Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2016 14:01 - Promenade des anglais/ Разходка на англичаните/
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4750 Коментари: 16 Гласове:
37

Последна промяна: 29.07.2016 20:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                             На всички приятели и доброжелатели

  Има един култов булевард в Ница, наречен така!

Първото нещо , което се откроява от града- бисер на Лазурния бряг, гледан от съседните височини е именно този булевард! Следващ брега!
Ница, като курорт , е открита именно от англичаните И не е само Ница! А почти всички известни френски, испански и швейцарски курорти!
Та,  заселилите се в Ница англичани , обичали привечер да се разхождат по крайбрежната алея Това правело силно впечатление на местните и сега тази основна артерия на града носи тяхното име!

За съжаление, беше свързана с грозно деяние-умишлено причинена  смърт на десетки хора от французин с произход от нейна бивша  колония

Стана дума в постинга, че Франция приема годишно, с облекчения , един милион души от бившите си колонии
По този начин поддържа положителен прираст на населението!
Не разполагаме с данни, колко от 60- те милиона днешни френски поданици са с такъв произход?
Но няма да се учудим, ако са половината?

Съвсем ясно стана дума ,че тези хора, отишли там, по примера на станалото в РИ , се прицелват във върховната власт
МИНИСТЪРІ ПРЕДСЕДАТЕЛ И ПРЕЗИДЕНТ!
Това , че има / за парлама/един или двама министри, на второстепенни  министерства,  не може да ги удовлетвори!?
Искат върховната власт, както в Рим!
По този начин ще решат и другите си проблеми Основният е,  да са на издръжка на обществото!

Съвсем ясен беше коментарът, че ако атентаторът не е луд/ поне за сега няма такива индикации/, то този булевард не е избран по закона на случая А с ясна цел!
И сигурно е така!
Прави се на- най- култовата за Франция дата - това първо!
И на булевард, който свързва двете страни-Англия и Франция от векове -това второ!

Те не винаги са били приятелски настроени една към друга Най- продължителната, известна като Стогодишна война, е именно между тях!

Да,  елементарният прочит на посланието на атентатора е:
Удряме сега Франция, но това не означава, че ще щадим Англия!
Защото,  ако имаше в действието  на атентатора такъв елемент към Англия, то  той нямаше да е там!

И други ясни и верни неща са казани в постинга -  паралел между РИ и ЕС
И може  да се подпишем под всяка дума и фраза в него!

Който търси под вола теле и се е специализирал в това, да си го търси!


                                                              ДОПЪЛНЕНИЕ

Този постинг се явява  като необходимост за разяснение към написаното в постинга ми :
"Римската Империя и Европейския Съюз-  Опит за сравнение с днешна дата"
Защото той стана повод за критични бележки от неразбрал, най- меко казано!
Затова му и прощавам необоснованата критика!








Гласувай:
37


Вълнообразно


1. yoan2015 - Привет Леоне! Засягаш една много ...
29.07.2016 17:49
Привет Леоне! Засягаш една много деликатна тема, за " Остаряването на Европа " и за нуждата от "свежа кръв" Възможно е някои от отговорите да са там. Всъщност историята се повтаря - разпадането на Римската империя.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю Йоан!
29.07.2016 20:30
yoan2015 написа:
Привет Леоне! Засягаш една много деликатна тема, за " Остаряването на Европа " и за нуждата от "свежа кръв" Възможно е някои от отговорите да са там. Всъщност историята се повтаря - разпадането на Римската империя.


Да, така е!
Както при нас, управниците на Франция са вдигнали ръце от младите французи, че ще се погрижат за увеличаването или поне поддържането на числеността на нацията
И си внасят хора за разплод Които най-умеят точно това
На времето имаше бикове, вносни, в Осеменителни станции, за подобряване на расата на кравите?!

Разликата обаче е очевадна -между нас и Франция
Докато там младите са под влияние на мяксимално използване на предимствата на цивилизацията и нямат време за губене с две или повече деца, при нас младите емигрират, било от недоимък, било от желание за бързо забогатяване или ефективно ползване на крадени пари, най- общо!
А останалите, в борбата за оцеляване, нямат възможност да издържат повече от едно дете самостоятелно, ако разчитат само на себе си!

Да и в Рим се е получило накрая нещо такова
След като в непрекъснатите войни, често и помежду им, се е видяло, че най- надеждни са истинските римляни, се е стигнало дотам, че те да станат вид от" Червената книга"

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
3. merlin68 - Може и друга символика да се намери в ...
29.07.2016 20:32
Може и друга символика да се намери в датата, мястото и времето, но ще се въздържа да я коментирам, защото не е коректно пред невинните жертви на терора да се развиват хипотези.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.07.2016 21:01
merlin68 написа:
Може и друга символика да се намери в датата, мястото и времето, но ще се въздържа да я коментирам, защото не е коректно пред невинните жертви на терора да се развиват хипотези.


Разбира се, че има и други варианти!
Човек не може да знае, какво се върти в главата на един, при всички положения, не съвсем нормален убиец
Въпрос е доколко е ненормален!?
Затова има и други хипотези, естествено!

Но ако се изходи от това, че никой официално не го обяви за луд, според мене тази е най- правдоподобната
И ако не е моментно хрумване, а нещо дълго, предварително замисляно, това отново е най - близко до истинаота, поне според мен

Е, разбира се ,че случилото се подлежи на анализ!
Защото , ако само се ронят сълзи по загиналите, както при ШарлИ, то ще се случва отново и отново!
Постингът ми тогава предупреждаваше точно за това Че пак ще се случи!
Не съм никакъв гений , разбира се

Бил съм в армията ! На двадесет и няколко години бях по длъжност трети човек в полка Това ме накара да подходя много сериозно към отговорността ,която нося и ме научи на доста неща, , как да се действа в подобна обстановка, като тази в ШарлИ и Ница - Nice Че сълзите не помагат, само пречат
Да, щях да заплача, когато дежурният ми нареди да застрелям напуснал поста си Но си дадох сметка, че ще плача за него, а той ще ме застреля през това време! Но той имаше късмет, че не се наложи да стрелям!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
5. yoan2015 - Мисълта ми Леоне е малко по - друга, ...
29.07.2016 22:00
Мисълта ми Леоне е малко по - друга, мисля, че проблема на европееца е загубата на "погледа на тигъра", когато човек е прекалено задоволен самосъхранителните му инстинкти изчезват, не знам дали се разбира, случая с Рим мисля, че е много сходен, упадъка започва точно в най - големия му възход и блясък, когато всичко е било: оргии, пиянство, разврат и хи хи хи, ха ха ха, както обича да се изразява... знаеш кой.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Да, така е приятелю!
29.07.2016 22:17
yoan2015 написа:
Мисълта ми Леоне е малко по - друга, мисля, че проблема на европееца е загубата на "погледа на тигъра", когато човек е прекалено задоволен самосъхранителните му инстинкти изчезват, не знам дали се разбира, случая с Рим мисля, че е много сходен, упадъка започва точно в най - големия му възход и блясък, когато всичко е било: оргии, пиянство, разврат и хи хи хи, ха ха ха, както обича да се изразява... знаеш кой.


И още нещо, стана практика, след всеки такъв случай да се ронят много сълзи, без анализ на станалото и мерки за недопускане на нов такъв инцидент!

Просто да се чака и гадае, кой е следващият?!

Да, въздържах се да го кажа открито, но крахът на Рим идва след големите варварски нашествия
Вътрешните варвари, станали римляни, са сложили началото, но външните са го довършили
Същото е и с ИРИ и България след това!
Първоначално мирно , като нуждаещи се, са пушани османските турци Било и бизнес, като сега, за тогавашните граничари на ИРИ
И после нещата се обръщат! И за ИРИ, и за нас!

Който не си вади поуки от историята, прави ги в последствие, но на свой гръб!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
7. batogo - !!!:))) Хубав постинг с много истини и поуки, Иване!
30.07.2016 09:02
Но, за разлика от РИ, ОЕ според мен няма достатъчно предпоставки, нито някакво намерение да се разпада. По скоро ще станат ОЕЩ / обединени европейски щати /, защото вече отдавна са осъзнали, че така са много по-силни. А вече осъзнават и основната си грешка - прекалената толерантност, която, както всичко прекалено, е с отрицателен ефект.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей Огняне, приятелю!
30.07.2016 10:37
batogo написа:
Но, за разлика от РИ, ОЕ според мен няма достатъчно предпоставки, нито някакво намерение да се разпада. По скоро ще станат ОЕЩ / обединени европейски щати /, защото вече отдавна са осъзнали, че така са много по-силни. А вече осъзнават и основната си грешка - прекалената толерантност, която, както всичко прекалено, е с отрицателен ефект.
Хубав ден, приятелю!


Да, целта е да се създадат Европейски обединени щати или държави!
И дано се постигне, защото центробежните сили са големи
Ето, една основна фигура-Англия се оттегля Както на времето се е отделила от РИ Галия- днешна Франция/ После отново е присъединена, но това вече променя РИ, не е същата, каквато е била преди /
И този наплив на съмнителни бежанци, да прощават, но много напомня нахлуването на варварите в РИ
Дори и лимесът не спасява Рим от тях тогава А сега минават границите, все едно, че не съществуват-за тях само, разбира се!?!
Да, трябва да се освободим от прекалената толерантност! Защото тя няма еквивалент от обратната страна
Какво излиза, ти го каниш на масата ,той те мушка с ножа?!
Щом е такава работата- строги проверки и правила за такива!
Които са истински бежанци и се съобразяват със законите и правилата в Европа-Добре са дошли наистина, да се спасят от ада от който бягат!
Но който смята да въвежда собствени правила и закони и другите да са му подвластни- при първо сериозно нарушение- изгонване, заедно с близките му
Няма такъв филм- гостенинът да командва и да се разпорежда в дома на домакина!?

Хубав ден, Огняне!
цитирай
9. batogo - !!!:))) Много ясно и точно казано, приятелю!
30.07.2016 11:02
Хубав, творчески ден!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря, Огняне!
30.07.2016 11:24
batogo написа:
Хубав, творчески ден!


Хубав и успешен ден и на тебе, приятелю!
цитирай
11. mt46 - Поздрав!...
30.07.2016 13:02
Еврокомуната ще се разпадне /както се разпадна СССР/, защото е изкуствено създадена, антидемократимна, тоталитарна, бюрократична организация... Англичаните да не би да са по-прости от нас, че напускат ЕС?... Странно ми е, че хора с уж дясно мислене искат да сме част от евростадото, да блеем общо! Явно им е кеф България да е слугиня или проститутка на западните сили... Такива продажници са далеч от свободолюбивите национални идеали, които са ни завещали Левски и Ботев...
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
30.07.2016 20:41
mt46 написа:
Еврокомуната ще се разпадне /както се разпадна СССР/, защото е изкуствено създадена, антидемократимна, тоталитарна, бюрократична организация... Англичаните да не би да са по-прости от нас, че напускат ЕС?... Странно ми е, че хора с уж дясно мислене искат да сме част от евростадото, да блеем общо! Явно им е кеф България да е слугиня или проститутка на западните сили... Такива продажници са далеч от свободолюбивите национални идеали, които са ни завещали Левски и Ботев...


За съжаление , има такива у нас МАРИНЕ!
"ДъРЖАНВНИЦИ"
НЕ СЕ ЗНАЕ КАКВО ДЪРЖАТ В РЪЦЕТЕ СИ
ВПРОЧЕМ ЗНАЕ СЕ! ЧУЖДА ВОЛЯ!

По техен адрес , може да се насочат думите , на един велик Българин/ Не сетаиен, такива няма/, който е е казал:

Под вънкашност чужда
и под име ново!........
За собственото си благо продават майка си , баща си и..България!

Хубава вечер , Марине!
цитирай
13. indiram - Здравей, Леон!
30.07.2016 21:24
цитирам: За съжаление, беше свързана с грозно деяние-умишлено причинена смърт на десетки хора от французин с произход от нейна бивша колония
Споделям и съгласна съм, че е грозно ... престъпление. Грозно, по много показатели. Обаче - престъпленията избират си места, както ти упомена ШарлИ,
Изобщо в Европа, кои са ударените точки - чини ми се, че е свързано с имената на селища, а това вече, са послания. Франция - няколко, Германия... и кои други?!
за Франция, сещам се - четох материал (пророчества), че заради убийството на някой си Крал Людовик/Луи - ще понесат ... колко години ... наказание.

за Европа говорим... а толкова много нова информация за историята, че вече... какво да мислим или да спрем да мислим?!

Предателството винаги е било на мода/изгода в миналите времена!
Каниш го на маса да се нахрани, а той благодари с нож! - Т.
Бог да ни пази!

Поздрави!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
30.07.2016 21:39
indiram написа:
цитирам: За съжаление, беше свързана с грозно деяние-умишлено причинена смърт на десетки хора от французин с произход от нейна бивша колония
Споделям и съгласна съм, че е грозно ... престъпление. Грозно, по много показатели. Обаче - престъпленията избират си места, както ти упомена ШарлИ,
Изобщо в Европа, кои са ударените точки - чини ми се, че е свързано с имената на селища, а това вече, са послания. Франция - няколко, Германия... и кои други?!
за Франция, сещам се - четох материал (пророчества), че заради убийството на някой си Крал Людовик/Луи - ще понесат ... колко години ... наказание.

за Европа говорим... а толкова много нова информация за историята, че вече... какво да мислим или да спрем да мислим?!

Предателството винаги е било на мода/изгода в миналите времена!
Каниш го на маса да се нахрани, а той благодари с нож! - Т.
Бог да ни пази!

Поздрави!


Имаш предвид последния Луи или Людовик, жертва на Френската революция!
И жена му- Мария Антоанета Обвинена, че се подиграла с бедните, като казала, че като нямат хляб, да ядат пасти?
Едва ли е казала такова нещо
Израснала в Австрийския двор, тя е научена на обноски в обществото
И едва ли ще направи такова просташко предложение
По- скоро е скалъпено, за да отиде на ешафода!
Но при революциите е така!
Те изяждат децата си, та какво остава за враговнете им!?

Хубава вечер!
цитирай
15. indiram - Здравей, Леон!
01.08.2016 00:03
Какво да имам в предвид? - казах за нещо дето съм чела, може ми, и тук в блота, защото чета разни...
Обаче,
" ... Мария Антоанета Обвинена, че се подиграла с бедните, като казала, че като нямат хляб, да ядат пасти?"
- Ха сега да разясним/разгадаем онуй дето ние казваме: Здрасти, Дай пари за пасти!
И, аз не знам отГде произлиза, ама то го има и по селата, а по градовете ...

Поздрави!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
01.08.2016 10:36
indiram написа:
Какво да имам в предвид? - казах за нещо дето съм чела, може ми, и тук в блота, защото чета разни...
Обаче,
" ... Мария Антоанета Обвинена, че се подиграла с бедните, като казала, че като нямат хляб, да ядат пасти?"
- Ха сега да разясним/разгадаем онуй дето ние казваме: Здрасти, Дай пари за пасти!
И, аз не знам отГде произлиза, ама то го има и по селата, а по градовете ...

Поздрави!


Да, приписват и тези приказки!
Лично аз смятам, като се има предвид възпитанието й, в двора на МАРИЯ ТЕРЕЗИЯ, че никога не ги е казвала, особено публично!
Но са удобни, да бъде осъдена на смърт!

Иначе приказката - дай пари за пасти, я има наистина
Може да е свързана реално с Мария Антоанета, за да се подчертае, че като не може да имаш хляб без пари, няма как да ядеш пасти, които са по- скъпи, също без пари!
А и римата пасва също за целта

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10029741
Постинги: 1433
Коментари: 30442
Гласове: 107633
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031