Постинг
10.05.2016 21:28 -
ELLAS и...паеля-лека пародия
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 6871 Коментари: 34 Гласове:
Последна промяна: 11.05.2016 16:27

Прочетен: 6871 Коментари: 34 Гласове:
27
Последна промяна: 11.05.2016 16:27


С признателност към Вулгарос
Интересни коментари прави в предишните ми два , три постинга Вулгарос На негово място бих внимавал много Защото би трябвало добре да ме познава, най вече какво мога в един такъв спор и какво може да се получи като резултат в него..
Така , от него научих ,че така наречените гърци са бащи на испанците И испанците много ги уважават! Гърците!
Вероятно е прав Може на определени места в Испания да се види надписът - ELLAS Би могло да се изтълкува, че тези помещения са специално подготвени за гърци, да ги гостят и поят там, като достойни бащи Произнася се еияс
Следователно елините като видят този надпис или чуят такъв призив, да не губят ценно време, веднага да влизат там! , За тях е!
Само да внимават и някои прелетни птици, като мигранти например, да не се вмъкнат с тях Да се възползват от намалението
Защото ако допуснат това, съвсем ще им се стъжни положението
Сега на ухо, само за Вулгарос Този надпис означава ,че помещението е за жени-пробна, тоалетна и така нататък............
Но възниква друг въпрос
Защо жени означават с ELLAS испанците? Може да се направят различни тълкувания
Може би Вулгарос греши, гърците не са бащи на испанците, а майки
Или пък смятат просто гърците за жени Заради едно тяхно качество, което римляните също са прихванали Така, че на триумфите на Цезар войниците скандирали по негов адрес, че е мъж на всички жени и жена на всички мъже.....
За да продължим темата в шеговит тон , да намесим и паеля
Те , жените са спецове в тази област- готвенето, но за мъжете да обясня/ доколкото мога/, че в паелята се слага всичко, което ти дойде на ум
Та една снаха имала зла свекърва/ както обикновено, не е необичайно това/
Каквото и да сготвела, тя се мръщела и не го харесвала
На снахата един ден и прекипяло Каквото и попаднело , го хвърляля в тигана с думите-пара ейяс/ еля/ - за нея!
Свекървата одобрила за пръв път приготвеното и жаргонно то станало паеля
Момчето Вулгарос твърди, че славяните са роби- склави! Не си го измисля, има такива твърдения, описани в дебели буквари И аз съм ги виждал
Знам, че за името на така наречените славяни във Ватикана има данни и ще се излезе със становище Не е свързано със склави-роби
Ватиканът също ще разясни каква е дейността на братя Грим, както някои тук наричат светите братя в града на папата Измислени ли са или не?
Предполагам, че е за освещаване на буквите и за разрешително да се служи на Български език За какво друго може да са там?
Сега за самото име като хипотеза. Славяни!
Името не е славяни, а словени Двете държави-Словения и Словенско го доказват Славяни е по- късно име и то влиза в употреба от руснаците Върнало се е обратно при нас, когато сме" съжителствали" с агите в руската му форма-славяни
Че е вероятно така, ще се върнем пак на испанския
В учебниците за начинаещи в изучаването на испански, руските автори дават пример с ортографИа на испански Пише се и се произнася така Докато руския аналог се пище орфогрАфия, а се чете арфагрА фия, защото О-тата са неударени
Та същото се е получило и със словени в руския
Интересни коментари прави в предишните ми два , три постинга Вулгарос На негово място бих внимавал много Защото би трябвало добре да ме познава, най вече какво мога в един такъв спор и какво може да се получи като резултат в него..
Така , от него научих ,че така наречените гърци са бащи на испанците И испанците много ги уважават! Гърците!
Вероятно е прав Може на определени места в Испания да се види надписът - ELLAS Би могло да се изтълкува, че тези помещения са специално подготвени за гърци, да ги гостят и поят там, като достойни бащи Произнася се еияс
Следователно елините като видят този надпис или чуят такъв призив, да не губят ценно време, веднага да влизат там! , За тях е!
Само да внимават и някои прелетни птици, като мигранти например, да не се вмъкнат с тях Да се възползват от намалението
Защото ако допуснат това, съвсем ще им се стъжни положението
Сега на ухо, само за Вулгарос Този надпис означава ,че помещението е за жени-пробна, тоалетна и така нататък............
Но възниква друг въпрос
Защо жени означават с ELLAS испанците? Може да се направят различни тълкувания
Може би Вулгарос греши, гърците не са бащи на испанците, а майки
Или пък смятат просто гърците за жени Заради едно тяхно качество, което римляните също са прихванали Така, че на триумфите на Цезар войниците скандирали по негов адрес, че е мъж на всички жени и жена на всички мъже.....
За да продължим темата в шеговит тон , да намесим и паеля
Те , жените са спецове в тази област- готвенето, но за мъжете да обясня/ доколкото мога/, че в паелята се слага всичко, което ти дойде на ум
Та една снаха имала зла свекърва/ както обикновено, не е необичайно това/
Каквото и да сготвела, тя се мръщела и не го харесвала
На снахата един ден и прекипяло Каквото и попаднело , го хвърляля в тигана с думите-пара ейяс/ еля/ - за нея!
Свекървата одобрила за пръв път приготвеното и жаргонно то станало паеля
Момчето Вулгарос твърди, че славяните са роби- склави! Не си го измисля, има такива твърдения, описани в дебели буквари И аз съм ги виждал
Знам, че за името на така наречените славяни във Ватикана има данни и ще се излезе със становище Не е свързано със склави-роби
Ватиканът също ще разясни каква е дейността на братя Грим, както някои тук наричат светите братя в града на папата Измислени ли са или не?
Предполагам, че е за освещаване на буквите и за разрешително да се служи на Български език За какво друго може да са там?
Сега за самото име като хипотеза. Славяни!
Името не е славяни, а словени Двете държави-Словения и Словенско го доказват Славяни е по- късно име и то влиза в употреба от руснаците Върнало се е обратно при нас, когато сме" съжителствали" с агите в руската му форма-славяни
Че е вероятно така, ще се върнем пак на испанския
В учебниците за начинаещи в изучаването на испански, руските автори дават пример с ортографИа на испански Пише се и се произнася така Докато руския аналог се пище орфогрАфия, а се чете арфагрА фия, защото О-тата са неударени
Та същото се е получило и със словени в руския
Тагове:
Вълнообразно
Политическа порнография: Позиция на ново...
Не в демокрацията е проблема. Проблемът ...
Моят Президент НЕ би отишъл в Сочи!
Не в демокрацията е проблема. Проблемът ...
Моят Президент НЕ би отишъл в Сочи!
Френския го знам на ниво езикова гимназия, италиански и испански на значително по ниско ниво, но достатъчно, за да се оправям, особено с текстове
цитирайleonleonovpom2 написа:
Френския го знам на ниво езикова гимназия, италиански и испански на значително по ниско ниво, но достатъчно, за да се оправям, особено с текстове
... ниво!
- Знаеш ли, какво означава на италиански "clonare" ?
- Попитай "полезният идиот", паликарето Вулгарос - Как се превежда българското КЛОН на английски и гръцки? ... а на старо-"гръчки" :)))) ?!
словоформите на понятието. "словени" значи хора, които владеят "словото", сиреч говорят понятно. в противовес на "немци", които са наречени така, защото за словените те са били неми, сиреч неразбираеми, което е е едно и също.
Аз обаче не разбрах кои са тези две различни държави Словения и Словенско?
цитирайАз обаче не разбрах кои са тези две различни държави Словения и Словенско?
4.
yoan2015 -
Леоне! Двете л когато не са в нача...
10.05.2016 22:40
10.05.2016 22:40
Леоне! Двете л когато не са в началото на думата не се произнасят. Еяс, ейос и паея. Съжалявам за поправката.
цитирайrustam написа:
словоформите на понятието. "словени" значи хора, които владеят "словото", сиреч говорят понятно. в противовес на "немци", които са наречени така, защото за словените те са били неми, сиреч неразбираеми, което е е едно и също.
Аз обаче не разбрах кои са тези две различни държави Словения и Словенско?
Аз обаче не разбрах кои са тези две различни държави Словения и Словенско?
- До 10-ти век НЯМАМЕ ИЗПИСВАНЕ слов(о/енск) ... имаме изписване чрез "С-К-Л*авин" - като в допълнение се използва й заместителя му SERVI ?!!
- Интересното е че ... ? За пръв път "sclavi" (лат.) се употребява след ШЕСТИ ВЕК и то НАЙ-ВЕЧЕ ОТ Апенини по отношение населението на крал Тотила ГОТа ?? Тоест за население на ГОТСКАТА ДЪРЖАВА на АПЕНИНИ - не от Балкани или други територии на които да живее население - Което да приемем, че е славянско?!
- От тук следващата ОЗАДАЧАВАЩА НАУЧНА ДИЛЕМА ПРЕД КОЯТО СМЕ ПОСТАВЕНИ?
- В какъв смисъл се употребява този ЕКЗОНИМ за това население - навеждащо на две тези:
А. СКЛави е ПОЛИТОНИМ - означаващ ПОДЧИНЕНИ-СКЛОНЕНИ ... или;
Б. ГОТИТЕ не са ГЕРМАНЦИ а родствено на това население - което е прието от науката да се нарича "славяни" ?
- А за Словения и Словенско ... моля не издребнявайте на дребно ... имаме СЛОВЕНЦИ и СЛОВАЦИ - Мисля правите разграничение между двете държави?
Словения е бившата Югославска република,, Словенско се изписва словакия, както е известна при нас Но приемам Словенско за правилно, както те си го пишат и произнасят
цитирайyoan2015 написа:
Леоне! Двете л когато не са в началото на думата не се произнасят. Еяс, ейос и паея. Съжалявам за поправката.
Прав си, така е!
Но знаеш със сигурност, че в Испания има диалекти/ както и при нас/-кастилски, валенсиански, каталунски и десетки други
На някои съвсем ясно се чува еля и паеля, явно тях имаш предвид в забележката
Паея или паеля е и на жаргон, пара е съкратено
Да, прав си в забележката!
Спокойна нощ!
Терминът , за който ме питаш е технически и като ,че ли е взет от Българския
Клон на френски в тривиалния смисъл от раз е бранш, употребява се и в икономиката
На гръцки не знам как е, нямам подробен латински речник, с италианския в техническите термини не съм много навътре, нямам и подробни речници
Съвпадението е смайващо!
Спокойна нощ!
цитирайКлон на френски в тривиалния смисъл от раз е бранш, употребява се и в икономиката
На гръцки не знам как е, нямам подробен латински речник, с италианския в техническите термини не съм много навътре, нямам и подробни речници
Съвпадението е смайващо!
Спокойна нощ!
9.
get -
- А-а-а НЕ Е САМО ТЕХНИЧЕСКИ ТЕРМИН ? Това са думи от ежедневието, като ...
11.05.2016 00:19
11.05.2016 00:19
leonleonovpom2 написа:
Терминът , за който ме питаш е технически и като ,че ли е взет от Българския
Клон на френски в тривиалния смисъл от раз е бранш, употребява се и в икономиката
На гръцки не знам как е, нямам подробен латински речник, с италианския в техническите термини не съм много навътре, нямам и подробни речници
Съвпадението е смайващо!
Спокойна нощ!
Клон на френски в тривиалния смисъл от раз е бранш, употребява се и в икономиката
На гръцки не знам как е, нямам подробен латински речник, с италианския в техническите термини не съм много навътре, нямам и подробни речници
Съвпадението е смайващо!
Спокойна нощ!
... като "clonato" е "клон", "clonata" е клонка, а "clonati" е "клони". "Clonare" съответства на българското - клоня! На латински inclinare = накланя(м)
- Още по-весело става ... като направим проверка по отношение на гръцки(нов-димотики) и стар, ВРЕМЕ ОТ ПРЕДИ КО(Й)НЕТО :))) !
- Така че не са само техническите термини известни ни, като "клонинг" и "клониране" :)))) - Ах, доколко не си познаваме памиро-прабългарският си език ... или "славяно-български" :))) Като е "славяно" БЪЛГАРСКИЯТ - Хайде ДАЙТЕ МИ ОТ КОЙТО И ДА Е ДРУГ "СЛАВЯНСКИ" ЕЗИК синонимна дума на българската КЛОН?
- Пожелавам успех ... най-вече на филолога "славист" Рустам Рустемович :))) !
Бях зает, не можах веднага да ти отговоря
Вярвам ти, че е така, моите речници явно не са подробни
Все пак лично съм установил около 4 хиляди италиански думи еднакви с Българските
Но все пак силата ми е във френския, дълги години са ме ползвали и като преводач в него, имам си и документи за това в техническия превод
Приятен ден!
цитирайВярвам ти, че е така, моите речници явно не са подробни
Все пак лично съм установил около 4 хиляди италиански думи еднакви с Българските
Но все пак силата ми е във френския, дълги години са ме ползвали и като преводач в него, имам си и документи за това в техническия превод
Приятен ден!
:)))
На италиански клон е рамо ед.ч,клони-раме-мн.ч
на сръбски е Грана,гране мн.ч
на румънски е крякъ,кречь-мн.ч
на френски..го знаеш:)мисля.че беше рам,а на люксембургски..не се сещам в момента:)))
Поздрави!
цитирайНа италиански клон е рамо ед.ч,клони-раме-мн.ч
на сръбски е Грана,гране мн.ч
на румънски е крякъ,кречь-мн.ч
на френски..го знаеш:)мисля.че беше рам,а на люксембургски..не се сещам в момента:)))
Поздрави!
КЛОНЕС,,КЛОНИ..КЛОНОН..КЛОНИС = ТОВА Е ИЗКОННА ГРЪЦКА АНТИЧНА ДУМА БРЕ ГЕТСКИ ВАРВАРОС..
НЕ ЗНАЕШ ЛИ ЧЕ ГЕОРГОС ЛУКАС = ДИРЕКТОР И РЕЖИСОР НА ''STAR WARS''....КАТО ПРАВЕШЕ ФИЛМА ''КЛОНИРАНИТЕ АТАКУВАТ'', Е ЧЕЛ ЗА ДРЕВНИТЕ КЛОНИНГИ ОТ ГРЪЦКАТА МИТОЛОГИЯ ?
САМАТА ДУМА ''КЛОНИНГ'' Е ГРЪЦКА АРХЕА АНТИКА !
КЛОНИ ---ВИЕ СТЕ ОКРАДОЛИ ГРЪЦКАТА КУЛТУРА И ДУМИ---ЗА ДА ГОВОРИТЕ ГРЪЦКИ ДУМИ !
ЕТО НАПРИМЕР--ЗА ДЪРВЕТАТА--ВЗЕЛИ СТЕ ДУМАТА --- ЗА ДА ЗОВЕТЕ ТАКА ДЪРВЕТАТА = ДЕНДРО ДИСПЕРСИЯ !!
цитирайНЕ ЗНАЕШ ЛИ ЧЕ ГЕОРГОС ЛУКАС = ДИРЕКТОР И РЕЖИСОР НА ''STAR WARS''....КАТО ПРАВЕШЕ ФИЛМА ''КЛОНИРАНИТЕ АТАКУВАТ'', Е ЧЕЛ ЗА ДРЕВНИТЕ КЛОНИНГИ ОТ ГРЪЦКАТА МИТОЛОГИЯ ?
САМАТА ДУМА ''КЛОНИНГ'' Е ГРЪЦКА АРХЕА АНТИКА !
КЛОНИ ---ВИЕ СТЕ ОКРАДОЛИ ГРЪЦКАТА КУЛТУРА И ДУМИ---ЗА ДА ГОВОРИТЕ ГРЪЦКИ ДУМИ !
ЕТО НАПРИМЕР--ЗА ДЪРВЕТАТА--ВЗЕЛИ СТЕ ДУМАТА --- ЗА ДА ЗОВЕТЕ ТАКА ДЪРВЕТАТА = ДЕНДРО ДИСПЕРСИЯ !!
mileidi46 написа:
:)))
На италиански клон е рамо ед.ч,клони-раме-мн.ч
на сръбски е Грана,гране мн.ч
на румънски е крякъ,кречь-мн.ч
на френски..го знаеш:)мисля.че беше рам,а на люксембургски..не се сещам в момента:)))
Поздрави!
На италиански клон е рамо ед.ч,клони-раме-мн.ч
на сръбски е Грана,гране мн.ч
на румънски е крякъ,кречь-мн.ч
на френски..го знаеш:)мисля.че беше рам,а на люксембургски..не се сещам в момента:)))
Поздрави!
1. Защото чета в един етимологичен(електронно позициониран) речник - Следното?
Etymology/Значение + произход/ на италианската дума за клониране ... Същото КАТО НА АНГЛИЙСКАТА дума "clone" производна на гръцка: "κλων" - значение -“twig = вейка, клонче”?
2. Следва продължение ... :))) !
mileidi46 написа:
:)))
На италиански клон е рамо ед.ч,клони-раме-мн.ч
на сръбски е Грана,гране мн.ч
на румънски е крякъ,кречь-мн.ч
на френски..го знаеш:)мисля.че беше рам,а на люксембургски..не се сещам в момента:)))
Поздрави!
На италиански клон е рамо ед.ч,клони-раме-мн.ч
на сръбски е Грана,гране мн.ч
на румънски е крякъ,кречь-мн.ч
на френски..го знаеш:)мисля.че беше рам,а на люксембургски..не се сещам в момента:)))
Поздрави!
Обичам Италия!
От дете, ученик още!
Имах любим футболист- Булгарелли Усещах, че е с Български произход Мечтаех един ден да се срещна с него, като всяко дете, когато си науми нещо
Не стана
Но на зряла възраст, признавам си , плаках, като научих , че е починал Беше под 60 години
В Будапеща, като студент попаднах в автобуса на италианки Бяха убедени ,че съм италианец Разбирахме се на италиано- френски Гледах изострените лица на моите хора от групата Отказах поканата да тръгна с тях, италианките
После моите хора ми казаха ,че били сигурни, като ни гледали, че ще тръгна с тях
Явно съм бил много глупав, че не го направих! Но кой ли пък знае? Със сто източно германски марки в джоба.....
Но от тогава, от Булгарелли и италианките търся Българо- италианската връзка!
Белла Италия- страната , в която съм бил най- много! Четири или пет пъти, но с изследователска цел!
Хубава, вероятно италианска вечер!
истината не се търси в електронно позиционирани (фалшифицирани:) от ,,многознайковци"истории:)))
Близко е до ума.Логиката.Ръката е продължение,израстък към човешкото тяло,за да го обслужва.Клон е придатък към дървото ,за да го обслужва-т.е да ражда плод.
Клонирането е ,дето казват сърбите,,исти курац,друго пакованье"..:)))демек изкуствени клони(клонинги)
Бог(библията) е казал.че всички сме братя и сестри.Защо ли?
значи сме клонинги,от един инкубатор:))???
Нормално е във всички народи да има еднакви думи и смисъл.
Коледното дърво в Италия се казва освен ,,алберо ди натале" в разговорната форма,,чепо ди натале",с някой изменения се произнася и във френския (разговорен),в португалският...Корена е от чеп-отрязък от дърво..
на сръбски е ,,бадняк"-корена е бъдни вечер..от там дървото бадняк..
Аз знам,че българи са живяли по света още преди Христа.И днес в Италия има град и планина с име БУЛГЕРИЯ.Градът и днес се казва ,,Челе ди Булгерия"Килиите на България,основан още 1-2 век от български монаси дошли от Персия.
Тогава какво търсиме?????Истината я знае Ватикана.
цитирайБлизко е до ума.Логиката.Ръката е продължение,израстък към човешкото тяло,за да го обслужва.Клон е придатък към дървото ,за да го обслужва-т.е да ражда плод.
Клонирането е ,дето казват сърбите,,исти курац,друго пакованье"..:)))демек изкуствени клони(клонинги)
Бог(библията) е казал.че всички сме братя и сестри.Защо ли?
значи сме клонинги,от един инкубатор:))???
Нормално е във всички народи да има еднакви думи и смисъл.
Коледното дърво в Италия се казва освен ,,алберо ди натале" в разговорната форма,,чепо ди натале",с някой изменения се произнася и във френския (разговорен),в португалският...Корена е от чеп-отрязък от дърво..
на сръбски е ,,бадняк"-корена е бъдни вечер..от там дървото бадняк..
Аз знам,че българи са живяли по света още преди Христа.И днес в Италия има град и планина с име БУЛГЕРИЯ.Градът и днес се казва ,,Челе ди Булгерия"Килиите на България,основан още 1-2 век от български монаси дошли от Персия.
Тогава какво търсиме?????Истината я знае Ватикана.
Истината я знае Ватикана!
Убеден съм ,че е така!
Казано е ,че ще я открие Знам го не от папата, от други хора
Дано да е истина
Чел съм много внимателно писмата на папа Инокентий Трети до Калоян и Емерих Унгарски
Елементарното обяснение, което се възприема е, че той, папата, цели да приобщи Калоян към католицизма
Не е за пренебрегване, но прозира, при внимателен анализ и друго
Че папата знае нещо за Българите и то го принуждава да бъде много внимателен с тях и с техния водач Да прави отстъпки и компромиси, напълно нетипични за него
Та права си, има скрита истина, далече преди 681 година!
Дано излезе наяве!
цитирайУбеден съм ,че е така!
Казано е ,че ще я открие Знам го не от папата, от други хора
Дано да е истина
Чел съм много внимателно писмата на папа Инокентий Трети до Калоян и Емерих Унгарски
Елементарното обяснение, което се възприема е, че той, папата, цели да приобщи Калоян към католицизма
Не е за пренебрегване, но прозира, при внимателен анализ и друго
Че папата знае нещо за Българите и то го принуждава да бъде много внимателен с тях и с техния водач Да прави отстъпки и компромиси, напълно нетипични за него
Та права си, има скрита истина, далече преди 681 година!
Дано излезе наяве!
На теб и на Гет ви подарявам този линк,да се помъчите да си го преведете,много интересни данни за българите..
Аз все нямам време приятелю,непркъснато съм на път:)Обикалям Италия сега.Вчера бях в Сан-Марино.Малко и по лаго ди Гарда.Тези дни ще летя до България,в началото на юни имам билет за Люксембург и през август пак до България,после незнам или Италия или Люксембург..през ноември ще летя за Тайланд..Програмата е натоварена:)))
Рядко надничам в блога.Тук е скучно.
Ако има проблеми с линка.ще го пусна като постинг със суров превод...нямам време да го преработвам за сега..имам още линкове по темата..
Знам ,че ти обещах,не съм несериозна..просто..не ми достига време..
Лека вечер.
цитирайАз все нямам време приятелю,непркъснато съм на път:)Обикалям Италия сега.Вчера бях в Сан-Марино.Малко и по лаго ди Гарда.Тези дни ще летя до България,в началото на юни имам билет за Люксембург и през август пак до България,после незнам или Италия или Люксембург..през ноември ще летя за Тайланд..Програмата е натоварена:)))
Рядко надничам в блога.Тук е скучно.
Ако има проблеми с линка.ще го пусна като постинг със суров превод...нямам време да го преработвам за сега..имам още линкове по темата..
Знам ,че ти обещах,не съм несериозна..просто..не ми достига време..
Лека вечер.
Ами точно това е,което предполагаш- на същото мнение съм и аз.
цитирайshtaparov написа:
Ами точно това е,което предполагаш- на същото мнение съм и аз.
Може да е написано в шеговита форма, но във всяка шега има и истина!
Приятен ден!
20.
get -
- До истината можем да достигнем и сами по империчен път - въпреки отклонението ... ?
12.05.2016 23:05
12.05.2016 23:05
leonleonovpom2 написа:
Истината я знае Ватикана!
Убеден съм ,че е така!
...
Та права си, има скрита истина, далече преди 681 година!
...!
Убеден съм ,че е така!
...
Та права си, има скрита истина, далече преди 681 година!
...!
... което направих поради итало-говорящата Милейди.
- Но ОТНОВО СЕ ВРЪЩАМ - На това, което вече имах възможност да обяснявам в предишни постинги, по повод на античният Македонски език ... който го изкарват диалект на гръцкият.
- Или по повод на много други думи - които съществуват като прото-коренови, както в СТАР(запомнете това !) гръцки и български език? Като ще кажа, че думите в гръцкият съществуват в някакъв бих ... недоразвит и осакатен вид - за разлика със синонимните им в българският където се намират в твърде развита форма(съществително, глагол, прилагателно ... и т.н. ?)!
- Какво имам в предвид с архаичната дума - използвана в научният английски, за да означи метода "клониране".
- При проверката относно същата Установявам - следните странности?
А. Употребявана е в стар гръцки(тоест от време, преди пети век !);
Б. Фонетично е копие на българската клон - с разликата - българското "О" се изписва с омега - така че, според установените през 16-ти век правила за четене ... би звучала като ... думичката "ядоса(н)" - "ойдЮсо" - от същата казват произлиза името на Омировият герой, който са ни приучили да назоваваме Одисей?
-Тоест ДУМАТА звучи "клЮн" - като ИМА ПРОИЗВОДНА(!) ... с произношение "клинеин" - отговарящо на нашето "клоня", "на(от)веждам" - Поставям си въпроса след като "клЮн" на стар гръцки, е българската(съвременна) "клОн" - Тогава - Как звучи на ново-гръцки подобната им? Оказва се че се употребява "kladаki" основно ... "klonаri" е почти неупотребима в съвременен гръцки?
- От това при мен възниква(т) основателния(те) ВЪПРОС(и)?
1. Кога тази дума е заета в българският ... ако не е обратното - ДА Е ЗАЕТА в гръчкият, от ПРЕДГРЪЦКИ балкански езиков субстрат (за който твърдят не един и двама автори)?!
2. Производни на същата има в Германски и Романски е-ци!
3. Защо тази дума я няма в другите славянски езици?
Думата КЛОН (Разклонение) е във връзка с множество други подобни думи като Клан,Клонинг,Клюн,Отклонение,Клин и пр.,а произходът й е от водещия езически бог на древните Българи- Сатурн,понеже Клон= Крон (Кронос). Това е Българският главен бог преди появата на Зевс и преди идването на първите гърци в нашите земи към 1200-1100 г. пр. Хр.,чиито качества са проявени в смисъла и предназначението на всяка една от думите,които съм споменал,и на още поне стотина други подобни думи в Българския език.
цитирайМоже да прозвучи скандално, но по- нови заселници на балканите са....гърците
Траките са свързани с хети и и троянци, които са си фриги
Та по- вероятно е гърците да са взели от траките, а не обратно
Фригите при всички положения имат азбука преди гърците Наличието на йероглифи в нея показва източникът й Тази азбука е минала през нашите траки и е отишла при гърците
Не съм специалист, но при фригийските надписи, като се изключат няколко йероглифа, останалото е ясно
Та гърците не са създали гръцката азбука Взета е и е доразвита
Както и парите, , които идват от Финикия, азбуката не е тяхна Но , не може да се отрече, използвали са я хората ефективно и благодарение на нея имат постижения
Та траките, предшественици по име на Българите не е правилно да се твърди, че ползват гръцка азбука
За името Българи
Испания и Германия дължат името си на римляните
Не е изключено и при нас да е така Има обяснение, което не е лишено от основание, също като при германците Само един недостатък има, че това име може и да е по - ранно и да е свързано с похода на Александър в Азия- Роксана, Бактрия, Согдия, с последвалата масова миграция на Балканско население в Средния изток и създаване на империи там...
Приятен ден!
цитирайТраките са свързани с хети и и троянци, които са си фриги
Та по- вероятно е гърците да са взели от траките, а не обратно
Фригите при всички положения имат азбука преди гърците Наличието на йероглифи в нея показва източникът й Тази азбука е минала през нашите траки и е отишла при гърците
Не съм специалист, но при фригийските надписи, като се изключат няколко йероглифа, останалото е ясно
Та гърците не са създали гръцката азбука Взета е и е доразвита
Както и парите, , които идват от Финикия, азбуката не е тяхна Но , не може да се отрече, използвали са я хората ефективно и благодарение на нея имат постижения
Та траките, предшественици по име на Българите не е правилно да се твърди, че ползват гръцка азбука
За името Българи
Испания и Германия дължат името си на римляните
Не е изключено и при нас да е така Има обяснение, което не е лишено от основание, също като при германците Само един недостатък има, че това име може и да е по - ранно и да е свързано с похода на Александър в Азия- Роксана, Бактрия, Согдия, с последвалата масова миграция на Балканско население в Средния изток и създаване на империи там...
Приятен ден!
shtaparov написа:
Думата КЛОН (Разклонение) е във връзка с множество други подобни думи като Клан,Клонинг,Клюн,Отклонение,Клин и пр.,а произходът й е от водещия езически бог на древните Българи- Сатурн,понеже Клон= Крон (Кронос). Това е Българският главен бог преди появата на Зевс и преди идването на първите гърци в нашите земи към 1200-1100 г. пр. Хр.,чиито качества са проявени в смисъла и предназначението на всяка една от думите,които съм споменал,и на още поне стотина други подобни думи в Българския език.
В тази област, в която само някой несведущ може да си го позволи да твърди, че си неграмотен, нямам какво да добавя!
Хубава вечер!
shtaparov написа:
Думата КЛОН (Разклонение) е във връзка с множество други подобни думи като Клан,Клонинг,Клюн,Отклонение,Клин и пр.,а произходът й е от водещия езически бог на древните Българи- Сатурн,понеже Клон= Крон (Кронос). Това е Българският главен бог преди появата на Зевс и преди идването на първите гърци в нашите земи към 1200-1100 г. пр. Хр.,чиито качества са проявени в смисъла и
предназначението на всяка една от думите,които съм споменал,и на още поне стотина други подобни думи в Българския език.
предназначението на всяка една от думите,които съм споменал,и на още поне стотина други подобни думи в Българския език.
... етимология в имената Крон(ос) да е Каращ(в смисъл: подтиква - кара?) - Сатурн с подобна(?) нещо от вида "даващ начало", тоест "ставаш"?
- Но мен ме интригуват най-вече "клон" и "кланя" със съответните им гръцки(стар) и латински алтернативни синонимни - Защото? - чрез тях ще намерим ЕТИМОЛОГИЯ на думата, за която твърдят Тя е ЕТНОНИМ на слАвяните(!) Които държа да отбележа СА СЕ САМОНАРИЧАЛИ по друг начин?!
- Поздрав!
Сатурн (Кронос,Крон) е наричан и Клон,понеже от него са създадени останалите богове- древните изглежда ги считали за негови аватари (превъплъщения,разклонения)- затова значението на тази дума освен всичко друго е и това.
цитирай
26.
get -
- А бре малака - от толкова време си говорим по тези въпроси, та ще те питам: От толкоз мои ... ?
14.05.2016 21:10
14.05.2016 21:10
voulgaros написа:
КЛОНЕС,,КЛОНИ..КЛОНОН..КЛОНИС = ТОВА Е ИЗКОННА ГРЪЦКА АНТИЧНА ДУМА БРЕ ГЕТСКИ ВАРВАРОС..
НЕ ЗНАЕШ ЛИ ЧЕ ГЕОРГОС ЛУКАС = ДИРЕКТОР И РЕЖИСОР НА ''STAR WARS''....КАТО ПРАВЕШЕ ФИЛМА ''КЛОНИРАНИТЕ АТАКУВАТ'', Е ЧЕЛ ЗА ДРЕВНИТЕ КЛОНИНГИ ОТ ГРЪЦКАТА МИТОЛОГИЯ ?
САМАТА ДУМА ''КЛОНИНГ'' Е ГРЪЦКА АРХЕА АНТИКА !
КЛОНИ ---ВИЕ СТЕ ОКРАДОЛИ ГРЪЦКАТА КУЛТУРА И ДУМИ---ЗА ДА ГОВОРИТЕ ГРЪЦКИ ДУМИ !
ЕТО НАПРИМЕР--ЗА ДЪРВЕТАТА--ВЗЕЛИ СТЕ ДУМАТА --- ЗА ДА ЗОВЕТЕ ТАКА ДЪРВЕТАТА = ДЕНДРО ДИСПЕРСИЯ !!
НЕ ЗНАЕШ ЛИ ЧЕ ГЕОРГОС ЛУКАС = ДИРЕКТОР И РЕЖИСОР НА ''STAR WARS''....КАТО ПРАВЕШЕ ФИЛМА ''КЛОНИРАНИТЕ АТАКУВАТ'', Е ЧЕЛ ЗА ДРЕВНИТЕ КЛОНИНГИ ОТ ГРЪЦКАТА МИТОЛОГИЯ ?
САМАТА ДУМА ''КЛОНИНГ'' Е ГРЪЦКА АРХЕА АНТИКА !
КЛОНИ ---ВИЕ СТЕ ОКРАДОЛИ ГРЪЦКАТА КУЛТУРА И ДУМИ---ЗА ДА ГОВОРИТЕ ГРЪЦКИ ДУМИ !
ЕТО НАПРИМЕР--ЗА ДЪРВЕТАТА--ВЗЕЛИ СТЕ ДУМАТА --- ЗА ДА ЗОВЕТЕ ТАКА ДЪРВЕТАТА = ДЕНДРО ДИСПЕРСИЯ !!
... приказки и примери НЕЩО НЕ ТИ ЛИ МРЪДНА В ГЛАВАТА? Защо тази глава я ползваш само за закачалка на шапката си ... ?
- Дендрон, казваш? - Ама най-старата форма на "дендрон" в Омировият език се среща в две форми(изписвания) "дру(в)о" и "дру(в)е".
Второ - обяснявах ти, в по-старо време в туй дето сега го наричат Гърция ... за къща(това при нас (къща) е родствено с латинско !) ... та в старият думата за къща е била дом - след това е ПОДМЕНЕНА със СПИТИ!
Трето-Обяснявах ти, че думата ви за огън Е ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЗА НЕГОВО СВОЙСТВО - което пи нас се нарича ПАРИ - Отварям речника на СТАРО-ГРЪЦКИ (този на Лидъл и Скот) и чета ... приблизително същото - думата за "огън", означавало на гръцки още и "изгаря(м)" - Искаш ли да ти дам - адреса за да СЕ УБЕДИШ САМ в истинноста на това, което ти казвам?
Четвърто - отварям "Свидас лексикон" и чета следното за земното обрузувание, което му казваме: "УРВА" (тоест стръмно спускаща се скала, бряг, бг.) - Знаеш ли какво чета ВРАХОС ПОТАМОС - дословно цитирам! Какво ще каже това - ПОТЪВАЩ ВРЪХ - това на гръцки КЪСНО АНТИЧЕН?
- Е трябва ДА СЪМ ИЗТЪПЯЛ ОТ ШОВИНИСТИЧНАТА мегали-елинистка пропаганда ЗА ДА НЕ ОТБЕЛЕЖА - всичките тези прилики в гръцки и български език? Като запомни добре! С ДОПЪЛНЕНИЕТО - Колкото отиваме по-назад във времето СХОДНИТЕ МЕЖДУ БЪЛГАРСКИ и СТАР-ГРЪЦКИ започват да се срещат все по и по-често ... Искаш ли примери за ТОВА МОЕ ТВЪРДЕНИЕ - или сам ще си дадеш труд да ги потърсиш ... и почнеш поне малко да мислиш?!
УРВА Е ЛАТИНСКА ДУМА -- ИДВА ОТ КУРВА = CURVE - ЗАВОИ/Й, ИЗВИВКА...KURVA SUD, + KUVA NORD -- НА СТАДИО ''САН СИРО'', ЕДИНИЯ СЕКТОР, РЕСПЕКТИВНО ЗАВОЙ -- Е НА МИЛАН, А ДРУГИЯ -- НА ИНТЕР !
ВРАХОС - ЗНАЧИ ВАЛЕЖ, ВАЛЕНЕ, ВАЛИ ДЪЖД ! ПОТАМОС - ОЗНАЧАВА РЕКА.
***МЕСО ПОТАМИА = МЕЖДУ РЕЧИЕ. !!***
НЕ ТЕ ЗНАМ КАКВО ПУШИШ И КАКВИ ХАПОВЕ ГЪЛТАШ--- АМА ИМАШ НУЖДА ДА СИ ПОЧИНЕШ --ГЕТ, МНОГО СИ ПРЕВЪЗБУДЕН..И МНОГО ГРЕШКИ ПРАВИШ.
И ВТОРО---АЗ НЕ ОТРИЧАМ ЧЕ НАПЪЛНО НЯМА ДУМИ==ДА КАЖЕМ С ОЖИ КОРЕНИ ,ИЛИ ОБО МИНАЛО....НО ТЕЗИ ДУМИ---СА ГРЪЦКИ В 90 ПШРОЦЕНТА...А НЕ ВАШИ.
''СПИТИ'' --- ИДВА ОТ ''ХОСПИС'' ++ ''ХОСПИТИУМ--ХОСПИТАЛИС/ ЛИУМ /ЛИОН
НЕ ОТ ''СПАНЕ И СПЯ'' --- КОЛКИО ПЪТИ ЗА 7 ГОДИНИ ВЕЧЕ СЪМ ГО ПИСАЛ И КАЗВАЛ (ПИСМЕННО) ТУКА ??
ДА, СТАРА АНТИЧНА ДУМА ЗА КЪЩА-- Е ДЕММЕ, ДЕМИ, ДИМОС--ТОВА ДНЕС Е НАЙ-МАЛКАТА АДМИНИСТРАТИВНА ЕДИНИЦА НА ЕЛЛАДСКАТА ХЕЛЛЕНИКЕ - РЕПУБЛИКА (ДИМОКРАТИА) !....ВСЯКО СЕЛО В ГЪРЦИЯ Е ''ДИМОС'' !
КОРТИЗО /ЗОН/ ЗОС + КОРТИЗА = ИЗГАРЯНЕ, ПАЛЯ, ГОРЕНЕ
ФЛЕГРА = ПЛАМЪК..ПИРИОН = ОГЪН ..ПИРРОС = ОГНЕНОЧЕРВЕН..ПИРКАГИА/ОС = ОГЪН !
цитирайВРАХОС - ЗНАЧИ ВАЛЕЖ, ВАЛЕНЕ, ВАЛИ ДЪЖД ! ПОТАМОС - ОЗНАЧАВА РЕКА.
***МЕСО ПОТАМИА = МЕЖДУ РЕЧИЕ. !!***
НЕ ТЕ ЗНАМ КАКВО ПУШИШ И КАКВИ ХАПОВЕ ГЪЛТАШ--- АМА ИМАШ НУЖДА ДА СИ ПОЧИНЕШ --ГЕТ, МНОГО СИ ПРЕВЪЗБУДЕН..И МНОГО ГРЕШКИ ПРАВИШ.
И ВТОРО---АЗ НЕ ОТРИЧАМ ЧЕ НАПЪЛНО НЯМА ДУМИ==ДА КАЖЕМ С ОЖИ КОРЕНИ ,ИЛИ ОБО МИНАЛО....НО ТЕЗИ ДУМИ---СА ГРЪЦКИ В 90 ПШРОЦЕНТА...А НЕ ВАШИ.
''СПИТИ'' --- ИДВА ОТ ''ХОСПИС'' ++ ''ХОСПИТИУМ--ХОСПИТАЛИС/ ЛИУМ /ЛИОН
НЕ ОТ ''СПАНЕ И СПЯ'' --- КОЛКИО ПЪТИ ЗА 7 ГОДИНИ ВЕЧЕ СЪМ ГО ПИСАЛ И КАЗВАЛ (ПИСМЕННО) ТУКА ??
ДА, СТАРА АНТИЧНА ДУМА ЗА КЪЩА-- Е ДЕММЕ, ДЕМИ, ДИМОС--ТОВА ДНЕС Е НАЙ-МАЛКАТА АДМИНИСТРАТИВНА ЕДИНИЦА НА ЕЛЛАДСКАТА ХЕЛЛЕНИКЕ - РЕПУБЛИКА (ДИМОКРАТИА) !....ВСЯКО СЕЛО В ГЪРЦИЯ Е ''ДИМОС'' !
КОРТИЗО /ЗОН/ ЗОС + КОРТИЗА = ИЗГАРЯНЕ, ПАЛЯ, ГОРЕНЕ
ФЛЕГРА = ПЛАМЪК..ПИРИОН = ОГЪН ..ПИРРОС = ОГНЕНОЧЕРВЕН..ПИРКАГИА/ОС = ОГЪН !
Хостис много ясно си е свързан с гост на Български, Вулгарос
Въпреки ,че думата се превежда като неприятел и чужденец от латински
Естествено ,че гост ще бъде чужденец, няма да е домакинът на дома Дом на Български и латински се припокриват изцяло
А хостис може да се преведе спокойно като гостилница
цитирайВъпреки ,че думата се превежда като неприятел и чужденец от латински
Естествено ,че гост ще бъде чужденец, няма да е домакинът на дома Дом на Български и латински се припокриват изцяло
А хостис може да се преведе спокойно като гостилница
29.
get -
- Първоначално е ибали ИМЕННО СЪС ЗНАЧЕНИЕТО - гост(и), гостоприемство, гощавка - това ни ...
15.05.2016 23:16
15.05.2016 23:16
leonleonovpom2 написа:
Хостис много ясно си е свързан с гост на Български, Вулгарос
Въпреки ,че думата се превежда като неприятел и чужденец от латински
Естествено ,че гост ще бъде чужденец, няма да е домакинът на дома Дом на Български и латински се припокриват изцяло
А хостис може да се преведе спокойно като гостилница
Въпреки ,че думата се превежда като неприятел и чужденец от латински
Естествено ,че гост ще бъде чужденец, няма да е домакинът на дома Дом на Български и латински се припокриват изцяло
А хостис може да се преведе спокойно като гостилница
... казват поне в речниците на латински език!
- Защо след това е станала с обратен смисъл - тоест: чужденец и враг - нямам обяснение?
- От такъв произход е руската "госпитал", тя пък заемка от английската: хоспис(госто-приемница) и хоспитал - болница!
- Подобни трансформации търпят и думите означаваща Къща - Дом ... като Димос, което Вулгарос си го превежда, като народ-село ... Е идвало да каже огнище, тоест идващо от "дим" (синонимно на паджи итал/лат.) - на български имаме запазена думата за наименование на такъв Данък ДИМНИНА - тоест данък, с който се облага ДОМАКИНСТВО - като същото може да се е състояло от няколко семейства?
- Много ми е интересно - Как ще ми отговори за произход и етимология в гръцките думи с които означават КОРАБ - тоест КараВос и Пло(в)ио :))) - Само гръцки ли са - без право да ги използваме в българският - защото той е "не гръцки" тоест "варварски" езики :)))!
ЧАКАИ ЧАКАИ ЧАКАИ.ОХ ОХ ОХ
ИМА МНОГО ВИДОВЕ И ВАРИАНТИ В ГРЪЦКИЯ ЕЗК НА НАЙ-РАЗЛИЧНИ ВИДОВЕ МОРСКИ СЪДОВЕ ЗА МОРЕ...
ИМА НАЙ-МАЛКО 10 ДУМИ, БЕ ЦОВЕК ОТ ВАРНАС ??
ТОВА ЗА ''КАРАВОС''--ЗА ПЪРВИ ПЪТ ГО ЧУВАМ ОТ ТЕБЕ !!
КОГАТО ГЪРЦИТЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ МОРЕТАТА И ОКЕАНИТЕ, С ПЪРВИЯ ВЕЛИК АДМИРАЛ НА АЛЕКС ВЕЛИКИ -- НЕАРХОС, КОИТО ОТ РЕКА ИНД ПРАВИ ОГРОМЕН ОКЕАНСКИ ЗАХОД ПРЕЗ АРАБСКИЯ ПОЛООСТРОВ И АКОСТИРА В ДНЕШЕН ЕГИПЕТ , ЗАЕДНО С ГЕНЕРАЛ ПТОЛЕМЕИАС--ТОГАВА Е НАМАЛО СУЕЦКИ КАНАЛ --ХАХАХА, ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ В ГРЪЦКИТЕ ВЕЛИКИ ЗЕМИ, И ПТОЛЕМЕИАС ОСТАВА ДА ВЛАДЕЕ 300 ХРОНИАС (ГОДИНУ) ЕГИПТОС !!!....
ТА ТОГАВА --- ВИЕ СТЕ БИЛИ В ПЕЩЕРИТЕ В КАЗАХСТАН.
цитирайИМА МНОГО ВИДОВЕ И ВАРИАНТИ В ГРЪЦКИЯ ЕЗК НА НАЙ-РАЗЛИЧНИ ВИДОВЕ МОРСКИ СЪДОВЕ ЗА МОРЕ...
ИМА НАЙ-МАЛКО 10 ДУМИ, БЕ ЦОВЕК ОТ ВАРНАС ??
ТОВА ЗА ''КАРАВОС''--ЗА ПЪРВИ ПЪТ ГО ЧУВАМ ОТ ТЕБЕ !!
КОГАТО ГЪРЦИТЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ МОРЕТАТА И ОКЕАНИТЕ, С ПЪРВИЯ ВЕЛИК АДМИРАЛ НА АЛЕКС ВЕЛИКИ -- НЕАРХОС, КОИТО ОТ РЕКА ИНД ПРАВИ ОГРОМЕН ОКЕАНСКИ ЗАХОД ПРЕЗ АРАБСКИЯ ПОЛООСТРОВ И АКОСТИРА В ДНЕШЕН ЕГИПЕТ , ЗАЕДНО С ГЕНЕРАЛ ПТОЛЕМЕИАС--ТОГАВА Е НАМАЛО СУЕЦКИ КАНАЛ --ХАХАХА, ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ В ГРЪЦКИТЕ ВЕЛИКИ ЗЕМИ, И ПТОЛЕМЕИАС ОСТАВА ДА ВЛАДЕЕ 300 ХРОНИАС (ГОДИНУ) ЕГИПТОС !!!....
ТА ТОГАВА --- ВИЕ СТЕ БИЛИ В ПЕЩЕРИТЕ В КАЗАХСТАН.
voulgaros написа:
ЧАКАИ ЧАКАИ ЧАКАИ.ОХ ОХ ОХ
ИМА МНОГО ВИДОВЕ И ВАРИАНТИ В ГРЪЦКИЯ ЕЗК НА НАЙ-РАЗЛИЧНИ ВИДОВЕ МОРСКИ СЪДОВЕ ЗА МОРЕ...
ИМА НАЙ-МАЛКО 10 ДУМИ, БЕ ЦОВЕК ОТ ВАРНАС ??
ТОВА ЗА ''КАРАВОС''--ЗА ПЪРВИ ПЪТ ГО ЧУВАМ ОТ ТЕБЕ !!
КОГАТО ГЪРЦИТЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ МОРЕТАТА И ОКЕАНИТЕ, С ПЪРВИЯ ВЕЛИК
АДМИРАЛ НА АЛЕКС ВЕЛИКИ -- НЕАРХОС, КОИТО ОТ РЕКА ИНД ПРАВИ ОГРОМЕН
ОКЕАНСКИ ЗАХОД ПРЕЗ АРАБСКИЯ ПОЛООСТРОВ И АКОСТИРА В ДНЕШЕН ЕГИПЕТ , ЗАЕДНО С ГЕНЕРАЛ ПТОЛЕМЕИАС--ТОГАВА Е НАМАЛО СУЕЦКИ КАНАЛ --ХАХАХА, ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ В ГРЪЦКИТЕ ВЕЛИКИ ЗЕМИ, И ПТОЛЕМЕИАС ОСТАВА ДА ВЛАДЕЕ 300 ХРОНИАС (ГОДИНУ) ЕГИПТОС !!!....
ТА ТОГАВА --- ВИЕ СТЕ БИЛИ В ПЕЩЕРИТЕ В КАЗАХСТАН.
ИМА МНОГО ВИДОВЕ И ВАРИАНТИ В ГРЪЦКИЯ ЕЗК НА НАЙ-РАЗЛИЧНИ ВИДОВЕ МОРСКИ СЪДОВЕ ЗА МОРЕ...
ИМА НАЙ-МАЛКО 10 ДУМИ, БЕ ЦОВЕК ОТ ВАРНАС ??
ТОВА ЗА ''КАРАВОС''--ЗА ПЪРВИ ПЪТ ГО ЧУВАМ ОТ ТЕБЕ !!
КОГАТО ГЪРЦИТЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ МОРЕТАТА И ОКЕАНИТЕ, С ПЪРВИЯ ВЕЛИК
АДМИРАЛ НА АЛЕКС ВЕЛИКИ -- НЕАРХОС, КОИТО ОТ РЕКА ИНД ПРАВИ ОГРОМЕН
ОКЕАНСКИ ЗАХОД ПРЕЗ АРАБСКИЯ ПОЛООСТРОВ И АКОСТИРА В ДНЕШЕН ЕГИПЕТ , ЗАЕДНО С ГЕНЕРАЛ ПТОЛЕМЕИАС--ТОГАВА Е НАМАЛО СУЕЦКИ КАНАЛ --ХАХАХА, ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ В ГРЪЦКИТЕ ВЕЛИКИ ЗЕМИ, И ПТОЛЕМЕИАС ОСТАВА ДА ВЛАДЕЕ 300 ХРОНИАС (ГОДИНУ) ЕГИПТОС !!!....
ТА ТОГАВА --- ВИЕ СТЕ БИЛИ В ПЕЩЕРИТЕ В КАЗАХСТАН.
- Да си чувал за едно море, което още преди Неарх се е казвало Thrakiko pelagos? А случайно да си чувал, Кой е изобретил котвата ... а платното?
- Вземи чети паликаре, какво е писано по тези въпроси още в античност ... после обиждай на "азиатци"?
Гръцките думи,за които говоли Мпульгарош са една фикция като турските- те 90% Български ама не,техни били! Ето само един пример: Урва= Рува (прех. УР-РУ) т.е. Рова (Ров,Ровина,Разровено място),Сурва (По която ще се сурнеш надолу) и Турва (По която ще се затуриш т.е. ще се преобърнеш). Вие Мпульгарош имате ли думи Сурвам (се) и Затурвам (=Катурвам,с прех. З-К)??
цитирайvoulgaros написа:
ЧАКАИ ЧАКАИ ЧАКАИ.ОХ ОХ ОХ
ИМА МНОГО ВИДОВЕ И ВАРИАНТИ В ГРЪЦКИЯ ЕЗК НА НАЙ-РАЗЛИЧНИ ВИДОВЕ МОРСКИ СЪДОВЕ ЗА МОРЕ...
ИМА НАЙ-МАЛКО 10 ДУМИ, БЕ ЦОВЕК ОТ ВАРНАС ??
ТОВА ЗА ''КАРАВОС''--ЗА ПЪРВИ ПЪТ ГО ЧУВАМ ОТ ТЕБЕ !!
КОГАТО ГЪРЦИТЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ МОРЕТАТА И ОКЕАНИТЕ, С ПЪРВИЯ ВЕЛИК АДМИРАЛ НА АЛЕКС ВЕЛИКИ -- НЕАРХОС, КОИТО ОТ РЕКА ИНД ПРАВИ ОГРОМЕН ОКЕАНСКИ ЗАХОД ПРЕЗ АРАБСКИЯ ПОЛООСТРОВ И АКОСТИРА В ДНЕШЕН ЕГИПЕТ , ЗАЕДНО С ГЕНЕРАЛ ПТОЛЕМЕИАС--ТОГАВА Е НАМАЛО СУЕЦКИ КАНАЛ --ХАХАХА, ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ В ГРЪЦКИТЕ ВЕЛИКИ ЗЕМИ, И ПТОЛЕМЕИАС ОСТАВА ДА ВЛАДЕЕ 300 ХРОНИАС (ГОДИНУ) ЕГИПТОС !!!....
ТА ТОГАВА --- ВИЕ СТЕ БИЛИ В ПЕЩЕРИТЕ В КАЗАХСТАН.
ИМА МНОГО ВИДОВЕ И ВАРИАНТИ В ГРЪЦКИЯ ЕЗК НА НАЙ-РАЗЛИЧНИ ВИДОВЕ МОРСКИ СЪДОВЕ ЗА МОРЕ...
ИМА НАЙ-МАЛКО 10 ДУМИ, БЕ ЦОВЕК ОТ ВАРНАС ??
ТОВА ЗА ''КАРАВОС''--ЗА ПЪРВИ ПЪТ ГО ЧУВАМ ОТ ТЕБЕ !!
КОГАТО ГЪРЦИТЕ СМЕ ЗАВЛАДЕЛИ МОРЕТАТА И ОКЕАНИТЕ, С ПЪРВИЯ ВЕЛИК АДМИРАЛ НА АЛЕКС ВЕЛИКИ -- НЕАРХОС, КОИТО ОТ РЕКА ИНД ПРАВИ ОГРОМЕН ОКЕАНСКИ ЗАХОД ПРЕЗ АРАБСКИЯ ПОЛООСТРОВ И АКОСТИРА В ДНЕШЕН ЕГИПЕТ , ЗАЕДНО С ГЕНЕРАЛ ПТОЛЕМЕИАС--ТОГАВА Е НАМАЛО СУЕЦКИ КАНАЛ --ХАХАХА, ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ В ГРЪЦКИТЕ ВЕЛИКИ ЗЕМИ, И ПТОЛЕМЕИАС ОСТАВА ДА ВЛАДЕЕ 300 ХРОНИАС (ГОДИНУ) ЕГИПТОС !!!....
ТА ТОГАВА --- ВИЕ СТЕ БИЛИ В ПЕЩЕРИТЕ В КАЗАХСТАН.
Какъв Казахстан те носи,момц(ч)е невез(ж)о,какъв Птолемеас бълнуваш- той е един от поробителите на твоята Елада,която Тракийския цар Алек-Сантир превръща в наша провинция??!! Забрави ли как Рим ви освобождаваше от македонско (т.е. Тракийско,Българско) робство 150 години по-късно,много ти е къса паметта!
Приемам да се спори, да се критикува, но не и под форма на директни обиди
Ако се прави, да е под шеговита и закачлива форма, да има и място за извинение, защото една обида винаги предполага и извинение
Преработи написаното, ако можеше, аз щях да го направя от твое име, без да го споделям!
цитирайАко се прави, да е под шеговита и закачлива форма, да има и място за извинение, защото една обида винаги предполага и извинение
Преработи написаното, ако можеше, аз щях да го направя от твое име, без да го споделям!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 98179