Постинг
05.06.2019 21:19 -
2019 - 1453 = 476?
Вярно ли е горното равенство?
За улеснение на решаващите, защото има много загадки в заглавната задачка, ще уточним някои нещица:
2019 година е текущата , календалрна година !
1453 е забележителна година - падането на Константинопол под " турска" власт? Турска е в кавички и ще обясним защо! Защото в тази година турци изобщо няма като етносно име!
Има османлии, на името на създателя на империята Осман!
Или империята се нарича Османска, а на запад Отоманска! Осман е Отоман на запад! Между другото ,считат го за техен човек, потомък на каталунски херцог ? Оттам идва и името на митичния баща на Осман - ЕРгогрул или ЕРтоглу-син на херцога!? Загадка!
Интересно хрумване на аавтора на постинг 476?!
Няма кръгла годишнина от падането на Константинопол, даже и съвременен турцин би избегнал тази неудобна тема,! Какво толкова има да се отбелязва за тази печална за балканските народи дата? Върнала ги близо да неолита!
Може би окончателното ликвидиране на Българската църква? като автономна от Мехмед Втори, Завоевателя? Това е забележителното в нея за автора!?
Да, след тридневното разграбване на падналия Константинопол,той, Мехмед, привиква оцелелите гръцки попове в " Света София" ? Идват със страх, очакват да им отреже главите Вместо това дава им банкет?
На него обявява, че те оглавяват християните и имат пълни права за това! Всичко продължава по- старому, с тази разлика, че " Света София" става негова собственост!
Да ,започва дълга, повече от 400 години борба на нашите духовници, срещу гръцкото върховенсктво в църквата
Това ли да отбелязваме? Че то едва не ни е и ликвидирало!
Тук Терито, ще каже че се заяждаме? Че реагирам първично, като прогимназист?Милата, толкова е хрисима, като агънце е!
Само ореол и липсва/ нимб/!
Толкова мило същество!
На мен, невежия , подробно обясни ,че Екатерина Велика знае немски, защото е германка! Не знаех? Но тя е владеела и френски език, като майчин! Какво следва от това? И е направила компаративни/ сравнителни / речници на повече от двеста езика Може би защото и са майчини?! Да, така е!
Та , толкова нежна беше в коментара си, че една известна журналистка каза по неин адрес ,че това е най- милото същество в блога? Няма по- мило от нея и на Луната даже! Последното е от мен!
Та имам мил спомен от нея, дали да не го издиря? Да се просълзя от умиление?
Както и да е, да не изпадаме в дребнавост! Решавайте задачката! Времето е ваше, за парите, не знам!
Разрешено е и ползването на чужда помощ!
Само да уточня, че литературата не е алгебра!
И това оправдава грешката, но не и влизането в чуждо лозе!!
Обратното също е вярно! Алгебрата не е литература!
Успех, най- добронамерено!
П П- Сега разбрах, заради дяволската комбинация е, обаче прикрита с грешка!
За улеснение на решаващите, защото има много загадки в заглавната задачка, ще уточним някои нещица:
2019 година е текущата , календалрна година !
1453 е забележителна година - падането на Константинопол под " турска" власт? Турска е в кавички и ще обясним защо! Защото в тази година турци изобщо няма като етносно име!
Има османлии, на името на създателя на империята Осман!
Или империята се нарича Османска, а на запад Отоманска! Осман е Отоман на запад! Между другото ,считат го за техен човек, потомък на каталунски херцог ? Оттам идва и името на митичния баща на Осман - ЕРгогрул или ЕРтоглу-син на херцога!? Загадка!
Интересно хрумване на аавтора на постинг 476?!
Няма кръгла годишнина от падането на Константинопол, даже и съвременен турцин би избегнал тази неудобна тема,! Какво толкова има да се отбелязва за тази печална за балканските народи дата? Върнала ги близо да неолита!
Може би окончателното ликвидиране на Българската църква? като автономна от Мехмед Втори, Завоевателя? Това е забележителното в нея за автора!?
Да, след тридневното разграбване на падналия Константинопол,той, Мехмед, привиква оцелелите гръцки попове в " Света София" ? Идват със страх, очакват да им отреже главите Вместо това дава им банкет?
На него обявява, че те оглавяват християните и имат пълни права за това! Всичко продължава по- старому, с тази разлика, че " Света София" става негова собственост!
Да ,започва дълга, повече от 400 години борба на нашите духовници, срещу гръцкото върховенсктво в църквата
Това ли да отбелязваме? Че то едва не ни е и ликвидирало!
Тук Терито, ще каже че се заяждаме? Че реагирам първично, като прогимназист?Милата, толкова е хрисима, като агънце е!
Само ореол и липсва/ нимб/!
Толкова мило същество!
На мен, невежия , подробно обясни ,че Екатерина Велика знае немски, защото е германка! Не знаех? Но тя е владеела и френски език, като майчин! Какво следва от това? И е направила компаративни/ сравнителни / речници на повече от двеста езика Може би защото и са майчини?! Да, така е!
Та , толкова нежна беше в коментара си, че една известна журналистка каза по неин адрес ,че това е най- милото същество в блога? Няма по- мило от нея и на Луната даже! Последното е от мен!
Та имам мил спомен от нея, дали да не го издиря? Да се просълзя от умиление?
Както и да е, да не изпадаме в дребнавост! Решавайте задачката! Времето е ваше, за парите, не знам!
Разрешено е и ползването на чужда помощ!
Само да уточня, че литературата не е алгебра!
И това оправдава грешката, но не и влизането в чуждо лозе!!
Обратното също е вярно! Алгебрата не е литература!
Успех, най- добронамерено!
П П- Сега разбрах, заради дяволската комбинация е, обаче прикрита с грешка!
Тагове:
Вълнообразно
04.06 20:35 - 476
от: rustam
На 29 май се навършиха 476 години от падането на Константинопол под турска власт. Неслучайно историци и културолози се обединяват около тезата, че тази дата отбелязва действителния край на Средновековието в европейски контекст.
цитирайот: rustam
На 29 май се навършиха 476 години от падането на Константинопол под турска власт. Неслучайно историци и културолози се обединяват около тезата, че тази дата отбелязва действителния край на Средновековието в европейски контекст.
На Терра мащабът е прогимназиален!Подозирам че е учила до прогимназия Но , в замяна я е завършила с отличен!
След това се е отдала на културата.........
цитирайСлед това се е отдала на културата.........
Някои казват ,че на просташката наглост се отговаря с.....мълчание!
Съгласен съм, но когато тя надмине всякакви граници, мълчанието става слабост за нея
Има и нещо друго,прадядо ми е бил войвода, а аз да се правя на мижитурка?Това е абсурдно!
Впрочем и той има един обратен случай
В кръчмата веднъж един го обвинил в нещо нерегламентирано Всички изтръпнали, когато той станал! Но без да каже дума, той излязъл Мислели ,че ще дойде с пушка и ще застреля клеветника?
Вместо това, донесъл куп нотариални актове Сложил ги на масата му и застанал зад него
Клеветникът се извинил, с това приключило всичко
цитирайСъгласен съм, но когато тя надмине всякакви граници, мълчанието става слабост за нея
Има и нещо друго,прадядо ми е бил войвода, а аз да се правя на мижитурка?Това е абсурдно!
Впрочем и той има един обратен случай
В кръчмата веднъж един го обвинил в нещо нерегламентирано Всички изтръпнали, когато той станал! Но без да каже дума, той излязъл Мислели ,че ще дойде с пушка и ще застреля клеветника?
Вместо това, донесъл куп нотариални актове Сложил ги на масата му и застанал зад него
Клеветникът се извинил, с това приключило всичко
Ми то какво излиза, че Простам, освен всичко друго дето не може да прави, не може и да смята... а разправят, бил учител...
цитирайmerlin68 написа:
Ми то какво излиза, че Простам, освен всичко друго дето не може да прави, не може и да смята... а разправят, бил учител...
Точно така , Краси!
Този ,който смята ,че е призван да учи другите , се оказва....недоучен!?
Лека нощ!
Сигурно ще има атака ,че не знам ,че в заглаве не се поставя въпросителна!?
Да но тук въпросът е смесен-освен граматически е и математически И когато изпълнението на равенството е под въпрос, редно е той да се постави
Иначе излиза ,че аз не съм изпълнил равенството, педанти - граматици
А и още нещо за граматиците
СТЕПЕН НА ВАЖНОСТ!!
Важно е как пишеш, но по- важно е, какво пишеш!
Запишете си го и го научете, най- после!
цитирайДа но тук въпросът е смесен-освен граматически е и математически И когато изпълнението на равенството е под въпрос, редно е той да се постави
Иначе излиза ,че аз не съм изпълнил равенството, педанти - граматици
А и още нещо за граматиците
СТЕПЕН НА ВАЖНОСТ!!
Важно е как пишеш, но по- важно е, какво пишеш!
Запишете си го и го научете, най- после!
Здравей, Адаш. Изписанитер числа са безспорно години от нашата история. Смея да добавя още една година- 7524- годината от началото на Българския календар, който е признат за най-точния в света.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
leonleonovpom2 написа:
04.06 20:35 - 476
от: rustam
На 29 май се навършиха 476 години от падането на Константинопол под турска власт. Неслучайно историци и културолози се обединяват около тезата, че тази дата отбелязва действителния край на Средновековието в европейски контекст.
от: rustam
На 29 май се навършиха 476 години от падането на Константинопол под турска власт. Неслучайно историци и културолози се обединяват около тезата, че тази дата отбелязва действителния край на Средновековието в европейски контекст.
Явно без да съзнава(или поради това, че не знае) Рустем - повтаря едно утвърждение от един немски социолог и историк, че С ПАДАНЕТО НА КОНСТАНТИНОПОЛ ЗАПОЧВА(се поставя началото на) КАПИТАЛИЗМА В ТОГАВАШНА ЕВРОПА?
Същият е останал известен - най-вече с труда си разглеждащ през призмата на социлогия и история двата основни въпроса „Протестантската етика" и същата като предпоставка за формиране на модерния(съвременен) капитализъм.
Как ли ще са имената на този немско езичен и припознат за авторитет в областта на изследванията си автор?
И от тук - възникват ДВА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ВЪПРОСА?
Как така - ФЕОДАЛНИЯ ПО СЪЩНОСТТА СИ - Мехмед Фатих(второто означаващо "Завоевател" - в контекста на Истамбул) ... е ПРИЧИНИЛ НАСТЪПВАНЕТО НА КАПИТАЛИЗМА В ЕВРОПА? Та нали създадената от него държава е ислямска и по силата на това, религиозно-абсолютистка и военно-феодална ИМПЕРИЯ?
От тук възниква ТРЕТО ПИТАНЕ - по отношение на Рустамовот АБСОЛЮТНО КАТО КАТЕГОРИЧНОСТ ТВЪРДЕНИЕ - за произход и ЕТИМОЛОГИЯ В ИМЕТО НА ИСТАМБУЛ?
Която следва да разделим на два - подвъпроса:
А) Произход и значение на думите Истам и Бул;
Б) ... от кога това "турско" наименование се е наложило над по-старото Констонтино-Полис?
- От което възниква "?-са: КОЯ Е ГРЪЦКА а коя ТУРСКА форма - при произнасяне името на града - тоест Кое е правилното като произношение - (и)Станбол или (и)Стамбул?
- Пояснявам още за неразбралите - и двете форми на произношение се срещат за (изписване/произношение) името на града!
На Мехмед Завоевателя се приписва фразата/ за която мисля че е истина впредвид последващите му действия/: "Какъв прекрасен град ще хвърлим в огъня!". Забранява разрухата, пуска венецианците да си отиват по живо и по здраво и така нататък и така нататък....:))
цитирайbarin написа:
Здравей, Адаш. Изписанитер числа са безспорно години от нашата история. Смея да добавя още една година- 7524- годината от началото на Българския календар, който е признат за най-точния в света.
Поздрави!
Поздрави!
Благодаря ти за отзива!
Да, Българският календар е най- древен и е нагледно доказателство за несъстоятелността на теорията за номадския ни, див произход!
Хубав ден, Адаш!
Разбира се ,че английската промишлена революция слага край на Средновековието! Буржоазното общество върви неразривно с развитието на промишлеността, на производството ! Тя е в средата на 17- ти век, двеста години след падането на Константинопол А съвремието почва от Френската буржоазна/ буржоа означава граждани/,150 години след английската!
Относно името на града, моята теза е, че турският вариант повтаря Константинопол Че означава трад на Константин- И/ СТАН/ бул!
Турците, да ги наречем със съвременното им име , нагласяват старите имена на градовете към езика си
Например Трапезунд- ТРАБзон, Анкира- АНКАРа, Смирна- ИЗМИР, Одрин- ЕДИРНе и така нататък....
Хубав ден, Гет!
цитирайОтносно името на града, моята теза е, че турският вариант повтаря Константинопол Че означава трад на Константин- И/ СТАН/ бул!
Турците, да ги наречем със съвременното им име , нагласяват старите имена на градовете към езика си
Например Трапезунд- ТРАБзон, Анкира- АНКАРа, Смирна- ИЗМИР, Одрин- ЕДИРНе и така нататък....
Хубав ден, Гет!
tikoev написа:
На Мехмед Завоевателя се приписва фразата/ за която мисля че е истина впредвид последващите му действия/: "Какъв прекрасен град ще хвърлим в огъня!". Забранява разрухата, пуска венецианците да си отиват по живо и по здраво и така нататък и така нататък....:))
Мехмед спазва традициянта за тридневен ,неконтролиран грабеж Забранено е паленето и рушенето!
Иначе Константинопол е един полуизоставен град Всъщност състои се от отделни села, нямащи връзка помежду си От един милион жители, в града няма повече от 80 хиляди Константин Драгош , императорът от сръбско- Български произход няма и номизма да плати на венецианските наемници, затова и не може да купи топа на унгареца Орбан за хиляда жълтици, колкото иска той!
Иначе 23 годишният Мехмед е интелигентен, но жесток!
Щедро раздава смъртни присъди Балтоглу, Българин на турска служба , адмирал на флота, наивно позволява флотът да бъде блокиран в Златния рог и да не може да излезе оттам Мехмед моментално го осъжда на смърт Везирите се застъпват за него, той е добър пълководец, има много победи След дълъг размисъл Мехмед го помилва, но го връща като матрос във флота След година се сеща за него и го убива!
Намерил си е майстора обаче в лицето на Влад Цепеш- Дракола и Скендербг
Хубав ден, Тихомире!
Добър да е и за теб. Дракула е бил слаба ракия. Виж - арнаутина Скендербег е друга бира. Ползвам предимно тази литература: http://picbg/pic.php?u=67426XIIsp&i=884006&file=.jpg
защото автора се уповава на почти осемстотин исторически източника и нито един от тях не е източен. ;))) Само да кажа и с това приключвам - не одобрявам каквато и да е война и каквито и да е герои свързани с нея.
цитирайзащото автора се уповава на почти осемстотин исторически източника и нито един от тях не е източен. ;))) Само да кажа и с това приключвам - не одобрявам каквато и да е война и каквито и да е герои свързани с нея.
Ако не излиза става въпрос за труда на Робер Мантран....
цитирайtikoev написа:
Добър да е и за теб. Дракула е бил слаба ракия. Виж - арнаутина Скендербег е друга бира. Ползвам предимно тази литература: http://picbg/pic?u=67426XIIsp&i=884006&file=.jpg
защото автора се уповава на почти осемстотин исторически източника и нито един от тях не е източен. ;))) Само да кажа и с това приключвам - не одобрявам каквато и да е война и каквито и да е герои свързани с нея.
защото автора се уповава на почти осемстотин исторически източника и нито един от тях не е източен. ;))) Само да кажа и с това приключвам - не одобрявам каквато и да е война и каквито и да е герои свързани с нея.
Дракола е всъщност продължител на Българската държава Воеводствата отвъд Дунав са военни формирования, създадени от Българските царе ! Там се говори и пише на Български
Дракола познава до съвършенство терена на Севрна България Когато Мехмед Втори организира поход срещу него за неподчинение, на предполагаемия му маршрут Дракола нарежда да побият на кол всички заловени противници- хиляди на брой
Мехмед се отвратил от гледката и наредил прекратяване на наказателната операция
Георги, и той има Български произход, приел името на Александър и исляма-СКендер , турското име на Александър е учил заедно с Влад Цепеш и Мехмед Втори И тримата са със статут на принцове, познават се от младежка възраст Интересно е защо Влад Цепеш и Скендербег не са се обединили? Скендербег, когато се обявява срещу Османскатаимперия, отхвърля исляма
Та, задавал съм въпроса, но не съм получавал смислен отговор Моето мнение е, че са искали да запазят самостоятелността си!
Хубав ден, Тихомире!
Хубав, приятелю!
цитирайНо... нищо ново за мен...
Турците като по-оправни по пътя на подкупите и действието узурпират престола и империята става турска. Иначе "турската вяра" е нарицателно за исляма - знаем защо. Немските коловози в Руската империя ми са интересни като тема. И преди Екатерина, и след нея ми е жал за угро-фините и българите живееещи там.
цитирайТурците като по-оправни по пътя на подкупите и действието узурпират престола и империята става турска. Иначе "турската вяра" е нарицателно за исляма - знаем защо. Немските коловози в Руската империя ми са интересни като тема. И преди Екатерина, и след нея ми е жал за угро-фините и българите живееещи там.
Всичко най- добро и успех ти пожелавам!
цитирайalchemist написа:
Но... нищо ново за мен...
Турците като по-оправни по пътя на подкупите и действието узурпират престола и империята става турска. Иначе "турската вяра" е нарицателно за исляма - знаем защо. Немските коловози в Руската империя ми са интересни като тема. И преди Екатерина, и след нея ми е жал за угро-фините и българите живееещи там.
Турците като по-оправни по пътя на подкупите и действието узурпират престола и империята става турска. Иначе "турската вяра" е нарицателно за исляма - знаем защо. Немските коловози в Руската империя ми са интересни като тема. И преди Екатерина, и след нея ми е жал за угро-фините и българите живееещи там.
Какво да ти кажа?
Май най жал трябва да ни е за Българите , живеещи тук
Нямало безработица? Да не се налага наистина на някой да търси работа, дори и и не по специалността Тогава ще проумее истината Ами , ако тези два милиона и половина навън в трудоспособна възраст ,вземат ,че се върнат?! Не всички са перачи на пари и износители на национален продукт
Тогава ще лъсне картинката за безработица в цялото си величие
Един паралел :
Преди в НХК работеха 12 хиляди дущи и се преработваха 12 милиона тона нефт- пълна преработка!
Сега 2 хиляди души, преработват ...2 милиона тона нефт, предимно до горива!?
Не знам какви прогресивни и водещи технологии се ползват ,но цифрите говоря красноречиво!.....
Хубава вечер!
leonleonovpom2 написа:
Какво да ти кажа?
Май най жал трябва да ни е за Българите , живеещи тук
Нямало безработица? Да не се налага наистина на някой да търси работа, дори и и не по специалността Тогава ще проумее истината Ами , ако тези два милиона и половина навън в трудоспособна възраст ,вземат ,че се върнат?! Не всички са перачи на пари и износители на национален продукт
Тогава ще лъсне картинката за безработица в цялото си величие
Един паралел :
Преди в НХК работеха 12 хиляди дущи и се преработваха 12 милиона тона нефт- пълна преработка!
Сега 2 хиляди души, преработват ...2 милиона тона нефт, предимно до горива!?
Не знам какви прогресивни и водещи технологии се ползват ,но цифрите говоря красноречиво!.....
Хубава вечер!
alchemist написа:
Но... нищо ново за мен...
Турците като по-оправни по пътя на подкупите и действието узурпират престола и империята става турска. Иначе "турската вяра" е нарицателно за исляма - знаем защо. Немските коловози в Руската империя ми са интересни като тема. И преди Екатерина, и след нея ми е жал за угро-фините и българите живееещи там.
Турците като по-оправни по пътя на подкупите и действието узурпират престола и империята става турска. Иначе "турската вяра" е нарицателно за исляма - знаем защо. Немските коловози в Руската империя ми са интересни като тема. И преди Екатерина, и след нея ми е жал за угро-фините и българите живееещи там.
Какво да ти кажа?
Май най жал трябва да ни е за Българите , живеещи тук
Нямало безработица? Да не се налага наистина на някой да търси работа, дори и и не по специалността Тогава ще проумее истината Ами , ако тези два милиона и половина навън в трудоспособна възраст ,вземат ,че се върнат?! Не всички са перачи на пари и износители на национален продукт
Тогава ще лъсне картинката за безработица в цялото си величие
Един паралел :
Преди в НХК работеха 12 хиляди дущи и се преработваха 12 милиона тона нефт- пълна преработка!
Сега 2 хиляди души, преработват ...2 милиона тона нефт, предимно до горива!?
Не знам какви прогресивни и водещи технологии се ползват ,но цифрите говоря красноречиво!.....
Хубава вечер!
Всъщност ние тук трябва да си вземем поука от станалото там.
Лично аз, съм работил точно 1 година по специалността си от средното и толкоз... Всъщност често си мисля тези хора, ако се върнат, какво ще работят? Нито заводите ни сега са заводи, нито и селското стопанство е на ниво. Подобен ред на мисли съм срещал другаде в интернет, че и които ми харесат си ги запазвам.
Живея в малък град с опоскана от уж "по-добрият" строй промишленост. Знам за какво става въпрос - тука е същото.
Изглежда, че само партийните чукундури си вярват на приказките - останалите просто виждаме реалността.
Лека вечер!
leonleonovpom2 написа:
Разбира се ,че английската промишлена революция слага край на Средновековието! Буржоазното общество върви неразривно с развитието на промишлеността, на производството ! Тя е в средата на 17- ти век, двеста години след падането на Константинопол А съвремието почва от Френската буржоазна/ буржоа означава граждани/,150 години след английската!
Относно името на града, моята теза е, че турският вариант повтаря Константинопол Че означава трад на Константин- И/ СТАН/ бул!
Турците, да ги наречем със съвременното им име , нагласяват старите имена на градовете към езика си
Например Трапезунд- ТРАБзон, Анкира- АНКАРа, Смирна- ИЗМИР, Одрин- ЕДИРНе и така нататък....
Хубав ден, Гет!
Относно името на града, моята теза е, че турският вариант повтаря Константинопол Че означава трад на Константин- И/ СТАН/ бул!
Турците, да ги наречем със съвременното им име , нагласяват старите имена на градовете към езика си
Например Трапезунд- ТРАБзон, Анкира- АНКАРа, Смирна- ИЗМИР, Одрин- ЕДИРНе и така нататък....
Хубав ден, Гет!
Макс Вебер е учения който цитирах - и твърди, че падането на Констанинопол ОЗНАМЕНУВА НАЧЕВАНЕТО НА КАПИТАЛИЗМА КАТО обществена и икономическа система/общество?
Но да си припомни, че падането на Константинопол е с датировка 1453 г. ... първото въстание - на лионските тъкачи 1831 г. е предвистника на Френската буржоазна революция - тоест КАПИТАЛИЗЪМ ОТ ЧИСТ ВИД имаме от начало на 19-ти век ... промишлена революция начева в трета четвърт на същия 19-ти век ... а какво става през ТРИСТАТА ГОДИНИ - между падане на кОНСТАНТИНОПОЛ И ПОЯВАТА НА КЛАСИЧЕСКИЯ КАПИТАЛИЗЪМ - Вебер ли бърка или нещо ние?
Второ - Рустам заявява за ИстаН-ИстаМ+Бул за етимология в името на същия - следното?
Цитат:
"Малко за етимологията на името:
-стан- в тюрксите езици е едновременно и съществително и смислообразуваща суфикс. Означава "страна, държава". Узбекистан, Киргизстан, Казахстан. Тоест държавата на казахите, на убеките и т.н. Включително и Булгаристан. Защо ли?
-бюл, с дублетна форма -бул, означава водораздел. Място, където се разделят водите.
- булл означава "намира се"." - край!
Това не мога да приема за вярно! Тъй като имаме и близко звучащи до двусъставната на ИстамБул - първата е средновековната "истем-стоя" и втората много е близка до отново гръцката за "крава-bou" ?
Изглежда, че само партийните чукундури си вярват на приказките - останалите просто виждаме реалността.
А, те не са толкова наивни Това им е професионално,да промиват мозъци И толкова се вживяват в тази работа, че отстрани наистина изглежда ,че си и вярват
Впрочем, най- мръсните вицове за ежедневието съм чувал точно от такива В старото време Но знаех ,че сондират, правех служебна усмивка и иизчезвах!
Хубава вечер!
цитирайА, те не са толкова наивни Това им е професионално,да промиват мозъци И толкова се вживяват в тази работа, че отстрани наистина изглежда ,че си и вярват
Впрочем, най- мръсните вицове за ежедневието съм чувал точно от такива В старото време Но знаех ,че сондират, правех служебна усмивка и иизчезвах!
Хубава вечер!
Гет, порових се и аз!
Сега!
Боже, господи!
Това е наивно ,написаното в уикипедията
Какви гърци са се събрали при Мехмед на площада ? След тридневно мародерстване на ордите му в града
Писах,със страх поповете отиват в "Света София"
И какви гръцки воини се оттеглят в града ? Константин Драгош разполага с около 10 хиляди наемници, на които не е плащал от много време и сам казва ,че е загубен, ако те решат да се оттеглят
Гръцки защитници? Смехория!
Може да се правят всякакви тълкувания Аз арабския вариант на езика на агаряните не знам, както и турски- също!
Но ще дам смешен пример:
Анхиало означавало крайсолие- на гръцки А в същото време се твърди, че солодобивът е от ВБД
Е, какво крайсолие може да е кръстник на града?
Смятам ,че сам виждаш несъстоятелността на двете тези- оттегляне на гръцките войски към града и речта на Мехмед пред гръцкото множесттво?
Войските не са гръцки и не са се оттегляли Те са зад стените на града и са толкова малко, не ги покриват и се налага да прескачат до застрашените участъци
А пък събрано множество, да приветства вероятно Мехмед като победител, е дело на развихрена фантазия Градът е пуст, от един милион, в него са останали около 80 хиляди души Има цели ,пусти квартали....
Затова , имайки предвид ,как процедират с другите градове агаряните- посочил съм някои, според мен е модифицирано съществуващото име
КонСТАН тиноПОЛис- СТАНБУЛ или СТАНБОЛ
Да вземем Ямбол- Дианополис Ясно се вижда ,че Диана е трансформиран на ЯМ , а полис на Бол!
Ето нагледно полис-БОЛ
Какви преводи, какви граматики при тези ниско културни хора? Това е смешно!
Само нагаждане на произношението към техния говор! Нищо друго!
А, това надценяване е прекалено! Мехмед с граматика и разговорник променя името?!
Падането на Константинопол означава само край на ИРИ, в политически план И спирачка за развитието на Балканите ! И на нас- също!
Индустрия означава производство на продукт! Естествено ,че никакъв тласък на промишленото производство не дават агаряните! В това отношение вървят много назад и с векове след Европейците
Лека тощ, приятелю!
цитирайСега!
Боже, господи!
Това е наивно ,написаното в уикипедията
Какви гърци са се събрали при Мехмед на площада ? След тридневно мародерстване на ордите му в града
Писах,със страх поповете отиват в "Света София"
И какви гръцки воини се оттеглят в града ? Константин Драгош разполага с около 10 хиляди наемници, на които не е плащал от много време и сам казва ,че е загубен, ако те решат да се оттеглят
Гръцки защитници? Смехория!
Може да се правят всякакви тълкувания Аз арабския вариант на езика на агаряните не знам, както и турски- също!
Но ще дам смешен пример:
Анхиало означавало крайсолие- на гръцки А в същото време се твърди, че солодобивът е от ВБД
Е, какво крайсолие може да е кръстник на града?
Смятам ,че сам виждаш несъстоятелността на двете тези- оттегляне на гръцките войски към града и речта на Мехмед пред гръцкото множесттво?
Войските не са гръцки и не са се оттегляли Те са зад стените на града и са толкова малко, не ги покриват и се налага да прескачат до застрашените участъци
А пък събрано множество, да приветства вероятно Мехмед като победител, е дело на развихрена фантазия Градът е пуст, от един милион, в него са останали около 80 хиляди души Има цели ,пусти квартали....
Затова , имайки предвид ,как процедират с другите градове агаряните- посочил съм някои, според мен е модифицирано съществуващото име
КонСТАН тиноПОЛис- СТАНБУЛ или СТАНБОЛ
Да вземем Ямбол- Дианополис Ясно се вижда ,че Диана е трансформиран на ЯМ , а полис на Бол!
Ето нагледно полис-БОЛ
Какви преводи, какви граматики при тези ниско културни хора? Това е смешно!
Само нагаждане на произношението към техния говор! Нищо друго!
А, това надценяване е прекалено! Мехмед с граматика и разговорник променя името?!
Падането на Константинопол означава само край на ИРИ, в политически план И спирачка за развитието на Балканите ! И на нас- също!
Индустрия означава производство на продукт! Естествено ,че никакъв тласък на промишленото производство не дават агаряните! В това отношение вървят много назад и с векове след Европейците
Лека тощ, приятелю!
- С омерзевие!
19:54
По - прост висшист не съм виждал!
Служил съм в Ямболската дивизия В нея имаше артилерийски полк, танков и пехотен- също Имаше авиационно поделение, ракетен дивизион , химическа рота
Ако те интересува тодината- 1975- 76 Някои , след толкова години даже не помнят къде са служили, аз помня даже и структурата на дивизията, а не ми е била задължение
Питай Иван Дунчев- Безистена за подробности!
А, бях НХС на артилерийския полк- началник химическа служба за незапознатите
То ,според тебе нямаше и цифрови мишени
Светът почва с тебе и дано не свърщи с тебе!
Рядко нагъл и тъп в упоритостта човек си! Безсрамен и безскрупулен!
Една публикация на популявна само тематика нямаш, къде делиш мегдан с мен, че се пишеш и отгоре?
Явно си живял в лъжа и подозираш и другите в такъв живот! Не може да е друг Нищо не си постигнал в живота си и другите не могат- също!
Ето сравнителната степен за писане-
Важно е как пишеш, но по- важно е- какво пишеш!
Ти освен простотии ,друго нямаш
Ами ако се махнат пасквилите ти за мен, друго нямаш!
Имам един въпрос, познаваш ли някой разследван за педофилия и защо!?
2019 - 1453 = 476
Невероятно!
Това е твое творение, не мое?
Колко имаш по алгебра в трети клас ? А, да ,баща ти е прогимназиален учител по геометрия, преди да стане фактор в културата!
А да не говоря за постинга ти - за падането на Константинопол Смях, пълен!
Върви си по пътя Не ме интересуваш!
Омерзен съм!
Без допълнителен коментар!
Няма смисъл
цитирай19:54
По - прост висшист не съм виждал!
Служил съм в Ямболската дивизия В нея имаше артилерийски полк, танков и пехотен- също Имаше авиационно поделение, ракетен дивизион , химическа рота
Ако те интересува тодината- 1975- 76 Някои , след толкова години даже не помнят къде са служили, аз помня даже и структурата на дивизията, а не ми е била задължение
Питай Иван Дунчев- Безистена за подробности!
А, бях НХС на артилерийския полк- началник химическа служба за незапознатите
То ,според тебе нямаше и цифрови мишени
Светът почва с тебе и дано не свърщи с тебе!
Рядко нагъл и тъп в упоритостта човек си! Безсрамен и безскрупулен!
Една публикация на популявна само тематика нямаш, къде делиш мегдан с мен, че се пишеш и отгоре?
Явно си живял в лъжа и подозираш и другите в такъв живот! Не може да е друг Нищо не си постигнал в живота си и другите не могат- също!
Ето сравнителната степен за писане-
Важно е как пишеш, но по- важно е- какво пишеш!
Ти освен простотии ,друго нямаш
Ами ако се махнат пасквилите ти за мен, друго нямаш!
Имам един въпрос, познаваш ли някой разследван за педофилия и защо!?
2019 - 1453 = 476
Невероятно!
Това е твое творение, не мое?
Колко имаш по алгебра в трети клас ? А, да ,баща ти е прогимназиален учител по геометрия, преди да стане фактор в културата!
А да не говоря за постинга ти - за падането на Константинопол Смях, пълен!
Върви си по пътя Не ме интересуваш!
Омерзен съм!
Без допълнителен коментар!
Няма смисъл
Кой те ядоса, приятелю?
цитирайВАНКАТА КАТО МИСТИФИКАТОР.ЛАКЪРДИИ 5
автор: rustam категория: Забавление
прочетен: 73 коментари: 8 гласове: 3
Ванката Симеонов обича не само да анализира и доказва, но и да създава и съчинява "факти".Както преди години се беше изхвърлила небезизвестната блогърка буля Гинка: "фактите ги измислят учените". Инж. Симеонов е учен. А ученият, както сам той твърди, никога няма да излъже. Може само да се заблуди. Ето сега какво ни е сервирал тези дни Великия Алхимик:......
Ето и " творението " му
http://rustam/zabavlenie/2019/06/07/vankata-kato-mistifikator-lakyrdii-5.1660549
Хубава вечер!
цитирайавтор: rustam категория: Забавление
прочетен: 73 коментари: 8 гласове: 3
Ванката Симеонов обича не само да анализира и доказва, но и да създава и съчинява "факти".Както преди години се беше изхвърлила небезизвестната блогърка буля Гинка: "фактите ги измислят учените". Инж. Симеонов е учен. А ученият, както сам той твърди, никога няма да излъже. Може само да се заблуди. Ето сега какво ни е сервирал тези дни Великия Алхимик:......
Ето и " творението " му
http://rustam/zabavlenie/2019/06/07/vankata-kato-mistifikator-lakyrdii-5.1660549
Хубава вечер!
Ех, Ванка, Ванка!
В затворено шише вода можеш ли да налееш. Остави го.
Иначе му наливаш енергия, от която пък то се храни.
Парле Ву ...
:)))
цитирайВ затворено шише вода можеш ли да налееш. Остави го.
Иначе му наливаш енергия, от която пък то се храни.
Парле Ву ...
:)))
nedovolen написа:
Ех, Ванка, Ванка!
В затворено шише вода можеш ли да налееш. Остави го.
Иначе му наливаш енергия, от която пък то се храни.
Парле Ву ...
:)))
В затворено шише вода можеш ли да налееш. Остави го.
Иначе му наливаш енергия, от която пък то се храни.
Парле Ву ...
:)))
Не, не говоря неговия език!
Да, прав си, прост ,човек е все пак, но и много елементарен!
Не ми се занимава с простата му същност, не е трудна зя рязгадаване
Една вонещица, от която много хора предпочетоха да си нямат работа в блога и то напуснаха , а един даже и живота!
Да не му се обръща внимание?
Така и при османлиите Да не им се обръща внимание, те са паразити като него, чакат да им се обърне внимание ,да се напият с кръв!
Но въшката, паразитът не разбира от необръщане на внимание А от размазване!
Ами нали точно това направих Простих му и даже не съм го и споменавал повече!
Може да се провери
Той е изкрлючително прост човек, толкова прост, че даже не може и да разбере, колко?
Ето постинга му с една число - "476", след поредната му" лакърдия" по мой адрес:
Да оставим на страна елементарната математика, защото в 476 е вярна само последната цифра
Да погледнем същността:
Падането на Константинопол довело до края на Средновековието? И това го пише литератор с претенции в историята?
Ще рече, прогресивен факт, за който спирачка е бил ..Константинопол?!
Ами дори и някой пишман историк някъде да го е написал, размисли с главата си, ако можеш !Падането на Константинопол е върнало нас поне ,назад със стотици години! Както и другите Балкански народи! Какво прогресивно нещо носи той? Утвърждаване само на една изостанала Османска империя, това ли е прогресивното?
Какъв тласък на индустрията, на производството , дава падането му?
Човек, неможещ да смята, не може и да мисли логично
Може само папагалски да повтаря нещо чуто или прочетено
Той и в литературата се е задоволил с най- ниското ниво- правописа Поне така твърди?
Но правопис се учи в началните класове и прогимназията
Или казано накратко:
Важно е как пишеш, но по- важно е какво пишеш?
Не съм регистриран във Фейсбук, защото съм наясно ,че е обществена тоалетна, но и тук не е нещо по- различно!
Хубав ден, приятелю!
Много благодаря за обширното РЕ.
Случая е като единствената ”заслуга” на дУпедатите - по време на мандатите наваксват пропуснатите уроци по граматика.
Хубавия ден ти го връщам тъпкано!
:)))
цитирайСлучая е като единствената ”заслуга” на дУпедатите - по време на мандатите наваксват пропуснатите уроци по граматика.
Хубавия ден ти го връщам тъпкано!
:)))
Его кой е авторът на постинга:
Автор на постинга: pompadurkabezbikini
И коментарът от мен:
Защо, нещо друго ли прави споменатото от тебе лице , освен да се заяжда просташки? И бездарно, като партиен секретар!
По- интересно ми е, след като си в течение на въпроса ,кога и с колко хиляди ще напомпиш лишеният от смисъл постинг? Колко получаваш за бройка мъртва душа?
Слугите обичат да се докарват
Простоле, да съм те канил да коментираш при мене? Безразличен си ми след оня провал през 1990 година И маскираш пълния провал с лъжи ,колко добре живеят Българите? Простол Ментата!
Има си приказка, да би мирно седяло, не би чудо видяло?
Като нямаш работа при мен, върши си я другаде!
Писанията ти също са лишени от смисъл, даже и за гарова тоалетна не стават Там има далече по- добри майстори от тебе!
Минусът не е от мен, въпреки ,че би бил заслужен и то напълно За сеирджийството
Впрочем, сигурно си и негов ник!
Ако не си, би било логично, ако си и по- умен , да зададеш друг въпрос в двуфразовия си постинг Противоположен, не сеирджийски!
Спирам,защото коментарът ми надминава многократно феномена ти, Цъг-Бъг-Цвъки!
Колко комплексари според тебе ще се съревновават там, да доказват величието си?
Ще ти дам право на еднократен коментар при мен! Напъни мозъчната си гънка, без да я напрягаш много Да не се скъса!
Постинг: Излезе нов постинг за Ванката
Автор на постинга: pompadurkabezbikini
Писане в двуфразов постинг на вероятен ник на споменатия!
Щастлив, как ще реагирам?
Радост на примата!
Аз мога да удрям и жестоко- с думи! Ще си подложи ли библейски и другата буза тогава сеирджията и ще разцъфне ли от радост!
Целта на такива простовати натури ми е ясна и то пределно! Защото аз никога не бих написал такава излагация, отвсякъде погледната е такава, като " 476"!
Тя е връх, непревземан досега!
Нормално , иначе бих я подминал!
Но си изпроси вниманието ми!
Много ми хареса хубав ден, върнат тъпкано!
И на тебе да е върнат така приятелю, с добавката!!!
цитирайАвтор на постинга: pompadurkabezbikini
И коментарът от мен:
Защо, нещо друго ли прави споменатото от тебе лице , освен да се заяжда просташки? И бездарно, като партиен секретар!
По- интересно ми е, след като си в течение на въпроса ,кога и с колко хиляди ще напомпиш лишеният от смисъл постинг? Колко получаваш за бройка мъртва душа?
Слугите обичат да се докарват
Простоле, да съм те канил да коментираш при мене? Безразличен си ми след оня провал през 1990 година И маскираш пълния провал с лъжи ,колко добре живеят Българите? Простол Ментата!
Има си приказка, да би мирно седяло, не би чудо видяло?
Като нямаш работа при мен, върши си я другаде!
Писанията ти също са лишени от смисъл, даже и за гарова тоалетна не стават Там има далече по- добри майстори от тебе!
Минусът не е от мен, въпреки ,че би бил заслужен и то напълно За сеирджийството
Впрочем, сигурно си и негов ник!
Ако не си, би било логично, ако си и по- умен , да зададеш друг въпрос в двуфразовия си постинг Противоположен, не сеирджийски!
Спирам,защото коментарът ми надминава многократно феномена ти, Цъг-Бъг-Цвъки!
Колко комплексари според тебе ще се съревновават там, да доказват величието си?
Ще ти дам право на еднократен коментар при мен! Напъни мозъчната си гънка, без да я напрягаш много Да не се скъса!
Постинг: Излезе нов постинг за Ванката
Автор на постинга: pompadurkabezbikini
Писане в двуфразов постинг на вероятен ник на споменатия!
Щастлив, как ще реагирам?
Радост на примата!
Аз мога да удрям и жестоко- с думи! Ще си подложи ли библейски и другата буза тогава сеирджията и ще разцъфне ли от радост!
Целта на такива простовати натури ми е ясна и то пределно! Защото аз никога не бих написал такава излагация, отвсякъде погледната е такава, като " 476"!
Тя е връх, непревземан досега!
Нормално , иначе бих я подминал!
Но си изпроси вниманието ми!
Много ми хареса хубав ден, върнат тъпкано!
И на тебе да е върнат така приятелю, с добавката!!!
Никой не ме нарича или наричал така
Бих го приел от голям, доказан приятел
Официално, на малко име съм наричан Иван, каквото е и рожденото ми име, а приятели и чужденци- Жан или Джани!
цитирайБих го приел от голям, доказан приятел
Официално, на малко име съм наричан Иван, каквото е и рожденото ми име, а приятели и чужденци- Жан или Джани!
Явно задачата е с повишена трудност
Никой не иска да я решава?...Защо ли?
цитирайНикой не иска да я решава?...Защо ли?
Авторът на ребуса ми е сложил минус
Искал е да подчертае, че съм по- прост и от него даже!
Единият минус е знак, че според него само едно нещо трябва да се промени в посочения шедьовър Равенството да бъде коригирано в неравенство
И понеже е спец по истинския , жив хумор, в това се изразява и бликащото му от идеи чувство за хумор!
А защо е избрал 476?
Много просто, в 476г е паднал Рим, а тук отбелязва падането на втория Рим!
Гениално!
цитирайИскал е да подчертае, че съм по- прост и от него даже!
Единият минус е знак, че според него само едно нещо трябва да се промени в посочения шедьовър Равенството да бъде коригирано в неравенство
И понеже е спец по истинския , жив хумор, в това се изразява и бликащото му от идеи чувство за хумор!
А защо е избрал 476?
Много просто, в 476г е паднал Рим, а тук отбелязва падането на втория Рим!
Гениално!
В дясно на главната страница има графа оцветена в синьо с категории. Избира се желаната категория и се чуква с мишката на нея. След това се попълват полетата за нов постинг, ако искаш да споделиш нещо за забавление. Ако не, то четеш другите ЗАБАВЛЕНИЯ и правиш коментари. После чакаш, евентуално да ти направят коментар и на теб. И тъй-като ти си си избрал категория ЗАБАВЛЕНИЕ, то видимо е, че си объркал категорията и за това сега се чудиш, защо ти се присмиват. Няма лошо, грешка в ръката с мишката. Знам че ще се справиш страхотно в избраната от теб каъегория и ти пожелавам успех. То и тук се забавляваме с теб, но нямаме толкова време да ти обръщаме чак толкова внимание. А във Фейсбук, ще си намериш куп приятели за ЗАБАВЛЕНИЕ.!!! Направо се пренеси там !!! Ще си разменяте и стикерчета..... ЗАБАВНО Е, нали ?!?!
цитирайИма нещо друго при него, дразнещо, ако си му читател
Слава богу, че не съм и няма и как да бъда!
Първо, един автор трябва да уважава потенциалния читател И това да се усеща от читателя
При него обаче е обратното Той смята ,че читателят е невеж и непросветен и непрекъснато трябва да го поучава, да го води за носа и да му показва Читателят няма собствено мнение, меродавно е само неговото мнение
И за другите, важна е неговата оценка Читателят е неспособен да оценя и това трябва да го разбере!
И посяга на хора, които го превъзхождат? А би трябвало да е обратно, той да се учи от тях, а не да се стреми, да ги смъкне до нивото си и даже- по- долу
Какво печели от окарикатуряването на една известна журналистка? Отговарят ли нещата на истината?
Ами , ако беше така, отдавна да беше забелязан и да са си разменили местата Той в Брюксел, а тя- в каттегория" Забавление"- тук!
Но, не, не струва и не се получава! Напразни усилия.....
Хубав ден, приятелю!
цитирайСлава богу, че не съм и няма и как да бъда!
Първо, един автор трябва да уважава потенциалния читател И това да се усеща от читателя
При него обаче е обратното Той смята ,че читателят е невеж и непросветен и непрекъснато трябва да го поучава, да го води за носа и да му показва Читателят няма собствено мнение, меродавно е само неговото мнение
И за другите, важна е неговата оценка Читателят е неспособен да оценя и това трябва да го разбере!
И посяга на хора, които го превъзхождат? А би трябвало да е обратно, той да се учи от тях, а не да се стреми, да ги смъкне до нивото си и даже- по- долу
Какво печели от окарикатуряването на една известна журналистка? Отговарят ли нещата на истината?
Ами , ако беше така, отдавна да беше забелязан и да са си разменили местата Той в Брюксел, а тя- в каттегория" Забавление"- тук!
Но, не, не струва и не се получава! Напразни усилия.....
Хубав ден, приятелю!
leonleonovpom2 написа:
Има нещо друго при него, дразнещо, ако си му читател
Слава богу, че не съм и няма и как да бъда!
Първо, един автор трябва да уважава потенциалния читател И това да се усеща от читателя
При него обаче е обратното Той смята ,че читателят е невеж и непросветен и непрекъснато трябва да го поучава, да го води за носа и да му показва Читателят няма собствено мнение, меродавно е само неговото мнение
И за другите, важна е неговата оценка Читателят е неспособен да оценя и това трябва да го разбере!
И посяга на хора, които го превъзхождат? А би трябвало да е обратно, той да се учи от тях, а не да се стреми, да ги смъкне до нивото си и даже- по- долу
Какво печели от окарикатуряването на една известна журналистка? Отговарят ли нещата на истината?
Ами , ако беше така, отдавна да беше забелязан и да са си разменили местата Той в Брюксел, а тя- в каттегория" Забавление"- тук!
Но, не, не струва и не се получава! Напразни усилия.....
Хубав ден, приятелю!
Слава богу, че не съм и няма и как да бъда!
Първо, един автор трябва да уважава потенциалния читател И това да се усеща от читателя
При него обаче е обратното Той смята ,че читателят е невеж и непросветен и непрекъснато трябва да го поучава, да го води за носа и да му показва Читателят няма собствено мнение, меродавно е само неговото мнение
И за другите, важна е неговата оценка Читателят е неспособен да оценя и това трябва да го разбере!
И посяга на хора, които го превъзхождат? А би трябвало да е обратно, той да се учи от тях, а не да се стреми, да ги смъкне до нивото си и даже- по- долу
Какво печели от окарикатуряването на една известна журналистка? Отговарят ли нещата на истината?
Ами , ако беше така, отдавна да беше забелязан и да са си разменили местата Той в Брюксел, а тя- в каттегория" Забавление"- тук!
Но, не, не струва и не се получава! Напразни усилия.....
Хубав ден, приятелю!
Тогава и на теб ще дам указание : аз не се занимавам с хора от други раздели. Още повече от ЗАБАВЛЕНИЕ. Това да не е шоуто на Слави или Комиците ?!?! Тук има болни хора и то е явно. Изстривай им веднага коментарите т. е. не ги одобрявай. А в техните постинги все има кой да ги чете и коментира. Нали казах вече че си има болни хора за това. Ок
Се причислявате неволно към тях.....
цитирайelcho - Подминавайте глупците, иначе...
14:46
Се причислявате неволно към тя
да, по неволя така се получава!
цитирай14:46
Се причислявате неволно към тя
да, по неволя така се получава!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107384