Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2016 15:04 - Джон Кенеди и Александър Втори - опит за сравнение
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4870 Коментари: 19 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Общото е ,че са начело на две Велики страни, наистина, в различно време
Но не само с това се изчерпва общото между тях

И двамата си измежду най-харизматичните личности на времето си-Александър Втори за Деветнадесети век, Кенеди- за Двадесети
Александър Втори, с отмяната на крепостничеството! Кой каквото ще да говори, но с отмяната му  се слага край на един осъвременен вариант на робство на село!
Кенеди с повея на разведряването, с положените огромни усилия за предотвратяване на чукащата на вратата ядрена война В търсене на изгодно за всички решение!
И успява, да прати в историята Караибската криза / Хрушчов също има заслуги, защото за споразумение трябват двама/

Александър Втори има огромна заслуга за предотвратяването на Европейска война Когато Германия се обединява
Бисмарк е наясно ,че този факт няма да бъде приет благосклонно от Франция и Англия Защото Германия става голяма сила Тя сигурно ще предяви претенции за отвъд морски територии А те са почти разпределени Няма откъде да се вземат
Нормално е при това положение Франция и Англия да се чувстват застрашени!
Та Александър Втори подава ръка на Бисмарк в Тристранния съюз !
Германия, Австро- Унгария и Русия си гарантират, че при война, ще си оказват взаимопомощ   и освен това се задъпжават да не воюват на страната на този, който започне война с някоя от страните в съюза
Този акт охлажда намеренията на Англия и Франция Войната е предотвратена!
Друг е въпросът, че Александър Втори не получава очакваната подкрепа, в реванш от Бисмарк на Берлинския конгрес, за запазването на цялостта на България

И двамата се движат сред народа, като хора от народа

Това става и причина, за преждевременната им смърт, по един и същи начин- от атентат!

Александър Втори  е в каретата си, когато по нея е хвърлена бомба Ранен е леко Атентаторът е заловен Вместо да се подчини на охраната и веднага да бъде изведен от мястото на атентата, той слиза и иска да проведе разговор с атентатора Защо му е посегнал?  От какво е недоволен? Той винаги се е стремял,  народът да живее по- добре!От това се възползва обичайният дубльор в такива случаи От втората бомба Александър Втори е ранен смъртоносно!

При Кенеди нещата са по същия начин скроени  Стрелят по него в открития автомобил, когато приема приветствията на посрещачите Тук охраната действа бързо и го извежда моментално от мястото на атентата Но раната е смъртоносна Запечатан завинаги е моментът на лазещата по капака на автомобила Джеки, която се мъчи да вземе парче от черепа му....!
 Остава мистерията , имало ли е втори атентатор Някои от присъстващите до автомобила на Кенеди сочат в противна на мястото на атентатора посока, че оттам са изстрелите, но вторият атентатор така и не е доказано до днес, че съществува!

Еднакви идеи и действия, еднаква  гибел, разбира се ,в различни условия , на две велики личности!



Гласувай:
29


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - На 23 ноемри беше обявена в България ...
24.11.2016 15:06
На 23 ноемри беше обявена в България смъртта на Кенеди
В американски време- на 22-ри ноември
цитирай
2. monarh1991 - Здравей, Лео
24.11.2016 15:41
И мен много ме интересуват много тези две личности. Има някаква закономерност. В Русия много трудно се правят реформи- реформаторите или ги убиват -Александър Втори, Столипин, или пък са обект на особено негативна оценка - Керенски и Горбачов. Според теб как би се развила историята на Русия, ако Царят Освободител не беше убит? Би ли се превърнала Руската империя в конституционна монархия и даже индустриална сила без да се случат катаклизмите, които сполетяха страната през следващия век ? При Кенеди има съвпадения и с Линкълн - двамата стават конгресмени и после президенти точно 100 години един след друг, двамата им вицепрезиденти, които ги наследяват, са с една и съща фамилия -Джонсън, и на двамата убийците са убити, Уилкс Бут застрелва Линкълн в театър и се скрива в склад, Осуалд убива Кенеди от склад и се скрива в театър. И Кенеди, и императорът притежават невероятна харизма, смъртта им се оценява като голяма трагедия за двете държави. Може би зад смъртта и на двамата стоят едни и същи сили - сигурно си чел тия теории за ФЕД - Федералния резерв, това че Кенеди е искал да печата собствени долари. Но може и мафията да има пръст.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
24.11.2016 16:07
monarh1991 написа:
И мен много ме интересуват много тези две личности. Има някаква закономерност. В Русия много трудно се правят реформи- реформаторите или ги убиват -Александър Втори, Столипин, или пък са обект на особено негативна оценка - Керенски и Горбачов. Според теб как би се развила историята на Русия, ако Царят Освободител не беше убит? Би ли се превърнала Руската империя в конституционна монархия и даже индустриална сила без да се случат катаклизмите, които сполетяха страната през следващия век ? При Кенеди има съвпадения и с Линкълн - двамата стават конгресмени и после президенти точно 100 години един след друг, двамата им вицепрезиденти, които ги наследяват, са с една и съща фамилия -Джонсън, и на двамата убийците са убити, Уилкс Бут застрелва Линкълн в театър и се скрива в склад, Осуалд убива Кенеди от склад и се скрива в театър. И Кенеди, и императорът притежават невероятна харизма, смъртта им се оценява като голяма трагедия за двете държави. Може би зад смъртта и на двамата стоят едни и същи сили - сигурно си чел тия теории за ФЕД - Федералния резерв, това че Кенеди е искал да печата собствени долари. Но може и мафията да има пръст.


Трудно е да се каже, въпреки убеждението ми, че ходът на руската история би бил друг Особено пък за нашата!
И царят, и Кенеди са върхът на пирамидата- управленската имам предвид Но са и зависими от тези под тях Спомена и мафията Имат и съветници, някои от които са в състояние да въздействат При всички положения не са еднолични господари в решенията си, както при абсолютната монархия
Впрочем елементът на проявен абсолютизъм- спменаваш за отпечатването на долари-впрочем, има монети с образа на Кенеди, но те са посмъртни, също може да е причина за разправа,! От страна на тези, които диктуват положението
Един господ знае, каква е причината за атентата!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
4. merlin68 - Общото е, че и двамата са работили за ...
24.11.2016 20:45
Общото е, че и двамата са работили за народа, и двамата са се ползвали с народната любов, и двамата са убити от върхушката.
цитирай
5. indiram - Здравей, Леон!
24.11.2016 23:37
...
И двама харесвани от хориата/народа водачи са погубени на 2 етапа...
(имаше филм за друг атентат - срещу генерал Шарл де Гол - как се казваше... заглавието на филма - )

Александър Втори (тъй ли го пишат, без числото, а словом)...
Кенеди - от смъртоносните си рани починал на другия ден в болницата...

А, Джон Ленън? - музикант, а не политик или цар...

Щеше да е добре да цитираш датите (числата) и позицията/ранга/страната...
(щото едва ли всички са наясно с имената)

Поздрави!


цитирай
6. born - Докато за Цар Освободител нещата са ясни /в по-голяма степен/,
25.11.2016 10:26
то за JFC подробностите по атентата и до ден днешен предизвикват спорни оценки. Кенеди /както и фамилия/ са типичен представител на едрия капитал, който активно участва в управлението на страната. Понякога отделни представители проявяват черти , различни от интересите на олигархията и тогава безжалостно биват унищожавани. Не случайно и съвсем закономерно и Робърт Кенеди бе постигнат от същата съдба, когато стана ясно , че ще е следващия президент. В тези случаи теорията на конспирацията е в пълен ход.
Не мога да се съглася с твърдението за реформаторската роля на Горбачов. Когато реформаторските действия се извършват по несъвместим начин и некоректно или неразбираемо спрямо по-голямата част от населението, резултатът е такъв. Рейтингът на Горбачов е 1 % популярност. Огромната част от народа го възприема като национален предател. Повярвайте ми. Така е.
Веднага искам да направя аналогия с нашите реформатори, които така или иначе не са нищо повече от Горбачов. Хората не са толкова тъпи, че да не отличават кога нещо се реформира спрямо националния интерес или спрямо личния. Затова също се ползват с отношение като към национални предатели.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави, приятепю Мерлин!
25.11.2016 12:11
merlin68 написа:
Общото е, че и двамата са работили за народа, и двамата са се ползвали с народната любов, и двамата са убити от върхушката.


Така е!
Просто няма какво да добавя!

Хубав ден!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
25.11.2016 12:17
indiram написа:
...
И двама харесвани от хориата/народа водачи са погубени на 2 етапа...
(имаше филм за друг атентат - срещу генерал Шарл де Гол - как се казваше... заглавието на филма - )

Александър Втори (тъй ли го пишат, без числото, а словом)...
Кенеди - от смъртоносните си рани починал на другия ден в болницата...

А, Джон Ленън? - музикант, а не политик или цар...

Щеше да е добре да цитираш датите (числата) и позицията/ранга/страната...
(щото едва ли всички са наясно с имената)

Поздрави!





Благодаря ти за отзива!

Факт е , че и двамата са обичани!
Народни са, доколкото е възможно за лидери от такъв ранг!

Някой едва не те е убил и първата ти работа да бъде, да отидеш да го пигаш, защо го е направил?!

Хубав ден, Индра!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
25.11.2016 12:38
born написа:
то за JFC подробностите по атентата и до ден днешен предизвикват спорни оценки. Кенеди /както и фамилия/ са типичен представител на едрия капитал, който активно участва в управлението на страната. Понякога отделни представители проявяват черти , различни от интересите на олигархията и тогава безжалостно биват унищожавани. Не случайно и съвсем закономерно и Робърт Кенеди бе постигнат от същата съдба, когато стана ясно , че ще е следващия президент. В тези случаи теорията на конспирацията е в пълен ход.
Не мога да се съглася с твърдението за реформаторската роля на Горбачов. Когато реформаторските действия се извършват по несъвместим начин и некоректно или неразбираемо спрямо по-голямата част от населението, резултатът е такъв. Рейтингът на Горбачов е 1 % популярност. Огромната част от народа го възприема като национален предател. Повярвайте ми. Така е.
Веднага искам да направя аналогия с нашите реформатори, които така или иначе не са нищо повече от Горбачов. Хората не са толкова тъпи, че да не отличават кога нещо се реформира спрямо националния интерес или спрямо личния. Затова също се ползват с отношение като към национални предатели.


Напълно съм съгласен с тебе!
реформите трябва да съответстват на исканията отдолу! Или както и в библията е казано- не прави непоискано добро

Въпреки ,че има йезуити Които уж правят нещо в името на хората После се оказва друго!
И аз не съм съгласен с реформа, подменяща малкото, но хубави неща, с лоши
Да се действа срещу недостатъците- да!
Какво лошо имаше в това образованието и здравеопазването да са грижа на държавата?Сега нима нещата там са по- добри Може би за паралиите Да си купуват дипломи и живот
То пък пази боже за второто, да го чакаш от доктор с купена диплома
Дипломи сега придобиват без усилия имащи пари Даже до такава степен е станало търговия образованието, че приемат без изпит и с двойки Аз като кандидатствах, за едно място се бореха 20 човека Това малко или повече е гаранция за качество
Сега какво? Влизаш с двойка, купуваш диплома и си " специалист"
Интересен разговор имах с един професор За един доктор, не по медицина, издал книга
Ами не приемаше книгата сериозно Учудих се и попитах, защо?
Ами на зряла възраст за две или три години станал висшист, в съкратени срокове защитил и докторат Попита ме , чел ли съм книгата? При отрицателния отговор, който очакваше, посъветва ме да я прочета, за да се убедя в казаното от него!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
10. get - - Като гледам така "свежо-обективното" ви историческо мнение - ми идва на ум за вица от сАветско време ... ?
25.11.2016 23:12
leonleonovpom2 написа:
merlin68 написа:
Общото е, че и двамата са работили за народа, и двамата са се ползвали с народната любов, и двамата са убити от върхушката.


Така е!
Просто няма какво да добавя!

Хубав ден!


- Ще избират Чукчата за кандидат член на ВКП(б), като част от процедурата била - изпит по история на Россия :))!
- Пада му се Въпроса: Какой царь был Александър Второй?
Чукчата отговаря правилно - Плахой!
Един член на комисията потвърждава: Правилно - а почему?
Чукча отвечает: Почему, почему - потому что Аляска подал а Чукотко забыл!

- Край на вица и Извод: В руската империя "руският народ", как следва да го разбираме - нещо като формулировката дадена от историците на "царя освободител" ли да разбираме ... или тези от времето на цар Йосиф Первы?

- Нещата не са еднозначни по отношение историческата личност на Александър II в контекста на епохата (му) - а да ги съпоставяме с JFC за мен е нонсенс?!

- Как се възприема Россия по времето на този император в Европа - можем да научи, ако прочетем следните произведения:
1. "Внешняя политика русского царизма" Фридрих Энгельс ;
2. "О статье Енгельса "О внешней политике русского царизма" Йосиф Джугашвили, списание "Болшевик" бр.4/1941г.
3. Драган Цанков "Не щем ви, ни меда ни жилото";
4. В. Левски - документи;
5. кн. Погрома на България, виновника. митрополит Методий;
6. книга: Гоце Делчев - автор П. Яворов ... където отново се повтаря, което аз с риск да досадя казвам:

"Делото на Каравелова, Ботева и Левски, освобождението на целокупната българска родина чрез революция, беше осуетено, ако не случайно, поне твърде неочаквано. То се знае, апостолите на българската свобода не мислеха, че петвековния роб ще види боева сполука. Но те имаха пред вид сигурен политически успех.

Българското движение, оставено да се развива в еднъж усвоената посока, рано или късно би достигнало целта си. Мизия, Тракия и Македония в неразривно единство стъпка по стъпка напред биха получили самоуправление. Народът, изнесъл на плещите си трудната борба, горд в съзнанието на извършения подвиг, би знаел да цени благото на свободата. И нашето племе, свършило предварителната работа по формирането си като политическа единица, би се предало на тихо културно развитие като достоен член от семейството на културните човешки племена.

Обаче Русия, възползувана от смутовете в европейските турски области през нещастната 76 година, поиска да осъществи или поне в краен случай да приближи осъществяването на своите завоевателни намерения спрямо турското наследство.
Тя обяви тъй наречената Освободителна война, която свърши с един съдбоносен за нас резултат - отечеството ни беше разкъсано на три части.
(...)
Тъй минаха ред години, десет и повече, в мъчителни очаквания, в празни сънища. През това време руското правителство употреби всички средства да покаже, че славянството и православието са две овчи кожи върху гърба на един хитър вълк. Официална България се луташе по кривите пътеки на дипломацията – и много естествено, вадеше очи, наместо да изпише вежди. (...)"

Съжалявам, е трябва да те апострофирам - опровергавайки желанието да изкараш Императора Всероссийский ... своеобразен "Славянски месия", паднал в жертва на тази си вътрешна нагласа - но уви ... пак ще повторя кредото си от което се движа и ще повторя казаното от Зороастър:
"Половин истина се равнява на цяла лъжа"!

- С уважение!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Тет!
26.11.2016 13:27
Продажбата на Аляска е обоснована и политически , и икономически
Сделката в САЩ тогава се счита за неизгодна за тях
Дял за продажбата има Горчаков, той убеждава царят да се съгласи Същият, като външен министър е упрекван, че е продал интересите на Българите в Берлин Дипломатът не се е справил със задачата си

Сега ,малко философия
Истината не е ничия частна собственост Това, което е истина за един, за друг може и да не е И не е за упрекване от първия
Нещата ,както за всичко, така и за истината са относителни

Аз не твърдя ,че Александър Втори е светец Но твърдя, че дори само за премахването на крепостното право, превъзхожда близкостоящите руски императори, преди и след него!
И като добавим Освободителната за нас война, защото тя по резултат е такава, смягам, че някакво възражение в това отношение не би трябвало да има!

Що се отнася за Аляска, преимуществата от собствеността и се оценят петдесет години след това Дотогава няма такива Злато и нефт доказани или налични при продажбата няма!
Да се вини за това , особено пък царя, който подписва експертно мнение, е все едно да се вини Леонардо да Винчи, че не е направил още на времето си хеликоптера, след като е направил чертежа му

Хубав ден!
цитирай
12. get - @ 11. leonleonovpom2 - Здравей, Тет!
26.11.2016 14:42

1-во "премахване" на крепостното право ... мисля вече, дадох препратка към литература - която ако я прочетем, ще разберем: Защо бе премахнато крепостното право в Россия?

2. Позволих си да дам списък минимум - който ако прочетем, ще разберем Как са стояли нещата, както по отношение на Руската империя така и към самодержца император Александър II, към този времеви период?
Забележка: Тук ще си позволя да допълня, кръгът от разглежданите проблеми, каращи ме да се отнасям становището за безкористност по отношение войната от 1877/78 "освободителна" и ще дам ... ?

3-та препратка:
А. Биографията на адмирал С. К. Грейг;
Б. Изготвеният от него план за превземане от Россия на Проливите респективно и Цариград;
В. Участието му(спомени) като водач на едната от оперативните групи на Руският имперски в Средиземно море.
Г. Изготвеният от руският имперски щаб по време съвещанието от м. Септември 1879 г. План за превземане на Проливите и Константинопол.
Съвещанието се е провело във връзка неактуалността на съществуващият, и изготвен от военно-морският министър Павел Чичагов, План със същият Предмет на дейност.

- Мога да ти дам конкретни цитати п о д к р е п я щ и твмърдениеята ми по отношение НЕ ЛИЧНОСТТА а политиката на цар Александър II-ри, но за да не излиза, че правя внушения ... оставям, невярващите в моите изводи да ги прочетат и се аргументират - за неправотата ми?

- Апропо: Защо руснаците, с които имаме един генезис (според историци, етнографи и лингвисти) във фолклора им ХОРОТО Е НЕПОЗНАТО? Защо не знаят да играят хоро?
- Русите от "централна Русия" - какъв им е етносният произход ... индо-европейски или угро-фински??

- С уважение!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Гет, за една война се правят разл...
26.11.2016 19:25
Гет, за една война се правят различни планове- може и да са противоположни дори! Вземат се пред вид различни хипотези Колкото по- обхванати са различните варианти, толкова вероятността войната да е успешна, е по- голяма!
Сега, за какво ще обучават , въоръжават опълчението, ако целта им е друга?!
Русия се разширява през границите си, не завзема острови в Индийския океан например Не е логично да вземе България Според традициите и трябва да присъедини първо Румъния
Аляска, една от причините да я продадат е нуждата от сериозен флот за отбрана и за продоволствие Това , между другото тежи и на Щатите след продажбата й И до откриването на злато и нефт, тази покупка се счита за неудачна

Нещата се гледат комплексно Истинският виновник за, както пишеш грешките на Александър Втори е Горчаков!

За Кенеди също настойчиво се твърди, че е убиецът на Монро! Колкото и да има сериозни основания твърдението, то не може да бъде причина , да му се задраска ореолът
Отмяната на крепостничеството е факт, както и възстановяването на държавата ни Каквито и писания да се спретват за това, колкото и да са истински или не, важни са фактите
А фактите са неоспорими Крепостничеството е позор за съвременна тогава държава, както и робството в САЩ! Както и с нас, едни малко културни да се отнасят с нас като с втора ръка хора-рая!
Това ми е темата на постинга, Гет!
А не кой и какво е написал за Александър Втори или Джон Кенеди!

Хубава вечер!
цитирай
14. yoan2015 - Лео, за руснака не знам, но Кенеди ...
26.11.2016 22:17
Лео, за руснака не знам, но Кенеди никак, ама никак не е бил светец, едва ли някога ще се разбере истината за него и за тъмната му страна, не бих се учудил ако Джаки Кенеди има нещо общо със смъртта му, била е една унизена съпруга, колкото до Лий Харви, доказано е, че с този вид оръжие за... ако не се лъжа осемте секунди, не могат да се възпроизведат три изтрела, с презареждането е необходимо повече време, също четох, че е имал намерение да разсекрети секретни архиви относно извънземните, знаеш, че който играе с огън, рано или късно се пари.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.11.2016 22:54
yoan2015 написа:
Лео, за руснака не знам, но Кенеди никак, ама никак не е бил светец, едва ли някога ще се разбере истината за него и за тъмната му страна, не бих се учудил ако Джаки Кенеди има нещо общо със смъртта му, била е една унизена съпруга, колкото до Лий Харви, доказано е, че с този вид оръжие за... ако не се лъжа осемте секунди, не могат да се възпроизведат три изтрела, с презареждането е необходимо повече време, също четох, че е имал намерение да разсекрети секретни архиви относно извънземните, знаеш, че който играе с огън, рано или късно се пари.


Да, похожденията му нямали край! На Кенеди
Но Джеки или Жаклин, като типична французойка е била умна жена Не е правила панаири
По време на президентството им се ражда второто дете-всъщност трето-едно умира
Има мистерия около убийството
От това, което съм чел съм на мнение ,че Освалд прикрива истинския убиец, към когото сочат хората около колата на Кенеди
Да, Кенеди явно явно посегна на висши интереси тези ,които търсеха война, за да печелят
Те са поръчителите Не можаха да преглътнат загубите, пропуснатата печалба!
А Освалд убиха, за да се пресече следата Защото сигурно щеше да се разприказва
Произвел е изстрел, но според мен не е действал сам
Потенциален поръчител е също Джонсън Не са минали и 24 часа от убийството и той бърза да положи клетва като президент, в присъствието на Джеки
Не, тя не е поръчител, въпреки ,че съм си го мислел Беше съкрушена, цялата в кръв Как гонеше по капака на набиращия скорост автомобил парче от черепа на мъжа си
Не е била ревнива, виж, Джон е бил
Както и да е!
И в горният коментар писах-важни са делата им в общ план, фактите!Не изявите им в личен план
Предотвратяват войни-Европейска и световна, комуникират с народа, народни хора са!
С потрес е посрещната веста за смъртта на Кенеди във Франция-нали е френски зет!
В България- на царя!

Хубава вечер, приятелю!

цитирай
16. yoan2015 - https://youtu.be/DLuM8fx4AMM
27.11.2016 08:43
Не знам дали ще можеш да видиш видеото, според тази версия фаталният изтрел е възпроизведен от шофьора, тоест, секретните служби.
Не се съмнявам в това, че Кенеди е бил голям държавник, негова фраза:
"Интелегентният човек е този, който знае да бъде толкова интелегентен, за да назначи хора още по- интелегентни от него"
Лек ден.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
27.11.2016 18:56
yoan2015 написа:
Не знам дали ще можеш да видиш видеото, според тази версия фаталният изтрел е възпроизведен от шофьора, тоест, секретните служби.
Не се съмнявам в това, че Кенеди е бил голям държавник, негова фраза:
"Интелегентният човек е този, който знае да бъде толкова интелегентен, за да назначи хора още по- интелегентни от него"
Лек ден.


Имаше си слабости Кенеди, но не такива, че да кажеш, че са уникални, присъщи за него
Освен червения телефон с Хрушчов, издейства във Вашингтон СССР да има човек на правителствено ниво, за постоянна връзка
Той, не съм много сигурен в името, но е известен в спомените си разказва, как веднъж е извикан спешно в Белия дом Вкарват го в голяма зала и се извиняват, че се налага малко да изчака Подготвят документ, с който ще го запознае Кенеди
Той оглежда просторната зала и се чуди откъде ще влезе Кенеди Не вижда друга врата, освен тази, през която са го въвели Изведнъж от една от стените се открехва врата, която не е забелязал и влиза Кенеди с масивна папка
Казва, че неговите икономисти ,в продължение на няколко дни са работили по двадесет годишния план на СССР за построяване на комунизма С негово участие-направило му впечатление, че има много уморен вид Намерили и грешката на изчисленията Казал му каква е и къде е
Поканил го , открехнал вратата откъдето влязъл В съседната зала работели няколко десетки човека Икономическият му екип Казал, че смята, че на екипа му може да се вярва, сметките му са точни!
И други такива истории

Да, той е принципа на кралят Слънце
Който за разлика от съвременниците ни, не се е притеснявал от знаещите повече от него
Даже публично споделял, че не се притеснява от това, че министрите му са по- умни от него
Работата е за тях, а славата- тя остава за него!
И така е, наистина! Почти всеки знае кой е Луи Четиринадесети, но за министрите му-с малки изключения- само специалистите
Когато умира, кайзерът на Прусия, на френски съобщава на приближените си, че кралят е мъртъв
Никой не пита кой крал, ясно е кой!

Хубава вечер!
цитирай
18. krumbelosvet - Има по-дълбок паралел.
22.05.2017 17:06
Известна е съдбовната фраза на Ленин "НИЕ ще тръгнем по друг път". Атентаторът е брат на Ленин и е екзекутиран. кои са тия НИЕ.? Ленин е българин-чуваш по баща и ХАЗАРИН по майка...
Джон Кенеди е искал не само "Федералният Резерв", частна банка, да печати долари. Имало е подготвено решение и държавата САЩ да може да печати пари. Това решение е първото нещо, което ОТМЕНЯ вицето Линдън Джонсън, когато става президент след убийството...
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
22.05.2017 18:17
krumbelosvet написа:
Известна е съдбовната фраза на Ленин "НИЕ ще тръгнем по друг път". Атентаторът е брат на Ленин и е екзекутиран. кои са тия НИЕ.? Ленин е българин-чуваш по баща и ХАЗАРИН по майка...
Джон Кенеди е искал не само "Федералният Резерв", частна банка, да печати долари. Имало е подготвено решение и държавата САЩ да може да печати пари. Това решение е първото нещо, което ОТМЕНЯ вицето Линдън Джонсън, когато става президент след убийството...


Да, по всяка вероятност, джонсън не е безучастен към убийството на Кенеди!
Веднага полага клетва като президент, да не губи време
Активирана е ядрена атака срещу СССР, отменена в последната секунда!
Нъпреки, че от самото начало е било ясно, че СССР няма пръст в убийството!

При Кенеди почна разведвяване, което беше полезно за България При Джонсън-милитаризация, войната във Виетнам взе застрашителни за мира размери
Александър Втори е пробългарски настроен Александър Трети, който има умствени отклонения , направо затваря вратата за България И създава русофобията.................

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134944
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031