Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2019 20:52 - Истината
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4820 Коментари: 29 Гласове:
31

Последна промяна: 31.10.2019 20:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дори и да изглежда пресилено, истината винаги е била водеща при мен! Това  е професионално, отклониш ли се от нея, рискуваш човешки животи! Как да мамиш?
Мога ли да забравя безсънната нощ, нямаше мобилни връзки, как едва дочаках удобно време, за  да звънна на директора в Троян, светла му памет!
И как той ,още като чу гласа ми, веднага каза, че станалото няма връзка с мене, стари проби са!
Или, как веднага смених цинково съединение, с което имах най- добри резултати, след като получих информация от санитарните власти, че съдържанието на цинк в разтвора не трябва да е повече от четири  РРМ- четири милионни части!

Вече не съм химик, както каза на времето  моят  учител по химия Историк съм!?

Резервирано посрещам историите относно тюрките, Турция, близостта и с Българите и  с България!?

По начало исляма е изкуствено създадена религия.  Дело е евреите! Не е много ясна ролята им в християнството, но е ясно ,че не са го поставили в подчинение.  И в отговор ,са създали- исляма!?
Не за друго, в противовес и за борба с християнството! Иначе той, ислямът,  е взел много неща от християнството! Дори и Христос,  фигурира там като Исса!
Това обяснява  и защо евреите  приемат лесно исляма ! Така наречените дьонмета!
Класически пример  в това отношение  , е прословутият Сюлейман паша, овековечен от Вазов, с рождено име- Соломон . Стигнал и до министър на отбраната на Отоманската империя

Ясно, след като религията е създадена лабораторно и Отоманската империя е възникнала след нейното създаване, може да се предполага ,че и тя не е естестен, природен продукт!?

Въпреки ,че днешна Турция се смята за неин наследник, то по обратния път и турците, днеешните,  може да се считат за лабораторен продукт- изкуствен!
Че тюрки и турци не са едно и също!
Вярно ,никога не са имали азбука, ползвали са арабската - до Кемал паша, после латинската, с малки видоизменения, по скоро украшения!

Това също е важен указател и за тези ,които подценяват ролята на азбуката!?  Каква водеща страна може да е тази, която няма дори  собствена азбука?

Така ,нямат азбука, имат изкуствено саздадена религия.Но са били световна империя!  Някой е имал интерес от това!  Ами, кой е той тогава?  Нормално е да се разбере ,че е този, който е създал религията им!

Но принципно При тях се откриват неща, които се считат за изконни, Български ! Не оспорвам факта, дисциплиниран съм.  Вярвам в достоверността на източниците 
Но си мисля друго.  След канто и религия и държава са заченати изкуствено- да не отварям темата за каталунския херцог, може ли да се вярва на естествения ход на нещата след това? 
Ами тази империя владее изтока стотици години, цялата налична информация не може ли да се манипулира в тази насока? Да бъде в полза на империята?  И кой би оспорвал или противодействал?

Аз лично имам съвсем пресен спомен.  На Анкара името идвало от ангорските овце ,отглеждани в района й Ангора - Анкара?
Правдоподобно! Но прекрасно знам ,че там  е имало град на Рим и после- на  ИРИ- Анкира. Ще рече котва.  И когато внимателно споменах за този хфакт на турския екскурзовод, той веднага го потвърди, като даде и допълнителни обяснения......

Един от най- големите ми приятели е Български турчин.  Вярно е ,помагал съм му в училище, но после той ми се отблагодари подобаващо, без да търся отплата!

Но политиката е друго нещо.  Там няма приятелство, има интереси!
Допускам, че тезата за близост между турци и Българи е дело на Одринския ТРАКИЙСКИ университет!?  Добре, нищо лошо няма, те също са хора като нас, защо да не живеем в мир и разбирателство? Животът е кратък, какво да делим в него?

Но да не забравяме и интересите! Утре да не се окажем потърпевши, плащащи сметката!?

Защото безплатен обяд няма!
Няма вечно приятелство, има вечни интереси!



Гласувай:
32


Вълнообразно


1. eva666 - :-)) пост № 1
31.10.2019 21:00
бравооо!!! чудесна идея, и деликатна,безпристрастна трактовка..

/може ли да се вярва на естествения ход на нещата след това?

нее ,няма такова нещо, като "естествен ход."..леоне!!
хубава вечер!

цитирай
2. vaquero - leonleonovpom2,
31.10.2019 21:04
Критерии за истинността на едно твърдение е практиката. Така че, когато говорим, трябва да имаме предвид, как теорията се съгласува с практиката.
цитирай
3. dobrodan - Откакто политици и банкери пишат историята
31.10.2019 21:26
е започнала и враждата между народите. Първата работа навремето (и съвсем не толкова отдавна и у нас) е да бъде избита интелигенцията, грамотните и по съвсем осезателни причини и богатите измежду покорения народ, освен ако не се откупят и не приемат доброволно новата власт/религия, както и да заработят със и за нейните носители. За съжаление отново една дълга задморска ръка се протяга освен Ердогановата и не знам кое от двете ще е по-лошо, оценено впоследствие.
Трябва да стане чудо, за да ни се размине... Който ни освободи, той ще ни и пороби, нали така? Малко сме и изчезваме по естествен начин, можеше просто по един копринен шал да ни пратят :), царска милост било.
Късно е вече. Да бяхме правили деца ли... Левски с ботуши и Ботев с каска, но не би.
Не мога да бъда оптимист за бъдещето.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Юлия!
31.10.2019 21:26
1. eva666 - :-)) пост № 1
21:00
бравооо!!! чудесна идея, и деликатна,безпристрастна трактовка..

/може ли да се вярва на естествения ход на нещата след това?

нее ,няма такова нещо, като "естествен ход."..леоне!!
хубава вечер!

Юлия си, нали не бъркам името!?
Радвам се, че съм ти доставил удоволствие, а не например, да те ядосам!

Хубава вечер и на тебе!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
31.10.2019 21:31
vaquero написа:
Критерии за истинността на едно твърдение е практиката. Така че, когато говорим, трябва да имаме предвид, как теорията се съгласува с практиката.


Така е, това , което теорията твърди, практиката го тества и доказва, истина ли е или не!

Хубава вечер!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
31.10.2019 21:47
3. dobrodan - Откакто политици и банкери пишат историята
21:26
е започнала и враждата между народите. Първата работа навремето (и съвсем не толкова отдавна и у нас) е да бъде избита интелигенцията, грамотните и по съвсем осезателни причини и богатите измежду покорения народ, освен ако не се откупят и не приемат доброволно новата власт/религия, както и да заработят със и за нейните носители. За съжаление отново една дълга задморска ръка се протяга освен Ердогановата и не знам кое от двете ще е по-лошо, оценено впоследствие.
Трябва да стане чудо, за да ни се размине... Който ни освободи, той ще ни и пороби, нали така? Малко сме и изчезваме по естествен начин, можеше просто по един копринен шал да ни пратят :), царска милост било.
Късно е вече. Да бяхме правили деца ли... Левски с ботуши и Ботев с каска, но не би.
Не мога да бъда оптимист за бъдещето.

Разбирам те!
България е била силна, когато и къщата е била пълна с деца Мъжът е работил, жената е гледала децата! За дядото, по линия на баща ми, знам за 10 братя и сестри, достигнали старост!
Баща ми имаше пет братя и сестри, още три са починали като малки!?
Баба ми, по линия на майка ми, имаше живи 12 братя и сестри Даже ,шеговито разправяше ,че майка й и найголямата и сестра гледали за полесно заедно бебетата си, католелята била по- малка ?
Сега, едва едно дете, максимум две, по изключение- три Ами без война, естествено си загиваме И младите бягат навън, за капак!
Руснаците не понасят зимата ни, намират я за отвратителна! Но лятото ни за тях е разкош!
Ние сами сме дали под наем държавата си, да не кажа- харизали! На кого да се сърдим, че е проявил интерес!?
Веднъж една рускиня в магазина ме изкара от равновесие Сдържах се, но на изхода - кметът !Захапах го веднага- Каква е тази Малка Москва, която сте направили тук Разбра веднага- привика ме настрана
На мен ли да обяснява,кой е най добре в тази опразнена територия ,да се настани- араби, китайци, афганистанци, мавританци, турци или руснаци?
Поне руснаците стоят най-близко до нас, включително с писменост и с език Не е ли най- добре те да са тук?
Какво да кажа, след като ние самите сме се отказали от държавата си? Опразнили сме я

Така ,че и аз не вярвам в Бонус Евентуса!
Щастливия изход!

Лека нощ!
цитирай
7. dobrodan - Имаме само един шанс и той е
31.10.2019 21:56
руси и турци да не се разберат кой от тях да вземе България на Балканите. Вероятно накрая ще си направят зони на влияние за известно време (не, че сега ги няма), пък после каквото аллах/христос даде.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Красимире!
31.10.2019 22:16
7. dobrodan - Имаме само един шанс и той е
21:56
руси и турци да не се разберат кой от тях да вземе България на Балканите. Вероятно накрая ще си направят зони на влияние за известно време (не, че сега ги няма), пък после каквото аллах/христос даде.

Смятам ,че ако нещата отидат до разбиране, Турция веднага ще отстъпи!
Тя има голям респект от Русия/ Все още го изпитва и към нас, не могат да забравят боя, какъвто никога не са яли, от нас в Балканската война Но въпрос на време е да разберат, че сме книжен тигър в момента/
На времето, като свалиха руския самолет, пророкувах, че Ердоган ще отиде в Кремъл, да се извини
Така и стана
Не ми се пророкува сега, Русия има интереси на протоците, въпреки ,че нещата са регулирани там! Но при неправилно поведение от наша страна, можем да станем разменна монета за някакъв по- специален статут на Русия там
Не, не гадая!
Едно е ясно, турците изпитват ужас от Русия, ако им се противопостави! Даже поставят на карта и добрите си отношения от години със САЩ по тази причина
Ние трябва да си гледаме интереса и да не влизаме в открит конфликт с никого, особено пък с Русия!
цитирай
9. milenavarbanova9 - Поздравявам те за смелите конст...
01.11.2019 08:59
Поздравявам те за смелите констатации!
Логиката е желязна,но и ужасяваща.
А изводът е,че предстои война и тя ще реши всичко.Човечеството е поставено в пълна безизходица.
Но българите трябва да оцелеят!
цитирай
10. nedovolen - Вярвам, че за теб водеща е истината, ...
01.11.2019 11:54
Вярвам, че за теб водеща е истината, защото не си адвокат. Той казва, истината, само истината и никога истината. :)
Днес празник на будителите.
Някои действат по-добре от приспивателно.
Засегнал си много теми.
По една - всяка религия е капан. Обяснения не будет.
:)))
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
01.11.2019 13:42
milenavarbanova9 написа:
Поздравявам те за смелите констатации!
Логиката е желязна,но и ужасяваща.
А изводът е,че предстои война и тя ще реши всичко.Човечеството е поставено в пълна безизходица.
Но българите трябва да оцелеят!


Благодаря ти за отзива!
Имам спомен от преди 20- тина години Мой приятел, преводач от турски, ходи до Истанбул ,да вземе търговци оттам
Тогава, все още, турците купуваха от нас и стояха на дълга опашка с тирове.....
На граничата, недалече от нея, спрели Забравили ,че той е в колата Гледали светлините И един от тях казал, че това е било тяхно и пак ще бъде тяхно! Не смеел да гъкне! Беше още под впечатление на изживяното
Казах му ,че пресилва, казано е безотговорно!
Но знае ли човек?
Ние бяхме сила преди, въпреки ,че срещу нас стоеше петкратно по- многобройна армия Но имахме увереността, освен по-голямата интелигентност, че Велика сила стои зад нас Наложи ли се, няма да сме сами Казвали са ми на щабно учение, нашата задача е да удържим максимум до три дни! След това, ще си имат работа агресорите с елитни войски! И ще съжаляват, че са се родили!
Сега, не ми се говори...

Хубав и успешен ден, а и месец, Милена!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
01.11.2019 14:00
nedovolen написа:
Вярвам, че за теб водеща е истината, защото не си адвокат. Той казва, истината, само истината и никога истината. :)
Днес празник на будителите.
Някои действат по-добре от приспивателно.
Засегнал си много теми.
По една - всяка религия е капан. Обяснения не будет.
:)))


Точен си, както винаги!
Разбрах те, без обяснения!

Хубав ден!
цитирай
13. leonleonovpom2 - има един доста конфузен момент в ...
01.11.2019 14:18
анонимен написа:
има един доста конфузен момент в ситуацията с Русия и Турция и той е следният: Русия е заобиколена от държави с имена на -стан и изповядващи исляма...
Национален интерес... по блоговете си пишем за него, а иначе всеки пети ще продаде и майка си за пари. Поне един Орбан да имахме?


Така е, тези на отговорни постове , служат на чужди интереси Няма личност, която да изтъква ,че е Българин и ,че работи за България!? Има угодничество
Това с продажничеството го засече един англичанин от раз ,през 1990 г- беше писал в доклада си, че Българинът за пари , продава майка си и баща си! Бях възмутен, защото такова чудо не ми беше минавало през главата Но с времето се убедих, че има право!
Да млъквам, защото в блога има голям защитник на предателството? С отричане на съществуването му? Мирчо Стари, например, не е предател на България Цар Шишман го чака с войските му отвъд Дунав - в Никопол ,но той не идва Той просто не идва, не е предал България! Няма предатели, не е предателство това!
Та в такъв смисъл защита, че то не съществува и който говори за него, самият той става предател?
Предателите не са предатели!

Хубав ден!
цитирай
14. milenavarbanova9 - Спомни си пророчеството на Слава ...
01.11.2019 15:34
Спомни си пророчеството на Слава Севрюкова.
Тя е предрекла,че в края на властта на 20- то правителство на предателството и разрухата,чужда страна(Турция - това е уточнила пред близки) ще нахлуе в нашите предели и ще откъсне жив къс от българската плът.Тогава българите ще се вдигнат като един и ще пометат властниците- помияри,но цената на събуждането на народа ще е страшно висока - част от нашата територия и народ ще отидат в робство.
Сега ни "управлява" 20-то колониално правителство.
При едно нахлуване на турците у нас,руснаците няма да си вдигнат пръста да ни защитят,Герб з@сра всички пътища към разбирателство с Русия.А Америка ще потърква ръце - нейната цел е да ни хвърли на звяра.Помощ не можем да чакаме отникъде - освен от Бог!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Формулата е известна!
01.11.2019 17:40
milenavarbanova9 написа:
Спомни си пророчеството на Слава Севрюкова.
Тя е предрекла,че в края на властта на 20- то правителство на предателството и разрухата,чужда страна(Турция - това е уточнила пред близки) ще нахлуе в нашите предели и ще откъсне жив къс от българската плът.Тогава българите ще се вдигнат като един и ще пометат властниците- помияри,но цената на събуждането на народа ще е страшно висока - част от нашата територия и народ ще отидат в робство.
Сега ни "управлява" 20-то колониално правителство.
При едно нахлуване на турците у нас,руснаците няма да си вдигнат пръста да ни защитят,Герб з@сра всички пътища към разбирателство с Русия.А Америка ще потърква ръце - нейната цел е да ни хвърли на звяра.Помощ не можем да чакаме отникъде - освен от Бог!


Референдум в Кърджалийска област! Над 100 хиляди има и в Бурса, запазили гражданството си След това влиза армията им, да узакони резултатите Нито САЩ, те си имат интереси, нито Русия, с която се дърлим, ще ни защитят! А ОФ- то, пардонн ООНе- то е безгласна буква, само за авторитет може с някоя резолюция да демонстрира присъствие!?
Не ми се гадае, въпреки, че не е сложно

Да, само на Господ може да разчитаме! Минали сме, заради прегрешения, през много наказания, но явно не сме се оправили

Хубава вечер, Милена!
цитирай
16. apostapostoloff - Направиха ли ти чалъмбъ в
02.11.2019 14:07
Турция? Казват, че било голям кеф...
цитирай
17. leonleonovpom2 - Апостолов, казал съм ти, ако имаш ...
02.11.2019 14:15
Апостолов, казал съм ти, ако имаш нещо по същество, добре си дошъл!
Ти затова ли не допускаш коментари, защото зноеш, как аламинут ще бъдеш залят от помия!? Подобна на тази, която щедро ръсиш!
цитирай
18. nkf - То за исляма е вярно, че е изкуствена ...
02.11.2019 22:32
То за исляма е вярно, че е изкуствена религия, но това не по-малко е вярно и за християнството. Нали е ясно, че без император Константин, християнството днес или нямаше да съществува, или щеше да е някаква странна секта из Близкия изток. Може би, дори щеше да се върне обратно в юдаизма. Иначе за ролята на евреите/юдеите в създаването на християнството е очевидна: питай който щеш православен/католически/протестантски поп кой е богът в християнската религия и ще ти отвърнат "богът на авраам, яков и исаак". Ще ти кажат, че този е и небесният татко на Исус даже, че е едно и също. Пък и нали всеки християнин е "духовен семит" и евреите са "старши братя" във вярата. :) Та, напълно ясно е каква е ролята на юдеите в създаването на християнството. Апропо, евреите не по-трудно от исляма приемат и християнството. На такива евреи са им казвали марани в Испания и Португалия. Днешните турци са една каша от всевъзможни народи и племена, че дори и раси. Това е един напълно изкуствен политически продукт, напълно осъществен от Мустафа Кемал, наречен "баща на турците", ако и той самият да помак /някои казват, че е евреин/. Така или иначе "турската нация" е копи-пейст на "френската нация", изобщо масонщина и зидарщина отвсякъде. Иначе ненаучните и напълно фалшиви теории за "българите-тюрки" си прав да посрещаш със скепсис. По-глупава, лишена от факти, доказателства и логика теория трудно може да се намери всред останалите псевдонаучни теории като "пангерманизъм", "панславизъм", съответно славизъм, германизъм и т.н.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
03.11.2019 08:30
nkf написа:
То за исляма е вярно, че е изкуствена религия, но това не по-малко е вярно и за християнството. Нали е ясно, че без император Константин, християнството днес или нямаше да съществува, или щеше да е някаква странна секта из Близкия изток. Може би, дори щеше да се върне обратно в юдаизма. Иначе за ролята на евреите/юдеите в създаването на християнството е очевидна: питай който щеш православен/католически/протестантски поп кой е богът в християнската религия и ще ти отвърнат "богът на авраам, яков и исаак". Ще ти кажат, че този е и небесният татко на Исус даже, че е едно и също. Пък и нали всеки християнин е "духовен семит" и евреите са "старши братя" във вярата. :) Та, напълно ясно е каква е ролята на юдеите в създаването на християнството. Апропо, евреите не по-трудно от исляма приемат и християнството. На такива евреи са им казвали марани в Испания и Португалия. Днешните турци са една каша от всевъзможни народи и племена, че дори и раси. Това е един напълно изкуствен политически продукт, напълно осъществен от Мустафа Кемал, наречен "баща на турците", ако и той самият да помак /някои казват, че е евреин/. Така или иначе "турската нация" е копи-пейст на "френската нация", изобщо масонщина и зидарщина отвсякъде. Иначе ненаучните и напълно фалшиви теории за "българите-тюрки" си прав да посрещаш със скепсис. По-глупава, лишена от факти, доказателства и логика теория трудно може да се намери всред останалите псевдонаучни теории като "пангерманизъм", "панславизъм", съответно славизъм, германизъм и т.н.


Съгласен съм с написаното, в религията поначало избягвам да задълбавам...
Да, има и в Сирия християни- маронити За арамейците, от които произлиза Христос се твърди ,че не са евреи В " О писменех" пише за сирийска/ финикийска/ азбука, която е на Христос!......

Хубав ден!
цитирай
20. apostapostoloff - А бе ей, уьо!
03.11.2019 13:06
Попитах те само дали са ти въртели чаламбъ в Турция. Каква помия виждаш тук? Всеки нашенски интелектуалец (а ти си парче интелектуалец) си прави чалъмбъ, когато прескочи до Турция. Защото тук нямаме теляци, които могат да ти извъртят хубава чалъмбъ. А чалъмбъта си е чаламбъ. Голям кеф, голям рахатлък.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Не ме интересува чаламбата Апос...
03.11.2019 13:20
Не ме интересува чаламбата Апостолов, нито пък кой се интересува от чаламбата и си я прави! Парвенюта у нас - дал господ И не те ми са ориентир в живота!
Ако от това смятат ,че стават по- умни, по- богати или пък по- велики- като султани, да си я правят! Животът си е техен!
Доволен ли си от отговора?
цитирай
22. leonleonovpom2 - Залюбителя на пикантерии - Апостолов
03.11.2019 19:31
Чаламбата е привилегия за султаните, а не за домогващите се до нея- парвенютата! Интелигентен си, ясно ти е!

Какъв коняк пиеш- Наполеон или Курвоазие? Кой е по- добър? А има ли по- добър от тях, например-" Слънчев бряг"?

И един виц след Освобождението

Франция,една от първите признава България !Праша наблюдател, да оцени как вървят промените в новата държава Гой изпраща зашеметяващо съобщение- В София дори шопите , говорят приличен френски?
От Франция искат примери, за потвърждение

Той дава следния: Двама шопи с каруци се срешат на мост Слизат ,мерят, могат ли да се разминат каруците?
Единият казва след това:
Жьо пре! / Французинът го е разбрал-Жьо сюи пре-Готов съм, ще се разминем демек
Другият отговаря-Уй, жьо пре/ разбрано като - Да и аз съм готов/ да се разминем
Качват се на каруците и наистина се разминават ,без проблем!
цитирай
23. apostapostoloff - А бе, не е зле все пак
04.11.2019 10:38
да опиташ. Какво пречи да си врътнеш една чаламбъ?

У нас има фирми, които правят колон- терапия, но чалъмбъта е далеч по- приятна работа. Опитай, опитай, няма да съжаляваш! Нещо повече, ще ме благославяш и ще ме черпиш с коняк Martell XO (струва само $ 199).
цитирай
24. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
04.11.2019 14:56
Има много логика и доста истина в написаното от теб. Затова се зачетох в коментарите които, както винаги звучаха твърде черногледо.
Та в тази връзка ще ти кажа и моето мнение върху балканската ситуация, а то с няколко думи е, че България не след дълго действително ще стане Швейцария на Балканите и никога повече няма да бъде нечия васална територия, колкото и неизчерпаеми апетити за това да имат руските и турските ненаситни управляващи примитиви!!! Убеден съм в това, защото в цялата суматоха виждам, как се пробужда Българският свободен дух най-сетне и пророчеството на Учителя Петър Дънов за възраждането и осъзнаването на нацията ни постепенно ще успее да постигне с воля и мъдрост независимостта и просперитета на Родината ни.
Хубав ден, Иване!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
04.11.2019 16:02
batogo написа:
Има много логика и доста истина в написаното от теб. Затова се зачетох в коментарите които, както винаги звучаха твърде черногледо.
Та в тази връзка ще ти кажа и моето мнение върху балканската ситуация, а то с няколко думи е, че България не след дълго действително ще стане Швейцария на Балканите и никога повече няма да бъде нечия васална територия, колкото и неизчерпаеми апетити за това да имат руските и турските ненаситни управляващи примитиви!!! Убеден съм в това, защото в цялата суматоха виждам, как се пробужда Българският свободен дух най-сетне и пророчеството на Учителя Петър Дънов за възраждането и осъзнаването на нацията ни постепенно ще успее да постигне с воля и мъдрост независимостта и просперитета на Родината ни.
Хубав ден, Иване!


Благодаря ти за отзива!
И както се казва, от твоите уста, в божиите уши!
Мисля ,че познаваш добре Испания Ами по- голяма част от района между Медрид и Барселона е пустиня с червена почва, необработваема Изоставена или в процес на изоставяне И пхрозвището й е Лунната долина?
Ами Турция! Има солено езеро с площ, равна една пета от тази на България! В Централната й и особено Източната част преобладават планини и бедни земи. Но което е годно, не се изоставя!.......
България е рай, мечта за мнозина, но ние сме на път да я превърнем в пустиня!
Искрено се надявам прогнозите ти да се сбъднат!

Хубав ден, Огняне!
цитирай
26. krumbelosvet - Бе Леоне, и това ли не знаеш?
04.11.2019 18:29
"Какво да кажа, след като ние самите сме се отказали от държавата си? Опразнили сме я" - викаш ти.
Ако не виждаш как НИ УБИХА икономиката, поне как ни Р А З О Р Ъ Ж И Х А не забеляза ли? Да обяснявам ли за икономиката? Не, помисли малко. Къв е тоя самоубийствен мазохизъм?
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
04.11.2019 19:16
krumbelosvet написа:
"Какво да кажа, след като ние самите сме се отказали от държавата си? Опразнили сме я" - викаш ти.
Ако не виждаш как НИ УБИХА икономиката, поне как ни Р А З О Р Ъ Ж И Х А не забеляза ли? Да обяснявам ли за икономиката? Не, помисли малко. Къв е тоя самоубийствен мазохизъм?


Аз коментирам резултата! Не причините, довели до него! И да го направя, удар в празно пространство ще е!Кой ще ме подкрепи или възползва от извода?
И какво да направя, като видя зор? Да дезертирам, така ли? Имам причина за това! Противникът е силен, ръководството слабо, нямам муниции и храна.... Може ли да си гледат работата, хващам мекия! Дизертирането е правилно! друг е виновен!

Като Минчо Старият! Чакат армията в Търново, да удари Баязид, класически пример за атака срещу обсадил крепост! Но той решил друго- Мирчо Стари!
А, кажи кой е виновен в случая и кой прав ?
За мен ходът на Иван Шишман е гениален! Противникът да е атакуван от две страни! Ти какво мислиш за Мирчо Стари, главен войвода в армията ни!?
Герой или обикновен предател е?
цитирай
28. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
05.11.2019 09:19
България не може и няма как да стане пустиня! Който не вижда развитието и просперитета на България, а живее с изкривените си представи от миналото и плюе срещу народа и държавата си, е просто духовно ослепял индивид, живеещ в мрака на собствената си слепота и русофилски илюзии.
България има нужда не от оплаквачи и несретници, а от будни човеци, които да милеят за нея и да дават най-доброто от себе си за нейното развитие и просперитет.
Негативната енергия, която бълват постоянно прогонените от властта ненаситни и нагли злосторници, само пречи за постигането на по-качествен начин на мислене и живот.
Хубав ден, приятелю и ще се радвам, ако не припяваш в техния хор, защото това са хора, които само пречат и спъват, но са неспособни да градят!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
05.11.2019 13:31
batogo написа:
България не може и няма как да стане пустиня! Който не вижда развитието и просперитета на България, а живее с изкривените си представи от миналото и плюе срещу народа и държавата си, е просто духовно ослепял индивид, живеещ в мрака на собствената си слепота и русофилски илюзии.
България има нужда не от оплаквачи и несретници, а от будни човеци, които да милеят за нея и да дават най-доброто от себе си за нейното развитие и просперитет.
Негативната енергия, която бълват постоянно прогонените от властта ненаситни и нагли злосторници, само пречи за постигането на по-качествен начин на мислене и живот.
Хубав ден, приятелю и ще се радвам, ако не припяваш в техния хор, защото това са хора, които само пречат и спъват, но са неспособни да градят!


Принципно е така и съм съгласен!
Но съм противник на перспективи от рода на светлото бъдеще и на ерзац продукти- също!
Например- магистралите Това е подобие на магистрали Защо, който ги строи, да отговаря!

Имаше един хубав виц в миналото В Сталиново време влакът спира Свършва линията Питат Сталин, какво да правят? Той нарежда релсите зад влака да се демонтират и поставят пред него И така движението да продължи По Брежнево време влакът спира Той нарежда да се пуснат пердетата в купетата и вагоните да се клатят Да се симулира движение При Горбачов- обратно Нарежда да се махнат пердетата, но клатенето на вагона да продължи и да се вижда от всички, че се клати и не се движи!?

Не искам финтове, колко е добре всичко! На времето сам се финтирах с погрешната мисъл, че и тук може да се реализирам? Да, в нормални условия, без съмнения, но в "Черна дупка" , както определи България един зам. министър, едва ли? Пълен абсурд!
Искам младите и способни хора да не бягат по чужбините и да вършат несвойствена работа за потенциала им, за да се прехранват А да са в България и да си гледат децата И да творят по възможностите си!
Няма работа за млади хора! Проверил съм го Убедил съм се! В един Бургас, напривер, който даваше една пета от промишлената продукция на България И италианските и турските, гръцки, македонски и какви ли не тирове правеха километрични опаш ка до портала на Комбината !Няма промишлена зона, няма работни места Младите масово напускат! Най- добрия - град за живеене? Ако този етикет пълни празна трапеза, така да бъде!
Ако моето изглежда припяване, не, лош певец съм!
Не съм икономист, няма примерно пари за коледна трапеза, но има реализирани икономии! Откъде, от коледната трапеза ли?
Отдавна съм взел решение да не се набърквам в помии Каквото е- такова! И аз имам вина, че не прежалих това зад мен на времето!
Но време е, за да не стане наистина пустиня България, да почнат истинските неща Не празнословие Защото младите не са с нашия манталитет Напускат и толкова
Турция гъмжи от деца, въпреки миграцията населението и за 50 години е нараснало тройно
Дещата са бъдещето, за къде е държава без малки деца!
Пиша това ,защото те уважавам! Иначе бих подминал

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10029641
Постинги: 1433
Коментари: 30442
Гласове: 107630
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031