Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2016 11:23 - Защо у нас работите не вървят
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 7636 Коментари: 44 Гласове:
39

Последна промяна: 29.06.2016 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За последен път подхващам тази тема

Обикновено всеки сочи друг виновник- партия, правителство, суша,  дъжд, сняг, външен враг, вътрешен саботьор...
При такава сюрия противници наистина, нещата няма как  да вървят
Но струва ми се и не само ми се струва ,че се пропуска един, при това основен и главен враг!

Самите ние!
В началото на моята кариера се явявах на конкурс В наивитета си, смятах ,че е на равни начала, взима го,  който го спечели Явих се и наистина го спечелих Тогава за пръв път сериозно се сблъсках с това, за което ще стане дума по- долу Организирана бе перфектно" работата" по бламирането ми
Всъщност,  предстоеше само едно формално гласуване Но организирано така, че само един глас да не ми стигне, за да се узакони победата Да, не е трудно, при петима кандидати  След време разбрах истината, конкурсът не е бил за мен и не са очаквали да го спечеля Затова не са ме и предупредили
Всички виновници ми се извиниха по-късно, след години....

Но тогава не знаех това Люшках се, заради обидата, между напушане и залавяне още по- сериозно за работа
Може би щях да избера първото, ако не бях провел разговор с бившия ни директор
Той изслуша внимателно дългото ми обяснение
Накрая каза, че ми вярва във всичко, знае, че съм честен,  но не може да проумее само едно нещо
Аз съм в началото на кариерата си, в момента никой,  с нищо не застрашавам служебно И да ми се слага прът в развитието, това е необяснимо!?
После, след кратък размисъл, явно преценяше дали да ми го каже, отсече, че сигурно действат в перспектива организаторите на бламирането Виждат в мен заплаха и вземат  на време мерки,  да ме отстранят!
Прозвуча ми смешно такава заплаха Бях никой, дори и партиен член не бях, да разчитам на чадър И никога не съм бил за сведение на злодеите, родени от лъжата..

Та това , да вземеш навременни мерки, да ликвидираш човек, заподозрян за способности и кадърност , дълбоко се е вкоренило у нас И жъне успех
Остави мижитурката и некадърника да си получава заплата, той не те застрашава с нищо, напротив, полезен ще ти е. Знае, че зависи само от тебе, ще гласува за тебе, ще лази в краката ти, ще те хвали наляво и надясно, ще ти доносничи за другите
Е, нямало да има работни резултати Те ще са само твои, като обереш всичко свършено в работата на другите , не ти са и необходими неговите!
И още нещо! Дори и да свърши някога нещо, той няма да се изтъква, скромно ще посочи тебе като извършител или причина за свършеното!
Няма да се самоизтъква!

Имал съм възможвост да работя със специалисти от запад и от изток също
Наблюдавал съм внимателно отношението към нас  При първия ми контакт бях бетер от незнаещ ученик на изпит Ако искаха можеха да ме смачкат без усилие Просто смятах ,че имам богове насреща  Но наместо присмех, получих насърчение, усетих в погледите им вяра във възможностите ми, последваха добри думи и похвала! Придобих постепенно самочувствие, че съм равен и резултатите не закъсняха Но и аз бях коректен Никога зад гърба на някого не казах нещо присмехулно, дори и пред анонимници После, при всички контакти аз и хората отсреща се държахме както равен с равни!

Какъв е изводът?
Ами насърчи човекът, като виждаш, че честно полага усилия да направи нещо, дори и да не си съгласен с него Или поне премълчи Последното е достойното, на истинския човек

Но да насочиш към някой цял арсенал от обиди, това вече говори за нещо зловещо
Съвсем прясно, някакъв представящ се за скитник тук, без нито една публикация, ми изпрати коментар в предходния постинг с псувни по адрес на покойната ми майка За мен тя е светица и всичко дължа на нея!
Нека от небето го накаже!
Но на  този анонимник, не знам какво би му се случило, ако имаше" късметът" да ми го каже в лице, открито Те такива са страхливци, разчитат на анонимност
И имаше наглостта да недоволства, че не го удостоих с внимание, просто го изтрих

И други, с подобно поведение,  на пълни негодници има тук, за голямо съжаление
Само пълен комплексар може да "действа" така!
Да не ги изброявам по имена, ще пропусна  със сигурност някои, - например този, станал причина за смъртта на блогер, този на когото  историята му се отдала и му открила тайните си, маститият милиционерски" писател " с приказки  за деца от детската градина..
Извинявам се на незаслужено пропуснатите в тази редица! Дълга е!

Та не се ли оправим, първо да подходим с добро и с вяра в човека насреща, а не в движение да го смачкаме и унищожим,  за да не ни пречи на простотиите, няма управия в нещата ни
Ще затъваме все повече в блатото......
Те , негодниците,  това и целят!
Само така ще се откроят
Ами какво да се  очаква, това е таванът" на творческите им възможности.....



Гласувай:
40


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Сега ,внимание!
29.06.2016 11:37
" Героите" сами ще се декларират!
По минусите!
Обещавам да не им спестя анонимността, както в текста по- горе!
цитирай
2. get - Защо у нас работите не вървят. . . ...
29.06.2016 12:49
leonleonovpom2 написа:

Защо у нас работите не вървят ... ?


- Защото, НЯКОЛКО ПОКОЛЕНИЯ са станали СКОЛИОЗНИ (гърбави) - но не във физически, а в ментален план!!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Появи се! Първият!
29.06.2016 13:59
Просто нямаше как да не се появи! И както обещах-именцето или псевдонима!
RUSTAM
цитирай
4. mrazekoff - Неправдите на
29.06.2016 14:11
живота около нас изплуват пред очите ми всеки Божий ден. Преди време аз се гневях на тези неправди, но се оказа, че колкото повече нерви троша, толкова повече беди си навличам на главата. Сега съм се заровил в мизерията на своето съществуване, без да вдигам глава, чукайки с инструментите си върху камъка ... Неправдите ги оставих на друг да ги оправя, а аз потънал в смирението си търся утехата в работата си. Не, не ламтя за нищо - на дъното съм. Знам, че много хора биха ме укорили за това, че съм свил знамената си, но мисля, че борбата ми е в доказване на самия себе си пред самия себе си, защото в противен случай едва ли някой би ме признал.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
29.06.2016 14:14
get написа:
leonleonovpom2 написа:

Защо у нас работите не вървят ... ?


- Защото, НЯКОЛКО ПОКОЛЕНИЯ са станали СКОЛИОЗНИ (гърбави) - но не във физически, а в ментален план!!


Да, гърбави от умствени усилия, които не са по силите им
Да, имаш право , така е!
Едно време студентите пращаха по бригади, а селяните имаха привилегии да работят в заводи и да учат рабфак!?
Спомням си един доцент Бяхме в Ловеч заедно запас, един месец
В стаята ни имаше и трети човек
Двамата с него се скъсвахме от четене.аз за изпити, той -курс лекции подготвяше
Другият направо имаше алергия от нас-началник смяна в заводВидеше ли ни с книги като влезе и моментално изчезваше
Доцентът непрекъснато повтаряше, че се чуди, как този има диплома?!
Честно казано ,на третия не обръщах внимание, бях доволен, че поне не ми пречи Навън имаше сняг и преспи, идеално време за четене Иначе щях да съм на спортната площадка
Но един ден доцентът ме посрещна с думите, че е открил!
Зачудих се на какво, а то било, че третият бил рабфак!
Затова бил скаран с четенето
Та , такива ми ти работи , Гет!
При такава ЕНтилигенция, такива РЕЗИЛтати!

Хубав ден!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Прав си приятелю!
29.06.2016 14:36
mrazekoff написа:
живота около нас изплуват пред очите ми всеки Божий ден. Преди време аз се гневях на тези неправди, но се оказа, че колкото повече нерви троша, толкова повече беди си навличам на главата. Сега съм се заровил в мизерията на своето съществуване, без да вдигам глава, чукайки с инструментите си върху камъка ... Неправдите ги оставих на друг да ги оправя, а аз потънал в смирението си търся утехата в работата си. Не, не ламтя за нищо - на дъното съм. Знам, че много хора биха ме укорили за това, че съм свил знамената си, но мисля, че борбата ми е в доказване на самия себе си пред самия себе си, защото в противен случай едва ли някой би ме признал.


Човек не трябва да обръща внимание на сбърканяците
Не го заслужават затова го търсят с всякакви средства!

Но от друга страна, като им се правят отстъпки, подобни изроди добиват кураж и смятат ,че са в правото си
Та отвреме навреме трябва да получават шут в кокалчетата Ако е слаб, повторен
Докато усетят с тъпите си грави, къде им е мястото
Говедото разбира от тояга, не от приказки!
Хубав ден!
цитирай
7. breeze - Защо у нас работите не вървят.
29.06.2016 15:19
Защото крадците са повече от творците.
Пасивността също е вид кражба.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Така е приятелю!
29.06.2016 15:44
breeze написа:
Защото крадците са повече от творците.
Пасивността също е вид кражба.


Напълно си прав!
Кражбата е като магнит, привлича слабите иваче умствено!
А да пасивността, тя пък дава сила на негодниците, които иваче са страхливци , да товярват на млъсотиите си!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Относно чуждите учени!
29.06.2016 15:50
Един бивш преподавател беше дълго време на специализация в Япония
Като го срещнах случайно, го помолих да направи паралел между японци и нас Като за японците говорих като за извънземни
Изгледа ме особено и каза ,че аз и такива като мен с нищо не им отстъпваме в теоретични знания Познава ме и гарантира това
Отстъпваме в базата и в организацията
Да, там някой подлизурко няма как да измести кадърен И с присмехулни приказки, някой наистина кадърен да бъде обявен за некадърник и обратното - също
Хората гледат и търсят резултати, не приказки
цитирай
10. merlin68 - Не го взимай навътре, това което на ...
29.06.2016 20:22
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)
цитирай
11. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, Иване!
29.06.2016 20:45
Много точно си ги казал нещата и това ти прави чест! Посредствените имат нужда от по-посредствени, за да имат авторитет и така изграждат пирамидата на глупостта, която царува у нас и възпроизвежда себеподобни, а резултатите ги виждаме на всяка крачка. Дори ще отида по-далеч. Посредствеността се превърна в национален манталитет, което е страшно.
Приятна вечер!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю мерлин!
29.06.2016 20:56
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)


прав си, задълбочило се е!
Преди беше по- скоро частен случай, изключение
Точно такива частни случаи смятахме, че с промяната ще се изкоренят
Наивници, стана гора от тях!
Синът се явява на един такъв конкурс- Комплексно, изискваха се знания по икономика, език и компютър, трудно си представям по- добър от него
Но не успя, даже и като резерва
Попитах член от комисията за причините, като го успокоих, че няма да искаме проверка но ще се явява вероятно и по- нататък, да каже грешката, за да се изчисти
Зачуди се, каза ,че грешка няма ,но е много независим!
Вдигнах рамене, в знак, че не ми е ясно
Ами щял да си върши работата, но демонстрирайки независимост, самостоятелно
И за резултатите нямало да посочва заслугата на шефа си, а щял да изтъква себе си
Имаше и психолог в комисията
Казах, че е вярно, той е независим
И аз съм такъв Такива в онези времена се таксуваха като черни овце в колектива-не натанки
За мен в лека форма се отдаваше на характера, но за някои се казваше ,че са дори луди- заради прекалена мнителност например
Та тогава все пак се допущаше някаква независимост на работещите в рамките на колектива, сега всички са в маршов строй под командите на началника
Добре, но резултати няма, липсват!

Хубава вечер!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Поздрави и за тебе, Огняне!
29.06.2016 21:38
batogo написа:
Много точно си ги казал нещата и това ти прави чест! Посредствените имат нужда от по-посредствени, за да имат авторитет и така изграждат пирамидата на глупостта, която царува у нас и възпроизвежда себеподобни, а резултатите ги виждаме на всяка крачка. Дори ще отида по-далеч. Посредствеността се превърна в национален манталитет, което е страшно.
Приятна вечер!


Благодаря ти за оценката на скромния ми материал!
Да, така стоят нещата, които си ги описал
Спомням си на един от първите митинги, някакъв оратор в Отечествено фронтовски стил даваше директиви
Скучно, взех да оглеждам тези около мен Видях много зверски физиономии и за пръв път се стреснах
Какво правя сред тях, с тях ли ще правим промяната
Довърши ме окончателно учителят ми по химия КОГАТО НА ВЪПРОСА МИ ,ЗАЩО НАПУСНА РЪКОВОДСТВОТО НА СДС МИ ОТГОВОРИ ТАКА:
- ИВАНЕ, КАК МЕ ВИЖДАШ РЕДОМ ДО ДАНЧО МЕНТАТА?!
СЪГЛАСИХ СЕ
НЕ СЛЕД ДЪЛГО И АЗ ТАКА ПОСТЪПИХ
НО ДАДОХМЕ ПРАВАТА, БЕЗ БОЙ НА ТАКИВА

НА ЗАПАД ТАКЪВ ФЕНОМЕН И ТО МАСОВ КАТЕГОРИЧНО НЯМА!
ЗНАЧИ ,НЕ СЕ УЧИМ ОТ ТЯХ
В СЪЩОТО ВРЕМЕ ТВЪРДИМ, ЧЕ ИЗПЪЛНЯВАМЕ ДИРЕКТИВИ ОТ ТАМ
яВНО ЛЪЖЕМ, КАКТО И ЗА СЪДЕБНАТА РЕФОРМА!

оТ рУСИЯ!
ЗА НАУКАТА ,ИМАМ ПОГЛЕД, НЕ Е ТАКОВА МАСОВО ЯВЛЕНИЕ! ИМАТ ПРЕКРАСНИ УЧЕНИ!
ЗНАЧИ СИ Е НАШЕ ИЛИ ПОНЕ УСЪВЪРЩЕНСТВАНО ОТ НАС ЯВЛЕНИЕ!

Хубава вечер

ПП - Извинявай, набрал бях вече текста, когато установих, че съм минал на главни букви Не е нарочно, случайно е!
цитирай
14. pvdaskalov - * ! *
29.06.2016 22:34
get написа:
leonleonovpom2 написа:

Защо у нас работите не вървят ... ?


- Защото, НЯКОЛКО ПОКОЛЕНИЯ са станали СКОЛИОЗНИ (гърбави) - но не във физически, а в ментален план!!


Още нямах опит в живота, когато написах един афоризъм: "След триста поклона седна на трона."
Няколко години по-късно имах вече дете. Негова снимка в детска количка как стиска портмонето на майка си, засмяно до ушите, изпратих до БНР за някакъв майтапчийски конкурс. А след седмица-две получихме пакетче с гумен палячо и писмо, че едногодишният ни син е на първо място заради текста под снимката: "От едногодишния си опит съм разбрал, че всичко на този свят се постига с пълзене..."
Жив и здрав, Лео!
П и е р
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
29.06.2016 23:07
pvdaskalov написа:
get написа:
leonleonovpom2 написа:

Защо у нас работите не вървят ... ?


- Защото, НЯКОЛКО ПОКОЛЕНИЯ са станали СКОЛИОЗНИ (гърбави) - но не във физически, а в ментален план!!


Още нямах опит в живота, когато написах един афоризъм: "След триста поклона седна на трона."
Няколко години по-късно имах вече дете. Негова снимка в детска количка как стиска портмонето на майка си, засмяно до ушите, изпратих до БНР за някакъв майтапчийски конкурс. А седмица-две получихме пакетче с гумен палячо и писмо, че едногодишният ни син е на първо място заради текста под снимката: "От едногодишния си опит съм разбрал, че всичко на този свят се постига с пълзене..."
Жив и здрав, Лео!
П и е р


Смях се с удоволствие, както на примера на Чу, че ако викнеш на улицата -педераст, половината от пребиваващите на нея ще се обърнат
Да, така е, всичко се постига с поклони и с пълзене/ по йерархичната стълба/, но и там конкуренцията е прекалено голяма
И мнозина не успяват....

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
16. indiram - Здравей, Леон!
29.06.2016 23:50
22 глас съм... да се чуе надалеко и нашироко! че и нависоко! че и надълбоко!

С подобни... съм имала случки...
В подобни случаи, съм си плюла на петите... С някаква МАЙНА...
Гадно е да ходиш на конкурс нАгласен... и, писах май, че след като бях на такъв, след 3 месеца, след нагласения и избран, пак обявиха конкурс...
По-гадното е, че в подобни конкурси се въвличат хора, просто за участие...

Какво време?! - А, какви мечти имахме?!

Повече човешки казузи има в разсъжденията ти, Леон,...

Поздрави!
цитирай
17. dinkov - Динков
30.06.2016 03:20
leonleonovpom2 - за съжаление си прав. Постингът ти е точен. Само ще допълня с мои размисли и съждения. На Запад са създали друга цивилизация точно заради начина си на мислене. Там действува системата. - Хайде да се обединим за да направим нещо и да спечелим заедно. Като спечелиш ти, ще спечеля и аз. Като спечеля аз, ще спечелиш и ти. Обединяват капитал, знание, опит, идеи, работят здраво и преследват целта която са си поставили задружно. Следствие на това при тях върви и имат резултат. При нас. - Дори и формално да се обединим за нещо, впоследствие почваме да си завиждаме, гледаме как да се издокараме един-друг дори не се интересуваме дали ние ще спечелим. Важното е другия да загуби. Действува поговорката. Не е важно на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле. Накрая стигаме до просташкото. - Ава ти зна'ш ли аз кой съм и к'кво мо'а да ти направя, да ти навредя. Дори и не се сеща, че като ти навреди, ще загуби и той. Другия също ще му навреди въпреки, че и той ще загуби. След 45 години задружен социалистически труд под мъдрото ръководство на майката Партия, това ни е начина на мислене. За съжаление разбира се.
Поздрав.
Ицко
цитирай
18. apostapostoloff - У нас нещата не вървят, защото
30.06.2016 05:22
страната ни е населена с некадърни простаци.
цитирай
19. анонимен - Поздрави за поста!
30.06.2016 10:29
Категорично обаче не съм съгласна, че при комунизма това са били отделни случаи. Аз вече съм казвала, че в семейството ми е преживяно такова нещо. Знам много добре какво те чакаше, ако работиш сериозно, без да клатиш шапка на началници, да облизваш подметки и да доносничиш за другите.
Кой направи прехода? Мисля, че няма нужда дори от отговор. Как очакваме тези хора, отрасли и правили кариера в система с такива порядки, да променят нещата? Така че се получава логичният резултат - мултиплициране на нравите.
И да, съгласна съм, че масата, която НЕ реагира на несправедливостта, носи отговорност. Не по-малко укоримо е мълчанието пред злодеянието.
Аз самата бях повече от изумена, когато имах възможност да направя сравнение между начина, по който тук се отнасят към подчинените си и в ЕС. В т.ч. и как в тази общност качествата и интелекта се ценят, за разлика от България.
цитирай
20. анонимен - Още нещо
30.06.2016 11:36
да добавя - така преди 10.11. се култивираше и успешно бе създадена посредствена и послушна маса, която в момента върши чудесна работа.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
30.06.2016 11:40
indiram написа:
22 глас съм... да се чуе надалеко и нашироко! че и нависоко! че и надълбоко!

С подобни... съм имала случки...
В подобни случаи, съм си плюла на петите... С някаква МАЙНА...
Гадно е да ходиш на конкурс нАгласен... и, писах май, че след като бях на такъв, след 3 месеца, след нагласения и избран, пак обявиха конкурс...
По-гадното е, че в подобни конкурси се въвличат хора, просто за участие...

Какво време?! - А, какви мечти имахме?!

Повече човешки казузи има в разсъжденията ти, Леон,...

Поздрави!


Благодаря ти, Индра!

Да, гадно е, да участваш в такива конкурси, изпитал съм го!
Но това са хора, за които ти, Човекът си нищо! И това е най- гадното в цялата история
Но все пак съм боец, преборих се и се наложих, за дълъг период Нямаше кой друг, а искаха резултати Когато вече не ги искаха, станах излищен

Хубав ден ти желая!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Ицко!
30.06.2016 12:03
dinkov написа:
leonleonovpom2 - за съжаление си прав. Постингът ти е точен. Само ще допълня с мои размисли и съждения. На Запад са създали друга цивилизация точно заради начина си на мислене. Там действува системата. - Хайде да се обединим за да направим нещо и да спечелим заедно. Като спечелиш ти, ще спечеля и аз. Като спечеля аз, ще спечелиш и ти. Обединяват капитал, знание, опит, идеи, работят здраво и преследват целта която са си поставили задружно. Следствие на това при тях върви и имат резултат. При нас. - Дори и формално да се обединим за нещо, впоследствие почваме да си завиждаме, гледаме как да се издокараме един-друг дори не се интересуваме дали ние ще спечелим. Важното е другия да загуби. Действува поговорката. Не е важно на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле. Накрая стигаме до просташкото. - Ава ти зна'ш ли аз кой съм и к'кво мо'а да ти направя, да ти навредя. Дори и не се сеща, че като ти навреди, ще загуби и той. Другия също ще му навреди въпреки, че и той ще загуби. След 45 години задружен социалистически труд под мъдрото ръководство на майката Партия, това ни е начина на мислене. За съжаление разбира се.
Поздрав.
Ицко


Да, точно така е, както си описал нещата Не знам защо сме такива?
Всеки иска да е начело, дори и да не може!
Като оня виц за четата-Войвода , подвойвода, знаменосец и предател!
Четник няма! Всеки смята ,че е роден за началник!
И трудно става обединението, когато всеки дърпа чергата към себе си
В Соца бяха намерили решението и на този проблем- с обединението
Може или не може- не работи За какво, нали получава заплата Или симулира някаква работа
Нещата, засягащи мен, аз си ги вършех Но общите давах на лаборантки Някой анализи,не бяха в моя ресор, бавеха се, усещах! След време стана така, че поех и тях Оказа се, че мога да правя четири пъти повече от тях на ден!?
Тогава поне се търсеха резултати После ,в безвремието и те отпаднаха, трябва само да слушаш началника и да изпълняваш Може и дивотия да е!

Хубав ден!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Дълга тема, Апостолов
30.06.2016 12:15
apostapostoloff написа:
страната ни е населена с некадърни простаци.


Не казвам, че всички са свръхинтелигенти!
Тези , за които говориш, факт са! Сега, трудно е пък да се каже колко са Има ги
Лошото е ,че не са безобидни повечето , а с претенции, вместо да си налягат парцалите
Като една история , звучаща като виц
Един студент от Африканска държава, женен за Българка/ истински история/ го разпределят на работа/ тоганва това беше задължение на държавата, сега тя е свободна от всякакви задължения/
Та коментират, че може да го пратят в еди кой си клон В завод имат предвид
Той реагира спонтанно, че не иска на клон, иска на бюро
Става весело!
Ясно е, че човекът не иска да е работник, иска да е чиновник, началник!
После беше украсено Ако е искал на клон, щял е да си стои в Африка, защо е дошъл да учи в България тогава?!
Та става или не става, всеки се мери на високо!
У нас !
И колкото повече не става, толкова повече са амбициите му!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Ангелина!
30.06.2016 12:31
angpiskova написа:
Категорично обаче не съм съгласна, че при комунизма това са били отделни случаи. Аз вече съм казвала, че в семейството ми е преживяно такова нещо. Знам много добре какво те чакаше, ако работиш сериозно, без да клатиш шапка на началници, да облизваш подметки и да доносничиш за другите.
Кой направи прехода? Мисля, че няма нужда дори от отговор. Как очакваме тези хора, отрасли и правили кариера в система с такива порядки, да променят нещата? Така че се получава логичният резултат - мултиплициране на нравите.
И да, съгласна съм, че масата, която НЕ реагира на несправедливостта, носи отговорност. Не по-малко укоримо е мълчанието пред злодеянието.
Аз самата бях повече от изумена, когато имах възможност да направя сравнение между начина, по който тук се отнасят към подчинените си и в ЕС. В т.ч. и как в тази общност качествата и интелекта се ценят, за разлика от България.


Благодаря ти!
Радвам се на посещението ти!

Да, на запад ценят човека по резултатите! И щом си допуснат до контакт с тях, смятат те за равен Това задължава, да дадеш всичко, на което си способен
Сега, аз бях обвързан с производствата тогава Там се търсеха резултати, не приказки, колко си велик И давах резултати нагледно, не на хартия
Естествено, това не водеше до всеобща обич към мен
Беше малко след промяната Правеха реформи Хора от отдела където работех, трябваше да бъдат преместени другаде Бях на тръни Предстоеше ми защита, преместят ли ме, на всичко край!
Една лаборантка ми каза, че една от колежките навивала шефката, случайно чула, че сега е моментът да се отърве от мен! Тя мълчала
Издебнах момент и я питах директно, как стоят нещата
Разбра за какво става дума и ми каза да работя спокойно Върша повече от половината работа на отдела, ако се лиши от мен, по добре да закрият отдела!
Удържа на думите си!
Частен случай наистина, друг на нейно място, да е светла паметта й, не би се чудил много, дали да се разправи с мен или не!
Смутител на спокойствието!

Хубав ден, Ангелина!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Нещо в тази връзка, Ангелина!
30.06.2016 12:51
angpiskova написа:
да добавя - така преди 10.11. се култивираше и успешно бе създадена посредствена и послушна маса, която в момента върши чудесна работа.


За стимул преди промяната при нас имаше конкурс-Тема на годината
На края на финала, беше годината на промяната, остана моята тема и на един колега
Не съм знаел, че е бил в структурите, даже и изобщо не съм знаел, че ги има
Но ходи в Ленинград половин година, да прави докторат и се върна без него!
Не му трябвал..
Спечели моята тема, напълно заслужено Продуктът внедрен, работещ, при това новост!
Неговото -сбирщаин от известни работи
Но след промяната този човек стана шеф!
Авторските трябваше да се преустроят в патенти Той ги одобряваше Неговото направи патент, а моето зачерта!

Неговото никога не проработи То не беше и негово Моето работи още 10 години,, Пет от тях в немска фирма, която закупи завода Не пожелаха да го сменят, доволни бяха!
Бях подготвил ново, нещо нормално Но като се случиха така нещата ,само информирах американците, които ми бяха дали продуктът, какви резултати имам с него От световно известна фирма! Бяха изумени Нарекоха ме изобретател, гледаха ме с невярваши очи! !За тях това качество също беше новост!?
На следващата година новото свойство беше описано в листата на качествата на продукта им В предната го нямаше
ТА ТАКИВА МИ ТИ РАБОТИ, НЕ МОЖЕ ДА СИ ПРОРОК В СОБСТВЕНАТА СИ СТРАНА, БЪЛГАРИЯ!
Дори и пременена

Хубав ден ти желая!

цитирай
26. leonleonovpom2 - Сега, след всичко споделено!
30.06.2016 13:03
Ше дойде ред на герой от постинга , да направи оценка!
Подигравателна!
Защото това може и на това е научен
Че ние нищо не можем, трябва да чакаме на готово, да ни бъде поднесно на тепсия
От началник, от чужденец, от някой, нещо повече от нас! Ние по начало сме нищо Значи от всеки друг
За съжаление!
цитирай
27. анонимен - Ше дойде ред на герой от постинга, да ...
30.06.2016 13:48
leonleonovpom2 написа:
Ше дойде ред на герой от постинга , да направи оценка!
Подигравателна!
Защото това може и на това е научен
Че ние нищо не можем, трябва да чакаме на готово, да ни бъде поднесно на тепсия
От началник, от чужденец, от някой, нещо повече от нас! Ние по начало сме нищо Значи от всеки друг
За съжаление!

Това, че ще я направи, не е толкова страшно. Нито пък факта, че отдолу ще лавне познатата глутница. Страшно е обаче мълчанието на огромната част от блогърите, заради което и това пространство е сведено до нищото.
цитирай
28. zzz65 - Не го взимай навътре, това което на ...
30.06.2016 13:57
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)

това което ние наричане недъзи на комунизма като оклеветяването са основите на пазарната икономика и конкуренцията ...
цитирай
29. leonleonovpom2 - Така е, Ангелина!
30.06.2016 14:16
angpiskova написа:
leonleonovpom2 написа:
Ше дойде ред на герой от постинга , да направи оценка!
Подигравателна!
Защото това може и на това е научен
Че ние нищо не можем, трябва да чакаме на готово, да ни бъде поднесно на тепсия
От началник, от чужденец, от някой, нещо повече от нас! Ние по начало сме нищо Значи от всеки друг
За съжаление!

Това, че ще я направи, не е толкова страшно. Нито пък факта, че отдолу ще лавне познатата глутница. Страшно е обаче мълчанието на огромната част от блогърите, заради което и това пространство е сведено до нищото.


Мълчанието е оглушително!(
Понякога се обаждат приятели и просто нямам думи, колко съм им благодарен в такива моменти
Затова, засека ли такава волност някъде, независимо от кого и към кого ,се намесвам Като знам какво ще ми причини
Но , вече съм убеден, както при Крум Страшни трябва да се действа с такива!
Да бягаш от битка с такива, защото е изтощителна, но в един момент да им я дадеш, защото не разбират!
И тя да е унищожителна, както при Крум!

Да бъда честен и аз понякога си позволявам сатирични постинги , но само към такива" оценители"
С една основна цел Да им покажа ,че и дори това не умеят да правят както трябва!

Желая ти здраве и творчески успехи!
цитирай
30. litatru - Здравейте, Лъв!
30.06.2016 18:52
Благодаря за интересната тема. Истината казвате - така е било и сега е така. Нямаме ли вина и самите ние?! Не е ли това манталитет на нацията ни?!
С уважение - Литатру!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Величке!
30.06.2016 20:42
litatru написа:
Благодаря за интересната тема. Истината казвате - така е било и сега е така. Нямаме ли вина и самите ние?! Не е ли това манталитет на нацията ни?!
С уважение - Литатру!


Благодаря ти!
това е толкова рядко събитие днес, да получиш похвала или поощрение, та просто не мога да си намеря място от радост!
Както и някой да ти достави радост!

Хубава вечер ти желая!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
30.06.2016 20:50
zzz65 написа:
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)

това което ние наричане недъзи на комунизма като оклеветяването са основите на пазарната икономика и конкуренцията ...


Има някакво срастване между комунизма и капитализма! Необяснимо!
Ами ,бившите, най- отявлени, комунисти да ги наречем, сега са строители на капитализма И обвиняват другите в комунизъм?
Като ,че ли те са ги вкарвали в БКП?
Просто да се чуди човек Като членове на БКП, дали наистина са били комунисти тогава и дали сега пък са истински капиталисти?
Може да се смята, че със сигурност и в двата случая са само истински интересисти!

Хубава вечер!
цитирай
33. get - @ 32. leonleonovpom2 - Приятелю това ТО е ИМЕННО - Арията на ПОСРЕДСТВЕНОСТТА ?
30.06.2016 21:21
zzz65 написа:
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)

това което ние наричане недъзи на комунизма като оклеветяването са основите на пазарната икономика и конкуренцията ...


ПЪРВО: Мерлин пише ЗА "КОМУНИЗМА" от позиция НЕ НА ЛИЧНО ПРЕЖИВЯНО ... а по-скоро звучи, като някакъв странен преразказ.
ВТОРОТО: Обобщенията които се правят от писалият след него, довеждат нещата естествено до абсурден вид??!

- Какво имам в предвид? Предхождащият Горбачовата "перестройка" период на "комунизма" НЕ СЛУЧАЙНО БЕ НАРЕЧЕН "Ерата на ЗАСТОЯ" (тоест епохата при управлението на Л. Брежнев). Минахме през етапите на К. Черненко и Ю. Андропов с белези(опит) за реставрация на около "военният социализъм" и-и-и след като и последният резерви на СОЦИУМА - не на Социализма, като строй бяха изчерпани ... дойде "Ерата на гласността и преустройството" ... която в началото си бе нещо подобно на Лениновият НЕП. Но съответно би неуспешен предвид ЛИПСА НА: "стоманена" ПАРТИЙНА гвардия от болшевистки тип ... която да въведе отново репресиите от времена известни ни като "Диктатура на пролетариата" с нейният присъщ "червен терор" и Тройките на "революционните трибунали"?

- За да не злоупотребявам с търпението Ви, приключвам с - Без памет - няма съвест!
- а съвестта и паметта са които определят исторически, НРАВСТВЕННОСТА НА ЕДИН народ - Поради което?

БЕЗ НРАВСТВЕНОСТ, не действат никакви социални и икономически, исторически и/или всякакви други закони, които са от значение за благосъстоянието и само-осъзнаването на народа.
цитирай
34. zzz65 - Не го взимай навътре, това което на ...
30.06.2016 22:31
get написа:
zzz65 написа:
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)

това което ние наричане недъзи на комунизма като оклеветяването са основите на пазарната икономика и конкуренцията ...


ПЪРВО: Мерлин пише ЗА "КОМУНИЗМА" от позиция НЕ НА ЛИЧНО ПРЕЖИВЯНО ... а по-скоро звучи, като някакъв странен преразказ.
ВТОРОТО: Обобщенията които се правят от писалият след него, довеждат нещата естествено до абсурден вид??!

- Какво имам в предвид? Предхождащият Горбачовата "перестройка" период на "комунизма" НЕ СЛУЧАЙНО БЕ НАРЕЧЕН "Ерата на ЗАСТОЯ" (тоест епохата при управлението на Л. Брежнев). Минахме през етапите на К. Черненко и Ю. Андропов с белези(опит) за реставрация на около "военният социализъм" и-и-и след като и последният резерви на СОЦИУМА - не на Социализма, като строй бяха изчерпани ... дойде "Ерата на гласността и преустройството" ... която в началото си бе нещо подобно на Лениновият НЕП. Но съответно би неуспешен предвид ЛИПСА НА: "стоманена" ПАРТИЙНА гвардия от болшевистки тип ... която да въведе отново репресиите от времена известни ни като "Диктатура на пролетариата" с нейният присъщ "червен терор" и Тройките на "революционните трибунали"?

- За да не злоупотребявам с търпението Ви, приключвам с - Без памет - няма съвест!
- а съвестта и паметта са които определят исторически, НРАВСТВЕННОСТА НА ЕДИН народ - Поради което?

БЕЗ НРАВСТВЕНОСТ, не действат никакви социални и икономически, исторически и/или всякакви други закони, които са от значение за благосъстоянието и само-осъзнаването на народа.

че освен преговори може да се използва и манипулацията това се преподава в фдо .чух го в програма знание по радио хр ботев околу 96 год .
цитирай
35. zzz65 - Не го взимай навътре, това което на ...
30.06.2016 23:08
leonleonovpom2 написа:
zzz65 написа:
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)

това което ние наричане недъзи на комунизма като оклеветяването са основите на пазарната икономика и конкуренцията ...


Има някакво срастване между комунизма и капитализма! Необяснимо!
Ами ,бившите, най- отявлени, комунисти да ги наречем, сега са строители на капитализма И обвиняват другите в комунизъм?
Като ,че ли те са ги вкарвали в БКП?
Просто да се чуди човек Като членове на БКП, дали наистина са били комунисти тогава и дали сега пък са истински капиталисти?
Може да се смята, че със сигурност и в двата случая са само истински интересисти!

Хубава вечер!

това за което пишеш става при всяка промяна , някой агенти на царската власт станаха след 9 ги комунисти
цитирай
36. batogo - !!!:)))
01.07.2016 07:50
Иване, нов бардак със старите курви и техните наследници не става. Този съветски манталитет, налаган от Москва в продължение на повече от 70 години не може да роди друго, освен това блато, в което сме в момента. Той е последствие от феодално-диктаторския съветски модел "наш човек".След като си написал този постинг, значи го разбираш?! Този манталитет го няма и не може да съществува на запад, защото е безполезен и деградивен. Реалният живот и отношението към него го доказват достатъчно добре...
Хубав ден!
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
01.07.2016 10:34
zzz65 написа:
leonleonovpom2 написа:
zzz65 написа:
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)

това което ние наричане недъзи на комунизма като оклеветяването са основите на пазарната икономика и конкуренцията ...


Има някакво срастване между комунизма и капитализма! Необяснимо!
Ами ,бившите, най- отявлени, комунисти да ги наречем, сега са строители на капитализма И обвиняват другите в комунизъм?
Като ,че ли те са ги вкарвали в БКП?
Просто да се чуди човек Като членове на БКП, дали наистина са били комунисти тогава и дали сега пък са истински капиталисти?
Може да се смята, че със сигурност и в двата случая са само истински интересисти!

Хубава вечер!

това за което пишеш става при всяка промяна , някой агенти на царската власт станаха след 9 ги комунисти


Безспорно е така!
Интересисти, не знам дали я има тази дума в речника, но добре замества и показва същността на бивши комунисти и настоящи капиталисти, винаги е имало!
Във всяка власт, а някои се вписват и за всяка власт!
Та не толкова политиката определя нещата, колкото интересът!
Не съм открил топлата вода, казал го е Цицерон
- Търсете интереса/ авантата/....

Хубав ден!
цитирай
38. get - - С риск да ви скандализирам или по-лошото съвсем объркам - ПРОПАГАНДАТА съществува не от вчера
01.07.2016 10:40
zzz65 написа:
leonleonovpom2 написа:
zzz65 написа:
merlin68 написа:
Не го взимай навътре, това което на времето беше недъг, днес е правило. Може би се дължи на това, че нямаше нито един осъден за недъзите на комунизма, вместо това бе осъден самия комунизъм. Осъден и разстрелян комунизма днес го няма, но недъзите му които не бяха наказани им поникнаха криле и днес властват...демократично:)

1) това за което пишеш става при всяка промяна , някой агенти на царската власт станаха след 9 ги комунисти
2) че освен преговори може да се използва и манипулацията това се преподава в фдо .чух го в програма знание по радио хр ботев околу 96 год .

Има някакво срастване между комунизма и капитализма!
...
Просто да се чуди човек Като членове на БКП, дали наистина са били комунисти тогава и дали сега пък са истински капиталисти?
Може да се смята, че със сигурност и в двата случая са само истински интересисти!

...



... примери за Такава, са описани КАТО ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ ПРОТИВНИКА - и ги имаме НАЛИЦЕ още ШЕСТИ ВЕК пр. н. е., в китайският трактат "Изкуството да побеждаваш" ... с описание КАКТО ЗА МЯСТО И РОЛЯ на т. наречените "агенти на влияние" - така и методите които те използват за ПОКВАРА и ДЕМОРАЛИЗИРАНЕ на "противника"?!
- В по-ново време ПОДОБНИ МЕТОДИ са използвани при завоевателните походи на "монголите" - при които ОСНОВНО СЕ ИЗПОЛЗВА "Азиатската стратегия" с Идеята за (обезпечаването на военните д-вия) ЧРЕЗ "пренасяне базирането в областта лежаща пред настъпващите войски, при което са използва Метода на: РАЗЛОЖЕНИЕ(поквара) ЦЕЛЯЩ: да създаде в редиците на неприятеля ОСНОВА явяваща се В ПОДКРЕПА на агресора ...?" - Това можете да намерите, в разработки при военният теоретик (от начало на ХХ в.) генерал А. А. Свечин ... или историка Д. Чернишевски написал много-говорещото със заглавието си произведение:
"Русские союзники монголо-татар". ??
- Подобни МЕТОДИ предхождащи "горещата фаза", се използват и в момента при "хибридните войни" ?!

П.П.
- А ако смятате, че писаното от мен Е МАНИПУЛАЦИЯ - ЩЕ ВИ РАЗОЧАРОВАМ ... аз съм БЪЛГАРИН а като такъв, ти се явявам и РОДСТВЕНИК - така че, се варя на същият огън - Който "други"(?) са ни подпалили!!
- Второ: Да бил съм "държавен служител" офицер от МВР - но държа да отбележа не от ПОЛИТИКО-РЕПРЕСИВНИЯТ АПАРАТ на ДС или от този, който бе към ЦК на БКП и се числеше към ОТДЕЛ: Агитация и проганда - в момента повечето от тях СТРОЯТ КАПИТАЛИЗМА ... със или без "човешко лице" :))) - както НАРЙЧАЙКИ ГО ТАКА обичаха да се гаврят с логиката и чувството ни за справедливост "другарите ни" ... които бяха нищо повече от ЕДНИ ХИТРЕЦИ ... според смисъла вложен във френската революционна максима:

"Революциите се подготвят от мъдреци - правят от храбреци - ползват от хитреци." !!?

цитирай
39. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
01.07.2016 10:54
batogo написа:
Иване, нов бардак със старите курви и техните наследници не става. Този съветски манталитет, налаган от Москва в продължение на повече от 70 години не може да роди друго, освен това блато, в което сме в момента. Той е последствие от феодално-диктаторския съветски модел "наш човек".След като си написал този постинг, значи го разбираш?! Този манталитет го няма и не може да съществува на запад, защото е безполезен и деградивен. Реалният живот и отношението към него го доказват достатъчно добре...
Хубав ден!


Разбира се, че съм наясно с нещата ДАЖЕ СЪМ ГИ СЛЕДЯЛ СЪВСЕМ ОТБЛИЗО и СЪМ СЕ ОТВРАТИЛ ОТ ТИПОВЕ ,НЕСПОСОБНИ, НО АЛЧНИ ЗА ВЛАСТ И СЪС СИЛЕН АФИНИТЕТ КЪМ НЕЯ
ТОВА ДАЛИ СА СПОСОБНИ ИЛИ НЕ, НЕ ГО УСТАНОВЯВАМ АЗ, А РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ " ДЕЙНОСТТА" ИМ ГО ДОКАЗВА
ТАКИВА ИМАТ СТРАННОТО СТАДНО ЧУВСТВО, ДА НЕ НАМЕСВАМ ДАРВИН, ДА СЕ ДВИЖАТ В ПАКЕТ И ДА НАПАДАТ КАТО ГЛУТНИЦА ТЕЗИ, КОИТО ГИ ЗАСТРАШАВАТ
ДА, МОДЕРНО Е ДА СЕ ОБВИНЯВА ПСЕВДОКОМУНИЗМА/ ВРЕМЕТО ДОКАЗА, ЧЕ Е ТАКЪВ/ ЗА ВСИЧКО НО НИЕ НЕ СМЕ ЖИВЕЛИ ПРЕДИ НЕГО
ВСЪЩНОСТ ПРЕДНИТЕ ДВА КОМЕНТАРА НИЩЯТ ТОЗИ ВЪПРОС
НЕ Е САМО ПСЕВДОКОМУНИЗМЪТ ВИНОВЕН
МНОГО ЦАРИСТИ СТАНАХА КОМУНИСТИ ДОРИ И ЦАРЯТ СТАНА ТАКЪВ И СЕ ОГРАДИ С ТАКИВА-КУНЕВА, ВАСИЛЕВ, ОНЯ КОЙТО ЗАДИГНА МИЛИАРДИ И ВДИГНА НАЙ ГОЛЕМИЯ ХОТЕЛ/ БРАТ МУ/
Има една стара приказка, която може лесно да се трансформира в нова и пак да е вярна:
Няма вечно партийно членство, има вечни интереси

Да, крайно време е да се погледне истината в очите и да се въведе понятието интересист!
Точно такива са изброените по- горе
Никакви партийци не са и никаква партия не е виновнаТе са временно в някаква партия, заради интереса си
Че е така го доказват и депутатите Дори в НС си менят партиите като носни кърпи!
Просто са родени и закърмени като ИНТЕРЕСИСТИ
В името на интереса ще продадат не само партия, но майка си и баща си с нея бабабар Извинявай за откровеността Тя не са харесва на мнозина , но и пък на мен ,тези които не я харесват, не мога да кажа, че припадам по тях!
Но пука ли им от това?! На тях, земните богове?

Хубав ден, Огняне!
цитирай
40. batogo - !!!:)))
01.07.2016 11:50
Системите създават условията, в които се развиват качества или недостатъци, Иване. Системите са причината, а развитието, манталитета и делата на хората са следствията. За да се премахнат следствията, трябва да се премахне причината, тоест трябва да се променят системите, които предразполагат развитието на недостатъците и негативното за сметка на качествата и позитивното - системите които генерират деградация на личността, а от там и на обществото. Това е простичкият закон за причините и последствията, който, за моя радост е неизбежен и във времето поставя нещата на местата им.
Хубав ден, Иване!
цитирай
41. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
01.07.2016 16:42
Може би е правило, но не и закон!
Закон е интересът!
Закон на Цицерон!
Казва-търсете интереса- не системата!
Може би ще го развия, с благодарност към тебе!

Приятен ден!
цитирай
42. get - - Приятелю, позволи да не се съглася - защото при теб става нещо подобно, както при ... ?
01.07.2016 19:09
leonleonovpom2 написа:
Може би е правило, но не и закон!
Закон е интересът!
Закон на Цицерон!
Казва-търсете интереса- не системата!
Може би ще го развия, с благодарност към тебе!

Приятен ден!


... Пиер, който не го съдя - но в опита си за шега - Казвайки:
"От едногодишния си опит съм разбрал, че всичко на този свят се постига с пълзене..." - оценявам чувството му за хумор - Но?
Но, с това той зачерква близо дву-милионно (годишният) ЕВОЛЮЦИОНЕН ХОД - Когато от ходещият на ЧЕТИРИ КРАКА ПРИМАТ - Се е появил Първият, ИЗПРАВЕН Еrectus Homo - ЧОВЕК!
Вследствие на ТОЗИ ЕВОЛЮЦИОНЕН и най-вече КАЧЕСТВЕН ПРЕХОД - Изправено ходещият човек ... само преди ПЕТДЕСЕТ ХИЛЯДИ години е добил НОВОТО и определящо(!) КАЧЕСТВО - вследствие на което е наречен Разумен, тоест "Sapiens"!!
- Какво е превърнало ИЗПРАВЕНИЯТ - в РАЗУМЕН ЧОВЕК ... that is the question ?

- Вероятно отговорът го знаеш ... ако си чел драмата "Хамлет"?

П.П.
А инак ако се плъзнем по плоскостта на мислене стояща зад формулираното от адвоката Цицерон - Qui bono ?
- То, тогава ще тръгнем по пътя на ПАТОЛОГИЯТА в СОЦИУМА?
цитирай
43. breeze - Защо у нас работите не вървят...
04.07.2016 12:01
Защото парите изместиха духовните принципи.
А без достойнство и чест, езерото България се превръща в блато за жаби. Това не е случайно.

цитирай
44. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
04.07.2016 15:37
breeze написа:
Защото парите изместиха духовните принципи.
А без достойнство и чест, езерото България се превръща в блато за жаби. Това не е случайно.



Безспорно си прав!

Парица е царица!
Човешките отношения бяха изместени от безпределна алчност за пари и свързаната с тях власт
Но накрая- На всекиму- своето!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134404
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031