Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2015 14:15 - Честит рожден ден, Мамо!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3929 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ти вече си на друго, както се казва, на по-хубаво място , но за мен си жива! Споходи ме и в съня ми
Енергична, всеотдайна, до последния си миг!

Прости ми, че отклонявах желанието ти - за по-късно, да опиша живота ти Сега ще го направя, въпреки, че няма да е в нормалния обем, който заслужаваш

Пълната отличничка е на гимназистко събиране, без да знае, че приятелите и са ремсисти Полицията влиза в квартирата, остава само тя, да задържи полицаите,  докато те избягат Между тях е и бъдещия министър Стефан Василев- Ченин
Намалено и е поведението с две единици, затворен и е  пътят към Университета
Все пак с отличен завършва Учителски Институт На 23 години е директор на училише в близко до града село

Арестувана е , като член на ЗМС-Никола Петков , с обвинение че подпомага нелегални С белезници е откарана в родния си град В селото плъзва слух, че през нощта ще бъде ликвидирана при" опит за бягство" 12 жени от така наречените черни забрадки-майки и съпруги на убити партизани и ятаци отиват в Околийския град и искат среща с Околийския началник Казват, че ако стане това, за което се говори, на другия ден в града ще бъдат две хиляди души
Спасяват я!

Но тя е изселена от града, без право за завръщане
Почват митарстванията й Несигурна работа, безработица Все пак огромният и потенциал, способността да върши всичко и помагат
Лично мен от дете ме учеше на френски, като роден език Независимо, че беше учителка по селата, тя ми беше първата и най-добра учителка по география, химия и френски
Даже с френския по късно злоупотребявах, не четях изобщо, преглеждах в междучасието. Отличаваха ме от съименниците ми си с добавката -французина

Сигурно и така е щяла да продължи съдбата и,  ако не е била една случайна среща с Ченин, вече министър Знаейки качествата и, останал изумен, че е учителка на село Дал разпореждане веднага да бъде възстановена на работа, където и се полага
Една от малкото справедливости в живота й!
Винаги съм я поставял между тримата най-добри мои учители,  но много нейни ученици са отивали и по- далече- споделяли са с мен, че тя е най добрият им Учител!
Инициативна до крайност, подеме ли нещо, винаги го довежда до край
От най - ниска позиция, не е имала никога партийна протекция, постигаше неща, непосилни даже за партийно бюро Дори да му подари идеята си!
Иска се освен  инициатива , хъс, непримиримост!

Да, социализмът не даде път на хора с нейните качества Голяма част от способностите си изхаби да доказва нещо, което имаше и в излишък, при това голям
Аз спечелих, без да имам и 50 % от качествата й
Затова като ме попита, откъде идва това у мене ,без да мисля отговорих, че е от нея и от баща ми!
Освен с духовна красота, беше белязана и с физическа, въпреки ,че тя нямаше самочувствие на красавица Такава беше ,приличаше на майка си, първата красавица на града!
Спомням си как бащата на Лияна Панделиева разглеждаше некролога и пред вратата
После ме догони и ми каза, че тя е била рядко красива жена, една от красавиците на града Така беше, покоряваше и физически , и духовно!
Няма вече такива хора като нея

Спи спокойно мила Мамо, вечния си сън!



Гласувай:
13


Вълнообразно


1. bezistena - Вечна й памет, Приятелю, на Майка ...
01.04.2015 02:25
Вечна й памет,Приятелю,на Майка ти!
Достоен син има!

Обаче знай,Адаш!
Майка ти въобще не спи,както се казва и мисли в преносен смисъл,че повече няма да се събуди,а спи в определеното време и график за това в невидимото все още измерение на напълно реалният Божи свят,чиито тайни Те ни разкриват в ускорени и компресирани срокове и темпове!
Вечният сън на Майка ти и на другите ни Майки,които са в другото измерение,носи в израза за това състояние възхитителната вест и информация,че тя е при Небесните ни Господари,имплантирани в този израз,и Йм служи на съответното ниво на праведност и посветеност,придобито по време на земното служение в Божията драматизация ЖИВОТ!

ВЕЧЕН СЪН=ВЕТШЕН СЪН=Богиня Диана и Исуш=Богиня Диана и Исус–Богородица и Исус или Богиня Мария Магдалена и Исус
Разкривайки ни тайната на ВЕЧНИЯ СЪН като реално съществуване и служба в Техния свят и измерение,Боговете ни съобщават със същият израз и къде се осъществява процесът на трансформацията на човек при преминаването му от едното измерение в другото:
ВЕЧЕН СЪН=ВЕТШЕН СЪН=ВЕШИСТЕН=БЕШИСТЕН=БЕЗИСТЕН–първосвещеният Йм светилищен храм и високотехнологичен свръхестествен феноменен комплекс в Ямбол за управление на тия процеси!
Така че,Адаш,Майка ти и спи,и работи усърдно на съответната позиция в Божият свят,като част от задълженията й са да бъде твой и на потомците й на Земята ангел–пазител,част от консилиума от контролиращия и обгрижващ те екип от универсални специалисти!
Майка ти е постоянно край теб и те вижда,чува и милва когато спиш,но още не йм е позволено да се показват на хората.Скоро и това ще стане!
Ако имаш силна душевна връзка с нея и си чист канал,проводник и генератор за чиста и позитивна енергия,ще можеш да я чувстваш силно и осезаемо със сърцето!
Попитай я–ще ти потвърди това с категорични доказателства!

Ето още едно:

ВЕЧНА И ПАМЕТ=ВЕТШНА И ПАМЕТ=Бог Ешуа и Богиня Мат Диана–от чието име ти се обажда

Бъди благословен,Адаш!
Исус и Мария те обичат и просвещават с Любов!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Благодаря ти адаш, от сърце!
01.04.2015 08:13
Знаех, че ако някой изобщо се отзове на написаното, ще е изключително добър и добронамерен човек
Да, така е, имахме много силна връзка, телепатична бих казал приживе, вероятно и сега я има
Сама пострадала от комунизма , тя никога не поиска възмездие или пари През всичките години огорчението подтискаше с работа ,с идеи
Когато споделих с председателя на клуба на репресираните, какво е преживяла, той остана изненадан, че не е в клуба Но се стресна веднага, няма пари за обезщетение Казах му да не се притеснява, тя никога няма да измери преживяното с пари, ще откаже веднага Така и стана А там тя намери хора, които не само ,че не са били репресирани, ами и са репресирали....

Благодаря ти Адаш, бъди благословен и ти!

цитирай
3. nikikm - Наскоро и
01.04.2015 21:57
аз загубих майка си! И това,което си писал ме трогна! За моята бих писал друго,но със същото синовно преклонение!Това е Свято чувство! Бог да я прости,а на теб, живот и здраве!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Бог да ги прости Николай, майките ни!!
01.04.2015 22:23
Майките са свети наистина, особено истинските!
Благодаря ти приятелю, бъди жив и здрав!
Желая ти успех!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Вечна й памет на твоята майчица. ...
02.04.2015 00:01
Вечна й памет на твоята майчица. Хубавое, че имаш с какво да я запомниш и че е била нещо като еталон за всичко най-добро в живота ти. Добре е че си я сънувал, аз моята също я сънувам, но нищо не ми казва. Тя също бе много борбена жена и много ме обичаше. Хубав месец ти пожелавам, пълен с шеговити послания.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Невена!
02.04.2015 00:48
Усещаше когато криех нещо лошо от нея Втренчваше сините си очи в мен и нареждаше , веднага да и кажа, какво крия
Майките са за това, да знаят и да подкрепят!
Лека нощ!
цитирай
7. nikikm - Виж,не знам,
02.04.2015 21:37
но от време на време,когато нещо ми потрябва и случайно намирам нещо от нея,примерно предмет,който ми трябва,може спомен от думи,други неща,не знам,имам чувството, че е живяла заради мен,че ми помага с всичко..с което ми е говорила и оставила!Невероятно чувство е да знаеш,че ти помагат от отвъдното,колкото и илюзорно да е! Каква тема само си захванал..
цитирай
8. leonleonovpom2 - Така е, приятелю!
02.04.2015 22:35
Велико нещо са майките!
Оттам не може да се очаква предателство, тънки сметки, особено пък в случай когато си един син, какъвто бях и аз
Спокойна нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9284884
Постинги: 1357
Коментари: 29761
Гласове: 103193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930