Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2018 20:51 - Политиците ни заслужиха похвала!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3528 Коментари: 11 Гласове:
30

Последна промяна: 02.04.2018 21:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Е, не всички........
Изключая Е. попТ..!
Трябвало да подкрепим Англия?! За какви заслуги да я подкрепим!?  Че напуска подло ЕС ли? Да изясни този момент! Ако тя е кандидатка да се жени за Англия, ясно! Но  останалите за какво?
Тя , явно заради подвизите си в Полша,  има да изкупува  някакви прегрешения!?
Иначе много обича България, това е показателно за нея!
Когато през лето 1990-то и съобщили,  представителите  на  сега  омразната за нея  БКП, че се налага да напусне Италия и да се върне в България като ценен кадър за парламента, оревала посолството от радост!? Не можели да я откъснат от бравата на външната му врата-отвън?
Много обичала България, но обичта и била тройно по- голяма към нея, когато е извън пределите и!?
Искала обичта и да се използва адекватно и рационално!...

Отплеснахме си покрай попадийката! Иначе върти очи, търси келепира, да не го изтърве!
Политиците  ни заслужават похвала,!
Българските политици,!
Е. попТ. не е български политик,  тя е вероятно английски или презокеански!
Затова, че отсвириха Истанбулското споразумение! И основателно! И аз да бях , и аз нямаше да го подпиша!  Да ме гледат подозрително в махалата отвъд града и да ми подсвиркват ли? Да ме нарочат за джендър? Иди доказвай, че никога не си  бил наясно, що за птица е такъв?
Камо ли да си му  и сподвижник!? И да го храниш?

Другата заслуга е ,че не отзоваха нашите  дипломати  от Русия !
Затова, че някой си имитирал руски почерк, да го подкрепим!?
И кой е този някой?
Неизвестен!
А ако е дезертьорът от Европейския съюз, той май нещо по- различно трябва да търси от нас, не подкрепа!
Знаел кои са извършителите, но нямало да ги каже! ? По такъв начин обикновено се прикрива извършителят!
Да не е луд, да каже-Аз бях!?

И нещо друго има ,лично Българско!
Каква подкрепа имат обикновените Българи от него, дезертьорът, за Великден и Нова Година например?!
Да получат по една заплата или пенсия ,както е съдействал той за гърците. Не, неговата подкрепа към нас се изразява в  умни съвети, какво да правим!?
Такива съвети по щедро да дава на гърците! Те имат крещяща нужда от тях!
Били много обидени от нас ,че не ги подкрепяме?!
Дезертьорите!
Каква подкрепа търсят от нас, като тяхната на Берлинския договор ли? Ако им трябва такава подкрепа, заслужават я над 100% Защото бая лихви са се натрупали с годините!

Тъй, че каквото повикало, такова се обадило!
Политиците ни показаха характер, напълно сериозно казано! Право или не, хората с характер се ценят, не амебите, особено на върха на държавата!
И на два пъти го показват Дано не се разкаят, както става в такива случаи!?

Та, да не да говорят за нас, че сме пухльовци, каквото ни кажат, още не чули и вече сме съгласни!?
Защото като водиш държавния кораб, неговият ход те интересува, а не каква облага ще имаш, когато той потъне!
Гърците са примерът, единни за държавата!



Гласувай:
31


Вълнообразно


1. mt46 - Поздрав, Лео!
02.04.2018 21:35
Да, след като Великобритания напуска ЕС, защо трябва да сме солидарни с нея, да се съобразяваме с нея?...
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
02.04.2018 22:17
mt46 написа:
Да, след като Великобритания напуска ЕС, защо трябва да сме солидарни с нея, да се съобразяваме с нея?...


Да, с единият крак била вътре, а с другият-вън?
Ами след като е декларирала недвусмислено желанието си да напусне ЕС и работи по него, защо ще я считаме за негов член?
Тя солидарна ли е с нашето членство там?! От солидарност ли напуска?
Ах, този двоен аршин за някои и безкомпромисността към други!?
Май са добре познати от някъде!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
3. didanov - здравей Леоне
02.04.2018 22:37
първо за изясним какво е солидарност:
В областта на социологията и политиката, солидарността е чувство на единство, което се основава на общност на интереси, цели или предпочитания сред хората. Терминът показва, социалните отношения, които свързват хората един към друг.
Солидарност е взаимната подкрепа и разбиране в обществото, както между отделните индивиди, така и между по-големи общностни групи.
Къде в случая със Скрипал става дума за солидарност? Взаимна подкрепа за явна провокация и скалъпени обвинения? Сигруен съм, че при първа възможност Англия ще се измъкне и ще остави солидарните й приятели да "оберат пешкира" както е правила обикновено. Можем да кажем, че именно от "чувство на солидарност" към Третия райх обявяваме символичната война срещу САЩ и Англия, резултатите на които са плачевно известни. Защо да повтаряме същата грешка? Поздрави
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
02.04.2018 22:51
didanov написа:
първо за изясним какво е солидарност:
В областта на социологията и политиката, солидарността е чувство на единство, което се основава на общност на интереси, цели или предпочитания сред хората. Терминът показва, социалните отношения, които свързват хората един към друг.
Солидарност е взаимната подкрепа и разбиране в обществото, както между отделните индивиди, така и между по-големи общностни групи.
Къде в случая със Скрипал става дума за солидарност? Взаимна подкрепа за явна провокация и скалъпени обвинения? Сигруен съм, че при първа възможност Англия ще се измъкне и ще остави солидарните й приятели да "оберат пешкира" както е правила обикновено. Можем да кажем, че именно от "чувство на солидарност" към Третия райх обявяваме символичната война срещу САЩ и Англия, резултатите на които са плачевно известни. Защо да повтаряме същата грешка? Поздрави


Благодаря ти за отзива и хубавите допълнения!
Искат солидарност с дезертьор? Както и да погледне човек актът на Англия, във военно време това се нарича дезертьорство И следва разстрел
В мирно време- пак е дезертьорство, но ...може и да няма санкции Въпрос на вкус!
Добре, защо като вкусът е определящ в случая ,на нас ще ни го налагат? Какъв вкус да имаме! Ами и ние имаме право на различен вкус!
какво означава солидарност по отношение на вкуса? Ами такова английско грозде, поради валежите там, за нас е кисело! Не ни сладни! Не става за хубаво вино!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
5. nedovolen - Брекзит да, щото е европИЙски съюз. ...
03.04.2018 10:27
Брекзит да, щото е европИЙски съюз. Останалото и политика не. Щото къде по света има правилна такава :)))
цитирай
6. vaquero - leonleonovpom2,
03.04.2018 10:46
Да не бързаме. Не се знае. Никога не е късно да се изметнат.
цитирай
7. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
03.04.2018 10:58
Има една стара българска поговорка която гласи: " Човек може криво да седи, но трябва право да съди! " Когато нещата са в сферата на предположенията, не може да се съди, защото не е справедливо. Не може нито да се обвинява, нито да се оневинява който и да било. Може само да се изчаква потвърждението на фактите. И от тая гледна точка нашето правителство взе правилното решение да изчака доказателствата.
Според мен, твоята пристрастност в случая, която е в полза на Русия е също толкова несъстоятелна, колкото на Ел. Поптодорова! А когато се съди, няма чувства и емоции. Добрите, почтените, справедливите съдии постъпват така – съдят безпристрастно и затова дават справедливи присъди. Така те издигат престижа на професията и създават доверие в нея.
Но да се вадят исторически факти от миналия век в този случай, за да се обвинява Кралството и да се оневинява путинската империя, е доста траги-комична постановка, защото самите исторически факти не говорят нищо добро за кремълската рус...
Според мен кремълската върхушка пробва нервите и границата на търпимост на Свободния свят, но това е друга тема...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей,приятелю!
03.04.2018 11:17
nedovolen написа:
Брекзит да, щото е европИЙски съюз. Останалото и политика не. Щото къде по света има правилна такава :)))


Прав си, в политиката има преимуществено интереси!
Политик с чисти ръце, все едно лъв-вегетарианец!
Затова ние погрешно обикновено тълкуваме провежданата чужда политика Че на този, който не си мърда пръста за нас-много сме му мили, а друг повел война за нас, официално -искал да ни зароби?!

Хубав ден!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Така е!
03.04.2018 11:25
vaquero написа:
Да не бързаме. Не се знае. Никога не е късно да се изметнат.


Благодаря ти за отзива!
Но тогава, като се изметнат, излиза ,че са шантажирали!
Англичаните са джентълмени, много ги уважавам! Бях дете, дядо ми с обич говореше за тях Как са ги прегръщали, тях, пленниците български , като спасители От немските подводници!
Но тази им позиция не им подхожда! Не им прилича, не е тяхна!
Да кажат по английски, честно, джентълменски, как стоят нещата?
Те трябва да са с Европа, не с други!

Хубав ден!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
03.04.2018 11:34
batogo написа:
Има една стара българска поговорка която гласи: " Човек може криво да седи, но трябва право да съди! " Когато нещата са в сферата на предположенията, не може да се съди, защото не е справедливо. Не може нито да се обвинява, нито да се оневинява който и да било. Може само да се изчаква потвърждението на фактите. И от тая гледна точка нашето правителство взе правилното решение да изчака доказателствата.
Според мен, твоята пристрастност в случая, която е в полза на Русия е също толкова несъстоятелна, колкото на Ел. Поптодорова! А когато се съди, няма чувства и емоции. Добрите, почтените, справедливите съдии постъпват така – съдят безпристрастно и затова дават справедливи присъди. Така те издигат престижа на професията и създават доверие в нея.
Но да се вадят исторически факти от миналия век в този случай, за да се обвинява Кралството и да се оневинява путинската империя, е доста траги-комична постановка, защото самите исторически факти не говорят нищо добро за кремълската рус...
Според мен кремълската върхушка пробва нервите и границата на търпимост на Свободния свят, но това е друга тема...
Хубав ден, приятелю!


Не е пряко в полза на Русия позицията ми И друг, Англия да беше на нейно място, позицията ми щеше да е същата! Виж, срещу позицията на попадийката е! Тя е фурнаджийска лопата
Англия е страна ,която уважавам! И англичаните също! Ами аз от дете ги знам от разказите на дядо ми
Честни, джентълмени!
Усещах тъгата на дядо ми, че животът ме у е би могъл да бъде друг, да е лорд! Но очите му светваха, имал мен в замяна!
Те измениха на същността си, затова е критиката!
Не заради Русия
А иначе, критиката е в стила на попадийката! Съгласен съм, в неин отговор е!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Да не бъде разбрано криво написа...
03.04.2018 21:51
Да не бъде разбрано криво написаното
Акцентува се върху показване на характер, на собствено мнение!
Интелигентните хора ценят това качество, дори в казаното до има и несъгласие!
Не може без категорични доказателства, да сочиш някого с пръст и да искаш и подкрепа?!
Нервнопаралитичните газове са нещо ужасно Едно вдишване на циановодород , който е цвете сред тях , е достатъчно, да няма второ!
Ако се докаже наистина, че Русия е извършител, да си носи последствията Но, ако не е, какво извинение ще последва?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9141719
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102607
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031