Постинг
09.11.2017 21:56 -
Езикът на бебетата
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 3682 Коментари: 21 Гласове:
Последна промяна: 09.11.2017 21:58
Прочетен: 3682 Коментари: 21 Гласове:
29
Последна промяна: 09.11.2017 21:58
Срещнах днес приятел, който има бебе на осем месеца! Естествено ,попитах първо за него, казва ли вече думи?
Отговорът беше ,че говори арамейски?
Стреснах се, казах му ,че това е божи език, езикът на Христос!?
Да, така е, каза той и допълни ,че всички деца по света говорят него ,до година , а после го забравят....
Да и нашите деца говореха неразбираем език, считах го за бърбрене . Когато поотраснаха, питах ги за някои думи, но те вдигаха рамене. Което затвърждаваше мнението ми за упражнение на база , това което чуват, да подражават ! Че няма смисъл бърборенето, опит за говорене е
Но сега си припомних една необяснима история, която опровергава горното!
Когато съм бил под една година, тревожно съм задавал въпрос на родителите си
-Тали па?
И като не получавам отговор, защото не са разбирали какво казвам, съм избухвал в плач. Видели се в чудо! Но все пак майка ми намерила решение и веднъж тя ми задала въпроса.....
Последвал веднага отговор от моя страна
- Баля, баля!
Вече знаели отговора
И когато съм получил за пръв път от тях отговор на въпроса си, вместо да заплача, доволно съм се усмихнал и явно съм бил успокоен!
Та, със сигурност не става дума за упражнение за говорене , а за истински говор
Прерових речниците. Баля, меко, ми звучеше познато. Да , има я в италианския в много значения, едното е свързано с кърмене на дете, друго, в комбинация, че се грижиш за някого
Като разсъждавам, италианският със сигурност има връзка с божия език! Отговорът на въпроса според мен е, че мама се грижи за детето! Затова съм се успокоявал. А оттам и обяснението на въпроса- Кой, вие ли се грижите за мен?
Та прав е приятелят, децата говорят един език, който с проговорването им-забравят
Питали са ме като по- голям, изобщо нямах никакъв спомен!
Отговорът беше ,че говори арамейски?
Стреснах се, казах му ,че това е божи език, езикът на Христос!?
Да, така е, каза той и допълни ,че всички деца по света говорят него ,до година , а после го забравят....
Да и нашите деца говореха неразбираем език, считах го за бърбрене . Когато поотраснаха, питах ги за някои думи, но те вдигаха рамене. Което затвърждаваше мнението ми за упражнение на база , това което чуват, да подражават ! Че няма смисъл бърборенето, опит за говорене е
Но сега си припомних една необяснима история, която опровергава горното!
Когато съм бил под една година, тревожно съм задавал въпрос на родителите си
-Тали па?
И като не получавам отговор, защото не са разбирали какво казвам, съм избухвал в плач. Видели се в чудо! Но все пак майка ми намерила решение и веднъж тя ми задала въпроса.....
Последвал веднага отговор от моя страна
- Баля, баля!
Вече знаели отговора
И когато съм получил за пръв път от тях отговор на въпроса си, вместо да заплача, доволно съм се усмихнал и явно съм бил успокоен!
Та, със сигурност не става дума за упражнение за говорене , а за истински говор
Прерових речниците. Баля, меко, ми звучеше познато. Да , има я в италианския в много значения, едното е свързано с кърмене на дете, друго, в комбинация, че се грижиш за някого
Като разсъждавам, италианският със сигурност има връзка с божия език! Отговорът на въпроса според мен е, че мама се грижи за детето! Затова съм се успокоявал. А оттам и обяснението на въпроса- Кой, вие ли се грижите за мен?
Та прав е приятелят, децата говорят един език, който с проговорването им-забравят
Питали са ме като по- голям, изобщо нямах никакъв спомен!
Вълнообразно
Шест разбити мита за секса
Костната система ни държи в Материята......
Изберете българското: Продукти за бебето
Костната система ни държи в Материята......
Изберете българското: Продукти за бебето
Олга Николова Скобелева- СВЯТИЦАТА, спор...
Пътят към зелената икономика да не завър...
Инсценираната от САЩ визита на просещия ...
Пътят към зелената икономика да не завър...
Инсценираната от САЩ визита на просещия ...
Въпросът е открит!
Наистина ли бебетата говорят арамейски, както твърди моят приятел-езикът на Христос-божият език!
Хубав ден на всички!
цитирайНаистина ли бебетата говорят арамейски, както твърди моят приятел-езикът на Христос-божият език!
Хубав ден на всички!
Ние сме неуки и постоянно ги поправяме. Накрая те го забравят . Всеки човек знае ангелския език , но трябва да е в подходяща среда , за да разбере това .
цитирайЕто какво ни съобщава в прекрасно кодирано послание посветният Херодот в „ИСТОРИЧЕСКИ НОВЕЛИ“ chitanka/text/5309/14
Експериментът
Докато Псаметих не им станал цар, египтяните вярвали, че са най-древният от всички народи. Ала откакто се възцарил Псаметих и решил да узнае кои са най-древните люде, оттогава египтяните признават първенството по древност на фритийците, но не престават да се мислят за първи в останалото.
И тъй, Псаметих, като не успял чрез запитване да установи кои люде са най-древни, измисля за това следния начин: взема първите две новородени деца и ги дава на един пастир, за да ги отгледа на кошарите, като заръчва никой да не проговаря дума пред тях, да остави дечицата да лежат сами в празна колиба и да им докарва от време на време кози, та да се насукват с мляко, и да върши всичко друго по гледането им. Псаметих заръчал да сторят това, понеже искал да чуе коя дума ще изговорят децата най-напред, след като мине неразбираемото им бебешко бърборене.
И се случило точно както очаквал — към края на втората година, откакто взел да ги гледа козарят, като отворил един ден вратата да влезе, и двете дечица притичали с протегнати към него ръчички и казали „бекос“. Когато чул тази дума за първи път, козарят не й обърнал внимание, ала понеже все нея слушал при честите си влизания да наглежда децата, той известил господаря си и по негово нареждане ги завел при него. Щом чул децата, Псаметих се заел да проучи кой народ именува нещо с думата „бекос“, разпитал и узнал, че фригийците наричат хляба си „бекос“. Така, след като направили извода от този случай, египтяните признали, че фригийците са по-древен народ от тях.
Сиреч ФРИГИ=ФИРГИ=Бирги=Барги (Българи) – Българите,са по-древен народ от египтяните
Ще направим литературен разбор и с помощта на Свещеният шифър, който ви разкриваме чрез
Тайната на Свещения Български език - част 1 и 2 от http://bezistena/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546 , обясняваме какво е искал да каже литературният герой или авторът в предния коментар:
В случая Посветеният Българин и баща на Историята, чието пълно име ХЕРОДОТОС умишлено се пропуска при Българските му преводи, за да не би случайно да открием в него Богът ни Исус от Тракия, е искал да каже в открита насочваща метафорична символика и в зашишифрована конкретика, че извечните първични сътворенчески слова, които всеки човек като бебе произнася, са Бок Иса, Бог Исус, кодиран като БЕКОС!
БЕКОС=БОК ЕС=Бок Иса – Бог Исус
ХЕРОДОТОС=Диана и Иса от Трахия
Херодотос посочва още, че Бекос е хляб на езика на фригите, с което ни съобщава,че Бог Исус е Бълх – Българин
БЕКОС е ХЛЯБ=БОК ЕС БЯЛХ=Бок Иса е Бялх=Бок Иса е Балх – Бок Исус е Българин
А ето, Адаш, чий език е арамейският, за който вече повече от 20 години наши посветени изследователи доказват категорично, че той е изконен Български език на Арамеите, които са Българската жреческа каста на племената и народите по т.нар. "Библейски земи" :
АРАМЕИ=МАРИА=Мария –
Великата Богиня Майка Диана, Чието новоепохално аватарно проявление преди 2000 години в Тракия е Мария Магдалена
АРАМЕЙСКИ ЕЗИК=ЕЗИК на Кан (Жреци) на Иса и Мария –
жреческият език на Българите от жреческия род Дуло от феноменните генетични потомци на Исус и Мария Магдалена
И още инфо в поста ни
Разсекретени документи доказват,че цялата Египетска цивилизация и всичките й феноменни чудеса,е била основана и изградена от Българите!
http://bezistena.bg/history/2013/09/23/razsekreteni-dokumenti-dokazvat-che-cialata-egipetska-civili.1151301
цитирайТайната на Свещения Български език - част 1 и 2 от http://bezistena/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546 , обясняваме какво е искал да каже литературният герой или авторът в предния коментар:
В случая Посветеният Българин и баща на Историята, чието пълно име ХЕРОДОТОС умишлено се пропуска при Българските му преводи, за да не би случайно да открием в него Богът ни Исус от Тракия, е искал да каже в открита насочваща метафорична символика и в зашишифрована конкретика, че извечните първични сътворенчески слова, които всеки човек като бебе произнася, са Бок Иса, Бог Исус, кодиран като БЕКОС!
БЕКОС=БОК ЕС=Бок Иса – Бог Исус
ХЕРОДОТОС=Диана и Иса от Трахия
Херодотос посочва още, че Бекос е хляб на езика на фригите, с което ни съобщава,че Бог Исус е Бълх – Българин
БЕКОС е ХЛЯБ=БОК ЕС БЯЛХ=Бок Иса е Бялх=Бок Иса е Балх – Бок Исус е Българин
А ето, Адаш, чий език е арамейският, за който вече повече от 20 години наши посветени изследователи доказват категорично, че той е изконен Български език на Арамеите, които са Българската жреческа каста на племената и народите по т.нар. "Библейски земи" :
АРАМЕИ=МАРИА=Мария –
Великата Богиня Майка Диана, Чието новоепохално аватарно проявление преди 2000 години в Тракия е Мария Магдалена
АРАМЕЙСКИ ЕЗИК=ЕЗИК на Кан (Жреци) на Иса и Мария –
жреческият език на Българите от жреческия род Дуло от феноменните генетични потомци на Исус и Мария Магдалена
И още инфо в поста ни
Разсекретени документи доказват,че цялата Египетска цивилизация и всичките й феноменни чудеса,е била основана и изградена от Българите!
http://bezistena.bg/history/2013/09/23/razsekreteni-dokumenti-dokazvat-che-cialata-egipetska-civili.1151301
panazea написа:
Ние сме неуки и постоянно ги поправяме. Накрая те го забравят . Всеки човек знае ангелския език , но трябва да е в подходяща среда , за да разбере това .
Да , така е, съгласен съм!
Ние объркваме ангелчетата и накрая те заприличват на нас!
А не сме пример за подражание!
Хубав ден ти пожелавам!
Да, по друг път, бих казал научен, стигнах до извода че фриги и Българи имат общ произход ! А оттам и римляни!
Знаеш ли, прав си за Веспасиан! Даваха филм ,научен, за него в историческия канал. Бях уморен, губят ми се моменти ,но идеята беше, че той е богът от юдейските земи!
Хубав ден, Адаш!
цитирайЗнаеш ли, прав си за Веспасиан! Даваха филм ,научен, за него в историческия канал. Бях уморен, губят ми се моменти ,но идеята беше, че той е богът от юдейските земи!
Хубав ден, Адаш!
Знаеш ли приятелю, какво означава на арамейски "пава инци"?
цитирайmerlin68 написа:
Знаеш ли приятелю, какво означава на арамейски "пава инци"?
Там е работата, че нищо не знам на арамейски, освен ,че е езикът на Христос!
Хубава вечер, приятелю!
leonleonovpom2 написа:
Там е работата, че нищо не знам на арамейски, освен ,че е езикът на Христос!
Хубава вечер, приятелю!
merlin68 написа:
Знаеш ли приятелю, какво означава на арамейски "пава инци"?
Там е работата, че нищо не знам на арамейски, освен ,че е езикът на Христос!
Хубава вечер, приятелю!
Аз знам, защото това е от времето когато съм го говорил този език:) "Пава инци", означава "попара със сиренце". :)
merlin68 написа:
Аз знам, защото това е от времето когато съм го говорил този език:) "Пава инци", означава "попара със сиренце". :)
leonleonovpom2 написа:
Там е работата, че нищо не знам на арамейски, освен ,че е езикът на Христос!
Хубава вечер, приятелю!
merlin68 написа:
Знаеш ли приятелю, какво означава на арамейски "пава инци"?
Там е работата, че нищо не знам на арамейски, освен ,че е езикът на Христос!
Хубава вечер, приятелю!
Аз знам, защото това е от времето когато съм го говорил този език:) "Пава инци", означава "попара със сиренце". :)
Всепак си наясно, какво си казвал
Аз не можах да открия нижо подходящо на бебешкия ми въпрос Най-близко са режа, острие, но нямат връзка?
Хубава вечер
В нашите документи доказваме, че около нас постоянно нон – стоп денонощно и неотлъчно са нашите ангели – грижовни пазители, хранители и корективи и консилиумни надзорни екипи – реални, рационални и действителни, само все още в режим стелт за нищите ни сетива.
Те същите са и т.нар. "извънземни", представящи ни се в по – друга , страховита назидателна светлина.
Всички те са наши генетични родители и предци, преминали временно в Божието измерение с активирани свръхестествени феноменни характеристики на различно ниво според чистотата и светостта им по време на земния им живот.
Ето пасаж от прекрасната статия:
Как да разпознаем ангелското присъствие около себе си и как да ги повикаме на помощ
https://the-truth-isout-there2422446.blogspot/2017/11/blog-post_86.html
"Ангелите винаги откликват на молитвите. Те са посредници между нас и Бог, затова абсолютно никога не сме сами. За тях няма лош и добър човек, просто когато вярата ни е по-слаба, ние губим връзката си с тях. Всеки човек има своя ангел хранител, понякога два, а може би и повече. Има и ангели, които закрилят сродни души.
Защо децата установяват по-лесно контакт с ангели?
Те са по-сензитивни. Чисти души с позитивна настройка. Затова често си пожелаваме да си останем деца – защото е хубаво чувството на свобода да пътуваш в красивия свят на мечтите, който е най-близо до ангелския. Аз лично съм закърмена с много приказки за феи и магьосници. Едно дете, което е израснало по този начин, по-лесно се свързва с невидимия свят, но родителите трябва да са подготвени за подобни странности."
цитирайТе същите са и т.нар. "извънземни", представящи ни се в по – друга , страховита назидателна светлина.
Всички те са наши генетични родители и предци, преминали временно в Божието измерение с активирани свръхестествени феноменни характеристики на различно ниво според чистотата и светостта им по време на земния им живот.
Ето пасаж от прекрасната статия:
Как да разпознаем ангелското присъствие около себе си и как да ги повикаме на помощ
https://the-truth-isout-there2422446.blogspot/2017/11/blog-post_86.html
"Ангелите винаги откликват на молитвите. Те са посредници между нас и Бог, затова абсолютно никога не сме сами. За тях няма лош и добър човек, просто когато вярата ни е по-слаба, ние губим връзката си с тях. Всеки човек има своя ангел хранител, понякога два, а може би и повече. Има и ангели, които закрилят сродни души.
Защо децата установяват по-лесно контакт с ангели?
Те са по-сензитивни. Чисти души с позитивна настройка. Затова често си пожелаваме да си останем деца – защото е хубаво чувството на свобода да пътуваш в красивия свят на мечтите, който е най-близо до ангелския. Аз лично съм закърмена с много приказки за феи и магьосници. Едно дете, което е израснало по този начин, по-лесно се свързва с невидимия свят, но родителите трябва да са подготвени за подобни странности."
Децата ни учат. Ама ние нали сме научени, кой 8, 12, 17 и повече години. И може да стигнем до извода, че колкото повече учим, нищо не знаем.
Идните поколения, ако не ние, изплащат нашите грешки. Понякога във вид на болести.
цитирайИдните поколения, ако не ние, изплащат нашите грешки. Понякога във вид на болести.
Съжалявам, но моите деца проговаряха на български. Едно първо каза "тати" на една окачена на стената маймуна. Друго пък на 1 годинка в яслата плачело за тати, та слисало лелките, щото всички деца плачат за мама. Дали думата "тати" не е на ангелски или арамейски език?
цитирайkrumbelosvet написа:
Съжалявам, но моите деца проговаряха на български. Едно първо каза "тати" на една окачена на стената маймуна. Друго пък на 1 годинка в яслата плачело за тати, та слисало лелките, щото всички деца плачат за мама. Дали думата "тати" не е на ангелски или арамейски език?
Имали са и бърборене преди това вероятно, но и аз съм забравил какво са казвали Просто съм го примал като опит за подражание
Иваче и аз съм имал такъв случай Упорито съм отказвал да кажа мама
сигурно съм бил около година И на подканванията да кажа мама, веднага съм изстрелвал:
- Не мама, тати!
Имаше обичаят да ме взема и подхвърля нагоре Беше як и здрав Българин, чувствах се като малка топка в ръцете му Вероятно и затова симпатиите ми са били към него, запомнил съм го от детските години с вечна усмивка-добронамерен към всички
Такава беше и майка ми, но не го демонстрираше, професията и беше наложила да бъде строга и сериозна
Хубава вечер ти пожелавам!
nedovolen написа:
Децата ни учат. Ама ние нали сме научени, кой 8, 12, 17 и повече години. И може да стигнем до извода, че колкото повече учим, нищо не знаем.
Идните поколения, ако не ние, изплащат нашите грешки. Понякога във вид на болести.
Идните поколения, ако не ние, изплащат нашите грешки. Понякога във вид на болести.
Да, един древен философ е казал, че знае, че нищо не знае! Така си е
Но на една бригада, имах съученик зевзек, събра очите на всички
Една компания му разправяше, че нищо не знаел, във връзка с нещо!
Отговорът му беше перфектен:
- Аз знам, че нищо не знам, но Вие, вие и това не знаете!
Хубава вечер!
Ако са били момченца, то са казали " бе " като козите до тях. Това е възможно.
цитирайЕй, Лео, ама ти не си извор на идеи, а водопад. Не казвам Ниагара, да не си помислиш, че те четкам.
Страшно съжалявам, че не помня моите деца какво бъбреха, а внуците не растяха при нас, за да чуя какво казват.
А да започна експеримент от самото му начало, май ми е мнооого късно.
Бъди жив и здрав!
П и е р
цитирайСтрашно съжалявам, че не помня моите деца какво бъбреха, а внуците не растяха при нас, за да чуя какво казват.
А да започна експеримент от самото му начало, май ми е мнооого късно.
Бъди жив и здрав!
П и е р
radostinalassa написа:
Ако са били момченца, то са казали " бе " като козите до тях. Това е възможно.
Ще оставя без коментар напиканото от тебе Изясни го!
pvdaskalov написа:
Ей, Лео, ама ти не си извор на идеи, а водопад. Не казвам Ниагара, да не си помислиш, че те четкам.
Страшно съжалявам, че не помня моите деца какво бъбреха, а внуците не растяха при нас, за да чуя какво казват.
А да започна експеримент от самото му начало, май ми е мнооого късно.
Бъди жив и здрав!
П и е р
Страшно съжалявам, че не помня моите деца какво бъбреха, а внуците не растяха при нас, за да чуя какво казват.
А да започна експеримент от самото му начало, май ми е мнооого късно.
Бъди жив и здрав!
П и е р
Духовит коментар!
Благодаряти!
Да, късно е да правим експерименти в тази област
Слушах наскоро коментар за Порточанов, стана баща на около 60 години Не беше възторжен коментара, напротив! Коментиращият каза, че никога не е късно човек да стане за резил !
Защото внуците му са по-големи от отрочето
Хубава вечер, приятелю!
Развълнува ме споделеното от теб!
Езикът на бебето е езикът на Бог.
Той е общовалиден за всички новородени.
Причудлив е - игрив, сериозен,
изразяващ недоволство, съгласие и несъгласие
или определено е знак за бунт.:)
Опитваме се да го разбираме
и сякаш често успяваме, но...
на детето му омръзва да се отказваме
и започва бърза да се учи на нашия -
общоприетия, за да ни улесни,
защото се привързва и ни заобичва също.
А пък и ние сме достатъчно настоятелни,
както явно са били и с нас.:)
Така става отдалечаването от езика на Бог.
Но все пак, в превод ни остават
някои важни думи - жалони
и като се опитваме да живеем според тях,
оставаме близо до Бог и неговите послания.
Извини ме за приумицата, на която се поддадох.:)
Усмихнат поздрав от мен!:)
цитирайЕзикът на бебето е езикът на Бог.
Той е общовалиден за всички новородени.
Причудлив е - игрив, сериозен,
изразяващ недоволство, съгласие и несъгласие
или определено е знак за бунт.:)
Опитваме се да го разбираме
и сякаш често успяваме, но...
на детето му омръзва да се отказваме
и започва бърза да се учи на нашия -
общоприетия, за да ни улесни,
защото се привързва и ни заобичва също.
А пък и ние сме достатъчно настоятелни,
както явно са били и с нас.:)
Така става отдалечаването от езика на Бог.
Но все пак, в превод ни остават
някои важни думи - жалони
и като се опитваме да живеем според тях,
оставаме близо до Бог и неговите послания.
Извини ме за приумицата, на която се поддадох.:)
Усмихнат поздрав от мен!:)
inel379 написа:
Развълнува ме споделеното от теб!
Езикът на бебето е езикът на Бог.
Той е общовалиден за всички новородени.
Причудлив е - игрив, сериозен,
изразяващ недоволство, съгласие и несъгласие
или определено е знак за бунт.:)
Опитваме се да го разбираме
и сякаш често успяваме, но...
на детето му омръзва да се отказваме
и започва бърза да се учи на нашия -
общоприетия, за да ни улесни,
защото се привързва и ни заобичва също.
А пък и ние сме достатъчно настоятелни,
както явно са били и с нас.:)
Така става отдалечаването от езика на Бог.
Но все пак, в превод ни остават
някои важни думи - жалони
и като се опитваме да живеем според тях,
оставаме близо до Бог и неговите послания.
Извини ме за приумицата, на която се поддадох.:)
Усмихнат поздрав от мен!:)
Езикът на бебето е езикът на Бог.
Той е общовалиден за всички новородени.
Причудлив е - игрив, сериозен,
изразяващ недоволство, съгласие и несъгласие
или определено е знак за бунт.:)
Опитваме се да го разбираме
и сякаш често успяваме, но...
на детето му омръзва да се отказваме
и започва бърза да се учи на нашия -
общоприетия, за да ни улесни,
защото се привързва и ни заобичва също.
А пък и ние сме достатъчно настоятелни,
както явно са били и с нас.:)
Така става отдалечаването от езика на Бог.
Но все пак, в превод ни остават
някои важни думи - жалони
и като се опитваме да живеем според тях,
оставаме близо до Бог и неговите послания.
Извини ме за приумицата, на която се поддадох.:)
Усмихнат поздрав от мен!:)
Важно е за мен написаното от тебе!
Аз разбира се нямам спомен, но родителите ми настоятелно ме питаха Направило им е впечатление, че разсъждавам и се ядосвам, че не разбират какво ги питам!
Та , има език на бебетата не е просто бърборене и опит за подражание
И този език е явно божият език
За него се говори и в произведението на Черноризец Храбър Че божи език не е нио гръцкият, нито еврейският, нито латинският А езикът на Исус Христос-арамейският !
Хубава вечер ти пожелавам!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103242