Постинг
08.02.2016 21:24 -
Кой да ни пази
Боже, пази ме от приятели,
от враговете сам ще се пазя
Тези дни стана ясно, че приятели от Нато ще пазят небето ни! Защото ние сме я докарали до там, че да не можем да го пазим
Връщам се в годината, която отслужих в Ямбол В съседство с нашия полк беше авиационният Той беше най - елитния в дивизията Негласно им завиждахме, особено за порциона, равняващ се на три наши
Веднаж ме командиронаха и до летището в Безмер Не можах да преброя самолетите, но сигурно бяха над сто Защото имаше и във въздуха На другия край на България, Габровница , имаше голямо военно летище Край Бургас - също Предполагам, че военните ни самолети от всички категории са били не по- малко от хиляда....
Тази година в Ямбол беше изпълнена с военни учения, като най- голямото от тях беше под командването на Варшавския пакт, в присъствието на главнокомандващия маршал Якубовски
И на мен, двадесет и няколко годишен младеж беше поверено началото на това учение Взривяване на симулативна атомна бомба, която представляваше напалмов фугас Ефектът беше като гъба на атомна бомба
Така се разглеждаше началото на модерната война тогава Противникът хвърля атомна бомба, военните се оттеглят на безопасно място, определено от химика и след като последствията от взрива отминат, почва настъплението
Обикновено се " оттегляхме" в Сакар планина и после почваше"щурмът" До Истанбул/ там не ни чакаха посланиците на Англия и Австро- Унгария/!
Това беше занимателното Срещу нас имаше десетократно по многочислена армия- 450 хиляди души Индивидуално, със сигурност ги превъзхождахме, но количествено!?
В почивките, тези които имахме достъп до висшето началство, задавахме пиперливи въпроси от рода ,можем ли да притиснем тази огромна аармия, така, че тя да отстъпва панически?! Веднаж един от тези военни каза:
-Момче, всичко това е проформа и никой не се заблуждава във възможностите ни Нашата цел е да удържим на Стара планина агресорът максимум три дни, както на Шипка! Направим ли това, върху него ще се стовари най- мощната военна сила, съществувала някога Реално в никой план не се предвижда стигане до Истанбул от нашата армия самостоятелно!
Да и тогава разчитахме на чужда помощ , но имаше стотици Български самолети и хиляди Български войници Наистина , България беше далече от военното си могъщество през двете Бълкански войни и ПСВ Но имаше и собствена защита, за която се считаше, че може да изиграе роля на Опълчението през Освободителната война!
А това опълчение, предизвикващо първоначално присмех с вида си, е извършило подвиг, съизмерим с този на спартанците на Термопилите! Как да не млъкнеш, когато в прав текст ти се казва, че очакват такъв подвиг и от тебе!
Един от признаците на държавността е възможността да я защитиш Да си в състояние да защитиш държавата първо сам, а едва след това, ако е необходимо да разчиташ и на помощ
Не е ясно , как от стотиците самолети се стигна до там, да нямаме годни самолети И между другото тези самолети не бяха от Балканската война, имаше множество от тях последна дума на военната техника
Защо и как се е стигнало до сегашното плачевно състояние!?
Да разчитаме на тези, от които със зъби и нокти се пазехме, сега да ни защитават?!!
от враговете сам ще се пазя
Тези дни стана ясно, че приятели от Нато ще пазят небето ни! Защото ние сме я докарали до там, че да не можем да го пазим
Връщам се в годината, която отслужих в Ямбол В съседство с нашия полк беше авиационният Той беше най - елитния в дивизията Негласно им завиждахме, особено за порциона, равняващ се на три наши
Веднаж ме командиронаха и до летището в Безмер Не можах да преброя самолетите, но сигурно бяха над сто Защото имаше и във въздуха На другия край на България, Габровница , имаше голямо военно летище Край Бургас - също Предполагам, че военните ни самолети от всички категории са били не по- малко от хиляда....
Тази година в Ямбол беше изпълнена с военни учения, като най- голямото от тях беше под командването на Варшавския пакт, в присъствието на главнокомандващия маршал Якубовски
И на мен, двадесет и няколко годишен младеж беше поверено началото на това учение Взривяване на симулативна атомна бомба, която представляваше напалмов фугас Ефектът беше като гъба на атомна бомба
Така се разглеждаше началото на модерната война тогава Противникът хвърля атомна бомба, военните се оттеглят на безопасно място, определено от химика и след като последствията от взрива отминат, почва настъплението
Обикновено се " оттегляхме" в Сакар планина и после почваше"щурмът" До Истанбул/ там не ни чакаха посланиците на Англия и Австро- Унгария/!
Това беше занимателното Срещу нас имаше десетократно по многочислена армия- 450 хиляди души Индивидуално, със сигурност ги превъзхождахме, но количествено!?
В почивките, тези които имахме достъп до висшето началство, задавахме пиперливи въпроси от рода ,можем ли да притиснем тази огромна аармия, така, че тя да отстъпва панически?! Веднаж един от тези военни каза:
-Момче, всичко това е проформа и никой не се заблуждава във възможностите ни Нашата цел е да удържим на Стара планина агресорът максимум три дни, както на Шипка! Направим ли това, върху него ще се стовари най- мощната военна сила, съществувала някога Реално в никой план не се предвижда стигане до Истанбул от нашата армия самостоятелно!
Да и тогава разчитахме на чужда помощ , но имаше стотици Български самолети и хиляди Български войници Наистина , България беше далече от военното си могъщество през двете Бълкански войни и ПСВ Но имаше и собствена защита, за която се считаше, че може да изиграе роля на Опълчението през Освободителната война!
А това опълчение, предизвикващо първоначално присмех с вида си, е извършило подвиг, съизмерим с този на спартанците на Термопилите! Как да не млъкнеш, когато в прав текст ти се казва, че очакват такъв подвиг и от тебе!
Един от признаците на държавността е възможността да я защитиш Да си в състояние да защитиш държавата първо сам, а едва след това, ако е необходимо да разчиташ и на помощ
Не е ясно , как от стотиците самолети се стигна до там, да нямаме годни самолети И между другото тези самолети не бяха от Балканската война, имаше множество от тях последна дума на военната техника
Защо и как се е стигнало до сегашното плачевно състояние!?
Да разчитаме на тези, от които със зъби и нокти се пазехме, сега да ни защитават?!!
Тагове:
Вълнообразно
© Полша, Румъния – А България пак отсъст...
Във Вашингтон и Лондон се уплашиха от си...
Описание на типичният антибългарски бокл...
Във Вашингтон и Лондон се уплашиха от си...
Описание на типичният антибългарски бокл...
Следващ постинг
Предишен постинг
Хаха гледай ти, светът наистина е малък, а занятието в Ново село беше показно и в два етапа;
Първо пред Дипломатическия корпус и Стопанския актив на окръзите на които бе разположена Трета армия водени от Дража Вълчева.
Втория етап, пред м-л Якубовски и военните министри посланици, аташета и т.н от страните на ВД.
Цялата дандания беше 40дни първо стрелби груби и по прецизни тренировки.
Този театър се водеше от заместник началник щаба /оператора/ на трета армия. С една Р105М обслужвах точно този човек. С показаллка в дясната ръка той показваше на ограмна карта къде и какво ще се види а с потупване на лявата по бедрото си ми даваше знаци, само аз бях на „дистанционно“ колегите ми си имаха по една „шапка“ до тях си но и повече работа.
Така, че явно си гръмнал атомната бомба след като аз съм ти наредил, така че те освобождавам от отговорност! :)))
цитирайПърво пред Дипломатическия корпус и Стопанския актив на окръзите на които бе разположена Трета армия водени от Дража Вълчева.
Втория етап, пред м-л Якубовски и военните министри посланици, аташета и т.н от страните на ВД.
Цялата дандания беше 40дни първо стрелби груби и по прецизни тренировки.
Този театър се водеше от заместник началник щаба /оператора/ на трета армия. С една Р105М обслужвах точно този човек. С показаллка в дясната ръка той показваше на ограмна карта къде и какво ще се види а с потупване на лявата по бедрото си ми даваше знаци, само аз бях на „дистанционно“ колегите ми си имаха по една „шапка“ до тях си но и повече работа.
Така, че явно си гръмнал атомната бомба след като аз съм ти наредил, така че те освобождавам от отговорност! :)))
getmans1 написа:
Хаха гледай ти, светът наистина е малък, а занятието в Ново село беше показно и в два етапа;
Първо пред Дипломатическия корпус и Стопанския актив на окръзите на които бе разположена Трета армия водени от Дража Вълчева.
Втория етап, пред м-л Якубовски и военните министри посланици, аташета и т.н от страните на ВД.
Цялата дандания беше 40дни първо стрелби груби и по прецизни тренировки.
Този театър се водеше от заместник началник щаба /оператора/ на трета армия. С една Р105М обслужвах точно този човек. С показаллка в дясната ръка той показваше на ограмна карта къде и какво ще се види а с потупване на лявата по бедрото си ми даваше знаци, само аз бях на „дистанционно“ колегите ми си имаха по една „шапка“ до тях си но и повече работа.
Така, че явно си гръмнал атомната бомба след като аз съм ти наредил, така че те освобождавам от отговорност! :)))
Първо пред Дипломатическия корпус и Стопанския актив на окръзите на които бе разположена Трета армия водени от Дража Вълчева.
Втория етап, пред м-л Якубовски и военните министри посланици, аташета и т.н от страните на ВД.
Цялата дандания беше 40дни първо стрелби груби и по прецизни тренировки.
Този театър се водеше от заместник началник щаба /оператора/ на трета армия. С една Р105М обслужвах точно този човек. С показаллка в дясната ръка той показваше на ограмна карта къде и какво ще се види а с потупване на лявата по бедрото си ми даваше знаци, само аз бях на „дистанционно“ колегите ми си имаха по една „шапка“ до тях си но и повече работа.
Така, че явно си гръмнал атомната бомба след като аз съм ти наредил, така че те освобождавам от отговорност! :)))
Да, България е малка, светът - също!
Ето ,че се срещнахме!
Досега, като повечето средностатистически Българи ме терзаеше фактът, кого да обвиня за "атомната" бомба, така ,че да снема вината от себе си?
Полковник Димов, химикът на дивизията? Да, той ми възложи, но устно, нямам писмена заповед Не става!
Сега, вече с твоето признание, даже го прикрепих в коментара си за по- сигурно, отговорността пада от мен
За пръв път от толкова години ще заспя безотговорно
При нужда, ще се оплача на арменския поп в Диарбекир, това също действа успокоително!
Спокойна нощ и на тебе
Звучи направо страшно, как сме я докарали до там???? А иначе как щяха да ни приемат в НАТО с такива самолети??? Направо сме оцелили шестица от тотото, друг да се мъчи да ни защитава, а ние ще си щракаме с пръсти:))) Тук и арменския поп би се затруднил да ти помогне:))
цитирайи нейното модерно превъоръжаване,защото светът е пред прага на нова световна война, всъщност тя е започнала вече без да се обявява официално, първи ще изгорят тези които не могат да се защитят, елементарно.
то дори да ни пуснат лятото няколкостотин хиляди невъоръжени бежанци наведнъж от Турция пиши ни завзети, та камо ли армия да ни напада.
цитирайто дори да ни пуснат лятото няколкостотин хиляди невъоръжени бежанци наведнъж от Турция пиши ни завзети, та камо ли армия да ни напада.
1902 г. тече изграждането на армия, способна да осъществи националното обединение на нашето Отечество. Редовната армия в мирно време достига до 102 000 души. През 1902 г. България има по-голяма армия от САЩ в абсолютни стойности.
1912 г. Балканската война - При население от 4 430 000 души (над 2 милиона по-малко от днес), по време на Балканската война, България мобилизира 600 000 войника (само с няколко десетки хиляди по-малко от втората по мощност натовска армия днес). Мобилизационния резерв е 714 000 войника.
1916 г. Първата световна война, България мобилизира над 800 000 армия. Тогава по-бедна България от днес, водила тежки войни толкова често, България издържа и храни най-голямата армия в света на глава от населението. Трета пехотна балканска дивизия достига до 43 000 човека. Само една наша дивизия от онези времена надвишава почти два пъти сегашната ни армия.
1944 г. Втората световна война, България мобилизира 450 000 войника преди да участва във войната.В края на 80-те години, България има 2200 танка, а Англия има 2000 танка.
2012-2013 г. - 24 000 души сухопътни войски. Бройката на танковете ни не е желателно да се споменава, защото е смехотворна, ракетите са нарязани. Всичко е разрушено, разпродадено или нарязано.
Къде ли е изчезнала българската армия, от която всички съседи трепереха, това страховито въоръжение, тази мощна държава, с която всички се съобразяваха?Турция - 652 000 армия в мирно време.
*4170 танка
*12 пускови установки за оперативно-тактически ракети
*930 бойни машини на пехотата
*4600 бронетранспортьора
*360 бойни машини на разузнаването
*885 самоходни артилерийски установки
*1330 тежки оръдия
*164 системи за ракетно-залпов огън
*1400 установки за противотанкови ракети
*19 бойни ескадрили
*2 разузнавателни ескадрили
*5 учебни ескадрили
*6 транспортни ескадрили
*1 ескадрила въздушни танкери
*400 самолета Ф-16 и Ф-4 Фантом
*470 вертолета
*110 безпилотни самолета
*13 дизелови подводници
*20 фрегати
*22 ракетни-торпедни катера
*29 миночистача
*106 патрулни кораби
*80 помощни съда
цитирай1912 г. Балканската война - При население от 4 430 000 души (над 2 милиона по-малко от днес), по време на Балканската война, България мобилизира 600 000 войника (само с няколко десетки хиляди по-малко от втората по мощност натовска армия днес). Мобилизационния резерв е 714 000 войника.
1916 г. Първата световна война, България мобилизира над 800 000 армия. Тогава по-бедна България от днес, водила тежки войни толкова често, България издържа и храни най-голямата армия в света на глава от населението. Трета пехотна балканска дивизия достига до 43 000 човека. Само една наша дивизия от онези времена надвишава почти два пъти сегашната ни армия.
1944 г. Втората световна война, България мобилизира 450 000 войника преди да участва във войната.В края на 80-те години, България има 2200 танка, а Англия има 2000 танка.
2012-2013 г. - 24 000 души сухопътни войски. Бройката на танковете ни не е желателно да се споменава, защото е смехотворна, ракетите са нарязани. Всичко е разрушено, разпродадено или нарязано.
Къде ли е изчезнала българската армия, от която всички съседи трепереха, това страховито въоръжение, тази мощна държава, с която всички се съобразяваха?Турция - 652 000 армия в мирно време.
*4170 танка
*12 пускови установки за оперативно-тактически ракети
*930 бойни машини на пехотата
*4600 бронетранспортьора
*360 бойни машини на разузнаването
*885 самоходни артилерийски установки
*1330 тежки оръдия
*164 системи за ракетно-залпов огън
*1400 установки за противотанкови ракети
*19 бойни ескадрили
*2 разузнавателни ескадрили
*5 учебни ескадрили
*6 транспортни ескадрили
*1 ескадрила въздушни танкери
*400 самолета Ф-16 и Ф-4 Фантом
*470 вертолета
*110 безпилотни самолета
*13 дизелови подводници
*20 фрегати
*22 ракетни-торпедни катера
*29 миночистача
*106 патрулни кораби
*80 помощни съда
Точно тази сутрин си мислех да пусна един пост за моята военнта служба, защото аз имам много неща, които мога да кажа. Е, не съм бил в бойно поделение, не съм ходил на военни учения, дори и на тактически учения не съм бил, но там, където бях беше много интересно. Чувал съм различни разкази за бойни учения, за трудностите на военната служба, но моята казарма беше като един празник. Ще се посторая да напиша нещо и за това време ...
Поздрави за далечните спомени!
цитирайПоздрави за далечните спомени!
Няколко въпросчета имам:
1/ Защо развитата по царско време авиационна индустрия след комунистическия преврат е блокирана и оставена да западне?!?!
2/ Защо българският войник винаги е използван като пушечно месо от "братската рус" ?!?!
3/ Ако путинската рус реши да предприеме военни действия срещу България, на чия страна ще се бият путинофилите?!?!
Тези въпроси ми дойдоха наум, докато четях постинга ти. Благодаря за вниманието и хубав ден!
цитирай1/ Защо развитата по царско време авиационна индустрия след комунистическия преврат е блокирана и оставена да западне?!?!
2/ Защо българският войник винаги е използван като пушечно месо от "братската рус" ?!?!
3/ Ако путинската рус реши да предприеме военни действия срещу България, на чия страна ще се бият путинофилите?!?!
Тези въпроси ми дойдоха наум, докато четях постинга ти. Благодаря за вниманието и хубав ден!
8.
getmans1 -
БатОго, тя войната е факт и 1000 самолета, 3000 танка и 500 ракети вече нямат никакво значение ...
09.02.2016 14:51
09.02.2016 14:51
batogo написа:
Няколко въпросчета имам:
1/ Защо развитата по царско време авиационна индустрия след комунистическия преврат е блокирана и оставена да западне?!?!
2/ Защо българският войник винаги е използван като пушечно месо от "братската рус" ?!?!
3/ Ако путинската рус реши да предприеме военни действия срещу България, на чия страна ще се бият путинофилите?!?!
Тези въпроси ми дойдоха наум, докато четях постинга ти. Благодаря за вниманието и хубав ден!
1/ Защо развитата по царско време авиационна индустрия след комунистическия преврат е блокирана и оставена да западне?!?!
2/ Защо българският войник винаги е използван като пушечно месо от "братската рус" ?!?!
3/ Ако путинската рус реши да предприеме военни действия срещу България, на чия страна ще се бият путинофилите?!?!
Тези въпроси ми дойдоха наум, докато четях постинга ти. Благодаря за вниманието и хубав ден!
... БСП дето крещеше, че Турция ще изкупи земята българска и ще ни зароби направи така, че Русия ни зароби. Много ми се иска да прочета нещо за БРИКС, ама в блога йок, много ми се ика да прочета как йоана ще смачка долара ама йок, т.н и т.н. „Хибридната“ война си върви ... така като си вървеше и „студената“ а изхода е предизвестен.
Русия се разпродава защото изпусна момента да се цивилизова, за съжаление когато светът и помогна с високата цена на въглеродите, сега вече ще духа отдавна изстиналата каша.
В момента плашат зайците, ако бяха толкова курназ реалната война вече щеше да ефект, уви единственото което им остава или цивилизация или или позор, в момента спасяват второто!
5. didanov
00:43
България има 2200 танка, а Англия има 2000 танка.
...
Допусната е грешка, понеже уважавам диданов го "казвам" така, иначе бих написал - това са глупости, но това е детайл, не за това иде реч в постинга на леон или коментара на диданов.
...
Моята позиция е ясна - България трябва да има боеспособна, качествена армия в алианса на НАТО. Бългаиря няма такава с редки изключения в отделни подразделения и части, не в съединения и обединения.
България няма това, поне според мен и вината е в българи, руснаци и америакнци, заедно с комшиите - това за мен са виновниците и в този ред по степен на вина - разбира се, мое мнение.
цитирай00:43
България има 2200 танка, а Англия има 2000 танка.
...
Допусната е грешка, понеже уважавам диданов го "казвам" така, иначе бих написал - това са глупости, но това е детайл, не за това иде реч в постинга на леон или коментара на диданов.
...
Моята позиция е ясна - България трябва да има боеспособна, качествена армия в алианса на НАТО. Бългаиря няма такава с редки изключения в отделни подразделения и части, не в съединения и обединения.
България няма това, поне според мен и вината е в българи, руснаци и америакнци, заедно с комшиите - това за мен са виновниците и в този ред по степен на вина - разбира се, мое мнение.
АРМИЯТА Е ЗНАНИЕ, УМЕНИЕ И ОПИТ.
Условията и базата са ПАРИ, МОТИВАЦИЯ И ДОКТРИНА/планиране.
Руснаците желаят слаба България, за да въздействат и зщаото тя е в НАТО и да е слаб член на НАТО винаги мечатещ по руското време... американците желаят слаба България, защото тя беше и още е руско кученце пробито напълно с кадри от съветско, а турците желаят слаба България - ясно защо.
цитирайУсловията и базата са ПАРИ, МОТИВАЦИЯ И ДОКТРИНА/планиране.
Руснаците желаят слаба България, за да въздействат и зщаото тя е в НАТО и да е слаб член на НАТО винаги мечатещ по руското време... американците желаят слаба България, защото тя беше и още е руско кученце пробито напълно с кадри от съветско, а турците желаят слаба България - ясно защо.
kasnaprolet9999 написа:
Звучи направо страшно, как сме я докарали до там???? А иначе как щяха да ни приемат в НАТО с такива самолети??? Направо сме оцелили шестица от тотото, друг да се мъчи да ни защитава, а ние ще си щракаме с пръсти:))) Тук и арменския поп би се затруднил да ти помогне:))
Здравей, Невена!
Добро чувство за хумор!
Аз не знам как може държавник да мисли ,че държавата му друг ще я охранява Ако са наемници, да! Но на наше подчинение, като чуждестранен легион
Но, какво да се чуди човек, имаше един заместник премиер, който казваше
Ега ти и държавата, на която аз съм зам- премиер Значи са наясно какво правят и какво представляват!
Не можем да таксуваме за искрени приятели тези, които ни казват да не се кахърим, можем без армия, те ще ни охраняват!
Хубав ден, Невена!
като ви чета с Батого,
ми светна, че Русия нема нужда да ни заробва,
а некой Миклухо-Маклай за ви изучи
цитирайми светна, че Русия нема нужда да ни заробва,
а некой Миклухо-Маклай за ви изучи
...момчета, това, което сега разказвате като очевидци пъпчивите тийн могат ли да си го представят. Първа армия, Втора армия, хилади самолети, танкове. Видяли ли са носители на ядрени удари наживо (бойните глави не бяха при нас). Пикльовци от електронните игри.
Това коя година е момчета?
цитирайТова коя година е момчета?
didanov написа:
и нейното модерно превъоръжаване,защото светът е пред прага на нова световна война, всъщност тя е започнала вече без да се обявява официално, първи ще изгорят тези които не могат да се защитят, елементарно.
то дори да ни пуснат лятото няколкостотин хиляди невъоръжени бежанци наведнъж от Турция пиши ни завзети, та камо ли армия да ни напада.
Армия трябва да имаме по две причини
Първо, мъжът става такъв в казармата Учи се на ред и дисциплина
И второ, каква държава е тази, която не може да се защити?
Това прилича на аутизъм, но в държавни размери!
Хубава вечер!
то дори да ни пуснат лятото няколкостотин хиляди невъоръжени бежанци наведнъж от Турция пиши ни завзети, та камо ли армия да ни напада.
Армия трябва да имаме по две причини
Първо, мъжът става такъв в казармата Учи се на ред и дисциплина
И второ, каква държава е тази, която не може да се защити?
Това прилича на аутизъм, но в държавни размери!
Хубава вечер!
Диляне подсети ме за нещо друго
В ЕС, армия под 28 хиляди няма нужда от ВПК-Военно промишлен комплекс От чорапите, до самолетите тази"армия" ще бъде оборудвана от внос!
Да, мощният ни ВПК се прехвърли при приятелите ни, не руските обаче Те ни разрешаваха да произвеждаме почти всичко-без самолети и подводници
Въпросът е друг Военното производство дава работни места и е средство за бързо излизане от икономически кризи
Не се казва ясно, че малкото останали заводи в тази област не ги чака светло бъдеще
Хубава вечер!
цитирайВ ЕС, армия под 28 хиляди няма нужда от ВПК-Военно промишлен комплекс От чорапите, до самолетите тази"армия" ще бъде оборудвана от внос!
Да, мощният ни ВПК се прехвърли при приятелите ни, не руските обаче Те ни разрешаваха да произвеждаме почти всичко-без самолети и подводници
Въпросът е друг Военното производство дава работни места и е средство за бързо излизане от икономически кризи
Не се казва ясно, че малкото останали заводи в тази област не ги чака светло бъдеще
Хубава вечер!
анонимен написа:
на турците хич не им беше до смех,ракетни воиски можеха да им подравнят европеиската част...да не говорим че в оперативните им възможности влизаше да се превърнат набързо в носители на ядрени боини глави.
Да, безспорно Беше във възможностите ни да се защитим
mrazekoff написа:
Точно тази сутрин си мислех да пусна един пост за моята военнта служба, защото аз имам много неща, които мога да кажа. Е, не съм бил в бойно поделение, не съм ходил на военни учения, дори и на тактически учения не съм бил, но там, където бях беше много интересно. Чувал съм различни разкази за бойни учения, за трудностите на военната служба, но моята казарма беше като един празник. Ще се посторая да напиша нещо и за това време ...
Поздрави за далечните спомени!
Поздрави за далечните спомени!
Дано нещо не съм попречил!
С интерес ще прочета спомените ти!
Какво да се прави, мъжка работа, една от любимите ни теми е казармата!
Хубава вечер!
Как кой? - Отговорът е ясен - Кой пази Швейцария?
Сами да се пазим! - Е отговорът - от тук нататък е въпрос на разбиране.
...
Поздрави!
цитирайСами да се пазим! - Е отговорът - от тук нататък е въпрос на разбиране.
...
Поздрави!
batogo написа:
Няколко въпросчета имам:
1/ Защо развитата по царско време авиационна индустрия след комунистическия преврат е блокирана и оставена да западне?!?!
2/ Защо българският войник винаги е използван като пушечно месо от "братската рус" ?!?!
3/ Ако путинската рус реши да предприеме военни действия срещу България, на чия страна ще се бият путинофилите?!?!
Тези въпроси ми дойдоха наум, докато четях постинга ти. Благодаря за вниманието и хубав ден!
1/ Защо развитата по царско време авиационна индустрия след комунистическия преврат е блокирана и оставена да западне?!?!
2/ Защо българският войник винаги е използван като пушечно месо от "братската рус" ?!?!
3/ Ако путинската рус реши да предприеме военни действия срещу България, на чия страна ще се бият путинофилите?!?!
Тези въпроси ми дойдоха наум, докато четях постинга ти. Благодаря за вниманието и хубав ден!
1/Доколкото знам, до 60- те години някъде в Ловеч са произвеждани ЛАЗ.ове
Не съм компетентен, но вероятно се дължи на специализацията по отрасли-Ние в тежкото мошиностроене, каростроене, акумулаторни кутии, химическа промишленост, фармация-единствения завод за аналгин и седалгин в Соц лагера
2/Баща ми ми е разправял случай преди Драва Германците ,знаейки, че нямат опит, направо се забавлявали с тях Не можели да се покажат от окопа, а трябвало да атакуват Поискали помощ от руснаците Помощта дошла Казали им да си стоят на позицията и да гледат само..
Когато го раняват по- късно, при Драва, спасен е от руснаци и се озовава в руска военна болница Не можеше да забрави, че на него, обикновения български военнослужещ на посещение е дошъл руски маршал с Щерю Атанасов
Да, на Драва атаката наистина е била избирателно, към Българските позиции, но причината е ясна, защо
3/Не мога да ти кажа кой тарикат на чия страна ще се бие и дали изобщо ще се бие
За себе си признавам, че като дете имах политик любимец- Джон Кенеди По- късно снимката с брат му беше в кабинета ми, зад мен Имам само един политик Българин-любимец - Стефан Стамболов Като политик, не като човек Дано се появи по- скоро новият, трябва ни!
Други политици - любимци нямам
Политикът , истинският, трябва да работи за страната и народа си, за нищо друго
Четох години по- късно, как реагирал Кенеди на 20 годишния план на Хрушчов
Поканил руския посланик Появил се изневиделица с много уморен вид Казал, че икономистите му в негово ПРИСЪСТВИЕ са изследвали плана Работили денонощно
Утопия!
Този план почва интересно На жп гара след 20 години се срещат два влака-Единият лъскав светещ с надпис СССР, а другият очукан, тъмен-САЩ
Символ на икономиките им след 20 години
Затова Кенеди наредил пълен икономически анализ, дали е така и през цялото време, притеснен за състоянието на САЩ, бил с икономистите и обсъждал
Оказало се, че това наистина може да стане, 70 години след посочения срок, при положение, че СССР се развива с темповете си досега, а САЩ замрази развитието си
Хубава вечер!
germantiger написа:
АРМИЯТА Е ЗНАНИЕ, УМЕНИЕ И ОПИТ.
Условията и базата са ПАРИ, МОТИВАЦИЯ И ДОКТРИНА/планиране.
Руснаците желаят слаба България, за да въздействат и зщаото тя е в НАТО и да е слаб член на НАТО винаги мечатещ по руското време... американците желаят слаба България, защото тя беше и още е руско кученце пробито напълно с кадри от съветско, а турците желаят слаба България - ясно защо.
Условията и базата са ПАРИ, МОТИВАЦИЯ И ДОКТРИНА/планиране.
Руснаците желаят слаба България, за да въздействат и зщаото тя е в НАТО и да е слаб член на НАТО винаги мечатещ по руското време... американците желаят слаба България, защото тя беше и още е руско кученце пробито напълно с кадри от съветско, а турците желаят слаба България - ясно защо.
Добре си маркирал нещата според мен
Едно е безспорно, една държава трябва да има армия
Няма да коментирам Турция, но тук има един интересен пункт След като България е в Нато, какво значение има желанието Русия, че това да влияе на решението България реално да няма армия?
И от друга страна, защо пък САЩ ще са заинтересовани да нямаме армия?!
Една, реално незащитена държава е добра примамка за агресори и войнолюбци, независимо от цвят , религия и какво ли не За примамка ли сме оставени?
Смятам, че обединена Европа няма полза от слаба военно България-ами нали точно нея ще удари Русия, ако е наистина такава, за каквато я смятат
И като Европа не помага реално икономически, трябва да ни помогне да имаме собствена армия, добре въоръжена
В Ямбол имаше самолети СУ, най модерните, можещи да бъдат и изтребители и бомбардировачи едновременно За тях не се говореше много Обслужваха ги Български летци, сигурно обучавани, където трябва 3 тона било горивото за учебен полет Директно идвало от СССР и нашите не плащали и стотинка за него
Сега няма гориво за няколко специални самолета
Да не избягат в Русия ли?
Може и да имат право!
На трнировъчни стрелби в Унгария се взривил снаряд в цевта на оръдие Загинали всички от екипа Поискали помощ от руснаците, да разберат причината
Проверили целия запас от снаряди Те били немско производство, предназначени за съюзници На всеки 100 имало един такъв Наказание за съюзниците, ако минат на другата страна
Та и сега май ни таксуват така
Хубава вечер, Германтигър!
tttttaaaaa написа:
...момчета, това, което сега разказвате като очевидци пъпчивите тийн могат ли да си го представят. Първа армия, Втора армия, хилади самолети, танкове. Видяли ли са носители на ядрени удари наживо (бойните глави не бяха при нас). Пикльовци от електронните игри.
Това коя година е момчета?
Това коя година е момчета?
Да, годината беше 1976-та
На учения излизахме с раздрънкана техника и често коментирахме ,че с такова чудо, можем само себе си да бием
Но един ден, във връзка с технически проблем получих заповед и разрешение едновременно да влезна в склада на резерва на полка Това беше една не много широка сграда, но дълга над сто метра, до която обикновените военнослужещи нямаха достъп В заповедта пишеше да се въздържам от коментари, какво съм видял
Вътре беше цялото оборудване на полка за военни условия, включително и полагащите се 152 милиметрови гаубици, стрелящи със снаряди с ядрени глави
Бях загубил ума и дума, като излязох
Колегите ме питаха присмехулно ,дали съм видял нещо ново? Казах, че всичко критично, което съм казал досега, го оттеглям
Приятна вечер!
indiram написа:
Как кой? - Отговорът е ясен - Кой пази Швейцария?
Сами да се пазим! - Е отговорът - от тук нататък е въпрос на разбиране.
...
Поздрави!
Сами да се пазим! - Е отговорът - от тук нататък е въпрос на разбиране.
...
Поздрави!
Да, точно си посочила, въпреки ,че си жена!
А швейцарските гвардейци пазят дори папата Вярно, това е дълга, изпитана традиция
Впрочем, щракнах жена ми с един гвардеец като се сменяха Е, тя искаше снимка с папата, но и на тази остана доволна
Хубава вечер, Индра!
Ти си честен и умен човек, затова те уважавам. Хубав ден!
А до плачевното си състояние сме стигнали благодарение на съветските и нашенските другари.
цитирайА до плачевното си състояние сме стигнали благодарение на съветските и нашенските другари.
защото едно време ако армията ни беше на ниво, сега младите момчета нямат този шанс. Закона за отбраната им го отнема. Сега Каракачанов иска поне 10 и 11 клас в последните месеци на учение, да се обучават, поне да могат да защитават семействата си, ако не друго. Има вероятност да се приеме такава програма, която да обучава на военно дело учениците в последен клас, да се научат да държат и да се грижат за оръжието, да знаят как да защитят родината си. Но, като ги гледам едни такива нежни и крехки момчета, свикнали с часове да играят на компютърни игри, как ще се съгласят. Пък и майките им, няма да се съгласят рожбите им (мамени синчета) да ходят войници. Нали имаше такава идея, да се обучават всички младежи след 18 години, 6-месеца казарма. Но, се намесиха от управлението...пари нямало за такова обучение. Та, такива ми ти работи.
Дано все пак Каракачанов успее нещо да направи по въпроса,че другите за нищо не стават.
Хубав ден ти желая!
цитирайДано все пак Каракачанов успее нещо да направи по въпроса,че другите за нищо не стават.
Хубав ден ти желая!
Моето мнение вярно или не е това:
- за САЩ никога не сме значили почти нищо, не от днес, а от "време оно", за тях други значат на Балканите
- за Русия България е добре да е слаба - така руското влияние ще среща по-малко пречки тук
- обединена Европа няма в сила като армии - тя е подчинена в НАТО или поне неравностойна, айретен и Европа няма - Европа е Гермнаия, Франция, Бенелюкс и Скандинавия, другото не е и едва ли ще бъде Европа в смисъла на хуманизъм, манталитет, стандарт
- това със снаряда в партията от боеприпаси ми се струва зверски несериозно и като лаф, но тъй-като не можем и няма нужда да го проверим, приемам написаното от теб - това с постановката за "предателство", не проблема и гафа с аммо - то е нещо нормално и практика за жалост
цитирай- за САЩ никога не сме значили почти нищо, не от днес, а от "време оно", за тях други значат на Балканите
- за Русия България е добре да е слаба - така руското влияние ще среща по-малко пречки тук
- обединена Европа няма в сила като армии - тя е подчинена в НАТО или поне неравностойна, айретен и Европа няма - Европа е Гермнаия, Франция, Бенелюкс и Скандинавия, другото не е и едва ли ще бъде Европа в смисъла на хуманизъм, манталитет, стандарт
- това със снаряда в партията от боеприпаси ми се струва зверски несериозно и като лаф, но тъй-като не можем и няма нужда да го проверим, приемам написаното от теб - това с постановката за "предателство", не проблема и гафа с аммо - то е нещо нормално и практика за жалост
19. indiram - Здравей, Леон!
09.02 20:15
Как кой? - Отговорът е ясен - Кой пази Швейцария?
Сами да се пазим! - Е отговорът - от тук нататък е въпрос на разбиране.
...
Уважавам индирам, но в случая не споделям позицията й.
СРАВНЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ С ШВЕЙЦАРИЯ Е НОН-СЕНС в почти всяко "направление". Нещо повече - България трябва да се ползва от съюзниците си.
цитирай09.02 20:15
Как кой? - Отговорът е ясен - Кой пази Швейцария?
Сами да се пазим! - Е отговорът - от тук нататък е въпрос на разбиране.
...
Уважавам индирам, но в случая не споделям позицията й.
СРАВНЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ С ШВЕЙЦАРИЯ Е НОН-СЕНС в почти всяко "направление". Нещо повече - България трябва да се ползва от съюзниците си.
batogo написа:
Ти си честен и умен човек, затова те уважавам. Хубав ден!
А до плачевното си състояние сме стигнали благодарение на съветските и нашенските другари.
А до плачевното си състояние сме стигнали благодарение на съветските и нашенските другари.
Същото мнение имам и за тебе!
Иначе , стремя се да съм неутрален когато трябва - да хваля, в противен случай за критикувам
Например, не може да не се признае ролята на Англия/която иначе често и заслужено критикувам за Берлин и Ньой /за успеха на Съединението Или пък на СССР, който ни" продаваше" 12 милиона тона нефт годишно на символичната цена от 30 долара тон Около 5 долара Барел Такава цена няма никъде Построи Нефтокомбинат с пълен цикъл, какъвто и те нямаха
Е, комунизмът не позволи на родителите ми да заемат мястото, за което имаха качества, на мен също - да уча това, за което мечтаех Но това са частни случаи, по важно е глобалното-за страната
Хубав ден!
dalida написа:
защото едно време ако армията ни беше на ниво, сега младите момчета нямат този шанс. Закона за отбраната им го отнема. Сега Каракачанов иска поне 10 и 11 клас в последните месеци на учение, да се обучават, поне да могат да защитават семействата си, ако не друго. Има вероятност да се приеме такава програма, която да обучава на военно дело учениците в последен клас, да се научат да държат и да се грижат за оръжието, да знаят как да защитят родината си. Но, като ги гледам едни такива нежни и крехки момчета, свикнали с часове да играят на компютърни игри, как ще се съгласят. Пък и майките им, няма да се съгласят рожбите им (мамени синчета) да ходят войници. Нали имаше такава идея, да се обучават всички младежи след 18 години, 6-месеца казарма. Но, се намесиха от управлението...пари нямало за такова обучение. Та, такива ми ти работи.
Дано все пак Каракачанов успее нещо да направи по въпроса,че другите за нищо не стават.
Хубав ден ти желая!
Дано все пак Каракачанов успее нещо да направи по въпроса,че другите за нищо не стават.
Хубав ден ти желая!
Права си!
Днешните момчета може да са с напомпани мускули от фитнес или химикали, но нямат мъжкото поведение, което момичетата очакват от тях и харесват
той ще отиде да краде, да пребие някой, но няма да защити никой
не е тази личност, която казармата изгражда При първо сериозно препятствие ще дезертира, в общия случай говоря
И аз смятам, че младежите имат нужда от военно обучение, за да станат истински мъже
Лично мен казармата ме направи отговорен към всичко , с което се занимавам Поел ли съм нещо, да не захвърлям с думите, че е глупост Да откажа да поема с квалификацията ,че е глупост- да Но поел ли съм го-водя го до край!
Хубав ден , Тони!
germantiger написа:
Моето мнение вярно или не е това:
- за САЩ никога не сме значили почти нищо, не от днес, а от "време оно", за тях други значат на Балканите
- за Русия България е добре да е слаба - така руското влияние ще среща по-малко пречки тук
- обединена Европа няма в сила като армии - тя е подчинена в НАТО или поне неравностойна, айретен и Европа няма - Европа е Гермнаия, Франция, Бенелюкс и Скандинавия, другото не е и едва ли ще бъде Европа в смисъла на хуманизъм, манталитет, стандарт
- това със снаряда в партията от боеприпаси ми се струва зверски несериозно и като лаф, но тъй-като не можем и няма нужда да го проверим, приемам написаното от теб - това с постановката за "предателство", не проблема и гафа с аммо - то е нещо нормално и практика за жалост
- за САЩ никога не сме значили почти нищо, не от днес, а от "време оно", за тях други значат на Балканите
- за Русия България е добре да е слаба - така руското влияние ще среща по-малко пречки тук
- обединена Европа няма в сила като армии - тя е подчинена в НАТО или поне неравностойна, айретен и Европа няма - Европа е Гермнаия, Франция, Бенелюкс и Скандинавия, другото не е и едва ли ще бъде Европа в смисъла на хуманизъм, манталитет, стандарт
- това със снаряда в партията от боеприпаси ми се струва зверски несериозно и като лаф, но тъй-като не можем и няма нужда да го проверим, приемам написаното от теб - това с постановката за "предателство", не проблема и гафа с аммо - то е нещо нормално и практика за жалост
Да, съгласен съм с тебе
Иначе при САЩ има едно голямо изключение, заради което сме останали и на картата
Интересното е, че грешката, която е допусната с обявяване на война от нас на САЩ през ВСВ, не е допусната през ПСВ Знае се, че САЩ късно се включват и при двете войни Грешка на тогавашната ни дипломация, довела до бомбардировки и контрибуции след войната
За ПСВ САЩ оценят жеста и на Ньой са единственият ни защитник сред озверелите им съюзници, готови да ни разкъсат!
Благодарение на тях запазваме цялостта на държавата Иначе апетитите на сърби, гърци и румънци са огромни!
А за снаряда знам от баща ми Той е бил там и се е спасил случайно Влязъл в землянката да остави книжа, когато се чул страшен гръм Като изкочил, всички около оръдието били мъртви
Имаше поема за командира на оръдието - Парашкев
Всъщност той не е загинал в бой, а при този инцидент
Версията за съюзниците е от руснаците Подобен случай имало и в Италия
batogo написа:
Ти си честен и умен човек, затова те уважавам. Хубав ден!
А до плачевното си състояние сме стигнали благодарение на съветските и нашенските другари.
А до плачевното си състояние сме стигнали благодарение на съветските и нашенските другари.
Извини ме, Леон, не мога да се въздържа да направя рекоментар. Не със слова. Само с препратка :https://www.youtube/watch?v=rUwr8zJczYs
Поздрав за чудесният постинг!
Наистина е тежко, особено за българите участвали с младостта, силите си, понякога и с кръвтта си в защитата на България! Тежко, тъжно...до безнадеждност! Единственото от което могат да ни опазят "съюзниците" ни от НАТО, това е да бъдем отново свободен народ в свободна държава!
Иначе и аз съм служил в Ямбол. Беше истински купон, от 5 месеца зима, 4 месеца на занятия по къра. Това, че едва ли бихме могли да спрем турската армия сигурно е вярно, но въобще не бяхме без зъби. Концепцията беше - нанасяне на токива ответни щети които да направят победата на врага неприемливо скъпа. Това дори без намесата на СССР и Варшавския договор, а с тяхна намеса едва ли можеше да става въпрос въобще за вражеска победа.
Сега концепцията е - враговете са приятели и на нас не ни е нужна армия, за да могат тези приятели да дойдат когато си искат и да си вземат каквото им трябва, а 2/3 от политическия ни елит ще ги посрещне с хляб и сол.
цитирайНаистина е тежко, особено за българите участвали с младостта, силите си, понякога и с кръвтта си в защитата на България! Тежко, тъжно...до безнадеждност! Единственото от което могат да ни опазят "съюзниците" ни от НАТО, това е да бъдем отново свободен народ в свободна държава!
Иначе и аз съм служил в Ямбол. Беше истински купон, от 5 месеца зима, 4 месеца на занятия по къра. Това, че едва ли бихме могли да спрем турската армия сигурно е вярно, но въобще не бяхме без зъби. Концепцията беше - нанасяне на токива ответни щети които да направят победата на врага неприемливо скъпа. Това дори без намесата на СССР и Варшавския договор, а с тяхна намеса едва ли можеше да става въпрос въобще за вражеска победа.
Сега концепцията е - враговете са приятели и на нас не ни е нужна армия, за да могат тези приятели да дойдат когато си искат и да си вземат каквото им трябва, а 2/3 от политическия ни елит ще ги посрещне с хляб и сол.
merlin68 написа:
Поздрав за чудесният постинг!
Наистина е тежко, особено за българите участвали с младостта, силите си, понякога и с кръвтта си в защитата на България! Тежко, тъжно...до безнадеждност! Единственото от което могат да ни опазят "съюзниците" ни от НАТО, това е да бъдем отново свободен народ в свободна държава!
Иначе и аз съм служил в Ямбол. Беше истински купон, от 5 месеца зима, 4 месеца на занятия по къра. Това, че едва ли бихме могли да спрем турската армия сигурно е вярно, но въобще не бяхме без зъби. Концепцията беше - нанасяне на токива ответни щети които да направят победата на врага неприемливо скъпа. Това дори без намесата на СССР и Варшавския договор, а с тяхна намеса едва ли можеше да става въпрос въобще за вражеска победа.
Сега концепцията е - враговете са приятели и на нас не ни е нужна армия, за да могат тези приятели да дойдат когато си искат и да си вземат каквото им трябва, а 2/3 от политическия ни елит ще ги посрещне с хляб и сол.
Наистина е тежко, особено за българите участвали с младостта, силите си, понякога и с кръвтта си в защитата на България! Тежко, тъжно...до безнадеждност! Единственото от което могат да ни опазят "съюзниците" ни от НАТО, това е да бъдем отново свободен народ в свободна държава!
Иначе и аз съм служил в Ямбол. Беше истински купон, от 5 месеца зима, 4 месеца на занятия по къра. Това, че едва ли бихме могли да спрем турската армия сигурно е вярно, но въобще не бяхме без зъби. Концепцията беше - нанасяне на токива ответни щети които да направят победата на врага неприемливо скъпа. Това дори без намесата на СССР и Варшавския договор, а с тяхна намеса едва ли можеше да става въпрос въобще за вражеска победа.
Сега концепцията е - враговете са приятели и на нас не ни е нужна армия, за да могат тези приятели да дойдат когато си искат и да си вземат каквото им трябва, а 2/3 от политическия ни елит ще ги посрещне с хляб и сол.
Позагуби се и липсата ти се усеща!
Опитът да искаш да имаш държавност, изразяваща се в това да можеш да защитиш страната си, някои със сигурност ще сложат в графа русофилство
Както и да е, имахме държава и армия! И икономика- на 26 -то място в света сега сигурно има една единица преди 26
Не знам кое е за предпочитане, да се съобразяват с тебе- тогава или да си удобно живееща мижитурка?
Не следя , особено пък в детайли съвременната ни политика-ясна е, защо да си губи времето човек, но съм сигурен, че имаше военни министри, които не са служили в казарма
Възхищавам се от Батенберг Когато сърбите подло ни нападат, той заедно със Стамболов отива на позициите на Сливница и поема командването на артилерията Готовите да отстъпят батальони се мобилизират, княза е с тях и задържат многобройния враг, докато дойдат основните сили
Батенбер е участник в освободителната война, едва 19 годишен, като младши офицер Той обича България!
Умирайки едва на 36 години, той, прогоненият от България, има последното желание да бъде погребан на Българска земя
Допуснал е грешки, но е бил млад
Вероятно той е бил правилният ръководител, не е трябвало да бъде гонен.
Приятно съм изненадан, че и ти си служил в Ямбол
Сега, от позиции на времето не считам годината там за загубена
И определено смятам, че сегашните младежи по- скоро губят, отколкото печелят нещо с освобождаването от служба
Радвам се на посещението ти!
Когато имаш възможност, добре си дошъл!
Спокойна нощ!
33.
flymore -
Имахме държава, имахме и армия.
11.02.2016 09:45
11.02.2016 09:45
Сега се чуват призиви от парламентарни групи за връщане на отреченото минало от същите субекти, загрижени за сигурността на България. Днес няма държавност. Докато се появят на светло истински патриоти, за които народ, родина, означават нещо...
Благодаря ти, Лео, болезнена, дълбока за много българи тема!
Спокоен ден и слънце в душата!:)
цитирайБлагодаря ти, Лео, болезнена, дълбока за много българи тема!
Спокоен ден и слънце в душата!:)
flymore написа:
Сега се чуват призиви от парламентарни групи за връщане на отреченото минало от същите субекти, загрижени за сигурността на България. Днес няма държавност. Докато се появят на светло истински патриоти, за които народ, родина, означават нещо...
Благодаря ти, Лео, болезнена, дълбока за много българи тема!
Спокоен ден и слънце в душата!:)
Благодаря ти, Лео, болезнена, дълбока за много българи тема!
Спокоен ден и слънце в душата!:)
Така е, тези същите, които ликвидираха армията, сега искат възстановяването и Говоря общо за депутатите Толкова надежди се възлагаха на тях преди 25 години
И те се стараят да докажат старата истина, че луд умора няма
Въртят се като бесен плъх в кръг Първо разсипят, в смисъл унищожат нещо, под претекст ,че не е хубаво и не струва и после почва възстановяването на старото, но вече в ролята на Магелановци-че те са го открили?!
Много дълга тема, но са истински щастливци наистина-че толкова години ги търпим и виреят добре
Хубав и спокоен ден и на тебе!
35.
katan -
Нямаме държава, нямаме, армия - един разграден двор, в който всеки може да влезе безпрепятствено.
12.02.2016 17:01
12.02.2016 17:01
Имахме самолети, вертолетни полкове, подводници ...
Сега имаме ... нищо.
Една армия, която се брои на пръсти. Армия от чиновници, а не истинска.
Почти като след Ньойския договор.
Нямаме "тежко въоръжение". Нямаме и леко. Няма и хора, които са готови да бранят Родината ни.
Имаме "приятели" от НАТО, които ще ни "пазят" - от ... себе си.
Това е цената, която сами си определихме за НАТО.
Заради членството в ЕС затворихме няколко реактора, без да са ни го поискали ...
" Боже, пази ме от приятели! От враговете ще се пазя сам."
Едва ли ще успеем.
Бог да ни пази от всички!
цитирайСега имаме ... нищо.
Една армия, която се брои на пръсти. Армия от чиновници, а не истинска.
Почти като след Ньойския договор.
Нямаме "тежко въоръжение". Нямаме и леко. Няма и хора, които са готови да бранят Родината ни.
Имаме "приятели" от НАТО, които ще ни "пазят" - от ... себе си.
Това е цената, която сами си определихме за НАТО.
Заради членството в ЕС затворихме няколко реактора, без да са ни го поискали ...
" Боже, пази ме от приятели! От враговете ще се пазя сам."
Едва ли ще успеем.
Бог да ни пази от всички!
Права си, безусловно!
Армия от чиновници имаме
Когато французите се изтеглят от дадената им за протекторат за една година Беломорска Тракия, ние нямаме армия да влезем в нея Защото Ньой не дава решение, каква ще е съдбата и след изтеглянето на французите Освен това- парен каша духа - страх ни е И гърците, като виждат, че не предприемаме нищо-влизат те! Та до ден днешен
От една миниатюрна държава, Гърция непрекъснато расте, общо взето за наша сметка и е имало моменти, когато апетитите и са достигали до Пловдив и Черноморското крайбрежие
Ако в балканската война турците са оприличавали армията и войниците ни на диви зверове, с такъв хъс се хвърляли в боя, от тези диви зверове нищо не е останало
Те нямат зъби и нокти-извадени им са и освен това са здраво вързани, да не шават!
Сигурно за да се харесат на публиката!
Хубава вечер!
цитирайАрмия от чиновници имаме
Когато французите се изтеглят от дадената им за протекторат за една година Беломорска Тракия, ние нямаме армия да влезем в нея Защото Ньой не дава решение, каква ще е съдбата и след изтеглянето на французите Освен това- парен каша духа - страх ни е И гърците, като виждат, че не предприемаме нищо-влизат те! Та до ден днешен
От една миниатюрна държава, Гърция непрекъснато расте, общо взето за наша сметка и е имало моменти, когато апетитите и са достигали до Пловдив и Черноморското крайбрежие
Ако в балканската война турците са оприличавали армията и войниците ни на диви зверове, с такъв хъс се хвърляли в боя, от тези диви зверове нищо не е останало
Те нямат зъби и нокти-извадени им са и освен това са здраво вързани, да не шават!
Сигурно за да се харесат на публиката!
Хубава вечер!
leonleonovpom2 написа:
Кой да ни пази ... ?
Кой да ни пази ... ?
... от самите нас?!
П.П.
- Защото, не Някой(!) а ние направихме така ... не само да нямаме армия а и да сме в една със затихващи функции държава!
За съжаление, това е чистата истина!
Това ,което сами си направихме, никой не може да ни го направи!
Хубава вечер!
цитирайТова ,което сами си направихме, никой не може да ни го направи!
Хубава вечер!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107566