Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2019 08:09 - Левски....исторически
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2764 Коментари: 19 Гласове:
40

Последна промяна: 19.07.2019 18:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Писано е много за Левски, почти всичко!

Защо е предаден, защо не е спасен?
Такива ли са Българите?
Българите в случая нагледно демонстрират произхода си - от траките!
В това съмнение  точно тук, няма и не може да има!  Те не търпят лидер, особено такъв като Левски,  всеки иска да е лидер!?И затова няма и опит за спасение, ако се изключи този на Атанас Узунов, базиран на предполагаем маршрут на Левски към Цариград

Затова и Херодот е казал, че траките, обединят ли се, ще бъдат най- силни в света и никой няма да е в състояние да ги победи!
Истина е! Но, ако се обединят, което е невъзможно!
Генерал Липранди , командир на Българския корпус във войната за Гърция, също твърди, че те, Българите, са най- добрите войници на Балканите, че презират османлиите и скоро ще ги победят, защото со много над тях! Е, побеждават ги, почти сами ,първо на Шипка и после в Балканската война! Същото твърдят Сейже, Ами Буе, Ламартин...., в различни варианти

Прави впечатление, присъствието на портретът на Левски в кабинетите на политиците ни ?! На стената, зад бюрата им?  Да, загърбили са го! Удобно !
Защото нямат очи да го погледнат, лице в лице!  Няма как да го измамят с отговорите на въпросите, които ще им зададе!
Затова, зад гърба им!....

Той се е жертвал с ясното съзнание, че точно  това прави! Такива са и думите му към палача, в последните минути от живота му!  Без да губи и  за секунда присъствие на духа, както е забелязал и Ботев!
Като Христос! Жертва се, за да я има и България
Той започва това, което Ботев завършва - възстановяването на България........

Османлиите изпитват респект към него ! Съдиите са нечетен брой, има и един Българин измежду тях, Хаджи Иванчо Пенчович ....И  те решават  ......   той да определи съдбата на Левски!  Разбират се по трима да гласуват за обесване и за помилване Така ,че решаващ да е гласът на хаджи Иванчо Пенчович!
Но хаджи Иванчо, за да се докара и от страх, гласува за...обесване?
Питан след години от Захари Стоянов, защо го е направил, твърди, че не познавал Левски, мислел го за нехранимайко? Излъгал е , от гузна съвест!
Сега се мъчат да героизират личността му,  на хаджи Иванчо, че го знаел от Цариград, че му  бил помагап?
Хайде де!
Да, след като армията освободителка ни е била враг, както се твърди сега, защо пък хаджи Иванчо да не стане герой!????

Така , че тези, които са върло срещу нашия местен или "модерно", автохтонен произход , тук търпят пълно поражение!
Тракийски ни е произходът и станалото с Левски е категорично доказателство за него!
Траките, пардон Българите не са се обединили дори и в името на Левски- да го спасят ! Дадена им е  и умишлено възможност-с хаджи Иванчо, да го направят, но не би!
Затова и девизът ни, държавният, визира обединението! 
Мечтаното, на държавата!  Но то се предшества от обединението на хората...

Да, думите на Херодот-Обединят ли се траките, никой не може да ги победи
Обединят ли се, при това условие?!



Гласувай:
41


Вълнообразно


1. vaquero - leonleonovpom2,
19.07.2019 08:22
И аз съм чувал думите на Херодот за траките. Интересно.
Що се отнася до Левски, не е бил разбиран тогава и днес също все още не е разбран.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
19.07.2019 08:40
vaquero написа:
И аз съм чувал думите на Херодот за траките. Интересно.
Що се отнася до Левски, не е бил разбиран тогава и днес също все още не е разбран.


Така е!
Саможертвата и нещата около нея , не могат да бъдат разбрани!

Хубав ден!
цитирай
3. tikoev - Не сме народ, не сме народ, а мърша, ...
19.07.2019 08:47
Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат.

Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!
"Аз не зная!" "Аз не мога!" - общ е глас,
И не знаем, не можеме, не щеме
да работим за себе си със време.
Само знаем и можем, и щеме
един други злобно да се ядеме...
Помежду си ихи, мирни, покорни...
Все нас тъпчат кой отдето завърни,
щот сме туткун, щото не сме кадърни...
Всякой вика: яман ни е нам хала,
а всякому мерамът е развала...

Не сме народ, не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша...
цитирай
4. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване!
19.07.2019 10:18
Хубав, истинен постинг си сътворил, приятелю!
Към истините, изказани от теб, ще направя само една добавка. Зад хаджи Иванчо Пенчович, който накланя везните към екзекуцията на Апостола, стои мръсният заговор на един мизерник, на който е именуван булевард в София. Това е граф Игнатиев, руският консул в Цариград, който е извършил освен тази и много други мерзости против България и ти, като познаващ историята, няма как да не ги знаеш.
Наистина армията-освободителка не ни е била враг. Тя е била най-обикновена жертва /като всички армии по света/, защото е била пушечното месо, зад което лицемерните, алчни руски имперски държавници са прикривали задкулисните си интереси и ненавистта си към будния, свободолюбив и просветлен дух на Българското възрожденство, което е будело народа и е пречело на имперските им апетити към Балканите и проливите. Такава е скритата, неудобна за Русия и по тази причина укривана с всякакви средства и до днес историческа истина, а останалото е от лукавия!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
5. vasilisa1917 - .
19.07.2019 10:54
долняк е х. иванчо, да, но дори и този предател не е отрекъл зверствата на Баташкото клане, за разлика от знайни и незнайни днешни герои
цитирай
6. bven - leonleonovpom2, аз мисля, че ролята на траките е именно такава - в отделни племена,
19.07.2019 11:13
всяко със своите свещени места, ритуали, жреци и царе. Възможно е , както казваш, от тях да сме взели тази самостоятелност и всеки да има свое собствено мнение? За Левски сме коментирали, че той е осъден на смърт чрез обесмане по волята на Императора, който не иска самостоятелна държава на Балканите и особено хора, призоваващи към бунт и въстание. Затова се променя и отношението към Левски - граф Игнатиев предава височайшата воля и султанът нарежда да му припишат убийство, което не е извършил и бързо е решена съдбата му.
Това не прави подвигът на националната ни светиня безсмислен. Напротив - показва ни, че има хора, взимащи решения уж в името на народа, но го правят само за да угодят на други императори. Левски все още ни показва, че нямаме воля за взимане на решения и изпълнението им, макар че вече посягат на живота и бъдещето и на децата ни, на природата и нашата земя.
Хубав ден!
цитирай
7. leonleonovpom2 - който не може да пише нещо смислено, ...
19.07.2019 13:42
Който не може да пише нещо смислено, поставя минуси!
Да напомни за ненужното си присъствие!
Така ли е другарю Цъгов, или си на друго мнение?
Каквото и да ти е мнението, безинтересно е! Не само за мен!
Сложи още един минус, ако искаш!

11:30 -
11:14 - rustam
10:58 -
цитирай
8. leonleonovpom2 - Жалкият Рустам!
19.07.2019 13:51
Пълен провал отвсякъде!
Решил, че може на мен да бъде съдник?
В България е така, посредствения съди можещия!
Казал го е Иречек, не аз, С други думи, но се подразбира!
Какво разбира свиня от кладенчова вода ,че ще съди за научни открития
Ето го коментара ми за чуговния му постинг-" Нови научни открития":

Кой го каза това?
Един сухар, без нищо зад гърба си!
Пълен посредственик отвсякъде !
Хубаво ,че е бил баща ТИ, Свилене!
Кога ще разкажеш за него?
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Тихомире!
19.07.2019 14:03
tikoev написа:
Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат.

Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!
"Аз не зная!" "Аз не мога!" - общ е глас,
И не знаем, не можеме, не щеме
да работим за себе си със време.
Само знаем и можем, и щеме
един други злобно да се ядеме...
Помежду си ихи, мирни, покорни...
Все нас тъпчат кой отдето завърни,
щот сме туткун, щото не сме кадърни...
Всякой вика: яман ни е нам хала,
а всякому мерамът е развала...

Не сме народ, не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша...


Така е, злобата, зависта към чуждия успех ни изяжда!?
Какво да коментира човек ровече?
Вицът е красноречив, дяволът на нашия казан е в отпуска, защото му вършим работата А някой се е опитал да се измъкне от казана, другите вкупом го връщат! Дяволът няма работа!?

Жалко ,че за постинг на Левски се налага да се напомни жалката действителност
Един тип омаскари постинг за Ботев, какво му пречи да направи същото и за Левски?
Професия му е

Хубав ден, Тихомире!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
19.07.2019 14:09
batogo написа:
Хубав, истинен постинг си сътворил, приятелю!
Към истините, изказани от теб, ще направя само една добавка. Зад хаджи Иванчо Пенчович, който накланя везните към екзекуцията на Апостола, стои мръсният заговор на един мизерник, на който е именуван булевард в София. Това е граф Игнатиев, руският консул в Цариград, който е извършил освен тази и много други мерзости против България и ти, като познаващ историята, няма как да не ги знаеш.
Наистина армията-освободителка не ни е била враг. Тя е била най-обикновена жертва /като всички армии по света/, защото е била пушечното месо, зад което лицемерните, алчни руски имперски държавници са прикривали задкулисните си интереси и ненавистта си към будния, свободолюбив и просветлен дух на Българското възрожденство, което е будело народа и е пречело на имперските им апетити към Балканите и проливите. Такава е скритата, неудобна за Русия и по тази причина укривана с всякакви средства и до днес историческа истина, а останалото е от лукавия!
Хубав ден, приятелю!


Така е, армията олицетворява руския народ, който е застанал зад братята Българи И е принудил царя да обяви войната! Армията, това са децата на народа! 34 годишният генерал Скобелев, който със смелостта си печели възхищението на врага, е стар пред войниците си

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Поздрави!
19.07.2019 14:15
vasilisa1917 написа:
долняк е х. иванчо, да, но дори и този предател не е отрекъл зверствата на Баташкото клане, за разлика от знайни и незнайни днешни герои


Така е, хаджи Иванчо е еволюирал през годините и сегашният го е надминал многократно! До такава степен, че ако можеше, оня сега щеше да му завиди на способностите!

Хубав ден!
цитирай
12. leonleonovpom2 - eonleonovpom2, аз мисля, че ролята на траките е именно такава - в отделни племена,
19.07.2019 14:31
bven написа:
всяко със своите свещени места, ритуали, жреци и царе. Възможно е , както казваш, от тях да сме взели тази самостоятелност и всеки да има свое собствено мнение? За Левски сме коментирали, че той е осъден на смърт чрез обесмане по волята на Императора, който не иска самостоятелна държава на Балканите и особено хора, призоваващи към бунт и въстание. Затова се променя и отношението към Левски - граф Игнатиев предава височайшата воля и султанът нарежда да му припишат убийство, което не е извършил и бързо е решена съдбата му.
Това не прави подвигът на националната ни светиня безсмислен. Напротив - показва ни, че има хора, взимащи решения уж в името на народа, но го правят само за да угодят на други императори. Левски все още ни показва, че нямаме воля за взимане на решения и изпълнението им, макар че вече посягат на живота и бъдещето и на децата ни, на природата и нашата земя.
Хубав ден!


Здравей, Таня!

Тази теза е общоевропейска Да се запази Османската империя и само в изключителен случай да се създава малка държава! Османската империя, в това си състояние е удобна Наричат я болния човек на Европа
Русия няма тази власт да дирижира сама Османската империя? Напротив, тя се пази от точно такова обвинение!
Левски ,по силата на османския закон не може да бъде осъден на смърт за това ,че е враг на падишаха Игнатиев може наистина да играе двойна игра, за да оневини Русия Да не излезе ,че е подстрекател!
Но на Левски е даден шанс да се размине със смъртната присъда И той е провален от българин!
Западните велики сили първоначално следят Русия да не се намеси! Но когато се разчува за кланетата, когато народите на запад и парламентите им разбират истината, тогава решават ,че повече така не може!
И Бисмарк, на закриването на Цариградската конференция, безуспешна, се обръща към руския представител с думите-" Вече не остава нищо друго, освен война! Щом я искате, почвайте я!"
Войната е за възстановяване на БЪЛГАРИЯ!
и ДОРИ С РЕШЕНИЯТА НА БЕРЛИН, ПОСТИГНАТОТО Е УСПЕХ!
ЗАЩОТО БЪЛГАРИЯ ПОЛУЧАВА ПОЛОВИНАТА ОТ СЕГАШНАТА СИ ТЕРИТОРЯ, ДОКАТО ПРИ СЪРБИЯ И ГЪРЦИЯ ТЯ Е МЕЖДУ ЕДНА ШЕСТА И ЕДНА СЕДМА ЧАСТ, САМО!

ХУБАВ ДЕН, ТАНЯ!
цитирай
13. merlin68 - Тука не съм съвсем съгласен с теб ...
19.07.2019 18:12
Тука не съм съвсем съгласен с теб Иване.
Относно това, че ескортираният от пет заптиета Левски, не е бил спасен. Да, днес изглежда лесно, но въобще не е било така. Аз не си спомням фактологията, но имаше едно предаване с Божидар Димитров, където той отговори точно на този въпрос и го направи много убедително и фактологично. Не бих правил генерални изводи за българския народ по този повод, както и от осъдилия на обесване Левски българин. Привидната справедливост в Османската империя е добре известна на историците - ето ти българин определящ съдбата на българин. Башибозука - една религиозно фанатизирана банда, въоръжена от държавата и ръководена от нея, но не пряко. Тия извършват всичките зверства в империята, а властта, ни лук яла, ни мирисала, дори ако се наложи ще осъди някой от тези "разбойници". Днес, някои "българи", четат и преподават историята така - Баташкото клане е позорно за нас събитие с което турците нямат нищо общо, защото българи мохамедани (башибозук) са клали българи християни. Та така и с Хаджи Иванчо Пенчович. Ако той не беше гласувал за обесване, какво щеше да се случи? Най-вероятно турците щяха да убият Левски докато е в затвора, а въпросният български "съдя", щеше да загуби всичко. Днес можем да го съдим строго, но това е без значение за историята, както и за самите нас. Народът в огромното си мнозинство, дори не е познавал Левски, камоли да знае, че е арестуван и трябва да се спасява. Французите да не би да спасиха Жана Дарк, ако и да не са траки:))
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
19.07.2019 19:14
Левски реално не е спасен, каквито и теории да се развиват!
Случаят с Жан Дарк е различен Тя служи на краля! В един момент става неудобна! За краля !И независимо ,че дължи властта на нея, той я предава
В политиката има тава игри

Барутанлията води башибозук Този, който извършва клането в Батак! Това не е редовна войска, но е поддържана с благословията на държавата
В Брацигово също атакува башибозук Но е разбит Тогава настъпва редовна армия Башибозукът се завръща Но пашата нарежда да изчезват, защото ще обърне топовете срещу тях!/ не иска да са заедно, в комплект/
Башибозукът е прикритие Турчин никога няма да влезе в църква и да убива Но няма нищо против башибозука да свърши това!
Иванчо Пенчович, ако може да се вярва на Захари Стоянов ,не се е оправдал със страх от наказание А с това, че смятал Левски за нехранимайко ?При положение ,че турски съдии гласуват за помилване и той не е в течение на заверата , има желязно алиби Да гласува за помилване! Изгаврили са се с него, явно добре са го познавали!
Какво, да считаме за правилна постъпката му, пратила Левски на бесилото, така ли?Сигурен съм, ч не мислиш така!

За случая в Батак съм писал в печата
За свободния прочит на една докторантка в Германия! ,че нямало клане, че били башибозуци!?Че жертвите били много малко и така нататък..... Като дете съм бил в църквата и още пред очите ми са петната от кръв по стените и дупките в пода, които жените с нокти са дълбали ,за да търсят вода за децата!

Е и Ян Хус не е спасен, и Васил Петлешков се е жертвал ! И на кладата е повтарял ,че е сам и ,че други няма! И е спасил Брацигово!
Има оправдания за станалото с Левски!
Но трудно може да се намери оправдание за постъпката на хаджи Иванчо Пенчович
Ами да помислим, Левски се жертва за България , а Хаджи Иванчо трепери за себе си и жертва Левски?
Аз не го оправдавам!

Хубава вечер!
цитирай
15. leonleonovpom2 - мярнах някои писания на " н...
20.07.2019 07:19
мярнах някои писания на " научните" анализатори в цитирания по- горе постинг Хубаво е да се оформят като " научен" кръг Знам че, ч някъде имаше "интелектуален" такъв! Та, да закръглим нещата
Левски не може да бъде осъден на смърт за противодържавна дейност Може да бъде заточен за дълги години в Диарбекир, както се е практикувало Но може да бъде осъден на смърт, ако е извършил убийство Та, доколкото ми е известно, от материалите ,които съм чел, има такова обвинение в процеса
Даже за Богев, повече от сто години смед смъртта му се смята, че е бил заточен в Диарбекир-защото няма и следа от трупа му Там са пращани и заловените четници, за които няма доказателства ,че са убили някой! Е, има и изключения, но в един процес, публичен, това просто няма как да се получи
Та ,драги " научни" критици, това е положението!
Впрочем, такива " научни" работници са нещо нормално за нас
В България, днешна, се назначиха капиталисти, бизнесмени, професори , политици и всякакви от този род!?
Защо да не се самоназначат и "научни" специалисти и критици? Природата не търпи празно пространство!

А ето и изтрития ми коментар при ДаскЪла
Бил пълен с обиди и ЦИНИЗМИ?
Вай , каква нежна душа на девица имал? Когато стане дума за него, обаче! Не съжалямам ,че го е изтрил Аз съм изтрил десет пъти повече мои коментари, отколкото такива като него са изтрили!
Ето го:

Кой го каза това?
Един сухар, без нищо зад гърба си!
Пълен посредственик отвсякъде !
Хубаво ,че е бил баща ТИ, Свилене!
Кога ще разкажеш за него?
цитирай
16. nedovolen - https://www.youtube.com/watch?v=s8xqXQghJV8
21.07.2019 14:48
" Светеца Дядо Влайчо говори за себе си в дома си в село Коньово " - това е заглавието на клипа с горния линк, публикуван в ютуб на 20.11.2016г от нашия приятел Безистена, от който ще чуете за Свети Васил Левски ТОВА, КОЕТО НЯМА ДА НАМЕРИТЕ В НИКАКВИ ИСТОРИЧЕСКИ ИЗТОЧНИЦИ.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
21.07.2019 16:30
nedovolen написа:
" Светеца Дядо Влайчо говори за себе си в дома си в село Коньово " - това е заглавието на клипа с горния линк, публикуван в ютуб на 20.11.2016г от нашия приятел Безистена, от който ще чуете за Свети Васил Левски ТОВА, КОЕТО НЯМА ДА НАМЕРИТЕ В НИКАКВИ ИСТОРИЧЕСКИ ИЗТОЧНИЦИ.


Така е, Адашът боготвори Левски!
Левски е бог, за всеки истински Българин!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
18. zaw12929 - и НАЙ УМНИЯТ СИ ИМА ГЛУПОСТИ, Умният ...
23.07.2019 20:33
и НАЙ УМНИЯТ СИ ИМА ГЛУПОСТИ, Умният винаги ще се справи със ситуации в каквито мъдрият няма да се забърка!
Поздрави
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
23.07.2019 22:51
и НАЙ УМНИЯТ СИ ИМА ГЛУПОСТИ, Умният винаги ще се справи със ситуации в каквито мъдрият няма да се забърка!
Бих продължил с твое позволение- защото няма да може/ понякога/ да реши!?

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139390
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031