Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2018 15:11 - Диплома, диплома!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 9548 Коментари: 29 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Някои проявяват необясним интерес към дипломата ми!? За сведение, имам не една, а няколко дипломи Коя и защо ги интересува? Щом в публикации излизам смело с това, което притежавам, следователно няма нищо нередно около тях! Но друго ми е далече по- интересно! Нямам спомен в трудовия ми стаж дипломата ми да е свършила работата вместо мене!? Да, необходима е , като доказателство за някаква база знания! Толкова! Ами в процес на работата си, аз се преквалифицирах и работих в областта на физико-химията Сродна наука наистина, но дипломата ми не беше свързана с нея! Историците имат диплома, естествено! И химиците имат! Но повечето имат само дипломи. Имат ли някакъв принос в науката, публикации, цитирания? Не, с дипломата приключва контактът им с науката! Точно в този елемент проличава истинският професионализъм. Публикация в научно списание, в пресата дори, е сериозна работа! Не е като описание на това, какво е било времето през деня например! Трябва да има нещо интригуващо в нея, интересно, приковаващо вниманието и разбира се- новост! Не е достатъчно само да опишеш някакви събития или да дадеш статистика! През нея трябва открай до край да минава червена нишка и никъде да не се губи или къса! А, че публикацията е изпълнила задачата си, показват цитиранията! Така нареченият "импакт фактор"! Именно тези цитирания ми откриха възможността да получа договор за престижна работа навън.... Например, цитиране в обзор по едно направление в химията! Бяха посочени около 500 автори. От България бяхме само двама! Изданието не беше Българско! Първата ми публикация в областта на историята е вече на 30 години! Път и даде уважавания от мен, за съжаление ,вече покойник, проф. Иван Карайотов! С него ни свързваше здраво, подчертавам, професионално приятелство! А като се запознахме ,наричаше ме момче, на младежка възраст бях! На няколко публикации ми е правил рецензия. Не съм го притеснявал в тази връзка, смятам, че нямам право да се меся в работата на рецензента, освен ако не се забави безпричинно Но под секрет, редакторът на списанието сподели с мен, че се е изказал ласкаво за мен! Подпитали го, като не съм историк, справил ли съм се с темата? Отговорил, че напротив, завършен специалист съм, но за съжаление в България няма механизъм, да бъда рационално използван! Така е, има пречки даже! За да не бъда използван! През 2015 гадина проф. Карайотов публикува последната си книга - " Анхиалос в античността"- на Български и с паралелен превод на английски! Правил е разкопки в Поморие, той е един от най- запознатите и компетентни специалисти относно антично Анхиало! Коректен, в библиографията на книгата е посочил около 200 източника или "извора"! Между тях са трудове на капацитети като проф. Богдан Филов, Мушмов, Щрак, проф Велков, проф Юрукова, проф Герасимов, Шкорпил, Блаватская ...... И сред тях две публикации на моята скромна личност?! Ето ги: -Симеонов, И. Загадки на Анхиалското монетосечене, Поморие, 2011 - Симеонов, И., А. Карабашенв, Анхиалското монетосечене, Поморие, 2009 Да, направих систематизация на Анхиалските монети по императори и по типаж И тя се ползва от всички пишещи по тази тема, като се цитира авторът! Накрая ще направя достояние посвещението, което прекрасният учен и човек, проф Карайотов ми направи на титулната страница на последната си книга: На Иван. С пожелание да пише още много за монетите и за Анхиало! 10.10. 2015г Да е светла паметта ти, почивай в мир, приятелю!



Гласувай:
44


Вълнообразно


1. radostinalassa - Но защо се впечатляваш толкова от тези някои ?
13.11.2018 15:40
Аз напр. съм бомбардирана всекидневно от коментарите на простоль, но даже не ги чета. И от моята диплома се интересува напр. Гетчо, също Стар, но това не ме притеснява. Неговият постинг, посветен на Юлия бе толкова порнографски, че го изтриха.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Извинявам се!
13.11.2018 16:19
Историята с форматирането се повтаря Компютърът събира текста Американски програмист предложи услугите си
Във връзка с проблема при публикуването Ако и на следващия нещата са същите, ще прибегна до помощта му!
Виждам ,че тече обновяване Може и там да е причината?.....
Всички знаят ,че съм стриктен и не събирам текста на куп!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина
13.11.2018 20:14
дано да мине коментарът, твоят не се освобождава, засега
Нямат си друга работа, от дипломи се интересуват
Това ли е най-интересното На времето, като служех, прекият ми началникми разписа книжката с извинение Да отида до в къщи и да си донеса дипломата Проверяваха, защото някои нямаха диплома
Каза ,че много добре знае, че имам диплома, но ще се поразходя и заговорнически ми намигна-да изненадам гаджето!
Не знам Джулия какъв постинг е свалила, но трябва да прояви инициатива и сама да свали много свои!
Не подхожда на зряла жена подобна инфантилност
Възхищава се от безобразно плюене върху някой и го определя като хумор ? Точно хуморът е в дифицит при такива жалки изпълнения Подхождащи на деца!Особено пък като е свързано със семейството, ако някой го вземе насериозно, подобна гавра може да има жестоки последици за извършителя!

Хубава вечер!
цитирай
4. radostinalassa - Постингът на Стар си беше гавра.
13.11.2018 21:24
Това му е присъщо донякъде. И мене ме е обиждала, но аз не обиждам жени. Не знам защо. Но с Гетчо не е така, защото мъжете би трябвало да са кавалери. Иначе минават за джендъри. Аз написах коментар на блекчо и вече не мога да влезна в блога му. Той си е хакер , 100 % - ов. Даже се дублира с поне два други ника.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Тези, които работят в " Тит...
13.11.2018 22:29
Тези, които работят в " Титан" или пък желаят да постъпят там на работа, да пишат до управата на фирмата Не тук!
За въпроси , свързани с жалби или молби за постъпване на работа!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Специални, специализирани специалисти?
14.11.2018 00:54
Няма как да публикувам коментарите, които са получени, затова само аз си коментирам.... Плюс това , коментарите са нулеви, не ми се броят ,за успокоение на счетоводителите!

Освен специалисти с принос има и други едни видни специалисти!
Свръжежка/ няма грешка/ категория!
Посочените в заглавието! Те ,не се знае откъде имат дипломи, сигурно и те самите не знаят това точно ,но са специализирани в псувни, обиди и действат като 50 / петдесет/ тонни танкове!?
Виждали ли сте ги някъде?
цитирай
7. codetroina - !!!!? добро утро....
14.11.2018 09:49
а бе ванка..стига с тозз публичен..сърбель..
кой те пита..или, се питаш сам, малко достойнство, м?
бай дъ уей, аз изучавах английски 6 мес в ЦУРК-а,
където е Школа за Усъвършенстване на ръководни кадри в турзима..
моят курс беше английски език и за старши администратори в хотел..
по това време бях бременна с първия ми син/ на 25г. и през Зимата учехме допълнително, квалификация..така ли беше ?
имах Диплома от ИМТ -ХР, с немски и русски език..
ее, що се смееш тогава на ЦИРК-а..
м-у другото аз съм галено дете и на двете Системи, преди и след Преврата 1989....
Въпрос на Л.качества и добър шанс..
а, когато бях бременна с втория ми син,
вече учех вечерно МИО във ВИНС, и работех в 2 те семейни фирми..
ти, какво си въобразяваш, че съм санитарка,
или слугиня, като се шегувам тук по 8 ч
с такива пъпеши..като теб ,и подобни...
Благодаря, и аз се презентирах покрай теб..

цитирай
8. vmir - Респект, Леон,
14.11.2018 15:04
Винаги се радвам, когато някой се изяви успешно в област, различна от професионалните му квалификации. Това за мен е най-сериозната индикация, че човекът може да мисли самостоятелно и творчески. Разбира се, изключвам онези, от името на които пише друг, или ги включват заради привилегии. Няма по-досадно нещо от претендиращи всезнайковци, които дори не са стъпвали на пътя на официалното признание, а се имат за големи капацитети. В огромния брой от случаите това са празни хора, които не познават научните стандарти и процедури и затова не могат да си представят колко знания и опит им липсват, за да не бъркат самооценката с официалните постижения, на които без всякакъв респект гледат като на море до коленете си.

Поздрави и нови успехи!
цитирай
9. rustam - Кво става с американския програмист?
14.11.2018 17:06
Действа ли?
цитирай
10. leonleonovpom2 - ПРЕДУПРЕДИХ, ЧЕ ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА ...
14.11.2018 20:14
ПРЕДУПРЕДИХ, ЧЕ ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА ЖАЛБИ НА СЛУЖИТЕЛИ НА " ТИТАН!
Но въпреки това , един оставил жалба ? В кошчето за минуси! Кой ли може да е той? Как мислите?
А за програмиста, когато му дойде времето!
цитирай
11. pvdaskalov - * ! *
14.11.2018 21:57
Пламенно одобрявам постинга ти, Лео. Диплома имат и тройкаджиите, а много от най-големите открития в света са направени от самоуци. Аз боготворя английския египтолог Флиндърс Петри - самоук! Дипломата е свидетелство, че си издържал една кошница изпити, а практиката - че си служил с ума си и си преуспял. Мога да напиша трактат по темата със сериозни примери, но е излишно. В практиката проличава кой колко струва. Успех имат любознателните и упоритите. Чехов е бил лекар, но е станал велик писател. Историята е същата и с Арчибалд Кронин...
Не зная защо си се впрегнал, но ти пишеш професионално и си отличен разказвач!
Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - Ако намериш в сп. Археология статията ми за Поморийската гробница, ще видиш, че дипломите ми по Геодезия, картография и фотограметрия; по Проблеми на международните отношения; по История на дипломацията и няколкото специализации в Рим, Амстердам и Москва нямат нищо общо с откритието, което съм публикувал в цитираното списание.Изводът какъв е? Любознателност и упоритост до решаването на даден проблем! Съгласен си с мен, нали?
Поздрави!
П и е р
цитирай
12. rustam - Аз мисля,
14.11.2018 22:26
leonleonovpom2 написа:
ПРЕДУПРЕДИХ, ЧЕ ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА ЖАЛБИ НА СЛУЖИТЕЛИ НА " ТИТАН!
Но въпреки това , един оставил жалба ? В кошчето за минуси! Кой ли може да е той? Как мислите?
А за програмиста, когато му дойде времето!


че това е само някой гаден трол! АА? Да идва американецът, чевече не се търпи!
цитирай
13. leonleonovpom2 - а бе ванка. . стига с тозз публичен. . ...
15.11.2018 13:06
codetroina написа:
а бе ванка..стига с тозз публичен..сърбель..
кой те пита..или, се питаш сам, малко достойнство, м?
бай дъ уей, аз изучавах английски 6 мес в ЦУРК-а,
където е Школа за Усъвършенстване на ръководни кадри в турзима..
моят курс беше английски език и за старши администратори в хотел..
по това време бях бременна с първия ми син/ на 25г. и през Зимата учехме допълнително, квалификация..така ли беше ?
имах Диплома от ИМТ -ХР, с немски и русски език..
ее, що се смееш тогава на ЦИРК-а..
м-у другото аз съм галено дете и на двете Системи, преди и след Преврата 1989....
Въпрос на Л.качества и добър шанс..
а, когато бях бременна с втория ми син,
вече учех вечерно МИО във ВИНС, и работех в 2 те семейни фирми..
ти, какво си въобразяваш, че съм санитарка,
или слугиня, като се шегувам тук по 8 ч
с такива пъпеши..като теб ,и подобни...
Благодаря, и аз се презентирах покрай теб..



Юлия, живей си живота!
Жьо ман фу, какво и къде правиш! Като си привилегирована и при двата режима,каким казваха на такива, а, да, комунисти, ползвай си привилегиите! Защо са Абиш с непривилегированите? А, не си убедена, че си привилегирована, за потвърждение?!
Не се занимавай с мен !Сигурно изпълняваш поръчка, да ми отклонямаш вниманието! Имай предвид, че ефектът е обратен Вместо да пречиш, помагаш! Както и някои други спесимани!

Едно полезно нещо научих от тебе ,че сме били някога колеги? Впрочем, знаел съм го, затова съм го преиначил, не че съм смятал ,че работиш в цирка!
Бъди здрава!

ПП - Сиамските близнаци са опасна работа! Каквото се случи на единия, не подминава и другите!
Бъди внимателна!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
15.11.2018 13:22
vmir написа:
Винаги се радвам, когато някой се изяви успешно в област, различна от професионалните му квалификации. Това за мен е най-сериозната индикация, че човекът може да мисли самостоятелно и творчески. Разбира се, изключвам онези, от името на които пише друг, или ги включват заради привилегии. Няма по-досадно нещо от претендиращи всезнайковци, които дори не са стъпвали на пътя на официалното признание, а се имат за големи капацитети. В огромния брой от случаите това са празни хора, които не познават научните стандарти и процедури и затова не могат да си представят колко знания и опит им липсват, за да не бъркат самооценката с официалните постижения, на които без всякакъв респект гледат като на море до коленете си.

Поздрави и нови успехи!


Безупречно точна оценка! Разбира се ,не на ласкател, а на човек вътре в нещата !От Кухнята, не самозванец!
Да, пишех в статиите кого ли не, но имах правило, аз съм на първо място, ако ще и председателят на БАН да е в колектива!Да се разбере ,че статиите са писани лично от мен!Ако са от други, да ме слагат ,където искат!
Напомни ми един подобен на описаните от тебе случаи
Един автор на книга, няма да слагам кавички, вместо да хвали само качествата на своята книга, което не е ненормално, взел моята за пример Че не била научна, а неговата била такава!? Донякъде е прав за моята, но аз съм посочил, че е научно- популярна и е предназначена за широк кръг от читатели! Което не намаля стойността й Напротив! Можех и строго научна да я направя, но нямах намерение да просвещавам академичните среди! Въпреки ,че беше пълна с новости и достойна за докторат поне! Ако съвсем малко се"пипне"
Това , за сравнението, с усмивка сподели кметът! И ме гледаше с усмивка, очаквайки реакцията ми?!
Засмях се Казах ,че ще прегледам въпросната научна книга И ще се произнеса Но ми е весело, аз човек, занимавал се с наука, да получа урок от някой , без ден научна работа! Но стават куриози...

Куриозът беше друг Книгата беше просто сглобка от работи на различни автори? Преписани дословно и от блог бг също!Без да се цитират Защото ще лъсне преписът МЕН СЕ БЕШЕ ОПИТАЛ ДА РЕДАКТИРА БЕШЕ РАЗВАЛИЛ МАТЕРИАЛА ТАКА, ЧЕ БЯХ ДОВОЛЕН, ЧЕ НЕ МЕ Е ПОСОЧИЛ! ЗАЩОТО ВОЙНАТА ЩЕШЕ ДА Е НЕМИНУЕМА!
Меко казано ,плагиатство Поразучих Имало ръководства за писане на книги, с подробни указания?! С тях и някой бивш, любознателен овчар, може да напише подобна книга...

Хубав ден, приятелю!
цитирай
15. nedovolen - Дипломата в много случаи, като к...
15.11.2018 13:41
Дипломата в много случаи, като книжката, не кара колата.
За учените имам собствено мнение. бЛАГОДАРЕНИЕ НА ЗЛОНАМЕРЕНИТЕ СВЕТА върви към сигурна гибел.
:)))
цитирай
16. leonleonovpom2 - Добре дошъл, приятелю Пиер!
15.11.2018 13:47
pvdaskalov написа:
Пламенно одобрявам постинга ти, Лео. Диплома имат и тройкаджиите, а много от най-големите открития в света са направени от самоуци. Аз боготворя английския египтолог Флиндърс Петри - самоук! Дипломата е свидетелство, че си издържал една кошница изпити, а практиката - че си служил с ума си и си преуспял. Мога да напиша трактат по темата със сериозни примери, но е излишно. В практиката проличава кой колко струва. Успех имат любознателните и упоритите. Чехов е бил лекар, но е станал велик писател. Историята е същата и с Арчибалд Кронин...
Не зная защо си се впрегнал, но ти пишеш професионално и си отличен разказвач!
Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - Ако намериш в сп. Археология статията ми за Поморийската гробница, ще видиш, че дипломите ми по Геодезия, картография и фотограметрия; по Проблеми на международните отношения; по История на дипломацията и няколкото специализации в Рим, Амстердам и Москва нямат нищо общо с откритието, което съм публикувал в цитираното списание.Изводът какъв е? Любознателност и упоритост до решаването на даден проблем! Съгласен си с мен, нали?
Поздрави!
П и е р


Благодаря ти за оценката, знам ,че си искрен и почтен човек!
Не би ми минало и през ума, да отварям подобна тема, ако не бяха някои нагли и досадни подмятания Но всеки прави, каквото може Е, някои се ориентират към невъзможното Но едно е, да се смяташ за велик, а съвсем друго е да имаш и резултати, нещо в наличност, не само приказки!
Много материал по темата имам натрупан тук, в блога и много мога да допълня/ с него /подхванатото!
Но не си струва
Бих оправдал такива, ако с " дейността си"-подобната, наистина прогресират, постигат нещо за самите себе си!? Но освен, че си лепват трайно леке, друго не се вижда!
Впрочем има полза от това и тя, учудващо, е за мен!
Мобилизирам се и постигам повече, отколкото съм искал!

Хубав ден , приятелю!

ПП. - Да, ще потърся написаното от тебе в библиотеката
цитирай
17. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
15.11.2018 14:03
nedovolen написа:
Дипломата в много случаи, като книжката, не кара колата.
За учените имам собствено мнение. бЛАГОДАРЕНИЕ НА ЗЛОНАМЕРЕНИТЕ СВЕТА върви към сигурна гибел.
:)))



Да, дипломата е като книжката! Една необходимост Отварят вратата на работата или на колата!

Имах колеги състуденти, които повечето считаха за недоразумения! Освен преподавателите Те пък ги подканяха да учат, нещо да научат!
Веднъж един такъв отговори от името и на останалите!
На него знания не му трябват! Трябва му диплома! А, ето другата страна на дипломата Че чрез нея можеш да постигнеш нещо, което със знанията няма как да стане!
Да, наистина , повечето такива станаха шефове, сега бизнесмени и милионери!
Някои даже професори и академици?
Така, че да имаш особено мнение, причините са съвсем основателни!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Аз мисля,
15.11.2018 14:11
rustam написа:
leonleonovpom2 написа:
ПРЕДУПРЕДИХ, ЧЕ ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА ЖАЛБИ НА СЛУЖИТЕЛИ НА " ТИТАН!
Но въпреки това , един оставил жалба ? В кошчето за минуси! Кой ли може да е той? Как мислите?
А за програмиста, когато му дойде времето!


че това е само някой гаден трол! АА? Да идва американецът, чевече не се търпи!


Не само мислиш, ами и много добре знаеш , кой е!? Добър синхрон този път между мисъл и знание при тебе
Не ти ли омръзна?Явно си несигурен, не си убеден! И трябва нещо да доказваш непрекъснато, като Питагоровата теорема!
Човекът ,за който питаш ,си работи за американската фирма! Нещо ти е обещал ли, че настояваш да дойде?
цитирай
19. get - 18. leonleonovpom2 - Аз мисля, ... а-А-А - Не!
15.11.2018 15:46
За даскал Рустем Цъгов съм се убедил, че му е непознат този творчески процес МИСЛЕНЕ - той може единствени и само, да (го) СИМУЛИРА? :)))!

leonleonovpom2 написа:
rustam написа:
leonleonovpom2 написа:
ПРЕДУПРЕДИХ, ЧЕ ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА ЖАЛБИ НА СЛУЖИТЕЛИ НА " ТИТАН!
Но въпреки това , един оставил жалба ? В кошчето за минуси! Кой ли може да е той? Как мислите?
А за програмиста, когато му дойде времето!


че това е само някой гаден трол! АА? Да идва американецът, чевече не се търпи!


Не само мислиш, ами и много добре знаеш , кой е!? Добър синхрон този път между мисъл и знание при тебе
Не ти ли омръзна?Явно си несигурен, не си убеден! И трябва нещо да доказваш непрекъснато, като Питагоровата теорема!
Човекът ,за който питаш ,си работи за американската фирма! Нещо ти е обещал ли, че настояваш да дойде?

цитирай
20. leonleonovpom2 - Поздрави, приятелю Гет!!
15.11.2018 19:20
get написа:
За даскал Рустем Цъгов съм се убедил, че му е непознат този творчески процес МИСЛЕНЕ - той може единствени и само, да (го) СИМУЛИРА? :)))!

leonleonovpom2 написа:
rustam написа:
leonleonovpom2 написа:
ПРЕДУПРЕДИХ, ЧЕ ТУК НЕ Е МЯСТО ЗА ЖАЛБИ НА СЛУЖИТЕЛИ НА " ТИТАН!
Но въпреки това , един оставил жалба ? В кошчето за минуси! Кой ли може да е той? Как мислите?
А за програмиста, когато му дойде времето!


че това е само някой гаден трол! АА? Да идва американецът, чевече не се търпи!


Не само мислиш, ами и много добре знаеш , кой е!? Добър синхрон този път между мисъл и знание при тебе
Не ти ли омръзна?Явно си несигурен, не си убеден! И трябва нещо да доказваш непрекъснато, като Питагоровата теорема!
Човекът ,за който питаш ,си работи за американската фирма! Нещо ти е обещал ли, че настояваш да дойде?



Няма да му опонирам или дза се защитавам!?
Да прочете какво е написал Пиер-коментар 11 ,също на Вмир, коментар 8! А това са хора с постижения и опит, не празнодумци!
Каквото и да напиша, няма да е толкова силно!
Мислено се поставям на негово място, колкото и да ми е трудно
Първо, бих потърсил начин да се извиня!
Второ, комунист не се извинява, това е срамно за него! Добре, но не бих посмял да влеза в блога и да се държа по стария начин! Или близко до него!
Та , имаш право!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
21. didanov - здрасти Леоне
15.11.2018 20:16
интересно ми е коя е най-старата монета намерена в Анхиало? има ли някакви монети от предгръцко време, тоест тракийски? Според мен този град е съществувал още по времето на Троянската война, но голяма част е със сигурност под водата поради покачването на морското ниво с няколко десетки метра с времето.
А какво знаеш за електрона и с каква техника на монетосечене са разполагали древните?
Поздрави
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
15.11.2018 20:47
didanov написа:
интересно ми е коя е най-старата монета намерена в Анхиало? има ли някакви монети от предгръцко време, тоест тракийски? Според мен този град е съществувал още по времето на Троянската война, но голяма част е със сигурност под водата поради покачването на морското ниво с няколко десетки метра с времето.
А какво знаеш за електрона и с каква техника на монетосечене са разполагали древните?
Поздрави


Интересни и важни въпроси поставяш!
На база монетите, изобразеното върху тях, стигнах до извода, че две от вратите на Анхиалската крепост са свързани с пристанище! Ще рече, че традът е имал две пристанища-военно и гражданско-търговско На база катастрофите с ромейската флота на северния бряг предположих ,че там е било военното Да, разумно е, да са отделни Навътре в морето, там ,на север има успоредна на брега стена, непроучена Може да е кейова, или част от крепостната стена Между впрочем, крепостта е ограждала над 1000 дка и е била по-голяма по площ от столицата на Тракия-Филипопол! Този факт, по ред причини, едната е ,че не са установени със сигурност пълните очертания, се подминава!
Градът е преживял катастрофално земетресение ,през средата на Осми век! Тогава окончателно е оформена лагуната Затова някои считат ,че няма солодобив преди осми век Но има дрги, косвени доказателства за него
Разкрит е градът от римската епока От гръцката няма и следа! От тракийската-има
Намерени са няколко базиси на статуи с надписи Един от тях, на Дионис, беше моя грижа и задължение да отиде в музея Става дума за тракийски царе
Градът е тракийски и траки живеят в него Митология е гръцкият град
Намират се предимно тракийски монети от Васалното Сапейско царство малко на Александър и Филип, на Аполония и Месамбрия
Няма следи от гръцки град
Ето едно разминаване, за Германтигър, между изворите и фактите! Пълно е с тракийски могили, най-голямата е унищожена през войната Столица на тракийското царство е Биза или Виза, но по мое мнение същата роля е изпълнявало и Анхиало, като главно пристанище!
цитирай
23. leonleonovpom2 - прозължение....
15.11.2018 21:09
Срещат се много , погрешно наричани колониални монети,точното е провинциални, защото са на провинция Тракия предимно, както и Анхиалските!
Бронзови са, изключителни изпълнения !Наистина са паметници на културата!
Технологията е ръчна Изтегля се лист, режат се заготовките и следва щамповането, с използване на матрици и чук Много рядко се откриват заготовки Или се прави монета от тях, или се претопяват
Само веднъж видях потвърждение нагледно на технологията Майсторът, на ромейска монета не беше ударил достатъчно силно и излишъкът си стоеше, заедно с образа, който си беше нормално щампован
Електронът е сплав на сребро и злато Природен е, използват се самородни късчета метал Първите такива монети са отсечени в Кизик-Мала Азия и се наричат Кизикени Те са и едни от първите монети в света
Анхиало не сече такива монети Впрочем, Месамбрия има златни и исребърни монети!
много общо има между Анхиало и Помпей , почти еднакви са по площ, унищожени са от природна стихия Но пепелта е консервирала Помпей, докато Анхиало е потънало от два до 12 метра Солидното строителство може също да е помогнало Стените са дебели няколко метра, виждал съм разкопан участък от тях Има монета, на която са дадени Диоскурите, каращи колесница Аз я открих като младеж, проф. Карайотов я оопредели и описа! След това се появиха и други Та , напълно е възможно ,предвид дебелината на стените, там да препуска колесница...

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
24. vmir - 14. leonleonovpom2,
16.11.2018 00:01
Ето линк за едно много добро навлизане в темата на постинга ти. Заглавието е “Защо критиците ви не са от онези, които имат стойност?” https://www.youtube.com/watch?v=8-JXOnFOXQk&t=937s
Отправната точка е един цял ден, посветен на усилието за откъсване от личните онлайн нападки, в който авторката попада на цитат от Т. Рузвелт, в който най-общо казано, той говори за кървавата борба на арената и глупавите критики на сеирджиите, които нямат никаква стойност. Жената навлиза аналитично в същността и решението на проблема и признава, че тръгва от този цитат, който сериозно е променил живота й.
По-интересен обаче ми се вижда съпътстващия аспект, че Т. Рузвелт в навечерието на ПСВ след покушение губи президентските избори от прословутия спасител на България след ПСВ У. Уилсън, който с известните “14 точки за мира” печели Нобелова награда за мир.
https://24chasa.bg/mnenia/article/6380152
Драмата между двамата президенти на САЩ (Т. Рузвелт да не се бърка с братовчед си Ф. Рузвелт – президент през ВСВ) проличава от крайната несъвместимост между тях, изразена в гореспоменатия цитат за арената и сеирджиите извън нея. Т. Рузвелт изпитва крайна неприязън към У. Уилсън заради неговата пожелателна хуманност, в провала на която Рузвелт не се съмнява и се оказва прав, защото по отношение на Германия европейците напълно игнорират настояванията за справедливост на американците. За дървените български всезнайковци ще кажа, че неприязънта на Рузвелт към Уилсън не е “заради кокала”, видно от факта, че когато Рузвелт е на върха на популярността си през 1908 се отказва от Белия Дом в полза на свой приятел, отказва се и през 1916, когато популярността на Уилсън е силно разклатена. Неприязънта идва от мекушавостта “левичарството” на Уилсън (демократ, което в САЩ звучи левичарски), който се изявява повече на хартия, отколкото “на арената”, както настоява републиканеца Рузвелт.
Боеца Рузвелт влага изключителна страст във външната политика и броени дни преди подписване на Версайския мирен договор, на 60 – годишна възраст умира от сериозна сърдечна аритмия, предусещайки последствията от американския провал в Париж. Това благоприятства появата на фашизма като политическо движение и практика. Това не е моя интерпретация, защото веднага след подписване на унизителните за Германия и някои от съюзниците й договори, (които не са ратифицирани от щатския Сенат като неоснователно унижаващи Германия) вече е циркулирал аргументът на американската делегация, че реваншизмът от страна на Германия е неизбежен и след 20 години ще избухне втора световна война, което се сбъдва съвсем точно. Ето такива неща се случват, когато глупавите сеирджии вземат глобален превес над бойците на арената. Иронията на съдбата в случая е в това, че Уилсън получава Нобелова награда “за принос към трайния мир след ПСВ”…
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
25. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
16.11.2018 07:05
Всички онези бюрократични плъхове, според които човекът е само дипломи и документи, са в голяма грешка. Те никога няма да разберат заблуждението си, затова е излишно да им доказваш каквото и да е. Според мен хабиш енергията си напразно, като им наливаш вода в празната мелница, защото същинското измерение на човека е онова, което оставя след себе си в полза на Цялото.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Вмир!
16.11.2018 10:20
Чудесни примери си дал за малко известни факти
Така е , опитът ме е научил, че важна е критиката от стойностни, доказали се ,че са такива , хора!
На нея трябва да се обръща внимание!
Празнодумците, да си говорят каквото искат! Но има един тънък момент,на който разчитат! Че една лъжа, повторена сто пъти, става истина Е, за елементарните, неразсъждаващи хора! И ,че мълчанието е знак за съгласие!?
Затова са тези поредици от невероятни тъпизми! Да обработят, да манипулират!
И някой да повярва?!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
16.11.2018 10:29
batogo написа:
Всички онези бюрократични плъхове, според които човекът е само дипломи и документи, са в голяма грешка. Те никога няма да разберат заблуждението си, затова е излишно да им доказваш каквото и да е. Според мен хабиш енергията си напразно, като им наливаш вода в празната мелница, защото същинското измерение на човека е онова, което оставя след себе си в полза на Цялото.
Хубав ден, приятелю!


Така е, безкрайно си прав!
Малкознаещият, комплексно, смята ,че знае всичко!
Като приказката за кръга от знания на Платон и точката - на учениците му!
Би трябвало да се приемат откъм смешната страна поученията от такива Но стават дразнещи, когато започват да се натрапват! Като обущаря и философа
Привлякъл вниманието на философа обущарят с мъдра мисъл? Но във времето обущарят сметнал, че е мъдър във всичко и взел да го поучава, да му дава съвети? Накрая философът му казал, да се занимава с работата си, с обувките си, не с него!Защото, изключая мъдростта, всичко останало било простотия!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
28. batogo - !!!:))) Мъдростта не е за подценяване, Иване!
17.11.2018 09:09
Мъдростта е приложението на философията в живота, приятелю. Всезнаещи много, дипломирани безумци много, но мъдреци малко... Мъдростта е дар Божи – или я имаш вродена, или никога не достигаш до нея... Мъдростта е способността да осъзнаваш Вечните принципи и да ги прилагаш в живота...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
29. ard - Здравей Леон
17.11.2018 10:03





Дипломата сама по себе си не върши работа, а само отразява даден период от живота на човек, решил да учи, и да придобие специалност и диплома към тази си специалност.

Животът е непредвидим, не е статичен, и човек се учи цял живот, така че дипломите могат или да се окачат на стената или да отидат в коша, в зависимост от индивидуалното развитие на даден човек.

Но тъй като ти си над тези неща, този който те е провокирал, надявам се не го е направил с лошо чувство.

Поздрави!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
17.11.2018 14:23
batogo написа:
Мъдростта е приложението на философията в живота, приятелю. Всезнаещи много, дипломирани безумци много, но мъдреци малко... Мъдростта е дар Божи – или я имаш вродена, или никога не достигаш до нея... Мъдростта е способността да осъзнаваш Вечните принципи и да ги прилагаш в живота...
Хубав ден, приятелю!


Съгласен съм с тебе, мъдростта, както и умът са вродени! Или ги имаш и, или Ги нямаш!
Дар божи са, предаден чрез родителите!
Вече вътпрос на стечение на обстоятелствата, на късмет е, тези качества да се проявят
Айнщайн например , едва ли би постигнал нещо, ако не е имало една умна жена до него Изключителен математик Заради нея приема сръбско гражданство и живеят няколко години в Нови Сад, докато отгледат децата Затова сърбите, които са шовинисти ,често казват, имат нобелисти, че най-известният сърбин е Айнщайн Всъщност, жена му е с равни на него заслуги, но е останала в сянка!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Маги!
17.11.2018 14:45
ard написа:





Дипломата сама по себе си не върши работа, а само отразява даден период от живота на човек, решил да учи, и да придобие специалност и диплома към тази си специалност.

Животът е непредвидим, не е статичен, и човек се учи цял живот, така че дипломите могат или да се окачат на стената или да отидат в коша, в зависимост от индивидуалното развитие на даден човек.

Но тъй като ти си над тези неща, този който те е провокирал, надявам се не го е направил с лошо чувство.

Поздрави!


Да, права си!
Дипломата е една необходимост, един стимул човек да се развива! Университетите правят това стандартизирано, при еднакви за всички условия!
Но когато е нямало университети и дипломи, човек сам е стигал до знанието Имало е свръх учени ,без дипломи
Сега рядко, но до познание човек може да стигне и без диплома Ботев, Вазов, Смирненски, Вапцаров, Яворов,...... учили ли са някаква филология?

Съгласен съм, че при някое провокиране може да няма зъл умисъл! Но както се казва, пътят към ада е обсипан с добри намерения!
Едно ненужно натякване за диплома, повтаряно непрекъснато, води до несериозно приемане на написаното А аз имам резултати, принос, дори и на краеведско ниво! Признати при това!
Подобни натяквания имат смисъл, ако нямах нищо и напразно се мъчех да постигна някакъв резултат
Имам резултати в други области на науката И това ми е предимството Мога да използвам знанията си в тези науки в полза на историческите разработки, нещо което малцина историци могат!
Това всъщност е допълнителният отговор, който спестих горе, в текста!

Хубав ден, Маги!
цитирай
32. nedovolen - Като за дипломи. . . В България на 01. ...
18.11.2018 12:02
Като за дипломи... В България на 01.11.2018 г. е основан СВЕТОВЕН УНИВЕРСИТЕТ НА БЪДЕЩЕТО. Защо световен и защо на бъдещето. Защото го няма на света и е бъдещето. Познанията, които ще се преподават и усвояват там, трудно биха могли да имат допирна точка с днешната казионна наука, която не еднократно съм отбелязвал, че води човечеството към сигурна гибел.
Днешните дипломи и звания, въпреки усилията на честно постигналите ги, стават само за... е, не каквото си помислихте веднага.
С дълбоко извинение към всички, които биха се засегнали!
Не съжалявам, но да знаех тогава, нямаше да ям 5г на тати хляба за някаква диплома. Нищо, че последните 3 се издържах сам, подробности.
:)))
цитирай
33. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
19.11.2018 00:27
nedovolen написа:
Като за дипломи... В България на 01.11.2018 г. е основан СВЕТОВЕН УНИВЕРСИТЕТ НА БЪДЕЩЕТО. Защо световен и защо на бъдещето. Защото го няма на света и е бъдещето. Познанията, които ще се преподават и усвояват там, трудно биха могли да имат допирна точка с днешната казионна наука, която не еднократно съм отбелязвал, че води човечеството към сигурна гибел.
Днешните дипломи и звания, въпреки усилията на честно постигналите ги, стават само за... е, не каквото си помислихте веднага.
С дълбоко извинение към всички, които биха се засегнали!
Не съжалявам, но да знаех тогава, нямаше да ям 5г на тати хляба за някаква диплома. Нищо, че последните 3 се издържах сам, подробности.
:)))


Така е, дипломата дава , но в лозе не вкарва!
Всичко опира до интерес и възможности! Шмаш ли ги или не!
Не знам как е било в миналото, някои оспорват докторантурата на Ганчо Ценов в Хумболтовия Университет Не знам,отново, може да са присъствали на защитата му, но твърдението ,че била присъдена незаслужено, считам за нелепост!
Ако беше сега, нямаше да съм така убеден!

Но има нещо друго
Ако си компетентент, но нямаш диплома, тогава тя се явява прекрасно средство! Да бъдеш отрязан, елиминиран!
Затова куцо и сакато се домогва до диплома , на всяка цена! Знае ли човек!?

Лека нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138498
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102599
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031