Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2019 21:35 - Малкият брой читатели не ме притеснява, напротив
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5674 Коментари: 37 Гласове:
43


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Някои смятат, че гоня бройка читатели!
Не, наясно съм, че нормалната, средна бройка читатели на нов постинг  в блога, за седмица е между 500 и 1000/ хиляда/! Цифри с хиляди, особено пък на току що излязъл постинг, говорят за някаква манипулация! При всички случаи! Не ми е по вкуса, на който му се нрави, лъжейки другите, да лъже и себе си, да го прави!
Не му/ им завиждам, проблемът не е мой!

В тази насока получих урок преди десетина години, който няма как да забравя!
Занесох материал в редакцията и го оставих на един от редакторите.  Да го наречем И., почина наскоро, някой да не се гаври с паметта му!
Бях спечелил доверието на редакторите, материалите ми се публикуваха без задръжка!
Но този път,уважаемият И. се замисли..... Каза ,че той ще почака, защото имат тематика и няма как да се вмъкне в нея...
Редакцията издаваше и вестник" Фактор".  Без много да се замислям, предложих да отпечатат материала там. Предстоеше излизането на нов брой! Плюс това, разпространява се безплатно, повече хора ще прочетат или видят написаното! Така разсъждавах!

Той направо подскочи! Думите му буквално бяха:
- Как така ще публикуваме статията ти във" Фактор" ? Това, между нас казано , е вестник за пр.....ци!  Ти си сериозен автор, материалът ти е също такъв, как така , какво ще търси той в този вестник? Няма място там!
 С това разговорът на тази тема приключи.  Съгласих се, какво като престои материалът, нима някой ще се сети да напише същото или пък да го открадне?!
Да стои!

В интерес наистината,след два три дни И. намери пролука и статията излезе!

За мен остана урокът ,че не количеството на читателите е важното, а качеството им!
По- добре е 20 например да прочетат и да те поздравят, отколкото 200 да видят само името ти и да ти завидят или да те вземат на подбив ! Каквото могат, естествено, това правят!!
Факт е, че ,че материалите ми на спортна тематика се взимат за написани като  от спортен журналист, от тези, които не ме познават Един известен софийски журналист се беше захапал не с мен за статията, а с годините на един много популярен наш футболист, като юношески европейски шампион! Като казваше, че журналистът сигурно не е бил и роден тогава, затова не знае за шмекерията с годините!?.....



Гласувай:
43


Вълнообразно


1. kvg55 - leonleonovpom2,
16.03.2019 21:53
И аз съм на принципа от 100 души читатели 10 да ме разберат.
цитирай
2. radostinalassa - Броят на прочитите е само от...
16.03.2019 21:57
регистрираните читатели. Той също се манипулира според желанията на някой си.А общият брой читатели, които не са логнати е много по - голям . Той е важен, а не преразпределянето на гласовете според вълните и харесванията.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!-КВГ55
16.03.2019 21:59
Разбира се, че е така!
Темата с мъртвите души е развита гениално от Гогол, само който не го е чел или пък - разбрал може да се стреми да добави нещо към нея!?

Хубава вечер!
цитирай
4. ikra - Привет, приятелю!
16.03.2019 22:01
Напълно съм съгласен с теб - не количеството, а качеството е важно. Обичам да използвам този недоразбран израз... Всъщност това е валидно в много аспекти от живота. Но днес повече се набляга на количеството, навярно затова е такова качеството :)))
Бъди щастлив, приятелю!
Лека вечер :)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
16.03.2019 22:05
Доскоро даже не обръщах внимание на броя на читателитеил и пък особено на 24 часовата обща класация
Сега, по ред причини, почти не гледам седмичните, освен ако търся някой постинг и знам ,че е там
Велик е Гогол, героят му, купуващ мъртви души е жив!?
При такова развитие, някой би ли оспорил величието му?

Лека нощ!
цитирай
6. radostinalassa - Според мене не си прав
16.03.2019 22:13
Това не са мъртви души, а регистриране на влизане в постингите , а дали четат зависи от интересите им. А мъртви гласове са вълните, за които се вземат гласове от мен и теб.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Привет, приятелю!
16.03.2019 22:14
ikra написа:
Напълно съм съгласен с теб - не количеството, а качеството е важно. Обичам да използвам този недоразбран израз... Всъщност това е валидно в много аспекти от живота. Но днес повече се набляга на количеството, навярно затова е такова качеството :)))
Бъди щастлив, приятелю!
Лека вечер :)


Здравей, приятелю Икра!

Така е, качеството почти навсякъде е определящо!
Може би само парите правят голямото изключение Там количеството е определящо, наистина!
Всеки например ,пред 100 гнили ябълки и една хубава, ароматна, здрава, червена ябълка за ядене би предпочел ...червената ябълка!Не стоте гнили!

Хубава и спокойна вечер и на тебе, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Това не са мъртви души, а регистр...
16.03.2019 22:22
radostinalassa написа:
Това не са мъртви души, а регистриране на влизане в постингите , а дали четат зависи от интересите им. А мъртви гласове са вълните, за които се вземат гласове от мен и теб.


Не, нямам претенции!
Мъртвидуши за мен има в напомпените постинги Няма реални хора зад тях Да, мъртви души са и тези, които не четат, но влизат Но там трудно може да се прави отчет И от Фейсбук Имаш 1000 приятели, постингът ти се праща там и така получаваш гласове А те дори и не четат
Как да тълкуващ например постинг с 8 хиляди читатели, нула гласове и нула коментари?
цитирай
9. radostinalassa - В напомпаните постинги няма смисъл
16.03.2019 22:31
Но авторите изпитват кайф. Това е приятно. Иначе защо биха ги писали?
цитирай
10. leonleonovpom2 - Радостина, Чичиков също изпитва ...
16.03.2019 22:49
Радостина, Чичиков също изпитва кеф от мъртвите души! Голям помешчик става!
И тук, с мъртвите души, големи автори стават!
В собствените си очи!
Ето това е интересното-да лъжеш другите, наистина не е хубаво, но да лъжеш себе си, това вече е някаква аномалия!
цитирай
11. radostinalassa - Това са чужди гласове
16.03.2019 22:59
Но прехвърлени върху други блогъри. Всеки блогър харесва постингите си. Веднъж ми предложиха да сваля постинга си, защото беше напомпан , май до 12.000 .
Аз не го свалих, защото беше много полезен. Какво ме интересува, че някой мислел да се подиграва с мене ? Този постинг беше за силиция, който е най - важният за нас елемент. Мисълта им беше, че съммършава, а всъщност този човек, който има нормално количество силиций не е мършав, а лек. Т.е. не е калциран и тежък. А някои имат калцификати даже в мозъка.
Важна е ползата от тези знания, а не подигравките на някой калциран блогър.
цитирай
12. bven - Изглежда някой се забавлява или нарочно създава тези ситуации с бройките.
16.03.2019 23:31
Най-добре е да няма количествени измерения на прочитите. Тогава еуфорията ще престане, но пък няма да има кликвания, което е целта на задачата...
Както и да е - играта продължава.
Поздрави!
цитирай
13. shtaparov - И без друго мислех да те поздравя за ...
17.03.2019 02:06
И без друго мислех да те поздравя за това,че те виждам в класацията на най-четените,за което се радвам разбира се!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Ето класацията на последните 20 гласували
17.03.2019 07:54

07:31 - vaquero
07:11 - germantiger
06:37 - barin
05:47 - veninski
05:47 - veninski
02:03 - shtaparov
16.03 23:27 - monarh1991
16.03 23:26 - bven
16.03 22:53 - radostinalassa
16.03 22:42 - yoan2015
16.03 22:37 - kvg55
16.03 22:29 - radostinalassa
16.03 22:23 - merlin68
16.03 22:11 - radostinalassa
16.03 22:09 - ikra
16.03 21:54 - radostinalassa
16.03 21:52 - hloris
16.03 21:52 - ikra
16.03 21:50 - kvg55
16.03 20:41 - teodordetchev
Последни 20 гласували:

07:31 - vaquero
07:12 - germantiger
06:37 - barin
05:47 - veninski
02:03 - shtaparov
16.03 21:53 - kvg55
16.03 20:41 - teodordetchev
16.03 20:33 - donchevav
16.03 20:05 - xubavka
16.03 19:12 - mt46
16.03 18:57 - deathmetalverses
16.03 16:31 - vania23
16.03 16:25 - bezistena
16.03 13:48 - thoth
16.03 13:00 - mrazekoff
16.03 12:11 - andorey
16.03 11:49 - zzz65
16.03 11:16 - avangardi
16.03 11:13 - get
16.03 11:05 - vaquero

И аз веднъж да спекулирам с нея
Повече, едва ли!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Но прехвърлени върху други блог...
17.03.2019 07:57
radostinalassa написа:
Но прехвърлени върху други блогъри. Всеки блогър харесва постингите си. Веднъж ми предложиха да сваля постинга си, защото беше напомпан , май до 12.000 .
Аз не го свалих, защото беше много полезен. Какво ме интересува, че някой мислел да се подиграва с мене ? Този постинг беше за силиция, който е най - важният за нас елемент. Мисълта им беше, че съммършава, а всъщност този човек, който има нормално количество силиций не е мършав, а лек. Т.е. не е калциран и тежък. А някои имат калцификати даже в мозъка.
Важна е ползата от тези знания, а не подигравките на някой калциран блогър.


Имаш интересни постинги Радостина, но Бълтаринът не обича да го учат, а да поучава!
И оттам изва конфликта!

Хубав ден!
цитирай
16. vesever - Поначало качеството е редно да бъде ...
17.03.2019 09:11
Поначало качеството е редно да бъде пред количеството, за всичко в живота.
И аз съм на този принцип.
А в блога, всеки намира своята среда и приятели, с които да общува и да си създаваме приятни и ползотворни моменти.
Аз имам няколко приятели тук, които ме четат и заради тях оставам.
Инак често съм си мислела да спра да публикувам, но знаейки, че ще създам усмивки и приятни емоции на приятелите, действам в тази посока.
При мен постингите са спонтанни - току попадна на някоя красота и как да не я споделя. А красотата дебне от всеки ъгъл, винаги се намира, дори когато човек не очаква...))
Поздрави и от мен, Иване!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
17.03.2019 09:11
bven написа:
Най-добре е да няма количествени измерения на прочитите. Тогава еуфорията ще престане, но пък няма да има кликвания, което е целта на задачата...
Както и да е - играта продължава.
Поздрави!


Да, тази класация е компрометирана от недобросъвестни, те даже открито и се подиграват
Аз почти не я следя, не съм привърженик на опорочени състезания
Ама не е и моя работа, да я оправям
След като съм тук, приел съм условията, решението е, да не обръщам внимание на такава дреболия и детинщина!

Хубав ден, Таня!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Благодаря, Ангеле!
17.03.2019 09:20
shtaparov написа:
И без друго мислех да те поздравя за това,че те виждам в класацията на най-четените,за което се радвам разбира се!


Моите постинги са чисти, в смисъл няма гласове от Фейсбук, защото там не съм регистриран, само от блога са
С някой редки изключения, когато приятел ги публикува там!
Е, вероятно има и напомпени, но те са единични случаи, особено в първата седмица След това ,рякдко се връщам назад!

Хубав ден!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
17.03.2019 09:27
vesever написа:
Поначало качеството е редно да бъде пред количеството, за всичко в живота.
И аз съм на този принцип.
А в блога, всеки намира своята среда и приятели, с които да общува и да си създаваме приятни и ползотворни моменти.
Аз имам няколко приятели тук, които ме четат и заради тях оставам.
Инак често съм си мислела да спра да публикувам, но знаейки, че ще създам усмивки и приятни емоции на приятелите, действам в тази посока.
При мен постингите са спонтанни - току попадна на някоя красота и как да не я споделя. А красотата дебне от всеки ъгъл, винаги се намира, дори когато човек не очаква...))
Поздрави и от мен, Иване!


Така е, търсиш и създаваш красота!
Удоволствие е да чете човек написаното от тебе
Няма как да го изправи на нокти, да изпита погнуса и отвращение!
Как е възможно да има такъв човек, да изпитва удоволствие от такива неща-животинска злоба, заядливост, мразещ човека отсреща!
Но всеки е такъв, какъвто е създаден Не е наша работа да оправяме криви дървета!
Да и аз заради такива хора стоя-добронамерени, търсещи красивото и доброто!
Иначе ,бих се посмял и аз на нескопосни мои окарикатурявания Стига да бяха сполучливи Никой не знае истината за мен така, както аз я знам!
И затова ги определям за нескопосни, нямат нищо общо с мен, по- вероятно е авторите и да описват...себе си!

Хубав, ползотворен ден ти пожелавам!
цитирай
20. radostinalassa - 14. leonleonovpom2 - Ето класацията на последните 20 гласували
17.03.2019 10:25
Аз не съм гласувала за тебе в този постинг. Българинът обича да е здрав, и ако го иска трябва да изрита лекарствата и да се лекува по друг начин, както направих аз. Особено ако знае, че целта е съкращението на населението.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Не си длъжна да гласуваш!
17.03.2019 13:04
radostinalassa написа:
Аз не съм гласувала за тебе в този постинг. Българинът обича да е здрав, и ако го иска трябва да изрита лекарствата и да се лекува по друг начин, както направих аз. Особено ако знае, че целта е съкращението на населението.


Не с такава цел направих извадката! И няма да я правя повече
След като не е публична, считам ,че е некоректно, да и се дава публичност!
Относно лекарствата, на една колежка детегто страдаше от болест, забравих медицинското име.мисля че преведено беше голяма глава-мегалокефалия
Натрупваше вода в мозъка-шестгодишно Даваха му година живот или операция-без гаранции Тя стоя с него в болница шест месеца и си го прибра, без операция Набожна, каза ,каквото реши Господ!
И с вяра, и с билки го излекува! Порасна ,стана мъж!
Така, че има истина в това, което казваш!
Има и карма, за алчните!
цитирай
22. radostinalassa - Карма има за всички
17.03.2019 13:21
Аз говоря за 90% от болестите, които се лекуват с лекарства до края на живота ни. А те имат странични ефекти и довеждат до други болести. И до рак естествено.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Радостино!от: apostapostol...
18.03.2019 08:39
Радостино!
от: apostapostoloff За постинг: Малкият брой читатели не ме притеснява, напротив
Престани най- сетне с тия русофилистични идиотщини за изтреблението на българите. Ето какви са фактите:
В България демографска наука няма. Такава научна дисциплина не се изучава в нито един български университет. Въпреки това куп доморасли “демографи“ (воглаве с фамозния “академик“ Петър Иванов) ореваха орталъка, че българите, видите ли, в най- скоро време напълно ще измрат.

Фактите говорят за друго. Ето колко българи живеят днес в чужбина според Министреството на външните работи:

Германия- 415 000
Турция- 350 000
САЩ- 300 000
Гърция- 300 000
Испания 250 000
Великобритания- 200 000
Италия- 120 000
Франция- 80 000
Канада- 70 000
Австрия- 35 000
Молдова- 31 000
Кипър 25 000
Чехия- 25 000
Южна Африка- 20 000
Швейцария- 12 000
Норвегия- 7 000
ОАЕ- 7 000
Малта- 6 000
Полша- 4 000

Излиза, че българите зад граница са към 2 417 000. Наскоро бе установено, че през 2019 година в България са останали да живеят 6 974 766 българи. Казано накратко, на белия свят има около 9 391 766 българи....
През 1989 година населението на страната възлизаше на 8 898 504 души.

Една проста сметка показва, че от промените насам броят на българите чувствително се е увеличил!
Останалото е от Лукавия. Тоест, от Кремъл...

Най- хубавото на руската пропаганда е това, че е глуповата, нескопосана!

Коментарът на Апостолов е, като съм премахнал неща, за които имам предупреждение , да не допускам!
Все пак, за да е коректна постановката, би трябвало да има и втора таблица-за Българите в България през 1980 г. например, преди кризата, и тези Българи- в другите страни
И да се обясни ,каква е причината за миграцията им ,като тук е прекрасно!? Сигурно и от Сирия и либия/ с лодки/ бягат, защото е много хубаво!?
Има ги ,Българите и тогава -В двете Америки, В Европа, в Австралия.....
И то много повече от официалните статистики Бившата бразилска президентка, дедите и ,да не са избягали след 1944година, например?
Или лелята на баща ми Даяна/ Дана/, за която имаше филм през 1990 година
цитирай
24. leonleonovpom2 - Апостолов, През 1965 година нас...
18.03.2019 08:47
Апостолов, През 1965 година населението на Турция е било 27 милиона , на Сирия-6, на България-8! На живеещите в България!
Сега ,казваш , е под седем?!
За справка-на Турция е над 80, при седем милиона гастербайтер в Германия и Швейцария, на Сирия-при цялата миграция-30, а на нас- под седем?
Защо бе, братко?
цитирай
25. nedovolen - Хубава тема за Тодоров ден. И ком...
18.03.2019 16:52
Хубава тема за Тодоров ден. И коментарите.
Изобще не се интересувам от т.н. помпадурщина. Има случващи се фундаментални процеси, с които е добре да си в час /не лично/.
Иначе е като в математиката - решиш ли една задача лесно, значи отговора е грешен!
:)))
цитирай
26. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
18.03.2019 20:50
nedovolen написа:
Хубава тема за Тодоров ден. И коментарите.
Изобще не се интересувам от т.н. помпадурщина. Има случващи се фундаментални процеси, с които е добре да си в час /не лично/.
Иначе е като в математиката - решиш ли една задача лесно, значи отговора е грешен!
:)))


Позагуби се и се усеща!
А, не сме скучали за Тодоровден, преди и след него
Имам учител Тодор, беше кмет на Несебър, смени го негов съселянин, бивш треньор на националния по борба, та и двамата черпиха -бившият учител, че е Тодор, а бившият треньор-от уважение към предшественика си!

Хубава вечер!

ПП -А Помпадурщината е чиста проба инфантилност!
цитирай
27. batogo - !!!:))) Здравей, Иване! Уважавам твоята гледна точка и мнение, които са твое право и твоя визитка.
20.03.2019 10:20
По отношението на помпането, съм напълно съгласен. То е обратно пропорционално на стойностното съдържание на постингите.
Понеже ми стана интересно, прочетох всичките коментари, за да видя как мислят читателите... Мнението на Апостолов ми се видя най-близо до истината по образувалата се от коментарите подтема. А твоят отговор на неговия коментар ми се видя малко неадекватен, защото освен, че миграцията си има своя вътрешна, причинно-следствена логика, по време на съветските режими в страните от лагера неудовлетворените от начина на живот и липсата на възможности за развитие не можеха да емигрират, понеже това беше забранено.
За опиталите се да нарушат забраната, последствията за тях и за семействата им бяха трагични! А да се изопачава, премълчава или неглижира тази фактическа истина, е най-малкото непочтено! Един почтен човек, според мен, дори когато не е бил засегнат пряко от системата или дори е работил за нея, не би трябвало да подминава житейските факти и да лъжесвидетелства срещу потърпевшите от нейните анти-хуманни действия, чийто живот бе превърнат в трагедия.
Ако по време на комунистическата диктатура границите бяха отворени, както са сега, в България щяха да останат само комунистите, привилегированите партийни кадри, поставени на възлови постове във всички сфери, ченгетата, тайният репресивен апарат и техните верни слуги сред простолюдието, които системата беше привилегировала, за да доносничат и да репресират недоволните от нея.
Съжалявам, ако тонът ми е малко по-рязък, но по тази тема и продължаващото укриване на истината, няма как да говоря по-благо.
Хубав ден, приятелю и ще се радвам, ако поразмислиш по въпроса!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Огняне, много те уважавам, приятелю!
20.03.2019 13:52
Не съм работил за системата , а за собствено удовлетворение! И не заради нея, а въпреки нея!
Майка ми е репресирана но не пожела и лев за това, баща ми-син на богат земевладелец! Знам, бях дете ,какво те изпитаха! И как трепереха за мен, да не подхванат мен!
Опазиха ме ,но не съвсем!
Аз не можах да уча за това ,което ми беше мечта Беше определено за номенклатурни дечица Мачкаха ме при следването, в началото на работата ми! Не съм бил партиен член!
И въпреки всичко успях и се доказах! Било заради наследственост, било заради качества!
Едни от най-големите нми гордости, като постижение , са, че представител на световно известна американска фирма, няма да и крия името и-Юнион Карбайд ,каза публично за мен, че съм изобретател - и другата ,че директор ва Цеаст -Торино ни направи услуга, струваща 100 хиляди евро и в писмо до дирекцията посочи, че я прави заради....менв!

Сега за таблицата на А.А. Тя е некоректна и съм посочил защо! Защото не отчита Българите през 1980 година например Така излиза ,че всичка са след 1990 година
Покойната леля на баща ми, милионерка в САЩ, не допуснаха да я посетя, е мигрирала -около ПСВ, дойде на срещата с кола, която сама караше, над 90 тодишна!
Има Българи и преди промяната навън И цифрите са силно занижени-В Русия има 6 милиона души, които се определят за Българи А са и много повече
Добре, уважаемият Апостолов да уточни, защо няма миграция от САЩ към нас, природните условия, дори само заради тропическите бури са много по-добри тук, а обратно?
Нали всичко у нас е прекрасно!? Да обясни причините за парадокса!
Огняне, достатъчно съм интелигентен, за да не искам да ме манипулират по- ниско интелигентни от мен-било управляващи, било журналисти или който и да е друг, дори и по-интелигентен! Искам в някаква рекламирана истина , аз сам да се убедя, че е такава!АИ аз тогава да го кажа ,че е така!
Разбираш ли ме правилно, приятелю?

Бих могъл да ти дам текста на съобщението на А.П. относно уважаемия А., но няма да е коректно, без разрешение да го правя!
А то обесмисля всичко около правотата му!

Хубав ден, Огняне!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Продължение!
20.03.2019 17:00
Имам особено мнение , приятелю относно мигриращите сега!
Има и криминални мигранти, не само икономически И то немалко
парвенюта, докопали се до пари, изнесли ги в офшорки или в швейцарски банки Законът е мек към тях, снизходителен Демокрация!?
В таблицата липсва Сърбия , а там има Бълтари от западните покрайнини Посръбчевни -по Нишка Морава, Ниш, Пирот, Босилеград, Сремска Митровица Защо не са дадени? В Македония също са Българи Хърватите се определят от Българско потекло , има и Българи от Средновековието там и лесно се разпознават по фамилиите на -ов!
Ами там, в Сърбия е е банкерът, не знам какъв емигрант е, който по никакъв начин не може да бъде докаран в България, да обясни на нас, простите хора, къде аджеба потънаха милиардите? За нас има тавани, няма добавки, но за милиардите, крадените, законите не работят!?
Какво излиза, има два клона миграция- икономическа и крадлива!? В същото време няма от държавите за пример миграция към нас? Икономическа поне!
И се чуват приказки, че сме все по- добре и по - добре! Този фалшив тон за песен съм го чувал, приятелю! Познат ми е! От бившите партийни величия, чийто потомци са днешни капиталисти!Формиращи Българска диаспора на запад, живееща си в мечтания и рекламиран от тях комунизъм!Наскоро дадоха едно такова имение около Хирона или Жирона! Добре си живеят, в имения и замъци Здраво работели в промишления бранш грабеж!!....
Гърците били зле ,с по две допълнителни пенсии и заплати по Коледа и Великден?
Ами да ти кажа, иска ми се ,да сме зле ,колкото тях, да не сме толкова добре, като сега!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
30. batogo - !!!:))) Благодаря ти за изчерпателния отговор, Иване! Моите уважения!
20.03.2019 18:29
С повечето неща в него съм съгласен, но понеже темата е много обширна, акцентът на моя коментар беше върху продължаващото целенасочено натрапване на идеята за "доброто старо време", което е пълна лъжа. България беше една червена клоака, в която хората вегетираха, оскотяваха, крадяха от държавата колкото и каквото могат, надлъгваха се помежду си, топяха се, мразеха се и си завиждаха, защото господстваше системата "мой човек" и връзкарската мрежа оплиташе като паяжина цялото общество. Точно тази шуро-баджанашка, връзкарска паяжина попречи в България да направи прехода към реална демокрация от европейски тип и да стане нормална европейска държава. Но дори и в сегашния си вид България е в пъти по добра и качествена от онова извращение, което беше по времето на режима. Съжалявам, но това е обективната истина, приятелю, която съм видял, осъзнал, преживял и надживял.
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
31. leonleonovpom2 - С повечето неща в него съм съгласен, ...
20.03.2019 20:29
batogo написа:
С повечето неща в него съм съгласен, но понеже темата е много обширна, акцентът на моя коментар беше върху продължаващото целенасочено натрапване на идеята за "доброто старо време", което е пълна лъжа. България беше една червена клоака, в която хората вегетираха, оскотяваха, крадяха от държавата колкото и каквото могат, надлъгваха се помежду си, топяха се, мразеха се и си завиждаха, защото господстваше системата "мой човек" и връзкарската мрежа оплиташе като паяжина цялото общество. Точно тази шуро-баджанашка, връзкарска паяжина попречи в България да направи прехода към реална демокрация от европейски тип и да стане нормална европейска държава. Но дори и в сегашния си вид България е в пъти по добра и качествена от онова извращение, което беше по времето на режима. Съжалявам, но това е обективната истина, приятелю, която съм видял, осъзнал, преживял и надживял.
Хубава вечер, приятелю!


Наиият модел е симулативен или сбъркан генерално
Държавите, които успяват имат икономика- промишленост, селско стопанство, пазари за продукцията Нашите министри на икономиката не знаят азбучна истина- че вносът на продукция, каквато и да е , е износ на национален продукт!
А при нас се унижожи икономиката ,вместо да се модернизира И щели да внасят-ряпа, боб, лук, чесън, ябълки , автомобилни гуми ,барабар с автомобилите., .., -всичко! Държава без икономика, без селско стопанство и Енергетика, може да е само зависима държава!
Такава държава Огняне, смятам ,че ще съгласиш с мене, нямам сърце да я приема за успешна, дори и милионер да съм в нея!
Живот и здраве, като видя ,че е тръгнала натам, към успеха, с две ръце ще гласувам за нея!Че е такава, каквато трябва да бъде!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
32. batogo - !!!:))) Моделът наистина е сбъркан, Иване!
21.03.2019 09:32
В моя коментар ясно изяснявам и причините. Но да се твърди, че в момента България няма икономика е неистина. В момента Българската икономика произвежда и изнася много разнообразна, високо-технологична и стойностна продукция и то в развитите, високо-конкурентни западни пазари, а не като едно време да разчита на ненаситния съветски пазар и на изостаналия трети свят, където можеше да си пробутва ниско-качествената продукция, а покрай нея и качествените млечни и месни продукти, на безценица. Ще ти дам пример с нашите цигари, сирена и кашкавали, агнешко и тям подобни, които у нас струваха по-скъпо, отколкото в СССР.
И докато говорим за икономика, ефективност и пазари, ще спомена, че България в края на осемдесетте има 7.2 милиарда долара БВП, а сега има 58 милиарда долара, което красноречиво говори за състоянието на държавата и нейната икономика преди и сега. Освен това смея да твърдя, че ако България все още не бе така тотално зависима от Русия, а беше скъсала "братската" пъпна връв и беше разкарала бившите червени номенклатурчици от властта, нейният БВП щеше да бъде поне два пъти повече.
Що се отнася до вноса и износа, това са взаимно свързани, допълващи се процеси, които винаги са балансирани, а ако не са, бързо се стига до фалит.
Ще завърша с един виц за СИВ: Събира Брежнев лидерите на страните от общността и се обръща първо към нас по братски, като казва: " Вие, българите, ще получавате от Румъния кал и ще правите тухли.., тухлите ще ги давате на поляците, за да ви дават машини.., машините ще ги давате на чехите, за да ви дават "шкода".., а шкодата ще я давате на румънците, за да ви дават кал."
Ето така стояха нещата в СИВ, приятелю! Ти си интелигентен, образован човек и знаеш, че аз също знам, защото цял живот изследвам тези житейски процеси и не говоря празни приказки, защото ми е под достойнството да го правя.
Нека е хубав, спокоен и мъдър за теб първият пролетен ден, приятелю! Ако не бях сигурен, че перфектно ще ме разбереш, нямаше да правя полемика с теб. :)
цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
21.03.2019 16:39
Така е!
Но аз искам резултати, очевидни! Да не зависим от никого Да сме ,като Белгия, Холандия или Швейцария, държави от нашия ранг по население и територия! Имаме прекрасен климат, райско място сме, не ни подхожда да сме опашкари ! Да ни сочат с пръст? Да бягат младите от тук и този процес да се насърчава? Без млади хора една държава, по очевидни причини, няма и бъдеще
Затова трябва промяна във вътрешната политика, да се вземат мерки за задържане на младите Отидат ли другаде, я се върнат, я не
Засега такава политика няма , напротив насърчават се да напускат!?А няма време!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
34. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
22.03.2019 08:58
Съгласен съм с теб, но има само един начин младите да предпочетат да живеят тук и той е да се почувстват свободни, оценени и да виждат перспективи за творческо развитие. Никакви мерки за принудително задържане никога повече не трябва да се допуска да бъдат предприемани от държавата. Всеки е свободен да избира къде да живее, как да се развива и това е основното човешко право, на което никоя държава не трябва да посяга, ако иска да просперира и да бъде предпочитана от осъзнати и способни хора. Функцията на държавата е единствено да създава благоприятни условия, ясно регламентирани, подкрепящи и гарантиращи свободното развитие и усъвършенстването на човешкия потенциал.
Ако държавата изпълнява тази си основна функция, младите ще предпочетат да остават в нея, а онези, които са я напуснали, ще получат необходимата мотивация да се върнат, за да приложат натрупаните знания, опит и умения в нея.
Със забрани и принуди не се постига нищо ценно! Ценното се постига само с добра мотивация, приятелю.
На управлението на България и на българските избиратели е необходимо осъзнаване на един много простичък факт, а именно, че с този бездуховен, примитивен манталитет, който имат повечето, няма да постигнат нищо добро и качествено. Само хора, осъзнали и прилагащи духовните принципи и ценности в живота си, почтени и хуманни, могат да извадят България от тресавището, в което е набутана. Защото само такива хора ценят даденостите, природни и духовни, и не ги прахосват безогледно, неблагодарно, а ги използват разумно, щадящо, с ясно съзнание за последствията.
Хубав ден, приятелю! За мен беше удоволствие, че проведохме този диалог!
цитирай
35. leonleonovpom2 - Да, благодаря, Огняне!
22.03.2019 14:22
Да, може наистина двусмислено да е прозвучало, но аз точно това имах предвид!
Не да бъдат принудени младите да останат тук, а наистина да се създадат условия, които ги удовлетворяват- да имат работа, да е добре платена, да се стимулира развитието им и то да се насърчава....
Така ,че да не се налага, поради липса на възможности за реализация у дома, да ги търсят навън, по принуда!
Разбира се, който и това не го удовлетворява, да търси и навън
Целта е, да не се губи Българската връзка!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
36. andorey - Трябва да ви притеснява малкият ...
22.03.2019 15:21
Трябва да ви притеснява малкият брой реално четящи блог бг, г-н Симеонов, както трябва да ни притеснява и всички нас.
Помните какво беше преди 5-6 години - по 2-3 хиляди преглеждания и десетки коментари под интересните исторически статии. Само че с лошото управление на блог бг и толериране на посредствеността, читателите бяха изгонени. Това е положението.
цитирай
37. leonleonovpom2 - Поздрави, Андрей!
22.03.2019 16:10
andorey написа:
Трябва да ви притеснява малкият брой реално четящи блог бг, г-н Симеонов, както трябва да ни притеснява и всички нас.
Помните какво беше преди 5-6 години - по 2-3 хиляди преглеждания и десетки коментари под интересните исторически статии. Само че с лошото управление на блог бг и толериране на посредствеността, читателите бяха изгонени. Това е положението.


Така е!
Но ти помниш с каква злоба се нахвърляха някои на Спароток преди ! Тя даже не е затихнала и до днес! Въпреки ,че той от доста години не публикува нищо тук Замразил е постингите си на 250!?
И явно придобиха кураж посредствените, че могат да се разправят с всеки и продължават по същия начин И със същото настървение
Как да им се обясни и да разберат ,че подобен подход е ненаучен- има и по- точно определение !
В случая имам предвид, че примерно 400 читатели ме удовлетворяват в момента! Защотго са реални Опитът ме е научил на това! !0-50 хиляди, има намеса в броенето Как да си обясниш-10 хиляди читатели при минус гласове? Да речем ,че са заинтересовани от заглавието ,но разочаровани след прочита? Ами както 500 прочели дават 50 плюса ,редно е пет хиляди прочели, но разочароваи, да отбележат това с 500 минуса , а не с един или два
Значи има манипулация!
Е , аз с мойте реални прочити-няколко стотин, реално ли е да се съревновавам с пет хиляди манипулирани
В спорта , а и не само там ,при подобна манипулация следва дисквалификация, за момента, за определено време и завинаги!

Това имам предвид , Андрей!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137374
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031