Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2017 17:31 - ТОРМОЗЪТ
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3824 Коментари: 18 Гласове:
29

Последна промяна: 18.09.2017 08:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да, повод за размисъл е практикувания често тук тормоз!
Един мой постинг ,от първите,  беше последван от злобен  коментар.  Наблегна на грешките.  Прегледах го- запетайки, точки, разместени или съседни букви , резултат от бързането  при  печатане...

Прегледах негови постинги
Изумях, бяха от по няколко реда, съвети към другите, написани високопарно, надменно и поучително! И в тези няколко реда намерих грешки, премного за обема им?
Учтиво му написах на лични, че няма право да изисква от другите това, на което той  самият не е способен!
Междувременно се появи и втори ,аналогичен коментар.  Историята се повтори.
И двамата автори в последствие изчезнаха. Не съм ги и търсил.
 Но те, които се хранят със злоба към другите, времето явно само ги отми!
Само ще допълня, че подобен тормоз не е демократичен и изобщо не фигурира в европейските ценности, за сведение на някои "демократи"! ТУК!
Ако постингът ми е филологичен, свързан тясно с правописа, подобна  злобна препоръка има място, но написана интелигентно, не засягаща по никакъв варварски начин  човека,  към когото е адресирана
Тя повече подхожда на папуас или маор, въпреки ,че и те  сега съществено се различават от предишните им описания !

Насочих се към думата тормоз!  Звучеше ми прекалено познато.

Ами да, на френски е tourmenter/ турманте/- измъчвам, изтезавам . Турмантьор пък е палач- висша форма на изтезание, тормоз!
На италиански приликата с нашия тормоз е явна -TORMENTO/ торменто/ и респективно прилагателното е торментозо Приликата с Българския е очевадна

Майката на френски и италиански е "мъртвият" латински език!
Да погледнем как е тормоз там?
Очаквано--TORMENTUM/ торментум/

Ясна ми е технологията на работа на етимолозите ни!
Поглеждам в Българския тълковен речник, какво пише за тормоз ? Много съм любопитен!
Очакванията ми се оправдават
Думата идва от руския , а в него- от гръцкия?! Руският, който е старобългарски?!

Тормоз, доколкото знам от уличния гръцки е пареноклис.  Не твърдя ,че го владея като филолог . Даже изобщо не го владея. За езика става дума!
Но нещо друго ме смущава!
В правописа   на торментум на латински няма и намек,  думата да идва от гръцкия!
Има и нещо друго.
Когато Русия се развива като държава и заема водещо място в Европа- след Петър Първи, гръцкият изобщо не е на мода.  На мода е френският, в императорският двор говорят и пишат на френски!  В Руският двор!  
В пруският нещата също стоят така!
Тъй, че ако тормоз при нас наистина идва от руския, което е безкрайно съмнително, то в него идва от френския!
А във френския идва от латинския!  В латинския пък няма никакви указания думата да е гръцка?....
Но пък в него има хиляди думи, еднакви с Българския

Повод за размисъл!



Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Каква е технологията на етимоло...
13.09.2017 17:48
Каква е технологията на етимолозите ни ли?
Ами търсят думата в руския първо Ако я има, обявяват я зя руска И накрая стигат до гръцкия
Ако я няма в руския- търсят я в съседни езици-румънски, турски, сръбски Ако я има там- тяхна е!
Не проумявам само как боза не са я обявили за албанска дума? На албански е бозе!
Много примери има подабни, да не ги припомням!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Мигрирал папуас е излязъл от нел...
13.09.2017 20:01
Мигрирал папуас е излязъл от нелегалност и е маркирал присъствието си!
В Татар Пазарджик!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Правилно е да не се редят хората на ...
13.09.2017 20:03
Правилно е да не се редят хората на опашки тук!
Иначе щеше да има 10 000/ десет хиляди / читатели досега!
Нека се редят при стахановците!
На тях им плащат за бройки!
цитирай
4. born - Съгласен съм с написаното !
13.09.2017 23:38
Със само една забележка - относно Пиер . Отдавам го на някакво недоразумение. Познавам човека лично - безкрайно позитивен е. Като теб ! Поздрави.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
13.09.2017 23:47
born написа:
Със само една забележка - относно Пиер . Отдавам го на някакво недоразумение. Познавам човека лично - безкрайно позитивен е. Като теб ! Поздрави.


благодаря ти за отзива!
все пак, това се случи преди 5 - 6 години! Не, не става дума за Петър Даскалов, друг беше възможно е нещо да бъркам в името

Лека нощ!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Със само една забележка - относно ...
14.09.2017 09:02
born написа:
Със само една забележка - относно Пиер . Отдавам го на някакво недоразумение. Познавам човека лично - безкрайно позитивен е. Като теб ! Поздрави.

Подкрепям изцяло Борн!
Петър Вълев е адски добър и почтен блогър.
И прекрасен приятел.
Чу
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Чу!
14.09.2017 09:17
4udovi6teto написа:
born написа:
Със само една забележка - относно Пиер . Отдавам го на някакво недоразумение. Познавам човека лично - безкрайно позитивен е. Като теб ! Поздрави.

Подкрепям изцяло Борн!
Петър Вълев е адски добър и почтен блогър.
И прекрасен приятел.
Чу


Аз също споделям мнението за Петър Вълев- Пиер

Но смятам ,че говорим за различни хора
Пи ер на квадрат не е Петър Вълев!
Даже порових из блога Имало е действително такъв човек, но блогът му го няма
Но той, според мен, не е бил Петър Вълев В него имаше агресивност в стила му, каквато при Пиер липсва Все пак, той не обиждаше вулгарно, поведението му беше в рамките на допустимото, само се заяждаше дребнаво!

Хубав ден, Чу!
цитирай
8. xubavka - Здравейте, Лео,
14.09.2017 11:25
1. За постинга - засегнали сте тема, която е актуална за тази платформа, дано blog не се превърне в средство за тормоз, не е приятно да четеш творби, да искаш да разбереш даден автор и да си отвличаш вниманието с неприятни коментари. Вярвам и се надявам, че повечето от потребителите правят разлика между видовете тормоз, и някои понятия като градивна критика например. И когато едно нещо се чете и се харесва си личи, вярвам, че повечето автори са тук, за да допринесат с нещо хубаво за света и за blog
2. За асоциацията в постинга, която подвежда с името на уважавания от мен инж. Петър Вълев - искам да се присъединя към коментарите на Валери и Стефан - чичо Петър, аз така го наричам, е прекрасен и достоен човек, прекрасен баща и благодаря на Бог, че го познавам.
Поздрави!
Таня Чардакова
цитирай
9. leonleonovpom2 - Искам да разсея недоразумениет...
14.09.2017 11:37
Искам да разсея недоразумението
С Петър Вълев- Пиер, имаме прекрасни отношения
Пи ер на квадрат не е измислен
Но и понятие си нямам, кой е
Да допуснем, че е Пиер?!
Това не променя нищо в отношението ми към него!
Не сме се познавали и толкова
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
14.09.2017 11:46
xubavka написа:
1. За постинга - засегнали сте тема, която е актуална за тази платформа, дано blog не се превърне в средство за тормоз, не е приятно да четеш творби, да искаш да разбереш даден автор и да си отвличаш вниманието с неприятни коментари. Вярвам и се надявам, че повечето от потребителите правят разлика между видовете тормоз, и някои понятия като градивна критика например. И когато едно нещо се чете и се харесва си личи, вярвам, че повечето автори са тук, за да допринесат с нещо хубаво за света и за blog
2. За асоциацията в постинга, която подвежда с името на уважавания от мен инж. Петър Вълев - искам да се присъединя към коментарите на Валери и Стефан - чичо Петър, аз така го наричам, е прекрасен и достоен човек, прекрасен баща и благодаря на Бог, че го познавам.
Поздрави!
Таня Чардакова


Разминаха се коментарите ни!
Да, различни неща са градивната критика и злобната, унищожителна!
Да критикуваш е лесна работа, но да го правиш както трябва иска и майсторлък!

Пиер уважавам изключително много
Подобно отношение, като на Пи ер на квадрат е просто несъвместимо с него!
Не знам кой е реално цитирания в постинга
Може би ме е впечатлил с това, че беше един от първите критикари Следващите го задминаха и то много
Но дори и да е Пиер, това не променя нищо
Просто не сме се познавали и толкова!
Но съм сигурен, ме не е!

Хубав ден!
цитирай
11. xubavka - 1. За постинга - засегнали сте тема, ...
14.09.2017 12:20
leonleonovpom2 написа:
xubavka написа:
1. За постинга - засегнали сте тема, която е актуална за тази платформа, дано blog не се превърне в средство за тормоз, не е приятно да четеш творби, да искаш да разбереш даден автор и да си отвличаш вниманието с неприятни коментари. Вярвам и се надявам, че повечето от потребителите правят разлика между видовете тормоз, и някои понятия като градивна критика например. И когато едно нещо се чете и се харесва си личи, вярвам, че повечето автори са тук, за да допринесат с нещо хубаво за света и за blog
2. За асоциацията в постинга, която подвежда с името на уважавания от мен инж. Петър Вълев - искам да се присъединя към коментарите на Валери и Стефан - чичо Петър, аз така го наричам, е прекрасен и достоен човек, прекрасен баща и благодаря на Бог, че го познавам.
Поздрави!
Таня Чардакова


Разминаха се коментарите ни!
Да, различни неща са градивната критика и злобната, унищожителна!
Да критикуваш е лесна работа, но да го правиш както трябва иска и майсторлък!

Пиер уважавам изключително много
Подобно отношение, като на Пи ер на квадрат е просто несъвместимо с него!
Не знам кой е реално цитирания в постинга
Може би ме е впечатлил с това, че беше един от първите критикари Следващите го задминаха и то много
Но дори и да е Пиер, това не променя нищо
Просто не сме се познавали и толкова!
Но съм сигурен, ме не е!

Хубав ден!


Благодаря Ви за достойната позиция, ще ми се наистина да четем спокойно публикациите и нека тези, които умеят да боравят с похватите на критиката, да оставят на четящите и подрастващи потребители пример за отношение към текстовете, темите, произведенията, и преди всичко здрав разум. Ще ми се същите тези подрастващи да могат, когато се върнат назад, да се учат, да правят анализи, изводи, да са полезни на Родината и на себе си.
Точно за това харесвам темите Ви, Лео! Честит Кръстовден, и мир на всички!
Таня
цитирай
12. nedovolen - Тормоза
14.09.2017 15:28
е вид зло. Всяко зло за добро - казал народа. Злото е нереализирано добро. С него не бива да се спори и критикува, а се приеме без агресия, овладее и то ще се обърне към източника. По друг начин казано, злото е бумеранг - винаги се връща, може и след поколения. Така че, кой път е правилния.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
14.09.2017 20:42
Честит Кръстов ден и на тебе - живот и здраве ти пожелавам!

Критиката за някои е лесно нещо? Критикуват всичко и всеки и Господ дори? Това са така наречените критикари ползата от тяхната критика е с отрицателен знак!
Докато истинските критици са съвсем различни. Съчетават знания и умения!
Ценната критика е добронамерената, целяща наистина да поправя, а не да смазва!

Благодаря ти искрено за хубавите думи! Те са най- голямата ми награда за вложените усилия и време!

Хубави дни ти пожелавам, Таня!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Недоволен
14.09.2017 20:59
nedovolen написа:
е вид зло. Всяко зло за добро - казал народа. Злото е нереализирано добро. С него не бива да се спори и критикува, а се приеме без агресия, овладее и то ще се обърне към източника. По друг начин казано, злото е бумеранг - винаги се връща, може и след поколения. Така че, кой път е правилния.


Така е, прав си!
Така и коментирах един, ,който непредизвикано лично сипеше прокоби по мой адрес Че те като бумеранг се връщат при автора!
И за какво бяха? Че мисля неправилно, не като него? Без дори да съм водил диалог с него!? Аз не съм член на някаква тоталитарна партия и нищо не ме задължава да мисля и говоря така

Да оставим такива да вилнеят безнаказано?!
А не е ли по -добро решение в такъв случай, да им освободим изцяло терена?!
Да вилнеят до насита, както умеят и да се самоизядат!

Както ми отговори учителят ми по химия на въпроса , защо напусна политиката?
- Как ме виждаш Иване, редом с Данчо Ментата?

Хубава вечер!
цитирай
15. bezistena - Тест за интелектуална адекватност ...
16.09.2017 03:25
Тест за интелектуална адекватност за Българи с IQ > 70 ,който поставяме чрез Свещеният шифър:

Думата,понятието,действието и състоянието тормоз дефинират измъчване, потискане,
умишлено причиняване на силна физическа и/или психическа болка на някого чрез повтаряеми действия от страна на някой друг, който е физически, социално, икономически или по друг начин по-силен или надпоставен, и който по този начин злоупотребява със своята позиция.

Във всички наши повече от 900 статии ние разкриваме перманентният геноцид връз Българите от заговорниците срещу Българите,от който геноцид основна и съставна част е точно тормозът.

Ще разсекретим сакламната етимология на тормоза в посочените от автора на поста езици,за да открием конкретните характеристики на тормозениет във всички тия държави.

ТОРМОЗ=Матара и Иза

Сакралната етимология на думата категорично указва кои са обектите на тормоза – Българските Богове Демиурзи Великата Богиня Майка Диана и Господ Бог Отец Исус,или по–точно Техните феноменни генетични потомци,които са Българите

ТОРМОЗ върху потомците на=върху потомците на Матара и Иза

Справката във френския език ни посочва кои са тия Божии потомци,подложени на геноциден тормоз:

tourmenter=Друиди на Мария –
жреческата каста на Мария Магдалена и техните потомци

Италианският език категорично ясно сочи същото:

TORMENTO=Матара Диана

Абсолютно същото доказва и "майката на френския и италианския езици" – мъртвият латински език!

TORMENTUM=Диана Мат Мария

А ето и кои са майките и бащите или авторите на "мъртвия" латински език!

МЪРТЪВ ЛАТИНСКИ ЕЗИК=ЕЗИК на Кан (Жреци) от Дуло на Богиня Матара и Иса –
мъртъв бил прекрасният Бълтгарски жречески лингва трезор за съхранение на сакрална Българска информация!

Бил мъртъв език,а!

Във всички наши документи доказваме,че Българите от рода на Исус са били подложени на голям тормоз ,сиреч геноцид,постоянно от юдео – византийцците и фанариотите,които са основните душмани на Българите!Да проверим кои са били измъчвани най– много от гърчолята,които са данайо=юдеите!

ПАРЕНОКЛИС=Болкари на Иса

Нашите предци Българи,феноменните свръхинтелигентни Божествени жреци,носители на културата и цивилизацията на всички народи по света,са били постоянно тормозении геноцидирани от юдео – византийците,които си приписват и всички цивилизационни културни достижения на Българите на себе си!
Жална им майка скоро на гърците на предстоящите процеси от Съдния Ден,който ще проведат Организаторите и Титулярите му – Българските Богове Демиурзи!

СЪДНИЯ ДЕН на=ДЕН на Иса и Диана

Поздрави,Адаш,за синергитичното участие,и оставете отровата на официалната опростачена първосигнална травиална десакрализиратна етимология и почвайте да се упражнявате в Свещения шифър,че ще ви трябва жизненоважно и фатално,пък няма много време!

Документите за това,които ви демонстрирахме за пореден път,са безапелационно категорични и разбираеми като 2 + 2=4 за всички Българи с IQ>70,а твоята аудитория е далече над това критично ниво,с изключение на изявените анти – български отрепки в блога


цитирай
16. bezistena - И още сакрални етимоложки докум...
16.09.2017 04:52
И още сакрални етимоложки документи от другите езици,указващи еднозначно,кои са потърпевшите от геноцидния тормоз!

Schikane (нем)=Kan Eschi=Кан Еши=Кан (Жреци) на Ешуа

Acoso (исп)=Кан (Жреци) на Иса

Bullying (англ)=Булги –
един от най–разпостранените етноними на Българите

Persekutadas (есперанто)=Богиня Диана и Исус от Тракия

ZAKLATAS (унг)=Кан (Жреци) от Дуло на Исуз

Penindasan (бахаса,индонезия)=Богиня Диана и Иса

Znеcanie siе (пол)=Кан (Жреци) на Ешуз

Kiusaaminen (фин)=Кан (Жреци) на Иса и Ма (Богинята Майка )

teistering (бурски)=Диана и Иса от Трагия

КВОЙ ЗОИИ (виетн)=Кан (Жреци) на Бог Иза

shevitsroeba (груз)=Братя от Бог Исус

ahistamine (естон)=Хан (Кан,Жреци) на Иса и Ма (Майка) Диана

kherasmant (идиш)=Кан (Жреци) на Иса и Матара –

и да турим точката дотука на тия документи,от които стана ясно като 1 + 1=2,че тази страдалческа категорийна дума е съставена на всички езици от потърпевшите от геноцида Български жреци и техните потомци по точните и ясни като 2 +2=4 правила на Свещеният шифър!

Всички разпечатки на тази категорийна дума доказват категорично,че те са съставени от потърпевшите от перманентният глобален геноциден тормоз на преследващите ги заговорници срещу Българите Български жреци,които са съставителите на всички до един човешки езици на Земята!

Затова да се преклоним пред Българските Богове и пред великомъченическите ни феноменни Предци,съхранили при свръхекстремални условия за хилядолетия Божия свещен ген, Българския род и тази сакрална родова информация!

Поклон,Богове наши и Предци наши,всички които сега до един сте реални и рационални действещи свръестествени светии,управляващи всички процеси в света и държащи съдбата и живота на всички ни в ръцете си!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Адаш!
16.09.2017 11:10
Чудесен коментар 15!
На Българските етимолози е явно наложена тази линия
Да изкарват типично Български думи, каго сирене и кашкавал например, като йогурт-чуждици
По тази причина гърците спечелиха правата над сиренето, но купуват с тонове оригинално, Българско сирене!? А името идва от сирище, съсирвам!
Същата идиотия ще се повтори с един от най-Българските продукти-кашкавалът
да, глас в пустиня е моят! Привлича само комплексари и злобари!

Много лесно доказуемо е Адаш, че Българите са римляни и обратно
Ами с Еней!
Еньо, Еньовден!
Самият Приам е с Българско оригинално име-Подарк-Повечето му синове-Милий, Хромий-също
Наследниците на Еней са основали Рим, а от друга страна излиза ,че Еней, фригиецът е Българин!
Впрочем, още великият цар Гордий ,на фригите е посочен от възрожденци ,за първи Български цар!
Ами името му-Горд, Има го и в Рим- Императорите-Гордиан
Тълкуване на Български етимолози-горд била руска дума, оттам дошла в Българския
Уважавам истинското в руския ! А той е нашият ,съхранен стар език
Такива етимолози да ползват дипломите си за други цели!
И накрая, преславния цар Калоян
В отговор на папата до него се казва, че той ,папата е проверил в архивите, наистина Калоян произхожда от стар Римски род
Значи римляни ,Българи ,според отговора на папата и според предшестващото писмо на Калоян излиза ,че са Българи, че са едно

Смятах, да го обединя това в постинг, но ако ти решиш ,че може да се ползва адаш, давам ти пълно право да го направиш!

Хубав ден, Адаш!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Чудесен е и следващият коментар, Адаш!
16.09.2017 11:16
Аз търся общото между латински и Български, без да твърдя, че е дошло в Българския от латинския
Общ произход имат!

Желая ти успех, Адаш!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133841
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031