите не са само антикомунисти, те са и антиимпериалисти, когато трябва реват за руския цар и горкото му семейство застреляно от комунистическите изроди, невинни жертви, а когато пък друго трябва да докажат, почват да обясняват, че от руския царизъм и от неговия камшик и поробителство, по лошо нямало на света. Та кажи ми Иване, как аджаба да ги разбера тия хора:).
Аз си мисля, че тук отношението е като към мъртвия Цезар. На тия наши русофоби им умря стария господар - другар. Днес те го детронират влагайки цялата си омраза, цялата си комплексарщина натрупана за 45 години лакейство - събарят го, ритат го, мразят го. И да живее новия господар!
И аз дълго се лутах!
Да си призная, отначало се и вързах Вярвах на приказки и показност Сигналната лампа светна, като взех да виждам и чувам като антикомунисти партийни секретари
Търсете интереса - на Цицерон И нещата си дойдоха на мястото
А на тези, които са слугували , избиват омразата,унижението дълго скривани и потискани, за да са добере, да са приспособенци Сега правят същото, но от другата страна
А , Русия май има такава съдба, да прави добро и да не го получава.
Царят Освободител има заслуги за обединението на Германия, а Германия вместо да се отплати подобаващо на този конгрес, както е и и обещала ,заема пасивна роля в него на ненамеса Едва накрая, когато нещата загрубяват премного , Бисмарк се намесва, да спаси поне София
Каквото и да разправят, такава политика е умишлена- Разделяй, за да владееш
Наказали нас, за да отмъстят на Русия И Русия е виновна за това
Аман ти и наглостта
А един елементарен въпрос и отговорът към него обясняват всичко
Защо Англия получава Кипър?
Разрежи като торта, която щеш държава и бъдещите конфликти и войни са осигурени- на нас са точно пет!
Ако не са нарязали България така, сигурно е, че на Балканите нещата са щели да са други
Но шило в торба не стои
Щели са капиталистическите другари да измислят нещо друго
То и комунизмът е тяхно дела , осъществено в Русия
Лека нощ!
цитирайДа си призная, отначало се и вързах Вярвах на приказки и показност Сигналната лампа светна, като взех да виждам и чувам като антикомунисти партийни секретари
Търсете интереса - на Цицерон И нещата си дойдоха на мястото
А на тези, които са слугували , избиват омразата,унижението дълго скривани и потискани, за да са добере, да са приспособенци Сега правят същото, но от другата страна
А , Русия май има такава съдба, да прави добро и да не го получава.
Царят Освободител има заслуги за обединението на Германия, а Германия вместо да се отплати подобаващо на този конгрес, както е и и обещала ,заема пасивна роля в него на ненамеса Едва накрая, когато нещата загрубяват премного , Бисмарк се намесва, да спаси поне София
Каквото и да разправят, такава политика е умишлена- Разделяй, за да владееш
Наказали нас, за да отмъстят на Русия И Русия е виновна за това
Аман ти и наглостта
А един елементарен въпрос и отговорът към него обясняват всичко
Защо Англия получава Кипър?
Разрежи като торта, която щеш държава и бъдещите конфликти и войни са осигурени- на нас са точно пет!
Ако не са нарязали България така, сигурно е, че на Балканите нещата са щели да са други
Но шило в торба не стои
Щели са капиталистическите другари да измислят нещо друго
То и комунизмът е тяхно дела , осъществено в Русия
Лека нощ!
Макар и среднощни!
Така е , един паметник издигнат в град ,в страна , не бива да се пипа
Той отразява най малко моментното настроение там Историческата памет Човек е преходен, следващите трябва да имат нещо нагледно за епохата Мумиите се считат за антихристиянско, а пък и Сталин , и Димитров, с мумиите им бързо и успешно се справиха Не са решение!
Сега, не бих приел паметник на убийците на Стамболов например, на Димитър Петков, 19 годишният опълченец, останал без ръка на Шипка!
Слава богу нямат паметници
Малките винаги ги наритват, особено ,ако много предано се въртят около някой от големите
Доскоро имах пример за поведение на малък Сърбия Но и тя получи здрав шут
Остана Гърция Но кой знае докога Когато си пъхнал и двете си ръце в чувала с пари на големите, с един замах могат да ти ги ...отрежат!
Лека нощ!
цитирайТака е , един паметник издигнат в град ,в страна , не бива да се пипа
Той отразява най малко моментното настроение там Историческата памет Човек е преходен, следващите трябва да имат нещо нагледно за епохата Мумиите се считат за антихристиянско, а пък и Сталин , и Димитров, с мумиите им бързо и успешно се справиха Не са решение!
Сега, не бих приел паметник на убийците на Стамболов например, на Димитър Петков, 19 годишният опълченец, останал без ръка на Шипка!
Слава богу нямат паметници
Малките винаги ги наритват, особено ,ако много предано се въртят около някой от големите
Доскоро имах пример за поведение на малък Сърбия Но и тя получи здрав шут
Остана Гърция Но кой знае докога Когато си пъхнал и двете си ръце в чувала с пари на големите, с един замах могат да ти ги ...отрежат!
Лека нощ!
Някои вече ще ме изкарат отявлен русофил А аз съм просто на принципни позиции
Например, трябва да благодарим на германците, за поведението им до сакралната дата през 1944 Искат първо да влезнат в България Сключват договор, който спазват Приемат, благодарение на царя нашите условия И накрая, изтеглят се от България, без да окажат съпротива, спазвайки договора
Та с дискусията за паметниците
Сещам се за майката на Скобелев, убийството и тук
Как всички въздъхнали с облекчение, че не е извършено от българин
Какво щял да каже светът за нас! Че тези балкански диваци са доказали, че напразно е проливана кръв за тях, след като са посегнали и на майката на героя от войната!
Да, и героят беше обект на присмех, че е кръволок От съвременни позиции! Но смеещият се историк не е наясно с военното дело тогава Че така се воюва и се побеждава тогава Позиционната война още не е внедрена Тотлебен прави първите опити Да види Наполеоновите карета от войници критикарят, прави срещу ураганния огън!
Та и ние сега Като премахнем паметника на царя, който за нас се вмества в добрия за нас, какво ще спечелим?
Присмехът на света, че не умеем да ценим доброто, направено за нас А оттам всичко е ясно Ако сега е правен , добре, станала грешка Но е правен преди повече от сто години От велик творец, световен С поддръжката на целия народ Нямаме право
Приятен ден!
цитирайНапример, трябва да благодарим на германците, за поведението им до сакралната дата през 1944 Искат първо да влезнат в България Сключват договор, който спазват Приемат, благодарение на царя нашите условия И накрая, изтеглят се от България, без да окажат съпротива, спазвайки договора
Та с дискусията за паметниците
Сещам се за майката на Скобелев, убийството и тук
Как всички въздъхнали с облекчение, че не е извършено от българин
Какво щял да каже светът за нас! Че тези балкански диваци са доказали, че напразно е проливана кръв за тях, след като са посегнали и на майката на героя от войната!
Да, и героят беше обект на присмех, че е кръволок От съвременни позиции! Но смеещият се историк не е наясно с военното дело тогава Че така се воюва и се побеждава тогава Позиционната война още не е внедрена Тотлебен прави първите опити Да види Наполеоновите карета от войници критикарят, прави срещу ураганния огън!
Та и ние сега Като премахнем паметника на царя, който за нас се вмества в добрия за нас, какво ще спечелим?
Присмехът на света, че не умеем да ценим доброто, направено за нас А оттам всичко е ясно Ако сега е правен , добре, станала грешка Но е правен преди повече от сто години От велик творец, световен С поддръжката на целия народ Нямаме право
Приятен ден!
Напълно подкрепям изказаното мнение!
Дано днес е един по-добър ден за страната и нейната история!
цитирайДано днес е един по-добър ден за страната и нейната история!
Някои търсят евтина слава, с преименуване на улици, със събаряне на паметници, строени от забележителни творци и посветени на също значими личности
Трябва да си уважаваме историята Около този паметник тогава са се обединили всички, че е необходим, как така ще им ревизираме мнението сега!
И при другите е същото!
Приятен ден ти желая!
цитирайТрябва да си уважаваме историята Около този паметник тогава са се обединили всички, че е необходим, как така ще им ревизираме мнението сега!
И при другите е същото!
Приятен ден ти желая!
Историята трябва да се знае и помни, за да се вземат добрите примери и да се избягват грешките. Нищо ново под слънцето няма, всичко се повтаря, с леко изменение. Но... когато загубата на памет и исторически ценности е целенасочена, остава само да гадаем какво ни очаква като народ и държава. И не, не е нужно да имаме кой знае какви оракулски способности, стига и да умеем да мислим.
Поздрави, Лео!
цитирайПоздрави, Лео!
Никакво русофилство на преден план, просто това е свързано с историята ни! Не можем с лека ръка да го затрием сега, защото някой смята, че така е правилно
МОЖЕ ДА СЕ ПРАВЯТ АНАЛИЗИ, ОЦЕНКИ, НО МАТЕРИАЛНОТО, ОСТАНАЛО ОТ ПРАДЕДИТЕ НИ, ТРЯБВА ДА СЕ СЪХРАНИ!
ГЛЕДАХ ДНЕС КАКВА ГРОЗОТИЯ Е УНИЩОЖАВАНЕТО НА АСИРИЙСКИТЕ ПАМЕТНИЦИ, ВРЪСТНИЦИ НА ПИРАМИДИТЕ АМИ ТОВА Е И ИЗКУСТВО!
МОГАТ ЛИ РУШИТЕЛИТЕ ДА ГО СЪЗДАДАТ
И ПАМЕТНИКЪТ НА ЦАРЯ Е ИЗКУСТВО, АВТОР МУ Е ЕДИН ОТ НАЙ- СПОСОБНИТЕ ТВОРЦИ ПРЕДИ ВЕК!
ПРИЯТЕН ДЕН ТИ ЖЕЛАЯ!
цитирайМОЖЕ ДА СЕ ПРАВЯТ АНАЛИЗИ, ОЦЕНКИ, НО МАТЕРИАЛНОТО, ОСТАНАЛО ОТ ПРАДЕДИТЕ НИ, ТРЯБВА ДА СЕ СЪХРАНИ!
ГЛЕДАХ ДНЕС КАКВА ГРОЗОТИЯ Е УНИЩОЖАВАНЕТО НА АСИРИЙСКИТЕ ПАМЕТНИЦИ, ВРЪСТНИЦИ НА ПИРАМИДИТЕ АМИ ТОВА Е И ИЗКУСТВО!
МОГАТ ЛИ РУШИТЕЛИТЕ ДА ГО СЪЗДАДАТ
И ПАМЕТНИКЪТ НА ЦАРЯ Е ИЗКУСТВО, АВТОР МУ Е ЕДИН ОТ НАЙ- СПОСОБНИТЕ ТВОРЦИ ПРЕДИ ВЕК!
ПРИЯТЕН ДЕН ТИ ЖЕЛАЯ!
Az pi6a za sprawedliwost - sled kato bulgari i rusnazi RU6TAHA w Bulgariq staro, bulgarsko i dori malko germansko...
za6to sega iskat proruskoto da NE se ru6i - A TO I NE... NE... NE SE RU6I?
Aljohata im w Plovdiv stoi.
...
Ta misulta mi e bulgarino (nqmam prediw teb Leon, takuw e lafa) - kato si ru6al s rusnaka minalo bulgarsko, kak ne te e sram da iska6 drugi da ne ru6at - ru6itelju?
Towa se nari4a gjonsurat!
цитирайza6to sega iskat proruskoto da NE se ru6i - A TO I NE... NE... NE SE RU6I?
Aljohata im w Plovdiv stoi.
...
Ta misulta mi e bulgarino (nqmam prediw teb Leon, takuw e lafa) - kato si ru6al s rusnaka minalo bulgarsko, kak ne te e sram da iska6 drugi da ne ru6at - ru6itelju?
Towa se nari4a gjonsurat!
Човек всичко може да прикрие, но манталитета винаги издава едностранчивостта и посредствеността, както и всички основни насоки и дефекти в ценностната система. Затова и начетеността не е гаранция за обективност. Хубав ден!
цитирайbatogo написа:
Човек всичко може да прикрие, но манталитета винаги издава едностранчивостта и посредствеността, както и всички основни насоки и дефекти в ценностната система. Затова и начетеността не е гаранция за обективност. Хубав ден!
Абсолютно си прав - начетеността не е гаранция за обективност.
Но ще допълня - не начетеността винаги е гаранция за необективност.
Тигър, аз първо не знам какви и дали са рушени паметници от комунистите след 9.09.44. Но ако са рушени, това означава ли, че и днес трябва да повтаряме тяхната безнравственост? Ако са рушили паметници на заслужили пред България люде, похвално би било да ги възстановим. Но е хубаво преди да се вдигне паметник да има сериозно обсъждане, далеч не всеки кандидат заслужава реално тази чест. Например, цар Борис, според мен - да, но баща му - никога!
Но тук тигър, далеч не става въпрос само за руски, или съветски паметници. О десетилетия се руши в центъра на София, паметника 1300 години България - комунистически?, руски? съветски? не български, но идеята да бъде премахнат завинаги занимава умовете на мнозина гледам.
цитирайНо тук тигър, далеч не става въпрос само за руски, или съветски паметници. О десетилетия се руши в центъра на София, паметника 1300 години България - комунистически?, руски? съветски? не български, но идеята да бъде премахнат завинаги занимава умовете на мнозина гледам.
merlin68 написа:
Тигър, аз първо не знам какви и дали са рушени паметници от комунистите след 9.09.44. Но ако са рушени, това означава ли, че и днес трябва да повтаряме тяхната безнравственост? Ако са рушили паметници на заслужили пред България люде, похвално би било да ги възстановим. Но е хубаво преди да се вдигне паметник да има сериозно обсъждане, далеч не всеки кандидат заслужава реално тази чест. Например, цар Борис, според мен - да, но баща му - никога!
Но тук тигър, далеч не става въпрос само за руски, или съветски паметници. О десетилетия се руши в центъра на София, паметника 1300 години България - комунистически?, руски? съветски? не български, но идеята да бъде премахнат завинаги занимава умовете на мнозина гледам.
Но тук тигър, далеч не става въпрос само за руски, или съветски паметници. О десетилетия се руши в центъра на София, паметника 1300 години България - комунистически?, руски? съветски? не български, но идеята да бъде премахнат завинаги занимава умовете на мнозина гледам.
КАЗАНОТО " Например, цар Борис, според мен - да, но баща му - никога!... НЕ МОГА ДА ПРИЕМА- МОЕ МНЕНИЕ, ТОЙ Е ПЪРВИЯТ ВНЕСЪЛ ИСТИНСКИ ЕВРОПЕЙСКИ ЦЕННОСТИ В БЪЛГАРИЯ- САМ ЗНАЕЩ ДА КАРА КОЛА, САМОЛЕТ- НАЛАГА В БЪЛГАРИЯ- ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯТА, САМОЛЕТА- КАТО СРЕДСТВО И ПРОИЗВОДСТВО, НАЛИ ПРИ НЕГО СТАВАМЕ НЕЗАВИСИМО ЦАРСТВО, ПРИ НЕГО СЕ ИЗВЪРШВА ПРЕОБРАЗУВАНЕ НА ИКОНОМИКА, ФИНАНСИ, ИНФРАСТРУКТУРА:
Начало на 20век. По темпове на икономическо развитие страната чуди
Европа. Привлича чужди капитали, отваря банки, строи предприятия, шосейни и релсови пътища внася машини .Страната се преобразява. През 1887 г България има 36 предприятия в 1911 те са 345, почти 10 пъти по вече. а монтираните машини 130 пъти. Построени са шосейни пътища 8945 км и релсови 1931 км. През 1886г има 34 акцион.дружества с 21млн. Лв. през 1911 те са 172 с капитал 136млн. Прз 1892 г е организирано първо изложение, дало началото на пловдивския панаир. През 1894 г е приет закона за насърчаване
местна индустрия. ТОВА Е фЕРДИНАНД , ЗА МЕН НЕОЦЕНЕН
В края на балканска и I-та световна война сме, както всички победени -в национална катастрофа, вината е всеобща, на партии, водещи разнопосочен курс без грижа за държавата
Искам да посоча и малко известен факт от историята на държавата ни
от преди век.от царуването на Фердинанд.Статистиката сочи, че за1912
година страната ни, в сътрудничеството с германски консорциум и селото е произвела и продала за Европа арпажик 2000т,семена от зеле 23 тона, от домати 28 тона, пипер 3,5 тона, праз 8,5 тона.Едно огромно богатство. Визитка на българското трудолюбие
Паметниците за мен са преди всичко паметници на културата Прост човек няма да издигне красив паметник, той няма и да издигне паметник Основната му цел е да задоволи материалните си и физиологически нужди!
Не разглеждам паметниците от страна руски, английски, мавритански или маорски са!
Те дават представа за културата в даден период Унищожаване на паметници и то масово правеха хунвейбините Целият свят се възмущаваше
Сега нещо подобно правят ислямистите, унищожавайки паметници от зората на цивилизацията
Тихомълком и ние унищожихме паметни плочи и малки паметници свързани със соца, без да си даваме сметка, че унищожаваме половин вековен период от нашата история и култура
Като унищожиш нещо, трябва да предложиш нещо еквивалентно Събарянето на мавзолея предизвика и присмех Не се знае как е строен, но не можеха да го съборят Впрочем , за няколко дни е вдигнат Но това да не можеш да го събориш от раз показва некомпетентност на заелите се с това Оттам и други изводи следват
Един приятел преди години ми показа Филипополска ,монета от римско време да си кажа мнението
Альошата! На хълма ,където е сегашната статуя е имало статуя на Римско божествао, забравил съм кое, пловдивчани може би знаят Тя е съборена, не сега, за да бъдем основателно обвинени за варвари ,да се вдигне Альошата, но мястото е използвано И видът на сегашната статуя е същият!
Та затова е хубаво да се спре този процес
Главната улица на нашия град носеше името на Николай Лъсков Имаше скромен бюст паметник в двора на училището Бил е учител- по физкултура Убит е на 33 години, жена му също, като партизани Бил е запасен офицер, командир на отряд - партизански
Добре, тази дейност е отречена Едно момче, запалено по пропагандирани идеи, подвел се е Заложил е живота си, не е мошеник!
Но той е оставил друга следа в града Всестранен спортист, запалва местните младежи по футбол, волейбол, гимнастика
Създава отбори, чийто капитан е! Виждал съм снимки на тези отбори, на тях личи уважението и обичта на младежите към него
И го затриваме След време няма и да има следа от него
Наскоро общината организира изложба с фотоси на известни местни спортисти Попаднах случайно на нея Първата ми работа беше да видя фигурират ли Лъсков и нашата снаха- Стефка Йорданова на нея Имах предчувствие, че ги няма Така беше Веднага се заех да поправя пропуска Да, имаше обещание, не беше направено нарочно, това в бъдеще да не се допуска Да, родом не са от града, но оттук Лъсков е тръгнал в последния си път, Стефка е погребана тук Ето как за двадесетина години следата се заличава
цитирайНе разглеждам паметниците от страна руски, английски, мавритански или маорски са!
Те дават представа за културата в даден период Унищожаване на паметници и то масово правеха хунвейбините Целият свят се възмущаваше
Сега нещо подобно правят ислямистите, унищожавайки паметници от зората на цивилизацията
Тихомълком и ние унищожихме паметни плочи и малки паметници свързани със соца, без да си даваме сметка, че унищожаваме половин вековен период от нашата история и култура
Като унищожиш нещо, трябва да предложиш нещо еквивалентно Събарянето на мавзолея предизвика и присмех Не се знае как е строен, но не можеха да го съборят Впрочем , за няколко дни е вдигнат Но това да не можеш да го събориш от раз показва некомпетентност на заелите се с това Оттам и други изводи следват
Един приятел преди години ми показа Филипополска ,монета от римско време да си кажа мнението
Альошата! На хълма ,където е сегашната статуя е имало статуя на Римско божествао, забравил съм кое, пловдивчани може би знаят Тя е съборена, не сега, за да бъдем основателно обвинени за варвари ,да се вдигне Альошата, но мястото е използвано И видът на сегашната статуя е същият!
Та затова е хубаво да се спре този процес
Главната улица на нашия град носеше името на Николай Лъсков Имаше скромен бюст паметник в двора на училището Бил е учител- по физкултура Убит е на 33 години, жена му също, като партизани Бил е запасен офицер, командир на отряд - партизански
Добре, тази дейност е отречена Едно момче, запалено по пропагандирани идеи, подвел се е Заложил е живота си, не е мошеник!
Но той е оставил друга следа в града Всестранен спортист, запалва местните младежи по футбол, волейбол, гимнастика
Създава отбори, чийто капитан е! Виждал съм снимки на тези отбори, на тях личи уважението и обичта на младежите към него
И го затриваме След време няма и да има следа от него
Наскоро общината организира изложба с фотоси на известни местни спортисти Попаднах случайно на нея Първата ми работа беше да видя фигурират ли Лъсков и нашата снаха- Стефка Йорданова на нея Имах предчувствие, че ги няма Така беше Веднага се заех да поправя пропуска Да, имаше обещание, не беше направено нарочно, това в бъдеще да не се допуска Да, родом не са от града, но оттук Лъсков е тръгнал в последния си път, Стефка е погребана тук Ето как за двадесетина години следата се заличава
Това са години на всенароден подем Един период, в който Българите ,в орязаната от всякъде страна са единни Чудо!
България в началото на века е седмата икономика в Европа и със сигурност до петнадесето място в света!
Гледал съм справка - положително търговско салдо с повечето държави в Европа и света-повече изнася и то много повече, отколкото внася Признак за развита икономика
Затова през Балканската война помита почти сама Турция, нещо ,което преди 35 години е било утопия Помита по - късно и Сърбия и Гърция, но там ни е наложена служебна, мръсна загуба от тези, които и след Берлин продължават да ни" обичат" Повече от равностойно ни е поведението срещу англичани, французи, руснаци и милите ни съседи/ без Турция/ през ПСВ
Докато " великата " сила Австро-Унгария се налага да я спасява Германия от Сърбия, ние водим война с кои ли не, без да се налага да ни спасяват
Грешката на Фердинанд е, че не е разбрал, че не ни искат за велика сила, не ни признават, а и да го е разбрал, тогава е упорствал Това не е типично за хитростта му
Плаща България, а той става нежелан и непризнат!
цитирайБългария в началото на века е седмата икономика в Европа и със сигурност до петнадесето място в света!
Гледал съм справка - положително търговско салдо с повечето държави в Европа и света-повече изнася и то много повече, отколкото внася Признак за развита икономика
Затова през Балканската война помита почти сама Турция, нещо ,което преди 35 години е било утопия Помита по - късно и Сърбия и Гърция, но там ни е наложена служебна, мръсна загуба от тези, които и след Берлин продължават да ни" обичат" Повече от равностойно ни е поведението срещу англичани, французи, руснаци и милите ни съседи/ без Турция/ през ПСВ
Докато " великата " сила Австро-Унгария се налага да я спасява Германия от Сърбия, ние водим война с кои ли не, без да се налага да ни спасяват
Грешката на Фердинанд е, че не е разбрал, че не ни искат за велика сила, не ни признават, а и да го е разбрал, тогава е упорствал Това не е типично за хитростта му
Плаща България, а той става нежелан и непризнат!
Понеже текстът ти е двусмислен, ще отговоря по друг начин
Аз не съм фил на никого-нито на Русия, нито на Англия например на истината съм
Понеже се спекулира със вредите ни от Русия, ще посоча ползите ни от Англия
1/Берлин, като резултат 80% е нейно дело
2/ голям процент за междусъюзническата война
3/ Ньой- Над 50%
4/ Жестоките бомбардировки -100%
5/Причисляването ни към победените след ВСВ-75%
цитирайАз не съм фил на никого-нито на Русия, нито на Англия например на истината съм
Понеже се спекулира със вредите ни от Русия, ще посоча ползите ни от Англия
1/Берлин, като резултат 80% е нейно дело
2/ голям процент за междусъюзническата война
3/ Ньой- Над 50%
4/ Жестоките бомбардировки -100%
5/Причисляването ни към победените след ВСВ-75%
leonleonovpom2 написа:
Понеже текстът ти е двусмислен, ще отговоря по друг начин
Аз не съм фил на никого-нито на Русия, нито на Англия например на истината съм
Понеже се спекулира със вредите ни от Русия, ще посоча ползите ни от Англия
1/Берлин, като резултат 80% е нейно дело
2/ голям процент за междусъюзническата война
3/ Ньой- Над 50%
4/ Жестоките бомбардировки -100%
5/Причисляването ни към победените след ВСВ-75%
Аз не съм фил на никого-нито на Русия, нито на Англия например на истината съм
Понеже се спекулира със вредите ни от Русия, ще посоча ползите ни от Англия
1/Берлин, като резултат 80% е нейно дело
2/ голям процент за междусъюзническата война
3/ Ньой- Над 50%
4/ Жестоките бомбардировки -100%
5/Причисляването ни към победените след ВСВ-75%
споръткой пове4е или малко вреди ни е нанесъл е ненужен ,защото пре4и да видим своите грешки ...съединието успя 4е не се подавахме на провокациите на сърбия 4е не се вживяхме като велики ..ненужно дори и опасно е управниците ни да се държат към великите сили като слуги или да се мислим за велики
24. leonleonovpom2 - За Мерлин, Батого, Германтигър
06.03 21:33
Паметниците за мен са преди всичко паметници на културата Прост човек няма да издигне красив паметник, той няма и да издигне паметник Основната му цел е да задоволи материалните си и физиологически нужди!
Не разглеждам паметниците от страна руски, английски, мавритански или маорски са!
I AZ NE GI RAZGLEJDAM TAKA
RUSNAZITE "TI", BULGARSKITE DRUGARI GI RAZGLEJDAHA TAKA
KATO SAMO RUSKI I WSI4KO OSTANALO, a germanski i zatriwaxa
цитирай06.03 21:33
Паметниците за мен са преди всичко паметници на културата Прост човек няма да издигне красив паметник, той няма и да издигне паметник Основната му цел е да задоволи материалните си и физиологически нужди!
Не разглеждам паметниците от страна руски, английски, мавритански или маорски са!
I AZ NE GI RAZGLEJDAM TAKA
RUSNAZITE "TI", BULGARSKITE DRUGARI GI RAZGLEJDAHA TAKA
KATO SAMO RUSKI I WSI4KO OSTANALO, a germanski i zatriwaxa
merlin68 написа:
Тигър, аз първо не знам какви и дали са рушени паметници от комунистите след 9.09.44. Но ако са рушени, това означава ли, че и днес трябва да повтаряме тяхната безнравственост? Ако са рушили паметници на заслужили пред България люде, похвално би било да ги възстановим. Но е хубаво преди да се вдигне паметник да има сериозно обсъждане, далеч не всеки кандидат заслужава реално тази чест. Например, цар Борис, според мен - да, но баща му - никога!
Но тук тигър, далеч не става въпрос само за руски, или съветски паметници. О десетилетия се руши в центъра на София, паметника 1300 години България - комунистически?, руски? съветски? не български, но идеята да бъде премахнат завинаги занимава умовете на мнозина гледам.
Но тук тигър, далеч не става въпрос само за руски, или съветски паметници. О десетилетия се руши в центъра на София, паметника 1300 години България - комунистически?, руски? съветски? не български, но идеята да бъде премахнат завинаги занимава умовете на мнозина гледам.
Priwetstwam komentara ti, no toj - twoq wupros e izli6en (kum men, teb, nas)
- purwo nie ne ru6im, nito az, nito ti, nito awtora na postinga - ubeden sum
- wtoro nie ne re6awame koe da se ru6i i izdiga
mt46 написа:
В Берлин има паметник на Съветската армия...
http://www.dw.de/%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B5/a-15127101
"... В годините на Студената война този паметник на Съветската армия е непрекъснато предизвикателство за свободолюбивите жители на Западен Берлин. Срещу паметника има многобройни посегателства, като през 1961 година полицията е принудена да го защитава от разгневените граждани, които искат да го срутят. След края на Студената война паметникът постепенно изгубва излъчването си на комунистическа провокация.
Според германо-съветското споразумение за изтеглянето на войските от началото на 90-те години, паметникът остава под грижите на берлинския Сенат. Една табела обяснява на туристите, че е издигнат в чест на хилядите убити съветски войници. На част от посетителите паметникът им се вижда „екзотичен”, други казват, че е шантав, но общо-взето берлинчани вече не го забелязват..."
http://www.dw.de/%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B8%D1%8F-%D0%B4%D0%B0-%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B5/a-15127101
"... В годините на Студената война този паметник на Съветската армия е непрекъснато предизвикателство за свободолюбивите жители на Западен Берлин. Срещу паметника има многобройни посегателства, като през 1961 година полицията е принудена да го защитава от разгневените граждани, които искат да го срутят. След края на Студената война паметникът постепенно изгубва излъчването си на комунистическа провокация.
Според германо-съветското споразумение за изтеглянето на войските от началото на 90-те години, паметникът остава под грижите на берлинския Сенат. Една табела обяснява на туристите, че е издигнат в чест на хилядите убити съветски войници. На част от посетителите паметникът им се вижда „екзотичен”, други казват, че е шантав, но общо-взето берлинчани вече не го забелязват..."
Sled 1945 Germnaiq nqma - towa e mente "germaniq"
germanzite sa naj-bezrodniq i nazionalno izwraten narod kojto istoriqta poznawa
- da ne zabelqzwa6 gawrata i merzostta w sobstwenata si strana e...
- da nqma6 pametnik na sobstwena armiq i swoi geroi w ma6taba kakuwto ima6 na tozi kojto zgrabi twoj zemi, iznasilwa twoj jeni se nari4a...
- Marine, kak ti se struwa ti da ima6 w Sofia edin megamemorial na surbite, na gurzite ili na turzite primerno i kakuw 6te si ako ne go zabelqzwa6 ?
Спорът си има инициатор и не съм аз!
Но не мога да търпя гавра с достойни хора от такива, които нищо не са дали на другите Могат само да им търсят кусури Нямам предвид Батого - Огнян, който по своему търси истината, както и аз А разни папагали и слуги
Е, посочих ги - кусурите!
Нека ги оборят!
цитирайНо не мога да търпя гавра с достойни хора от такива, които нищо не са дали на другите Могат само да им търсят кусури Нямам предвид Батого - Огнян, който по своему търси истината, както и аз А разни папагали и слуги
Е, посочих ги - кусурите!
Нека ги оборят!
Като написах материала, имах работа за около два часа и половина като се върнах- Читателите бяха близо 3 000 Излиза, че на две секунди и половина имам читател След това се нормализира-около 700 читатели Явно на хакера срещу" русофилите" му е доскучало
Соломоновското решение е ясно, като се хвърли поглед
Ясно е и, че не е мое дело Трябва да съм идиот, а съм доказал , че не съм
Поздрави на хакера но все пак би могъл да свърши нещо по-полезно от това То си е чиста загуба на време! Мен такива" успехи" не ме ласкаят
цитирайСоломоновското решение е ясно, като се хвърли поглед
Ясно е и, че не е мое дело Трябва да съм идиот, а съм доказал , че не съм
Поздрави на хакера но все пак би могъл да свърши нещо по-полезно от това То си е чиста загуба на време! Мен такива" успехи" не ме ласкаят
Не съм казал никъде ,че се поклонявам на руснаците и мразя германците Такова нещо няма
Аз съм против събаряне на всякакви паметници, това е гавра с тези, живели преди нас
Никога не съм изпитвал чувство на омраза към Германия, ставало е дума за това
Имам нещо неясно
Германците се изтеглят от България Руснаците не бързат да влизат И едните , другите са загрижени, така излиза, да не пострада България Дали е резултат на нашата дипломация, чия е тази заслуга !?
Все пак, слава богу, че няма сблъсък на наша територия Прекалено много сме изстрадали!
цитирайАз съм против събаряне на всякакви паметници, това е гавра с тези, живели преди нас
Никога не съм изпитвал чувство на омраза към Германия, ставало е дума за това
Имам нещо неясно
Германците се изтеглят от България Руснаците не бързат да влизат И едните , другите са загрижени, така излиза, да не пострада България Дали е резултат на нашата дипломация, чия е тази заслуга !?
Все пак, слава богу, че няма сблъсък на наша територия Прекалено много сме изстрадали!
Германците не са си загубили достоинството, въпреки всичко, то си е в тях, не се изтрива Когато трябва се проявява
И ние имаме сръбски паметник - Свети Крал Нямаме на Баязид наистина, но колко му е ,да се яви някой и да каже, както се виждат и тук подобни провокации- че Баязид ни е освободил, а Александър - заробил?!
Та Свети крал е един от най-омразните за нас Плюс това, едно от най- жестоките кланета на наши войски е извършено с най- долна измама, на каквато само те са способни Никой уважаващ се военачалник не би я извършил
Сета си го искат Както през 1878 г Не заради турците е предприет онзи смъртоносен поход към София А заради сърбите Защото руснаците знаят апетита на сърбите към София А тя е определена за столица
Сега заслужават да им го дадем, този техен светия, но само при едно условие-да ни върнат всички заграбени с чужда помощ от нас територии Ниш да си запазят, него са го освинили отдавна
цитирайИ ние имаме сръбски паметник - Свети Крал Нямаме на Баязид наистина, но колко му е ,да се яви някой и да каже, както се виждат и тук подобни провокации- че Баязид ни е освободил, а Александър - заробил?!
Та Свети крал е един от най-омразните за нас Плюс това, едно от най- жестоките кланета на наши войски е извършено с най- долна измама, на каквато само те са способни Никой уважаващ се военачалник не би я извършил
Сета си го искат Както през 1878 г Не заради турците е предприет онзи смъртоносен поход към София А заради сърбите Защото руснаците знаят апетита на сърбите към София А тя е определена за столица
Сега заслужават да им го дадем, този техен светия, но само при едно условие-да ни върнат всички заграбени с чужда помощ от нас територии Ниш да си запазят, него са го освинили отдавна
Тигър, не е основателно сравнението ти, че паметника на съветската армия в Германия, е равносилен на паметник на Баязид в България:) Би трябвало и сам да се сетиш защо е така, но ще ти помогна все пак - османското нашествие на Балканите заличава България от политическата карта на света за почти 500г. Слава Богу, България се освобождава, макар и с чужда помощ - и там пред Народното събрание стои паметник на този чужд владетел, чужд но освободител. Място за Баязид тук няма.
Не Червената армия тръгна на нашествие срещу Германия, а точно обратното. В този поход третия райх прегази много европейски държави, накрая обаче бе спрян. Червената армия, както и съюзниците от САЩ и Англия, тръгнаха да освобождават Европа от най-мракобесния режим в света. Когато стигнаха до Германия, ако бяха действали по хитлерски, можеха да я унищожат като държава. Но те не го направиха, а това можеше да стане само по един начин - германският народ трябваше да се отрече от хитлеризма, да го обяви за антигерманки режим и съюзническите войски в този контекст се явяват Освободители на Германия. Хитлер тръгна на война на унищожение спрямо СССР, ако германците не се бяха отрекли от "вожда" си, единствения отговор от страна на СССР, можеше да е унищожение. В този контекст паметник на съветската армия правилно стои в Германия. Още повече, че СССР на добри начела се изтеглиха от Източна Германия, инициираха дори Обединението на Германия - много благородно. Кога тигре, другата окупационна армия, тази на САЩ, ще се изтегли от Германия, за да могат германците да станат отново суверен на държавата си?
цитирайНе Червената армия тръгна на нашествие срещу Германия, а точно обратното. В този поход третия райх прегази много европейски държави, накрая обаче бе спрян. Червената армия, както и съюзниците от САЩ и Англия, тръгнаха да освобождават Европа от най-мракобесния режим в света. Когато стигнаха до Германия, ако бяха действали по хитлерски, можеха да я унищожат като държава. Но те не го направиха, а това можеше да стане само по един начин - германският народ трябваше да се отрече от хитлеризма, да го обяви за антигерманки режим и съюзническите войски в този контекст се явяват Освободители на Германия. Хитлер тръгна на война на унищожение спрямо СССР, ако германците не се бяха отрекли от "вожда" си, единствения отговор от страна на СССР, можеше да е унищожение. В този контекст паметник на съветската армия правилно стои в Германия. Още повече, че СССР на добри начела се изтеглиха от Източна Германия, инициираха дори Обединението на Германия - много благородно. Кога тигре, другата окупационна армия, тази на САЩ, ще се изтегли от Германия, за да могат германците да станат отново суверен на държавата си?
Леоне, според моето скромно мнение паметници и съхранение на имената заслужават само хора, дали живота си за свободата, облагородяването, благоденствието, просперитета и духовното израстване на дадена нация, държава, континент или на света като цяло. От тази гледна точка всеки паметник или нещо, напомнящо за диктатор, терорист, фанатик, агресор и други такива, донесли само злини и деградация на народи, държави, континенти и безброй безсмислени жертви в национален, континентален и световен мащаб, са подигравка с потърпевшите от такива действия! Хубав ден и добре размисли!
цитирайNormalno e da gre6i6 Merlin, za6toto za razlika ot men (prosti mi samo4uwstwieto s pokritie), ti NE poznawa6 WSW i nejnata istoriq kato men.
- xitleristkiq rejim ne be6e naj po mrakobesen - takuw be6e LENINSKIQ, STALINSKIQ ili go nare4i rusko-suwetskiq
- germanskata armiq ne iznasilwa, ne ubiwa i ne gazi tolkowa i taka kakto iznasilwa, gazi i ubiwa RKKA (stanala suwetska armiq ot februar 1946g wpro4em)
- gorenapisanoto za teb moje da e ko6tunstwo, iznenada, absurd, no za horata po sweta (wkl. w Rusiq istorizi, woenni i swideteli na opnowa wreme dokolkoto wse o6te gi ima) towa e istinata koqto znaqt - nqkoj q priznawat, drugi ne publi4no, no w sebe si - wsi4ki da
Otdelno ot predhodnoto - naselenieto na teritoriqta na SSSR koeto turpq bojni dejstwiq i be6e w tqhnata zona dade naj-mnogo jertwi wuob6te - towa nqma srawnenie po sweta, no towa ne e za6toto germanzite sa go klali (imalo e i takiwa slu4i - nesuymneno i sa fakt) a purwo i osnowno za6toto wojnata se wode6e taka - kak taka li - za tomowe e...
Na4ina na wojna ot ednite i ot drugite wodi do towa - smurtta na milioni... ako w Germaniq wojnata se wode6e tolkowa godini kolkoto na Iztok - to jertwite weroqtno biha bili powe4e (razbira se towa e imaginerno, za6toto e razsujdenie i moje da gre6a).
P.S.
6to ide re4 do purwiq udar - Stalin 6ete6e da udari Xitler weroqtno sedmizi sled 22 juni i towa istorizite 4udesno znaqt... absoluten fakt e 4e Stalin udari purwi koj li ne - sew. Bukovina, Finlandiq, Pribaltika po 3, zap. Pol6a... ostawame po-kusno sew. Iran...
Razbira se, 4e turski pametnik ne e srawnim pri. s Treptow park - wse pak Germaniq NIKOGA (s koeto sum i gord) ne e bila pod tursko, wizantijsko ili pr. robstwo (pi6a Germaniq, ne germaniite ot rimsko wreme, da me pro6tawa Varus)
Za zap. wojski wkl. brit ne samo us w Germaniq sum NAPULNO SUGLASEN s teb!
цитирай- xitleristkiq rejim ne be6e naj po mrakobesen - takuw be6e LENINSKIQ, STALINSKIQ ili go nare4i rusko-suwetskiq
- germanskata armiq ne iznasilwa, ne ubiwa i ne gazi tolkowa i taka kakto iznasilwa, gazi i ubiwa RKKA (stanala suwetska armiq ot februar 1946g wpro4em)
- gorenapisanoto za teb moje da e ko6tunstwo, iznenada, absurd, no za horata po sweta (wkl. w Rusiq istorizi, woenni i swideteli na opnowa wreme dokolkoto wse o6te gi ima) towa e istinata koqto znaqt - nqkoj q priznawat, drugi ne publi4no, no w sebe si - wsi4ki da
Otdelno ot predhodnoto - naselenieto na teritoriqta na SSSR koeto turpq bojni dejstwiq i be6e w tqhnata zona dade naj-mnogo jertwi wuob6te - towa nqma srawnenie po sweta, no towa ne e za6toto germanzite sa go klali (imalo e i takiwa slu4i - nesuymneno i sa fakt) a purwo i osnowno za6toto wojnata se wode6e taka - kak taka li - za tomowe e...
Na4ina na wojna ot ednite i ot drugite wodi do towa - smurtta na milioni... ako w Germaniq wojnata se wode6e tolkowa godini kolkoto na Iztok - to jertwite weroqtno biha bili powe4e (razbira se towa e imaginerno, za6toto e razsujdenie i moje da gre6a).
P.S.
6to ide re4 do purwiq udar - Stalin 6ete6e da udari Xitler weroqtno sedmizi sled 22 juni i towa istorizite 4udesno znaqt... absoluten fakt e 4e Stalin udari purwi koj li ne - sew. Bukovina, Finlandiq, Pribaltika po 3, zap. Pol6a... ostawame po-kusno sew. Iran...
Razbira se, 4e turski pametnik ne e srawnim pri. s Treptow park - wse pak Germaniq NIKOGA (s koeto sum i gord) ne e bila pod tursko, wizantijsko ili pr. robstwo (pi6a Germaniq, ne germaniite ot rimsko wreme, da me pro6tawa Varus)
Za zap. wojski wkl. brit ne samo us w Germaniq sum NAPULNO SUGLASEN s teb!
Тигър, много трудно ми е да чета текстовете ти така написани. Разбира се съм наясно, че имаш технически проблем, знам че иначе ти си пишеш на кирилица, но все пак ако можеш да го поправиш ще е много по-добре и лесно да си общуваме.
- Спора дали хитлериския или комунистическия режим е бил най-лош, няма да го разрешим, затова да го пропуснем
- Дали германската или Червената армия избиват, вкарват в конслагери и изнасилват повече мирни жители, тук съмнение няма - германската. Това е доказано, филмирано, осъдено и т.н. Но към всички тези доказателства можем да прибавим и логически такива. Известни са плановете на Хитлер, да сведе населението на СССР след завземането му, до санитарния минимум от роби обслужващи великата "арийска" раса. А след това по плановете на същия, тя трябвало така да се размножи, че и останалите съветски роби да станат излишни и проблема с тях - напълно решен в рамките на 60 години. Москва трябвало да бъде наводнена, за да се заличи всякакъв спомен за съществуването на такъв град. В този контекст, избиването и вкарването в лагери на гражданите на СССР в окупираните територии съвсем логично е безконтролно на принципа колкото повече - толкова по-добре. Обратната политика прави Сталин (това е и косвения отговор кой режим е по-малко зъл) за германците от победена Германия се предвижда да живеят в своя суверенна (е поне колкото бяха всички, включително ние) държава и този план стана факт. Подобен план изключва безконтролно избиване, изнасилване и прочие зверства към мирното население.
- Историята е не се пише в "щеше", в този смисъл, първия удар е исторически факт. И на мен ми се говори за историята в "щеше" - какво щеше да стане, ако Фердинанд не бе разрушил Балканския съюз - нямаше да избухне ПСВ и България щеше да е на три морета, ама "щеше" не е история.
- Прибалтика е откъсната от Русия през 1918г. с договор, отново с договор през 1939г. е върната обратно. За Финландия прочети какво казва Чърчил, както и становището на американското посолство
цитирай- Спора дали хитлериския или комунистическия режим е бил най-лош, няма да го разрешим, затова да го пропуснем
- Дали германската или Червената армия избиват, вкарват в конслагери и изнасилват повече мирни жители, тук съмнение няма - германската. Това е доказано, филмирано, осъдено и т.н. Но към всички тези доказателства можем да прибавим и логически такива. Известни са плановете на Хитлер, да сведе населението на СССР след завземането му, до санитарния минимум от роби обслужващи великата "арийска" раса. А след това по плановете на същия, тя трябвало така да се размножи, че и останалите съветски роби да станат излишни и проблема с тях - напълно решен в рамките на 60 години. Москва трябвало да бъде наводнена, за да се заличи всякакъв спомен за съществуването на такъв град. В този контекст, избиването и вкарването в лагери на гражданите на СССР в окупираните територии съвсем логично е безконтролно на принципа колкото повече - толкова по-добре. Обратната политика прави Сталин (това е и косвения отговор кой режим е по-малко зъл) за германците от победена Германия се предвижда да живеят в своя суверенна (е поне колкото бяха всички, включително ние) държава и този план стана факт. Подобен план изключва безконтролно избиване, изнасилване и прочие зверства към мирното население.
- Историята е не се пише в "щеше", в този смисъл, първия удар е исторически факт. И на мен ми се говори за историята в "щеше" - какво щеше да стане, ако Фердинанд не бе разрушил Балканския съюз - нямаше да избухне ПСВ и България щеше да е на три морета, ама "щеше" не е история.
- Прибалтика е откъсната от Русия през 1918г. с договор, отново с договор през 1939г. е върната обратно. За Финландия прочети какво казва Чърчил, както и становището на американското посолство
- PRIBALTIKA NIKOGA NE E BILA 4AST OT RUSIQ A 4AST OT RUSKATA IMPERIQ
PRIBALTIJSKITE NARODI NE SA SLAWQNSKI, A BOL NAROD TAM E BIL I GEERMANZI I DAT4ANI, 4E I MALKO 6WEDI
Pribaltika ne e ruska a e zawzeta kato takawa wekowe nared
Ako misli6 taka za Pribaltika, TO TOGAWA S PRAWO HITLER WZEMA 4EHIQ, za6toto tq nali "be6e" awstroungarska primerno... no toj trqbwa6e da wzema i ungariq, sloweniq, hurwatska i bol o6te nali... a w twoq model na mislene I DANZIGSKIQ KORIDOR, zaradi kojto wpro4em zapo4na wojnata !
- kato dojde re4 za kojto udaril purwi
Asparuk e purwi
Bulgariq w balksnakata wojna e purwa anti Turciq
Bulgariq e purwa w PSW
A pro po Rusiq e purwa w bol swoj wojni sre6tu Turciq
6te re4e Merlin - ne koj e purwi, a wsi4ko drugo kato predistoriq, uslowiq, su6tnost
Wpro4em RUSIQ PURWA UDARI GERMANIQ PREZ PSW
...
Bezsporno za istoriqta e 4e SUWETSKATA ARMIQ E IZNASILWALA W PUTI POWE4E OT GERMANSKATA, TOWA E BEZSPORNO I ZA AMERIKANSKATA - W IZSLEDWANE AMERIKANZITE SI GO PRIZNAWAT
Bezsporno za istoriqta e, 4e suwetskite KZ sa lagerite s naj-mngoo wkarani i izbiti hora - fakt (no w tqh purwo sa wkarani swoi - suwetsko naselenie)
Bezsporno e 4e germanskite KZ sa purwi po boj wkrani ewrei i POW woennoplennizi - samo w towa germanzite sa purwi (makar i to da ne e malko)
4ast ot obqsnenieto e prosto - germanzite sa pobedili i wzeli powe4e POW ot wseki drug - prosto pobedite im nas SSSR nqmat abalog w istoriqta (primer 673 000 Kiew kato naj-ma6tabna pobeda, za srawnenie Stalingrad za SSSR e s do 200 000/220 000/190 000 razli4ni 4isla) germanskite pobedi s po 300 000, 200 000 i po-malko sa nad deset... ruskite sa edna w Belarus 1944 (pr. pri Cherkassi/korsun-6ew4enkowski padat ne powe4e ot 20-30 000 ss i wehrmacht)
kakto ti kazwam - w germanskite KZ ima naj-mnogo POW za6toto Germaniq postiga titani4ni pobedi kakwito nikoj ot iztok ili zapad ne postinga w protiwowes
RAZLIKATA MEJDU HITLER I STALIN E 4E...
HITLER NIKOGA NE NAWODNQWA MOSKWA
STALIN OBA4E WZE POLOWIN PRUSSIQ
Az ne "rewa" za towa, no pripomnqm FAKTITE
HITLER NIKOGA NE IZBI WSI4KI SLAWQNI W POL6A ILI RUSIQ (zawzetata)
RUSNAZI, 4EHI I POLQZI po4ti napulno obezljudiha germanskite rajoni - FAKT
4ast ot napisnaoto ot teb e naj-malko sporno za6toto e samo spomen SLED WOJNATA OT BESEDI NA HITLER, koeto wednaga budi sumnenie - kakto znaem Hitler e izwunzemen, toj e ewrejn, Hitler e iskal celiq swqt, toj e winowen za wsi4ko, toj e jena, wuob6te toj e satan, toj e kakto znaem nesumneno i dakazano tur4in, posledno ziganin - znaeh si
ste re4e nqma dokumnet za bol ot towa koeto mu se pripiswa - ima spomeni za razgowr, sled wojnata, ne4ij... da de, da
цитирайPRIBALTIJSKITE NARODI NE SA SLAWQNSKI, A BOL NAROD TAM E BIL I GEERMANZI I DAT4ANI, 4E I MALKO 6WEDI
Pribaltika ne e ruska a e zawzeta kato takawa wekowe nared
Ako misli6 taka za Pribaltika, TO TOGAWA S PRAWO HITLER WZEMA 4EHIQ, za6toto tq nali "be6e" awstroungarska primerno... no toj trqbwa6e da wzema i ungariq, sloweniq, hurwatska i bol o6te nali... a w twoq model na mislene I DANZIGSKIQ KORIDOR, zaradi kojto wpro4em zapo4na wojnata !
- kato dojde re4 za kojto udaril purwi
Asparuk e purwi
Bulgariq w balksnakata wojna e purwa anti Turciq
Bulgariq e purwa w PSW
A pro po Rusiq e purwa w bol swoj wojni sre6tu Turciq
6te re4e Merlin - ne koj e purwi, a wsi4ko drugo kato predistoriq, uslowiq, su6tnost
Wpro4em RUSIQ PURWA UDARI GERMANIQ PREZ PSW
...
Bezsporno za istoriqta e 4e SUWETSKATA ARMIQ E IZNASILWALA W PUTI POWE4E OT GERMANSKATA, TOWA E BEZSPORNO I ZA AMERIKANSKATA - W IZSLEDWANE AMERIKANZITE SI GO PRIZNAWAT
Bezsporno za istoriqta e, 4e suwetskite KZ sa lagerite s naj-mngoo wkarani i izbiti hora - fakt (no w tqh purwo sa wkarani swoi - suwetsko naselenie)
Bezsporno e 4e germanskite KZ sa purwi po boj wkrani ewrei i POW woennoplennizi - samo w towa germanzite sa purwi (makar i to da ne e malko)
4ast ot obqsnenieto e prosto - germanzite sa pobedili i wzeli powe4e POW ot wseki drug - prosto pobedite im nas SSSR nqmat abalog w istoriqta (primer 673 000 Kiew kato naj-ma6tabna pobeda, za srawnenie Stalingrad za SSSR e s do 200 000/220 000/190 000 razli4ni 4isla) germanskite pobedi s po 300 000, 200 000 i po-malko sa nad deset... ruskite sa edna w Belarus 1944 (pr. pri Cherkassi/korsun-6ew4enkowski padat ne powe4e ot 20-30 000 ss i wehrmacht)
kakto ti kazwam - w germanskite KZ ima naj-mnogo POW za6toto Germaniq postiga titani4ni pobedi kakwito nikoj ot iztok ili zapad ne postinga w protiwowes
RAZLIKATA MEJDU HITLER I STALIN E 4E...
HITLER NIKOGA NE NAWODNQWA MOSKWA
STALIN OBA4E WZE POLOWIN PRUSSIQ
Az ne "rewa" za towa, no pripomnqm FAKTITE
HITLER NIKOGA NE IZBI WSI4KI SLAWQNI W POL6A ILI RUSIQ (zawzetata)
RUSNAZI, 4EHI I POLQZI po4ti napulno obezljudiha germanskite rajoni - FAKT
4ast ot napisnaoto ot teb e naj-malko sporno za6toto e samo spomen SLED WOJNATA OT BESEDI NA HITLER, koeto wednaga budi sumnenie - kakto znaem Hitler e izwunzemen, toj e ewrejn, Hitler e iskal celiq swqt, toj e winowen za wsi4ko, toj e jena, wuob6te toj e satan, toj e kakto znaem nesumneno i dakazano tur4in, posledno ziganin - znaeh si
ste re4e nqma dokumnet za bol ot towa koeto mu se pripiswa - ima spomeni za razgowr, sled wojnata, ne4ij... da de, da
Далечко от реалността си тигър и от германския мироглед също. И слава Богу, германците днес нямат твоето мислене и твоите реваншиски възгледи. Не мечтаят да тръгнат на нов кръстоносен поход на изток:) Виж някои пишман германци от Балтика, горят от нетърпение, организират си фашистки шествия и нямат търпение да се впуснат в ТСВ (впрочем и те не са мнозинство, но пък са много вресливи).
Да ли ще замениш Русия с Руска империя, не е важно, важното е факта който ти припомних. Що се отнася до това, че в балтика са все немци и няма славяни - грешиш. В Балтика има много славяни, има и много германизирани славяни, до 15-16 век Балтика е славянска чак до Дания. Датски, германски и шведски кръстоносци векове извършват геноцид над местните славяни, затова днес положението е такова в Литва, Латвия и Естония. За разлика от германците и англо-саксите, руснаците никога не са се занимавали с геноцид. Във войните славяните (руснаци, поляци, балтийски славяни) винаги са мачкали немците, но само са ги прокуждали от земите си, не са ги унищожавали. Век след век, набег след набег кръстоносците обаче са обезлюдявали тези земи. До ВСВ все така е било, днес обаче германците се надявам, че са значително поумнели и знаят, че ако предприемат пореден поход, то той ще е последен за тях.
Хитлер никога не наводнява Москва, защото го изритаха от там.
Сталин влиза в Берлин, като освободител от чумата на нацизма.
Сталин позволява на агресорите германци да имат собствена държава, държава създадена с помощта на разорения от същите германци СССР.
Та голяма е разликата между Хитлер и Сталин.
За победите на вермахта може да си пишеш колкото искаш - той беше поголовно разбит в края на войната от Червената армия.
Американците и англичаните с 18% военно участие срещу Германия, имат на сметката си повече от половината избито цивилно германско население. Ненужните бомбардировки убиваха германци, а ти тигър мразиш русите - това е разтройство твоето.
цитирайДа ли ще замениш Русия с Руска империя, не е важно, важното е факта който ти припомних. Що се отнася до това, че в балтика са все немци и няма славяни - грешиш. В Балтика има много славяни, има и много германизирани славяни, до 15-16 век Балтика е славянска чак до Дания. Датски, германски и шведски кръстоносци векове извършват геноцид над местните славяни, затова днес положението е такова в Литва, Латвия и Естония. За разлика от германците и англо-саксите, руснаците никога не са се занимавали с геноцид. Във войните славяните (руснаци, поляци, балтийски славяни) винаги са мачкали немците, но само са ги прокуждали от земите си, не са ги унищожавали. Век след век, набег след набег кръстоносците обаче са обезлюдявали тези земи. До ВСВ все така е било, днес обаче германците се надявам, че са значително поумнели и знаят, че ако предприемат пореден поход, то той ще е последен за тях.
Хитлер никога не наводнява Москва, защото го изритаха от там.
Сталин влиза в Берлин, като освободител от чумата на нацизма.
Сталин позволява на агресорите германци да имат собствена държава, държава създадена с помощта на разорения от същите германци СССР.
Та голяма е разликата между Хитлер и Сталин.
За победите на вермахта може да си пишеш колкото искаш - той беше поголовно разбит в края на войната от Червената армия.
Американците и англичаните с 18% военно участие срещу Германия, имат на сметката си повече от половината избито цивилно германско население. Ненужните бомбардировки убиваха германци, а ти тигър мразиш русите - това е разтройство твоето.
Прав си, безспорно!
Но сменя се управлението, сменя се гледната точка
Героят е станал мерзавец И булдозерът тръгва....
Дадох пример за Николай Лъсков Убит на 33 години Партизански командир Компрометиращо е ,че е комунист!
Имаше скромен бюст - паметник в двора на училището/ бил е учител/ и той изчезна
Сега да погледнем другата страна Млад човек, подведен от идеите на социализма Не е мошеник, заложил е живота си
Плюс това участва в антихитлеристката коалиция, тя не е низвергната, не е отречена От тази гледна точка е несправедливо отстраняването на скромния му паметник
Но има нещо друго Той е инициаторът и създателят на масовия спорт в града Капитан на футболния отбор, елитен волейболист и гимнастик
При всички положения е водещ спортист, свързан с града
А на спортна изложба ,свързана със спортистите на града беше забравен тотално, Както и Стефка Йорданова, на чийто гроб, доскоро имаше само един дървен кръст, а от България няма нищо и сега, никакъв знак Европейска шампионка на БЪЛГАРИЯ
Ето такива сме, много бързо рушим, а малко създаваме!
Спокойна нощ!
цитирайНо сменя се управлението, сменя се гледната точка
Героят е станал мерзавец И булдозерът тръгва....
Дадох пример за Николай Лъсков Убит на 33 години Партизански командир Компрометиращо е ,че е комунист!
Имаше скромен бюст - паметник в двора на училището/ бил е учител/ и той изчезна
Сега да погледнем другата страна Млад човек, подведен от идеите на социализма Не е мошеник, заложил е живота си
Плюс това участва в антихитлеристката коалиция, тя не е низвергната, не е отречена От тази гледна точка е несправедливо отстраняването на скромния му паметник
Но има нещо друго Той е инициаторът и създателят на масовия спорт в града Капитан на футболния отбор, елитен волейболист и гимнастик
При всички положения е водещ спортист, свързан с града
А на спортна изложба ,свързана със спортистите на града беше забравен тотално, Както и Стефка Йорданова, на чийто гроб, доскоро имаше само един дървен кръст, а от България няма нищо и сега, никакъв знак Европейска шампионка на БЪЛГАРИЯ
Ето такива сме, много бързо рушим, а малко създаваме!
Спокойна нощ!
Ще ме извините, зает съм с другата тема!
Хващам се Мерлин , за последното ти изречение
Изумявам се от обръщането на нещата от някои Как Англия ни е приятел, а Русия - враг
Колко жестока била Русия с нас, как ни обявила война Колко добра била Англия и така нататък
Англия е разсипала София, с хиляди жертви Има и варварство във Враца, на което не се дава глас Сигурно София е щяла да бъде срината до основи, ако Сталин не е помолил Чърчил да спре бомбардировките И те спират
Да , обявява ни война, няма как иначе да влезе в България Има споразумение за това с Англия и САЩ И тук е загадката-привидна
Германците се изтеглят, руснаците не бързат да влезнат Защото ще стане патаклама - затова
Когато ми идва да кажа нещо лошо за руснаци, веднага изниква паметната плоча срещу нас на няколко млади , на двадесетина години руски офицери Близо до брега изплува подводна мина Паниката е голяма Без да губят време, те се втурват да я обезвреждат, но тя се взривява....
Спокойна нощ!
цитирайХващам се Мерлин , за последното ти изречение
Изумявам се от обръщането на нещата от някои Как Англия ни е приятел, а Русия - враг
Колко жестока била Русия с нас, как ни обявила война Колко добра била Англия и така нататък
Англия е разсипала София, с хиляди жертви Има и варварство във Враца, на което не се дава глас Сигурно София е щяла да бъде срината до основи, ако Сталин не е помолил Чърчил да спре бомбардировките И те спират
Да , обявява ни война, няма как иначе да влезе в България Има споразумение за това с Англия и САЩ И тук е загадката-привидна
Германците се изтеглят, руснаците не бързат да влезнат Защото ще стане патаклама - затова
Когато ми идва да кажа нещо лошо за руснаци, веднага изниква паметната плоча срещу нас на няколко млади , на двадесетина години руски офицери Близо до брега изплува подводна мина Паниката е голяма Без да губят време, те се втурват да я обезвреждат, но тя се взривява....
Спокойна нощ!
TI
Далечко от реалността си тигър и от германския мироглед също. И слава Богу, германците днес нямат твоето мислене и твоите реваншиски възгледи. Не мечтаят да тръгнат на нов кръстоносен поход на изток:) Виж някои пишман германци от Балтика, горят от нетърпение, организират си фашистки шествия и нямат търпение да се впуснат в ТСВ (впрочем и те не са мнозинство, но пък са много вресливи).
AZ
NE ISTINATA ZA TEB E ZNA4IMA, a mnenieto, ob6toto, nasadenoto, izwratenoto ili wuzpitanoto - NE ISTINATA, A POZOWAWANE NA AWTORITET PRAWI6 - sled towa, pred wseki seriozen i znae6t 4owek ti si se srinal. NQKUDE DA SPOMENAWAM REWAN6?! REWAN6A DNES SE SPOMENAWA OT RUSOFILI NAJK-4ESTO I OT KOMUNISTI ZA WAS NEJDE DA GO DIRITE...
TI
Да ли ще замениш Русия с Руска империя, не е важно
AZ
SMEQ SE I TE SUJALQWAM... ti seriozno li?!
Sledwajki twoqta logika - Germaniq i Awstriq trqbwa da wladeqt zapadna Pol6a, 4ehiq, slowakiq, sloweniq, hurwatska, ungariq i golqma 4ast ot rumuniq... RUSKATA IMPERIQ WLADEE 136 NARODNOSTI I NAD 90% OT TQH NASILSTWENO prez wekowete, taka i gi e zawladqla wpro4em - towa Germaniq nikoga ne prawi w ma6tab - fakt.
TI
Що се отнася до това, че в балтика са все немци и няма славяни - грешиш. В Балтика има много славяни, има и много германизирани славяни, до 15-16 век Балтика е славянска чак до Дания. Датски, германски и шведски кръстоносци векове извършват геноцид над местните славяни, затова днес положението е такова в Литва, Латвия и Естония.
AZ
KUDE SUM PISAL 4E NQMA SLAWQNI - ILI IMA6 PROBLEM S 4ETENETO ILI SI LUJEZ?! Razbira se, 4e ima slawqni, no ne 15 wek Merlin (otnowo neznanie) Pribaltika e neslawqnska ot naj-malkoto 12 wek... pro4eti istoriqta na Doj4e orden i na Liw orden ili na dat4anite i 6te nau4i6...
A pro po kakwo sa rusnazite - naj-meleziranite w Ewropa, kato ukrainzite, w slawqnite ima powe4e neslawqnsko otkolkoto 4uvdo wuw wseki drug w ewropa, to i rusnazite bqha li slawqni, fino-ugri w smes ili?! Stepta na jug nqma da q komentiram - gjuwe4!
TI
Сталин влиза в Берлин, като освободител от чумата на нацизма.
Сталин позволява на агресорите германци да имат собствена държава, държава създадена с помощта на разорения от същите германци СССР.
Та голяма е разликата между Хитлер и Сталин.
За победите на вермахта може да си пишеш колкото искаш - той беше поголовно разбит в края на войната от Червената армия.
AZ
$udesno - us i nato biha pozorno rusiq 4erwenata 4uma w studenata wojna bez nito edin izstrel sus swaleni ga6ti - weliko i epohalno, priklju4ihme li s 4erwenata 4uma ili ne?!
ZA GERMANSKITE POBEDI NE PI6A AZ - SWETA PI6E i w Rusiq su6to
GERMANZITE SA SMLQLI WSEKI DRUG I NAJ-WE4E RUSNAZI:
KIEW 1941 DO 673 000 POW
- naj-golqmata pobeda w 4owe6kata istoriq
- naj-ogromnoto 4islo w plen w istoriqta na 4owe4estwoto
i weroqtno naj-golemiq pozor za suwetskata armiq
otdelno
По инфо от германските архиви и WAST германските загуби на военни са не повече от 3,5 млн. на Източния фронт.
Общо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5 млн. цивилните над 3 млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9 млн
Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил. персонални досиета
3. Според ЦАМО на РФ, който се помещава в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн.
Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи. Според руските автори днес загубите на СССР безвъзвратните военни са 19-20 млн.
Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ - 2,5 МЛН.
ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК
ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ
СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ
......
PS PS PS PS PS PS
samo woennite bez ziwilni zagubi sa w suotno6enie
1 germanez za 5-6 suwetski - fakt i tragediq i pozor (za 4erwenite i za ruskoto orujie)
..........
Do momenta ustanowih
- ne istinata, a awtoriteta i kli6eto so4i6
- pripiswa6 mi jelanie za rewan6 - manipulira6, luje6
- pripiswa6 mi dumi za lipsa na slawqni w Blatika - manipulira6, luje6
- za pobedite e qsno, kofti e 4e za 1 germanez wuw wsw padaha po nqkolko ot wsi4ki drugi, kofti no istina
цитирайДалечко от реалността си тигър и от германския мироглед също. И слава Богу, германците днес нямат твоето мислене и твоите реваншиски възгледи. Не мечтаят да тръгнат на нов кръстоносен поход на изток:) Виж някои пишман германци от Балтика, горят от нетърпение, организират си фашистки шествия и нямат търпение да се впуснат в ТСВ (впрочем и те не са мнозинство, но пък са много вресливи).
AZ
NE ISTINATA ZA TEB E ZNA4IMA, a mnenieto, ob6toto, nasadenoto, izwratenoto ili wuzpitanoto - NE ISTINATA, A POZOWAWANE NA AWTORITET PRAWI6 - sled towa, pred wseki seriozen i znae6t 4owek ti si se srinal. NQKUDE DA SPOMENAWAM REWAN6?! REWAN6A DNES SE SPOMENAWA OT RUSOFILI NAJK-4ESTO I OT KOMUNISTI ZA WAS NEJDE DA GO DIRITE...
TI
Да ли ще замениш Русия с Руска империя, не е важно
AZ
SMEQ SE I TE SUJALQWAM... ti seriozno li?!
Sledwajki twoqta logika - Germaniq i Awstriq trqbwa da wladeqt zapadna Pol6a, 4ehiq, slowakiq, sloweniq, hurwatska, ungariq i golqma 4ast ot rumuniq... RUSKATA IMPERIQ WLADEE 136 NARODNOSTI I NAD 90% OT TQH NASILSTWENO prez wekowete, taka i gi e zawladqla wpro4em - towa Germaniq nikoga ne prawi w ma6tab - fakt.
TI
Що се отнася до това, че в балтика са все немци и няма славяни - грешиш. В Балтика има много славяни, има и много германизирани славяни, до 15-16 век Балтика е славянска чак до Дания. Датски, германски и шведски кръстоносци векове извършват геноцид над местните славяни, затова днес положението е такова в Литва, Латвия и Естония.
AZ
KUDE SUM PISAL 4E NQMA SLAWQNI - ILI IMA6 PROBLEM S 4ETENETO ILI SI LUJEZ?! Razbira se, 4e ima slawqni, no ne 15 wek Merlin (otnowo neznanie) Pribaltika e neslawqnska ot naj-malkoto 12 wek... pro4eti istoriqta na Doj4e orden i na Liw orden ili na dat4anite i 6te nau4i6...
A pro po kakwo sa rusnazite - naj-meleziranite w Ewropa, kato ukrainzite, w slawqnite ima powe4e neslawqnsko otkolkoto 4uvdo wuw wseki drug w ewropa, to i rusnazite bqha li slawqni, fino-ugri w smes ili?! Stepta na jug nqma da q komentiram - gjuwe4!
TI
Сталин влиза в Берлин, като освободител от чумата на нацизма.
Сталин позволява на агресорите германци да имат собствена държава, държава създадена с помощта на разорения от същите германци СССР.
Та голяма е разликата между Хитлер и Сталин.
За победите на вермахта може да си пишеш колкото искаш - той беше поголовно разбит в края на войната от Червената армия.
AZ
$udesno - us i nato biha pozorno rusiq 4erwenata 4uma w studenata wojna bez nito edin izstrel sus swaleni ga6ti - weliko i epohalno, priklju4ihme li s 4erwenata 4uma ili ne?!
ZA GERMANSKITE POBEDI NE PI6A AZ - SWETA PI6E i w Rusiq su6to
GERMANZITE SA SMLQLI WSEKI DRUG I NAJ-WE4E RUSNAZI:
KIEW 1941 DO 673 000 POW
- naj-golqmata pobeda w 4owe6kata istoriq
- naj-ogromnoto 4islo w plen w istoriqta na 4owe4estwoto
i weroqtno naj-golemiq pozor za suwetskata armiq
otdelno
По инфо от германските архиви и WAST германските загуби на военни са не повече от 3,5 млн. на Източния фронт.
Общо военните загуби на Германия на всички фронтове през ВСВ са 5 млн. цивилните над 3 млн. Общо загубите на Германия военни и цивилни 8-9 млн
Съветските БОЙНИ загуби са:
1. Според "Гриф секретности снят" на комисията водена от Г. Ф. Кривошеев – изследване 90-те години, са над 12,5млн.
2. Според картотеките на ЦАМО от 2000г. военните загуби на СССР са 14 млн. 507 хил. персонални досиета
3. Според ЦАМО на РФ, който се помещава в Подолск, картите на персонален отчет са 16 млн.
Отделно според Книга Памяти на отделните области в РФ към 2006г. има няколко милиона заявления и "безименни" неразпознати досиета и документи на военнослужещи. Според руските автори днес загубите на СССР безвъзвратните военни са 19-20 млн.
Отделно загубите на цивилните са спорни и се "колебаят' от 20 до повече милиони
С "две думи" - Германия губи срещу ВСИЧКИ ПРОТИВНИЦИ 8,5ЛН. ВЪВ ВОЙНАТА, С ИЗБИТИТЕ ОТ ГЛАД И НАСИЛИЕ ГЕРМАНСКИ ПЛЕННИЦИ В РУСКИ И СЪЮЗНИЧЕСКИ ЛАГЕРИ - 2,5 МЛН.
ОБЩО ГЕРМАНСКИ ЗАГУБИ ПРИБЛИЗИТЕЛНО 11 МЛН ВОЕННИ И ЦИВИЛНИ
ОБЩО СЪВЕТСКИ ЗАГУБИ 19-20 МЛН ВОЕННИ И МОЖЕ БИ ОЩЕ 20 МЛН ЦИВИЛНИ И ТО ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНСКИЯ ПРОТИВНИК
ГЕРМАНИЯ ГУБИ 11 МЛН СРЕЩУ ВСИЧКИ
СССР ГУБИ 40 МЛН ПОЧТИ САМО СРЕЩУ ГЕРМАНИЯ
......
PS PS PS PS PS PS
samo woennite bez ziwilni zagubi sa w suotno6enie
1 germanez za 5-6 suwetski - fakt i tragediq i pozor (za 4erwenite i za ruskoto orujie)
..........
Do momenta ustanowih
- ne istinata, a awtoriteta i kli6eto so4i6
- pripiswa6 mi jelanie za rewan6 - manipulira6, luje6
- pripiswa6 mi dumi za lipsa na slawqni w Blatika - manipulira6, luje6
- za pobedite e qsno, kofti e 4e za 1 germanez wuw wsw padaha po nqkolko ot wsi4ki drugi, kofti no istina
Тази война е мръсна страница за историята на Германия Днешните германци не се гордеят с нея Хитлер почва добре управлението си, докато се прехвърли на военен фронт
Не знам какво те топли това, че руснаците са дали повече жертви С цифрите за жертви винаги се е спекулирало много- В Освиенцим бяха пет милиона, сега се твърди, че във всички лагери са три милиона , а в Освиенцим -милион и триста хиляди Според мене военните руски жертви са умишлено преувеличени Те имат този похват
За Освободителната война се твърдеше , че са 200 000 , а после ,за двата фронта бяха коригирани на 61 000 В България, в мирни условия не могат да преброят населението, кой на война и по какъв начин ще води точна статистика за жертвите При всички положения цивилните руски жертви са в пъти повече от военните
Истината е една Думи на баща ми са, пряк очевидец е
Германците и руснаците са страшни войници, равностойни, нямат равни на себе си За тази война става дума Той е гледал битки между тях Е, тогава руснаците печелят всичко, нещата са се обърнали
Да не се повтаря това чудо и адмирации за сегашната политика на Германия! Заради нея изкараха Меркел комунист, тук в блог бг!? Не, просто й е ясно, макар, че е жена, какво означава съвременна война, особено ако някой превърти и натисне копчето....
цитирайНе знам какво те топли това, че руснаците са дали повече жертви С цифрите за жертви винаги се е спекулирало много- В Освиенцим бяха пет милиона, сега се твърди, че във всички лагери са три милиона , а в Освиенцим -милион и триста хиляди Според мене военните руски жертви са умишлено преувеличени Те имат този похват
За Освободителната война се твърдеше , че са 200 000 , а после ,за двата фронта бяха коригирани на 61 000 В България, в мирни условия не могат да преброят населението, кой на война и по какъв начин ще води точна статистика за жертвите При всички положения цивилните руски жертви са в пъти повече от военните
Истината е една Думи на баща ми са, пряк очевидец е
Германците и руснаците са страшни войници, равностойни, нямат равни на себе си За тази война става дума Той е гледал битки между тях Е, тогава руснаците печелят всичко, нещата са се обърнали
Да не се повтаря това чудо и адмирации за сегашната политика на Германия! Заради нея изкараха Меркел комунист, тук в блог бг!? Не, просто й е ясно, макар, че е жена, какво означава съвременна война, особено ако някой превърти и натисне копчето....
Тигър, не се вълнувай толкова, за мен подобен спор е безсмислен, защото първо той отдавна е разрешен фактически. Днес ти се опитваш да пренапишеш историята като за целта под хиляди малки полу фактчета се опитваш да погребеш огромни всеизвестни факти - трудна задача е това:) И второ, този спор ми е безсмислен, защото няма пряко отношение към нас днес - има косвено, понеже всеки опит за РЕВАНШИЗЪМ (и не е нужно да споменаваш тази дума, тя е в контекста на всичко казано от теб винаги) чрез подмяна на историческата истина, води до нов конфликт (историята се повтаря). Само, че твоя реваншизъм е прекален дори за тези, които успяха в последните 20 години да пренапишат историята и да заметат уроците й. Днес не заради твоя краен реваншизъм, а заради този либералния, историята е на път отново да се повтори. Затова спора с теб е безсмислен, нищо конструктивно в него няма и ти няма да ме убедиш, нито аз теб.
Направи от дребнавост цял спор с това, че съм написал Русия, вместо Руска империя, сега го вадиш и от контекста. Ставаше въпрос, че с Брест-Литовското споразумение, Русия (Руската империя, която вече е в трансформация към СССР) излиза като загубила страна от ПСВ и губи Прибалтика. Това е договор основно между Германия и Русия. Пак с договор между Германия и Русия (вече СССР) през 1939г. СССР си връща Прибалтика. Дребнавост е, че не съм указал Руска империя в случая, още повече, че както казах през 1918г. понятието Руска империя меко казано не носи вече този смисъл.
Колко са чисти славяните и руснаците като етнос, спрямо германци и други, не мисля да коментирам - това с Гет двамцата на вечеря в клуба на расистите може да си го разисквате:) Славяни е преди всичко култура, не форма на носа или черепа. Да, може би етнически немците са по-чисти, понеже ние сме ви пазили задниците от юг, руснаците от изток.
Студената война (хайде да издребнея като теб тук) не беше загубена от Русия - СССР я загуби - безспорно.
Не бих се радвал и изтъквал като + коя армия колко милиона е затрила.
цитирайНаправи от дребнавост цял спор с това, че съм написал Русия, вместо Руска империя, сега го вадиш и от контекста. Ставаше въпрос, че с Брест-Литовското споразумение, Русия (Руската империя, която вече е в трансформация към СССР) излиза като загубила страна от ПСВ и губи Прибалтика. Това е договор основно между Германия и Русия. Пак с договор между Германия и Русия (вече СССР) през 1939г. СССР си връща Прибалтика. Дребнавост е, че не съм указал Руска империя в случая, още повече, че както казах през 1918г. понятието Руска империя меко казано не носи вече този смисъл.
Колко са чисти славяните и руснаците като етнос, спрямо германци и други, не мисля да коментирам - това с Гет двамцата на вечеря в клуба на расистите може да си го разисквате:) Славяни е преди всичко култура, не форма на носа или черепа. Да, може би етнически немците са по-чисти, понеже ние сме ви пазили задниците от юг, руснаците от изток.
Студената война (хайде да издребнея като теб тук) не беше загубена от Русия - СССР я загуби - безспорно.
Не бих се радвал и изтъквал като + коя армия колко милиона е затрила.
leonleonovpom2 написа:
Тази война е мръсна страница за историята на Германия Днешните германци не се гордеят с нея Хитлер почва добре управлението си, докато се прехвърли на военен фронт
Не знам какво те топли това, че руснаците са дали повече жертви С цифрите за жертви винаги се е спекулирало много- В Освиенцим бяха пет милиона, сега се твърди, че във всички лагери са три милиона , а в Освиенцим -милион и триста хиляди Според мене военните руски жертви са умишлено преувеличени Те имат този похват
За Освободителната война се твърдеше , че са 200 000 , а после ,за двата фронта бяха коригирани на 61 000 В България, в мирни условия не могат да преброят населението, кой на война и по какъв начин ще води точна статистика за жертвите При всички положения цивилните руски жертви са в пъти повече от военните
Истината е една Думи на баща ми са, пряк очевидец е
Германците и руснаците са страшни войници, равностойни, нямат равни на себе си За тази война става дума Той е гледал битки между тях Е, тогава руснаците печелят всичко, нещата са се обърнали
Да не се повтаря това чудо и адмирации за сегашната политика на Германия! Заради нея изкараха Меркел комунист, тук в блог бг!? Не, просто й е ясно, макар, че е жена, какво означава съвременна война, особено ако някой превърти и натисне копчето....
Не знам какво те топли това, че руснаците са дали повече жертви С цифрите за жертви винаги се е спекулирало много- В Освиенцим бяха пет милиона, сега се твърди, че във всички лагери са три милиона , а в Освиенцим -милион и триста хиляди Според мене военните руски жертви са умишлено преувеличени Те имат този похват
За Освободителната война се твърдеше , че са 200 000 , а после ,за двата фронта бяха коригирани на 61 000 В България, в мирни условия не могат да преброят населението, кой на война и по какъв начин ще води точна статистика за жертвите При всички положения цивилните руски жертви са в пъти повече от военните
Истината е една Думи на баща ми са, пряк очевидец е
Германците и руснаците са страшни войници, равностойни, нямат равни на себе си За тази война става дума Той е гледал битки между тях Е, тогава руснаците печелят всичко, нещата са се обърнали
Да не се повтаря това чудо и адмирации за сегашната политика на Германия! Заради нея изкараха Меркел комунист, тук в блог бг!? Не, просто й е ясно, макар, че е жена, какво означава съвременна война, особено ако някой превърти и натисне копчето....
Za leon
Naprotiw - desetiletiq nared bqha ot malko kum mnogo - korekziqta e "obratna" i tq e normalna s otwarqneto na arhiwite
WPRO4EM I PRI NAJ-MALKIQ WARINAT ZA NEPOBEDIMAQ I LEGENDARNAQ TQ OTNOWO GUBI ZA 1 GERMANEC - POWE4E SWOI - fakt i po 4erweno wreme kato ob6ti woenni zagubi.
Za merlin
Направи от дребнавост цял спор с това, че съм написал Русия, вместо Руска империя, сега го вадиш и от контекста.
Moga da te rekomentiram po 2 na4ina - da te nareka idiot sled towa twoe sujdenie ili orta-budala, lud 4owek? Oswen towa ne be6e drebnawost, ti si go napisa kolko e edno za teb, 4e i sprawedliwo da e imperiq 6tom e ruska nad drugite
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107392