Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2016 17:29 - Не се напъвайте, злонамерени!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 10094 Коментари: 38 Гласове:
36

Последна промяна: 07.06.2016 17:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 С интересен феномен се сблъсквам напоследък
С критици и оценители!
Който смятат, че като те стъпчат физически, са доказали "научните " си тези!?

Това ,че някой си сипе обиди по мой адрес, не ме притеснява особено
Виж, ще се притесня, ако някой стойностен човек го направи!
Но той директни , просташки обиди няма да използва, други начини ще намери, да ти подскаже, че грешиш

А ,както се твърди, критикът е човек, нереализирал се в собствената си област Или казано с други думи, учи останалите как да правят нещо, което той не може!
Та и тукашните критикари са нещо подобно, даже в доста висока степен!

Някой си се напъва да доказва, че Кирил и Методий не съществуват, измислица са?
Търси точно определени артефакти/ Не е наясно какво  точно търси/
Сега, този претнциозен" историк"  явно не е наясно, че цялата история, особено тази до девети век, почива на несигурни факти, на уговорки и какво ли не! Че е условна, а не истинска!  Не , че тази след Девети век е бетон Ами да видим през миналия век Партизаните бяха герои, сега са престъпници
Сталин -също!  Хитлер! Няма нужда от повече примери......................

Та редно е на тази персона да се зададе въпрос- Какво цели и какво мисли , че постига с " разобличаването" на Кирил и Методий?
Че е посредствен ум си личи  и от реацията за мощите на Кирил!
В цял свят дават мило и драго да открият гроб на владетел, той отхвърля  костите Ами костите, за негово сведение, ако Ватиканът разреши, могат да дадат сравнително точна информация за човека,  на когото принадлежат! Дали е живял през девети век например

Виж ти борецът за чистота в историята!
Захванал се с Кирил и Методий, оттам да чисти историята!
Защо бе, Байно?
Сега в постинга му се е събрало цяло кълбо отровни змии  Някои усърдно помпат, такъв пасквил да излезе първи ,на първа, други коментират с пламък!  Само таралеж им трябва

Под достоинството ми е да занимавам ,който трябва с низостите вътре и не само в този постинг!
И това адресирано към едни всепризнати личности, може би само в България ще се намери подобна персона! За Кирил и Методий става дума, някой да ги маскари?! Приравнени на Братя Грим!?

Друг пък се загрижил от отношението ми към БиТиВи Какво съм и дигнал мерника, какво толкова била направила?!
КАКВО ЛИ? АМИ ВЪРТИ И ТО ТУРСКИ СЕРИАЛ ПО ВРЕМЕ НА ЗАРЯТА,  ПОСВЕТЕНА НА БОТЕВ!?
И със сложни каламбури, прави невероятния извод, че чрез Ботев се мъча, да си ближа раните от обидата
Ами той , ако е свестен наистина,  на какъвто се прави,първо не би трябвало да подминава обидата Или смята ,че тя е нещо нормално, някои да обиждат А други да нямат право на защита Както и критиката му винаги е насочена едностранчиво към някой, а други, които са далече повече заслужили, са несправедливо подминавани от него
Да, пример е за класически тип критикар На който нещо не му се отдава, но учи другите на него!?
Не съм защитавал себе си от негодници!
Те прогониха стойностен автор като Спараток оттук И в комплексарщината си целят и други, различни от тях,  да прогонят
Просто сами се издават,  какво целят

Та помпиерите да работят усърдно
Гордост за блог бг история ще е такава помия,  да е на челна страница, на челно място! 
Те въшките държат като излезат, да са на челото!




Гласувай:
36


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Дерзайте, помпиери!
07.06.2016 17:39
Дерзайте, помпиери!
цитирай
2. mt46 - Поздрав!...
07.06.2016 19:14
Навярно критикарството е един от българските феномени. Като добавим завистта, злобата, нетърпимостта към чуждото мнение, нагаждачеството, може да разберем защо България е "цъфнала и вързала"...
цитирай
3. staler - на циганите туи им е орисията-на...
07.06.2016 19:22
на циганите туи им е орисията-навъртат се покраи тия които имат/и история включително/и крадат.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Поздрави и на тебе, Марине!
07.06.2016 21:24
mt46 написа:
Навярно критикарството е един от българските феномени. Като добавим завистта, злобата, нетърпимостта към чуждото мнение, нагаждачеството, може да разберем защо България е "цъфнала и вързала"...


Така е, на голяма част това е станало професия Да критикуват!
От позицията обаче на тяхната непогрешимост!
Грешат само другите А при някои кръгът се стеснява много! Само определени хора грешат, на база фили , фоби/ колкото и да е смешно подобно деление! Или пък нещо друго!?

Хубава вечер, Марине!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Сталер!
07.06.2016 21:34
staler написа:
на циганите туи им е орисията-навъртат се покраи тия които имат/и история включително/и крадат.


Това, като на циганите действие е вярно

Тук става дума за нещо близко и все пак различно
Първо, гледа се да се унищожи нещо, което ти дава самочувствие и е признато!
Кирил и Методий!
Удар в десятката!

Да помислим!
България е била в тройката на Великите Европейски държани тогава И какво, държавата е била населена с мухльовци ли, така се разсъждава?
Няма Тервел, почитан като велик светия на запад, няма Кирил и Методий Някое примитивно племе носи азбука на Българите?! Един приятел в подобни случаи използва" любезна" псувня:
А сиктир, моля ти се!

Не, те просто не знаят такива, каква изненада ги чака
Но когато реша, тогава
Толкова!
Хубава вечер!
цитирай
6. didanov - здравей Леоне
08.06.2016 00:14
подкрепям те напълно, този псевдонезнамкакъв си прекалява с изцепките си, нещо в стил аристотелис...жалкото е че има заблудени, които вярват на провокациите му. Но нейсе, нали си е слободия сега. поздрави
цитирай
7. mileidi46 - :(((
08.06.2016 00:19
Иска ми се да напиша нещо хубаво ,но не ми идва ,,отвътре"..
Онзи ден се приземих в Италия от..София!Утре ще летя за Брюксел,а още не мога да се съвзема от нервният срив,който ме тресе 10 дена във великата ни България..
Ще кажа само това..не ме интересува каква е била България!Може да е била на пет морета,да е била най-великата ,но сега е на ДЪНОТО!!
Дъното на една септична яма.И ако тоя народ не изплува от тая яма,наистина ,,не е народ а мърша",както беше казал някой от,, отписаните от историята"!
Да ме разбира кой как му е кеф!!
Не мога да приема факта,че тоя народ е толкова изпростял.Не е нормално!!!
Блог .бг е олицетворение на ,,интелектуалният капацитет" на държавата!
На кое по-точно се ядосваш??
Лека нощ и извинявай за грозният коментар:((
цитирай
8. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Диляне!
08.06.2016 00:27
Радвам се ,че в твое лице намирам подкрепа!
Точна дума - изцепки
Но тука сбърка мерника майсторът на изцепките Вдигна го прекалено високо, не само за себе си!
И изведнаж, на лични и двамата кореспондиращи по негов адрес се оказахме прави в оценката на поведението му
Че" стилът "му от специфичен, прерастна в идиотичен!
Специфичен, че с наставнически метод, пренебрегващ чуждото мнение и презиращ човека отсреща, изведнаж се оказва, че и легендарни личности в историята ни/ легендарни в добрия смисъл, не измислица/ също не струват и пара според него?!
Туй вече е идиотизъм, за тези, които могат да оценят ситуацията

Лека нощ, приятелю!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
08.06.2016 00:38
Радвам се ,че си в България и на посещението ти при мен, тук!
Точно така е, септична яма! На това е превърната хубавата България!?

Наблюдавам внимателно хората На пръсти се броят усмихнати, ведри лица Виждаш озлобени хора и си наясно, че дори и без повод, те ще ти причинят зло, ако не си нащрек и не внимаваш!
В чужбина с жена ми в град, като Сливен по големина търсехме специфичен артикул, но не можехме да се разберем с продавачите Притече се на помощ жена, заряза собствените си покупки и разбра какво търсим
От продавачите , които стояха чинно пред нея, разбрахме после, че е заместник кмет на града
Боже, какво чудо ще е ,да се случи това у нас!

Лека нощ, милейди!
цитирай
10. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, Иване!
08.06.2016 07:09
Явно у нас има доста поръчкови мераклии, готови да заличават следата на будния български дух, талант, мъдрост, характер и достойнство от историята и така да помагат на своя поръчител да си присвоява историческите личности и заслуги на българския ген. Те искат да удавят България в калния псевдо-славянски поток на милиционерското псевдо-православие и да я превърнат в поредната пустееща руска губерния, а народа й – в алкохолизирани безправни крепостни. Много искат, защото са доста плиткоумни и не могат да осъзнаят, че това няма как да се случи и те няма как да продължават да се облажват от това. Радвам се, че ти си им дал достоен отговор и си ги поставил там, където им е мястото.
Поздрав за това и хубав, творчески ден!
цитирай
11. kuschel - Просто се чудя как успявате да ос...
08.06.2016 12:20
Просто се чудя как успявате да остатете неозлобини в това море от несправедливост и простащина. Две години писах стихове и разкази и да бъда добричък. Не става, не и във времената на тиквениците. Как да не реагира човек и как да бъде толерантен към предатели. Не мога. Нямам такива нерви.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
08.06.2016 13:00
batogo написа:
Явно у нас има доста поръчкови мераклии, готови да заличават следата на будния български дух, талант, мъдрост, характер и достойнство от историята и така да помагат на своя поръчител да си присвоява историческите личности и заслуги на българския ген. Те искат да удавят България в калния псевдо-славянски поток на милиционерското псевдо-православие и да я превърнат в поредната пустееща руска губерния, а народа й – в алкохолизирани безправни крепостни. Много искат, защото са доста плиткоумни и не могат да осъзнаят, че това няма как да се случи и те няма как да продължават да се облажват от това. Радвам се, че ти си им дал достоен отговор и си ги поставил там, където им е мястото.
Поздрав за това и хубав, творчески ден!


Да, така стоят нещата, както си ги описал!
Някои предпочитат мълчаливото отхвърляне и наистина те това заслужават
нО АКО ИМА ДОНЯКЪДЕ ИНТЕЛИГЕНТНОСТ В ПОВЕДЕНИЕТО ИМ, ТОГАВА!
НО КОГАТО ТО, ПОВЕДЕНИЕТО ИМ, Е СЪЧЕТАНО И С НАГЛОСТ , И С БЕЗОЧИЕ, ПРОШКА НЕ ТРЯБВА ДА ИМА!
ДА ПОСЕГНЕШ НА НАЙ-СВЯТОТО, НАЙ- БЪЛГАРСКОТО!?
ТРЯБВА ДА НЕ СИ БЪЛГАРИН / ИМА МНЕНИЕ, ЧЕ НЕ Е/ ИЛИ ДА СИ ПЛАТЕН , ЧУЖД АГЕНТ!

Благодаря ти приятелю , още веднъж!
Хубав, творчески ден и на тебе!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, kuschel!
08.06.2016 13:15
kuschel написа:
Просто се чудя как успявате да остатете неозлобини в това море от несправедливост и простащина. Две години писах стихове и разкази и да бъда добричък. Не става, не и във времената на тиквениците. Как да не реагира човек и как да бъде толерантен към предатели. Не мога. Нямам такива нерви.


Понякога и аз изпушвам
Например, в пряк текст му казах, че може да служи за доказателство за вярността на Дарвиновата теория за произхода на човека
Както един друг тиквеник, който въведе алхимик в употреба за мен
Сегашното висше произвежда масово негодници Не за това ,че ме е нарекъл алхимик Омръзна ми и да им обяснявам какво е алхимик Но ограничени умове не вдяват

Това недоразумение пък измисли, че България при Аспарух нямала име
Похвално!
Няма писменост, няма и име
Пълен идиотизъм, но научен, според тях!
Била цитирана като земя на Българите
Ох, омръзна ми да им обяснявам, и Каспаров им цитирам, че историята до девети век е напълно скалъпена и измислена

Какво пречи и сега например, някой някъде да напише, че е минал през земята на Българите?
Какво означава според високоинтелигентния автор, който чете книги като кочияша на Чичиков?
Че държавата ни няма име, за в момента говоря! Че няма държава ли?
Наистина тиквеници, с тапии
На такива трябва да се забрани пълрво да четат, а след това и по- опасното - да пишат

Хубав ден!
цитирай
14. mileidi46 - Благодаря ти Лео!
08.06.2016 13:15
Бях,бях само 10 кошмарни дни в България и вече ми се искаше да стрелям с калашников наляво и надясно...
Пътувам с автобус от София-Видин,четири часа -200 км!!!!Снимам пътя от автобуса-Е79-международен път!!!Дупка до дупка и тир до тир!!Няма задминаване,защото не е магистрала!!!
,,Кфо снимаш Ма"-пита ме шоФьора на автобуса!
Не снимам теб Бе,сельо,снимам ,,магистралата "на Боко!Сега ,като отида в Брюксел,ще отида при Юнкер и Меркел със снимката и ще им покажа как краде и строи магистрали Боко и да не му дават повече заеми!!
Втори случай:
вземам такси и отивам до ,,здравната каса"да искам модулS-тоест да се отпиша от българското ,,здравно осигуряване!!"Касата е извън града!!На информацията ми казаха да почакам,че служителката е при шефа!Беше към 9,30 сутринта!Към 10 часа ми казват ,че ,,заведението" вече са в ,,ПОЧИВКА"!!Да чакам!Едва в 8,30 са се наканили да работят,а в 10 вече са ПОЧИВКА!!ПОЛУДЯХ!!Звънят горе на госпожата,че има проблем долу и тя ме прие!!!Даде формуляр за една секунда .
На следващият ден отново вземам такси.не съм била разбрала,че трябва ,,печат на копието на люксембургският ми паспорт,от ОБЩИНАТА там....!!Защо се отписвам??къде ще записвам?? Кощмар!
Абе неграмотници,имате компютри пред вас,влезте в сайта,проверете,ето ви оригинален паспорт,не искате ли и Юнкер да ви го доведа на каишка да ви удари по един шамар!!Искам да се регистрирам в Буркина фасо,не ви ща здравното обслужване!!
Звъня на дъщеря ми пред тях.Иди казвам до Юнкер и го снимай как слага печат на паспорта ми,и ако трябва го доведи лично утре тук!
Трети ден.Отново 5 лв за такси.Нося подпечатан документ направен за 2 мин в Люксембург и изпратен ми на уатсапа.
,,..Елате утре в 13 ч"ми казват!!
Е не е ли да стреляш с кеФ??Четири дена по 5 лв за такси??Ами ако е някой човек от село,дето няма възможност да виси една седмица по автобуси и таксита,защото дотам няма друг превоз...
А за ,,гражданите" не ми се говори...Или да се смееш истерично,или да плачеш с глас
Пожелай ми приятен полет.Сега
цитирай
15. leonleonovpom2 - Приятен пъты Милейди!
08.06.2016 13:37
Магистрали в България
7 хиляди километра минах през последния месец по чужди магистрали
Нашето е подобие на магистрала
Да видят магистрали в Хърватско Осветени нощно време като столичен булевард, с пълна информация,за часа, времето и всичко необходимо за пътя Без нито една пуктатина или кръпка на пътя!
Преди години дадох рецепта за дупките в София, за асфарт на супер ниво, ей така ,без нищо За България нали е! Те я "побългариха" и нищо не стана
Е, какво да направя?!
Някой взе доста пари от" рационализацията" , сигурен съм!

Слънчеви дни извън България ти желая!
цитирай
16. getmans1 - Колега химико, аз също коментирах ...
08.06.2016 14:19
Колега химико, аз също коментирах там даже и преди малко /имам два коментара/ опитай се да ги разбереш дори и да не ти се иска, повярвайми пък може и дати светне ако и да не сме си фенове един друг.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Благодаря, колега Гетманс!
08.06.2016 15:22
getmans1 написа:
Колега химико, аз също коментирах там даже и преди малко /имам два коментара/ опитай се да ги разбереш дори и да не ти се иска, повярвайми пък може и дати светне ако и да не сме си фенове един друг.


Каквото имаш да казващ, казвай го тук!
Там вече се чувствам духовно омърсен да влизам!
Да пишат и да коментират каквото си щат!
Има и още един там, като капак, който ми приписва неща, които пък не съм казвал никоГа! Например, че съм бил написал ,че съм велик учен/ вярното написано е, че не съм величие/, за истинско събитие, че е било през 1959 г., което е смешно като датировка, истината е, че не съм посочил година Затова пък домакинът-лешояд захапа годината веднага и то без основание- защото е измислена И последното ,което прочетох там от него, че съм писал ,че Веспасиан бил роден в Поморие
Първо, не бих писал Поморие, я Анхиало, по разбираеми причини Още от тук ясно се вижда, че е измислица написаното Зле скалъпена! И второ, никога не съм писал биография на Веспасиан!
Аз за Веспасиан единственото ,което съм писал е за остроумието му и съм подчертавал ,че умът му е като оса! Веспа-оса!
Парите не миришат е от него, както и малко преди да умре, се обръща към наскърбените присъстващи и духовито казва, че май е дошло времето да става бог!

Когато кажат, че сестра ти е курва, иди доказвай, че нямаш сестра! А аз наистина нямам сестра!
Та не ми се влиза в тази клоака, съдето основното занимание е да омаскаряват наред, вероятно поръчково
Пиши тук
Но с национални светини своеволия не прощавам!
цитирай
18. pvdaskalov - * ! *
08.06.2016 15:53
"Друг пък се загрижил от отношението ми към БиТиВи Какво съм и дигнал мерника, какво толкова била направила?!"
Аз съм на страната на твоето мнение, Ваньо. Би Ти Ви направи достатъчно реверанс през годините на турските сериали. И не само тази телевизия... Но има дни, паметни дни, когато едноминутно мълчание не е достатъчно. В ден като 2-ри юни историческите събития са потресающо силни, за да се правим, че е ден като всеки друг!
Поздрави за критичното ти отношение към неконструктивната критика, която най-често е и непрофесионална.
П и е р
цитирай
19. dobronameren - Гледам 1-ва в момента - 16:15 8.06.2016
08.06.2016 16:25
от 7-те представени, 2-ма: Theeconomist и Leonleonowpom2 са там, сред "въшките на чело". Визирам последните 3 реда от този постинг.
С факти никой не може да спори, дори да е от кушелиата!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю Пиер!
08.06.2016 17:13
pvdaskalov написа:
"Друг пък се загрижил от отношението ми към БиТиВи Какво съм и дигнал мерника, какво толкова била направила?!"
Аз съм на страната на твоето мнение, Ваньо. Би Ти Ви направи достатъчно реверанс през годините на турските сериали. И не само тази телевизия... Но има дни, паметни дни, когато едноминутно мълчание не е достатъчно. В ден като 2-ри юни историческите събития са потресающо силни, за да се правим, че е ден като всеки друг!
Поздрави за критичното ти отношение към неконструктивната критика, която най-често е и непрофесионална.
П и е р


Чудесно си го написал!
Втори юни не е ден като всички останали!
Предците ни са го оценили, ние сме го приели и поддържаме!
Не ни е наложен отвън
Или може би трябва да ни е наложен, за да го ценим?!

За мен ако не тенденциозно, поведението на БиТи Ви е непрофесионално!

Тук не става дума за партии, за фили или фоби
Става дума за герой и личност от световна величина!
Ами той в гроба ще се обърне, ако разбере, какво прави тази телевизия, когато се почитат делото и паметта му
Не се знаел гробът му
България му е гробът!

Хубава вечер, приятелю Пиер!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Не знам какво гледаш , добронамерен!
08.06.2016 17:38
dobronameren написа:
от 7-те представени, 2-ма: Theeconomist и Leonleonowpom2 са там, сред "въшките на чело". Визирам последните 3 реда от този постинг.
С факти никой не може да спори, дори да е от кушелиата!


Къде и за какво се засичаме с икономиста и защо ме събираш с него!

Каквото и да съм написал , е предизвикано и е прекалено меко! Ако проследиш коментарите по - горе/ което правиш с голямо удоволствие/, ще се убедиш сам в оценката на колегите, че тя също е такава

Аз съм изумен от твоята принципност, която претендираш, че притежаваш!?
Ако си наистина принципен, ти не би реагирал с думите, какво толкова е направила БиТиВи/ по памет, но смисълът беше този/?!
За тебе е нищо, че по време на честване на Ботев тя невъзмутимо върти сериал и то турски?!

Ако те наричам урорито овца, как би реагирал?
Нормално ли е да се посяга с мръсни ръце на Кирил и Методий?
Наистина съм много търпелив, пощата ми е засипана със съобщения за това Защо съм толкова търпелив?
Както в математиката има постулати, така има в живота теми табу Там с мръсни ръце не се пипа!
България, Кирил и Методий, Ботев!!!!.....................................................
Батак не съществувал, Ботев бил терорист?
Ами ако не бяха Батак и Ботев заедно, България нямаше да я има днес, както и подобни псевдоучени!
Такива явления не са така прости, за да правиш сметки от рода на две плюс две е четири

Сега към тебе директно
Не си отговорил на въпроса ми Откъде съдиш, че използвам Ботев, за да си отмъстя за обидата ?
Никаква такава връзка не правя! Плюс това тази персона не се занимава с Ботев/ може да е следващия на ред, за дискредитиране/ , а с братя Грим, както нарича Светите Братя
Него ли защитаваш!?
Сигурно е американофил и русофоб! Става весело!
Ти там не шеташ! А има за какво!
И смяташ, че си принципен!?!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Нещо много важно пропускаш, добронамерен!
08.06.2016 18:08
Като говорищ за класиране ,мижиш и с двете очи
За постинга" Полимерно откритие... и така нататък идиотщини,
вярно в него е само полимерно, има такова прилагателно в заглавието!
Никъде не съм писал за комбинацията"полимерно откритие", но това е допустимо, да приписват на други подобни неща"учени "-самозванци !
Но погледнах класацията - постингът му в раздел " История" е на пето място с 1204 прочита, 12 коментара и един отрицателен глас
Постингът ми, който визираш, даже не е в десятката - с 332 прочита, 23 коментара, 24 гласа - за
Нещо да прави впечатление на твоята принципност?!
цитирай
23. getmans1 - Няма как, написанато от мен се връзва с духа на коментарите и ако се извади ще е едно дрън-дрън ...
08.06.2016 18:23
leonleonovpom2 написа:
getmans1 написа:
Колега химико, аз също коментирах там даже и преди малко /имам два коментара/ опитай се да ги разбереш дори и да не ти се иска, повярвайми пък може и дати светне ако и да не сме си фенове един друг.


Каквото имаш да казващ, казвай го тук!
Там вече се чувствам духовно омърсен да влизам!
Да пишат и да коментират каквото си щат!
Има и още един там, като капак, който ми приписва неща, които пък не съм казвал никоГа! Например, че съм бил написал ,че съм велик учен/ вярното написано е, че не съм величие/, за истинско събитие, че е било през 1959 г., което е смешно като датировка, истината е, че не съм посочил година Затова пък домакинът-лешояд захапа годината веднага и то без основание- защото е измислена И последното ,което прочетох там от него, че съм писал ,че Веспасиан бил роден в Поморие
Първо, не бих писал Поморие, я Анхиало, по разбираеми причини Още от тук ясно се вижда, че е измислица написаното Зле скалъпена! И второ, никога не съм писал биография на Веспасиан!
Аз за Веспасиан единственото ,което съм писал е за остроумието му и съм подчертавал ,че умът му е като оса!

Когато кажат, че сестра ти е курва, иди доказвай, че нямаш сестра! А аз наистина нямам сестра!
Та не ми се влиза в тази клоака, съдето основното занимание е да омаскаряват наред, вероятно поръчково
Пиши тук
Но с национални светини своеволия не прощавам!


... От друга страна все още е рано за директно писане за тази особа, най-малкото за да не се получават такива обяснявки като с Бай Добронамерен.

Воля твоя, моят стремеж е да няма такива анонимници които си позволяват да са груби с другите потребители. Съмнението ми е че този човек има друг профил където пък се прави на морален и принципен съдник.

Ако се притесняваш че ще остовиш следи ползвай опцията „инкогнто“ ако си с „хрома“
Маските на подлеците трябва да паднат!

цитирай
24. leonleonovpom2 - Благодаря, Гетманс!
08.06.2016 20:26
Ще ти се обадя!
Вероятно си прав!
В един от постингите му ми направи впечатление диалог от рода на игра на шах сам
Титулярът жестоко наруга коментиралия, при това безпричинно Реакцията изненада и мен
Прав си, маските на анонимниците трябва да бъдат свалени!
Особено пък като се държат по този вулгарен начин!

Приятна вечер!
цитирай
25. indiram - Здравей, Леон!
09.06.2016 00:49
Гласувах - 26-ти!
Първо - мисля, помня, че ти казах да пренебрегваш ...злобарите...
Второ - повтарям, че аз се съмнявам, че Кирил и Методий са братя
Трето - платформа е блога - разни хора, разни идеали - разни хипотези, които подлежат на доказване, освен ако не ги приемем за леми (теореми без доказване)
Четвърто - далеч от отровите - е по-безопасно
Пето - Турските сериали (отделни кадри съм гледала, нямам нерви да ги следя), обаче, струва ми се, че имат общо заглавие - Завръщане в България
...
Поздрави!
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
И, от Бургас да не пускате срещу Крим!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Ивдра!
09.06.2016 14:14
Благодаря ти за коментара и мнението!
Що се отнася до Крим, там отдавна съм си казал мнението
Не е баш героизъм в случая да си на първа линия
Голяма глупост е!
Защото , когато атовете се ритат, отнасят го магаретата
Но, който , както го разбира
От филмите за Втората Световна война нямам спомен да съм виждал кадър на Хитлер, с шмайзер на първа линия- на фронта Или пък на Чърчил и Сталин?
Значи едни правят войните, пък други се сражават и са убивани
А ние нямаме равни!
Ботев бил терорист, турско присъствие/ напомня ми на американско присъствия, засега само в Арабия/ , Батак бил мит!?
Утре мит ще е и България , ако се продължава така!

Хубав ден!
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Прав си, не бива да се рови в костите ...
09.06.2016 18:36
Прав си, не бива да се рови в костите на Кирил и Методи. Този човек като че ли скучае и се чуди вече какво да измисли. В последния си постинг беше сложил снимки на групата, посетили откриването на паметника на Алцтек. Редно беше да напише, че не са негови тези снимки. Намекнах му много ясно, че познавам хора от групата, водачът й е приятел на големият ми син, а сватовете ми са част от тази група. Той си мисли, че никой няма да разбере.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
09.06.2016 22:44
kasnaprolet9999 написа:
Прав си, не бива да се рови в костите на Кирил и Методи. Този човек като че ли скучае и се чуди вече какво да измисли. В последния си постинг беше сложил снимки на групата, посетили откриването на паметника на Алцтек. Редно беше да напише, че не са негови тези снимки. Намекнах му много ясно, че познавам хора от групата, водачът й е приятел на големият ми син, а сватовете ми са част от тази група. Той си мисли, че никой няма да разбере.


Радвам се, че се появи!
Отваряш една друга тема, която е отражение и резултат на съвременните нрави у нас!
За съвременното плагиатство!

Сега, без особени усилия всеки може да бъде писател, учен, всякакъв!?

Дори, с мъка може да е закърпвал тройката не само по литература в гимназия, а и общият му успех да е гакъв
Преди три години учителката ми по история с потрес ме попита, как някой си е написал 10 книги!?
С потрес, защото едва е завършил гимназия Усещах, че чувства вина Как не е разбрала за таланта?
Не го казвам от завист Не само аз твърдя това Прегледал съм две от книгите, по молба първата да и дам оценка, а втората-вече от личен интерес
Та творчеството му бе от сглобки от различни автори, по скоро от кръпки Защото бяха взети произволни неща, нямащи общо помежду си-за обем
Вярно, Гогол така е пишел лирическите отклонения-за обем, но те са фантастични и недостижими Освен това са и НЕГОВИ
А тук- десетки страници преписани мотамо
Във втората бе използван и мой материал, без да ме цитира И добре беше направил, защото него се беше опитал да редактира-Джулия Домна, Транкуилина и тем подобни Беше омаскарен отвсякъде!
Трябваше да доказвам, че в оригинала не е така, ако беше признал авторството ми

Та обясних на гонещата 80 години жена, доколкото можеше да разбере, че възможностите на Интернет са огромни
Съвременен Дюма може да стане и човек, който не знае и не е чел нищо от Дюма
Стига да има компютърна грамотност
И да няма морал!
Не бях убеден, че проумя жалката ситуация!

Хубава вечер, Невена!
цитирай
29. staler - гледам, гледам и не мога да повервам ...
10.06.2016 00:23
гледам,гледам и не мога да повервам на ушите си....ми тои маи скучае,ми то такова--блог платформа-всеки има право на мнение ...ми маи много профили ,ма профана един и същ...моито скромно мнение е по различно---първо саитове като тоя не могат да се самоиздържат,некои харчи пари това да го има второ-свобода на мнения,идеи,теми,гледни точки има,ама нарочно е превърната в свободия....защото тук и на много подобни места некои ни доказаха че ботев е терорист,батакчани са жертва на спорове за ниви,робството е художествена измислица,левски е криминален престъпник,а апостолите кирил и методи--болно въобръжение на рая...па само тоя гнус за които говорим си избърса гъзът с кажи речи целата ни история,лист по лист...
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, Сталер!
10.06.2016 00:41
Вероятно подобни низости наистина са поръчкови
За отклоняване на вниманието
Знае се добре, че ще има реакция
Нарочно е пуснат и турският сериал в него час, пак по същата причина
Нарочно точно нашият президент критикува Путин
Нарочно Ботев е терорист, Батак- мит, Кирил и Методий-чужденци и приказка от Братя Грим
Ето така се отклонява вниманието от работни заплати и пенсии, които са далече от социалните помощи или от размера на стипендиите на студентите в останалите държави от ЕО
но това, че подобни персони се потапят в подобна помия по поръчка, не ги оправдава!
Или може да ги оправдае единствено само пред гузната им съвест, че го правят по принуда!
На времето турският султан изслушвал предателя и след това го обезглавявали по негова заповед
Който предаде веднаж, ще предаде и по- нататък, по веригата....

Лека нощ!
цитирай
31. litatru - Здравейте, Лъв!
11.06.2016 20:52
Наистина не беше етично да се пуска турски сериал в деня на Ботев!
С уважение - Литатру!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Величке!
11.06.2016 21:22
litatru написа:
Наистина не беше етично да се пуска турски сериал в деня на Ботев!
С уважение - Литатру!


Не обичам да налагам мнението си, предпочитам ,дори след време, да чуя , че нещо, за което съм твърдял ,че е правилно, наистина е било такова!
И сега мисля, че беше правилно в този час на зарята да няма на екрана турски сериал Това е незачитане на Ботев, което тази телевизия направи, даже има и по - силна и по- точна дума- гавра!

Благодаря ти за подкрепата!

Хубава вечер!
цитирай
33. shtaparov - Битиви са поръчкова чуждестранна ...
12.06.2016 17:17
Битиви са поръчкова чуждестранна телевизия,откровено анти-Българска. Ако зависеше от мен,щях да им дам ефир в Петрич или в Омуртаг и никъде другаде- колкото да не им скъсам лиценза.
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Щапаров!
12.06.2016 20:55
shtaparov написа:
Битиви са поръчкова чуждестранна телевизия,откровено анти-Българска. Ако зависеше от мен,щях да им дам ефир в Петрич или в Омуртаг и никъде другаде- колкото да не им скъсам лиценза.


Прав си и то изцяло!
Преди , в Соца, за да избегнем по разбираеми причини име, казвахме "нашият" или "нашите"
Примерно:
Управници, спортисти и всички останали
Сега това " нашите" , спокойно и правилно може да бъде заменено с няколко варианта, напълно равностойни:
Чуждите, враговете, предателите, чуждоблизците , родоотстъпнизитеи тем подобни
Няма да е грешно

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
35. atil - leonleonovpom2, Поздравления! ...
14.06.2016 10:28
leonleonovpom2, Поздравления! Имаш талант на публицист! Накратко и силно казано. Напомпаните въшки са си въшки, за Спараток не съм на същото мнение, защото и той се занимава с историческо творчество, но текста горе ми хареса... Публицистика наистина и то добра!
цитирай
36. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Атил!
14.06.2016 12:53
atil написа:
leonleonovpom2, Поздравления! Имаш талант на публицист! Накратко и силно казано. Напомпаните въшки са си въшки, за Спараток не съм на същото мнение, защото и той се занимава с историческо творчество, но текста горе ми хареса... Публицистика наистина и то добра!


Така е, трябва да има човешки отношения!
Защото има обиди, които трудно се прощават!
Не е задължително да се хвалим непрекъснато взаимно, може да имаме различни мнения, да спорим, но обидата в случая не е аргумент
Тя просто показва безсилие, липса на друг аргумент
А да се маскарят личности, влезли в историята като такива, е демонстрация на тъпигьозлък
Какво искаш да покажеш с това?
Че с "откритието си" си по - значим от тях ли?
Така излиза!

Приятен ден, Атил!
цитирай
37. atil - Булгaристите от Волжкa Бългaрия ...
14.06.2016 22:42
Булгaристите от Волжкa Бългaрия също считaт Кирил и Методий зa свои! По мъжкa линия сa от родa Билиг. Личности със световен принос зa човечеството. Някой и днес би възприел гaврaтa с тях кaто личнa обидa...
Безсъвестните нямaт чувство зa мяркa, зaтовa рaзбирaт нaй-добре, когaто им отвръщaт с тяхнaтa мярa - aдеквaтно.
Не ги вземaй нещaтa прекaлено нaсериозно, тия сaмите сa несериизни хорицa. Срещaм нaпоследък и млaдежи изпaднaли в нервен и емоционaлен срив. Нямa смисъл...
цитирай
38. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Атил!
15.06.2016 15:08
atil написа:
Булгaристите от Волжкa Бългaрия също считaт Кирил и Методий зa свои! По мъжкa линия сa от родa Билиг. Личности със световен принос зa човечеството. Някой и днес би възприел гaврaтa с тях кaто личнa обидa...
Безсъвестните нямaт чувство зa мяркa, зaтовa рaзбирaт нaй-добре, когaто им отвръщaт с тяхнaтa мярa - aдеквaтно.
Не ги вземaй нещaтa прекaлено нaсериозно, тия сaмите сa несериизни хорицa. Срещaм нaпоследък и млaдежи изпaднaли в нервен и емоционaлен срив. Нямa смисъл...


Съгласен съм с написаното от тебе!
Трябва много нечистоплътен , душевно да е човек, за да се гаври под форма научност, с Кирил и Методий!
Прав си и, че и не заслужават такива, човек да се коси заради тях!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134493
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031