Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2019 08:41 - Блоговата лайнярка в действие-временен постинг
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4074 Коментари: 23 Гласове:
33

Последна промяна: 30.06.2019 08:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Четете нещо уникално!
Тутакси рекламирано и от блог бг в категория " История" !При това на заслуженото първо място, като грандиозен ,измислен, "научен труд"! Исторически, по - важен и от България!?
Лесно ще го разпознаете!  По кървавочервения цвят на ника му!
Тя ,блоговата лайнярка е далтонистка
И не познава червения цвят, затова никът и не е син , а червен?  Иначе смята ,че е син!
Какъвто е  и цветът на мухата- лайнярка, от който вид е и блоговата лайнярка
Е, тя е ник на един даскъл, който се прикрива зад него, като стане опасно, но това е друга тема.....

Поздравления за навременната и успешна реклама на блога относно чудесната изява на блоговата лайнярка, характеризираща я именно като такава!

                                                                     ДОПЪЛНЕНИЕ

В заглавието вместо временен, да се чете НАВРЕМЕНЕН  постинг


Тагове:   муха- лайнярка,


Гласувай:
37


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - За любознателните!
28.06.2019 08:42
http://marknatan.blog/history/2019/06/28/edin-pederast-da-ima-v-pomorie-velikiia-alhimik-shte-dokaje-.166348

Ето за какво става дума!
цитирай
2. lexparsy - Искрено съчувствам на твоето възмущение Иван.
28.06.2019 10:31
Но скромното ми мнение че подражаването на Психопатите, с подобни постинги и обиди, явно допуснати в блога с разрешението на Собствениците му, само утежнява ситуацията и наказва пак само нас.
В дебат с Младен/missana с него стигнахме до заключението, че единствената борба която може да водим с хейтърите е ИГНОРИРАНЕ И ЗАБРАВА, с каквато ни отвръща и Блога на оплакванията, но и всички институции в БГ напоследък.
Творчески, но спокоен и пълноценно споделен ден ти пожелавам!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Блоговата лайнярка и тези от сви...
28.06.2019 13:38
Блоговата лайнярка и тези от свитата / вида й/ и са недоволни!
Че са се родили такива!?
Съжалявам, нямало е как да попреча на факта!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Благодаря, Лекс!
28.06.2019 14:10
lexparsy написа:
Но скромното ми мнение че подражаването на Психопатите, с подобни постинги и обиди, явно допуснати в блога с разрешението на Собствениците му, само утежнява ситуацията и наказва пак само нас.
В дебат с Младен/missana с него стигнахме до заключението, че единствената борба която може да водим с хейтърите е ИГНОРИРАНЕ И ЗАБРАВА, с каквато ни отвръща и Блога на оплакванията, но и всички институции в БГ напоследък.
Творчески, но спокоен и пълноценно споделен ден ти пожелавам!


Лекс, говедо от добро не разбира! Убедих се!
Дадох прошка, въпреки ,че те трябваше да я искат от мен!
Престъпват я за втори път Знам ,че жестоко ще платят !
Този постинг аз ще го снема! Но говедата няма да си идат с него!
Товедото разбира от тояга, не от думи!
Те се подиграха с мен, със семейството ми, с работата ми Не оставиха нишо неосрано! Лумпени , които само мърсят света Нищожеста, ненужни и непотребни!
Както са описани в петте точки!

Хубав ден , Лекс!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Все пак да сме наясно!Аз никого ...
28.06.2019 17:00
Все пак да сме наясно!
Аз никого целенасочено и настървено не съм преследвал някога! Особено пък с цел да го унижавам, омаскарявам и обезличавам?
Затова реагирам остро на подобни атаки към мен, които с нищо не предизвиквам
Това ,че например давам нестандартно мнение, което може и да бъде неразбрано от някои ,с нищо не ги задължавам и също така нищо не им искам! За да реагират като диви зверове!?....

Като не им харесва, прав им пъ!т Значи не е било предназначено за тях!
Смятам ,че с изключение на няколко особени ескземпляра, подвизаващи се с по няколко десетки никове, всеки би потвърдил, че не проявявам към никого атресия и ,че тя ми е чужда А дори напротив- насърчавам и подкрепям!
Аз самият съм бил насърчаван и подкрепян в сериозни,далече по- значителни начинания и съм научен да правя това и с другите! Това е веруюто ми!
Но не и да смачкам и унижавам човека в стремежа му да направи нещо!
А когато някой тъпо и упорито се мъчи да насажда противно за мен мнение, мога да го поставя на мястото му Много по- точно и много по- вярно, като сравнението с известната муха- натрапница!
Разбира се, противно ми е, не ми е присъщо, но не ми е и невъзможно да влеза в стила на такива!

Поздрави на всички, които са разбрали това!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Ето прекрасния коментар на Уондър!
28.06.2019 17:12
Коментар на Уондър
07:38
В постинг на Лекс-" Психопатите / и имат ли те почва у нас?/"

Добро утро, Лекс!Някой вече се е ...
25.06 07:19
Добро утро, Лекс!
Някой вече се е разпознал и задраскал себе си с минус, т.е. черта.
За моята статия пък написаха донос до модераторите и ме махнаха от корицата. Защо ги боли да чуват истината за себе си е верният въпрос.
Ето и моята Диагностика на 5-те признака, че някой е Нарцис:
1. Робуват на авторитети - Те се прикрепят към някой специален, още по-добре ако е авторитет в дадена област, мечтаейки и те да са специални. Ако бъдат отхвърлени стават яростни и вадят арсенала с грозни нападки, обиди и лъжи.
2. Те са непълноценни и неудовлетворени затова паразитират върху пълноценни и удовлетворени щастливи хора.
3. Непрекъснато се сравняват и поддържат илюзията, че приличат дори превъзхождат идола си, което не им пречи да го обиждат и маскарят.
4. Те са лъжци и поддържат невидим контрол като манипулират с издевателство и лъжи околното пространство.
5. Макар на пръв поглед да са интелигентни, на втори виждаме човек лишен от емпатия, без вътрешни и външни опорни точки в света, с пропаднало минало и липса на бъдеще, правещ предположения - всичките негативни и неверни, но разпространявани и поддържани от него с лъжи, интриги и инсинуации.

Е, няма как да не се съглася с коментара ,както и какво да добавя към него
Картинката е пълна и ясна!

Сега обаче ща допълня нещо важно
Именно такива нарциси проявяват агресия!
Поведението им е пропито от идеята ,че те са повече и над!? В същото време са дълбоко комплексирани!? И от смесването на две несъвместими неща се получава агресията!
Има специализирани заведения, да се лекуват там, да поискат от нас помощ!
Иначе подобни хищници си имат определено място- в гората, в джунглата! Като няма друга възможност, да отиват там!
цитирай
7. mileidi46 - :))
29.06.2019 01:23
Здравей и тук..
Доколкото си спомням,аз си позволих един път да ти дам съвет и сега се чудя защо се оплакваш???Някой е писал нещо против теб и ти тичаш да видиш какво???Ами нека да си пишат,не може да бъдеш харесван от всички,просто няма да е нормално!!!Толкова ли си заинтересован от мнението на,, блоговата аудитория" тук???Пиши си за твое удоволствие,това което на теб ти харесва и не ги удостоявай с внимание!!Не се бий с вятърни мелници,това е било и ще си остане едно блато тук...не усещаш ли ,че цялата държава я тресе шизофрения...Нормални хора се срещат много рядко.:))Сипи си едно питие и си питай ушите!!Аз си сипах едно...Наздраве!!:))И спи спокойно..
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
29.06.2019 07:15
mileidi46 написа:
Здравей и тук..
Доколкото си спомням,аз си позволих един път да ти дам съвет и сега се чудя защо се оплакваш???Някой е писал нещо против теб и ти тичаш да видиш какво???Ами нека да си пишат,не може да бъдеш харесван от всички,просто няма да е нормално!!!Толкова ли си заинтересован от мнението на,, блоговата аудитория" тук???Пиши си за твое удоволствие,това което на теб ти харесва и не ги удостоявай с внимание!!Не се бий с вятърни мелници,това е било и ще си остане едно блато тук...не усещаш ли ,че цялата държава я тресе шизофрения...Нормални хора се срещат много рядко.:))Сипи си едно питие и си питай ушите!!Аз си сипах едно...Наздраве!!:))И спи спокойно..


Да, беше ми писала, така е!

Аз дори и не съм прочел написаното в помията Само рекламираното заглавие и това, което се вижда под него
Да, само главата на шизофреник може да роди подобно нещо Вероятно има и жълта книжка, но ако все пак няма, в нормална държава ще лежи поне три години в затвор То не бяха фалшиви никове с моето име ,чрез които се пише, за да ме злепостави, какво ли не беше?.......
Простотията е взела връх тука и прави това, на което е единствено способна ,освен да е потребител
За територията говоря, това трудно може да се нарече държава Ами след като е абдикирала от социалните си функции, няма армия , въоръжение, за какво става дума тогава?
Нека напише подобна гнусотия в Англия например, изсмукана от задните му части, да види, какво ще последва!
Ама се натиска тука превелът, защото има почва!

Хубав ден , Милейди!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Един коментар при Уондър в тази връзка:
29.06.2019 08:15
08:12 - Здравей, Уондър!
Седя и си мисляІ Може ли човек, по човешси да говори с муха? Ще го разбере ли тя, че не е хубаво да му пречи, да жужука около него Той дори няма да я забележи, ако не прави това!
Орелът лови ли мухи? Даже не ги и забелязва, въпреки ,че в пъти има по-силно от човешкото зрение Но те не смеят и да демонстрират присъствие около него защото знаят, че ще им е за последно!
Какво остава!
Палката, само палката!
Мухата от това разбира Още като я усети вдигната и изчезва!

Такива мухи ги дразни липсата им на възможности Комплексът им идва от това!
И елементарната им мисъл на мухи е,че нямат възможности ,но могат да хапят!?
Е, отговорът, човешкият, на такава претенция от страна на мухата е-А пък ние можем да размазваме!

Хубав ден, Уондър!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Виждам, че току що съм стинал чети...
29.06.2019 08:26
Виждам, че току що съм стигнал четирите милиона Не в Швейцарска банкова сметка
Но тази класация е безкрайно нереална Но ,все пак, болшинството от от близо 800- те ми постинга за осем години в двата блога през тези години се движат в разумните 500 посещения за седем дни от публикуването им Това прави и по сто публикации средно на година- в блога На три,четири дни по една Не е малко, но не е и много, за да правят някои мухи заключения за логорея Нямам десет или 30 профила като тях,бълващи субпродукция А само един, единствен!
Да си запазят подобни квалификации за самите тях!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Няма гражданско общество у нас, с ...
29.06.2019 17:11
Няма гражданско общество у нас , с нетърпимост към подобни действия Всеки незасегнат от подобни действия, на всякакво ниво, си трае, не го интересува и дава съвет да се търпи....
Но какво ли съм седнал да умувам, някой олигофрен после да седне да ми се присмива Както в началните класове и в детската градина!
цитирай
12. dinkov - leonleonovpom2 - далеч съм от ми...
30.06.2019 00:13
leonleonovpom2 - далеч съм от мисълта да давам съвет на някой. Ще ти напиша само мнението си.
Всичко е тленно на тази земя, но простотията, глупостта, завистта те са непреходни. С тях човек неможе да се сбори, те са непобедими. Аз лично се научих да махам с ръка и да не им обръщам внимание, а да гледам позитивно на живота и да му се радвам. По-лесно се живее по този начин.
Поздрав
Ицко
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Ицко!
30.06.2019 00:47
dinkov написа:
leonleonovpom2 - далеч съм от мисълта да давам съвет на някой. Ще ти напиша само мнението си.
Всичко е тленно на тази земя, но простотията, глупостта, завистта те са непреходни. С тях човек неможе да се сбори, те са непобедими. Аз лично се научих да махам с ръка и да не им обръщам внимание, а да гледам позитивно на живота и да му се радвам. По-лесно се живее по този начин.
Поздрав
Ицко


Така е, имаш право!
Те са пример за единството, освен за борбата, на противоположностите!
С други думи- обратната страна на медала са! И тя няма как, да изчезне!

Лека нощ!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Имах намерение да снема това!Не ...
30.06.2019 08:40
Имах намерение да снема това!
Не заради червената даскЪлска муха - лайнярка
А заради естетите , да не се гнусят!

Но досадната муха - лайнярка продължава с набезите си и тъпо и упорито д се върти тъдява
Толкова е тъпа и досадна, че даже и не може да разбере, колко?

Е, като не разбира, нека това стой, като палка, вдигната!
Като заплаха, след като като няма друго средство, срещу досадната и тъпа червена муха- лайнярка!/ Смята червеното зо синьо-зелено/
цитирай
15. leonleonovpom2 - Заглавието на постинга-, допъл...
30.06.2019 08:47
Заглавието на постинга-, допълнението в него, вместо временен, да се чете навременен постинг!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Ами, ще снема постинга! След като ...
30.06.2019 13:44
Ами, ще снема постинга!
След като кървавочервените дразнители, които са го предизвикали ги няма
Като се убедя, че наистина ги няма!
Само наркоман или платен може да се занимава с подобни мръсотии, тъпо и упорито! Седнал в три и половина през нощта, " да пише"?

Хубав ден на всички добри хора!
цитирай
17. nebonebo - Не разбирам защо
30.06.2019 14:06
се хабите... Товарите са навсякъде и не заслужават внимание. Пазете енергията си за жизнено важни неща!
Хубава неделя! :)
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Дени!
30.06.2019 14:29
Не разбирам защо
14:06
се хабите... Товарите са навсякъде и не заслужават внимание. Пазете енергията си за жизнено важни неща!
Хубава неделя! :)

Благодаря ти за взетото отношение!
Ако беше нещо нормално и безобидно, не бих обърнал внимание
Както в случая с една колежка, която правилно отбеляза ,че в един постинг съм допуснал грешка! Дори благодарих и няма нищо срамно в това, всеки може да сгреши!

Но тук се посяга на нещо много лично! Пространство имам предвид И се влиза в него с кални ботуши Както се казва, съгласяваш се да се скрие под леглото, но то се качва и на леглото? С калните ботуши?!
С измислици и манипулации, от които и дете ще разбере ,че има само една , единственоа цел- да те унизи и омаскари
И ти ,като мълчиш покорно, излиза и ,че си и съгласен?
Такива фарсове са приемливи, ако по някакъв начин подскажеш ,че се шегуваш, ако направиш подобен и за себе си!.... Но последното няма как да стане- той се вживял като коректор на президенти и на международното положение, ще се шегува със себе си? Хайде де, да не е мръднал?
Аз вмъквам тематика извън сериозната, историческата, с която се занимавам
След натоварването ,свързано със сериозна тема, тя ми служи за разтоварване и за зареждане едновременно Така ,че непредизвиканото от мен занимание с мен не ме разконцентрира Като му отговоря подобаващо

Когато една муха упорито те атакува, без да си я канил, какво следва ? Да бъде изгонена навън, а ако не иска , да се запознае с вестника или с палката!


Дал съм прошка, но това не означава, че трябва веднага да поема нови мръсотии!

Хубав ден, Дани!
цитирай
19. radostinalassa - Напиши постинг за славяните
30.06.2019 20:45
Защо Паисий пише История Славяноболгарская, а я изкарват Славнобългарска. Не се занимавай с този блогър. Той пише толкова неясно, че само аз го разбирам, както се шегувам. Май пишеше и за мене, но бързо го отказах. Само Коко е неподатлив на човешка реч Тежък случай.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
30.06.2019 21:38
radostinalassa написа:
Защо Паисий пише История Славяноболгарская, а я изкарват Славнобългарска. Не се занимавай с този блогър. Той пише толкова неясно, че само аз го разбирам, както се шегувам. Май пишеше и за мене, но бързо го отказах. Само Коко е неподатлив на човешка реч Тежък случай.


Словено-Българска е историята
Историята на Българи ,притежаващи писано слово
Така са написани ив книгата "О писменех", приписвана на Черноризец Храбър ,но всъщност отговор- защита на автор ,критикуващ нашата писменост
Вероятно дело на Симеон Велики? Ако ли не- то писана под негов надзор!

Аз не се занимавам с този Той е неадекватен Какъв може да е този, който системно пише в малките часове? Писател сато Балзак?
Не искам и да го знам и да го чувам този анонимник !Само подлец може да сипе обиди анонимно ! Знам го кой е , все пак!
Не е достатъчно да се маскира с граматически грешки !Издава се с друго Много слаба постановка Не ме интересува изобщо, на ниво завистник и подигравчия е от предучилищна възраст Пълен инфантил!!
Предостатъчно се е олайнелил, както казва ....Левски!
Ти как разбираш копието ? Да не би да познаваш оригинала?

Хубава вечер!
цитирай
21. radostinalassa - 20. leonleonovpom2
30.06.2019 22:00
Попитах, понеже ми пишат , че историята на Паисий е славнобългарска.Това не може да е истина, защото един от източниците му е Мавро Орбини, който описва славяните.
Е - то можело да се чете като е или я.
Този блогър, който се опитваше и мене да подиграе ни изкарваше май тюрки. И то целенасочено. Може би не е етнически българин. Мисля, че е с 12 ника. Трябва да му се говори на неговия език и тогава се укротява.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Попитах, понеже ми пишат, че ист...
30.06.2019 22:15
radostinalassa написа:
Попитах, понеже ми пишат , че историята на Паисий е славнобългарска.Това не може да е истина, защото един от източниците му е Мавро Орбини, който описва славяните.
Е - то можело да се чете като е или я.
Този блогър, който се опитваше и мене да подиграе ни изкарваше май тюрки. И то целенасочено. Може би не е етнически българин. Мисля, че е с 12 ника. Трябва да му се говори на неговия език и тогава се укротява.


Радостина, прегледал съм основно " За Буквите"
Имам няколко постинга по темата Там се говори за словени и се визират хората на словото- писаното ! Словено-Българска е осъвременено и заглавието на Паисиеата история
Що се отнася до въпросния, преди тодини ми беше писал пак между три и четири през нощта Казах му да не ме занимава, защото през деня ни яуха окрали Все едно му казах, пиши всички възможни врели некипели, каквото ти падне! Нормално, да го заподозра, че е от организаторите и се мъчи да ми отвлече вниманието Но само му каазах да ми се маха от главата, не ми е до него
Вместо да замълчи и да се оттегли ,отприщи се л....ян порой!
неадекватен
Ако ще и сто ника да има, няма как да се налее и ум в тях!
цитирай
23. zax - 11. leonleonovpom2 - Няма гра...
30.06.2019 22:45

11. leonleonovpom2 - Няма гражданско общество у нас, с ...
29.06 17:11
Няма гражданско общество у нас , с нетърпимост към подобни действия Всеки незасегнат от подобни


В условията на капитализъм Няма гражданско общество. То не е елемент дори от Демокрацията, това е минало което ще влезе в учебниците като терор на мнозинството над малцинството във време когато е било обратното.
цитирай
24. nedovolen - nebonebo ти го е казал добре. Айн...
01.07.2019 08:54
nebonebo ти го е казал добре.
Айнщайн по-обширно:”Човешката глупост и Вселената са безкрайни. Във второто не съм сигурен”.
:)))
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Закс
01.07.2019 13:34
zax написа:

11. leonleonovpom2 - Няма гражданско общество у нас, с ...
29.06 17:11
Няма гражданско общество у нас , с нетърпимост към подобни действия Всеки незасегнат от подобни


В условията на капитализъм Няма гражданско общество. То не е елемент дори от Демокрацията, това е минало което ще влезе в учебниците като терор на мнозинството над малцинството във време когато е било обратното.


Болшевишкия терор, който визираш е нещо друго Това е узаконяваве на претенции за власт
Тук- защита на сициални , преди всичко интереси
Задоволяване на необходивмия минимум за достойно съществуване!
Както например гръцки студенти и ученици защитаваха интересите на пенсионерите, защото и те ще станат ренсионери , а не като блогови лумпени да ти броят годините, явно с усещането ,че няма да ги стигнат!?
Както жълтите жилетки във Франция- Те не искат да управляват вместо Макрон, искат Макрон да мисли за хората!
Разбира се,че такава форма на въздействие, законова, я има в капиталистическите страни!

Хубав ден!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, прятелю!
01.07.2019 13:40
nedovolen написа:
nebonebo ти го е казал добре.
Айнщайн по-обширно:”Човешката глупост и Вселената са безкрайни. Във второто не съм сигурен”.
:)))



Да, това ,което е цитирала Дени е безспорно вярно!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10013694
Постинги: 1431
Коментари: 30416
Гласове: 107474
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031