Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2018 14:16 - Какво не ни достига
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 9395 Коментари: 32 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Постингът е резултат на блоговия диалог, който проведохме със Стар!

Той е убеден ,че когато нещата се поемат от хора с висок коефициент на интелигентност, България ще дръпне напред!
Така  е, но донякъде съм песимист!
Не със сигурен ,че тези хора няма да тръгнат по пътя на най- малкото съпротивление Например , да направят нарколаборатория?  Впрочем, това е факт и сега!
Друго според мен е по-важно! Управляващият дадена област или процес, трябва да е запознат до съвършенство с тях! На всички нива-от редови началник до министър!
А у нас някои смятат, че без проблем могат да управляват и термоядрен процес! Достатъчно е само ,да бъдат назначени!

Имам сериозни доказателства за това си твърдение, че е така  и не греша!
Бях шест годишен и свако ми или както в Пловдивско се нарича - калеко ми, ми втълпяваше, че във  фабриката ,която баща му определил да управлява, знаел всяко болтче!
Защото през летните ученически или студентски ваканции работел в нея като шлосер!?
Тогава игрите ме интересуваха и книжките с приказки, това ме плашеше! Но необичайността на казаното бе попито в паметта ми  и запомнено завинаги!

По- късно, през 80- те години, случайността ме срещна с командирован за година и половина в България канадец! Бях под 30 години, той беше с пет години по-голям! Супервизьор или -вайзър на фирма, строяща един от най-модерните тогава заводи в България!
Контактувах с него, не ми се пречеше!  Трябваше им такъв човек като мен -и знаещ материята , и владеещ езика!
Но друго беше по-важното!
Жак, така се казваше той, в определен момент не се срамуваше да работи и като лаборант или оператор!? Освен ,че познаваше до съвършенство приборите, той беше и безупречен в работата си с тях!
Сподели ,че два пъти в седмицата, когато има възможност, посещава и лекции във вечерния университет в Монреал?  Живееше във Варен, недалече от Монреал,  където и работеше!

Зачудих се, толкова е знаещ, какво налага това?Какво има да учи допълнително?
Изледа ме недоумяващо! Длъжен е да знае последните новости! Ако не е в течение на тях, ще го усетят И ще му посочат вратата-елегантен израз за гонене на френски!
Веднага светна сигнална лампа за мен!

Изучих всички методики за анализ в работата си! Лаборантките бързо разбраха, че мога и без тях, стига да имам време!   И рядко си позволяваха волности Например ,да ми дават резултатите, които знаеха ,че очаквам ! Без работа? Знаеха ,че винаги мога да направя проверка!

Десетина години по- късно, отново като преводач, имах работни взаимоотношения, този път с италианец! Карло Гарелли  се казваше.... След години стана и директор в Цеаст-Торино-градът на бика!
Той работеше на закупения от нас апарат на Цеаст като оператор! Всякаква операция можеше да извърши на него!
Вниманието ми, естествено , бе насочено към превода, но усвоих и работата!
По-късно, като се наложи и работих на него!

Карло Гарелли, извървял пътя от редови инженер до директор във фирма, не се срамуваше да върши изпълнителска работа!
Аз също усетих предимството да познаваш работните процеси и да можеш да работиш по предписанията
Не бях зависим от лаборантките-от техни волни или неволни грешки!

Например,веднъж една от тях ми даде резултати без експеримент? Но вече имах собствени резултати и бях наясно какво трябва да се получи! Повече не и възлагах задачи по тази тема, без да правя скандал, като разбрах измамата
Но беше сигнал за другите ,да внимават и да не правят така!

Накрая, какъв е изводът?
Ръководителят на всеки процес, във всяка област трябва да е знаещ и можещ също! И да приема пост само ако е убеден ,че ще се справи!

Аз лично, отказвах няколко пъти началническо място!?
Административна работа е, не ми доставя удоволствие, не ме привлича и блазни, така отхвърлях предложениетаНа който му харесва и може, да си я върши, няма да му преча!
Необясним за мене е стремежът на  някои да управляват, да са началници !
На всяка цена!



Гласувай:
42


Вълнообразно


1. radostinalassa - Това сериозно ли е ?
25.10.2018 15:28
Аз мисля, че напълно съзнателно се избират за министри хора, които имат други специалности. Целта е да не разбират нищо. А по - далечната цел е да се освободи територията. Но това няма да стане лесно, ще трябва доста да се потрудят.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
25.10.2018 15:39
radostinalassa написа:
Аз мисля, че напълно съзнателно се избират за министри хора, които имат други специалности. Целта е да не разбират нищо. А по - далечната цел е да се освободи територията. Но това няма да стане лесно, ще трябва доста да се потрудят.


Умният началник се обгражда с хора, по- способни от него! Не е моя мисъл ,на Кралят-Слънце е За да могат да си вършат работата ,както трябва , а не той да им оправя грешките Да не е учител в прогимназията, а те- негови ученици!?
Спомням си 90-та година Един англичанин беше писал, че Българинът за пари продава майка си и баща си дори!
За съжаление ,не е далече от истината!
Така ,че всякаква гадост е възможна и допустима, щом играят пари!

Хубав ден!
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване! Отново актуална тема!
25.10.2018 15:48
Според скромните ми наблюдения високоинтелигентните хора имат някои основни, характерни особености, които ги отличават от останалите. Те не са само умни. Те са самостоятелни, проницателни, независими, изследователски настроени, задълбочени, с ясно съзнание и изразена духовност, добронамерени, вечно търсещи и достигащи до същността на нещата и до основните принципи, управляващи всеки процес в живота, което в крайна сметка ги довежда до мъдростта и истината. Всичко това ги прави търсени, полезни за Цялото и основен двигател на развитието и благоденствието. Според мен точно хора, съчетаващи качествата на високата интелигентност, могат безпроблемно да се справят успешно с житейските предизвикателства, да управляват добре всичко и са изключително необходими на всяко осъзнаващо се общество, което иска да върви напред и нагоре.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
4. radostinalassa - Аз мисля, че тези българи са специално подбрани
25.10.2018 16:11
Преди са ги избирали по любовта им към парите, което е еврейска ценност. Сега явно има по - добри методи. Ако във властта попадне някой свестен човек ще му намерят чалъма.Ние сме командвани от " Козяк", забравих номера.
цитирай
5. nedovolen - Какво не ни достига
25.10.2018 17:52
Един поглед на заглавието от друг "ъгъл".
Любов, мъдрост, истина, доброта, смирение...
Планетата е "летище", на което кацат, престояват определено време души в някакви тела /био-компютри/ и отлитат не винаги там, от където са дошли. Чакат на опашка, като едновремешните за банани, и се молят за шанса, да кацнат пак тук. Те знаят защо. Ние не знаем. Халхабер си нямаме къде живеем.Според една статистика, която я няма в световните, на 100 слезнали души, пет са добри. Дай на един био-компютър с висок коефициент на интелигентност и зла душа власт и гледай какво дърпане ще пада.
И поне поста е в категория история. В Габон са открити над 100 съоръжения - ядрени реактори, създадени преди 1,8 милиона години. Нямам цифрова и правописна грешка. Ние не знаем кои сме, какво сме, защо сме и какво следва да правим. За каква история, технологични джаджи и коефициент на интелигентност говорим.
Аз избирам това, което ми харесва, дето казва един, а на вас може да ви харесват други неща!
:)))
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
25.10.2018 19:13
Много си прав в разсъжденията си. Аз също съм се стремил към това, за да не завися от заместника си. Хората трябва да израстват на място. Болните амбиции за началничество нямат място в икономиката.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Благодаря, Огняне!
25.10.2018 20:45
batogo написа:
Според скромните ми наблюдения високоинтелигентните хора имат някои основни, характерни особености, които ги отличават от останалите. Те не са само умни. Те са самостоятелни, проницателни, независими, изследователски настроени, задълбочени, с ясно съзнание и изразена духовност, добронамерени, вечно търсещи и достигащи до същността на нещата и до основните принципи, управляващи всеки процес в живота, което в крайна сметка ги довежда до мъдростта и истината. Всичко това ги прави търсени, полезни за Цялото и основен двигател на развитието и благоденствието. Според мен точно хора, съчетаващи качествата на високата интелигентност, могат безпроблемно да се справят успешно с житейските предизвикателства, да управляват добре всичко и са изключително необходими на всяко осъзнаващо се общество, което иска да върви напред и нагоре.
Хубав ден, приятелю!


Съгласен съм, това са качествени хора и трябва да бъдат използвани! Само да не станат зависими от синдрома-посредствен началник!
И друг път съм давал този пример Съдействах на сина да се яви на интервю за работа в Нефтокомбината Само толкова!
Но той не успя Това ме заинтригува Владее работно немски и английски, икономист е, а в компютрите е бог, без да има образование
Позаинтересовах се, не за ревизия, а какви грешки е допуснал! Имал само една грешка, бил независим Да, ще си върши работата, но без да хвали началника си?!
Постепенно кипнах! Но миролюбиво казах че са прави, че не са го класирали, защото са търсели са роб, а той не отговаря!
Пример за тип ръководител и то от най- високо ниво е Луи 14-ти-Кралят Слънце
Въпреки забежките му с придворните дами, той има твърдо установено работно време-10 часа на ден! И през тях се занимава само с държавни дела -преглеждане на преписки, отговори на писма, заседания и така нататък.....
И той казва, че не се притеснява от това ,че министрите му са по-умни от него!
Работата е за тях, а славата остава за него!

Хубава вечер, прителю!
цитирай
8. krumbelosvet - Тоя англичанин
25.10.2018 20:46
Тоя англичанин дето писал "Българинът за пари продава майка си и баща си дори!" е умал работа с героите на прехода, т.е. с махленски играчи, влезли от митингите в националния отбор - държавното управление. Може да е попаднал на самия "мистър 10%". И Леон му верва. Уви, жертвите на западната пропаганда са БЪЛГАРОФОБИ. Оти според янките ние сме били "най-робски покорни" на русите. Идиоти. Те не знаят, че Благоев е създъл първата сициалистическа група в Русия. Нито, че Русия е взела Кирилицата от нас, а не обратно...
А управлението на държавата, се различава от бизнеса. Без ПРИЕМСТВЕНОСТ, само гении могат да се оправят. Затова искаха от нас реформи та реформи. Ма то, да развалиш къща и да построиш колиба, също е реформа. И бутнахме къщата...
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
25.10.2018 20:54
radostinalassa написа:
Преди са ги избирали по любовта им към парите, което е еврейска ценност. Сега явно има по - добри методи. Ако във властта попадне някой свестен човек ще му намерят чалъма.Ние сме командвани от " Козяк", забравих номера.


Преди много ,много не хващах вяра на тезата за Световната конспирация Но с времето все повече се убеждавам, че малките държави няма избор! Зависими са и не могат да вземат самостоятелно решение, без намеса отвън
Ето, откъде накъде името на Македония, ще е външен проблем, а не неин ?!
Въпреки ,че според мен е за добро, вследствие тъпата ни грешка, при това първи, да признаем една държава, населена от...Българи! Новото и име показва ясно ,че не става дума за нов етнос , а е географско понятие ,влезло в употреба по политически причини!
Както двата Виетнама, двете Кореи, Северна Ирландия, Западен Берлин

Хубава вечер!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
25.10.2018 21:06
nedovolen написа:
Един поглед на заглавието от друг "ъгъл".
Любов, мъдрост, истина, доброта, смирение...
Планетата е "летище", на което кацат, престояват определено време души в някакви тела /био-компютри/ и отлитат не винаги там, от където са дошли. Чакат на опашка, като едновремешните за банани, и се молят за шанса, да кацнат пак тук. Те знаят защо. Ние не знаем. Халхабер си нямаме къде живеем.Според една статистика, която я няма в световните, на 100 слезнали души, пет са добри. Дай на един био-компютър с висок коефициент на интелигентност и зла душа власт и гледай какво дърпане ще пада.
И поне поста е в категория история. В Габон са открити над 100 съоръжения - ядрени реактори, създадени преди 1,8 милиона години. Нямам цифрова и правописна грешка. Ние не знаем кои сме, какво сме, защо сме и какво следва да правим. За каква история, технологични джаджи и коефициент на интелигентност говорим.
Аз избирам това, което ми харесва, дето казва един, а на вас може да ви харесват други неща!
:)))


Хареса ми философията ти!
Аз съм пропуснал този момент, въпреки, че ми е известен Много умен, но със зъл ум!
Не знам дали е по-добър от посредствен , но с добра душа! Впрочем, знам, за предпочитане е вторият!

Прав си , има тълкувания за космически кораби в древността
А най загадъчни са двете големи пирамиди В тях има монолити, тежащи от няколко тона до няколко скстотин тона Как е вдигано това на височина до 150 метра? А в тях самите има сложна система от коридори, зали!? Някои неразкрити и до днес!

Днес говорих с опитен ,вече възрастен строителен инженер Възможно ли е с най-модерна съвременна техника да се построи Хеопсова пирамида ? Сега!Отговаряше уклончиво, но бях упорит Призна си ,че не!
Сигурен съм !
Катедралата в Барселона се строи повече от сто години И няма да се завърши скоро Строителните материали се вдигат с мощни кранове до ,някъде половината- 170 метра е височината и там има площадки, на които са монтирани други кранове, които прехвърлят товара по- нагоре! И това са леки товари в сравнение многотонните монолити!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
25.10.2018 21:23
krumbelosvet написа:
Тоя англичанин дето писал "Българинът за пари продава майка си и баща си дори!" е умал работа с героите на прехода, т.е. с махленски играчи, влезли от митингите в националния отбор - държавното управление. Може да е попаднал на самия "мистър 10%". И Леон му верва. Уви, жертвите на западната пропаганда са БЪЛГАРОФОБИ. Оти според янките ние сме били "най-робски покорни" на русите. Идиоти. Те не знаят, че Благоев е създъл първата сициалистическа група в Русия. Нито, че Русия е взела Кирилицата от нас, а не обратно...
А управлението на държавата, се различава от бизнеса. Без ПРИЕМСТВЕНОСТ, само гении могат да се оправят. Затова искаха от нас реформи та реформи. Ма то, да развалиш къща и да построиш колиба, също е реформа. И бутнахме къщата...


Честно казано, трудно може някой да ми влияе така, че да го цитирам на доверие!
Трагичното е, че има такива Българи наистина и той не говори от злоба така за нас! А покрай сухото гори и мокрото!
Преди години ,в магазин в Европа настръхнаха, като установиха, че сме Българи веднага застанаха всички от персонала така ,че да ни следят Казах на жена ми, да се махаме веднага, обидно е!
Заради крадливите цигани изкараха и нас крадци? Но не само цигани....
В исторически план ПБЦ и ВБЦ са пропаднали основно заради предателства! За пари, разбира се!
Така ,че анггличанинът само е установил някои факти и ги е обобщил! Но не е откривател на явлението, в никакъв случай!
Или злобен клеветник!

Хубава вечер!
цитирай
12. born - При 80 - 90 % дебили в РБ
25.10.2018 21:59
е абсурдно някой от тези с високия коефициент на интелигентност да направи каквото и да е. Най-многото да спечели някой и друг лев от "Стани богат".
Вероятно диалогът ти с панагюрския гений е бил доста интересен. Въпреки че бих бил склонен да предположа. че не е бил точно диалог...
цитирай
13. radostinalassa - Според В. Вацев русофобите у нас са 5 %
25.10.2018 22:00
Защо тогава в блога са повече? Сорос ли е замесен?
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
25.10.2018 22:39
born написа:
е абсурдно някой от тези с високия коефициент на интелигентност да направи каквото и да е. Най-многото да спечели някой и друг лев от "Стани богат".
Вероятно диалогът ти с панагюрския гений е бил доста интересен. Въпреки че бих бил склонен да предположа. че не е бил точно диалог...


И там не може да се спечели Дирижирани са
Имаше ,в началото на псевдопромените едни географски игри по телевизията
Бях втора смяна и ги наблюдавах Първата ,с някакви градове, с разместени букви , да се определят кой са? Реших я веднага Не си спомням сумата, но беше няколко стотин лева По настояване на децата, бяха десетина годишни, набрах телефона , който се мъздреше на екрана!
Даваше свободно, никой не вдигаше В същото време водещата настойчиво молеше за активност Това ме амбицира Втората игра беше вече с държави, пак същия тип, с разместени букви! Сумата беше по- голяма Бързо я реших, в пети шести клас бях пътешественик/ по картите на майка ми, докато ме хвана и ги прибра/
Отново историята се повтори Упорито звънене, свободно ,никой не вдига И настойчиви подканяния на водещата за активност?!
Спечелих по правилата една заплата ,но получих кукиш!
Всичкио е сбъркано у нас ! Парите не са у когото трябва А парица е царица! Дипломите се купуват с тях, гениите се назначават за такива, пак с тях Знаеш ли колко академици има с купени тапии за такива ? Ами те и коефициент за интелигентност могат да си купят Иди му вярвай тогава на свръх интелигентността
В България има странно сменяне на местата на умен и на тарикат, тип селски хитрец! Умният рядко е тарикат и тарикатът даже се гаври с него И се представя той за умен, а умният става дебил
А реално тарикатът няма как да стане умен, както и умният, не е дебил
Но както казва Иречек, тук е прав, умните в България са водени от глупавите-префразирано

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
25.10.2018 23:10
radostinalassa написа:
Защо тогава в блога са повече? Сорос ли е замесен?


Питаш за процента на русофобите-
Противник съм на тези понятия, смятам ,че са остарели и неактуални
Захари Стоянов е русофоб Съмнително се спасява при убийството на Бенковски Също съмнително само той оцелява! Никакъв го няма по време на войната Да,има заслуги за Съединението Но ако не беше тази война, какво щеше да се съединява?

Това да си русофоб е все едно да мразиш детето си
Защото Русия е създадена върху земите на Велика България Говорят нашия древен език, имат нашата писменост, приели са кръщението от нас
Затова не обичам политиката Така е станало през вековете,че ние сме почти нищо , а те -големи!
Не вярвам на политици и не искам да ме насъскват В политиката има големи интереси, в които малкия човек е една пионка само И пушечно месо
Хората трябва да живеят в разбирателство
Работил съм и с едните , и с другите
Какъв съм!?
За някои съм русофил, за други-русофоб
Нито едното, нито другото!
Пазим родова и фамилна признателност към Русия Прадядо ми е участвал във войната, баща ми е спасен от руски войници на Драва
Но любимата ми страна е Италия!

Лека нощ!
цитирай
16. nedovolen - 10
26.10.2018 00:23
Много благодаря за рекоментара.
Тайните на египетските пирамиди отдавна са разгадани.
В България, по света и океаните има множество подобни и по-големи.
Няма да изброявам. Да спомена само 7-те пирамиди на п-в Крим, близо до морето. Едната е с положителна енергия +40, при максимум на скалата +50. Там могат да престояват само посветени и хора в зоната на абсолютното здраве.
Защо примерно тепетата в Пловдив са разположени като звездите в Голямата мечка. Едното е "изядено" от някой с висок коефициент на интелигентност. Ако знае какво е направил и колко има да се пържи, ще си го върне на местото. Но понеже и с в.к.и., няма да може да възстанови предназначението, с което е поставено. Нарушил е тотално междупланетарен и Друг план. Едни казват, че наоколо няма малоумна раса като човешката.
Някой учен за тепетата ще каже - природен феномен, може и да е примерно от БАН. Дето друг пък казва, че ходят там да си ядат баничките. Има и изключения.
До като дойде ред за лека нощ, стана добро утро!
:)))
цитирай
17. get - Какво не ни достига- Какво ...
26.10.2018 11:19
leonleonovpom2 написа:

Какво не ни достига


- Какво НЕ НИ ДОСТИГА - ли?
- Това което не ни достига е личен морал и САМО-взискателност!

Защо не ни достига - ли?
Защото ЕДИН от най-печалните ИЗВОДИ-уроци за тези КОИТО ИЗУЧАВАТ ЗАДЪЛБОЧЕНО историята - се заключава в това, че ние сме били достатъчно дълго време мамени и сме склонни да отхвърлим всякакви доказателства за измамата.
- Ние вече НЕ САМО НЕ ЗНАЕМ но и не желаем истината – измамата ни е завладяла!
цитирай
18. vmir - Привет, Леон!
26.10.2018 11:38
За мен корен на неутолимото властолюбие е усилено балансирана комбинация от невежество, претенции и алчност. Обикновено усилията по този баланс са старателно прикрити, но мисля, че дори в лежерен и ненатрапчив образ като героя от "Меракът на чичо Денчо" на Михалаки Георгиев (мечтае да му плащат за размахване на пръчица, без да знае, че това е дирижиране на оркестър и защо е необходимо) могат да бъдат рационално разпознати.

Приятен ден!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
26.10.2018 12:07
nedovolen написа:
Много благодаря за рекоментара.
Тайните на египетските пирамиди отдавна са разгадани.
В България, по света и океаните има множество подобни и по-големи.
Няма да изброявам. Да спомена само 7-те пирамиди на п-в Крим, близо до морето. Едната е с положителна енергия +40, при максимум на скалата +50. Там могат да престояват само посветени и хора в зоната на абсолютното здраве.
Защо примерно тепетата в Пловдив са разположени като звездите в Голямата мечка. Едното е "изядено" от някой с висок коефициент на интелигентност. Ако знае какво е направил и колко има да се пържи, ще си го върне на местото. Но понеже и с в.к.и., няма да може да възстанови предназначението, с което е поставено. Нарушил е тотално междупланетарен и Друг план. Едни казват, че наоколо няма малоумна раса като човешката.
Някой учен за тепетата ще каже - природен феномен, може и да е примерно от БАН. Дето друг пък казва, че ходят там да си ядат баничките. Има и изключения.
До като дойде ред за лека нощ, стана добро утро!
:)))


Не съм вещ в тази тема, но си давам сметка, че да съществува Земята, да се движи и така нататък, трябва да има регулатори! Едните, очевидните са вулканите!
Сетих се, като прочетох написаното от тебе , за пирамидаат в Босна-в град Високо Ами тя е с идеални размери. Отделно, че е много по-голяма от Хеопсовата!
Чак пък такова съвпадение!?
Но да не се бъркам в делата на твореца!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Поздрави, Гет!
26.10.2018 12:21
get написа:
leonleonovpom2 написа:

Какво не ни достига


- Какво НЕ НИ ДОСТИГА - ли?
- Това което не ни достига е личен морал и САМО-взискателност!

Защо не ни достига - ли?
Защото ЕДИН от най-печалните ИЗВОДИ-уроци за тези КОИТО ИЗУЧАВАТ ЗАДЪЛБОЧЕНО историята - се заключава в това, че ние сме били достатъчно дълго време мамени и сме склонни да отхвърлим всякакви доказателства за измамата.
- Ние вече НЕ САМО НЕ ЗНАЕМ но и не желаем истината – измамата ни е завладяла!


Няма как да не се съглася, така е!
Много навлизат в политиката не заради България, а за да оправят себе си
Какъв морал да се търси в такива!?
Станали сме и мазохисти, обичаме да ни мамят! Станало е второто ни аз
Аз затова дадох примера с патрициите и плебса, когато се разделят В договора за помирението е записано, че плебсът няма да бъде мамен повече! От патрициите!
У нас да мамиш някого се счита за признак ,че си по-умен от него?
Същото би могло да се каже и за крадеца! Че е по-умен от този, който с честен труд изкарва прехраната си!?
И аз на времето щедро раздавах Единственото, което следях, беше някой да не взема повече от мен Защото щеше да е порнография!
Сбъркани сме и докато сме подвласни на сбъркаността, добро няма да видим!

Хубав ден, приятелю!

цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
26.10.2018 12:42
vmir написа:
За мен корен на неутолимото властолюбие е усилено балансирана комбинация от невежество, претенции и алчност. Обикновено усилията по този баланс са старателно прикрити, но мисля, че дори в лежерен и ненатрапчив образ като героя от "Меракът на чичо Денчо" на Михалаки Георгиев (мечтае да му плащат за размахване на пръчица, без да знае, че това е дирижиране на оркестър и защо е необходимо) могат да бъдат рационално разпознати.

Приятен ден!


Радвам се на посещението ти!
Вероятно вече си тук! С мисъл за близнаците, ако е така!?

Да, грозна сплав де получава от високи претенции, невежество и алчност! Няма нужда да се добавя латинската дума морал, като липсата му, те се включват в нея!
Един заместник министър - председател беше откровен,да каже- "Ега ти и държавата, на която аз съм заместник министър председател!?" Но не подаде оставка!
Да, властта е сладка!
А има пример с почти 400 годишна давност
Кралят Слънце !
Той самият работи плътно десет часа в деноноцието1 Като обикновен държавен служител!Държи обаче министрите да са по-умни и способни от него!
За да си вършат те сами работата, а не той да бяга подир тях, да ги оправя!
Работата е за тях, за него остава само...славата!
Да ,гений е, защото гениалните неща са винаги прости!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
22. radostinalassa - Не съм вещ в тази тема, но си давам сметка, че да съществува Земята, да се движи и така нататък, трябва да има регулатори! Едните, очевидните са вулканите!
27.10.2018 08:52
Според една теория на Земята има места , през които тя диша. Земята е живо същество с огромни размери. Като изключим вулканите на другите такива места са построени храмове, джамии. В миналото това са били капища.
Тази енергия на ефира се задържа в църквите. Това е неправилно от гледна точка на дишането на Земята.
цитирай
23. germantiger - баш пирамидалния
27.10.2018 11:10
Извън сериозния постинг ще ме прощаваш, че репликирам недоволния

В КЪЩИ ИМАМ ЕНА ПИРАМИДА И ВСЯКА СУТРИН СИ Я ЗАРЕЖДАМ + 101
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
27.10.2018 15:26
radostinalassa написа:
Според една теория на Земята има места , през които тя диша. Земята е живо същество с огромни размери. Като изключим вулканите на другите такива места са построени храмове, джамии. В миналото това са били капища.
Тази енергия на ефира се задържа в църквите. Това е неправилно от гледна точка на дишането на Земята.


Така е, Земята има поведение на живо същество!
Всички останали паразитират върху нея!
Има ли нещо, което да не дължим на нея -вода , въздух, храна.....!?

Хубав ден!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Беше вечерта срущу Коледа, 81-ва ...
27.10.2018 22:24
Беше вечерта срущу Коледа, 81-ва година!
Дъщерята беше бебе, подготвяхме я да спи
Изведнъж на вратата се зазвъня на пожар! Беше Жак , често правеше това, но на утрешния ден отлътуваше
Грабна бебето и го вдигна високо, до тавана Той самият беше висок, изпълваше на височина вратата, иначе беше слаб! Въпреки младежката възраст, беше със снежно бели коси Дъщерята впери очи в него Беше на 8 месеца! Но големите и сини очи се изпълниха със сълзи и след малко ревна с пълна сила! Той с усмивка веднага ми я подаде, тя ме огледа и се успокои
Каза ,че ще дойде след 20 години и тя ще бъде по-висока от него, демек над два метра?
За това позна, тя наистина израстна, е не чак толкова!
Беше дошъл, да донесе Коледни подаръци и да се сбогуваме
Подаръците не исках, но той беше категоричен ,че са коледни и не се отказват ! Всъщност повечето неща бяха за жена ми и децата За мен имаше невероятни книги на френски!Както и касети със записи на Жо Дасен и Далида!-Шан Зализе, Кафе де троа Колонб и.....
А, за пръв път чух за кофе Мате, остави цял кашон от него!
Повече не се видяхме!
Кореспонденцията се следеше, писмата идваха с огромно закъснение, последното с една година, личеше си ,че е отваряно
Да, стана ми ясно ,че няма да ме пуснат, да му гостувам Че имам забрана за пътуване на Запад Считали са, че няма да се върна!

Както и да е, остана споменът за добрия човек, който в нея вечер влезе в ролята и на Пер Ноель!

цитирай
26. nedovolen - к23- благодаря за вниманието
28.10.2018 09:20
Мозе, мозе. Да, ама не. Ако бе възможно, невъзможно бе да го напишеш.
И не ме занимавай на лични.В различни орбити сме.
цитирай
27. krumbelosvet - Благодарности за leonleonovpom2
28.10.2018 10:56
leonleonovpom2 доказа за хиляден път, че нашият "десен" е БЪЛГАРОФОБ.
И не се усеща, че ако сме родени предатели, както мисли той, и както каза веднъж ББ, НЕ ЗАСЛУЖАВАМЕ ДА НИ ИМА НА ТОА СВЯТ.
А най-известното "предателство", на Левски, всъщност доказва че ако е имало предател за него (което до днес НЕ Е ДОКАЗАНО), то този предател е ЕДИН от ХИЛЯДИТЕ, с които се е срещал Апостола.
Ма така е. Влюбените в Запада НЕ МОГАТ да обичат България, оти она НЕ Е ЗАПАД за любените от тях англосакси. Признай си Леоне, че любиш Америка повече от България, ако поне малко я любиш. Ма едва ли.
цитирай
28. leonleonovpom2 - leonleonovpom2 доказа за хиляден ...
28.10.2018 14:44
krumbelosvet написа:
leonleonovpom2 доказа за хиляден път, че нашият "десен" е БЪЛГАРОФОБ.
И не се усеща, че ако сме родени предатели, както мисли той, и както каза веднъж ББ, НЕ ЗАСЛУЖАВАМЕ ДА НИ ИМА НА ТОА СВЯТ.
А най-известното "предателство", на Левски, всъщност доказва че ако е имало предател за него (което до днес НЕ Е ДОКАЗАНО), то този предател е ЕДИН от ХИЛЯДИТЕ, с които се е срещал Апостола.
Ма така е. Влюбените в Запада НЕ МОГАТ да обичат България, оти она НЕ Е ЗАПАД за любените от тях англосакси. Признай си Леоне, че любиш Америка повече от България, ако поне малко я любиш. Ма едва ли.


Какви ги говориш, Красимире!?
Що за нелепост?
Ако беше така, аз нямаше да съм тук!
Можех да съм на Запада и да не се връщам повече тук Но точно това не ми хареса Единият ми прадядо е виждал Левски, бил се е за България Дядо ми, по майчина линия, е бил харесан за зет в Англия ,но се е върнал в България Заради България и родителите си! Посрещнат е като герой!
И аз да стана предател!?
Имаш странни разбирания за фоби и фили, моля ти се, не ме използвай в тях!
Наистина съм имал забрана, не ме пускаха до Виена! Но обясних, имам малки деца, семейство, което обожавам, имам родители, на които дължа всичко, не съм авантюрист, имам любима работа тук, ще се върна!
И се върнах!

Хубав ден!
цитирай
29. krumbelosvet - Драги Леоне
29.10.2018 11:56
Оценявам човечния тон на отзива ти.
Но думите, че сме ПРЕДАТЕЛИ са думи за С М Ъ Р Т. Предателят не заслужава да е жив.
И излиза, че ВСИЧКИ сме предатели, и аз в т.ч., не че това е най-важното...
Кво е тва родолюбие, може ли да се обичат предатели? Не вярвам.
цитирай
30. leonleonovpom2 - Драги, Красимире!
29.10.2018 12:38
krumbelosvet написа:
Оценявам човечния тон на отзива ти.
Но думите, че сме ПРЕДАТЕЛИ са думи за С М Ъ Р Т. Предателят не заслужава да е жив.
И излиза, че ВСИЧКИ сме предатели, и аз в т.ч., не че това е най-важното...
Кво е тва родолюбие, може ли да се обичат предатели? Не вярвам.


Ако се е резбрало двусмислено, сега уточнявам
Аз наблягам на явлението предателство, а не на самата мижитурка- предателя! Която султана след деянието заповядва да бъде обезглавена! Защото утре ще предаде и него!
Предателят няма националност!
Той е беоотечественик, след като предава родината си! Той не съществува за нея!!
Виж, деянието му, няма как да бъде подминато!

Хубав ден!
цитирай
31. schumpov - Много неща не ни достигат, но едно си ...
04.11.2018 18:42
Много неща не ни достигат, но едно си имаме в излишък-комуноиди.
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Чумпов!
04.11.2018 20:10
schumpov написа:
Много неща не ни достигат, но едно си имаме в излишък-комуноиди.


Имаш предвид прословутото- да работиш колкото можеш, а да взимаш колкото ти трябва
такива се оказва ,че не могат да работят но в замяна имат ненаситни нужди!
Е, как да обича човек такива " нещастници", нестправедливо лишени от едно-да се трудят полезно, но в замяна щедро компенсирани с друго- да имат прекомерни нужди!
Така е, който реално не работеше за обшеството -комсомолски и партийни работници най-вече, имаше крещящи материални нужди!Които други задоволяваха
Не се е променило нищо , освен мащаба Преди нуждата се изразяваше с вила, къща , кола, сега с хотел, комплекс, заводи, банки и сметки в чужбина-за милиони и милиарди

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138008
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031