Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2015 21:06 - Реакцията на някои съмишленици
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6374 Коментари: 30 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Откровено казано, изненадан съм от нея!
От проявеното излишно милосърдие към съмнителни хора!....

Първо, от прима виста е ясно ,че тези хора , явно организирано идващи от Средния и Близък Изток, участват в  някаква нечиста игра !..

Защо идват в Европа,  първият елементарен въпрос?
Ние ако сме бедстващи, към Саудитска Арабия ли бихме се насочили?
Просто абсурдна ситуация
Тези хора, известно е, че  са в различни религиозни течения, трудно разбираеми за европеец и често жестоко воюващи помежду си
Ами тази война  по между си, те могат да я спретнат и тук, в Европа
Какви гаранции има, че това не може да се случи?
И ако се случи, кой ще поеме отговорността?

Казва се, че млади мъже се преобличат като жени и минават границите, разчитащи на милосърдие? 
Фактът ,че си служат с измама, говори много!
Че всичко може да се очаква от тях


Утре,  ако в някой Български град се взриви някой обект и загинат много хора, чия ще е отговорността?
На милозливите Българи ли?
Въпреки ,че е ясна и прозрачна по далечната цел на това модерно , ала Чингиз хан нашествие
Да , ние сме милозлив и добър ,дори наивен народ!
Но насреща си нямаме откровеност, има игра!
Какво ни остава тогава?

Да се молим на всички Български Богове да ни влезнат в положението и да ни спасят от тази почти безизходна за нас ситуация!
Да ни чуят и да ни разберат!

А докато това стане, да сме милосърдни към жени,  деца и старци ,но и едновременно да си играем нашата си  игра!

А тя е завещана от дедите ни- старите Българи!!!!!!!

Границите ни са свещени и никой няма право по собствен каприз да ги нарушава!  Най- вече, защото не знаем какъв  е и  с каква цел идва при нас!
Дори и наш цар е ставал жертва на тези сурови  гранични закони!
Знае се кой е, ,внукът на Симеон Велики, носещ името на баща му,  Борис Първи!
Е, при това положение, как да се обясни снизходителното и състрадателно  отношение към съмнителни пришълци?!

Боговете ни да са ни на помощ, но и ние да си помогнем, за да очакваме и помощ от тях!



Гласувай:
33


Вълнообразно


1. milady - лео ,извини ме ,аз гласувах зелено....нещо се бъгна.
21.10.2015 21:15
поддържам те на 100%...
по скоро вярвам във Второто Пришествие ,отколкото
на тази крадлива пасмина европейска и бг. бюрокрация
нямам надеждаа....
такива са фактите
цитирай
2. andri - Преди години всеки, който преминеше "Стената" беше разстрелван!
21.10.2015 21:24
Не знам дали германците бяха съгласни с тези разстрели, но ги одобряваха коментирайки доволно по улиците. Обявените за врагове, трябваше да умрат!

В България, по време на студената война разстрели ставаха навсякъде, където имаше нарушители - по границата, по затворите. Тогава, медиите бяха държавни и нито дума нямаше по вестниците за тези убийства. Днес словото е свободно и всеки акъл дава.
Но, границите ни са нашия имунитет. Той трябва да се защитава, дори с оръжие. Нарушителите се наказват.
Ако на турската граница имаше такива нарушители, не вярвам турските граничари да ги помилват за хубавите им очи.

Границата затова е граница - там се минава само с виза. Как иначе ще се защитим от престъпниците?

В Канада, ю.Африка и Аляска се стреля на месо срещу нарушители,проникнали в частен дом.
Там и законите им са такива. Първо стрелят, после питат!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
21.10.2015 21:26
Права си, безусловно!

Затова трябва да призовем боговете си за помощ!

Те не бива да се безпокоят за щяло и нещяло
Затова първо трябва да се опитаме сами да си помогнем
И като се убедят ,че наистина се нуждаем от помощ, тогава и те ще ни помогнат!
Приятна вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Андри!
21.10.2015 21:55
Добре дошла с коментар!

Така е, границата е филтър срещу хора с нечисти намерения
Каква полза , след това да се тюхкаме за извършеното от тях?!

По начало законите в България се грижат за правата на престъпника!
Той е защитен!
Беззащитен и там е потърпевшият! Не е трудно човек да се досети, защо се получава подобна абсурдна ситуация!
Какви хора правят и утвърждават законите!

Сега,както се появиха различни писания по адрес на станалото, дори и да са верни, важното у ,че ефектът е в правилната посока!
Границите ни не бива да се нарушават самоволно
И това е предупреждение към други пришълци! Те вече знаят и имат респект от охраната на границите ни
Не можем да бъдем наивни самаряни при такова организирано нашествие, при толкова много атентати!
Ами в Багдад са почти всеки ден, по няколко!
Ние говеда ли сме?!

Приятна вечер!
цитирай
5. mileidi46 - Лео,здравей:)))
21.10.2015 22:17
Когато пишеш милейди,имаш впредвиТ ..Миладинка,нали:)))
Това ,,недоразумение", всякак гледа да мине за мой ник...и е нормално хората да се объркват:)))
Чак и това за ,,второто пришествие" е изкопирала ,за по-голям авторитет:))
Моето мнение по темата...иначе го знаеш!
Лека вечер.

цитирай
6. milady - мила баболейди, просто злобата и устата ти са мн.големи /адекватно мото имаш на 100%
21.10.2015 22:58
mileidi46 написа:
Когато пишеш милейди,имаш впредвиТ ..Миладинка,нали:)))
Това ,,недоразумение", всякак гледа да мине за мой ник...и е нормално хората да се объркват:)))
Чак и това за ,,второто пришествие" е изкопирала ,за по-голям авторитет:))
Моето мнение по темата...иначе го знаеш!
Лека вечер.



пп. аз пиша от 15 г. в Интернет с моя ник milady...
не виждам за какво „копиране“ става дума...
да ме прощава нашият домакин, премного е любезен..
Лека вечер !
Юлия
цитирай
7. asthfghl - Милосърдие?
22.10.2015 10:20
Не става въпрос за милосърдие. Става въпрос за елементарни човешки реакции. "Браво! Стреляйте!" НЕ Е и не може да бъде нормална човешка реакция.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
22.10.2015 11:02
mileidi46 написа:
Когато пишеш милейди,имаш впредвиТ ..Миладинка,нали:)))
Това ,,недоразумение", всякак гледа да мине за мой ник...и е нормално хората да се объркват:)))
Чак и това за ,,второто пришествие" е изкопирала ,за по-голям авторитет:))
Моето мнение по темата...иначе го знаеш!
Лека вечер.



Да, благодаря ти, ти ти често коментираш при мен
Свързва ни Италия от една страна, която обичам много и Видин, откъдето синът доведе снаха Много пъти съм бил и в командировки, когато градът беше и град на голямата химия
Да, знам мнението ти по въпроса и съм ти благодарен!
Приятен ден!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, milady!
22.10.2015 11:10
От коментар №6:
пп. аз пиша от 15 г. в Интернет с моя ник milady...
не виждам за какво „копиране“ става дума...
да ме прощава нашият домакин, премного е любезен..
Лека вечер !

Юлия

[/quote]


Извинявам се за получилата се ситуация Грешката е моя, поради неправилно цитиране на имената!
Иван
цитирай
10. leonleonovpom2 - Съжалявам!
22.10.2015 11:27
asthfghl написа:
Не става въпрос за милосърдие. Става въпрос за елементарни човешки реакции. "Браво! Стреляйте!" НЕ Е и не може да бъде нормална човешка реакция.


Явно отново опира до неразбиране!
Понеже блогът е исторически, ще припомня една нормална човешка реакция в подобна ситуация
Но ромейските граничари в Източен анадол, когато почва проникването на днешните турци в империята Те охраняват проходи, така ,че пиле не може да проникне през тях! 100 човека могат да спрат, поради терена сто хилядна армия В един момент "проявили милосърдие"
Пропуснали ги, друг е въпросът че е за пари И милосърдието им станало навик
После, да напомням ли какво е станало, ако авторът на коментара случайно не знае!

Не става дума за безразборна стрелба!
Става дума първо за респект към границата ни!
Ако реша, че в Турция ми е по-добре, как ще бъда пуснат там? Откъдето си пожелая през границата ли? И не само аз, всеки Българин!
И нещо, още по важно, свързано със случая на ромейските граничари

Ние знаем ли какви хора приемаме безконтролно?
Ами ако са терористи?
Освен това, такъв прием струва пари, които ще излязат от нашия джоб, не от джоба на имащите сметки в Швейцарски банки
Точно те са "най-гостоприемни", защото няма да им се отрази никак И ще се наслаждават на допълнителните мъки на останалите
Но да оставим парвенютата да преживят спокойно, те държат да са споооокойни!
Турция се пазари за милиарди и ги получава!
За издръжка на бежанците Сигурно ще отидат за тях

Ние не се пазарим, защото и врабчетата на запад знаят ,че повечето от отпуснатите пари ще отидат в Швейцарски банки
Няма да дадат
Е, без пари, какво следва?

Благодаря за минуса!
Приемам го като знак за сбъркана, но все пак будна гражданска съвест!
цитирай
11. bezistena - Има една притча за неразумното м...
22.10.2015 11:52
Има една притча за неразумното милосърдие, в която се разказва за монах, който бил толкова праведен, че дяволът не успявал по никакъв начин да го съблазни. Как ли не опитвал, какви ли хитрини и съблазни не прилагал, а монахът все им устоявал. Най-накрая дяволът се превърнал на плачещо бебе, захвърлено на пътеката, по която минавал монахът. Видял го монахът и в сърцето му затрептели жалостивост и милосърдие. Взел го и го отнесъл в манастира, за да се грижи за него. Посъветвали го другите монаси да провери чие е детето, кой го е оставил и с каква цел. „Ние сме монаси, посветили сме се на правенето на добро и сме длъжни да сме милостиви към страдащите, особено към децата” – казал той и прибрал детето при себе си в килията. Отгледал го с много обич и грижовност и не искал да види дяволиите в него. Предоверил се на момчето, а то, като пораснало, погубило и монаха, и манастира, и ближните им – действайки отвътре. Та това е за милосърдието. Милосърдие, но с разум, предпазливост и светкавично наказание за измамниците.

Ние говорим и проповядваме за Любов между хората,но при строгото спазване на Божиите закони и съответно същото отношение и от другата страна!
Ако другата страна или другите хора не ни отвръщат със същото,ако нарушават не само 10–Божии заповеди,ами обикновените човешки и държавни закони, застрашавайки ни живота,правейки това още повече напълно съзнателно и умишлено,то към тях ние ще прилагаме законите и наказанията в най–пълна мяра и степен!

Свърши времето на фалшивия фундаментален религиозен закон,внушен от псевдо–Исусовата религия Християнство,ако те ударят ро едната страна,обърни се да те ударят и по другата,чрез който църквата и нейният геноциден инструмент–инквизицията, поддържаха векове господството на нечистивите управници–поробители,експлоататори и убийци на народите,държащи ги в робско примиренчество,геноцидна търпимост и овчедушие!

Ще бъдем милосърдни с другите,ако те са също милосърдни към нас!
Ще ги приемем да ни погостуват за малко в страната ни,ако те се завърнат по живо по здраво по страните си и ни поканят да им погостуваме и ние за малко!
Ще ги прегърнем и ще се държим с тях като човеци,ако и те постъпват по същия начин към нас!
Ще им говороим за Любов с Любов и ще се отнасяме към тях с Любов,ако и те ни говорят за Любов с Любов и се отнасят с Любов към нас!
Ще се отнасяме с тях по Божиите закони,ака те ги спазват и ги уважават нашите духовни кумири и идоли,иначе казано–нашите Богове,на които ние отдавна сме посочиле истинските емена и адреси!
Това може да стане обаче само ако те Ги познаят и приемат за Свои Богове!
Това засега въобще не се вижда да стане,но съвсем скоро ще стане!
Задължително!
Нашите Богове имат грижата за това и затова разиграват тази величава и епична драматизация с нашествието на дивите пълчища и разорението на Европа!
И всичко се прави заради Българите,истинските Българи,за да могат те първи да познаят истинските Български Богове и се обърнат към Тях и ги приемат за свои Богове,Спасители и Господари в живота,и си изпълним мисията да покажем Боговете ни на всички подготвяни за заколение тракийски европейски племена и ги спасим и тях,а след това и направляваните дистанционно фанатизирани ислямски зомбита–нашественици и завоеватели!

Големият Българин и пророк и генетичен правнук на Васил Левски–Николай Хайтов,ни предупреди,че "В една зверилница толерантност е равно на смърт.",имайки предвид точно сегашните събития в България и Европа!

Ще дадем за пример в това отношение и най–емблематичният пример и поука за нас,даден ни от самият Господ Бог Исус и оставен за съхранение на най–видно место в Еванглията в прав текст!
В Еванглие на Йоан 2:13-16 и на Матей 21:12-13,Той ни каза,че който осквернява Храма Божий,а цяла България е Свещен Храм Божий,трябва да бъде прогонван от него с бой с кожен бич,който Той изплете специално за този случай!
Пак вижте точно какво казва нашият Господ Бог Исус:
"Който осквернява храма...!"
Който дойде в Храма Господен–България,за преклонение и почит към Боговете ни и Българите–добре дошъл и с прегръдка,песни и танци,малко хапка–пивка,и преосветен,по живо по здраво обратно у дома в Сирия ли,в Афганистан ли,в Израел ли,в САЩ ли или в Италия–там,дето навремето техните Духовни водачи–Нашите Деди,Българите,ги бяха разселили и заселили да култивират Земята!

Давай нататък,Адаш,и почвай да търсиш и ти Боговете ни отсега,че няма време!
цитирай
12. zaw12929 - За "тях" ние не сме &q...
22.10.2015 12:06
За "тях" ние не сме "съмишлениците", а... колония, подложена на унищожаване и всички затова либерални принципи на ЕС са налице: например многопартийната система, за която нямаме възпитание ли- та имаме 300 партии- 42 000 кандидати за кметове. Така се намразихме партийно и се наложи принципа " разделяй и владей"
Програмите на Запада са добре обмислени отдавна и се обслужват с филми, книги- с всякакви средства : да вземем книгата " "Сблъсъкът на религиите" , която сега уж се сбъдва, а от този сблъсък между исляма и християнството печели, организиран е от друга религия и това не е будизма... а целите, както винаги са многопосочни: завладяване земи с богати залежи на газ; изпразване арабски земи, за разширяване Израел до Империя; превръщане Европа в окупирана от нарочно препращаните ни неграмотни с големи хрантутници територия... насаждане страх, шантажиране за налагане неизгоден договор в полза на САЩ. За всички има по нещо, а за българите беднота, упреци, даже и когато правим нареденото сме виновни, че го правим, даже и за Шенген. Като не сме там, защо ЕС не си пази границата с Турция, а ние сме по тяхна вина разграден дом и без право на мнение... спирам... най лесно е да се коментира, и какво се променя?!
Спирам до тук, вие сте шокира, аз се възмущавам, че стоим винаги в ъгъла на наказаните.
цитирай
13. asthfghl - 10.
22.10.2015 12:41
Няма значение какъв е блогът. Факт е, че цял хор коментатори искрено се възрадваха на фаталния край, който по една нещастна случайност застигна един непознат. Те решиха, че той е престъпник, без да го познават. Това се нарича "вина по асоциация". И се опитаха да намерят оправдания за смъртта му. Това се нарича "пост-фактум". Изобщо... наслушах се на тъпотии в последните дни. Изводът за интелектуалното и морално ниво на масовия българин не е никак лицеприятен.

Всъщност не съм гласувал още за постинга. Но като толкова много държиш, ще ти цъкна един плюс. Ей така, защото като цяло ми харесва блогът ти.
цитирай
14. bezistena - Адаш, примерът който даваш с ром...
22.10.2015 12:58
Адаш,примерът който даваш с ромейските граничари в Анадола,дето от милост или от подкуп пропускали османските пришълци да влезат на Балканите,е абсолютно манипулативен и фалшив,измислен от византийските(сдушените юдеи с изродените българи от Дуло) хроникьори–гьобелсови информационни манипулатори,векове по–късно,за да прикрият страшната историческа истина,че византийците са извикали и наели за наемни войски и килъри османците,и са ги вкарали на Балканите,за да превземат с тяхна помощ България,като са ги превозвали с платени с византийско злато кораби на бивши Български поселения от цялото средиземноморско крайбрежие!

А този толераст,дето се прави на улав и ни внушава,че сме най–лошите,че стреляме по нашествениците,които искат да ни вземат страната,бъди сигурен,че ако бе в тази напечена ситуация в нощта под Аврамовия мост,(което место бе любимото место на Ямболските рибари да ловим едри белици там) и бе качен на тачанка или на борда на БТР с картечница–сиреч бе сигурно защитен,въпреки това първо щеше да се е посрал от страх,после в безумството и в паниката си щеше да е зачаткал хората с картечницата в тъмното !
цитирай
15. demograph - Не гради тези върху предположения
22.10.2015 14:37
Цялото ти писание авторе се гради на предположения, които се опровергават всеки ден и дори всеки час. От как си написал това, всичките ти предположения са опровергани. Оказа се, че предположенията ти са резултат от лъжливи медийни внушения на заинтересуваните от трафика. Колкото и да са патетечни, предположенията ти се оказват лъжа. Защо го написа тогава?.. Позовавай се на фактите и друг път няма да изпадаш в глупавото положение на воден за носа от пропагандата на мафията. От кога вярваш на тези които знаеш, че лъжат за пари..? Не знаеш ли за схемите по време на югоембаргото когато всички полиции охраняваха ешалоните и тировете за Милошевич, за бизнеса с проститутките на полицаите, за рушветчийството на КАТ, за наркобизнеса под закрилата на службите, за митническите плититчици към върховете, за КТБ забрави ли?...Забрави ли КОЙ ти снася "информацията" чрез медиите на КОЙ?...Забравил си и КОЙ е Божидар Димитров и трафика на антики...Върви тиха търговия с роби/бежанци, която е дело на мафията, стисната за ръчичка с част от службите. Случката в Средец е просто гаф на мафията и участниците от властта. Заради това Вълкан няма да бъде награден, но няма да бъде и наказан. Ето заради това, няма да ти сложа нито + нито -. Белким другия път размислиш преди да реагираш първосигнално.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Чудесна притча, Адаш!
22.10.2015 15:45
Да, точно това имам предвид, може би се губи в текста!
Милосърдието е отличителна черта на по старото поколение Българи Спомням си бабите ,дядовците, родителите ми
Умееха да са милосърдни и наистина
Но о наистина отсреща имаше хора , нуждаещи се от него
И към тях се проявяваше милосърдие, когато имаха нужда!

Но тук нещо не е наред!
Първо със самите нуждаещи се Хайде, няма да ги коментираме, влизаме им в положението

Но ние забравяме и собствената си сигурност в случая !
Както е казано в притчата, може да даваме подслон на дявола! Дали той на доброто ще отговори с добро!? Ами знаем как в Багдад всеки ден загиват хора от атентати!
Курбан за това, че на някой нещо под небето на Багдад не му харесва
Ние не познаваме хората ,които посрещаме и се осланяме те да са добри Повечето сигурно са, но всички-едва ли
После какво следва? Как ще се оправдаят самаряните, ако утре ,не дай боже, на някой от тях не му щукне да повтори тук това, което не само в Багдад е ежедневие?

Точно на това наблягам в материала, тези хора не може така свободно или с водачи да преминават границата Ами те нямат и документи!
За какво служи границата тогава, да не могат Българите да бягат през нея ли, а чужденците свободно да я преминават, където си поискат?!

Така е, боговете ни да са на помощ, но нека и ние да си помогнем
Прав си Адаш и за гостоприемството, законите му са такива Това означава желан гост Иначе минаваш веднага в категорията на нежеланите!
цитирай
17. batogo - !!!:))) Поздравления, Леоне!
22.10.2015 15:47
Аз пък подкрепям мнението ти, защото в него има много истина, върху която доста хора трябва да се замислят, преди да бълват стандартните си възражения! Хубава вечер!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, зав!
22.10.2015 15:53
zaw12929 написа:
За "тях" ние не сме "съмишлениците", а... колония, подложена на унищожаване и всички затова либерални принципи на ЕС са налице: например многопартийната система, за която нямаме възпитание ли- та имаме 300 партии- 42 000 кандидати за кметове. Така се намразихме партийно и се наложи принципа " разделяй и владей"
Програмите на Запада са добре обмислени отдавна и се обслужват с филми, книги- с всякакви средства : да вземем книгата " "Сблъсъкът на религиите" , която сега уж се сбъдва, а от този сблъсък между исляма и християнството печели, организиран е от друга религия и това не е будизма... а целите, както винаги са многопосочни: завладяване земи с богати залежи на газ; изпразване арабски земи, за разширяване Израел до Империя; превръщане Европа в окупирана от нарочно препращаните ни неграмотни с големи хрантутници територия... насаждане страх, шантажиране за налагане неизгоден договор в полза на САЩ. За всички има по нещо, а за българите беднота, упреци, даже и когато правим нареденото сме виновни, че го правим, даже и за Шенген. Като не сме там, защо ЕС не си пази границата с Турция, а ние сме по тяхна вина разграден дом и без право на мнение... спирам... най лесно е да се коментира, и какво се променя?!
Спирам до тук, вие сте шокира, аз се възмущавам, че стоим винаги в ъгъла на наказаните.


Да, говориш за перспективата, вероятната!
Неволно съм станал свидетел на подобни бежанци
Когато гърците с помощта на Тито разбиха червените андарти, подслони ги първоначално Полша След години ги приехме-част от тях- ние Някои дойдоха в града ни Идваха и македонци, прокудени от Тито
Но нямаше такава масовост, такава организираност Приобщиха се , станаха Българи!
Сега, господ да ни е на помощ!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, колега!
22.10.2015 16:06
asthfghl написа:
Няма значение какъв е блогът. Факт е, че цял хор коментатори искрено се възрадваха на фаталния край, който по една нещастна случайност застигна един непознат. Те решиха, че той е престъпник, без да го познават. Това се нарича "вина по асоциация". И се опитаха да намерят оправдания за смъртта му. Това се нарича "пост-фактум". Изобщо... наслушах се на тъпотии в последните дни. Изводът за интелектуалното и морално ниво на масовия българин не е никак лицеприятен.

Всъщност не съм гласувал още за постинга. Но като толкова много държиш, ще ти цъкна един плюс. Ей така, защото като цяло ми харесва блогът ти.


Жалко, когато насила се отнеме човешки живот
не се радвам ни най-малко на това!

Но ние трябва да помислим и за собствената си сигурност! А нея сме я оставали настрана, по всичко личи
Трябва да има ясни постановки, гаранции!
Каква полза, че утре нас ще съжаляват за станалото

Ние не знаем какви хора идват при нас Ами ако са бягащите, някои от тях от тези, които участват във военни действия?!
Само това е достатъчно, да се бие тревога А по - далечната перспектива, там боговете ни да ни спасяват Защото и тя е прозрачна вече!

Благодаря ти за оценката!
Желая ти здраве и успех!
цитирай
20. asthfghl - 19.
22.10.2015 16:08
Да, има правила и те трябва да се спазват от всички. По това спор няма.

Не мога да приема обаче представянето на едно убийство (дори и да е по невнимание) като някакъв вид геройство.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Така е, Адаш!
22.10.2015 16:12
Човек мисли за своята защита първо, когато нещата стоят така Инстинктивно!
Попадал съм в критична ситуация, знам какво!
Като се върнах ,се Гледах в огледалото Даже не усетих ,че един войник втренчено ме наблюдава
Пита ме ,какво става? Гледах, дали косата ми е побеляла
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Демограф!
22.10.2015 16:21
demograph написа:
Цялото ти писание авторе се гради на предположения, които се опровергават всеки ден и дори всеки час. От как си написал това, всичките ти предположения са опровергани. Оказа се, че предположенията ти са резултат от лъжливи медийни внушения на заинтересуваните от трафика. Колкото и да са патетечни, предположенията ти се оказват лъжа. Защо го написа тогава?.. Позовавай се на фактите и друг път няма да изпадаш в глупавото положение на воден за носа от пропагандата на мафията. От кога вярваш на тези които знаеш, че лъжат за пари..? Не знаеш ли за схемите по време на югоембаргото когато всички полиции охраняваха ешалоните и тировете за Милошевич, за бизнеса с проститутките на полицаите, за рушветчийството на КАТ, за наркобизнеса под закрилата на службите, за митническите плититчици към върховете, за КТБ забрави ли?...Забрави ли КОЙ ти снася "информацията" чрез медиите на КОЙ?...Забравил си и КОЙ е Божидар Димитров и трафика на антики...Върви тиха търговия с роби/бежанци, която е дело на мафията, стисната за ръчичка с част от службите. Случката в Средец е просто гаф на мафията и участниците от властта. Заради това Вълкан няма да бъде награден, но няма да бъде и наказан. Ето заради това, няма да ти сложа нито + нито -. Белким другия път размислиш преди да реагираш първосигнално.


Разбирам те, но имам предвид сериозни неща, отнасящи се до нас самите!
Ние не знаем кого приемаме?
Нарекли са се бежанци, но дали всички бягат от войната? Каква е гаранцията за това?
Не е нормално каналджии да превеждат хора в и извън страната ни!
В цялата работа има нещо много нечисто и трябва много да внимаваме, да не платим сметката
А за милосърдните, първо нека демонстрират милосърдието си към Българите и ако наистина са самаряни, да бъдат постоянно милосърдни и загрижени първо към Българите!
Защото -Дайте да дадем, не е от днес!

Не са ясни и перспективите Сигурно има и крайна цел!
Иначе, човещина, нямам нищо против, но да се знае към кого!
Приятен ден ти желая!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
22.10.2015 16:27
batogo написа:
Аз пък подкрепям мнението ти, защото в него има много истина, върху която доста хора трябва да се замислят, преди да бълват стандартните си възражения! Хубава вечер!


Благодаря ти, накрая получих коментар, както се казва ,точно в десятката!
Така е, не ме интересува мнението на този или онзи, кое е правилно или трябва да е правилно!
Не чакам директива!
Ние в случая наистина трябва да сме притеснени за собствената си сигурност, в собствената си страна!
Да не стане кака, че заради сълзливо милосърдие, да платим жестоко!

Желая ти приятна вечер!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, asthfghl! Не, гер...
22.10.2015 16:42
Здравей, asthfghl!

Не, геройство никъде не съм коментирал!
Различни неща се говорят,не съм бил там, та категорично да съдя!
Но според мене е действано в рамките на допустимото, не е за обвиняване Защото следващия път, граничарят ще им стане водач!
Те са нарушители, длъжни са да се подчинят, нямат друг избор!

Иначе герои лесно се произвеждат, а и лесно се развенчават!
Важното е да се мисли за общността, за държавата!

Приятна вечер!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Някой помпи прочитите
22.10.2015 21:41
Не на постинга- общите!
Предполагам, че е същият, който пусна коментар за съд!
Да е спокоен, няма да се мърся с такива като него, просто го изтрих!

Представям си що за чудо е в хуманната си професия, ако наистина е такъв!
Както иска да го тълкува!
цитирай
26. alchemist - Предлагам нещо!
23.10.2015 10:18
Предложението ми е следното: нека блоговите(и не само блогови) хуманисти живеещи в мъдрият град, да си вземат да гледат по няколко "мигранта", в техните си жилища, да ги образоват в частни училища, да им приказват приказки за добротата и демокрацията и т.н. Нека си приложат хуманизма на дела и на практика, а не само на думи...
цитирай
27. leonleonovpom2 - Чудесно , приятелю!
23.10.2015 12:57
Те, такива хуманисти са специална порода Още в Соца се пръкна
Нашето си е наше, чуждото- общо/ без тяхното ,разбира се/Тяхното е свещено, неприкосновено!
Или образно казано, дайте , да дадем!
За такива моделът , който предлагаш е прекрасен!
Да се откажат от.....самарянството! за чужда сметка!

Приятен ден!
цитирай
28. leonleonovpom2 - На вниманието на ветеринари и зоотехници!
23.10.2015 16:20
Крайно време е, да се опише сравнително новата самарянска порода- " Дайте , да дадем"
Сравнително, защото е селекционирана още в Соца, но сега избуя масово , по градове и по паланки
Тази порода е самарянска, както стана дума по- горе
Отличителната черта на екземплярите от нея е, че са много щедри в раздаването на чуждото
Но за своето, бранят го с допълнителни ръце Те са невидими, човек ги усеща, когато посегне на нещо тяхно- със самарянска цел разбира се!
Тогава му чупят в най- добрия случай пръст, но може и ръка или глава
Опасна порода е, агресивна, пазете се!
цитирай
29. havel - --leonleonovpom2 Kратко ,ясно и точно...
24.10.2015 10:26
Тези хора са ,,бежанци от войната,, до първата съседна страна в която няма война. По -нататък те са ,,икономически емигранти,,Нито една страна не може да отвори вратите си за икономически емигранти.
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, Хавел!
24.10.2015 20:23
Да, ползват йезуитско обяснение, с което връщат Балканците от страните им
че в тяхните страни били диктаторски режимите, а тук не!
Не знам как решават кой режим е диктаторски и кой не!
Кадафи беше диктатор за тях, но либийци не бягаха Сега би трябвало да има демократ, не водят война срещу поставения на мястото на Кадафи, но Италия пропищя от бившата си колония-част от нея -Киренайка

Иди ги разбери?!
Приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139234
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031