Постинг
23.02.2017 13:53 -
Технологичен бисер!
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 2900 Коментари: 11 Гласове:
Последна промяна: 23.02.2017 14:06

Прочетен: 2900 Коментари: 11 Гласове:
27
Последна промяна: 23.02.2017 14:06


Изляха се фекални води!
Върху мен!
От обичайният заподозрян И" Со"
За материал, посветен на Левски За пръв път се осмелявам да пиша за него !
И то в памет на прадядо ми, бил тет а тет с него!
Както и да е!
Нека ,който посяга злонамерено на паметта му, да си понесе последствията!
Първо , Левски не бил най-великия в новата ни история Озадачих се, ако не той, кой тогава! Поразмислих и го открих лесно, без затруднения!
Второ, технологично, той не бил в Най- новата ни история?!
Аз имах предвид Новата ни история, тя беше допълнена с Най- новата Впрочем , няма кой знае каква разлика в това
Да действаме технологично!
Ха, ха, на краставичар.....
Да разгледаме световната история По етапи
На цивилизованото човечество тя се подразделя на три големи етапа:
!/ Антична
2/ Средновековна
3/ Съвременна или модерна, нова или Най- нова На който, както му харесва!
Сега да се върнем на символа- ЛЕВСКИ!
При всички положения той не може да се разглежда в античната или Средновековната история
Следователно - в Модерната или съвременната!
Сега, най Новата ни история почвала от края на ПСВ Това е безкрайно интересно Така се демонстрират предимствата на демокрацията-- всеки плещи, каквото му харесва...
Замислих се, с какво ли Световно събитие е известен краят на ПСВ?!
А, да, Ньойският договор, ускорено подготвил условията за ВСВ
Велико събитие е, безспорно!
И допълнително орязване на България, като притурка! Да, гради новата и история!
Даже може да се вкара и в историческия стандарт
Всяко орязване на България да е нов етап в Най- новата и история!
Да оставим сатирата настрана и да продължим с технологията.....
Маркер за модерната, нова или съвременна история в световен мащаб е Френската Буржоазна революция - 1789 година!
Тя действително променя света!
България тогава я няма на картата! И не се отразява кой знае с какво върху нея. Ако изключим възраждането ни, което с Паисий, приблизително е в този период!
Новата ни история започва безспорно с възстановяването на държавата ни, няма да посочвам годината, приблизително 100 години след Френската Буржоазна революция
Това е събитието, променило историята ни!
Да, ЛЕВСКИ не е бил жив!
Но той безучастен ли е към този процес! ? Ами възстановяването на държавата ни е нямало да бъде факт, ако той не е подготвил условията за него!
Така, че безумие е ЛЕВСКИ да се разглежда извън най- новата или новата ни история!
А иначе деление на подетапи всеки кретен да прави, както му е удобно!
Демокрация!
Върху мен!
От обичайният заподозрян И" Со"
За материал, посветен на Левски За пръв път се осмелявам да пиша за него !
И то в памет на прадядо ми, бил тет а тет с него!
Както и да е!
Нека ,който посяга злонамерено на паметта му, да си понесе последствията!
Първо , Левски не бил най-великия в новата ни история Озадачих се, ако не той, кой тогава! Поразмислих и го открих лесно, без затруднения!
Второ, технологично, той не бил в Най- новата ни история?!
Аз имах предвид Новата ни история, тя беше допълнена с Най- новата Впрочем , няма кой знае каква разлика в това
Да действаме технологично!
Ха, ха, на краставичар.....
Да разгледаме световната история По етапи
На цивилизованото човечество тя се подразделя на три големи етапа:
!/ Антична
2/ Средновековна
3/ Съвременна или модерна, нова или Най- нова На който, както му харесва!
Сега да се върнем на символа- ЛЕВСКИ!
При всички положения той не може да се разглежда в античната или Средновековната история
Следователно - в Модерната или съвременната!
Сега, най Новата ни история почвала от края на ПСВ Това е безкрайно интересно Така се демонстрират предимствата на демокрацията-- всеки плещи, каквото му харесва...
Замислих се, с какво ли Световно събитие е известен краят на ПСВ?!
А, да, Ньойският договор, ускорено подготвил условията за ВСВ
Велико събитие е, безспорно!
И допълнително орязване на България, като притурка! Да, гради новата и история!
Даже може да се вкара и в историческия стандарт
Всяко орязване на България да е нов етап в Най- новата и история!
Да оставим сатирата настрана и да продължим с технологията.....
Маркер за модерната, нова или съвременна история в световен мащаб е Френската Буржоазна революция - 1789 година!
Тя действително променя света!
България тогава я няма на картата! И не се отразява кой знае с какво върху нея. Ако изключим възраждането ни, което с Паисий, приблизително е в този период!
Новата ни история започва безспорно с възстановяването на държавата ни, няма да посочвам годината, приблизително 100 години след Френската Буржоазна революция
Това е събитието, променило историята ни!
Да, ЛЕВСКИ не е бил жив!
Но той безучастен ли е към този процес! ? Ами възстановяването на държавата ни е нямало да бъде факт, ако той не е подготвил условията за него!
Така, че безумие е ЛЕВСКИ да се разглежда извън най- новата или новата ни история!
А иначе деление на подетапи всеки кретен да прави, както му е удобно!
Демокрация!
Вълнообразно
Стоичков отговори на феновете на Левски
Търся тефтерчето на Левски - снимки или ...
ЦСКА – Левски, прогнози и коефициенти на...
Търся тефтерчето на Левски - снимки или ...
ЦСКА – Левски, прогнози и коефициенти на...
Пътят към зелената икономика да не завър...
В отговор на една отломка нищожна
Левашов за здравето ни
В отговор на една отломка нищожна
Левашов за здравето ни
Към този, за който имам коментари от уважаван човек ,че е убиец!
И се чудя какво търси изобщо тук, особено в тема за Левски?!
Проститутка да учи на морал!?
И ако продължава с тъпигьозлъка си, ще му вкарам в обръщение звучен прякор, Такъв, че и той да си го хареса!
Да не мисли в шизофреничните си напъни, че само той може да го прави!
цитирайИ се чудя какво търси изобщо тук, особено в тема за Левски?!
Проститутка да учи на морал!?
И ако продължава с тъпигьозлъка си, ще му вкарам в обръщение звучен прякор, Такъв, че и той да си го хареса!
Да не мисли в шизофреничните си напъни, че само той може да го прави!
leonleonovpom2 написа:
Към този, за който имам коментари от уважаван човек ,че е убиец!
И се чудя какво търси изобщо тук, особено в тема за Левски?!
Проститутка да учи на морал!?
И ако продължава с тъпигьозлъка си, ще му вкарам в обръщение звучен прякор, Такъв, че и той да си го хареса!
Да не мисли в шизофреничните си напъни, че само той може да го прави!
И се чудя какво търси изобщо тук, особено в тема за Левски?!
Проститутка да учи на морал!?
И ако продължава с тъпигьозлъка си, ще му вкарам в обръщение звучен прякор, Такъв, че и той да си го хареса!
Да не мисли в шизофреничните си напъни, че само той може да го прави!
Предизвикват те и те дразнят! Тегли им по една звучна ! Не знам коя хваща най-дикиш, обаче ...давай!
Левски е съден за два вида деяния - подготовка и организация на бунт и убийството на младежа в Ловеч. Турският наказателен закон не е предвиждал смъртно наказание за първото деяние, което се наказва със затвор или заточение. Но за второто - наказанието е смърт чрез обесване. Не случайно другата смъртна присъда е на Димитър Общи. Присъдата му е издадена не заради обира на хазната при Арабаконак, а за убийството на игумена на Елешнишкия манастир - Мелетий. Всички останали участници в заверата са осъдени на заточение като участници в държавен заговор. Ако не беше криминалното деяние в Ловеч, Левски щеше да бъде осъден само на заточение и вероятно щеше да доживее освобождението.
Не се връзвай на невнятни коментари, аплодирани от невнятна публика.
цитирайНе се връзвай на невнятни коментари, аплодирани от невнятна публика.
tikoev написа:
Предизвикват те и те дразнят! Тегли им по една звучна ! Не знам коя хваща най-дикиш, обаче ...давай!
leonleonovpom2 написа:
Към този, за който имам коментари от уважаван човек ,че е убиец!
И се чудя какво търси изобщо тук, особено в тема за Левски?!
Проститутка да учи на морал!?
И ако продължава с тъпигьозлъка си, ще му вкарам в обръщение звучен прякор, Такъв, че и той да си го хареса!
Да не мисли в шизофреничните си напъни, че само той може да го прави!
И се чудя какво търси изобщо тук, особено в тема за Левски?!
Проститутка да учи на морал!?
И ако продължава с тъпигьозлъка си, ще му вкарам в обръщение звучен прякор, Такъв, че и той да си го хареса!
Да не мисли в шизофреничните си напъни, че само той може да го прави!
Предизвикват те и те дразнят! Тегли им по една звучна ! Не знам коя хваща най-дикиш, обаче ...давай!
Той е едно доказано, комплексирано нищожество Добронамерено го посъветвах, че не е късно , да се промени към добро!
И когато взех, че повярвах, че нещата вървят натам, дойде това!
Един възрастен, когато бях дете, роднина казваше:
Едно куче научи ли се да яде л.....а, , отказване няма! Доказана истина, от старото ,Българско време!
Той мен ще критикува?
На 30 тодини имах публикувана статия в Англия На 40- покана от кралски университет, за работа!
на 4о станах и доктор, като с мораториуми ме мотаха няколко години
Искал съм му публикации, като е такъв капацитет Глас в пустиня Няма , разбира се!
Да, един нагъл празнодумец е! Един близък приятел, професор също ме съветва така:
- На нищожества не обръщай внимание!
Благодаря ти приятелю!
Хубава вечер!
iliyanv написа:
Левски е съден за два вида деяния - подготовка и организация на бунт и убийството на младежа в Ловеч. Турският наказателен закон не е предвиждал смъртно наказание за първото деяние, което се наказва със затвор или заточение. Но за второто - наказанието е смърт чрез обесване. Не случайно другата смъртна присъда е на Димитър Общи. Присъдата му е издадена не заради обира на хазната при Арабаконак, а за убийството на игумена на Елешнишкия манастир - Мелетий. Всички останали участници в заверата са осъдени на заточение като участници в държавен заговор. Ако не беше криминалното деяние в Ловеч, Левски щеше да бъде осъден само на заточение и вероятно щеше да доживее освобождението.
Не се връзвай на невнятни коментари, аплодирани от невнятна публика.
Не се връзвай на невнятни коментари, аплодирани от невнятна публика.
Знам, че не си лош човек, затова застанах зад тебе в оня отвратителен постинг, за още един академик
От същия!
Що за занимание за един вече човек на възраст да коригира и поправя другите Може, ако са на 12 години
Никой не му пречи да пише, каквото си иска Но е прекалено това, да го налага силово
Това е простотия
Остави хората да се убедят ,че си прав, не го искай насила!
Прав си за автора и за "посещаемостта "му При няколко хиляди " читатели" и едва десетина одобрили го/ от кръвната му група/ , излиза ,че одобряемостта му е няколко десети от процента Гледам, в момента-само 72 читатели при мен и 10- одобрили! 14 % одобряемост Поне 30 пъти повеч(е от него Ето, това е истинското, не напомпените от нищото гласове!
Ако не беше за ЛЕВСКИ, щях да го подмина ЛЕВСКИ е икона в рода ми, както и прадядо ми! Неговото име е фамилно, на всяко поколение от рода!
В старата му къща кабинетът му беще оставен във вида, когато е починал в него! Като дете ,с много молби и плач ме пуснаха веднъж Остана споменът за цял живот Книги за войната по бюрото, оръжия по стените, картини от войната И портрети на военни!
И всичко това един негодник пропиля, докато усетим с какво се занимава!
Благодаря ти , Илиане!
Хубава вечер!
Патриархът на българската литература Иван Вазов, автор на над 3500 стихотворения, изградил пантеон на безсмъртните с цикъла "Епопея на забравените", не посмял да посвети там творба на Ботев – толкова велик и недостижим го чувствал. На въпрос защо тогава е написал ода за Левски, дядо Вазов отговорил: "Левски е единственият, който печели от всяко ново разчопляне на неговия живот".
Приеми го като "разчопляне", скъпи Лео – и не се коси – светлината на истината винаги побеждава. Важното е да гледаш Слънцето:))) Защото: "Ако вървиш с очи, винаги обърнати към слънцето, ти никога няма да видиш сянка" /В. Юго /.
Поздрави!
цитирайПриеми го като "разчопляне", скъпи Лео – и не се коси – светлината на истината винаги побеждава. Важното е да гледаш Слънцето:))) Защото: "Ако вървиш с очи, винаги обърнати към слънцето, ти никога няма да видиш сянка" /В. Юго /.
Поздрави!
donchevav написа:
Патриархът на българската литература Иван Вазов, автор на над 3500 стихотворения, изградил пантеон на безсмъртните с цикъла "Епопея на забравените", не посмял да посвети там творба на Ботев – толкова велик и недостижим го чувствал. На въпрос защо тогава е написал ода за Левски, дядо Вазов отговорил: "Левски е единственият, който печели от всяко ново разчопляне на неговия живот".
Приеми го като "разчопляне", скъпи Лео – и не се коси – светлината на истината винаги побеждава. Важното е да гледаш Слънцето:))) Защото: "Ако вървиш с очи, винаги обърнати към слънцето, ти никога няма да видиш сянка" /В. Юго /.
Поздрави!
Приеми го като "разчопляне", скъпи Лео – и не се коси – светлината на истината винаги побеждава. Важното е да гледаш Слънцето:))) Защото: "Ако вървиш с очи, винаги обърнати към слънцето, ти никога няма да видиш сянка" /В. Юго /.
Поздрави!
Знам ,че злонамереният винаги може да намери нещо, да се заяде! Такъв му е занаята Той даже неправилно чете материалът- предишният ми постинг
Темата не е директно насочена към ЛЕВСКИ, а към предателите му
ЛЕВСКИ е замесен косвено, в тази връзка!
И такъв, който не разбира прочетеното, ще му прави анализ?!
Приемам случая като частен Както казва една известна журналистка за въпросния, той не остави неоплют свестен човек в блога Явно е медицински случай
Дразнещо е и друго Че подобен, вреден маниер на поведение спрямо, да го наречем общо доброто, се приема за еталон от подобни или стоящи близо до него като манталитет
И не води до нищо добро
Това ли е целта на такива?!
Жалка история, не заслужаваща и нула внимание
Но точно тези са рушигелите в обществото!С подобни действия и мислене
Те не са в състояние да създадат нищо позитивно
Като се погледнат постингите му, това е една безкрайна серия от заяждания с кого ли не Колко не са прави тези отсреща и колко прав винаги е той, съдникът?!
И такъв бил" мъжкар"? Нищо мъжко няма в това, точно то липсва напълно!
Да, права си, Слънцето дава светлината А тя твори доброто, хубавото!
И Архимед в борба за нея, да не я загуби, плаща с живота си!
Лека нощ, Венета!
Според мен отношението към Левски е лакмусът за ценностната система и духовността на коментиращия.
Хубава вечер, приятелю!
цитирайХубава вечер, приятелю!
batogo написа:
Според мен отношението към Левски е лакмусът за ценностната система и духовността на коментиращия.
Хубава вечер, приятелю!
Хубава вечер, приятелю!
Безспорно е така!
А някои го вкарват в технологии?
При положение, че са доказали, че нямат дори право да припарват до името му дори!
Хубава вечер и на тебе приятелю!
Аз се чудя, Лео, как някои се хранят с лайняната си уста. Казвам го без афект.
Визираният в коментарите се пише учител. Не може да се очаква, че един педагог с лайняна мисъл ще съумее да възпитава в добронравие. В основата на всяко мое действие и дума стоят факти. И специално за тази мутра съм събрал всичките му лъжи и издевателства над мен. Трябваше да го фрасна по муцуната още с твърденията, че съм си клател краката в Археологическия , че съм бил слушалка в Либия, че съм бил пострадал от народната власт, че не трябва да се вярва на Уикипедия, че красотата ще спаси Света и това според пазарджишкия учител е калашникът. Що за извратено съзнание има, за да се занимава със съблогърите си. Може да грешим, не сме академици, макар че и те лъжат и мажат. Но има и академична, добронамерена критика, а не изпълнена с гнусни квалификации.
Толкова за това явление.
Сега за "най-новата" история. Тя, Новата история на България, „тече” от 1878 г. насам, като се подразделя на различни етапи. Не е грешка, ако я наречем най-нова, тъй като сме древна държава (или древен етнос). Но от формална гледна точка последният етап, от 1990 г. насам, може да се нарече „най-нов”. Именно в този откъс от време някой се сети да анализира общественото мнение след допитване как се подреждат великите българи. Нека бръкнем в Уикито и да видим какво пише там.
Оказа се наистина, че НОВАТА ИСТОРИЯ на България започва да се брои от 1878 г., не от 1912, както твърди оня, а най-новата - от 1990 г..
Пита се, кога Левски е провъзгласен за най-великата българска личност. Това е формалният кестен на недоразумението. Защото за Ден на загиналите борци за свобода не е избран денят на обесването на Левски, а 2 юни - смъртта на Ботев. Ето справката за първите седем велики българи:
На 17 февруари 2007 г. е обявен финалният резултат от гласуването:
Васил Левски
Петър Дънов
Аспарух
Симеон I
Христо Ботев
Борис I
Константин-Кирил Философ и Методий
Бъди жив и здрав и не се тормози, че компанията ни тук не знае как се води академичен спор, в който трябва да си мерим думите и прилагателните, а Инвестор позволява неговият Блог да се превръща в клоака. Лошото е, че и ние изпростяваме покрай шепата невъздържани.
Поздрави от П и е р, наричан още П и е р о
цитирайВизираният в коментарите се пише учител. Не може да се очаква, че един педагог с лайняна мисъл ще съумее да възпитава в добронравие. В основата на всяко мое действие и дума стоят факти. И специално за тази мутра съм събрал всичките му лъжи и издевателства над мен. Трябваше да го фрасна по муцуната още с твърденията, че съм си клател краката в Археологическия , че съм бил слушалка в Либия, че съм бил пострадал от народната власт, че не трябва да се вярва на Уикипедия, че красотата ще спаси Света и това според пазарджишкия учител е калашникът. Що за извратено съзнание има, за да се занимава със съблогърите си. Може да грешим, не сме академици, макар че и те лъжат и мажат. Но има и академична, добронамерена критика, а не изпълнена с гнусни квалификации.
Толкова за това явление.
Сега за "най-новата" история. Тя, Новата история на България, „тече” от 1878 г. насам, като се подразделя на различни етапи. Не е грешка, ако я наречем най-нова, тъй като сме древна държава (или древен етнос). Но от формална гледна точка последният етап, от 1990 г. насам, може да се нарече „най-нов”. Именно в този откъс от време някой се сети да анализира общественото мнение след допитване как се подреждат великите българи. Нека бръкнем в Уикито и да видим какво пише там.
Оказа се наистина, че НОВАТА ИСТОРИЯ на България започва да се брои от 1878 г., не от 1912, както твърди оня, а най-новата - от 1990 г..
Пита се, кога Левски е провъзгласен за най-великата българска личност. Това е формалният кестен на недоразумението. Защото за Ден на загиналите борци за свобода не е избран денят на обесването на Левски, а 2 юни - смъртта на Ботев. Ето справката за първите седем велики българи:
На 17 февруари 2007 г. е обявен финалният резултат от гласуването:
Васил Левски
Петър Дънов
Аспарух
Симеон I
Христо Ботев
Борис I
Константин-Кирил Философ и Методий
Бъди жив и здрав и не се тормози, че компанията ни тук не знае как се води академичен спор, в който трябва да си мерим думите и прилагателните, а Инвестор позволява неговият Блог да се превръща в клоака. Лошото е, че и ние изпростяваме покрай шепата невъздържани.
Поздрави от П и е р, наричан още П и е р о
Затова, че вземаш отношение и рискуваш клоаката да реагира!
Прав си, те са комплексари, знаейки своето нищожество И се лекуват, Принизявайки превъзхождащите ги, като ги унижават Нещо, което не е присъщо за интелигентен човек
Бил учител?!
Такъв със сигурност е Марин Тачков! Като нашите учители и тези от по старо време!
Този е от рода на учителите от частната езикова" гимназия" Които две години ,за крадени пари прикриват роден и реализиран убиец И станали и съучастници в убийството!
За такъв" учител" не си струва и плюнката си да хабиш, за да го заплюеш!
Като се пише за педант, защо подминава като такъв собственото си поведение? Да го разнищи критично и да си направи самооценка Точна!
Колко е долен и мръсен!
Но такива са другите, той е безгрешният С ореол!
Мръсник, олайнянен!
Да, кретен" учител", тръгнал да учи другите!
И резултатите са налице- Учениците им убиват!
С нож, с ритник! Те прикриват убийствата Защото ,да са такива учениците им, "заслугата", голямата е тяхна!
Да, вината е наша Че сме тръгнали да делим мегдан с комплексари!
Хубав ден, приятелю!
цитирайПрав си, те са комплексари, знаейки своето нищожество И се лекуват, Принизявайки превъзхождащите ги, като ги унижават Нещо, което не е присъщо за интелигентен човек
Бил учител?!
Такъв със сигурност е Марин Тачков! Като нашите учители и тези от по старо време!
Този е от рода на учителите от частната езикова" гимназия" Които две години ,за крадени пари прикриват роден и реализиран убиец И станали и съучастници в убийството!
За такъв" учител" не си струва и плюнката си да хабиш, за да го заплюеш!
Като се пише за педант, защо подминава като такъв собственото си поведение? Да го разнищи критично и да си направи самооценка Точна!
Колко е долен и мръсен!
Но такива са другите, той е безгрешният С ореол!
Мръсник, олайнянен!
Да, кретен" учител", тръгнал да учи другите!
И резултатите са налице- Учениците им убиват!
С нож, с ритник! Те прикриват убийствата Защото ,да са такива учениците им, "заслугата", голямата е тяхна!
Да, вината е наша Че сме тръгнали да делим мегдан с комплексари!
Хубав ден, приятелю!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 99909