Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2015 20:54 - ИМУНИТЕТЪТ на политиците
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4046 Коментари: 21 Гласове:
36

Последна промяна: 15.10.2015 20:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                                                  На  batogo

 Впечатли ме силно,  написаното по адрес на  имунитета  на политиците от колегата batogo - Огнян!
Защо  ли им е необходим имунитета  и за какво служи той?!

Да, разбираемо е, предвид неспецифичната работа в полза на другите/ това  се подразбира/ да имат привилегии политиците, да са добре заплатени, да имат високи пенсии, да ползват охрана и други преимущества, но да имат ИМУНИТЕТ?
За какво им е нужен?
Това покана да станат престъпници ли е?   И на тези, които не са в момента?!
Че да останат след престъплението  и ненаказани! Да са спокооойни!!....

Връщам се в младостта си Бях добър футболист Понякога сам печелих мачове,  но получавах жестоки контузии При една от тях  боядисах цялата болница в кръв
Докторът, който ме ши , крещеше:
- Иване, защо все на тебе се случва това?
Още в момента разбрах, че не съм ИМУНИЗИРАН срещу контузии Сериозно се замислих, за вината си!

Все пак на собствен ход, с изцяло бинтован отдолу до горе, като гипсиран,   ляв крак се прибрах в къщи
Даже и в настроение, независимо от загубената кръв  Колко му е, бях на 19 години !

Но в къщи ме чакаше нова изненада
Въпреки,  че беше горещо лято, майка ми беше на легло, завита с безброй одеала и зъзнеща
Не ме остави и да попитам какво и е....
Направо ми каза, че първият път  го е преживяла, сега едва не е умряла, третият път гарантира, че ще умре  А сигурно ще има трети път, както е тръгнало Да правя каквото смятам за добре и както реша!
Взех решение, че след като нямам ИМУНИТЕТ срещу подобни варварства, трябва  да съм до тук
Обещах й, да се успокой
Е, не скъсах окончателно Но вече не бях така безразсъден, знаех, че нямам ИМУНИТЕТ

Та и политиците!
За какво им е имунитетът? Да правят неща, които явно не са за тях и да са спокойни, че няма да бъдат наказани, както другите хора?!
Не, ако решат да ги правят тези престъпления , въпреки, че не са позволени по закон, да заиграе незабавно губерката на  именно този закон, както при мен, защото не съм се предпазил както трябва  и да си платят!
Както всеки обикновен гражданин в подобно нарушение

Какво означава политикът  да има   ИМУНИТЕТ   срещу корупция , измами, кражби и други подобни престъпления, извършени от него?
Да го насърчава този ИМУНИТЕТ да прави подобни неща, забранени по закон за други?!

Не, това не бива в тези условия на сегашната действителност  да се допуща!
Лош пример се дава и на обикновените, на по- долните етажи престъпници!



Гласувай:
36


Вълнообразно


1. zaw12929 - В България е задължително полит...
15.10.2015 21:34
В България е задължително политиците да имат имунитет и той не е срещу престъпления, а срещу неоснователни удари от други политически сили... и както се вижда няма опазване... случаят Атака, случаите "ние ги хващаме съдът ги пуща" е все от поредицата 'удари под кръста", която доказва, че имунитетът е правилен, и той търпи пробойни... поради загубената от нас подкрепа от Бог- сами сме се отрекли- така са ни възпитали в атеизъм, който не е измислен от българи, а от западно европейци ... , които отрекоха Бог и сътвориха маймунския произход на човека... а имунитетът, който даваме на европейците да решават съдбите ни- той е противозаконен, нечовешки ... той трябва да се отмени...
Защото Бог изисква доброта , лъжите, подлостите, на които сме свидетели от безбожие няма как да виреят при истински християни, както и завистта, омразата- обладала автора на идеята да няма имунитет
цитирай
2. leonleonovpom2 - Сериозни въпроси повдигаш, zaw!
15.10.2015 22:01
Спомням си, че като ученик зададох въпроса на учителката, защо от маймуните не произлизат и сега хора
Може би беше подготвена, веднага отговори, че не от всички маймуни произлизат хора Тези, които е можело да станат хора, са се изчерпили
Не оспорвах, въпреки, че не ме убеди, виждах, че е на границите на възможното
Друг съученик на една бригада, на подканите на комкомолския секретар да работи , се изцепи с приказката, че маймуните трябва да работят, за да станат хора Комсомолският онемя

Смятам, че за обикновени за другите престъпления, да не говорим за по- големи, висшите политици не трябва да имат имунитет Просто да се третират като обикновени граждани

Ами то така всички престъпници ще се натискат да станат политици, заради имунитета само
И друго! Имаш ли в миналото криминални изцепки, никаква политика! Какво, ще обучаваш другите на това, което знаеш ли?!

Е, при престъпление да не го арестуват директно, например, след като го обвиня, че на опашката в магазина, стоейки зад мен ми е откраднал последните пет лева Не, че не е способен на това, но да се докаже първо, че е истина
А не да му гласуват отнемане на имунитет Няма нужда от такъв театър, ясно е как ще се развият нещата при болшинство и при малцинство!
Приятна вечер!
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, Леоне!
16.10.2015 11:01
Благодаря ти, че в дълбочина си осъзнал идеята ми, както и за почтеността ти да я подкрепиш публично! Подкрепена от почтени хора, всяка добра идея става по-силна и по-полезна за всички ни.
цитирай
4. katan - "Какво означава политикът да има ИМУНИТЕТ?"
16.10.2015 11:23
Сам си отговаряш на въпроса, приятелю:).
Точно заради това - да са БЕЗНАКАЗАНИ заради корупция, измами, кражби, хулиганства - дребни и не толкова и всички други престъпления, извършени от него.
ИМУНИТЕТЪТ ги прави "недосегаеми" и всевластни.
Навреме си се осъзнал, че ти и майка ти нямате ИМУНИТЕТ срещу травми и притеснения.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
16.10.2015 14:33
Подобни думи, от достоен човек са преголяма награда за положения труд- в случая!
Приятен ден, здраве и успех ти пожелавам!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
16.10.2015 14:48
Радвам се, че коментираш при мен!
Коментар от достоен човек е признак, че съм се заел с нещо стойностно!
Благоддаря ти, желая ти хубав ден, здраве и успех!
цитирай
7. zaw12929 - ПРЕДИ "всички престъпници да станат политици" ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМЕ
16.10.2015 17:48
leonleonovpom2 написа:
Спомням си, че като ученик зададох въпроса на учителката, защо от маймуните не произлизат и сега хора
Може би беше подготвена, веднага отговори, че не от всички маймуни произлизат хора Тези, които е можело да станат хора, са се изчерпили
Не оспорвах, въпреки, че не ме убеди, виждах, че е на границите на възможното
Друг съученик на една бригада, на подканите на комкомолския секретар да работи , се изцепи с приказката, че маймуните трябва да работят, за да станат хора Комсомолският онемя

Смятам, че за обикновени за другите престъпления, да не говорим за по- големи, висшите политици не трябва да имат имунитет Просто да се третират като обикновени граждани

Ами то така всички престъпници ще се натискат да станат политици, заради имунитета само
И друго! Имаш ли в миналото криминални изцепки, никаква политика! Какво, ще обучаваш другите на това, което знаеш ли?!

Е, при престъпление да не го арестуват директно, например, след като го обвиня, че на опашката в магазина, стоейки зад мен ми е откраднал последните пет лева Не, че не е способен на това, но да се докаже първо, че е истина
А не да му гласуват отнемане на имунитет Няма нужда от такъв театър, ясно е как ще се развият нещата при болшинство и при малцинство!
Приятна вечер!


ПРЕДИ "всички престъпници да станат политици" ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМЕ ЗА ТЯХ И ТОГАВА НИЕ СМЕ ВИНОВНИ
цитирай
8. zaw12929 - Сам си отговаряш на въпроса, при...
16.10.2015 17:51
katan написа:
Сам си отговаряш на въпроса, приятелю:).
Точно заради това - да са БЕЗНАКАЗАНИ заради корупция, измами, кражби, хулиганства - дребни и не толкова и всички други престъпления, извършени от него.
ИМУНИТЕТЪТ ги прави "недосегаеми" и всевластни.
Навреме си се осъзнал, че ти и майка ти нямате ИМУНИТЕТ срещу травми и притеснения.
Поздрави и хубав ден!


А СВАЛЯНЕТО НА ИМУНИТЕТА ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ КАКВО Е?!
ИМУНИТЕТЪТ Е ЗАЩИТА СРЕЩУ НАБЕДЯВАНЕ. СТИГА СМЕ ПРАВИЛИ ОТ ВСИЧКИ ПОЛИТИЦИ ПРЕСТЪПНИЦИ..., КАКТО И ОТ ВСИЧКИ БОГАТАШИ КРАДЦИ...
цитирай
9. ikra - Имунитет...
16.10.2015 18:59
Хм, замислих се. Наскоро с един приятел коментирахме нещо подобно. Но не касаеше имунитета, а коването на законите и прилагането им. Та с него си говорихме за законопроекта, касаещ превишената скорост. Докато дебатирахме, той ме попита нещо много интересно - дали според мен има полицаи, политици или длъжностни лица, които да са глобени при нарушаване на подобни закони. Нямаше как да отговоря, защото не разполагам с информация от подобен характер. Но ме хвърли в размисъл. Да, според мен тези, които коват законите трябва да са за пример, които следят за изпълнението им - също. Тогава си спомних за случая наскоро с областния управител, който в нетрезво състояние се нацепи със служебното си возило в дърво, което от удара беше отсечено... Дали някой би го спрял за проверка или би му направил забележка?... Вие как мислите, аз не успях да отговоря...
Приятна вечер :)
цитирай
10. raders - За политическа дейност, имунит...
16.10.2015 20:12
За политическа дейност, имунитетът е задължително условие, но не и за криминална дейност. Проблемът е, че у нас /както винаги/ тъкмо най-корумпираните политици ползват тази привилегия. Изобщо не е тайна, че всички замъци, които си издигнаха родните бащици са плод на корупционна практика, а не от заплати или някакви хонорари /за какво/.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей,zaw!
16.10.2015 21:15
Да, така е и не е така!
Защото за имунизираните в парламента гласуваме за листи, не за личности?
Те, избраните , са предварително определени, знаят, че са избрани, според мястото, далече преди изборите

Публична тайна е, че тези места се ...купуват
И не само за депутати, дори и за съветници във второстепенни градове, не областни
Защо трябва да се купува мястото, това е въпросът?
И парите не са за каса бира, а за вагон бира

Така и митничари купуваха места и всички подобни на възлови длъжности
Ето, на тази корупция трябва да се сложи край!
Приятна вечер!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Извинявай, zaw!
16.10.2015 21:33
Ще отговоря вместо Катя, без с това да и отнемам правото и тя да отговори!

Честен политик, набеден у нас! Да ти кажа, няма такова животно, честно, в политическата зоологическа градина у нас!
Публична тайна е, че местата ,дори за съветници във второстепенни градове, да не говорим за депутати се ...купуват Има и тарифи за тях
Купуват се и всички възлови длъжности, да не ги изброявам, с презумцията, че дадените авансово пари се изплащат за месеци

Освен това, " имунизираните" депутати ние реално не ги избираме Гласува се за листа, не за личност Само единици от тях, при преразпределението на местата на отпадналите партии , са под въпрос
Какъв избор е това? Знаят се кои партии ще влезнат в НС, ясно е ,че водачите на листи са избрани и то далече преди самите избори
Театър за наивници
Както и с отнемането на имунитета
Е , как ще отнемеш имунитет на депутат, чиято партия има болшинство?! И обратно- не е проблем да се отнеме имунитет на този ,чиято партия няма болшинство и е в опозиция например!
Пълна шашкания

Приятна вечер!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Икра!
16.10.2015 21:45
Веднага на въпроса!
Разбира се, че няма да се намери такъв, Икра
Случайно попаднах на нарушение ,предизвикано по негова вина , от бивш областен управител
Вярно, той и сега е с позиции в политиката
Но ме изуми сервилното поведение спрямо него на полицаите Явно знаеха, кой е насреща им
Потърпевшият също видя нередното в поведението им и го изкоментира
Единият полицай на бегом отиде при него, бях далече, не мога да твърдя, но по чупките на тялото му, беше в гръб полицаят , потърпевшият според мен отнесе няколко шамара...
Приятна вечер, Икра!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, радерс!
16.10.2015 21:53
Така е, за политическа дейност, несвързана с държавно предателство - да няма преследване и отнемане на имунитета!

Но за осребряване на политическа дейност, за която и без това се получава заплата и то немалка- никакъв компромис
Така и ще се отсеят наистина качествените политици, сега избутвани от некачествени ,с криминално подсъзнание

Последните, като знаят, че са уязвими, ще търсят друго, по- подходящо за тях поприще, което по им би прилягало
Не, като видяла жабата, че подковават вола и тя да се нареди , да я подковават?!
Приятна вечер!
цитирай
15. mileidi46 - Здравей Лео,
16.10.2015 22:55
Има да ги дебатираме до..второто пришествие!!!
А то е ясно като бял ден!!
Всички ,минали през властта за тези 25 години са за трибунал.Военен.
За геноцид и престъпления спрямо народа,който ги е избрал.А дали ги е избрал, е друга тема.
Но кой да ги прати??Народа спи.Съгласен е с всичко.Доволен е.
И за какво си говорим изобщо??
да си траем и да очакваме някой да дойде и да ни помогне..да изгони тия,които ние си харесваме...
Всъщност не ги харесваме,ама ни е страх да да им го кажем в очите!!
Всички искат свобода..но ако може някой да им я даде,та да има кого да псуват после,че не го е направил както трябва!!
Защото българина всичко знае.
Обаче е страхливец.
Нема такова племе на планетата.Ние сме уникати.
Така мисля аз.
Лека нощ.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
17.10.2015 01:15
Права си, за съжаление!
Ние сме силни, но в механата!
Ето и Ботев махат от учебните програми
И други ще махнат!
Да е спокоен сънят на спящите и чакащите!
Тук даже се появиха ясновидци, които предсказват, че те ще са четени от внуците ни
Да махне човек с ръка и да подмине, защото ,колкото повече разбутваш едно зловонно творение, то толкова повече ...мирише!
Спокойна нощ1
цитирай
17. pvdaskalov - * ! *
17.10.2015 08:56
"Отпадането на имунитетите и привилегиите ще е сериозна мотивация за българските граждани да гласуват. Всеки разумен човек е наясно, че към власт, лишена от привилегии и имунитети, осигуряващи единствено безпрепятствена безотговорност, ще се стремят само компетентни, отговорни, отдадени на работата си хора. Защото само такива хора виждат своето развитие и осъществяване в развитието и осъществяването на добра среда за реализирането на полезните за България, за нейните граждани и просперитет идеи и възможности." (Огнян Узунов)
По въпроса за имунитета нямам какво да добавя, освен да цитирам.
Но в още една посока трябва да се помисли! Най-непросветените продават гласовете си. Да, като хора, като живи същества сме равни пред законите и уредбите на страната, но по отношение на нейното бъдеще, дали е така? Привилегия ли ще бъде, ако се въведе точкова система - неграмотникът участва с един глас, академикът - със сто?!!!
Поздрави!
П и е р
ПС - С моето образование и интелект искам моят вот да тежи колкото скромните 10 гласа.
Специални поздрави и за теб, Лео, че и ти гръмна с черешовото топче. Искам да кажа, че тези, от които зависят разумните промени, ще си мълчат, сякаш имат запек.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю Пиер!
17.10.2015 09:24
Чудесен коментар, чудесно сравнение!

Гръмнах с черешовото топче/ дано му са стегнати обръчите и не се е пръснало или пръсне по- късно/наистина!
Има и друга култова фраза- Удар в празно пространство! Даже е с добра нагледност!

Иначе за тежестта на гласа имаш абсолютно право!
След като има разделение по имуществен ценз, всички нямат еднакво пари и оттам идва разликата, да има и интелектуален ценз Не ,че го няма, но да е обвързан с последствия, като гласуването например!
Който гласува трябва да има понятие от политика, оттам история, а тя е най- комплексната наука
Един математик трудно би станал филолог, но виждаш, че за математици, дори химици има хляб в историята
Имам тема, искаха да ми откриват процедура, има наука в нея- темата, но защо ми е като Ставри Топалов да се доказвам тепърва ?
Зарязах и голям, почти завършен труд-кой, невежият ли, от него ли да чакам оценка? И да деля от залъка си, за да просвещавам Но пасаран, този път, за радост на посредствениците
!
Изводът е,че гласуващият трябва да е интелигентен поне на средно ниво!

След като с гласа му се решават въпроси с висок коефициент на интелигентност
Спомням си, в един полушеговит разговор с кмет като гледах листа на съветници му казах, че кандидатите трябва да ги подлагат на тест за интелигентност
На въпросителния му поглед отговорих,че какъв съвет се надява да му даде ,посочих с пръст един с Осмокласно обазование?! Може само за го учи да краде, което може да се допусне, че е овладял, след като е в листата
Умря от смях Но е и тъжно!

Та наистина трябва да има коефициент
Още повече ,че невежите се смятат за тарикати и продават гласа си Нека те пък имат десет пъти под единицата коефициент, да видим, кой ще се натиска за тях и какво ще решават с простотията си Да наречем нещата с истински имена!
Революционна идея, но такива идеи у нас са глас в пустиня!

Приятен ден, Пиер!
цитирай
19. milady - ако ТЕ искаха нещо да се промени ,то нямаше да има ...избори...
17.10.2015 11:06

аз съм по Революционните ДЕЙСТВИЯ ,а не иДеи...
Благодаря за вниманието ,колеги!и чакам факс....
да не се надпреварваме в локумджийски изобилия......
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Миледи!
17.10.2015 20:40
Революционерите в България милейди , имат терен за действие- не в механите , както едно време, а в кръчмите, въпреки, че и те имат други имена сега
И другаде, но няма да кажа къде, защото сигурно ще се засегнеш, а аз в никакъв случай не искам това!
Измъкнала си се от тази "черна дупка", както ме съветваше един зам министър /след време/ и аз да направя
Радвай се и аз се радвам за тебе, че не ти се налага да си революционер, при това , обграден от предатели
Страшно е, да знаеш!
Дето има приказка, пази ме боже от приятели, от врагове сам ще се пазя

Приятна вечер ти желая!
цитирай
21. ambroziia - "Отпадането на имунитетите и ...
18.10.2015 13:33
pvdaskalov написа:
"Отпадането на имунитетите и привилегиите ще е сериозна мотивация за българските граждани да гласуват. Всеки разумен човек е наясно, че към власт, лишена от привилегии и имунитети, осигуряващи единствено безпрепятствена безотговорност, ще се стремят само компетентни, отговорни, отдадени на работата си хора. Защото само такива хора виждат своето развитие и осъществяване в развитието и осъществяването на добра среда за реализирането на полезните за България, за нейните граждани и просперитет идеи и възможности." (Огнян Узунов)
По въпроса за имунитета нямам какво да добавя, освен да цитирам.
Но в още една посока трябва да се помисли! Най-непросветените продават гласовете си. Да, като хора, като живи същества сме равни пред законите и уредбите на страната, но по отношение на нейното бъдеще, дали е така? Привилегия ли ще бъде, ако се въведе точкова система - неграмотникът участва с един глас, академикът - със сто?!!!
Поздрави!
П и е р
ПС - С моето образование и интелект искам моят вот да тежи колкото скромните 10 гласа.
Специални поздрави и за теб, Лео, че и ти гръмна с черешовото топче. Искам да кажа, че тези, от които зависят разумните промени, ще си мълчат, сякаш имат запек.


Пиер, привет! Ако се премахнат привилегиите и имунитетите на политиците, да се надяваме, че те ще станат най-съвестните,
доблестни, читави и т.н. служители на народа и Република
България, при което със сигурност ще отпадне и купуването
на гласове.
Може... Но дали... Или само в мечтите ни...
Точковата система е умно предложение.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139305
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031