Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2015 19:31 - Метан на Ердоган
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 13604 Коментари: 38 Гласове:
32

Последна промяна: 28.11.2015 00:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Чувам по новините, че Ердоган, веднага след случилото се, звънял на Путин Но той не вдигал телефона....
Груба грешка!  Путин едва ли ще вдигне телефона Това решават съветниците

Аз уважавам турците като приятели!
Верни приятели са, стига да не ги предадеш или да счетат, което е по-лошо, че си ги предал! По отношение приятелство може да им имаш доверие, докато ти не съгрешиш нещо И те те хванат!

На времето не ми позволиха да уча дипломация Но мога да кажа ,че почти съм я завършил, без официално да съм я учил

Турците много сгрешиха със свалянето на самолета А можеха много да спечелят !
Как?
Ами изстребителите, които го свалиха, един фактически товарен самолет, вместо да правят това, трябваше да го съпроводят по правилата, военновъздушните и след това по живо, по здраво,  да го оставят
Страшен успех щеше да е за тях и в очите  на Русия!
А сега излиза, че се поставят над Русия!?

Познаваме руснаците исторически!
Те са добри хора, ако някой мисли ,че обикновените руснаци са кръвожадни и искат война, много се лъже! Те са толково изстрадали, че не искат нищо повече от мира!
Но едва ли някой умее по- добре да воюва от тях !
Това го знам от очевидец- баща ми, който поставяше близо за тях само германците! Другите са на космически разстояния от тях Само ние, но предните поколения, не сегашните,  сме след тях!

Да се върнем на нашите приятели от съседна Турция Дипломатическата грешка е огромна,  но донякъде е и поправима!
Само един толям метан на Ердоган може да оправи донякъде нещата И поемане на  всички негативи от случилото се!

Сега ,къде да се направи метанът, това е въпросът?!
Най- удобното място е прощадът пред Кремъл Но във връзка със случилото се, той едва ли ще бъде допуснат там и не е редно да настоява
Ами един метан, независимо къде, ще свърши работа!
Колкото по - рано, толкова по- добре!



Гласувай:
32


Вълнообразно


1. bojinkata - Няма да стане! Турчинът е голям и...
27.11.2015 19:45
Няма да стане! Турчинът е голям инат! Пък и глупак!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави от мен!
27.11.2015 20:14
bojinkata написа:
Няма да стане! Турчинът е голям инат! Пък и глупак!


Да ,така е , инат е!
Но да покаже според името си, че е достоен наследник на митичния Ертоглу, син на каталунски херцог!
Да покаже, че е благородник!

Приятна вечер!
цитирай
3. milady - накъде върви Света!! инат,глупак и...лудо богат...
27.11.2015 20:27
bojinkata написа:
Няма да стане! Турчинът е голям инат! Пък и глупак!

цитирай
4. germantiger - ...
27.11.2015 20:39
Бъркаш ги нещо двата щата, както казваше Весо Парцала в "касетката" за Тъпанчев...

Пишеш, че обикновените руснаци не сиакли война, що да не би обикновените белгийци да искат, или примерно обикновените швейцарци?

каПУТИН не е обикновен руснак - той е боклук от КГБ и представител на една паритя която винаги искаше война - искаш когато удари Полша през 20-те години на 20-и век, искаше война до Ла Манш-а когато Хитлер беше в зандана и нямаше грам власт, а другарите от изток заявяваха това за желаната война от партийни трибуни и понеже явно не си чел тези цитати при мен или не ги помниш, а те бяха бол, аз скоро ще имам още повече бол - само цитати от вождове, само анализи, само схеми, само статистика, само генезис на армията им на изток - огромна, некадърна почти винаги и винаги желаеща война. А народа не желае - в това спор нямаме без ирония - народа обаче не решава политики.
цитирай
5. leonleonovpom2 - здравей, Юлия!
27.11.2015 20:59
разбирам те, затова подминах глупак не е глупав и според мен
Има една американска поговорка на тази тема- Бил умен, ама нямал пари Ами къде му е умът тогава?
Тя може и да се обърне лесно и пак ще е правилна, разбира се! Мутрите са крещящо доказателство за това!
Просто трябва да се намери подходящо решение и то много бързо
Колкото и да се отнасят с присмехулност, руската дипломация е на ниво, казвам го съвсем неутрално
И дано не се наложи да обърнат опаката страна!
Приятна вечер!
цитирай
6. zaw12929 - Има и такъв вариант:
27.11.2015 21:08
Цялата тази пушилка е само премерване на възможностите колко могат да си навредят , защото на 30 ноември в Париж Путин и Ердоган ще се помирят зад каузата "Борбата с ИД" Гневът на Русия е оправдан, но виждаме и поведението на Турция- иска помирение. Затова за радост на всички, които искат благоприятно приключване конфликтите в Азия, в Сирия, Ирак, Афганистан, спиране потока бежанци- то ще се случи и с участието на Турция и разбирателство между Турция и Русия. Ако не ИД ще победи всякаква коалиция без Турция. Всякаква атака без Русия,
Време е и ние българите да спрем да се делим на русофили и русофоби. Да застанем зад добрите сили , коалиция от ЕС, Русия, Турция срещу ИД.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Разбирам те, Германтигър!
27.11.2015 21:28
Да , обикновените руснаци не искат война, това го знам със сигурност!
Знам ,че са и добри войници, независимо ,че не искат война От очевидец го знам, за случая с героя Парашкев, за военните действия ,предхождащи Драва и за самата Драва Как са атакувани само нашите позиции, като изцяло са избегнати руските Така се е спасил и баща ми, без разбира се , да знае плана на атаката

Сега ,не мога да кажа какъв е точно Путин!?
Да, знам , че е бил в службите, но това не го прави автоматически престъпник Той добре комуникираше с предишните американски президенти, а дори и с този в началото
От случая в Турция ,не може да се извади заключение, че ще се възползва от него Ако е такъв, какъвто се описва, веднага би се възползвал
Поводът е прекрасен за това Но не го направи Защо?
Ами , мисля ,че е ясно, чака извинения и както се казва, посипване на главата с пепел по Български! Не мисля, че турците не разбират какво се иска от тях, но хитруват А иначе е глупост да се твърди, че не са разбрали какъв самолет са свалили Може ли да се вярва също, че милиони емигранти са прекосили стотици километри в държавата им и те не са разбрали ? Ами защо не са така безкомпромисни към тях? защо не си пазят така сухопътната граница, тя е добре очертана, за разлика от въздушната?
Да се върнем на Путин Той не потвърди, но еи не отрече Българския произход на фамилията му Да не би това да влияе на поведението му- Българският произход?!
Явно истината за него не е такава, каквато се иска да бъде на някои

Не ме бъркай , като култура, постижения , аз предпочитам други страни
Но в обикновения руснак, изключвам парвенютата, каквито навсякъде ги има и мутрите също, има нещо много дълбоко, много човешко, което за съжаление вече липсва при нас
А Путин за мен е загадка, но не мога да отрека, че постъпките му са лишени от разум!

Хубава вечер!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави, Зав!
27.11.2015 21:39
zaw12929 написа:
Цялата тази пушилка е само премерване на възможностите колко могат да си навредят , защото на 30 ноември в Париж Путин и Ердоган ще се помирят зад каузата "Борбата с ИД" Гневът на Русия е оправдан, но виждаме и поведението на Турция- иска помирение. Затова за радост на всички, които искат благоприятно приключване конфликтите в Азия, в Сирия, Ирак, Афганистан, спиране потока бежанци- то ще се случи и с участието на Турция и разбирателство между Турция и Русия. Ако не ИД ще победи всякаква коалиция без Турция. Всякаква атака без Русия,
Време е и ние българите да спрем да се делим на русофили и русофоби. Да застанем зад добрите сили , коалиция от ЕС, Русия, Турция срещу ИД.


Вероятно имаш право!

Турция сега е поставена в положение на подкрепяща ислямска държава И с всички сили и средства ще се мъчи да опровергае това!
Защото резултатът ,минималният , ще е изолиране от Европа, към която иначе се стреми!

Приятна вечер!
цитирай
9. merlin68 - Метани за сега няма да има, може би на ...
27.11.2015 22:25
Метани за сега няма да има, може би на по-късен етап. За сега сме ербап като Местан зад който стои Ердоган, та така и Ердоган зад който за сега стои Чичо Сам. Чичо Сам обаче стоеше и зад Саакашвили като го побутна смело да се сбие с Русия. Турците са мазна, хлъзгава материя, но Чичо Сам е още по мазен и хлъзгав, та тепърва предстои да се види до кога и кой ще е ербап и кога ще дойде време за метаните.
На пръв поглед изглежда, че Турция няма интерес от това което направи, но турците никога не правят нещо хей така импулсивно... обещал им е нещо Чичо Сам. Турците също много добре знаят, че чичото е хлъзгав, но явно обещанието му е много изкусително и те се юрнаха.
Е предстои да видим, боя се обаче, че за нас глетката няма да е хич хубава.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю Мерлин!
27.11.2015 23:21
По начало има голямо несъответствие
Милиони преминават сухопътната им граница и над хиляда километра прекосяват безпрепятствено през цяла Турция
Но виж, въздушната е неприкосновена Докато сухопътната е маркирана, самолетът не ми е много ясно какъв уред има на борда, който да следи въздушната граница? Сигурно има, но с тази скорост на самолета, няколко секунди са километър за него, как да не прекоси, дори при маневра границата
Нещо наистина подло и скрито има тук!
Не разбрали чий бил самолетът?!
Сериозното обвинение към тях сега е, че именно те подкрепят тази Ислямска държава, с тази разнопосочност в действията си по суша и въздух?!
Ами Византия/ ИРИ/ точно по този начин, с масово пропущане, без контрол от граничар
ите или по- точно - срещу заплащане е била заселена от Османлиите, които после сложили ръка на Империята и за малко не са успели да направят това и с цяла Европа!
Сегашното действие прилича на опит за повторение на сценария в нови условия
Дано само така да изглежда Ама май е и така
Ето, още в началото си показаха рогите
Който не се поучава от уроците на историята, после ги изучава , но като потърпевш!
Спокойна нощ, Мерлин!
цитирай
11. merlin68 - Много точен исторически паралел! ...
27.11.2015 23:32
Много точен исторически паралел! То като погледнеш и с Рим е било точно така - космополитна работа.... и на края "последният римлянин" Аеций се оказва скит от Силистра. Те така и с последният европеец, някой французин от Мароко.
цитирай
12. mt46 - Поздрав!...
27.11.2015 23:33
Действието на Турция не е грешка, а преднамерена провокация. Вероятно със съдействието на САЩ...
цитирай
13. didanov - здравей
27.11.2015 23:42
преди няколко седмици американците се опитаха да убедят кюрдите да нападнат сухопътно Ракка, столицата на ИД с тяхна въздушна подкрепа и така да оберат малко лаври от войната в Сирия,но в същотото време предвиждайки сериозни загуби от кюрдска страна да ги отслабят и по този начин Ердоган да ги удари в гръб и да ги неутрализира за дълго. Турците преди не даваха да излитат самолети на НАТО от техни бази преди американците мълчаливо да се съгласят, турците да бомбардират кюрдите. Това беше условието им. Кюрдите не се съгласиха да играят по свирката на американците и резервния вариант за екшън явно бе договорен преди дни в Анталия със свалянето на руския самолет. win win ситуация за Америка се получи.
прав си Ердоган можеше да спечели(морално) с придружаването, а не със свалянето на самолета (макар, че за 17 секудни какво ти придружаване). Ердоган дори и да не направи метан на Путин, може да направи живота на нас и на Балканите черен, само пускайки наведнъж милион-два бежанци през България (което умишлено в момента не прави поради нуждата му от българския троянски кон в ЕС). Друг е въпроса дали някой ще иска да остане у нас. Поздрави
интересно изкаване направи един бивш американски генерал на ВВС на АЛяска - бил е свидетел на многобройни навлизания на руски самолети в американското въздушно пространство, но никога не се е стигало до сваляне на самолет - това е най-крайна мярка. Или просто провокация.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Хубаво, че напомни и за края на Рим, Мерлин!
27.11.2015 23:45
За някой, от състрадателност, за други- от алчност, но този поток беше безобразен
за какво служи границата, след като няма контрол
Плюс това тези хора не са божи кравички, предупреждавахме за това Атентати, взривове-всекидневно
Сигурно има изстрадали хора , но сред тях могат да се крият и терористи, много са удобни нещастниците за прикритие
Е, видя се резултатът

Спокойна нощ!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
27.11.2015 23:53
И аз така мисля, едва ли е грешка, а за да си позволят подобно нещо, явно има осигуровка от някой голям

Някой си играе с огъня, може би защото е далече от него и му е изгодно

Мнозина ругаят Путин, но явно не си дават сметка в каква сложна ситуация е поставен
Трябва да имаш железни нерви, някой да се подиграе с тебе и въпреки това ,да не го смачкаш, каквото реално заслужава
Заради мирът в света!
И това да стане в една справедлива кауза, за която Русия помага
много може да се каже
Но явно някои "борци" срещу ислямска държава тъчат на два стана!

Спокойна нощ!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
28.11.2015 00:37
благодаря ти за поредния уточняващ коментар!
Със сигурност има задкулисни игри и това е много непочтено по отношение на Русия, която се нагърби да вади горещите кестени!
Някой има интерес от разбутване на статуквото в света
А то носи много пари, естествено за тях!

Спокойна нощ!
цитирай
17. germantiger - ...
28.11.2015 10:53
Тук може да си говорите и на руски, аз също бих могъл, макар че няма да пригласям в "хора".

Впрочем не се сещам Путин да е отрекъл еврейския си произход и за това има в пъти повече инфо, фотоси и "изследвания" отколкото за нещо българско в него.

Не съм казал, че принадлежснмотта му в КГБ го прави престъпник. Просто за мен той е боклук, "враг", а за вас нещо друго - въпрос на оценка, не на претъпност. Впрочем за много от вас и СССР не е престъпен, и защо да е - той и сега не е за маса българи, за Германия няма да сравнявам - тя още по българско червено време беше най-фашистко зло.

Та руснаци сте си вие и в това няма нищо лошо, дори трябва да ви радва това.
цитирай
18. germantiger - ...
28.11.2015 10:57
Все пак да уточня - аз не съм фен на Турция, Боже?!
Освен това като култура руснаците са ми нива над турците симпатични и уважавани.

По темата за Су-то нямам позиция, зщаото не се интересувам и не знам конкретика, няма и да се интересувам, нито ще науча - най-вероятно не.

Лек ден и живи-здрави.
цитирай
19. andorey - Здравейте г-н Симеонов! От ...
28.11.2015 12:06
Здравейте г-н Симеонов!

От наблюденията и коментарите, които чета за войната в Сирия вече близо 5 години, особено в последно време, стигнах до следните изводи.
Башар Асад защитава това, което е останало от Сирия и въпреки че нашите и световните медии го изкарваха много лош, той се оказа всъщност защитник на светската държава срещу ислямския фундаментализъм. Това го разбират все повече хора... Русия застана зад Башар Асад, а Турция е срещу него - това е.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
28.11.2015 12:08
Никак не съм съгласен с първия ти коментар, особено с лепването ми на подобен етикет?!
Откъдето и да се погледне, това сваляне на самолета е безумие Такива самолети обикновено са придружавани от изстребители, защото са безпомощни, ти знаеш това ,че още от ВСВ е така
Факта ,че не е придружаван, говори, че не се чувства застрашен от Турските ВВС, които са декларирали, че са съюзници
И какво излиза?
"Съюзниците" са съюзници на ислямска държава
Безпрепятствено от сухопътната граница пущат милиони, сред тях удобно прикрити със сигурност и терористи, но виж, по въздух, нещата стоят принципно, там и съюзниците са голяма заплаха

Аз не знам как ще измият това петно, че лъсва една гадна за тях истина, нямам предвид само свалянето на съюзнически самолет, а, че де факто поддържат Ислямска държава!
С осигуряване на свободно придвижване към Европа на непроверени хора , а в същото време са много принципни към съюзници, които не ги заплашват с нищо?!
Дори американците казват, че многократно над Аляска са засичали руски самолети, но нито веднаж не са свалили някой Това е изключителна и крайна мярка
Аз не разбирам, в случая уж са съюзници, вместо да предоставят гранична свободна зона за съюзнически самолети, те я затварят В същото време приемат непроверени бежанци и ги насочват към Европа
Що за логика има тука?!

Приятен ден!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Поздрави, Андрей!
28.11.2015 12:22
Така е, прав си!
До нас е едно заведение на сириец Той е от християните, избягал е от Сирия на времето по религиозни причини и е женен за Българка

Когато стане дума за режимите в Сирия и Ирак, дори и шеговито, физиономията му се променя
Казва например за Садам Хюсеин, че" терорът" там се е изразявал в проверки по домовете Обект е бил хладилника, дали има храна в него Ако няма ,се зарежда, след разпит защо е празен?
Явно висши интереси диктуват разбутването на иначе уредените до скоро арабски държави
Е, сигурно не са били рай за всички, но това какво е пък сега?
Ако е толкова добро, защо има такова масово бягство от тях?
Какво е доброто за Европа в случая?
Някои оптимисти твърдят, че по този начин България ще реши проблемът с популацията?!
Ами дали по този начин няма да реши и проблема с местните Българи?!
Може би затова някои тук скачат, като чуят за местен произход на Българите?!
Ами не е ли по-добре да приемем, но по договор, хора от Индия и Китай, за да "решим "проблема, вместо такива!?

Приятен ден!
цитирай
22. germantiger - ...
28.11.2015 13:27
13:13 - ...
Може би си фен на ниския мъж с нежно лице, мастит на гърдите - аз не съм му фен, защото руския боклук като политика и армия ми е познат.

Що иде реч до мечкадарите... преди десетилетие (а и сега) им режеха главичките на 18-годишните русначета по Кавказ, после и в Дагестан...

И да не ме припознаеш във фен на брадати и рязани, те са ми най-омразни!
Просто и тия руските, комунистическите с онзи начело от КГБ са ми лайна, за друг може да не са.
Коментарът чака одобрение

......

13:20 - ...
И веднага ти давам пример за тия с постерите, уоллпейпърите и ербаплийските некадърни руснаци - не пример от ВСВ, там са се посрали буквално в първите години, давам ти друг факт:

Новогодишната нощ на 1995 г.Грозни - от три "страни" по три пътни артерии руснаците навлизат в града... в началото ги пропускат и после започват да ги избиват - с гранатомоети, с прости гранати и с баки/контейнери вкл. с напалм.

131-А БРИГАДА ГУБИ 20 ОТ ВСИЧКИ СОВИ 26 ТАНКА
102 ОТ ВСИЧКИ СВОИ 120 БТР-А
ВСИЧКИ 6 ЗСУ "ТУНГУСКА"

"мечки" - "ташак"...
Коментарът чака одобрение

Проблема със свалянето на самолета е само един за българите - че ви посраха русията, е за това ви боли и за това сега се ежите колко велика, колко силна, колко ербап, пъкл колко какво била русия - ей "туй ви е цялата болка" че им свалиха един "бомбардир", но вие сте адски чувствителни.

Руснаците много пъти са били бити, но вие нито знаете всичко това (евентуално част от това може и да ви се мержелее като конкретика), и второ - голям яд, голямо пръскане по шевовете, че свалили един - сега мечтата на бол българи е ако може казаците да свалят 100 турски джета, половин турция да изчезне и милион турци да лижат руски .ишки или .ъз

Това разбира се, мен особено не ме засяга защоито турци и руснаци винаги са ми били през...
цитирай
23. germantiger - ...
28.11.2015 13:30
Пишеш ми за ИДИЛ и че турчаците били с тях - вероятно открихме топлата вода с това?

Занеше ли го това от бол време - знаеше го ти, аз и почти вскеи друг

не това ви е болката, болката ви е че турчак свали руснак, ей това ви е... и имате право да ви е това или друго

мисълта ми е, аз просто споменавам лицемерието ви на малки руснаци
цитирай
24. leonleonovpom2 - Не си прав, германтигър!
28.11.2015 13:52
Не гледам от позиция, кой кого е свалил
И подобен , американски самолет/ това никога няма да направят, разбира се/ да бяха свалили, нямаше да изпитвам радост и да ги хваля
Както, вече не си спомням подробности, Израел мисля ,че беше свалил турски самолет
Не са наред нещата Искат Европа, пишат се съюзници, а действат срещу европа и съюзници
не е голямо геройство да свалиш в гръб подобен самолет, той е беззащитен Ако беше придружаван от изстребители, дали щяха да проявят подобно " геройство"?
Просто е излагация подобно действие Ако са получили съвет такъв отнякъде, той е целял това и нещо по- голямо
Трябва да се мисли в такива ситуации Не сваляй самолета, но после засипи с протести всички възможни места, светът ще е с тебе!
А сега дори и Обама се въздържа да ги оправдае
Ами на светът му трябва малко за една нова СВ Един такъв инцидент може да се окаже и искрата за нея
Ако Путин беше наистина такъв, какъвто се описва, то тя сигурно би била факт при такъв инцидент
Светът има само един изход, разбирателство между различните, то тъкмо като че ли се появи и изведнъж, някой сипа катран в кацата с мед
Надявам се, че този път правилно ме разбираш, по важно е да има спокойствие и мир, никой не мразя на тема националност, всеки народ има неща , на които се възхищавам и признавам - но пример за германците подробно мога да ти напиша цяла статия на тази тема!
За турците също съм дал в изложението само някои неща за уважение, но има и други Те са съхранили стари обичаи, които ние сме захвърлили, уважават достойния човек и в миналото и сега и много други

Но ,че не се знае точно по какви причини е допусната сериозна и опасна грешка във всяко едно отношение, това според мен поне е очевидно!

Приятен ден!
цитирай
25. germantiger - ...
28.11.2015 14:08
ТИ НЕ гледаш от тази позиция, но над 90% от русофилиуте в сайта гледат точно така и ти мисля също си го забелязъл, ако не си кривиш душата :)

Разбира се, че има някаква игра във всичко там що е русия, турция, близък изток сащ, но аз не мога да отсъдя, освен че всички втази игра са ми противни.

Приятен ден и ползотворен и за теб!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Да, така е , Германтигър!
28.11.2015 21:45
germantiger написа:
ТИ НЕ гледаш от тази позиция, но над 90% от русофилиуте в сайта гледат точно така и ти мисля също си го забелязъл, ако не си кривиш душата :)

Разбира се, че има някаква игра във всичко там що е русия, турция, близък изток сащ, но аз не мога да отсъдя, освен че всички втази игра са ми противни.

Приятен ден и ползотворен и за теб!


За съжаление, всички ние, тук в Европа сме заложници на тези игри, едно е сигурно, свързани с много пари!

Спокойна нощ!
цитирай
27. batogo - !!!:)))
29.11.2015 10:08
Леоне, когато някой, с когото ще правиш бизнес реши, че може спрямо теб да прилага правилата на силата, а не на разума и ти трябва да го търпиш, това е лош сигнал за перспективите на бизнеса, защото бизнесът е игра между равноправни партньори. А когато не зачиташ правилата на играта и правата на по малките, защото се смяташ за велик месия, идва моментът на отрезвяването, защото иначе става самозабравяне, а животът не търпи самозабравянето. Така, че няма нужда от метани, когато си постъпил според закона за неприкосновеност на своя суверенитет. А отстояването на всеки суверенитет, както знаем е свързано с рискове, но и с удовлетворение, защото се плаща цената на Свободата.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
29.11.2015 17:18
Принципите са такива, съгласен съм!
Но на тези изначални правила трябва да държи и този, който изисква от ответната страна да ги спазва!

Сега ще направя едно тълкуване по факти
И Русия и Турция декларират, че се борят срещу терористите от ислямска държава
Турция е особено принципна по отношение на въздушните си граници, не знам/ сигурно има/ с какъв уред се маркират в самолета, но в същото време сухопътната и граница е разграден двор?!
Милиони минават от там и не само минават, ами и прекосяват Турция, цялата, за да отидат в Германия!
Има ли Турция споразумение с Германия и другите страни за такъв ход? Да им препраща бежанци!
Милосърдие! Да , ама иска милиарди за него!
А,пропо, какви гаранции дава, че с тези окаяници, удобно прикрити сред тях, а често и видимо, няма хора с долни спрямо приемника намерения?

И още нещо Доколкото разбирам , а и от описанието, това е реално един товарен военен самолет, който не може да се защитава при нападение Уязвим е, не е изтребител И не е охраняван Той не е заплаха за Турция Ударен е и изотзад, не челно
Не звучи никак убедително извинението, че не разбрали, че е фактически съюзнически самолет, не е вражески Нямам нищо против, дано мине и се размине всичко
И американците им казаха, че това е абсолютно крайна мярка! Ами някой пернат държавен ръководител от такова нещо може и война да предизвика Не си ли правят такава сметка или това искат, които са го направили?!

Такова мерене с двоен аршин не е редно Едно на Земята, друго по въздуха
Какво излиза?
От една страна стимулират бежанците да нахлуват, а и не само бежанците, което е най- страшното и дай боже да не се прояви изобщо, а от друга затрудняват ликвидирането на основната причина за тази миграция
Ами значи са в кюпа на инициаторите, така излиза!
Разминаване между думи и дела
Протестирай, ескортирай самолета, дори е редно и да си затварят очите при такива дребни нарушения, след като със затваряне на границите си горе, затрудняват действията на авиацията

Приятна вечер!
цитирай
29. didanov - малко уточнения леоне
30.11.2015 01:49
След свалянето на руския самолет въздушните нарушения на турски самолети на гръцка територия намаляха от 4-5 на ден (!) На нула. Случайно ли е това? Турският изстребител свалил руският бомбардиравач излита заедно с излитането на втория от базата му-ф16 лети кръгово чакайки бомбардировача да приближи максимално турската граница, тогава му излиза в гръб изстрелва ракетата и се прибира. Поставените на удобни места камери снимат падащия самолет..горещата линия между москва и анкара мълчи, а турция излиза с декларация към...нато? Единият парашутист е разстрелян от турски гражданин член на фашистка група воювала в ирак. Синът на ердоган пуска 10тия си новичък танкер на вода, през игелско турската граница дневно преминават 30 000 барела нефт на занижени цениа малкият ердоганчо ги продава ва пазарни цени, летално. Баща му не отрича че нефт преминава границата, но според него това се прави с цел.....унищожението му! Само дето няма никакви доказателства за тяхното унищожение. Когато сирийската армия сваля турски самолет навлязъл в сирия да бомбардира кюрди в нач.на войната ердоган казва, че при такава скорост всеки самолет може да сбърка и да се отклони итова е нормално! Сирийската армия залови 6 км колона от цистерни с турска регистрация, на територия контролирана от игил. Според бежанец най-лесно е да си осигуриш нередовен паспорт в турция като в случая не трябва да търсиш контрабандисти...а да попиташ най-близкия полицай! Само 600 евро! Оградата на турската граница е висока...1метър а единственото което правят граничарите е да те подканят по-бързо да прескачаш за да те не види някой...двама от прескочилите оградата са двама от парижките атентатори.
цитирай
30. batogo - !!!:)))Благодаря, Леоне!
30.11.2015 09:06
Три неща, които отслабват тезата ти: 1/ Самолетът е бомбардировач! 2/ Русия защитава удобен за нея режим, а не се бори с И.Д. , следователно не е съюзник!
3/ От затваряне на очите пред руските набези, тя стана империя и съсипа много народи. А пилотите на самолета са предупредени многократно да променят курса, но не го правят?! Военните не са врачки, за да разчитат намеренията, затова спазват правилата, установени от международното право. Хубав ден!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
30.11.2015 18:29
Имам друга информация Че точно там са болниците на Идил и това кръжене на руския самолет притеснява поддържащите ги
Не знам точната истина, но проблемът идва от нашата съседка Безконтролно пропуска всякакви от сухопътните си граници и ги насочва към Европа
Много те уважавам, по горе съм коментирал, коментар № 10, как е завладяна ИРИ
По същата схема като сега
А после, за малко не са превзели и цяла Европа
Никак не е безобидно едно такова нашествие
Изводът ми беше, че който не вади поука от уроците на историята, после ги изучава, но като потърпевш
Повярвай ми, щях да защитя всеки самолет на мястото на руския
Защото ясно проличава двойната игра на съседите И ние много трябва да внимаваме с Русия Защото утре , ако опасността влезе при нас, няма кой да ни защити, нямаме нищо, нямаме и реални приятели
Тези които ни се пишат приятели сега, са подвластни на познатото до болка-Няма вечно приятелство, има вечни интереси
А в интересите им не влиза да ни са приятели

Хубава вечер!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
30.11.2015 18:36
Благодаря ти!
В случая и най-най непредубеденият би трябвало да стане ясна мръсната двойна игра на Турция!
Тя подпомага заливането на Европа със съмнителни бежанци, под претекст, че воюва с Идил
затворила е въздушните си граници, но широко е отворила сухопътните
Ти пишеш история, знаеш, че по същия механизъм, как то сега се наводнява Европа, на времето същото е станало с ИРИ
За трети път го пиша тук

КОЙТО НЕ ВАДИ ПОУКА ОТ УРОЦИТЕ НА ИСТОРИЯТА, ПОСЛЕ ГИ НАУЧАВА, НО КАТО .....ПОТЪРПЕВШ!

Хубава вечер!
цитирай
33. pvdaskalov - * ! *
30.11.2015 20:12
Изчетох всичко и стигнах до извода, че заради метана трябва да се правят метани.
Поздрави, Лео!
П и е р
цитирай
34. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю Пиер!
30.11.2015 21:52
Развесели ме!
Да, метанът е важен фактор в съвременността! И единият, като чупка в кръста под минимум 90 градуса , и другият като промишлена суровина и модерно гориво
А Ердоган трябва да се съобрази и с двата метана
Ако наистина в него има кръв на ЕРтоглу- синът на каталунския херцог

Но нещата се избистрят, лъсват намеренията, дано ние бързо се вземем в ръце, нямаме друг изход!

Спокойна нощ!
цитирай
35. batogo - !!!:)))Благодаря, Леоне!
01.12.2015 14:25
Нещата са многопластови, така е. И често - трудно предвидими, безспорно. Но де юре и де факто ние сме член на ЕС и Алианса, които са поели ангажимента да ни защитават в случай на нужда.
Да очакваме защита от Русия, която ни е отнела толкова много, чиито фирми у нас не си плащат данъците и скачат срещу всяка проверка и която реагира негативно на всяка наша проява на суверенитет, е меко казано наивно, дори смешно. Все едно да поверим на лисицата да ни пази кокошките.
България е направила своя цивилизационен избор и всеки родолюбив българин би трябвало да уважава този избор и да работи за неговото утвърждаване, след като той е исторически факт. Ние винаги сме били, сме и ще бъдем част от Европа, не от Русия, доколкото съм запознат и е естествено да се държим като част от Европейската общност, която подпомага демократичното ни развитие. Така мисля аз. Хубав ден!
цитирай
36. leonleonovpom2 - Поздрави, Огняне!
01.12.2015 14:57
Принципно различия нямаме!
В Европа сме и трябва да сме с нея
Единственото което не одобрявам, че това не налага конфронтиране с Русия
Или официалната ни линия е, че сме с Европа, но не против Русия
Между другото Русия също е в Европа Тя трябва да има място в нея Докато има два полюса в Европа, ще има и искри -войни
Но това няма да стане бързо , дано само да не е късно

За руските фирми имам особено мнение, често те са параван и зад тях се крият чеда на бивши наши величия
Работил съм в подобна фирма и процесът горе долу е ясен
Подлостта на бившите БГ комунисти, сега социалисти е, че насочват вината за извършените от тях мръсотии към собствения им народ към външен източник, който често няма директно участие и не е инициатор на разграбването , осъществявано тук
Е, като любезно му се дава дял и той си го взема, вече може да отнесе част от укорите

А за южните ни съседи-трябва много да внимаваме Много висшестоящи считат тази земя за тяхна, както и империята
Лъсна една истина- че под формата на борба с ИДИЛ, те всъщност я и подкрепят
И пращат бомби със закъснители-бежанци в Европа
Да, сега се взе решение да си ги задържат срещу пари, дано има ефект
Това е хубав начин да спрат да правят"подаръци" на Европа, след като нямат интерес Потокът нормално ще спре, най- много да е съобразно отпуснатите пари
Явно мръсната двойна игра беше хваната или по- точно, вече нямаше как да се дава вид, че я няма
Те са коварни, това не бива да забравяме Те окупираха част от Кипър и въпреки Нато НАТО не успя да попречи на това!

Приятен ден!
цитирай
37. batogo - !!!:)))Благодаря за смисления отговор, Леоне!
01.12.2015 18:40
В крайна сметка неизбежно всеки ляга на това, което си е постлал, затова е добре да се внимава в избора на постеля... Приятна вечер!
цитирай
38. leonleonovpom2 - Да, така е Огняне!
01.12.2015 20:35
Трябва много да внимаваме и да не се осланяме на голи декларации!
Защото много лесно можем да станем тяхна жертва!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10003764
Постинги: 1430
Коментари: 30404
Гласове: 107392
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031