Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2015 14:50 - ПОКЛОН ПРЕД ПАТРИАРХА НИ
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 19233 Коментари: 57 Гласове:
43

Последна промяна: 28.09.2015 16:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МОЖЕ БИ РЕАЦИЯТА НА ПАТРИАРХ НЕОФИТ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ БЕЖАНЦИ ИЗГЛЕЖДА НЕОБОСНОВАНА И НЕ ДОТАМ ЧОВЕШКА ОТ ПРЪВ ПОГЛЕД
ДАЛИ НАИСТИНА Е ТАКАВА!?

СЪЧУВСТВИЕТО КЪМ ХОРАТА В ТОВА ОТДАВНА НЕВИЖДАНО В ЕВРОПА НАШЕСТВИЕ С ВСЕКИ ДЕН СЕ НАМАЛЯВА И ИЗПАРЯВА

Още в началото правеше впечатление неговата организираност Сега, когато човек наблюдава нещата по-внимателно,  прави впечатление и друго Преобладават млади мъже, които обикновено при такова бедствие-война са единици Те участват във военните действия на едната или другата страна
Идва логичния въпрос, кой воюва тогава там?
От каква война се бяга, след като младите хора напущат полесражението?!  Повечето емигранти нямат вид на страдащи, напротив имат вид на екскурзианти по-скоро - добре облечени и добре изглеждащи
Има нещо  неординерно в тази ситуация!

Кой има интерес от нея?
Да тръгнем по обратния път Понеже крайния пункт на тези бежанци е Европа, ударът от тази вълна ще понесе естествено Европа
Кой има интерес от това?!
На първо място това са страните в района-Израел, Саудитска Арабия и Турция, кой от тях да заеме господстващо положение в него! А,  погледът на Израел и Турция е насочен и към Европа, поради мощната им диаспора там
Другите са САЩ и Русия Те по стечение на обстоятелствата нямат интерес от обединена , силна Европа и един такъв процес работи за тях , за интересите им!

Защо е притеснен патриархът ни?
В Сирия и Ирак има силно християнско присъствие Но тези хора не идват в България, процентът им е незначителен спрямо общия брой бягащи?
Следователно една такава бежанска вълна от не християни ще наруши значително равновесието между православни християни и мюсюлмани, при това от различни видове, липсващи у нас засега
От тази гледна точка, Русия, християнска страна няма интерес от този процес, ни най-малко
Освен ако го прави на пук Но липсва логика, защото и тя ще бъде потърпевша...

Да се върнем в историята
Такива нашествия е имало и в миналото Може би малцина знаят ,че Мала Азия, Анадолът , е отвоювана по този начин от тюрките
Те са живеели на територията на днешните пустини Каракум и Къзълкум Пастири, пасяли овце Когато настъпва пустинята преди около десет века,  търсят нови пасища за овцете си И така се озовават пред границите на ИРИ Там подкупни, като нашите граничари ги пущат срещу откуп, племе след племе

Те навлизат в ИРИ  мирно, каквито са и по природа Подминават дадено село, което е християнско и между две села правят свое Следващите, по тази схема преминават  по - нататък и правят свое село Докато заселват цяла Мала Азия и създават своя организация Когато императорът на ИРИ се " усеща" и взема мерки, оказва се, че е много късно
Не може да се справи със ситуацията, те вече се чувстват в правото си на стопани, не на гости!
Резултатът по нататък е много добре известен, няма нужда да се разказва

Та много прав е патриархът в реацията си относно този процес На първо време той крие опасност за християнството, след това и за други неща, които не са никак безобидни, предвид гореизложеното

Нека, които гледат ведро на този процес, да направят справка в историята и догава да вземат отношение





Гласувай:
44


Вълнообразно


1. germantiger - ...
28.09.2015 19:22
Тъй-като всички български патриарси от червено време до днес са възпитаници на Москва и руските, българските служби, а вече несъмнено и на Уошингтън като съобразяваен и с него - това още веднъж доказва написното от теб в постинга:

Срещу Европа, конкретно срещу западна Европа играят САЩ и Русия и то не от днес заедно, колкото и това да чуди някой - за мен е факйт от десетилетия.

Стремежа е за руснаците да бъде съхранена югоизточна Европа от тази вълна и тя да бъде винаги насочена към ликвидациуята на западна Европа.

В случая това е от полза за България - ако вълната не уседне тук и тя няма да уседне, защото не България е целта.
цитирай
2. get - @ leonleonovpom2q @1. germantiger - Срещу Европа играят САЩ и Русия и то не от днес заедно - Да ... Ама ?
28.09.2015 20:07
- Малко предистория ... и мисля по същество, отговор - държавите Русия и САЩ, в лицето на техните правителства воюват срещу Европа ... или ... ?

1) 1743: Ражда се четвъртото дете на Амшел и го кръщават Майер Амшел Бауер, роден във Франкфурт, Германия.
2) 1753: Ражда се Гутле Шнапа (Gutle Schnapper), също еврейка и бъдеща съпруга на Майер Амшел Бауер е дъщеря на уважавания търговец Волф Соломон Шнапа (Wolf Salomon Schnapper).

3) 1760: През това десетилетие Майер Амшел Бауер работи в банка, чийто собственици са фамилията Опенхаймер в Хановер, Германия. Майер прави много успешна кариера и става младши съдружник в банката. Докато работи в банката се запознава с Генерал вон Есторф.

4) След като баща му Амшел умира, Майер се завръща във Франкфурт, за да оглави бащиния бизнес. Той знае значението на червения хексаграм и сменя фамилията си от Бауер на Ротшилд (“Rot,” на немски е “червен” “Schild” е ”щит/знак”).
5) Майер Амшел Ротшилд открива, че Генерал вон Есторф е свързан с кралския двор на Принц Уилям IX на Хесе–Ханау, един от най-богатите царедворци в Европа!
6) Същият забогатява от това, че дава под наем хесенските войници на чужди държави срещу огромни облаги.(именно срещу "хесенци" на английска служба се бие ген. Вашингтон при така известният "Леден поход" .
- Но не това е важното а ...
... едно МНОГО ПОКАЗАТЕЛНО изказване на фрау Гутле - Ротшийлд?

"Ако моите синове пожелаеха да няма войни - нямаше и да има."
- Цитирано от Маркус Ели Раваж, личният биограф на фамилия Ротшийлд!

- Някой от вас замислял ли се е националните банки ... в действителност ли принадлежат на нациите от името на които управляват финансите и кредита в националните икономики ?
- Казвам и приключвам ... без да коментирам словата: "Дайте ми правото да печатам парите на една държава, след което не ме интересува кой прави законите." Ротшилд
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
28.09.2015 20:17
Да, ,тези са заинтересованите!
но все пак правят впечатление неща, като многото млади мъже сред емигриращите!
Защо липсва поток към Саудитска Арабия?! Ако аз съм сириец и бягам от войната, нормално е да се насоча към Саудитска Арабия, Кувейт , ОАЕ, не към Германия
Нещо много е сгрешено някъде, ако целта е Германия Или пък е силно нагласено!
Били реакционни режими Имам познат иракчанин, избягал от Садам Хюсеин , женен тук
По партийна линия е избягал Иначе ми е разправял , какъв е терорът там по негово време
По всяко време може да те посетят в къщи Целта е хладилника, да видят дали е пълен Ако е празен, питат защо и ти го зареждат с храна!
Имах и познати като студент на един от тях брат му учеше в Англия, той почнал в Швеция, но беше дървена глава и го приеха тук И тук не стана и го отпратиха да работи баща им беше обикновен човек,имаше и други деца, но е било във възможностите му да ги изпрати извън граница

Реално САЩ навсякъде загуби войните, които води и ще ти кажа защо
В Афганистан създадоха Бен Ладен и " Алкайда" , с която не могат да се справят и до днес
В Либия, Египет, Ирак не можаха да наложат демократичния си модел, защо, те трябва да кажат! Ако са го наложили, защо хората бягат от там Кадафи и Хюсеин ги няма?!
та нали войните бяха да наложат този модел След като не могат да го наложат, това е очевидно, за какво спечелване на война можем да говорим!
Сигурно този модел далече не оправдава очакванията
В замяна създадоха мощни емиграционна вълни, защо, те също трябва да кажат Ако Русия е виновна, да го обявят и изяснят!

Същата я има и от Алжир и частично от Тунис, но тя си е регулярна и регламентирана от Франция, която всяка година приема един милион от бившите си колонии
След време ще трябва да има нов Франциск, да прави нова Франция, нов декрет!
Ние няма да останем вън от потока Накрая ще дойде и при нас, ако сега ни е подминал
Такъв кръстопът няма начин да остане резерват
По-добре сега да се вземат мерки, отколкото когато няма да са нужни

Приятна вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Разбирам, Гет!
28.09.2015 20:38
Безкрайно си прав!
Да, споменах държавата Израел, тя има интереси там, но реално загуби срещу Иран и не смее да го признае
Затова и открито не се намесва, защото всички ги е страх от загадката Иран, не се знае с какво разполага, а явно разполага
Но няма да се откаже от битката с други средства с останалите в района
Та освен Израел трябваше да допълня и ....евреите в света Защото парите са в тях!
Когато Насър водеше война с Израел, богатите Арабски държави събраха за ОАР помощ от един милиард долара, евреите в САЩ събраха за Израел....4/ четири/ милиарда долара!
Приятна вечер!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Малко уточнение, Германтигър!
28.09.2015 20:49
Все пак ние сме източно православни и няма как патриархът ни е да е обучен във Ватикана
Плюс това сме и разединени, почти всички си имат патриарх и Вселенският патриарх в Цариград няма авторитета на папата в Рим Просто е един патриарх
Това е наистина сериозен проблем
Не е моя работа да се меся в църковните дела, но моментното състояние не е полезно за християнството, за източноправославните в частност
цитирай
6. get - - Мисля малко прибързано ...
28.09.2015 21:10
leonleonovpom2 написа:
Безкрайно си прав!
Да, споменах държавата Израел, тя има интереси там, но реално загуби срещу Иран и не смее да го признае
Затова и открито не се намесва, защото всички ги е страх от загадката Иран, не се знае с какво разполага, а явно разполага
Но няма да се откаже от битката с други средства с останалите в района
Та освен Израел трябваше да допълня и ....евреите в света Защото парите са в тях!
Когато Насър водеше война с Израел, богатите Арабски държави събраха за ОАР помощ от един милиард долара, евреите в САЩ събраха за Израел....4/ четири/ милиарда долара!
Приятна вечер!


... абсолютизираш, място, роля и значение на държавата Изсраел? Просто, тя е продукт/резултат от една ПО-ГОЛЯМА ИГРА играна от хората КОИТО УПРАВЛЯВАТ финансите в ГЛОБАЛЕН ПЛАН и СЕ ЯВЯВАТ МОНОПОЛИСТИ НА СВЕТОВНИТЕ ПАЗАРИ - А това е Икономика(световна) ? ...
- Под по различна форма, това влизаше в идеологията и на британските колонизатори от кръга на Сесил Роудс и на теократичната монархия-империя Россия(особено след църковната "реформа" на патриарх Никон, с неговият "Нов Ерусалим"?) ... и на болшевиките-интернационалсти(ленинци) и на НАЦИОНАЛ-социалисти(шикългруберовци) !!

ТОВА КОЕТО "ТЕ"(?) ЦЕЛЯТ ! Ще го нарека с две думи "миленианизъм" и "мондиализъм" - КАКТО е формулирано в "Вехтозаветните" им книги ... за царството "им" на Земята ?!

- Мисля неправилно използваш понятието "евреи" - ако го подмениш с "юдеи" - ще бъде по-коректно, досежно това, което ... така иносказателно искам да ти обясня?!

- Привет и успех!
цитирай
7. germantiger - Здравей отново
28.09.2015 21:41
Разбира се, че патриарха българския ще бъде близък с друъгите православни църкви и в това няма нищо лошо или нередно и това аз НЕ коментирам, а посочвам факта, че нашите патриарси десетилетия наред са зависи от Москва и СЛУЖБИТЕ - КГБ И ДС, за службите иде реч не за за близостта във вяра.

Реално САЩ биха навсякъде и вероятно ще продължават да побеждават!

Факта, че няма мир в окупираните от тях територии и е тяхна полза!

ЗАПОМНИ ТОВА КАТО КАНОН написаното по-горе

Липсата на мир е нужда от американци пак и пак, оправдание за тяхна намеса и продажба на оръжие, то е и постоянно отслабване на битите държави в размирици слабеенето им.

Нещо повече - според всички "доктрини" за окупация това е нормално - нормално е наличието на бунтове, смъртта на амса цивилни, на много от ребълите и на по-малко от окупационните войски - винаги ОТ ВЕКОВЕ всички анализатори посочват това - това е нормално, неномално е ако има мир в окупираната земя особено в онези зони и континенти.

Към Гет - чел съм част от твоето инфо примерно в книгите на Никола Николов Бог да го прости, а той беше черпил това инфо от западни изтгочници и то не е тайна не само за мен, но и за маса хора, макар да не ми е под ръка или да не го знам в цялост като теб и в това различие нямаме, но постинга тук е за ДНЕШНИЯ ден и за бежанците, макар проблема с кукловодоите на света да е вековен, аз дори бих подозрял и от времето на Александър Велики или преди него да е.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
28.09.2015 22:05
по принцип е така, военна победа Но такава имаха и руснаците Те за денонощие влязоха в Кабул После проблемът се яви с партизанската война Американците на време се оттеглиха, имаха прецедент
та там руснаците затънаха в партизанската война
никой не е побеждавал в Афганистан при такава война Англия също се изтегля, не можейки да се справи
Да, това е игра, за което говориш, но не може да я играеш постоянно
Формално за намеса се иска разрешение от ООН Аз не знам ,при ясна, такава развръзка, как вече Русия и Китай ще гласуват за САЩ да се намеси Преди е ясно защо го правят
Ами искат САЩ да вадят кестените от огъня, нека ги вадят
Но при подобна, компрометирана постановка, вече се вижда, че нещата не стоят така
Руснаците направиха демонстрация в Сирия, Иран преди това също
Дано не се стигне дотам, да си мерят.....оръжията
Ще има изненади и то големи
Но малките хора ще са потърпевши

Относно поповете, така се говори, дали е така, не знам
Веднаж, по вина на приятел ,участвах в доста дълъг разговор със сливенския владика Йоаникий Случайно го срещнахме със свита и приятелят го спря и заговори Не знаех кой е, гледах да неутрализирам приказките на приятеля и внимателно оглеждах свитата И изведнъж загрях, че е владиката Пошушнах на приятеля с кого говори, но той се настърви още повече, да критикува църквата
Както и да е, разделихме се приятелски, благодарение и на дипломацията ми
Но видях, че този човек, за когото разправят, че е червен полковник, живее с църквата и делата и
А да не ти разправям, имам и съученик поп, по-младите попове, не били на руска служба в какви дела с жени, пари, кражби са забъркани
Но не е и моя работа!
Приятна вечер!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей отново, Гет!
28.09.2015 22:20
Прав си!
Приемам корекциите и забележката ти Така е!
но все пак Израел изплува на повърхността като държава, не може да се пренебрегне!
Приятна вечер!
цитирай
10. get - @ 7. germantiger @9. leonleonovpom2 - Защо в съзнанието на пред-освожденските българи битува образа ...
28.09.2015 23:36
... за добрият руски "дядо Иван"?
- Защото Иван III Василевич Велики е платил на гръчката Вселенска църква - да се молят за него, като бъдещ освободител на балканските християни!
- Това го прави по две причини ... защото чрез дипломатически игри(ходове) с Ватикан се жени за София Палеологина, племенница на последният Византийски император, демек чрез този династичен брак става най-вероятният и единствен претендент-правоприемник кандидат на Византийският трон - Но има нещо още по-важно!
- От тогава се въздига теократичната доктрина за "Москва трети Рим" (но това е неправилен цитат, вкаран ни за успиване на съзнанията от историците) Истинската формулировка е "Москва трети Иерусалим" ... тук ще спра ... и ще си(ви) поставя въпроса „Qui bono?“, „В полза на кого?“ !!? - На нас "братята славяни от България ли" - Ако си мислим така сме в голяма заблуда :))) - Грешка !:(( Защото!
- Защото на съвета(синедриона) на Венеция - Русия е набелязана, като стратегически партньор в борбата им срещу Отоманската империя?!

- Нещо подобно се случва ... в голямата "игра" (която е на уж) при даване свободата на Израел - А за да се появи държавата на ционистите(които в по-голямата си част са били комунисти по убеждение - Да така е!) Израел ОСНОВЕН ВИНОВНИК е СТАЛИН в лицето на СССР - Ама това е най-горният(пласт) "истина" ... като за пред нас обикновените баламурници!!?
- Защо това е така - вероятно ще коментирам, но след като изгледате не толкова историческото а по-скоро пропагандно филмче носещо заглавие - Зачем Сталин создал Израиль?

- Ето на този адрес:https://www.youtube/watch?v=Bb2koewANt0

- Само да вметна ... Хитлер пращаше в концлагерите, тези от немските евреи, които не желаеха да емигрират в Аарец Изсраел - Сталин повтори същата тактика след войната, по отношение на руските граждани, които не бяха "ционисти" а "космополити" и също ... не желаеха да емигрират в Аарец Изсраел ... на тях им отделиха едно ъгълче от тайгата и им спретнаха образцова "Еврейска република" :))) !
цитирай
11. leonleonovpom2 - Хубава рероспекция, Гет!
29.09.2015 07:12
Константин Драгаш има и български произход
така ,че от схемата за Иван Трети ,която даваш Гет, Се вижда и откъде идва българският произход на Иван Страшни или Грозни
Това, църковното е така Но непременно се използва, че той е и българин Обикновеният народ едва ли знае тези договорки
А пък в политиката има дипломация, договорки, интереси
И, ако в тези условия се получи и нещо добро за потърпевшите, какъвто е и случаят с Освободителната война, както се казва-добре дошло!
Това е минало, история
В настоящето не се вижда припокриване, поне по резултат между постигнати интереси-Сваляне на така наречени реакционни правителства и търсен резултат от това, ако изключим Сирия
Да, няма ги Кадафи, Хюсеин, има Арабска пролет, а няма доволство от обикновените хора Има масово бягство
Е, къде е ползата тогава
В, Европа?
Или какво излиза?
С един куршум, два заека!
Няма ги неудобните управници и непокорни при това, няма и силна Европа
Ами нещата са на повърхността
Няма да коментирам повече, за политиците е ясно какво може да последва!
Приятен ден!
цитирай
12. milady - re @ germantiger @ get
29.09.2015 08:51
Тук си прав, подкрепям твоите доводи, а към
колегата гет , по този въпрос/ за Чудовището Ротшилд
пиша отдавна, последният ми пост беше преди 10 дни
Жалко ,че книгите на Никола Николов са апокрифни...
Това е едно добро начало ,за всеки изкушен от
сложната Тема за Еврейското „иго“,и НСР/ вкл .Държ .Израел/ еврейски план/
което 99 % е наложено вече тотално и повсеместно по целият Свят .
поздрави за Темата на домакина !
цитирай
13. getmans1 - Гледам, че се е събрала твърде авторитетна компания, та си рекох да се отъркам и аз, като поставя въпроси които ме вълнуват ...
29.09.2015 09:14
... Аз си имам отговори но не се възприемат от болшинството, може би не си кореспондират с най-разпространените у нас конспиративни теории и това ме кара постоянно да ги задавам отново и отново.

„ Според проучване на IHS Jane's само 14 процента от атаките на ИДИЛ са срещу цели на сирийското правителство, докато сравнимият процент в Ирак е 54, което означа, че главна цел на ислямските радикали са сирийските опозиционни сили.“

„Защо Русия реши да се намеси в Сирия едва когото изтече информация, че ИДИЛ са обезглавили 122 превратаджии от своите редици?“

„Защо сега от Сирия „бягат“ или по -точно кой ги гони млади, здрави и образовани мъже и жени, рязко отличаващи се от миналогодишните бежанци гладни, мокри, уплашени и безпарични?“

цитирай
14. leonleonovpom2 - Благодаря ти Юлия, че оценяш труда ми!
29.09.2015 09:28
Ние световните проблеми няма да решим, но да не се правим, че не ги забелязваме и ,че ще ни подминат
Да се предпазим, в рамките на възможностите си, да не предлагаме услужлива врата си на палача!
Приятен ден!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Какво да ти кажа , Гетманс?
29.09.2015 09:45
Схемата е изпипана през вековете - на подобни нашествия
Поставил съм въпроса- Кой и за какво воюва там, след като масово бягат млади хора? От първия ден не прави ли впечатление организираността на бягащите?! Плащат и солидни подкупи, с какви пари?
Защо идват в Европа-има свръх богати арабски държави?! Защо бягат от Афганистан, Либия, ????, от Арабската пролет, нали демокрацията там победи?!

За Русия и Иран не мога да ти кажа, но дано не се стигне дотам ,да ударят!
Иран предупреди евреите ,какво има, вероятно не е всичко и те си свиха знамената

Патриархът е напълно прав, той е отговорен за християнството в България!
То е застрашено от подобна инвазия и той си заема позицията
Другото е работа на политиците, дано мъдростта надделее
Ясно беше, преди месец го писах в коментари, че единственият изход е САЩ и Русия да преговарят
ЕС трябва да приеме Русия, това е следващия ход
Да, трябва да минат 40 години, но стига с този комунизъм, него така или иначе не го е имало, някакво подобие е било
Все пак имаше сигурност-в работа, здравеопазване, заплащане, на улицата , в къщи, неща ,които сега са дефицитни за повечето
Много мога да кажа, не съм ни най-малко от облагодетелстваните, но не ми е тема и не ми е приятно да я обсъждам
Трябва да се гледа напред, а назад, само за поука
Приятен ден!
цитирай
16. ravramov - Проблемът с ислямските нашественици е ясен,
29.09.2015 10:42
но призовавам другарите от лъжецърквата "БПЦ" да принесат публично покаяние пред народа за отстъпленията си от светата Православна вяра - за ереста на икуменизма, новокалендарието, масонството, симонията, лъжетайнствата, аморалността и за това, че 71 години лъжат, мамят и съблазняват народа.
Подай, Господи!
цитирай
17. raders - Има логика
29.09.2015 11:35
Има логика
цитирай
18. leonleonovpom2 - Алтруизмът на Глишев в днешна публикация в печата!
29.09.2015 11:49
Мислех с постинг да репликирам Но защо да мачкам самочувствието на момчето? Не е в стила ми!

Той опонира на църковните служители с липса на човеколюбие у тях, с липса на основния компонент на християнството

Нарича ги и старци, не знам какви, което пък контрира на търсеното от него човеколюбие в тях Показва липса на такова у него!?
Като са старци, какво предлага той- да ги обезглавят ли? да се реши проблемът!
Само депо не слага и красивия епитет -феодални старци!
Само че , ако бяха такива, веднага щяха да затворят границите на феода си за подобни екскурзианти!

Няколко въпроса могат да се поставят към Глишев:

1/ Като е толкова човеколюбив, проявявал ли е това си качество към бедстващи Българи и техните семейства? Ако е ,любопитно е да осветли слушателите как и по какъв начин

2/ Напълно ли е сигурен,че всички пътуващи към Европа са крайно бедстващи и нуждаещи се, особено по-младите! Ако утре почнат да се взривяват обекти, какво обяснение ще даде?
Поради липса на човечност или поради прекалена човечност се получава това?

3/ Той е млад човек , но все пак, би ли се отклонил от добре познатото" Дайте да дадем!"?! Би ли подслонил у тях бедстващо мюсюлманско семейство?
Или е привърженик на социалистическия принцип за равни квоти от имащи и от нямащи А, имало го този принцип, но само когато е удобен за имащите!
Я виж ти!

И други въпроси има ,от историческа тематика, като развития по - горе, как е станало мирното завоюване на Анадола! Нали е историк, знае ли го, или го чете както дяволът евангелието?!
Той е демонстрирал подобни способности! Те се ценят сега и той е добре ориентиран!

Другите въпроси са още по- неудобни...
цитирай
19. leonleonovpom2 - За Руслан
29.09.2015 11:57
ravramov написа:
но призовавам другарите от лъжецърквата "БПЦ" да принесат публично покаяние пред народа за отстъпленията си от светата Православна вяра - за ереста на икуменизма, новокалендарието, масонството, симонията, лъжетайнствата, аморалността и за това, че 71 години лъжат, мамят и съблазняват народа.
Подай, Господи!


Да, имат трески за дялане, това е сигурно
Но аз съм далече от кухнята и нямам право да се бъркам
Позицията е принципна, ако проявяваме тази искана хуманност, първо трябва да е адресирана към Българите , а не към другите и да не се правим, че не забелязваме бедстващото положение на Българите!
Това е лъже хуманност, пошла хуманност!
Благодаря ти за коментара!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Благодаря ти, радерс!
29.09.2015 11:58
raders написа:
Има логика

цитирай
21. zaw12929 - Актуално за Германките и мигран...
29.09.2015 13:33
За Германките и мигрантите:Помните ли операцията „Шок и ужас”, в Ирак- е сега се връща на "цивилизована Германия" така: Помните ли операцията „Шок и ужас”, в Ирак- е сега се връща на "цивилизована Германия", която тогава не само мълча, а...съдейства за внедряване на демокрация сега порция "шок и ужас по ислямски" В Бавария жени и момичета, настанени в бежански лагери в Байернказерн, бивша военна база в Мюнхен, са изнасилвани и принуждавани да проституират всеки ден според женски организации. Въпреки че има отделни спални помещения за жени, вратите не могат да се заключват и мъжете контролират достъпа до санитарните помещения. Около 80 % от бежанците/мигрантите в бежанските лагери са мъже според Баварското радио и телевизия (Bayerischer Rundfunk), които съобщават, че цената за секс с жена бежанка е 10 евро. Социален работник описва лагера по следния начин: „Намираме се в най-големия бардак в Мюнхен”. Полицията настоява, че няма доказателства за изнасилвания, макар че полицейска акция в лагера разкрива, че охраната, наета да осигури сигурността в лагера, се занимава с трафик на наркотици и оръжие и си затваря очите за проституцията.
цитирай
22. germantiger - Отново към Леон
29.09.2015 13:33
Моето мнение или всъщност реалии...

- Не, руснаците в Афганистан не победиха, но и не загфубиха - какво казвам - загубите на брадатите към руските бяха според военни анализатори приблизително 6 афгани :духове" към 1 "казак' - това не е загуба на съветите, аз никога няма да нарека това - СССР загуби! Напротив като войник той бе. Защо обаче СССР не мога да нарека победа това в Афганистан - не само поради политическаъа йезуитщина, но поради факта, че МАСА ТЕРИТОРИЯ, ПУНКТОВЕ, НАСЕЛЕНИЕ НЕ БЕШЕ, ПОВТАРЯМ НЕ БЕШЕ ПОДЧИНЕНО, "ЗАВЗЕТО' ИЛИ ОКУПИРАНО

- Американците биха и то с изненадваща дори за мен лекота и бързина - те удариха точечно пунктове, заеха ареи и обекти и го направиха не кратко времево, а продължително и положиха тяхно правителство - руснаците правиха нещо само ПОДОБНО, но не същото

- Аз НЕ наричам войната във Виетнам загуба за сащ при положение, че по оценки на анализатори за 1 мериканос са падали по 10 виетконга, разбира се, политически друг ще нарече това поражение, но за войника то не е - питай всеки войник така косял врага както са го правили те и виж дали е победен - не, не е (ТОВА Е ОТКЛОНЕНИЕ) мисълта ми е СССР НЕ ЗАГУБИ В АФГАНИСТАН И САЩ НЕ ЗАГУБИ ВЪВ ВИЕТНАМ КАТО ВОЙНИК, като политик и управленец - и разбира се, че двете си влият и едното налага над другото

...

ТИ СЕ СЪМНЯВАШ, ЧЕ БЪЛГАРСКИТЕ ПАТРИАРСИ СА БИЛИ ПОД ШАПКАТА НА КГБ И ДС? СЕРИОЗНО ЛИ?

Предполагам се съмняваш, че шефа на съюза на писателите, на българските композитори другия също НЕ са били под службите, сериозно ли... може би, мюфтията също е бил фашист или господин още по червено време, АПРО ПО ДЖУРОВ МИНИСТЪРА НА ОТБРАНАТА КАТО УЧИЛ В СЕМИНАРИЯ И ТОЙ НЕ Е БИЛ КОМУНЯГА... подобен несериозен разговор с теб, зщаото те уважавам няма да водя, а защо пишеш това което си написал, дори не смея да гадая?!

...

Победата в афганистан на сащ днес е факт, защото днес победа значи - наблюдение, политика, продажба на мак и наркотици, преминаване и БАЗИРАНЕ - всичко това САЩ там има - руснаците нямаха всички от споменатите пунктове

Победата в планински райони, както и войната в особени условия не изисква и не гони цел пълно подчинение, контрол и умиротворяване на всички ареали - то е невъзможно и дори излишно като загуба на вложени ресурси спрямо резултат
цитирай
23. zaw12929 - На 18 август обединение от четири ...
29.09.2015 13:40
На 18 август обединение от четири социални организации и групи за защита на правата на жените изпраща писмо от две страници до ръководителите на политическите партии в местния парламент в Хесен, провинция в централна Западна Германия, с предупреждение за влошаващото се положение на жените и децата в бежанските лагери. В писмото пише:
„Нарастващият приток от бежанци усложнява положение на жените и момичетата в приемателния център в Гисен и неговите клонове.

Практиката настаняването да се извършва в големи палатки, липсата на отделни тоалетни и бани за мъже и жени, помещения, които не се заключват, липсата на безопасни убежища за жени и момичета – това само някои от много фактори, – които увеличават уязвимостта на жените и децата в лагера. Положението остава в ръцете на мъжете, които приписват на жената второстепенна роля и се отнасят с жените, които пътуват сами, като с „плячка”.

Последствията са многобройни изнасилвания и сексуални посегателства. Получаваме и все повече доклади за насилствена проституция. Трябва да бъде подчертано: това не са изолирани случаи.

Жени, както и деца, съобщават че са били изнасилвани или са станали жертва на сексуално посегателство. В резултат много жени спят с дрехите си. Жените редовно съобщават, че не използват тоалетна през нощта заради опасност от изнасилване или грабеж по пътя към тоалетната. Дори денем за повечето жени е опасно да минават през лагера.

Много жени, освен от бойни действия и граждански войни, бягат и по причини, свързани с пола им, включително
цитирай
24. ivanna4ev - Една адекватна позиция ще заеме ...
29.09.2015 14:21
Една адекватна позиция ще заеме синода и наскочи срещу него глутница помияри, насъсквани от подхвърлящият им сухи корички.
цитирай
25. leonleonovpom2 - На еднакви позиции сме Германтигър, но с различно тълкуване
29.09.2015 15:02
Американските победи са от този род, които автоматически се превръщат в загуби!
Защото военната победа не постига целта налагане на мир и демокрация И двете отсъстват!
Ама зад тази цел имало друга цел!
Кого лъжат, народите ,в чието име водят войната или съюзниците ,които им гласуват доверие?! Естествено и едните и другите

Разбирам, фен си на американското, сигурно с право, те са млада държава, започнали са начисто, няма Световни войни на територията им, напред са!
Но ролята в света, която играят, според заеманото място в него, просто не им съответства най- малкото на авторитета
Длъжни са да дадат много повече в положителна насока
Сигурно европейският дял там дава своето Другият е коварният Да не го споменавам

А за поповете , да , чувал съм ,(че са минали школовка-висшите и какво ли не
Но по-важно е каква роля играят в църквата и за християнството

Сега , не било християнско според Глишев, че не гледали с добро око на бежанците
Ами Глишев да даде пример на поповете как да гледат! Да приеме десетина талибани на негова издръжка в апартамента си или двореца, с каквото разполага и да ги храни ,пои, облича, прегръща и целува даже , ако иска!

Позицията на нашето духовенство е изключително точна в случая, независимо през каква школовка са минали представителите му
Те се грижат за християнството Християните , за които говори Глишев в Сирия и Ирак си стоят там или в лагери в Турция, не идват насам

И остава висящият въпрос-защо при победила демокрация навсякъде, с изключение в Сирия е това масово бягство към Европа
Какво е положението със Щатите по този проблем-Арабите ли не искат в Щатите или Щатите не ги искат
Май и двете!
Приятен ден!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей,zaw!
29.09.2015 15:10
Отвратително!
Само лишени от всичко човешко, пълни животни /дори е обидно за тях, животните/ могат да задоволяват нагона си в тези условия
но какво да се прави, едни задоволяват алчността си, други жестокостта и безскрупулността си, ще има и такива, задоволяващи нагона си
Кой от каквото има нужда
И ние гостоприемно, като някакви кръгли дебили, да създадем подобни условия и тук!

Приятен ден!
цитирай
27. germantiger - ...
29.09.2015 15:26
25. leonleonovpom2 - На еднакви позиции сме Германтигър, но с различно тълкуване
15:02
Американските победи са от този род, които автоматически се превръщат в загуби!
Защото военната победа не постига целта налагане на мир и демокрация И двете отсъстват!
...

Друже :) :)

АМЕРИКАНЦИТЕ НЕ ЖЕЛАЯТ ДА НАЛОЖАТ ДЕМОКРАЦИЯ И МИР НЕ :) дори се усмихвам...
ТЕ ЖЕЛАЯТ ДА РАЗБИЯТ, ИЗЦЕДЯТ И ОТСЛАБЯТ - ЗА ТОВА ЗА ТЯХ Е НУЖА ВОЙНА НЕ МИР, ЗА ТОВА ТЕ СЕ НУЖДАЯТ ОТ КОНТРАСИЛА, А НЕ ПЪЛНОТО УНИЩОЖАВАНЕ НА ВРАГА
АМЕРИАКНЦИТЕ НИКОГА НЕ С АИСКАЛИ АРАБА ТАМ ДА ИЗКЛАСИ, ДА ЗАКРЕПИ И ДА ГО БЪДЕ
ТЕ ЖЕЛАЯТ ТОЧНО ТОВА - АРАБА ТАМ ДА КЪРВИ

Та това им е победата, днес стратегията не е онази преди век, днес никой не желае омиротворена окупация, та това е нещото от което бягат - то е против тях.

Американците искат точно това - разбит изток, атентати, поява на всякакив формирования - те са им известни - знаят ги, финансират ги, сателитно ги наблюдават. Тяхната победа е точно това, което много хора наричат загуба.

... за Поповете съм съгласне с теб, не с Глишев, макар да не съм го чел, но в теб не се съмнявам какво ми препредаваш като негова позиция.

Тя е очаквана от него - той е човек хидещ по посолства, явил се на екран - за мен подобни хора са дискредитирани да ме прощава Глишев, освен това още преди 2 години в лс с мен или в дискусия той написа за мен нещо емблематично, аз винаги ще помня това от него, подобни "неща" аз не забравям - беше казал, че това е света - един ще дойде друг ще го смени, дали тук в бг, дали там в Германия турци - АЗ РАЗБИРА СЕ, ЧУДЕСНО ЗНАМ ТОВА ПРЕДИ МАНОЛ ДА МИ ГО НАПИШЕ, НО НАЧИНА ПО КОЙТО МИ ГО НАПИСА И ЛЕКОТАТА С "УСМИВКА" КАКТО ГО ЗАЯВИ (при положение, че не се псуваме и говорим глупости - в ругатни всичко е оправдано и всеки влиза в роля), а ми го писа аха чистосърдечно - от тогава аз знам какво е Глишев в една насока, в друга може да е великолепие - в това обаче е дрисльо - реализма може да си го завре нейде - аз реализма му го имам. Като медиевист респект
цитирай
28. leonleonovpom2 - Да, това е едната страна на медала, Германтигър!
29.09.2015 16:09
Другата е Германия, към която целнасочено се стремят арабите Едва ли да работят за нея, а за социалните помощи
Просто нямам думи, ако имам такъв приятел и съм зависим от него по подобен начин

Глишев има особен характер Самочувствието му е напомпано над допустимото Такова самочувствие имат обикновено тези, които винаги са се движели по разчистени за тях пътища, не са постигали нищо с борба, самостоятелно
С нещо и мен беше засегнал и неграмотно беше използвал алхимик Културно му обясних, че алхимиците са отлични химици, не са посредствени и не ме обижда с подобна квалификация А целта му беше точно тази!
И Нютон се е занимавал с алхимия И е бил не по-лош химик, отколкото физик
Спомням си, че с Пискова имахме разговор по повод него, Глишев

Тя не взе страна, но каза ,че бил много подготвен, знаел езици и така нататък
Това не оправдава разминаването между потенциал и продукта от него
Какъв е той да дава наставления на църковния клир какви решения да взима?!
При положение, че той , клирът, от гледна точка християнство е напълно прав
Ами да даде пример, личен Глишев!
Приятен ден!
цитирай
29. get - - Домакина на блога ... отказа да разбере - Какво обяснявам ... по повод Йоан III който е избран от ...
29.09.2015 20:02
milady написа:
Тук си прав, подкрепям твоите доводи, а към
колегата гет , по този въпрос/ за Чудовището Ротшилд
пиша отдавна, последният ми пост беше преди 10 дни
...
Държ .Израел/ еврейски план/
което 99 % е наложено вече тотално и повсеместно по целият Свят .
поздрави за Темата на домакина !


... "венецианците", като стратегически съюзник в борбата им за надмощие в източно Средиземно море? Това е устройвало Иван Василиевич Велики - тъй като той е разчиствал окончателно пътя си към властта в Пост-монголо-татараската "Златна орда" - Която е пречела и на "католиците" Веницианци.
- А венецианците ни имат зъб на нас българите - По причина, че сме развалили така добре организираният им бизнес-проект наречен "Латинска империя" ? По тази причина ... "идват турците" и побеждават "Византия" ?!
- Най-добро ще е да прочетем отново пиесата на У. Шекспир "Венецианският търговец"?

- Уважаема Милейди ... трагедията на човечеството не датира от времето на Ротшийлд ... а още от времето на "вземането в плен" на "евреите" от Навохудоносор(6-ти век пр.хр.). В голяма част на вавилонските глинени клинописни таблици ... се споменават банкерските домове(фамилии) Мурашу и Егиби. За втората специалистите твърдят, че това е асирийското произношение на Яков - споменат и в библията(Стар завет) Домът на Яков. Тези две банкерски фамилии са източника на финансиране на Персийската държава - Която е хегемон в средиземноморският регион.
- На практика богатството на същите идва от събиране религиозен-десятък от всеки един член от юдейската диаспора! Вторият Иерусалимски храм(по причина Първи такъв няма :)) - е играел ролята не толкова на религиозен и култов - Колкото на финансов център!

- Тези хора управляващи финансите - от тогава стават толкова силни, че не представлявало проблем да анихилират на 5 юни 1916г. крейсера, Hampshire, на който се е возил високопоставеният пътник Х. Китчинър - лорд, полеви маршал и министър на отбраната на UK - https://upload.wikimedia/wikipedia/commons/2/2a/Kitchener-Britons.jpg
цитирай
30. milady - абсолютна информация, аз прочетох на Никола Николов 5те книги пред 15 г...Благодаря ,гет !
30.09.2015 09:31
get написа:
milady написа:
Тук си прав, подкрепям твоите доводи, а към
колегата гет , по този въпрос/ за Чудовището Ротшилд
пиша отдавна, последният ми пост беше преди 10 дни
...
Държ .Израел/ еврейски план/
което 99 % е наложено вече тотално и повсеместно по целият Свят .
поздрави за Темата на домакина !


... "венецианците", като стратегически съюзник в борбата им за надмощие в източно Средиземно море? Това е устройвало Иван Василиевич Велики - тъй като той е разчиствал окончателно пътя си към властта в Пост-монголо-татараската "Златна орда" - Която е пречела и на "католиците" Веницианци.
- А венецианците ни имат зъб на нас българите - По причина, че сме развалили така добре организираният им бизнес-проект наречен "Латинска империя" ? По тази причина ... "идват турците" и побеждават "Византия" ?!
- Най-добро ще е да прочетем отново пиесата на У. Шекспир "Венецианският търговец"?

- Уважаема Милейди ... трагедията на човечеството не датира от времето на Ротшийлд ... а още от времето на "вземането в плен" на "евреите" от Навохудоносор(6-ти век пр.хр.). В голяма част на вавилонските глинени клинописни таблици ... се споменават банкерските домове(фамилии) Мурашу и Егиби. За втората специалистите твърдят, че това е асирийското произношение на Яков - споменат и в библията(Стар завет) Домът на Яков. Тези две банкерски фамилии са източника на финансиране на Персийската държава - Която е хегемон в средиземноморският регион.
- На практика богатството на същите идва от събиране религиозен-десятък от всеки един член от юдейската диаспора! Вторият Иерусалимски храм(по причина Първи такъв няма :)) - е играел ролята не толкова на религиозен и култов - Колкото на финансов център!

- Тези хора управляващи финансите - от тогава стават толкова силни, че не представлявало проблем да анихилират на 5 юни 1916г. крейсера, Hampshire, на който се е возил високопоставеният пътник Х. Китчинър - лорд, полеви маршал и министър на отбраната на UK - https://upload/wikipedia/commons/2/2a/Kitchener-Britons.jpg

цитирай
31. shtaparov - Поклон- Българският папа винаги е ...
30.09.2015 10:01
Поклон- Българският папа винаги е прав!
цитирай
32. germantiger - ...
30.09.2015 14:44
Защо само Николов четете "майлейди" ?!

Има повече иситнни и преди него, че и след него бол.
цитирай
33. leonleonovpom2 - Разбирам те, гет!
30.09.2015 14:49
Надеждата на дунавските Българи наистина е свързана с Иван Грозни!
Русия , добре или не до там добре, е изпьлнила задачата си

Не разбирам обаче настървението на някои срещу Русия
Има две Кримски войни срещу нея, а когато войските й са пред Цариград, англииският и австроунгарски посланици я предупреждават, че ще има война ако влезнат в града В Сан стефано са очертани границите ни, така, както тя ги е виждала - реалните
Други са ги променили и така нататък

Говоря по принцип, когато ти се направи добро, приеми го ,каквото е
Без одумки, че можело да е много по- голямо, например! Но можело и да е никакво
Хипотетично ,можело сме да се освободим след ПСВ
Сигурно!
Но не само хипотетично , а и доста реално, можело е тази война да я....няма изобщо Ако не е бил този несправедлив към нас конгрес Той създава тази атмосфера на Балканите и катализира ПСВ
Затова , да благодарим и на малкото, защото е от сърцето на обикновения руски войник и народ С неблагодарността си С неблагодарността си обезсмисляме пролятата кръв във войната

Та Русия не е свършила работата ,както е очаквано, но пък не е и за тотална критика

Приятен ден!

цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, Щапаров!
30.09.2015 14:59
Да, с изявлението на патриарха и Светия синод бе показана загриженост за християнството в страната, за което те пряко носят отговорност

Глобалисти, които са много над това и естествено не носят никаква отговорност, освен за себе си, къде да си намерят по удобно място, са свободни да говорят каквото им е угодно и да критикуват на воля

Приятен ден, приятелю!
цитирай
35. leonleonovpom2 - Извинявайте Гет и Милейди!
30.09.2015 15:04
Към световната финансова власт на жертвите на холокостта изпитвам такава ненавист, че ако кажа нещо в тази връзка ,сигурно ще прозвучи много грозно най-малко
Затова предпочитам нищо да не казвам!

Приятен ден!
цитирай
36. get - - Прощавай приятелю - Но ... ?!
30.09.2015 18:57
leonleonovpom2 написа:
Надеждата на дунавските Българи наистина е свързана с Иван Грозни!
Русия , добре или не до там добре, е изпьлнила задачата си

...


- Не говоря за живелият през 16-ти век, Иван IV-ти известен и с прозвището "Страшни"=Грозний!
- Става дума за живелият през 15-ти негов дядо, пак Иван ... но III (тре)-ти! На (или От) него остава в паметта на нас българите за "белият цар" ... по популярно, "дядо Иван". Той е женен за София Палеологина живяла преди това в двора на Папата римски ... като последният е бил твърде задлъжнял(не само финансово) на "венецианците" ... ?
- Именно при дядо(то) Иван в титулатурата на Великите московски князе е включена "государь Булгарии" (става дума за Волжската ?).
- Именно този "дядо Иван" са споменавали поповете-фанариоти, по време на литургиите си ?! Това че, след време се е получило свързване в съзнанието на простодушните енориаши на Иван III и внука му Иван IV-ти ... това е по причина, че поповете са продължавали да си четат молитвите за здраве и слава ... Какво да се прави - щом го е заповядал Вселенският(фенерски) патриарх - те като "добре мондщрувани войни на църкавта" са спазвали дисциплината:))) !
- Лошото е, че при този Иван III-ти се извършва РЕДАКЦИИ на старите църковни книги (като "остарели" ?) от "византийският" монах Максим Грек ... Но вече спирам преди да стана досаден !
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
30.09.2015 20:05
Продължавай, приятелю!
Никога няма да чуеш от мен, примерно, че си досаден?!
Темата е безкрайно интересна, така, че няма как да станеш досаден
Сред княгините на ИРИ има много с Българска кръв, най - вече от Асеневци, струва ми се и , че София е такава
А Иван Грозни е нанесъл първото много сериозно поражение на османлиите и е вдъхнал кураж на Европа, че може да ги спре, а на нас вяра, че освобождението ще дойде от там
А иначе, това , което описваш не го оспорвам, сигурен съм ,че е така!
Приятна вечер!
цитирай
38. get - . . . Никога няма да чуеш от мен, пр...
30.09.2015 21:29
leonleonovpom2 написа:

...
Никога няма да чуеш от мен, примерно, че си досаден?!
Темата е безкрайно интересна, така, че няма как да станеш досаден
Сред княгините на ИРИ има много с Българска кръв, най - вече от Асеневци, струва ми се и , че София е такава

- Вероятно си гледал в миналото филма "Сватбите на Иван-Асен? Към него време е било не само практика а и политика, чрез династични бракове да укрепват военните си съюзи ... така че кръвта на Асеневци, я има и при сърби ... и при това, което в момента неправилно наричат "визнатийци" - вкарвайки погрешна представа, по отношение как са стояли в средновековието нещата по отношение на "сюзерена" и неговият лен ... между впрочем биещите се през Сто годишната война, французи и англичани ... кралете са им били най-малкото първи братовчеди по родство ?
leonleonovpom2 написа:

А Иван Грозни е нанесъл първото много сериозно поражение на османлиите и е вдъхнал кураж на Европа, че може да ги спре, а на нас вяра, че освобождението ще дойде от там
А иначе, това , което описваш не го оспорвам, сигурен съм ,че е така!
...

- Вероятно си под впечатлението написаното, от Любомир Чолаков - който определено спекулира!?
- На практика при похода от 1521 год. на кримските татари ... те достигат Москва, дори опожаряват предградията ... а силният вятър довършва останалото!
- При тази битка Иван IV-ти не участва. Казват че натоварил 18 каруци с вещи от царската съкровищница и се отправил в посока Велики Новгород.
- Битката се печели от уделният княз Михаил Иванович Воротински, който е останал в защита на Москва и е нанесъл поражението на кримският хан Дивлет Герей ... а последният е васал на Сюлейман Великолепният.
- княз Михаил Воротинский е убит от Иван "Страшни" през 1573 г. по обвинението, че се "опитал да направи черна магия" на Царя. Преди това е бил подложен на доста жестоки изтезания! Полужив е натоварен на талига за изгнание в Кирило-Белоозерският манастир, по пътя умира. Подобно съдба постига и баща му ... ?
цитирай
39. leonleonovpom2 - Възможно е , Гет!
30.09.2015 22:02
Но мнението ми, че името дядо Иван е свързано с Иван Грозни е доста отпреди това, когато се интересувах повече от руска история А също, че е и с Български корени Просто това е останало в съзнанието ми, приел съм го като същността, есенцията, останалото - не си спомням или смътно си спомням
Спокойна нощ!
цитирай
40. get - - Ако трябва да бъдем коректни -
01.10.2015 23:52
leonleonovpom2 написа:
Но мнението ми, че името дядо Иван е свързано с Иван Грозни е доста отпреди това, когато се интересувах повече от руска история А също, че е и с Български корени Просто това е останало в съзнанието ми, приел съм го като същността, есенцията, останалото - не си спомням или смътно си спомням
Спокойна нощ!

цитирай
41. get - - Ако трябва да бъдем коректни Иван Грозни ... ?
01.10.2015 23:58
leonleonovpom2 написа:
Но мнението ми, че името дядо Иван е свързано с Иван Грозни е доста отпреди това, когато се интересувах повече от руска история А също, че е и с Български корени Просто това е останало в съзнанието ми, приел съм го като същността, есенцията, останалото - не си спомням или смътно си спомням
Спокойна нощ!


... е нямал самосъзнанието за себе си, като за българин ... а по-скоро е извеждал генеалогията на рода си от СТАРИТЕ ПРУСИ - тоест това население, което е живеело преди немската колонизация на тази територия?
- Това ясно се вижда от кореспонденцията му с шведският крал Йохан Густав ?
От тук възниква основателният въпрос - Какъв е произхода на прусите ... оригиналните ?!
- От това, което съм достигнал в проучванията си е ? Произхода на прусите е от Мала Азия, държавата Витиния! Като поне двама от монарсите на същата са носили името Прус !
- Така че, по тази линия можем да изкараме Иван Грозни - Българин?

- Знам, че ще прозвучи за теб или други четящи моето твърдение като ... някаква фантасмагория - Но мога да се обоснова ... с Факти!!
цитирай
42. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
02.10.2015 00:45
Не, няма да прозвучи като фантасмагория
За себе си аз съм наясно, за движението на местното население, на нашите земи в два лъча-през Мала Азия и горен- през Крим на изток и последващото му връщане отново тук, като последни са може би Аспаруховите Българи, които имат далечва връзка със согди и най- вече бактри, които пък са контактували с Александър Велики-войните му, явяващи се роднини, но отделени със столетия
Най- сериозна е връзката с фригите, но това не изключва и прусите
Чакам с интерес Гет, ти винаги си подхождал сериозно
Да ти кажа , досега ,заради езика може би, руснаците съм смятал за най- близки
Но иначе, правило ми е впечатление , но не съм се замислял, че италианците по външен вид са много по-близки до нас- южен тип
Върна се и спомен от студенството , а и по- късно
При разговор с чужденци, извън България, първата им работа беше , да питат дали съм италиано?!
Мой приятел от Торино, като го развеждах из Бургас с интерес оглеждаше къщите и сградите, хората Забелязах го!
Питах го, какво му е впечатлението
Каза ,че Градът ни е типичен средиземноморски град от Южна Италия И хората възприема като такива
Не след дълго сам се убедих, че е казал истината
Спокойна нощ!
цитирай
43. germantiger - нещо свежо
02.10.2015 15:26
"Абе" всичко е българин...

Единствено циганите, негрите, монголоидите, автохтонното население на Австралия и Океания не са българи. Също престъпниците, некадърниците, несияйните - те не са българи ;)

Спора е напълно излишен кой какъв произход има, защото:

Иван грозни ако е величина и е значи е българин, няма значение, че е избил българи, ако пък той, повтарям ТОЙ си извежда произхода от автентичните пруси - той е пак българин. Ако пък иде реч за по-късните прусаци, то тъй като те са германци, но както знаем всъщност са българи, така-че и така иван пак е българин.

Согдианите са българи, но Александър също е българин, защото траките са българи, а той независимо, че не е тракиец е трак и българин.

Впрочем всичко став аизлишно, когато щапаров и безистена се явят - Щапаров веднага ще предложи рационални аргументи че тези и онези са българи, а безистена ирационални, че всички са българи.

Примерно днес едни българи сирийци заселват други българи в Германия и Европа и тук в БГ, трети българи руснаци нанасят удари там и преминават през четвърти българи - италиаци през морето или през турците за да стигнат в Европа, а турците са пети българи.
цитирай
44. leonleonovpom2 - А, има и противен полюс!Няма как, ...
02.10.2015 15:33
А, има и противен полюс!
Няма как, законите на физиката, а и не само на физиката са такива!
Нищо не е Българин, с изключение на цитираните по- горе в коментара ти не Българи! При това, от раз се решава въпросът монголоидния произход на Българите

Българи убивали Българи?!
Дори и да е факт, нима няма безброи случаи германци например да убиват германци? Или само са се прегръщали и целували през вековете? Пък и каквито щеш други, с тях замени германците!

Ние приятелю не застрашаваме с нищо сега чистотата на немската нация.
Това и е моментното състояние, примерно преди 100 години или след 100 години промените са регистрирани в моментното и състояние сега.
Но моментното и състояние сега със сигурност ще е много различно от моментното и състояние след примерно още 100 години!
Това е стряскащото!
цитирай
45. germantiger - ...
02.10.2015 17:18
Фундаменталната разлика е в това, че в Трийсетгодишната война са се избивали германци и германци (разбира сеи други), когато франки са воювали със сакси пак германци срещу германци, но когато Александровите македонци се бият с бактри - НЕ воюват българи с българи ;)
цитирай
46. get - - Що е флууд (Flood) ... ?
02.10.2015 18:04
germantiger написа:
"Абе" всичко е българин...

Единствено циганите, негрите, монголоидите, автохтонното население на Австралия и Океания не са българи. Също престъпниците, некадърниците, несияйните - те не са българи ;)

Спора е напълно излишен кой какъв произход има, защото:

Иван грозни ако е величина и е значи е българин, няма значение, че е избил българи, ако пък той, повтарям ТОЙ си извежда произхода от автентичните пруси - той е пак българин. Ако пък иде реч за по-късните прусаци, то тъй като те са германци, но както знаем всъщност са българи, така-че и така иван пак е българин.

Согдианите са българи, но Александър също е българин, защото траките са българи, а той независимо, че не е тракиец е трак и българин.

Впрочем всичко став аизлишно, когато щапаров и безистена се явят - Щапаров веднага ще предложи рационални аргументи че тези и онези са българи, а безистена ирационални, че всички са българи.

Примерно днес едни българи сирийци заселват други българи в Германия и Европа и тук в БГ, трети българи руснаци нанасят удари там и преминават през четвърти българи - италиаци през морето или през турците за да стигнат в Европа, а турците са пети българи.

... от анг. наводнение, порой, натрупване?
- Флууд е копиране на един и същи коментар или съобщение в една тема.
- Флууд е безсмислен коментар или съобщение което не дава конкретна и ясна информация по темата.
- Флууд е заливането на интернет с %"пубертетски" глупости !?

- Трябва много да обяснявам - но ще предам в резюме, откъде идва увереността на Грозни, че е прусак СТАР :)))
- Ето какво съобщава издадената в Кьолн 1576г. "Кратка генеалогия на великите князе Московски, извлечена от техните собствени ръкописни летописи":
"Приде на Русь из немец, из прус, муж честен от рода римска царя Августа кесаря, имя ему князь Рюрик".

Забележка: Немец, не разбирай, както В. Страбон "теодиска" ... НЕМЕЦ са наричали към това време, ВСИЧКИ ГОВОРЕЩИ НА НЕРАЗБИРАЕМ ЗА ВЕЛИКО-РУСКОТО УХО ЕЗИК ... ?!

- С уважение!
цитирай
47. leonleonovpom2 - Германтигър, друго искам да кажа!
02.10.2015 20:03
Днешни Българи или германци не са антични или средновековни Българи или германци
Шо се отнася до Александър, той е гърчеещ се, но не грък!
Взема жена от согдите, не някаква друга
А до днес в земите на бактрите, пущуните, Българин е свещено име Защо , не могат да обяснят, но е обожествено!
Три години Александър е останал в земите им
Защо, няма логично обяснение
Малкото битки не е спечелил, някои обясняват с това дипломатическите му ходове и сватбите на него и на войниците му
Сега, ако древните македонци не са днешните, това в никакъв случай, ама никак, не означава, че са днешни гърци, а пък и антични също!
Прозвището му е Македонски, а не елински В античността са били наясно, сега стъкмителите на елинската слава имат работа!
цитирай
48. get - :))) - Тигре, ти поне си с "милитаристко" насочено мислене - Та ... ?
02.10.2015 22:55
germantiger написа:
Фундаменталната разлика е в това, че в Трийсетгодишната война са се избивали германци и германци (разбира сеи други), когато франки са воювали със сакси пак германци срещу германци, но когато Александровите македонци се бият с бактри - НЕ воюват българи с българи ;)


- Ако отвориш отново Ксенофонт, ще прочетеш ЧЕ? ЕДНА ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ Александровата армия е била ТРАКИ? Ще прочетеш, как Александър е насърчавал тези воини с призиви, за плодородни земи ... и т.н. ... именно БАКТРИТЕ и ТРАКИТЕ са говорили на сродни езици ... за гърЧите - не знам ... А по отношение на "македонците" антички, най-вероятно са говорили език - който е бил далечна предтеча не на гръцки ... а на този, който кореспондираме ние с теб? За да не е голословно твърдението ми - Ето примери за ЛЕКСИКАЛНА БЛИЗОСТ - между античен македонски и съвременен български?

- Основен боец в армията "хоплит" - Наименованието на боеца идва от щита ОПЛОН идващ от формата на същият ОБЪЛ? Вероятно ще кажеш случайно близко звучащи думи - Но?
1. Фаланга/Фаланкс - идвало да каже на гръцки = 1. пръст + 2. копие ... подобни смислово и звуково имаме в ... ?
2. латинска дума за пръст = звучаща, като Pollex - а точният превод на латинската дума, на български е ПАЛЕЦ ... странното е че, в средновековен "старо-български" (който "не знам защо" наричат "старо-църковно-славянски" :))! :) ... имаме документирана дума за "КОПИЕ", което носи наименование ПАЛиЦА ... тук мога да допълня, че при изписването на "македонски" тази "стара гръцка" се е срещала и като Phalanx (тоест без съвременното произношение с ясно "г"). Като това го доближава до звучението/смисъла на едни стари кантари от миналото наричани "паланца" - Ето го на изображение:
http://img13/images_prodavalnikcom/81893008_6_585x461_star-kantar-palantsa-.jpg
- Наименованието го има и в гръцки и в български ... смисъла(името) идва от рамото-ПАЛЕЦА на това търговско съоръжение - Което стърчи като ПАЛЕЦ - сега остава да потърсим етимология за Фаланкс-Палец-Палица-Паланца :)))

П.П.
Но нищо не ни костВа да Про + Вера/им(верността на казаното от мен):))), ЗА КОЕТО КАЗВАТ, ЧЕ ИДВАЛО праслав. форма, от които между впрочем са произлезли: др.-руск.(с мое уточнение от ДЕСЕТИ ВЕК е това ДРЕВНО РУСКО !!:))), ст.-слав. вЪра (др.-грЪч. pistis), руск. вера, укр. вiра, бълг. вяра, сърбохорв. Bjepa, словенск. vera, чешск. vira, полск. wiara, в.-луж., н.-луж. wjera. От общо индоевропейското wer - (истина-вярно), вероятно, от произлиза авест. Var - «вярвам», var”na- «вера», осет. urnyn «верить». От там вероятно др.-в.-нем. wara ж. «истинна, верност, милост», др.-исл. var «обет, тържествено обещание», др.-в.-нем. war «правдив, верен», др.-ирл. fir «правдив, истински», лат. verus «истинен, праведен», готск. tuzwerjan «съмнявам(се)», unwerjan «досадно», нем. wahr. … английското Prove – изпитвам, доказвам, проверявам … и т.н.

- Поздрави!
цитирай
49. voulgaros - СИМО. . . . И ВИЕ ВУЛГАИТЕ, ВСЪЩНОСТ ...
02.10.2015 23:23
СИМО....И ВИЕ ВУЛГАИТЕ, ВСЪЩНОСТ СТЕ ВУЛГАРЕЕЩИ СЕ ГЪРЦИ...АМА КВО, ДА МИСЛЯ ЗА ВАС ЛИ. ?

А ЗА АЛЕКСАНДЪР--- СПРИ ВЕЧЕ, С ФАНЗТАЗИИТЕ, СИМЕОНОВ !

ЗА 37 ПЪТ ПИШЕШ НЕБИВАЛИЦИ И ПЪЛНИ КОНСКИ ФЪШКИИ.

И МАИКА МУ, И БАЩА МУ СА ЧИСТИ ГЪРЦИ---ПО КРЪВ, КУЛТУРА, ЕЗИК, САМОСЪЗНАНИЕ, ПО ДЕЛА...ПО ВСИЧКО..!!
ТОЙ Е НАИ-ВЕЛИКИЯ ГРЪК---ИЗБРАН 2008 ГОДИНА В ГЪРЦИЯ.

ТОЙ Е БИЛ ГРЪЦКИ ГЕНЕРАЛ, ПОЛИТИЧЕСКИ ВОДАЧ И ВОЕНЕН ЛИДЕР.....И ВСЕКИ НА СВЕТА ГО ЗНАЕ.


АХХ КАК ОБИЧАМ ДА ВИ МАЧКАМ ЗАВИСТЛИВИТЕ БЪЛГАРСКИ ДУШИЦИ И ПРОСТАШКИ ВУЛГАРНИ ПРЕТЕНЦИИ КЪМ ГРЪЦКАТА ДЕТЕРМИНАНТА ВЪВ ВРЕМЕТО И ПРОСТРАНСТВОТО.

НЕ МОЖЕ ДА НИ ОКРАДЕТЕ ИСТОРИЯТА...СКАПАНИ ВУЛГАРИ ПРОСТИ.


АКО АЛЕКСАНДРОС 3-ТИ , ТЕ ЧУЕШЕ КАКВИ ГИ ПИШЕШ (МИСЛИШ И ГОВОРИШ) , ЩЕШЕ ДА ТЕ УБИЕ СЪС СИГУРНОСТ, И ДА ТЕ ПРАТИ ПРИ ХАДЕС.

ЗАДЕТО ПОЗОРИШ, И СЕ ГАВРИШ С НЕГО, И СЪС ДЕЛАТА МУ , А И КРАДЕШ ДЕЛАТА МУ.






ФРАНЦИЗУТЕ НАПРИМЕР МНОГО ВИ МРАЗЯТ БЪЛГАРИТЕ....БИХА ВИ ИЗБИЛИ ВСИЧКИТЕ.


ДА ЖИВЕЕ ФРАНЦИЯ....ГОЛЯМ СЪЮЗНИК НА ЕЛЛАДА.
цитирай
50. voulgaros - ПАЛЕЦА Е НАЙ-МАЛКИЯ ПРЪСТ ОТЛЯВО. . ...
03.10.2015 10:47
ПАЛЕЦА Е НАЙ-МАЛКИЯ ПРЪСТ ОТЛЯВО... ГЕТ...А КУТРЕТО СЕ НАРИЧА ПРЪСТА В ДРУГИЯ КРАЙ НА 2-ТЕ РЪЦЕ !!


ТОЗИ ДО СРЕДНИЯ ПРЪСТ И В ДВЕТЕ РЪЦЕ СЕ НАРИЧА ПОКАЗАЛЕЦ !!

ФАЛАНГОС = ПРЪСТ....НЕ ПАЛЕЦ,
БУУУХХЪХЪХЪ.

ФИНГЕР =АНГЛИСКИ = БЛИЗО ДО ФАЛАНГО !

А ВАШТО ДУМА ----- ПРЪСТ И ПОКАЗАЛЕЦ !!

МНОООГО ДАЛЕЦЕ, ДАЛЕЦЕ , ДАЛЕЦЕ.


ОХХХ МАЙКО....ОХХХ МАЙКО.

ПАЛЕЦА Е МАЛКИЯ ДЕБЕЛ ПРЪСТ.
цитирай
51. leonleonovpom2 - Чудесно, Гет!
03.10.2015 13:08
веритас/лат/- истина/Бълг/-верно, вярно
вера, вяра/ Бълг/ -истина
Про/вер/ка- за убеждаване в истината

Добре си подредил по-големия турчин от султана!
цитирай
52. leonleonovpom2 - Вулгарос!
03.10.2015 13:21
При всички случаи познавам французите по- добре от тебе!
Говориш смехории Французите като типични западняци обичат повече от всичко интереса си Всичко друго е на втори и по-заден план!
За гърците се съмнявам дълбоко ,че французите много ги обичат!? за какво, че им бъркат в джоба ли!? Успя да ме разсмееш!
А нас има причина да мразят!
Защото винаги са яли пердах от нас! Може да сме родственици, но когато езаслуено, не им е прощавано

Относно гърците ,станали траки бъркаш отново Обратно е, изродени траки, предатели са се погърчили Оттам идва и общността межу елини и траки
Ето и Александър е от този тип Но не съвсем Обичал да събеседва с войници на родния си език В мултинационалната си армия е търсел македонци, които явно не са говорели гръцки

В моя род гръцкото и Българското в един момент са били на кантар Надделяло е истинското-Българското!
Какво повече от това!
цитирай
53. get - - Хайде пак ми го напиши на разбираем език - Какво е палец? Защото и на английски и на латински, асо що и ... !!
03.10.2015 21:18
voulgaros написа:
ПАЛЕЦА Е НАЙ-МАЛКИЯ ПРЪСТ ОТЛЯВО... ГЕТ...А КУТРЕТО СЕ НАРИЧА ПРЪСТА В ДРУГИЯ КРАЙ НА 2-ТЕ РЪЦЕ !!


...
ФАЛАНГОС = ПРЪСТ....НЕ ПАЛЕЦ,
БУУУХХЪХЪХЪ.

ФИНГЕР =АНГЛИСКИ = БЛИЗО ДО ФАЛАНГО !

А ВАШТО ДУМА ----- ПРЪСТ И ПОКАЗАЛЕЦ !!

МНОООГО ДАЛЕЦЕ, ДАЛЕЦЕ , ДАЛЕЦЕ.


ОХХХ МАЙКО....ОХХХ МАЙКО.

ПАЛЕЦА Е МАЛКИЯ ДЕБЕЛ ПРЪСТ.


... български наименованието на този пръст Е ЕДНО И СЪЩО ?!

ЕТО КАКВО ПИШЕ В АНГЛИЙСКИЯТ РЕЧНИК ? - POLLEX - Палец(s/ед.ч.) (съществ.), Рollices - Палци(pl-мн.ч.)
- Поясняват още(вероятно за каракачански шовинисти:))):
1. In anatomy, the thumb; also called, first finger, digitus 1, or digitus primus: В анатомията палацЪТ, също е наречен пръст:1-ви или or digitus primus !
2. The pollex is the thumb of humans and other primates. Палеца е ПАЛЕЦ (само) при приматите и човека.
- За да разбереш, ЗА КОЙ ПРЪСТ СЕ ОТНАСЯ НАИМЕНОВАНИЕТО - Първият или последният "кутре" - Ще се ориентираш най-добре, от казаното в речниците - thumb или pollex ... от следният текст?
3. ... The pollices have two phalanges (bones) instead of three, like the other digits or fingers. ПАЛЦИТЕ имат (ПО) ДВЕ ФАЛАНГИ (костици) за разлика от другите пръсти!

4. В английският, имаме пряка заемка от латинският звучаща "Pollice verso" ... (да) завъртиш палци" - Това идва от "гласуването" - при гласуването в римските циркове(арени) да бъде оставен жив или убит гладиатора?!
- Ето на тази картина, с подобен сюжет имаме изобразено именно това, което обяснявам. Победен гладиатор ... а жените в бяло са жрици-"весталки", които гласуват thumbs/ Pollice-down(палеца-Долу/убий)
https://illuminatimatrix/2008/01/pollice-verso.jpg

Тук отново картината на Жан(Иван)-Леон Жером - с по-добра резолюция?
https://upload/wikipedia/commons/c/c5/Jean-Leon_Gerome_Pollice_Verso.jpg
цитирай
54. leonleonovpom2 - Да, така е!
03.10.2015 21:33
Поллекс в превод от латински е палец
И тук има, как да я наречем, странна близост между думите в двата езика, в частност - за палец!
И нека търсим българите в пустинята Гоби, впрочем само тези, които си нямат друга работа!
цитирай
55. get - - Не само ПАЛЕЦА а втората ВЕРСУС - я ИМА в Българският език ... ?
03.10.2015 22:36
leonleonovpom2 написа:
Поллекс в превод от латински е палец
И тук има, как да я наречем, странна близост между думите в двата езика, в частност - за палец!
И нека търсим българите в пустинята Гоби, впрочем само тези, които си нямат друга работа!


- Основната форма(генетива) на "версус" Е ? - Verto!!
- В интернет позиционираният англо-латински речник: "LatinWordList" - За "Верто" ни поясняват(превеждат го): to turn, turn around ет цетера - Което на български се превежда: въртя, обикалям ... от тази коренова в българският произхождат:ВЪРТЯ и ВРАТА + ВРЕТЕНО(идващо от "въртя+(н/щ)о"?! ... ето ти още един латино-български паралел :))) !!

- Пък нека учЕни(те), по силата на ВМЕНЕНОТО ИМ(от деца) МИСЛЕНЕ, да продължават, да търсят произхода на НАРОД(а) и ЕЗИКА БЪЛГАРСКИ ... в ГОБИ или КАРАКОРУМ ... в Централна Азия ... :(((

- То между впрочем "изобразените" на картината жрици ВЕСТАЛКИ-СИБИЛИ - имат дословен превод на(или)от български ... А весталка-сибила е синонимно на гръцкото(уж) дума аналог ... за подобни жрици, които ги изписват "мойра-меря" и които предсказвали-ВЕЩЕАЛИ-"пе-промено"(то ... на "гръцки")=destiny(на англ.):))):))) !!!
цитирай
56. voulgaros - АБЕ ГЕТ---ТИ БАВЕН. . ЯЯ ЯЯ ?? ...
04.10.2015 09:51
АБЕ ГЕТ---ТИ БАВЕН ..ЯЯ ЯЯ ??

ПЗЛЕЦА Е МАЛКИЯ...ДЕБЕЛИЯ..

ФАЛАНГА СЕ НАРИЧА ДРУГИЯ ПРЪСТ ДО СРЕДНИ...НЕ БЕЗИМЕННИЯ, НА КОИТО СЕ СЛАГАТ ПРЪСТЕНИТЕ

РОМАНИТЕ СА ДАВАЛИ НАГОРЕ И НАДОЛУ МАЛКИЯ ДЕБЕЛ ПРУСТ--АМА ТОИ НЕ Е ФАЛАНГА БЕ..ЛУД СИ ---ЯЯ ?? ЯЯ ВУНДАБА.

.ЕИ ВОЛГО / ВУЛГАР ОТ ВАРНА !!


ОХХХ МАИКОООО---ОХХХХ ТЕЯ ВОЛГИ ШЕ МИ СПУКАТ ПИКОЧНИЯ МЕХУР...ИДВА ОТ ГРЪЦКАТА ДУМА '' МЕХ '' !
цитирай
57. get - - Първо! Колко пъти да ти обяснявам че ? ... 1. Димотики и Стар гръцки са две различни ...
04.10.2015 14:13
voulgaros написа:
АБЕ ГЕТ---ТИ БАВЕН ..ЯЯ ЯЯ ??

ПЗЛЕЦА Е МАЛКИЯ...ДЕБЕЛИЯ..

ФАЛАНГА СЕ НАРИЧА ДРУГИЯ ПРЪСТ ДО СРЕДНИ...НЕ БЕЗИМЕННИЯ, НА КОИТО СЕ СЛАГАТ ПРЪСТЕНИТЕ

РОМАНИТЕ СА ДАВАЛИ НАГОРЕ И НАДОЛУ МАЛКИЯ ДЕБЕЛ ПРУСТ--АМА ТОИ НЕ Е ФАЛАНГА БЕ..ЛУД СИ ---ЯЯ ?? ЯЯ ВУНДАБА.

.ЕИ ВОЛГО / ВУЛГАР ОТ ВАРНА !!


ОХХХ МАИКОООО---ОХХХХ ТЕЯ ВОЛГИ ШЕ МИ СПУКАТ ПИКОЧНИЯ МЕХУР...ИДВА ОТ ГРЪЦКАТА ДУМА '' МЕХ '' !


... са ДВЕ РАЗЛИЧНИ ФОРМИ! Така че, ако ще спориш ОТВОРИ РЕЧНИЦИТЕ ... СТАРОГРЪЦКИ!!
2-ро: Фаланкс АНТИЧНО ЗНАЧЕНИЕ ... В ЛАТИНСКИ(ят) ИМА СИНОНИМНА(та) ДУМА, тоест превода КЪМ НЕГО ВРЕМЕ на ГРЪЦКАТА ДУМА "ФАЛАНКС" - се е ПРЕВЕЖДАЛА НА ЛАТИНСКИ - POLLEX - Палец(бг.) ... Това, че в съвременният ДИМОТИКИ-ГРЪЦКИ ... Думата ФАЛАНГА - е със значение БЕЗ"ИМЕНЕН ПРЪСТ (на който си поставяте пръстените "венчални") това е вече нова форма-смисъл-значение на думата ЧИЯТО ПО-СТАРА ФОРМА "ФАЛАНГА" е отговаряла на (lat.)"Pollex" - превод на български ПАЛЕЦ.

- Ще ти обясня с ДРУГ ПРИМЕР (къде бъркаш, ТОЕСТ "ти куцат" ДОКАЗАТЕЛСТВАТА ?) ... Промените, през които ПРЕМИНАВА ... Примерно тази дума-форма-морфа :))) за оръжието:(бг.) КОПИЕ - КОПИС(старогръцки) ... В още по-старият ОМИРОВ "гръцки" (Шести век пр.Христа - когато за пръв е ЗАПИСАНА с букви ИЛИАДАта) ... думата я имаме документирана И Е ЗВУЧАЛА "КОЛис" - тоест това и СИНОНМНА и от КОЯТО ПРОИЗЛИЗА съвременната БЪЛГАРСКА дума КОЛ !!?
- В атическо(ПО-КЪСНОТО) наречие ТЯ вече е преминала ТОЕСТ приела формата(произношението) КОпИС!
- Примерно още по отношение на КОЛИС ... в най-старият ОМИРОВ "ГРЪЦКИ" - Колис се е замествала (имала е синонимна) С Дору/Дори - ПРЕВЕЖДАНА като ДЪРВО ... по-късно изписване//произношение ДенДрон !!

- За повече информация ВИЖ Викшионърито по отношение на ДЪРВО//КОПИЕ(синонимно в езика на ОМИР - Пак казвам ТОЙ Е НАЙ-СТАРИЯТ ДОКУМЕНТИРАН ОБРАЗ НА ГРЪЧКИЯТ ЕЗИК !!) на адрес: https://en.wiktionary/wiki/tree#Etymology
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134687
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031