Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2019 22:08 - Шамар
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6480 Коментари: 51 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Битува мнението, че за някои, ако е без пари, подарък един вид и шамар приемат с голямо удовволствие?

Колкото и да ми е неприятна политическата тема у нас, интересен ми стана ентусиазмът около разговорите на тема победител и победени в отминалите преди дни избори за Европейски Парламент!?

Не за друго, защото математиката , елементарната , показва ,че сред партиите няма победител и , че всички,  вкупом даже, са в графа победени!?
При това -  безапелационно!
Ако беше борба- с туш, а бокс- с нокаут! Футбол- с двуцифрена разлика в резултата?

Защото статистиката показва, че гласувалите са около 31 %, което ще рече ,че негласувалите са -69 %!
Хайде, за улеснение да  наречем последните партия на негласувалите!

Ами процентът  на тази партия красноречиво показва ,че е спечелила избора с най- висшата форма на болшинство- квалифицираното ! Две трети от гласовете  плюс един глас!
Или всички партии, вкупом, са получили по един оглушителен за тях шамар! Така излиза! От партията на негласувалите!
Дали пък ,както при авантажиите, понеже е безплатен този шамар, да им се струва  и приятен?!
Дори полезен!?

Дали пък, ако някоя от останалите  партии се чувства при това положение победител, такава победа  би могла  да се определи  и като пирова?

Добре известен е македонският цар Пир, станал причина Пирова победа да е актуална и днес!  Победил Римляните, но загубил в битката половината си армия?!
 Оценяйки станалото ,мъдро заключил, че още една такава" победа" и ще остане  съвсем без армия

Та , още една такава  изборна победа на победителите  у нас и току виж, останали съвсем без армия, ще рече -без  гласоподаватели!?

Вярно е ,че и законът е на тяхна страна Няма определена долна граница на гласоподавателите , под която изборите да се анулират!!
Теоретически излиза, че и само един да се излъже и да гласува, то изборът ще е законен?!  Само с един единствен глас?

Мамма мия, що за управия!?



Гласувай:
37


Вълнообразно


1. kvg55 - leonleonovpom2,
28.05.2019 22:16
Не може двете водещи партии да не си дадат сметка за ниската избирателна активност.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!-КВГ55
28.05.2019 22:22
kvg55 написа:
Не може двете водещи партии да не си дадат сметка за ниската избирателна активност.


Би трябвало, ако имат нормални хора в ръководството
Да заживеят с проблемите на хорат,иначе ще останат и без тези гласоподаватели И ще отидат на бунището на....историята!

Хубава вечер!
цитирай
3. dalida - Здравей и добро утро!
29.05.2019 05:39
Ниската избирателна линия на българите се дължи на :
1. Не гласност за европейските ценности
2. Българите само от няколко години са в ЕС и не са запознати с преимуществото което им дава гласът им
3. Ако знаеха какво ще постигнат с този свой глас, щяха да гласуват за ЕП.
4. Политиците никога до сега не са разговаряли свободно с хората. Единствен премиера направи голямото пътешествие - разговаря на живо чрез един джип и един телефон - видяхме човека в действие. Досега това ЧУДО не бе се случвало.

По-честите срещи с избирателите, по-често да разговарят на живо с тях, да им разясняват кое и що е това евроизбори - друга щеше да е избирателността.

Идват кметските избори, през октомври. Много е важно хората - гласоподаватели за знаят защо е нужен техния глас и заради какво е важно да гласуват.

Всички искат добри доходи и добър живот - няма как да го постигнат като си стоят в къщи и не гласуват. Ще кажете, ама те не вярват на партии...в цял свят партийната система определя живота на хората. Така, че - всеки сам за себе си да избере политик - съмишленик, с когото да вървят напред. Това е решението.

Безпартийността води до ТОТАЛИТАРИЗЪМ - МОНОПОЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
29.05.2019 07:08
dalida написа:
Ниската избирателна линия на българите се дължи на :
1. Не гласност за европейските ценности
2. Българите само от няколко години са в ЕС и не са запознати с преимуществото което им дава гласът им
3. Ако знаеха какво ще постигнат с този свой глас, щяха да гласуват за ЕП.
4. Политиците никога до сега не са разговаряли свободно с хората. Единствен премиера направи голямото пътешествие - разговаря на живо чрез един джип и един телефон - видяхме човека в действие. Досега това ЧУДО не бе се случвало.

По-честите срещи с избирателите, по-често да разговарят на живо с тях, да им разясняват кое и що е това евроизбори - друга щеше да е избирателността.

Идват кметските избори, през октомври. Много е важно хората - гласоподаватели за знаят защо е нужен техния глас и заради какво е важно да гласуват.

Всички искат добри доходи и добър живот - няма как да го постигнат като си стоят в къщи и не гласуват. Ще кажете, ама те не вярват на партии...в цял свят партийната система определя живота на хората. Така, че - всеки сам за себе си да избере политик - съмишленик, с когото да вървят напред. Това е решението.

Безпартийността води до ТОТАЛИТАРИЗЪМ - МОНОПОЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ.


Радвам се, че си направила качествен коментар! Ще ми се да разгледаме точка по точка съдържанито му
- Негласността.... Кой е виновен- партиите, естествено Мислят за собствената си изтода- не за хората
- Защо не познават ценностите ? - Ами с 300 или 500 лева е практически невъзможно да ги знаят-Само от вестниците! Но има приказка, извинявай и аз се занимавам с журналистика: Това истина ли е или от вестник го знаеш?
- Кое е виновен ,че не знаят ценността на гласа си? Този, който е заинтересован от неговата нищожност и безполезност!
- Защо не разтоварят политиците с хората ? Защото е в сила правилото: Като си изтъках платното ,не ти ща кросното!

Безпартийността идва от самите партии-у нас Те не са насочени към хората а към обогатяване на върхушката си!? Да вземем Габриел, произволно! Има информация че за последните пет години само 11 дни е била в България! Правилно, село Хаджидимово не е Париж или Брюксел!Пази боже........! Но сега е повече от месец тук? Защо е този интерес ,бликнал изведнъж към родното? Заради себе си- да получи няколко милиона за пет години от избирателите или заради избирателите?Отговор с отрицателна трудност!
Реално няма партии , а има политическа " Класа" Колкото и да е неправилно, е точно Те са се отделили, всички партии , от хората, не се чувстват част от тях, а те самите са едно цяло ,класа ! Над хората ,класа! Хората ги интересуват до изборите, докато формлно зависят от гласа им, като партия!
Иначе основните са избрани още преди изборите,заради изборната система, а след това този интерес преминава в терор!И презрение!

Хубав ден, Тони!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Чърчил е събирал вицове за себе си ...
29.05.2019 07:46
Чърчил е събирал вицове за себе си Четял ги с интерес, и не търсел авторите им За да ги накаже
Защо ли го е правел?
Ами, да коригира грешките си Знаел е ,че в тях има истина, под формата на шега!
цитирай
6. nedovolen - Дузини пъти съм писал, че гласоп...
29.05.2019 08:55
Дузини пъти съм писал, че гласоподателят ни е "камикадзе". Гласува и загива...
"Защото статистиката показва, че гласувалите са около 31 %, което ще рече ,че негласувалите са -69 %!". Красноречиво.
Да бъде на следващия камикадзов ход 96, защото 69 нещо звучи секси...
:)))

цитирай
7. elcho - Мммммммдааааа.......
29.05.2019 09:04
Веднъж тате каза : у тоя дол или има вода или нема. И като слезнааме долу и верно !,....
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
29.05.2019 13:26
nedovolen написа:
Дузини пъти съм писал, че гласоподателят ни е "камикадзе". Гласува и загива...
"Защото статистиката показва, че гласувалите са около 31 %, което ще рече ,че негласувалите са -69 %!". Красноречиво.
Да бъде на следващия камикадзов ход 96, защото 69 нещо звучи секси...
:)))



Ами, нещата натам вървят! Към пирова победа на някой, при четири процента на избирателите Без да се брои купуването на гласове, което е публична тайна!

Хубав ден, Николай!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.05.2019 13:28
elcho написа:
Веднъж тате каза : у тоя дол или има вода или нема. И като слезнааме долу и верно !,....


Да, така стоят нещата и при политиците
Имат две възможности: Или да се поправят, или да ги...оправят!

Хубав ден!
цитирай
10. elcho - Веднъж тате каза : у тоя дол или има ...
29.05.2019 14:20
leonleonovpom2 написа:
elcho написа:
Веднъж тате каза : у тоя дол или има вода или нема. И като слезнааме долу и верно !,....


Да, така стоят нещата и при политиците
Имат две възможности: Или да се поправят, или да ги...оправят!

Хубав ден!

Ей, за това те харесвам ! Само ти разбра вица ! Точно така е !,.....
цитирай
11. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
29.05.2019 15:04
elcho написа:
leonleonovpom2 написа:
elcho написа:
Веднъж тате каза : у тоя дол или има вода или нема. И като слезнааме долу и верно !,....


Да, така стоят нещата и при политиците
Имат две възможности: Или да се поправят, или да ги...оправят!

Хубав ден!

Ей, за това те харесвам ! Само ти разбра вица ! Точно така е !,.....

цитирай
12. pompadurpredator - естествено, че няма победители на тия избори, освен един -
29.05.2019 15:30
отвращението на народа от политическите шопари, които всички са еднакви.
но тук ще посоча друго - преди малко срещнах в коментар отново един идиотизъм, че 80 процента от народа ни били русофили.
Ебаси малоумните путиноиди, повтарят все тая идиотщина.
Кой кога и къде ги изчисли тия 80 процента.
Видя се и на изборите - две трети от народа не гласува, а от тия, които гласуваха, само 1-2 процента дадоха гласа си за путинофилите от Атака, АБВ и Воля.
цитирай
13. merlin68 - Ниската избирателна линия на бъ...
29.05.2019 16:41
dalida написа:
Ниската избирателна линия на българите се дължи на :
1. Не гласност за европейските ценности
2. Българите само от няколко години са в ЕС и не са запознати с преимуществото което им дава гласът им
3. Ако знаеха какво ще постигнат с този свой глас, щяха да гласуват за ЕП.
4. Политиците никога до сега не са разговаряли свободно с хората. Единствен премиера направи голямото пътешествие - разговаря на живо чрез един джип и един телефон - видяхме човека в действие. Досега това ЧУДО не бе се случвало.

По-честите срещи с избирателите, по-често да разговарят на живо с тях, да им разясняват кое и що е това евроизбори - друга щеше да е избирателността.

Идват кметските избори, през октомври. Много е важно хората - гласоподаватели за знаят защо е нужен техния глас и заради какво е важно да гласуват.

Всички искат добри доходи и добър живот - няма как да го постигнат като си стоят в къщи и не гласуват. Ще кажете, ама те не вярват на партии...в цял свят партийната система определя живота на хората. Така, че - всеки сам за себе си да избере политик - съмишленик, с когото да вървят напред. Това е решението.

Безпартийността води до ТОТАЛИТАРИЗЪМ - МОНОПОЛИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ.


1 Европейските "ценности" в момента са такива, че е по-добре да не им се дава гласност, щото като ги чуя и ми идва да хвана сопата.
2 Аз не знам какво преимущество ми дава гласът ми - ти можеш ли ми каза?
3 Нищо няма да постигнат съ своя гла, освен, че продължават да легитимират банда престъпници наричащи се елит.
4 Премиерът направил пътешествие с джиб и телефон... направо ми потекоха сълзи от умиление.
цитирай
14. bojo12345 - Според мен, Иване, шамарът е оглушителен за спечелилите и за другите!
29.05.2019 17:33
Да спечелиш с манипулации, обработка на мнението и един автомарш в нарушение на законите, които ти сам трябва да спазваш и да изискваш това и от другите, да програмираш нарушени избори с Костинбродски афери, които сам си създал....Всеки със слаба психика би се отчаял. А за това има вече 30-90 годишни спомени у хората.
Който има мъжко сърце и българско име - знаеш!
цитирай
15. анонимен - здрасти Леоне
29.05.2019 17:40
аз виждам два варианта - легално платен вот, тоест който плаща най-добре за глас да има теоретично, най-голям шанс да спечели.20,50,100, 200, 300 лева за глас. Аз не лично не виждам за кого да гласувам, що тогава вместо наказателен вот да им взема някой лев за гласа си :) - ще видиш как избирателната активност ще скочи над 50 %, така няма и да има много разочаровани, гласували по идеологически причини, защото политиката си е пари, а обещанията свършват с изборните резултати. Тогава няма да си викам - абе тоя ме излъга, що глаувах за него, а тоя ни излъга народа но поне си купих пералня:), а със следващия телевизор :) поне един път политиката да донесе явни ползи на народа си.
А който иска да влиза в партията трябва да е подплатен финансово, а не гладен като много сега...знае се че богатия не се продава за жълти стотинки..
друг вариант е задължителния вот, който би трябвало да бъде осигурен чрез електронно, мобилно гласуване. Поздрави
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей!
29.05.2019 20:28
pompadurpredator написа:
отвращението на народа от политическите шопари, които всички са еднакви.
но тук ще посоча друго - преди малко срещнах в коментар отново един идиотизъм, че 80 процента от народа ни били русофили.
Ебаси малоумните путиноиди, повтарят все тая идиотщина.
Кой кога и къде ги изчисли тия 80 процента.
Видя се и на изборите - две трети от народа не гласува, а от тия, които гласуваха, само 1-2 процента дадоха гласа си за путинофилите от Атака, АБВ и Воля.


За мен по- важното е, че тези, които се пишат и определят като" политическа класа" получиха хубав шамар! Колкото и да се правят на неразбрали?
Защото робовладелецът, феодалът, капиталистът има задължения към хората, които му са подвластни, а тези искат да имат само привилегии? И да получават пари!?
Такъв филм не е имало и няма да има!

Хубава вечер!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!/ Мерлин/
29.05.2019 20:39
Оставям на Тони да отговори, коментарът е адресиран пряко към нея!
Ще кажа само, че през годините Б. Б. се специализира в умението си да позира и да парадира- какво е направил и какви пари е "дал" ? Ами, след като дава от собствения си джоб, да бъде по- щедър, а не такава скръндза!
И също в ролята си на добрия цар- министрите грешат, а той непрекъснато тича след тях, да оправя грешките им!? Това е похвално, но вместо да е детегледач на некадърен министър, не е ли по- добре на такъв да му се отвеме...портфейла
Както се беше пожшегувал Б. Д. ,че е министър без портфейл Искаше да каже ,че на умния не му трябват пари в брой, той винаги ще ги изкара с ума си!


Хубава вечер!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Поздрави и за тебе!
29.05.2019 20:48
анонимен написа:
аз виждам два варианта - легално платен вот, тоест който плаща най-добре за глас да има теоретично, най-голям шанс да спечели.20,50,100, 200, 300 лева за глас. Аз не лично не виждам за кого да гласувам, що тогава вместо наказателен вот да им взема някой лев за гласа си :) - ще видиш как избирателната активност ще скочи над 50 %, така няма и да има много разочаровани, гласували по идеологически причини, защото политиката си е пари, а обещанията свършват с изборните резултати. Тогава няма да си викам - абе тоя ме излъга, що глаувах за него, а тоя ни излъга народа но поне си купих пералня:), а със следващия телевизор :) поне един път политиката да донесе явни ползи на народа си.
А който иска да влиза в партията трябва да е подплатен финансово, а не гладен като много сега...знае се че богатия не се продава за жълти стотинки..
друг вариант е задължителния вот, който би трябвало да бъде осигурен чрез електронно, мобилно гласуване. Поздрави


Да, преди години бях развил тази тема Че след като гласуваш в почивния си ден, трябва да ти се плати за загубеното време! Да е задължителен вотът и да се плаща! Обратно, на който не гласува, да се удържат пар от доходите му или да се отвемат привилегии, които ползва Но ,тя самата избирателна система куца.....

Хубава вечер!
цитирай
19. elcho - Червените да бъдат доволни, че....
29.05.2019 21:07
избирателният процент е малък, щото ако беше по голям, то и разликата щеше да бъде направо още по огромна !!!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.05.2019 21:37
elcho написа:
избирателният процент е малък, щото ако беше по голям, то и разликата щеше да бъде направо още по огромна !!!


Като чуя червени , се сещам за сините сливи
Че сините сливи са червени, когато са зелени!?
Е аз не знам, кой син е червен и обратно?
Спомням си за един син депутат преди години, когато СДС прохождаше Канеше ме в НС, ,да го посетя, когато съм в София Направих го и го изненадах, при това неприятно Както и да е, видях обаче нещо много интересно! Как група депутати, от най непримиримите във взаимоотношенията си, от СДС и от БСП, излязоха заедно от НС и коментирайки оживено, влязоха да обядват в отстрещния ресторант ?Депутатът явно проследи наблюдението ми и каза ,че в това няма нищо ненормално или нередно Съгласих се, но казах, че аз , ако съм отявлен враг с някого, както те демонстрират пред нас, никога не бих седнал с несо на една маса, да обядвам!
Тъй, че има интереси, а не цветове, поне според мен!?

Хубава вечер!
цитирай
21. planinitenabulgaria - Всички социологически проучвания на тези избори водят до извода, че те са
29.05.2019 21:47
загуба за ГЕРБ и победа ва Нинова/Радев. Ниската избирателна актинтост е по вина на ГЕРБ, те за всичко са виновни. Но Нинова/Радев ще си наппавят изводите и на местните избори мамето им че побенат. Социологически проучвания показват, че на местните избори герберите няма да победят в нито един голям град. А кмет на София ще стане Майчето, която фана шашмата Боко/Цвъко с бюлетините менте в автобуси с двойни дъна.
И още нещо - днесхмина хтеста на новата ракета на Путин. Тя е толкова мощна, че той може с нея да превърне земята в прашна комета и така да се отърве от враговете си. Сигнатурата й е С 500.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Коста!
29.05.2019 22:03
planinitenabulgaria написа:
загуба за ГЕРБ и победа ва Нинова/Радев. Ниската избирателна актинтост е по вина на ГЕРБ, те за всичко са виновни. Но Нинова/Радев ще си наппавят изводите и на местните избори мамето им че побенат. Социологически проучвания показват, че на местните избори герберите няма да победят в нито един голям град. А кмет на София ще стане Майчето, която фана шашмата Боко/Цвъко с бюлетините менте в автобуси с двойни дъна.
И още нещо - днесхмина хтеста на новата ракета на Путин. Тя е толкова мощна, че той може с нея да превърне земята в прашна комета и така да се отърве от враговете си. Сигнатурата й е С 500.


Напомня ми на спортната фраза- Че всяка наша загуба автоматически се превръща в победа!
Иначе загубата е всеобща, за всички ,тъй наречени партии!
Впрочем, имам някакъв спомен, че доста хора минаха през главните партии, а някои дори през всички-БСП, СДС или обратно, Царя, Герб, ДПС Да ме извинят, които съм пропуснал, много са и не ги помня! Като тръгнеш от Румен Воденичаров, минеш през Данчо М. и стигнеш естествено до Б. Б., а и Нинова май се е подвизавала в СДС?
По какви причини тези важни за България хора си сменят партийната принадлежност като носна кърпичка?Това изискване в устава на партиите ли фигурира?

Как мислиш, какво ги кара, да са така непостоянни идеологически? Да се мятат от полюс на полюс, като риби на сухо?
А, ,Путин!? Знаеш ли, мисля, че ако беше в България и той щеше да си смени поне един път партията! За да е в крак с другите!

Хубава вечер!
цитирай
23. elcho - загуба за ГЕРБ и победа ва Нинова...
29.05.2019 22:55
planinitenabulgaria написа:
загуба за ГЕРБ и победа ва Нинова/Радев. Ниската избирателна актинтост е по вина на ГЕРБ, те за всичко са виновни. Но Нинова/Радев ще си наппавят изводите и на местните избори мамето им че побенат. Социологически проучвания показват, че на местните избори герберите няма да победят в нито един голям град. А кмет на София ще стане Майчето, която фана шашмата Боко/Цвъко с бюлетините менте в автобуси с двойни дъна.
И още нещо - днесхмина хтеста на новата ракета на Путин. Тя е толкова мощна, че той може с нея да превърне земята в прашна комета и така да се отърве от враговете си. Сигнатурата й е С 500.

Радваш се на ракета, която ще унищожи Светът ?!?!?! Сигурно се радваш, че Русия е унищожила 98% от Българската история ?!?! Сигурно се радваш и на Граф Игнатиев, че е предал Левски на Турците и лично го е осъдил на смърт ?!?!?! Сигурно се радваш, че Руснаците предоставиха бяла Тракия на Турция ?!?!? Сигурно се радваш, че РОССИЯ ни спираше развитието със запада за създаване на икономика.?!?! Сега се радвай, че избирателната активност беше малка, щото ако беше много голяма, то сегашната разлика щеше да е страшно огромна !!!! Балъците намаляха,.........
цитирай
24. elcho - Не знам дали ми личи, но....
29.05.2019 23:08
Аз съм Монархист !!!!!! Заклет монархист още от трети А клас !!! Защото от тогава се гордея, че сме имали велики Канове и Царе, от които са треперили държави и Империи. Вярно, това с Царя, че доиде като министър е грешно и срамно. Царя е Цар, а не пъдар овчар. Царя трябва да дойде като Цар с корона, знаме и свита. Аз съм за еднопартийна система на управление със специалисти. Шепа народ сме, а имаме повече партии от САЩ. Старите хора са казали: когато пет човека внасят в един дом а само един да изнася, то домът ще е празен..... Това е загубена клауза приятели. И не бих искал да виждам като бях млад и започнах работа, че работихме 80 човека, а на опашката за заплати имаше 280 човека от които другите 200 не ги познавах ?!?!?!,.......
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
30.05.2019 08:08
elcho написа:
Аз съм Монархист !!!!!! Заклет монархист още от трети А клас !!! Защото от тогава се гордея, че сме имали велики Канове и Царе, от които са треперили държави и Империи. Вярно, това с Царя, че доиде като министър е грешно и срамно. Царя е Цар, а не пъдар овчар. Царя трябва да дойде като Цар с корона, знаме и свита. Аз съм за еднопартийна система на управление със специалисти. Шепа народ сме, а имаме повече партии от САЩ. Старите хора са казали: когато пет човека внасят в един дом а само един да изнася, то домът ще е празен..... Това е загубена клауза приятели. И не бих искал да виждам като бях млад и започнах работа, че работихме 80 човека, а на опашката за заплати имаше 280 човека от които другите 200 не ги познавах ?!?!?!,.......


На царя се възлагаха огромни надежди/ партиите се бяха провалили/, но , за съжаление, той направо се подигра с тях!
Обгради се, вероятно му бяха наложени, със съмнителни личности, свързани с бившата номенклатура и с престъпността
Не ми се говори
Ясно е, че като си в кухнята на властта ,ше си ближеш пръстите
Но не прекалявай Не изяждай манджата
Кради умерено, незабележимо И то е достатъчно Милиардите ,няма да ти стигне животът, да ги излапаш! Ще се задавиш
В Корея, Южна, осъдиха двама президенти на смърт заради около милиард присвояване Бълха ги ухапала, на светлинни години са пред нас и то благодарение точно на тези двама президенти!
В Китай осъдиха и разстреляхя кмет на Пекин- град колкото три Българии
Трябват Крумови закони за управляващите и ще тръгнем напред Не да имаш чувството ,че на магистралите е положена халва , а не асфалт
Знам колко малка е разликата в цената на асфалт. качествен от този, който е пълен боклук и това да се прави , е престъпление!

Хубав ден!
цитирай
26. elcho - Леон
30.05.2019 09:56
Добре го каза. Така е. Но предпочитам да храня Царска фамилия, отколкото червенобузести незнайни войни. Няма страшно, и в Япония управлява мафията, както и в други страни. Страх ме е от помащината.......
цитирай
27. nedovolen - Коментарите гравитират около с...
30.05.2019 12:30
Коментарите гравитират около стойността на поста. Утре при поискване мога да взема по-подробно отношение. Сега само: територията БГ е разделена на бивши, настоящи и бъдещи министри.
:)))
цитирай
28. vania23 - Ех,
30.05.2019 14:12
народът много отдавна не се интересува от изобри, да не говорим за такива - за Европейски парламент...
Предполагам, че си казва: "Те ще ходят да лапат, пък аз ще ги изпращам... Как ли пък не!"
цитирай
29. leonleonovpom2 - Добре го каза. Така е. Но предпоч...
30.05.2019 15:05
elcho написа:
Добре го каза. Така е. Но предпочитам да храня Царска фамилия, отколкото червенобузести незнайни войни. Няма страшно, и в Япония управлява мафията, както и в други страни. Страх ме е от помащината.......


А мен приятелю- от партийните помияри!

Хубав ден!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Коментарите гравитират около с...
30.05.2019 15:09
nedovolen написа:
Коментарите гравитират около стойността на поста. Утре при поискване мога да взема по-подробно отношение. Сега само: територията БГ е разделена на бивши, настоящи и бъдещи министри.
:)))


Винаги си добре дошъл!
България е на първо място, при това с голяма преднина, в света по брой на министрите на глава от населението- и в двете направления- бивши и бъдещи!
Целта е осъществяването на Лениновагта идея, всеки да има щастието и задължението да бъде ....министър!

Хубав ден!
цитирай
31. zaw12929 - Всички в блога разкривате актуални ...
30.05.2019 15:32
Всички в блога разкривате актуални проблеми! Поздрави!
цитирай
32. elcho - Добре го каза. Така е. Но предпоч...
30.05.2019 16:03
leonleonovpom2 написа:
elcho написа:
Добре го каза. Така е. Но предпочитам да храня Царска фамилия, отколкото червенобузести незнайни войни. Няма страшно, и в Япония управлява мафията, както и в други страни. Страх ме е от помащината.......


А мен приятелю- от партийните помияри!

Хубав ден!

Аз съм безпартиен и всичките партийци за мен са помияри с неясен произход и цвят. Аз съм Монархист и ще си остана такъв. Не ме интересува кой ще управлява, но само да не е с Турски наклонности....
цитирай
33. get - Първият, Избор в Историята на чо...
30.05.2019 20:51
Първият, Избор в Историята на човечеството е описан в книга: Битие - Когато бог създава Жената?
След това представяйки я на Адам - казва: Време ти е да си избереш Жена!

Такъв "вид избор" бе в сила, през недалечното ни социалитическо минало - докато действаше - прословутия Член Първи на Конституцията в Народно Републиканска България :))?

След като "комунизма падна" изборите ни добиха вид - подобен на ... ?

- КАТО Избор на проститутка в Публичен дом?

На пръв поглед ДА СИ ИЗБЕРЕМ ПРОСТИТУТКА - това е демократично - Но?

Но за разлика от ИЗБОРА В ПУБЛИЧНИЯ ДОМ - където избраната от нас проститутка е ОБЕКТА ДОСТАВЯЩ УДОВОЛСТВИЕ ... То при политическия ни псевдо-демократичен, Избор?

Ние - го играем, тоест НИЕ СМЕ ОБЕКТА доставящ удоволствието на "избранника" ни ? ... предвид утвърдените й до момента, пост-социалистически и политически отношения на вмаимоподчиненост - между: Избиращ и Избранник?
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, зав!
30.05.2019 22:14
zaw12929 написа:
Всички в блога разкривате актуални проблеми! Поздрави!


Благодаря ти за отзива и за мнението- също!

Хубава вечер!
цитирай
35. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
30.05.2019 22:22
elcho написа:
leonleonovpom2 написа:
elcho написа:
Добре го каза. Така е. Но предпочитам да храня Царска фамилия, отколкото червенобузести незнайни войни. Няма страшно, и в Япония управлява мафията, както и в други страни. Страх ме е от помащината.......


А мен приятелю- от партийните помияри!

Хубав ден!

Аз съм безпартиен и всичките партийци за мен са помияри с неясен произход и цвят. Аз съм Монархист и ще си остана такъв. Не ме интересува кой ще управлява, но само да не е с Турски наклонности....


Да и ти хубаво си го написал!
Знаеш ли има интересен прецедент Знам ,че прадядо ми го е описал В сръбската война се явили турчета, като доброволци за фронта Изненадани , попитали ги, за какво го правят?
А те казали ,че след като живеят в България и тя е в опасност, длъжни са да я защитят И не се отказали
Както при всеки народ и при тях има свестни и будни хора!

Хубава вечер!
цитирай
36. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
30.05.2019 22:27
get написа:
Първият, Избор в Историята на човечеството е описан в книга: Битие - Когато бог създава Жената?
След това представяйки я на Адам - казва: Време ти е да си избереш Жена!

Такъв "вид избор" бе в сила, през недалечното ни социалитическо минало - докато действаше - прословутия Член Първи на Конституцията в Народно Републиканска България :))?

След като "комунизма падна" изборите ни добиха вид - подобен на ... ?

- КАТО Избор на проститутка в Публичен дом?

На пръв поглед ДА СИ ИЗБЕРЕМ ПРОСТИТУТКА - това е демократично - Но?

Но за разлика от ИЗБОРА В ПУБЛИЧНИЯ ДОМ - където избраната от нас проститутка е ОБЕКТА ДОСТАВЯЩ УДОВОЛСТВИЕ ... То при политическия ни псевдо-демократичен, Избор?

Ние - го играем, тоест НИЕ СМЕ ОБЕКТА доставящ удоволствието на "избранника" ни ? ... предвид утвърдените й до момента, пост-социалистически и политически отношения на вмаимоподчиненост - между: Избиращ и Избранник?


За съжаление, такива са нещата с изборите! Бай Ганьо гласува, е вече културно- подправя и купува гласове!

Хубава вечер!
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, Ваня!
31.05.2019 06:40
vania23 написа:
народът много отдавна не се интересува от изобри, да не говорим за такива - за Европейски парламент...
Предполагам, че си казва: "Те ще ходят да лапат, пък аз ще ги изпращам... Как ли пък не!"


Права си, така си мисли обикновения , а и не само този човек!
И колкото и да изглежда това примитивно, тези " народни" избранници са дали безброй доказателства, че нещата стоят именно така!

Хубав ден!
цитирай
38. get - До 36. leonleonovpom2 - Приятелю, проблема: Не е в "Бай Ганьо гласува" - а е съвсем друг ... ?
31.05.2019 14:37
leonleonovpom2 написа:
get написа:
Първият, Избор в Историята на човечеството е описан в книга: Битие - Когато бог създава Жената?
След това представяйки я на Адам - казва: Време ти е да си избереш Жена!

Такъв "вид избор" бе в сила, през недалечното ни социалитическо минало - докато действаше - прословутия Член Първи на Конституцията в Народно Републиканска България :))?

След като "комунизма падна" изборите ни добиха вид - подобен на ... ?

- КАТО Избор на проститутка в Публичен дом?

На пръв поглед ДА СИ ИЗБЕРЕМ ПРОСТИТУТКА - това е демократично - Но?

Но за разлика от ИЗБОРА В ПУБЛИЧНИЯ ДОМ - където избраната от нас проститутка е ОБЕКТА ДОСТАВЯЩ УДОВОЛСТВИЕ ... То при политическия ни псевдо-демократичен, Избор?

Ние - го играем, тоест НИЕ СМЕ ОБЕКТА доставящ удоволствието на "избранника" ни ? ... предвид утвърдените й до момента, пост-социалистически и политически отношения на вмаимоподчиненост - между: Избиращ и Избранник?


За съжаление, такива са нещата с изборите! Бай Ганьо гласува, е вече културно- подправя и купува гласове!

Хубава вечер!


... ментален!

А е ментален? - Защото в съзнанието на нас, НАСЛЕДНИЦИТЕ, на ОНЕЗИ ГОРДИ И САМООТВЕРЖЕНО БОРЕЩИ СЕ ЗА НАЦИОНАЛНО ОБЕДИНЕНИЕ И НЕЗАВИСИМОСТ хора - е подменена ИДЕОЛОГИЧЕСКАТА ПАРАДИГМА? Тази която е давала ЧУВСТВОТО ЗА ОБЩНОСТ а от там И ЗА НАРОД!
С това са ни превърнали в атомизирана маса - маса от нищожества - без чувство за Общност и Житейска цел! - От което, Липса на Ценостно-оценъчна система и въпиющо отсъствие присъщо за ВСЕКИ ЕДИН ДУХОВНО ЗДРАВ НАРОД - чувство за общност а от там и социален алтруизъм!

А народа Е ТОЗИ КОЙТО ИЗЛЪЧВА ЕЛИТИТЕ!
Поради това и "елитите" ни в лицето на "партите" - кичещи сами себе си с "дясно-консервативни" или "ляво-социални" идеи - СА ПСЕВДО ЕЛИТИ!
На практика в България няма "ляво" или "дясно" - всичко е маргинализирано до степен примитивно-пещерен егоизъм!
Поради това е, както го е казал поета: "Свестните у нас считат за луди"!
... или още?
" погледът мрачен, умът не види
добро ли, зло ли насреща иде..." – Хр. Ботев
цитирай
39. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
31.05.2019 18:09
Така е!
Елитът не е излъчен от народа, назначен е! Дори и капиталистите са назначени? Един вид чиновници са Все едно в банка, броят пари Да , парите произвеждат пари, но се имат предвид пари ,минали през производство, не от лихви!
И тези назначени капиталисти, без ясна представа що е капитализъм сега, даже без никаква, въведоха такъв див капитализъм, който н и на дивия запад е непознат!? Даже съчетан с робство и крепостничество! Днес си собственост на един робовладелец, утре на друг? И могат да те продадат като крепостен селянин Трябва и да си послушен, защото ще те оставят без работа и никакъв синдикат не струва и пет пари в случая!
Затова е популярен терминът " бели роби"! За нас!

Хубава вечер, Гет!
цитирай
40. elcho - Добре го каза. Така е. Но предпоч...
31.05.2019 20:36
leonleonovpom2 написа:
elcho написа:
leonleonovpom2 написа:
[quote=elcho]Добре го каза. Така е. Но предпочитам да храня Царска фамилия, отколкото червенобузести незнайни войни. Няма страшно, и в Япония управлява мафията, както и в други страни. Страх ме е от помащината.......


А мен приятелю- от партийните помияри!

Хубав ден!

Аз съм безпартиен и всичките партийци за мен са помияри с неясен произход и цвят. Аз съм Монархист и ще си остана такъв. Не ме интересува кой ще управлява, но само да не е с Турски наклонности..
Да и ти хубаво си го написал!
Знаеш ли има интересен прецедент Знам ,че прадудо ми го е описал В сръбската война се явили турчета, като доброволци за фронта Изненадани , попитали ги, за какво го правят?
А те казали ,че след като живеят в България и тя е в опасност, длъжни са да я защитят И не се отказали
Както при всеки народ и при тях има свестни и будни хора!

Хубава вечер!

Написал съм го, като игра на думи. Не го приемай буквално. Знаеш за какво става дума. Говоря псеобхватно, че сме застрашени от нещо голямо, което се пази в тайна от спец службите....
цитирай
41. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю! -коментар 40
31.05.2019 22:23
Да, разбирам, за какво става дума!
Казано буквално, че крепостта се предава отвътре!
И това небива да се допуска!

Хубава вечер!
цитирай
42. breeze - Ей това исках да чуя, да се заговори в бл.бг. за политика.
02.06.2019 13:48
Поздрави за постинга.
цитирай
43. goro6 - "които всички са еднакви. ...
02.06.2019 13:59
"които всички са еднакви."
От определена гледна точка са еднакви или са били еднакви. Например всички почти еднакво участваха в съсипването и ограбването на България. Различно е отношението към ИК, към европейските"ценности", които отдавна се разминават с християнските, към угодническото държание на власт имащите и вредното за България противопоставяне на Русия. Различията са очевидни и твърдението, че всички са еднакви, не е обективна.

"срещнах в коментар отново един идиотизъм, че 80 процента от народа ни били русофили"
Глагола "Били" не означава че и сега "Са". За 30 години политическата русофобия постигна забележителни успехи и всички избори показват, че нашият народ, освен че се изяви като неблагодарен, забрави че втълпяваната омраза към една велика сила никога не е донесло нещо добро на Българите. "Москва не вярва на сълзи"!?

"Ебаси малоумните путиноиди, повтарят все тая идиотщина."Кой кога и къде ги изчисли тия 80 процента."
Последно НВ Цар Борис трети:"Министрите ми са русофоби, народа ми е русофилски и само аз останах Българин"

"само 1-2 процента дадоха гласа си за путинофилите от Атака, АБВ и Воля."
За ниския процент. АБВ е вагон отцепил се от основната композиция и движението му рано или късно ще се подчини на физичните закони.
Воля - Избирателния потенциал на фармацевтичната гилдия бе силно надценен.
Атака - Гласувах до президентските избори за Атака и след като се отдадоха на Борисов, ги отписах. Участваха дейно в атаките срещу президент Радев, за който дадох гласа. Гласуваха всички безумни закони, предложени от ГЕРБ. "Задължиха" Борисов да не си подава оставката, с очевадния мотив, да се ползват докрай от облагите на властта. Комунизмът умря, но те се включиха в редиците на анти-комунистите, без да преценят, че боравят с оръжие на което заряда е притежание на друг. Конфронтираха се с БСП, като не прецениха, че голяма част от привържениците на Атака са симпатизанти на социалистите, разочаровани от политиката на Луканов, Първанов и Станишев.
цитирай
44. leonleonovpom2 - Ей това исках да чуя, да се заговори в бл.бг. за политика.
02.06.2019 20:11
breeze написа:
Поздрави за постинга.


Здравей, приятелю!

Е, аз понякога не спазвам обещанието си! Да не се занимавам с политика! Правя го обикновено, когато някои пишман политици много си повярват
Но само толкова

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
45. leonleonovpom2 - "които всички са еднакви. ...
02.06.2019 20:13
goro6 написа:
"които всички са еднакви."
От определена гледна точка са еднакви или са били еднакви. Например всички почти еднакво участваха в съсипването и ограбването на България. Различно е отношението към ИК, към европейските"ценности", които отдавна се разминават с християнските, към угодническото държание на власт имащите и вредното за България противопоставяне на Русия. Различията са очевидни и твърдението, че всички са еднакви, не е обективна.

"срещнах в коментар отново един идиотизъм, че 80 процента от народа ни били русофили"
Глагола "Били" не означава че и сега "Са". За 30 години политическата русофобия постигна забележителни успехи и всички избори показват, че нашият народ, освен че се изяви като неблагодарен, забрави че втълпяваната омраза към една велика сила никога не е донесло нещо добро на Българите. "Москва не вярва на сълзи"!?

"Ебаси малоумните путиноиди, повтарят все тая идиотщина."Кой кога и къде ги изчисли тия 80 процента."
Последно НВ Цар Борис трети:"Министрите ми са русофоби, народа ми е русофилски и само аз останах Българин"

"само 1-2 процента дадоха гласа си за путинофилите от Атака, АБВ и Воля."
За ниския процент. АБВ е вагон отцепил се от основната композиция и движението му рано или късно ще се подчини на физичните закони.
Воля - Избирателния потенциал на фармацевтичната гилдия бе силно надценен.
Атака - Гласувах до президентските избори за Атака
А нашите политици са дали много доказателства ,че в същност са една партие- например в преследването на корупцията, в ограбването, както го спомена, на страната Това са най фрапиращите!
и след като се отдадоха на Борисов, ги отписах. Участваха дейно в атаките срещу президент Радев, за който дадох гласа. Гласуваха всички безумни закони, предложени от ГЕРБ. "Задължиха" Борисов да не си подава оставката, с очевадния мотив, да се ползват докрай от облагите на властта. Комунизмът умря, но те се включиха в редиците на анти-комунистите, без да преценят, че боравят с оръжие на което заряда е притежание на друг. Конфронтираха се с БСП, като не прецениха, че голяма част от привържениците на Атака са симпатизанти на социалистите, разочаровани от политиката на Луканов, Първанов и Станишев.


Добре дошъл Георги!

Политиката е и интереси! Ние трябва да скъсаме с политиката насочена само към един партньор да го наречем, въпреки ,че има много по- точна дума И да се съобразяваме САМО с него и и неговите изисквания
Да, един може да е с приоритет, но това не означава ,че с всички останали трябва да скъсаме и да сме зависими от изискванията на споменатия
Политиката ни трябва да е поливариантна ,широко отворена и насочена към всички, за които представляваме някакъв интерес!
Иначе, политиците ни са дали прекомерно много доказателства ,че в дадени условия действат като единна партия- в съсипването на държавата, което спомена, в борбата с корупцията, в личното си облагодетелстване....
Затова шамарът, изразен с безразличието към тях на изборите, е предупредителен и заслужен!

Хубава вечер!
цитирай
46. batogo - !!!:))) Поздравления за темата, Иване!
04.06.2019 11:33
Според скромното ми мнение, без добра, качествена ценностна система, ясни приоритети и ясно съзнание за цели и перспективи на развитие, качествен избор на политици и партии не може да се прави. Защото ако ти самият не си наясно със своите духовни добродетели, ценности, цели, приоритети и перспективи, няма как да оцениш личностите и партиите, които да предпочетеш, за да се получи средата, в която да се развиваш и осъществиш.
Понеже повечето хора у нас все още мислят егоцентрично, инертно, дребнаво и повърхностно, те или са повлияни от клюките и внушенията на медиите, или са озлобени и смятат всички за маскари, или ги мързи да се замислят и да оценяват политиците по делата и по свършената работа, или предпочитат да отидат на лов, за риба, в кръчмата да се правят на знаещи и велики, псувайки държавата и управата, която сами са си избрали, или са им натресли, защото ги е домързяло да направят своя избор...
Блогърът Далида също е изтъкнал много смислени и реални причини за резултатността от евро-изборите, с които съм съгласен, които обясняват ниската избирателна активност.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
47. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
04.06.2019 13:39
batogo написа:
Според скромното ми мнение, без добра, качествена ценностна система, ясни приоритети и ясно съзнание за цели и перспективи на развитие, качествен избор на политици и партии не може да се прави. Защото ако ти самият не си наясно със своите духовни добродетели, ценности, цели, приоритети и перспективи, няма как да оцениш личностите и партиите, които да предпочетеш, за да се получи средата, в която да се развиваш и осъществиш.
Понеже повечето хора у нас все още мислят егоцентрично, инертно, дребнаво и повърхностно, те или са повлияни от клюките и внушенията на медиите, или са озлобени и смятат всички за маскари, или ги мързи да се замислят и да оценяват политиците по делата и по свършената работа, или предпочитат да отидат на лов, за риба, в кръчмата да се правят на знаещи и велики, псувайки държавата и управата, която сами са си избрали, или са им натресли, защото ги е домързяло да направят своя избор...
Блогърът Далида също е изтъкнал много смислени и реални причини за резултатността от евро-изборите, с които съм съгласен, които обясняват ниската избирателна активност.
Хубав ден, приятелю!


Съгласен съм с написаното от тебе!
Но политикът трябва да е много добре подготвен и най- малкото - да е патриот! Като Стамболов например Може да не си учил дипломация, но като си патриот, ти ще знаеш правилните ходове И ще се учиш в движение
Това означава да обичаш народа си, да мислиш за него, но не като за материал А като за живи хора!
Нашите политици с поведението си отблъскаха хората-системно и бих казал организирано, без значение от цвят и партия Затова хората ги слагат в един кюп! Пък защо да ги слагат, след като те са си в него?
Тази изолация, поставяне над човешките проблеми, тази набивана в съзнанието за "политическа класа" води до изолация на управляващите и незаинтересованост на избирателите
Един дипломат никога не би говорил от първо лице- Аз направих това, аз дадох това! Така говорят царете!А в колектив с цар обикновеният човек просто няма как да бъде!
Дори Тодор Живков беше наясно и говореше- Ние направихме това, ние тук сгрешихме!......

Четох материала на Тони и съм съгласен с него Но политиците имат вина и то основна- С поставянето си над човешките проблеми, с незаинтересоваността, корупцията и безнаказаността си!? И това отдръпва хората от тях!

Хубав ден ,приятелю!
цитирай
48. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
05.06.2019 10:48
Като споменаваш обеднялата на съдържание от злоупотреби дума "патриот", не мога да се въздържа от коментар с няколко думи. Може да не ти хареса, но понеже е доказвана недвусмислено от Живота Истина през последните 175 години и най-вече през последните 75 от тях, ще го направя.
Животът у нас през тези близо два века доказва безапелационно, че РУСОФИЛ И ПАТРИОТ/РОДОЛЮБЕЦ/ СА ДВЕ ПЪЛНИ ПРОТИВОПОЛОЖНОСТИ и няма как да е иначе! Защото няма как да обичаш и да служиш на алчната за световно господство империя Русия, която тихомълком унищожава България и в същото време да наричаш себе си гръмко патриот. Няма как да наричаш братя тези, които грабят народните богатства, унищожават народната интелигенция,унижават и обездушават достойния, трудолюбив неин народ и да наричаш себе си патриот?!?!
Според мен НЯМА ПО-ГОЛЯМА НАГЛОСТ ОТ ТАЗИ НА РУСОФИЛА, който мрази и охулва Родината си, работи срещу нейните интереси, боготвори нейните перманентни екзекутори от Кремъл и е готов да тръгне срещу народа си заради кефа и удобството на кремълските си господари!!!
Спирам дотук, приятелю, защото съм погнусен от лицемерието, продажността и наглостта на червената пасмина начело с президента, които дори не се свенят да заплашват несъгласните с тях... А Бойко може да е всякакъв, но е държавник, който работи за доброто име на България и защитава добре националните интереси и приоритети не на думи, а с дела, по което си прилича със Стамболов!
Хубав ден, приятелю!

цитирай
49. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
05.06.2019 16:01
batogo написа:
Като споменаваш обеднялата на съдържание от злоупотреби дума "патриот", не мога да се въздържа от коментар с няколко думи. Може да не ти хареса, но понеже е доказвана недвусмислено от Живота Истина през последните 175 години и най-вече през последните 75 от тях, ще го направя.
Животът у нас през тези близо два века доказва безапелационно, че РУСОФИЛ И ПАТРИОТ/РОДОЛЮБЕЦ/ СА ДВЕ ПЪЛНИ ПРОТИВОПОЛОЖНОСТИ и няма как да е иначе! Защото няма как да обичаш и да служиш на алчната за световно господство империя Русия, която тихомълком унищожава България и в същото време да наричаш себе си гръмко патриот. Няма как да наричаш братя тези, които грабят народните богатства, унищожават народната интелигенция,унижават и обездушават достойния, трудолюбив неин народ и да наричаш себе си патриот?!?!
Според мен НЯМА ПО-ГОЛЯМА НАГЛОСТ ОТ ТАЗИ НА РУСОФИЛА, който мрази и охулва Родината си, работи срещу нейните интереси, боготвори нейните перманентни екзекутори от Кремъл и е готов да тръгне срещу народа си заради кефа и удобството на кремълските си господари!!!
Спирам дотук, приятелю, защото съм погнусен от лицемерието, продажността и наглостта на червената пасмина начело с президента, които дори не се свенят да заплашват несъгласните с тях... А Бойко може да е всякакъв, но е държавник, който работи за доброто име на България и защитава добре националните интереси и приоритети не на думи, а с дела, по което си прилича със Стамболов!
Хубав ден, приятелю!


Аз просто ненавиждам всякакви партии! Защото са използвани като лост за грабеж Ето, завлекли милиони за финансирането си, което е напълно незаслужено! Да се самоиздържат, защо аз ще плащам ,безпартийният, за тях? Партиите, са проводници на римския принцип- Разделяй, да владееш! Впрочем това озвначава и смисълът им част, дял!
Затова наблягам на патриотизма-любов към отечеството!Патри- отечество!
Двама безспорни патриоти има сред тези ,които са ни водили-Стамболов- при всичките му недостатъци и Цар Борис Той, след като е Български цар е Българин! Сам го казва, че при продажността на политиците ни, той е единствения Българин, мислещ за и обичаш България! А баща му не случайно е избран за наш княз, в Кобургите има Българска кръв по линия на нашите царе от ВБЦ
За пременените червени, какво да говоря? Ако имат някакви човешки качества, няма проблем да контактувам с тях Заради качествата им Аз ценя хората по качествата им, не по партийността им!
Но да видим някои от защитниците им тук в блога, що за стока са? Най- отявлените Да вземем най- безобидното на пръв поглед, помпенето, което е публична тайна ,кой го върши-черния хищник, опонента ми без нищо и тем подобни..... Ами това е фалшификация, както и да го погледнеш И подигравка с блога и с участващите в него
Но то говори, че такива не биха имали задръжка, поради липса на морал и уважение към другите, да вършат и по- сериозни престъпления!

Не, не ме интересума Огняне, партийната принадлежност, тя е в услуга на управляващите и натехните игрички
Интересува ме,управляващият дали е патриот? След като слугува на външни, независимо какви, ясно е, че не е!
Постни пици за хората, няма пари, а за тях далавери за милиарди, сметки в чужбина, имоти пак там, без разлика от цвета, аман ти и партийността!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
50. batogo - !!!:))) Благодаря ти за този точен, стойностен отговор, Иване!
05.06.2019 16:43
Нямам какво да добавя. А за финалния акорд на същностната част от коментара ти, посочващ с уважение двама достойни, родолюбиви държавници – Стефан Стамболов и Цар Борис III - Обединител, дали всичко от себе си за доброто на България и на българите и така доказали с дела родолюбието си – чест и почитания, приятелю!
цитирай
51. leonleonovpom2 - Нямам какво да добавя. А за финалния ...
06.06.2019 14:15
batogo написа:
Нямам какво да добавя. А за финалния акорд на същностната част от коментара ти, посочващ с уважение двама достойни, родолюбиви държавници – Стефан Стамболов и Цар Борис III - Обединител, дали всичко от себе си за доброто на България и на българите и така доказали с дела родолюбието си – чест и почитания, приятелю!


Благодаря и на тебе Огняне, за коментарите и за оценката!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10002602
Постинги: 1430
Коментари: 30404
Гласове: 107383
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031