Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2015 14:46 - Световни исторически новини с утрешна дата
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 7586 Коментари: 18 Гласове:
25

Последна промяна: 01.04.2015 09:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Предстоят събития със Световна значимост! Ще ги номерираме за прегледност, не по значимост Всичките  са еднакво значими!

1/ ЕС и СССР/ Русия, де/ сключват договор за добросъседство, сътрудничество и икономическа взаимопомощ!
Договорът за това ще бъде изготвен в три екземпляра, по един за двете страни, а оригиналът-със синия печат, ще бъде поверен на САЩ, които ще отговарят за контрола на изпълнението му!
С цел единствено да не се допущат извращения

2/ Възстановяват се бившите реакционни режими в Арабското Средиземноморие!?
От утре там ислямистите наместо пушки, ще носят тояги, да се подпират на тях ,като ги налагат старите реакционери
Кюрдите стават пълноценни и равностойни граждани, респективно на държавите , които обитават

 3/ Най-после държавата Палестина става факт! Но до утре трябва да и се назначи президент Търсят се кандидати Да побързат!

4/ САЩ официално са назначени за световни миротворци, каквато длъжност изпълняваха и без това назначение! ООН минава под тяхна егида, а не само на тяхна квартира Вече САЩ ще определят какво да прави ООН
 Наблюдателите на ООН ще останат на работа, няма да бъдат съкращавани, но това което наблюдават, а и те самите като наблюдават, ще бъде наблюдавано и от наблюдатели на САЩ Систематизирана систематична система!

5/ Регионална новина- Дълговете на Гърция се опрощават до евроцент, толкова ще дължи-един евроцент
В замяна, ще и бъдат отпуснати нови 300 милиарда евро помощ, за покриване на великденски и коледни пенсии и заплати
Дано да са достатъчни! Те имат нужди!
Тези милиарди  също няма да бъдат връщани, а ще се покриват от данъчните отчисления от алъш-вериша ни с Гърция Всяко зло за добро!

6/ Местна новина
Ще има великденски за ВСИЧКИ работещи и пенсионери! КАКТО В ГЪРЦИЯ! 
Те ще се раздават , САМО УТРЕ!!
Поради затруднения от формално естество ,как и къде ще бъдат раздавани те, ще бъде съобщено в Специалните за това новини, УТРЕ от 23 59 часа
Не ги пропущайте!

                                                    Допълнение


Едно време Римската Нова Година почвала на 1-ви април. По-късно  се преместила на първи януари Но хората продължили да си разменят подаръци на първия ден на Април Затова станал ден на лъжата, че е Нова Година!
Сега си поизгуби смисълът като такъв ден При наличието на цяла Година на лъжата - по радио, телевизия, вестници, навсякъде, за всичко
Е, пък при такова масово лъжене и изобилие от лъжи, редно е все пак да  да бъдат почетени със специален ден!




Гласувай:
25


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Утре всякакви коментари ще бъдат ...
31.03.2015 14:49
Утре всякакви коментари ще бъдат приемани с всякаква оценка - и положителна и, и отрицателна едновременно
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздрав!
31.03.2015 19:09
Добро чувство за хумор, точно по първоаприлски... :)))
цитирай
3. leonleonovpom2 - Благодаря, Огняне!
31.03.2015 20:11
Дано някой не го вземе на сериозно, че да последват и гневни коментари!
И аз се подведох преди ден, два, че взех и да обяснявам
Приятна вечер!
цитирай
4. mileidi46 - Биг Брадъра. . всичко вижда!И вс...
31.03.2015 22:43
Биг Брадъра..всичко вижда!И всички тичат на оперативки..упс,на инструкции във Вашингтон!!
Който е роден балък-няма да стане тарикат.:))
Здравей,как си приятелю?
Леки сънища.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
31.03.2015 23:41
Благодаря ти! Щом се шегувам, враговете ми имат повод за притеснение!
Добре съм!
Благодаря ти, припомни ми Гого! От " Тоника" Беше голям майтапчия
В казармата изведнъж почна да ми казва Симеончо Дразнех се,наистина е свързано с фамилията ми, но в нищо не бях облагодетелстван Вярно ,че като него откачих една седмица отпуска, но тя си беше заслужена
Един ден, виждайки, че се ядосвам, изплю камъка Най-млад съм бил от всички, да били наясно от другите взводове, че всички се грижели за мен като за Симеончо!
Мир на душата му!
Да, големият брат е координатор! Това за тарикатите е вярно, но много тарикати работят като слуги На по- големи от тях тарикати Така, че балъците са удобни за тях и необходимост
Да избиват комплексите си върху тях
От големия брат, по-тарикат
Какво да се прави, така е устроен животът, по-малките хранят по-големите, защото те имат по-големи усти

Ти как си? Как е Видин ?
Много често ходех във Видин, но нито веднаж не се връщах оттам с мисълта, че може да имам снаха оттам/ Не, снахата е бойна, вкара в релсите моя юнак/ Вярно, децата не бяха още родени, после бяха малки За да е картинката пълна, остава сега дъщерята да докара зет от там Дано!

Спокойни сънища и на тебе!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Ах, тези демони!
01.04.2015 08:51
В преследването им, може би заради гузна съвест , тези хора май са поизгубили чувството си за хумор
Нищо, нека са сериозни, ако държат листовете на властта, ще им попречи, ще се разсеят и комисионните ще отплават!
цитирай
7. donkatoneva - Поздравления за постинга, Иван...
01.04.2015 09:08
Поздравления за постинга, Иване!
Съгласна съм с всичките му точки, най-вече с тази за Гърция.
Но съм обезпокоена за този евроцент, който им налагаш.
Един-един - защо да го дължат?!...
Усмихнат 1-ви април, защото с хумор се стига по-лесно
до умовете и сърцата на хората!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави и за тебе ,Донке!
01.04.2015 09:23
Той е, за да им напомня ,че те са длъжници, а не обратно
Иначе може да се намери някой елинизиран съвременен Александър и да тръгне да прави не Магна Елада /да му мислят в Южна Италия/, а империя Нова Елада
И много Българи ще има под знамената му, особено учени- историци в блог бг Пък и други!
Весел ден ти желая, много радост и усмивки!
цитирай
9. pvdaskalov - Е, цитатът по-долу, Ваньо, наистина много ми хареса!
01.04.2015 16:00
"Едно време Римската Нова Година почвала на 1-ви април. По-късно се преместила на първи януари Но хората продължили да си разменят подаръци на първия ден на Април Затова станал ден на лъжата, че е Нова Година!
Сега си поизгуби смисълът като такъв ден При наличието на цяла Година на лъжата - по радио, телевизия, вестници, навсякъде, за всичко"
Би ли казал неизпълненото обещание, независимо в коя област на човешкото битие е произнесено, дали се счита за лъжа? И ако е, какви са политиците, защото ти пропусна да ги включиш в отбора, изброен по-горе. Да не вземат да се обидят...
Честит празник!
Бъди жив и здрав!
П и е р
цитирай
10. zaw12929 - ако бе днес- по добре
01.04.2015 17:05
Ще има великденски за ВСИЧКИ работещи и пенсионери! КАКТО В ГЪРЦИЯ!
Те ще се раздават , САМО УТРЕ!!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Пиер!
01.04.2015 19:02
Радвам се на посещението ти!
Те политиците са по особена категория, няма как да попаднат тук, нашите имам предвид!
При тях лъжата е изпреварваща. Още преди да си отворят устата ,да кажат или още повече, да обещаят нещо, още преди човек да е чул каквото и да е, е наясно, че ще е някоя лъжа
Спомням си дядо ми в Пещера, нарочно усилвах новините, да не ги пропуска, се ядосваше и ги наричаше-" Лъжите" Още преди да ги е чул Имаше и един политически коментатор, Огнян Велков, наричаше го шашкънин и затваряше радиото
Но и аз бях голям бандит Четеше само" Дело", пращаше ме до чаршията за вестник, а аз му купувах " Народна армия", като казвах, че Дело- то е свършило А в " Народна армия" пишеше само за учения в Ен-ските поделения и за отличени офицери там-с грамоти обикновено
Стана ми навик да подменям вестника Но дядо ми отишъл и проверил, защо вестникът му го няма, почти веднага, след като е дошъл? Вестникарят му беше приятел Казал му, твоето момче идва и взема този вестник, другия не го и поглежда
Та ме привика с думите:
- Ела бе шашкънин! Кажи защо правиш това?
Разбрах, че няма мърдане и измъдрих, че не бил политически добре, затова!
Второкласник, бандит на 8 години
Приятна вечер!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Не, zaw!
01.04.2015 19:18
За нас е хубаво днес, защото живеем в настоящето, така е!
Но политиците живеят в бъдещето, много го обичат И са прави, виждали са го, имат го Затова на времето говореха за светлото бъдеще то не беше някаква фантазия, нито за тогавашните, нито пък за настоящите-още по-малко тогавашните нямаха банки, хотели ,заводи, латифундии, сегашните имат! Швейцарските банки ги обичат много!
Защото за тях няма сегашно време, след като живеят в бъдещето И за нас обратно, няма бъдеще време реално, след като има само сегашно
затова за нас няма пари, искаме ги сега, а те политиците ни ги обещават за утре
Няма как, в кой да е днешен ден да ги получим, само в бъдеще-утре!
Приятна вечер!
цитирай
13. mileidi46 - Хе ехе,,внимавай с видинчанката:))
01.04.2015 22:29
leonleonovpom2 написа:
Благодаря ти! Щом се шегувам, враговете ми имат повод за притеснение!
Добре съм!
Благодаря ти, припомни ми Гого! От " Тоника" Беше голям майтапчия
В казармата изведнъж почна да ми казва Симеончо Дразнех се,наистина е свързано с фамилията ми, но в нищо не бях облагодетелстван Вярно ,че като него откачих една седмица отпуска, но тя си беше заслужена
Един ден, виждайки, че се ядосвам, изплю камъка Най-млад съм бил от всички, да били наясно от другите взводове, че всички се грижели за мен като за Симеончо!
Мир на душата му!
Да, големият брат е координатор! Това за тарикатите е вярно, но много тарикати работят като слуги На по- големи от тях тарикати Така, че балъците са удобни за тях и необходимост
Да избиват комплексите си върху тях
От големия брат, по-тарикат
Какво да се прави, така е устроен животът, по-малките хранят по-големите, защото те имат по-големи усти

Ти как си? Как е Видин ?
Много често ходех във Видин, но нито веднаж не се връщах оттам с мисълта, че може да имам снаха оттам/ Не, снахата е бойна, вкара в релсите моя юнак/ Вярно, децата не бяха още родени, после бяха малки За да е картинката пълна, остава сега дъщерята да докара зет от там Дано!

Спокойни сънища и на тебе!

Ние сме си луди глави..:))
Въпреки,че Видин тъне в мизерия..Кошмарен град.
А аз си стягам куфарчето.:)
само,че ще летя с Люксембуржоа,,никакъв ЛуДханса..:))
цитирай
14. leonleonovpom2 - Да, така е с Видин!
01.04.2015 23:12
Честно казано , имам представи още от дете за Видин като шумен и уреден град После ходех в командировки Сега не ми се ходи там, защото сигурно има вид на бомбардиран
За видинчанката си права, човек трябва да внимава с нея и да е бдителен Още повече ,че за нула време постигна резултат, който аз с години се блъсках и не успях
Да си жива, здрава и бягай от тази черна дупка Така ме съветваше един известен професор, но тогава главата та ми беше дървена
Лека нощ!
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Чудесно си ги измислил, надявам се ...
02.04.2015 00:05
Чудесно си ги измислил, надявам се да се сбъднат поне половината, след като се повъртят малко в астрала:)))
цитирай
16. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Невена!
02.04.2015 00:51
Дано съм те развеселил! Защото това беше целта на занятието Има само една абсолютна нула И в черното могат да се открият светли тонове
Желая ти април да е месец на веселието!
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Развесели ме и още как. Първоапр...
02.04.2015 23:29
Развесели ме и още как. Първоаприлски постинг и друг един мъж написа, но нещо не успя да ме развесели. Някои се шегуват доста лошо.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
02.04.2015 23:47
Не съм си загубил времето напразно , щом си забравила ежедневните грижи, поне за малко! Тази беше и целта на писанието
Спокойна нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9259057
Постинги: 1355
Коментари: 29744
Гласове: 103093
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930