Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2016 21:44 - За паметниците на владетелите ни
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5243 Коментари: 21 Гласове:
26

Последна промяна: 29.03.2016 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Похвално е владетелите ни, особено по изявените , да бъдат почетени с паметници!
Но тук има много тясно и съответно слабо  място- какви да са тези паметници! ? И как да се титулуват те- владетелите ни?!

Първо,  крайно време е да се уточни титлата им   и тя да не бъде променлива - хан, кан и така нататък Ако по този начин са наричали владетелите ни перси или сарацини, това съвсем не означава ,че титлата им е била такава Сарацините-арабите са ни наричали Бурджани, но ние помежду си не сме се наричали така!

Прави впечатление също ,че нито Паисий, нито Дюканж, написал прилична история на България преди него, при това отговаряща в значителна степен на съвременните критерии, никъде не използват кан или хан за титла на Българския владетел?!   Пишат за крал или княз
Дюканж със сигурност ползва всички налични за момента източници, Паисий ползва Орбини и почти сигурно-Дюканж!
По всичко личи,  че тези титли хан или кан са късно внесени, след Паисий и Дюканж /преди него/
Може би не е конспирация, както е нормално да се приеме в такива случаи А грешка!

В надписа на известната колона има канасюбиги Някои го отделят като кан Но моето мнение е, че владетелската титла продължава до канас
Между другото в "Именника" също  никъде няма кан  Титлата е канас в няколко варианта- с латинско зет накрая/ това обяснява по- късното княз/, със с, с Ъ вместо А  в първата сричка Но титлата е петбуквена!
Ясно е, че от тази титла следва появилото се по- късно княз, широко употребявано в Русия, Сърбия и така нататък
Но идва от Българското канас или къназ!

Сега за самия паметник!
Редно е владетелят да е в цял ръст, надхвърлящ минимума от 2, 50 метра Един път и половина средния човешки ръст Тогава прави впечетление! И има ефект!
С по- нисък ръст от този, човешкото око не го приема с респект Но това скулпторите го знаят най - добре

Бюст има например Цезар, поставен на мястото, където е бил кремиран след убийството му
Но тук има символика   Понеже  паметникът е свързан с убийството му, насилствено си е отишъл от този свят, затова  правилно е поставен Бюст!

Крайно време е,  да се вразумим по отношение на титлата на нашия владетел!
Всички славянски народи имат титла княз, която ОЧЕВАДНО идва от КАНАЗ, а ние да титулуваме владетелите си с ханове и канове- тюркски и персийски титли
Какво искаме да докажем с това? Че  искаме и можем да станем за смях ли?

Ами нека тези, които твърдят това да прочетат Паисий, какво пише за титлата на владетеля и с какви думи започва историята си!








Гласувай:
26


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Итнересно!
30.03.2016 08:53
Никакви коментари!
По-тихо, да не предизвикам някои репгили!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Да, ще си дам почивка!
30.03.2016 19:22
Въпреки, че като някой кретени имам бомба !
Но не с експлозив!

За съжаление, като е такава работата, ще падне чакане
ИЗВИНЯВАМ СЕ НА ИСТИНСКИТЕ ПРИЯТЕЛИ, НО НЕКА НЕЩОТО УЗРЕЕ, КАКТО И ДЕМОКРАЦИЯТА!
ИНАЧЕ НАГАРЧА!

ХУБАВА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ!
цитирай
3. merlin68 - Титлата е изписана КАНАСУБИГИ, ...
30.03.2016 21:24
Титлата е изписана КАНАСУБИГИ, едни го четат като ХанЮвиги, други като КанЮвиги, според субективните си възгледи за тюркския или ирански произход на българите. Трета хипотеза е Княз у (от) Бог. В украинския Биги е Бог, а както е добре известно българите идват точно от там, Сибир, Алтай, Памир са спекулации.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Мерлин!
30.03.2016 22:03
merlin68 написа:
Титлата е изписана КАНАСУБИГИ, едни го четат като ХанЮвиги, други като КанЮвиги, според субективните си възгледи за тюркския или ирански произход на българите. Трета хипотеза е Княз у (от) Бог. В украинския Биги е Бог, а както е добре известно българите идват точно от там, Сибир, Алтай, Памир са спекулации.


Точно така е, спекулации!
Спекулира се и тук, кой как ни наричал
Да, булгар, но ние не се наричаме така
Изводът е ,че по-важно е, ние как се наричаме, другото може да е само ориентир, че ни има
Когато София Августа- Екатерина прави сравнителен речник на думите, Българският не фигурира в измежду над стоте езика Не е нарочно, просто българският е загубен в Турската империя и доколкото е известен е, е считан за диалект на сръбския....

Та в нито един източник-нашите са поголовно унищожени в съжителството ни с агаряните , не се споменава ,че владетелите ни са ханове или канове Сливането ,по подобие на латинските надписи на канасубиги спомага това разчитане- кан
но кан няма и в именника Става дума за каназ Ясно се вижда княз откъде идва
То и хан и кан идва от каназ- хан на татарите, но явно е заемка от каназ- Българите са с далече по- стара държавност- най- старата в Европа от сега съществуващите, по стара дори и от на Сан Марино, ако се приеме ,че стара или голяма България е от втори век след Христа ...

Благодаря ти за коментара!

Хубава вечер!
цитирай
5. indiram - Здравей, Леон!
30.03.2016 22:51
... Когато пускаш материал, от значение Е часът, в който го пускаш...

Всеки има поне 2 баби (една по майчина линия, друга - по бащина)... Знаем, какво е буркан (стъклен съд) - едната ми баба казваше Бурган, а другата - Булкан... Аз, естествено, се смеех...
За титлата на владетеля си написал: "Но титлата е петбуквена!"
Подкрепям те, КАНАЗ (пък и ЦЕЗАР) е с 5 букви!
Иде ред на въпроса: ЗАЩО? (Защо са толкова много измислици - ще гадаем в свободното ни време, а то - колко е? - несколько)

Поздрави!
ПС: Паметниците на Владетелите (Царете) в Цял ръст! - И, облечени в доспехи, а не голи (като многото скулптури по фонтани и шадравани)!
ППС: И, как и защо се е стигнало до 4-буквени - Княз, Крал?


цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
30.03.2016 23:10
indiram написа:
... Когато пускаш материал, от значение Е часът, в който го пускаш...

Всеки има поне 2 баби (една по майчина линия, друга - по бащина)... Знаем, какво е буркан (стъклен съд) - едната ми баба казваше Бурган, а другата - Булкан... Аз, естествено, се смеех...
За титлата на владетеля си написал: "Но титлата е петбуквена!"
Подкрепям те, КАНАЗ (пък и ЦЕЗАР) е с 5 букви!
Иде ред на въпроса: ЗАЩО? (Защо са толкова много измислици - ще гадаем в свободното ни време, а то - колко е? - несколько)

Поздрави!
ПС: Паметниците на Владетелите (Царете) в Цял ръст! - И, облечени в доспехи, а не голи (като многото скулптури по фонтани и шадравани)!
ППС: И, как и защо се е стигнало до 4-буквени - Княз, Крал?




Да, наистина часът има някакво значение, но да ти кажа , не съм се мъчил да го разбера

Да, владетелите трябва да са в цял ръст, в бойно снаряжение!
Особенокогато се цели да се подчертае величието им! такава е и практиката в Римската империя
бюстовете имат повече символичен характер В двора на нашата гимназия имаше бюст на Георги Димитров, сега на неговото място има на Алеко Константинов Хайде, Българин е сменен от Българин?!
Не е сложен да речем Барак Обама
Тук намирам още една връзка с римляните - на нас Българите
Там е бил в сила закон за осъждане на паметта на току що убит император масово са се трошали статуи и барелефи Като жив никой не смее дори да ги погледне с лошо око, защото може да му е за последно
И при нас сега, като падне някой император- съвременен, на всички нива, статуите му имат същата участ
На други места в Европа такова рушително движение няма никъде
А нека някой да ме опровергае сега за тази връзка!

Спокойна нощ, Индра!
цитирай
7. indiram - === Пак, Здравей, Леон!
30.03.2016 23:10
... Щото се сетих, за БГ филм - онзи за Хан Аспарух, където има реплика:
АЗ, ХАН АСПАРУХ, КАЗАХ!

КАЗАХ! - виж колко ясно Е! - и, после: АЗ КАЗАХ!
(хората дето са правили филма, са ни оставили послание - били са по-близко до Историята, макар и прикривана, замъглявана...)

Поздрави!
цитирай
8. indiram - ...
30.03.2016 23:27
А, За, ... Часът, в който е казано, каквото е казано... намерих що-годе удовлетворителен отговор у Карлос Кастанеда (известен с книгите си за Учението на дон Хуан)
От бабите знам: Внимавай в какъв час какво казваш!
Поздрави!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Поздрави, Индра!
30.03.2016 23:44
Филмът беше хубав!
Друг е въпросът за художествената измислица
например, за Пагане, жена му?
Пагане е неверница, изключено е да има такова име
Да, учихме история, почвахме с ханове, после се появяваха князе и накрая царе
Не ми се изясни тогава, как и защо хановете станаха други, откъде идва това княз- за Борис. Да е русизъм, русия я няма още на сцената Нашичко си е От каназ!
И много други неща...

Спокойна нощ!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Индра!
30.03.2016 23:54
Май ще трябва да проуча въпроса с часа на подаване на постинга
Не е без значение!

Спокойна нощ!
цитирай
11. indiram - ... Мисля, че Пагане...
31.03.2016 00:33
... като дума, като смисъл, е нужно по-добре да вникнем...
А, нали, Пагане, беше някаква Луда... и жреците я набедиха и го убедиха да не се жени за нея, понеже била... дрън-дрън... и, май, я изгориха на клада

Друга, изгорена на клада жена, е Жана Д Арк...

България - с многото слава, чай-май, в последно време се закопава... - и в това има двусмислица (най-малко)...
Ще поживеем и ще видим!

Поздрави!
ПС: владетелят, по-вероятно, е със 7 букви името му! а накратко - с 3 букви!
цитирай
12. shtaparov - Според мен Аспарух е имал телосл...
31.03.2016 01:31
Според мен Аспарух е имал телосложение на силен и непобедим воин- чисто бял европеид,висок навярно около 2 м,едър и несъмнено синеок. Лицето му било набраздено с белези от битки,но бил красив по всички европейски стандарти- мъжествен и професионален победител,който е свикнал да преодолява всички трудности. Вероятно не носел брада и мустаци и никак не приличал на оня старец,който често ни показват вместо него. Шлемът му несъмнено е имал грива,а самият той носел рус чембас и вероятно е бил с И.Ч.Д. Много повече приличал на обветрения образ на Шварценегер,който ни показват по филмите отколкото на онова,което ни се представя във всичките му досегашни паметници,проектопаметници и гротескни изображения,правени от примитивни начинаещи "художници".

Косата му била прилежно сплетена,сресана и фризирана- както подобава на велик но обичан император и няма нищо общо с ония разплетени дамаджани,които му вменяват бояджиите,наричани в социалистическо време "художници". Бил облечен в прекрасно изглеждащи златотъкани и копринени дрехи,обсипан със злато и скъпоценни камъни,блестящ от бижутерия и от козметика- да,и от козметика! Обкръжаващата го свита блестяла от злато и скъпоценности,а много от хората в нея били негови роднини (близки и далечни братовчеди, братовчедки, братя, сестри, зетьове, снахи, синове, дъщери и т.н.),чието облекло не се различавало много от онова,което носели европейските и византийските сановници в онази епоха.

По време на война около него имало голям брой военачалници и императорска гвардия с няколко вида боздугани,къси и дълги бойни секири,саби,мечове,махайри,няколко вида копия и различни бойни знамена: хоругви,конски опашки,петли,лабаруми (либрини),знамена от плат с изрисувани символи,кръстове и драконови знамена. Вероятно е имало части с алебарди и арбалети- оръжия,непознати на останалите европейци. Воините били предимно руси и синеоки,облечени в позлатени и посребрени брони,конете също. Владетелят несъмнено е носел и червено наметало: символ на неговия праотец Марс-Дионис,а в обкръжението му се числяла и немалка жреческа колегия,обслужваща култа към най-популярните Български богове. Жреците носели дървени таблички с "рунически" (йероглифни) молитви и религиозни химнове,а сред тях имало будистки и християнски свещеници от арианския обред. Така ще да е изглеждал великия Аспарух- обкръжен от голяма бляскава свита,блестящ и поразяващ въображението и така трябва да бъде изобразяван по паметници,рисунки и учебници.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю Щапаров!
31.03.2016 07:33
Да, съгласен съм с физическите данни
В Древността, за да всяваш респект е трябвало да си силен физически-като Спартак , Максимин или много умен- като Александър Македонски, Цезар, Август...
Най - добрият вариант е да имаш и двете качества
Аспарух ги е имал
В това отношение прилича на Атила, не твърдя ,че са от един род
Силен воин и умел тактик Съчетава силата на оръжието с дипломацията
Разбира се ,че трябва да има паметник, въпреки, че България му е паметник, докато жалките нищожества не я затрият съвсем
Този бюст на Милчев не ми харесва Не казвам, че е нескопосан, но не подхожда за Аспарух
С изхулено рамо ,не внушава респект от сила и ум!

Приятен ден!
цитирай
14. didanov - здравей Леоне
31.03.2016 15:38
съгласен съм за паметника и одобрявам преложението ти, може би трябва да бъде подобно на паметника на Асеневци - на пиедестал - висок , велик и недостижим за повечето като постижение.
Колкото до титлата княз-канас е по-логична ако става дума за тукашните българи- на север и на юг от Дунава. За тези дошли от Азия, след векове отново в Прародината си (Българските земи) титлата вероятно е кан, в чест на един от техните водачи - Севторкан, или според мен по-точно Севт-таркан или тархан.
И двата варианта на владетелската титла са истинни, тогава какво правим?
А какво става с другите типично и само български титли - кавхан, таркан, боил, ичигуру-боил, жупан и т.н. те нямат пълен аналог дори и при тюрките, та камо ли при съседните ни народи - явно са заемки от българите дошли от Азия, в ПБЦ и по-точно от представителите на рода Дуло. Не е ли по-добре да се използват и двете титли в учебиниците - например - тукашните мизи или гети- българи са носели титлата княз а тези отдвана преселили се в Азия титлата кан. Аз нямам нищо против двете, напротив - можем само да имаме ползва от тях, учейки че не всичко е толкова просто в историята ни, че няма само бяло или черно.
поздрави
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
31.03.2016 20:38
Да, замислих се сериозно! Имаш право!
Всъщност кан е производно на канас
Масовото преселение от нашите земи по времето на Александър и след него в земите на Согдия и Бактрия води до създаване на Согдийската империя След разпадането и се създават множество Княжества, а столицата Согдиана е най - големия град в света тогава
Та имаш право, под персийско и бактрийско влияние титлата канас става кан
След разпадането на Кушанската империя , в която водеща роля играят вече Българите, народите и поемат обратния път към Европа -Българите също Пътят им е известен
Чингиз хан-възприето е от канас, това е векове по- късно...

Приятна вечер!
цитирай
16. voulgaros - НЯМА ЛАТИНСКА БУКВА = ЗЕТА !!. . . ...
01.04.2016 07:36
НЯМА ЛАТИНСКА БУКВА = ЗЕТА !! ...ГРАММА ЕПИСТОЛЕ / ЕПИСТОЛИ + ЛОН или БУКВАТА Z'' Е ГРЪЦКАА !!

КАКТО И ''Y'' = И ГРЕКА !!...А КОИ СА Я НАРЕКЛИ ТАКА БУКВАТА, МММ = ДАА, СЪЩИТЕ ЛАТИНЦИ, ДОКТОРЧЕ НЕДОЧЕЛО.
А НЕ СА Я НАРЕКЛИ ''И ВУЛГАРА'' ИЛИ ''И БУЛГАРА /С '' !! :))) ХЪЪ ХЪЪ ХЪЪ !!

А НИЕ ГЪРЦИТЕ-ЕЛЛИНИ-РОМЕИ-ВИЗАНТИН-ИОННИИЦИ-АХЕИ-ДОРИИЦИ-ДАНАИЦИ.....И КАЗВАМЕ --- ''ИПСИЛОН'' !!.

НЕКА ДА ЗНАЕС ! АВТО ТА ПРАГМАТА ИНЕ, ГИАТРОУС ! = Преведи го това, нали си половин грък.


ДОКТОРЧЕ, МНОГО ВНИМАВАЙ КАКВИ НЕЩА ДРАСКАШ, ЗА ДА НЕ СТАВАШ ВИНАГИ ЗА СМЯХ . :))) ХЪ ХЪ
цитирай
17. leonleonovpom2 - А, Вулгарос!
01.04.2016 13:56
Честит Първи Април!
Бях задал въпрос на летописеца в блога ни
Как е правилно да се наричат днешните гърци?
Преди месец някъде Още не е отговорил
Не бил получил реотаните от Албания, всеки момент щели да дойдат
Току що прочетох отговора по телевизионните новини с надписи
Днешните гърци са днешни македонци
Доказателството е просто:
-днешните македонци са древни македонци
-но древните елини са древни македонци
-Аднешните гърци са древни елини
Следователно днешните гърци са днешни македонци!!!!!
Виждаш ли как си напасват нещата?!

Накрая ще излезете и Българи, добре да знаеш!
Та мери си приказките за нас, да не се молиш на колене!
Приятел си, няма да ти слагам орехови черупки, но защо да страдаш?!
Впрочем доказателството ,че сте и Българи е лесно
Ако се затрудняваш, дай първото решение на Милчев, той е учил в прогимназията математика, а после и логика, ще намери отговора

И внимавай някой стар елин, да не те измами и да ти отмъкне великденските агнета В замяна да ти даде някой стар пръч!
цитирай
18. voulgaros - ДОКТОРЕ, НИЕ ВЛАХИТЕ-САРАКАТСАНИ ...
01.04.2016 14:33
ДОКТОРЕ, НИЕ ВЛАХИТЕ-САРАКАТСАНИ ЕДНО ВРЕМЕ НА ПЪРВИ АПРИЛ СМЕ ПУСКАЛИ ОВЦЕТЕ НА ПАША..И СМЕ ВИКАЛИ БЪЛГАРИ ДА ГИ ПАСЯТ, ПАЗЯТ И ДА ГИ ДОЯТ ПОСЛЕ.
ЧЕСНО..ТОВА Е ИСТИНАТА !.

НО ВУЛГАРИТЕ НЕ СТАВАТЕ ЗА ГЛЕДАНЕ НА АГРО ЗИВОТНИ = ТОВА ЩЕ РЕЧЕ ПОЛЕЗНИ ЗИВОТНИ.

ВИЕ СТЕ КАЛПАВИ В МОЗЪКА. И САМО РЕВЕТЕ ЗА ВСИЦКО.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Вулгарос!
01.04.2016 16:26
Българите не са овчари
С овчарлък са се занимавали тюрките Те и и заради овцете са дошли тук
„Българите са градинари и овощари-направили са градини чак до Виена И лозя също
Къде ни търсиш под мократа сянка?
За овощарство и градинарство иска акъл и знания
За овчарлъка- мера и гега Ти гега имаш ли?
Туй е гръцка дума, гърка е много добър овчар Пуща кучетата да вардят овцете и търси дебела сянка До към залез слънце След това не му трябва и отмък пармък - в таверната на хладно!И ако удари келепира, някой чужденец да го почерпи
Ама какво ти разправям, тръгнал съм на краставичар краставици да продавам
Обещал съм ти и ще изпълня!
Няма да допусна да ти сложат орехови черупки под коленете, като се молиш на Българите за прошка Бъди рахат, само смекчи тона, защото някои са много люти и докато разбера, току виж ти направили коленете сини Иначе, отсега тренирай молитвената поза - със задни части най- високо
Занесе ли задачата на Милчев? На него в прогимназията по математика тройката са му я сложили на релси, да не го подмине, но това не е пречка
Ще поразрови в стари араПски архиви и ще намери решението
Така, че разчитай на него
Ти там не коментираш - при Милчев! Мирише ми на червен картон, ама не знам кой пръв го е вдигнал- ти или той!
Впрочем , къде се загуби половин година Да не те нае някой Одисей, да му доиш овцете? Ако работата е такава, сега извеждат овцете, побързай, някой мангал да не те изпревари

Успех , приятелю!
цитирай
20. voulgaros - ПРИ Г-Н МИЛЧЕВ НЕ СЪМ КОМЕНТИРАЛ ОТ ...
01.04.2016 20:32
ПРИ Г-Н МИЛЧЕВ НЕ СЪМ КОМЕНТИРАЛ ОТ МНОГО ВРЕМЕ..НО ПРИ ПРОСТАТА ПРИЧИНА ЧЕ ВИНАГИ, ИЛИ АИДЕ ПОЧТИ ВИНАГИ СЪМ СЪГЛАСЕН С НЕГОВИТЕ ТЕЗИ, И С НЕГОВИТЕ ТЕМИ, КОИТО ПРАВИ.

СКОРО ЩЕ ВИДЯ НЯКОЯ ТЕМА ЗА КОМЕНТИРАНЕ.

КАКВИ ТЮРКИ ТА ГОНЯТ, ДОКТОРЧЕ ?..ЧЕЛ СИ ОТ УИКИПЕДИАТА ЗА ЮРУЦИТЕ....И АИДЕ ДА НАПИШЕШ ТУКА, ЧЕ ТЕ БИЛИ ЧОБАНИ...ТЕ СА СИ ЧОБАНИ, НО В ПЕРСИЯ И В МАЛА АЗИА = ИЗТОЧНА ГЪРЦИЯ...КОЯТО СКОРО ЩЕ СИ ВЪРНЕМ,
А НЕ НА БАЛКАНИТЕ = РОМЕА = РУМЕЛИА.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Туй е много съмнително, вулгарос!
01.04.2016 20:58
Има две обяснения
Или тезите ги разработва по твоя поръчка, или сте на един акъл Което не пречи и двете неща да са съвместими-заедно демек
Това говори много хубаво и за тебе и за господина ти Милчев!
Похвално е!

Тюрките преди да станат господари, са били овчари то и при нас, а и не само при нас е така Зад всеки господар се крие бивш овчар
Казваш, че си каракачанин Не се притеснявай ,че ви свързват с овчарите, на една моя съученичка брат и стана генерал Каракачанов Ето, бивш овчар, ама генерал
Веднаж в казармата ми прави проверка и се чудеше откъде ме познава И аз се чудих с него откъде може да се познаваме Да не съм луд да му кажа, кой знае каква магария ще измисли, за да покаже, че е по - важен! Пък и с моите бандити такива поразии правихме в двора им, че като нищо можеше да ми поиска сметка със стара дата

Та да се върнем на тюрките Те към десети век са живеели в Тюркмения днешна, Узбекистан и така нататък Да , ама пустините-има две пустини так Каракум и Къзълкум почнали да настъпват и за стадата от овце, запомни това, нямало трева И тръгнали чобаните тюрки да търсят мера Тя е дълга история И заради овцете заробили нас и, което е по-учудващо, барабар с нас и Великите Елини
Сега тук въпросът е дали ние сме се жертвали за елините или те за нас?
Но според мен причината е, кой да изпревари да стане пастир на тюркските овце
Когато двама се карат , трети печели!
Спечелили овцете!
Вместо един, намерили двама пастири!
Затова тюрките станали от пастири бейове
Правилно, вече не са овчари!
та такава е историята!

Виж, коментирай по. често при Милчев Това безкрайно ще го зарадва!
Даже ако искаш, пусни и този коментар при него
Той пък може да го пусне на братята си архивар, блс и имаше още един, защо ми се струва, че беше Тутко Не оня на Стоичков, той почваше с друга буква, и не е мангал
Ето , това е научно сътрудничество!
А не като онова, да извадиш ръждясал полицейски патлак и да стреляш с него, като внимаваш само да не сбъркаш стрелбата и да разстреляш някой американски приятел
За господин Милчен не съществува такава опасност
Той е бил в САЩ на обучение Инструкторка му е била Мишел- учила го е правилно да стреля- не срещу американци
Тъй, че Милчев може да те обучи, как да да не направиш някоя голяма беля, да вземеш да застреляш някой голям американски приятел
Сакън, такова нещо да не ти минава през акъла!

Нямам календар, днес да не е Първи Април?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134016
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031