Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2019 21:07 - И ние също сме катедрали
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5350 Коментари: 44 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Боже, позабравил съм манталитета на французина! Лозунг с това съдържание носеха днес жълтите жилетки...

Мислех, че станалото с пожара в катедралата ще охлади протестите, ако не ги спре изобщо Нищо подобно! Ожесточи ги!

Да,  преди близо двадесет години ,в продължение на няколко месеца имах интересна събеседничка, дипломантка,  от Университета в Монпелие!
Беше любопитна, за пръв път идва в България, всичко я интересуваше
Хубаво ,че в ответ се интересувах от заплащането във Франция Основната ми заплата минаваше за голяма тогава-250 долара, при средна ,някъде около сто
Момичето навреме ме информира- стипендията и е 350 долара, социалната помощ-450, минималната заплата-550! Другите не ме интересуваха Контрирах въпросът и с въпрос- колко смята ,че получавам? Около 1500 беше отговорът Казах и ,че е тайна, подписал съм декларация да не я казвам, но  е под 1000 Не ми повярва
Научен работник, доктор?!!

Та , събраните пари- над милиард евро за катедралата и то за броени часове, извадиха на бял свят гнева на французите-  заради социалната несправедливост! За тях, обикновените хора няма пари, но за катедралата има и то милиарди?  Откъде ги имат парите, тези, които сега щедро ги вадят , а за тях цепят стотинката? Защо за тях няма, катедрали ли трябва да бъдат?!
..
Французинът знае какво е свобода, на словото също и не се поколебава да воюва , ако трябва за нея
Спомням си как реагира един симпатичен французин, след като потвърдих информацията му, че ще имаме съботник!  Разпита подробно, да се увери, че не е разбрал погрешно Ето и думите му, цитирал съм ги и друг път:
- Иван, ако това нещо стане във Франция, да те накарат да работиш в почивния ден, дори и до обяд и да не ти платят, считай, че до обяд цяла Франция ще е в революция!

Да се върнем на така наречените лъжливи новини
Че живеем все по-добре и по-добре!  Няма да правя изводи, оставям на заинтересования читател да ги направи
Средна заплата е нещо изключително фалшиво!  Каква е средната заплата на двама души, единият с хиляда лева, другият- със сто хиляди? И каква информация за положението на единия и другия дава тя Ако ножицата в заплашането е максимално отворена, така, че едни живеят много богато, а други-мизерстват!?
Ами много хора в България мечтаят за заплата ,равна на социалната помошщ във Франция преди 20 години!  А сега тя е поне два пъти по-голяма!
А какво да кажем за големите пенсии в България, които имат даже и таван? -910 лева!?  Да не говорим за другите!
Ако това се каже на един французин, той сериозно ще се загрижи Ще каже, как преживява този човек с тези пари ? Как сте допуснали това? И може би няма да повярва ,че е така,  като види скъпите лимузини и луксът при някои!
Но ,ние търпим, за разлика от французите!
Те не търпят и затова се ползват с уважение!



Гласувай:
49


Вълнообразно


1. radostinalassa - Ако у нас решат да...
20.04.2019 21:30
ни нарекат родител №1 и 2, ние няма да се съгласим. Ако премахнат понятието раса едва ли ще сме съгласни. Но във Франция се чуват само отделни гласове против тези нередни неща. Защо е така ? Кои са по - големите ценности - парите или морала?
цитирай
2. nedovolen - "И ние също сме катедрали&...
20.04.2019 21:34
"И ние също сме катедрали", но не запалени.
По време на "Универсиада 77" като студент вместо на бригада изявих желание да бъда в обслужващия корпус като "камериерка". ЕДНА ХИГИЕНА ПАДНА...
Запознах се с доста спортисти. Един канадец като си говорихме, ме попита колко лв ще получавам след като завърща. 155 ми се стори скромно и добронамерено послъгах - 500. Въпросът му бе - защо толкова малко?
:)))
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
20.04.2019 21:51
radostinalassa написа:
ни нарекат родител №1 и 2, ние няма да се съгласим. Ако премахнат понятието раса едва ли ще сме съгласни. Но във Франция се чуват само отделни гласове против тези нередни неща. Защо е така ? Кои са по - големите ценности - парите или морала?


Нас никой не ни пита, съгласни ли сме или не
защото трябва да сме съгласни
А за родител № 1 е повече от ясно ,че е майката
Законът защитава жените Може е пропаднали да са
Един мой приятел тръгна да се развежда Не ме послуша и пострада много
Смяташе ,че като има любовник и доказателства, ще я изгонят от семейния апартамент Изгониха него
Французинът знае и защитава интереса си!
Ние нито го знаем, нито го защитаваме, когато трябва!
Търпи и ще си спасиш душата-велик човек го е казал!
За нас!

Хубава вечер!
цитирай
4. radostinalassa - Никой не ни пита, но ние крещим.
20.04.2019 21:55
Нашият ББ е твърде страхлив и винаги дава заден ход. Как така родител №1 ще е майката? А ако двамата родители са педераси, кой ще е майката? Разбира се пасивният , нали? Нека да опитат да премахнат понятието раса. Тогава ще се опарят.
цитирай
5. alchemist - ,
20.04.2019 22:00
Като прочетох този постинг ми се надигнаха мисли от сорта: "Разликите между Тил Уленшпигел и Хитър Петър." Явно не сме социално дорасли за хубав живот. :(
цитирай
6. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай
20.04.2019 22:10
nedovolen написа:
"И ние също сме катедрали", но не запалени.
По време на "Универсиада 77" като студент вместо на бригада изявих желание да бъда в обслужващия корпус като "камериерка". ЕДНА ХИГИЕНА ПАДНА...
Запознах се с доста спортисти. Един канадец като си говорихме, ме попита колко лв ще получавам след като завърща. 155 ми се стори скромно и добронамерено послъгах - 500. Въпросът му бе - защо толкова малко?
:)))


Ами аз, като работещ вече, имах близки контакти с канадец, от Квебек-Супервизьор или вайзер от фирмата " Херкулес"
Повече от година, имахме бебе и той го засипваше с подаръци
Беше вероятно над два метра На заминаване я взе и я вдигна до тавана! Тя се ококори и сините и очи се изпълниха със сълзи И нададе мощен рев !Веднага ми я върна с думите, че като дойде след 20 години ,тя ще е по- голяма на ръст от него и няма да плаче! Че стана висока на ръст -позна
Та, неговата заплата беше четири хиляди канадски долара !Получаваше си я във Варен- там живееше- предградие на Монреал
А в България му плащаха в левове-1500 на месец Моята заплата беше само 150 лева
Реагирах, че заплатата му е много голяма!
Жак, така се казваше, каза ,че не е и направи разбивка за разходите- за изплащане на къща , за храна ,за дрехи, за кола-на четири години се сменя, за медицински- спомням си че бяха 550 долара...... и накрая оставаха 200 долара За курорт- В Куба или във Флорида За него ,жена му- не работеше и за сина му!Две хиляди долара били достатъчни!
А, не се прибра в Канада Фирмата давала безплатен билет за коледна разходка- по избор Всяка година! Колебаеше се-Тайланд или Япония Казах му ,че не съм бил и на двете места, но бих предпочел Япония Той- Тайланд Но ми прати картичка от Япония!?
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
20.04.2019 22:18
radostinalassa написа:
Нашият ББ е твърде страхлив и винаги дава заден ход. Как така родител №1 ще е майката? А ако двамата родители са педераси, кой ще е майката? Разбира се пасивният , нали? Нека да опитат да премахнат понятието раса. Тогава ще се опарят.


Ние нямаме гражданско общество!
Всеки е сам за себе си!
Изпитал съм го, сигурен съм ,че е така!
Даже нашего брата тайно или явно се радва на неудачите ни
Редки са случаите на защита на някой или на нещо!
Не съм оптимист в тази насока!

Хубава вечер!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
20.04.2019 22:21
alchemist написа:
Като прочетох този постинг ми се надигнаха мисли от сорта: "Разликите между Тил Уленшпигел и Хитър Петър." Явно не сме социално дорасли за хубав живот. :(


Така си е! Докато някой друг ти пресмята доходите и преценя ,че са достатъчни, а ти си броиш стотинките, ще е така!

Хубава вечер!
цитирай
9. radostinalassa - Не си прав
20.04.2019 22:36
Тук става дума за децата и внуците ни, които някой се опитва да възпитава в неморални ценности. Българинът може да завижда на съседа, но по отношение на потомците си няма да отстъпи, бъди сигурен. А и църквата ни не е католическа, а православна. Там няма педераси като нормално явление.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Дано, Радостина!
20.04.2019 22:47
radostinalassa написа:
Тук става дума за децата и внуците ни, които някой се опитва да възпитава в неморални ценности. Българинът може да завижда на съседа, но по отношение на потомците си няма да отстъпи, бъди сигурен. А и църквата ни не е католическа, а православна. Там няма педераси като нормално явление.


Няма как да съм безразличен и аз искам ти да излезеш права!
Но винаги ,като помисля за нещо такова, се сещам, че нямаме гражданско общество, което да защитава интересите на всеки
Примерно , ти ако си с минимална заплата или пенсия, смяташ ли ,че някой ще се ангажира с този твой проблем Както и на други като тебе, да бъде решен!?
Съмнявам се!
Иначе за джендърството скочихме, но и никой не ни се е противопоставял
Както се казва, добре сме, ама дано се оправим!

лека нощ!
цитирай
11. ikra - Поздрави, приятелю!
20.04.2019 22:58
Французите се стараят да отстояват правата си - защото са граждани на своята държава. Но помисли само - какво ли не беше инсценирано, само и само да бъдат блокирани протестите! Доколкото си спомням и за терористичен акт се говореше в медийте за ден два, но след като протестите не спряха - всичко утихна...
Започвам да се замислям много сериозно - на какво е способна дадена власт, за да запази управлението си?!...
Поздрави за повдигнатата тема!
цитирай
12. alchemist - Като прочетох този постинг ми се ...
20.04.2019 23:02
leonleonovpom2 написа:
alchemist написа:
Като прочетох този постинг ми се надигнаха мисли от сорта: "Разликите между Тил Уленшпигел и Хитър Петър." Явно не сме социално дорасли за хубав живот. :(


Така си е! Докато някой друг ти пресмята доходите и преценя ,че са достатъчни, а ти си броиш стотинките, ще е така!

Хубава вечер!

Но някои хора намират начин да оправдаят поведението на определящите заплатата - това според мен е много лошо.
Поздрави!
цитирай
13. radostinalassa - Та и кой би се противопоставил на народа?
20.04.2019 23:06
Полицията и армията са от народа. Колко на брой са шепата милионери? Когато застреляха Илия Павлов охраната му се отдръпна естествено. Не мога да сравня моралните ценности, които ще съхранят децата ни с финикийските знаци на предателите. Те ще се преродят в животни вероятно.
цитирай
14. kvg55 - leonleonovpom2,
21.04.2019 07:09
Прави са "жилеткате", но нищо не правят сериозно. Досега Микрон трябваше да е в политическото небитие.
Освен заплатите, трябва да сравняват и цените. При социализма, когато не живеехме на кредит.
цитирай
15. apostapostoloff - Никой в България не получава заплатата си в долари.
21.04.2019 07:28
Ние, слава Богу, получаваме заплатите си в лева, а българският лев е НАЙ- СИЛНАТА валута в света. С един български лев в България купуваш това, което в САЩ купуваш за 5- 6 долара, а в Европа за 3- 4 евро.

В момента българските заплати са най- високите в ЕС, защото една българска заплата има по- голяма ПОКУПАТЕЛНА СИЛА от немската или американската заплата.

Остави тези глупави приказки за заплати в долари и евро. Само един много глупав и много примитивен човек пресмята българските заплати по междубанковия курс, който НЯМА НИЩО ОБЩО с реалната покупателна сила на отделната валута.

Българите получават заплати от 1500 ЛЕВА, които имат ПОКУПАТЕЛНАТА СИЛА на повече от 3000 евро.

Средната работна заплата в Германия е 1700 евро и тъй като немците не са така БОГАТИ като нас, т. е. те не притежават собствени жилища, те плащат 1000 евро наем за едно двустайно жилище.

Крайно време е да проумееш това, защото иначе ще бъдеш все така обект на подигравки.

А научните работници са МНОГО ЗЛЕ ПЛАТЕНИ в целия свят.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Икра!
21.04.2019 08:08
ikra написа:
Французите се стараят да отстояват правата си - защото са граждани на своята държава. Но помисли само - какво ли не беше инсценирано, само и само да бъдат блокирани протестите! Доколкото си спомням и за терористичен акт се говореше в медийте за ден два, но след като протестите не спряха - всичко утихна...
Започвам да се замислям много сериозно - на какво е способна дадена власт, за да запази управлението си?!...
Поздрави за повдигнатата тема!


Благодаря ти за отзива!
Колкото и да смятаме ,че там нещата са регулирани, пролича и безхаберие Тази огромна сграда се поддържа, дървеният и покрив има начини да се обработи и да не гори като факел Противопожарната безопасност в самата сграда не бе на висота, не се разбра има ли инсталация в нея или не?
И въпросът наистина опира до конспирация!?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
17. rosiela - При соца, който много обичате,
21.04.2019 08:11
научен работник се ставаше само с червена книжка. Това първо и второ: глупака се равняваше на умния и предприемчивия по начин на живот. Цяла България щеше да избяга, ако пускаха свободно навън. Ако не Ви е къса паметта.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
21.04.2019 08:29
alchemist написа:
leonleonovpom2 написа:
alchemist написа:
Като прочетох този постинг ми се надигнаха мисли от сорта: "Разликите между Тил Уленшпигел и Хитър Петър." Явно не сме социално дорасли за хубав живот. :(


Така си е! Докато някой друг ти пресмята доходите и преценя ,че са достатъчни, а ти си броиш стотинките, ще е така!

Хубава вечер!

Но някои хора намират начин да оправдаят поведението на определящите заплатата - това според мен е много лошо.
Поздрави!


Благодаря ти!
Рядко гледам заседания на парламента, но веднъж попаднах на находка !Масларова, забъркана в корупционни схеми, с наслада смяташе увеличения в заплащането от порядъка на два лева и стотинки на месец Като голямо постижение? Човек като знае в какво е обвинена, не може да не свърже поведението и с насладата ,че това увеличение не се отнася за нея, тя си е уредила друго, от друго измерение!
Как да вярваш на такива, в добрите им намерения? Да, стана един и и каза директно, не се ли срамува, че говори за увеличение , с което могат да се купят няколко стотин грама сирене-за цял месец!
Те такива срам нямат, имат наглост в замяна!

Хубав ден!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
21.04.2019 08:35
radostinalassa написа:
Полицията и армията са от народа. Колко на брой са шепата милионери? Когато застреляха Илия Павлов охраната му се отдръпна естествено. Не мога да сравня моралните ценности, които ще съхранят децата ни с финикийските знаци на предателите. Те ще се преродят в животни вероятно.


Не вярвам много в добрите намерения, когато срещу тях стоят пачки с пари!
Парица е царица!
Иначе всички вярваме ,че има възмездие Но си спомням думите на един мъдър, стар човек при изборите през 1990 година!
Че Тодор Живков, сега и да го обесят, няма никакво значение за него той е живял и видял неща през живота си равни на хиляда живота, какво като го обесят?

Хубав ден!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!-КВГ55
21.04.2019 08:44
kvg55 написа:
Прави са "жилеткате", но нищо не правят сериозно. Досега Микрон трябваше да е в политическото небитие.
Освен заплатите, трябва да сравняват и цените. При социализма, когато не живеехме на кредит.


Е, свалянето на един президент е трудна работа Въпреки ,че го постигнаха спрямо един от най- големите-Дьо Гол!
Но за смяната му трябва и тези ,които са зад кулисите, също да застанат зад нея!
Да, цените! Книги ,вестници бяха без пари! Почти! Обществения транспорт- също сега са поскънали повече от десет, даже десетки пъти Храната- също!
Но това е тема на стъкмистите-икономисти Няма да им се бъркам Нека смятат ,че като ме лъжат, аз им вярвам!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Апостолов!
21.04.2019 08:54
Като говориш за цените, в Щатите наистина ли килограм сирене струва 25 долара килограма? Едно обикновено при нас сирене , от пет лева?
Средната заплата в някои швейцарски кантони ,преди 10 години беше девет хиляди швейцарски франка
За мен показателни, а и за обикновения човек , не са цените на пиано например, а на храната Не ми е хоби да пътувам като куфар по света, но все пак съм видял нещичко Разликата в цените не е така драстично голяма в храната Даже, има неща доста по- евтини Има и магазини за бедни, цени за бедни!
Левът е стабилен ,защото е вързан за еврото Когато стане евро и цените скочат два пъти, а заплащането- с пет процента, тогава ще цъфне всичко!

Хубав ден!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Няма как да повярвам
21.04.2019 09:00
rosiela написа:
научен работник се ставаше само с червена книжка. Това първо и второ: глупака се равняваше на умния и предприемчивия по начин на живот. Цяла България щеше да избяга, ако пускаха свободно навън. Ако не Ви е къса паметта.


Още от първите ти думи!
Най- много мразят соца бившите партийни членове Ти си била, нали не бъркам!
Как да повярвам ,че научен работник се ставаше само с партийна книжка Аз никога не съм я имал Няма да казвам защо Да, ако я имах, много неща щяха да ми са уредени Щях да съм професор на 30- 35 години например Нямаше да ми анулират спечелени конкурси Нямаше да не ми разписват пътуване до Австрия, защото ще избягам/ Избяга партиен член/
Партийната книжка обаче нямаше да свърши това, което правех!
Така ,че по адрес на мен ,бъркаш и то много
цитирай
23. radostinalassa - 19. leonleonovpom2
21.04.2019 09:06
Размиваш тезата ми. Факт е , че българите се вдигат винаги, когато посегнат на езика им, възпитанието на децата им, нап земятаим, срещу мигрантите. Това е по - важно от парите, които взимат само определени хора. Въвеждането на джендърското възпитание е тест за нивото на народа ни.
цитирай
24. radostinalassa - Тези напъни за родител № 1 и 2 са тестове, чрез...
21.04.2019 11:00
които се изпитва реакцията на народа. И тя е своевременна и правилна. А пачки с пари на народа няма да раздадат. Вземат ги само продажни хора.
Тръмп победи на изборите с гласовете на латиносите, негрите и нормалните бели , които са за традиционното семейство.
Вярно е , че и различните хора имат права, но това не значи да ги слагат над нормалните хора, за да преследват целите си.
цитирай
25. tota - научен работник се ставаше само с ...
21.04.2019 12:02
rosiela написа:
научен работник се ставаше само с червена книжка. Това първо и второ: глупака се равняваше на умния и предприемчивия по начин на живот. Цяла България щеше да избяга, ако пускаха свободно навън. Ако не Ви е къса паметта.

Имаше и изключения, въпреки т.н. класово - партиен подход. На способни хора, потребни се даваше път. Всяка система регулира тези процеси. Колко от отиващите навън работят по специалността си? Единици! И това са най - способните, от чийто умения ТЕ се нуждаят. Уравниловката в заплащането е друга тема. Колкото до повдигната тема, народите са различни и това не е само заради народностните черти. Обяснението е едно, когато западните държави са владели други народи, нашият народ също е владян и се е борил само за оцеляване. И когато вече е свободен, свободата му е срещу зависимост и на всичко отгоре остава разделен. Казвате вървял и мълчал не се борел, той в своя път за оцеляване е буквално премазан. Не се сравнявайте, вървете с вдигната глава, въпреки всичко, достойни сме за уважение. Други се разпореждат със съдбата ни! Каишковци винаги ще има. Затова, казваме Бог - високо, Цар - далеко, ръцете ни да са здрави! Честита Цветница!
цитирай
26. karamelita - Познавам французите, били са ми ...
21.04.2019 13:09
Познавам французите,били са ми учители във френския лицей и мога да кажа,че те са шовинисти,държат много на справедливостта и достойнството си,дори на религията си. Най- голямото недоволство на жълтите жилетки е незачитането на народа и най - вече вкарването на тази мръсна мигрантска сган,която направи улиците на Париж на бунище,роди престъпност,насилие над жените,които французите уважават и ето какво стана и с катедралата.Французинът за поругано достойнство и подценяване на народа вади шпага и реже глави на Гилотината. Представям си какво ще стане от тук нататък - явно движението против Макрон се засилва.Не само това - французите не искат повече ислямисти в държавата си,те ги замерват с камъни,когато влизат на празници в християнските храмовете и имат непрекъснат проблеми с полицията - тези негри и араби тормозят свестните хора и им пречат да работят,застрашават жените и децата,развалят реда.Правят живота на французите невъзможен.На всичкото отгоре трябва да ги издържат без да работят!!!Това е нетърпимо безобразие и съм сигурна,че може да се стигне и до гилотините пак...французин не е като прост българин да го лъжат и грабят...И друго - французите не обичат народ,който не държи на себе си...като така не уважават нас!Дори и да съберат насилствено пари от България чрез Кметствата...Макрон не пожела помощ от Борисов и заяви,че български специалисти не са им нужни и ще се справят сами!Той е напълно информиран какво представлява Борисов и правителството на ГЕРБ,както и строителните му крадливи фирми...След този отказ Борисов иска да нахалства с парични помощи,тормозейки бедните българи...но е безсмислено - Макрон гледа на него като вече губеща партия,компрометирана и дадена многократно под съд от Европейския съд за окрадени евдропари и злоупотреби.На французите по принцип не им пука за нас,те ни считат за прости щом търпим Мафията на власт още...и седим бедни и окрадени!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Честит имен ден на всички, които ...
21.04.2019 13:12
Честит имен ден на всички ,които празнуват днес!
Като дете, голям празник беше и в семейството на баба ми- Три от сестрите и имаха имена на цветя- Невена, Латинка, Цвета!
Тогава се живееше задружно, спомням си множеството от народ, което се събираше!

Да са живи и здрави всички именници!
цитирай
28. karamelita - Размиваш тезата ми. Факт е, че бъ...
21.04.2019 13:15
radostinalassa написа:
Размиваш тезата ми. Факт е , че българите се вдигат винаги, когато посегнат на езика им, възпитанието на децата им, нап земятаим, срещу мигрантите. Това е по - важно от парите, които взимат само определени хора. Въвеждането на джендърското възпитание е тест за нивото на народа ни.

Високото ниво на народа ни ще се докаже ако се забрани и отхвърли джендърското възпитание и това вече се получи - повсеместна реакция на възмутени родители!На ниската раждаемост и висока смъртност е пълно безумие на болни мозъци да приемат такова извращение във възпитанието на нашите деца и пълно безобразие!Политика на врагове на българския народ!Нашето правителство е на продажници на Сорос и крадливи престъпници.И си го обяснявам - фамилията Яшаров е турска - Борисов не държи на българите,защото не е българин,а с турска кръв.
цитирай
29. krumbelosvet - Ох,
21.04.2019 13:30
Французите хубави, ние лоши. Но във Франция се раждат повече не-ференчета. Ние тръгнахме по ТЕХНИЯ път преди 30 години.
Ох, драги десни слепци по пладне.
цитирай
30. leonleonovpom2 - Радостина, общо взето съм съгласен!
21.04.2019 13:46
radostinalassa написа:
Размиваш тезата ми. Факт е , че българите се вдигат винаги, когато посегнат на езика им, възпитанието на децата им, нап земятаим, срещу мигрантите. Това е по - важно от парите, които взимат само определени хора. Въвеждането на джендърското възпитание е тест за нивото на народа ни.


Ами аз още преди Шарли Ебдо вдигнах тревога тук, че безконтролно, без проверка не може да се приемат хора! От съжаление!? Затова са границите, даже направих аналогия с османлиите, как са навлезли в Мала Азия! И съмнителният вид на идващите-млади мъже, които ,ако има война ,би трябвало да са на фронта, а не преимуществено жени ,деца и възрастни хора...

Хубав ден!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
21.04.2019 14:03
tota написа:
rosiela написа:
научен работник се ставаше само с червена книжка. Това първо и второ: глупака се равняваше на умния и предприемчивия по начин на живот. Цяла България щеше да избяга, ако пускаха свободно навън. Ако не Ви е къса паметта.

Имаше и изключения, въпреки т.н. класово - партиен подход. На способни хора, потребни се даваше път. Всяка система регулира тези процеси. Колко от отиващите навън работят по специалността си? Единици! И това са най - способните, от чийто умения ТЕ се нуждаят. Уравниловката в заплащането е друга тема. Колкото до повдигната тема, народите са различни и това не е само заради народностните черти. Обяснението е едно, когато западните държави са владели други народи, нашият народ също е владян и се е борил само за оцеляване. И когато вече е свободен, свободата му е срещу зависимост и на всичко отгоре остава разделен. Казвате вървял и мълчал не се борел, той в своя път за оцеляване е буквално премазан. Не се сравнявайте, вървете с вдигната глава, въпреки всичко, достойни сме за уважение. Други се разпореждат със съдбата ни! Каишковци винаги ще има. Затова, казваме Бог - високо, Цар - далеко, ръцете ни да са здрави! Честита Цветница!


Честит празник!
Добре и точно си го написала Някой трябваше и да работи Е, признавам си, имах късмет с ръководителите,ценяха ме В началото , не ми се говори, исках да се махам Слава богу, вразуми ме човек, който ми вярваше! Скъса молбата за напускане и каза ,че трябва да остана ,защото съм необходим!.....

Изстрадал народ сме, разединен от първия ден като държава Нанасяни ни са много незаслужени удари! Това влияе и на народопсихологията Истинският Българин, достоен зауважение, е в периода непосредствено след Берлинския конгрес ,до Ньой! Когато е имало и обединителна идея, която е сплотявала всички!
След Ньой започва унищожаването и поругаването на Българския дух!
Глупакът преди се равнявал с умния?
Ами кога умният е бил на пиедестал? Да не влизам в подробности!
Да, други се разпореждат със съдбата ни Етотука трябва да покажем характер Че това е наш приоритет, нашата съдба и че не друг трябва да я решава!
Тогава ще ни уважават!

Хубав ден!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Карамелита!
21.04.2019 14:27
Честит празник!
Не съм живял във Франция, но съм бил там Имал съм много контакти с френски специалисти, понякога, не само в службата ме ползваха и за преводач...
Франция има политика на приемане на хора от бившите колонии-до един милион годишно без усложнения И това не е от вчера , а от десетки години назад парадоксът е ,че кореняците французи намаляват, а общо населението расте Така ,че бариерата пред алжирци, мароканци, тунизийци и по надолу-гвинейци, котдивоарци... е била винаги вдигната Според най-скромни сметки ,поне една четвърт от днешните французи са с не френски корен А има и вече много българи Предполагам каква пасмина се е насочила натам, вече със сигурност е създала лошо мнение за България!Затова и не искат да си имат работа с нас, камо ли пък да приемат помощ!?
За политиката, наясно съм , но не ми се взема отношение Глас в пустиня!
Но си обичам България, така съм възпитан
Една госпожа ,по нагоре разправя ,че всички преди щели да избягат от България , ако е било свободно!?Е, аз не избягах Можех ,но не го направих Можех и договор да подпиша, но мисълта ,че така ще скъсам с България и с близките ме спря!
Който се бори и живее само за материалното ,само той без задръжки би избягал!

Хубав ден!
цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!!
21.04.2019 14:33
krumbelosvet написа:
Французите хубави, ние лоши. Но във Франция се раждат повече не-ференчета. Ние тръгнахме по ТЕХНИЯ път преди 30 години.
Ох, драги десни слепци по пладне.


Не си ме разбрал правилно Французите имат труден характер, да не употребя по точна дума
Не съм казал ,че те са хубави, а ние - лоши Това ,че си знаят и търсят правата , а не търпят безропотно си е за уважение, но то не премахва други недостатъци Даже бях споделил с блогърка тук, че обичам Франция , но не и французите!

Хубав ден!
цитирай
34. merlin68 - Трябва да се има предвид, че Франция ...
21.04.2019 15:32
Трябва да се има предвид, че Франция е бивша колониална империя. Стандартът на французите се основава и на това, че векове Франция е ограбвала труда и природните богатства на множество страни в Африка. Създавайки висок стандарт на живот в центъра, той засмуква от периферията инициативни, умни и млади кадри. Заедно с това обаче засмуква и престъпици. Балансът между собствения народ и привнесения отвън е от ключово значение за просперитета. Във Франция, а и в цяла Западна Европа, балансът през последните години се нарушава, а демографската картина е такава, че едва ли ще позволи връщането на баланса. Това ще рече, че пред Европа се събират буреносни облаци, предвещаващи й съдбата на Рим.
За съжаление, ние от периферията сме обезкървени от посочените по-горе процеси и ще бъдем сред първите пометени от варварите, които тепърва ще градят нова Европа.
цитирай
35. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
21.04.2019 17:23
merlin68 написа:
Трябва да се има предвид, че Франция е бивша колониална империя. Стандартът на французите се основава и на това, че векове Франция е ограбвала труда и природните богатства на множество страни в Африка. Създавайки висок стандарт на живот в центъра, той засмуква от периферията инициативни, умни и млади кадри. Заедно с това обаче засмуква и престъпици. Балансът между собствения народ и привнесения отвън е от ключово значение за просперитета. Във Франция, а и в цяла Западна Европа, балансът през последните години се нарушава, а демографската картина е такава, че едва ли ще позволи връщането на баланса. Това ще рече, че пред Европа се събират буреносни облаци, предвещаващи й съдбата на Рим.
За съжаление, ние от периферията сме обезкървени от посочените по-горе процеси и ще бъдем сред първите пометени от варварите, които тепърва ще градят нова Европа.


Да, ИРИ е превзета отвътре-мирно
Подкупни граничари, дотогава не са облагани с данъци , пропускат бъдещите османлии със стадата им Т си създават- мирно селища И така изпълват Мала Азия Взели да проявяват и претенции И когато властта в ИРИ решила да им покаже, кой е господарят, установила ,че е много късно
Та и западът Ще дойде момента, в който тези мирни нашественици ще предявят права На статистиката много не може да се вярва Примерно ,че французите са 90 % В тях влизат и натурализирани алжирци, мароканци, гвинейци, гвианци и какви ли не!
При положение ,че от поне тридесет години няма бариера пред тях, според мен те са 50 % До един милион годишно приемат Размножават се като зайци На коренните французи прирастът е отрицателен, а за тридесет години населението на Франция се е увеличило с 10 милиона?
Кое е показателно?
Че атентатите вършеха натурализирани французи, родени във Франция и в Белгия Имат такъв паспорт, но не се чувстват такива
Утре ще искат да командват парада
Позната история, от Рим и Константинопол
Хайде ,ние сме спрели Второто нашествие
Но сега вратите са отворени...

Хубава вечер!
цитирай
36. zaw12929 - Катедраите са далеч. важно е да сме ...
21.04.2019 18:21
Катедраите са далеч.важно е да сме близо до Бог! Молете се, за да сбъдвате мечтите си
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
22.04.2019 07:29
zaw12929 написа:
Катедраите са даеч.важно е да сме близо до Бог! Молете се, за да сбъдвате мечтите си


Така е, трябва да се вземем в ръце!
Ако ние не си помогнем, никой няма да ни помогне!

Хубав ден, Зав!
цитирай
38. schumpov - Много от коментиралите пишат, че в ...
22.04.2019 19:56
Много от коментиралите пишат, че в България нямало гражданско общество с което съм не съгласен. Погледнете листата на БСП за евродепутати, повечето са от гражданската квота, проучени от института на Решетников, съгласувани с нашия Библиотекарски и демократично гласувани от българските комунисти. Французите да си сърбат колониалната попара, не съм сигурен дали ние още сме или не кол
ония.
цитирай
39. leonleonovpom2 - Здравей, Чумпов!
22.04.2019 21:45
schumpov написа:
Много от коментиралите пишат, че в България нямало гражданско общество с което съм не съгласен. Погледнете листата на БСП за евродепутати, повечето са от гражданската квота, проучени от института на Решетников, съгласувани с нашия Библиотекарски и демократично гласувани от българските комунисти. Французите да си сърбат колониалната попара, не съм сигурен дали ние още сме или не кол
ония.


Е, нашенска черта е да се хвалим с нещо, което обикновено ни липсва
Дори французите подлагат на съмнение гражданското си общество и протестират Ами тези жълти жилетки са гражданите и точно те изразяват протеста от неправдите-според тях А и не само според тях!
Да не забравяме, че широко употребяваното буржоа означава също граждани!
Така ,че родината на гражданското общество в съвременността е именно Франция!
Но ние може и да сме ги изпреварили?
С навременната поддръжка на онеправданите в обществото!

Хубава вечер!
цитирай
40. batogo - !!!:))) Поздравления за темата, Иване!!
23.04.2019 12:22
Според скромното ми мнение, докато не се отучим от двойните си стандарти, не се откажем от соц-принципа "моето си е мое, чуждото е общо" и не осъзнаем, че без духовност, почтеност и себе-уважение не се постига качествен начин на живот, все ще си живуркаме в завист, злоба и омраза, ще си пречим и ще бъдем роби на собствената си хитра глупост и алчност.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
41. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
23.04.2019 14:02
batogo написа:
Според скромното ми мнение, докато не се отучим от двойните си стандарти, не се откажем от соц-принципа "моето си е мое, чуждото е общо" и не осъзнаем, че без духовност, почтеност и себе-уважение не се постига качествен начин на живот, все ще си живуркаме в завист, злоба и омраза, ще си пречим и ще бъдем роби на собствената си хитра глупост и алчност.
Хубав ден, приятелю!


Благодаря ти за отзива!
Съгласен съм с посоченото!
Според мен основното престъпление на соца е фалшивото равенство, което проповядваше То даде резултат в друга насока- например неграмотния да се приравнява с професора и по този начин да се постави автоматически и над него?!
Общество на сбърканите ценности! Учудващо, това разбъркване на пластовете дава неочаквани резултати сега Парите не са в когото трябва, а те дават власт на неподходящи хора
С други думи казано ,липсва йерархия и нейната липса обърква всичко!
Това осъзнават животните ,дори насекомите! И я следят и спазват Нарушителят се отстранява моментално!
В един кошер за пчели например всичко е точно установено- - кралица -майка, пчели, които се грижат за нея и за потомството, работнички, войници, търтеи-станало нарицателно Не ,че ги няма и при хората ,ама у нас , в България, май са прекалено много!
Сбъркани са нещата у нас Как да вярват хората ,че не сме добре, след като стана ясно днес ,че най-скъпият имот в Щатите е с български собственик ?Или ,че тузарска кола стои в Истанбул изоставена от години ,с Български номер
По Виденовата криза ме посети чешки приятел Притеснен ,вярно ли е това ,което се говори? Потвърдих! Е, как да си обясни скъпите коли по улиците, карани от 20 годишни!? И посочи причината - няма йерархия при нас А тя води до анархия! И докато я няма, нищо добро да не чакаме!

Например, 20 годишен кара Мерцедес-Ес клас? Кога е спечелил и как парите за него?
Наивно му казах, какво толкова, нима ти не можеш да имаш тази кола?Отговорът беше, че може, независимо, че е на 40 години Но нарушава йерархията Такава кола е редно да кара директор на банка Излиза, че и той е директор на банка?
А не е!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
42. get - 41. leonleonovpom2 - Имаш ли тази историческа подготвеност и гражданска смелост на родолюбец?
24.04.2019 10:35
- За да ни отговориш: Откога сме?
leonleonovpom2 написа:

Общество на сбърканите ценности!

А. След "10-ти ноември 1989 год.:
Което стана вследствие - безропотното следване в това на Руснаците ... при тяхната приватизация? Където ЛЪСНА ОТКРОВЕННАТА ИСТИНА - За "приватизацията" по марксистки?
Цитат(от Интервю в ТВ "Новости" проведено през 1999 год.):
"ВОПРОС:Часто в прессе появляются названия предприятий, которые якобы были закуплены за очень небольшую часть реальной стоимости, и в связи этим говорят, ЧТО НАРОД БЫЛ ПРОСТО ОГРАБЛЕН.
ОТГОВОР(Ал. Кох):
Ну, НАРОД ОГРАБЛЕН НЕ БЫЛ, поскольку ЕМУ ЕТО НЕ ПРИНАДЛЕЖАЛО. Как можно ограбить того, кому это не принадлежит? А что касается, что по дешевке, пускай приведут конкретные примеры." - край на цитата!

Б. От "9.септември.1944" година ?
Щом се съгласяваш със следното ... ?
leonleonovpom2 написа:
merlin68 написа:
написа:
Трябва да се има предвид, че Франция е бивша колониална империя. Стандартът на французите се основава и на това, че векове Франция е ограбвала труда и природните богатства на множество страни в Африка. Създавайки висок стандарт на живот в центъра, той засмуква от периферията инициативни, умни и млади кадри. Заедно с това обаче засмуква и престъпици.

Да, ИРИ е превзета отвътре-мирно

Б. От 1878 година ... или, ...?

В. ... от по-рано? Кога?

В заключение - Иване, още заглавието: " И ние също сме катедрали"? - ти е невярно!
Защото след цялото това ОПУСТОШЕНИЕ - Българина не е КАТЕДРАЛЕН-ХРАМ ... а след този СОЦИАЛНО-БОГОБОРЧЕСКИ ЕКСПЕРИМЕНТ ... сътоянието му На Дух - наподобява на Селска Църква - обърната, на Текезесарски склад или обор ... Да на практика Външното/Сградата я има - Но вътре, всичко е поломено ... сал иконостаса седи сиротно със зеещите дупки НА ОГРАБЕНИТЕ ИКОНИ ... на Духа!

Така изглежда за мен Картината с: Пост Социалистическия Българин ... наподобяващ на Ограбен селски храм ... от Кого ли?
цитирай
43. leonleonovpom2 - Гет, ще ти отговоря със специален постинг
24.04.2019 12:29
Социализма ,който фиксираш, едно нещо беще отчел правилно-Че всеки човек има нужда от храна ,въздух и вода! Но оттук почнаха и неразбориите Че селяните имат нужда да са жители на града, че малко образованите могат да вършат работата на високообразованите и дори да ги ръководят и така нататък....
Да, Лениновата идея е, всеки ,в определен момент да работи нещо друго! Например машинистът да е министър, а министърът- машинист!?
Много бързо я е забравил , а и последователите му- също!
Така ,че освен насъщните нужди за въздух, вода и храна, останалите ценности бяха тотално объркани
Но и исторически може да се докаже и то не особено трудно, че сбъркване на ценности в България ,повече или по- малко ,винаги е имало И за тази сбърканост ,каква е цената ,го е показала държавността ни!
Така ,че основното сбърканост не е в социализма При всичките грешки, държавата вървеше напред, беше някакъв фактор, дори икономически
Да , имаше дългове но на мен не е ясно ,защо ние за 12 милиарда фалирахме, а Гърция-за 650- не Значи има двоен стандарт! Това е изводът!
Винаги се стремя да съм обективен, поне така смятам Сигурно на пръсти се броят хората, които са били така ощетявани при социализма, както аз!
Дори на зашитата на дипломната работа не получих заслужената си оценка Имаше представител и от София Като привърших, тя излезе и ме поздрави Каза ,че за първи път присъства на подобна защита от студент! Но и тя се разочарова от оценката Пита ме- Иване,защо! Възмутена сам!
По- късно питах председателят на комисията Спомни си веднага Сред защитаващите била публична личност, вече известна, не можели да пишат по- висока оценка от неговата Той няма да се занимава с химия, може би се сещаш кой е, не бил за шестица, затова Само си помислих, аз който щях да се занимавам с химия бях ощетен, но и ако не се занимавах, сигурно пак щях да съм ощетен Този път ,заради това ,че няма да се занимавам
И още нещо, ето го разбъркването на пластовете сега Примерно коафьор да е кмет!?

Хубав ден , Гет!
цитирай
44. get - До 43. leonleonovpom2 - Мисля, че не е необходим специален пост ...
24.04.2019 12:54
leonleonovpom2 написа:


Гет, ще ти отговоря със специален постинг



... за това, което е написал Маяковски, следвайки - мисъл изказана от Ленин през м. октомври 1917 г.

Цитат от поемата?

"Владимир Ильич Ленин"

"Рoссийскoй
коммунистической партии
пoсвящаю

Нам ли
растекаться
слёзной лужею, —
Ленин
и теперь
живее всех живых.
...
Дорожка скатертью!
Мы и КУХАРКУ
каждую
ВЫУЧИМ
УПРАВЛЯТЬ ГОСУДАРСТВОМ
!
...
Ленин
и теперь
живее всех живых.
... "
- Така ли е, и според теб?
И сега ли, Лениновата-мумия - е по-жива от нас живите?

Ако болшевизмо-ленинизма ВСЕ ОЩЕ Е ЖИВ? - тогава няма защо да се жалваме, че?
Всяка една кухарка(готвачка) - е с претенции да управлява государство(държава(та) ни ?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137235
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031