Постинг
23.12.2017 22:10 -
Българинът предпочита важната работа да я свърши някой друг
Съвременният Българин се визира !
Имам спомен и от старите Българи Дядовци, баща! Това не важеше за тях ! Кое промени Българинът в такива кратки срокове?
Социализмът? Да, партията, която винаги е права, дори и когато съгреши! Възможно е!
Но тази партия я няма вече, а той , Българинът не се променя?
Може би е удобно подобно поведение ? Не рискуваш, като например да обереш плодовете в чужда градина и да отнесеш пердах! Друг носи отговорност! Работещият!
Действителен пример:
В самата зора на демокрацията дойде колега в кабинета С декларация за важна промяна от името на изявени химици!
Прочетох я и без колебания я подписах
Тази декларация, подписана само от 14 човека, излезе и във вестниците
В Комбината работеха 12 хиляди души ! Ще рече ,че всеки подпис представяше около хиляда работещи!
Но имаше и нещо друго Аз бях на първо място от подписалите се
Нещата не бяха още ясни. В първия момент го приех като опит да се скрият зад мен и аз да отнеса последствията! Това не беше изключено.
Имах малки деца, в подобно развитие поведението ми можеше да се разглежда като безотговорно към семейството. Докато размишлявах , връхлетя колегата с подписката и се извини. Каза ,че е станала грешка, сменили са местата ни в редакцията. Че ако има последствия за мен, той веднага ще свидетелства, че не съм аз инициатор!
Приех обяснението с думите, че след като съм подписал , съм си сложил главата в торбата и мястото на подписа ми не е от значение! Не се сърдя!
Подписката мина успешно. Еуфорията беше голяма! Всички празнуваха, ние бяхме забравени ..... Не сме и искали нещо, но беше обидно . Дори не споменаха, кой заложи всичко за нея! Бяхме никои
След време, същият колега дойде с нова подписка. Постави я на бюрото ми, убеден ,че ще я подпиша. Прочетох я и бързо взех решение. Казах му, че този път ще мине без моя подпис. Гледаше ме изумено?
Казах ,че първо трябва да подпишат тези, които развяваха преди знамената при свършен факт. Техен ред е! След тях ще подпища и аз!...
Невярващ, заднешком излезе ,с думите, че не е очаквал това от мен! При поведението ми и смелостта ми първият път!?
Но след десетина минути влезе в кабинета и каза, че ме е разбрал и ,че съм напълно прав!
Че не искам да върша работа на други, които през това време се прикриват удобно зад мен!
Имах опит в тази област, затова реагирах мигновено
В работата водех авторски колективи При успешни резултати , мое право беше да разпределям парите, които се отпущаха. Ако зад тях стоеше авторско, парите за авторите бяха определени процентно от ИНРА-Институт за авторски и рационализации Тук ставаше дума за тези, които с нещо са допринесли за това внедряване Гледах никой да не пролуснат На предвид общата сума, и броят на хората , парите бяха малко-на човек. И някои скачаха срещу мен Обидени! А забравяха ,че нямат никакъв принос, че просто по благоволение от моя страна получават все пак нещо!
Да, причина в случая беше уравниловката-работиш, не работиш- получаваш!
Тя си има и човечна страна, но някои се научиха да получават , без да заслужават!
Сигурно и други прични има в това поведение, но уравниловката е една от тях!
Имам спомен и от старите Българи Дядовци, баща! Това не важеше за тях ! Кое промени Българинът в такива кратки срокове?
Социализмът? Да, партията, която винаги е права, дори и когато съгреши! Възможно е!
Но тази партия я няма вече, а той , Българинът не се променя?
Може би е удобно подобно поведение ? Не рискуваш, като например да обереш плодовете в чужда градина и да отнесеш пердах! Друг носи отговорност! Работещият!
Действителен пример:
В самата зора на демокрацията дойде колега в кабинета С декларация за важна промяна от името на изявени химици!
Прочетох я и без колебания я подписах
Тази декларация, подписана само от 14 човека, излезе и във вестниците
В Комбината работеха 12 хиляди души ! Ще рече ,че всеки подпис представяше около хиляда работещи!
Но имаше и нещо друго Аз бях на първо място от подписалите се
Нещата не бяха още ясни. В първия момент го приех като опит да се скрият зад мен и аз да отнеса последствията! Това не беше изключено.
Имах малки деца, в подобно развитие поведението ми можеше да се разглежда като безотговорно към семейството. Докато размишлявах , връхлетя колегата с подписката и се извини. Каза ,че е станала грешка, сменили са местата ни в редакцията. Че ако има последствия за мен, той веднага ще свидетелства, че не съм аз инициатор!
Приех обяснението с думите, че след като съм подписал , съм си сложил главата в торбата и мястото на подписа ми не е от значение! Не се сърдя!
Подписката мина успешно. Еуфорията беше голяма! Всички празнуваха, ние бяхме забравени ..... Не сме и искали нещо, но беше обидно . Дори не споменаха, кой заложи всичко за нея! Бяхме никои
След време, същият колега дойде с нова подписка. Постави я на бюрото ми, убеден ,че ще я подпиша. Прочетох я и бързо взех решение. Казах му, че този път ще мине без моя подпис. Гледаше ме изумено?
Казах ,че първо трябва да подпишат тези, които развяваха преди знамената при свършен факт. Техен ред е! След тях ще подпища и аз!...
Невярващ, заднешком излезе ,с думите, че не е очаквал това от мен! При поведението ми и смелостта ми първият път!?
Но след десетина минути влезе в кабинета и каза, че ме е разбрал и ,че съм напълно прав!
Че не искам да върша работа на други, които през това време се прикриват удобно зад мен!
Имах опит в тази област, затова реагирах мигновено
В работата водех авторски колективи При успешни резултати , мое право беше да разпределям парите, които се отпущаха. Ако зад тях стоеше авторско, парите за авторите бяха определени процентно от ИНРА-Институт за авторски и рационализации Тук ставаше дума за тези, които с нещо са допринесли за това внедряване Гледах никой да не пролуснат На предвид общата сума, и броят на хората , парите бяха малко-на човек. И някои скачаха срещу мен Обидени! А забравяха ,че нямат никакъв принос, че просто по благоволение от моя страна получават все пак нещо!
Да, причина в случая беше уравниловката-работиш, не работиш- получаваш!
Тя си има и човечна страна, но някои се научиха да получават , без да заслужават!
Сигурно и други прични има в това поведение, но уравниловката е една от тях!
Вълнообразно
Ти, Лео, пак набара тема за човешката поквара! Как някой чака кестените от жарта да ги извади друг. Не е лесно да браздиш полята като плуг!
Едно време в Пловдив си скрих дребните спестявания между тухлите в мазето. След ден-два проверих дали са там. Уви, бяха изчезнали. За един гимназист 4-5 лева бяха цяло богатство. Приятелче ми подсказа кое момче е влизало след мен. Отрече! По онова време не знаех още, че да обвиниш някого за нещо трябват абсолютни доказателства. Отидох при баща му. Той извика сина си, бръкна му в джоба и извади моите парички, както са увити в парче вестник. Лепна му шамар, а мен ме изхвърли от двора си като мръсно коте. Аз съм бил виновен!
В днешно време - така излиза - ние сме виновни, че спестяванията ни са в банкомати... И се намират наглеци да ги закачат с въжета и вериги за някой краден джип, да ги изтръгнат от стената и да ги повлекат в неизвестна посока...
На пръв поглед разказаното от теб, Лео, няма връзка с детския ми спомен, но на времето бях така сломен, че - видиш ли - помня го до днешен ден, цели 60 години.
От теб да мине, прости ми, ако коментарът ми не е точен. Имам да точа кори за баница, та съм малко разсеян...
Честити Коледни празници!
П и е р
цитирайЕдно време в Пловдив си скрих дребните спестявания между тухлите в мазето. След ден-два проверих дали са там. Уви, бяха изчезнали. За един гимназист 4-5 лева бяха цяло богатство. Приятелче ми подсказа кое момче е влизало след мен. Отрече! По онова време не знаех още, че да обвиниш някого за нещо трябват абсолютни доказателства. Отидох при баща му. Той извика сина си, бръкна му в джоба и извади моите парички, както са увити в парче вестник. Лепна му шамар, а мен ме изхвърли от двора си като мръсно коте. Аз съм бил виновен!
В днешно време - така излиза - ние сме виновни, че спестяванията ни са в банкомати... И се намират наглеци да ги закачат с въжета и вериги за някой краден джип, да ги изтръгнат от стената и да ги повлекат в неизвестна посока...
На пръв поглед разказаното от теб, Лео, няма връзка с детския ми спомен, но на времето бях така сломен, че - видиш ли - помня го до днешен ден, цели 60 години.
От теб да мине, прости ми, ако коментарът ми не е точен. Имам да точа кори за баница, та съм малко разсеян...
Честити Коледни празници!
П и е р
ами да се скрие под чадъра или да стои на сянка ...И да потрива ръце, от факта, колко е хитър, а другите глупави. За съжаление...
Неведнъж животът ме е изправял пред такива ситуации.
Но, днес, примерът не е пример.
Светли празнични дни, Иване! Здраве и пак здраве да е!
Хубав ден!
цитирайНеведнъж животът ме е изправял пред такива ситуации.
Но, днес, примерът не е пример.
Светли празнични дни, Иване! Здраве и пак здраве да е!
Хубав ден!
Социализмът? Да, партията, която винаги е права, дори и когато съгреши! Възможно е!
Но тази партия я няма вече, а той , Българинът не се променя?
Може би е удобно подобно поведение ? Не рискуваш, като например да обереш плодовете в чужда градина: НЯМА и да отнесеш пердах за кокошка няма прошка- за милиони няма закони
Честито Рождество: Здраве, Успехи!
цитирайНо тази партия я няма вече, а той , Българинът не се променя?
Може би е удобно подобно поведение ? Не рискуваш, като например да обереш плодовете в чужда градина: НЯМА и да отнесеш пердах за кокошка няма прошка- за милиони няма закони
Честито Рождество: Здраве, Успехи!
Съгласна съм, че е редно всеки да поема отговорността си, а не да се оцелява и да се получават облаги на чужд гръб.
А обществото ни става все по-консуматорско, за съжаление. И аз имам спомени от бабите и дядовците ми...здрав труд и сериозност.
Сега хората са по-изнежени и глезени, ако мога така да се изразя.
Асоциативно с постинга ти се сетих за тази песен
https://www.youtube.com/watch?v=Ai5u53L3Rcg
Поздрави!
цитирайА обществото ни става все по-консуматорско, за съжаление. И аз имам спомени от бабите и дядовците ми...здрав труд и сериозност.
Сега хората са по-изнежени и глезени, ако мога така да се изразя.
Асоциативно с постинга ти се сетих за тази песен
https://www.youtube.com/watch?v=Ai5u53L3Rcg
Поздрави!
Соцът беше удобен за огромно количество бездарници, гювечари и селски тарикати, които без партията за нищо не ставаха и винаги се криеха зад нечий широк гръб, но тя им даваше привилегии и благини. На тях се крепи все още статуквото, но те повечето вече са пътници, с тях ще си отиде и цялата носталгична тъпня, а животът ще поеме нормалния си ход и всичко ще си дойде на мястото.
Хубав ден, приятелю!
цитирайХубав ден, приятелю!
pvdaskalov написа:
Ти, Лео, пак набара тема за човешката поквара! Как някой чака кестените от жарта да ги извади друг. Не е лесно да браздиш полята като плуг!
Едно време в Пловдив си скрих дребните спестявания между тухлите в мазето. След ден-два проверих дали са там. Уви, бяха изчезнали. За един гимназист 4-5 лева бяха цяло богатство. Приятелче ми подсказа кое момче е влизало след мен. Отрече! По онова време не знаех още, че да обвиниш някого за нещо трябват абсолютни доказателства. Отидох при баща му. Той извика сина си, бръкна му в джоба и извади моите парички, както са увити в парче вестник. Лепна му шамар, а мен ме изхвърли от двора си като мръсно коте. Аз съм бил виновен!
В днешно време - така излиза - ние сме виновни, че спестяванията ни са в банкомати... И се намират наглеци да ги закачат с въжета и вериги за някой краден джип, да ги изтръгнат от стената и да ги повлекат в неизвестна посока...
На пръв поглед разказаното от теб, Лео, няма връзка с детския ми спомен, но на времето бях така сломен, че - видиш ли - помня го до днешен ден, цели 60 години.
От теб да мине, прости ми, ако коментарът ми не е точен. Имам да точа кори за баница, та съм малко разсеян...
Честити Коледни празници!
П и е р
Едно време в Пловдив си скрих дребните спестявания между тухлите в мазето. След ден-два проверих дали са там. Уви, бяха изчезнали. За един гимназист 4-5 лева бяха цяло богатство. Приятелче ми подсказа кое момче е влизало след мен. Отрече! По онова време не знаех още, че да обвиниш някого за нещо трябват абсолютни доказателства. Отидох при баща му. Той извика сина си, бръкна му в джоба и извади моите парички, както са увити в парче вестник. Лепна му шамар, а мен ме изхвърли от двора си като мръсно коте. Аз съм бил виновен!
В днешно време - така излиза - ние сме виновни, че спестяванията ни са в банкомати... И се намират наглеци да ги закачат с въжета и вериги за някой краден джип, да ги изтръгнат от стената и да ги повлекат в неизвестна посока...
На пръв поглед разказаното от теб, Лео, няма връзка с детския ми спомен, но на времето бях така сломен, че - видиш ли - помня го до днешен ден, цели 60 години.
От теб да мине, прости ми, ако коментарът ми не е точен. Имам да точа кори за баница, та съм малко разсеян...
Честити Коледни празници!
П и е р
Напомни ми за друг случай Родителите ме учеха да пазарувам Даваха ми пари и ме пращаха в Халите Справях се, а и продавачите ме обичаха и ми помагаха
Но веднъж ме пресрещна един батко Държах десет лева в ръка Попита какво ще купувам! бях общителен, казах мУ
Предложи да му дам парите и да пазари вместо мен Дадох ги с неохота, но внимателно го огледах Шапката на гимназист нямаше как да не забележа След като не влезе в халите разбрах ,че ме лъже С рев побягнах към къщи и срещнах баща ми. Казах му ,че гимназист ми е взел парите От приятел наблизо баща ми взе колело и тръгна
Оказа се , че го настигнал, но онзи се издал, като видял ,че велосипедист го следва , хукнал и се скрил
Но баща ми отишъл в гимназията, при директора! Директорът наредил веднага проверка, кой отсъства! Така го заловили Избягал от час и решил да препечели! попаднал на мен-нямащ още седем години Но , ние хлапетата, се възхищавахме на шапките на гимназистите! Мечтаехме да ги носим!
И си намерил майстора!
Хубави празници , приятелю!
tota написа:
ами да се скрие под чадъра или да стои на сянка ...И да потрива ръце, от факта, колко е хитър, а другите глупави. За съжаление...
Неведнъж животът ме е изправял пред такива ситуации.
Но, днес, примерът не е пример.
Светли празнични дни, Иване! Здраве и пак здраве да е!
Хубав ден!
Неведнъж животът ме е изправял пред такива ситуации.
Но, днес, примерът не е пример.
Светли празнични дни, Иване! Здраве и пак здраве да е!
Хубав ден!
благодаря ти, че ме навести!
Бях готов с пример! Но ти ме вразуми, не е моментът!
Да си жива и здрава!
Весели празници ти пожелавам!
zaw12929 написа:
Социализмът? Да, партията, която винаги е права, дори и когато съгреши! Възможно е!
Но тази партия я няма вече, а той , Българинът не се променя?
Може би е удобно подобно поведение ? Не рискуваш, като например да обереш плодовете в чужда градина: НЯМА и да отнесеш пердах за кокошка няма прошка- за милиони няма закони
Честито Рождество: Здраве, Успехи!
Но тази партия я няма вече, а той , Българинът не се променя?
Може би е удобно подобно поведение ? Не рискуваш, като например да обереш плодовете в чужда градина: НЯМА и да отнесеш пердах за кокошка няма прошка- за милиони няма закони
Честито Рождество: Здраве, Успехи!
с теб се познаваме от първите ми стъпки тук!
Не знам как ти спечелих доверието, но знам ,че го оправдах!
Разбирам защо отбираш откъси от постинга и ги цитираш!
За разлика от други, добронамерено, човешки! Това е нормално, равновесието в живота! Неправдите от злонамерени се тушират от хора като тебе!
Да е живот и здраве пред тебе!
Хубави празнични дни ти пожелавам!
vesever написа:
Съгласна съм, че е редно всеки да поема отговорността си, а не да се оцелява и да се получават облаги на чужд гръб.
А обществото ни става все по-консуматорско, за съжаление. И аз имам спомени от бабите и дядовците ми...здрав труд и сериозност.
Сега хората са по-изнежени и глезени, ако мога така да се изразя.
Асоциативно с постинга ти се сетих за тази песен
https://www.youtube/watch?v=Ai5u53L3Rcg
Поздрави!
А обществото ни става все по-консуматорско, за съжаление. И аз имам спомени от бабите и дядовците ми...здрав труд и сериозност.
Сега хората са по-изнежени и глезени, ако мога така да се изразя.
Асоциативно с постинга ти се сетих за тази песен
https://www.youtube/watch?v=Ai5u53L3Rcg
Поздрави!
Напълно оправдаваш името си! Имах и съученичка с това име Приятели сме и до днес!
Весел и слънчев човек си!
Боготворя бабите и дядовците! За моралът , на който ме учеха от няколко годишен! Дядо ми ме плашеше с каиша, че ще ме бие с него, ако не слушам? Обичаше ме, с детския си усет го виждах! Но внимавах, да не го ядосам!
Но хората ме обичаха също Това съм запомнил! С къдравите ,дълги коси и сини очи съм приличал на момиченце На Иван в този край викат Вани Но като са ме питали за името ,казвал съм Ани И възклицания ,за хубавото момиченце!
майка ми с големи мъки измислила вариант, на който да не ме бъркат с момиченце!
Хубави празници ти пожелавам!
batogo написа:
Соцът беше удобен за огромно количество бездарници, гювечари и селски тарикати, които без партията за нищо не ставаха и винаги се криеха зад нечий широк гръб, но тя им даваше привилегии и благини. На тях се крепи все още статуквото, но те повечето вече са пътници, с тях ще си отиде и цялата носталгична тъпня, а животът ще поеме нормалния си ход и всичко ще си дойде на мястото.
Хубав ден, приятелю!
Хубав ден, приятелю!
Така е!
Съжалявам ,че се намират някои, които мислят ,че съм лъжец!
Ами , ако бях такъв, щях да съм уморил хиляди! Защота работата ми беше свързана с животоспасяване!
Спомням си каква кошмарна нощ изкарах, когато показаха мой продукт като дефектен и животозастрашаващ! По телевизията, в късните новини
Едва дочаках да стане 8 сутринта и звъннах на директора! Той веднага разбра, каза ,че е стара ,бракувана партида, не е свързана с моята работа и всичко е нормално!
Желая успех в начинанието ти!
Сигурен съм в него!
Весели празници, приятелю!
- За капитализма е характерно - неравенство при разпределение богатството.
При социализма - равенството в мизерията.
С допълнението - при социализма, някои бяха ПО-РАВНИ от другите.
- Светли празници!
цитирайПри социализма - равенството в мизерията.
С допълнението - при социализма, някои бяха ПО-РАВНИ от другите.
- Светли празници!
get написа:
- За капитализма е характерно - неравенство при разпределение богатството.
При социализма - равенството в мизерията.
С допълнението - при социализма, някои бяха ПО-РАВНИ от другите.
- Светли празници!
При социализма - равенството в мизерията.
С допълнението - при социализма, някои бяха ПО-РАВНИ от другите.
- Светли празници!
Мизерията беше умишлена, за да има натрупване! Като му дойде времето, да му се сложи ръка!
Даже имаше и обратен знак в равенството
След една от безбройните ми командировки, намерих на бюрото си извадка от счетоводството за заплатите И се оказа ,че от висшия кадър съм на опашката Изригнах ! Директно казах, че това ако до месец не се оправи, напускам!
Уплашиха се, знаеха ,че ме търсят непрекъснато и няма да имам никакъв проблем с новата работа, дори и в Университета!
Намериха вратичка, бях най-младият и възрастта пречеше, но формално Дадоха ми в края на тримесечието максимума!
Лошото беше, че някои без работа получаваха пари Просто правилата бяха такива
Правихме си веднъж самоатестация На едно листче нахвърлих какво съм направил Шефката каза ,че няма нужда от него, знае какво работя Но на следващия ден ме извика да видя какво е написал колега , който общо взето не вършеше нищо Даже, за да му помогна, му бях казал да пише участие в моите теми!
Беше изписал четири листа работа? Посмяхме се, но колега, няма да му правим мръсотия
Където има пари , има и мръсотия независимо от структурата на обществото!
Неслучайно Христос разгонва търговците от храма!
Честито Рождество Христово, Гет!
Честито Рождество Христово на всички!
Да сте живи и здрави!
цитирайДа сте живи и здрави!
Иване, на мен ми липсват бабите и дядовците ми и онези времена, дядо ни събираше всички братовчеди и ни разказваше приказки, понякога ни водеше с овцете из полята, как искам да мога да се върна и отново да го има всичко това...
Вани не звучи зле, а моят любим вуйчо от детството ми, беше Ваньо. Имах го като втори баща!
А Веселините сме изпратени със специална "мисия" на Земята, именно, да доставяме приятни емоции и ведрост и жизнерадост, където и да отидем...
Лично аз не харесвам, когато хората помръкват и се забиват в сивота и рутина, обичам да има живец и детска радост, и ги пазя в себе си тези качества и така съм щастлива!
Честито Рождество!
Жив и здрав бъди!
цитирайВани не звучи зле, а моят любим вуйчо от детството ми, беше Ваньо. Имах го като втори баща!
А Веселините сме изпратени със специална "мисия" на Земята, именно, да доставяме приятни емоции и ведрост и жизнерадост, където и да отидем...
Лично аз не харесвам, когато хората помръкват и се забиват в сивота и рутина, обичам да има живец и детска радост, и ги пазя в себе си тези качества и така съм щастлива!
Честито Рождество!
Жив и здрав бъди!
Желая ти здраве, щастие и много успехи през 2018 г.!
Таня
цитирайТаня
vesever написа:
Иване, на мен ми липсват бабите и дядовците ми и онези времена, дядо ни събираше всички братовчеди и ни разказваше приказки, понякога ни водеше с овцете из полята, как искам да мога да се върна и отново да го има всичко това...
Вани не звучи зле, а моят любим вуйчо от детството ми, беше Ваньо. Имах го като втори баща!
А Веселините сме изпратени със специална "мисия" на Земята, именно, да доставяме приятни емоции и ведрост и жизнерадост, където и да отидем...
Лично аз не харесвам, когато хората помръкват и се забиват в сивота и рутина, обичам да има живец и детска радост, и ги пазя в себе си тези качества и така съм щастлива!
Честито Рождество!
Жив и здрав бъди!
Вани не звучи зле, а моят любим вуйчо от детството ми, беше Ваньо. Имах го като втори баща!
А Веселините сме изпратени със специална "мисия" на Земята, именно, да доставяме приятни емоции и ведрост и жизнерадост, където и да отидем...
Лично аз не харесвам, когато хората помръкват и се забиват в сивота и рутина, обичам да има живец и детска радост, и ги пазя в себе си тези качества и така съм щастлива!
Честито Рождество!
Жив и здрав бъди!
Благодаря ти за отзива!
Да ,Веселина е има на човек с мисия!
Да създава радост и веселие!!
Да търсят светлите тонове хората, радостта от живота!
И на мен са ми антипатични тези, които те дебнат, за да ти намерят грешка и да те захапят? Порода хищници сред хората! С това се хранят!
Но такива са създадени или допълнително са придобили такива качества!?
Весели празници ти пожелавам!
xubavka написа:
Желая ти здраве, щастие и много успехи през 2018 г.!
Таня
Таня
Сърдечно ти благодаря за пожеланията!
И на тебе пожелавам светли хоризонти през новата 2018 година!
18.
get -
- Българинът - след поредното му "ОСВОБОЖДАНИЕ" - БЕ ОТУЧЕН да е СТОПАНИН в ... ?
25.12.2017 17:55
25.12.2017 17:55
leonleonovpom2 написа:
Българинът предпочита важната работа да я свърши някой друг!
Българинът предпочита важната работа да я свърши някой друг!
... в БАЩИНИЯТА СИ!
- Защо СВЪРЗВАМ - "ОСВОБОЖДЕНИЕ" с ОТУЧВАНЕ?
- Сами се убедете - прочитайки изказването на "освободителя ни" по въпроса?
"Я подымаю тост за людей простых, обычных, скромных, за "винтики", которые держат в состоянии активности наш великий государственный механизм."
- Йосиф Висарионович Джугашвили - "Сталин"
- Вие(ние) ние бяхме ВИНТЧЕТАТА в "световната социалистическа система"//машина - а машината предполага нещо бездуховно-нечовешко, каквото бе отношението на "социализма+ към отделния човек!
Със смъртта на Сталин - нещата не се промениха, тъй като и Никита Сергеевич , отново говори за ... ?
"Кто-то должен наблюдать за винтиками…" - ние бяхме "Винтчетата" в МАШИНАТА на "СОЦИАЛИЗЪМ" - с което ни бе ОТКАЗАНО, ДА БЪДЕМ - ЧОВЕЦИ според марксистко-болшевишките ИДЕОЛОЗИ !
- Това започва от време на Октомврийската "революция"(А на практика РЕСТАВРАЦИЯ на руския ФЕОДАЛИЗЪМ !), ПРИ КОЕТО ЛЕНИН прогласява САТРАПСКИТЕ СИ ПРИНЦИПИ - ЧЕТЕТЕ!
"Пролетарское ПРИНУЖДЕНИЕ во всех своих формах начиная от расстрелов… является методом выработки коммунистического человека из человеческого материала капиталистической эпохи".
- Това е разстрели и всякакви ДРУГИ АНТИЧОВЕШКИ АКТОВЕ - с това, ИМЕННО започва формирането на НОВИЯ ЧОВЕК - не случайно наричан от С. Булгаков: "Хомо Советикус", или новата биологична(или)ПРОЛЕТАРСКА личност - при други автори ?
- За това, освен Булгаков, пишат още й Херцен ... и Максим Пешков "Горкий" - ама няма КОЙ ДА ОБЯСНЯВА НА НАС ЗАГУБЕНОТО (във времето на НАЛОЖЕНИЯ НИ СОЦИАЛИЗЪМ) ПОКОЛЕНИЕ БЪЛГАРИ - тези елементарни истини/примери - които самите руснаци, описват/посочват пределно ясно?
- Това следва да се знае и помни - инак ПОГИБЕЛ НИ ЧАКА - КАТО НАРОД!
Там е работата, че социализъм реално има!
В богатите, социални държава-Норвегия, Швеция, Канада Бенилюкс, Германия Не в САЩ!
Арабските държави като Кувейт, Емиратите, Саудитска Арабия ги изключвам по друга причина
Този социализъм, за който говориш , се провали по друга причина Предаден от управляващите, алчни за абсолютна власт и за пари , естествено
Не ми се коментира тази тема, по- скоро, като сме поели нов път, не е логично това което става на него, причините да се търси в пътя преди него!
Защо избрахме пътят на дивия капитализъм, какъвто сега няма и в САЩ, а не този в изброените по- горе държави?
И да ти кажа ,наистина се сещам с носталгия за миналото, но не за това, да ми връзват ръцете и да се доказвам всеки път отново! А за стойностните хора, за които имам спомени от тогава! Защо хората бяха стойностни тогава? В пъти
Спомням си, занесох една статия на професор, за мнение
Той я оцени общо Не се хвана за букви, запетайки, не се опита да ме смачка Насърчи ме!
Хората бяха човеци с главна буква, защо така капитално се промениха в лоша посока?
Социализмът?
Премам донякъде-с уравниловката и възможността да се криеш и да не работиш
Но вече минават три десетилетия, нещата се усложняват!
Да, превелите , развили се преди, избуяват сега, ще кажат някои!! Но плевелите се изскубват, секат се! Това защо го няма?
Хубава вечер ти пожелавам!
цитирайВ богатите, социални държава-Норвегия, Швеция, Канада Бенилюкс, Германия Не в САЩ!
Арабските държави като Кувейт, Емиратите, Саудитска Арабия ги изключвам по друга причина
Този социализъм, за който говориш , се провали по друга причина Предаден от управляващите, алчни за абсолютна власт и за пари , естествено
Не ми се коментира тази тема, по- скоро, като сме поели нов път, не е логично това което става на него, причините да се търси в пътя преди него!
Защо избрахме пътят на дивия капитализъм, какъвто сега няма и в САЩ, а не този в изброените по- горе държави?
И да ти кажа ,наистина се сещам с носталгия за миналото, но не за това, да ми връзват ръцете и да се доказвам всеки път отново! А за стойностните хора, за които имам спомени от тогава! Защо хората бяха стойностни тогава? В пъти
Спомням си, занесох една статия на професор, за мнение
Той я оцени общо Не се хвана за букви, запетайки, не се опита да ме смачка Насърчи ме!
Хората бяха човеци с главна буква, защо така капитално се промениха в лоша посока?
Социализмът?
Премам донякъде-с уравниловката и възможността да се криеш и да не работиш
Но вече минават три десетилетия, нещата се усложняват!
Да, превелите , развили се преди, избуяват сега, ще кажат някои!! Но плевелите се изскубват, секат се! Това защо го няма?
Хубава вечер ти пожелавам!
Честито Рождество Христово! Здраве и благополучие!
цитирайАз вярвам, че човек се ражда добър, а в последствие всеки избира дали да запази доброто в себе си или да се поддаде на злото, омразата, злобата, завистта.
Дистанцирам хора, които са се поддали на злото, това са слаби и страхливи хора, с които нямам какво да си кажа дори, и би било излишно хабене на енергия да се занимавам с такива. Нито ги чета, нито ме интересуват интригите и злобата им, кой каквото прави, на себе си го прави в крайна сметка, на мен няма как да ми повлияят, аз съм си аз, пък и имам сериозна защита срещу злобари :)
Това е още едно от качествата на Веселините - благодарение на силната ни позитивна енергия сме стабилно защитени от негативната енергия на злите хора.
Благодаря ти!
цитирайДистанцирам хора, които са се поддали на злото, това са слаби и страхливи хора, с които нямам какво да си кажа дори, и би било излишно хабене на енергия да се занимавам с такива. Нито ги чета, нито ме интересуват интригите и злобата им, кой каквото прави, на себе си го прави в крайна сметка, на мен няма как да ми повлияят, аз съм си аз, пък и имам сериозна защита срещу злобари :)
Това е още едно от качествата на Веселините - благодарение на силната ни позитивна енергия сме стабилно защитени от негативната енергия на злите хора.
Благодаря ти!
leonleonovpom2 написа:
Там е работата, че социализъм реално има!
В богатите, социални държава-Норвегия, Швеция, Канада Бенилюкс, Германия Не в САЩ!
Арабските държави като Кувейт, Емиратите, Саудитска Арабия ги изключвам по друга причина
Този социализъм, за който говориш , се провали по друга причина Предаден от управляващите, алчни за абсолютна власт и за пари , естествено
Не ми се коментира тази тема, по- скоро, като сме поели нов път, не е логично това което става на него, причините да се търси в пътя преди него!
Защо избрахме пътят на дивия капитализъм, какъвто сега няма и в САЩ, а не този в изброените по- горе държави?
И да ти кажа ,наистина се сещам с носталгия за миналото, но не за това, да ми връзват ръцете и да се доказвам всеки път отново! А за стойностните хора, за които имам спомени от тогава! Защо хората бяха стойностни тогава? В пъти
Спомням си, занесох една статия на професор, за мнение
Той я оцени общо Не се хвана за букви, запетайки, не се опита да ме смачка Насърчи ме!
Хората бяха човеци с главна буква, защо така капитално се промениха в лоша посока?
Социализмът?
Премам донякъде-с уравниловката и възможността да се криеш и да не работиш
Но вече минават три десетилетия, нещата се усложняват!
Да, превелите , развили се преди, избуяват сега, ще кажат някои!! Но плевелите се изскубват, секат се! Това защо го няма?
Хубава вечер ти пожелавам!
В богатите, социални държава-Норвегия, Швеция, Канада Бенилюкс, Германия Не в САЩ!
Арабските държави като Кувейт, Емиратите, Саудитска Арабия ги изключвам по друга причина
Този социализъм, за който говориш , се провали по друга причина Предаден от управляващите, алчни за абсолютна власт и за пари , естествено
Не ми се коментира тази тема, по- скоро, като сме поели нов път, не е логично това което става на него, причините да се търси в пътя преди него!
Защо избрахме пътят на дивия капитализъм, какъвто сега няма и в САЩ, а не този в изброените по- горе държави?
И да ти кажа ,наистина се сещам с носталгия за миналото, но не за това, да ми връзват ръцете и да се доказвам всеки път отново! А за стойностните хора, за които имам спомени от тогава! Защо хората бяха стойностни тогава? В пъти
Спомням си, занесох една статия на професор, за мнение
Той я оцени общо Не се хвана за букви, запетайки, не се опита да ме смачка Насърчи ме!
Хората бяха човеци с главна буква, защо така капитално се промениха в лоша посока?
Социализмът?
Премам донякъде-с уравниловката и възможността да се криеш и да не работиш
Но вече минават три десетилетия, нещата се усложняват!
Да, превелите , развили се преди, избуяват сега, ще кажат някои!! Но плевелите се изскубват, секат се! Това защо го няма?
Хубава вечер ти пожелавам!
... следното ... https://www.youtube/watch?v=Dd4NDAKXK4g .... ?
- Ако смяташ, че те, след над седемдесет години а ние близо петдесет - сме различни - значи аз нищо не разбирам от живота!
donchevav написа:
Честито Рождество Христово! Здраве и благополучие!
Благодаря ти, че се сети за мен!
Мислех си, че имам работа само с хищници, а явно не съм бил прав!
vesever написа:
Аз вярвам, че човек се ражда добър, а в последствие всеки избира дали да запази доброто в себе си или да се поддаде на злото, омразата, злобата, завистта.
Дистанцирам хора, които са се поддали на злото, това са слаби и страхливи хора, с които нямам какво да си кажа дори, и би било излишно хабене на енергия да се занимавам с такива. Нито ги чета, нито ме интересуват интригите и злобата им, кой каквото прави, на себе си го прави в крайна сметка, на мен няма как да ми повлияят, аз съм си аз, пък и имам сериозна защита срещу злобари :)
Това е още едно от качествата на Веселините - благодарение на силната ни позитивна енергия сме стабилно защитени от негативната енергия на злите хора.
Благодаря ти!
Дистанцирам хора, които са се поддали на злото, това са слаби и страхливи хора, с които нямам какво да си кажа дори, и би било излишно хабене на енергия да се занимавам с такива. Нито ги чета, нито ме интересуват интригите и злобата им, кой каквото прави, на себе си го прави в крайна сметка, на мен няма как да ми повлияят, аз съм си аз, пък и имам сериозна защита срещу злобари :)
Това е още едно от качествата на Веселините - благодарение на силната ни позитивна енергия сме стабилно защитени от негативната енергия на злите хора.
Благодаря ти!
Чудесен урок ми даваш!
Допущам грешката ,че подобни хора ги приемам първоначално като нормални
А те просто не бива да бъдат допускани като нормални събеседници!
И най-вече, да не им се обръща внимание и то никакво!
Защото не го заслужават!
Защо ние след 30 години се променяме, но не позитивно! От промяната имам предвид!
Когато ми предложиха договор ,спомням си, че в него имаше изпитателен срок-10 месеца Следователно за 10 месеца се очакваше аз да заработя поне като местните и дори по-добре!
Иначе, адиос!
Не, не е нормално да не се променяме съобразно целта, която гоним! Показва ,че има нещо скрито, не тя не е главната!
Ти смяташ ли, че думи и дела се припокриват в момента? Ами да ти кажа ,имам чувството ,че съм в осемдесетте години? Как се обравят нещата към добро и какво благоденствие се задава сега пред нас? Тогава получавах коледен и великденски бонуси, премии, авторски, сега-кукиш Това е една сериозна разлика, ти как намираш нещата?
Ама България била фалирала, при стомилиарден държавен и военен резерв с 12 милиарда дълг? Умишлено, естествено!
Интересно, Гърция защо не фалира с 600 милиарда дълг? И всички получават над хиляда евро бонус!
Просто питам, капитал не правя!
цитирайКогато ми предложиха договор ,спомням си, че в него имаше изпитателен срок-10 месеца Следователно за 10 месеца се очакваше аз да заработя поне като местните и дори по-добре!
Иначе, адиос!
Не, не е нормално да не се променяме съобразно целта, която гоним! Показва ,че има нещо скрито, не тя не е главната!
Ти смяташ ли, че думи и дела се припокриват в момента? Ами да ти кажа ,имам чувството ,че съм в осемдесетте години? Как се обравят нещата към добро и какво благоденствие се задава сега пред нас? Тогава получавах коледен и великденски бонуси, премии, авторски, сега-кукиш Това е една сериозна разлика, ти как намираш нещата?
Ама България била фалирала, при стомилиарден държавен и военен резерв с 12 милиарда дълг? Умишлено, естествено!
Интересно, Гърция защо не фалира с 600 милиарда дълг? И всички получават над хиляда евро бонус!
Просто питам, капитал не правя!
leonleonovpom2 написа:
Защо ние след 30 години се променяме, но не позитивно! От промяната имам предвид!
Когато ми предложиха договор ,спомням си, че в него имаше изпитателен срок-10 месеца Следователно за 10 месеца се очакваше аз да заработя поне като местните и дори по-добре!
Иначе, адиос!
Не, не е нормално да не се променяме съобразно целта, която гоним! Показва ,че има нещо скрито, не тя не е главната!
Ти смяташ ли, че думи и дела се припокриват в момента? Ами да ти кажа ,имам чувството ,че съм в осемдесетте години? Как се обравят нещата към добро и какво благоденствие се задава сега пред нас? Тогава получавах коледен и великденски бонуси, премии, авторски, сега-кукиш Това е една сериозна разлика, ти как намираш нещата?
Ама България била фалирала, при стомилиарден държавен и военен резерв с 12 милиарда дълг? Умишлено, естествено!
Интересно, Гърция защо не фалира с 600 милиарда дълг? И всички получават над хиляда евро бонус!
Просто питам, капитал не правя!
Когато ми предложиха договор ,спомням си, че в него имаше изпитателен срок-10 месеца Следователно за 10 месеца се очакваше аз да заработя поне като местните и дори по-добре!
Иначе, адиос!
Не, не е нормално да не се променяме съобразно целта, която гоним! Показва ,че има нещо скрито, не тя не е главната!
Ти смяташ ли, че думи и дела се припокриват в момента? Ами да ти кажа ,имам чувството ,че съм в осемдесетте години? Как се обравят нещата към добро и какво благоденствие се задава сега пред нас? Тогава получавах коледен и великденски бонуси, премии, авторски, сега-кукиш Това е една сериозна разлика, ти как намираш нещата?
Ама България била фалирала, при стомилиарден държавен и военен резерв с 12 милиарда дълг? Умишлено, естествено!
Интересно, Гърция защо не фалира с 600 милиарда дълг? И всички получават над хиляда евро бонус!
Просто питам, капитал не правя!
... грешното място!
С НАС се случи(ва) нещо подобно.
Както една блогърка находчиво изкоментира/илюстрира нещата с нас - в повече от случаите на КАРДИНАЛЕН ИСТОРИЧЕСКИ ПОВРАТ, България е била катраница закачена на чужда каруца?
Причините са много - но основната е: Че в повечето случаи на повратни исторически моменти, сме нямали изграден НАЦИОНАЛНО ОТГОВОРЕН ЕЛИТ, това е присъщо за България и към момента?
А нямаме ли ЕЛИТ(не го бъркай със самозванците в момента) настава, идва това което политолозите наричат "охлокрация"?
Доста добре е разработен въпроса/проблем при Ортега и Гасет в неговото "Бунта на масите". Именно поради това, че масите идват "на власт" - той отказва съучастието (си) както на "фалангисти" така и на "републиканци"?
Така става - кога в една държава на власт идва "дивата злоба на роба"?
Привет!
Прав си ,Гет!
Но при нас и това не е на мястото си!-" Дивата злоба на роба"
Робът е подменен!
С парвенюто!
А той ненавижда всички, освен себе си, когото боготвори!
Пред другите, иначе си знае, че е нищожество и това допълнително го озлобява!
Хубав ден!
цитирайНо при нас и това не е на мястото си!-" Дивата злоба на роба"
Робът е подменен!
С парвенюто!
А той ненавижда всички, освен себе си, когото боготвори!
Пред другите, иначе си знае, че е нищожество и това допълнително го озлобява!
Хубав ден!
И аз преди допущах същата грешка, ала накрая си взех урок :)
цитирайvesever написа:
И аз преди допущах същата грешка, ала накрая си взех урок :)
И аз в началото на демокрацията си мислех ,че сме съмишленици По едно време се огледах и си зададох въпроса, каква работа имам с тези хора, изпълнени със злоба и алчни за власт до там, че да те стъпчат, за да я вземит
Но нещата се оказаха много полоши
Негодниците се обединяват като зверовете в глутница А интелигентът е мек и единак! Сам не може да пребори глутницата от хиени
И се получи днешният резултат в обществото!
Хубава , празнична вечер!
Така е. Поначало на Земята има нещо сбъркано и мисля, че не е от сега. Вместо хората да живеят като братя, каквито са, се мъчат да се унищожават един друг, било физически, било психически и емоционално.
А не би трябвало да е така и затова не разбирам безумието на всеки човек, който се е поддал на разрушителни сили, именно чрез омразата.
А когато такива хора да имат и власт, вече мелето става пълно - толкова много примери в историята.
Това е, което не приемам в човешкото общество, именно "хищничеството", образно казано. Ако можеше да се възроди любовта и мирът и разбирателството на Земята, бих била истински щастлива! Но може би това е просто една неосъществима мечта.
цитирайА не би трябвало да е така и затова не разбирам безумието на всеки човек, който се е поддал на разрушителни сили, именно чрез омразата.
А когато такива хора да имат и власт, вече мелето става пълно - толкова много примери в историята.
Това е, което не приемам в човешкото общество, именно "хищничеството", образно казано. Ако можеше да се възроди любовта и мирът и разбирателството на Земята, бих била истински щастлива! Но може би това е просто една неосъществима мечта.
31.
get -
@ 27. leonleonovpom2 - Не усещаш ли иронията на живота ... на база дискусията ни ... ?
27.12.2017 14:52
27.12.2017 14:52
leonleonovpom2 написа:
Прав си ,Гет!
Но при нас и това не е на мястото си!-" Дивата злоба на роба"
Робът е подменен!
С парвенюто!
А той ненавижда всички, освен себе си, когото боготвори!
Пред другите, иначе си знае, че е нищожество и това допълнително го озлобява!
Хубав ден!
Но при нас и това не е на мястото си!-" Дивата злоба на роба"
Робът е подменен!
С парвенюто!
А той ненавижда всички, освен себе си, когото боготвори!
Пред другите, иначе си знае, че е нищожество и това допълнително го озлобява!
Хубав ден!
... дотук?
- Русия(под вида й на СССР), която ни бе "пътеводна звезда" до "10-ти ноември" - тръгна да прави "перестройка" - и ние след нея!
2.
Започна ДИВА КРИМИНАЛНА ПРИВАТИЗАЦИЯ - и ний след нея?
3.
Там се появиха така наречените "новые русские" + СИЛОВАЦИТЕ(мутри-браточки) - И НИЕ СЛЕД НЕЯ.
4.
Народа му писна от БЕЗВЛАСТИЕ И МИЗЕРИЯ ... както стана и при нас, ЗАМЕЧТА ЗА "ДОБРИЯ ЮНАК-БОГАТЫР" - и ние като тях.
5.
Дадоха на русския народ ДОБРИЯ ВИТЯЗ-БОГАТЫР ... в лицето на подполковника ГеБи-ста, Вова Путин ... при нас разликата е ЕДИНСТВЕНО САМО В, че КГБ се наричаше ДС и че, "добрия юнак" не бе подполковник а майор ... а щях да пропусна - наместо Владимир, се нарича Бойко.
- Аз разлика МЕЖДУ НАС И ТЯХ - НЕ ВИЖДАМ ... Тогава ще попитам Е ИМА ЛИ Я БЪЛГАРИЯ ... съответно БЪЛГАРСКИ НАЦИОНАЛНО ОТГОВОРЕН ЕЛИТ?
По отношение - твоето?
"Робът е подменен!
С парвенюто!"
- Роб и парвеню - са две СИНОНИМНИ за едно и също обществено явление МОРАЛНА ПОСЕДСТВЕНОСТ!
- Защото ЗА РОБА - най-голяма му мечта Е ДА ЗАЕМЕ МЯСТОТО НА РОБОВЛАДЕЛЕЦА!
- За да ме разбереш по-точно ЗА КАКВО НАМЕКВАМ-ОБЯСНЯВАМ - вземи прочети КАКВО ОБЯСНЯВА АБРАХАМ МАСЛОЯ В таблицата си за "ЧОВЕШКИТЕ ПОТРЕБНОСТИ" + тяхната градация КАТО ЦЕННОСТ?
- Най-добре това е показано в ПИРАМИДАТА МУ виж на адрес(но не чети българския превод - защото е некоректен ?)
Линк към ПИРАМИДА НА МАСЛОУ:
https://commons.wikimedia/wiki/File:Maslow%27s_Hierarchy_of_Needs.svg
vesever написа:
Така е. Поначало на Земята има нещо сбъркано и мисля, че не е от сега. Вместо хората да живеят като братя, каквито са, се мъчат да се унищожават един друг, било физически, било психически и емоционално.
А не би трябвало да е така и затова не разбирам безумието на всеки човек, който се е поддал на разрушителни сили, именно чрез омразата.
А когато такива хора да имат и власт, вече мелето става пълно - толкова много примери в историята.
Това е, което не приемам в човешкото общество, именно "хищничеството", образно казано. Ако можеше да се възроди любовта и мирът и разбирателството на Земята, бих била истински щастлива! Но може би това е просто една неосъществима мечта.
А не би трябвало да е така и затова не разбирам безумието на всеки човек, който се е поддал на разрушителни сили, именно чрез омразата.
А когато такива хора да имат и власт, вече мелето става пълно - толкова много примери в историята.
Това е, което не приемам в човешкото общество, именно "хищничеството", образно казано. Ако можеше да се възроди любовта и мирът и разбирателството на Земята, бих била истински щастлива! Но може би това е просто една неосъществима мечта.
Напълно съм съгласен с написаното от тебе и се подписвам под него!
Но не можем и да се преборим със злото, така ,че да изчезне
И в блога, го има, като проекция на обществото!
И АЗ НЕ МОГА ДА ПРОУМЕЯ ЩО ЗА ХОРА СА ТЕЗИ, КОИТО ИЗПИТВАТ НАСЛАДА ДА ПРИЧИНЯТ НЯКОМУ ЗЛО?
НЕ, НЕ СА ХОРА, ХИЩНИ ЗВЕРОВЕ СА ПРЕРОДЕНИ В ТЯХ!
ХУБАВ ПРАЗНИЧЕН ДЕН ТИ ПОЖЕЛАВАМ!
По начало ние не сме на различни позиции, колкото и да си подозрителен
Знаеш ли каква е основната разлика между капитализма, да оставим настрана социалният, който, както се казва е друга бира?!
Капиталистът не се назначава или самоназначава, той се формира в нормални условия
А при нас стана чудо нечувано- назначиха се капиталисти
Сега, твоят въпрос може да се модифицира в : Кой, защо и по какви причини назначи капиталистите в България?
Нали собствеността беше общонародна, бяхме и стопани
Нормално беше да се раздадат на семейкствата и пълнолетните акции, с който да оперират свободно Съответстващи на наличните активи-Няколко стотин милиарда долара Да са защитени и да се оперира с тях
Ето, това е равен старт!
Не за комунизма е съжалението за в миналото
А за спокойния и сигурен живот, в който крадците, убийците и всякакъв род мошници не бяха главни действащи лица и ако всепок надигнеха глава, отиваха ,където им се полага!
Какво пречи, 28 години по-късно да е така
Да, висшата комунистическа клика явно създаде моделът на назначени"капиталисти"
Но кажи ,какво можем да направим, за да го променим?
Това са преродени хищници, за втори път го използвам, обединяват се в глутници, срещу които сам си безсилен!
Изпитах го първо в СДСи се оттеглих, вямах работа сред такъв"елит", като се ограничих вСДП на Дертлиев само Но вече наблюдавах внимателно Видях ,че същата схема, в по-малък мащаб я е задействана и там
Имах си любима работа, предложения Спасиха ме колеги, ясно казано Приятел дойде в кабинета, провери коридора, дали не подслушват
И ясно каза ,че се погубвам Че погубвам възможностите си сред нагодници, които ще искат да ме унищожат, защото не са като мене
Е , това беше капката, която преля чашата
Напуснах ги и нищо не беше в състояние да ме върне
Вместо да си гледам работата, аз трябваше да водя битки с организирани глутници
Щях да загубя работата и битките
А ако случайно ме приеемеха, трябваше да стана като тях- да лъжа, да мамя и да крада
Кауза пердута
Да, хермафродит е, за съжаление, роденото у нас
Неграмотен може да стане всякакъв и мафиот-милиардер!
Комунистически капитализъм!
Единственото успокояващо е, че подобни мелези не дават поколение!?
Работата опира към 40 години, както в библията
Дълъг срок!
Хубав ден!
цитирайЗнаеш ли каква е основната разлика между капитализма, да оставим настрана социалният, който, както се казва е друга бира?!
Капиталистът не се назначава или самоназначава, той се формира в нормални условия
А при нас стана чудо нечувано- назначиха се капиталисти
Сега, твоят въпрос може да се модифицира в : Кой, защо и по какви причини назначи капиталистите в България?
Нали собствеността беше общонародна, бяхме и стопани
Нормално беше да се раздадат на семейкствата и пълнолетните акции, с който да оперират свободно Съответстващи на наличните активи-Няколко стотин милиарда долара Да са защитени и да се оперира с тях
Ето, това е равен старт!
Не за комунизма е съжалението за в миналото
А за спокойния и сигурен живот, в който крадците, убийците и всякакъв род мошници не бяха главни действащи лица и ако всепок надигнеха глава, отиваха ,където им се полага!
Какво пречи, 28 години по-късно да е така
Да, висшата комунистическа клика явно създаде моделът на назначени"капиталисти"
Но кажи ,какво можем да направим, за да го променим?
Това са преродени хищници, за втори път го използвам, обединяват се в глутници, срещу които сам си безсилен!
Изпитах го първо в СДСи се оттеглих, вямах работа сред такъв"елит", като се ограничих вСДП на Дертлиев само Но вече наблюдавах внимателно Видях ,че същата схема, в по-малък мащаб я е задействана и там
Имах си любима работа, предложения Спасиха ме колеги, ясно казано Приятел дойде в кабинета, провери коридора, дали не подслушват
И ясно каза ,че се погубвам Че погубвам възможностите си сред нагодници, които ще искат да ме унищожат, защото не са като мене
Е , това беше капката, която преля чашата
Напуснах ги и нищо не беше в състояние да ме върне
Вместо да си гледам работата, аз трябваше да водя битки с организирани глутници
Щях да загубя работата и битките
А ако случайно ме приеемеха, трябваше да стана като тях- да лъжа, да мамя и да крада
Кауза пердута
Да, хермафродит е, за съжаление, роденото у нас
Неграмотен може да стане всякакъв и мафиот-милиардер!
Комунистически капитализъм!
Единственото успокояващо е, че подобни мелези не дават поколение!?
Работата опира към 40 години, както в библията
Дълъг срок!
Хубав ден!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107385