Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2016 14:17 - "Демокрация" за вас, парите - за нас!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 9317 Коментари: 23 Гласове:
28

Последна промяна: 09.04.2016 14:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Възхищавам се на големите борци срещу комунизма, дори и в изродената му форма!
Само ,че се чудя къде са били, защо не съм се срещал с тях преди
Имах свако, калеко в нашия край, учил на запад, член на една от най- богатите фамилии в България Последният ми спомен от него е като върл защитник на комунизма!?

Е, какво тогава да говорим за другите?
Борци срещу комунизма, ползвали облагите му и не преживели и процент от това, на което са били подложени родителите ми Плюс добавката, да треперят над мен, да не пострадам аз заради тях!

Не знам какви борци са били, но лично аз съм поемал отговорност, заради която можеше да платя жестока цена непосредствено след премяната Няма грешка - премяната!
Но това ми помогна,  бързо да разбера заблудата си и да се оттегля....
Могат да манипулират байчовци, не лоши , но наивни хора , но не и мен Високо се целят, не могат да улучат!

Та бързо разбрах, лозунгът
Ще го дам поетично, да не се присмива някой буквоед на грешката, защото ще го допълня:

Времето е наши!
Но парите-ваши!

Та и сега Демокрация, демокрация, демокрация!

И демократично са изнесени милиарди зад граница!
Ах, къде си Стамболов?
Той, полуобразованият хъш е можел да управлява и то успешно икономиката ни, която икономисти , от професор нагоре- не могат????
Или титлите им са купени, или са купени да вършат поразии!
Едно от двете е!

То да е само панамското чудо, ама кой знае колко още има като него?   Крадено е като за световно
Прав е бил полковник Иванов на времето, като уверяваше мен, невярващия, че държавният и военният ни  резерв поотделно надхвърлят 100 милиарда долара!

Да, демоккрация за вас!
Но парите са за нас!






Гласувай:
29


Вълнообразно


1. alchemist - 45 години (не)стигат...
09.04.2016 15:50
Сега живеем в комуно-демокрация, т.е. маскиран комунизъм, нищо че НРБ и СССР ги няма вече на политическата сцена. Апаратчиците и старите мутри си останаха и взеха да слугуват на други, като станаха демократи и либерали.
Погледнато от моя гледна точка днешният политически строй е най-малкото пародия на демокрация. Отпреди 89-та знаеш от кого трябва да се пазиш и как, а сега не знаеш от къде ще ти дойде някоя неприятност и пак ще си крив...
САЩ(все още), Швейцария и западна Европа(все още) са образец за демокрации за мен - в пълният смисъл на думата. Причините ги знаем всички, но защо не се сетиха някои хора да внесат такива причини и да докажат предимствата на демокрацията пред тези на комунизма. Но тези хора взеха да лаят като дърти комунисти: "демокрация, демокрация", но само с лаене или оправдаване с комунизма не става - трябва воля за действителна промяна. Но явно някой няма интерес в България да има демокрация, както в толкова лелеяната им страна САЩ?
цитирай
2. katan - "Или титлите им са купени, или са купени да вършат поразии! Едно от двете е!"
09.04.2016 16:48
И двете!
И двете са купени и предплатени!
Не е необходимо при "демокрацията" да има ... морал.
Почти е задължително е да липсва.
Всичко е ПАРИ - техни.
цитирай
3. chetohche - До 1966 г., централни банки извън ...
09.04.2016 18:50
До 1966 г., централни банки извън САЩ държали $ 14 милиарда, докато САЩ имаше само $ 13,20 милиарда злато в резерв.


... Приетият през 1880 г. Закон за правото на резание монети в Княжеството предвижда фискалното счетоводство да се води в левове, определя количеството злато, сребро или мед в различните монети и ограничава общото парично предлагане до 15 млн. лева. Левът има стойност, равна на тази на френския франк. Допуска се използването на монети, както на Латинския валутен съюз, така и на други страни, които държавата приема по утвърдени от Министерството на финансите курсове.
През 1885 г. България се доближава до парично предлагане от 7 сребърни лева на глава от населението (смятано от Латинския съюз за емпиричен оптимум), след което новите емисии на сребърни монети са прекратени до 1891 г.
Със задълбочаването на кризата в края на 1899 г. БНБ прекратява обменяемостта на банкнотите в злато и започва да емитира банкноти със сребърно покритие, с което и формално се утвърждава фактическият сребърен стандарт в страната. През следващите 3 г. са емитирани банкноти за над 16 млн. лева, като основната част от тях е използвана за кредитиране на правителството. Това предизвиква нова инфлационна вълна и нарастване на ажиото между златото и среброто, достигнало в средата на 1902 г. рекордната стойност от 13,25%. През 1902 г. правителството получава значителен заем от френската банка „Париба“, с който изплаща голяма част от задълженията си към БНБ. Това, както и подобрената обща конюнктура, довежда до намаление на ажиото до 1,5% в края на годината. Обмяната на златни банкноти срещу злато е възстановена и през следващите години банката емитира все повече златни левови банкноти, които през 1907 г. за пръв път стават повече от сребърните банкноти. През годините до началото на Балканската война в България на практика функционира система на златен стандарт, като ажиото между среброто и златото е ликвидирано и левът поддържа устойчив курс спрямо валутите на Лат. съюз само 5 год
цитирай
4. kuschel - Каква демокрация, бе?! Това е ге...
09.04.2016 19:19
Каква демокрация, бе?! Това е геноцид над един народ. Една шайка престъпници, пуснаха бради, взеха да гледат страшно и методично превърнаха страната в бананова република. Разориха я ей, все едно газят из Анадола. Във варненското пристанище в момента е пълно с турски кораби и подводници. Чувстват се като у дома си. Аз ги псувам на висок глас, те се правят че не разбират. Ама аз мога и на турски да псувам - сикем нинени!!! Дайте ми една базука бе, хора. Един да потопя, пък после нека ме убият...само че трудно ще се дам. Поне десет джагала ще пратя при Аллах. Какъв позор. Аз съм целувал миноносеца "Дръзки" който е торпилирал крайцера "Хамидие". Дядо ми беше капитан. Ако знае, че сме окупирани от турския флот, ще се обърне в гроба. Страшен срам. Гледам ги от терасата на "Капитан Кук" и не вярвам на очите си. Това е някакъв кошмарен сън.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Разбирам аппен не знам си кой по ред ...
09.04.2016 19:25
Разбирам аппен не знам си кой по ред за минуса и му симпатизирам!
Тя, мозъчната недостатъчност, е е като всяка друга недостатъчност!
Нека слага минуси, ако това му помага
Исках да се реванширам, с плюс, но няма как
Да е жив и здрав!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
09.04.2016 19:36
alchemist написа:
Сега живеем в комуно-демокрация, т.е. маскиран комунизъм, нищо че НРБ и СССР ги няма вече на политическата сцена. Апаратчиците и старите мутри си останаха и взеха да слугуват на други, като станаха демократи и либерали.
Погледнато от моя гледна точка днешният политически строй е най-малкото пародия на демокрация. Отпреди 89-та знаеш от кого трябва да се пазиш и как, а сега не знаеш от къде ще ти дойде някоя неприятност и пак ще си крив...
САЩ(все още), Швейцария и западна Европа(все още) са образец за демокрации за мен - в пълният смисъл на думата. Причините ги знаем всички, но защо не се сетиха някои хора да внесат такива причини и да докажат предимствата на демокрацията пред тези на комунизма. Но тези хора взеха да лаят като дърти комунисти: "демокрация, демокрация", но само с лаене или оправдаване с комунизма не става - трябва воля за действителна промяна. Но явно някой няма интерес в България да има демокрация, както в толкова лелеяната им страна САЩ?


Съгласен съм с написаното от тебе! Нямам нищо против някои да изживяват катарзис , както твърдят
Но този катарзис май се изразява в осребряване на демокрацията?!
Това , да изнасяш милиони в чужди банки, при съмнителна меко казано у нас законност, е върховно престъпление
Тези пари, крадени или не, развиват чужди икономики, а ние се озъртаме за чужди инвеститори
Да, къде си Стамболов? Точно сега си повече от необходим! Като съм написал полуобразован, нямам предвид невеж! Той е поет, негов е химна на Ботевите четници, - Не щеме ний богатство, не щеме ний пари...., има стихосбирка с Българския гений!
Не е учил икономика, но безгрешно действа с икономическите лостове
лесно е да си представи човек, как би действал в такава обстановка!

Приятна вечер!
цитирай
7. batogo - !!!:))) Поздрав, Иване!
09.04.2016 19:40
За демокрация няма да говорим, защото у нас я няма, а я няма, защото с комунистически манталитет няма как да се случи...
Стамболов е почтен родолюбец, достоен Българин, борец за свободата и независимостта на Родината, природно интелигентен и дълбоко осъзнат гражданин на България, което го прави велик, мъдър Държавник. Убит е от русофилите по най-зверски начин, точно защото е поставял интересите на България над тези на Русия. Подобна съдба имат и много други достойни, родолюбиви българи, а почтените хора от тези примери са си направили верните изводи...
Без почтеност и мъдрост образованието е просто лист хартия, който може да ти осигури пост, но не и стойност като човек.
Хубав ден!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
09.04.2016 19:51
katan написа:
И двете!
И двете са купени и предплатени!
Не е необходимо при "демокрацията" да има ... морал.
Почти е задължително е да липсва.
Всичко е ПАРИ - техни.


Права си, точно така е!
Неочаквана истина, демокрация, поне в този си вид и морал са несъвместими!?
Или демокрация има, но за мошеници и крадци!
Да, купени специалисти, с купени дипломи!
Систематизирана систематична система!

Приятна вечер!


цитирай
9. kush11 - Абе, аз къде съм попаднал сред ня...
09.04.2016 20:09
Абе, аз къде съм попаднал сред някакви откачени седеруги. Извинявай, объркал съм се. Изтрий ми коментарите. Повече няма да стъпвам тук.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравейте!
09.04.2016 20:48
[quote=chetohche]До 1966 г., централни банки извън САЩ държали $ 14 милиарда, докато САЩ имаше само $ 13,20 милиарда злато в резерв.


... Приетият през 1880 г. Закон за правото на резание монети в Княжеството предвижда фискалното счетоводство да се води в левове, определя количеството злато, сребро или мед в различните монети и ограничава общото парично предлагане до 15 млн. лева. Левът има стойност, равна на тази на френския франк. Допуска се използването на монети, както на Латинския валутен съюз, така и на други страни, които държавата приема по утвърдени от Министерството на финансите курсове.
През 1885 г. България се доближава до парично предлагане от 7 сребърни лева на глава от населението (смятано от Латинския съюз за емпиричен оптимум), след което новите емисии на сребърни монети са прекратени до 1891 г.
Със задълбочаването на кризата в края на 1899 г. БНБ прекратява обменяемостта на банкнотите в злато и започва да емитира банкноти със сребърно покритие, с което и формално се утвърждава фактическият сребърен стандарт в страната. През следващите 3 г. са емитирани банкноти за над 16 млн. лева, като основната част от тях е използвана за кредитиране на правителството. Това предизвиква нова инфлационна вълна и нарастване на ажиото между златото и среброто, достигнало в средата на 1902 г. рекордната стойност от 13,25%. През 1902 г. правителството получава значителен заем от френската банка „Париба“, с който изплаща голяма част от задълженията си към БНБ. Това, както и подобрената обща конюнктура, довежда до намаление на ажиото до 1,5% в края на годината. Обмяната на златни банкноти срещу злато е възстановена и през следващите години банката емитира все повече златни левови банкноти, които през 1907 г. за пръв път стават повече от сребърните банкноти. През годините до началото на Балканската война в България на практика функционира система на златен стандарт, като ажиото между среброто и златото е ликвидирано и левът поддържа устойчив курс......


да, професионален анализ за стойността на тогавашния лев
направих бърза сметка за златната ни столевка Съдържа около 33г злато Оказва се, че тогавашният ни лев има равностойност на 10 сегашни долара!
България през 1900 година икономически дели шестото място в Европа Има положително търговско салдо с почти всички държави в Европа!
Повече изнася, отколкото внася!
Какво повече да се добави?

Приятна вечер!
цитирай
11. born - ". . . Възхищавам се на голе...
09.04.2016 21:49
"...Възхищавам се на големите борци срещу комунизма, дори и в изродената му форма!
Само ,че се чудя къде са били, защо не съм се срещал с тях преди..."
Обяснението е много простичко - бяха в БКП.
А сега за друго. Преди на банкнотите ни от всякакъв вид имаше следния надпис : "Тази банкнота е обезпечена с всички активи на БНБ и НРБ". Сега е демократично да получаваме и плашаме с хартишки без всякакво покритие. Ако това е демокрацията,здраве му кажи. Поздрави.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Кушел!
09.04.2016 21:55
kuschel написа:
Каква демокрация, бе?! Това е геноцид над един народ. Една шайка престъпници, пуснаха бради, взеха да гледат страшно и методично превърнаха страната в бананова република. Разориха я ей, все едно газят из Анадола. Във варненското пристанище в момента е пълно с турски кораби и подводници. Чувстват се като у дома си. Аз ги псувам на висок глас, те се правят че не разбират. Ама аз мога и на турски да псувам - сикем нинени!!! Дайте ми една базука бе, хора. Един да потопя, пък после нека ме убият...само че трудно ще се дам. Поне десет джагала ще пратя при Аллах. Какъв позор. Аз съм целувал миноносеца "Дръзки" който е торпилирал крайцера "Хамидие". Дядо ми беше капитан. Ако знае, че сме окупирани от турския флот, ще се обърне в гроба. Страшен срам. Гледам ги от терасата на "Капитан Кук" и не вярвам на очите си. Това е някакъв кошмарен сън.


Да, безродници и продажници дават тон!
Човек наистина трябва да гледа напред, като не забравя миналото
Но това ,да изнасяш капитали от една държава, която се нуждае от тях, за да си живуркаш охолно и да се връщаш за нови, е върхът на държавно предателство!
Сигурен съм че в Китай или Южна/ Южна/ Корея разстрелват и обесват за това Да, в Корея осъдиха на обесване двама президенти, които направиха Корея икономически гигант, заради присвояване на около 1 милиард долара Международната общност с адски усилия успя да смени смъртната им присъда
А за Панама ,за нас се говори, че са 20!

Хубава вечер!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Поздрави, Огняне!
09.04.2016 22:06
batogo написа:
За демокрация няма да говорим, защото у нас я няма, а я няма, защото с комунистически манталитет няма как да се случи...
Стамболов е почтен родолюбец, достоен Българин, борец за свободата и независимостта на Родината, природно интелигентен и дълбоко осъзнат гражданин на България, което го прави велик, мъдър Държавник. Убит е от русофилите по най-зверски начин, точно защото е поставял интересите на България над тези на Русия. Подобна съдба имат и много други достойни, родолюбиви българи, а почтените хора от тези примери са си направили верните изводи...
Без почтеност и мъдрост образованието е просто лист хартия, който може да ти осигури пост, но не и стойност като човек.
Хубав ден!


Да, трябват ни хора като Стамболов
Готови на всичко за България!
Как да не се възхити човек-България е седма икономическа сила в Европа! Вчерашния вилает на Турция, раята! Където сега са сигурно Швеция или Холандия
Скорошен икономически наш министър каза по телевизията ,че каквото не се произвежда в България, ще го внесе?! По този начин се насърчава вноса и спирането на наши производства, закриването им!
Стамболов, такъв министър в кабинета си, ако не го разстреля, със сигурност аламинут ще го уволни!
Да изнасяш милиарди с усмивка на примат и да се правиш ,че няма нищо!

Хубава вечер, Огняне!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Куш!
09.04.2016 22:15
kush11 написа:
Абе, аз къде съм попаднал сред някакви откачени седеруги. Извинявай, объркал съм се. Изтрий ми коментарите. Повече няма да стъпвам тук.


Няма да изтрия коментарите Това , щом го желаеш, може и ти да направиш Ти си авторът!

Аз съм си бил винаги безпартиен С изключение на по- малко от година при възстановяване на социалдемократическата партия
Заради родовата памет, вуйчото на дядо ми е бил в нея и е министър в правителството на ОФ
Но като прозрях нещата, напуснах
Сега съм само в Българската партия! Искам днешните Българи да си върнат качествата на например Калояновите!
Към други партии на интересисти съм силно алергичен

Лека нощ!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
09.04.2016 22:20
born написа:
"...Възхищавам се на големите борци срещу комунизма, дори и в изродената му форма!
Само ,че се чудя къде са били, защо не съм се срещал с тях преди..."
Обяснението е много простичко - бяха в БКП.
А сега за друго. Преди на банкнотите ни от всякакъв вид имаше следния надпис : "Тази банкнота е обезпечена с всички активи на БНБ и НРБ". Сега е демократично да получаваме и плашаме с хартишки без всякакво покритие. Ако това е демокрацията,здраве му кажи. Поздрави.


Да, така ще е!
След като публична тайна е, че контролирано/ чрез банките/ и неконтролирано от страната се изнасят милиарди, развиващи по този начин и без това развити икономики, родните левчета ще бъдат хартийки
Хубаво , че сме вързани към еврото Някои искат да се освободи лева!
Да почне нов голям грабеж на останалото!

Хубава вечер!
цитирай
16. mt46 - Не знам,
09.04.2016 23:42
колко пъти трябва да казвам, че причините са в Системата и в българския манталитет!...
А в щатите как е? "Демокрацията" е за масите, а парите са за корпорациите...
цитирай
17. zaw12929 - Това е геноцид, който се нарича д...
10.04.2016 00:44
Това е геноцид, който се нарича демокрация, в която - вашите- българските пари са за нас, които сме измислили либералната демокрация...Система многопартийна, така"всеки е срещу всички...
цитирай
18. leonleonovpom2 - Така е, Зав!
10.04.2016 14:02
Разделяй, за да владееш!
Това е лъжедемокрация!

Приятен ден!
цитирай
19. leonleonovpom2 - колко пъти трябва да казвам, че п...
10.04.2016 14:05
mt46 написа:
колко пъти трябва да казвам, че причините са в Системата и в българския манталитет!...
А в щатите как е? "Демокрацията" е за масите, а парите са за корпорациите...


Да, Българският манталитет!...
Той е като на шопа!
Мразим да мислим!
Предпочита друг да мисли вместо него, да черпи готови мисли!
ЗАТОВА И РЕЗУЛТАТИТЕ СА ТАКИВА!

ПРИЯТЕН ДЕН, МАРИНЕ!
цитирай
20. litatru - Здравейте, Лъв!
11.04.2016 21:14
Подкрепям Ви в стихотворна форма: 1). Демокрацио, мила, що си ни родила!
в чужбина не ходим, по кофите бродим!
Мисля, че така е с повечето българи - нямат пари за кескурзии в чужбина, а пътуват от кофа на кофа за единия залък или стара дрешка.
2). Политик е. И - заможен.
Акъл има и за двама.
Знае как в живота сложен
да си служи с измама!

3). А народа? Народът ни е затънал "в мърсотия до шия". Дали защото се учи от политиците ("Рибата се вмирисва откъм главата"), или манталитетът му е такъв?!
Поздрави - Литатру

цитирай
21. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Литатру!
11.04.2016 22:08
litatru написа:
Подкрепям Ви в стихотворна форма: 1). Демокрацио, мила, що си ни родила!
в чужбина не ходим, по кофите бродим!
Мисля, че така е с повечето българи - нямат пари за кескурзии в чужбина, а пътуват от кофа на кофа за единия залък или стара дрешка.
2). Политик е. И - заможен.
Акъл има и за двама.
Знае как в живота сложен
да си служи с измама!

3). А народа? Народът ни е затънал "в мърсотия до шия". Дали защото се учи от политиците ("Рибата се вмирисва откъм главата"), или манталитетът му е такъв?!
Поздрави - Литатру



Да ,това са двете страни на медала, наречен демокрация-народа и политиците
Взаимно свързани са , какъвто е народът, такива са и политиците
Иначе един приятел казваше, че политикът е мръсник, който добре си живее на гърба на народа

Хубава вечер!
цитирай
22. zzz65 - ". . . Възхищавам се на голе...
12.04.2016 06:46
leonleonovpom2 написа:
born написа:
"...Възхищавам се на големите борци срещу комунизма, дори и в изродената му форма!
Само ,че се чудя къде са били, защо не съм се срещал с тях преди..."
Обяснението е много простичко - бяха в БКП.
А сега за друго. Преди на банкнотите ни от всякакъв вид имаше следния надпис : "Тази банкнота е обезпечена с всички активи на БНБ и НРБ". Сега е демократично да получаваме и плашаме с хартишки без всякакво покритие. Ако това е демокрацията,здраве му кажи. Поздрави.


Да, така ще е!
След като публична тайна е, че контролирано/ чрез банките/ и неконтролирано от страната се изнасят милиарди, развиващи по този начин и без това развити икономики, родните левчета ще бъдат хартийки
Хубаво , че сме вързани към еврото Някои искат да се освободи лева!
Да почне нов голям грабеж на останалото!

Хубава вечер!

истинските борци не са в БКП ,борците в бкп бяха борци за кокал . борци нямаше защото дори да мислиш свободно плащаш с разбит живот .ако мислиш свободно без протекцията на високопоставена личност те водят за луд или за неспособен и някой от тях наистина полудяват .защото се намесват в живота й ,в личните й чувства .ако не полудяват те ги водят за такива обвинявайки ги в мании че се мислят за много умни ...че техния стил на мислене е бил псевдофилософски ,защото не виждали величието на партията ..
а колкото до лева прави сте , но само в България ли е така ?
Колко е силно еврото .и само Гърция ли има много дългове или заеми повече от брутния вътрешен продукт ??
не са ли слабите валути една от основата на пазарната икономика ???
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Любомире!
12.04.2016 15:28
Ами да, ти си го развил, точно това подчертавах с примера за свако ми
Че дори него бяха пречупили и превърнали в защитник, отнели му имущество и производства за милиони Къде са тези прословути борци!
Или както казваше един учител, крещели са, но на ум!
Животът ти можеше да бъде съсипан и без нищо да си направил, само по донос или лошо сведение за родителите ти!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139951
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102604
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031