Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2017 20:56 - География, политика и още нещо
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5941 Коментари: 28 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Руският президент Путин се изказал, че Кирилицата идва от македонските земи?!
Страхотен гаф, но дали наистина е така?

Да обърнем внимание на един ромейски император, ползващ се с изключително лоша слава ! Това и прозвището му показва!
Василий Българоубиец!

Той е от така наречената Македонска династия.  Началото на династията поставя един надарен борец от Одринско- Тракия.  По Крумово време славният ни владетел, в знак за отмъщение , заради подло устроеното му покушение от ромеите, изселва населението от Одринска Тракия в днешна Румъния.  Между изселените е и прадядото на Българоубиеца- Василий . След смъртта на Крум, те са върнати обратно.. .....Василий става император, благодарение на физическите си данни и мутренското поведение!

Сега тук се получава една въртележка, която само  Бранислав Нушич би описал най- добре! Достойна само за неговото перо!
Василий Първи е роден в Тракия, но по силата на административна реформа, Одринско е прехвърлено в тема Македония.  Тогава!
Затова династията се нарича Македонска - идва от  тема/ област/ Македония!

Но това не е всичко.  Самият Българоубиец, както и далечният му прадядо са ...арменци Впрочем за Василий Втори , заради сините му очи и руси коси има съмнение,  че е варанг Майка му често посещавала лагера на императорските телохранители.  Била е и жена на трима императори?!

Та , географията как обърква нещата .  Изкарва един император македонец, но всъщност е тракиец А реално би трябвало да е арменец, ако се абстрахираме от подозлрението ,че може би е варанг- викинг
А по поведение най му подхожда да е грък!?

Руският президент се изказал, че Кирилицата идва от македонските земи?  Има предвид явно Девети век след Христа.  Какво е положението с тези земи? Преди Аспарух, в тези земи се настанява брат му Кубер.  Крум присъединява голяма част от земите на тема Македония към България,  защото счита населението за Българско! Затова е и административната реформа в ИРИ -разширяване на тема Македония в посока към Одрин и Константинопол
Никога, от римско време насам на тези земи не е имало Македонска държава Името Македонец е с географски, а не с етносен характер!  Няма етнос-македонски!
Красноречив пример  за това е  Българоубиецът!

Така ,че ако азбуката идва от автор от македонските земи, това  не означава ,че той е етнически македонец!
В никакъв случай !
Никой от Самуиловата династия не се определя за македонец! Има и епиграфски доказателства за това, че те, от династията,  се смятат за Българи!
В предишният постинг бе показано, че азбуката е създадена от Българи, за Българския език.
Че този Български език е най- близък до Кирило-Методиевия език!
И доказателствата за това ги дава сърбин - Вук Драшкович!
Има ли някъде паметник на този велик човек за нас! ?
В България!

Не мога да бъда съдник на руския президент.
 Явно е употребил македонски земи в географски аспект ! Защото, в исторически-македонска държава тогава няма Македонските земи тогава са били Българско владение, заселени с Българи, говорещи Български диалект!
Вук Драшкович, като вади Българския език от забвение/ прави и първата му  граматика/, за сравнителните речници използва Български/ не казва македонски/ от...Разложко!
Значи преди двеста години там няма така наречени македонци....

За да има такъв проблем сега и България има вина Тя, първа или втора призна ...Македония! След промяната, по времето на президент Желев!

Може да се вини руският президент, ако е казал, че азбуката е македонска и създадена от македонци по етнос
Ще рече от несъщестуващ народ и несъществуващ език- тогава!



Гласувай:
29


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
25.05.2017 21:57
Друже, жалък си!
цитирай
2. germantiger - ...
25.05.2017 22:04
Да обяснявам ли защо си жалък, да влизам ли в конкретика:

- ако го беше казал западняк реакцията щеше да абсолютно противоположна

- винаги очаквам това - да любиш и оправдаваш руснаци

- за разлика от теб аз мога да се изсера на меркел, ти на путин никога

Поради мъдростта и годините, не ти ли минава пшонякога през главата да замълчиш за подобни идиотии?!

Дори на мен ми минава въпреки незрелостта ми.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Не мисля така, германтигър!
25.05.2017 22:05
germantiger написа:
Друже, жалък си!


Не си вникнал явно в написаното!
Спомняш ли си случайно ,кой призна Македония по- рано-България или Русия!?
Сега по същество
Азбуката е създадена от Българи, за Български език преди всичко
Изявление от рода ,че е македонска например , е несъстоятелно, защото тогава няма такъв народ , език и държава!
Надявам се сега да разбереш написаното
цитирай
4. leonleonovpom2 - Германтигър, аз и на Меркел не съм правил никога това
25.05.2017 22:17
germantiger написа:
Да обяснявам ли защо си жалък, да влизам ли в конкретика:

- ако го беше казал западняк реакцията щеше да абсолютно противоположна

- винаги очаквам това - да любиш и оправдаваш руснаци

- за разлика от теб аз мога да се изсера на меркел, ти на путин никога

Поради мъдростта и годините, не ти ли минава пшонякога през главата да замълчиш за подобни идиотии?!

Дори на мен ми минава въпреки незрелостта ми.



И никога няма да го направя, защото само ще демонстрирам безсилие някакъв друг ефект ще има ли?Сега, аз излагам какво е положението
Ако е провокация, изпипана е
Защото няма база Няма македонски народ , език, държава- тогава И хиляда години преди това!
За какво македонско авторство може да става дума, ако подтекстът е такъв
Да, редно е Външно да реагира
Как? Кой съм аз да ги съветвам?
Но отговорът ще е приблизително този, по горе, Който е с думи прости
По- скоро ние за друго трябва да се замислим
Дали достатъчно популяризираме Българското авторство ?!
За да се появяват такива двусмислени изказвания

цитирай
5. get - - Нищо случайно не се случва под слънцето - след пиянството ... идва и изтрезвяването на един народ ... ?
26.05.2017 01:03
СВЯТИТЕЛЬ КИПРИАН, МИТРОПОЛИТ КИЕВСКИЙ И ВСЕЯ РУСИ (Биография)
Святитель Киприан, митрополит Киевский и всея Руси, по ПРОИСХОЖДЕНИЮ СЕРБ, подвизался на Афоне. Своей благочестивой жизнью и образованием он обратил на себя внимание Константинопольского Патриарха Филофея (1354 - 1355, 1362 - 1376), который в 1375 году посвятил Киприана в митрополита Киева и Литвы. На Константинопольском Соборе было постановлено, во избежание разделения русской митрополии, "быть ему по смерти святителя Алексия митрополитом всея Руси". В Москве святитель Киприан терпел многие скорби от великого князя и потому первое время жил или в Литве, или в Константинополе. Лишь в 1390 году, при великом князе Василии Димитриевиче, он был принят как Первосвятитель в Москве. Святитель Киприан заботился об исправлении Богослужебных книг. Сохранились автографы некоторых славянских переводов святителя, свидетельствующие о его большой научной работе. Своими пастырскими посланиями он утверждал веру в Церкви. Широко известна его деятельность по переводу богослужебной литературы.
Дни памяти: 27 мая (перенесение мощей), 16 сентября

Дни памяти: Святитель Киприан Московский, митрополит - Почитание РПЦ (календар)
27 мая (перенесение мощей), 16 сентября
По ПРОИСХОЖДЕНИЮ СЕРБ (ИЛИ БОЛГАРИН), подвизался на Афоне. В 1375 (1376) г. был поставлен в митрополиты всея Руси еще при жизни св. митрополита Алексия (+ 1378 г.; память 12/25 февраля). Поэтому святитель Киприан управлял сначала только юго-западной частью Русской Церкви. В 1390 г. он окончательно занял Московскую кафедру. Явился мудрым и ревностным блюстителем Церкви Божией, ее чистого учения и установлении. Особенно много заботился он об упорядочении богослужения и исправлении богослужебных книг. Сохранились автографы некоторых славянских переводов святителя. Своими пастырскими посланиями он утверждал веру в Церкви. Широко известна его деятельность по переводу богослужебной литературы. Скончался святой в 1406 г. Мощи его, обретенные в 1472 г., почивают в московском Успенском соборе под спудом.


ТРОПАРЬ СВЯТИТЕЛЯ КИПРИАНА, МИТРОПОЛИТА МОСКОВСКОГО
Иже от Бога свыше Божественною благодатию совершен/ и благими нравы украшен,/ Духом Святым просвещен,/ совершив святыню в страсе Божий,/ сподоблен бысть благодати Божественнаго Духа,/ пасый Церковь Божию Русския митрополии,/ постом вся поборая, волнение претерпе,/ гонение преминув, святаго Петра митрополита всегда себе в помощь призывая,/ и сего помощника имея,/ и того стопам последуя./ Служитель благоприятный,/ заповеди Божия соблюдая,/ Духом Божиим наставляемь,/ просвещая верныя люди учением словес твоих,/ пощением украси житие свое,/ ярем Господень измлада восприим,/ и паче всех Христа возлюби./ Того ради и архиерейским седалищем почтен,/ и, яко светозарное солнце, ОТ СЕРБСКИЯ ЗЕМЛИ П-Р-О-И-С-Ш-Е-Д,/ и по вся концы русский земли добродетелию просияв,/ светило явися мирови,/ и преставися ко Господу от сея жизни в вечный покой,/ великий архиерею Божий, Киприане митрополите,/ учителю и наставниче Русския земли,/ всегда предстоя Престолу Пресвятыя Троицы,/ моли Господа прилежно об архиереех и о всех христианех,/ да спасет тебе ради души наша.

От сайта на Руската православна църква … които още преди две години, съвсем люезно бяха уведомени, за допуснатата в техният сайт „грешка”, с невярната информация относно ПРОИЗХОДА на свети Киприян … но която те и до ден днешен – НЕ СИ НАПРАВИХА ТРУДА ДА ПРОМЕНЯТ – Защо?!
цитирай
6. mt46 - Поздрав, Лео!
26.05.2017 06:43
Според някои специалисти Путин е прав, използвайки географското понятие "земя", а не "народ" или названието "Македония"...
цитирай
7. vmir - Привет, Леон,
26.05.2017 07:03
Разбирам миролюбивите ти намерения и желанието ти за толерантност и разбирателство, но случая не е такъв. Путин не е слънчасалия бай Пенчо на празника на лятното слънцестоене, който води вечния кръчмарски спор “яйцето или кокошката e първично”. Вероятно и медиите грешат, като пренебрегват останалото и разглеждат самите думи, но опита ти да поправиш тази ограниченост е не просто ограничен, но и подвеждащ. Рода ми има сериозен корен от Одрин, заради което македонските исторически фантазьори ме приемат за баш-македонец, но това показва единствено тяхната инфантилна обърканост по отношение на държавността, функционирането и ефективността на еднонационалната държава, за каквато претендира Македония. Неслучайно България призна Македония като държава (формирането на държава е въпрос на желание), но не и като нация.

Да бъдем коректни, трябва да признаем, че разсъжденията ти за многонационалната империя не подкрепят с нищо миролюбивата тенденция в Македония, изразена от евентуалния й бъдещ премиер Заев, който бил заявил, че българи и македонци сме един народ. Но подкрепя фантазьорската тенденция, според която българите сме татари, които сме поробили македонския славянски народ, който е дал началото на почти всичко хубаво на тази земя. Същата антибългарска “теория” е изложена през 1917 или 1918 от Димитър Благоев в българското Народно Събрание, след което е разпространявана по фронтовете от болшевиките. Там Благоев отрича да е българин, самообявява се за славянин и внася “руския мирен план”, който предвижда повсеместно провеждане на местни референдуми в България за самоопределяне на всеки като българин или славянин, разграничаване на двете общности и спиране “поробването” на славяните в Македония от страна на България. Ако мислиш, че руския план не е бил привеждан в действие, жестоко се лъжеш. Георги Димитров е арестуван за разпространяването му сред войниците точно на Добро поле, където три седмици след това българската армия е разбита, а изтеглящите се войници правят радомирска
цитирай
8. vmir - продължение
26.05.2017 07:08
република и владайското въстание в съответствие с болшевишките указания.

Ти си аналитичен и добросъвестен човек и би трябвало да се досетиш за тежестта и значението на късноантичния и едновековния аспекти на проблема. Не знам защо не се отчита и друга централна подробност, (предполагам, че е вярна) – Путин бил връчил награда на Иванов за “принос към славянското обединение”. Точно така – на 24 май, по повод славянската писменост и култура, “тръгнали” от Македо-----, представлявани от настоящиот македонски президент.

Ако за теб това е миролюбие, позволи ми да отбележа, че на мен ми мирише на кръв, терор, шизофренични фантазии и дива омраза.

Хубав ден!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Гет!
26.05.2017 07:58
Знаеш мнението ми-Създаването на руската държава и на руската църква е с Българско участие По ред причини Защото и там са останали много Българи
За неразбирателството в момента ,според мен вина трябва да се търси в двете страни
Според мен правилна е била политиката на Борис Трети-С Германия, но не срещу Русия!
За Германия просто не е имал избор
А ние искаме да сме срещу рУСИЯ И ТЯ ДА НИ ОБИЧА!?
дА, С ЕС, РАЗБИРА СЕ, НО СЪС ЗАПАЗВАНЕ НА ВРЪЗКИТЕ С РУСИЯ
пУТИН Е ТРЯБВАЛО ДА ПРОДЪЛЖИ, СЛЕД КАТО Е НАПРАВИЛ ЧЕТКА НА МАКЕДОНСКИТЕ СИ ГОСТИ,ТРЯВАЛО Е ДА ПРОДЪЛЖИ. ЧЕ ТАЗИ АЗБКА Е БЪЛГАРСКА, В ЧИЙТО ПРЕДЕЛИ СА ТЕЗИ ЗЕМИ -ТОГАВА!
ДА НЕ СИ МИСЛЯТ НЕЩО ДРУГО

ХУБАВ ДЕН, ПРИЯТЕЛЮ!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
26.05.2017 08:13
mt46 написа:
Според някои специалисти Путин е прав, използвайки географското понятие "земя", а не "народ" или названието "Македония"...


Моите съболезнования , приятелю!
Връзката с майката е най- силната, която човек има в живота си
Мир на душата й!

Погледнато неутрално, думите му не противоречат на истината
Но с уточнението, че тези земи тогава са Български и там живеят Българи македонска държава хиляда години назад няма
Ако протестираме в такъв аспект, изпадаме в положение на невежи Нима не знаем, че няма македонска държава и народ-тогава?
Знаем разбира се, но болшинството по света не знае!
А Солун винаги е бил със статут на свободен град и това се поддържа във вековете Заради търговията!
Затова не е превземан от Българи А е бил град ,населен с Българи При Солунския атентат, в началото на миналия век е имал някъде около 20 БЪЛГАРСКИ гимназии! По брой ведната след София! Което ясно показва, че по население е бил вторият по- големина град по отношение на Българите!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Вмир!
26.05.2017 08:34
И ние имаме корен от тези земи-Гръцка днес Македония, но това е дълга история!
Да има такава версия, че Българите са татари, приели сръбски език?
Но тя е напълно несъстоятелна
Опровергава я ....сърбин, Вук Драшкович, който вади наяве Българския! Казва ,че той именно е Кирило-Методиевският език Съставя и първата ни граматика
Ето, в азбуката е истината-Българи ли сме или някакви други!
Погледнато географски, азбуката наистина идва от македонските земи Недоразумението идва от това, че тези думи веднага се свързват със съществуващата сега държава Македония, която тогава просто я няма Няма и македонски народ
Сложно положение
Ако намирам грешка, тя е другаде!
Защо точно за 24- ти е поканен македонския президент? Защо на тази дата? Но това е работа на дипломати, с моите скромни възможности, намирам грешката там!
Иначе дали ще плюем Путин или възхваляваме, или който и да е друг на негово място, това просто си е дърдорене, без реален ефект

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
12. vmir - Привет, Леон,
26.05.2017 12:43
Ето, че и ти (малко или много) си преминал през школата на преселническите родови несгоди. Малко или много, те социализират човека и го учат да оценява по-отговорно държавата си, правовата й система и чувствата на околните. Не са те стоварили като един съблогър от самальота на 18 години да учиш родно четмо и писмо в посолството ни в Париж и да вярваш непоколебимо, че светата истина е била в грамите на посолството, а останалото извън тях е било вражеска пропаганда.

Доколкото знам, преминал си РЕАЛНО и през школата на изследователската методика на докторантурата, от която човек научава, че видимото с малко усилие може да се различава съществено от фактическото. Което те отличава от гореспоменатия блогър, който и да има докторат, явно не му се е налагало да преодолява стандартни или допълнителни изисквания по защитата му.

Преминал си и през школата на авторското свидетелство или патента, което пък те прави различен от един мустакат блогър, на който без да му мигне окото може да се закълне, че има повече патенти от Едисон и Тесла взети заедно. Защото делото на живота му е да измине пътя от село до града, където по цял ден безгрижно е цакал карти в службата, поради което няма грам респект към добросъвестните усилия, недай Боже, към творческите такива.

И когато заради Путин или политика единия от тези иска да коли и убива, а другия одобрява участието на бременни жени в екстремни граждански сблъсъци, няма как дипломатическите „грешки” случайно или невинно да подклаждат подобни лудости. А тези двамата съвсем не са единствените психопати в блога и извън него. Не искам да имам нищо общо нито с политически шизофрении, които подстрекават екстремизъм, нито с “братска дружба“, която култивира или поощрява еничари да любят и мразят според отношението към някогашната си блажена неприкосновеност. Не обичам паразити и не се възхищавам на паразитиращи тарикати, екстремисти или психопати без морални или рационални задръжки.

Успешен ден!
цитирай
13. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
26.05.2017 13:51
Всички много добре познаваме имперската политика и манталитета на кремълското милиционерче, което винаги се опитва да ползва римската максима "разделяй и владей".
При това комплексарче, желаещо да бъде великан, всяка думичка е геополитика, съпътстваща манията му да бъде император на "третия Рим", внушена му от Ротшилдската банкерска династия, поставила го на кремълския трон. Той е също като ислямските атентатори-самоубийци, които се стремят да нанесат максимум поражения с маскимален брой невинни жертви, за да задоволят предсмъртно своята маниакалност.
Затова, моля те, не ставай адвокат на подобен изрод, защото не ти подхожда на интелекта и почтеността!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
26.05.2017 14:31
Да, историята с преселничеството на рода ни е безкрайно интересна Тя показва колко големи са като хора Българите! Как рискувайки собствения си живот , спасяват едно потънало в кръв тригодишно момиченце
И как то става истинска Българка , отгледала 12 деца....
Друго е дразнещото в случая със станалото Приказката на Путин е премерена дипломатически Спецовете им в дипломацията могат да я обосноват и защитят!
Но защо точно на 24- ти кани македонския президент? Има право, разбира се, когато иска и когото иска, да покани
Ако се говори за скандал, скандално е да се кани на тази дата Иванов Защото е намек за нещо!
А иначе другото е смехория Каква македонска държава е имало в девети век, та да се говори за македонска азбука?! Ясно е, че тази азбука е по поръчка на България и е за нея
И това пръв го заявява публично сърбин- Вук Драшкович- в "Додаток"! 1822 година
Допълвайки сравнителните речници на Екатерина Велика с пропуснатия Български!

Хубав ден ти пожелавам, Вмир!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
26.05.2017 14:44
batogo написа:
Всички много добре познаваме имперската политика и манталитета на кремълското милиционерче, което винаги се опитва да ползва римската максима "разделяй и владей".
При това комплексарче, желаещо да бъде великан, всяка думичка е геополитика, съпътстваща манията му да бъде император на "третия Рим", внушена му от Ротшилдската банкерска династия, поставила го на кремълския трон. Той е също като ислямските атентатори-самоубийци, които се стремят да нанесат максимум поражения с маскимален брой невинни жертви, за да задоволят предсмъртно своята маниакалност.
Затова, моля те, не ставай адвокат на подобен изрод, защото не ти подхожда на интелекта и почтеността!
Хубав ден, приятелю!


Да, тази среща на 24-ти май е демонстрация наистина на старото римско правило
И дразнещото е точно това!
Иначе приказката, доколкото разбирам от дипломация, е премерена Не е казал македонска азбука, македонски народ!
Аз лично съм слушал Путин да казва ,че руси и украинци са един народ, изкуствено разделен И като се замислих, украинец е късно име До преди век само, те официално са се наричали малоруси
И делението на руси е било на три-Великоруси-руснаците, белоруси и малоруси
Интересно е ,че при белорусите е съхранен българския обичай Герман, но под друго име, при румънците е като калоянис, може би защото е свързан с кал
А това ясно показва докъде са били границите ни!

Не, моля ти се приятелю, не съм адвокат на Путин

Хубав и ползотворен ден, Огняне!
цитирай
16. born - Дума дупка не прави, Иване.
26.05.2017 16:12
В този блог коментират много световно известни и велики личности, които се произнасят по всички въпроси като истински експерти, равностойни на оплюваните от тях.
"Всички много добре познаваме имперската политика и манталитета на кремълското милиционерче, което винаги се опитва да ползва римската максима "разделяй и владей"."
Но това е обяснимо, защото ние сме най-старата, най-великата, най-умната, най-талантливата... /ако трябва да добавям - и най-крадливата, най-ебливата, най-мързеливата.../ нация на планетата.
Така че до голяма степен започвам да ставам солидарен с germantiger по доста въпроси, касаещи националната ни идентичност и характеристики.
цитирай
17. krumbelosvet - Случайност е почти невероятна
26.05.2017 16:36
Случайност е почти невероятна. Путин ухажва македонците. Значи В МОМЕНТА те са му по-нужни от нас за нещо. Може би се надява да отложат приема в НАТО? Или да ги подкрепи в борбата за оцеляване, срещу албанския национализъм? Щото албанците вече са влюбени в САЩ, както ние някога в цар Александър ІІ ? Русия се бори за СОБСТВЕНОТО СИ ОЦЕЛЯВАНЕ, с примка на шията се бори, и това определя всяко нейно дйствие, жест и дума. Щото падне ли Русия, пада и Кирилицата. У нас вече е почти паднала.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!!
26.05.2017 16:57
born написа:
В този блог коментират много световно известни и велики личности, които се произнасят по всички въпроси като истински експерти, равностойни на оплюваните от тях.
"Всички много добре познаваме имперската политика и манталитета на кремълското милиционерче, което винаги се опитва да ползва римската максима "разделяй и владей"."
Но това е обяснимо, защото ние сме най-старата, най-великата, най-умната, най-талантливата... /ако трябва да добавям - и най-крадливата, най-ебливата, най-мързеливата.../ нация на планетата.
Така че до голяма степен започвам да ставам солидарен с germantiger по доста въпроси, касаещи националната ни идентичност и характеристики.


Да, така е, дума дупка не прави!
Важното е да си останем приятели
А политиката е мръсна игра, затова и отбягвам да пиша на такива теми Имам и стаж като политинформатор Щом са ме търсели, значи съм се справял!Така, че писането по такава тематика няма да ме затрудни! Но не искам!
Обикновено търся доброто, не се фиксирам на лошото

Писал съм, но не знам доколко е известно, по времето на Брежнев по силата на договор, ние всяка година икономисвахме по два милиарда долара! Плащали сме в натура? Добре Колко милиона тона домати трябва да изнесем, при цена около 20 цента ,за да компенсираме двата милиарда?
Или в по-малък план Един шеф на италиански завод ни направи услуга, безплатна, за около сто хиляди долара При заплата от 200 долара тогава, тя се равнява на двоен трудов стаж за пенсия
Специално ,за да бъдат добре малки държави като нас, не трябва да се насочват към търсене на недостатъци на големите и афиширането им А да използват тези недостатъци Както правеше Тодор Живков! Какъвто и да беше, това умееше!

Хубав ден, приятелю!!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
26.05.2017 17:32
krumbelosvet написа:
Случайност е почти невероятна. Путин ухажва македонците. Значи В МОМЕНТА те са му по-нужни от нас за нещо. Може би се надява да отложат приема в НАТО? Или да ги подкрепи в борбата за оцеляване, срещу албанския национализъм? Щото албанците вече са влюбени в САЩ, както ние някога в цар Александър ІІ ? Русия се бори за СОБСТВЕНОТО СИ ОЦЕЛЯВАНЕ, с примка на шията се бори, и това определя всяко нейно дйствие, жест и дума. Щото падне ли Русия, пада и Кирилицата. У нас вече е почти паднала.


Да, имаше по едно време движение за отмяна на кирилицата
И като гледа човек рекламите по главната, даже може да си помисли, че падането и е факт
Някои комплексирани министри и депутати, за да докажат" величието " си могат да стигнат и до там!
Ние сме трагедия в момента
Селата са обезлюдени Училищата, читалищата отдавна не функционират, закрити и продадени са
Подобно е и положението в малките градове
В гимназията, която завърших имаше минимум по четири паралелки на випуск- с по 30- 40 човека
Сега има само една, единствена Предстои закриване руснаците искат да я използват Деца имат, за разлика от нас! Но им се поставя условие обучението да е на Български- правилно А те искат на руски
Не, такова предателство към род и Родинав , като сегашното в България, не е имало от поне 650 години насам!

Хубава вечер!
цитирай
20. didanov - здравей Леоне
27.05.2017 00:22
според Ганчо Ценов азбуката ни е създадена от солунските братя именно за българите живеещи на територията на Охридската архиепископия на Първа Юстиниана. Тези земи обхващат и днешните македонски земи.
Освен това тема България е византийска военно-административна единица по време на византийската власт в България (1018-1185) Тя обхваща югозападните български земи - териториите на днешна Република Македония, Западна България, части от Северна Гърция и Южна Сърбия. Център на областта е град Скопие. поздрави
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
27.05.2017 08:24
didanov написа:
според Ганчо Ценов азбуката ни е създадена от солунските братя именно за българите живеещи на територията на Охридската архиепископия на Първа Юстиниана. Тези земи обхващат и днешните македонски земи.
Освен това тема България е византийска военно-административна единица по време на византийската власт в България (1018-1185) Тя обхваща югозападните български земи - териториите на днешна Република Македония, Западна България, части от Северна Гърция и Южна Сърбия. Център на областта е град Скопие. поздрави


Няма съмнение никакво, че азбуката е за България, защото тези земи са Български И държавността е Българска, няма друга И Самуиловата династия е Българска ,както се определя в епиграфски паметници, а и Калоян го цитира като Български крал в писмо до папата
Има и героизирана версия, за любов между сестра на Борис, мисля че Теодора и Кирил и оттам тръгнало всичко И на тази версия, развитието й продължава до Олга и и прословутото евангелие във Франция, които Петър Първи разчел!?
Нещата са правдоподобни, може и наистина да е така
Светославовия сборник в същност е Симеонов, взет с много други книги при оттеглянето му от България За щастие в нещастието, така са спасени и писанията на Черноризец Храбър, който почти сигурно е самият Симеон Псевдонимът му подсказва Може ли някой тогава да е по- храбър от владетеля - воин Симеон?!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
22. get - - Дай да не ставаме адвокати на Путин или на Кой и да е от руските държавни чиновници, за които става традиция Май ...?
27.05.2017 14:49
leonleonovpom2 написа:
Знаеш мнението ми-Създаването на руската държава и на руската църква е с Българско участие По ред причини Защото и там са останали много Българи
...
...
дА, С ЕС, РАЗБИРА СЕ, НО СЪС ЗАПАЗВАНЕ НА ВРЪЗКИТЕ С РУСИЯ
пУТИН Е ТРЯБВАЛО ДА ПРОДЪЛЖИ, СЛЕД КАТО Е НАПРАВИЛ ЧЕТКА НА МАКЕДОНСКИТЕ СИ ГОСТИ,ТРЯВАЛО Е ДА ПРОДЪЛЖИ. ЧЕ ТАЗИ АЗБКА Е БЪЛГАРСКА, В ЧИЙТО ПРЕДЕЛИ СА ТЕЗИ ЗЕМИ -ТОГАВА!
ДА НЕ СИ МИСЛЯТ НЕЩО ДРУГО

ХУБАВ ДЕН, ПРИЯТЕЛЮ!


... всяка година с повод или без повод да се гаврят с нашата историческа и национална памет - Какво имам в предвид?
- Преди две години - настъпи Апогеят на "справедливите" обвинения на руснаците за нас - като неблагодарници.
- Второ - вече от МИНАЛАТА ГОДИНА РУСНАЦИТЕ ОТКРОВЕННО СЕ ВМЕСВАТ в ВЪТРЕШНОПОЛОТИЧЕСКИТЕ БОРБИ В МАКЕДОНИЯ ... !
- Трето - продължение на тази политика с далечни цели е ПОЛИТИЧЕСКА ДЕСТАБИЛИЗАЦИЯ НА БАЛКАНИТЕ ... от които ПРЯКО ЩЕ ПОСТРАДАТ ИНТЕРЕСИТЕ ЕДИНСТВЕНО НА НАС БЪЛГАРИТЕ - ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ НА ИЗКУСТВЕНО УСТАНОВЕНАТА ОЩЕ ОТ "ОСВОБОДЕНИЕТО" НИ ГРАНИЦА!

- В тази връзка и във връзка с глупавите опровержения-пледоарии на защитниците на ПРОСТАШКАТА КАТО ПОВЕДЕНИЕ ПОЛИТИКА НА РУСИТЕ ТУК НА БАЛКАНИТЕ - КАЗВАМ!

1. Какво отношение МОЖЕ ДА ИМАТ "русите" от Руската федерация към СЛАВЯНСКАТА АЗБУКА - след като тя е създадена за "славяни" и европейци - а те поради произхода си, начело с лидера им Путин - НЕ ПОПАДАТ В НИ ЕДНА ОТ ТЕЗИ ДВЕ КАТЕГОРИИ!
- Второ - адвокатите(нашенски) и съветниците(рОсски) на президента Путин - Както винаги отново бъркат ... Защото ако "славянската азбука" е била създадена - АКО Е ВЯРНА официално утвърдената версия ... Тогава "Азбуката" НЕ ИДВА ОТ МАКЕДОНИЯ ... а от МАЛА АЗИЯ - Бивша Витиния или Пруса ... до Олимп, малоазийски?!
3. - Какво правят ... като един Вазов ще да попитам: "Що дирите вий по ПОЛЯТА БАЛКАНСКИ НЕКАНЕНИ ... ? Пропускам братя и славяни по сила на т.1 - Ако не съм прав за т.1-ва ОБОРЕТЕ МЕ!

В заключение - Хич не ме е еня ... обичат ли ме или мразят ДВЕТЕ ИМПЕРСКИ СУПЕРСИЛИ (все още към момента) Русия и USA - просто моля да се държат ПОДОБАВАЩО ЗА ВНЪЗПИТАНИ ХОРА ... И престанат С НАМЕСАТА - Както във вътрешните така и в международен план ДВУСТРАННИ С ТРЕТИ СТРАНИ ОТНОШЕНИЯ!

- И понеже "набрах енерция" - Защо да си затваряме очите ... та забравяме - Коя бе държавата, която в миналото "изобрети МАКЕДОНСКА НАЦИЯ" ... а език който наложиха с нейното спомоществувателство?

- Приятелю не злоупотребявай с уважението и симпатията ми към теб - да злоупотребя, карайки ме да си плюя на честта на БЪЛГАРСКИ ОФИЦЕР и български ПАТРИОТ - заемайки защитно-пропутинска позиция ... след поредната руска провокация!!!
- Да, Да - Да! Това се явява последната путинова "грешка" по отношение, азбука, "земя" ... и ред още подобни щуротии ... с които ни дезинформират ОТЦЕПРОДАВЦИТЕ и ПУТИНОВИ АДВОКАТИ!
- Тези глупаци не им ли идва на ум - Македония ВИНАГИ Е БИЛА "ЯБЪЛКАТА НА РАЗДОРА" - от които са почвали Войните на Балкани ... Подкрепяйки Путин в ПРОВОКАЦИЯТА МУ ... За кого и по-важното КАКВО работите ?!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
27.05.2017 16:20
В никакъв случай не одобрявам станалото
Не съм следил новините, не знам и продължението
Да, поддържам мнението ,че както произходът ни, така и азбуката, основите и идват от Фригия
Може да е героизирано, митология, но същото важи и за римляните
Впрочем и на така наречената гръцка азбука основита са оттам
Ако не е така, кой грък е автор на тази азбука?
На пръсти се броят ромейските императори- гърци Преобладават траки Даже Василий не е грък, стана дума
А някои в блога слагат знак за равенство между ромеи и гърци Ромей означава не грък, а римлянин
Приватизационният гений на гърците, както при азбуката е заработил и тук
Кирил и Методий били гърци!
Хайде, де!
Българите, в целия си исторически период като държава вземат земи, заселени с Българи! Затова, въпреки че държавата им в периоди има имперски размери, уточнява се, че в нея няма покорени народи Даже и папа Инокентий казва на Емерих, унгарския крал, който иска от него намеса, да си трае Взел е земи с Българи и толкова!
Та и Македония- Щом е в територията на България тогава, това е знак, че е с Българи заселена!
В цялата тази история около азбуката прозира друга провокация и не съм убеден, че Путин е авторът
Отказ от Кирилица?!
Да, тогава предателството ще е пълно....
Разбира се, нека да сме в ЕС, но не и като клошари в него!
Да бъдем равни, а не някаква досадна и удобна едновременно притурка

Хубав ден, приятелю!
цитирай
24. zaw12929 - Тогава в македонските земи" ...
27.05.2017 19:22
Тогава в македонските земи" 3000 СА ОБУЧЕНИ да разпространяват българската азбука и трябва да не се сърдим на Путин, а да сложим навсякъде името и БЪЛГАРСКА
Поздрав за позицията!
цитирай
25. get - - Липсата на позиция - не може да бъде ... ?
27.05.2017 20:58
zaw12929 написа:
Тогава в македонските земи" 3000 СА ОБУЧЕНИ да разпространяват българската азбука и трябва да не се сърдим на Путин, а да сложим навсякъде името и БЪЛГАРСКА
Поздрав за позицията!


... бъде "позиция"!

Чий"го дири" в този спор Главата на велико-руската държава, ще го охарактеризирам с две думи?
Този народ или "нация" НЕ НИТО СЛАВЯНСКИ А ОЩЕ ПО МАЛКО ЕВРОПЕЙСКИ!
Факта, че са узурпирали ИСТОРИЯ и ИМЕ на КИЕВСКА РУС ги прави единствено лъжци и САМОЗВАНЦИ - А НЕ СЛАВЯНИ, още по-малко ЕВРОПЕЙЦИ!!!

При генезиса на този САМООБЯВЯВАЩ СЕ ЗА СЛАВЯНИ народ участват основно угро-фини и тюрки ... ако е имало славяни ерго ЕВРОПЕЙЦИ то те са от порядъка на пренебрежимо малък брой предимно аристократи и църковници ВЪЗЛИЗАЩИ НЕ ПОВЕЧЕ от ЕДИН ДО ДВА % така че КАТО ИСТОРИКО-НАРОДНОСТЕН ГЕНЕЗИС НЯМА КАК ДА ПРИЕМЕМ велико-русите ЗА РОДСТВЕНИ НАМ!
Това че покрай покрай приемането на христянската религия СА ВЪЗПРИЕЛИ СТАРО-БЪЛГАРСКИЯТ като основа от която е създаден ЦЪРКОВНО-СЛАВЯНСКИЯТ ЕЗИК едната езикова ОБЩНОСТ НЕ МОЖЕ ДА СЕ АБСОЛЮТИЗИРА до НАРОДНОСТНА ЕДНАКВОСТ БИЛО С НАС БЪЛГАРИТЕ, било с най-геграфско близките им ЗАПАДНИ СЪСЕДИ: Белоруси и Украинци - ако това не осмислим - съдено ни е да останем в плен на доесегашните ни ПСЕВДО-НАУЧНИ ИСТОРИЧЕСКИ и ФИЛОЛОЖКИ ХИМЕРИ!
Старо-български под вида на църковно-славянски става ОБЩО НАРОДЕН за тези фино-угърски по произход хора НЕ ПО-РАНО от ЧЕТИРИНАДЕСЕТО СТОЛЕТИЕ ... а в някои райони на Московско-руската държава фино-угърските говори са били в употреба до 17-ти та дори и 18-ти векове!
За това имаме изнесени сведения-факти при Ломоносов, Ключевски, Дал и др. руски историци и езиковеди КОИТО ПРИ НУЖДА МОГА ДА ЦИТИРАМ В ПОДКРЕПА ПРАВИЛНОСТТА НА ТЕЗИТЕ СИ!

За православно-църковната "ортодоксалност" на русите за сега няма да коментирам - въпреки, че и там има твърде смущаващи факти наспроти техните твърдения: РУСКОТО ПРАВОСЛАВИЕ Е(тоест било) НАЙ-ИСТИНСК което е поредната неистина и откровена фактологична манипулац
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
27.05.2017 21:21
zaw12929 написа:
Тогава в македонските земи" 3000 СА ОБУЧЕНИ да разпространяват българската азбука и трябва да не се сърдим на Путин, а да сложим навсякъде името и БЪЛГАРСКА
Поздрав за позицията!


благодаря ти за отзива!
стремя се да съм на принципни позиции
Затова ,въпреки ,че съм противник на фили и фоби, някои русофили ме смятат за русофоб и - обратното
Истината е, че съм само Българофил!
А отношението към Русия е продиктумано от това, че благодарение на нея я има държавата ни
И дядо ми е дошъл с армията й Много са го разпитвали, да каже нещо за Русия
След дълго, тежко мълчание, казвал само няколко думи:
- В Русия бях и там учех!
Много съм умувал върху тях! защо само тези думи!
Според мен, изразявал е съжаление, че не е завършил военното училище Разочарован от разминаването на очаквания и действителност Стигнал и до смъртна присъда, прабаба ми с малки деца един куп, да чака с каруца, за да му прибере трупа
Скъсал с политиката, бил е народен представител и почнал нов живот, без нея Последван от по- голямата част от рода
Или пък Захари Стоянов, унищожил записките му!?
Не уважаваме хората с истински заслуги!

А азбуката, права си, Българска е и като такава трябва да се нарича!

Хубава вечер ти пожелавам!

цитирай
27. krumbelosvet - Чувства
28.05.2017 16:32
Има стар виц за Малкия Иванчо. Той каквото и да гледа, все за едно и също си мислел. И много колеги блогери са така, може би и аз, донякъде...
Не разбра тоя Путин, че трябва да си трае. Само гневи добрите хора.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
28.05.2017 19:58
krumbelosvet написа:
Има стар виц за Малкия Иванчо. Той каквото и да гледа, все за едно и също си мислел. И много колеги блогери са така, може би и аз, донякъде...
Не разбра тоя Путин, че трябва да си трае. Само гневи добрите хора.


Май добре е и аз вече да си трая!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134179
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031