Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2018 21:29 - Съединението прави силата- обяснителен постинг
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3947 Коментари: 14 Гласове:
28

Последна промяна: 20.02.2018 21:39


 Постингът е продължение на предходния от колегата Михаил Цвятков!

Девизът ни на времето е предложен от един от строителите на Нова България-Стефан Стамболов -в Народното събрание!

Той се припокрива напълно с Белгийския:
L unicn fait la force/ Люнион фела форсъ!/- Съединението прави силата!
Белгия е изкуствена държава !
Като самостоятелна съществува от 1830 година . Преди това земите и са управлявани от кого ли не-римляни, франки, германци, холандци, австрийци, испанци, ,французи..... На север е преобладаващата част от населението-немскоговорящите фламандци.  На юг са френскоговорящите валонци- Има и религиозни различия между тях.
Държавата е създадена с благословията на сила № 1 в света тогава-Англия ! За нея е изгодно в областта на Ла манша да има слаба държава, която при това ще е зависима от нея.  Така ,че е създадена като буферна държава, германците да са отдалечени от Великобритания!
От противоположни, различаващи се  народи е конструирана! Тук е място да се замислят някои, след като явно е абсурдно фламандци и валонци да създадат общ народ за  200 години, как също толкова противоположните / според конвенционалната история,/ Българи и славяни са успели за дори по-малък период!?

Даже много тогавашни европейски ръководители-От Наполеон Трети до Бисмарк са смятали, че тази държава ще просъществува едва няколко поколение и ще се разпадне от само себе си!
Но са се излъгали!
Та девизът на Белгия е основателен-Съединението на фламандци и валонци ще направи силата! Това е пълният му текст!
Успешен е този съюз  и заради интереса на околните, Велики сили !  Именно затова Белгия получава и дял от колониалната система, при това една от най-апетитните хапки от нея!  Конго  плюс Катанга, територия с най-ценните природни суровини! Руанда -Бурунди-също! Така ,че тя няма  и ни най- малък интерес,  да се разпадне!

Не случайно столицата на ЕС е в Брюксел!
Идеята е да се създаде Европейски народ по белгийската формула. Отделните народи да запазят идентичността си - хомогенен народ  си е безумие, както при Александър Македонски не се е получил , но те, народите,  са обединени както в Белгия!
Сега, ако се продължат аналогиите от Белгийски в Европейски  мащаб, ще рече, че от това трябва да има заинтересовани велики съседи!  И веднага се намират три!
Да, толкова са, с напускащата Великобритания Това е много лош знак за бъдещето на  СЕЩ!  Другите два са САЩ, въпреки ,че са през океана и естествено- Русия!
Без задълбочаване-целостта и трайносттта на бъдещата Европейска държава/ СЕЩ/ би  била функция оот интересите на тези три велики сили! Следователно,не трябва сред тях да се търсят врагове!
Та, девизът в Белгия е изиграл обединителната си роля!

В България той е с пожелателен характер след Освободителната война!  Почти половината територия на Българияслед Берлинския конгрес е извън нея! Има се предвид  съединението на България със задграничните и територии !
И този девиз 70 години е актуален!  България участва в пет войни, стотици хиляди Българи проливат кръвта си в негово име!
Но след приключването на ВСВ нещата се регулират с неприкосновеността на границите.  България официално призна Македония, не присъедини Северна Добруджа, чийто договор за анексия от Румъния изтече през 1980 година!  Изобщо нямаме никакви аспирации към задграничните ни територии, който в по- голямата си част са  и обезбългарени!
И девизът наистина остава висящ и без покритие- ние по всички параграфи не се борим за съединение на Българските земи- дори и  за тези с преобладаващи Българи-македонските!
Необходима му е актуализация-например един подходящ вариант-
Обединени за България!

А иначе, когато СЕЩ станат факт, реализиран по Белгийския модел и ние сме щат в него, тогава за тези СЕЩ ще е актуален нашият настоящ  и Белгийски девиз-СЪЕДИНЕНИЕТО ПРАВИ СИЛАТА

Иначе някои държави проявяват консерватизъм относно него, девизът си!  
На Англия например, той е на френски-Господ и моето право, един вид значимостта ва човека, веднага след господ е и не правят опит стотици години поне да го преведат на английски-lе Dieu et mon droit!



Гласувай:
28


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. merlin68 - Девизът на Белгия обединява фла...
20.02.2018 22:37
Девизът на Белгия обединява фламандци и валонци, обаче май и до днес не ги е обединил много успешно, а вече има и нови за обединение. В Брюксел, най-разпространеното име е Мохамед и тези ще обединят Белгия, а девиза даже могат и да го оставят същия. Страхувам се приятелю, че ако някога Европа бъде наистина обединена, то това ще е под флага на исляма.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
20.02.2018 22:48
merlin68 написа:
Девизът на Белгия обединява фламандци и валонци, обаче май и до днес не ги е обединил много успешно, а вече има и нови за обединение. В Брюксел, най-разпространеното име е Мохамед и тези ще обединят Белгия, а девиза даже могат и да го оставят същия. Страхувам се приятелю, че ако някога Европа бъде наистина обединена, то това ще е под флага на исляма.


Да, Белгия се различава от Швейцария, която също е буферна държава, но не е създадена изкуствено, както Белгия! Там няма такова разделение, може да се каже ,че има швейцарски етнос, всеки първо е щвейцарец и след това друг
Но ЕС е също изкуствен продукт, както и Белгия Белгия е оцеляла, понеже е удобна и е получила подкрепа отвън Ог гук могат да се правят изводи и за СЕЦ! Да, религията е една от възможностите за обединение, при това- съпроводена смяна на религията Най - лесно се постига не насилствено, а с числено преимущество!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
3. get - Девизът на Белгия обединява фла...
21.02.2018 12:16
leonleonovpom2 написа:
merlin68 написа:
Девизът на Белгия обединява фламандци и валонци, обаче май и до днес не ги е обединил много успешно,
...
Страхувам се приятелю, че ако някога Европа бъде наистина обединена, то това ще е под флага на исляма.


Да, Белгия се различава от Швейцария, която също е буферна държава, но не е създадена изкуствено, както Белгия! Там няма такова разделение, може да се каже ,че има швейцарски етнос, всеки първо е щвейцарец и след това друг
Но ЕС е също изкуствен продукт, както и Белгия Белгия е оцеляла, понеже е удобна и е получила подкрепа отвън Ог гук могат да се правят изводи и за СЕЦ! Да, религията е една от възможностите за обединение, при това- съпроводена смяна на религията Най - лесно се постига не насилствено, а с числено преимущество!

...



- По отнешение на ПЪРВОТО ТЕНДЕНЦИОЗНО ТВЪРДЕНИЕ на "приятелят" ви Краси - ОБЯСНЯВАМ с ЦИТАТ ... за МОХАМЕДОВЦИТЕ в ЕВРОПА ... РУСИЯ и становището на другаря Путен по въпроса?

16 декември 2010 г. тогавашния премиер на Россия Владимир Путин, отговаряйки в пряк ефир за конфриктите на национална почва - Каза следното?
"Трябва да кажа, а и аз по отношение на това МНОГОКРАТНО СЪМ ГОВОРИЛ е, че Россия изначално - аз искам да подчертая, ИЗНАЧАЛНО СЕ СЪЗДАВА КАТО МНОГОКЕНФЕСИОНАЛНА и МНОГОНАЦИОНАЛНА ДЪРЖАВА, именно като МНОГОНАЦИНАЛНА и МНОГОКОНФЕСИОНАЛНА."
- продържи мисълта си развивайки СЛЕДНАТА ОРИГИНАЛНА и СМУЩАВАЩА МЕН европееце и християнин МИСЪЛ(предавам ви го дословно КАЗАНОТО ОТ ПУТИН за ортодоксално-христианската Расия)?

"Вы знаете, у нас восточное христианство - православие. И некоторые теоретики христианства говорят, что ОНО ВО МНОГОМ ДАЖЕ БЛИЖЕ К ИСЛАМУ, чем, скажем, к КАТОЛИКАМ. Я сейчас не хочу оценивать, насколько справедливо такое утверждение, но в целом сосуществование этих основных религий осуществляется в течение многих столетий. И у нас выработался за эти столетия, я имею в виду не последние десятилетия, именно за столетия выработалась определенная культура взаимодействия. Надо бы вспомнить об этих корнях."

ВЪПРОС - I-ви:
Как - историка ПОЗНАВАЧ НА РУССКАТА КУЛТУРА, ДУШЕВНОСТ, БИТ ... РЕЛИГИОЗНОСТ и т.н. Мерлин-Красимир ЩЕ КОМЕНТИРА ФАКТИТЕ В КАЗАНОТО от любимеца му Путин?

ВЪПРОС - II-ри:
- Симеонов, ти твърдиш че, РЕЛИГИАТА Е ТАЗИ - Която може да създаде от ДВА(или повече народа) - един такъв ... с допълнението, че ТОВА ПО-СКОРО СЕ НАРИЧА "НАЦИЯ" ... което съм склонен да приема, че смисъла му иде от НАШ или още НАЧАЛО?

ТРЕТО:
За създаване на кралство БЕЛГИЯ - предимно ФИНАНСИСТИТЕ и ТЪРГОВЦИТЕ плюс СТРАТЕГИЧЕСКОТО ЗА ЕВРОПА ПОЛОЖЕНИЕ на тези ТЕРИТОРИИ ОГРАЯТ РОЛЯ при създаването на ДЪРЖАВА ТАМ?

ЧЕТВЪРТО:
Явно за ОБЕДИНЕНИЕто на дадена човешка общност ИМАМЕ МНОГОАСПЕКТЕН ПРОЦЕС - при който могат да ДЕЙСТВАТ МНОЖЕСТВО ФАКТОРИ - какви може да са били ... При авторитарната и НЕДЕМОКРАТИЧНА РУСКА ИМПЕРИЯ - те? ... или при ПЛУРАЛИСТИЧНАТА и от това ДЕМОКРАТИЧНА - Швейцария(или Белгия) - те?

- Последно в ЗАКЛЮЧЕНИЕ - защо всичко в КОМЕНТАРИТЕ на изкушените от ЧУЖДО-ФИЛСТВО пишещи в Блог бг. ... и уж БЪЛГАРИ - нещата опират до елемнтарно-просташкото ОЦЕНЪЧНОТО-ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ ... а не до един НЕ-ЕМОЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ а от това и ОБЕКТИВЕН АНАЛИЗ ?
След като сти се захванали с коментари и анализи на едно такива глобални(поради многоаспектността и сложността си) въпроси - считате ли се В ДОСТАТЪЧНА СТЕПЕН ПОДГОТВЕНИ - да давате АДЕКВАТЕН АНАЛИЗ/ОЦЕНКА или всичко опира до ПРОПАГАНДА и настройване, чрез МАНИПУЛАЦИИ НА ЧАСТ ОТ БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО - срещу ДРУГА НЕГОВА ЧАСТ?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Какво не ти харесва, Гет!?че не ...
21.02.2018 14:13
Какво не ти харесва, Гет!?
че не плюя Путин ли?
Ами аз никого не плюя! Тръмп ,също! Трябва ли да плюя някой непременно? Може да го правя от добро възпитание, да не плюя! Не ти ли минава през ума?

Когато някои тук оплакваха Шарли Ебдомадер, писах ,че тези оплаквания ще се повторят и потретят! Защото в шаржовете им имаше карикатури на религиозна основа И хуморът там не се приема като хумор!
Е, не закъсняха!
И ,че не бива да се канят непроверени хора! Да се леят сълзи за тях ! Видя се какво направиха!
Масони, илюминати, могат да използват и религията като оръжие сред по- ниско просветените, какво се чудиш, не ти ли е известно?

Кажи, кое в написаното не е така:

-Че девизът ни е на база Белгийският?

-Че Белгия е буферна държава и реално няма белгийски народ, за разлика от швейцарски! Швейцария също е буферна държава, но изграждана от гражданите си постепенно, а не с решение на Великите сили!

- Че европейският съюз се изгражда по Белгийски модел и затова седалищато му е в Брюксел!?

-Че " Съединението прави силата" се отнася до присъединявана на отвъдграничните Български територии? И на тази база не е актуален Но не е актуален и английския девиз, написан на френски?! И не го поправят, вероятно заради историцизма му !з.Затова завършвам с него- в знак ,че не пречи и нашият да си остане! Просто за дискукията е дадено мнение

И накрая, не се притеснявай излишно, постинга ми го няма в класацията ,свален е!?!
Това задоволява ли те, както доносниците?
цитирай
5. get - - Путин НЕ МЕ ИРНТЕРЕСУВА - защото ...
21.02.2018 14:47
- Путин НЕ МЕ ИРНТЕРЕСУВА - защото КУКЛОВОДИТЕ ... ако не бе КГБ-иста с име Владимир, щяха да му намерят ДРУГ ДОСТОЕН и ОТ НЕГОВИЯТ СОРТ ЗАМЕСТНИК!
ВТОРО:
В момента - Европа, различни ляво-"либерални" политически фракции и личности - Я ОБРЪЩАТ НА СЪВЕТСКИ СЪЮЗ ... както още преди ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА - за такъв си пишат интернационалните-социалисти Ленин и Троцки!
ТРЕТО:
- Но не са Парвус, Ленин и/или Троцки - които ПЪРВИ СА ПОЖЕЛАЛИ "СОЦИАЛИЗИРАНЕТО" на Европата ... а това са техните ДУХОВНИ-БАЩИ Маркс и Енгелс. Тези които НА ПРАКТИКА ПРЕВЗЕМАТ и НЕУТАЛИЗИРАТ "комунистите ... да, да комунистите в Работнически интернационал - за да създадат ТАКЪВ ОБСЛУЖВАЩ ИНТЕРЕСИТЕ НА ФИНАНСОВО-ЛИХВАРСКИЯ ИНТЕРНАЦИОНАЛ ... Това е толкова и дотам просто - та хора, като теб ОТКАЗВАТ ДА ГО ПРИЕМАТ - Камо ли да го възприемат и проверят за себе си ... КАТО ХИПОТЕЗА!

А относно РУСИЯТА и диктатора и Путин - Те никога НЕ СА БИЛИ - НЯМА И ДА БЪДАТ малко от малко, това което се разбира ДЕМОКРАТИЧНО ОБЩЕСТВО с действащи в него принципи на КОМУНАЛНИЯ (КОМУНА) ЖИВОТ!
А относно КАКВО Е КОМУНА и КОМУНИЗЪМ ... чети при тези които са от преди времената на НАУЧНИЯ-СОЦИАЛИЗЪМ, тоест тези които са били ЕЛИМИНАРАНИ от Маркс и Енгелс ... и едни други, които са стояли зад тях!
- Ако не започнеш ИЗНАЧАЛНО ДА ПРОУЧВАШ и ОСМИСЛЯШ ИСТОРИЯ И ТЕОРИЯ НА ПОЛИТИЧЕСКИТЕ УЧЕНИЯ - нищо няма да разбереш от това за което ... най-малко намеквам?

- Няма ни ШВЕЙЦАРСКИ ни БЕЛГИЙСКИ НАРОД - но ИМА НАЦИИ! А тези нации са се формирали на база пазарни обществено-икономически условия, плюс демократичните принципи УТВЪРДЕНИ В ТЕЗИ ВИСОКО-РАЗВИТИ СТРАНИ(политически, икономическ и ВИСОКО-културно ЕВРОПЕЙСКИ ХОРА - не АЗИАТСКИ, като Османската или Руската ИМПЕРИИ) - на базата на което ТЕ (СА) се конституират(ЛИ) КАТО ДЪРЖАВИ и НАЦИИ!
- Буферна е била и БЪЛГАРИЯ в плановете на Русия за СЛЕДОСВОБЕЖДЕНСКАТА И СЪДБА - точното(политологическо) наименование за такава държава е ЛИМИТРОФНО!

- Поздрав ... и никога НЕ СЪМ ДОНОСНИЧИЛ!
цитирай
6. merlin68 - Гете, Путин е голям държавник и д...
21.02.2018 14:56
Гете, Путин е голям държавник и думите му които цитираш са изключително показателни за това... съвсем друг е въпроса, че ти не ги разбираш. Руската империя, СССР и днешна Русия са многонационални и мултирелигиозни държави. От векове в Русия е изграден модел на етническа и религиозна толерантност, непознат за либерална Европа. Този модел се нарича "Русский мир" и е осъществен жизнеспособен модел на глобализация. При този модел, различните общности запазват културата, езика, религията си в рамките на една обществена система. Културните, религиозни и етнически прониквания са минимални, бавни и лесно поносими. Преди доста години, един коментар в Ютуб ме накара да се замисля върху това, а той беше нещо такова - "Аз съм мюсюлманин, аз не съм руснак, но аз съм руски човек и Русия е моята Родина, ако някой вдигне ръка срещу нея, аз ще я браня докато съм жив."
И ще цитирам написаното от мен в един постинг който ти препоръчвам да прочетеш, въпреки дължината му, казва се Краят на историята, или краят на либералната глобализация (или нещо такова). Та там обяснявам съвсем на кратко, защо Русия не загина след краха на СССР, и защо САЩ ще загинат след края на световното си господство, също като Рим. - "Русия обаче успя да се съвземе от краха предизвикан от разпада на СССР, а това стана благодарение на вековните традиции които либерализма не успя да унищожи, а също така благодарение на силната национална принадлежност към това което руснаците наричат "Русский мир", при това не само от етническите руснаци."
Така, че Путин, много добре знае какво говори, защото знае какво е Русия.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Не, Гет, никога не съм твърдял и няма ...
21.02.2018 15:39
Не, Гет,никога не съм твърдял и няма да твърдя, че си доносник!
Аз тях, зоносниците, не уважамвам, заради непредизвиканата им злонамереност А тебе уважавам!
Просто тяхното желание да се свали постинга ми от" Популярни", в който няма нищо обидно, защото изцяло е базиран на факти и въз основа на тях се правят изводи, се припокри с твоето неодобрение, както го схванах
Ако греша в преценката си, моля за извинение!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Гет, Белгия и Швейцария са удобни ...
21.02.2018 15:57
Гет, Белгия и Швейцария са удобни държави Нямало е нито Белгийци, нито швейцарци Имало е обаче ...Българи! Това е разликата!
Та, Белгия носи името на Белгите, както Македония на македоните! Но се твърди ,че македонците, днешните, нямат нищо общо с древните македонци
А белгийците? Впрочем, за келтите белги се твърди нещо много интересно Че точно те носят името Бълги-белги! Май сме роднини, както и с ирландците?!
Та Белгия ,изкуствено образувана от Англия държава, защото няма белгийски народ е удобна точно за нея И е поддържана, за разлика от нас!Ние сме Буферна държава, както казваш, с което не съм съгласен! Защото ако е насочена срещу Русия, какъв интерес има тя да я създава?
А на Белгия се дават територии в Африка, най-богатата Катанга и Руанда-Урунди или Бурунди, отнети от Германия? Така се купува единство на държавата!
А на нас се вземат територии!?

Ние сме нормална етносна държава, докато Белгия -изцяло и отчасти Швейцария са си политически държави!
Белгиецът се чувства първо фламандец или Валоа и след това белгиец Швейцарецът е първо швейцарец и след това-германец, французин, италианец или романин!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
21.02.2018 20:34
merlin68 написа:
Гете, Путин е голям държавник и думите му които цитираш са изключително показателни за това... съвсем друг е въпроса, че ти не ги разбираш. Руската империя, СССР и днешна Русия са многонационални и мултирелигиозни държави. От векове в Русия е изграден модел на етническа и религиозна толерантност, непознат за либерална Европа. Този модел се нарича "Русский мир" и е осъществен жизнеспособен модел на глобализация. При този модел, различните общности запазват културата, езика, религията си в рамките на една обществена система. Културните, религиозни и етнически прониквания са минимални, бавни и лесно поносими. Преди доста години, един коментар в Ютуб ме накара да се замисля върху това, а той беше нещо такова - "Аз съм мюсюлманин, аз не съм руснак, но аз съм руски човек и Русия е моята Родина, ако някой вдигне ръка срещу нея, аз ще я браня докато съм жив."
И ще цитирам написаното от мен в един постинг който ти препоръчвам да прочетеш, въпреки дължината му, казва се Краят на историята, или краят на либералната глобализация (или нещо такова). Та там обяснявам съвсем на кратко, защо Русия не загина след краха на СССР, и защо САЩ ще загинат след края на световното си господство, също като Рим. - "Русия обаче успя да се съвземе от краха предизвикан от разпада на СССР, а това стана благодарение на вековните традиции които либерализма не успя да унищожи, а също така благодарение на силната национална принадлежност към това което руснаците наричат "Русский мир", при това не само от етническите руснаци."
Така, че Путин, много добре знае какво говори, защото знае какво е Русия.



Припомни ми разговор с башкири Да , мюсюлмани са! Стана дума и за това ,че ги считат за Българи Не, отговориха ,че при тях наистина има Българи, стари Българи ги наричат, но те не са Българи
Попитах ги, за какви се считат тогава? Категорично отсякоха, че щом живеят в Русия, са руснаци!

И ние сме постигнали нещо такова преди години Прадядо ми е разправял на баща ми ,че при Сръбско-Българската война се явили наши турци-доброволци
Изумено ги попитали-Защо?
Отговорили, че щом живеят в България и тя е в опасност, длъжни са , да я защитят!
цитирай
10. leonleonovpom2 - В този постинг е събрана и анализ...
21.02.2018 21:18
В този постинг е събрана и анализирана лаконично историята на съвременна Европа- след Наполеон!Свързана е с ЕС!
И напълно правилно, постингът не е там където би се очаквало да бъде- при популярните постинги!

Без коментар!
цитирай
11. get - - Как свързваш ДВЕТЕ ВЗАИМО-ИЗКЛЮЧВАЩИ СЕ ПОНЯТИЯ ... ?
22.02.2018 17:25
merlin68 написа:
Гете, Путин е голям държавник и думите му които цитираш са изключително показателни за това... съвсем друг е въпроса, че ти не ги разбираш. Руската империя, СССР и днешна Русия са многонационални и мултирелигиозни държави. От векове в Русия е изграден модел на етническа и религиозна толерантност, непознат за либерална Европа. Този модел се нарича "Русский мир" и е осъществен жизнеспособен модел на глобализация. При този модел, различните общности запазват културата, езика, религията си в рамките на една обществена система. Културните, религиозни и етнически прониквания са минимални, бавни и лесно поносими. Преди доста години, един коментар в Ютуб ме накара да се замисля върху това, а той беше нещо такова - "Аз съм мюсюлманин, аз не съм руснак, но аз съм руски човек и Русия е моята Родина, ако някой вдигне ръка срещу нея, аз ще я браня докато съм жив."
И ще цитирам написаното от мен в един постинг който ти препоръчвам да прочетеш, въпреки дължината му, казва се Краят на историята, или краят на либералната глобализация (или нещо такова). Та там обяснявам съвсем на кратко, защо Русия не загина след краха на СССР, и защо САЩ ще загинат след края на световното си господство, също като Рим. - "Русия обаче успя да се съвземе от краха предизвикан от разпада на СССР, а това стана благодарение на вековните традиции които либерализма не успя да унищожи, а също така благодарение на силната национална принадлежност към това което руснаците наричат "Русский мир", при това не само от етническите руснаци."
Така, че Путин, много добре знае какво говори, защото знае какво е Русия.


... пропагандно-доктринерското "Русский мир" с "Евро-азиатската" доктрината НАЧЕНАТА ОТ БЕЛО-ГВАРДЕЙСКАТА ЕМИГРАЦИЯ ... и завършваща в угодните Путину - царедворци-теоритици Ал. Дугин и все остальные ... ?

- Вероятно в СЪЩИЯ ДУХ НА "толерантност" и тям подобни - върху парадното ВЪОРЪЖЕНИЕ на ПРАВОСЛАВНИТЕ РУССКИ КНЯЗЕ - четем СУРИ ОТ КОРАНА?
цитирай
12. get - - Доносници - стои под поста ти - в който ДИСКУТИРАШ С МЕН ... не с някакви имагинерни ... ?
22.02.2018 17:42
leonleonovpom2 написа:
Не, Гет,никога не съм твърдял и няма да твърдя, че си доносник!
Аз тях, зоносниците, не уважамвам, заради непредизвиканата им злонамереност А тебе уважавам!
Просто тяхното желание да се свали постинга ми от" Популярни", в който няма нищо обидно, защото изцяло е базиран на факти и въз основа на тях се правят изводи, се припокри с твоето неодобрение, както го схванах
Ако греша в преценката си, моля за извинение!


... доносници от Блог бг. - които свалили поста ти от "първа" - Това как да го разбирам?

- Второ: Когато ГРАДСКОТО ПРАВО - станало база за ЗАПАДНОТО ВЪЗРАЖДАНЕ и освобождение на "крепостните" на "запад", плюс зачитане на техните ИНДИВИДУАЛНИ ЧОВЕШКИ ПРАВА И СВОБОДИ - в Русия СЕ НАЛАГА ИМЕННО В НАЙ-ДРАСТИЧНИ ФОРМИ крепостното право!
С което същата става РЕТРОГРАДНА и АВТОКРАТИЧНО-МОНАРХИЧНА ДЪРЖАВА, неуважаваща ЕЛЕМЕНТАРНИ ЧОВЕШКИ ПРАВА И СВОБОДИ! Именно това ДОВЕЖДА В ПО-КЪСНО ВРЕМЕ до руският АВТОКРАТИЧНО-РЕЛИГИОЗЕН имперски ОБСОЛРЮТИЗЪМ!
- Именно поради това МАРКС и ЕНГЕЛС - считат за ЕКЗОТИКА създаване на справедливо-СОЦИАЛИСТИЧЕСКО ОБЩЕСТВО в Империята Россия!
- Именно ПОРАДИ ТОВА СА И ОБВИНЕНИЯТА сещу Ленин и Троцки - за ИЗПОЛЗВАНИ ОТ ТЯХ АВТОРИТАРНИ МЕТОДИ ПРИ НАЛАГАНЕ на СЪЦИАЛИЗМА В РУСИЯ!
- Именно поради това - "западните" социал-демократи ги ОПРИЛИЧАВАТ С АБСОЛЮТНИТЕ МОНАРСИ - като Бурбоните и Руските царе - непосредствено след "революцията", а и след това при Сталин!
- Именно ПОРАДИ СТЕКЛАТА СЕ ИСТОРИЧЕСКА ТРАДИЦИЯ, чрез НАСИЛИЕ И ТЕРОР над ОБИКНОВЕНИЯ ГРАЖДАНИН - идват ексцесиите, както при "червения", така и при "белия" терор - по време на "гражданската война" - предизвикана от АВТОРИТАРНИТЕ МЕТОДИ ИЗПОЛЗВАНИЕ от "болшевиките-ленинци" при строежа на УЖ СОЦИАЛИСТИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВО!

- Дива И деспотично-азиатска страна е била Русия ... ей поради това НЕ МИ Е ПО ВКУСА на мен СВОБОДНИЯ ЧОВЕК - дори и в момента! Именно поради това ТЯ ВЕЧНАТА ПОБЕДИТЕЛКА ВЪВ ВОЙНИТЕ - ще чака на ПОМОЩИ ОТ ПОБЕДЕНИТЕ ОТ НЕЯ!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
22.02.2018 19:28
get написа:
[quote=leonleonovpom2]Не, Гет,никога не съм твърдял и няма да твърдя, че си доносник!
Аз тях, зоносниците, не уважамвам, заради непредизвиканата им злонамереност А тебе уважавам!
Просто тяхното желание да се свали постинга ми от" Популярни", в който няма нищо обидно, защото изцяло е базиран на факти и въз основа на тях се правят изводи, се припокри с твоето неодобрение, както го схванах
Ако греша в преценката си, моля за извинение!


... доносници от Блог бг. - които свалили поста ти от "първа" - Това как да го разбирам?

- Второ: Когато ГРАДСКОТО ПРАВО - станало база за ЗАПАДНОТО ВЪЗРАЖДАНЕ и освобождение на "крепостните" на "запад", плюс зачитане на техните ИНДИВИДУАЛНИ ЧОВЕШКИ ПРАВА И СВОБОДИ - в Русия СЕ НАЛАГА ИМЕННО В НАЙ-ДРАСТИЧНИ ФОРМИ крепостното право!
С което същата става РЕТРОГРАДНА и АВТОКРАТИЧНО-МОНАРХИЧНА ДЪРЖАВА, неуважаваща ЕЛЕМЕНТАРНИ ЧОВЕШКИ ПРАВА И СВОБОДИ! Именно това ДОВЕЖДА В ПО-КЪСНО ВРЕМЕ до руският АВТОКРАТИЧНО-РЕЛИГИОЗЕН имперски ОБСОЛРЮТИЗЪМ!
- Именно поради това МАРКС и ЕНГЕЛС - считат за ЕКЗОТИКА създаване на справедливо-СОЦИАЛИСТИЧЕСКО ОБЩЕСТВО в Империята Россия!
- Именно ПОРАДИ ТОВА СА И ОБВИНЕНИЯТА сещу Ленин и Троцки - за ИЗПОЛЗВАНИ ОТ ТЯХ АВТОРИТАРНИ МЕТОДИ ПРИ НАЛАГАНЕ на СЪЦИАЛИЗМА В РУСИЯ!
- Именно поради това - "западните" социал-демократи ги ОПРИЛИЧАВАТ С АБСОЛЮТНИТЕ МОНАРСИ - като Бурбоните и Руските царе - непосредствено след "революцията", а и след това при Сталин!
- Именно ПОРАДИ СТЕКЛАТА СЕ ИСТОРИЧЕСКА ТРАДИЦИЯ, чрез НАСИЛИЕ И ТЕРОР над ОБИКНОВЕНИЯ ГРАЖДАНИН - идват ексцесиите, както при "червения", така и при "белия" терор - по време на "гражданската война" - предизвикана от АВТОРИТАРНИТЕ МЕТОДИ ИЗПОЛЗВАНИЕ от "болшевиките-ленинци" при строежа на УЖ СОЦИАЛИСТИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВО!

- Дива И деспотично-азиатска страна е била Русия ... ей поради това НЕ МИ Е ПО ВКУСА на мен СВОБОДНИЯ ЧОВЕК - дори и в момента! Именно поради това ТЯ ВЕЧНАТА ПОБЕДИТЕЛКА ВЪВ ВОЙНИТЕ - ще чака на ПОМОЩИ ОТ ПОБЕДЕНИТЕ ОТ НЕЯ![


Гет, ще отговоря на въпроса ти!
Разбира се ,че не си ти доносник! И не съм твърдял това! Но за радост на доносника, знам кой е, както и кой ползва профила ми- не си ти, вършиш им обаче мръсната работа! Доказваш по някакъв полезен за тях начин ,че имат право! Както и Германтигър, несъзнателно, така и ти!
Като виждаш какво е станало и не си донякъде съгласен с мен, не се включвай на една линия с негодници! Мини на лични ,поискай там обяснение !Разграничи се от тях ! Иначе излиза ,че си с тях!

Относно Русия! Никой не обича неблагодарници Султанът е изслушвал неангажирани предатели и после е нареждал да ги обезглавят Защото ще предадат и него утре! правилно и умно!
Ние трябва да гледаме интересите си , а не да угаждаме на този, който само ни използва
Справка-ГЪРЦИЯ!
Да ни имат като Гърция и ще ги обичаме-МНОГО! Които и да са!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
14. get - @ 13. leonleonovpom2 - Относно Русия! Никой не обича неблагодарници
22.02.2018 23:50
- Иване, заслепени приятелю - колко пъти да обяснявам?
- Защо ТРЯБВА ДА ПРЕДАВАШ някаква безкористност или други високо-хуманни черти на ЧИСТО ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКАТА ВОЙНА ОТ 1877/78 год.!
- А че ТЯ ПО ОТНОШЕНИЯ НА РУСИЯ><ТУРЦИЯ Е ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКА - има много информация от която сам - без чужда помощ МОЖЕШ ДА СЕ УБЕДИШ?

- След като се убедиш САМ В ПРОВАТАТА НА ТОВА КОЕТО ТВЪРДЯ - ще установиш и сам за себе си ЦЕЛТА НА РУСИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ НА "БАЛКАНСКИТЕ ОБЛАСТИ"(така е наричана в руските документи "България") ... И Е ПРЕДОПРЕДЕЛЕНА РОЛЯТА, НА ДЪРЖАВА Л-И-М-И-Т-Р-О-Ф - между Русия и Турция(Османска империя)?

Просто НИЕ БЪЛГАРИТЕ С ДЕЙСТВИЯТА СИ ОБЪРКВАМЕ ПРЕДНАЧЕРТАНИЕТО,на руските императори(стратези политико-военно-дипломатически) За СЪДБАТА НА БЪЛГАРИЯ ... именно поради тази ПРИЧИНА носеща и име СЪЕДИНЕНИЕ - кара Русия така люто да ни се сърди и гълчи!
Именно поради тези причини ГУБИМ ДВЕТЕ БАЛКАНСКИ ВОЙНИ - АКО И ДА СЕ ВОДИ, че Първата сме я спечелили!
Именно - поради голяма част от причините - довеждат ДА СЕ ИЗПРАВЯТ БЪЛГАРИЯ срещу РУСИЯ през Първата световна война !
- РУСИЯ било империята било после СССР - винаги е гонила геополитически и стратегически интереси - изразяващи се в две думи: ПРОЛИВИТЕ и ЦАРИГРАД!

- за твърденията си МОГА ДА СЕ ОБОСНОВА С ФАКТИ ... докато ти бориш с някакви морално-етични химери ... за "славянство", "православие" и хуманност :((( тези неща не попадат в ИНСТРУМЕНТАРИУМА НА "ВИСШАТА" ПОЛИТИКА още по-малко ГЕО-СТРАТЕГИЯ!

- Това накратко с допълнението ... цветя на "3-ти март" АЗ САМИЯ НОСЯ в памет на войниците и офицерите - голяма част от тях дали живота си безкористно ... но по отношение на руските Царе и Царедворци - Не!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133702
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031