Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2016 20:55 - Путин- демон или ангел
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 20862 Коментари: 63 Гласове:
25

Последна промяна: 30.12.2016 21:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В последно време се засилва тенденцията, не само по страниците на блога,  за демонизирането на Путин Даже ,както за русофилите,  се въвежда и такава категория хора - негови поклонници
И двете са смешни, но не това е важното
Един ръководител от такъв ранг се оценя по това дали е полезен първо за страната си!
Това лесно може да се установи, като се сравни с предшествениците си
Те бяха успешно довели Русия до....пропастта
Путин положи усилия и Русия вече не е пред тази пропаст
Тя, доскоро изпаднала в положение да я съжаляват, пак е факторът, с който трябва  всички да се съобразяват!
Е, не е само негова заслугата, но той е на върха на държавната пирамида

Ние имаме и друга причина да не го мразим Че той почти сигурно има и Български произход Не го потвърди, но не го и отрече
Да, но ние като Българи се мразим взаимно!
Особено пък мразим по- успелите от нас
Така, че ясна е причината за омразата у някои към него И разбираема
Не е политическа, антикомунистическа?
Чисто по Български е, Българска е!

Някои ще кажат, този е комунист и затова пише подобни неща Никога не съм бил комунист, за разлика от някои отявлени антикомунисти! Те, бившите комунисти, сега антикомунисти по това се разконспирират Какви са били в не тъй далечното минало

Ами то тогава и Кисинджър е комунист!?
Той пръв от Запада го открива!
Като изключителен дипломат и политик!
Когато там и хабер си нямат от него Кой и какъв е!
Да, изключителен дипломат е! С железни нерви! 
Ами ако на неговото място беше някой от Старата гвардия, войната не ни мърдаше
Но запазил самообладание, прие изчаквателна позиция

Още при свалянето на самолета писах постинг, че Ердоган трябва да се извини! И колкото по- рано, толкова по- добре!
Да , това извинение стана факт след време!
Путин търпеливо изчака!

Днес американците обявяват 35 руски дипломати за персона нон грата 
Нормално, в правомощията на президента им е
Въпреки, че с обвинението хвърлят сянка върху изборната система на САЩ,!
Защо дипломатите им не си дават  и не правят тази сметка!?
Как така някой външен  ще влияе на нея, дори и Русия да е?!
Убеден бях, че Путин няма да отвърне  по нормалния, приет начин Да изгони същия брой американски дипломати..
Така се и оказа!

Да, забравя се, че кариерата му е на запад, че там се е учил
И реално, не си е губил времето!

Не се наемам да твърдя, че е ангел, щом е политик, със сигурност не е!
Но и демон категорично не е!
Той е един полезен за Русия управник, успял да я спаси от катастрофа
Другото не е моя работа!



Гласувай:
40


Вълнообразно


1. monarh1991 - Здравей, приятелю Лео
30.12.2016 21:55
Казват за него, че е комунист, но той всъщност се идентифицира със имперска Русия отпреди Революцията. Имаше негово изказване по повод годишнина от смъртта на Ленин, че той е унищожил историческата Русия,раздробявайки империята на отделни републики. Както викаше един съблогър - ,,Не е важно кой какъв е бил, важно е кой какъв е сега".
цитирай
2. zimna - Добър вечер
30.12.2016 21:55
Путин има имперско мислене, а българите - слугинско.
Точка.
цитирай
3. анонимен - путинофилът е създание, което и...
30.12.2016 22:38
путинофилът е създание, което издига в култ един тиранин, фюрер на най-големия наш враг, и да се каже, че е демон е твърде малко.
а путинофил, който се преструва , че не е, като теб, е още по-жалка картинка.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, млади приятелю!
30.12.2016 22:42
monarh1991 написа:
Казват за него, че е комунист, но той всъщност се идентифицира със имперска Русия отпреди Революцията. Имаше негово изказване по повод годишнина от смъртта на Ленин, че той е унищожил историческата Русия,раздробявайки империята на отделни републики. Както викаше един съблогър - ,,Не е важно кой какъв е бил, важно е кой какъв е сега".


Да, аз също мисля, че той е полезен за Русия!
Никой няма полза от нестабилна и раздробена Русия Ами и ако оттам тръгнат емигранти, особено от южните и републики?!
Светът, като всичко останало е стабилен, когато е двуполюсен
Еднополюсният модел сам доказа ,че не бива да се налага
А двата полюса могат да съжителстват в мир, както- на шега, мъжът и жената!

Весели празници, приятелю!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Не ме интересува мисленето на Путин!
30.12.2016 22:46
zimna написа:
Путин има имперско мислене, а българите - слугинско.
Точка.


Не е и моя работа!
не съм аз, или някой друг, които може или е длъжен да му коригира мисленето
Но резултатите се виждат!
От мисленето
А слугинажът на Българина?
може би за политика?
той също е виден!
цитирай
6. анонимен - всъщност съм длъжен да се обоснова, ...
30.12.2016 22:53
всъщност съм длъжен да се обоснова, а не само да бичувам урода путлер
ето защо милиони хора като мен смятат тая гад за антихрист

Тежките последици от една диктатура отнеха на Русия ореола на велика сила
Георги Георгиев
Путин е на власт вече 16 години. Изглежда ще напусне Кремъл с краката напред.
За това време Русия нападна Чечня и срина столицата Грозни, като си назначи главорез-диктатор за губернатор. Изби 30 000 чеченци.
През 2008 г. нападна и Грузия, срина с авиационни бомбардировки град Гори и отцепи от Грузия мюсюлманския анклав Абхазия.
После нападна и Украйна. Насъска и разпали омраза между два народа, които до вчера се наричаха "братски".
Е, колко братски ще да са, след като 300 години Украйна е под руски ботуш? После анексира и Крим.
За 16 години Русия намаля с 5 милиона. От картата й изчезнаха 6000 селца и стотина града.
В столицата Москва беше открита и най-голямата джамия в Европа, а официално в Москва днес живеят 2 милиона мюсюлмани.
През 2015 и 2016 г. в Русия поставиха два поредни рекорда по кандидатстващи за Зелена карта, лотарията, даваща право на гражданство в САЩ. Четвърт милион през 2015 г. и 300 000 през 2016 г.
През 2014 г. официалният брой на болните от СПИН в Русия достигна 1 000 000. С прираст от 100 000 годишно. После със закон забраниха изнасянето на статистически данни.
Ето и сайта на Руската федерална агенция за борба със СПИН с последно изнесени данни за 2014 г. http://www.hivrussia/
През управлението на Путин бяха убити, застреляни, заклани, взривени или изчезнати 160 журналиста. Бяха застреляни знакови журналисти и политици като Анна Политковская и Борис Немцов.
По време на управлението на Путин грозно фалираха заводите на Москвич в Москва и на Автоваз. За да продаде Автоваз на концерна Рено-Нисан, Путин изхвърли на улицата 20 000 работници. Новите собственици изхвърлиха още 20 000.
Тази година Путин продаде и най-голямата диамантена мина на Русия, както и държавната компания Роснефт.
Русия е единствената държава в света, в която официалната минимална работна заплата е по-ниска от официалния жизнен минимум.
Говорим за държава, която държи 30 % от икономиката на България и годишно извлича от България над 22 милиарда лева чрез най-скъпия руски газ и най-скъпите горива с организиран картел. Да не споменавам, че с нашите пари вече бетонираха и половината ни Черноморие, придобиха Булгартабак, БТК, Виваком, аптечни вериги, хотели и хотелски вериги, фабрики и милиони декари земя.
В Русия има общо 800 км. магитстрали.
Колкото и в малка бедна България.
А тук има хора, които превъзнасят Путин.
Как да ги наречеш българи?
цитирай
7. leonleonovpom2 - Да, знаех ,че ще ме нагазят путиноборците!
30.12.2016 22:54
cederama написа:
путинофилът е създание, което издига в култ един тиранин, фюрер на най-големия наш враг, и да се каже, че е демон е твърде малко.
а путинофил, който се преструва , че не е, като теб, е още по-жалка картинка.


Много сте!
Силни сте!
Кога ще го победите?
Да не вземе пък той да ви победи?
Тогава пък от такива мощни"борци" няма да има по- жалка картинка
По- скоро, в случай, че той ги победи, по - вероятен е вариантът да се кълнат колко много и колко отдавна са му се кланяли
Такива ,като авторът на този коментар!Да е жив и здрав
Нямам идоли в политиката
Когато заслужава някой, дори Хитлер, изтъквал съм плюсовете му Например решава проблемът с безработицата, прави Германия първа икономическа, не само военна сила..
Обожавах като дете и по- късно, когато убиха и брат му, та до сега само Кенеди
цитирай
8. indiram - Здравей, Леон!
30.12.2016 23:11
Видя ли минус, отвръщам с плюс - да оправя резултата!
Аз съм си русофилка! - А, Путин е на подходящото място в подходящото/навременното/настоящето време!
Поздравления, Леон!

Мизерници винаги ще има и винаги ще им е виновен Путин - поради простата причина, че тия не смогват да си намерят путя/дрома, щото у главите им само пара, че и под налягане...

Руснаците с каквото ни наказват - повече ни пазят и съхраняват!
В по-прави думи - Русия ни пази от ония дето искат да ни затрият/изтрият от картата на света - Древна цивилизация от Булгари-вулгари - и на великите им е трудно да си признаят, че са производни от древната Булга!
...
Поздрави!




цитирай
9. leonleonovpom2 - Не знам ,седерама!
30.12.2016 23:16
В България всичко е възможно
нАПРИМЕР НЯКОЙ СЪС СЕДМОКЛАСНО ОБРАЗОВАНИЕ ДА ДАВА ОЦЕНКИ И ПРЕПОРЪКИ НА ДИРЕКТОР ДА РЕЧЕМ
нЕ МИ Е РАБОТА ДА КОРИГИРАМ пУТИН
сПОРЕД ТЕБЕ КИСИНДЖЪР ЗАЩО ГО ХАРЕСВА?
а, ЧАКАЙ ДА ТЕ ПИТАМ НЕЩО
зАЩО В гЪРЦИЯ МИНИМАЛНАТА ПЕНСИЯ Е ПО- ГОЛЯМА ОТ НАШАТА МАКСИМАЛНА?
кАКВА Е ВИНАТА НА пУТИН В СЛУЧАЯ? и АКО СЛУЧАЙНО НЯМА ВИНА, ИМА ЛИ ВИНОВЕН?
зАЩО БЪЛГАРИТЕ БЯГАТ ОТ БЪЛГАРИЯ
КОЙ Е ВИНОВЕН

Знаеш ли кое е разумното!
Сащ и Русия да заработят заедно за мира!
Да, утопия е почти, ВПК няма да приеме свиването на военното производство То регулира и излизането от криза
Аз посочих правилните ходове на Путин А те са наистина правилни

А за тероризъм мога да ти дам и обратни примери
В САШ с негрите до 60- те години, колоко хора избиха Ако някой щат тръгне да се отделя, каква "благословия " ще получи
В Северна Ирландия какви чудеса направи Англия
Или Испания в Баския И обратно, терористите от ЕТА и ИРА?
Така ,че подобни неща не са с източник Путин Може да повтаря нещо известно вече, нищо повече!
Какво мислиш за Кисинджър?
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Индра!
30.12.2016 23:28
indiram написа:
Видя ли минус, отвръщам с плюс - да оправя резултата!
Аз съм си русофилка! - А, Путин е на подходящото място в подходящото/навременното/настоящето време!
Поздравления, Леон!

Мизерници винаги ще има и винаги ще им е виновен Путин - поради простата причина, че тия не смогват да си намерят путя/дрома, щото у главите им само пара, че и под налягане...

Руснаците с каквото ни наказват - повече ни пазят и съхраняват!
В по-прави думи - Русия ни пази от ония дето искат да ни затрият/изтрият от картата на света - Древна цивилизация от Булгари-вулгари - и на великите им е трудно да си признаят, че са производни от древната Булга!
...
Поздрави!






Права си!
Не мога да проумея, как може Путин да е виновен за всичко според някои
И за горещината и за студа, и за дъжда и, и за снега?
Наистина, както сме беззащитни в момента, като новородени, сега се замислям, кой ще ни помогне, ако не дай боже ни се наложи
Помага се на гърция, на нас какво се помага?!
Уф, в гадна тема нагазих!
Но никога не съм уважавал хора, които си нарочват някой за необходим виновник и го преследват като империалист
Пука му на Путин от такива палета
Ние тук, с най обикновени грабители не можем да се оправим, как ще се справим с милиони мигранти?
А сме тръгнали и Путин да оправяме!

Весели празници, Индра!
цитирай
11. germantiger - ...
31.12.2016 02:03
Предполагам, че един ден ще свикна с ЛЪЖАТА ОТ БЪЛГАРИТЕ или поне с техните заблуждения?!

Пишеш Леон, че путкин бил виновен за всичко

ЛЪЖА - днес в интернет сащ са повече виновни и ниюе четем това в блог.бг, проруските постинги на комунисти и други са повече от антируските

нещо повече - в световен мащаб има медиа проруски и руската гледна точка се чува вкл. и на запад, макар и по-малко от американската

СЕГА ДА ТИ ПРИПОМНЯ - 45 ГОДИНИ ГЕРМАНИЯ БЕШЕ ВИНОВНА ЗА ВСИЧКО ТУК НА ИЗТОК В БГ НАПРИМЕР, ГЕРМАНИЯ ПРОДЪЛЖАВА ДА Е ВИНОВНА И В ХОЛИВУДСКИТЕ ОИЛМИАНИЯ НЯМА ВСЪАНИЯ НЯМА ПРОГЕРМАНСКИ МЕДИА, ТО ГЕРМАНИЯ НЯМА ВСЪЩНОСТ КАЪО ИСТОРИЯ И ГОРДОСТ, КАТО ПРОИЗВОДИТЕЛ

УСТАНОВИХМЕ ТОВА ЗАБЛУЖДЕНИЕ ИЛИ ЛЪЖА НАПИСАНО ОТ ТЕБ

втората лъжа или заблуждение от теб - беззащитни сме като новородени

бг е член на нато и ес, ако бг не беше член на нато и ес - тя щеше да е пъти поновородена и беззащитна, можеше и да повтори сръбската съдба

ние не сме палета и разбира се на путкин му пука, както на цяла руска империя и ссср винаги му е пукало да има българия и те я имаха 45 години, имат я и сега още 26 години

бивши комуняги са във властта, бивши комуняги имат фирми, руснаци са купили бол земя, бол имоти - българия от 1944 е руска
цитирай
12. germantiger - ...
31.12.2016 02:12
Предполагам, че един ден ще свикна с ЛЪЖАТА ОТ БЪЛГАРИТЕ или поне с техните заблуждения?!

Пишеш Леон, че путкин бил виновен за всичко

ЛЪЖА - днес в интернет сащ са повече виновни и ниюе четем това в блог.бг, проруските постинги на комунисти и други са повече от антируските

нещо повече - в световен мащаб има медиа проруски и руската гледна точка се чува вкл. и на запад, макар и по-малко от американската

СЕГА ДА ТИ ПРИПОМНЯ - 45 ГОДИНИ ГЕРМАНИЯ БЕШЕ ВИНОВНА ЗА ВСИЧКО ТУК НА ИЗТОК В БГ НАПРИМЕР, ГЕРМАНИЯ ПРОДЪЛЖАВА ДА Е ВИНОВНА И В ХОЛИВУДСКИТЕ ОИЛМИАНИЯ НЯМА ВСЪАНИЯ НЯМА ПРОГЕРМАНСКИ МЕДИА, ТО ГЕРМАНИЯ НЯМА ВСЪЩНОСТ КАЪО ИСТОРИЯ И ГОРДОСТ, КАТО ПРОИЗВОДИТЕЛ

УСТАНОВИХМЕ ТОВА ЗАБЛУЖДЕНИЕ ИЛИ ЛЪЖА НАПИСАНО ОТ ТЕБ

втората лъжа или заблуждение от теб - беззащитни сме като новородени

бг е член на нато и ес, ако бг не беше член на нато и ес - тя щеше да е пъти поновородена и беззащитна, можеше и да повтори сръбската съдба

ние не сме палета и разбира се на путкин му пука, както на цяла руска империя и ссср винаги му е пукало да има българия и те я имаха 45 години, имат я и сега още 26 години

бивши комуняги са във властта, бивши комуняги имат фирми, руснаци са купили бол земя, бол имоти - българия от 1944 е руска
цитирай
13. germantiger - още
31.12.2016 02:15
как не ви е срам да ревете, че русия била виновна днес за всичко, като

- нонстоп в нета има проруски новини, например в абв

- като има бол проруски и най-вече КОМУНИСТИЧЕСКИ постинги в интернет вкл. в блог.бг

- като всяка година гледаме руски филми за войната, паради, изявления, комитети

- като ви стоят руските и червени паметници от последната война - втората световна

- като в бг си имате бсп и още еидн файтон приоруски партии като атака

КАК НЕ ВИ Е СРАМ ДА ЛЪЖЕТЕ ТАКА, НО ТО ПРИ ЛЪЖАТА НАЙ-МАЛКИЯ ПРОБЛЕМ Е СРАМА
цитирай
14. germantiger - и пак още
31.12.2016 02:19
всеки ден попадам на 10 новини срещу европа и 1 про европа

и тук не става дума далинтова е истина и е заслужено

защото ако е до истина

вие трябваше да си разстреляте няколко хиляди комуняги, а русия днес да няма десетки народности в совята територия

руснаците възмездиха ли някой за своите деяния и престъпления десетилетия наред - не

и ако вие сте братя с тях, то кажете истината обективно

примерно ако имаш брат и той е педераст - разбирам че ще го хвалиш, но поне пред себе си ще признаеш че е педал

мислта ми е - русофилите поне вътре във вас схващате ли истината понякога?
цитирай
15. germantiger - финала
31.12.2016 02:21
Впрочем вие българите сте би-сексуални

искате да шибате запада, но се дупите на изток
цитирай
16. getmans1 - Портрет в бяло няма как да се получи и ...
31.12.2016 10:14
Портрет в бяло няма как да се получи и значи се е получило едно нищо.
Кисинджър като довод е направо смехотворно, „дядото-анализатор“ просто не може да излезе от обувките си.

Ще подкрепя мнението си със твои думи от последният ти коментар:
„Не мога да проумея, как може Путин да е виновен за всичко според някои
И за горещината и за студа, и за дъжда и, и за снега?
Наистина, както сме беззащитни в момента, като новородени, сега се замислям, кой ще ни помогне, ако не дай боже ни се наложи
Помага се на гърция, на нас какво се помага?!
Уф, в гадна тема нагазих!“

Години наред за сушата и наводненията и снега виновни бяха САЩ и ХААРП и това ви беше много удобно, а за каква помощ плачете също не е ясно.
Никой никога не помага на държава безкористно за един любител на историята това би трябвало да е пределно ясно.

Единственото с което мога да се съглася, че си се захванал с „гадната“ тема крайно неподготвен, личното твое мнение не отговаря на амбициозното заглавие.

Весело посрещане на НГ.
цитирай
17. slavimirgenchev1953 - Уви, имаш житейски опит,
31.12.2016 12:34
но мисленето ти е елементарно. Русия е толкова зле, а ти твърдиш, че Путин и путиноидите са напривили много за нея. А тя точно сега е в пропастта.
За България също лъжеш. Политикита й била слугинска. Ти имаш слугинско мислене.
Ти си един обикновен лъжец. Дано ти пащат за лъжите, както и на останалите путиноиди в блога.
цитирай
18. dedenze - Браво, ясно, точно и вярно казано !
31.12.2016 13:03
Да оставим хвалбите- "По делата ще ги познаете !" Демонизират го неофашистите, гъзомирите и предателите, защото определено ги застрашава и плаши ! Сред тях за съжаление е и най-големият български евроатлант, напълно забравил произхода и българската история, срамът на България - Росенчо !
" Пази Боже сляпо да прогледа ! "
цитирай
19. leonleonovpom2 - Благодаря на коментиралите!
31.12.2016 13:58
Имахме много тежка нощ!
За щастие, всичко приключи благополучно!

Ученическата ми мечта беше да уча дипломация Тя не се осъществи, въпреки, че до последния момент се готвех за нея
Да, страхотна конкуренция за две места Не ме беше страх от нея, но ме предупредиха, че няма да ме допуснат изобщо Така се отказах от мечтата си
Но наученото остана

Та Путин го разглеждам в качеството му на дипломат
Като поведение Обама стои малко по- добре Пред камерите! Но веднага след него е Путин
Ето, в кризисни ситуации е напълно адекватен! Човек със слаби нерви не би реагирал така!
Да, и аз не понасям руснаци в моловете, когато пазарят Но иначе са нормални и добри хора
Няма да забравя кинорежисьорката ,която осигури лекарство за дъщерята от Москва, преди аз да го намеря...в Поморие!

Та противниците на Путин и Русия какво предлагат?
Да обявим война на Русия ли?
Ами няма по - сигурен начин от това да станем нейна федеративна република
Може би е и правилно
Коренът им идва от нас, да си върнат корена

Правилното е да сме в ЕС, но не за сметка на разваляне на отношения с Русия
Такава попара сме яли много пъти
В Европейския съюз, но с нормални отношения с Русия
Както е направил и царя
С Германия, но не срещу Русия
Така мисля аз....
Омразата е лош и изхабяващ съветник!

Весели Новогодишни празници на всички!
цитирай
20. born - Току-що официалния говорител на Кремъл Песков съобщи официално новината :
31.12.2016 14:14
Путин прочел тук, в блога, коментарите на Седераста в Славолюб Чаламби, не се замислил въобще и си го преместил от единия в другия джоб.
И от мен Весели Новогодишни празници на всички!
цитирай
21. анонимен - достойни за съжаление сте путин...
31.12.2016 14:33
достойни за съжаление сте путинофилите

и в часовете преди нова година, вместо да пуснете постинги за празника, облизвате един мръсен гаден тиранин

не сте българи
цитирай
22. leonleonovpom2 - Попрегледах коментарите! Тази ...
31.12.2016 14:37
Попрегледах коментарите!
Тази нощ се убедих за пореден път колко е крехко всичко!
Колко е важно да разчиташ в такъв момент на помощ!
И колко глупава е безпричинната омраза!
Ами беззащитни сме
Кое ни е защитеното?
Че в Гърция получават бонуси по Коледа, а ние- подигравки
Че един емигрант получава повече от един средностатистически работещ или от максималната пенсия!
Имам много повече и по- сериозни поводи да мразя комунизма, отколкото някои изливащи помия върху него
Житейският ми опит ги улавя веднага
Но такава омраза би ми служела само за оправдание, че нищо не съм постигнал
Нямам предвид материалното, то никога не е било водещо при мен
Борил съм се, да се докажа, да се изградя
Когато разбраха, че съм пред тях , вече беше късно Не можеха без мен!

Иначе, привилегирован, може би щях да съм някое"Умно" леке или спортист, което е едно и също
Това в отговор на коментари по мой адрес!

Весели Новогодишни празници на всички Приятели!
И на не до там приятели!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Виж ти, каква била работата!
31.12.2016 14:57
Тези, които постоянно изливат помия, загрижени за Новогодишен поздрав, че липсва!
Ами нали ги поздравявам за Нова Година!
А от тях поздрав-йок, само минус-може би той е поздрава?!
Добре , приемам!

Да, готвя поздрав- за Българина в миналото Писан от велик човек Не Българин
Но сигурен съм и той ще бъде оплют!Както авторът, така и портретът на Българина и Българката от преди два века!
При това не е руснак и не е Путин по фамилия
Ами има ли място за чудене?! Путин, поне 50 % е Българин и го оплюват
Какво остава за 100% не Българин?

Новогодишен поздрав за всички!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Минусите са от антикомунисти, б...
31.12.2016 15:15
Минусите са от антикомунисти, бивши активни- в ръководството, комунисти!!!!!!
Ако не е така, да ме опровергаят!

Да са живи и здрави!
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Честно изказано мнение, поздравления за позицията!
31.12.2016 16:04
Солидарен съм.
Успешна Нова година!
Чу
цитирай
26. getmans1 - Най-доброто което Путин направи за ...
31.12.2016 16:12
Най-доброто което Путин направи за Русия е да замрази и засекрети статистическите данни от 2014г насам.
Всеки може да да си направи справката в Гугъл.
Най-добрите портрети са черно-белите!
Хайде весело да е!
цитирай
27. yoan2015 - Дедо Борн, въобще не ти отива този начин на изказване, особено в навечерието на Новата...
31.12.2016 16:25
born написа:
Путин прочел тук, в блога, коментарите на Седераста в Славолюб Чаламби, не се замислил въобще и си го преместил от единия в другия джоб.
И от мен Весели Новогодишни празници на всички!

цитирай
28. podvodni - Добре е, че руснаците не четат пи...
31.12.2016 17:14
Добре е, че руснаците не четат писанията на нашите пишман "родолюбци" инак биха яко се зачудили къде живеят в момента - Русия или Сомалия.
Такива простотий могат да пишат олигофрени които са виждали Русия само в ютюбата и гуглето мапса, но не и по времето на Елцин и сега.
А да не говорим за онова недоразумение германският помиар дето се мъчи да промени историческата истина за ВСВ.
цитирай
29. merlin68 - Путин се учи от ОТРЕЧЕНИТЕ и ОТРЕ...
31.12.2016 17:32
Путин се учи от ОТРЕЧЕНИТЕ и ОТРЕЧЕНОТО, това е голям плюс. Болшинството политици дефинират и отричат неудобните им неща и личности от миналото, сякаш всичко започва с тях и това естествено им изиграва лоша шега, впрочем за съжаление не само на тях.

П.П.
Многото минуси не се дължат на редовните русофоби в блога, повечето от тях рядко слагат минуси, дори ми се струва, че вече се получава някакъв странен толеранс между нас:) Но коледни са раздадени на разни активисти и като за последно те се врат навсякъде, серат и мажат... е нека заработят последните грешни парички:))) От много достоверен източник знам, че фондовете ще секнат бързо... стига на Тръмп да не му мине котка път.
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
31.12.2016 17:37
dedenze написа:
Да оставим хвалбите- "По делата ще ги познаете !" Демонизират го неофашистите, гъзомирите и предателите, защото определено ги застрашава и плаши ! Сред тях за съжаление е и най-големият български евроатлант, напълно забравил произхода и българската история, срамът на България - Росенчо !
" Пази Боже сляпо да прогледа ! "


Има и друга приказка, също подходяща:
По- турчин и от султана!
Толкова се престарават, че и Обама ще се стресне!
Преди години, генералния ни директор, руснак/ по съвпадение/ наредил да се проучат възможностите за оптимизация на състава И заминал за Москва , в отпуска
Когато се връща, представят му заповедите за съкращение
Той направо онемял Казал, че е искал само проучване, а заповедите -къса!

Хубава Нова Година!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
31.12.2016 17:40
born написа:
Путин прочел тук, в блога, коментарите на Седераста в Славолюб Чаламби, не се замислил въобще и си го преместил от единия в другия джоб.
И от мен Весели Новогодишни празници на всички!


Благодаря ти за хубавите пожелания!

Хубава Нова година за тебе и за близките ти!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Чу!
31.12.2016 17:44
4udovi6teto написа:
Солидарен съм.
Успешна Нова година!
Чу


Успешна и в творческо отношение Нова Година ти пожелавам!!

цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
31.12.2016 17:47
getmans1 написа:
Най-доброто което Путин направи за Русия е да замрази и засекрети статистическите данни от 2014г насам.
Всеки може да да си направи справката в Гугъл.
Най-добрите портрети са черно-белите!
Хайде весело да е!


Русия винаги е била неразбираема и загадка!
Такава е и сега
Не се вмества в стандартните рамки

Хубава Нова Година!
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
31.12.2016 17:55
yoan2015 написа:
born написа:
Путин прочел тук, в блога, коментарите на Седераста в Славолюб Чаламби, не се замислил въобще и си го преместил от единия в другия джоб.
И от мен Весели Новогодишни празници на всички!



Да ти кажа, някои си го заслужават!
Изрично е написано в текста, че се разглежда Птин само като дипломат
В Русия съм бил само един път- през 90- та година
Беше в криза Но във всички магазини имаше паста" Поморин" Тя май изчезна!
Защо ли?
Ами за наказание на Путин- да не ползва наша паста за зъби!
Справедливо, сурово наказание!

Хубава Нова Година ти пожелавам!
цитирай
35. born - Путин прочел тук, в блога, комен...
31.12.2016 18:01
yoan2015 написа:
born написа:
Путин прочел тук, в блога, коментарите на Седераста в Славолюб Чаламби, не се замислил въобще и си го преместил от единия в другия джоб.
И от мен Весели Новогодишни празници на всички!


Весели празници и късмет, Синко ! Да сме живи и здрави ! Останалото е суета !
цитирай
36. leonleonovpom2 - Добре е, че руснаците не четат пи...
31.12.2016 18:05
podvodni написа:
Добре е, че руснаците не четат писанията на нашите пишман "родолюбци" инак биха яко се зачудили къде живеят в момента - Русия или Сомалия.
Такива простотий могат да пишат олигофрени които са виждали Русия само в ютюбата и гуглето мапса, но не и по времето на Елцин и сега.
А да не говорим за онова недоразумение германският помиар дето се мъчи да промени историческата истина за ВСВ.


Да, това си мисля и аз!
Защо някои реагират така по този неутрален текст Ами сигурен съм, че нито Путин ще го прочете, нито някой около него
Какво, чакам подарък от там?!
Никой не отговори защо Кисинджър го е харесал, как така е попаднал в обсега му?!
Кисинджър сега е на 90 години Но Аденауер управляваше Германия и на над 90 години
Но Кисинджър го е харесал преди повече от 20 години Тогава не е бил на 90 години!....
Подценява се ролята на Русия, че пази Европа от изток,без да го декларира
Ами ако от там тръгнат мигрантите?!

Хубава Нова Година!
цитирай
37. born - Да посрещнем Новата Година с надежди и оптимизъм,Иване !
31.12.2016 18:09
Все пак намират се и разумни хора в съвременната лудница. Добър или лош, Вовка си е все пак реален човек с разум и отговорност. Разбира се , че не е ангел, но щом над 80 % от руснаците го одобряват, значи мисли и прави нещо за Родината си. За разлика от други, които са обсебени само и изключително от Златния Телец.
Хайде, весело изкарване, наздраве и както му се полага !
цитирай
38. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
31.12.2016 18:17
merlin68 написа:
Путин се учи от ОТРЕЧЕНИТЕ и ОТРЕЧЕНОТО, това е голям плюс. Болшинството политици дефинират и отричат неудобните им неща и личности от миналото, сякаш всичко започва с тях и това естествено им изиграва лоша шега, впрочем за съжаление не само на тях.

П.П.
Многото минуси не се дължат на редовните русофоби в блога, повечето от тях рядко слагат минуси, дори ми се струва, че вече се получава някакъв странен толеранс между нас:) Но коледни са раздадени на разни активисти и като за последно те се врат навсякъде, серат и мажат... е нека заработят последните грешни парички:))) От много достоверен източник знам, че фондовете ще секнат бързо... стига на Тръмп да не му мине котка път.


Да, не може да се отрече, че Путин не си е губил времето през годините, а се е учил!
Може би за това стресира така Защото най- опасния враг е този, който те познава добре!
Затова не ми е ясно, защо някои толкова държат да им е враг?!
При това той не демонстрира открито такова желание!?

За минусите, като нямат друга работа, да ги слагат
Имам един абониран примен Той обаче не си е платил абонамента Чудя се, в троен размер ли да го взема или нещо по- практично да измисля?!
За останалите работата е ясна Бивши членове са на партийни бюра
Казах им, ако греша, да ме опровергаят Никой не го е направил
Значи е така!
Да, не могат да простят тежкия живот, който са водили в партийното бюро Затова сега изтъкват дългогодишната си тайна борба с БКП за свалянето и от власт! В партийното Бюро!


Хубава Нова година приятелю, на тебе и на семейството ти!
цитирай
39. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
31.12.2016 18:27
born написа:
Все пак намират се и разумни хора в съвременната лудница. Добър или лош, Вовка си е все пак реален човек с разум и отговорност. Разбира се , че не е ангел, но щом над 80 % от руснаците го одобряват, значи мисли и прави нещо за Родината си. За разлика от други, които са обсебени само и изключително от Златния Телец.
Хайде, весело изкарване, наздраве и както му се полага !


Да, това и аз изтъквам Русия не е това, което направиха горбачов и Елцин в комплект с нея!
Да ме обявяват за какъвто си искат, стига с това да могат да променят истината за Русия

Наздраве, приятелю!
Хубава Нова Година!
цитирай
40. panazea - Здравей , Лео ,
31.12.2016 18:48
Добре , че започна темата . Ако не беше я започнал ти , аз щях , но нямаше да съм толкова мека . Така . Блог БГ го превърнаха в арена/пясък/ и се лее кръв . Някви враждуващи сили тук пишат с такъв език , че аз престанах да ги чета , само като погледна заглавията. Разделиха се на два враждуващи лагера и бой! Що така бе? Не може ли да не съм нито едното нито другото. Не може ли да съм просто Българка , която искам да защитавам Българските интереси , щото ние сме много мачкани по света . Ако кажа , че харесвам Тръмп , значи ли това , че съм проводник на американизма ? Аз се ръководя от това , кое е добре за България ! Не ме интересува кой какво е направил по света , то е ужасно и трябва да влезнем в безкрайна кръвна вражда . Мен ме интересува сега кой работи за просперитета на България ! Това е моята гледна точка ! По делата ще ги познаете ! Панацея
цитирай
41. podvodni - Нашите така наречени путинофоби, ...
31.12.2016 19:29
Нашите така наречени путинофоби, русофоби и техните еяропски събратя имат наистина огромен проблем. И той наистина е Русия, а по-точно - Путин.
В какво се състои той ?
Русия се държеше пораженчески (загубила Студената война) само, някакви си, 10 години - по времето на упражлението на Елцин. След като политическите им лидери и обикновенни хора видяха, че тожа носи пожече негативи и страдание, си казаха "Стига" и си взеха съдбата в собствени ръце така както те намират за добре.
Защото те са империя, никога не са преставали да бъдат империя и мислят по имперски. А в една империя никига не се мисли пораженчески.
Наполеон превзе изоставена Москва, но не успя да унищожи империята. Хитлер стигна на 15 км от Москва, но империята го размаза.
А ние, даже и членки на искуственно създадената империя ЕС все още мислим и се държим пораженчески. Както и всички други нейни членове, с изключение на британците.
Разбираш ли, не е редно (според "цивилизованият свят"), загубилият войната да бъде пораженец само 10 години, а не като Германия, за винаги.
цитирай
42. yoan2015 - Аз от дипломация не разбирам и си ...
31.12.2016 19:44
Аз от дипломация не разбирам и си мисля, че още му е рано за оценка на Др. Вовка, бих го признал гат руснаците цъфнат та вържат и като гледам, май ще си умра с отворени очи, много добре го е казал нашият приятел Доктор Зоргенчев, че хората на Марс отидоха, а руснаците още на Босфора не са излезли.
Дедо Борн, суетните са на "първа", не бъркай суетата с джентълменството, стар рокаджия си. Успешна Нова Година на всички и много здраве.
цитирай
43. leonleonovpom2 - Честита нова Година на всички ис...
01.01.2017 00:38
Честита нова Година на всички истински хора и приятели!
На останалите-Бог да им е на помощ, да станат и те хора!
цитирай
44. shtaparov - Според моята хипотеза Кисинджър ...
01.01.2017 01:27
Според моята хипотеза Кисинджър пръв "открива" Путин,защото е оторизиран да каже на света кого Кукловодите са избрали за техен наместник в Русия.
цитирай
45. leonleonovpom2 - Честита Нова Година, приятелю!
01.01.2017 01:41
shtaparov написа:
Според моята хипотеза Кисинджър пръв "открива" Путин,защото е оторизиран да каже на света кого Кукловодите са избрали за техен наместник в Русия.


Може и да имаш право!
Политиката е мръсна работа
Политикът по начало е мръсник, който си живее добре на гърба на другите Като за това му и плащат- солено
Затова нямам любим политик
За някои неща може да го харесам, някой, но комплексно -не!
Абсурд е да скандирам името му
Да, в нашата история харесвам Калоян!
За силата и нахакаността му Не слугува на никого, освен на България!
Къде е този политик сега?

Хубава нова Година!
цитирай
46. batogo - !!!:)))
01.01.2017 12:17
Първо, да ти е честита, здрава и благодатна Новата 2017година!
Що се отнася до Путин и неговата Русия, те са просто злокачествен тумор, развил се в организма на Земята. И те, като тумора, искат постоянно да се разрастват за сметка на организма, изсмуквайки силите му. И от тях, както от тумора, не произлиза нищо, полезно за организма и неговото развитие. И те, както туморните клетки, обвиняват защитните сили на организма, които му се противопоставят и застрашават, изпълнявайки ролята си на защитници на целостта на организма и естественото функциониране на органите, атакувани от тумора. И туморът е полезен за себе си, но е вреден за цялото, без да може да осъзнае, че убивайки тялото, убива и себе си, защото няма от какво да се храни.
В нормалния свят, както и в здравия организъм, за да ползваш, трябва да даваш от себе си. Паразитите, които искат само да ползват, без да дават, нямат бъдеще, също както феодални империи като путинова Русия нямат бъдеще.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
47. leonleonovpom2 - Честита Нова Година, приятелю!
01.01.2017 14:15
batogo написа:
Първо, да ти е честита, здрава и благодатна Новата 2017година!
Що се отнася до Путин и неговата Русия, те са просто злокачествен тумор, развил се в организма на Земята. И те, като тумора, искат постоянно да се разрастват за сметка на организма, изсмуквайки силите му. И от тях, както от тумора, не произлиза нищо, полезно за организма и неговото развитие. И те, както туморните клетки, обвиняват защитните сили на организма, които му се противопоставят и застрашават, изпълнявайки ролята си на защитници на целостта на организма и естественото функциониране на органите, атакувани от тумора. И туморът е полезен за себе си, но е вреден за цялото, без да може да осъзнае, че убивайки тялото, убива и себе си, защото няма от какво да се храни.
В нормалния свят, както и в здравия организъм, за да ползваш, трябва да даваш от себе си. Паразитите, които искат само да ползват, без да дават, нямат бъдеще, също както феодални империи като путинова Русия нямат бъдеще.
Хубав ден, приятелю!


Да си жив и здрав, да имаш успех!

Да политиката и политиците са такива, каквито ги описваш! Съгласен съм!
Затова и на пръсти се броят материалите ми на тази тема Не ,че не съм наясно, но ме отвращава!
За Путин, някои "приятели" с много профили преекспонираха нещата Да, "подаръкът" на многопрофилника е виден
Та аз погледнах на Путин само като на дипломат Не знам какво точно е положението в Русия, колко го обичат или мразят
едно е сигурно, с класи е като визия над отиващия ни президент
В последната си реч имаше проблясък Не четеше от хвърчащи листи, но това не означава, че изобщо не е чел Беше вперил поглед в една точка и това не бяха зрителите
Привидно подредената реч беше тотално объркана С помирението накрая След като говори в началото за омразата ,която трябва да изпитваме към врага от изток
Как не можа да проумее, че с насъскване не става При интелигентни хора
Интелигентът сам трябва да се убеди И когато някой го третира като куче, с насъскване, дори и да има основание, реагира отрицателно
Интелигентът трябва да бъде оставен, сам да се убеди

Затова е и акцията срещу интелигентът над средно ниво
Срешу" академичните" старци
Като Недодялков
Можел да предложи смачкана, постна пица Нямало пари Като е такава работата, няма и нужда от такъв дръвник
На запад, който ни се сочи за пример, такива ги гонят с шутове, като не разбират какво следва от такава приказка
Значи, да сме със Запада по привилегии на властващите, а за останалото- постна пица и " няма пари"
Съжалявам, но това не е Западът!
И уравниловка за другите
Ето Огняне, причината за носталгията към миналото
Зашото предишните правиха уравниловка на средно ниво!
А сегашните им издънки, като ще правят уравниловка, вместо да вдигнат летвата на уравниловката, почват от най- ниското ниво
Нивото на бедвост
Искат всички, освен тях, да са крайно бедни
Прецени сам-Максималната ни в кавички пенсия е доста по- малка от минималната в Гърция
Какъв запад гоним?
Знам обясненията, в рода на "Светлото Бъдеще"
От дете израснах в опозиционна среда, мразеща лъжи и измами
Дядо ми наричаше комунистите шашкъни, новините-лъжи
Но за съжаление, нещата след тях в това отношение не се промениха в положителна посока!....
А за Путин, коментирам само публичните му прояни и тези пред камерата

Хубава нова Година, приятелю Огнян!
цитирай
48. donchevav - Честита Нова година, скъпи Лео! ...
01.01.2017 15:40
Честита Нова година, скъпи Лео! Здраве и бодра сила да продължиш поетия път, успех и късмет!
цитирай
49. leonleonovpom2 - Честита Нова година и на тебе, Венета!
01.01.2017 15:45
Да си жива и здрава, да бъдеш флагман на истинските и добронамерени творци!

Заради хора като тебе преглъщам, казано меко, обиди и не се отказвам
Защото цветът са хора като тебе, не помиярите и блюдолизците!

Хелая ти успех във всичко!
цитирай
50. batogo - !!!:)))
01.01.2017 18:41
Иване, за разлика от Путин, който е позьор, демонстриращ нагло мускули и оръжия, нашият отиващ си президент, без да разполага с мускули, оръжия и огромна империя, винаги се е държал почтено и достойно, отстоявайки достойни и почтени ценности и позиции в интерес на независимостта, свободата и просперитета на България. Но това ще оцени историята след време...
Съжалявам, че ти не си го оценил?!?!
Спокойна вечер, приятелю!
цитирай
51. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
01.01.2017 21:33
batogo написа:
Иване, за разлика от Путин, който е позьор, демонстриращ нагло мускули и оръжия, нашият отиващ си президент, без да разполага с мускули, оръжия и огромна империя, винаги се е държал почтено и достойно, отстоявайки достойни и почтени ценности и позиции в интерес на независимостта, свободата и просперитета на България. Но това ще оцени историята след време...
Съжалявам, че ти не си го оценил?!?!
Спокойна вечер, приятелю!


Все пак отчитам, че Путин е политик от кариерата!
Имам предвид само поведението, държането
На нашите политици не е предавана дипломация, а явно и не смятат да я учат
Примери, почти с всички
От симпатични недоразумения, до откровени гафове- С Михайлова, с Желева-там пък избуя липсата на обща култура, та до Кристалина Георгиева То не бяха подскачания, ръкомахания Мислех си, че се престаравам, няма да му обърнат внимание
Боже, как ли пък не!
Хайде, да оставим настрана как са се докопали дотам Но като си там, трябва да научиш основни уроци по дипломация
Гаф беше и допълнителното включване на кРИСТАЛИНА иЛИ ОТ САМОТО НАЧАЛО ТРЯБВАШЕ ДА Е ТЯ ИЛИ ИЗОБЩО И ДА НЕ СЕ ЯВЯВА
дЕМОНСТРАЦИЯ НА ДВАМА СЕ КАРАТ, ТРЕТИ ПЕЧЕЛИ!

щО СЕ ОТНАСЯ ДО пЛЕВНЕЛИЕВ, ПЪРВОНАЧАЛНО, НА ФОНА НА жЕЛЕВ , СТРАШНО МИ ХАРЕСА сПОМНЯМ СИ жЕЛЕВ, ЛЕКА МУ ПРЪСТ, НА ПРИЕМ ПРИ бУШ тУК ВИНА ИМА И ОБКРЪЖЕНИЕТО-НЕ ТОЛКОВА ТОЙ -СЕЛЯНИН ПО ПРИРОДА!
яВИ СЕ С ТРИ ЧЕТВЪРТИ ПАНТАЛОН, МАЛКО ПОД КОЛЯНОТО СЕДНАЛ СРЕЩУ бУШ И КРЪСТОСА КРАКА оТДОЛУ ПРИ СИВ ПАНТАЛОН И ТЪМНИ ОБУВКИ, С ЯРКО ОРАНЖЕВИ ЧОРАПИ бУШ ,ВТРЕЩЕН, ГЛЕДАШЕ ТЯХ....

пЛЕВНЕЛИЕВ ОБЯСНИ, МАЛКО ПРЕДИ ИЗБОРА, ЧЕ МЕЧТАТА МУ БИЛА ДА ОТИДЕ В САЩ, ПРЕДИ ПРОМЯНАТА
нО НЕ УСПЯЛ зАТОВА, СЛЕД ПРОМЯНАТА, ПЪРВАТА МУ РАБОТА БИЛА ДА ИДЕ В САШ
О, сега видях, че пиша с големи букви Извинявай!
Та отишъл в САЩ и посетил...44 щата Смятам, че паметта не ме лъже
Срина ми се, моментално
То бива, ама чак толкова...
После се яви с едни раздърпани листчета и започна да срича
Няколко изречения
Ами това е основен закон в дипломацията Говориш и следиш аудиторията Влаво, после вдясно и обратно Не фиксираш някой
Така правеше професор Липчински на Лекции Муха да шавне, щеше да се чуе!
Заровиш ли поглед в листи и започнеш да сричаш, контакта се къса веднага Аудиторията започва да скучае и те забравя даже!
Грозно е подобно противопоставяне на Русия Ние сме малка страна На Русия да се противопоставят от Съвета на сигурност- равните й
Това не е наша работа
Нашата е да си изпълняваме задълженията/ но не и робски/ в ЕС И да имаме и права, естествено
Подобен гаф направи Ердоган Но явно разбраха грешката си, че това е поведение на сервитуд, че са в такова положение и се извиниха
Путин преди това правилно прецени, че Турция не е от ранга на Русия и предприе само икономически санкции
На нас даже/ Плевнелиев/ и не обърна внимание/ Е кръвта вода не става- шегувам се/

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
52. batogo - !!!:))) Благодаря за вицовете, Иване!
02.01.2017 09:35
Искрено се посмях на чувството ти за хумор... :)))
Хубав ден, приятелю!
цитирай
53. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
02.01.2017 13:46
batogo написа:
Искрено се посмях на чувството ти за хумор... :)))
Хубав ден, приятелю!


Да, така е!
В нормални държави, с качествени управници, това звучи като виц!

Хубав ден, Огняне!
цитирай
54. kasnaprolet9999 - Чудесно си го написал. И накрая о...
02.01.2017 16:18
Чудесно си го написал. И накрая особено ми хареса, бих добавила, че останалото не е и наша работа, историята ще отсъди след време се вижда по-ясно всичко кой, кой е.
Честита нова година!!!! Жив и здрав да си и още по-успешен!!!
цитирай
55. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
02.01.2017 16:49
kasnaprolet9999 написа:
Чудесно си го написал. И накрая особено ми хареса, бих добавила, че останалото не е и наша работа, историята ще отсъди след време се вижда по-ясно всичко кой, кой е.
Честита нова година!!!! Жив и здрав да си и още по-успешен!!!


Честита нова година!
Да сте живи и здрави, ти и близките ти!

Хубава Нова Година!
цитирай
56. pvdaskalov - * ! *
03.01.2017 17:44
Лео, от мен имаш 7+ за следната мисъл, дори да не е твоя, защото това е безспорното в твоя интересен блог:
"Светът, като всичко останало, е стабилен, когато е двуполюсен."
Новогодишни поздрави за всички участници в дебата. Жалко, че не е академичен...
П и е р
цитирай
57. leonleonovpom2 - Честита Нова Година, приятелю Пиер!
03.01.2017 21:00
pvdaskalov написа:
Лео, от мен имаш 7+ за следната мисъл, дори да не е твоя, защото това е безспорното в твоя интересен блог:
"Светът, като всичко останало, е стабилен, когато е двуполюсен."
Новогодишни поздрави за всички участници в дебата. Жалко, че не е академичен...
П и е р


Да си жив и здрав и все така сладкодумен! Ти и твоите близки- също!
Хубава Нова Година ти пожелавам!

Изводът е от наблюдения, едва ли аз съм първият ,който е стигнал до него!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
58. zzz65 - путинофилът е създание, което и...
04.01.2017 14:04
cederama написа:
путинофилът е създание, което издига в култ един тиранин, фюрер на най-големия наш враг, и да се каже, че е демон е твърде малко.
а путинофил, който се преструва , че не е, като теб, е още по-жалка картинка.

как откри че путин е наш враг ? стига с това едностранно мислене . той е просто политик . в някой моменти един политик е ползва на една страна в други случай е в вреда .
цитирай
59. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
04.01.2017 23:22
zzz65 написа:
cederama написа:
путинофилът е създание, което издига в култ един тиранин, фюрер на най-големия наш враг, и да се каже, че е демон е твърде малко.
а путинофил, който се преструва , че не е, като теб, е още по-жалка картинка.

как откри че путин е наш враг ? стига с това едностранно мислене . той е просто политик . в някой моменти един политик е ползва на една страна в други случай е в вреда .


Честита нова година!
Да си жив и здрав!

Въпросният е провокатор, автор на много от минусите!
Не се бях сблъсквал с такъв, толкова на високо ниво, въпреки че смахнати и слънчасали има!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
60. krumbelosvet - АМА ЗАЩО ДА Е "ЧИСТО ПО БЪЛГАРСКИ"
10.01.2017 09:12
Защо да е "чисто по български" "путофобията", когато путофобите са нищожно малцинство! Ето, това е инерцията на САМОХУЛЕНЕТО, ШИЗОФРЕНИЧНА ИНЕРЦИЯ, заради коята влезнах в блог.бг. И с която се опитвам да се боря, защото е САМОУБИЙСТВЕНА. Заради това самохулене нашите турци и цигани вече не ни смятат за хора, и все повече наши младежи, за чужденците да не говорим.
цитирай
61. leonleonovpom2 - Здравей!
10.01.2017 13:46
krumbelosvet написа:
Защо да е "чисто по български" "путофобията", когато путофобите са нищожно малцинство! Ето, това е инерцията на САМОХУЛЕНЕТО, ШИЗОФРЕНИЧНА ИНЕРЦИЯ, заради коята влезнах в блог.бг. И с която се опитвам да се боря, защото е САМОУБИЙСТВЕНА. Заради това самохулене нашите турци и цигани вече не ни смятат за хора, и все повече наши младежи, за чужденците да не говорим.


Това явление е факт при нас, защо да си затваряме очите?!
Омразата към успелия по честен начин! И възхвала на успелия с лакти?!
Да, има го и другаде, но не в такава степен!~
Затова казват ,че дяволът е свободен от нашия казан Знае се защо
С каквито чужденци съм работил, един не се е изказвал гадно или ехидно по мой адрес
Тук , а и в блога , това си е нещо обичайно АЗ, който защитавам Българщината, прадядо ми, който е бил съратник на анй- великите в историята ни, да бъда обвиняван в нещо гадно !
От някой, който с нищо не е допринесъл за България И да не се вижда ,че може да допринесе
не им ща хвалбите, да не пречаг Защото явно това е целта
Да не допуснат някой пред тях!
Дори и по подозрение!
Минал съм приятелю през всичките етапи
затова нямаме успехи, като гермманците например!
Не, че обемът на мозъкът им е в повече
В никакъв случай!
Те ще подкрепят успяващия, защото знаят, че утре и те ще получат подобна подкрепа
А при нас ,получилият евентуално подкрепа, ще каже по адрес на далия я-обикновено- Да си гледа работата!
А за путинофобите-виж класацията Въпреки ,че с минусите са тролове, тя донякъде е реална- 39 на 15, приблизително три към едно!
Не е безобидно!
Няма да коментирам повече, да не се хващат такива на думите ми!

Хубав, снежен ден!
цитирай
62. krumbelosvet - Избягвам диалозите.
10.01.2017 21:42
Темаъа е дълга и широка. Най-кратко е ако ви поканя да мернете моя пост ""Не сме народ, а мърша" доказва обратното". Поздрави и извинения.
цитирай
63. goro6 - Лицето на омразата
23.09.2018 10:45
Путин - Тиранин, фюрер, най-големия наш враг, демон. Русия и Путин са неразривно свързвани и омразата към Путин, е омраза към Русия. Който се интересува, защо хора с психически проблеми мразят Путин, могат да напишат изречението "Защо русофобите мразят Путин"и ще разберат.
Интересен е погледа на русофоба cederama. Според него милиони смятали Путин за гад. Със същата степен на достоверност можеше да каже - милиарди, например 200, 300.
"Отнеха на Русия ореола на велика сила". Да, но Путин възстанови Статута на Велика сила.
"Русия нападна Чечня и срина столицата Грозни, като си назначи главорез-диктатор за губернатор. Изби 30 000 чеченци". Чечня е в състава на РФ и всъщност се разбира, Русия нападна себе си. Няма друг начин да измъкнеш въоръжени професионални убийци от сграда. Терориста няма етнос, няма родина. Пратеник е на Ада, господар му е сатаната. Срам е за всеки народ. Грозни е възстановен и сега е един от най красивите градове в света. И най малката уличка е денонощно осветена.
През 2008 г. Грузия нападна руски казарми, показаха и с кого си има работа, казаха и друг път да не прави така и се оттеглиха.
Твърдението, че Русия е нападнала Украйна е лъжа. Истината е, че граждани на Украйна с руски произход искат автономно управление, което означава, че не желаят да бъдат управлявани от индивиди дошли на власт с противоконституционен преврат.
Анексията е едностранно, насилствено присъединяване на територия към друга територия. В случая с Крим присъединяването нито е насилствено, нито едностранно. Истината е че Крим се присъедини към Русия след референдум, съобразен с международните закони.
Прескачам свободното творчество и се спирам на несъмнения връх на глупостта - "В Русия има общо 800 км. магитстрали". Това е все едно да кажеш - Русия е най малката по площ държава в света. Общото между руските русофоби и българските русомразци е пословичното им невежество, не информираност по елементарни въпроси или казано по народному, невероятна глупост. Българина през вековете е символ на светлина, знание, честност и висока култура. Русофобът не е и не може да бъде българин.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10013207
Постинги: 1431
Коментари: 30414
Гласове: 107471
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031