Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2019 20:23 - Трети март 1988 година
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2891 Коментари: 4 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дълго се колебаех, дали да пусна този постинг
Един вече ми изтриха?
Знам ли защо и кой!

Понеже се спекурира много с правото ме на автор- само фактология, без подробности

Първата ми статия на историческа тематика е посветена на прадядо ми и излезе през 1988 г. На трети март!
С нея изпълних искане на министерството на културата, откриването на паметната му  плоча в града ,  да бъде съпроводено със статия във вестника
Рецензенти ми бяха покойните вече проф. Иван Карайотов и д.и.к. Георги  Луков!

Последва статия ,същата година, за ролята на нумизматиката и връзката и с историята в Централния Софийски печат!

Дотогава пишех само в професията, в научни списания!
След прекъсване от няколко години поради свръх заетост, започна да обръщам повече внимание на  историческата тематика Статиите ми набъбнаха , не ги водя на строг отчет като брой, но са десетки- в профилирани списания, в пресата и една студия за Анхиалските монети
Всички са минали през рецензия на дипломирани и правоспособни относно рецензиране-оторизирани критици с историческо образование или хабилитация!
Тематиката-обширна е, започва с монетосеченето на града, цитираната студия и се разширява с краеведство-солодобив, винарство, лозарство, училища, произход на името на града-  с отлична обосновка за това, Анхиалската битка, погрешно наречена Ахелойска, поради турскотно име на града през Възраждането-Ахило или Ахело!

Писал съм статии,  посветени на героя от Април-Васил Петлешков, за Баташкото клане, за опълченците- сравнени ссъс спартанците на Цар Леонид, без да имат подготовката им! Наричани насмешливао странната войска!  Но иронията бързо е заменена от удивление и уважение!

Статии за великия ни владетел  Калоян и за римски императори

Повтарям, всички са преглеждани от оторизирани критици-историци и нито една не е била отхвърляна, като некачествена или неуместна!

Толкова




Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Само антибългарин и национален ...
02.03.2019 20:39
Само антибългарин и национален предател може да изтрие постинг, свързан с Трети март!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Материалът, за разлика от първия ...
02.03.2019 20:43
Материалът, за разлика от първия изтрит е съхранен, за сведение на действащия Гьобелс!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Що за подигравка, трият ми трети ...
02.03.2019 20:44
Що за подигравка, трият ми трети постинг, а пасквилите ,"посветени " на мен-гордо стоят?
цитирай
4. leonleonovpom2 - д. и. к. Георги Луков!Да се чете ...
02.03.2019 21:10
д.и.к. Георги Луков!
Да се чете доктор на историческите науки
по разбираеми причини, няма да поправям някои технически грешки
Например-правото ме/ ми/ на автор, спекур/л/ира
Аман от професионални мръсотии и наслаждаващи се от тях!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137030
Постинги: 1348
Коментари: 29646
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031