Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2019 22:38 - По повод постига ми за Ботев
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3599 Коментари: 27 Гласове:
26

Последна промяна: 05.06.2019 15:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да, видях ,че във връзка  с  този постинг,   се е изтипосал и един  друг, пълен с фекалии и с нищо друго! Това умее авторът му , това поднася.... Какво да коментирам лъжите и инсинуациите в него?

Вместо сам да напише нещо, както подобава на литератор,макар и назначен като такъв,  той се заяжда, меко казано,  с тези, които са уважили, сроред възможностите си, разбира се,   гения на България!?
Някой  друг му е виновен ,че не е написал или,  че не може да напише постинг за Ботев?

ПЪРВО, Ботев не е собственост на никой, освен на България!
И България  основателно се гордее с него!
На каква база мога аз да се равнявам с Ботев?
Нямам даже и едно публикувано стихотворение/ камо ли пък на нивото на неговите/, не съм и  революционер? Смешно е дори да си го помисля, а какво остава- да го твърдя?
ВТОРО, че стиха на Ботев го има в Сорбоната знам от французойка, която в тази връзка поиска да чуе нещо от него!
Фактът ,че тя се заинтересова от него  е достатъчен да се твърди, че във Франция е известен! Ако известността на  Ботев във Франция го притеснява?

Аз на тази персона съм дал прошка, при положение, че нямам за какво да му се извинявам и отромни прегрешения има той към мен, а не аз към него!

Смятам ,че всеки добросъвестен блогър ще потвърди ,че казвам самата истина!
Не   съм престъпил аз прошката , а  самият той и усилено продължава......
Е, не е моя работа, да раздавам правосъдие в такива случаи!

Не ме вълнува  ни най- малко неговата оценка !Това е оценка на омразата За мен е важно ,какво казват наистина стойностните хора в блога, за които е предназначено написаното! Може да се види в коментарите на предходния постинг ! И то няма нищо общо с извратените твърдения на самозвания" критикар"
Е, това ми стига!И е достатъчно!
Просто от този момент той е наистина едно  нищо и затворена страница за мен!

Благодарен съм, че в блога има стойностни хора, които достойно оцениха написаното от мен за Ботев!
Че е чистосърдечно, продиктувано само от уважение и преклонение към него и направеното от него!
И това са наистина доказани ,  стойностни хора  
А не мислещи се за такива и в това си внушение, считащи ,че могат да бъдат съдници на другите
И парадоксът е, че дори не са и на нивото им, което е минималното изискване за подобни претенции и действия!

Какво ще получа за този постинг- Нобелова награда, милион долара с нея, ще ме направят професор, министър, какво......?
Нищо материално и на мен това е добре известно, за да храня някакви надежди в тази насока!...
Жалко, много жалко, че се намери постинг с фекалии в тази връзка! Но те са основни в писанията му! Там се простират възможностите му!
Друго в тях  няма, освен напъни за нещо!

Благодаря ви, стойностни хора в блога! Няма да посочвам имена, защото със сигурност ще пропусна някой!




Гласувай:
27


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikoev - И теб ли? Явно не остана ненасрано ...
04.06.2019 22:52
И теб ли? Явно не остана ненасрано място. Тегли им една майна. :)
цитирай
2. kvg55 - leonleonovpom2,
04.06.2019 22:57
Прав си, но назови го конкретно. Да знаят всички.
цитирай
3. leonleonovpom2 - здравей, Тихомире!
04.06.2019 22:58
tikoev написа:
И теб ли? Явно не остана ненасрано място. Тегли им една майна. :)



Да и мен!
Така удоволствието от облекчаването е по- силно!
А, този е вероятно покровителстван, сега ще си напомпи постинга и ще се изтипоса първи ,на първа!?
Така си и вярва, че е нещо голямо! Че е фактор
Да е жив и здрав, а който трябва гледа!
Нямам предвид бог, закрилящ такива!

Лека нощ!
цитирай
4. tikoev - И теб ли? Явно не остана ненасрано ...
04.06.2019 23:01
leonleonovpom2 написа:
tikoev написа:
И теб ли? Явно не остана ненасрано място. Тегли им една майна. :)



Да и мен!
Така удоволствието от облекчаването е по- силно!
А, този е вероятно покровителстван, сега ще си напомпи постинга и ще се изтипоса първи ,на първа!?
Така си и вярва, че е нещо голямо! Че е фактор
Да е жив и здрав, а който трябва гледа!
Нямам предвид бог, закрилящ такива!

Лека нощ!

Спомени им майката и отрочетата. Все пак ще е това което са заслужили....И аз ще го направя. :)))
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!-КВГ55
04.06.2019 23:02
http://rustam/zabavlenie/2019/06/04/vankata-i-botev.1660123

Ето го въпросният постинг!

Благодаря ти за подкрепата!

Лека нощ!
цитирай
6. leonleonovpom2 - И теб ли? Явно не остана ненасрано ...
04.06.2019 23:08
tikoev написа:
leonleonovpom2 написа:
tikoev написа:
И теб ли? Явно не остана ненасрано място. Тегли им една майна. :)



Да и мен!
Така удоволствието от облекчаването е по- силно!
А, този е вероятно покровителстван, сега ще си напомпи постинга и ще се изтипоса първи ,на първа!?
Така си и вярва, че е нещо голямо! Че е фактор
Да е жив и здрав, а който трябва гледа!
Нямам предвид бог, закрилящ такива!

Лека нощ!

Спомени им майката и отрочетата. Все пак ще е това което са заслужили....И аз ще го направя. :)))


Разбира се! По този начин се изразява презрението

Благодаря ти за подкрепата, приятелю!
цитирай
7. monarh1991 - Здравей, Лео
05.06.2019 00:11
Ако всеки беше като теб или Барин, или Диданов, блогът нямаше да е тъпня, с такава отровна атмосфера! Стойностният и мислещ човек изслушва мнението на другия, не напада, не проповядва омраза.Поне такава представа съм си изградил. Последното е най-ужасното. Бъди все така разказващ живо и увлекателно, просвещавайки аудиторията.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Симеоне!
05.06.2019 00:30
monarh1991 написа:
Ако всеки беше като теб или Барин, или Диданов, блогът нямаше да е тъпня, с такава отровна атмосфера! Стойностният и мислещ човек изслушва мнението на другия, не напада, не проповядва омраза.Поне такава представа съм си изградил. Последното е най-ужасното. Бъди все така разказващ живо и увлекателно, просвещавайки аудиторията.


Благодаря ти, че взе отношение

Това ,че съм писал за Ботев, не съм го направил от някакви користни подбуди- за слава или за пари?
Просто съм споделил какво мисля за него, за заслугите му, които са малко известни и се подминават!
Естествено ,че нямам други подбуди!
За разлика от критикаря, имам стотици публикации, така ,че е досадно в негово лице да търпя критика Като муха лайнярка е, с извинение!
Интелигентниятчовек, макар ,че тук трудно може да се открие интелигентност/ откъде пък да се пръкне/, казва един ,два пъти максимум нещо и прекратява!
Тук умора няма!А срам- никак! Или пък гузна съвест? Свикналият готованин смята, че светът му е длъжен!
Е, наясно съм с възможностите му в тази насока, не се нуждая от още доказателства!
Просто споделям, на който не му харесва, не го задължавам, но да престане да бръмчи край мен!
Слухът ми ,професионално, не понася празно и грозно бумтене!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
9. nedovolen - Хе- хе! Голям виц рано сутрин. . . ...
05.06.2019 05:59
Хе- хе! Голям виц рано сутрин...
Добре са те подкрепили хората, Иване.
Потърсете за него в сайта dreal, в категорията люде, има много, категории, състояния и т.н.
Не ми се отделя повече секунда в тази посока.
:)))
цитирай
10. nedovolen - Вица, който на първо четене няма ...
05.06.2019 06:06
Вица, който на първо четене няма връзка с поста:
" - Докторе, нашия син непрекъснато си играе с пясък. Меси пясъчни сладкиши и строи пясъчни кули. Ще можете ли да го излекувате?
- Но това е съвсем нормално за едно дете!
- Абе то и ние така мислим, докторе, ама на жена му не й харесва това и поиска развод..."
:)))
цитирай
11. apostapostoloff - Пак се повтаря тази идиотщина със Сорбоната!
05.06.2019 06:16
Писах вече- няма такова нещо. Идете сами и вижте! На 2 часа път е оттук. И още...

За Ботев никой нищо не е чувал- нито във Франция, нито в Германия, нито в съседен Ниш. Проверете най- сетне сами това. Идене в Сърбия и попитайте 10 сърби дали са чували нещо за Ботев. Никой не е чувал това име и не знае кой е той. Защото Ботев НЕ Е световен поет.

Стига вече с тази налудничава българска митомания! България не е дала на света нито един голям мислител, нито един голям литератор!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
05.06.2019 06:26
nedovolen написа:
Хе- хе! Голям виц рано сутрин...
Добре са те подкрепили хората, Иване.
Потърсете за него в сайта dreal, в категорията люде, има много, категории, състояния и т.н.
Не ми се отделя повече секунда в тази посока.
:)))


Благодаря ти, че взе отношение
Е, не мога да се оплача в това отношение
Не търся нито богатство , нито пари тука, за да се сипят подобни обвинения към мен!?
Явно злобата в случая, животинската, е далече над допустимата, санитарната норма
Да, звучи като виц, наистина! Но когато нещо стане прекалено,освен ,че е неинтелигентно, най - малкото е досадно!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей отново, Николай!
05.06.2019 06:35
nedovolen написа:
Вица, който на първо четене няма връзка с поста:
" - Докторе, нашия син непрекъснато си играе с пясък. Меси пясъчни сладкиши и строи пясъчни кули. Ще можете ли да го излекувате?
- Но това е съвсем нормално за едно дете!
- Абе то и ние така мислим, докторе, ама на жена му не й харесва това и поиска развод..."
:)))


За, работата клони към вица ,Николай!
Не ми е работа да се бъркам в чуждите взаимоотношение, но вероятно заради детинското му поведение е получип развод от женаси
Що за упорита детинщина ,на хора превъзхождащи го във всяко отношение ,да се мъчи да втълпява що е правилно мислене И като на първолаци да им подчертава, истината според него
До иИстината интелигентния човек може да се добере и сам! не му са нужни неговите усилия

Хубав ден , Николай!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Писах вече- няма такова нещо. Идете ...
05.06.2019 06:52
apostapostoloff написа:
Писах вече- няма такова нещо. Идете сами и вижте! На 2 часа път е оттук. И още...

За Ботев никой нищо не е чувал- нито във Франция, нито в Германия, нито в съседен Ниш. Проверете най- сетне сами това. Идене в Сърбия и попитайте 10 сърби дали са чували нещо за Ботев. Никой не е чувал това име и не знае кой е той. Защото Ботев НЕ Е световен поет.

Стига вече с тази налудничава българска митомания! България не е дала на света нито един голям мислител, нито един голям литератор!


Изтрих ти писанието ,че си доктор по литература на Хумболтовия университет! Заради университета! Да не го излагаш!

Това е изумително, наистина! Германци да допуснат подобно недоразумение
Можеш ли в подкрепа да дадеш някакво доказателство?Че си негов доктор?
Впрочем ,възможно е!
Ако темата е" Извратената сексология на един небългарин"
Наистина е възможнно в такъв случай
Не знам какъв си, по цвета приличаш да си от Шекер маала, но не може да си Българин! Изключено е! Един Българин не може да изпитва подобна радост, дори и неграмотен да е, че Ботев е световно неизвестен!? Що за Българин ще е такъв? Защо ми навираш посръбчени Българи и тем подобни, да разбера какво мислят за Ботев? Всеки неграмотник ли трябва да знам какво мисли за Ботев И такива като тебе, също? Е, с автора на пасквила ,с фекалиите, сте на един акъл и на едно ниво!
Браво, ашколсун, паша ефенди! Да не би и той да е доктор, като тебе?На Хумболтовия университет?!
Те, краставите магарета се привличат!

А, темата на доктората ти може да е" Световно неизвестния Ботев"? Въпреки ,че тук нещата загрубяват! За тебе
Защото да доказваш ,че Ботев е световно неизвестен, следователно до момента той е бил световно известен Нали трябва да има новост в един докторат, откритие един вид!
Седнал на краставичар краставици да продава?
Ти си толкова Българин, колкото аз циганин, ясно ли ти е?!
И се махай оттук! Нямаш работа, виртуален докторе !
И като нямаш работа, върши си я другаде!~

С неуважение!

ПП- "Стига вече с тази налудничава българска митомания! България не е дала на света нито един голям мислител, нито един голям литератор!"- Хайде, стига с тази скромностДала е и това си ....ти! Нали си уж Българин Не е дала , освен ,ако не си!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Може би е Българин, наистина Това ...
05.06.2019 07:31
Може би е Българин, наистина
Това е обща българска черта, да не търпиш успял, известен И да се стремиш да го окаляш, за да се изравниш с него!?
Добре ,Ботев е светонвно известен Ами негова милост къде е тогава?
А, не! Няма такъв филм, Ботев да е известен, а той- не?!
Както и Спартак Идва първият човек на ЕС, Доналд Туск, и казва ,че трябва да се гордеем с него! Ама мит било, не бил наш човек Грък, етиопец ще го изкарат, само не и свързан с нас!
Та и Ботев Да, сега направих справка Мит било? Ами сигурно Каролин е чела през 1998 година" Нова Българска митология"-за сведение, не знае Български в него момент и затова го твърди - За" той не умира....." За този стих става дума! Преведен!
За " Настане вечер" от мен го чу и беше омаяна!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Относно световно "неизвестния" Ботев
05.06.2019 09:59
През осемдесетте години, България ,съгласувано с Унгария отсече монета на която Ботев е съвместно с Петьофи!
Сигурно защото и двамата са световно неизвестни?!
В Австрия, Виена, капитанът на " Радецки" е погребан в алеята на славата! Заради срещата с Ботев Заради нищо друго!

Без коментар!
цитирай
17. radostinalassa - Не знам какъв си, по цвета приличаш да си от Шекер маала, но не може да си Българин! Изключено е!
05.06.2019 14:47
Това мнение за Поростоль беше много точно. Не само по цвета , но и по акъла. Денонощно бълва цинизми, като болен от приапизъм и славослови гербавите. Типично за Лозенец.
цитирай
18. putinofil - Само една информация за помпите. ...
05.06.2019 15:28
Само една информация за помпите. Досега постингът на рустам беше с нормални прочити, сега дойде чекиджията блек и почна да помпи и рустам, и вакеро и валдорката.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Не знам какъв си, по цвета приличаш да си от Шекер маала, но не може да си Българин! Изключено е!
05.06.2019 15:44
radostinalassa написа:
Това мнение за Поростоль беше много точно. Не само по цвета , но и по акъла. Денонощно бълва цинизми, като болен от приапизъм и славослови гербавите. Типично за Лозенец.


Здравей, Радостина!
Изживява се като извънземен?! Ами да отива при тях, какво търси тука
Имал докторат от реномиран германски университет?
На времето му дръпнах яростна защита, на същия университет, във връзка с Ганчо Ценов, защото колега твърдеше ,че бил второкачествен Ценов е бил професор в него, но в България не го одобрили и за доцент Царя дава, но пъдаря не дава, нещо такова! В началото на миналия век , дори и така да е сега, е бил на свръхниво, убеден съм!За университета става дума
Но , ако наистина звездоброецът има докторат от този университет, нещо ,в което съмненията ми са 99.9% и моето мнение започва да гравитира към това на колегата, когото уважавам за знанията му!

Просташките му псувни никак не се връзват с докторат и то по литература????
Би трябвало да е наясно ,че честата им и ненужна употреба само доказва липсата , а и невъзможността, да каже нещо смислено
Че няма какво да каже и се издава така!

Хубав ден!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей!
05.06.2019 15:51
putinofil написа:
Само една информация за помпите. Досега постингът на рустам беше с нормални прочити, сега дойде чекиджията блек и почна да помпи и рустам, и вакеро и валдорката.


Помпенето е признак на на закоравяла инфантилност, в напреднала възраст И за извършителя , и за ползващия я потребител Който с мълчанието си пък лъже самия себе си А този, който лъже и себе си, просто няма ограничения и спирачки в лъжите!
Впрочем, определението, което даваш е пряко свързано с инфантилността!

Хубав ден!
цитирай
21. merlin68 - Рустам, не от омраза, от простоия го ...
05.06.2019 17:17
Рустам, не от омраза, от простоия го е написал, толкова си може. Не знам дали има такъв надпис със златни букви в Сорбоната, но на един учител никак не подхожда подобен постинг в който като доказателство на свръх тъпата си теза публикува коментар на Простол Тъпото оплюващ Ботев.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
05.06.2019 20:08
merlin68 написа:
Рустам, не от омраза, от простоия го е написал, толкова си може. Не знам дали има такъв надпис със златни букви в Сорбоната, но на един учител никак не подхожда подобен постинг в който като доказателство на свръх тъпата си теза публикува коментар на Простол Тъпото оплюващ Ботев.


Той и други простотии е написал!
Но за Ботев е кощунство! На светини не се посяга , това е правило Ако можеш, напиши нещо,но ти си нищо в сравнение с тях, не си мери нищото с тях!
И простотии и лъжи откровени сътворил Краставите магарета реват в тон с него бил се бъзикал с мен?
Ами ако аз се избъзикам така с него Примерно да го попитам познава ли някой, разследван за педофилия и защо?
Как би отговорил, сигурно с усмивка?
Бил съм писал писмо до директора на предприятие ,да го уведомя за гея? Че защо е необходимо това? Мога да отида директно при него при да се обадя по телефона ! Имал съм такава връзка с всички директори на предприятия , в които съм бил!Но защо да причинявам зло на този човечец ? Нищо истинско няма в описанието му Писал го е от негова гледна точка, как би постъпил той!

За тъщата не ми се говори Туй е пълна тъпняЖена ми беше в напреднала бременност, имаше проблеми, всички я пазехме и треперехме, това е истината!
А Апостолов , сега ме подсети, се изживява като много велик Българин Но му пречи Ботев! Затова се е настървил срещу него Премахне ли го, няма препятствия към величието!
За срамотията, превърна се темата в хумореска
Откакто съм тук, винаги имам едно на ум, но това надхвърли всичко!
Благодаря ти за отзива!

Хубава вечер, Краси!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Краси, попаднах на нещо изключително
05.06.2019 20:26
Вай, уникален постинг!
Отбелязващ падането на Константинопол, забележи, под турска власт? Туй и турчин не е правил?! Даже не е и кръгла годишнина - 476 години но само те са верни Настина ли?
Този човек хабер си няма и от история Заслужава в негов стил, с червен молив да го разнищя, ред по ред и да се види че само годишнината е верна, както казва царя! Но, дали е така?
Но, простил съм му,няма да го правя
Това ,да копнеш нещо отнякъде историческо ,не означава ,че си и историк Понятие турци в него период нямаНаричат се османлии, на името на създателя на империята или отомани на запад Османлии е оборотното име до началото на 18- ти век А империята е османска до създаването на републиката!
Уникален е!
И авторът!
цитирай
24. elcho - Прочетох поста на rustam...
11.06.2019 13:25
Незнанието не е порок. Пороци са алкохолът и цигарите.... Невежеството е благодат - казал го е един Философ. Скоро разбрах от един помак, че Мохамед е написал и нашата Библия..... Или както казва един мой приятел :ето за това цялата Държава ни е такава !!! Така че ЛЕОНЕ, не се занимавай с глупостите на някой, ами дай да си вършим нашата работа. Имаме още да ровиме към по важни и висши дела... Умния говори, а глупавия се смее. То е от безпомощност...... Продължаваме напред и успех !!!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
11.06.2019 14:52
elcho написа:
Незнанието не е порок. Пороци са алкохолът и цигарите.... Невежеството е благодат - казал го е един Философ. Скоро разбрах от един помак, че Мохамед е написал и нашата Библия..... Или както казва един мой приятел :ето за това цялата Държава ни е такава !!! Така че ЛЕОНЕ, не се занимавай с глупостите на някой, ами дай да си вършим нашата работа. Имаме още да ровиме към по важни и висши дела... Умния говори, а глупавия се смее. То е от безпомощност...... Продължаваме напред и успех !!!


Така е , прав си!

Ако все пак му обръщам незаслужено внимание, то е заради натралчивото му , дори налудничаво въртене около мен Ами една муха, ако упорито се върти около тебе, трябва или да я изгониш , или да я премажеш! Не се чувства комфортно човек от жуженето и, нали?Как да не и обърне необходимото внимание

А той ,мине не мине седмици и материал за мен?
Много мило от негова страна, явно ме счита за прекалено важен Това ,че не може да предаде тази важност на листа или я предава криво , вече говори за възможностите му По- точно за липсата им!
Но говори и за още нещо
Че няма сериозна тематика, за която да се залови, според възможностите, които внушава ,че има
И доказателство е последният му постинг
Ами пълен провал е и откъдето да погледнеш или подхванеш
Явно ,много по - лесно е да се присмиваш!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
26. elcho - Ммммммдаааа,.....
11.06.2019 16:35
Попитали един глупак : ти умен ли си бе ?! Той казал : Да разбира се !!! После попитали един умен човек : Ти умен ли си бе ?! Той отвърнал : Не знам,...??? Ами, тогава щом ти се занимава с мухата, то пускай и ти по някой постинг за нея, а ние ще коментираме отдолу. Ок ! Каквото повикало, такова се обадило....
цитирай
27. leonleonovpom2 - Честно казано, никак не ми се занимава!Защото не разбира!
11.06.2019 20:39
elcho написа:
Попитали един глупак : ти умен ли си бе ?! Той казал : Да разбира се !!! После попитали един умен човек : Ти умен ли си бе ?! Той отвърнал : Не знам,...??? Ами, тогава щом ти се занимава с мухата, то пускай и ти по някой постинг за нея, а ние ще коментираме отдолу. Ок ! Каквото повикало, такова се обадило....


Но има и положителна страна, разработвам тематики, които по начало не съм предвиждал!
Та се чудя, кое натежава повече?
Глупостта му, която е добре известна на всичко запознати с проблема или благодарността за разширяване на диапазона на тематиките Въпреки ,че имам толкова много, че не се оплаквам от дефицит
Но в простотията си позволява прекалено много, нещо за което в някои страни ще плати много висока, даже най- високата цена!
Но какво ме е грижа за него? Да си сърба надробеното!
Иначе единственото полезно занимание за човека с мухата е ,да я размаже с палката От думи едва ли разбира!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10002432
Постинги: 1429
Коментари: 30404
Гласове: 107378
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031