Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2017 21:08 - Несресани мисли
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4210 Коментари: 20 Гласове:
39

Последна промяна: 25.10.2017 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В последно време съм обект на  атака от отрицателна енергия.  Вероятно излъчвам положителна, затова я привличам!
За сведение на някои, които се пишат за големи специалисти, благодарение на усилията ми, в музея са  постъпили:
печат на Борис Първи- на КИРИЛИЦА/ ,като архонт Михаил, базис / основа/  на статуя на Дионис от времето на Реметалк-цар на Сапейското Тракийско царство! Професор Карайотов разчете надписа и установи връзките-роднински между Реметалк, Реоскопур и Котис!
Постъпвали са в музея изключително редки монети на Анхиало, Аполония, Деултум и Месамбрия!
Имам многобройни грамоти като дарител на музея!! В Несебър има сбирка на моето име!
Иманяр никота не съм бил и този занаят ми е чужд!!!
Имам издадена книга и десетки статии, за моя сметка! Никой не ме е финансирал и с една стотинка, дори символично!` В замяна съм цитиран!
Толкова по тази тема!

Относно Кирилицата!
Може би малцина знаят, но съм работил в особено направление . Приложение на науката в практиката! Защото тези ,които се занимават само  с наука, обикновено са боси в практиката ! И обратното също е вярно!

Така ,че и мен  също ме блазни идеята, че Кирилицата е открадната Коптска азбука!? Но от приемането на тази идея почват неразбориите!
Да сме на ясно, сигурен съм ,че Кирилицата не е правена на чисто!  Ползвано е наличното до момента!  Това е по правилата на всяка наука!
Да допуснем, че е взета коптската азбука!
Кой може да докаже, че това е едно към едно?  И защо нея? Каква е връзката ни с коптите?Това изисква доказване....
Това са първите християни в Египет!
Как ще се докаже, че те са Българи, дори и да са такива? Как ще се обясни ,че Борис въвежда официално християнството?  Осем века по- късно? И защо? Нали Българите са християни!?
Има и нещо друго! Кирил и Методий са ГО постигнали и то е НАЙ -  ВАЖНОТО, РАВНОПОСТАВЕНОСТ на азбуката ни  с останалите три признати!
Това е най- важното, не откъде идва азбуката!!!!!!!!!!!!!
Отказването от делото им, означава анулиране на признанието?!  И всичко отначало Доказване на коптската азбука ,че е Българска едно към едно, не по внушение!
Принципното положение в такива случаи е , да не се гони сокол в небето, след като няма ясни индикации, че може да бъде хванат

Ако има, тогава ДА!



Гласувай:
40


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Нормално
25.10.2017 22:02
Трябва да се гордеете, че сте обект на внимание от Господарите на мрежите и др. масмедии. Не се връзвайте на тролите. Те това искат - да ви отровят духа и да заглушат словото НЕСЪЗВУЧНО с тяхното.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Благодаря ти , приятелю!
25.10.2017 22:15
krumbelosvet написа:
Трябва да се гордеете, че сте обект на внимание от Господарите на мрежите и др. масмедии. Не се връзвайте на тролите. Те това искат - да ви отровят духа и да заглушат словото НЕСЪЗВУЧНО с тяхното.


Може да се каже, че отмина времето, когато се ядосвах! Вече само ме забавляват и се забавлявам с тях, щом се появят на хоризонта ми!
Защото съм наясно с тях! В друга категория са...
Но все пак съм длъжен да отговоря на дезинформацията!

Благодаря ти още везнъж!

Хубава вечер, Красимире!
цитирай
3. nedovolen - Един приятел казва - ЕГН-то ни е т...
26.10.2017 11:24
Един приятел казва - ЕГН-то ни е такова, че няма за кога и защо да се ядосваме :)))
Не съм историк и аналитик, за да влизам в научни и практични спорове. Правило едно - не критикувам и споря.
Относно "атака от отрицателна енергия". Стъклена чаша вода, поставена на нощното шкафче, поема отрицателната енергия. Сутринта се изхвърля в мивката, измива се и се зарежда пак. Хубаво е по всички стаи. Десетина конски кестена под възглавницата или спалнята вършат същата работа. С отрицателните енергии и мрежата на Хартман може да се справи всеки радиестезист.
Честит Димитровден и не само на именниците!
цитирай
4. iliyanv - Пичат на Борис Първи като Михаил...
26.10.2017 14:50
Мухахаха! Как позна, че е на Борис, след като е на Мишо? Че и на "кирилица".
цитирай
5. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
26.10.2017 15:15
nedovolen написа:
Един приятел казва - ЕГН-то ни е такова, че няма за кога и защо да се ядосваме :)))
Не съм историк и аналитик, за да влизам в научни и практични спорове. Правило едно - не критикувам и споря.
Относно "атака от отрицателна енергия". Стъклена чаша вода, поставена на нощното шкафче, поема отрицателната енергия. Сутринта се изхвърля в мивката, измива се и се зарежда пак. Хубаво е по всички стаи. Десетина конски кестена под възглавницата или спалнята вършат същата работа. С отрицателните енергии и мрежата на Хартман може да се справи всеки радиестезист.
Честит Димитровден и не само на именниците!


Прав си, така е!
Да, за конските кестени знам, за чашата с вода е новост за мен!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Мухахаха! Как позна, че е на Борис, ...
26.10.2017 15:18
iliyanv написа:
Мухахаха! Как позна, че е на Борис, след като е на Мишо? Че и на "кирилица".


Виж книгата на Иван Йорданов/ професор/ за българските печати
Михаил Архонт не е ромейският василевс
Но ти си по-знаещ и от Иван Йорданов Между впрочем, аз се съмнявах, Карайотов прати снимка и той го потвърди
Но ти си тежък случай, май правилно те бяха захапали Нищо, но голямо!
Повече подобни коментари ще трия!
цитирай
7. merlin68 - Напълно съм съгласен с теб! Идеята ...
26.10.2017 19:24
Напълно съм съгласен с теб! Идеята за една много по-древна азбука е блазнеща, но доказването е съвсем друго нещо. И, да Кирил сигурно е ползвал предишен опит, може би дори цяла по-стара азбука, но това не омаловажава приносът му, защото тази азбука явно е била забравена по една или друга причина.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави, Мерлин!
26.10.2017 20:10
merlin68 написа:
Напълно съм съгласен с теб! Идеята за една много по-древна азбука е блазнеща, но доказването е съвсем друго нещо. И, да Кирил сигурно е ползвал предишен опит, може би дори цяла по-стара азбука, но това не омаловажава приносът му, защото тази азбука явно е била забравена по една или друга причина.


Основната им заслуга е признаването на азбуката за равнопоставена с останалите признати!
Все пак тази азбука е нагодане към специфичните звуци в езика ни, които липсват в гръцкия, така наречените шипящи съгласни, самостоятелна буква за "Б" И ясно е казал авторът на " О писменех", че божествена е сирийската азбука, арамейската, на Христос, всички останали-еврейска, гръцка, латинска и новата - Българска произлизат от нея! Но Българите имат това преимущество, че знаят автора на азбуката си!

Посочено е ,че Българската произлиза от сирийската или финикийската азбука! Тя е майката на азбуките! Но децата и имат право на съществуване и то самостоятелно! Още тогава е казано и признато, че азбуката ни има предшественик! Но за съжаление, това, с което сме разполагари, не е било признато!
А то е ,след като я имаме, най-важното!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Все пак ще ти отговоря!
26.10.2017 20:19
iliyanv написа:
Мухахаха! Как позна, че е на Борис, след като е на Мишо? Че и на "кирилица".


В надписа" Михаил архонт" не видях нищо ,което да го оприличи на гръцки , а не на Българска кирилица Да, архонт е гръцка дума и е равностойна на цар Така, че спокойно това ,което съм видял е на кирилица! Няма буква в него ,която да е гръцка и да липсва в нашата азбука! " I " и " N " ги е имало, отпаднали са по- късно!
цитирай
10. bezistena - "И ясно е казал авторът на &...
27.10.2017 22:54
"И ясно е казал авторът на " О писменех", че божествена е сирийската азбука, арамейската, на Христос, всички останали-еврейска, гръцка, латинска и новата - Българска произлизат от нея! Но Българите имат това преимущество, че знаят автора на азбуката си!
Посочено е ,че Българската произлиза от сирийската или финикийската азбука! Тя е майката на азбуките! "

Адаш, от много време ви учиме да четете кодираните документи с помощта на Свещения шифър и извличате и филтрирате херметичната инфопмация или да пречествате манипулираната – опъвате се и не щете да пиете от Живата вода и се тровите с официалните отровени изворови "научни" води и виж до какви абсолтно погрешни и неверни изводи стигате всички !
Прочитате правия текст на съобщението "... сирийската азбука е Божествената и от нея произлизат всички азбуки" – неглежирате задължителния информационене постулат от древността, че всичката важна информация задължително е зашифрована, и хващате вяра на правия текст и вървите по абсолютно погрешни дири и изводи и не стигате до никъде!

Никакви сирийци не са измисляли първичната азбука!
Ето кои са тия лингва майстори на сирийската азбука:

СИИРЙСКА АЗБУКА=АЗБУКА на Кан (Жреци) и Саре на Иса

СИИРЙСКА АЗБУКА от=от Кан (Жреци) и Заре на Бок Исуз

Тия Канове/Жреци и Царе и лингва майстори са твоите и моите пресвяти и премъдри Посветени феноменни Предци, които на базата на Свещения Български Сътворенчески език и Българска Божествена писменост, са съставили всички езици и писмености на всички до един народи – който факт ви доказваме със стотици наши статии и безброй хиляди документи, както ви доказваме безапелационно, че Исус – Господ Бог Демиургът, е Българин и всички човешки цивилизации са изградени от Българите – вие гласувате за нашите постове пък ходите да правите метани на официалните учени – фалшификатори и да пиете от гноясалите им отровени извори и си пълните и чукате главите в лъжите им!

ФИНИКИЙСКА АЗБУКА=АЗБУКА на Кан (Жреци) на Бок Иса
цитирай
11. bezistena - Ето още автентични документи, че ...
27.10.2017 23:17
Ето още автентични документи, че Българите сме съставили всички до една азбуки!

АЗБУКА от=от БУК АЗА=от Бок Иза

КОПТСКА АЗБУКА=АЗБУКА от Кан (Жреци) на Бокиня Диана и Иса

ЛАТИНСКА АЗБУКА=АЗБУКА от Кан (Жреци) от Дуло на Иса

ГРЪЦКА АЗБУКА=ГРЪТСКА АЗБУКА=от Кан (Жреци) на Бог Исуз от Трагия

И въобще всички азбуки, писмености и езици са съставени от нашите Предци –
феноменни жреци!
Ето пак авторските им дипломи и документи:

ВСИЧКИ АЗБУКИ са от=ВСИТШКИ АЗБУКИ са от=АЗБУКИ от Кан (Жреци) на Богиня Диана и Исуш

ПИСМЕНОСТИ от=от Исус и Богиня Мат (Богинята Майка)

ЕЗИЦИ от=ЕЗИТСИ от=от Диана и Исуз –
от Чието име и в Чиито отряди на Дионисус нашите Предци са ходили на цивилизационните походи по целия свят да сеят Божието феноменно – генетично семе и Божествета култура и цивилизации сред всички безкултурни нисши племена по света!

ЕЗИЦИ от=ЕЗИТСИ от=от Диана и Исуз=от Дионисуз

Адаш, излизайте вече от фалшивите безизходни научни коловози и не робувайте на фалшивите академични парадигми и внушения, а пречистете и преосветете огромната онаследена ваша наследствена и придобита лична информация – каквато ти имаш в преизобилие, и се качете на на последното висше ниво на познанието – Божието, в което Те ни просвещават в блога ни, иначе напразни са ви усилията!

Хвала ти за нумизматичните ти достижения!

НУМИЗМАТИКА наука от=наука от Кан (Жреци) на Иза и Диана МаМа (Мария Магдалена)

И не обръщай внимание на хулителите ти и на и анти – българите в блога и навсякъде – скоро ще ти лазят в краката и ще ти целуват ръцете за милост!
цитирай
12. bezistena - И относно съвета на посветения n...
27.10.2017 23:32
И относно съвета на посветения nedovolen за
"Стъклена чаша вода, поставена на нощното шкафче, поема отрицателната енергия. Сутринта се изхвърля в мивката, измива се и се зарежда пак. Хубаво е по всички стаи. Десетина конски кестена под възглавницата или спалнята вършат същата работа. С отрицателните енергии и мрежата на Хартман може да се справи всеки радиестезист."

Чашата с вода, кестените и мрежата на Хартман вършат работа само ако ги преосвети човек по долните словесни молитвени мантри и познае в тях Българските Богове и техните феноменни жречески потомци,които поемат енергийните пречистващи операции :

ЧАША ВОДА=АЧАШ ВО ДА=Ечуш и Богиня Диана=Ешуш и Богиня Диана
– още за Чашата с кръвта на Исус или за Свещения граал в нашия блог с парола н атърсачката "безистена и Свещения граал"

СВЕЩЕНИЯ ГРААЛ=СВЕШТЕНИЯ ГРААЛ=Диана и Исуш Баалгарина

КЕСТЕНИ=Кан (Жреци) на Иса и Диана

МРЕЖА НА ХАРТМАН=на Хан (Кан, Жреци) на Ежуа и Матара Мария

Без тия лингва – операции файдата е никаква!

Продължаваме нататък, Адаш!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Адаш!
27.10.2017 23:58
Имаш право за забележката ,пропускът е мой, в книгата е казано ,че сирийската азбука е свещена ,тя е азбуката на Христос!
Всички ползват тази азбука, азбуката на Христос!
Благодаря ти и за напътствията за чащата с вода ,за кестените също!
Пожелавам успех в благородното ти дело!
Винаги си добре дошъл в блога- и за похвала , и за критика! Такава критика приемам, защото наистина я заслужавам!

Лека нощ, Адаш!!

цитирай
14. bezistena - Защото нашата критика е с Любов, тя е ...
28.10.2017 14:07
Защото нашата критика е с Любов, тя е животопораждаща и градяща, Адаш!
Още няколко документа по прекрасната ти подложна тема:

АРАМЕЙСКА АЗБУКА=АЗБУКА на Кан (Жреци) на Иса и Мария

АРАМЕЙСКА АЗБУКА от=от Кан (Жреци) на Бок Исуз и Мария

АЗБУКА НА ХРИСТОС=АЗБУКА НА Исус от Трахия

Ето тази истина, Адаш, че Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Майка са от Тракия – истинският Сътворенчески Рай на Земята, и са Българи, трябва да проумеят и осъзнаят Българите, за да им се открият космогонните тайни на световете и човешкия живот!
цитирай
15. nedovolen - Абсолютно прав е bezistena с ком...
29.10.2017 10:14
Абсолютно прав е bezistena с коментарите си. С напътствието си за чашата вода и кестените извърших недопустимо - пропуснах Божественото начало във всичко. За каквото и да е, без молба за прошка от Господ и благоволение за действие, файда няма.
Господ може да ти посочи правилното "хапче" и какво да правиш при всеки казус.
Поздрав за всички с:
https://estastonne/release/internal-flight-soundtrack/
цитирай
16. leonleonovpom2 - Благодаря ти , Адаш!
29.10.2017 16:14
bezistena написа:
Защото нашата критика е с Любов, тя е животопораждаща и градяща, Адаш!
Още няколко документа по прекрасната ти подложна тема:

АРАМЕЙСКА АЗБУКА=АЗБУКА на Кан (Жреци) на Иса и Мария

АРАМЕЙСКА АЗБУКА от=от Кан (Жреци) на Бок Исуз и Мария

АЗБУКА НА ХРИСТОС=АЗБУКА НА Исус от Трахия

Ето тази истина, Адаш, че Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Майка са от Тракия – истинският Сътворенчески Рай на Земята, и са Българи, трябва да проумеят и осъзнаят Българите, за да им се открият космогонните тайни на световете и човешкия живот!


Да критиката ти ,както казваш е с любов и е градивна!
Докато на някои други е с цел унищожение? Вбесява ме не несъстоятелната им критика , а целта!

Сещам се, в резултат на написаното от тебе, за думите на Митеран!
Да пазят България, тя е центърът на цивилизацията! Той първи дойде в България, после повтори! Направи ми впечатление тогава изпитателния му поглед- нещо проверяваше!Той явно е бил от посветените!
Да , оттук са тръгнали всички, някои са се върнали Ясно кои!

Хубав ден, Адаш!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.10.2017 16:21
nedovolen написа:
Абсолютно прав е bezistena с коментарите си. С напътствието си за чашата вода и кестените извърших недопустимо - пропуснах Божественото начало във всичко. За каквото и да е, без молба за прошка от Господ и благоволение за действие, файда няма.
Господ може да ти посочи правилното "хапче" и какво да правиш при всеки казус.
Поздрав за всички с:
https://estastonne/release/internal-flight-soundtrack/


Да, така е, съгласен съм!
Прав е и, че България е центърът на цивилизацията!
Историята също го показва, мерила е мегдан с две могъщи империи, едната наследник на Рим, при това успешно!
Както казва Адашът, изродените Българи са я довели до днешното и жалко състояние!
Дано да има изход!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
18. zdravgr - Коптска Азбука
29.10.2017 21:20
Искам да ви попитам уважаеми господа колко са документите до 1000 г от Христа на старобългарски и на коптски. Ще ви го кажа така коптските документи са между 100 и 10 пъти повече... Проверете го!!! А след това пишете кой е измислил азбуката!!! И до ден днешен въпреки 1400 годишна арабска доминация коптите са над 8 млн и литургичния им език използва.... отговорете си сами!!!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Добре дощъл, Здравко!
29.10.2017 22:14
zdravgr написа:
Искам да ви попитам уважаеми господа колко са документите до 1000 г от Христа на старобългарски и на коптски. Ще ви го кажа така коптските документи са между 100 и 10 пъти повече... Проверете го!!! А след това пишете кой е измислил азбуката!!! И до ден днешен въпреки 1400 годишна арабска доминация коптите са над 8 млн и литургичния им език използва.... отговорете си сами!!!


Не съм сведущ по отношение коптската азбука Има наистина материали ,че азбуката ни била коптска? Това не го изключвам, но не означава ,че просто механично е пренесена Против съм отричането на дейността на братята и техните ученици, както и на книжовната школа в Преслав
Относно документите, сравнението на бройки е добър показател, при положение ,че всички са равнопоставени
Сухият климат в Египет благоприятства дългото им съхранение-предимство едно
Нащите документи и книги са варварски унижожавани от гръцките монаси в манастирите, които са били под тяхно ръководство От тях е унищожена около 1830 година откритата по чудо запазена, зазидана в една манастирска стая, патриаршеска библиотека в Търново
Така ,че бих приветствал всяка информация по адрес на коптите...

Хубава вечер!
цитирай
20. lilienschwager - Да, ама Русти пак ще
14.11.2017 08:52
изока. Оти е проз.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10011946
Постинги: 1431
Коментари: 30414
Гласове: 107465
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031