Постинг
25.05.2019 20:31 -
Академик Йоахим Вернер и нашият владетел Кубрат
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 5603 Коментари: 34 Гласове:
Последна промяна: 25.05.2019 21:37
Прочетен: 5603 Коментари: 34 Гласове:
38
Последна промяна: 25.05.2019 21:37
Академик Вернер е изтъкнат германски историк- археолог!Член е на Баварската академия на науките!
Ще изпреварим събитията ,за заслугите си към България е избран за чуждестранен член на БАН- през 1984 година
В България е бил многократно, още като съвсем млад учен е работил, в царско време, на Български обекти в Плевенско
Но по ред!
През 1912 г. малки момчета откриват невероятна като количество находка край град Полтава- в Украйна ! Събитието се разчува бързо и находката още същата година става собственост на един от най- реномираните музеи в света- Ермитажът!
Това съкровище преминава през много превратности , особено през ВСВ ! Една част от него е загубена безвъзвратно. Десетилетия наред няма единно мнение за него- какво е, на кого е? От кога е?
Накрая , от него се заинтересова един специалист от световна величина- Акад. Вернер- при едно от посещенията си в Ермитажа! Ръководството на Музея с възторг посреща интереса на Вернер към съкровището! То е тотално неопределено, всички следи за датирането му са унижожени от неспециалисти при намирането му!
Ръководството предоставя на Вернер всичко , от което има нужда в проучвателната му работа
В световните среди той се ползва със славата на добросъвестен специалист, изпипващ работата си до съвършенство! Типичен учен от висок ранг на германската школа!
И в резултат на многократни посещения в Ермитажа ,трудът му е готов!
Озаглавен е:
ПОГРЕБАЛНА НАХОДКА ОТ МАЛАЯ ПЕРЕШЧЕПИНА И КУБРАТ - ХАН НА БЪЛГАРИТЕ
По това време се счита ,че владетелят ни е хан- безусловно!
Книгата е преведена и на Български ,през 1988 г.!
Вернер датира находката от средата на седми век!
Много от предметите са съдове- за царска трапеза, от злато и сребро! Болшинството от тях са от ИРИ!
Освен тях има и два големи пръстена с монограми, на чието разчитане той е всепризнат специалист!
Вернер, с времето гради тезата си . Съдовете са с източник ИРИ! Погребението е царско! То е от средата на седми век! Какъв голям владетел има в този район, че да бъде удостоен с такива дарове, по - пищни от тези на Приам и на Агамемнон?
Само владетелят на Велика България- Кубрат!
Да, той е получил дарове от императора на ИРИ, удостоен е от него и с титлата патриций
Проучва и мотнограмите, където е безспорен
И установява ,че единия монограм съдържа името Кубрат, другият- също ,но е добавена титлата му патриций!
И в книгата излиза с тезата, отлично защитена, че въпросното погребение е на Кубрат- Български владетел!
Всичко е доказано- от средата на седми век е, посудата е царска, направена е в ИРИ, Кубрат поддържа връзка с ИРИ на владетелско ниво, патриций е, титлата е изписана на единия от пръстените, заедно с името му!
Перфектно свършена работа от голям специалист!
Ще изпреварим събитията ,за заслугите си към България е избран за чуждестранен член на БАН- през 1984 година
В България е бил многократно, още като съвсем млад учен е работил, в царско време, на Български обекти в Плевенско
Но по ред!
През 1912 г. малки момчета откриват невероятна като количество находка край град Полтава- в Украйна ! Събитието се разчува бързо и находката още същата година става собственост на един от най- реномираните музеи в света- Ермитажът!
Това съкровище преминава през много превратности , особено през ВСВ ! Една част от него е загубена безвъзвратно. Десетилетия наред няма единно мнение за него- какво е, на кого е? От кога е?
Накрая , от него се заинтересова един специалист от световна величина- Акад. Вернер- при едно от посещенията си в Ермитажа! Ръководството на Музея с възторг посреща интереса на Вернер към съкровището! То е тотално неопределено, всички следи за датирането му са унижожени от неспециалисти при намирането му!
Ръководството предоставя на Вернер всичко , от което има нужда в проучвателната му работа
В световните среди той се ползва със славата на добросъвестен специалист, изпипващ работата си до съвършенство! Типичен учен от висок ранг на германската школа!
И в резултат на многократни посещения в Ермитажа ,трудът му е готов!
Озаглавен е:
ПОГРЕБАЛНА НАХОДКА ОТ МАЛАЯ ПЕРЕШЧЕПИНА И КУБРАТ - ХАН НА БЪЛГАРИТЕ
По това време се счита ,че владетелят ни е хан- безусловно!
Книгата е преведена и на Български ,през 1988 г.!
Вернер датира находката от средата на седми век!
Много от предметите са съдове- за царска трапеза, от злато и сребро! Болшинството от тях са от ИРИ!
Освен тях има и два големи пръстена с монограми, на чието разчитане той е всепризнат специалист!
Вернер, с времето гради тезата си . Съдовете са с източник ИРИ! Погребението е царско! То е от средата на седми век! Какъв голям владетел има в този район, че да бъде удостоен с такива дарове, по - пищни от тези на Приам и на Агамемнон?
Само владетелят на Велика България- Кубрат!
Да, той е получил дарове от императора на ИРИ, удостоен е от него и с титлата патриций
Проучва и мотнограмите, където е безспорен
И установява ,че единия монограм съдържа името Кубрат, другият- също ,но е добавена титлата му патриций!
И в книгата излиза с тезата, отлично защитена, че въпросното погребение е на Кубрат- Български владетел!
Всичко е доказано- от средата на седми век е, посудата е царска, направена е в ИРИ, Кубрат поддържа връзка с ИРИ на владетелско ниво, патриций е, титлата е изписана на единия от пръстените, заедно с името му!
Перфектно свършена работа от голям специалист!
Вълнообразно
И добре да живееш все някога на есеист щ...
Обикновените руснаци за СВО и Курската &...
РУСИЯ НА КРЪСТОПЪТ...
Обикновените руснаци за СВО и Курската &...
РУСИЯ НА КРЪСТОПЪТ...
Да, може да се вярва на германския учен за произхода на находката.
цитирайkvg55 написа:
Да, може да се вярва на германския учен за произхода на находката.
Така е!
Човекът е бил известен в научните кръгове с добросъвестността си! И, че всякакви спекулации му са чужди!
Хубава вечер!
Които се смятат за по- големи специалисти от Вернер, да коментират В Баварската академия на науките!
Току що два коментара, на такъв" специалист", бяха отпратени там!
Да си ги търси там
Много добре знам, чия титла и откога е хан!И откъде идва!
Редно е ,като се коментира нещо, първо да бъде прочетено! Хан фигурира в заглавието на книгата на Вернер и съм обяснил защо....
Никой няма право, аз не по- малко , да променя авторското заглавие!
Посрещам всеки коментирал за пръв път с " Добре дошъл", но на този отправям" Прав ти път"!
цитирайТоку що два коментара, на такъв" специалист", бяха отпратени там!
Да си ги търси там
Много добре знам, чия титла и откога е хан!И откъде идва!
Редно е ,като се коментира нещо, първо да бъде прочетено! Хан фигурира в заглавието на книгата на Вернер и съм обяснил защо....
Никой няма право, аз не по- малко , да променя авторското заглавие!
Посрещам всеки коментирал за пръв път с " Добре дошъл", но на този отправям" Прав ти път"!
Откъде още Вернер съди ,че погребението е царско?
От Жезъла, който е царски атрибут?
На противниците на логиката в историята, които смятат ,че в нея всичко е на масата/ това е смешно/ , ето един красноречив пример, какво върши логиката в нея
Но така разсъждават тези, ползващи само готови знания......
Хубав ден на всички!
цитирайОт Жезъла, който е царски атрибут?
На противниците на логиката в историята, които смятат ,че в нея всичко е на масата/ това е смешно/ , ето един красноречив пример, какво върши логиката в нея
Но така разсъждават тези, ползващи само готови знания......
Хубав ден на всички!
Мернах някъде, че бил учен на Хитлер?
А фон Браун ,чий учен е тогава!?
Ученият не е собственост на никой, освен на науката!
цитирайА фон Браун ,чий учен е тогава!?
Ученият не е собственост на никой, освен на науката!
Българите не са тюрки. По генетика, антропология, строежа на градове, а не живот в юрти, не са номадски народ, езикът им не е тюркски.
цитирайradostinalassa написа:
Българите не са тюрки. По генетика, антропология, строежа на градове, а не живот в юрти, не са номадски народ, езикът им не е тюркски.
Радостина, не си прочела постинга
Ханове се наричаха владетелите ни до Борис Първи, когато е писана книгата! И в заглавието й Кубрат е хан! Да пиша княз ли, какъвто е според мен? Направил съм ремарк по тази тема!
Аз съм последният, който може да е апологет на титлата хан и на тюркския ни произход! Имам десетки постинги на тази тема, ако си ги проследила, в което се съмнявам, предвид поучителния ти тон!
Добре, ето още веднъж
Титлата княз е произлязла от Българската канас или Къназ, има различно изписване в периодите Имам постинг за Пресииян на тази нтема Била е върховна, сега я носипрестонаследника
А кан и късната -хан произлизат от канас
Хубав ден!
да помълча пред меча на канас Кубрат в Двореца-НХГ.
цитирайkrumbelosvet написа:
да помълча пред меча на канас Кубрат в Двореца-НХГ.
Здравей, Красимире!
Благородно ти завиждам, защото няма да имам тази възможност
Преди често ходех в археологическия и историческия музей-също, но връзките покрай " премяната" се прекъснаха.....
Хубав ден!
учебниците по история все ощи пише хан Аспарух. Така учат децата.
цитирайИсках да кажа, че в...
09:01
учебниците по история все още пише хан Аспарух. Така учат децата
Да, сега разбрах! Защото беше написано двусмислено и помислих ,че е адресирано към мен?
цитирай09:01
учебниците по история все още пише хан Аспарух. Така учат децата
Да, сега разбрах! Защото беше написано двусмислено и помислих ,че е адресирано към мен?
Преди време бях чела за тази находка и съкровището.
Но доколкото си спомням от прочетеното там няма следи от гроб, кости, пепел или следи от трупоизгаряне. Което може би означава, че е било скривалище за тези предмети, тежки за носене при отстъпление например?
цитирайНо доколкото си спомням от прочетеното там няма следи от гроб, кости, пепел или следи от трупоизгаряне. Което може би означава, че е било скривалище за тези предмети, тежки за носене при отстъпление например?
ard написа:
Преди време бях чела за тази находка и съкровището.
Но доколкото си спомням от прочетеното там няма следи от гроб, кости, пепел или следи от трупоизгаряне. Което може би означава, че е било скривалище за тези предмети, тежки за носене при отстъпление например?
Но доколкото си спомням от прочетеното там няма следи от гроб, кости, пепел или следи от трупоизгаряне. Което може би означава, че е било скривалище за тези предмети, тежки за носене при отстъпление например?
Интересувал съм се от книгата, още като излезе, но най - вече от монограмите и датировката
Да , имам спомен, че останах с впечатление ,че съкровището е скрито и затова коментирах, че съкровища крият не настъпващите, а отстъпващите Или, ако настъпват , с идея ,като победят, да се върнат и да го вземат! Фактът, че не са го взели, значи са победени! Както случая с хазната на Лициний, заровено при село Близнак, победен от Константин и незавърнал се , да си я вземе!
Мен ме интересуваха монограмите Разчитането им е свързано с много данни, необходимаст от много знания и съпоставяне Вернер се е справил и е представил убедителни доказателства, че е Кубрат!
Че става дума за царско погребение, при това на цар значим, че е от средата на седми век И че това може да е само Кубрат!
Не е проста работа разчитането на монограм Но той се е справил и никой специалист и дума не е отправил, за да оспорва тезата му!
Хубава вечер, Маги!!
" Бугар, Буагар, Буагавар, Буавар, Бавар". - купете си БМВ, изберете Българското !!! Само да припомня, че името на Кубрат е дадено вув Византийският Двор. Всъщност той е КОУРТ.
цитирайИнтересна е тази дума Счита се за Българска, като име
Но я има ,като име и в немския, мисля ,че нямаше обяснение на него, какво означава! Има я и във френския- court, като смисълът е - къс?
Хубава вечер!
цитирайНо я има ,като име и в немския, мисля ,че нямаше обяснение на него, какво означава! Има я и във френския- court, като смисълът е - къс?
Хубава вечер!
elcho написа:
" Бугар, Буагар, Буагавар, Буавар, Бавар". - купете си БМВ, изберете Българското !!! Само да припомня, че името на Кубрат е дадено вув Византийският Двор. Всъщност той е КОУРТ.
Всъщност Курт е : вълк.
elcho написа:
Всъщност Курт е : вълк.
elcho написа:
" Бугар, Буагар, Буагавар, Буавар, Бавар". - купете си БМВ, изберете Българското !!! Само да припомня, че името на Кубрат е дадено вув Византийският Двор. Всъщност той е КОУРТ.
Всъщност Курт е : вълк.
Да, така се твърди!
Но относно името на Кубрат, хърватите имат и втора теза за произхода си, освен традиционната, героична!
Че са кубратови Българи и извеждат името си от него-Коврат-Хорват!
Интересно е, че в Хърватия и до днес има Българи, живеещи там от памтивека Интересно е също, че преобладава фамилията Попов сред тях- окончанията са нашенски , не на "ич" и жените се славят като най- красивите в Европа!
Хубав ден!
Аз пък имам приятел Хърватин и от него знам, че на градинари и всички които се занимават с плодове и зеленчуци им викат Булгари.
цитирайПоздравления! Доколкото знам, при самото намиране е имало и човешки останки, но докато дойдат властите, доста неща са били отмъкнати. Кубрат е поддържал искрена дружба с Ираклий, дори след смъртта му помага на сина му и жена му Мартина.
цитирайmonarh1991 написа:
Поздравления! Доколкото знам, при самото намиране е имало и човешки останки, но докато дойдат властите, доста неща са били отмъкнати. Кубрат е поддържал искрена дружба с Ираклий, дори след смъртта му помага на сина му и жена му Мартина.
Благодаря ти, приятелю!
Прав си, там е ровено непрофесионално, иманярски и доказателствата за датировка са унищожени! Но властите поемат нещата в ръце и съкровището е спасено! И остава повече от 70 години неразгадано, докато не се намесва Вернер
Четох в блога за фалшификация относно определението му?!
Това при Вернер е изключено да се появи! Познат е като човек , изпипващ прецизно всичко и публикуващ, само при убеденост ,че е прав !
Няма съмнение никакво, съкровището е на Кубрат! Различните доказателства се застъпват около неговата личност!
Хубава вечер!
Аз също разгледах някои материали и открих, че според cъветската археоложка Злата Лвова, която се явява главен пазител на съкровището, в историята има две личности с това име - единият е КУБРАТ, създателят на Велика България и другия -
Коврат, аварски васал, който е езичник и затова погребението се приема за езическо.т.е. няма общо с България. Това мнение се подкрепя и от други нейни колеги. Кой ще ни каже истината?
от https://www.168chasa/article/7012010 © www.168chasa
цитирайКоврат, аварски васал, който е езичник и затова погребението се приема за езическо.т.е. няма общо с България. Това мнение се подкрепя и от други нейни колеги. Кой ще ни каже истината?
от https://www.168chasa/article/7012010 © www.168chasa
bven написа:
Аз също разгледах някои материали и открих, че според cъветската археоложка Злата Лвова, която се явява главен пазител на съкровището, в историята има две личности с това име - единият е КУБРАТ, създателят на Велика България и другия -
Коврат, аварски васал, който е езичник и затова погребението се приема за езическо.т.е. няма общо с България. Това мнение се подкрепя и от други нейни колеги. Кой ще ни каже истината?
от https://www.168chasa/article/7012010 © www.168chasa
Коврат, аварски васал, който е езичник и затова погребението се приема за езическо.т.е. няма общо с България. Това мнение се подкрепя и от други нейни колеги. Кой ще ни каже истината?
от https://www.168chasa/article/7012010 © www.168chasa
Това ,което твърдят е глупост!
Някакъв езичник ще получи дарове ,богати от Ираклий? Той патриций ли е!
Относно името на Кубрат има разнобой
Хърватите твърдят, че са Кубратови Българи и името им идва от него Наричат Коврат, Кроват и оттам Хърват!
Погребението било езическо? Там всичко е разбъркано при търсенето и нищо определено не може да се кажи и никой не е смеел до Вернер да го твърди Той , Вернер, е обединил намерените артефакти- жезъл, пръстени с монограми, съдове от злато и сребро с килограми и е категоричен ,че става дума за Кубрат Злата Леова е едно джудже пред него и да си говори каквото ще! За мен, нейното оспорване е смешно!
Хубав ден, Таня!
Тая дама наясно ли е къде са аварите по това време, кой ги заведе там, кан Кубрат васал... чий? На самия себе си :):):).
Знакът на Джима/Йим е точно на мястото си там.
Ако правилно съм прочел за дължината на меча, открит там, това дава ръст поне 190 см. Виждал съм с очите си броните на западните средновековни рицари и оръжията им. Не повече от метър и шейсет високи бяха изложените такива. Освен ако не са били реплики. Без коментар.
цитирайЗнакът на Джима/Йим е точно на мястото си там.
Ако правилно съм прочел за дължината на меча, открит там, това дава ръст поне 190 см. Виждал съм с очите си броните на западните средновековни рицари и оръжията им. Не повече от метър и шейсет високи бяха изложените такива. Освен ако не са били реплики. Без коментар.
dobrodan написа:
Тая дама наясно ли е къде са аварите по това време, кой ги заведе там, кан Кубрат васал... чий? На самия себе си :):):).
Знакът на Джима/Йим е точно на мястото си там.
Ако правилно съм прочел за дължината на меча, открит там, това дава ръст поне 190 см. Виждал съм с очите си броните на западните средновековни рицари и оръжията им. Не повече от метър и шейсет високи бяха изложените такива. Освен ако не са били реплики. Без коментар.
Знакът на Джима/Йим е точно на мястото си там.
Ако правилно съм прочел за дължината на меча, открит там, това дава ръст поне 190 см. Виждал съм с очите си броните на западните средновековни рицари и оръжията им. Не повече от метър и шейсет високи бяха изложените такива. Освен ако не са били реплики. Без коментар.
Благодаря ти за отзива и за подкрепата!
Таня е съгласна и одобрява написаното, просто споменава ,че има и друго мнение
Но за мен поне, доводите на Вернер са категорични и неопровержими!
Хубава вечер!
Не мога да си представя какви трябва да са хората,гласували "против" твоята статия но ще дам мое кратко допълнение с9 резултати,изведени от Календарната таблица на Българите:
1. Кубрат е роден в 605 г. и е починал в 665 г.
2. Той е станал владетел в 629 г.,когато бил 24-годишен.
3. Основна форма на неговото име е КУРТЪ (КУРТИ),което е близко до индоевропейската дума КРАТЪК (КУРЦ= КРЪЦНАТ),ще рече Малък (КУТР- оттам и КУТРЕ). Смисълът обаче не е "нисък човек",а "Сатурнов човек" (Жрец на Сатурн,Човек от Сатурновия род). Родът Дуло както знаем е рода на Дионис,който имал две основни лица- дневно и нощно. Нощното лице на Дионис е Сатурн- за това иде реч. Българското име КУРТ било прието и от германците- виж напр. Курт Майер, Курт Маст, Курт Зума, Курт Тухолски, Курт Швистер и т.н.
Първия син на Кубрат (Боян Безмер) е роден в 629 г.,когато баща му бил 24-годишен. Третия син Аспарух е роден в 632 г.,когато Кубрат бил 27-годишен което означава,че вторият син Котраг е роден в 630-631 г. Аспарух застава на трона в 668 г.,когато бил 36-год0ишен и живее до 695 г. (63 години) а в "Именника" са записани 61,понеже първата част на този велик документ е започната в 693 г.,когато Аспарух бил 61-годишен. Това проличава от текста на "Именника",в който срещу името Исперих е внесено едно интересно и доста дискутирано от изследвачите допълнение,а именно- "Исперих княз,тожде и доселе" (Княз Аспарух,който царува и досега).
цитирай1. Кубрат е роден в 605 г. и е починал в 665 г.
2. Той е станал владетел в 629 г.,когато бил 24-годишен.
3. Основна форма на неговото име е КУРТЪ (КУРТИ),което е близко до индоевропейската дума КРАТЪК (КУРЦ= КРЪЦНАТ),ще рече Малък (КУТР- оттам и КУТРЕ). Смисълът обаче не е "нисък човек",а "Сатурнов човек" (Жрец на Сатурн,Човек от Сатурновия род). Родът Дуло както знаем е рода на Дионис,който имал две основни лица- дневно и нощно. Нощното лице на Дионис е Сатурн- за това иде реч. Българското име КУРТ било прието и от германците- виж напр. Курт Майер, Курт Маст, Курт Зума, Курт Тухолски, Курт Швистер и т.н.
Първия син на Кубрат (Боян Безмер) е роден в 629 г.,когато баща му бил 24-годишен. Третия син Аспарух е роден в 632 г.,когато Кубрат бил 27-годишен което означава,че вторият син Котраг е роден в 630-631 г. Аспарух застава на трона в 668 г.,когато бил 36-год0ишен и живее до 695 г. (63 години) а в "Именника" са записани 61,понеже първата част на този велик документ е започната в 693 г.,когато Аспарух бил 61-годишен. Това проличава от текста на "Именника",в който срещу името Исперих е внесено едно интересно и доста дискутирано от изследвачите допълнение,а именно- "Исперих княз,тожде и доселе" (Княз Аспарух,който царува и досега).
shtaparov написа:
Не мога да си представя какви трябва да са хората,гласували "против" твоята статия но ще дам мое кратко допълнение с9 резултати,изведени от Календарната таблица на Българите:
1. Кубрат е роден в 605 г. и е починал в 665 г.
2. Той е станал владетел в 629 г.,когато бил 24-годишен.
3. Основна форма на неговото име е КУРТЪ (КУРТИ),което е близко до индоевропейската дума КРАТЪК (КУРЦ= КРЪЦНАТ),ще рече Малък (КУТР- оттам и КУТРЕ). Смисълът обаче не е "нисък човек",а "Сатурнов човек" (Жрец на Сатурн,Човек от Сатурновия род). Родът Дуло както знаем е рода на Дионис,който имал две основни лица- дневно и нощно. Нощното лице на Дионис е Сатурн- за това иде реч. Българското име КУРТ било прието и от германците- виж напр. Курт Майер, Курт Маст, Курт Зума, Курт Тухолски, Курт Швистер и т.н.
Първия син на Кубрат (Боян Безмер) е роден в 629 г.,когато баща му бил 24-годишен. Третия син Аспарух е роден в 632 г.,когато Кубрат бил 27-годишен което означава,че вторият син Котраг е роден в 630-631 г. Аспарух застава на трона в 668 г.,когато бил 36-год0ишен и живее до 695 г. (63 години) а в "Именника" са записани 61,понеже първата част на този велик документ е започната в 693 г.,когато Аспарух бил 61-годишен. Това проличава от текста на "Именника",в който срещу името Исперих е внесено едно интересно и доста дискутирано от изследвачите допълнение,а именно- "Исперих княз,тожде и доселе" (Княз Аспарух,който царува и досега).
1. Кубрат е роден в 605 г. и е починал в 665 г.
2. Той е станал владетел в 629 г.,когато бил 24-годишен.
3. Основна форма на неговото име е КУРТЪ (КУРТИ),което е близко до индоевропейската дума КРАТЪК (КУРЦ= КРЪЦНАТ),ще рече Малък (КУТР- оттам и КУТРЕ). Смисълът обаче не е "нисък човек",а "Сатурнов човек" (Жрец на Сатурн,Човек от Сатурновия род). Родът Дуло както знаем е рода на Дионис,който имал две основни лица- дневно и нощно. Нощното лице на Дионис е Сатурн- за това иде реч. Българското име КУРТ било прието и от германците- виж напр. Курт Майер, Курт Маст, Курт Зума, Курт Тухолски, Курт Швистер и т.н.
Първия син на Кубрат (Боян Безмер) е роден в 629 г.,когато баща му бил 24-годишен. Третия син Аспарух е роден в 632 г.,когато Кубрат бил 27-годишен което означава,че вторият син Котраг е роден в 630-631 г. Аспарух застава на трона в 668 г.,когато бил 36-год0ишен и живее до 695 г. (63 години) а в "Именника" са записани 61,понеже първата част на този велик документ е започната в 693 г.,когато Аспарух бил 61-годишен. Това проличава от текста на "Именника",в който срещу името Исперих е внесено едно интересно и доста дискутирано от изследвачите допълнение,а именно- "Исперих княз,тожде и доселе" (Княз Аспарух,който царува и досега).
Благодаря ти за чудесното допЪлнение!
аЗ УВАЖАВАМ АВТОРИТЕТИТЕ, ОЩЕ ПОВЕЧЕ, КОГАТО СЪМ СЕ УБЕДИЛ, ЧЕ СА ПРАВИ! КАКТО В СЛУЧАЯ ВЕРНЕР
Ползвам стила му на работа и оттам съдя ,че няма грешка!
Кой са минусаджиите честно казано ,скъсах с практиката да ги издирвам ! Защото не заслужават този труд Комплексари! Обикновени!
Не знам кои са ,но знам типа им! Заради удоволствието, че имат тази възможност , такива ще размажат и Айнщайн, без да им мигне окото! Кой ли ще им обърне внимание?
Или пък заради мен, пренасят комплексите си върху Вернер? И така наказват мен?
Жалка история!
Интересното е ,че курт/court/ е съхранен във френския, като къс? Е, крайното Т не се чете във френския
Хубава вечер, приятелю!
Малко нетрадиционна еретическа информация извън официалната фалшификация за Кан (Жрец) Кубрат и смърдящите официални болестотворни и смъртоносни исторически изворови гнилостни води, от които вие – търсещите отчаяно истината за Българите, Български патриоти и лингва – археолози още пиете най – доверчиво и наивно, кой е Кан Кубрат и кой е "добросъвестния" юдео – ционист Йоахим Вернер, изготвил фалшификацията за Кан Кубрат със съветските юдео – ционисти:
"Каква връзка има официалният антроположки тип на Кубрат на абсолютно азиатски татаро монголоид, със сияйните Божествено красиви арийски европеиди на Меровингите"
http://bezistena.blog/history/2018/12/08/kakva-vryzka-ima-oficialniiat-antropolojki-tip-na-kubrat-na-.1637802
цитирай"Каква връзка има официалният антроположки тип на Кубрат на абсолютно азиатски татаро монголоид, със сияйните Божествено красиви арийски европеиди на Меровингите"
http://bezistena.blog/history/2018/12/08/kakva-vryzka-ima-oficialniiat-antropolojki-tip-na-kubrat-na-.1637802
Адаш, знам твоят постинг!
Но аз не се занимавам с антропология
От изводите на Вернер е важен този, че съкровището принадлежи на Български владетел! Той търси значима държава в района тогава и казва ,че има само една- България! Това лошо и невярно ли е?
Това ли да отречем и да му се противопоставим? Това за сегашната наука е предостатъчно
Не ти ли се струва ,че подобно твърдение ще е антибългарско?
Никога не съм твърдял ,че сме азиатци и никога не съм поддържал тази теза Това ,че сме имали империи в Азия/ Согдианска и Кущанска/ не означава ,че и по произход сме такива Показал съм откъде идваме и за това движение има достатъчно данни- поне от Александрово време насам Френските пътешественици също намират страхотни доказателства в Македония, но няма кой да им обърне внимание Първо ,че македонците са българи и защо тачат Александър Така ,че и с методите на съвременната наука има достатъчни доказателства за нея,че сме велик народ!
Много дълга тема е.....
Добре , ако не е на Български владетел съкровището и пръстена, тогава на кого е? Напиши го и се мотивирай!
Нямам нищо против твоите тези, даже те насърчавам, но те първо трябва да се наложат, а след това да се отхвърлят старите Да не останем без нищо, отхвърляйки наличното
Нека приемат французите ,че са ги управлявали Българи, ще бъда горд, имаме хиляди еднакви или близки думи В нашите земи е центърът на цивилизацията
Но това няма да стане с отхвърлянето на Кубрат като наш владетел
Не мога да се съглася ,че Вернер е враг на България Че е хан Кубрат не е наложено от него Според мен е каназ, което обяснява княз откъде идва и не противоречи на твоето кан, което е съкращение на тази форма пРИ ВСИЧКИ СЛУЧАИ СА СВЪРЗАНИ
Нямам нищо против, наложи това виждане за Кубратовото съкровише, както е известно, аз пръв ще те поздравя, ако бъде утвърдено като самата истина
цитирайНо аз не се занимавам с антропология
От изводите на Вернер е важен този, че съкровището принадлежи на Български владетел! Той търси значима държава в района тогава и казва ,че има само една- България! Това лошо и невярно ли е?
Това ли да отречем и да му се противопоставим? Това за сегашната наука е предостатъчно
Не ти ли се струва ,че подобно твърдение ще е антибългарско?
Никога не съм твърдял ,че сме азиатци и никога не съм поддържал тази теза Това ,че сме имали империи в Азия/ Согдианска и Кущанска/ не означава ,че и по произход сме такива Показал съм откъде идваме и за това движение има достатъчно данни- поне от Александрово време насам Френските пътешественици също намират страхотни доказателства в Македония, но няма кой да им обърне внимание Първо ,че македонците са българи и защо тачат Александър Така ,че и с методите на съвременната наука има достатъчни доказателства за нея,че сме велик народ!
Много дълга тема е.....
Добре , ако не е на Български владетел съкровището и пръстена, тогава на кого е? Напиши го и се мотивирай!
Нямам нищо против твоите тези, даже те насърчавам, но те първо трябва да се наложат, а след това да се отхвърлят старите Да не останем без нищо, отхвърляйки наличното
Нека приемат французите ,че са ги управлявали Българи, ще бъда горд, имаме хиляди еднакви или близки думи В нашите земи е центърът на цивилизацията
Но това няма да стане с отхвърлянето на Кубрат като наш владетел
Не мога да се съглася ,че Вернер е враг на България Че е хан Кубрат не е наложено от него Според мен е каназ, което обяснява княз откъде идва и не противоречи на твоето кан, което е съкращение на тази форма пРИ ВСИЧКИ СЛУЧАИ СА СВЪРЗАНИ
Нямам нищо против, наложи това виждане за Кубратовото съкровише, както е известно, аз пръв ще те поздравя, ако бъде утвърдено като самата истина
Винаги съм се чудел, защо Гърците ги смятат за най великата нация. Но от няколко години вече знам ! Защото, като се разхождаш в Гърция и на някое дърво ще видиш табелка : тук под това дърво, обичаше да си почива еди кой си философ. После видиш камък и там табелка : тук обичаше да седи еди кой си и да гледа залеза. После видиш храстче и там табелка : тук обичаше да пикае еди кой си ..... и т. н. Та се чудех, наистина ли знаят Гърците кой къде и кога е обичал и харесвал това и онова от преди 500, 1000, 1500, 2000 г, но явно си знаят хората и си ги тачат и пазят. А сега им кажете че лъжат !!! А ние намерихме костите на Левски и то там където сочат легендите, но отхвърлихме всичко, събрахме костите в торба и обявихме това за невалидно ?!?! Е, такива лумпени като нас, няма !!! Та сега и за Кан Коурт /Кубрат /, същата работа. Е, тогава да обявим че намереното е на някой цигански Барон и да приключим с всичко и да мирнем. Хем ще сме спокойни, хем другите ще са доволни. Само Мир да има.....
цитирайБолшинството от съдовете са предимно от сасанидски произход, особено тези за царския пир и са повече от всички други по света от този произход. Има и от ИРИ, меча и монети, както и блюдото на епископ Патерн от Томи. За повече подробности виж > https://www.academia/9500434/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE_%D1%81%D1%8A%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5_%D1%81%D1%8A%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE_%D0%BD%D0%B0_%D0%9A%D0%BD%D1%8F%D0%B7_%D0%9A%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82
цитирайelcho написа:
Винаги съм се чудел, защо Гърците ги смятат за най великата нация. Но от няколко години вече знам ! Защото, като се разхождаш в Гърция и на някое дърво ще видиш табелка : тук под това дърво, обичаше да си почива еди кой си философ. После видиш камък и там табелка : тук обичаше да седи еди кой си и да гледа залеза. После видиш храстче и там табелка : тук обичаше да пикае еди кой си ..... и т. н. Та се чудех, наистина ли знаят Гърците кой къде и кога е обичал и харесвал това и онова от преди 500, 1000, 1500, 2000 г, но явно си знаят хората и си ги тачат и пазят. А сега им кажете че лъжат !!! А ние намерихме костите на Левски и то там където сочат легендите, но отхвърлихме всичко, събрахме костите в торба и обявихме това за невалидно ?!?! Е, такива лумпени като нас, няма !!! Та сега и за Кан Коурт /Кубрат /, същата работа. Е, тогава да обявим че намереното е на някой цигански Барон и да приключим с всичко и да мирнем. Хем ще сме спокойни, хем другите ще са доволни. Само Мир да има.....
Прав си!
Ние най - мразим успеха на другия!Ама , умираме от него?
Съгласни сме и ние да нямаме успех, само и само другият и той да няма!
Е, това е положението!
Думите не са мои, а на един познат, казани на негов братовчед! А той пък, до живот няма да му ги прости! Заради безразличието!
Лека нощ!
talasin написа:
Болшинството от съдовете са предимно от сасанидски произход, особено тези за царския пир и са повече от всички други по света от този произход. Има и от ИРИ, меча и монети, както и блюдото на епископ Патерн от Томи. За повече подробности виж > https://www/9500434/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%89%D0%B5%D0%BF%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE_%D1%81%D1%8A%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5_%D1%81%D1%8A%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE_%D0%BD%D0%B0_%D0%9A%D0%BD%D1%8F%D0%B7_%D0%9A%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82
Благодаря ти!
Не можах да влеза, не ми е ясно защо!?
Да, не са само от ИРИ предметите Но това е също доказателство за царската им принадлежност Един владетел поддържа връзка с много от категорията му
Но най важните ,пръстените с мотнограмите, са достатъчни
Прочетеното от тях не би трябвало да се подлага на съмнение, заради творческата характеристика на германеца! Че е съвестен и не спекулира, че има опит в разчитане на монограмите и, че няма как да направи , уйдурма, както казва литературен герой!
Лека нощ!
На > https://independent.academia/VeselinTrakiyski ще намериш "Перещепинското съкровище, съкровището на Княз Кубрат". А на "Летописец Переславля-Суздалский съдържанието" списъкът на книгите от "Златния век", които Григорий презвитер мних на всички църковници на Българските църкви е занесъл в Киевска Рус по повелята на Великия Симеон. Има и други, ако проявиш интерес.
цитирайtalasin написа:
На > https://independent/VeselinTrakiyski ще намериш "Перещепинското съкровище, съкровището на Княз Кубрат". А на "Летописец Переславля-Суздалский съдържанието" списъкът на книгите от "Златния век", които Григорий презвитер мних на всички църковници на Българските църкви е занесъл в Киевска Рус по повелята на Великия Симеон. Има и други, ако проявиш интерес.
Да, благодаря ти!
Знам, че Светославовия сборник е всъщност Симеонов Да, ще прегледам препоръчаното
Аз лично отдавна се ровя в загадката, как така Киевска Русия е получила основно всичко от нас, с изключение на държавността, която уж е от викингите, които всъщност нямат държавност При положение ,че Киев е основан от Българин, а в земите й сме имали мощна държава?
Нещо не е наред, така ми се струва?!
Аз съм чел книгата на Вернер ,когато излезе От съкровища се интересувам доколко каква информация може да се извлече от тях, а не колко пари струват Всичко по- ценно, което съм открил е в музеите, а в замяна имам почетни грамоти на дарител!
Хубав ден!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 106831