Постинг
22.05.2019 20:12 -
Браво, Хлорис!
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 3492 Коментари: 22 Гласове:
Последна промяна: 22.05.2019 21:47
Прочетен: 3492 Коментари: 22 Гласове:
40
Последна промяна: 22.05.2019 21:47
Браво на гражданската ти позиция, на човешкото ти сърце!
На противопоставянето ти на позицията-" Ако мине"?!
Не може стойността на човешкия живот да е равна на десет лева, а в същото време държавата да изплаща на доказани бандити обезщетения, затова че са я осъдили- В Страсбург? -стотици хиляди левове?! За нарушаване на човешките им права?
Боже, опази!
А това ,че са отнели на много други правото на живот- няма никакво значение?!
Важни са техните права?
Или една, която използва тялото си като инструмент за печалба, може да предяви иск, за невинна целувка, вероятно за петстотин хиляди долара? За какво, че не е получила ,каквото очаква ли?
А на загиналите заради чужда грешка, не само на шофьора, на техните близки- само десет лева? Невероятно! Колкото на едно пиле! Такава цена!
Цена на човешкия живот у нас!
Показателно, за цената на другите неща със стойност! Каква може да бъде тя? От рода на : " Каква книга, какви пет лева" ?Думи на общински съветник, полуграмотен! Какъв друг съвет би могъл да даде той?
Далаверите, те имат огромна цена, десет лева? - не си струва и да мислиш за нея- далаверата, при такава цена!
Стойностни у нас, а и не само у нас са...далаверите - даваш-имаш, това означава в превод! Или побългареното- дай, за да получиш!? Като се забравя, че за дадеш, преди това трябва да си получил Е, не може да се очакват чудеса от типове с нисък интелект, но с огромни за негова сметка претенции!
Освен такива, с отрицателен знак!
Да, взело се е решение, " сумата" от десет лева , да стане петдесет хиляди! Лева!
Правилно!
Въпреки ,че е пак ниска такава цена за един изгубен човешки живот!
Важното е, че се показа ,че има наченки на създаване на гражданско общество у нас- каквото има в Гърция, в Унгария, във Франция и къде ли не другаде.!
Че то заменя овчедушието, така характерно и отгледано за нас и у нас!
Това е пътят за възраждане на България!
Поздравления, Хлорис!
На противопоставянето ти на позицията-" Ако мине"?!
Не може стойността на човешкия живот да е равна на десет лева, а в същото време държавата да изплаща на доказани бандити обезщетения, затова че са я осъдили- В Страсбург? -стотици хиляди левове?! За нарушаване на човешките им права?
Боже, опази!
А това ,че са отнели на много други правото на живот- няма никакво значение?!
Важни са техните права?
Или една, която използва тялото си като инструмент за печалба, може да предяви иск, за невинна целувка, вероятно за петстотин хиляди долара? За какво, че не е получила ,каквото очаква ли?
А на загиналите заради чужда грешка, не само на шофьора, на техните близки- само десет лева? Невероятно! Колкото на едно пиле! Такава цена!
Цена на човешкия живот у нас!
Показателно, за цената на другите неща със стойност! Каква може да бъде тя? От рода на : " Каква книга, какви пет лева" ?Думи на общински съветник, полуграмотен! Какъв друг съвет би могъл да даде той?
Далаверите, те имат огромна цена, десет лева? - не си струва и да мислиш за нея- далаверата, при такава цена!
Стойностни у нас, а и не само у нас са...далаверите - даваш-имаш, това означава в превод! Или побългареното- дай, за да получиш!? Като се забравя, че за дадеш, преди това трябва да си получил Е, не може да се очакват чудеса от типове с нисък интелект, но с огромни за негова сметка претенции!
Освен такива, с отрицателен знак!
Да, взело се е решение, " сумата" от десет лева , да стане петдесет хиляди! Лева!
Правилно!
Въпреки ,че е пак ниска такава цена за един изгубен човешки живот!
Важното е, че се показа ,че има наченки на създаване на гражданско общество у нас- каквото има в Гърция, в Унгария, във Франция и къде ли не другаде.!
Че то заменя овчедушието, така характерно и отгледано за нас и у нас!
Това е пътят за възраждане на България!
Поздравления, Хлорис!
Вълнообразно
Тъпомерът се скъса... Й. Бакалов издаде ...
Мисли за овчедушието, равнодушието и кап...
Глобалните катаклизми на XX век
Мисли за овчедушието, равнодушието и кап...
Глобалните катаклизми на XX век
Един от абсурдите на територията. Но все пак прочетох, че застахователната компания щяла да изплати по 50000 за загинал.
цитирайkvg55 написа:
Един от абсурдите на територията. Но все пак прочетох, че застахователната компания щяла да изплати по 50000 за загинал.
Е, осъзнаха се, благодарение на шума!
Току що го съобщиха по телевизията...
Пари има, трябва да се искат! Иначе стават" излишъци" в бюджета
Странно, при положение, че непрекъснато се казва ,че няма откъде да се вземат?
Думата имат финансистите, ако има такива, как при липса на пари, се получават излишъци! ? И за какво служат те?
Хубава вечер!
Знам от мой приятел, който живее отдавна в Сиера Леоне, че там ако згазиш човек /тъмнокож де /, и той умре, можеш да минеш със сто долара !? А тук чета за десет лева ?!?! Странна работа наистина ?!
цитирайelcho написа:
Знам от мой приятел, който живее отдавна в Сиера Леоне, че там ако згазиш човек /тъмнокож де /, и той умре, можеш да минеш със сто долара !? А тук чета за десет лева ?!?! Странна работа наистина ?!
Сметката е проста, човешкият живот у нас е с 20 пъти близо по- ниска цена ,отколкото този в страната, носеща името лъвска Планина! И тя е смешна, но явно в сравнение с нас , наистина са лъвове жителите и, за да не позволят да е пет долара, например !Чак пък толкова малко?
Впрочем , името Й идва от рева на лъвове, който се причувал на първите европейци, минаващи край планинското и крайбрежие с корабите си!
Хубава вечер!
5.
bojo12345 -
А знае ли някой каква е печалбата на това застрахователно дружествона година и досега?
22.05.2019 21:06
22.05.2019 21:06
И за цялата страна!?
цитирайleonleonovpom2 написа:
Сметката е проста, човешкият живот у нас е с 20 пъти близо по- ниска цена ,отколкото този в страната, носеща името лъвска Планина! И тя е смешна, но явно в сравнение с нас , наистина са лъвове жителите и, за да не позволят да е пет долара, например !Чак пък толкова малко?
Впрочем , името Й идва от рева на лъвове, който се причувал на първите европейци, минаващи край планинското и крайбрежие с корабите си!
Хубава вечер!
Да и той ми е разказвал за нея. Португалци са и дали името. Било хубаво там, но е една от бедните Държави. За белите е доста добре. elcho написа:
Знам от мой приятел, който живее отдавна в Сиера Леоне, че там ако згазиш човек /тъмнокож де /, и той умре, можеш да минеш със сто долара !? А тук чета за десет лева ?!?! Странна работа наистина ?!
Сметката е проста, човешкият живот у нас е с 20 пъти близо по- ниска цена ,отколкото този в страната, носеща името лъвска Планина! И тя е смешна, но явно в сравнение с нас , наистина са лъвове жителите и, за да не позволят да е пет долара, например !Чак пък толкова малко?
Впрочем , името Й идва от рева на лъвове, който се причувал на първите европейци, минаващи край планинското и крайбрежие с корабите си!
Хубава вечер!
А знае ли някой каква е печалбата на това застрахователно дружествона година и досега?
21:06
И за цялата страна!?
Не, не знам
А и съм много далече от тази деяност!
но вратат е отворена Ако има посветени, да заповядат!
Хубава вечер!
цитирай21:06
И за цялата страна!?
Не, не знам
А и съм много далече от тази деяност!
но вратат е отворена Ако има посветени, да заповядат!
Хубава вечер!
leonleonovpom2 написа:
elcho написа:
Знам от мой приятел, който живее отдавна в Сиера Леоне, че там ако згазиш човек /тъмнокож де /, и той умре, можеш да минеш със сто долара !? А тук чета за десет лева ?!?! Странна работа наистина ?!
Сметката е проста, човешкият живот у нас е с 20 пъти близо по- ниска цена ,отколкото този в страната, носеща името лъвска Планина! И тя е смешна, но явно в сравнение с нас , наистина са лъвове жителите и, за да не позволят да е пет долара, например !Чак пък толкова малко?
Впрочем , името Й идва от рева на лъвове, който се причувал на първите европейци, минаващи край планинското и крайбрежие с корабите си!
Хубава вечер!
Да и той ми е разказвал за нея. Португалци са и дали името. Било хубаво там, но е една от бедните Държави. За белите е доста добре.
Едно време, страни като Сиера Леоне служеха за обозначаване на дъното на съвременната цивилизация
Сега се оказва ,че сме сменили местата си, поне само по този показател!? Но ,нищо чудно и в заплащането да са пред нас!? И в стандарта на живот?
Не бих се учудил!
Хубава вечер!
цитирайelcho написа:
Знам от мой приятел, който живее отдавна в Сиера Леоне, че там ако згазиш човек /тъмнокож де /, и той умре, можеш да минеш със сто долара !? А тук чета за десет лева ?!?! Странна работа наистина ?!
Сметката е проста, човешкият живот у нас е с 20 пъти близо по- ниска цена ,отколкото този в страната, носеща името лъвска Планина! И тя е смешна, но явно в сравнение с нас , наистина са лъвове жителите и, за да не позволят да е пет долара, например !Чак пък толкова малко?
Впрочем , името Й идва от рева на лъвове, който се причувал на първите европейци, минаващи край планинското и крайбрежие с корабите си!
Хубава вечер!
Да и той ми е разказвал за нея. Португалци са и дали името. Било хубаво там, но е една от бедните Държави. За белите е доста добре.
Едно време, страни като Сиера Леоне служеха за обозначаване на дъното на съвременната цивилизация
Сега се оказва ,че сме сменили местата си, поне само по този показател!? Но ,нищо чудно и в заплащането да са пред нас!? И в стандарта на живот?
Не бих се учудил!
Хубава вечер!
даже сега от вас научавам,че е взето решение обещетението да е 50000 хиляди лева....
значи човешкият живот на наша теригория/защото това не е държава/ струва колкото джипа на една мутреса?!
Просто съм отвратена от цялата тази фалшива наша система,която не е нищо друго освен наливане от пусто в празно.
Решенията се вземат,но....дали ще се изпълнят?Както се казва....ще поживеем...ще видим.
И да е така,дали ще попълнят липсата на човека н живота на тези,които са го преживели...едва ли...не ми се пише повече,защото се разстройвам.
цитирайзначи човешкият живот на наша теригория/защото това не е държава/ струва колкото джипа на една мутреса?!
Просто съм отвратена от цялата тази фалшива наша система,която не е нищо друго освен наливане от пусто в празно.
Решенията се вземат,но....дали ще се изпълнят?Както се казва....ще поживеем...ще видим.
И да е така,дали ще попълнят липсата на човека н живота на тези,които са го преживели...едва ли...не ми се пише повече,защото се разстройвам.
hloris написа:
даже сега от вас научавам,че е взето решение обещетението да е 50000 хиляди лева....
значи човешкият живот на наша теригория/защото това не е държава/ струва колкото джипа на една мутреса?!
Просто съм отвратена от цялата тази фалшива наша система,която не е нищо друго освен наливане от пусто в празно.
Решенията се вземат,но....дали ще се изпълнят?Както се казва....ще поживеем...ще видим.
И да е така,дали ще попълнят липсата на човека н живота на тези,които са го преживели...едва ли...не ми се пише повече,защото се разстройвам.
значи човешкият живот на наша теригория/защото това не е държава/ струва колкото джипа на една мутреса?!
Просто съм отвратена от цялата тази фалшива наша система,която не е нищо друго освен наливане от пусто в празно.
Решенията се вземат,но....дали ще се изпълнят?Както се казва....ще поживеем...ще видим.
И да е така,дали ще попълнят липсата на човека н живота на тези,които са го преживели...едва ли...не ми се пише повече,защото се разстройвам.
Напротив, Хлорис!
Имаше и то, крещяща!
Как така , един човешки живот ще бъде приравнен на цената на едно пиле от" Била"?!
И да приемем това? Че нямало пари, но има излишъци в Бюджета? Откъде идват тези излишъци?
Трябва да имаме гражданско общество, както в Гърция и във Франция имат! Там такава идиотщина е недопустима, но въпреки това ,хората скачат и по - най-малък повод или шашкъния и реагират И се съобразяват с тях! Гърците, при цялата криза -две заплати за Коледа и Великден получават , а при нас- Пари няма!?
Но има милиарди в бюджетни излишъци!
Ашколсун!
Хубава вечер!
Иван Симеонов, подобни казуси когато застраховател отказва да плати вече е имало у нас ... пак голяма катострафа и пак нередовни уж документи, намесва се държавата с контролните си органии и въпроса се решава.
Сега, ако хората не са длъжни да помнят тези неща то застрахователите не би трябвало да не ги знаят ... това, че са определили някакави си десет лева и са завели някакви си дела показва точно това ... знаят. Знаят и, че ще загубят но все пак се опитват да отложат плащането, те си знаят защо а аз само се досещам.
Според мен големият проблем тук е, че обществото ни е все още силно политизирано и с този факт яко се злоупотребява, и в случая се случи точно това ... а истинското гражданско общество ще е факт точно тогава когато болшинството от народа започне да ги вижда тези неща.
цитирайСега, ако хората не са длъжни да помнят тези неща то застрахователите не би трябвало да не ги знаят ... това, че са определили някакави си десет лева и са завели някакви си дела показва точно това ... знаят. Знаят и, че ще загубят но все пак се опитват да отложат плащането, те си знаят защо а аз само се досещам.
Според мен големият проблем тук е, че обществото ни е все още силно политизирано и с този факт яко се злоупотребява, и в случая се случи точно това ... а истинското гражданско общество ще е факт точно тогава когато болшинството от народа започне да ги вижда тези неща.
getmans1 написа:
Иван Симеонов, подобни казуси когато застраховател отказва да плати вече е имало у нас ... пак голяма катострафа и пак нередовни уж документи, намесва се държавата с контролните си органии и въпроса се решава.
Сега, ако хората не са длъжни да помнят тези неща то застрахователите не би трябвало да не ги знаят ... това, че са определили някакави си десет лева и са завели някакви си дела показва точно това ... знаят. Знаят и, че ще загубят но все пак се опитват да отложат плащането, те си знаят защо а аз само се досещам.
Според мен големият проблем тук е, че обществото ни е все още силно политизирано и с този факт яко се злоупотребява, и в случая се случи точно това ... а истинското гражданско общество ще е факт точно тогава когато болшинството от народа започне да ги вижда тези неща.
Сега, ако хората не са длъжни да помнят тези неща то застрахователите не би трябвало да не ги знаят ... това, че са определили някакави си десет лева и са завели някакви си дела показва точно това ... знаят. Знаят и, че ще загубят но все пак се опитват да отложат плащането, те си знаят защо а аз само се досещам.
Според мен големият проблем тук е, че обществото ни е все още силно политизирано и с този факт яко се злоупотребява, и в случая се случи точно това ... а истинското гражданско общество ще е факт точно тогава когато болшинството от народа започне да ги вижда тези неща.
Принципно съм съгласен!
Но не се опитвам да политизирам Защото нашите политици са в един кюп
Плюс това са и невежи политически, защото са по закона на случая определени! Такива са!
Защо ли!
Ами те често употребяват , че са политическа класа Обособена група, отделена!? От кого, от народа ли? Срещу него ли действат, обединено?Без значение от партия, идеология? Май е така ,не ти ли се струва, че са обединени!? Ами такива се измитат или ги измитат!
Въпросът е, хората да реагират на неправдите, не овчедушно да си подлагат главата на дръвника!
Да ,логиката на застрахователя е , ако мине
Логиката на простолюдието- Добрият цар да се намеси и да оправи нещата! Да, Той може да ги оправи ,но може и да не може! Според случая
За какво се надигат във Франция? Че ние сме по- добре от тях ли? Ами ако четат блога ни и вестниците ни може и да са на това мнение!?
Още ми звучат думите в ушите- Ако това нещо стане във Франция Иван, в събота, считай ,че до обяд цяла Франция ще е в революция?
И са напълно верни
Защото има гражданско общество и то контролира политиците и им определя-Докъде и колко!?
И съотношението между техните привилегии и своеволия и разтворената ножица за другите
Дивият капитализъм не е във Франция, а в романите на класиците и за съжаление- у нас!
Хубав ден!
в неделя Бойко пак ще ви го тури!
цитирайИмаше една "подробност" в обещаните 50 к. лв. - ДО 50 к. лв!
цитирайapostapostoloff написа:
в неделя Бойко пак ще ви го тури!
Ние не се занимаваме с Бойко!? А с отношение към хората
Впрочем ,това астрологическа прогноза ли е?
Ако познаеш, ще те поздравя, ако не- ще си замълча, все едно ,че не съм разбрал за какво иде реч!
Впрочем, някои казват, че в България изборите са до такава степен нагласени и твърди, както изгревът на Сланцето ,че е от изток Никой още не го е видял да изгрява от запад!?
Ама знае ли се, че се знае?
Хубав ден!
bojinkata написа:
Имаше една "подробност" в обещаните 50 к. лв. - ДО 50 к. лв!
Може би не съм разбрал?
Но това е много разтеливо, може да са само 20 или хиляда лева?
Хубав ден!
Застрахователят, че не иска да плаща е ясно, че няма да се оттърве и ще плати също е ясно, защото случаят е медийно проследен.
За мен, много по-лошото и страшното е, че след като прокурорска проверка установи, че фирмата извършила ремонта на този път, е вложила асфалтова смес ЧЕТИРИ ПЪТИ по-евтина от тази по проект, от това последици - никакви. Нещо повече, прокуратурата заяви, че тя няма да проверява останалите пътища ремонтирани, или строени от тази фирма, защото не й е това работата. В заключение - виновен бил шофьора. Само си помислете колко пътища се строят и ремонтират, и от тях не се крадат 10%, даже не 50%, а от 5 млн. се открадват 4, останалият милион трябва да стигне за всичко, и за път и за заплати и за печалба и за данък. Е затова са такива заплатите, такъв бюджета, такива пенсиите, защото на откраднати пари, данък не се числи.
Странното е, че аз не чух опозицията нещо да каже по този случай - защо, след като скандалът е направо потресаващ? Отговорът е прост - защото утре тя ще смучи от откраднатите 4 от дадени 5 лв.
В тази страна става въпрос за такава корупция, че... само дълбока оран може да я изчисти.
цитирайЗа мен, много по-лошото и страшното е, че след като прокурорска проверка установи, че фирмата извършила ремонта на този път, е вложила асфалтова смес ЧЕТИРИ ПЪТИ по-евтина от тази по проект, от това последици - никакви. Нещо повече, прокуратурата заяви, че тя няма да проверява останалите пътища ремонтирани, или строени от тази фирма, защото не й е това работата. В заключение - виновен бил шофьора. Само си помислете колко пътища се строят и ремонтират, и от тях не се крадат 10%, даже не 50%, а от 5 млн. се открадват 4, останалият милион трябва да стигне за всичко, и за път и за заплати и за печалба и за данък. Е затова са такива заплатите, такъв бюджета, такива пенсиите, защото на откраднати пари, данък не се числи.
Странното е, че аз не чух опозицията нещо да каже по този случай - защо, след като скандалът е направо потресаващ? Отговорът е прост - защото утре тя ще смучи от откраднатите 4 от дадени 5 лв.
В тази страна става въпрос за такава корупция, че... само дълбока оран може да я изчисти.
Интересен въпрос захапа!
Че Българските политици са без политическа подготовка и са съмнителни като такива, показва го едно странно явление Че се самоопределят като политическа класа? Това ще рече че са едно цяло ,срещу народа, както феодалиге срещу крепостните селяни и капиталистите срещу работниците-нали имаме капиталистическа и работническа класа поради този факт
Следователно имаме политическа класа и класата на останалите, вън от нея!
Какви реални партии, какви идеологии?!
Само интереси, диктуваши разделянето То и партия означава нещо отделено, от общото, част! За камуфлаж явно!
Разделяй, за да владееш!
Хубава вечер, Краси!
цитирайЧе Българските политици са без политическа подготовка и са съмнителни като такива, показва го едно странно явление Че се самоопределят като политическа класа? Това ще рече че са едно цяло ,срещу народа, както феодалиге срещу крепостните селяни и капиталистите срещу работниците-нали имаме капиталистическа и работническа класа поради този факт
Следователно имаме политическа класа и класата на останалите, вън от нея!
Какви реални партии, какви идеологии?!
Само интереси, диктуваши разделянето То и партия означава нещо отделено, от общото, част! За камуфлаж явно!
Разделяй, за да владееш!
Хубава вечер, Краси!
leonleonovpom2 написа:
Интересен въпрос захапа!
Че Българските политици са без политическа подготовка и са съмнителни като такива, показва го едно странно явление Че се самоопределят като политическа класа? Това ще рече че са едно цяло ,срещу народа, както феодалиге срещу крепостните селяни и капиталистите срещу работниците-нали имаме капиталистическа и работническа класа поради този факт
Следователно имаме политическа класа и класата на останалите, вън от нея!
Какви реални партии, какви идеологии?!
Само интереси, диктуваши разделянето То и партия означава нещо отделено, от общото, част! За камуфлаж явно!
Разделяй, за да владееш!
Хубава вечер, Краси!
Че Българските политици са без политическа подготовка и са съмнителни като такива, показва го едно странно явление Че се самоопределят като политическа класа? Това ще рече че са едно цяло ,срещу народа, както феодалиге срещу крепостните селяни и капиталистите срещу работниците-нали имаме капиталистическа и работническа класа поради този факт
Следователно имаме политическа класа и класата на останалите, вън от нея!
Какви реални партии, какви идеологии?!
Само интереси, диктуваши разделянето То и партия означава нещо отделено, от общото, част! За камуфлаж явно!
Разделяй, за да владееш!
Хубава вечер, Краси!
Приятелю,
много ще ми е интересно да направиш и изкоментираш ЕДНИ ТАКИВА хем чорбаджии - хем благодетели? Както е примерно с бургаския дарител-филантроп Александър Георгиев, известен с прозвището Коджакафалията ... нещо подобно на фабриканта и виден габровски филантроп Пенчо Семов?
Как така, през онези "диви и безпросветни фашистки времена" са се раждали и израствали едни такива благодетелни хора ... а сега, новите "капитлисти" освен от партизански политически борби за лична облага за благодеяния се не сещат?
Пак се питам - как така буржоата-капиталисти са СТАВАЛИ БЛАГОДЕТЕЛИ ... а тези им "колеги" от настоящето! Плод или деца на НАЙ-СПРАВЕДЛИВИЕ СТРОЙ, социализЪма - освен лични сметки и егоизъм от нищо повече не са движени? ... Защо е така?
А бургазлията "коджакафалията" - нима не е бил, по-слабо просветен/изучен отколкото съвременните ни партизанстващи политици или капиталисти кожодери?
- Защо е така?
Много дълга тема отваряш!
Става дума за персони ,лишени от общочовечески качества Парвенюта, случайно домогнали се до власт и положение, които не заслужават в нормални условия!
Които един англичанин, пратен да проучва условията в България през 1990 г, определи точно- " Българинът за пари може да продаде и родителите си"
За въпросните иде реч! Парвенютата!
То и родния гений е дал точна формулировка, пак с връзка родителя-Пази боже, сляпо да прогледа Англичанина само го потвърждава!
Парвенюта се докопаха до власт, това стана! Единни, под строй! Много на брой и силни! И обратният ефект е такъв- сега ще покажем на тези, кои сме!?
Защото имаме комплекси, а не благородство! А на комплексираният, искащ да докаже точно това ,което няма ,благородството е пълен дефицит!
Да раздава пари?
Че нали заради парите, за личното забогатяване, е влязал във властта!Такъв знае само да влачи в бърлогата си Примери, колкото щеш-апартаменти, сметки в Швейцария .....Такъв всяка стотинка дори, смята ,че е за него, негова собственост!
Хайде де, ще проявява благотворителност? Да не е идиот?
Лека нощ, приятелю!
цитирайСтава дума за персони ,лишени от общочовечески качества Парвенюта, случайно домогнали се до власт и положение, които не заслужават в нормални условия!
Които един англичанин, пратен да проучва условията в България през 1990 г, определи точно- " Българинът за пари може да продаде и родителите си"
За въпросните иде реч! Парвенютата!
То и родния гений е дал точна формулировка, пак с връзка родителя-Пази боже, сляпо да прогледа Англичанина само го потвърждава!
Парвенюта се докопаха до власт, това стана! Единни, под строй! Много на брой и силни! И обратният ефект е такъв- сега ще покажем на тези, кои сме!?
Защото имаме комплекси, а не благородство! А на комплексираният, искащ да докаже точно това ,което няма ,благородството е пълен дефицит!
Да раздава пари?
Че нали заради парите, за личното забогатяване, е влязал във властта!Такъв знае само да влачи в бърлогата си Примери, колкото щеш-апартаменти, сметки в Швейцария .....Такъв всяка стотинка дори, смята ,че е за него, негова собственост!
Хайде де, ще проявява благотворителност? Да не е идиот?
Лека нощ, приятелю!
21.
get -
До 20. leonleonovpom2 - Е, не мога да се съглася СЛЕД КАТО ПОСТАВЯШ ВСИЧКИ, В ТОВА ЧИСЛО И МЕН ... ?
24.05.2019 14:06
24.05.2019 14:06
leonleonovpom2 написа:
Много дълга тема отваряш!
Става дума за персони ,лишени от общочовечески качества Парвенюта, случайно домогнали се до власт и положение, които не заслужават в нормални условия!
Които един англичанин, пратен да проучва условията в България през 1990 г, определи точно- " Българинът за пари може да продаде и родителите си"
За въпросните иде реч! Парвенютата!
То и родния гений е дал точна формулировка, пак с връзка родителя-Пази боже, сляпо да прогледа Англичанина само го потвърждава!
Парвенюта се докопаха до власт, това стана! Единни, под строй! Много на брой и силни! И обратният ефект е такъв- сега ще покажем на тези, кои сме!?
Защото имаме комплекси, а не благородство! А на комплексираният, искащ да докаже точно това ,което няма ,благородството е пълен дефицит!
Да раздава пари?
Че нали заради парите, за личното забогатяване, е влязал във властта!Такъв знае само да влачи в бърлогата си Примери, колкото щеш-апартаменти, сметки в Швейцария .....Такъв всяка стотинка дори, смята ,че е за него, негова собственост!
Хайде де, ще проявява благотворителност? Да не е идиот?
Лека нощ, приятелю!
Много дълга тема отваряш!
Става дума за персони ,лишени от общочовечески качества Парвенюта, случайно домогнали се до власт и положение, които не заслужават в нормални условия!
Които един англичанин, пратен да проучва условията в България през 1990 г, определи точно- " Българинът за пари може да продаде и родителите си"
За въпросните иде реч! Парвенютата!
То и родния гений е дал точна формулировка, пак с връзка родителя-Пази боже, сляпо да прогледа Англичанина само го потвърждава!
Парвенюта се докопаха до власт, това стана! Единни, под строй! Много на брой и силни! И обратният ефект е такъв- сега ще покажем на тези, кои сме!?
Защото имаме комплекси, а не благородство! А на комплексираният, искащ да докаже точно това ,което няма ,благородството е пълен дефицит!
Да раздава пари?
Че нали заради парите, за личното забогатяване, е влязал във властта!Такъв знае само да влачи в бърлогата си Примери, колкото щеш-апартаменти, сметки в Швейцария .....Такъв всяка стотинка дори, смята ,че е за него, негова собственост!
Хайде де, ще проявява благотворителност? Да не е идиот?
Лека нощ, приятелю!
... ПОД ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ - използвайки изразни средства от ВИДА?
leonleonovpom2 написа:
" Българинът за пари може да продаде и родителите си"
" Българинът за пари може да продаде и родителите си"
ИЛИ
" Защото имаме комплекси, а не благородство! А на комплексираният, искащ да докаже точно това ,което няма ,благородството е пълен дефицит!"
[/quote]
По този начин работиш "не Против и За" българите парвенюта ... За които отново поставям - ВЪПРОСА?
- ВЪПРОСА?
- ВЪПРОСА?
Как така през ГНИЛИЯТ КАПИТАЛИЗЪМ - Богатите-Българи бяха БЛАГОРОДНИ И ФИЛАНТРОПИ ... и Какво направи от същите тези Българи, Социализма ... че новите Власт-имеющи и народилите се на тази база Богати-Българи ... им е Много далече от Филантропия, Алтруизъм - най-общо казано Човещина?
- ВЪПРОСА ?!!!
Поздрав!
" Българинът за пари може да продаде и родителите си"
За въпросните иде реч! Парвенютата!
Гет, посочил съм ,за кои Българи става дума Само за парвенютата!
Някога да съм те посочвал сред тях?
Никога!
Парвеню е човек, незаслужено домогнал се до нещо!
Богатите при нормалния капитализъм са обикновено успели заслужено- с труд, с ум И оставят следа с нещо полезно за другите- работа, поминък, подобрения в бит и в работа
Да, разполагат с пари, но не само това е отличителното за тях!
На времето, когато небрежно казах на дядото на жена ми, че е изключено да познава прадядо ми/ той самият е бил богат/, той направо подскочи, като чу името му! Вероятно се и досещаше, затова ме питаше
Как няма да го знае? Как може да си мисля такова нещо? Та той/ прадядо ми/ е внесъл първия трактор за риголване на лозя- като локомотив е !Сутрин ,като отивали на лозята, зад баира до Сарафово ,се виждал пушека му и бумтенето на машината се чувало
Сегашните какво правят? Купувят имоти в чужбина и респективно изнасят там пари, което е престъпление по начало!
А тук демонстрират манталитета на парвенюто!
Каква добродетелност да очакваш от такива?
Говоря зя парвенютата Не за всички
Който по начало се счита за парвеню- обяснил съм какво е, няма защо да се сърди
Парвеню не е похвална квалификация!
Хубав ден, приятелю!
цитирайЗа въпросните иде реч! Парвенютата!
Гет, посочил съм ,за кои Българи става дума Само за парвенютата!
Някога да съм те посочвал сред тях?
Никога!
Парвеню е човек, незаслужено домогнал се до нещо!
Богатите при нормалния капитализъм са обикновено успели заслужено- с труд, с ум И оставят следа с нещо полезно за другите- работа, поминък, подобрения в бит и в работа
Да, разполагат с пари, но не само това е отличителното за тях!
На времето, когато небрежно казах на дядото на жена ми, че е изключено да познава прадядо ми/ той самият е бил богат/, той направо подскочи, като чу името му! Вероятно се и досещаше, затова ме питаше
Как няма да го знае? Как може да си мисля такова нещо? Та той/ прадядо ми/ е внесъл първия трактор за риголване на лозя- като локомотив е !Сутрин ,като отивали на лозята, зад баира до Сарафово ,се виждал пушека му и бумтенето на машината се чувало
Сегашните какво правят? Купувят имоти в чужбина и респективно изнасят там пари, което е престъпление по начало!
А тук демонстрират манталитета на парвенюто!
Каква добродетелност да очакваш от такива?
Говоря зя парвенютата Не за всички
Който по начало се счита за парвеню- обяснил съм какво е, няма защо да се сърди
Парвеню не е похвална квалификация!
Хубав ден, приятелю!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107473