Постинг
18.08.2015 20:35 -
Власи и/ или Българи
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 15300 Коментари: 35 Гласове:
Последна промяна: 23.08.2015 10:26
Прочетен: 15300 Коментари: 35 Гласове:
23
Последна промяна: 23.08.2015 10:26
Стана дума в предходния постинг, как се изписва в кореспонденцията владетелската титла на Превеликия ни цар КАЛОЯН
Да повторим:
Rex Bulgarorum et blachorum ! Или цар на Българи и власи
Интересното е, че на кирилица има форма Блъгаром или блъгари на печати и по- късни монети И това блакхорум на латиница удивително се покрива с блъгаром
Следователно власите са блъгари, по различни Българи и затова е разместването на буквите
Интересното е,че като царе на блъгари се изписват и всички наследници на Калоян
Иван Асен се пише на печата си като цар на:
Блъгаром, романом/ ромеи/ и греком/ гърци/
По нататък са само царе на Блъгари/ власи/
Интересно е и, че чужденците от този период също ги описват като царе на власи!
Българи и власи е едно и също за тях/
Исторически погледнато, власите са наследници на романизираните даки, които се именуват така, след като част от гетите от нашите земи се прехвърлят отвъд Дунава След Аспарух, земите на Влахия-територия между Карпатите и Дунав в днешна Румъния са Българско Владение Това продължава и през Второто ни царство Влахия, като самостоятелно воеводство се оформя през 14- ти век и първият й владетел е ИВАНКО!
И много други владетели имат с имена приятно галещи ухото на Българина
Да ги изброим частично:
Раду/ Ради/ , Владислав/ Влад/ -Владо, Тудор-Тодор, Михня/ Михни/
Някои от владетелите на Влахия имат прозвища като Чобану/ Чобана/ или Скотовъда
Изобщо изобилие от хубави и звучни Български имена и прозвища!
Във Влахия до края на 17 - ти век официален език е староБългарския или така наречен църковнославянски. До втората половина на 19- ти век пък е използвана като азбука кирилицата, нашата азбука или така наречената румънска кирилица
Много градове все още носят Български имена-, включително и столицата Букурещ Например- Слатина, Търговище, Крайова, Корабия, окръг Вълча и така нататък....
Нещо по - пикантно На един Девети Септември на гости беше дошъл Николае Чаушеску Бях ученик, в края на 60- те години и слушах речта му по радиото На чист Български Това ме впечатли и се заинтересувах Родът му бил от Кюстенджска област, после се изселил в днешна Влахия Българи с фамилия Чаушев
Това никога не се повтори, при посещения в България, на едно съм бил и свидетел непосдредствен, Чаушеску говореше само на румънски Мислех си, сигурно такъв е протоколът Но може би има и друго
Добруджа е дадена на Румънците като компенсация за Бесарабия, взета от Руснаците след Освободителната война-временно Но те, румънците , никога не я връщат, даже апетитът им расте, вземат и Южна Добруджа по- късно
Та едно такова заиграване с Български на Чаушеску напомня за направената грешка с присъединяването на чисто Български земи към Румъния
И накрая нещо като малка викторина
Гетите , прехвърлили Дунава и станали даки, а после след романизация-власи Които Българските царе считат за Българи и все пак, за да се отличават по някакъв начин от тях ги назовават Блъгари Смятаме ,че в това съмнение не може да има
Та сега , смятате ли ,че гетите от другата страна на Дунава и многобройните други тракийски племена са ликвидирани и не са оставили никаква следа в Българщината?
Даките са воювали при това с един от най силните Римски императори-Траян
Какво чудо е сполетяло траките в нашите земи, че да изчезнат? Ами то нали преди това трябва да мине и през земите на Даките!
Какво е станало, си личи от титлата на невероятния ни цар КАЛОЯН!
ДОПЪЛНЕНИЕ
Все пак съм благодарен на някои, включили се тук с критика Друг е въпросът, че тя не винаги беше премерена, каквато трябва да бъде, да не личи личен интерес зад нея
Така ,че в процес на заформилия се диспут окончателно ми се изясни, защо се пренебрегва Българи на монетите и се пише Блъгари Защо Западът твърди ,че нашите царе са царе на власи?
Изводът ми е ,че Блъгари е сборно понятие, вклйчващо едновременно Българи и власи Власите тогава са клон на Българите, затова са обединени с тях Затова е измислено и това Блъгаром, да покаже принадлежност към Българи!
Що се отнася до критиката, ще пусна материал за нея!
Да повторим:
Rex Bulgarorum et blachorum ! Или цар на Българи и власи
Интересното е, че на кирилица има форма Блъгаром или блъгари на печати и по- късни монети И това блакхорум на латиница удивително се покрива с блъгаром
Следователно власите са блъгари, по различни Българи и затова е разместването на буквите
Интересното е,че като царе на блъгари се изписват и всички наследници на Калоян
Иван Асен се пише на печата си като цар на:
Блъгаром, романом/ ромеи/ и греком/ гърци/
По нататък са само царе на Блъгари/ власи/
Интересно е и, че чужденците от този период също ги описват като царе на власи!
Българи и власи е едно и също за тях/
Исторически погледнато, власите са наследници на романизираните даки, които се именуват така, след като част от гетите от нашите земи се прехвърлят отвъд Дунава След Аспарух, земите на Влахия-територия между Карпатите и Дунав в днешна Румъния са Българско Владение Това продължава и през Второто ни царство Влахия, като самостоятелно воеводство се оформя през 14- ти век и първият й владетел е ИВАНКО!
И много други владетели имат с имена приятно галещи ухото на Българина
Да ги изброим частично:
Раду/ Ради/ , Владислав/ Влад/ -Владо, Тудор-Тодор, Михня/ Михни/
Някои от владетелите на Влахия имат прозвища като Чобану/ Чобана/ или Скотовъда
Изобщо изобилие от хубави и звучни Български имена и прозвища!
Във Влахия до края на 17 - ти век официален език е староБългарския или така наречен църковнославянски. До втората половина на 19- ти век пък е използвана като азбука кирилицата, нашата азбука или така наречената румънска кирилица
Много градове все още носят Български имена-, включително и столицата Букурещ Например- Слатина, Търговище, Крайова, Корабия, окръг Вълча и така нататък....
Нещо по - пикантно На един Девети Септември на гости беше дошъл Николае Чаушеску Бях ученик, в края на 60- те години и слушах речта му по радиото На чист Български Това ме впечатли и се заинтересувах Родът му бил от Кюстенджска област, после се изселил в днешна Влахия Българи с фамилия Чаушев
Това никога не се повтори, при посещения в България, на едно съм бил и свидетел непосдредствен, Чаушеску говореше само на румънски Мислех си, сигурно такъв е протоколът Но може би има и друго
Добруджа е дадена на Румънците като компенсация за Бесарабия, взета от Руснаците след Освободителната война-временно Но те, румънците , никога не я връщат, даже апетитът им расте, вземат и Южна Добруджа по- късно
Та едно такова заиграване с Български на Чаушеску напомня за направената грешка с присъединяването на чисто Български земи към Румъния
И накрая нещо като малка викторина
Гетите , прехвърлили Дунава и станали даки, а после след романизация-власи Които Българските царе считат за Българи и все пак, за да се отличават по някакъв начин от тях ги назовават Блъгари Смятаме ,че в това съмнение не може да има
Та сега , смятате ли ,че гетите от другата страна на Дунава и многобройните други тракийски племена са ликвидирани и не са оставили никаква следа в Българщината?
Даките са воювали при това с един от най силните Римски императори-Траян
Какво чудо е сполетяло траките в нашите земи, че да изчезнат? Ами то нали преди това трябва да мине и през земите на Даките!
Какво е станало, си личи от титлата на невероятния ни цар КАЛОЯН!
ДОПЪЛНЕНИЕ
Все пак съм благодарен на някои, включили се тук с критика Друг е въпросът, че тя не винаги беше премерена, каквато трябва да бъде, да не личи личен интерес зад нея
Така ,че в процес на заформилия се диспут окончателно ми се изясни, защо се пренебрегва Българи на монетите и се пише Блъгари Защо Западът твърди ,че нашите царе са царе на власи?
Изводът ми е ,че Блъгари е сборно понятие, вклйчващо едновременно Българи и власи Власите тогава са клон на Българите, затова са обединени с тях Затова е измислено и това Блъгаром, да покаже принадлежност към Българи!
Що се отнася до критиката, ще пусна материал за нея!
Тагове:
Вълнообразно
Славянски ли е българският език? Есе от ...
Как США и Великобритания отдали миллионы...
© Дисидентът Глеб Павловски провалил дем...
Как США и Великобритания отдали миллионы...
© Дисидентът Глеб Павловски провалил дем...
Благодаря за постинга - въпросът за власите поне за мен. е една от най-интересните теми. Като цяло в румънския генофонд има значително количество българска кръв. Едва ли траките на север са изчезнали, все пак Дакия и Влашко са предлагали благоприятни условия за оцеляване - гори,непристъпни планини и т.н. Даже има хипотеза, че тези отвъддунавски земи са български още при Кубрат.
Като спомена за градовете с български имена, се сетих и за следното. Родното село на Стефан Цанев Червена вода всъщност някога е било градът Черна вода. В него дори отсяда, умира и е погребан унгарският крал в изгнание Йозеф Ракоци, син на великия унгарски борец за свобода Ракоци Ференц. Но по време на Руско-турската война през 1806-1812 г. турците го нападат и изгарят. След време селището е възстановено, но като село - Червена вода, заради пролятата кръв. И Цанев пише, че името е отлетяло на север - град Черна вода в Северна Добруджа, който днес е румънски. Днес в Румъния са останали много българи - има книга на Пламен Павлов, в която ставаше дума и за тях. Поздрави!!!
цитирайКато спомена за градовете с български имена, се сетих и за следното. Родното село на Стефан Цанев Червена вода всъщност някога е било градът Черна вода. В него дори отсяда, умира и е погребан унгарският крал в изгнание Йозеф Ракоци, син на великия унгарски борец за свобода Ракоци Ференц. Но по време на Руско-турската война през 1806-1812 г. турците го нападат и изгарят. След време селището е възстановено, но като село - Червена вода, заради пролятата кръв. И Цанев пише, че името е отлетяло на север - град Черна вода в Северна Добруджа, който днес е румънски. Днес в Румъния са останали много българи - има книга на Пламен Павлов, в която ставаше дума и за тях. Поздрави!!!
И за мен досега беше главоблъсканица Какви са власите, защо се пише Блъгаром-Българи - някой обясни че било граматически, но защо сега го няма? Каква е целта , ако е стара граматика?
Докато се вгледах в титлата на Калоян И всичко си отиде на мястото-
Българи - Блъгари - Власи!
Благодаря ти, интересна история ми разказа, тя заслужава да бъде подробно описана Ференц, Ракоши са имена от ранга на Атила за унгарците, заедно с унгарския вариант на Иван- Ищван
Това за Червена вода силно ме впечатли Хубаво е да се споделят такива истории
Ти си много млад, но ще дойде време и ще се забравят
Приятна вечер!
цитирайДокато се вгледах в титлата на Калоян И всичко си отиде на мястото-
Българи - Блъгари - Власи!
Благодаря ти, интересна история ми разказа, тя заслужава да бъде подробно описана Ференц, Ракоши са имена от ранга на Атила за унгарците, заедно с унгарския вариант на Иван- Ищван
Това за Червена вода силно ме впечатли Хубаво е да се споделят такива истории
Ти си много млад, но ще дойде време и ще се забравят
Приятна вечер!
Тези, които в България се определят за власи, които съм срещал през годините, всичките са по мургави, с по тъмен цвят на кожата.
По близки са до индийския етнос.
До като румънците, като ги гледам, много приличат на българите като цяло.
Хайде наистина да видим кореспонденцията на папата с Калоян, както казва авторът. Без съмнение личната кореспонденция по такива важни въпроси е водена от най-доверения секретар на Светия отец. По принцип Папата ползва няколко секратари. На практика същите се явяват най-учените книжовници в тази епоха на територията на Европа. Това е точно така.
Значи казваш, че понеже в латинския няма буква и звук Ъ, в думата "blachorum" папският секретар го е заменил с А. После добавяш, че отпадането на латинското Н е лесно обяснимо. То хубаво че е "лесно". Макар че никак не е ясно, ама карай.
Но да речем, че е така. Секретарят на папата заменил българското Ъ с буквата А. Обаче в същия този израз, в думата "Bulgarorum" нашият автор заменя същото това Ъ с U !!!!! Кво става? Значи в три съседни думи един и същ писател единия път заменя Ъ с А, а в съседната дума с U!!!! Все пак става дума за най-учения човек в цяла Европа. Излиза, че той не е никакъв граматичен гений, а е някакъв неграмотник, дето не знае как да ползва елементарна транскрипция. Транскрипция, а не трасформация.
Трансформация можем да наречем фокусите на инж Симеонов. Само при него Ъ става А когато е необходимо да пасне на наукообразните му тези. Н отпада по подразбиране и въобще манджа с грозде....
цитирайЗначи казваш, че понеже в латинския няма буква и звук Ъ, в думата "blachorum" папският секретар го е заменил с А. После добавяш, че отпадането на латинското Н е лесно обяснимо. То хубаво че е "лесно". Макар че никак не е ясно, ама карай.
Но да речем, че е така. Секретарят на папата заменил българското Ъ с буквата А. Обаче в същия този израз, в думата "Bulgarorum" нашият автор заменя същото това Ъ с U !!!!! Кво става? Значи в три съседни думи един и същ писател единия път заменя Ъ с А, а в съседната дума с U!!!! Все пак става дума за най-учения човек в цяла Европа. Излиза, че той не е никакъв граматичен гений, а е някакъв неграмотник, дето не знае как да ползва елементарна транскрипция. Транскрипция, а не трасформация.
Трансформация можем да наречем фокусите на инж Симеонов. Само при него Ъ става А когато е необходимо да пасне на наукообразните му тези. Н отпада по подразбиране и въобще манджа с грозде....
Не мога нито да го потвърдя, нито да го отхвърля Но след като си очевидец и си наблюдавал, сигурно си прав Моето мнение също е, че генетиката е в състояние да даде много отговори на въпроси в историята, даже да даде решение
Що сее отнася до изводите ми, те се базират на написаното за царете ни от Второто царство, титоловани като царе на/ и власи и на сфрагистични и нумизматични данни
Те трудно могат да бъдат оспорени, особено тези, открити при разкопки, с доказана автентичност
благодаря ти за включването и за мнението!
Приятен ден!
цитирайЩо сее отнася до изводите ми, те се базират на написаното за царете ни от Второто царство, титоловани като царе на/ и власи и на сфрагистични и нумизматични данни
Те трудно могат да бъдат оспорени, особено тези, открити при разкопки, с доказана автентичност
благодаря ти за включването и за мнението!
Приятен ден!
Доказано е, че под Блакхорум или Блахорум ,зад това понятие се крие власи
В писанията особено на западни автори цар Иван Асен, а и Калоян се наричат царе на власи. В Сфрагистиката цар Борил и всички след него са царе на Блъгари, в същото време на запад ги описват като царе на власи Застъпва се власи от много места ,не само от написаното от Калояновата и папската канцелария!
В същото време на печата на Иван Асен Втори е написано ясно-цар на Блъгаром, романом и греком Няма власи, както искаш да е написано Откъде идва тогава цар на власи, без такъв надпис, ако Блъгари е нормално и няма друг смисъл?
Не ти ли е ясно, че Блакхорум или блахорум, влахорум и блъгаром/ влахорум/ е едно и също
Или искаш жив блъгарин ,да потвърди!?
Има ли Ъ на латински? Как ще се предаде българското Ъ на латински граматико, напиши!
С най- добри чувства!
цитирайВ писанията особено на западни автори цар Иван Асен, а и Калоян се наричат царе на власи. В Сфрагистиката цар Борил и всички след него са царе на Блъгари, в същото време на запад ги описват като царе на власи Застъпва се власи от много места ,не само от написаното от Калояновата и папската канцелария!
В същото време на печата на Иван Асен Втори е написано ясно-цар на Блъгаром, романом и греком Няма власи, както искаш да е написано Откъде идва тогава цар на власи, без такъв надпис, ако Блъгари е нормално и няма друг смисъл?
Не ти ли е ясно, че Блакхорум или блахорум, влахорум и блъгаром/ влахорум/ е едно и също
Или искаш жив блъгарин ,да потвърди!?
Има ли Ъ на латински? Как ще се предаде българското Ъ на латински граматико, напиши!
С най- добри чувства!
Един западен учен, като прочете нещо неординерно, ще те насърчи Това не са празни приказки
Получавал съм го не един път насърчението! Обикновено под формата г-н Симеонов е изобретател Всъщност, истински инженер
Аз не обичам да ме титуловат! За сведение на подвизаващия се като екзорсист, така ,че след като ме е понижил един път, да си спести и инженер, ще бъда доволен!
Западният представител никога в прав текст няма да ти каже, че това е наукообразно и става дума за фокуси, особено пък неаргументирано
защото е просташко първо и второ с това показва намерението му да ликвидира стоящия пред него
Показва типична Ганювщина, която за него е трудно разбираема и смилаема
Но най-важното и трето- затова имат резултати, защото насърчават всички направления в науката, а не само едно случайно избрано или угодно!
Мен не ме вълнува подобна оценка от подобни хора Откъдето трябва съм я получил и тя ми е достатъчна Не ме вълнува оценка на "герои" на Новото време
Аз си имам точна оценка за качествата ми от доказани специалисти и не ми трябва тяхната
Сега , ако искаш, слагай си минуса и дим да те няма ,като истински екзорсист!
Длъжник не оставам, ще го върна, където трябва, ако се наложи!
цитирайПолучавал съм го не един път насърчението! Обикновено под формата г-н Симеонов е изобретател Всъщност, истински инженер
Аз не обичам да ме титуловат! За сведение на подвизаващия се като екзорсист, така ,че след като ме е понижил един път, да си спести и инженер, ще бъда доволен!
Западният представител никога в прав текст няма да ти каже, че това е наукообразно и става дума за фокуси, особено пък неаргументирано
защото е просташко първо и второ с това показва намерението му да ликвидира стоящия пред него
Показва типична Ганювщина, която за него е трудно разбираема и смилаема
Но най-важното и трето- затова имат резултати, защото насърчават всички направления в науката, а не само едно случайно избрано или угодно!
Мен не ме вълнува подобна оценка от подобни хора Откъдето трябва съм я получил и тя ми е достатъчна Не ме вълнува оценка на "герои" на Новото време
Аз си имам точна оценка за качествата ми от доказани специалисти и не ми трябва тяхната
Сега , ако искаш, слагай си минуса и дим да те няма ,като истински екзорсист!
Длъжник не оставам, ще го върна, където трябва, ако се наложи!
ти прочете ли добре моя коментар? Не само оспорвам, но и твърдя, че в латинската транскрипция българското Ъ се предава именно с латинското U.
Съвсем простичко опровергавам твоите спекулации, че в писмото на папата Ъ е предадено с латинското А. Абсурдно е да се мисли, че папският секретар в две съседни думи ще използва единия път U, а другия път А, за да транскрибира Ъ.
С две думи, Сименов, в думата "blachorum", латинското А си е точно предавана българска А. Никъде не съм казал, че не означава "власи". Просто това опровергава напъните ти да изманипулираш "доказателство", че власи и българи е една и съща дума!!!!!!
Вярно е, че Йоан Асен се титулува "цар на власи", но в паметниците от 13 век "власи" се пише така и само така и съвсем ясно се различава като етнос!!! Самите влашки воеводи пишат и си служат кирилица и български език до началото на 15 век. Дори поставят винаги пред титлата си едно "йоан", по традиция. С една дума - васал на великия Йоан.
Обачееееееееееее, да жонглираш с текстове и да ги обръщаш с хастара навън, за да докажеш, че власи и българи е едно и също нещо, това е смешно.
цитирайСъвсем простичко опровергавам твоите спекулации, че в писмото на папата Ъ е предадено с латинското А. Абсурдно е да се мисли, че папският секретар в две съседни думи ще използва единия път U, а другия път А, за да транскрибира Ъ.
С две думи, Сименов, в думата "blachorum", латинското А си е точно предавана българска А. Никъде не съм казал, че не означава "власи". Просто това опровергава напъните ти да изманипулираш "доказателство", че власи и българи е една и съща дума!!!!!!
Вярно е, че Йоан Асен се титулува "цар на власи", но в паметниците от 13 век "власи" се пише така и само така и съвсем ясно се различава като етнос!!! Самите влашки воеводи пишат и си служат кирилица и български език до началото на 15 век. Дори поставят винаги пред титлата си едно "йоан", по традиция. С една дума - васал на великия Йоан.
Обачееееееееееее, да жонглираш с текстове и да ги обръщаш с хастара навън, за да докажеш, че власи и българи е едно и също нещо, това е смешно.
И не това е толкова съществено Дали Ъ ще се предаде с У, на латински или а?
Тогава ще го предадат ,както намерят за добре Буквата е в средата на думата ,не е твърдо установено окончание
Няма правило в латинския как да се транскрибира българското Ъ За власи е тази думата , с която се изписват И тя тръгва от титлата на Калоян, написана в неговата канцелария на писмото му до папата Папата го титулова крал , а не цар- Рекс!
И сега, ако трябва да се предадат Български думи на латиница, нашето Ъ ще се предаде на всички езици от латино групата с А
Защото А- то си е А
U на латински е у наистина Но на други може да е Ю Впрочем разликата в еднаквите думи на различните езици се получава от променливи гласни, това твърдят етимолозите
В заключение по темата, българин на латиница ще напише блЪгаром с А И това преливане на а в Ъ и обратно си го има в българския Например в Северна България казват на а често ъ и то в най популярната дума - водА - водЪ Така ,че това си е типично Българско явление, какво търси тук латинския?
Толкова
Но това твърдение за Блъгаром е застъпено и от Сфрагистиката и нумизматиката! От една страна е писаното, основно от френски летописци - че царете ни са царе на власи Друго не пишат В монетите и печатите стои - блъгаром, което по конструкция е близко до благорум или влахорум Това не е ли ясно?!
Френските летописци поставям нива по - високо от другите и то съвсем основателно На тях съм склонен да вярвам!
Така ,че забрави за фокуси и наукообразно, всичко се застъпва Да не си отворя аз устата в тази област!
цитирайТогава ще го предадат ,както намерят за добре Буквата е в средата на думата ,не е твърдо установено окончание
Няма правило в латинския как да се транскрибира българското Ъ За власи е тази думата , с която се изписват И тя тръгва от титлата на Калоян, написана в неговата канцелария на писмото му до папата Папата го титулова крал , а не цар- Рекс!
И сега, ако трябва да се предадат Български думи на латиница, нашето Ъ ще се предаде на всички езици от латино групата с А
Защото А- то си е А
U на латински е у наистина Но на други може да е Ю Впрочем разликата в еднаквите думи на различните езици се получава от променливи гласни, това твърдят етимолозите
В заключение по темата, българин на латиница ще напише блЪгаром с А И това преливане на а в Ъ и обратно си го има в българския Например в Северна България казват на а често ъ и то в най популярната дума - водА - водЪ Така ,че това си е типично Българско явление, какво търси тук латинския?
Толкова
Но това твърдение за Блъгаром е застъпено и от Сфрагистиката и нумизматиката! От една страна е писаното, основно от френски летописци - че царете ни са царе на власи Друго не пишат В монетите и печатите стои - блъгаром, което по конструкция е близко до благорум или влахорум Това не е ли ясно?!
Френските летописци поставям нива по - високо от другите и то съвсем основателно На тях съм склонен да вярвам!
Така ,че забрави за фокуси и наукообразно, всичко се застъпва Да не си отворя аз устата в тази област!
Писал съм точно, докога Българският език е официален там, докога се е пишело на Кирилица, наречена Румънска Пропуснал съм това, че Ботев използва този факт и затова издава там вестниците си, има печатарския набор от Български букви
Това, че са различни етноси не е никак убедително Може да се различни клонове, това да!
Разделянето е в резултат на центробежните сили във феодална България, не е на база етнос Какви етноси са трите Българии и разните самостоятелни феодали по същото време? Същите като Влахия
цитирайТова, че са различни етноси не е никак убедително Може да се различни клонове, това да!
Разделянето е в резултат на центробежните сили във феодална България, не е на база етнос Какви етноси са трите Българии и разните самостоятелни феодали по същото време? Същите като Влахия
За различни неща говориш ти. Едно говориш в постинга, друго в коментарите.
Как да не е съществено? Въз основа това свободно съчинение ти прокарваш тезата, че българи и власи е един и същи етнос!
Разбира се, че е съществено. И защо смесваш "латинските езици" с Латинския език?????
Какви са тези аргументи как се предавало българското Ъ "сега", сиреч в модерното време в различните латински езици???
Говорим именно за латински език и то в 13 век! Това е единственият книжовен език на територията на Европа по това време. Не само че има железни правила за транскрипция, но става дума, че анализираме писмо на латински, писано от човека, който най-добре знае тези правила!
Колкото и да ти се иска да няма правило за предаване на българското Ъ, то за твое сведение има!!!
Повтарям: цялата си теза, че българи и власи са един и същи етнос ти градиш именно на една буква А в едно писмо, която според теб е Ъ. Ясно съм ти написал защо това не е Ъ, а си е А в първия коментар.
цитирайКак да не е съществено? Въз основа това свободно съчинение ти прокарваш тезата, че българи и власи е един и същи етнос!
Разбира се, че е съществено. И защо смесваш "латинските езици" с Латинския език?????
Какви са тези аргументи как се предавало българското Ъ "сега", сиреч в модерното време в различните латински езици???
Говорим именно за латински език и то в 13 век! Това е единственият книжовен език на територията на Европа по това време. Не само че има железни правила за транскрипция, но става дума, че анализираме писмо на латински, писано от човека, който най-добре знае тези правила!
Колкото и да ти се иска да няма правило за предаване на българското Ъ, то за твое сведение има!!!
Повтарям: цялата си теза, че българи и власи са един и същи етнос ти градиш именно на една буква А в едно писмо, която според теб е Ъ. Ясно съм ти написал защо това не е Ъ, а си е А в първия коментар.
Тезата си не градя на една буква само, а на:
- Титлата на Калоян в писмото му до папата, написаното от френски летописци, че нашите царе са царе на власи и никакви други в допълнение и данните от сфрагистиката и нумизматиката, където има само Блъгаром , а не булгаоом/
Сега , ако някоя гласна не е точна, повтарям ти, това не е важно, гласните са променливи, но не променят същността на думата Знаеш, че във финикийската азбука има само съгласни Те са скелета на думата! Така, че от съпоставката нещата се застъпват Блъгаром е въпросното власи На тази база ги наричат царе на власи
Власите тогава са считани за Българи и сигурно са такива
Сега вече може да са други
Благодаря ти ,че някои двусмислени неща се поизясниха
Смятам, че си разбрал какво имам предвид, интелигентен човек си!
цитирай- Титлата на Калоян в писмото му до папата, написаното от френски летописци, че нашите царе са царе на власи и никакви други в допълнение и данните от сфрагистиката и нумизматиката, където има само Блъгаром , а не булгаоом/
Сега , ако някоя гласна не е точна, повтарям ти, това не е важно, гласните са променливи, но не променят същността на думата Знаеш, че във финикийската азбука има само съгласни Те са скелета на думата! Така, че от съпоставката нещата се застъпват Блъгаром е въпросното власи На тази база ги наричат царе на власи
Власите тогава са считани за Българи и сигурно са такива
Сега вече може да са други
Благодаря ти ,че някои двусмислени неща се поизясниха
Смятам, че си разбрал какво имам предвид, интелигентен човек си!
Т.е. да кажем, че папата се объркал и писача му също, ама Калоян като пише, че е цар на българите и власите и той ли се е объркал? Освен това има достатъчно ясни свидетелства в изворите от този период, че и латините и ромеите и българите правят разлика между "българи" и "власи". Много ясно разграничение, вкл. и в един и същ текст, когато се изреждат българи, власи и кумани.
Да не говорим, че още от третия кръстоносен поход се знае, че Асен и Петър са водачи на власите, а Никита Хониат ги описва също като такива, правейки ясно разграничение между власи, българи и кумани, отново (куманите при него са с обичайното за такова население наеменование от ромейска страна "скити"), а той все пак познава двамата братя, че и Калоян лично. Освен това за "власи" си има на балканите и преди Калоян и Асеневци, доволно споменавани в изворите, даже си има "Велика Влахия", пък едни власи убиват брата на Самуил Давид.
И като цяло никой на запад не може да сбърка контекста на названието "власи", защото то е германско като произход и е много по-старо от появата на българите въобще на историческата карта.
цитирайДа не говорим, че още от третия кръстоносен поход се знае, че Асен и Петър са водачи на власите, а Никита Хониат ги описва също като такива, правейки ясно разграничение между власи, българи и кумани, отново (куманите при него са с обичайното за такова население наеменование от ромейска страна "скити"), а той все пак познава двамата братя, че и Калоян лично. Освен това за "власи" си има на балканите и преди Калоян и Асеневци, доволно споменавани в изворите, даже си има "Велика Влахия", пък едни власи убиват брата на Самуил Давид.
И като цяло никой на запад не може да сбърка контекста на названието "власи", защото то е германско като произход и е много по-старо от появата на българите въобще на историческата карта.
То и сега в България правят разграничение между Българите и то ясно
Например този е шоп, този е ,внимание влах или мокър, Македонец, граовец, лудогорец
Това Българи ли са или разграничени етноси
Не съм много съгласен, че влах е по- старо име от Българин ,да не кажа никак
Защо на печати и монети Българи се изписва Блъгари?
Свързани трите неща заедно, титлата на Калоян, нумизматика и сфрагистика и писаното от френските летописци показват, че става дума за власи
Сега цитирам по памет, не са при мен книгите, един френски летописец при кръстоносен поход спира в Българско село Мисля, че беше днешното Кондофрей Огромен печенег стоял на вратата на кръчмата Той го попитал какъв е ,знаел ,че е печенег Той се ударил по косматите гърди и казал-Булгар Та той се чудеше ,как се е променило самосъзнанието на тези хора за по- малко от сто години!
Та за мен едно е сигурно в този период Власите имат Българско самосъзнание тогава!
Доказателство!
Ами те триста години след ликвидирането на държавността в България говорят Български 500 години след това пишат с Български букви
Някой задължава ли ги?
След това са станали други Както предците им Гети- даки Не е особен проблем за траките, знаеш това
Сега, оттам идва грешката, че се пишат царе на власи, да считат Асеневце за власи Други пък ги считат за - турци
Французите пишат Асен Асан/ Хасан?/ Това е обяснимо С носовките е да стане а
За мен няма съмнение ,че под блъгаром се разбират власи Не днешните Тогавашните!
цитирайНапример този е шоп, този е ,внимание влах или мокър, Македонец, граовец, лудогорец
Това Българи ли са или разграничени етноси
Не съм много съгласен, че влах е по- старо име от Българин ,да не кажа никак
Защо на печати и монети Българи се изписва Блъгари?
Свързани трите неща заедно, титлата на Калоян, нумизматика и сфрагистика и писаното от френските летописци показват, че става дума за власи
Сега цитирам по памет, не са при мен книгите, един френски летописец при кръстоносен поход спира в Българско село Мисля, че беше днешното Кондофрей Огромен печенег стоял на вратата на кръчмата Той го попитал какъв е ,знаел ,че е печенег Той се ударил по косматите гърди и казал-Булгар Та той се чудеше ,как се е променило самосъзнанието на тези хора за по- малко от сто години!
Та за мен едно е сигурно в този период Власите имат Българско самосъзнание тогава!
Доказателство!
Ами те триста години след ликвидирането на държавността в България говорят Български 500 години след това пишат с Български букви
Някой задължава ли ги?
След това са станали други Както предците им Гети- даки Не е особен проблем за траките, знаеш това
Сега, оттам идва грешката, че се пишат царе на власи, да считат Асеневце за власи Други пък ги считат за - турци
Французите пишат Асен Асан/ Хасан?/ Това е обяснимо С носовките е да стане а
За мен няма съмнение ,че под блъгаром се разбират власи Не днешните Тогавашните!
15.
iuliuscaesar -
Отново не си се справил с темата. ТИ ...
19.08.2015 18:36
19.08.2015 18:36
Отново не си се справил с темата.
ТИ КАЗВАШ:
Исторически погледнато, власите са наследници на романизираните даки, които се именуват така, след като част от гетите от нашите земи се прехвърлят отвъд Дунава След Аспарух, земите на Влахия-територия между Карпатите и Дунав в днешна Румъния са Българско Владение Това продължава и през Второто ни царство Влахия, като самостоятелно воеводство се оформя през 14- ти век и първият й владетел е ИВАНКО!
АЗ:
1.Няма сведения за прехвърляне на гети в земите отвъд Дунав. Напротив има такива за преселването им на юг от север към юг.
2.Даки е гети не са едно и също. Не знам как стигна до този извод. Те населяват различни територии.
3.Кога след Аспарух??? Трябва да го уточниш. И какво следва от това.
цитирайТИ КАЗВАШ:
Исторически погледнато, власите са наследници на романизираните даки, които се именуват така, след като част от гетите от нашите земи се прехвърлят отвъд Дунава След Аспарух, земите на Влахия-територия между Карпатите и Дунав в днешна Румъния са Българско Владение Това продължава и през Второто ни царство Влахия, като самостоятелно воеводство се оформя през 14- ти век и първият й владетел е ИВАНКО!
АЗ:
1.Няма сведения за прехвърляне на гети в земите отвъд Дунав. Напротив има такива за преселването им на юг от север към юг.
2.Даки е гети не са едно и също. Не знам как стигна до този извод. Те населяват различни територии.
3.Кога след Аспарух??? Трябва да го уточниш. И какво следва от това.
16.
iuliuscaesar -
ТИ КАЗА:
Във Влахия до края на 17 - ...
19.08.2015 18:38
19.08.2015 18:38
ТИ КАЗА:
Във Влахия до края на 17 - ти век официален език е староБългарския или така наречен църковнославянски. До втората половина на 19- ти век пък е използвана като азбука кирилицата, нашата азбука или така наречената румънска кирилица.
АЗ:
И какво от това??? В България до Борисово време официалният език е гръцки и се ползва гръцката азбука. Част от градовете носят латински и гръцки имена. От това какво следва?
цитирайВъв Влахия до края на 17 - ти век официален език е староБългарския или така наречен църковнославянски. До втората половина на 19- ти век пък е използвана като азбука кирилицата, нашата азбука или така наречената румънска кирилица.
АЗ:
И какво от това??? В България до Борисово време официалният език е гръцки и се ползва гръцката азбука. Част от градовете носят латински и гръцки имена. От това какво следва?
17.
iuliuscaesar -
ТИ КАЗА:
Добруджа е дадена на Р...
19.08.2015 18:40
19.08.2015 18:40
ТИ КАЗА:
Добруджа е дадена на Румънците като компенсация за Бесарабия, взета от Руснаците след Освободителната война-временно Но те, румънците , никога не я връщат, даже апетитът им расте, вземат и Южна Добруджа по- късно.
АЗ:
за първи път чувам, че Добруджа е дадена временно на Румъния и трябвало да я връщат. Не съм специалист по съвременна история, но това ми се струва абсурдно.
Северна Добруджа е предадена на Румъния съгласно Берлинския конгрес. Но няма временни клаузи. Румънците не я искат, но се примиряват и бързо я усвояват.
цитирайДобруджа е дадена на Румънците като компенсация за Бесарабия, взета от Руснаците след Освободителната война-временно Но те, румънците , никога не я връщат, даже апетитът им расте, вземат и Южна Добруджа по- късно.
АЗ:
за първи път чувам, че Добруджа е дадена временно на Румъния и трябвало да я връщат. Не съм специалист по съвременна история, но това ми се струва абсурдно.
Северна Добруджа е предадена на Румъния съгласно Берлинския конгрес. Но няма временни клаузи. Румънците не я искат, но се примиряват и бързо я усвояват.
Виж, спорът, в конкретния исторически период и за присъствието на "влахи" е съвсем различен и има няколко измерения:
1. Влах в етническия смисъл на понятието ли се използва или в обиден или географски (примерно)?
2. Власи, понеже името разбира се е много по-старо и е германското название на ромеи, а под власи в средновековието се има предвид латиноезично основно пастирско население - е ли го ползват първите Асеневци власи в дипломатическите си отношения, защото и Петър и Калоян търсят признание от запад?
3. Ако за Асеневци е ясно казано (а и за Добромир Хриз), че са власи, пък българи си пристъва съвсем отделно и ясно обозначимо и в латинските и в гръцките извори от периода, то дали произхода им не е влашки (независимо дали става въпрос за майчина или бащина линия), не в смисъла, в който влага късната румънска "тракедония", демек псевдонационалистическа историография;
4. Дали под "власи" не се разбира кумани (изворите ги делят), печенеги или друго номадско население, влезло в границите на ИРИ?
5. Дали нашествията на норманите не са предизвикали миграция на относително компактно влашко население от Велика Влахия и то да се е населило в търновско - от там идва и култа към св. Димитър Солунски (една от хипотезите в подкрепа на влашкия произход на асеневци и точно тази, защото този светия, който е патрон на династията няма нищо общо с българите и дори в чудесата на св. Димитър брани Солун точно от тях и т.н.)
Има и косвени податки от типа на това, че те искат крепости в планините, нещо, което скити или кумани не биха искали и въобще въпросът е сложен. Има и една теза, че Влахите са западните българи, които част от тях са католици, а пък българите са си източните българи в старите предели на държавата от Стара планина на север. Има я и обратната хипотеза, че българите (тя е по-обяснима), са българите от тема България - в този контекст ги използва Хониат, а власите са българите на север от Стара планина и т.н. Тази власи не са равни на румънските "власи".
цитирай1. Влах в етническия смисъл на понятието ли се използва или в обиден или географски (примерно)?
2. Власи, понеже името разбира се е много по-старо и е германското название на ромеи, а под власи в средновековието се има предвид латиноезично основно пастирско население - е ли го ползват първите Асеневци власи в дипломатическите си отношения, защото и Петър и Калоян търсят признание от запад?
3. Ако за Асеневци е ясно казано (а и за Добромир Хриз), че са власи, пък българи си пристъва съвсем отделно и ясно обозначимо и в латинските и в гръцките извори от периода, то дали произхода им не е влашки (независимо дали става въпрос за майчина или бащина линия), не в смисъла, в който влага късната румънска "тракедония", демек псевдонационалистическа историография;
4. Дали под "власи" не се разбира кумани (изворите ги делят), печенеги или друго номадско население, влезло в границите на ИРИ?
5. Дали нашествията на норманите не са предизвикали миграция на относително компактно влашко население от Велика Влахия и то да се е населило в търновско - от там идва и култа към св. Димитър Солунски (една от хипотезите в подкрепа на влашкия произход на асеневци и точно тази, защото този светия, който е патрон на династията няма нищо общо с българите и дори в чудесата на св. Димитър брани Солун точно от тях и т.н.)
Има и косвени податки от типа на това, че те искат крепости в планините, нещо, което скити или кумани не биха искали и въобще въпросът е сложен. Има и една теза, че Влахите са западните българи, които част от тях са католици, а пък българите са си източните българи в старите предели на държавата от Стара планина на север. Има я и обратната хипотеза, че българите (тя е по-обяснима), са българите от тема България - в този контекст ги използва Хониат, а власите са българите на север от Стара планина и т.н. Тази власи не са равни на румънските "власи".
19.
iuliuscaesar -
ТИ КАЗА:
Гетите, прехвърлили ...
19.08.2015 18:46
19.08.2015 18:46
ТИ КАЗА:
Гетите , прехвърлили Дунава и станали даки, а после след романизация-власи Които Българските царе считат за Българи и все пак, за да се отличават по някакъв начин от тях ги назовават Блъгари Смятаме ,че в това съмнение не може да има
Та сега , смятате ли ,че гетите от другата страна на Дунава и многобройните други тракийски племена са ликвидирани и не са оставили никаква следа в Българщината?
Даките са воювали при това с един от най силните Римски императори-Траян
Какво чудо е сполетяло траките в нашите земи, че да изчезнат? Ами то нали преди това трябва да мине и през земите на Даките!
АЗ:
1.Както казахме никакви гети не са ставали даки. Източниците разграничават даки и гети. В случая ти без изобщо да го осъзнаваш следваш румънските националистически писания за съществуването на гето-даки и румънска държавност на 2600г. Даките и гетите са различни племена населяващи различни територии. Запомни го добре.
2.Никакво чудо не ги е сполетяло просто са били пометени от варварската вълна. Който е останал с течение на времето е бил асимилиран. Един великолепен пример са събитията в днешната унгарска пуста. първо там са панонци, след това славяни, после идват авари и накрая унгарци. В момента няма жив славянин в Унгария за ваварин да не говорим. Траките са аморфна маса без общо самосъзнание и просто им е дошло времето. Доказателства колкото искаш - писмени и археологически.
цитирайГетите , прехвърлили Дунава и станали даки, а после след романизация-власи Които Българските царе считат за Българи и все пак, за да се отличават по някакъв начин от тях ги назовават Блъгари Смятаме ,че в това съмнение не може да има
Та сега , смятате ли ,че гетите от другата страна на Дунава и многобройните други тракийски племена са ликвидирани и не са оставили никаква следа в Българщината?
Даките са воювали при това с един от най силните Римски императори-Траян
Какво чудо е сполетяло траките в нашите земи, че да изчезнат? Ами то нали преди това трябва да мине и през земите на Даките!
АЗ:
1.Както казахме никакви гети не са ставали даки. Източниците разграничават даки и гети. В случая ти без изобщо да го осъзнаваш следваш румънските националистически писания за съществуването на гето-даки и румънска държавност на 2600г. Даките и гетите са различни племена населяващи различни територии. Запомни го добре.
2.Никакво чудо не ги е сполетяло просто са били пометени от варварската вълна. Който е останал с течение на времето е бил асимилиран. Един великолепен пример са събитията в днешната унгарска пуста. първо там са панонци, след това славяни, после идват авари и накрая унгарци. В момента няма жив славянин в Унгария за ваварин да не говорим. Траките са аморфна маса без общо самосъзнание и просто им е дошло времето. Доказателства колкото искаш - писмени и археологически.
20.
iuliuscaesar -
иначе съм съгласен че на север от ...
19.08.2015 18:48
19.08.2015 18:48
иначе съм съгласен че на север от Дунав има сериозно Българско присъствие през цялото средновековие, но от това не следва че траките, власите и българите са едно и също, а просто че там са се заселили и живели българи, които в момента са асимилирани.
цитирайЧе ти ли ми зададе темата? Кой те е назначил за цензор!
!/Това твърдят румънците!
2/ Името на столицата им е свързано със сармати и гети Случайно!
3/ Ами и преди Аспарух Българите живеят там . После ст Аспарух и след Аспарух!
цитирай!/Това твърдят румънците!
2/ Името на столицата им е свързано със сармати и гети Случайно!
3/ Ами и преди Аспарух Българите живеят там . После ст Аспарух и след Аспарух!
Хареса ми коментарът ти, особено в края
Аз никога не съм твърдял ,че днешни власи и тогавашни са едно и също
Всичко тече, всичко се мени!
Твърдя, че на база съпоставки се стига до извода, че през 13- век и по-късно ,докато така наречените власи говорят Български Блъгаром е власи Явно с Българско самосъзнание
Поздрави!
цитирайАз никога не съм твърдял ,че днешни власи и тогавашни са едно и също
Всичко тече, всичко се мени!
Твърдя, че на база съпоставки се стига до извода, че през 13- век и по-късно ,докато така наречените власи говорят Български Блъгаром е власи Явно с Българско самосъзнание
Поздрави!
Че и сега в северна България живеят някогашни даки е видно от имената им -Пеко, Тако , Мако, Дако, известни български политически и стопански дейци, но дали самосъзнаниета им е влашко незнам.
По отношение на гласните А и Ъ: в диалекта на Стрелчани и Копривщенци звукът Ъ почти не се използва, например те изговарят - мАж, пАт, кАща, дори пълният член изговарят с А. Копривщенци ползват един израз в смисъл - не ме е гриж, не ми пука като казват . гАзАт ме боли , питал съм ако трябва да си поискат ГАЗ за горене, какво казват , обяснението е че това е ГАЗИЯ за горене.
Когато в Стрелча отворили банята, било решено местните да се къпят безплатно. За да ги познават при касиера поставили една ГЪСКА и питали какво е това, ака каже гЪска -плаща , ако каже гАска - влазай да се кАпеш без пари.
Бъдете живи и здрави, харесват ми Вашите спорове.
цитирайПо отношение на гласните А и Ъ: в диалекта на Стрелчани и Копривщенци звукът Ъ почти не се използва, например те изговарят - мАж, пАт, кАща, дори пълният член изговарят с А. Копривщенци ползват един израз в смисъл - не ме е гриж, не ми пука като казват . гАзАт ме боли , питал съм ако трябва да си поискат ГАЗ за горене, какво казват , обяснението е че това е ГАЗИЯ за горене.
Когато в Стрелча отворили банята, било решено местните да се къпят безплатно. За да ги познават при касиера поставили една ГЪСКА и питали какво е това, ака каже гЪска -плаща , ако каже гАска - влазай да се кАпеш без пари.
Бъдете живи и здрави, харесват ми Вашите спорове.
Има няколко разлики, ако не ги виждаш
Ако е вярно, че прабългарите в този период говорят гръцки, което е съмнително, то това е наложено централно
Четири века след като България я няма, нищо не задължава власите да говорят Български
Само Българското им самосъзнание
Ти казваш, че си историк, но на военна служба Вярвам ти!
Иначе нямаше да говориш нелепости От рода, че езикът не е етнособразуващ елемент и то основен
Все едно напълно нормално е за тебе англичани да говорят и пишат на папуаски- /не знам дали имат писмо/ в Англия и какво от това?
Виж, ако са в колониална зависимост от тях, всичко е възможно
Във Влашко са волни птички от страна зависимост от България през 17- ти век
От какъв зор ще говорят на Български?
цитирайАко е вярно, че прабългарите в този период говорят гръцки, което е съмнително, то това е наложено централно
Четири века след като България я няма, нищо не задължава власите да говорят Български
Само Българското им самосъзнание
Ти казваш, че си историк, но на военна служба Вярвам ти!
Иначе нямаше да говориш нелепости От рода, че езикът не е етнособразуващ елемент и то основен
Все едно напълно нормално е за тебе англичани да говорят и пишат на папуаски- /не знам дали имат писмо/ в Англия и какво от това?
Виж, ако са в колониална зависимост от тях, всичко е възможно
Във Влашко са волни птички от страна зависимост от България през 17- ти век
От какъв зор ще говорят на Български?
Наистина имах нужда от приятелска подкрепа И ти ми я даде навреме
Иначе все по често си задавам въпроса накъде съм тръгнал, след като съм в зверилник?!
цитирайИначе все по често си задавам въпроса накъде съм тръгнал, след като съм в зверилник?!
Адаш,
Исус е казал за случаите като тези на едва сдържащите омразата си към читавите Българи :
"Не хварляй бисерите си на свинете и не влизай при тях в кочината и не ги пускай в дома и градината си,защото ще ти стъпчат бисерите в калта и лайната си,ще ти осерат всичко,и най–важното,ще ти загубят ценното време,и защото си остават от тази живееща в калта категория при всички ситуации!"
И сто довода да им извадиш,те ще извадят много повече празнодумства и кухи приказки от съставяната векове наред фалшива Българска история,заради която е манипулирана и цялата човешка история,защото те се за това поставени там–да ти калят и тъпчат бисерите и да ти осират и овоняват чистият дом и родолюбивата нива,на която работиш,както и да те отклоняват от вярната посока и ти блокират скъпоценното време за мисията ти,за която си призван!
Ще ти натъпчат коментарното блогово пространство с типови шаблонизирани копи–пейстове от фалшивите им псевдо–научни изворови източници,ходи ги чети тогава–и няма да имаш време да отидеш дори до тоалетната да се изпикаеш и се разтовариш от убийствената им черна енергетика,йонизираща и разграждаща здравословната среда и клетъчна структура на организма!
С тази тактика тия мерзавци разкатаха мамицата и времето на Павел Серафимов–Спароток,и го прогониха от блог.бг,каквато задача им бе поставена!
Просто казваш твоето категорично мнение и позиция на базата на прекрасните аргументи,които на тебе ти се спускат Отгоре,и които ти представяш на издържано академично ниво,можеш да им обърнеш еднократно внимание,и когато продължат с издевателствата си над тебе в твоя личен неприкосновен дом и територия,не се поддавай повече на провокациите им и излез от това тресавище,в което искат да те вкарат–тури им модерацията!
цитирайИсус е казал за случаите като тези на едва сдържащите омразата си към читавите Българи :
"Не хварляй бисерите си на свинете и не влизай при тях в кочината и не ги пускай в дома и градината си,защото ще ти стъпчат бисерите в калта и лайната си,ще ти осерат всичко,и най–важното,ще ти загубят ценното време,и защото си остават от тази живееща в калта категория при всички ситуации!"
И сто довода да им извадиш,те ще извадят много повече празнодумства и кухи приказки от съставяната векове наред фалшива Българска история,заради която е манипулирана и цялата човешка история,защото те се за това поставени там–да ти калят и тъпчат бисерите и да ти осират и овоняват чистият дом и родолюбивата нива,на която работиш,както и да те отклоняват от вярната посока и ти блокират скъпоценното време за мисията ти,за която си призван!
Ще ти натъпчат коментарното блогово пространство с типови шаблонизирани копи–пейстове от фалшивите им псевдо–научни изворови източници,ходи ги чети тогава–и няма да имаш време да отидеш дори до тоалетната да се изпикаеш и се разтовариш от убийствената им черна енергетика,йонизираща и разграждаща здравословната среда и клетъчна структура на организма!
С тази тактика тия мерзавци разкатаха мамицата и времето на Павел Серафимов–Спароток,и го прогониха от блог.бг,каквато задача им бе поставена!
Просто казваш твоето категорично мнение и позиция на базата на прекрасните аргументи,които на тебе ти се спускат Отгоре,и които ти представяш на издържано академично ниво,можеш да им обърнеш еднократно внимание,и когато продължат с издевателствата си над тебе в твоя личен неприкосновен дом и територия,не се поддавай повече на провокациите им и излез от това тресавище,в което искат да те вкарат–тури им модерацията!
Тургаш им модерацията и без никакви обяснения ги пращаш да си чешат езиците по другите места,и да си отварят постове в техните блогове на тези теми,ако искат да се надприказват със себе си и си доказват творенията,които винаги са в противовес на лавинорастящите все повече и повече неудържимо излизащи безбройни удивителни аргументи,факти и доказателства,че Българите сме
основата и фундаментът,постройката и надстройката на всички човешки племена,култури и цивилизации,духовният и интелектуалният елит на всички съвременни народии,
която тайна е скрита с многовековен геноциден терор и тотална цензура връз Българите,и която тайна и свещена истина сега изкарваме ние,ти,Павел и десетки и стотици истински Българи–независими изследователи на яве със зашеметяващи темпове под ръководството на Боговете ни,и който процес кара тия анти–Българи газ да пикаят и да пищят ужасени от надигащото се и изгрявящо Слънце,което гони мрака,в който само могат да виреят те!
Независимо дали са умишлени или неумишлени невежи провокатори,туряй модерацията си на режим на "Българолюбородие и духовна чистота и нравственост" и повече не им обръщай внимание!
Хич да не ти пука,че щели да ти удрят минуси или да вият по другите места!
Да вият,хиените и чакалите не могат без това,а дето ти тургат минуси–всяка негативна енергия,хвърлена умишлено и злонамерено връз Българите,работещи на святата Българска Божия нива,се прекспонира в върху тях самите в унищожителна черна лъчева енергетика и жална им майка тогава на душите и телесата им горки!
Тази тяхна черна мерзностна анти–Българска енергетика чрез твоето и нашето Любородие с помощта на Исус и Богородица,се трансформира в жизнетворяща положителна енергия,сила и мощ за нас!
И винаги ги благославяй искрено,за да не трупаш негативи връз себе си,както и за да им се помага за тяхното осъзнаване и спасение на нещастните им души!
цитирайосновата и фундаментът,постройката и надстройката на всички човешки племена,култури и цивилизации,духовният и интелектуалният елит на всички съвременни народии,
която тайна е скрита с многовековен геноциден терор и тотална цензура връз Българите,и която тайна и свещена истина сега изкарваме ние,ти,Павел и десетки и стотици истински Българи–независими изследователи на яве със зашеметяващи темпове под ръководството на Боговете ни,и който процес кара тия анти–Българи газ да пикаят и да пищят ужасени от надигащото се и изгрявящо Слънце,което гони мрака,в който само могат да виреят те!
Независимо дали са умишлени или неумишлени невежи провокатори,туряй модерацията си на режим на "Българолюбородие и духовна чистота и нравственост" и повече не им обръщай внимание!
Хич да не ти пука,че щели да ти удрят минуси или да вият по другите места!
Да вият,хиените и чакалите не могат без това,а дето ти тургат минуси–всяка негативна енергия,хвърлена умишлено и злонамерено връз Българите,работещи на святата Българска Божия нива,се прекспонира в върху тях самите в унищожителна черна лъчева енергетика и жална им майка тогава на душите и телесата им горки!
Тази тяхна черна мерзностна анти–Българска енергетика чрез твоето и нашето Любородие с помощта на Исус и Богородица,се трансформира в жизнетворяща положителна енергия,сила и мощ за нас!
И винаги ги благославяй искрено,за да не трупаш негативи връз себе си,както и за да им се помага за тяхното осъзнаване и спасение на нещастните им души!
Само две–три приказки по темите в поста ти:
Ние разкриваме по Тяхно нареждане Отгоре,че всички племена по света са експериментален продукт на Боговете,произведени в Тракия и разселени по целия свят ип носят техните херметични индекси за етносни имена,че Българите са Духовните водачи и интелектуален и управленчески елит на всички народи,че целият свят е бил притежание на Свещената Божия Българска империя,те седнали да оспорват очевадното,че всички съседни по–близки и далечни народи на България до преди 7–8 века са били изконна Българска територия и народ!
Само до преди по–малко от 2000 години архивираната свещена херметична жреческа информация,която навсякъде по света е Българска,се е записвала само със съгласни букви,тука празнодумци седнали да ти губят времето Ъ–то как се транформирало,кой гласен звук бил!
Глупости на търкалета!
В свещената Българска жреческа писменост и език гласните нямат никаква стойност и значение,защото основните информационни носители са съгласните,чиито секретни сакрални стойности са дадени в
Свещения шифър,с който ви просвещаваме и който ви разкриваме чрез
ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1 и 2 в постингите ни
http://bezistena.blog/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546
http://bezistena.blog/history/2013/05/26/tainata-na-sveshteniia-bylgarski-ezik-chast-2.1114061 и всички други документи от блога ни.
Гласните са само за пълнеж и увеличаване броя на възможните лингва анаграмни комбинации,както и за фонетична хармоничност и звучност.
цитирайНие разкриваме по Тяхно нареждане Отгоре,че всички племена по света са експериментален продукт на Боговете,произведени в Тракия и разселени по целия свят ип носят техните херметични индекси за етносни имена,че Българите са Духовните водачи и интелектуален и управленчески елит на всички народи,че целият свят е бил притежание на Свещената Божия Българска империя,те седнали да оспорват очевадното,че всички съседни по–близки и далечни народи на България до преди 7–8 века са били изконна Българска територия и народ!
Само до преди по–малко от 2000 години архивираната свещена херметична жреческа информация,която навсякъде по света е Българска,се е записвала само със съгласни букви,тука празнодумци седнали да ти губят времето Ъ–то как се транформирало,кой гласен звук бил!
Глупости на търкалета!
В свещената Българска жреческа писменост и език гласните нямат никаква стойност и значение,защото основните информационни носители са съгласните,чиито секретни сакрални стойности са дадени в
Свещения шифър,с който ви просвещаваме и който ви разкриваме чрез
ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1 и 2 в постингите ни
http://bezistena.blog/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546
http://bezistena.blog/history/2013/05/26/tainata-na-sveshteniia-bylgarski-ezik-chast-2.1114061 и всички други документи от блога ни.
Гласните са само за пълнеж и увеличаване броя на възможните лингва анаграмни комбинации,както и за фонетична хармоничност и звучност.
Изпитвам дълбоко отвращение, че изобщо ти отговарям нещо
Все пак по два въпроса ще ти кажа нещо, но....
1/Провери в договора за Добруджа, там има клауза за години Трябваше да бъде върната по Живково време, но ако бяха хора на място ,щяха да я върнат, когато си взеха земите, разменени за Добруджа
2/ Защо гети присъства в името на столицата на даките? Като някакво украшение ли , за разнообразие ли
Румънските историци смятат ,че гетите са прехвърлили Дунав и са станали даки Питай тях защо мислят така
Или пък някой техен военен Може да е и историк
Така е като говориш работи на ангро В момента нямало жив славянин в Унгария Ако имаш предвид средновековен, няма , не само там, навсякъде!
Ако пък случайно имаш предвид Българи, има ги с хиляди, с някои съм говорил Говоря за съвременни Българи
А иначе те не се наричат унгарци- маджари
Унгарец е Българско наследство, както Будапеща, Балатон и много други
Какви реотани имаш- от съпоставката на данни, изброил съм е ясно че под блъгаром се има предвид власи, които тогава имат Българско самосъзнание Тогава!
После нещата се менят, непрекъснато това говориш и в примера за Унгария също
Това ,което е било тогава ,го няма сега, както и обратното
Не отговори на въпроса ми назначен цензор ли си или се чувстваш като такъв
И в двата случая нямам и не изпитвам нужда от тебе!
Хайде, гледай си службата!
цитирайВсе пак по два въпроса ще ти кажа нещо, но....
1/Провери в договора за Добруджа, там има клауза за години Трябваше да бъде върната по Живково време, но ако бяха хора на място ,щяха да я върнат, когато си взеха земите, разменени за Добруджа
2/ Защо гети присъства в името на столицата на даките? Като някакво украшение ли , за разнообразие ли
Румънските историци смятат ,че гетите са прехвърлили Дунав и са станали даки Питай тях защо мислят така
Или пък някой техен военен Може да е и историк
Така е като говориш работи на ангро В момента нямало жив славянин в Унгария Ако имаш предвид средновековен, няма , не само там, навсякъде!
Ако пък случайно имаш предвид Българи, има ги с хиляди, с някои съм говорил Говоря за съвременни Българи
А иначе те не се наричат унгарци- маджари
Унгарец е Българско наследство, както Будапеща, Балатон и много други
Какви реотани имаш- от съпоставката на данни, изброил съм е ясно че под блъгаром се има предвид власи, които тогава имат Българско самосъзнание Тогава!
После нещата се менят, непрекъснато това говориш и в примера за Унгария също
Това ,което е било тогава ,го няма сега, както и обратното
Не отговори на въпроса ми назначен цензор ли си или се чувстваш като такъв
И в двата случая нямам и не изпитвам нужда от тебе!
Хайде, гледай си службата!
Слагай модерацията,д-р.инж.Симеонов,не позволявай на никой мерзавец да ти цапа творческите рожби и бисери и да хвърля хули и мерзки слова връз читавите ти приятели и посетитили на свещената ти територия,гордей се с висшия си инженерен интелектуален образователен и дипломенен статус и ценз,изтъквай го винаги гордо и без комплекси от присмехулници,защото е Божествено–феноменен и непреходен и недостижим за другите видове ценз на човешкото познание,и давай нататък,че имаме много работа!
ЦЕНЗ=ТСЕНЗ=Исуз и Диана–даващите всички цензове и познание на човеците
А мерзавците ще ги укорим,разобличим и благословим,и ще им дадем едно тъничко,но много здраво спасително въже,намотано на тази им квалификация,за да могат да излезнат от тресавището,защото и те са Божии чеда и тези им черни роли са дедени от Тях!
МЕРЗАВЦИ=МЕР ЗАВ ЦИ=МЕР ВА ЗИЦ=Мария и Бог Изуц=Мария и Бог Исус
за екипа на bezistenа–дипл.инж.Иван Дунчев
цитирайЦЕНЗ=ТСЕНЗ=Исуз и Диана–даващите всички цензове и познание на човеците
А мерзавците ще ги укорим,разобличим и благословим,и ще им дадем едно тъничко,но много здраво спасително въже,намотано на тази им квалификация,за да могат да излезнат от тресавището,защото и те са Божии чеда и тези им черни роли са дедени от Тях!
МЕРЗАВЦИ=МЕР ЗАВ ЦИ=МЕР ВА ЗИЦ=Мария и Бог Изуц=Мария и Бог Исус
за екипа на bezistenа–дипл.инж.Иван Дунчев
Наистина имам чувството ,че ме е нападнало стадо хиени! До такава степен, че обичайните коментатори се отдръпнаха Явно чувстват опасност
Благодаря ти, смел и открит човек си, казваш си право нещата!
Аз, честно казано нямам спомен за такова хищническо отношение към мен, при това стадово, за такова кратко време
Като че ли световната история зависи от това!?
Има да се уча от тебе, не да проявявам агнешко милосърдие
Говоря плюс това с анонимници Единият си присвоил имената на една от най известните личности в историята Ами да се разправя с галите, каква работа има тук при мен?!
Такива са, така постъпващите, както си ги описал точно и картинно Дори, въпреки, че имах лош ден, намерих за какво и да се усмихна при коментарите ти!
Благодаря ти адаш, оказаната на време помощ е двойна помощ, безценна
Да, такава им е целта, стоят на пусия и дебнат И ме засипват с море от кал
Това ако не е поръчково ,кое тогава?
Нищо не ги спира
Да, нямат място повече такива и подобни
Зареждат отрицателно наистина, зомбирани са!
Ще те послушам скъпи приятелю, съветите ти са безкрайно ценни за мен
Явно нямам опит, там където съм работил, са ме ценели и рядко някой си е позволявал подобно нещо. С такива хиени не съм си имал много работа
Благодаря ти още веднаж и ти желая успех в благородното дело!
цитирайБлагодаря ти, смел и открит човек си, казваш си право нещата!
Аз, честно казано нямам спомен за такова хищническо отношение към мен, при това стадово, за такова кратко време
Като че ли световната история зависи от това!?
Има да се уча от тебе, не да проявявам агнешко милосърдие
Говоря плюс това с анонимници Единият си присвоил имената на една от най известните личности в историята Ами да се разправя с галите, каква работа има тук при мен?!
Такива са, така постъпващите, както си ги описал точно и картинно Дори, въпреки, че имах лош ден, намерих за какво и да се усмихна при коментарите ти!
Благодаря ти адаш, оказаната на време помощ е двойна помощ, безценна
Да, такава им е целта, стоят на пусия и дебнат И ме засипват с море от кал
Това ако не е поръчково ,кое тогава?
Нищо не ги спира
Да, нямат място повече такива и подобни
Зареждат отрицателно наистина, зомбирани са!
Ще те послушам скъпи приятелю, съветите ти са безкрайно ценни за мен
Явно нямам опит, там където съм работил, са ме ценели и рядко някой си е позволявал подобно нещо. С такива хиени не съм си имал много работа
Благодаря ти още веднаж и ти желая успех в благородното дело!
В сравненията на близки думи в романските езици и нашият, ми направи впечатление, второстепенността на гласните букви
Все пак не съм специалист, консултирах се с приятел , работещ в тази област Той направо потвърди казаното от тебе Съгласните в думата са скелет, гласните пълнеж, за по лесен изговор Те варират, без никакви специални правила
Бях позабравил това, въпреки, че няма как да се забрави напълно.
Но, сега и твоето твърдение сега ме кара да вярвам безусловно в това!
Приятна вечер, Адаш!
цитирайВсе пак не съм специалист, консултирах се с приятел , работещ в тази област Той направо потвърди казаното от тебе Съгласните в думата са скелет, гласните пълнеж, за по лесен изговор Те варират, без никакви специални правила
Бях позабравил това, въпреки, че няма как да се забрави напълно.
Но, сега и твоето твърдение сега ме кара да вярвам безусловно в това!
Приятна вечер, Адаш!
ВЯРНО Е АНОНИМУС !@ БРАВО ЗА ПОСТА ТИ ЗА ЗАР КАЛОЯНИС !!
АГИУ/ОС ДИМИТРИУ/ОС БРАНИ ПОЛИСА ТЕСАЛЛОНИКЕ (ГРАД СОЛУН) ТОЧНО ОТ ВУЛГАРИТЕ НАТРАПНИЦИ-ДОШЛЯЦИ, В РЕГИОН МАКЕДОНИА (ТЕСАЛЛОНИКЕ Е В РЕГИОН МАКЕДОНИА ) !!
СВЕТИ ДИМИТРИС УБИВА ВУЛГАРИ - И В БИТКАТА, И НА ДРУГИ МЕСТА...КАКТО И АГИОС ДИМИТРИОС УБИВА И ВАШИЯ ПАДИШАХ, --- КАЛОС ИОАНИС = ДОБРИЯ, ХУБАВИЯ ИОАН = ИВАН !! = ЗАР КАЛОЯН !
СВЕТИ ДИМИТРИС УБИ ЗАРЯ НА ВУЛХГАРИТЕ !!
А ВУЛГАРИТЕ ПОЧИТАТ СВЕТИ ДИМИТРИС В СТОЛИЦАТА СИ (ТОГАВА) ВЕЛИКОТО ТАРНОВО...ГРАД, КОЙТО НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС СВЕТИ ДИМИТРИС !!
МОНО ВУЛГАРУН КАНОН АВТО КЕ АВТА ПРАГМАТА (ПРАМАТА) !
цитирайАГИУ/ОС ДИМИТРИУ/ОС БРАНИ ПОЛИСА ТЕСАЛЛОНИКЕ (ГРАД СОЛУН) ТОЧНО ОТ ВУЛГАРИТЕ НАТРАПНИЦИ-ДОШЛЯЦИ, В РЕГИОН МАКЕДОНИА (ТЕСАЛЛОНИКЕ Е В РЕГИОН МАКЕДОНИА ) !!
СВЕТИ ДИМИТРИС УБИВА ВУЛГАРИ - И В БИТКАТА, И НА ДРУГИ МЕСТА...КАКТО И АГИОС ДИМИТРИОС УБИВА И ВАШИЯ ПАДИШАХ, --- КАЛОС ИОАНИС = ДОБРИЯ, ХУБАВИЯ ИОАН = ИВАН !! = ЗАР КАЛОЯН !
СВЕТИ ДИМИТРИС УБИ ЗАРЯ НА ВУЛХГАРИТЕ !!
А ВУЛГАРИТЕ ПОЧИТАТ СВЕТИ ДИМИТРИС В СТОЛИЦАТА СИ (ТОГАВА) ВЕЛИКОТО ТАРНОВО...ГРАД, КОЙТО НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС СВЕТИ ДИМИТРИС !!
МОНО ВУЛГАРУН КАНОН АВТО КЕ АВТА ПРАГМАТА (ПРАМАТА) !
Чудесен анализ и шамар едновременно за Анонимуси, Цезарчета и така нататък типигьоси
Спести ми усилието, не че е кой знае какво то за мене, но е неприятно
Силен глас имаш, заглуши ги!
А сега , понеже пеете в един хор, но различни гласове, грабвайте се заедно и побързайте да не закъснеете за новото място!
Тука вече нямате работа, а който няма работа, да отива да си я върши другаде!
цитирайСпести ми усилието, не че е кой знае какво то за мене, но е неприятно
Силен глас имаш, заглуши ги!
А сега , понеже пеете в един хор, но различни гласове, грабвайте се заедно и побързайте да не закъснеете за новото място!
Тука вече нямате работа, а който няма работа, да отива да си я върши другаде!
Човек да научи нещо ново!
Това Милчев/ Архивар, Екзорсист, БЛС и други/ може да го потвърди
Та съвсем прясно, научих, че блакхи- влоси , системно било използвано за ромеи!
Понеже съм доверчив/ благодаря на бога, че поне не съм жена/ повярвах, но пусти маниер, проверих !
Не за друго, да потвърдя ,че е абсолютно вярно!
И разбира се , ако тази систематизирана систематичност е вярна, най- сигурно би се проявила на печата на Иван Асен/ Асан за туркофили/Ако там я няма, значи е глупост или случайност
Я да видим, каквато рубрика има един приятел!
Какво пише на него?
Йоан Асен Цр на блъгаром, романом и греком
А сега де? Къде са власите? Нали систематично се използват за ромеи
Не се виждат Блакхи, да каже човек - Ето ги!
Виждат се обаче блъгаром! Обяснили сме какво значи, особено за западни летописци!
А романом и за непросветени се ясно ,че са ромеи
Гърците ,какво да ги коментираме те винаги са гледали да се хванат за нас !
Преди 2500 години не знам как е било? Думата имат свидетелите с днешна дата- Те знаят!
цитирайТова Милчев/ Архивар, Екзорсист, БЛС и други/ може да го потвърди
Та съвсем прясно, научих, че блакхи- влоси , системно било използвано за ромеи!
Понеже съм доверчив/ благодаря на бога, че поне не съм жена/ повярвах, но пусти маниер, проверих !
Не за друго, да потвърдя ,че е абсолютно вярно!
И разбира се , ако тази систематизирана систематичност е вярна, най- сигурно би се проявила на печата на Иван Асен/ Асан за туркофили/Ако там я няма, значи е глупост или случайност
Я да видим, каквато рубрика има един приятел!
Какво пише на него?
Йоан Асен Цр на блъгаром, романом и греком
А сега де? Къде са власите? Нали систематично се използват за ромеи
Не се виждат Блакхи, да каже човек - Ето ги!
Виждат се обаче блъгаром! Обяснили сме какво значи, особено за западни летописци!
А романом и за непросветени се ясно ,че са ромеи
Гърците ,какво да ги коментираме те винаги са гледали да се хванат за нас !
Преди 2500 години не знам как е било? Думата имат свидетелите с днешна дата- Те знаят!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107381