Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2019 08:50 - Арменци ли са комитопулите
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2907 Коментари: 22 Гласове:
38

Последна промяна: 09.06.2019 08:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да, става дума за Самуиловия род !
Че последните трима царе на ПБЦ са арменци?
Това нагло ми се натрапва в коментари и в заплахи,със съобщения!
От една интересна персона!

Дали е истина подобно нещо?

Въпросното лице прави прескачания, произволни във времето- напред и назад! Присъщо за някои

Сега, ако те са арменци, излиза ,че и Асеневци са такива?  А никъде няма и намек за подобно нещо!
Защото Калоян, великият ни цар, в писмо до папата измежду предците си посочва и цар Самуил!

Въпросното лице бърка, като посочва и наследникът на Иван Владислав-  Пресиян, като преименуван-Персиян Бил арменец, това иска да каже и името му е доказателство?
Да, но на надгробната му плоча в Словакия ясно и разбираемо  , на Български е написано-ПРЕСИЯН! Ясен е и смисълът на името му  на Български- Пресиян, от сияние... ПРЕСИЯЕН!

Все пак има частица истина в наличието на арменци н Тема Стримон-днешна гръцка Беломорска Тракия

Само ,че то е резултат на действията ва Василий Втори/ който е арменец, между другото/, след като присъединява България към ИРИ Ще рече,  в след Самуилово време?

Ето каква е историята:

Когато правят атентат на нашия владетел Крум по време на преговори с императора на ИРИ, Крум, за отмъщение преселва цялото население на Одринско в днешна Румъния.... Сред изселените е и прадядото на Василий Втори-Бъдещият император Василий Първи, като дете!   После са върнати обратно

Василий Втори знае добре тази история.
И за отмъщение преселва Българи в днешна Турска Армения И обратно- арменци- в тема Стримон....
И сега , измежду тези арменци,  той, нашият днешен герой,  вади заключение за  произхода на комитопулите?  А и на Сермон?
Щеше да е  смешно , ако не е  жалко...

Още по интересно е другото му " откритие" 
Че ,ние,  Българите," овчеглавци" водим произхода си  от тези Българи , заселени в Мала Азия!?

До какво ли не води произволното  му прескачане във времето?

И други изхвърляния има,които могат да бъдат  едновременно обект за интерес и на вестник " Стършел" , и на прокуратурата!........



Гласувай:
39


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Науката счита, че арменците са п...
09.06.2019 09:09
Науката счита,че арменците са потомци на малоазийските МИЗИ (т.е. Българи). Дедите ни добре знаели това и не считали арменците за отделен народ,а за част от нашия.
цитирай
2. shtaparov - Различията в езика не може да опр...
09.06.2019 09:14
Различията в езика не може да опровергаят това становище- докато арменците кавказцизирали езика си подобно на албанците,Българите опазили своя език непроменен. И нашия език впрочем се променил,но не станал друг език както при арменците,а от по-стара форма преминал в по-нова и така раздалечаването се задълбочило.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Благодаря ти Ангеле!
09.06.2019 09:26
Знаеш, че изключително ценя твоето мнение и не го подлагам на съмнение или опровержение
Но темата беше предизвикана от очевадна омраза към Бългирите и Българското?! Обвинени и в кражба на арменска история, " цигани" и " овчеглавци"?!
Затова ,просто вадя факти, без да ги обвъзвам с античността, които са безспорни
Присъствието на арменци в тема Стримон е дело на Василий Втори Няма как да произхожда от тях цар Самуил
Да, симпатични ми са арменците, имал съм и приятел от тях, бил съм квартирант като студент в арменско семейство
Никой не ми е правил " мръсно" от тях
Затова съм изненадав от наличието на такъв?!
Може и да не е арменец Арменецът говори, но зло не прави!

Хубав ден, приятелю!!
цитирай
4. radostinalassa - Този блогър е Коко 51 , нали ?
09.06.2019 11:52
Той винаги приема желаното от него за истинско.
цитирай
5. leonleonovpom2 - А, Простол Ментата, на кого казват ...
09.06.2019 13:09
А, Простол Ментата, на кого казват така?
Простоле, събирай си вересиите и да те няма!
Казал съм ти, като нямаш работа, върши си я другаде!
Има хора, които обичат да ги ментят!
Хайде, марш, след като не разбираш от дума, хахо на блога!
Кой те беше определил за такъв?
Не, не съм аз!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина?
09.06.2019 13:19
Този блогър е Коко 51 , нали ?
11:52
Той винаги приема желаното от него за истинско.
цитирай

Как разбра, мислех, че ще остане загадка!?

Хубав ден!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Темите Стримон и Сермон според н...
09.06.2019 14:20
Темите Стримон и Сермон според него ,заради окончанията са арменски?
Съвсем ясно си личи ,че Стримон идва от Струма , а Сермон , от главния град на областта Сирмиум
А, войводата на областта ,последният Български владетел, противопоставял се на Василий Втори е даден в единствен източник като Сермон Това вероятно не е името му, а в означението се има предвид владетелят на Сермон!
цитирай
8. radostinalassa - Арменците си имат своя генетика
09.06.2019 16:44
Спорила съм с този Коко, но той започва да обижда, когато няма какво да каже в своя защита. Затова не заслужава внимание. Излага армевците, които не претендират да са българи. Всеки трябва да се гордее с гените си.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
09.06.2019 23:50
radostinalassa написа:
Спорила съм с този Коко, но той започва да обижда, когато няма какво да каже в своя защита. Затова не заслужава внимание. Излага армевците, които не претендират да са българи. Всеки трябва да се гордее с гените си.


Съгласен съм с тебе!
И аз го обявявам за нежелана персона изобщо ,както и някои други в блога ми
Ако не са наясно, ще ги грия ,без предупреждение
Или ще давам гласност на написаното в ...постинги!
Убедих се ,че говедото не разбира от дума , а от тояга!

Лека нощ!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Ето какво получих от Коко 51, на 09 06, малко след 04 часа:
10.06.2019 14:53
Сега и да ме молиш вече не мога да ти помогна
Янис Симеонидис, моите хора от Бургас ме увериха, че в блога ти има достатъчно информация за да бъдеш съвсем точно идентифициран. Отказаха да им платя – бях готов да кихна 20 000 долара, за мен са нищо! Запознаха се детайлно със случая с долните ти лъжи, инсинуации и накрая – обиди! Ако бяха само обидите щях да го преглътна, но да си съчиняваш и да разпространяваш за непознат човек такива долнопробни клевети – НЕ!!! Какво си ми дал да нося в Арменското посолство, кой сегашен посланик съм познавал … Неееее, просто ти сам си го изпроси!!! Обещаха ми да се погрижат и така – няма да знаеш кога, нито кой, нито къде… но ще ти бъде даден моооооого добър урок, след което аз ще получа доказателства и ще остана доволен! Сигурен съм!!! Сега тичай да докладваш където си искаш, никой не може да ти помогне! Купи си нова пижама и пантофи за болницата! Аз много ясно ти дадох да разбереш кой съм – на тая планета има само още 499 души с такова състояние и статус, а ти реши да се правиш на герой. Сега и да ми се извиняваш и да ме молиш - вече не мога да върна нещата, задействани са и са извън моята власт. Сори! Яж ми гъзо!!!
Изпратено: 04:21 От: koko51

Блестящо доказателство, при това самолично, що за човек е Коко51
За това, че ако не е луд, е престъпник!

Да са живи и здрави, всички ,пазещи дискретно мълчание!
цитирай
11. radostinalassa - 10. leonleonovpom2
10.06.2019 15:05
Има един филм в нета за гените на арменците. Но е от поне 10 части. И хитрият арменец не изплюва лесно камъчето, за да разбера нещо. Но те имат характерни гени, които са запазили чисти. Имат и характерен външен вид. В Пловдив, където живеех си има арменци. Напр. златари.
Това , което ти е написал Коко 51 говори за характера му. Отмъстителен човек. Но най - вероятно послъгва. Стратегия и тактика. Тук наистина се обменят пари за разни услуги. Ако направи нещо неговият арменски Господ ще му го върне, няма начин.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
10.06.2019 16:45
radostinalassa написа:
Има един филм в нета за гените на арменците. Но е от поне 10 части. И хитрият арменец не изплюва лесно камъчето, за да разбера нещо. Но те имат характерни гени, които са запазили чисти. Имат и характерен външен вид. В Пловдив, където живеех си има арменци. Напр. златари.
Това , което ти е написал Коко 51 говори за характера му. Отмъстителен човек. Но най - вероятно послъгва. Стратегия и тактика. Тук наистина се обменят пари за разни услуги. Ако направи нещо неговият арменски Господ ще му го върне, няма начин.


Независимо от подбудите, деянието му е подсъдно!И е свързано със затвор за години!
А иначе арменските приказки са с невероятен репертоар
Но обикновено са безобидни, не целят физически последици
В този има и нещо неарменско Знам ли, кое е истина? Брат му има фамилия като моята Може затова да съм интересен за него?
Истината е, че в момента се е навряп в миша дупка и трепери от страх!
За себе си!

Хубав ден!
цитирай
13. elcho - Тоя коко 51 се е объркал нещо
11.06.2019 02:41
Във двайсетте Библейски Рода, Арменците са посочени, че си имат Род отделен от нашият ЗИЕЗИ. А сега да чакаме и някой Виетнамец и той да предяви някоя претенцийка към нас !!!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
11.06.2019 07:35
Тоя коко 51 се е объркал нещо
02:41
Във двайсетте Библейски Рода, Арменците са посочени, че си имат Род отделен от нашият ЗИЕЗИ. А сега да чакаме и някой Виетнамец и той да предяви някоя претенцийка към нас !!!


Не е в ред!
И като типичен подлец се покри! Уплашен за себе си, за жалкат си персона!
Разбирам, да имаш друго, различно мнение
Но силово да го налагаш?
Това си е чиста простащина!

Хубав ден!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Интересното е, че дори и Коко не е сложил минус
11.06.2019 10:56
Не, че нещо ме е дерт от минуса
Смешен е напънът на слагащите го,да докажат чрез минуса ,че са някакъв фактор, можещ да съди труда на автора
Ами , като нямат нищо друго и това е нещо за тях!
цитирай
16. shtaparov - Знаеш, че изключително ценя твоето ...
11.06.2019 11:00
leonleonovpom2 написа:
Знаеш, че изключително ценя твоето мнение и не го подлагам на съмнение или опровержение
Но темата беше предизвикана от очевадна омраза към Бългирите и Българското?! Обвинени и в кражба на арменска история, " цигани" и " овчеглавци"?!
Затова ,просто вадя факти, без да ги обвъзвам с античността, които са безспорни
Присъствието на арменци в тема Стримон е дело на Василий Втори Няма как да произхожда от тях цар Самуил
Да, симпатични ми са арменците, имал съм и приятел от тях, бил съм квартирант като студент в арменско семейство
Никой не ми е правил " мръсно" от тях
Затова съм изненадав от наличието на такъв?!
Може и да не е арменец Арменецът говори, но зло не прави!

Хубав ден, приятелю!!

Това с "циганите" много отива като приказка на някой македонист. Македонистите са руски прислужници но и част от арменците,а това сближава техните мнения и сочи,че една централа диктува мненията на едните и на другите. Та ако трябва да сме точни,някои арменци имат повече близост с циганите по външен вид понеже Кавказкия тип там преобладава а от него са повечето араби. Българите са далеч по-светли от тях,понеже у нас е добре застъпен Понтийския антропологичен тип,който в Армения почти липсва. Идеята да бъдат скарани арменци и Българи е най-изгодна за руснаците и турците та не бих се учудил ако този,за който говори Радостина се окаже някой турчин с мръснишко мислене.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
11.06.2019 11:20
Факт е, че той не възприема македонците, че са част от Българският етнос
Не знам какъв интерес имат например французите Сейже, Ами Буе и Ламартин да го твърдят уверено Последните двама са учени, Ламартин е и политик от висша класа!
Напримр ,че Охрид е столица на пеоните Че Българите - македонци- преди 200 години свързват историята си с Александър Ами теракотните плочки от Виница реално го доказват
Този наистина може да е турчин Брат му е с български имена, нямащи нищо общо с неговота Да са от ралични бащи? Или да са запазили имената си от преименуването Типично за гаврещи се с Българското!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Автор: kirk Категория: Истор...
11.06.2019 19:58
Автор: kirk
Категория: История
Прочетен: 1


Кокото се появи отново!
Под ново име и със същата външност
цитирай
19. radostinalassa - Така ли ?
12.06.2019 20:56
Пише ми в коментари, че може би съм била от възродените нови българи? Понеже го иронизирах, че не знам какво значи зъркели? Прав си, той е , защото защитаваше Кеворкян, че не е писал някаква статия във Фейсбук. Арменска работа е . Не вдява нищо от хумор, което е белег на ниска интелигентност, която идва от потеклото му. За съжаление.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
12.06.2019 21:19
radostinalassa написа:
Пише ми в коментари, че може би съм била от възродените нови българи? Понеже го иронизирах, че не знам какво значи зъркели? Прав си, той е , защото защитаваше Кеворкян, че не е писал някаква статия във Фейсбук. Арменска работа е . Не вдява нищо от хумор, което е белег на ниска интелигентност, която идва от потеклото му. За съжаление.


Да , появи се този пезевенк и ме засипа с какото си!
Вече не го и чета,директно го трия!
Неадекватен е, вместо да се извини, както би постъпил един интелигентен човек, той" надгражда"?
Луд за връзване!

Хубава вечер!
цитирай
21. radostinalassa - Може да е пиян
12.06.2019 21:44
Плещи врели, некипели. Може много да е учил, но не може да свързва отделните теми. За това се иска мозък.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Плещи врели, некипели. Може много ...
12.06.2019 21:55
radostinalassa написа:
Плещи врели, некипели. Може много да е учил, но не може да свързва отделните теми. За това се иска мозък.


Здравей, Радостина!
Грешката ми е ,че го взех на сериозно?
Не знам, колко е учил, но не е в ред човечецът!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10012050
Постинги: 1431
Коментари: 30414
Гласове: 107467
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031