Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2016 23:35 - Апел!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 24462 Коментари: 78 Гласове:
50



 Понеже атаките към мен не спират, дори се ожесточават, имам един апел!

Които желаят,  да  продължа  да пиша на историческа тематика, ще ги помоля да го дакларират  по някакъв начин!  Може дори само с Да Противниците -  с НЕ
Минусите са невалидни, ясно е от кой и  от къде идват!
В предните постинги получих много насърчния и съм благодарен на авторите им!!!!

Прозира целта на агресивно настроените към мен да не пиша С нещо им преча
Обвиняват ме в лъжа, точно тези, които спекулират най - произволно с лъжи
По чисто човешки начин пиша и контактувам с всички
Не търся врагове
Друг е въпросът, че те ме търсят
Не гоня и публикации! Имам за няколко живота, освен тези в блога!
И никъде не съм обявяван за лъжец
От хора, оторизирани да критикумат!


Тагове:   апел,


Гласувай:
52


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - ти трябва да си сигурен в себе си:)
26.09.2016 23:55
ако вярваш в своята кауза!
аз те подкрепям.
цитирай
2. didanov - здравей приятелю
27.09.2016 00:00
неприятна история наистина..естествено, че желая да продължиш да пишеш на исторически теми - малко читави хора останаха в блогбгто, а блоговият вандализъм и простотия набират застрашителни размери. поздрави и знай, че има все още българи, които все още се интересуват от история, а не от дребнави историйки.
цитирай
3. sestra - Да, разбира се.
27.09.2016 00:00
Не оставяй делата си в ръцете на незначителни хора, които само като се заяждат, получават усещане, че нещо правят.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Благодаря ти най- искрено!
27.09.2016 00:00
faktifakti написа:
ако вярваш в своята кауза!
аз те подкрепям.


Ти си истински човек!
Да, вярвам!
Иначе излиза, че съзнателно си губя времето!

Спокойна нощ!
цитирай
5. born - Всеки нормален човек има правото да споделя своите виждания и идеи.
27.09.2016 00:04
Смисълът на съществуването на този блог се състои точно в това. А пък това, че някой има различни разбирания, е напълно нормално - особено в раздела "политика". Но това не следва да бъде повод за обидни и необосновани коментари. Подобни излияния са излишни и намекващи за проблеми в нормалната комуникация и чисто човешки отношения. Като известен компенсиращ механизъм се явяват отрицателните лайкове, които позволяват изказване на несъгласие по достатъчно пестелив и щадящ начин, без преки обиди.
Гласувам с "да". Излаганите дотук идеи и становища са логично издържани и според мен добре аргументирани. Както вече писах, възможно е да са допуснати грешки /не съм професионален историк, за да мога да преценя компетентно/, но има достатъчно цивилизовани начини да се оспорват.
ПП. Иване, приемаш твърде навътре нещата, което не е необходимо. Разбирам, че си чувствителен човек, но понякога е неоходимо да гледаш по-отгоре . Поздрави.
цитирай
6. faktifakti - дори да имаш един истински читател
27.09.2016 00:10
си струва.
а ти имаш цяла армия :)
вярвай в себе си.


leonleonovpom2 написа:
faktifakti написа:
ако вярваш в своята кауза!
аз те подкрепям.


Ти си истински човек!
Да, вярвам!
Иначе излиза, че съзнателно си губя времето!

Спокойна нощ!

цитирай
7. indiram - Здравей, Леон!
27.09.2016 00:19
2-рия глас от мен!
Имах намерение да пиша за Минусите - за мен те са несъгласни с казаното, ала не им идва хрумка/идея как да го изразят или, пък, ги е яд, че са били изпреварени от други, докато са писали минуси...

Исках да напиша, че ще насърчавам (думичката ми дойде от изборите в ООН) всеки, който свободно изразява мнението си!
Срещала съм из коментари обосновани минуси - достойни за поздравления!

Ругатните, които чета в Блога - натъжават ме...

Специално на теб, Леон, ще ти кажа - пиши си материалите, пускай коментарите - публиката е многобройна, всеки с акъла си е редно да бъде...

Аз харесвам детайлите за които разказваш - струват ми се важни за разнищване на историята... трудно е сам човек да изчете всичко, но можем да си помагаме с това кой каквото чел, да разказва...

Забрави за агресори ... Забрави за деклариране...
Който иска,ще откликне....

Поздрави!

Сетих се един БГ-филм - Оркестър без име - и за песента
ОСТАВАМЕ, оставаме... и нищо, че е есен....
... щото преди дни написах, че оставам в Блога....
цитирай
8. freeoldmen - Иване, стой над тези неща.
27.09.2016 00:21
Я си пиши какво ти душа иска, имаш си достатъчно читатели.

Дето вика майка ми, по-добре на хората в устата, отколкото в краката.

Горе главата!
цитирай
9. tota - Подкрепям те!
27.09.2016 00:22
Пиши за всичко, което напира в теб и искаш да споделиш! Това означа, че на някого му е необходимо да го прочете.
Не спирай!
Спокойна нощ!
цитирай
10. ard - Здравей Леон
27.09.2016 00:35
Да, разбира се. Продължавай да си пишеш по темите, които те вълнуват.
Ако на някой не му харесва твоя блог, не е длъжен да те чете:)

цитирай
11. getmans1 - Я вземи, че игнорирай идиота и си ...
27.09.2016 00:48
Я вземи , че игнорирай идиота и си пиши това което искаш дори и да са нелепици!
Взе ми пример даже от него но, не ставай като него. Той се кефи и живее от страданието и болката които ти причинява а ти си пиши все едно нищо не е станало.

Иване, надскочи себе си и ... му тегли една майна, не се притеснявай даже ще ти кажа как става. Просто е!
„Еби си майката идиоте!“ и повече нула внимание или ако се наложи ти пак и пак „Е.... си май...! и толкова.
цитирай
12. audan - Да, но...
27.09.2016 01:47
Регистрирах се тук, защото смятах, че е място, където нормалните хора пишат свободно нещата си.

От ден на ден все по-рядко влизам тук. Изпитвам нежелание да влизам в място, където злобари плюят наляво и надясно, сякаш агресията в ежедневието ми е малко.

Влизах заради историческите статии и тези з свободната енергия, но след изгонването на Спароток, вече си търся друг сайт.

Затова, моят отговор е "ДА, но не тук!"
цитирай
13. zzz65 - някой те нарекъл лъжец да не ти пука. ...
27.09.2016 08:32
някой те нарекъл лъжец да не ти пука ... а на глупците който си въобразяват че те са истината не й обръщай внимание ...задаваш много въпроси над който се замисляме , а това достатъчно да пишеш ...
цитирай
14. zahariada - Здравей приятелю!
27.09.2016 09:20
Пиши, пиши и не обръщай внимание.
Поздрави!
цитирай
15. zahariada - Здравей приятелю!
27.09.2016 09:21
Пиши, пиши и не обръщай внимание.
Поздрави!
цитирай
16. анонимен - Пиши си спокойно.
27.09.2016 09:47
Няма ярък човек, когото въпросният да не е оплюл.
Да те плюе такъв си е жив комплимент:)
цитирай
17. leonleonovpom2 - Благодаря, Диляне!
27.09.2016 10:54
didanov написа:
неприятна история наистина..естествено, че желая да продължиш да пишеш на исторически теми - малко читави хора останаха в блогбгто, а блоговият вандализъм и простотия набират застрашителни размери. поздрави и знай, че има все още българи, които все още се интересуват от история, а не от дребнави историйки.


За съжаление- така е!
Този се вживява като учител на другите Да учи, какво и как да се чете?!

Учител не е професия, а призвание
Не ме интересува учител ли е или не, аз знам от кого да се уча и от кого - не, Но при него в никакъв случай не е призвание, ако е такъв!

Хубав и успешен ден, приятелю!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Благодаря ти Сестра, за подкрепата!
27.09.2016 10:59
sestra написа:
Не оставяй делата си в ръцете на незначителни хора, които само като се заяждат, получават усещане, че нещо правят.



Точно си го описала!
Представя ме като натраник
Никога не съм бил такъв
Продължавал съм да пиша
Да, пиша си сам, не търся помощ от него Само в такъв случай има право да протестира И ако ползвам личното му време
Благодаря ти за разбирането!

Хубав и успешен ден!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
27.09.2016 11:11
born написа:
Смисълът на съществуването на този блог се състои точно в това. А пък това, че някой има различни разбирания, е напълно нормално - особено в раздела "политика". Но това не следва да бъде повод за обидни и необосновани коментари. Подобни излияния са излишни и намекващи за проблеми в нормалната комуникация и чисто човешки отношения. Като известен компенсиращ механизъм се явяват отрицателните лайкове, които позволяват изказване на несъгласие по достатъчно пестелив и щадящ начин, без преки обиди.
Гласувам с "да". Излаганите дотук идеи и становища са логично издържани и според мен добре аргументирани. Както вече писах, възможно е да са допуснати грешки /не съм професионален историк, за да мога да преценя компетентно/, но има достатъчно цивилизовани начини да се оспорват.
ПП. Иване, приемаш твърде навътре нещата, което не е необходимо. Разбирам, че си чувствителен човек, но понякога е неоходимо да гледаш по-отгоре . Поздрави.


Прав си във всичко!
Не съм по професия историк, просто защото нямаше да ме допуснат да уча това, което исках

Но пък реалната ми професия ми дава друг поглед на станалото- в анализите, най- вече
Покойната вече директорка на музея в Бургас-Цоня Дражева беше силно впечатлена от новостите, които съм описал в " Загадки на Анхиалското монетосечене" и особено от доводите за двете пристанища Беше убедена, че имам право!
Всички ми признават стойността на новостите в нея!
След това излезе книга на бележит професор Не е Карайотов, той ми е учител, никога няма да кажа за него нещо лошо, просто защото липсва
Та книгата на този широко известен професор получи единодушна оценка-" В нея няма нищо ново"!

Благодаря ти, приятелю!
цитирай
20. milady - здравей „иване,имаш интересен блог, безспорно..
27.09.2016 11:13
но.. но..но....
тук не е детска градина,все пак..
всеки има „право“ ,и ..всеки има грешки..
не ме разочаровай,Леоне !
повече усмивки от мен :):)
Юлия
цитирай
21. born - Кратко,точно,ясно !
27.09.2016 11:15
getmans1 написа:
Я вземи , че игнорирай идиота и си пиши това което искаш дори и да са нелепици!
Взе ми пример даже от него но, не ставай като него. Той се кефи и живее от страданието и болката които ти причинява а ти си пиши все едно нищо не е станало.

Иване, надскочи себе си и ... му тегли една майна, не се притеснявай даже ще ти кажа как става. Просто е!
„Еби си майката идиоте!“ и повече нула внимание или ако се наложи ти пак и пак „Е.... си май...! и толкова.

Този път съм абсолютно солидарен с теб ! Особено финала . Както обичаш да ме наричаш : Дедо Борн.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Благодаря ти, фактифакти!
27.09.2016 11:16
faktifakti написа:
си струва.
а ти имаш цяла армия :)
вярвай в себе си.


leonleonovpom2 написа:
faktifakti написа:
ако вярваш в своята кауза!
аз те подкрепям.


Ти си истински човек!
Да, вярвам!
Иначе излиза, че съзнателно си губя времето!

Спокойна нощ!



Да, този тип е на принципа, че една лъжа повторена сто пъти, оставена без отговор, става истина!
И затова е тази серия от пасквили!
Ами Тодор Живков да бях, нямаше да намеря такъв " оценител"!

Желая ти здраве и успехи навсякъде!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
27.09.2016 11:22
indiram написа:
2-рия глас от мен!
Имах намерение да пиша за Минусите - за мен те са несъгласни с казаното, ала не им идва хрумка/идея как да го изразят или, пък, ги е яд, че са били изпреварени от други, докато са писали минуси...

Исках да напиша, че ще насърчавам (думичката ми дойде от изборите в ООН) всеки, който свободно изразява мнението си!
Срещала съм из коментари обосновани минуси - достойни за поздравления!

Ругатните, които чета в Блога - натъжават ме...

Специално на теб, Леон, ще ти кажа - пиши си материалите, пускай коментарите - публиката е многобройна, всеки с акъла си е редно да бъде...

Аз харесвам детайлите за които разказваш - струват ми се важни за разнищване на историята... трудно е сам човек да изчете всичко, но можем да си помагаме с това кой каквото чел, да разказва...

Забрави за агресори ... Забрави за деклариране...
Който иска,ще откликне....

Поздрави!

Сетих се един БГ-филм - Оркестър без име - и за песента
ОСТАВАМЕ, оставаме... и нищо, че е есен....
... щото преди дни написах, че оставам в Блога....



Да, имаш право!/ Пиша с усмивка!/
В минусите има и чувство за частна собственост
И комплекс за малоценност също Така се придобива чувство за значимост!
Благодаря ти за коментара, важен е за мене!

Хубав ден, Индра!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Димитър!
27.09.2016 11:34
freeoldmen написа:
Я си пиши какво ти душа иска, имаш си достатъчно читатели.

Дето вика майка ми, по-добре на хората в устата, отколкото в краката.

Горе главата!


Трогнат съм от вниманието ти!
Прав си, но ако е 1, 2 пъти А тук е серия от пасквили
Явно е на принципа за стократно повторената лъжа
Ето, хваща се за незначителен случай-морска лястовица Аз не познавам всички видове от този тип Може и да има такава, да върви като човек по дъното Но аз съм виждал прелитаща като лястовица И затова се нарича така! И рибарите знаят за нея
Кефалът, като е в ято, също скача, но около метър- два Веднаж , от брега, далече гледах такива скокове Прибра се рибар с лодка
Питах го, лястовици ли са?
Каза ,че е кефал, лястовици отдавна не е виждал!

Да, ясно е, че е идиот, но се опитва да постигне нещо на мой гръб

Хубав ден, Димитър!!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Ати!
27.09.2016 11:38
tota написа:
Пиши за всичко, което напира в теб и искаш да споделиш! Това означа, че на някого му е необходимо да го прочете.
Не спирай!
Спокойна нощ!


Да, така е!
Не би трябвало да се обръща внимание на такива и да се ръководи човек от техните желания!
Реагирам, защото всичко противоречи на моите разбирания в писанията му
Да се пиша учител на другите, без да съм поканен, да обиждам, да лъжа нагло и така нататък!

Благодаря ти за съвета!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Ард!
27.09.2016 11:43
ard написа:
Да, разбира се. Продължавай да си пишеш по темите, които те вълнуват.
Ако на някой не му харесва твоя блог, не е длъжен да те чете:)



На тебе съм много задължен относно тематиката!
Да и моето разбиране е такова!
Ако нещо не ми харесва, не ме обиждат и злепоставят злонамерено, подминавам и толкова
В края на краищата, кой съм аз, че всички да се съобразяват с моите изисквания и желания!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
27.09.2016 11:47
getmans1 написа:
Я вземи , че игнорирай идиота и си пиши това което искаш дори и да са нелепици!
Взе ми пример даже от него но, не ставай като него. Той се кефи и живее от страданието и болката които ти причинява а ти си пиши все едно нищо не е станало.

Иване, надскочи себе си и ... му тегли една майна, не се притеснявай даже ще ти кажа как става. Просто е!
„Еби си майката идиоте!“ и повече нула внимание или ако се наложи ти пак и пак „Е.... си май...! и толкова.


Абсолютно си прав!
Пуснах за сверка това, да видя къде греша
С него категорично, повече няма да си губя времето
Даже бях убеден, че е дошло това време Но той напомни за себе си
Но вече, като всичко е ясно, да пише каквото си ще за мен
Луд умора няма!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
27.09.2016 11:51
audan написа:
Регистрирах се тук, защото смятах, че е място, където нормалните хора пишат свободно нещата си.

От ден на ден все по-рядко влизам тук. Изпитвам нежелание да влизам в място, където злобари плюят наляво и надясно, сякаш агресията в ежедневието ми е малко.

Влизах заради историческите статии и тези з свободната енергия, но след изгонването на Спароток, вече си търся друг сайт.

Затова, моят отговор е "ДА, но не тук!"


Да, разбрах защо се загуби!

Такава е атмосферата!
Някои смятат това за " научност"
Отговорно, това е всичко друго, но не и наука!

Аз съм тука не за актив Даже, споделял съм, ако някой намери нещо рационално, да го използва и развие коректно!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Благодаря ти , приятелю!
27.09.2016 11:53
zzz65 написа:
някой те нарекъл лъжец да не ти пука ... а на глупците който си въобразяват че те са истината не й обръщай внимание ...задаваш много въпроси над който се замисляме , а това достатъчно да пишеш ...


Знам, че си честен и искрен човек!
Затова изключително ценя съвета ти!

Хубав и успешен ден!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Благодаря, Захариада!
27.09.2016 11:56
zahariada написа:
Пиши, пиши и не обръщай внимание.
Поздрави!


Обещавам повече да не обръщам внимание на такива!

Хубав и ползотворен ден, приятелю!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Ангелина!
27.09.2016 12:02
angpiskova написа:
Няма ярък човек, когото въпросният да не е оплюл.
Да те плюе такъв си е жив комплимент:)


Благодаря ти искрено!
Определението ти, към кои хора има претенции този , е много задължаващо за мен!
Дано сега се вразуми и ме прехвърли в друга категория
От такива като него не искам признание
Виж, получено от тебе, човекът на словото, това дава криле!


Хубав и успешен ден, Ангелина!
цитирай
32. donchevav - Харесва ми начинът, по който пишеш, ...
27.09.2016 12:27
Харесва ми начинът, по който пишеш, нестандартният зрителен ъгъл, под който осветяваш всеки факт, за да заблести той в нова светлина. Това е новаторско, безценно - иска знания, талант, въображение и доста морална сила.
Скъпи Лео, повече усмивки, така мисля и аз. Зложелатели в блога винаги ще има - като компютърни вируси са - но срещу тях ние, твоите приятели, сме най-добрата антивирусна програма:))))
Поздрави и - успех!
цитирай
33. monarh1991 - Здравей, Лео
27.09.2016 12:34
Категорично да! Ти си един от малкото стойностни хора тук, имаш много оригинален поглед върху нещата, без значение темата. Благодарение на теб узнах доста нови неща, освен това ти наред с Троя си от малкото хора, които ме оценяват. Бъди жив и здрав и още много да ни радваш!!!
цитирай
34. batogo - !!!:)))Поздравления, Иване!
27.09.2016 14:05
Блогбегето ще загуби много ценна гледна точка, а ние, които харесваме твоите нестандартни и откровени писания – още повече. Затова не доставяй удоволствие на злобарите, пусни ги да пасат в ливадата на посредствеността и продължи да споделяш с нас своите интересни и предизвикващи размисъл виждания за житейския път на България и българите.
В никакъв случай не ни лишавай от присъствието си, приятелю! Продължавай да твориш!
цитирай
35. leonleonovpom2 - Юлия, това за детската градина писала ли си го при дебелоокия?
27.09.2016 14:20
milady написа:
но.. но..но....
тук не е детска градина,все пак..
всеки има „право“ ,и ..всеки има грешки..
не ме разочаровай,Леоне !
повече усмивки от мен :):)
Юлия


Ако си го писала, поздравления!
Ако ли не, когато го напишеш!

Защото тази "детска " игра идва от него! бих я приел ,ако е дете на 2- 3 години!
цитирай
36. leonleonovpom2 - Поздрави, Стефане!
27.09.2016 14:24
born написа:
getmans1 написа:
Я вземи , че игнорирай идиота и си пиши това което искаш дори и да са нелепици!
Взе ми пример даже от него но, не ставай като него. Той се кефи и живее от страданието и болката които ти причинява а ти си пиши все едно нищо не е станало.



Иване, надскочи себе си и ... му тегли една майна, не се притеснявай даже ще ти кажа как става. Просто е!
„Еби си майката идиоте!“ и повече нула внимание или ако се наложи ти пак и пак „Е.... си май...! и толкова.

Този път съм абсолютно солидарен с теб ! Особено финала . Както обичаш да ме наричаш : Дедо Борн.


Да, аз също се присъединявам към твоето одобрение!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
37. stela50 - Подкрепям те... продължавай да пишеш по темите,
27.09.2016 14:26
които те вълнуват - винаги ще има опоненти, а и такива, които просто
са забравили добрия тон... колкото и различни да сме, всеки има право
на мнение и отстояването му - който не желае и не харесва - отминава.
Пиши, и не обръщай внимание.
Поздрави !
цитирай
38. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Венета!
27.09.2016 14:40
donchevav написа:
Харесва ми начинът, по който пишеш, нестандартният зрителен ъгъл, под който осветяваш всеки факт, за да заблести той в нова светлина. Това е новаторско, безценно - иска знания, талант, въображение и доста морална сила.
Скъпи Лео, повече усмивки, така мисля и аз. Зложелатели в блога винаги ще има - като компютърни вируси са - но срещу тях ние, твоите приятели, сме най-добрата антивирусна програма:))))
Поздрави и - успех!


При такава силна защита се чувствам неуязвим!
Каквато всъщност е целта на подобни- да ме наранят

Знам , че си учител по професия Явно и по призвание!
Въпросният също бил учител? Така се твърди? Ако не си го е измислил, както ,че бил специалист-лингвист? Това не е нужно да се проверява или да се вярва на твърденията му сляпо Личи си от написаното му! Какъв "специалист" е!?
Та той е на космически разстояния зад тебе!
Един учител, освен знания трябва да пригежава човечност, загриженост!
Не му знам знанията, а и вече не ме интересуват, Но другите, чисто човешки качества са му ампутирани, ако изобщо някога ги е имал!

Хубав ден, Венета!
цитирай
39. survakar007 - Ако писанията на двама зевзека в блога те разстройват
27.09.2016 14:46
leonleonovpom2 написа:
born написа:
[quote=getmans1]Я вземи , че игнорирай идиота и си пиши това което искаш дори и да са нелепици!



то ти действително може да имаш повечко тракисйки гени от нас обикновеноите българи, при които те са само 4%, за траките се знае, че са били доста емоционални и леснао са се разстройвали от натрапници като перси, македонци, римляни, визиготи, българи и т.н. нашественици на Балканите.

Не че има некакво значение, но вие с Диданов би следвало да поискате модераторите да отворят една страничка специално за тракедонисти, може да я нарекат "Историческа фантастика" та зевзеците в блога да престанат да си правят гаргара с вас, то и мене ме засърбяват пръстите като ви чета басните на историческа тема.

Ще ти лепна един плюс за да не вземеш да се пренесеш в жертва на некое тракийско божество, а ако си решил да се жертваш заради зевзеците помоли блогъра planinitenabalgaria, той пише в секция "Туризъм" и знае доста тракийски места за жертвопринасяне, да те заведе за да не се загубиш в планината и да те изяде некоя българска мечка, те обичат да похапват древни траки като тебе... вземи с тебе и Диданов, той също е трак. :)

Сурвакар
цитирай
40. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю!
27.09.2016 14:51
monarh1991 написа:
Категорично да! Ти си един от малкото стойностни хора тук, имаш много оригинален поглед върху нещата, без значение темата. Благодарение на теб узнах доста нови неща, освен това ти наред с Троя си от малкото хора, които ме оценяват. Бъди жив и здрав и още много да ни радваш!!!


Благодаря ти за оценката! Трогнат съм!
Разбира се, че ще те подкрепям!
Млад, способен човек, търсещ поле за изява!
Аз ли не знам какво значи това? Минал съм през какво ли не! И ето, оказва се, че в в ситуация като моментната съм уязвим
Да , на такива удари не се отговаря Но когато станат досадни, трябва да се спрат
Народът го е казал иначе за такива:
Луд умора няма!

А те са двама

Успех и хубав ден, приятелю!
цитирай
41. leonleonovpom2 - Здравей Огняне, приятелю!
27.09.2016 15:11
batogo написа:
Блогбегето ще загуби много ценна гледна точка, а ние, които харесваме твоите нестандартни и откровени писания – още повече. Затова не доставяй удоволствие на злобарите, пусни ги да пасат в ливадата на посредствеността и продължи да споделяш с нас своите интересни и предизвикващи размисъл виждания за житейския път на България и българите.
В никакъв случай не ни лишавай от присъствието си, приятелю! Продължавай да твориш!


Благодаря ти за оценката на труда ми! Това ми стига!
Пари и слава не търся, пък и да търся - няма да намеря!
Това е долна, наша чертичка Да унищожиш нещо, дори в зародиш и по подозрение

Описвал съм този случай Явих се на конкурс и го спечелих Но не бил за мен И не ме предупредиха
Анулираха го
По съвет на приятели направих оплакване и поисках проверка
Директорът ни, бившият, се чудеше Каза, че ттака се действа , ако застрашавам някого за мястото му В момента аз никого, с нищо не застрашавам, което е странно
И вече тихо, на себе си добави, че може би гледат в перспектива
Проверката доказа ,че съм прав! Само това!

След време всички участници в това ми се извиниха Такива били инструкциите, не ме познавали....
Да, ще се вслушам в препоръката ти приятелю!
Мръсната вода тече, тече и се оттича!

Хубав ден приятелю!
цитирай
42. flymore - Подкрепям те за
27.09.2016 15:13
всичко, което си публикувал тук!!!
Никъде не срещнах в изписаните редове изблици на недобронамерен, злобен, неуважителен тон към отзивите, спрямо публикациите.
Много научих и продължавам чрез теб да се образовам за исторически събития, факти, свързани с България и други страни.
Благодаря за положения труд!
Има хора, и хора...
Моля те, не се цапай с подобни индивиди!

Хубав остатък от деня и да си здрав!:)
цитирай
43. leonleonovpom2 - Поздрави, Стела!
27.09.2016 15:18
stela50 написа:
които те вълнуват - винаги ще има опоненти, а и такива, които просто
са забравили добрия тон... колкото и различни да сме, всеки има право
на мнение и отстояването му - който не желае и не харесва - отминава.
Пиши, и не обръщай внимание.
Поздрави !


Благодаря ти за вниманието и за препоръките!
Движил съм се предимно в интелектуални среди! Е, имало е болезнени удари и там !
Но не и по най- просташки начин!

Хубав ден, Стела!
цитирай
44. leonleonovpom2 - Здравей, Сурвакар!
27.09.2016 15:32
survakar007 написа:
leonleonovpom2 написа:
born написа:
[quote=getmans1]Я вземи , че игнорирай идиота и си пиши това което искаш дори и да са нелепици!



то ти действително може да имаш повечко тракисйки гени от нас обикновеноите българи, при които те са само 4%, за траките се знае, че са били доста емоционални и леснао са се разстройвали от натрапници като перси, македонци, римляни, визиготи, българи и т.н. нашественици на Балканите.

Не че има некакво значение, но вие с Диданов би следвало да поискате модераторите да отворят една страничка специално за тракедонисти, може да я нарекат "Историческа фантастика" та зевзеците в блога да престанат да си правят гаргара с вас, то и мене ме засърбяват пръстите като ви чета басните на историческа тема.

Ще ти лепна един плюс за да не вземеш да се пренесеш в жертва на некое тракийско божество, а ако си решил да се жертваш заради зевзеците помоли блогъра planinitenabalgaria, той пише в секция "Туризъм" и знае доста тракийски места за жертвопринасяне, да те заведе за да не се загубиш в планината и да те изяде некоя българска мечка, те обичат да похапват древни траки като тебе... вземи с тебе и Диданов, той също е трак. :)

Сурвакар


Приемам написаното като проява на твоето чувство за хумор!
Ако се приравни формирането на един народ към химическа реакция, в нея участват различни елементи, за да се получи краен продукт
Не можеш да сложиш знак за равенство между крайния продукт и някой от участващите елементи
Ясно съм ти казал-Българите генетически стоят най- близо до италианците Това съм го хванал чрез италиански и латински, но иначе изводът е на световно известен италиански генетик
Тази близост не е трудно да се докаже откъде идва
Казвал съм, че имаме тракийски корени, които никой разумен не отрича, а не че сме траки
Както днешните гърци не са древните елини
Разбираш ли?
Ако не разбираш, виж резултатите от реакцията
Ще обясня отново, ако се наложи , търпелив съм!
И откъде съчини тези проценти?!
Най различните данни, които съм гледал , са с порядък по високи

Но дори и тези мизерни 4% процента да са
знаеш ли какво означава това?

Че имаме тракийски корени

Не ми отговори на един въпрос- Какъв интерес има Москва да ни изкарва местни?
А знаеш ли какъв интерес имат тези пък, които държат да не сме местни и са" борци" срещу автохтонизма?

Приемайте"бежанците" при вас, както и вас са приели на времето

На подобна кауза може да служат само глупаци и добре платени предатели Първите са подлъгани от вторите, естествено!
цитирай
45. leonleonovpom2 - Поздрави, Флиморе!
27.09.2016 15:51
flymore написа:
всичко, което си публикувал тук!!!
Никъде не срещнах в изписаните редове изблици на недобронамерен, злобен, неуважителен тон към отзивите, спрямо публикациите.
Много научих и продължавам чрез теб да се образовам за исторически събития, факти, свързани с България и други страни.
Благодаря за положения труд!
Има хора, и хора...
Моля те, не се цапай с подобни индивиди!

Хубав остатък от деня и да си здрав!:)


Благодаря ти и аз!
За хубавите думи, за оценката!
Е, няма как, живот и здраве, ще продължа!

Желая и на тебе здраве и успехи!
цитирай
46. wasp - Здравей Лео!
27.09.2016 16:08
Не мисля че е необходимо да декларирам подкрепата си за твоя блог но щом има нужда правя го.Пак ще повторя съвета си към теб - не обръщай внимание на драсканиците на идиота.Позволявам си тази класификация защото едва ли може по друг начин да се обясни ентусиазма и усилията с които се цели подигравката само с един определен блогър тук.
И още нещо няма нужда да влагаш излишно отрицателна емоция тук,това е само един блог където всеки може да драска каквото си иска скрит зад анонимността на интернет, да избива комплекси, да отправя закани за убийство и какви ли не още идиотии.И добре че е интернет иначе кой знае колко психясали щяха да се разхождат по улиците.

Смело напред, имаш моята подкрепа.Има още много интересни теми за дискусии които чакат някой майстор като теб...

осата
цитирай
47. panazea - Продължавай да пишеш !
27.09.2016 16:25
Ако те притесняват някои коментари ,просто ги забрани .
Но продължавай да пишеш !
Нима ще се оставим на някои си и ще млъкнем?
хайде де ! това е невъзможно!
Поздрав , най-сърдечен ! Панацея
цитирай
48. ikra - Здравей, приятелю!
27.09.2016 16:39
Пиши и не обръщай внимание на "червения палец"!
Винаги има индивиди, стараещи се да демотивират хората с идеи и мнение. Те целят да заглушат гласа, който подтиква хората към размисъл. Ако спрем за пишем, ще означава, че са постигнали успех. По времето на комунизма репресивният апарат е заточвал интелектуалците в лагери. Днес официални лагери няма, но "затварянето на устата" умело продължава, ала вече с нови, съвременни методи - та нима "червеният палец" не е един от тях?...
След като има кой да чете - пиши. Имаш подкрепата ми. Приятен ден!
цитирай
49. cortana - Истината изисква да призная, че не съм те чела до ден днешен.
27.09.2016 17:20
Но съм абсолютно съгласна с коментар 5. Истината обаче изисква да признаем, че много хора нямат ни най-малко култура на поведение във виртуална среда. И ще е жалко заради подобни индивиди (без индивидуалност) да напускат нормалните.
Подкрепям оставането ти и позицията ти на човек, който има какво смислено да каже и е готов аргументирано да защитава позицията си.
цитирай
50. zaw12929 - ДЕКЛАРИРАМ:Продължавай да пишеш ! ...
27.09.2016 17:40
ДЕКЛАРИРАМ:Продължавай да пишеш !

Здрав, силен и все така интересен!
цитирай
51. yoan2015 - Привет Лео! Не е важно какво же...
27.09.2016 17:44
Привет Лео!
Не е важно какво желаят другите, важно е какво желаеш ти, пък и като гледам имаш благословията на целият блог. Включително и бай Данчо, така че всичко е ясно.
цитирай
52. merlin68 - Нали знаеш - керванът си върви, к...
27.09.2016 17:59
Нали знаеш - керванът си върви, кучетата си лаят...
цитирай
53. born - Сурвакар, не съм мнителен, но /в интерес на истината/ пасажът който си пействал не е от мой коментар
27.09.2016 19:02
Тук коментираме коректността и да пледираме за коректност не е кой знае какво постижение, когато правим обратното.
цитирай
54. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
27.09.2016 20:25
wasp написа:
Не мисля че е необходимо да декларирам подкрепата си за твоя блог но щом има нужда правя го.Пак ще повторя съвета си към теб - не обръщай внимание на драсканиците на идиота.Позволявам си тази класификация защото едва ли може по друг начин да се обясни ентусиазма и усилията с които се цели подигравката само с един определен блогър тук.
И още нещо няма нужда да влагаш излишно отрицателна емоция тук,това е само един блог където всеки може да драска каквото си иска скрит зад анонимността на интернет, да избива комплекси, да отправя закани за убийство и какви ли не още идиотии.И добре че е интернет иначе кой знае колко психясали щяха да се разхождат по улиците.

Смело напред, имаш моята подкрепа.Има още много интересни теми за дискусии които чакат някой майстор като теб...

осата


Разбира се, че подкрепата я даваш за втори път!
Няма как да не съм ти благодарен за това!
Проблемът при него е друг
Личи явен стремеж с лъжи да манипулира общественото мнение!
Ако е нещо наистина вярно, няма какво да възразявам
Аз ценя това мнение, затова реагирам!
Той явно не го зачита
Известно ми е какво е общественото мнение пък за него
Базирано не на лъжи, а на истина
На негово място не бих имал ОЧИ , да се появявам даже, камо ли на някого да търся кусури!?

Да, да пище каквото си иска вече за мен! Първо, няма да проявя иникакъв интирис
Второ, то няма да има никаква стойност!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
55. leonleonovpom2 - Здравей, Панацея!
27.09.2016 20:32
panazea написа:
Ако те притесняват някои коментари ,просто ги забрани .
Но продължавай да пишеш !
Нима ще се оставим на някои си и ще млъкнем?
хайде де ! това е невъзможно!
Поздрав , най-сърдечен ! Панацея


Трогнат съм от написаното от тебе!
Не твърдя ,че съм безгрешен Грешал съм и ще грещша сигурно
Но има градивна критика!
Тази е вулгарна, просташка!
За правещият я по такъв начин може да се заключи, че или не знае как се критикува , или, че не зачита човека, към когото адресира критиката
И в двата случая няма оправдание

Желая ти здраве и успех!

Хубава вечер!
цитирай
56. schumpov - ДА !
27.09.2016 20:33
ДА !
цитирай
57. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Икра!
27.09.2016 20:49
ikra написа:
Пиши и не обръщай внимание на "червения палец"!
Винаги има индивиди, стараещи се да демотивират хората с идеи и мнение. Те целят да заглушат гласа, който подтиква хората към размисъл. Ако спрем за пишем, ще означава, че са постигнали успех. По времето на комунизма репресивният апарат е заточвал интелектуалците в лагери. Днес официални лагери няма, но "затварянето на устата" умело продължава, ала вече с нови, съвременни методи - та нима "червеният палец" не е един от тях?...
След като има кой да чете - пиши. Имаш подкрепата ми. Приятен ден!


Ценя изключително подкрепата ти!
Разбира се, че ще повярвам на тебе, а не на някой откровен зложелател
Чета с интерес постингите ти - съдържателни и човеколюбиви!

Какво да търсиш при автор, изпълнен с омраза към другите и с желание да им навреди!?

Хубава вечер, приятелю
цитирай
58. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Cortana!
27.09.2016 20:58
cortana написа:
Но съм абсолютно съгласна с коментар 5. Истината обаче изисква да признаем, че много хора нямат ни най-малко култура на поведение във виртуална среда. И ще е жалко заради подобни индивиди (без индивидуалност) да напускат нормалните.
Подкрепям оставането ти и позицията ти на човек, който има какво смислено да каже и е готов аргументирано да защитава позицията си.


Наистина съм трогнат от силните ти думи в подкрепа От мнението ти за ценностите!

Желая ти здраве и успех!

Хубава вечер!
цитирай
59. leonleonovpom2 - Привет, приятелю Йоан!
27.09.2016 21:03
yoan2015 написа:
Привет Лео!
Не е важно какво желаят другите, важно е какво желаеш ти, пък и като гледам имаш благословията на целият блог. Включително и бай Данчо, така че всичко е ясно.


Да, исках да проверя, дали пък зложелателите не изразяват общо мнение или пък дали то- мнението им , не е все пак някаква представителна извадка
Оказаха се само обикновени зложелатели и провокатори!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
60. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю!
27.09.2016 21:08
merlin68 написа:
Нали знаеш - керванът си върви, кучетата си лаят...


да, така е!
Само ,че рискувам да бъда обвинен в лъжа или некомпетентност, като ме запитат за породата на кчетата
Със сигурност ще я сгреша или ще бъде обявена за такава ! Или ще излъжа веждесъщите!

Хубава вечер, приятелю Мерлин!
цитирай
61. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
27.09.2016 21:15
zaw12929 написа:
ДЕКЛАРИРАМ:Продължавай да пишеш !

Здрав, силен и все така интересен!


Благодаря ти най-искрено

Ти си силен и добър човек, въпреки всичко , което ти се е стоварило!
Изключително много ценя написото от тебе , като препоръка и пожелание!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
62. barin - Продължавай да пишеш исторически ...
27.09.2016 21:16
Продължавай да пишеш исторически теми, Лео. Аз ги чета с удоволствие. Има много интересни неща.
цитирай
63. leonleonovpom2 - Поздрави, Чумпов!
27.09.2016 21:37
schumpov написа:
ДА !


Добре си дошъл !
При това с подкрепа!
Считам те за приятел, винаги си добре дошъл!

Хубава вечер!
цитирай
64. leonleonovpom2 - Не си губете времето, приятели!
27.09.2016 21:45
Материалът е свален! Защо ,не ми е ясно!
но другите си стоят! защо, пак не ми е ясно!

благодаря ви за подкрепата!
цитирай
65. leonleonovpom2 - Сам щях да сваля Апелът при условие, ...
27.09.2016 22:22
Сам щях да сваля Апелът при условие, че бяха свалени тези, които са причината за него
Те защо стоят? Защото са с обидно съдържание ли?

Какво обидно и притеснително има в тези тук няколко реда ?

Не чакам отговор!
цитирай
66. havel - --- leonleonovpom2 Не спирай кервана !...
27.09.2016 22:48
За съжеление лаещи кучета, винаги е имало и ще има и за напред. Знаеш добре, че само дърветата които дават плодове, се замерват с камъни Така , че приятелю не ни лишавай от интересните и издържани твои статии. Бъди здрав и много поздрави... havel
цитирай
67. leonleonovpom2 - Поздрави, Хавел!
27.09.2016 22:57
havel написа:
За съжеление лаещи кучета, винаги е имало и ще има и за напред. Знаеш добре, че само дърветата които дават плодове, се замерват с камъни Така , че приятелю не ни лишавай от интересните и издържани твои статии. Бъди здрав и много поздрави... havel


Благодаря ти приятелю, за чисто човешкото отношение!
За разбирането също!
Желая ти здраве и успех!

Лека нощ!
цитирай
68. sekirata - КЪДЕ СА ТЕЗИ АТАКИ?
28.09.2016 00:53
Не ги виждам,не севиждат. Това твоето е повече от чувствителност!
А колкото до това какво се качва в този блог от потребителите и откъде се взима или се твори,то това си личи,ама само слепец не би го забелязъл,дори и мантипулациите на блогове като моя да речем.Аз не се впечатлявам ,защото съм убедена в МОЕТО.А то е моето Аз каквото и да е и на който не му харесва НЯ В ПРОФИЛА МИ,НЕ СЪМ ГО КАНИЛА С БЪКЛИЦА.

Така прави и ти. Да не ти пука.
Лека вечер!
цитирай
69. zemela - Лео, пиши си, каквото искаш - това е ...
28.09.2016 08:16
Лео, пиши си, каквото искаш - това е твое право. Лично за мен, някои от историческите ти публикации са били интересни.
цитирай
70. elenapeeva - Послушай сърцето и душата си и пиши. ...
28.09.2016 10:50
Послушай сърцето и душата си и пиши. Не обръщай внимание на негативизма-никога не е довел някой до нещо добро.
Подкрепям те!
Поздрави:)
цитирай
71. leonleonovpom2 - Не, те не са тук!
28.09.2016 12:57
sekirata написа:
Не ги виждам,не севиждат. Това твоето е повече от чувствителност!
А колкото до това какво се качва в този блог от потребителите и откъде се взима или се твори,то това си личи,ама само слепец не би го забелязъл,дори и мантипулациите на блогове като моя да речем.Аз не се впечатлявам ,защото съм убедена в МОЕТО.А то е моето Аз каквото и да е и на който не му харесва НЯ В ПРОФИЛА МИ,НЕ СЪМ ГО КАНИЛА С БЪКЛИЦА.

Така прави и ти. Да не ти пука.
Лека вечер!


Тук са само минусите им!
Иначе са в челото на класациите-забавление и история?
Разрешено им е да пишат всякакви мръсотии С тях се хранят

Ще те послушам не ми е и необходима приматската "любов"

Хубав ден!
цитирай
72. leonleonovpom2 - Лео, пиши си, каквото искаш - това е ...
28.09.2016 12:59
zemela написа:
Лео, пиши си, каквото искаш - това е твое право. Лично за мен, някои от историческите ти публикации са били интересни.


Благодаря ти , Земела!
Аз и на малко съм доволен

Желая ти здраве и успех!

Хубав ден!
цитирай
73. leonleonovpom2 - Благодаря ти , Елена!
28.09.2016 13:02
elenapeeva написа:
Послушай сърцето и душата си и пиши. Не обръщай внимание на негативизма-никога не е довел някой до нещо добро.
Подкрепям те!
Поздрави:)


Да, ще те послушам!
Ти, изпълнената с такава човечност, няма как да грешиш!

Желая ти здраве и успех!

Хубав ден!
цитирай
74. leonleonovpom2 - И накрая една рекапитулация
28.09.2016 13:19
След като беше осигурено спокойствието на мърсуващите, да погледнем резултата:
48 = 2!
Зашеметяващо!
Ясно е кои са двамцата, въпреки ,че единият комплексар е оставил отпечатъка си чрез информатора

Малко история
Имахме клуб ,като ученици Играехме тенис и шах Идваха и по-възрастни- най-добрите шахматисти също Често ме търсеха за партньор
Имаше двама, не бяха много добри Особено единият Но другият беше зевзек и ходех при тях заради лакърдиите му
Биеше другия като тъпан
Но веднаж загуби!
Падащият редовно оглуши всички с победата си!
Другият се подхилваше и мълчеше
Накрая изръси
- Голяма работа, бил си ме!
А резултатът?
62 = 2!
Този резултат стана култов!
По - късно, в сходни ситуации се посочваше винаги И заради римата!
Та и сега! Не е точно този, но не е и далече от него!

Хубав ден, приятели!
цитирай
75. shtaparov - Хора като нас трябва да продължат да ...
28.09.2016 17:53
Хора като нас трябва да продължат да пишат,за да стане Истината известна на народа ни,приятелю. На мен също редовно ми слагат минуси,но това е от безсилие- хората,които го правят нямат НИТО ЕДИН аргумент против мен- същото е и с твоите постинги! Онези,които имат аргументи обикновено не слагат минуси а дискутират- нашите два случая обаче не са такива. Хората,които не харесват материалите ни целят точно това- да спрем да отваряме очите на хората и спреш ли да пишеш- значи си капитулирал пред тях,а ти не си такъв! Ние работим за народа си- не за критиката,нито за похвалите!
цитирай
76. pvdaskalov - * ! *
28.09.2016 21:36
Лео, Лео, бъди истински лъв, не се занимавай с мърши!
Поздрави!
П и е р
цитирай
77. leonleonovpom2 - Благодаря ти , приятелю Шапаров!
28.09.2016 21:37
shtaparov написа:
Хора като нас трябва да продължат да пишат,за да стане Истината известна на народа ни,приятелю. На мен също редовно ми слагат минуси,но това е от безсилие- хората,които го правят нямат НИТО ЕДИН аргумент против мен- същото е и с твоите постинги! Онези,които имат аргументи обикновено не слагат минуси а дискутират- нашите два случая обаче не са такива. Хората,които не харесват материалите ни целят точно това- да спрем да отваряме очите на хората и спреш ли да пишеш- значи си капитулирал пред тях,а ти не си такъв! Ние работим за народа си- не за критиката,нито за похвалите!


Прав си!
В живота се наложи да се боря за всичко Не се вписвам в капитулант, а в боец!
Бил съм близко до капитулация наистина, но много близки са ми напомняли, че това не ми е присъщо и съм се вземал в ръце!

Да, приличаме си с тебе дори и по оплюванията ,минусите и така нататък
Страшно благодарен съм на Безистена, казвам името му, защото знам,че не се влияе от плюнките на нищожества и на блогърка, няма да и кажа името, да няма неприятности
Тя ми каза, да не обръщам внимание на такива, орелът не лови мухи!
Благодарен съм и на десетките приятели, които ме подкрепиха и посъветваха да продължа

Бях представен за натрапник Затова поисках допитване Ако наистина съм такъв, аз не обичам да се натрапвам

Благодаря ти приятелю!
И на вас, приятели!

Хубава вечер на всички!
цитирай
78. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
28.09.2016 22:35
pvdaskalov написа:
Лео, Лео, бъди истински лъв, не се занимавай с мърши!
Поздрави!
П и е р


Прав си!
Единственото ми оправдание е, че не съм свикнал да получавам такива безпочвени критики
Една моя статия преди години беше дадена за рецензия на колежка, стояща в научната йерархия доста под мен
На съвета я представи, положителна, нямаше проблеми
Стана колега, също подкрепи материалът ми и каза ,че ще направи забележка на съвета
В армията не може капитанът да прави разбор на действията на генерала и да го критикува Има йерархия
Не е редно моятя статия да бъде рецензирана от колежката, въпреки ,че няма възражения към написаното

Вярно, тук не сме научно звено
Но не може самозванци, защото изпитват такъв гъдел, да се гаврят с труда ти по такъв долен начин
Отдавна съм преценил колко струват
Могат само да се радват, ако получат някакво насърчение от мен

Та грешката ми е тази Че изобщо им обръщам внимание
Те абсолютно не го заслужават
Не, че в науката са тера инкогнита такива Но там, ако опитат с мен, ще ги размажа аргументирано и втори път няма да посмеят И не са опитвали , наистина
А тук то си мисли, че роса го капе!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10012092
Постинги: 1431
Коментари: 30414
Гласове: 107467
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031