Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2018 09:04 - Възможен ли е бил Балкански, антихитлеристки съюз
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4547 Коментари: 18 Гласове:
35

Последна промяна: 10.09.2018 09:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Теоретически погледнато, правилно е било , да бъде създаден!
Но има няколко и то големи Но....

Първо ,звярът е изтърван от клетката и то не от Балканските страни....
Основната заслуга затова е на Англия и на Франция!
Първо с безсрамните решения на Ньойския договор, който фактически създава условията за появата на личност като Хитлер и за нова, Световна война!
Нас тогава ни спасяват САЩ, защото ако са се били изпълнени исканията на съседите ни, подкрепяни от Англия и Франция, ние вероятно нямало сме да останем като държава!
Но Германия изпива чашата с отровата.
И когато се появява Хитлер, започват компенсациите!  Отстъпка след отстъпка пред исканията му?  На Чембърлейн ! С надеждата сигурно, че ще се насити и ще спре?
Да, но апетитът идва с яденето.....
И когато му се казва-" Стига" ,вече е много късно!  Той е много силен, включил е и  икономиките на Рур, Австрия и най-вече Чехословакия в Германската , разполага с мощна военна индустрия, а съща и с армия!

Относно Балканския съюз!?
Такъв на нго етап е изключен и невъзможен, според скромното ми мнение!
Поколението, понесло престъпното поведение на бившите съюзници от Гърция, Сърбия и Румъния е в разцвета на силите си, в зряла възраст е!
През шестдесетте години беше . Спомням си дядо ми сутрин,  като стане и запяваше!
Бях дете, но гласът му ми звучи още в ушите
Песента беше-" Съюзници, разбойници"
Участник в трите войни, служил десет години! Разпитвах, какво и защо е станало?
Омразата му към сърби и гърци, презрението им към тях, заради станалото, бяха факт!Петдесет години след това!
Песента завършваше с" Люто ще си отмъстим!
Настръхвах, като чувах дядо ми ,как натъртва над този пасаж!

Та съюз тогава с тях е невъзможен, абсурден! Ами те са заграбили варварски половината ни територия и ще се съюзяваме  с тях?

Хитлер не ни е обещавал Македония
По начало Гърция не му е в плановете. Той има други цели. Но когато съюзникът му Мусолини се забърква във война с Гърция  и е на път да я загуби позорно и е гонен вече и от Албания,   тогава се насочва срещу Гърция, за да спаси некадърните си съюзници !
Трябва да се действа Бързо, затова поставя ултиматум!
В България на сърби и търци не се вярва! Царят знае прекрасно това и не предприема стъпка,да прави съюз с тях! Военната машина на Хитлер се е доказала вече в Европа,  ние няма как да я спрем
За да се избегнат стотици хиляди, безсмислени жертви, да спасяваме нагли крадци, той, в лицето на правителството , приема условията
И да не приеме, резултатът е щял да е същият ,в плюс стотици хиляди, безсмислени жертви!

Не бива да се обвиняваме в каквото и да е било!
Вината не е наша!
Посочена е по - горе-къде е!
На Англия и Франция е! И е датирана още от Ньой! Още там са създадени условията за Нова война! И тя не закъснява....
Затова ,на мирните преговори след ВСВ, подобно разграбване на победените държави е сведено почти до минимум
Взета е поука от допуснатата преди това грешка!



Гласувай:
35


Вълнообразно


1. nedovolen - Да, логични /въпреки че планетата ...
10.09.2018 09:46
Да, логични /въпреки че планетата не е създадена за здрав размисъл/ разсъждения по историческите събития.
Но каква е истинската цел на Хитлер. Защо тръгва на изток и на запад. Защо гони евреите. Какво прави на южния полюс. Защо където мине рови за артефакти. Въпроси, въпроси...
цитирай
2. germantiger - ПОЗДРАВИ за точно този постинг
10.09.2018 12:17
ТОЗИ ПОСТИНГ ВСЕ ЕДНО СЪМ ГО ПИСЛА АЗ :)

разбира се, постинга е твой и аз бих залитнал повече - ти в случая не си залитал

- постинга ти е ясен, вкл. и категоричен без обаче да пресира

- хубаво си разделил пунктовете, маркерите в смисъл на абзаци и смисъл

- НАПЪЛНО ПРАВ СИ В ТОВА, цитирам те:

Не бива да се обвиняваме в каквото и да е било!
Вината не е наша!
Посочена е по - горе-къде е!
На Англия и Франция е! И е датирана още от Ньой!
цитирай
3. germantiger - +
10.09.2018 12:19
Вярно, че може би всеки би могъл да си намери текста на тази песен "Съюзници-разбойници", но примерно аз съм чувал самно за нея, но не съм попадал на текста.

Ако решиш и ако ти е удобно може да я добавиш като текст било като коментар, било после в постинга - за мен ще е любопитна като текст!

Казано (не) на шега - ТОЗИ ТВОЙ ЯСЕН, ДИРЕКТЕН И БЕЗ ИЗЛИШЕН ОБЕМ ТЕКСТ БИ БИЛИ ИДЕАЛЕН ВКЛ. ЗА УЧЕБНИК ИЛИ ПОД ЛИН ИЯ СЛЕД УРОК ЗА УЧЕНИЦИ В УЧЕБНИЦИ ПО ИСТОРИЯ!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Да, логични /въпреки че планетата ...
10.09.2018 13:56
nedovolen написа:
Да, логични /въпреки че планетата не е създадена за здрав размисъл/ разсъждения по историческите събития.
Но каква е истинската цел на Хитлер. Защо тръгва на изток и на запад. Защо гони евреите. Какво прави на южния полюс. Защо където мине рови за артефакти. Въпроси, въпроси...


Здравей, приятелю!
Много неща ще си останат загадка Според мен са създали двигател, движещ се на принципа на Земята-въртеливо и постъпателно ,с огромна скорост
Веднъж видях нещо подобно Отразиха го и във вестниците
Пътувах с нощния влак за Бургас Беше почти празен Стоях в коридора Изведнъж на небето забелязах движеща се точка Сметнах ,че е космически кораб Движеше се е успоредно на влака, но изведнъж спря Цялото ми внимание беше в него И изведнъж ,с огромна скорост, променяйки посоката си на 90 градуса и се насочи към Балкана Втурнах се в купето и отворих прозореща Това ми отне 7-8 секунди Видях как тялото премина зад Шипка
Правих сметки Че то е преминало тези около 30 километра за десетина секунди
Говорих с летци!
Бяха единодушни, че не е дело на човек, ако не е измама!
Самолетът не може да спре и да си промени рязко посоката Тази скорост също не е във възможностите му!

Хубав ден!
цитирай
5. germantiger - ++
10.09.2018 13:57
от теб:
Затова ,на мирните преговори след ВСВ, подобно разграбване на победените държави е сведено почти до минимум

......

С ЕДНА КОРЕКЦИЯ - РАЗГРАБВАНЕТО НА ГЕРМАНИЯ Е НЕЧУВАНО И ПОВЕЧЕ ОТ ПСВ ДОРИ
цитирай
6. leonleonovpom2 - Благодаря ти , Германтигър!
10.09.2018 14:12
germantiger написа:
ТОЗИ ПОСТИНГ ВСЕ ЕДНО СЪМ ГО ПИСЛА АЗ :)

разбира се, постинга е твой и аз бих залитнал повече - ти в случая не си залитал

- постинга ти е ясен, вкл. и категоричен без обаче да пресира

- хубаво си разделил пунктовете, маркерите в смисъл на абзаци и смисъл

- НАПЪЛНО ПРАВ СИ В ТОВА, цитирам те:

Не бива да се обвиняваме в каквото и да е било!
Вината не е наша!
Посочена е по - горе-къде е!
На Англия и Франция е! И е датирана още от Ньой!


Стремя се ,да съм безпристрастен, доколкото е възможно! Е ,не винаги се случва, но явно в този случай съм успял?!

Хубав ден!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Да, проверих Германтигър!
10.09.2018 14:34
Има я песента в Интернет Заради добросъседството ,този марш е забранен дълго време, няма гласност и сега
Но знам дядо ми как изживяваше подлостта на сърби и гърци
лесно се намира с текст-Съюзници-разбойници-песен!

Да, от Германия са изнесени маса неща-цели заводи са разглобявани и изнасяни, оборудването им !
Изнесени и ограбвани са музейни ценности казват ,че и Жуков е изпаднал в немилост по тази тема пред Сталин
Сталин е имал лошо мнение за подобни мародери Които товарели цели влакове с ограбено
Издал заповед, всичко да става с негово разрешение
Има и любопитен случай Генерал -полковник иска разрешение от Сталин ,да вкара вагон с неща ,заграбени в Германия Влиза при Сталин, Сталин разрешава и подписва
Доволен ,генералът вън вече от кабинето прочита разрешителното Но в него е написан -полковник
Връща се при Сталин и докладва ,че има неволна грешка
Сталин казва ,че няма грешка, от днес ,той е полковник! Разжалвал го е!

Имах предвид ,че не са късани територии от Германия Вярно ,разделена е на две, като две самостоятелни държави, но не е действано както след ПСВ

Хубав ден!
цитирай
8. zaw12929 - Не бива да се обвиняваме в каквото и ...
10.09.2018 16:30
Не бива да се обвиняваме в каквото и да е било!
ПАК НЕВИННИ ЛИ СМЕ: СВИКНАХМЕ: "Вината не е наша!
Посочена е по - горе-къде е!
На Англия и Франция е! И е датирана още от Ньой! Още там са създадени условията за Нова война! И тя не закъснява....
Затова ,на мирните преговори след ВСВ, подобно разграбване на победените държави е сведено почти до минимум"
цитирай
9. kvg55 - leonleonovpom2,
10.09.2018 16:56
На Борис въобще не му е минавала мисълта да се съпротивлява на Хитлер. Не е бил активен, може би се е надявал войната да ни подмине.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
10.09.2018 20:16
kvg55 написа:
На Борис въобще не му е минавала мисълта да се съпротивлява на Хитлер. Не е бил активен, може би се е надявал войната да ни подмине.


Противно на схващанията, Борис е умен владетел и мисли за народа си!
Той не е чужденец, Кобургите имат Българска кръв и тя заговорва
В отношенията му с Хитлер, той е водещ! Той е един от малкото ,които влияят на мнението му Хитлер го уважава!~
В догонвора е записано, че на Българска земя няма да се водят военни действия И това е спазено! Когато СССР обявява война на България, Германците се изтеглят Руснаците също изчакват няколко дни и тогава влизат Защо? Да се изтеглят германците
Ами Гърция, как я нападат от наша територия? Историята с магаретата с фенерите От линията "Метаксас" се скъсват да стрелят по тях Германците само маркират огневите точки На другия ден авиацията им ги прави на пух и прах и те влизат без един изстрел!
Не, Борис, за разлика от сина си е пробългарски настроен !Той мисли за народа си!
И спасява стотици хилядиот унищожение, вслючително и цяла армия
Да помислим Ако бяхме влезли в съюз с гърци и сълрби, коакво би се получило?
те това чакат В един момент да вадим кестените вместо тях, както в Първата Балканска война?И когато резултатът е налице, а в случая даже няма да го има, да ни забият наож-да обявят ,че ние сме ги подвели?1
Не, Борис е достатъчно умен, да не се подведе на такива плиткоумни номера Направил си е извода!
Да платил е с живнота си, което не означава ,че е убит от Хитлер Самият Хитлер е бил страшно изннадан от смъртта му
Ако той е убиецът, от кого и от какво да се плаши? Би коментирал, че това е било за очакване и се е случило!

Хубава вечер!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
10.09.2018 23:26
zaw12929 написа:
Не бива да се обвиняваме в каквото и да е било!
ПАК НЕВИННИ ЛИ СМЕ: СВИКНАХМЕ: "Вината не е наша!
Посочена е по - горе-къде е!
На Англия и Франция е! И е датирана още от Ньой! Още там са създадени условията за Нова война! И тя не закъснява....
Затова ,на мирните преговори след ВСВ, подобно разграбване на победените държави е сведено почти до минимум"


Нямаме вина наистина!
не сме били помогнал на гърците?
И да сме можели, не заслужават!
Лесно ли се забравя това, че те са ни отнели земи наши, заселени с Българи! Геноцидът, който е държавна политика при тях спрямо Българите!

Лека нощ!
цитирай
12. germantiger - ...
11.09.2018 09:18
А бре друже

ИМЕННО СЛЕД ВСВ СА КЪСАНИ НТЕРИТОРИИ ОТ ГЕРМАНИЯ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТКОЛКОТО СЛЕД ПСВ

- откъсната е цяла източна прусия след всв

- след всв е взета цяла силезия

- след всв е взета цяла померания

това надвишаваш всичко взето след псв

разделянето въобще не го смятам
цитирай
13. leonleonovpom2 - здравей, Германтигър!
11.09.2018 13:36
germantiger написа:
А бре друже

ИМЕННО СЛЕД ВСВ СА КЪСАНИ НТЕРИТОРИИ ОТ ГЕРМАНИЯ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТКОЛКОТО СЛЕД ПСВ

- откъсната е цяла източна прусия след всв

- след всв е взета цяла силезия

- след всв е взета цяла померания

това надвишаваш всичко взето след псв

разделянето въобще не го смятам


Да, така е! Но това е много дълга тема!
Не се допуска сериозно посегателство върху границите на съюзниците на Германия, България запазва границите си отпреди подписването на пакта
Няма ликвидиране на Австро-Унгария, изваждане на Русрската област от Германия и така нататък....

Хубав ден!
цитирай
14. barin - Здравей, Адаш. Мисля, че трудно би ...
17.09.2018 18:43
Здравей, Адаш. Мисля, че трудно би се осъществил съюз между Балканските държави. Всеки има претенции за територии, а Сърбия и Румъния нямат основание. Те са облагодетелствани и солидно компенсирани. Турция има "под носа си" гръцки острови и не може да упражнява правото си в "Териториални води", "Прилежаща зона" и "Континентален шелф"- три от петте понятия в Закона за морските пространства.
Поздрави!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
17.09.2018 19:26
barin написа:
Здравей, Адаш. Мисля, че трудно би се осъществил съюз между Балканските държави. Всеки има претенции за територии, а Сърбия и Румъния нямат основание. Те са облагодетелствани и солидно компенсирани. Турция има "под носа си" гръцки острови и не може да упражнява правото си в "Териториални води", "Прилежаща зона" и "Континентален шелф"- три от петте понятия в Закона за морските пространства.
Поздрави!


Орел, рак и щука няма как да се съюзят!
Да, Гърция е увеличила седем пъти първоначалната си територия, основно за сметка на нас!
След първата световна, като принадлежаща от лагера на побединелите ,даже и се дава и част от Малоазийското крайбрежие Но недоволни, искащи много повече,гърците почват война с победена Турция Обаче забравят ,че само ние можем да се справим с турците! Ататюрк поема командването и ядат такъв бой, че се налага Англия да се намеси и да ги спаси от пълен разгром Прощават се с крайбрежието, но островите запазват!!

Хубава вечер, Адаш!
цитирай
16. shtaparov - Според мен не е бил възможен, понеже ...
25.09.2018 11:03
Според мен не е бил възможен,понеже Сталин нямаше да го допусне- по онова време той е съюзник на Хитлер и даже той е накарал България да влезе в съюз със нея,с други думи той гарантира че няма да ни се случи нищо лошо...
цитирай
17. shtaparov - Според мен не е бил възможен, понеже ...
25.09.2018 11:07
Според мен не е бил възможен,понеже Сталин нямаше да го допусне- по онова време той бил съюзник на Хитлер и даже той накарал България да вземе страната на Германия,с други думи той гарантира че няма да ни се случи нищо лошо... Оказал се мошеник- Хитлер бил под негов контрол и Сталин дирижирал събитията така,че на него да му свършат работа.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
25.09.2018 22:05
shtaparov написа:
Според мен не е бил възможен,понеже Сталин нямаше да го допусне- по онова време той бил съюзник на Хитлер и даже той накарал България да вземе страната на Германия,с други думи той гарантира че няма да ни се случи нищо лошо... Оказал се мошеник- Хитлер бил под негов контрол и Сталин дирижирал събитията така,че на него да му свършат работа.


Да, в политиката е така!
Няма вечни приятели, има вечни интереси
Големите съюзници Франция и Англия са водили най унищожителни войни именно помежду си И една- повече от сто години

А, ако изключим двете Световни войни, Германия и Русияобикновено са били съюзници?!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138381
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102599
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031