Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2018 13:31 - Благодарност!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3806 Коментари: 15 Гласове:
42

Последна промяна: 25.02.2018 21:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Благодаря на приятелите от блога, който ме озаптиха,  да не пратя унищожителен постинг на нищожествата ,които се занимават с мен в присмехулно-подигравателен стил!  
Да не им отговарям!
Защото наистина стилът ми е унищожителен,  за парвенютата!

Кои са те? Нищожествата, ,за тях става дума!

Синчета на бивши величия на БКП , на нищо способни!  Влезли с привилегии в университета и завършили го  също  с привилегии ,защото друга възможност нямат ! Познавам ги много добре, включително и техни роднини!
 А аз съм бил четвърти в общото класиране на страната , без привилегии!  А съм можел и да съм поне втори,  ако не бях  направил волност на изпита, заради която не е било изключено   и да ме санкционират жестоко!

Съвет- да не се занимават с мен!  
Търлението ми е голямо, но и то има граници! Това за шебеците от  една южна планина!
Какво са постигнали те и какво аз? 
Няма база за сравнение!
 Защото преди съм работил заради самата работа!  Но сега си давам оценка, какво съм правил?!  И защо са ме търсили отвън желязната завеса!
Да, това  е   разликата от такива, които с цената на всичко , дори и с предателство , са се натискали ,да са там!?

Толкова!

Да са живи и здрави!




Гласувай:
43


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Браво!
25.02.2018 13:38
Няма какво да добавя :)))
цитирай
2. leonleonovpom2 - Брагодаря ти, Николай!
25.02.2018 13:55
nedovolen написа:
Няма какво да добавя :)))


Тава са истинските приятели!

Да те подклрепят не само, когато е видимо угодно за тях, но и когато е необходимо!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
3. zaw12929 - Поздрави! Изтривай ги! Безразл...
25.02.2018 16:11
Поздрави! Изтривай ги! Безразличието най добрата присъда!
Пазете се от студа! Защо да се лекуваме, ако можем да не се разболяваме- топли дрехи! Лека работа и настроение!
цитирай
4. monarh1991 - Здравей, приятелю Лео
25.02.2018 18:06
Искам тук пак да ти благодаря за подкрепата, която си ми оказвал досега тук. Ако стойностни и можещи хора като теб решаваха нещата в нашата татковина, тя би била едно чудесно място за живеене. Бъди здрав!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
25.02.2018 20:19
zaw12929 написа:
Поздрави! Изтривай ги! Безразличието най добрата присъда!
Пазете се от студа! Защо да се лекуваме, ако можем да не се разболяваме- топли дрехи! Лека работа и настроение!


БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА КОМЕНТАРА И ЗА СЪВЕТА!
ДА, ТЕ ЗАТОВА СЕ НАТИСКАТ СРЕЩУ МОДЕРАЦИЯТА! ДА МОГАТ" ДЕМОКРАТИЧНО" ДА ОПЛЮВАТ
ДА, АМА АЗ ПЪК ИМАМ ПРАВОТО ДА СИ ЗЗАЩИТАВАМ МОЯТА НЕПРИКОСНОВЕНОСТ ОТ ЗЛОНАМЕРЕНИ!
Много са чувствителни към триенето Но пък е заслужено!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, млади приятелю!
25.02.2018 20:35
monarh1991 написа:
Искам тук пак да ти благодаря за подкрепата, която си ми оказвал досега тук. Ако стойностни и можещи хора като теб решаваха нещата в нашата татковина, тя би била едно чудесно място за живеене. Бъди здрав!


Чудя се, що за хора са тези, които скачат срещу тебе

Ти си толкова добронамерен и зареден с добро! Да речем, че някъде грешиш Да имат търпение, млад си, ше изгладиш нещата
На мен винаги ми е било приятно да влизам при тебе и да чета нещата ти!
Ще изгладиш стила, който вече имаш за възрастта си!

Хубава вечер, Симеоне!
цитирай
7. panazea - Поздрав , Иване !
25.02.2018 23:56
Знаеш , че аз малко чета в блог.бг
Ти си един от малкото , от когото мога да науча нещо и да ми бъде интересно !
Не знам какво се е случило . Предполагам , че всичко е от завист. Не могат да са като теб и ти се дразнят.
Игнорирай ги !
Не се оставяй , да ти нарушават щастието !
Бъди себе си !
Поздрав от една Панацея !
цитирай
8. pvdaskalov - * 1 *
26.02.2018 07:35
Нямах време да прочета постинга ти Лео. Трябва отново да "летя" до "Токуда", не заради себе си, разбира се. В 2:04 и 2:08 ОНЯ отново се размириса под втори или трети НИК при мен. Не се впечатлявай! Пиши! Виж колко почитатели имаш!
Лека седмица!
П и е р
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
26.02.2018 09:09
panazea написа:
Знаеш , че аз малко чета в блог.бг
Ти си един от малкото , от когото мога да науча нещо и да ми бъде интересно !
Не знам какво се е случило . Предполагам , че всичко е от завист. Не могат да са като теб и ти се дразнят.
Игнорирай ги !
Не се оставяй , да ти нарушават щастието !
Бъди себе си !
Поздрав от една Панацея !


Зарадва ме с посещението си!
Наистина си Панацея за настроението!
Аз също чета с удоволствие твоите постинги
Блогът губи от рядката ти поява в него!

Да, това е истинската причина за подобни прояви, защото аз на тази база, някой да ме превъзхожда например, не изпитвам подобни чувства!
Камо ли пък настървено да го преследвам!

Хубав, зимен ден ти пожелавам!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
26.02.2018 09:18
pvdaskalov написа:
Нямах време да прочета постинга ти Лео. Трябва отново да "летя" до "Токуда", не заради себе си, разбира се. В 2:04 и 2:08 ОНЯ отново се размириса под втори или трети НИК при мен. Не се впечатлявай! Пиши! Виж колко почитатели имаш!
Лека седмица!
П и е р


Дано всичко е наред при вас!



Не мога да разбера, колкото и да се мъча , такива!?
Да причиниш зло и то на всяка цена на някого, да го преследваш, това не се вписва в моята" ПРОРАМА"
Даже и " КРАТКА ПРОГРАМА" направил!?
Каква ли е Дългата?
Водата ли му пием, хляба ли му ядем!
Той е един човек, нуждаещ се от помощ, това си мисля!

Дано да е хубав денят ти!
Аз бих се срамувал от подобно нещо
цитирай
11. pvdaskalov - * 2 *
26.02.2018 12:22
Ако е закъсал за пари, ще взема заем и ще му пратя - да ни остави на мира.
Неговото на изнудване прилича. Нямам друго обяснение.
Щом даваме пари за здраве, защо да не се откупим? И без това сме на последно място в ЕС по корупция. Да каже ЙЕС и си даде адреса и пощенския клон. Дано ги употреби да си лекува злобата.
П и е р, който чака хабер.
цитирай
12. morskipesni - Komunistite bqha izbiti vsi4ki predi 9-ti
26.02.2018 12:31
Tiq koito bqha v BKP trqbva da se nari4at s pravilnoto opredelenie 4ERVENI OLIGARSI, tehnite dinastii do dnes grabqt Bulgaria, bez zna4enie v koq "demokrati4na" partiq sa zapisani. Kolkoto do zabubenite trolove, 4iqto edinstvena cel e da provolkirat i obiwdat- nie si gi znaem, vsi4ki sa ot C- selska liga. Sori za majmunicata, ot ofisa v Nemsko.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
26.02.2018 14:41
pvdaskalov написа:
Ако е закъсал за пари, ще взема заем и ще му пратя - да ни остави на мира.
Неговото на изнудване прилича. Нямам друго обяснение.
Щом даваме пари за здраве, защо да не се откупим? И без това сме на последно място в ЕС по корупция. Да каже ЙЕС и си даде адреса и пощенския клон. Дано ги употреби да си лекува злобата.
П и е р, който чака хабер.


А, тази тема е деликатна , Пиер!
Обикновено се обявява сумата!От терориста
Сега, ако му пратим пет лева или хиляда, изобщо колкото и да са ,сигурно ще каже, че така не става! Малко са!
Да си каже, какво го тормози в случая! Не, че ние не знаем, но....
Ние претенции нямаме към него, той има!
Какво и как да пишем!? Синдромът на даскала! Става като децата ,на които преподава!

Това ,че не му харесваме, не е достатъчно за тероризъм? И на мен много персони не ми харесват, но не ги тормозя с нищо!
Няма да се женим за него, така ,че една сериозна и смислена причина за омраза пада!
Да си каже! Та да му олекне! Дано!
Но, " да прави смисъл" причината
! Сега, ясно ми е, че той ще е единственият при когото няма да имам отличен по литература! Но това е без значение за мен, защото оценката му е без стойност! Да си я сложи в рамка, ако иска!...
Та по темата- Ние също имаме право на финансов иск и то обоснован от всякъде -за системен, продължителен тормоз и за нарушаване на наши , основни, граждански и човешки права! Правата на човека-Хелзинки!
Мисля ,че никъде подобни неща като тези, които понасяме, нито се прикриват, нито се поощряват!

Жалко ,че в такъв момент се занимаваме с подобна низост, приятелю!
Желая оздравяване на съпругата ти, Пиер!
цитирай
14. donchevav - И аз май съм от "озаптители...
26.02.2018 16:04
И аз май съм от "озаптителите", и аз съм те молила да не обръщаш внимание на зложелателите. Имаш си своите достойнства - блестяща биография, цяло богатство от добри дела и красиви спомени - всичко, което би могло да даде на човек радост и удовлетворение от живота. Не разбирам оправдателния тон в твоите постинги, желанието ти на някого нещо да доказваш. На никого не е нужно - особено на ония, които не те приемат. И аз не следя конфликта, в който си попаднал, не знам подробностите, но от чудесните ти постинги личи, че си човек и умен, и добър. Може би е време да станеш и малко по-мъдър, да охладиш този по младежки бурен темперамент, да вземеш да подбираш битките си:)))) Извини ме за назидателния тон - и той не е от много мъдрост:))) Приятелски поздрав, скъпи Лео!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Вярно е , Венета!
26.02.2018 20:12
donchevav написа:
И аз май съм от "озаптителите", и аз съм те молила да не обръщаш внимание на зложелателите. Имаш си своите достойнства - блестяща биография, цяло богатство от добри дела и красиви спомени - всичко, което би могло да даде на човек радост и удовлетворение от живота. Не разбирам оправдателния тон в твоите постинги, желанието ти на някого нещо да доказваш. На никого не е нужно - особено на ония, които не те приемат. И аз не следя конфликта, в който си попаднал, не знам подробностите, но от чудесните ти постинги личи, че си човек и умен, и добър. Може би е време да станеш и малко по-мъдър, да охладиш този по младежки бурен темперамент, да вземеш да подбираш битките си:)))) Извини ме за назидателния тон - и той не е от много мъдрост:))) Приятелски поздрав, скъпи Лео!


Колко пъти си ми писала!?
Но това е от характера- преимуществено холерик! Не търпи неправда, но признава вина! Дори и несъществуваща!

Разконцентриран съм, видях преди часове смъртта на улицата, убедих се колко сме нищожни, дори и в желанието си да помогнем!

Благодаря ти, ти оправдаваш свещеното Българско име на жена!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9140222
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102605
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031