Постинг
07.07.2018 07:08 -
Интернационалната Франция!
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 5310 Коментари: 40 Гласове:
Последна промяна: 07.07.2018 07:13
Прочетен: 5310 Коментари: 40 Гласове:
27
Последна промяна: 07.07.2018 07:13
Първо, насочвам постинга си към " История" по няколко причини.
Привидно е аисторически, както обича да казва един приятел, но само привидно?! Историческата връзка лесно му се намира чрез Френската колониална система/ бивша, разбира се?
Но, не много бивша!
В "Забавление" не му е мястото! Защото няма да попадне при баш - специалистите-помпиери и ще остане в миманса, потиснат от постинги величия!
Беше ми изпратена любопитна информация на лични .Как един такъв водещ постинг там за шест часа е бил с пет посетители-три от блогбг, вероятно заради съдържанието и два пъти от мен-без връзка с това на блогбг и двата пъти погрешно! Защого заглавието ме подведе, колкото и да съм опитен по този въпрос!? Мислех ,че е скъп ресторант, а се оказа воняща кочина.....
Но да оставим кочината, да погледнем Франция!
Голям успех на Световното по футбол!
Полуфинал!
И ако победят ,безспорно най-добрите-интернационалните също белгийци, отиват на финал!
Плачем от мигрантите, а Франция гъмжи от тях, та се пръска!
Франция е разтурила, още от шестдесетте години насам колониалната си система- поетапно.
Но не съвсем. Не е забравила ,че я е имало. Да, затова има и общност на френскоговорящите-франкофоните!
Това е форма ,модерна, на колониалната система! Както и за робството има такава!
Има обаче една много любопитна подробност. Както навсякъде в Европа, коренното население на Франция е в регресия-непрекъснато намалява. Но гражданите и -обратно-нарастват?
Това се дължи на ежегодния прием, свободен ,на един милион жители от бившите и колонии? Без проблеми, заплащане например или фиктивни бракове ,получават френско гражданство !Последните, между другото, са доходен бизнес за френските гларуси!? Фиктивните бракове....
Един тригодишен фиктивен брак, с филипинка например , се измерва с по хиляда евро месечна плата!
Та кои и от къде са привилегированите , новоизлюпени, нови французи? Ами от Алжир на първо място/ Зидан, Бензема, ако на някой не е ясно кои са-двама световно известни футболисти/, от Тунис, Мароко, Гвинея, Кот Дивоар/ Бряг на Слоновата кост/, предимно от Африка, където са основните колонии на Франция от бившата и колониална система!
Един милион годишно!
Няколко десетилетия вече......
И това е довело да едно интересно положение.
В момента в шестдесет милионна Франция, французите, автохтонните, както обичат да титуловат местните ,туземците, маститите историци , са около 30 милиона, колкото са и узурпаторите! Е, мирно завладели Франция, не като кръстоносците й -Цариград!
Към тях се добавят и тези, които си купуват френско гражданство-например български парвенюта, а други го получават с фиктивен брак И така нататък, врати в закона, за нерегламентирани пари, колкото щеш И в полетата, отвъд Ривиерата ги има!
Интересна тема за математици!
На база тези данни да изчислят, кога ще изчезне последния местен французин?
Не, че този въпрос не е актуален и за останалите , съседни на Франция европейски държави!
Повод за размисъл!
Привидно е аисторически, както обича да казва един приятел, но само привидно?! Историческата връзка лесно му се намира чрез Френската колониална система/ бивша, разбира се?
Но, не много бивша!
В "Забавление" не му е мястото! Защото няма да попадне при баш - специалистите-помпиери и ще остане в миманса, потиснат от постинги величия!
Беше ми изпратена любопитна информация на лични .Как един такъв водещ постинг там за шест часа е бил с пет посетители-три от блогбг, вероятно заради съдържанието и два пъти от мен-без връзка с това на блогбг и двата пъти погрешно! Защого заглавието ме подведе, колкото и да съм опитен по този въпрос!? Мислех ,че е скъп ресторант, а се оказа воняща кочина.....
Но да оставим кочината, да погледнем Франция!
Голям успех на Световното по футбол!
Полуфинал!
И ако победят ,безспорно най-добрите-интернационалните също белгийци, отиват на финал!
Плачем от мигрантите, а Франция гъмжи от тях, та се пръска!
Франция е разтурила, още от шестдесетте години насам колониалната си система- поетапно.
Но не съвсем. Не е забравила ,че я е имало. Да, затова има и общност на френскоговорящите-франкофоните!
Това е форма ,модерна, на колониалната система! Както и за робството има такава!
Има обаче една много любопитна подробност. Както навсякъде в Европа, коренното население на Франция е в регресия-непрекъснато намалява. Но гражданите и -обратно-нарастват?
Това се дължи на ежегодния прием, свободен ,на един милион жители от бившите и колонии? Без проблеми, заплащане например или фиктивни бракове ,получават френско гражданство !Последните, между другото, са доходен бизнес за френските гларуси!? Фиктивните бракове....
Един тригодишен фиктивен брак, с филипинка например , се измерва с по хиляда евро месечна плата!
Та кои и от къде са привилегированите , новоизлюпени, нови французи? Ами от Алжир на първо място/ Зидан, Бензема, ако на някой не е ясно кои са-двама световно известни футболисти/, от Тунис, Мароко, Гвинея, Кот Дивоар/ Бряг на Слоновата кост/, предимно от Африка, където са основните колонии на Франция от бившата и колониална система!
Един милион годишно!
Няколко десетилетия вече......
И това е довело да едно интересно положение.
В момента в шестдесет милионна Франция, французите, автохтонните, както обичат да титуловат местните ,туземците, маститите историци , са около 30 милиона, колкото са и узурпаторите! Е, мирно завладели Франция, не като кръстоносците й -Цариград!
Към тях се добавят и тези, които си купуват френско гражданство-например български парвенюта, а други го получават с фиктивен брак И така нататък, врати в закона, за нерегламентирани пари, колкото щеш И в полетата, отвъд Ривиерата ги има!
Интересна тема за математици!
На база тези данни да изчислят, кога ще изчезне последния местен французин?
Не, че този въпрос не е актуален и за останалите , съседни на Франция европейски държави!
Повод за размисъл!
Тагове:
Вълнообразно
Години преди да падне Берлинската стена,...
Не отлагай нищо за другия ден...- автор ...
РАДЕВ КЪДЕ СИ, ПРАВИТЕЛСТВОТО И НАРОДНОТ...
Не отлагай нищо за другия ден...- автор ...
РАДЕВ КЪДЕ СИ, ПРАВИТЕЛСТВОТО И НАРОДНОТ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Здравей, Адаш. Мисля, че главната причина преди е била, че Франция е имала много колонии по света. Сега тя, заедно с Германия е притегателен център за чужденците. Отдавна има един израз"Пак ми се ходи в Париж", който още се използва. Бежанците от арабския свят гледат да се установят в центъра на Европа. Като гледам спортистите им, преди например във футболния отбор имаше 2-4 негри, сега- 5-6 са белите.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
barin написа:
Здравей, Адаш. Мисля, че главната причина преди е била, че Франция е имала много колонии по света. Сега тя, заедно с Германия е притегателен център за чужденците. Отдавна има един израз"Пак ми се ходи в Париж", който още се използва. Бежанците от арабския свят гледат да се установят в центъра на Европа. Като гледам спортистите им, преди например във футболния отбор имаше 2-4 негри, сега- 5-6 са белите.
Поздрави!
Поздрави!
Да, вярно е, колониалната и система е основна причина за това безумие!
Но пък Германия почти не я е имала-Камерун, Намибия,за няколко десетилетия само!Там ,зашо?
Да ,въшката като се нахрани и излиза на челото За Париж говоря
Ами в Лондон? Бяха доскоро 50: 50 местните и чуждите Но явно чуждите вече имат превес, след като дори и кметът на Лондон е от тях!
Да, в историята явно ще остане, че държавите са на етносен принцип!?
Ще бъдат само на политически! Да изхранват високоплатени политици, които вършат саво безобразия!
Хубав ден, адаш!
Грешиш, не 30 млн. - бялото население на Фанция като французи етнически е близо 45 милиона, чужденците или с "неясен" произход вероятно към 15 млн. - това на "едро"
цитирайgermantiger написа:
Грешиш, не 30 млн. - бялото население на Фанция като французи етнически е близо 45 милиона, чужденците или с "неясен" произход вероятно към 15 млн. - това на "едро"
Не знам какви данни ползваш? Аз ползвам френски източници. Така ,че ако на тях не се вярва, на кои тогава?
При това положение не се знае дали шампионът ще е от Европа, след отпадането на Уругвай и Бразилия. Може да е от Африка.
цитирайАнтонио Рюдигер. Германец. Немски футболист - национал!
-Хитлер: Леле майко...
:)))
цитирай-Хитлер: Леле майко...
:)))
Франция ще стане световен шампион на това първенство.
Има потенциал и данни.
В момента съм толкова далеч от всякакви залагания за мачове, но ако правех спортни залагания, бих заложила 10 лева за Франция със сигурност, ..., ей така от спортна страст.
цитирайИма потенциал и данни.
В момента съм толкова далеч от всякакви залагания за мачове, но ако правех спортни залагания, бих заложила 10 лева за Франция със сигурност, ..., ей така от спортна страст.
8.
get -
- Симеонов - или не познаваш модерната история а от там проблема с ПРИЗНАВАНЕ НА ФРЕНСКО ПОДАНСТВО ... ?
07.07.2018 11:42
07.07.2018 11:42
... или тенденциозно подминаваш СЪЩЕСТВЕНИ МОМЕНТИ ОТ НЕЯ?
- Началото започва от Френската буржоазна революция И КОЙ СТОЕШЕ ЗАД НЕЯ?
- Втори съществен момент е - КОИ ВЪВ ФРАНЦИЯ СЕ БОРЕХА ЗА ЕМАНЦИПАЦИЯ?
- Трето - ... пропускайки доста други съществени моменти е така популярното "Дело Драйфус"?
- Четвърто - създаването на Световния еврейски конгрес?
... най накрая САМО ДОПЪЛВАМ че СЪЩИТЕ И ПОДОБНИ ТЯМ "СИЛИ" - бяха тези които в БЯЛА но забележи СЪВЕТСКА РУСИЯ - пуснаха през 1936 год.
- Ето тази ПОКАЗАТЕЛНА ИЛЮСТРАЦИЯ - КОИ СТОЯТ ЗАД ПРЕДНАМЕРЕНОТО ОМЕСВАНЕ НА ХОРА/РАСИ - КУЛТУРИ И други съществени неща
СЛЕДВА ИЗОБРАЖЕНИЕ НА актрисата Любов Орлова с МУЛАТЧЕТО ????
https://i.ytimg.com/vi/f21-axHMTKc/maxresdefault.jpg
цитирай- Началото започва от Френската буржоазна революция И КОЙ СТОЕШЕ ЗАД НЕЯ?
- Втори съществен момент е - КОИ ВЪВ ФРАНЦИЯ СЕ БОРЕХА ЗА ЕМАНЦИПАЦИЯ?
- Трето - ... пропускайки доста други съществени моменти е така популярното "Дело Драйфус"?
- Четвърто - създаването на Световния еврейски конгрес?
... най накрая САМО ДОПЪЛВАМ че СЪЩИТЕ И ПОДОБНИ ТЯМ "СИЛИ" - бяха тези които в БЯЛА но забележи СЪВЕТСКА РУСИЯ - пуснаха през 1936 год.
- Ето тази ПОКАЗАТЕЛНА ИЛЮСТРАЦИЯ - КОИ СТОЯТ ЗАД ПРЕДНАМЕРЕНОТО ОМЕСВАНЕ НА ХОРА/РАСИ - КУЛТУРИ И други съществени неща
СЛЕДВА ИЗОБРАЖЕНИЕ НА актрисата Любов Орлова с МУЛАТЧЕТО ????
https://i.ytimg.com/vi/f21-axHMTKc/maxresdefault.jpg
leonleonovpom2 написа:
Не знам какви данни ползваш? Аз ползвам френски източници. Така ,че ако на тях не се вярва, на кои тогава?
germantiger написа:
Грешиш, не 30 млн. - бялото население на Фанция като французи етнически е близо 45 милиона, чужденците или с "неясен" произход вероятно към 15 млн. - това на "едро"
Не знам какви данни ползваш? Аз ползвам френски източници. Така ,че ако на тях не се вярва, на кои тогава?
kvg55 написа:
При това положение не се знае дали шампионът ще е от Европа, след отпадането на Уругвай и Бразилия. Може да е от Африка.
Така е, с изключение на Русия, която има само един афроамериканец и Хърватска-също, останалите четири претендента ги имат в изобилие!
Хубав ден!
nedovolen написа:
Антонио Рюдигер. Германец. Немски футболист - национал!
-Хитлер: Леле майко...
:)))
-Хитлер: Леле майко...
:)))
Хубава асоциация правиш!
Спомням си като студент,в Дрезден На отсрещния бряг с количка се движеше майка Отдалече видях-бяха близначета ,че са чернички, милите А тя беше германка Оспориха, привидяло ми се е
Но на моста на Елба се засякохме, лице в лице Четири мургавелчета! Сетих се, че писаха във вестника малко преди това за тях!
Някой реагира с думите, че Хитлер се обръща в момента от ярост!
ard написа:
Франция ще стане световен шампион на това първенство.
Има потенциал и данни.
В момента съм толкова далеч от всякакви залагания за мачове, но ако правех спортни залагания, бих заложила 10 лева за Франция със сигурност, ..., ей така от спортна страст.
Има потенциал и данни.
В момента съм толкова далеч от всякакви залагания за мачове, но ако правех спортни залагания, бих заложила 10 лева за Франция със сигурност, ..., ей така от спортна страст.
Изненадваш ме! Компетентна жена във футбола!? Това е изключителна рядкост!
Аз съм друг чешит Обичам Франция, но не и французите
Иска ми се щампион да е Белгия Те ми са любимците Но те също са половин французи!
Хубаво лято ти пожелавам!
Не ми е ясно защо реагираш така остро?!
Аз излагам фактите, а изводите да си ги правят французите Откъде идва това и защо е така!?
Сигурно си прав, че революцията в Русия е дело на евреите Впрочем направиха износ на революция, уплашиха се за себе си
И евреи са автори на революцията в Русия Дори и Сталин- има недоказан ,точно арамейски произход Сирийски , от остров Джуга Оттам и единствената погрузинчена фамилия Джугашвили!
Обвиняват Меркел Ами тя явно е принудена да направи това, което другите отдавна правят
Какво се правят на ощипани!?
Но аз гледам нещата от законовата им страна След като законите разрешават и насърчават подобно нещо-французите с цел прираст на населението, какво да коментирам повече Далтон ,Робеспиер или Наполеон И той явно е искап хомогенна като население империя!
Подобно на Александър
Първо какъв Французин е Наполеон!? Точно толкова ,колкото Александър е грък
Този въпрос го е задал Демостен по адрес на Александър!
Какъв грък е? Естествено ,че никакъв!
Същото е и при Наполеон Буонапарте-Хубава страна/ част/
Какво да коментираме повече? Етническа чистота ли?!
цитирайАз излагам фактите, а изводите да си ги правят французите Откъде идва това и защо е така!?
Сигурно си прав, че революцията в Русия е дело на евреите Впрочем направиха износ на революция, уплашиха се за себе си
И евреи са автори на революцията в Русия Дори и Сталин- има недоказан ,точно арамейски произход Сирийски , от остров Джуга Оттам и единствената погрузинчена фамилия Джугашвили!
Обвиняват Меркел Ами тя явно е принудена да направи това, което другите отдавна правят
Какво се правят на ощипани!?
Но аз гледам нещата от законовата им страна След като законите разрешават и насърчават подобно нещо-французите с цел прираст на населението, какво да коментирам повече Далтон ,Робеспиер или Наполеон И той явно е искап хомогенна като население империя!
Подобно на Александър
Първо какъв Французин е Наполеон!? Точно толкова ,колкото Александър е грък
Този въпрос го е задал Демостен по адрес на Александър!
Какъв грък е? Естествено ,че никакъв!
Същото е и при Наполеон Буонапарте-Хубава страна/ част/
Какво да коментираме повече? Етническа чистота ли?!
Вече коментирах при Борн, но и тук ще кажа - затова вече много рядко гледам футбол. Дебелите европейци мятат бира след бира докато зяпат как африканци представят страните им, и това ги прави страшно горди французи, белгийци... Същото е било и в Рим, а днес Рим е в историята.
цитирайmerlin68 написа:
Вече коментирах при Борн, но и тук ще кажа - затова вече много рядко гледам футбол. Дебелите европейци мятат бира след бира докато зяпат как африканци представят страните им, и това ги прави страшно горди французи, белгийци... Същото е било и в Рим, а днес Рим е в историята.
Нещата, общо взето се повтарят
Ако Париж приемем ца мабък Рим, то стореното от Рим се повтаря! Но за Рим се отнася за цялото Средиземноморие, не само за днешна Франция
Император Каракапа дава римско гражданство за всички мъже- МЪЖЕ в империята, които са свободни! Един вид да заменят римляните в основните работи-най-вече като войници!? Положително наистина, но с печални за Рим резултати След по-малко от 20 години идват така наречените войнишки императори-нещо немислимо преди това И те поставят края на Рим!
Не ,че преди това ситуацията е била цветуща, но е имало контрол!
Та сега дават гражданство на Сульо и Пульо ? Но на него му трябват седем поколения, да станат наследниците му французи
През това време, той ще вилнее! С атентати, да покаже, че нешо значи!
Хубава вечер!
П П -А футболът ?
Той се включва в графата зрепища! Хлябът е на заден план!
То и аз коментирах при Борн. Нека и при Леон.
Българите се топим с 9 за час. Циганите се увеличават с 4 на час.
Очаквайте скоро националния ни отбор да е основно от джигити. Тогава не ни мърда световната титла не само във футбола.
:)))
цитирайБългарите се топим с 9 за час. Циганите се увеличават с 4 на час.
Очаквайте скоро националния ни отбор да е основно от джигити. Тогава не ни мърда световната титла не само във футбола.
:)))
16.
get -
До 12. leonleonovpom2 - Здравей, Гет! ... Виждам появи се и приятелчето от Руси - ПОТУРНАКА-съветофил Краси :))) !
07.07.2018 20:03
07.07.2018 20:03
leonleonovpom2 написа:
Не ми е ясно защо реагираш така остро?!
...
Не ми е ясно защо реагираш така остро?!
...
- За да си отговориш НЕ ТАКА ЕЛЕМЕНТАРНО - както внушава русофила-отцепредател КРАСИ ... за "драмата" на европейците?
- Пояснявам ИМА ДВАМА АВТОРИ, М. Вебер и В. Зомбарт, ПИШЕЩИ ЗА КАПИТАЛИЗМА на НЕГОВИТЕ СЪЗДАТЕЛИ - в контекста на ... и за ЕВРЕЙСКИЯТ МЕРКАНТЕЛИЗЪМ ... както, като стопанска - така и като ментална СРЪЧНОСТ - КАТО ПРИ ТЕЗИ СЪЗДАТЕЛИ на "капитализма" - същият се явява, КАТО АНТИТЕЗА НА СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ ТРАДИЦИОННИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ ОБЩЕСТВА И НАЦИОНАЛНИ ДЪРЖАВИ!?
- Отново СЪЩИТЕ ИЗРАЗИТЕЛИ НА МЕРКАНТЕЛИЗМА - стопански и ментален, СТОЯХА ЗАД ВЪЗКАЧВАНЕТО НА ТИРАНА БУОНАПАРТЕ - ЗА френски император! ... после същите бяха които го предадоха - за сметка на другото им любимо отроче БРИТАНСКА ИМПЕРИЯ!
После същите СЪЗДАДОХА "СОЦИАЛИЗМА" а покрай тази икономическа и държавно-политическа абстракция/химера СЪЗДАДОХА и ИДЕЯТА ЗА НОВИЯТ ЧОВЕК ... при ПЪРВАТА ДЪРЖАВА НА "СОЦИАЛИЗМА" - това бе НОВИЯТ ЧОВЕК "СТРОИТЕЛ НА СОЦИАЛИЗМА"! Старият - според христологичната концепция явяващ се "образ и подобие Божие ЧОВЕК" следваше или ДА СТАНЕ или УМИРАЙКИ (до 90% (!)) да отстъпи мястото си на ХОМО-СОВЕТИКУСА?
Тоест всички народи от територията на БИВШАТА ЦАРСКА ИМПЕРИЯ + ПРИСЪЕДИНЯВАНИТЕ чрез СВЕТОВНАТА РЕВОЛЮЦИЯ - НОВО-ПРИСЪЕДИНИЛИ СЕ ... ДА СЕ ПРЕВЪРНАТ В "ХОМО-СОВЕТИКУСА"?!
За целта бяха ПРОВЕЖДАНИ - както социално-инженерни, така и ЕВГЕНИЧНО-ГЕНЕТИЧНИ ОПИТИ ПО СЪЗДАВАНЕ НА ... нова ПОРОДА, тоест "съветски" ЧОВЕК! ... повече по въпроса МОЖЕШ ДА СЕ ЗАПОЗНАЕШ гледайки филма "Кучешко сърце" - италианската версия от 1976 год. - може и по-късната съветска - но при италианците е по-добре показано?
- Наред с ЕВГЕНИЧНО-ГЕНЕТИЧНИТЕ се правят педагого-психоложки(социални) опити ПО СЪЗДАВАНЕТО ОТ безпризорни ДЕЦА НА "НОВИ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ХОРА".
- Наред с това ВЪРВИ И ПРОПАГАНДАТА за НАЛАГАНЕ на МУЛТИ-РАСОВО И МУЛТИ-КУЛТУРНО ОБЩЕСТВО - в тази връзка ти ДАДОХ ИЗОБРАЖЕНИЕТО-връзка към филма с Л. Орлова, "майка на мулатче", от 1936 г. - казва се "Цирк"?
- Тук ПРИКЛЮЧВАЙКИ - само ще упомена ЧЕ ПЪРВИЯТ ЗАЩИТНИК НА ХОМОСЕКСУАЛИЗМА от 19-ти век Е ГЕРМАНСКИ СОЦИАЛИСТ - ПРИЯТЕЛ НА МАРКС, казва се Август Бабел ... другите МАРКСИСТИ и ДЖЕНДЪР ЗАЩИТНИЦИ И МУЛТИКУЛТУРИСТИ - за сега ПРОПУСКАМ!
- Това на кратко по темата ЩО Е РУСОФИЛИЯ - което за мен по-точното е СЪВЕТОФИЛИЯ и СТАЛИНИЗЪМ ... жертва на които забравяш, че си бил самият ти и твоето семейство - Защо?!
nedovolen написа:
То и аз коментирах при Борн. Нека и при Леон.
Българите се топим с 9 за час. Циганите се увеличават с 4 на час.
Очаквайте скоро националния ни отбор да е основно от джигити. Тогава не ни мърда световната титла не само във футбола.
:)))
Българите се топим с 9 за час. Циганите се увеличават с 4 на час.
Очаквайте скоро националния ни отбор да е основно от джигити. Тогава не ни мърда световната титла не само във футбола.
:)))
Казваш истини!
Да, световна титла по простотия тогава няма да е никакъв проблем! За съжаление!
Хубава вечер!
Засегна наистина болезнена тема за мен! И не само от детството
Когато търпях всякакви удари и винаги трябваше да се доказвам!?
Знаеш ли, първото признание аз получих от чужбина? Статия в авторитетно английско списание И от чужденците, с които се налагаше да съм в контакт!?....
Така е, майка ми-в опозиционен Земс, баща ми от най-богатия род в града !
Няма да описвам подробности, родителите ми ,баба ми и дядо ми се жертваха за мен!
Но имам един страшен спомен от втори клас! Учителката ме хвалеше основателно, другите мълчаха И стана близък приятел и я попита, знае ли при какви условия живея и се готвя? И въпреки всичко успявам!
Тя онемя! Нищо не подсказваше в мен ,че живеем в недоимък Вечерта беше у нас! Майка ми ,като разбра причината се разплака. Каза ,че такова малко човече- приятелят ми, а е толкова наблюдателен и човечен!
Останахме приятели до смъртта му! А той беше син на активен борец! Но беше и рядко умно и способно момче!В учението и спорта бяхме конкуренти, но в живота - приятели!
Той изживяваше моите успехи като негови! И с основание! Защото не се присъедини към глутницата срещу мен Напротив, изправяше се срещу нея!
Ценеше ме!
Имаше една рядка възможност, да работим заедно Той я оцени високо, каза ,че ще направим невероятен тандем
Вечерта пристигна шефът му! Да ме моли, да направя всичко, за да остане, след това той ще направи всичко, за да работим заедно.....
За съжаление, не успях да убедя женя му, която искаше да се приберат в София
И заминаха!
Та нека останем първо хора, Гет! Имаше хора тогава, като този приятел!
Да оплювам всичко тогава, за мен е равностойно да оплювам този приятел!
Не мога, той беше истински човек!
Писал съм ти многократно, за прадядо ми, за баща ми, спасен по чудо, първо от руски войници, после от техни лекари
Не влагам политика в отношенията си!Интересува ме, човек ли имам насреща или не!
Като не е човек, какво ме топли, че мразел или обичал, когото трябва!?
Хубава вечер, Гет!
цитирайКогато търпях всякакви удари и винаги трябваше да се доказвам!?
Знаеш ли, първото признание аз получих от чужбина? Статия в авторитетно английско списание И от чужденците, с които се налагаше да съм в контакт!?....
Така е, майка ми-в опозиционен Земс, баща ми от най-богатия род в града !
Няма да описвам подробности, родителите ми ,баба ми и дядо ми се жертваха за мен!
Но имам един страшен спомен от втори клас! Учителката ме хвалеше основателно, другите мълчаха И стана близък приятел и я попита, знае ли при какви условия живея и се готвя? И въпреки всичко успявам!
Тя онемя! Нищо не подсказваше в мен ,че живеем в недоимък Вечерта беше у нас! Майка ми ,като разбра причината се разплака. Каза ,че такова малко човече- приятелят ми, а е толкова наблюдателен и човечен!
Останахме приятели до смъртта му! А той беше син на активен борец! Но беше и рядко умно и способно момче!В учението и спорта бяхме конкуренти, но в живота - приятели!
Той изживяваше моите успехи като негови! И с основание! Защото не се присъедини към глутницата срещу мен Напротив, изправяше се срещу нея!
Ценеше ме!
Имаше една рядка възможност, да работим заедно Той я оцени високо, каза ,че ще направим невероятен тандем
Вечерта пристигна шефът му! Да ме моли, да направя всичко, за да остане, след това той ще направи всичко, за да работим заедно.....
За съжаление, не успях да убедя женя му, която искаше да се приберат в София
И заминаха!
Та нека останем първо хора, Гет! Имаше хора тогава, като този приятел!
Да оплювам всичко тогава, за мен е равностойно да оплювам този приятел!
Не мога, той беше истински човек!
Писал съм ти многократно, за прадядо ми, за баща ми, спасен по чудо, първо от руски войници, после от техни лекари
Не влагам политика в отношенията си!Интересува ме, човек ли имам насреща или не!
Като не е човек, какво ме топли, че мразел или обичал, когото трябва!?
Хубава вечер, Гет!
Както винаги слагате фактите на място" Историческата връзка лесно му се намира чрез Френската колониална система/ бивша, разбира се? Но, не много бивша!" И с пипала към България още от съсипване българската енергетика... сега на кривия Макарон превозвачите му виновни... От каква позиция с Меркел ни ограбват- командват ЕС. Казват кой да ни управлява
Успешна седмица, радости и настроение- ще ги надживее българия и китайците даже!
цитирайУспешна седмица, радости и настроение- ще ги надживее българия и китайците даже!
zaw12929 написа:
Както винаги слагате фактите на място" Историческата връзка лесно му се намира чрез Френската колониална система/ бивша, разбира се? Но, не много бивша!" И с пипала към България още от съсипване българската енергетика... сега на кривия Макарон превозвачите му виновни... От каква позиция с Меркел ни ограбват- командват ЕС. Казват кой да ни управлява
Успешна седмица, радости и настроение- ще ги надживее българия и китайците даже!
Успешна седмица, радости и настроение- ще ги надживее българия и китайците даже!
Благодаря ти за отзива!
Всъщност, нищо ново не откриват французите
Повтарят добре известния ход на Рим, довел до неговия упадък и гибел!
Това се е опитал да направи и Александър Неуспешно, разбира се, но неуспехът му е обяснен с ранната му смърт
Дали ще е устойчива етнически де факто многонационална Франция? Едва ли, атентаторите, родени там, с френски паспорти , го доказват
Каква неистова омраза изпитват към тези, чийто начин на живот харесват!
Хубав почивен ден, Зав!
Забелязва се, че човечеството все по-ясно осъзнава, че съединението прави силата, а разединението ражда слабостта и упадъка. Перспективата за човечеството е, рано или късно да се осъзнае напълно и да се обедини около духовни, благородни и хуманни ценности, за да се съхрани и продължи развитието си напред и нагоре. Национализма и шовинизма, диктатурите, световните конфликти и масовите изтребления са стереотипи без бъдеще, защото препятстват развитието на човешкия потенциал. Развитите държави отдавна са осъзнали това и наблягат единствено на търсенето, привличането и създаването на благоприятни условия за този потенциал без националистически, партийни и църковни предразсъдъци.
В този нов начин на мислене е бъдещето и там, където е приложим и приложен, резултатите са очевадни и са в негова полза. Вселената е Едно Цяло, подчинено на ясни, еднозначни и общовалидни закони и принципи, целящи постоянно развитие и усъвършенстване, които човечеството бавно и мъчително започва да осъзнава и да прилага, за да се съхрани. Понякога уроците са тежки, а цената им е много висока, но във Вселената всичко се плаща. Безплатно няма и не може да има.
Хубав ден, приятелю!
цитирайВ този нов начин на мислене е бъдещето и там, където е приложим и приложен, резултатите са очевадни и са в негова полза. Вселената е Едно Цяло, подчинено на ясни, еднозначни и общовалидни закони и принципи, целящи постоянно развитие и усъвършенстване, които човечеството бавно и мъчително започва да осъзнава и да прилага, за да се съхрани. Понякога уроците са тежки, а цената им е много висока, но във Вселената всичко се плаща. Безплатно няма и не може да има.
Хубав ден, приятелю!
22.
yoan2015 -
Европа, не само Франция, има дем...
08.07.2018 10:20
08.07.2018 10:20
Европа, не само Франция, има демографски проблем и след като белите не желаят да раждат, трябва отнякъде да дойде разрешението и не е това, че няма средства, специално във Франция, държавата осигурява добре семействата с деца и понеже са добре осигурени, арабите, например, имат по три или четири деца, рядко може да се види арабско семейство с едно или две деца, в друга една близка държава, за трето дете се получават по 100 евро месечно, до второ нареждане, за четвърто, по 200 и т.н.
Така, че те не са виновни, мигрантите, ние сами им даваме от баницата, понеже сме много цивилизовани.
цитирайТака, че те не са виновни, мигрантите, ние сами им даваме от баницата, понеже сме много цивилизовани.
batogo написа:
Забелязва се, че човечеството все по-ясно осъзнава, че съединението прави силата, а разединението ражда слабостта и упадъка. Перспективата за човечеството е, рано или късно да се осъзнае напълно и да се обедини около духовни, благородни и хуманни ценности, за да се съхрани и продължи развитието си напред и нагоре. Национализма и шовинизма, диктатурите, световните конфликти и масовите изтребления са стереотипи без бъдеще, защото препятстват развитието на човешкия потенциал. Развитите държави отдавна са осъзнали това и наблягат единствено на търсенето, привличането и създаването на благоприятни условия за този потенциал без националистически, партийни и църковни предразсъдъци.
В този нов начин на мислене е бъдещето и там, където е приложим и приложен, резултатите са очевадни и са в негова полза. Вселената е Едно Цяло, подчинено на ясни, еднозначни и общовалидни закони и принципи, целящи постоянно развитие и усъвършенстване, които човечеството бавно и мъчително започва да осъзнава и да прилага, за да се съхрани. Понякога уроците са тежки, а цената им е много висока, но във Вселената всичко се плаща. Безплатно няма и не може да има.
Хубав ден, приятелю!
В този нов начин на мислене е бъдещето и там, където е приложим и приложен, резултатите са очевадни и са в негова полза. Вселената е Едно Цяло, подчинено на ясни, еднозначни и общовалидни закони и принципи, целящи постоянно развитие и усъвършенстване, които човечеството бавно и мъчително започва да осъзнава и да прилага, за да се съхрани. Понякога уроците са тежки, а цената им е много висока, но във Вселената всичко се плаща. Безплатно няма и не може да има.
Хубав ден, приятелю!
Благодаря ти за отзива!
Да, човечеството трябва да се обедини около принципите, които цитираш! Изключвайки национализъм ,шовинизъм, низши раси!
Разбира се, това е двустранно и другата страна трябва да го осъзнае и приеме! Да не търси в това само материалното за нея, а да разбере ,че трябва пълноценно да се включи в процеса!
Хубав ден, приятелю!
yoan2015 написа:
Европа, не само Франция, има демографски проблем и след като белите не желаят да раждат, трябва отнякъде да дойде разрешението и не е това, че няма средства, специално във Франция, държавата осигурява добре семействата с деца и понеже са добре осигурени, арабите, например, имат по три или четири деца, рядко може да се види арабско семейство с едно или две деца, в друга една близка държава, за трето дете се получават по 100 евро месечно, до второ нареждане, за четвърто, по 200 и т.н.
Така, че те не са виновни, мигрантите, ние сами им даваме от баницата, понеже сме много цивилизовани.
Така, че те не са виновни, мигрантите, ние сами им даваме от баницата, понеже сме много цивилизовани.
Благодаря ти за коментара!
Сложен процес е приемането на чужденци!
Свързан с приобщаването им, с пълноценното им включване в живота като граждани
Всичко друго извън това е наглост!
Мен ме изуми и друго! Родителите му са родени тек, той самият- също И нагло прави атентати! Такива завиждат на живота на приелите ги и търсят....отмъщение!?
Хубав ден!
Не си посочил френските си източници, а питаш мен з амоите
Моите са Тило Сарацин, демографията години наред като инфо за Франция и здравия смисъл
- Тило Сарацин в най-известната си първа книга, защото вече има и втора посочва това, което всички занимаващи се или интересуващи се (като мен примерно вече три десетилетия от демография) знаем, а именно - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО УСПЕШНАТА ФРЕНСКА ДЕМОГРАФСКА ПОЛИТИКА
- франция имаше положителен прираст и то забележителен за западна държава десетилетия наред, в които например фрг и после германия намаляваха, френската демополитика неведжън е давана за пример
- тило сарацин влиза в конкретика и детайли и я сравнява саъс самоубийствената неслучайно "германска"
- демоинфото за сравнително високия френски прираст и раждаемост може да намериш във всички текущи данни за всяка година на демография, вкл. и назад във времето в бг учебници вкл. и ако учиш статистика и демография
- здравия смисъл, който в случая ти липсва - ти направи френския народ по-малък от полския който чисто послки без примеси вероятно е към 35 млн., а с "примеси" бяха 38 млн, нещо повече - ти направи французите по-малки от вероятно испанците, които всякакви са ок. 40 млн вече итн
та кои са твоите френски източници, които мога да проверя, ПОВТАРЯМ КОИТО ЩЕ МОГА ДА ПРОВЕРЯ И КЪДЕ с тези 30 млн, които са нерелани ?
имаш възможност да ги посочиш и търсиш дори 2 месеца, зщаото към септември ще имам повече време да чета или коментирам, сега го правя инцидентно
цитирайМоите са Тило Сарацин, демографията години наред като инфо за Франция и здравия смисъл
- Тило Сарацин в най-известната си първа книга, защото вече има и втора посочва това, което всички занимаващи се или интересуващи се (като мен примерно вече три десетилетия от демография) знаем, а именно - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО УСПЕШНАТА ФРЕНСКА ДЕМОГРАФСКА ПОЛИТИКА
- франция имаше положителен прираст и то забележителен за западна държава десетилетия наред, в които например фрг и после германия намаляваха, френската демополитика неведжън е давана за пример
- тило сарацин влиза в конкретика и детайли и я сравнява саъс самоубийствената неслучайно "германска"
- демоинфото за сравнително високия френски прираст и раждаемост може да намериш във всички текущи данни за всяка година на демография, вкл. и назад във времето в бг учебници вкл. и ако учиш статистика и демография
- здравия смисъл, който в случая ти липсва - ти направи френския народ по-малък от полския който чисто послки без примеси вероятно е към 35 млн., а с "примеси" бяха 38 млн, нещо повече - ти направи французите по-малки от вероятно испанците, които всякакви са ок. 40 млн вече итн
та кои са твоите френски източници, които мога да проверя, ПОВТАРЯМ КОИТО ЩЕ МОГА ДА ПРОВЕРЯ И КЪДЕ с тези 30 млн, които са нерелани ?
имаш възможност да ги посочиш и търсиш дори 2 месеца, зщаото към септември ще имам повече време да чета или коментирам, сега го правя инцидентно
ОТНОВО ГРЕШИШ
русия има
самедов
дзагоев
данлер
фернандес
незнам още колко в резервите има смесени дагестанци, осетинци, сибиряци или подобни, самия треньор черчесов предполагам е такъв
цитирайрусия има
самедов
дзагоев
данлер
фернандес
незнам още колко в резервите има смесени дагестанци, осетинци, сибиряци или подобни, самия треньор черчесов предполагам е такъв
НАПИСАЛ СИ:
Така е, с изключение на Русия, която има само един афроамериканец
ПОВТАРЯМ аз:
грешиш
- самедов
- дзагоев
- фернандес
- данлер кизяев
- вероятно и други сред резервите
за афро-американеца не знам кой е той, ако посочиш ще науча нещо ново
отделно в трибуните видях толкова смесени физиономии и то не откровено чужденците, а чисто "руските" та се сетих за истината:
руснаците са омесени още в "зародиша" си като етнос, докато западните сравнително по-чисти народи или явно по-чисти като тези в скандинавия ги омесиха нрочно, политически и целенасочено убийвайки ги едва в 20-и век след 1960 г. процесите
повтарям и подчертавам, защото всяка дума която пиа е неслучайна и точна - повтарям какво написах: СРАВНИТЕЛНО ПО-ЧИСТИ, а не изначално чисти/западняците също са се смесвали, но далеч - ПО-МАЛКО ОТ БАЛКАНЦИ И РУСНАЦИ НАПРИМЕР и повтарям особено чисти бяха тези в СКАНДИНАВИЯ поради историческото развитие и най-вече ГЕОГРАФСКИТЕ И КЛИМАТИЧНИ ОСОБЕНОСТИ
та "вие руснаците" се смеете на т.нар. запад, който се смесвал, докато вчера русия показа смесеното си изнчално лице за което са писали и РУСКИ ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ ПРЕДИ ДВА ВЕКА конкретно и остро, за българското е писла и поне един бг забегнал
ПС ВЪПРОС
"вие българските руснаци" сочите и гаврите запада за семсването и мигрантите
това значи ли, че ако утре той правилно започне да им бие шута/няма да го стори/ с право би търябвало да бие шута на българи и руснаци оттам
или само трябва да гони ислямските и неевропейски чужденци, но вас да остави - примерно вас българите, вас руснаците, вас поляците, вас босненците/или тези защото са мюслюмани да гони
иначе казано за вас може, но за онези не може ли ?
мисълта ми е - българина често мигрира в чужбина, но не иска мигрант при себе си в бг
от друга страна българина иска пак да мигрира и ходи по европата и америката, но иначе се хили на европата и америката, че приемат такива като него
или българина е по-високо стоящ от тия другите, а руснака, а поляка, а балканеца, а румънеца, РУМЪНЕЦА ПИТАМ ?
цитирайТака е, с изключение на Русия, която има само един афроамериканец
ПОВТАРЯМ аз:
грешиш
- самедов
- дзагоев
- фернандес
- данлер кизяев
- вероятно и други сред резервите
за афро-американеца не знам кой е той, ако посочиш ще науча нещо ново
отделно в трибуните видях толкова смесени физиономии и то не откровено чужденците, а чисто "руските" та се сетих за истината:
руснаците са омесени още в "зародиша" си като етнос, докато западните сравнително по-чисти народи или явно по-чисти като тези в скандинавия ги омесиха нрочно, политически и целенасочено убийвайки ги едва в 20-и век след 1960 г. процесите
повтарям и подчертавам, защото всяка дума която пиа е неслучайна и точна - повтарям какво написах: СРАВНИТЕЛНО ПО-ЧИСТИ, а не изначално чисти/западняците също са се смесвали, но далеч - ПО-МАЛКО ОТ БАЛКАНЦИ И РУСНАЦИ НАПРИМЕР и повтарям особено чисти бяха тези в СКАНДИНАВИЯ поради историческото развитие и най-вече ГЕОГРАФСКИТЕ И КЛИМАТИЧНИ ОСОБЕНОСТИ
та "вие руснаците" се смеете на т.нар. запад, който се смесвал, докато вчера русия показа смесеното си изнчално лице за което са писали и РУСКИ ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ ПРЕДИ ДВА ВЕКА конкретно и остро, за българското е писла и поне един бг забегнал
ПС ВЪПРОС
"вие българските руснаци" сочите и гаврите запада за семсването и мигрантите
това значи ли, че ако утре той правилно започне да им бие шута/няма да го стори/ с право би търябвало да бие шута на българи и руснаци оттам
или само трябва да гони ислямските и неевропейски чужденци, но вас да остави - примерно вас българите, вас руснаците, вас поляците, вас босненците/или тези защото са мюслюмани да гони
иначе казано за вас може, но за онези не може ли ?
мисълта ми е - българина често мигрира в чужбина, но не иска мигрант при себе си в бг
от друга страна българина иска пак да мигрира и ходи по европата и америката, но иначе се хили на европата и америката, че приемат такива като него
или българина е по-високо стоящ от тия другите, а руснака, а поляка, а балканеца, а румънеца, РУМЪНЕЦА ПИТАМ ?
Ще я потърся книгата, Германтигър
Бяха двама автори, писал съм постинг на тази тема, но ще трябва да го търся сред няколкостотин постинга, както и книгата
Сега,в едно съм абсолютно сигурен-1милион приемат всяка година!
30 милиона са тези, които имат и примес от тях!
Успешна демографска политика!?!
Много от тези хора имат френски паспорти, без да се чувстват французи вярно , атентатите затихнаха, но знае ли се? Живеят в отделни квартали
Това, ако се реализира в общ мащабу има положителна страна!
Ще има един общ ,човешки народ, без раси, национализъм и така нататък
Но като прави жест едната страна, трябва да има ответ от другата
Рим не е успяп в тази политика може би, защото прозира желание военната повинност да се поеме от новите римляни
А те по ред причини не служат на Рим ,като истинските римляни
Сега ,с общата глобулизация е възможжно да не е така
Щом немският автор е възхитен от действията на французите, не възразявам Отвън се вижда може лби по-добре
Французите, авторите, ще проверя, мисля ,че бяха историк и географ, не са възторжени!
Все пак, французите приемат хора, говореши френски, от отвъдморските им, вече бивши територии И този бонус е само за тях
Не е афроамериканец руснака, сбъркал съм-испаноезичен е не знам откъде е, вероятно от Южна Америка-Фернандес За цитираните от тебе, не съм съгласен, че са чужденци за Русия Те по рождение, убеден съм, си имат руски паспорт И техните родители и деди- също
И други подобни на тях, като съм питал какви са, знаеш ли как са ми отговаряли?
Башкири сме, но след като живеем в Русия, не можем да бъдем други, освен руснаци!
Руснаци сме!
Всъщност, за какво спорим
Двамата френски автори твърдят, че с корен от колониите са 30 милиона французи, с френски паспорти
Ти казваш, че са 15?
Испания?-Ако се отделят каталунци, баски, андалусци, милиони араби и от черната раса, не знам колко идспанци ще останат
Важното е колко имащи френски и испански паспорти, се чувстват такива!
Но това решава всеки сам За това не споря!
Хубав ден!
цитирайБяха двама автори, писал съм постинг на тази тема, но ще трябва да го търся сред няколкостотин постинга, както и книгата
Сега,в едно съм абсолютно сигурен-1милион приемат всяка година!
30 милиона са тези, които имат и примес от тях!
Успешна демографска политика!?!
Много от тези хора имат френски паспорти, без да се чувстват французи вярно , атентатите затихнаха, но знае ли се? Живеят в отделни квартали
Това, ако се реализира в общ мащабу има положителна страна!
Ще има един общ ,човешки народ, без раси, национализъм и така нататък
Но като прави жест едната страна, трябва да има ответ от другата
Рим не е успяп в тази политика може би, защото прозира желание военната повинност да се поеме от новите римляни
А те по ред причини не служат на Рим ,като истинските римляни
Сега ,с общата глобулизация е възможжно да не е така
Щом немският автор е възхитен от действията на французите, не възразявам Отвън се вижда може лби по-добре
Французите, авторите, ще проверя, мисля ,че бяха историк и географ, не са възторжени!
Все пак, французите приемат хора, говореши френски, от отвъдморските им, вече бивши територии И този бонус е само за тях
Не е афроамериканец руснака, сбъркал съм-испаноезичен е не знам откъде е, вероятно от Южна Америка-Фернандес За цитираните от тебе, не съм съгласен, че са чужденци за Русия Те по рождение, убеден съм, си имат руски паспорт И техните родители и деди- също
И други подобни на тях, като съм питал какви са, знаеш ли как са ми отговаряли?
Башкири сме, но след като живеем в Русия, не можем да бъдем други, освен руснаци!
Руснаци сме!
Всъщност, за какво спорим
Двамата френски автори твърдят, че с корен от колониите са 30 милиона французи, с френски паспорти
Ти казваш, че са 15?
Испания?-Ако се отделят каталунци, баски, андалусци, милиони араби и от черната раса, не знам колко идспанци ще останат
Важното е колко имащи френски и испански паспорти, се чувстват такива!
Но това решава всеки сам За това не споря!
Хубав ден!
germantiger написа:
"вие българските руснаци" сочите и гаврите запада за семсването и мигрантите
това значи ли, че ако утре той правилно започне да им бие шута/няма да го стори/ с право би търябвало да бие шута на българи и руснаци оттам
или само трябва да гони ислямските и неевропейски чужденци, но вас да остави - примерно вас българите, вас руснаците, вас поляците, вас босненците/или тези защото са мюслюмани да гони
иначе казано за вас може, но за онези не може ли ?
това значи ли, че ако утре той правилно започне да им бие шута/няма да го стори/ с право би търябвало да бие шута на българи и руснаци оттам
или само трябва да гони ислямските и неевропейски чужденци, но вас да остави - примерно вас българите, вас руснаците, вас поляците, вас босненците/или тези защото са мюслюмани да гони
иначе казано за вас може, но за онези не може ли ?
leonleonovpom2 написа:
Башкири сме, но след като живеем в Русия, не можем да бъдем други, освен руснаци!
Руснаци сме!
Руснаци сме!
... без да се опитвате ПЪРВО ДА РАЗГРАНИЧИТЕ а вече ПОСЛЕ ДА ТЪРСИТЕ ОБЩНОСТ - при две КАПИТАЛНО ОПРЕДЕЛЕЩЯ неща?
А/ Народ или ОБЩНОСТ-ГРУПА НАРОДИ ...
Б/ ... и НАЦИЯ?
- Второто Е ИЗКУСТВЕНО ВЪЗНИКНАЛА ОБЩНОСТ ... ФИКЦИЯ ЗА ОБЩНОСТ(!) между ПОНЯКОГА РАЗЛИЧНИ - не само културно, езиково и исторически а и расово ХОРА = нация!
Първото - е естествен исторически процес ПО ФОРМИРАНЕ на човешки колективи от:
а) расово
б) езиково
в) материална и духовна култура ... и ред общи признаци ЗА ТЕЗИ КОЛЕКТИВИ ОТ ХОРА!
- При НАЦИЯТА - можем да имаме НАЛИЧНОСТ сбор от РАЗЛИЧНО: културно, исторически, духовно и т.н. НЕ ПРИЛИЧАЩИ СИ ХОРА ОБЕДИНЕНИ ПОД ЕДНА ВЛАСТ И СЕБЕПРЕДСТАВА ЗА ОБЩНОСТ ... докато при НАРОД ... при НАРОДА - можем да ИМАМЕ ВКЛЮЧВАНЕ НА ЧАСТИ ОТ НЕГО В "РАЗЛИЧНИ НАЦИИ" - като ТЕЗИ УЧАСТВАЩИ В РАЗЛИЧНИ НАЦИИ - не ги ПРАВИ РАЗЛИЧНИ НАРОДИ?
- Именно В ТОВА СЕ ИЗРАЗЯВА БЕДАТА НА КЪСНО ПОЯВИЛАТА СЕ НА ИСТОРИЧЕСКАТА СЦЕНА БЪЛГАРИЯ ... части от народа, като ИНГРАДИЕНТИ В ЧУЖДИ НЕЙ НАЦИИ!
- Мултикилтурализма и глобализма СА ДРУГИ ВАРИАНТИ - НА ЕДНИ СЪЗНАТЕЛНО, И УПРАВЛЯВАНИ ПРОЦЕСИ - от ФИНАНСОВО-ПОЛИТИЧЕСКИ СИЛИ С ИМПЕРСКИ АМБИЦИИ!
- Това накратко по въпроса ... според моята гледна точка?
Първо, в областта на сериозната наука съм работил само аз!
Вие двамата с Германтигър не сте!
Знам прекрасно кое е сериозна наука и кое не!
Знам и какво е разбирането на чуждите за науката-французи, германци ,белгийци, испанци, италианци...
На вас е простено, не работите и не сте работили в тази сфера!
Един западен учен никога не би подходил така
От какво е предизвикана тази реакция?
Аз съм изложил факти за положението във Франция! Че от 30 години приемат по 1 милион души от Отвъдморските територии Дават им френско гражданство без проблеми, без игрички. Целта е ясна, решанат по този начин демографския проблем! поне така си мислят
В това няма нищо измислено, факт неоспорим е! Ако тръгнеш по главната на кой да е френски град, ще срещнеш безброй от черната раса, араби, даже и от жълтата- Индокитай беше френски!
Дотук има ли нещо, което не отговаря научно на ситуацията Има ли впрочем нещо научно?
Освен елементарни сметки И тънки демографски, базирани на история и политика!
Сега вече да минем в научната сфера, в анализа на това" откритие"
Погледнато имперски, то не е френско! На Александър е, а ако се направи научен анализ, като реализирано- на Каракала, ще рече - на Рим!
Какво прави Каракала? Дава римско гражданство на всички свободни мъже в империята!
Правилен ход за създаване на хомогенен ,имперски народ! А реалната причина е, да се попълни армията с хора от неримски произход, което и става
Но по този начин се узаконява възможността неримлянин да стане император дори
И то от нисък произход-като Максимин и други войнишки императори Отделно , рмията се разводнява откъм дисциплина най-вече и не е армията на могъщия Рим! И почва падението на Рим.....
Неантажиращо, сега!
Франция може да расте по население, но няма да е деГоловата Франция Болшинството от тези приходящи отиват във Франция за да ползват облагите на Френската цивилизация Без да се напрягат Наготово!
И като срешнат спънка ,се озлобяват! И влизат в терористиччви групи, да накажаг тези, които не им сипват от рога на изобилието!
Има ли нещо невярно и неточно в изложеното?
В какво греша аз, че французите процедират така! Аз ли съм причината?!
цитирайВие двамата с Германтигър не сте!
Знам прекрасно кое е сериозна наука и кое не!
Знам и какво е разбирането на чуждите за науката-французи, германци ,белгийци, испанци, италианци...
На вас е простено, не работите и не сте работили в тази сфера!
Един западен учен никога не би подходил така
От какво е предизвикана тази реакция?
Аз съм изложил факти за положението във Франция! Че от 30 години приемат по 1 милион души от Отвъдморските територии Дават им френско гражданство без проблеми, без игрички. Целта е ясна, решанат по този начин демографския проблем! поне така си мислят
В това няма нищо измислено, факт неоспорим е! Ако тръгнеш по главната на кой да е френски град, ще срещнеш безброй от черната раса, араби, даже и от жълтата- Индокитай беше френски!
Дотук има ли нещо, което не отговаря научно на ситуацията Има ли впрочем нещо научно?
Освен елементарни сметки И тънки демографски, базирани на история и политика!
Сега вече да минем в научната сфера, в анализа на това" откритие"
Погледнато имперски, то не е френско! На Александър е, а ако се направи научен анализ, като реализирано- на Каракала, ще рече - на Рим!
Какво прави Каракала? Дава римско гражданство на всички свободни мъже в империята!
Правилен ход за създаване на хомогенен ,имперски народ! А реалната причина е, да се попълни армията с хора от неримски произход, което и става
Но по този начин се узаконява възможността неримлянин да стане император дори
И то от нисък произход-като Максимин и други войнишки императори Отделно , рмията се разводнява откъм дисциплина най-вече и не е армията на могъщия Рим! И почва падението на Рим.....
Неантажиращо, сега!
Франция може да расте по население, но няма да е деГоловата Франция Болшинството от тези приходящи отиват във Франция за да ползват облагите на Френската цивилизация Без да се напрягат Наготово!
И като срешнат спънка ,се озлобяват! И влизат в терористиччви групи, да накажаг тези, които не им сипват от рога на изобилието!
Има ли нещо невярно и неточно в изложеното?
В какво греша аз, че французите процедират така! Аз ли съм причината?!
Книгата на Тило Сарацин "Германия се самоликвидира" съм я чел преди години като излезе на германски, сега знам, че вече е преведена и ба български.
След средата, ако добре помня към края имаше цяла глава или глави именно за дмеографската политика и беше дадена за ПРИМЕР ФРЕНСКАТА И ТО ДОСТА дори в сравнение с антигерманската.
Извини ме, но често ставаш смешен, понякога ти го пиша, но много рядко.
ЗАБЕЛЯЗЪЛ СЪМ, ЧЕ ВИНАГИ КОГАТО СИ "до стената" и се хващаш за патерицата "авторитет" и понеже си рабоптил в науката, би трябвало да знаеш, че позоваването на аветоритет е една от некоректните "техники", прийоми, но не методи.
Когато ти лиспват достатъчно аргументи, чеасто се позововаваш на авторитета че си мработил
АМИ НЕ - ДЕМОГРАФ НЕ СИ, А ТИЛО САРАЦИН Е РАБОТИЛ С ДЕМОГРАФИ НИВА НАД ТЕБ - сега това как ти звучи като авторитет?
А как ти звучат като авторитети масата изследвания които десетилетия наред си събирам от демографи на германски, на англисйки, че и на български книжни в цял шкаф в дома ми?
Не, не приемат 1 милион годишно - никоя деържава европейска не приема толкова - квотата на германия която демографите убийци препоръчваха беше до 500 хиляди на години и тази "препоръка" беше рекорд за европа
Ако обаче ти включваш в приемането студенти, хора на обмен, куросове, туристи от отвъдморските им територии и пишеш това за останали и подменили французите - греешиш
ТА ПАК ДА ТЕ ПИТАМ - ДАВАЙ СУРСА СИ
и ми го дай на лс, защото от утре едва ли ще влизам по постинги тук, освен в личната си поща в сайта?
цитирайСлед средата, ако добре помня към края имаше цяла глава или глави именно за дмеографската политика и беше дадена за ПРИМЕР ФРЕНСКАТА И ТО ДОСТА дори в сравнение с антигерманската.
Извини ме, но често ставаш смешен, понякога ти го пиша, но много рядко.
ЗАБЕЛЯЗЪЛ СЪМ, ЧЕ ВИНАГИ КОГАТО СИ "до стената" и се хващаш за патерицата "авторитет" и понеже си рабоптил в науката, би трябвало да знаеш, че позоваването на аветоритет е една от некоректните "техники", прийоми, но не методи.
Когато ти лиспват достатъчно аргументи, чеасто се позововаваш на авторитета че си мработил
АМИ НЕ - ДЕМОГРАФ НЕ СИ, А ТИЛО САРАЦИН Е РАБОТИЛ С ДЕМОГРАФИ НИВА НАД ТЕБ - сега това как ти звучи като авторитет?
А как ти звучат като авторитети масата изследвания които десетилетия наред си събирам от демографи на германски, на англисйки, че и на български книжни в цял шкаф в дома ми?
Не, не приемат 1 милион годишно - никоя деържава европейска не приема толкова - квотата на германия която демографите убийци препоръчваха беше до 500 хиляди на години и тази "препоръка" беше рекорд за европа
Ако обаче ти включваш в приемането студенти, хора на обмен, куросове, туристи от отвъдморските им територии и пишеш това за останали и подменили французите - греешиш
ТА ПАК ДА ТЕ ПИТАМ - ДАВАЙ СУРСА СИ
и ми го дай на лс, защото от утре едва ли ще влизам по постинги тук, освен в личната си поща в сайта?
Още нещо да ти нбапиша за авторитета
ти не си завършил; история, нещо повече - завършил си нещо далеч опт историята
но пишеш в блога за история, че и често глупости
ето, давам ти повод да се обидиш и да ми забраниш коментарите
та авторитети следвайки твоята логика и с право тук за история могат да са анонимуса въпреки, че съм се псувал с него на лс, юлко въпреки, че ми беше много мек за мъж, гепарда преди години, глишев, който се рее в небесата и вече е мултикулти дрисльо - та тези следвайки твоята логика са авторитети
но ги пропускаш често и си пишеш за история в която имаш явни пропуски и грешки и лично аз съм нива над теб що иде реч до световна история най-често
и съм нива защото аз съм учил специализирано история, с извори, методология, класически езици и 5 години подред и поред бях първенец на випуска за хуманитарна гимназия константин преславски варна точно по този основен целеви предмет при нас, преподавали са ми и преподаватели нива на тези които на теб бол години преди мен
нещо повече - търновския университет и софийския ме уговаряха да кандидатствам при тях, преппдаватели тогава с имена лично говореха с мен, на очи, извън училище, но аз винаги съм искал да съм военен, историк не
та докато ти си писал за монети, аз съм работил с извори по методология и са ме оценявали в това, не смао мен, а випуски наред, състезавахме се с НГДЕК-а от софия дори, бол мреферати по българията съм представял, но това са ученически неща, не ги имам за сериозни
сега ти кажи химик ли си или историк
защо имаш явни глумливи пропуски в историята като например "посоката" на келтите, която ти нарочно "не научи", зщаото така ти отърва итн итн
прави си пропагандата на руски неща и български фантазии, но не излизай с научност за това
приятно лято
PS
войната е наука - обобщаването, анализа на боен опит, изработването на менюъли и "инструкции" е пъти повече наука от нумизматиката като "широта и гъвкавост"
същото и в работата на гет убеден съм - предполагам знаеш, че полицията ползва научни методи, не езотерични нали?
цитирайти не си завършил; история, нещо повече - завършил си нещо далеч опт историята
но пишеш в блога за история, че и често глупости
ето, давам ти повод да се обидиш и да ми забраниш коментарите
та авторитети следвайки твоята логика и с право тук за история могат да са анонимуса въпреки, че съм се псувал с него на лс, юлко въпреки, че ми беше много мек за мъж, гепарда преди години, глишев, който се рее в небесата и вече е мултикулти дрисльо - та тези следвайки твоята логика са авторитети
но ги пропускаш често и си пишеш за история в която имаш явни пропуски и грешки и лично аз съм нива над теб що иде реч до световна история най-често
и съм нива защото аз съм учил специализирано история, с извори, методология, класически езици и 5 години подред и поред бях първенец на випуска за хуманитарна гимназия константин преславски варна точно по този основен целеви предмет при нас, преподавали са ми и преподаватели нива на тези които на теб бол години преди мен
нещо повече - търновския университет и софийския ме уговаряха да кандидатствам при тях, преппдаватели тогава с имена лично говореха с мен, на очи, извън училище, но аз винаги съм искал да съм военен, историк не
та докато ти си писал за монети, аз съм работил с извори по методология и са ме оценявали в това, не смао мен, а випуски наред, състезавахме се с НГДЕК-а от софия дори, бол мреферати по българията съм представял, но това са ученически неща, не ги имам за сериозни
сега ти кажи химик ли си или историк
защо имаш явни глумливи пропуски в историята като например "посоката" на келтите, която ти нарочно "не научи", зщаото така ти отърва итн итн
прави си пропагандата на руски неща и български фантазии, но не излизай с научност за това
приятно лято
PS
войната е наука - обобщаването, анализа на боен опит, изработването на менюъли и "инструкции" е пъти повече наука от нумизматиката като "широта и гъвкавост"
същото и в работата на гет убеден съм - предполагам знаеш, че полицията ползва научни методи, не езотерични нали?
Германтигър, манипулираш!
Аз не съм завършил история, не го крия, редно е да попитам, ти какво си завършил!?
Но имам десетки публикации на историческа тема в печата, включително и в научни списания Доктор на науките съм!
Имам и издадена книга, за която, ако се напъна може да стана и доктор на науките Защото отговаря за това ! На историческа темае, не е роман!С всички изисквания за докторат! Но не ми трябва втори!
Толкова за това какъв съм А това ,че някой твърди ,че пиша глупости, бих искал да видя нещо умно написано от него,за да мога да взема присърце твърдението му!Аз никога, за никого не твърдя, от научни позиции, че пише глупости
Общо взето , подобни твърдения идват от папагали, без никакъв принос в дадена област, повтарящи чужди твърдения като свои...
Аз с френското съм закърмен За Франция знам далече повече от средното необходимо за знаене за нея
В Париж не съм бил, но Ривиерата съм обходил от край до край!
Имам и лични впечатления по проблема!
За френския, имам документ официален за преводач Да, на техническа литература, но да не обяснявам какво означава това!
Сега, имам две книги , от двама автори, френски, Жан-Клод Баро и и Гийом Биго - История на света и География на света, които обикновено ползвам за Франция Ползвам и други, но това ще е свързано с търсене
Процесът с емиграцията, свободната наистина е свързан с Буржоазната революция
Ти какво искаш да потвърдя? Колко са коренните жители и колко приетите ли Ами аз дори смятам ,че коренните са по-малко от 50% ,при прецизно изследване Не с френският паспор ,който им се дава, да стават и кореняци
Мярнах набързо ,че са 300 хиляди официално /годищно/! Което потвърждава написаното ,при два пъти повече неофициално, че са милион!.... Събиране с деца, висока раждаемост-мюсюлманите били пет милиона/ поне 10 са/ и така нататък
Прегледай тези две книги, щом те интересуват, интересни са
То и в България официално циганите са 280 хиляди, но иначе са около два милиона!
Утре-днес ще коригирам грешки
Още веднъж, по-историк съм от тези ,които имат дипломи, но нямат и една публикация! Разбираш ли ?Не говоря конкретно за никой, просто за това ,че дипломата само дава право, но не доказва възможности!
цитирайАз не съм завършил история, не го крия, редно е да попитам, ти какво си завършил!?
Но имам десетки публикации на историческа тема в печата, включително и в научни списания Доктор на науките съм!
Имам и издадена книга, за която, ако се напъна може да стана и доктор на науките Защото отговаря за това ! На историческа темае, не е роман!С всички изисквания за докторат! Но не ми трябва втори!
Толкова за това какъв съм А това ,че някой твърди ,че пиша глупости, бих искал да видя нещо умно написано от него,за да мога да взема присърце твърдението му!Аз никога, за никого не твърдя, от научни позиции, че пише глупости
Общо взето , подобни твърдения идват от папагали, без никакъв принос в дадена област, повтарящи чужди твърдения като свои...
Аз с френското съм закърмен За Франция знам далече повече от средното необходимо за знаене за нея
В Париж не съм бил, но Ривиерата съм обходил от край до край!
Имам и лични впечатления по проблема!
За френския, имам документ официален за преводач Да, на техническа литература, но да не обяснявам какво означава това!
Сега, имам две книги , от двама автори, френски, Жан-Клод Баро и и Гийом Биго - История на света и География на света, които обикновено ползвам за Франция Ползвам и други, но това ще е свързано с търсене
Процесът с емиграцията, свободната наистина е свързан с Буржоазната революция
Ти какво искаш да потвърдя? Колко са коренните жители и колко приетите ли Ами аз дори смятам ,че коренните са по-малко от 50% ,при прецизно изследване Не с френският паспор ,който им се дава, да стават и кореняци
Мярнах набързо ,че са 300 хиляди официално /годищно/! Което потвърждава написаното ,при два пъти повече неофициално, че са милион!.... Събиране с деца, висока раждаемост-мюсюлманите били пет милиона/ поне 10 са/ и така нататък
Прегледай тези две книги, щом те интересуват, интересни са
То и в България официално циганите са 280 хиляди, но иначе са около два милиона!
Утре-днес ще коригирам грешки
Още веднъж, по-историк съм от тези ,които имат дипломи, но нямат и една публикация! Разбираш ли ?Не говоря конкретно за никой, просто за това ,че дипломата само дава право, но не доказва възможности!
34.
get -
@ 30. leonleonovpom2 - Всяка ЕДНА НАУКА Е СЕРИОЗНА ... ако ПОЛЗВА КОРЕКТНА НАУЧНА МЕТОДОЛОГИЯ ?
09.07.2018 13:11
09.07.2018 13:11
leonleonovpom2 написа:
Първо, в областта на сериозната наука съм работил само аз!
Вие двамата с Германтигър не сте!
Знам прекрасно кое е сериозна наука и кое не!
Знам и какво е разбирането на чуждите за науката-французи, германци ,белгийци, испанци, италианци...
На вас е простено, не работите и не сте работили в тази сфера!
Един западен учен никога не би подходил така
От какво е предизвикана тази реакция?
Аз съм изложил факти за положението във Франция! Че от 30 години приемат по 1 милион души от Отвъдморските територии Дават им френско гражданство без проблеми, без игрички. Целта е ясна, решанат по този начин демографския проблем! поне така си мислят
...
Има ли нещо невярно и неточно в изложеното?
В какво греша аз, че французите процедират така! Аз ли съм причината?!
Първо, в областта на сериозната наука съм работил само аз!
Вие двамата с Германтигър не сте!
Знам прекрасно кое е сериозна наука и кое не!
Знам и какво е разбирането на чуждите за науката-французи, германци ,белгийци, испанци, италианци...
На вас е простено, не работите и не сте работили в тази сфера!
Един западен учен никога не би подходил така
От какво е предизвикана тази реакция?
Аз съм изложил факти за положението във Франция! Че от 30 години приемат по 1 милион души от Отвъдморските територии Дават им френско гражданство без проблеми, без игрички. Целта е ясна, решанат по този начин демографския проблем! поне така си мислят
...
Има ли нещо невярно и неточно в изложеното?
В какво греша аз, че французите процедират така! Аз ли съм причината?!
- В момента КОЕТО ДЕМОНСТРИРАТЕ, ДВАМАТА С ТИГЪРА ... се нарича СХОЛАСТИКА и ДОГМАТИКА в науката!
- Упадъка на РИМ СЕ ДЪЛЖИ НАЙ-ВЕЧЕ поради УПАДЪК ФИСКАЛЕН И ФИНАНСОВ - РИМ СЕ ВЪЗДИГА И ПРЕРАСТВА В ИМПЕРИЯ при ИЛИРИЙСКИТЕ ВОЕННИ императори!
- Пример за ТОВА КОЕТО СОЧА - КАТО ОСНОВНО И СЪЩЕСТВЕНО Е при ИМПЕРАТОР АВРЕЛИАН ... който ДОРИ НЕ Е РИМЛЯНИН ПО ЕТНОСЕН БЕЛЕГ! Защото в източниците се сочи ЧЕ Е С ПРОИЗХОД ОТ ЦЕНТРАЛНИ ИЛИ ЗАПАДНИ БАЛКАНИ ... дори сочат и конкретно място СИРМИУМ?!
- Възходът и налагането на ИМПЕРИУМА В РИМ - не случайно СЪВПАДАТ И С ПАРИЧНАТА РЕФОРМА проведена от АВРЕЛИАН ... който между другото е ПОТУШИЛ ВЪСТАНИЕТО НА НЕДОВОЛНИТЕ ОТ НЕГОВИТЕ РЕФОРМИ МОНЕТАРИ ... от там ИДВА И ВЪЗДИГАНЕТО РОЛЯТА НА АРМИЯТА ... всичко това е изобразено(съзнателно подчертано в издаваните от този период монети с ВИСОК НОМИНАЛ + КАЧЕСТВО) в/у които се ИЗПИСВАЛО:
- GENIUS ILLYRICI
- FIDES MILITUM - Вярност на армията ... и ...
- CONCORDIA EXERCITUM - военно съгласие/единство! ... и отново добавям НЕЩО КОЕТО ИМА ПРЯКО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ИМПЕРИИТЕ?
- Не е от значение "генса-рода" а ИМПЕРИУМА ... поради това Й ЧУЖДОРОДНИ ХОРА В РУСИЯ - се припознават КАТО "РУСНАЦИ" - тоест полит-ИМПЕРСКИ НАРОД?!
Това, което пишеш Гет, е вярно!
Но Рим, като република, а и като империя- политическа и военна власт в едно лице, е успявал, когато се е опирал на собствена армия/ спартанския модел /Упадъкът започва с войнишките императори Например, нашият родственик, като войн е безупречен-Максимин Трак но той един път не отива в Рим Един вид не го зачита!?
Кое обуславя появата на войнишките императори И Аврелиан и реформатораДиокъл-Диоклециан са такива- трако-илири!?
Именно даването на статут на римски граждани на всички мъже в империята!
Като такива, те могат да бъдат и императори!? И ако са генерали-командири на армия, то всяка армия може да ги провъзгласи за такива Както и става
Изчезва римския дух в армията! Рим вече не е всичко!
Така галските части-както при Спартак, се отцепват и си правят собствена империя Отделно от Рим!?...
Нещо подобно се наблюдава сега при баските- доскоро, но всеки момент може да се възроди, и при каталунците-сега в Испания Но я има и във Франция, в Италия - центробежна сила за отделяне!
При такова масово поставяне под общ знаменател винаги има недоволни Ами то пак е вид комунизъм!? Всички са равни? Да, ама някои дават повече и в замяна- получават по малко!
Няма идеална правда!
Хубав ден!
цитирайНо Рим, като република, а и като империя- политическа и военна власт в едно лице, е успявал, когато се е опирал на собствена армия/ спартанския модел /Упадъкът започва с войнишките императори Например, нашият родственик, като войн е безупречен-Максимин Трак но той един път не отива в Рим Един вид не го зачита!?
Кое обуславя появата на войнишките императори И Аврелиан и реформатораДиокъл-Диоклециан са такива- трако-илири!?
Именно даването на статут на римски граждани на всички мъже в империята!
Като такива, те могат да бъдат и императори!? И ако са генерали-командири на армия, то всяка армия може да ги провъзгласи за такива Както и става
Изчезва римския дух в армията! Рим вече не е всичко!
Така галските части-както при Спартак, се отцепват и си правят собствена империя Отделно от Рим!?...
Нещо подобно се наблюдава сега при баските- доскоро, но всеки момент може да се възроди, и при каталунците-сега в Испания Но я има и във Франция, в Италия - центробежна сила за отделяне!
При такова масово поставяне под общ знаменател винаги има недоволни Ами то пак е вид комунизъм!? Всички са равни? Да, ама някои дават повече и в замяна- получават по малко!
Няма идеална правда!
Хубав ден!
leonleonovpom2 написа:
Това, което пишеш Гет, е вярно!
Но Рим, като република, а и като империя- политическа и военна власт в едно лице, е успявал, когато се е опирал на собствена армия/ спартанския модел /Упадъкът започва с войнишките императори Например, нашият родственик, като войн е безупречен-Максимин Трак но той един път не отива в Рим Един вид не го зачита!?
Кое обуславя появата на войнишките императори И Аврелиан и реформатораДиокъл-Диоклециан са такива- трако-илири!?
Именно даването на статут на римски граждани на всички мъже в империята!
Като такива, те могат да бъдат и императори!? И ако са генерали-командири на армия, то всяка армия може да ги провъзгласи за такива Както и става
Изчезва римския дух в армията! Рим вече не е всичко!
Така галските части-както при Спартак, се отцепват и си правят собствена империя Отделно от Рим!?...
Нещо подобно се наблюдава сега при баските- доскоро, но всеки момент може да се възроди, и при каталунците-сега в Испания Но я има и във Франция, в Италия - центробежна сила за отделяне!
При такова масово поставяне под общ знаменател винаги има недоволни Ами то пак е вид комунизъм!? Всички са равни? Да, ама някои дават повече и в замяна- получават по малко!
Няма идеална правда!
Хубав ден!
Но Рим, като република, а и като империя- политическа и военна власт в едно лице, е успявал, когато се е опирал на собствена армия/ спартанския модел /Упадъкът започва с войнишките императори Например, нашият родственик, като войн е безупречен-Максимин Трак но той един път не отива в Рим Един вид не го зачита!?
Кое обуславя появата на войнишките императори И Аврелиан и реформатораДиокъл-Диоклециан са такива- трако-илири!?
Именно даването на статут на римски граждани на всички мъже в империята!
Като такива, те могат да бъдат и императори!? И ако са генерали-командири на армия, то всяка армия може да ги провъзгласи за такива Както и става
Изчезва римския дух в армията! Рим вече не е всичко!
Така галските части-както при Спартак, се отцепват и си правят собствена империя Отделно от Рим!?...
Нещо подобно се наблюдава сега при баските- доскоро, но всеки момент може да се възроди, и при каталунците-сега в Испания Но я има и във Франция, в Италия - центробежна сила за отделяне!
При такова масово поставяне под общ знаменател винаги има недоволни Ами то пак е вид комунизъм!? Всички са равни? Да, ама някои дават повече и в замяна- получават по малко!
Няма идеална правда!
Хубав ден!
- Ами нали за това, за което ти пишеш, като "римски дух" - ДОВЕЖДА ДО СЪЗДАВАНЕ НА НАЦИОНАЛНАТА ИЗТОЧНА "РИМСКА" ИМПЕРИЯ ... която множеството от пишещите за нея СЕ ИЗКУШАВАТ да я правят я латинска, я гръцка!
- Но това е ВОЙНИШКА ... вследствие РЕШЕНИЕТО НА ЛЕГИОНИТЕ В БРИТАНИЯ - СЪЗДАДЕНА ИМПЕРИЯ!
- От император "по паспорт" римлянин - а инак произхождащ от МЕСТНОТО БАЛКАНСКО НАСЕЛЕНИЕ - с какъвто произход СА И МАСАТА ЛЕГИОНЕРИ КОИТО ГО ВЪЗДИГАТ ЗА ИМПЕРАТОР?
- Ако още не си се сетил за кой пиша това е КОНСТАНТИН от НИШ, прозван ВЕЛИКИ и за ИРИ-КОЯТО НИ ВНУШАВАТ ЧЕ Е ГРЪЦКА и ВИЗАНТИЯ - а неговите легиони са от, предимно балканци, "тракийци" + "илири" + "сармати" - номинално подчинени на МЕТРОПОЛИЯТА РИМ!
П.П.
Проблема не е само с баските - а такъв стои с корсиканските националисти - с който се сблъсква централната френска власт - Но защо?
- Защото ТОВА СА ТРАДИЦИОННО и поради това КОНСЕРВАТИВНИ ОБЩЕСТВА - НАРОДИ ... Народи КОИТО НЕ СА МИНАЛИ ПРЕЗ "МЕСОМЕЛАЧКАТА" на традиционно буржоазната и формална идея за НАЦИЯ?
- Същото - като с БАСКИТЕ Е И ПРИ НАС БЪЛГАРИТЕ ... народ РАЗДЕЛЕН ПО СИЛАТА НА ИЗКУСТВЕНИТЕ МИТОЛОГЕМИ ЗА "НАЦИИ" - като исторически продукт, КОЙТО ФОРМИРАЛ "НОВИ ОБЩНОСТИ" ОТ ХОРА - С ДОПЪЛНЕНИЕТО!
- От народи МОЖЕМ ДА ФОРМИРАМЕ ИЗКУСТВЕНОТО НАЦИЯ - ако същите народи СА БИЛИ НА МНОГО НИСЪК ЕТАП ОТ ОБЩЕСТВЕНО, ИКОНОМИЧЕСКО И КУЛТУРНО РАЗВИТИЕ!
- При народ КАТО НАШИЯ - ФОРМИРАЛ СЕ ХИЛЯДОЛЕТИЯ ПРЕДИ ПОЯВА НА "НАЦИИТЕ", "сръбска", "гръчцка", "влахо-румънска" ет цетера - това като процес трудно или на практика не протича!
Но как да се преборим с вътрешната опозиция Накратко- с предателите за пари
Отчаяли и наивният иначе Иван Шишман дотам, че да вземе главня от огнището и да заяви, че българия ще я има отново като държава, когато тази главня пусне зелени стръкове!....
няма промяна от тогава, напротив, има развитие в тази накока- предателството1
Хубава вечер!
цитирайОтчаяли и наивният иначе Иван Шишман дотам, че да вземе главня от огнището и да заяви, че българия ще я има отново като държава, когато тази главня пусне зелени стръкове!....
няма промяна от тогава, напротив, има развитие в тази накока- предателството1
Хубава вечер!
38.
get -
@ 37. leonleonovpom2 - Нали именно поради това са заниманията НИ по ИСТОРИЯ?
09.07.2018 21:32
09.07.2018 21:32
leonleonovpom2 написа:
Но как да се преборим с вътрешната опозиция Накратко- с предателите за пари
Отчаяли и наивният иначе Иван Шишман дотам, че да вземе главня от огнището и да заяви, че българия ще я има отново като държава, когато тази главня пусне зелени стръкове!....
няма промяна от тогава, напротив, има развитие в тази накока- предателството1
Хубава вечер!
Отчаяли и наивният иначе Иван Шишман дотам, че да вземе главня от огнището и да заяви, че българия ще я има отново като държава, когато тази главня пусне зелени стръкове!....
няма промяна от тогава, напротив, има развитие в тази накока- предателството1
Хубава вечер!
... когато НАПИШЕМ - А НЕ КАКТО Е ДОСЕГА, ДА ЧЕТЕМ ПИСАНА НИ ОТ ЧУЖДЕНЦИ ИСТОРИЯ ... Тогава ще разберем ЗАЩО БЪЛГАРИЯ Е ПАДНАЛА?
- БЪЛГАРИЯ НЯМАШЕ ДА ПАДА ... ДВА ПЪТИ - ПОД ЧУЖДО ИГО("византийско" и "агарянско"), ако не бе нарушен ОСНОВНИЯТ ДИНАСТИЧЕН ПРИНЦИП НА ПЪРВОРОДСТВОТО при династичното унаследяване!
- По силата на първото - СВЕТОСЛАВ "КИЕВСКИ" ИМА ОСНОВАНИЯ ДА ПРЕДЯВИ ПРЕТЕНЦИИ КЪМ БЪЛГАРСКИЯ ТРОН - от което се възползват "цариградчани"!
- При втория случай Иван-Александър СЛЕДВАШЕ ДА ПРЕДПОЧЕТЕ ПЪРВОРОДНИЯ си и РОДЕН от брака му с Теодора Бесараб от зад-дунавските ПРИНЦЕПСИ, неин син ИВАН СРАЦИМИР ... не от конкубината му (морганистичния(неравнопоставен) брак) с еврейката ... е как може ИВАН ШИШМАН да се явява ЗАКОННИЯ НАСЛЕДНИК В ОЧИТЕ НА СЪСЕДНИТЕ ВЛАДЕТЕЛИ?
- А по отношение на настоящият момент ... следва да изхождаме от принципите, които са най-близко което се разбира под Християн-домекрация?!
Започваме от ХРИСТИЯНСТВОТО КАТО БАЗОВ МОРАЛ(светоглед) ... семейство, фамилия, квартал-община, населено място ... та стигнем до ДЪРЖАВАТА и ДЪРЖАВНИТЕ МЪЖЕ - които следва да знаят и се съобразяват, че понятието/длъжността/ МИНИСТЪР означава "слуга" или "служение", а не слободия и тирания, вследствие на една безконтролна власт - спрямо народа, БЕЗ КОЙТО ТЕ И ПУКНАТ ГРОШ НЕ СТРУВАТ! ... както става в по-старо време със САМОДРЪЖЦИТЕ и естественото, като поява на ПРЕТЕНДЕНТИТЕ ЗА ВЛАСТТА ИМ - във вече цитираните по-горе примери!
Верни и точни неща казваш, няма как да не се съглася!
Случаят със Светослав напомня за Владимир Хръз Той е успешен владетел ! Но мисля, че не измисленото езичество е причина за свалянето му Ако е така наистина, може ли негов наследник-наследница по- точно, да покръсти руснаците? Плюс това, второто му име означава кръст!?
Според мен причината е друга Симеон е изключително образован за времето си! Той е човекът ,който може да се заеме с Просвещението То е важно за мястото на България в тогавашния свят Това е според мен истинската причина за преврата
Но тя вероятно ще си остане в тайна!Баща да ослепи сина си, това и е нещо невероятно Плюс това християнин?....
Лека нощ!
цитирайСлучаят със Светослав напомня за Владимир Хръз Той е успешен владетел ! Но мисля, че не измисленото езичество е причина за свалянето му Ако е така наистина, може ли негов наследник-наследница по- точно, да покръсти руснаците? Плюс това, второто му име означава кръст!?
Според мен причината е друга Симеон е изключително образован за времето си! Той е човекът ,който може да се заеме с Просвещението То е важно за мястото на България в тогавашния свят Това е според мен истинската причина за преврата
Но тя вероятно ще си остане в тайна!Баща да ослепи сина си, това и е нещо невероятно Плюс това християнин?....
Лека нощ!
40.
get -
@ 39. leonleonovpom2 ... Християнство в Киевска Рус - княгиня Олга - Светослав -
11.07.2018 12:01
11.07.2018 12:01
leonleonovpom2 написа:
Верни и точни неща казваш, няма как да не се съглася!
Случаят със Светослав напомня за Владимир Хръз Той е успешен владетел ! Но мисля, че не измисленото езичество е причина за свалянето му Ако е така наистина, може ли негов наследник-наследница по- точно, да покръсти руснаците? Плюс това, второто му име означава кръст!?
Според мен причината е друга Симеон е изключително образован за времето си! Той е човекът ,който може да се заеме с Просвещението То е важно за мястото на България в тогавашния свят Това е според мен истинската причина за преврата
Но тя вероятно ще си остане в тайна!Баща да ослепи сина си, това и е нещо невероятно Плюс това християнин?....
Лека нощ!
Случаят със Светослав напомня за Владимир Хръз Той е успешен владетел ! Но мисля, че не измисленото езичество е причина за свалянето му Ако е така наистина, може ли негов наследник-наследница по- точно, да покръсти руснаците? Плюс това, второто му име означава кръст!?
Според мен причината е друга Симеон е изключително образован за времето си! Той е човекът ,който може да се заеме с Просвещението То е важно за мястото на България в тогавашния свят Това е според мен истинската причина за преврата
Но тя вероятно ще си остане в тайна!Баща да ослепи сина си, това и е нещо невероятно Плюс това християнин?....
Лека нощ!
- Получава се някакво понятийно-хронологично объркване ... ?
Първо ОЛГА е дъщерята на Владимир-Расате ... с християнско БЪЛГАРСКО име Елена, след брака и с Киевския владетел Игор - наречена й Олга ... живяла 920 - 969 г.
Второ: От брака им с Игор СЕ ЯВЯВА ПРЕТЕНДЕНТА ЗА БЪЛГАРСКИЯ ПРЕСТОЛ - княз Светослав I-ви (син на Игор и Елена/Олга).
Трето: При внука на Олга и син на Светослав I-ви, тоест при великия княз Владимир Светославович, СЕ ВЪВЕЖДА КАТО ДЪРЖАВНА РЕЛИГИЯ - ХРИСТИЯНСТВОТО в КИЕВСКА РУС ... според Повест временных лет годината е 988 година?
- Руснаците ГАЗ ПИКАЯТ ДА ДОКАЖАТ - че не от България е въведено християнството в Киевска РУС ... а директно от "Византия". Защо е това ли ? Защото по този начин ИСКАТ ДА ДОКАЖАТ ВЕЛИКО-ДЪРЖАВНАТА СИ ПОЛИЧИТИЧЕСКА ДОКТРИНА - Москва е ПРЯКА И ЕДИНСТВЕНА НАСЛЕДНИЦА ... а от това И ЕДИНСТВЕНАТА С ПРАВО НА ПРЕТЕНЦИИ ЗА НАСЛЕДНИК на Източната римска империя със столица Константинопол ... това им идва КАТО ШИЗОФРЕНЕН-РЕФРЕН и е с цел ОБОСНОВАВАНЕ ИСТОРИЧЕСКО ЗА ПРЕТЕНЦИИТЕ ИМ ДА ПРЕВЗЕМАТ ИСТАНБУЛ И ПРОЛИВИТЕ ... тоест да "ВЪЗСТАНОВЯТ" - Източната р-ска империя В ЛИЦЕТО НА вече РУСКАТА ИМПЕРИЯ ... тази цел Е ЯСНО ОЧЕРТАНА и Я СЛЕДВАТ ПОНЕ Николай II-ри, тоест до края на Първата световна война!
- Това накратко - Поздрав!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107539