Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2016 21:08 - Дядо Серафим- Светецът
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 7970 Коментари: 25 Гласове:
34

Последна промяна: 27.02.2016 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Израснал съм в семейство, в което на почит бяха човешките отношения, а не парите!
Помня недоимъка , но той засягаше  повече родителите ми, а не мен.  Те можеше да са гладни, на студено, но не и аз.

Все пак ми предадоха качествата си.
След промяната, в службата беще командирован италианец.  В последствие той стана един от директорите на известната фирма Цеаст или на италиански-Чеаст -Торино или правилно-Тюрин.  Изпълнявах ролята на преводач, като едновременно се и обучавах да работя на апарата.  Сприятелихме се за краткото време и това приятелство продължи в годините.
Той се интересуваше от мен-работата и хобитата ми Накрая заключи, че  аз със сигурност съм милионер.
Казах му ,че свързвам двата края в тези условия и толкова.
Учудено повдигна рамене и репликира, че такива хора като мен  в Италия са милионери......

Истината беше, че парите бяха последното нещо ,което ме вълнуваше, така бях научен...

В София съм бил десетки ,дори стотици пъти.
Първите глътки въздух там съм поел, там съм защитил.  Безброй пъти съм минавал покрай Руската църква, но никога не бях влизал.  Една вечер, стягах се за командировка в София , когато се обади синът, студент първи курс в София.  Спешно,  до ден, два трябва да внесе пари.  Нямах в наличност, но се уговорихме на другата вечер да се видим в София и да му ги дам. Надявах се в София да осигуря парите.
Сутринта, минавайки покрай Руската църква, знаех за дядо Серафим, реших да се отбия в нея.  Кой знае какъв е бил видът ми и след пътуването, но човекът вътре, нямаше посетители,  ми даде знак да го последвам.  Заведе ме на гроба на дядо Серафим и ме остави сам.

Нищо не написах. Само се помолих, вечерта като се видя със сина ми, да му дам парите, с които в момента не разполагах.
Свърших си работата и  и се заех с осигуряването на  тези пари.
Всички варианти до един се провалиха.  Трябваше вече да тръгвам към срещата.  И тогава се появи човек, от когото най малко съм очаквал разбиране и съдействие.
Поиска услуга, която заплати авансово, два пъти над  търсената сума.  Не е в стила ми, казах му, какво ще правим , ако не я свърша?! Великодушно отговори, че ми вярва и срокове не ми поставя!  Познавах този човек добре, просто този път той беше коренно различен от цепещият на две стотинката.  Не  можех да повярвам в промяната му.

И тогава се сетих за дядо Серафим,  че му се помолих да имам в себе си парите за срещата след половин час .
Интересно е и продължението. Този човек не ме притесняваше с нищо, защото не успях веднага да свърша работата Колкото пъти му се оправдавах, че още не съм я свършил, той махаше небрежно с ръка и казваше да не се притеснявам и да не бързам.  Необяснима промяна с него!

Явно посещението в Руската църква и молбата към дядо Серафим  бяха причина за станалото!

Дядо Серафим наистина е светец!




Гласувай:
35


Вълнообразно


1. bezistena - Поздрави,д–р .инж. Иван Симеонов,милионер не в света на парите,а в Духа и интелекта!
28.02.2016 00:58
Разбира се,Адаш,че дядо Серафим е светец–реален,рационален,безсмъртен вече,действащ като транспространствен координатор между нашия и Божият свят,временно невидим като другите светци за нищите ни осезания.
Един светец от огромната всемогъща Божия армия от Българските светци,движещи световете и държащи съдбата и живота на всички хора на отчет в ръцете си!

СЕРАФИМ=Бог Иса и Мария–
генетичен потомък на Българските Богове Исус и Мария Магдалена

Благословен си,Адаш,Исус и Мария Магдалена–Богородица,от чийто род си и ти и си родственик със Свети Серафим,те обичат и постоянно ти дават доказателства за това,както и в този случай!
цитирай
2. dobronameren - Ох, каква ... ИСУС И МАРИЯ ВИ ОБИЧАТ = leonleonovporn2
28.02.2016 02:23
заслужаваш това, Бранкалеоне. Идете пийнете по две бири с born. И той обича спомените. Е, ти малко повече, ама колкото и да обмените опит - все е файда. Аз ще ви чакам с две опаковки нови носни кърпички - Maliva. Три! И една за безистена. А може би пет? - Че тя бирата е коварно питие.
цитирай
3. erato7 - Вярвам, че е така! Прочетох с г...
28.02.2016 08:30
Вярвам, че е така!
Прочетох с голям интерес!
Хубав ден пожелавам от сърце!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
28.02.2016 13:43
Знам, че в твое име имам истински приятел!
Знам също, че Ямбол е много специален град- градът на Диана и само непосветени и злонамерени могат да ехидничат!
От личен опит знам това за Ямбол, не от чужди приказки
Но който си няма друга работа и интереси, да се занимава с хората

Желая ти успех Адаш, в благословеното ти дело
Предателите винаги получават заслуженото!
Или от този срещу когото работят, или ако му се изплъзнат- от този , за когото работят!
Ако не знаят, турците винаги убивали предателите в тяхна полза! Защото, ако днес е предал едни, утре ще предаде и тях,! Предателят няма задръжки и морал!

Успех Адаш, в благословеното ти дело!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Ерато!
28.02.2016 13:48
erato7 написа:
Вярвам, че е така!
Прочетох с голям интерес!
Хубав ден пожелавам от сърце!


Да, така е, вярно е!
Имам много и най- различни спомени, но този е един от най- загадъчните и трудно обясними за мен
Винаги има място в съзнанието ми
Да, повечето ще махнат с ръка и ще гледат напред
Които се смятат за богоизбрани, че светът се върти около тях
Да си смятат

Успех, Ерато!
Желая ти хубав ден!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Това е много хубаво от твоя страна, добронамерен!
28.02.2016 14:01
dobronameren написа:
заслужаваш това, Бранкалеоне. Идете пийнете по две бири с born. И той обича спомените. Е, ти малко повече, ама колкото и да обмените опит - все е файда. Аз ще ви чакам с две опаковки нови носни кърпички - Maliva. Три! И една за безистена. А може би пет? - Че тя бирата е коварно питие.


Трогателно е ,че си се загрижил за нас, клетниците, в тези диви и дивашки времена! На отявлени фоби!
Да ти кажа, изненада ме твоята грижовност!?
Мислех, че досега тя се разпростира само върху това, кой какво и как пише
Но явни си загрижен и за физическите последици от това, което е много похвално и, разбира се, благородно от твоя страна!

Бих допълнил псевдонима ти - на БЛАГОРОДОНАМЕРЕН!

Успех в благородонамереното ровичкане в чужди писания от имплантираната ти русофобска гледна точка!
Ще те черпя пък аз с бира, ако веднъж я смениш
Разбира се, при положение, че това няма лоши последствия за теб
Не ти мисля злото! Не съм толкова "добронамерен"
цитирай
7. leonleonovpom2 - Да, разбирам!
28.02.2016 19:58
На някои не се харесва ,че дядо Серафим е руснак!
Впрочем , няма значение той какъв е , работил е за Българи и за България!
Там ни е грешката на нас
Общият знаменател! Ако е руснак-лош е Иначе, ако е друг, със сигурност е добър за България?!
Може да е Българин, но да работи срещу интересите на България И обратното!
И да не е по рождение такъв, но да прави чудеса за България
Нашата основна грешка е, че сме прогонили Батенберг Човек доказал обичта си към страната ни
бил се в Освободителната война, после като княз не бяга в Австро-Унгария при войната със сърбите, а отива на фронта! Кой ще го направи сега?! И спира войските, защото няма накъде да отстъпват Няколкото батальона на капитаните, срещу които е цялата сръбска армия И успява!
Накрая, умиращ, едва на 36 години, пожелава да бъде погребан в България Въпреки огорченията, той обича България!
Другата грешка Стамболов, също на смъртно легло ,едва на 40 години си я признава
Че е допуснал довеждането на Фердинанд
Да, ако не бяха прогонили Батемберт, нямаше да се стигне дотам

А основната грешка е крайното филство и фобство Никой не е идеален ние, поради наши "заслуги" също, от значими сме станали --незначими
Трябва така да лавираме, че да търсим моментна полза, НЕЗАВИСИМО ОТ КОЙ. СЕРВИТУДИТЕ НИКОЙ НЕ ОБИЧА, ОЩЕ ПО-МАЛКО ПЪК ДА УВАЖАВА!
Кутрета които лаят срещу големите, могат само да се молят, да не ги раздразнят много Защото Ще ги схрускат!
Горе долу, такава е и съдбата от постоянното пък умилкване в краката Предизвиква досада, а накрая също раздразнение
цитирай
8. hloris - Много интересна случка наистина...
28.02.2016 23:52
а аз съм от София,хиляди пъти съм минала покрай нея,но не съм влязла нито веднъж...
Както се казва:
"Неведоми са пътищата Господни."

Благодаря за така поднесения хубав спомен.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, хлорис!
29.02.2016 14:07
hloris написа:
а аз съм от София,хиляди пъти съм минала покрай нея,но не съм влязла нито веднъж...
Както се казва:
"Неведоми са пътищата Господни."

Благодаря за така поднесения хубав спомен.


Извинявай, че отговарям със закъснение, но нямаж възможност да го направя
Първо, благодаря ти за хубавия отзив!
Аз съм от поколенията, които не са възпитавани в набожност и дори бяха следени, да не би да залитнат
Но все пак си спомням, че баба ми тайно ме водеше като няколкогодишен и дори ме кръсти
Може би и вярата помага в случая, но станалото е действителност!

Желая ти хубав ден!
цитирай
10. pvdaskalov - * ! *
29.02.2016 14:33
Лео, защо да не допуснем. че и заемодателят или възложителят на работата не се е отбил и той в Руската църква и е получил необяснимо на пръв поглед наставление или пожелание за богоудобно поведение. А може и винаги да е таил в сърцето си една симпатия към теб като заслужаващ доверие колега. Или да е планирал отдавна - щом те види - да поиска въпросната услуга.
На мен ми се е случвало, когато съм оставал без пукнат грош в провинцията, а до изплащането на командировъчните да има още ден-два, да си намеря някоя едра банкнота на земята. Честно!
Поздрави!
П и е р
цитирай
11. didanov - технология на молитвата
29.02.2016 15:22
здравей Леоне,
според някои хора църквите са древни разпределители и усилватели на мисли и желания под формата на молитва. Това тайнство е отдавна забравено от повечето хора, преминало в приказки и легенди за чудеса на мощи и прочие.
Първо повечето църкви са построени върху стари такива, а те от своя страна върху основите на езически храмове, които са построени от своя страна на специални силно енергетически места съгласно древните знания (интересно съвпадения има с китайското фенгшуи). Най-силно енергетическото място в църквата е под купола, където се събират и "завихрят" мислите и желанията за да бъдат "изстреляни" по купола към Космоса и Вселената, човек сам може да усети силата на енергията като застане за няколко минути под купола на църква (който обикновено е пред олтара). Строежа на църквата е свързана и със законите на свещената геометрия позната на масоните, тамплиери, и посветени строители (например Уста Кольо Фичев) - един вид силно енергитизиране на мястото, което е свързано с особеното чувство на смирение и вътрешен мир което усещаме когато влезем в някоя църква, в обикновено подтискаме или губим веднага след като излезем. Олтарът, иконите, свещите, песнопенията , музиката са допълнителни условия за по-добро "настройване" на източника на молитвата , тоест на нас. Този процес наподобява както музикален инструмент трябва да бъде "настроен" за да издаде "правилния" звук. Освен това в текста на молитвата се съдържат определни мантри, закодирани съобщения, които както при йога отключват временно определени "чакри", или освобождават определни енергийни процеси е организма- не случайно църковния език не се е изменял съществено векове. Разбира се ефект се достига и без определена молитва, но по-рядко. За да протече ефективно целия процес решаващо е вътрешното състояние на отделната личност - при силно религиозни хора по-лесно по-лесно резонират с енергийни вибрации на църковното тяло, в твоя случай навярно ефектът на молитвата се дължи на запзването на вът
цитирай
12. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю Пиер!
29.02.2016 15:55
pvdaskalov написа:
Лео, защо да не допуснем. че и заемодателят или възложителят на работата не се е отбил и той в Руската църква и е получил необяснимо на пръв поглед наставление или пожелание за богоудобно поведение. А може и винаги да е таил в сърцето си една симпатия към теб като заслужаващ доверие колега. Или да е планирал отдавна - щом те види - да поиска въпросната услуга.
На мен ми се е случвало, когато съм оставал без пукнат грош в провинцията, а до изплащането на командировъчните да има още ден-два, да си намеря някоя едра банкнота на земята. Честно!
Поздрави!
П и е р


Имаш, право, нищо не е за изключване Не знам как биха се развили нещата, ако не бях отишъл на гроба на дядо Серафим?
Затова смятам, че то, отиването е причината
Иначе съм реалист, опитът ме е научил, че нищо даром не съм получил и не ми се полага
Е, след премяната се появиха разни използвачи и манипулатори, така, че от време на време " поддавах"

Приятен ден, приятелю!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Поздрави, Деляне!
29.02.2016 16:05
Чудесно обяснение на загадките свързани с църквите
Да, тези знания са загубени отдавна и са заместени с мистика
Чувал съм, че на църкви гръм не пада, или изключително рядко, въпреки ,че са идеален обект да се прицели в тях
Много често на кубето на селските църкви могат да се видят щъркелови гнезда А щъркелите са специалисти в откриването на места за гнезда, където гръм не пада!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
14. didanov - запазването на вътрешно спокой...
29.02.2016 17:13
запазването на вътрешно спокойствие, т.к. силната мъка или отчаяние блокират чакрите и нормалната настройка на организма за приемане или изпращане на по-финни вибрации.
така протича горе долу процесът на "изпращане" на информация в пространството - как се "материализира" това желание или молитва, за момента се обяснява предимно с езотерични способи, поради "недоказуемостта" му. Въпреки, че в историята има дестки хиляди случая на материализация на мисълта, научното обяснение на този "феномен" все още чака своето време (име една интересна наука ноетика)
АКо приемем най-грубо, че мисълта е един "електрически импулс", тоест вълна или енергия, то тази енергия, то тя не се губи в пространството, а само се преобразува в друг вид енергия. За да има обаче някакво измеримо материално действие поради нищожната си енергийна маса, тази вълна или енергия трябва да се "усили" или "уголеми" - например в един огромен усилвател във формата на сърква или катедрала, ако приемем , че тази енергия се движи със скорост подобна на светлината до процесът на нейното възпроизвеждане, усилване и и изпращане е мигновенен..по друг начин стои обаче процесът на "материализация" на желанието - т.к. "времето" като линейно понятие съществува само в главите ни или на Земята. Според холографската теория Времето "протича" едновремнно минало, настояще и бъдеще - тоест решаващ е нивото на самосъзнание наличността, и способноста й да живее "в мига", или "тук и сега" - по този начин намират обяснение думите в Библията "Вашите желания са изпълнени преди да са изказани"- тоест има се предвид процесът на материализация на мисълта. Интересното е, че във Вселената се запаметява всяка една човешка мисъл (като носител на енергия), за това казват "внимавай какво си пожелаваш че може да се сбъдне" - решаващо според мен е как си пожелава човек. Например човек идва в църквата и започва да се моли- "искам да бъда здрав" - самото желание загатва за "липсата" на здраве, тоест състояние, което в което не се намира човека
цитирай
15. didanov - информацията- енергията се изп...
29.02.2016 17:24
информацията- енергията се изпраща, запаметява- Вселената материализира и "изпраща обратно" обаче, не "здраве", а "искането на здраве", тоест липсата му.
Друго би било ако човека бе казал "Аз съм здрав, аз съм здрав" - въпреки, че е външно е болен - изразът "аз съм" отключва по някакъв начин вътрешните сили на организма за само-възстановяване, само-регулация и често е необходимо условие за материализирането на определени желания. При какви условия и скакви темове се материализира една мисъл вече е трудно да се каже - при теб е станало в рамките на един ден, но има желания, които се сбъдват едва след години, и то когато човек е забравил напълно за тях. Важното е че съществува такъв процес и мисля всеки малко или много има примери за това от своя собствен живот. поздрави
цитирай
16. dobronameren - В коментар №6 "кроткият" LLporn2 ми забранява да коментирам постингите МУ?
29.02.2016 17:35
Ровичкане било, недопустимо?! Ами що тогава се упражняваш в БЛОГ.БГ, бе? Пишете си на "Лични" с твоите приятели, които те харесват, във Facebook, в писма на читатели до някой вестник, в телевизия ALFA. Аз да ти "забранявам да стъпваш в блога ми, защото ще те трия"? Не, нали?! Ама, ти, милият, с правото на - точно на "имплантирана" РУСОФИЛСКА "гледна точка" си го позволяваш!?
Айде, бегом при кухелите! Че двата кораба от варненския кей за путинова Русия ще тръгнат без теб!
Понеже знам какви сте демагози, обяснявам ти, Леоне, защо съм толкова груб с тебе и те наричам путиноид. Защото САМО съветските българи си позволявате да забранявате да оспорват мнението ви! Пъдите от блога, обиждате точно в стила "Крадеца вика дръжте крадеца", разстрелвате с думи, публикувате снимка на калашник с убийствената реплика, че "красотата ще спаси света" и т.н. Така ще си умрете - безполезни и вредни за човешката цивилизация.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Нещо си се объркал в русофобията си, Добронамерен!
29.02.2016 18:39
Аз те хваля, казвам ,че съм приятно изненадан от тебе, от благородството ти!
Даже те нарекох и БЛАГОРОДОНАМЕРЕН!
Коригирай се, или ми посочи забрана
Аз Путин никъде за нищо не съм споменавал Дай ми цитат, в който го хваля
цитирай
18. leonleonovpom2 - Ето ги двата коментара , Добронамерен!
29.02.2016 20:23
leonleonovpom2 написа:
dobronameren написа:
заслужаваш това, Бранкалеоне. Идете пийнете по две бири с born. И той обича спомените. Е, ти малко повече, ама колкото и да обмените опит - все е файда. Аз ще ви чакам с две опаковки нови носни кърпички - Maliva. Три! И една за безистена. А може би пет? - Че тя бирата е коварно питие.


Трогателно е ,че си се загрижил за нас, клетниците, в тези диви и дивашки времена! На отявлени фоби!
Да ти кажа, изненада ме твоята грижовност!?
Мислех, че досега тя се разпростира само върху това, кой какво и как пише
Но явни си загрижен и за физическите последици от това, което е много похвално и, разбира се, благородно от твоя страна!

Бих допълнил псевдонима ти - на БЛАГОРОДОНАМЕРЕН!

Успех в благородонамереното ровичкане в чужди писания от имплантираната ти русофобска гледна точка!
Ще те черпя пък аз с бира, ако веднъж я смениш
Разбира се, при положение, че това няма лоши последствия за теб
Не ти мисля злото! Не съм толкова "добронамерен"


Даже ти пожелавам и успех в ровичкането Къде виждаш забрана?!
Манипулатор от класа си!
Мишоците от 90-та година, които се криеха и изчакваха да видят какво ще стане- не говоря за посветените, сега са борци срещу комунизма-по рождение
Не говоря за тебе!
И ми е смешно, когато някой ме изкара комунист И за него също!

Така, каза си каквото имаше да казваш, да ровичкаш не ти забранявам, когато на някой това му е присърце, било човек или симпатично прасенце, няма как да му забраниш
цитирай
19. jivi93 - Слава на Бога!
02.03.2016 14:55
Бог е могъщ!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Живке!
02.03.2016 21:40
jivi93 написа:
Бог е могъщ!


Така е ,бог е над всичко и над всички!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133811
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031