Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2019 15:59 - Гети, гетули, нураги, сарди и Максимин Тракиец
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4364 Коментари: 25 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Написаното е просто резултат от прочетеното в постинга на Милена Върбанова  за атлантите и за  езика им !
Без претенции е, особено пък за откривателство!

Но като четях материала ,веднага изникна в съзнанието ми Сардиния с нейните кули И народът  й , наречен на тях- нураги!  Тези кули са каменни, датирани са на около три хиляди години!  Куполни са и в куполите има вградени камъни , някои тежащи и тон! Такъв градеж и със съвременна техника, без бетон особено пък , е изключително труден за изпълнение!?
 С каква техника изобщо е строен? И от какви хора?
Милена , а пък и в материалите за Сардиния също,  прави намек за хора с висок ръст и силни физически!  Бели хора!
Да , едно от племената там, в Сардиния,  е на  Балари.  Въпреки ,че има смисъл на танц името/ такава фамилия има и сега у нас -професорът ми по химия е Баларев/, но по вероятно е ,то да е свързано с белия цвят!

Високи хора? Които ,в резултат на кръстосани бракове са изчезнали в морето на много  по- дребни от тях , както логично твърди авторката Милена

В такива случаи винаги се сещам за римския император Максимин Тракиец Прозвището му показва какъв е, въпреки чужди апетити за присвояването му! ? Още повече ,че гетите го считали за свой човек !
А гетите са траки По тази тема- толкова....

Максимин бил висок осем стъпки-2,56м Невероятен ръст!  Но е бил и атлет!  Способен е бил да бяга наравно с коня на император Септимий Север, чийто ординарец е ! Високият му ръст се потвърждава и визуално- от монета- ас, изобразяваща известната сцена - императорът на кон , а пред коня- Максимин  Стърчащ над главата му поне с половин метър! Като се има предвид какъв може да е конят на императора, ясно е, че ръстът на Максимин е наистина  такъв!

Но Максимин е бил не само атлет!  Бил е и  изключително здрав физически! С голи ръце чупел дебели железни пръчки-любимо занимание при почивка!  Впрочем, това е правил и Александър Трити- руския цар, син на цар Освободител Но той се е стремял да подражава!

Високият му ръст- на Максимин Трак, съчетан с атлетизъм и с невероятна физическа сила, показва ,че той не се дължи на някаква аномалия, а е в резултат на проявена през поколенията  наследственост!  Че той е наистина потомък на атлантите, както и нурагите!
И ,че атлантите са хора с висок ръст!

Гети в нашите земи и в Румънските, гетули, народ по крайбрежието на днешните Тунис и Алжир, където е бил и Картаген- явно морски народ,  нураги  насред Средиземно море- остров Сардиния!? И името  на острова  явно идва от серди,тракийско племе ,  живяло в Софийското поле!  Ами и името на това племе е Българско  Това показва и преименуването на Сердика в Средец  Среда, да в средата на Софийското поле е!  Серди- среда! ......
Мисля, че връзката между серди и името на острова Сардиния е коментирана и доказана отдавна, така ,че няма нищо бомбастично в това твърдение!

Атлантите, където и да е бил островът им , сигурно е , че  е  някъде в Средиземноморието!
 Затова тук, естествено,  се е продължила цивилизацията, от по- ниско ниво, разбира се!  Оцелелите явно са се добрали до брега на Средиземно море, във всички посоки- Египет, нашите земи, Сардиния,  Африканския бряг на днешните Тунис и Алжир!

Доказват го невероятните строежи в Египет и в Сардиния



Гласувай:
26


Вълнообразно


1. kvg55 - leonleonovpom2,
23.11.2019 16:06
Възможно е да е имало такива високи и силни хора.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Върнах се на любимата си тематик...
23.11.2019 16:10
Върнах се на любимата си тематика
Някои искат да ме направят специалист по бирата, или по точно, да докажат ,че не съм специалист! А пък аз ,освен ,че не искам, не съм и имал, нито имам подобни намерения!?
Прав е Иречек, най голямото удоволствие на Българина е да прави злини на другите
Не ,че печели нещо от това Просто кеф му е!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Дааа...
23.11.2019 16:10
Любопитно!
Твърде любопитно – и красиво.
И – може би? – вярно.
Чу
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
23.11.2019 16:18
kvg55 написа:
Възможно е да е имало такива високи и силни хора.


Да, имало ги е

Та и Максимин Бил е овчар в юношеските и в младежките си години понесъл се е слухът за изключително висок човек! Стигнал до императора и така Максимин се озовава в императорския двор!

Хубав ден!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Чу!
23.11.2019 16:20
4udovi6teto - Дааа...
16:10
Любопитно!
Твърде любопитно – и красиво.
И – може би? – вярно.
Чу

Благодаря ти за хубавия отзив!

Пожелавам ти нови ,творчески успехи!
цитирай
6. milenavarbanova9 - Благодаря,Иване,
23.11.2019 17:48
Личността и външният вид на Максимин Тракиеца е много показателна за произхода на траките.Подобен исполин - 2м10 е бил Калоян.Като студенти в СУ през лятото,след трети курс бяхме изпратени на археологическа бригада в Търново.Некрополът,който разкопавахме,съдържаше фенове на много високи хора.Тогава нищо не разбирахме,чудехме се.
Сега повече неща са ми ясни.
Но знаеш ли - сега мисля,че да разкопаваш гробове е светотатство,което не може да бъде оправдано с "научен интерес".Още повече,че много кости на тия обезпокоени мъртви, след това се разпиляха и изчезнаха.
Благодаря за текста ти.
А темата за нурагите е едва начената от историците.
Ще е чудесно,ако я разгледаш по-дълбоко.
Сърдечен поздрав
цитирай
7. milenavarbanova9 - Днешните ни управници-помияри ...
23.11.2019 18:19
Днешните ни управници-помияри също са по два метра - само че в ширина.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Апостол- Оф!
23.11.2019 19:59
Апостол- Оф!
Апостолов, нямаш ли си друга работа?
Имаш прекрасна ,фантастична гема, за още по- прекрасния живот в България, Занимавай се със сметките, колко пъти по- добре Българите живеят от германците, например!
Съотношението е 62 : 2 в наша полза, нали така!?
Що се отнася до гетите, че били германци, това е толкова вярно, колкото ,че нормалният Българин живее много по- добре от нормалния германец- средностатистическия да го наречем
Даже - в много повече пъти!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
23.11.2019 20:54
milenavarbanova9 написа:
Личността и външният вид на Максимин Тракиеца е много показателна за произхода на траките.Подобен исполин - 2м10 е бил Калоян.Като студенти в СУ през лятото,след трети курс бяхме изпратени на археологическа бригада в Търново.Некрополът,който разкопавахме,съдържаше фенове на много високи хора.Тогава нищо не разбирахме,чудехме се.
Сега повече неща са ми ясни.
Но знаеш ли - сега мисля,че да разкопаваш гробове е светотатство,което не може да бъде оправдано с "научен интерес".Още повече,че много кости на тия обезпокоени мъртви, след това се разпиляха и изчезнаха.
Благодаря за текста ти.
А темата за нурагите е едва начената от историците.
Ще е чудесно,ако я разгледаш по-дълбоко.
Сърдечен поздрав


Възхищавам се на неординерното ти мислене!
Напомня ми за студенските години и за един дълъг период в работата ми, когато тя имаше смисъл и аз също бях такъв Стрясках преподавателите, примерно, като реша задача по неизвестен за тях начин!? Е, плащах си с оценките, косле на конкурсите След години получавах извинения ,че съм бил прав!
Правил съм за смях на съвети много знаещи папагали, назубрили написаното в учебника, без да мислят Е, , когато злобно са ме атакували И съм доказвал ,че съм много по- наясно с проблема, от тях, назубрилите го И, че мога да го реша, за разлика от тях!
Това правиш и ти и съм щастлив, че си в блога!
Имаш резултати, тепърва ще дойдат и по- големите ти успехи!
Аз не съм се плашил от авторитети, от ученик на Щаудингер даже,при това студент, ще ме плашат с някакви плондери?!
Един мой ръководител накрая каза ,че харесва, дълго търси думата-нахакаността ми в работата Че се възхищава от това, че където другите спират и скръстват ръце, няма данни, не знаят как да продължат, аз не спирам!? И , учудващо, постигам резултат! Да , истина е,мога да изредя много неща като доказателство

И ти имаш това качество, имаш и базата, както и аз в професията, ще успееш!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Що се отнася до Асеневци, Милена, ...
23.11.2019 21:12
Що се отнася до Асеневци, Милена, всички те се отличават с гигантския си ,не само за тогава, ръст! - два метра средно Такъв е бил и Петър, по тази причина се нарича и Калопетър, такъв е братовчедът Иванко, племенниците Борил и Иван- Асен.......
Чудил съм се, мислил съм си за аномалия някаква, но вероятно е така ,както си написала- наследственост от атлантите, проявила се при тях!
Ами пирамидите? На Хеопсовата японци се опитаха да направят реплика в чувствително умален мащаб, по технология, каквато смятат ,че е ползвана От добива на камъка, превоза ,до монтирането! Най- тежкият блок беше тон С триста зора скалъпиха нещо, що годе приличащо на пирамида Но в една от залите, нъкъде по средата ,по височина на пирамидата на Хеопс има таванска плоча, която е изчислена на някъде около 100 тон!а По какъв начин е вдигана там, на такава височина Как е монтирана? Явно са притежавали техники и знания, които са загубени
И колкото да изглежда фантастично за някои, трябва да се търсят атлантите, наистина!

Хубава вечер, Милена!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Така е, Милена!
23.11.2019 21:14
milenavarbanova9 написа:
Днешните ни управници-помияри също са по два метра - само че в ширина.


Преяждането с власт води до такива резултати!
цитирай
12. barin - Здравей, Адаш. За Максимин Трак...
23.11.2019 22:03
Здравей, Адаш. За Максимин Тракиеца съм чел, че бил с гигантски ръст и много здрав физически. Издигнал се е от обикновен войник до им ператор и след него започват много( не знам точната бройка, а и едва ли някой може да каже) войнишки императори през III в. Асеневци са били много високи и някъде, но не си спомням къде пишеше, че Калоян с един удар повалял трима византийци.
Поздрави!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
23.11.2019 22:21
barin написа:
Здравей, Адаш. За Максимин Тракиеца съм чел, че бил с гигантски ръст и много здрав физически. Издигнал се е от обикновен войник до им ператор и след него започват много( не знам точната бройка, а и едва ли някой може да каже) войнишки императори през III в. Асеневци са били много високи и някъде, но не си спомням къде пишеше, че Калоян с един удар повалял трима византийци.
Поздрави!


Благодаря ти за отзива! Така е!
С конституцията на Каракала се дава възможност на хора с неблагороднически произход да станат императори !Често легионите си избирали император и сенатът нямал възможност друга пред силата, да не гласува! Максимин в тригодишното си управление не е уважил сената с посещение в Рим Опасявал се е ,че ще го направят за смях с въпросите си И с основание, бил е полуграмотен!
Впрочем от неблагороден произход е и Макрин, преторианският префект, наследил Каракала, преди възкачването на Максимин Тракиец! Има съмнения ,че го е и убил, когато той слязъл от колесницата , за да се облекчи! При това е единственият император- мавър!

Калоян е изключително съчетание на политик, воин и дипломат! Ако не е била загадъчната му и ненавременна смърт, със сигурност България е щяла да има друга съдба! И много от последвалите я злини е нямало да се състоят!
Но злобата и завистта водят само до такива резултати!

Лека нощ, Адаш!

цитирай
14. nkf - Аз не мисля, че самите "атл...
24.11.2019 15:22
Аз не мисля, че самите "атланти" са се наричали така. Реално, ние не знаем какво е тяхното истинско племенно име. Все пак народностното име "атланти" достига до нас чрез гръцки /поне в преводно отношение/ източник. После това име е грабнато и разнесено от фундаменталната мошеница, рускинята от немски произход - Блаватска. Същата пишеща невероятни глупости с цел да се замъглява и фалшифицира древната история. Както и да е, макар и нескопосана и малоумна, работата ѝ е уважена от големите шефове, които са я наели. Да, освен това, другият лаладжия на тема атландита е псеводпророка и също мошеник от класа едгар кейси. Гледам, че темата напоследък е повдигната от съвременните руски имперо-националисти: те вече освен "арио-славяни" и "хиперборейци" - създатели на цялата световна цивилизация от има-няма 800 милиона години, са и атланти. Освен това, ако трябва да изкажа някакво виждане за това, което е предадено от Платон в добре известния диалог, то ние не би следвало да приемаме буквално казаното там, въпреки че точно това правим. В древността хората не са били толкова посредствени и елементарни, както в наше време и са имали едно доста по-метафорично и образно мислене, съответно и език. Обаче нашего брата от модерната епоха не го разбира това и продължава като същинско даунче да търси потънали острови-континенти из северния атлантик, и даже "вижда" руини по океанското дъно; но лошото е че от гугъл замазвали доказателствата по виртуалните карти. :))) Изобщо потъванията на острови с размери на малък континент в наше време ги нямат за нищо. Все пак обаче, аз смятам, че в миналото е съществувала доста силно развита локална култура, чийто живот е бил по скоро свързан с морето и вероятно се е простиранала на не един и два острова, както и по съседните крайбрежия, а защо не и и в едни по-вътрешни сухоземни ареали. Може пък главният им център да е бил наистина на някакъв остров или полуостров, ама това не означава, че цялата им култура и популация е била събрана на казания
цитирай
15. nkf - остров. Ами пък ако самите атланти, ...
24.11.2019 15:29
остров. Ами пък ако самите атланти, така наречени, са отломка на още по-стара и доста по-развита култура, както например е описано в "Махабхарата" и "Рамаяна"? Иначе това за високите хора е доста интересно, замислям /не просто сега/ за някои неща и очевидности, които обаче в ежедневието се пренебрегват.
цитирай
16. nkf - Ако позволиш, бих искал да попитам ...
24.11.2019 15:40
Ако позволиш, бих искал да попитам за мнение както теб, така и уважаемите посетители на блога ти?: ако, ние, хората, спадащи в графата с "висок ръст", макар и да не сме два и двадесет или два и петдесет, какъвто император Максимин, имаме сини или особено зелени очи и рижаво-кестеняво-русоляви коси, можем да претендираме дори за нещо атлантско ДНК-то, то какво ли е ДНК-то на дребните и по-така тъмнокожи, те към каква популация спадат? Нещо от топа злобен пигмей?
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
24.11.2019 15:51
Да, Милена също коментира въпроса с името Съгласен съм, че вероятно не е било оригиналното име такова, но за улеснение съм се спрял на популярното име
Учените, доскоро бяха от полюс на полюс! Че не са съществували и ,че са съществували? Че Платон не е имал предвид нищо реално

Но като гледах японците как се мъчеха да направят умален модел на Хеохсовата пирачида в мащаб 1: 10 или 20, се убедих ,че някакви необикновени хора са правили пирамидите Ами имаха трудност с монтах на камък от няколко стотин килограма, даже нарушаваха древната технология ,за да скалъпят все пак нещо Ами как се вдигат камъни от по нколко тона или покривна плоча за таван на близо 100 метра, тежаща десетки тонове Как става монтирането й?
Гледал съм строежа на катедралата на Гауди- довършването му Едни кранове вдитат товарите ,някъде до средата ,там има друга площадка и други монтирани кранове вдигат строителните материали по- нагоре Тя е малко по- висока от Хеопсовата пирамида
Та стигнапх до извода ,че това е строеж не по силите на древния човек, какъвто го знаем Или в Сардиния- Кула с купол на върха,без бетон, какъвто е ползван в Пантеона в Рим с вграден в него камък, тежащ тонове и не мръднал три хиляди години И там се говори ,че са строени от гиганти - в Сардиния
Какви са, какво е станало с тях, къде са изчезнали?
Първоначално не приемах серозно приказките за грамадния ръст на Максимин Тракиец, на цар Калоян? Да, но предполагах ,че са били около 180-максимум два метра Но като видях с колко стърчи Максимин, прав над коня на Септимий Север, убедих се ,че височината му е реална Познавам и човек от Бургас, който е имал друга задача при разкопките на гроба на цар Калоян Скелетът е бил дълъг 1,97 см, измерен на място Което реално показва ,че е над два метра ръстът му
Изключително здрави физзически са били и двамата ,не е някаква аномалия ръстът им!
Е, остава да търсим този наистина загадъчен народ!?

Хубав ден!
цитирай
18. nedovolen - Привет, Иване! Поднасяш инте...
24.11.2019 18:48
Привет, Иване!
Поднасяш интересни теми, които прерастват в още по-интересни.
Атлантите, и предишни цивилизации са се зараждали именно тук, където сме ние. Няма да им вадя ”акта за раждане” :)
Пирамидите, има ги по целия свят, даже и на Марс, не малко и в България. Огромни мегалитни светилищни комплекси. Например на ;-) Крим в близост до морето има седем. Енергията на местото е +40, при максимум на скалата +50. Там всеки не може да престоява.
Построени са по непознати за съвременната цивилизация методи. Има обяснения, че са компресирана енергия.
Дълга тема.
:)))
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, отново, Мартине!
24.11.2019 20:34
nkf написа:
Ако позволиш, бих искал да попитам за мнение както теб, така и уважаемите посетители на блога ти?: ако, ние, хората, спадащи в графата с "висок ръст", макар и да не сме два и двадесет или два и петдесет, какъвто император Максимин, имаме сини или особено зелени очи и рижаво-кестеняво-русоляви коси, можем да претендираме дори за нещо атлантско ДНК-то, то какво ли е ДНК-то на дребните и по-така тъмнокожи, те към каква популация спадат? Нещо от топа злобен пигмей?


Да, веднъж след една командировка, пътувах с една жена Каза ,че се занимава с генетика Попитах я, може ли да каже нещо интересно ,в тази връзка
Да, сините очи!Били резултат на мутация в Черноморския басеин Преди хиляди години Съжалявам ,че не и взех координатите Но се впечатлих и го запомних По- късно го свързах с потопа в Черно море Било е езеро, но после ,чрез Босфора , се е свързало със Средиземно море!
Затова хора със сини или зелени очи винаги свързвам с далечни прадеди, пребивавали в около Черно море Не е задължително всички да са с такива очиПросто при някои се е получилоНо за тези , със сините очи, е доказателство за черноморския им произход!
Същото е и за хората с необичайно висок ръст Имат далечни прадеди сред атлантите Имаше една схема, при която високия ръст се предава след поколония Затова не е задължително всички в рода да са с необичайно висок ръст

Хубава вечер, Мартине!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
24.11.2019 20:52
nedovolen написа:
Привет, Иване!
Поднасяш интересни теми, които прерастват в още по-интересни.
Атлантите, и предишни цивилизации са се зараждали именно тук, където сме ние. Няма да им вадя ”акта за раждане” :)
Пирамидите, има ги по целия свят, даже и на Марс, не малко и в България. Огромни мегалитни светилищни комплекси. Например на ;-) Крим в близост до морето има седем. Енергията на местото е +40, при максимум на скалата +50. Там всеки не може да престоява.
Построени са по непознати за съвременната цивилизация методи. Има обяснения, че са компресирана енергия.
Дълга тема.
:)))


Благодаря ти, приятелю!!
вВпрочем , заслугата за темата този път не е моя/ За разлика от тази с бирата, а и с други/
На Милена Върбанова е! Която с труд , упоритост и разбира се, с много знания, развива темите си
Да ,немея, наистина!
Плоча, определена за около 100 тона, как е вдигната на поне 50 метра височина и после монтирана на тавана , върху стените на зала в пирамидата? Ами за да я носят? На равен участък са необходими поне хиляда човека! А нагоре
Или камъкът на нурагите Монтиран в свода на кулата- полусфера- няколко тонен, на височина 20 метра-приблизително! По какъв начин?
Телепортиране, магнитно поле,.....? Ние сме далече от тези технологии, а преди 3, 4 хиляди години? Каква технология са владеели?

И у нас има такива обекти, но не са станали още достояние на туристите Слаба ни е туристическата реклама, няма и комуникации с тези обекти и към тях! Ами в Родопите има килии, подобни на тези в Кападокия?

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
21. nedovolen - Благодаря, Иване! За 100-тонни, ...
25.11.2019 06:30
Благодаря, Иване!
За 100-тонни, за хиляди тонни камъни може да прочетеш и в последния постинг на твоя приятел Безистена.
:)))
цитирай
22. leonleonovpom2 - Апостол- ОФФ, Знам, че си изключ...
25.11.2019 08:59
Апостол- ОФФ ,Знам ,че си изключително неПОСРЕДСТВЕН, затова си живей в неПОСРЕДСВЕНОСТТА и не се отклонявай от правилната посока в нея !Да не попаднеш в канавката на ПОСРЕДСВЕНОСТТА!?
Ако беше по-умен, а умен изобщо и не си, щеше да знаеш,че римляните са поставяли на един кантар германците и каледонците Първите знаеш кои са, въпреки ,че живеят ,по твой изчисление много по- зле от нас в момента! Даже искат да мигрират тук, но Меркел не им разрешава! За каледонците се съмнявам в познанията ти и ще ти дам жокер-Император Хадриан е издигнал стена, от източния до западния край на острова Да се предпази от тях и римляните да нямат контакт с примитивни хора!?
За германците- по същата причина - римляните се оттелят на левия бряг на Рейн и на десния на Дунав Какъв е брегът се определя от течението на реката Заставаш така ,че да си в посока на течението Не в средата му, да не те повлече!И после да ме търсиш за отговорен От дясната ти страна е десния от лявата- левия браг
Сушата между двете реки е преградена сдъсчена стена, увенчана с дървени кули, за наблюдение ! Ако се зададат първобитните от другата страна,, без сериозна работа, примерно да чистят конюшни и коне, да бъдат върнати в горите тилелейски

Въпреки ,че страдаш от липса на достатъчно ум, би трябвало вече да загряваш защо са направили това римляните?

Защото и едните и другите не подлежат на цивилизация, според римляните! Когато Българите, както казва посланик Мустафа, са били велик народ/ какъвто в момента не са/, срещу другите ,сега велики ,са вдигани стени! Да не се пречкат в краката на цивилизованите само и да отклоняват вниманието им към глупости
И не ме занимавай с такива глупости,кое и как е било
Да, с глупавите и аз съм глупав!
Да ме харесват!

Изключително изключителен си в изключителността си!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
25.11.2019 09:10
nedovolen написа:
Благодаря, Иване!
За 100-тонни, за хиляди тонни камъни може да прочетеш и в последния постинг на твоя приятел Безистена.
:)))


Да, благодаря ти! Чета, разбира се!
За пирамидите в Херцеговинския град Високо, много по- големи от тези в Египет учените твърдяха ,че са естествени Да ,природата е геометър, никой не оспорва това и качество Но ,твърди се ,че са открити системи от коридори в тях, което вече говори друго
Както и да е ,на неподлежащото ноа съмнение ,че е дело на разумни хора има много въпросителни Чакащи отговор! Многотонната плоча, служеща за таван в зала на Хеопсовата пирамида- по какъв начин е поставена там? Строителен инженер казва ,че това е нееъзможно със съвременна техника, предвид мястото и и вида на строежа!?
Или мнотонният камък поставен в свода на кулата в Сардиния- без свъзващ елемент, бетон например, както в Пантеона в Рим? И стои там над три хиляди годи - в земетръсен район!?


Хубав ден, приятелю!
цитирай
24. didanov - здрасти Леоне
25.11.2019 19:27
доколкото знам, последните атланти са били около 3,5-4 метра, а първите около 6 метра. Последният остров потъва около 10 000 години преди Христа, пирамидите мисля са около на 20 000 години (големите), макар официалната наука да ги пише на 3500 пр.е. Външният вид на атлантите е бил много различен от нашия, като например очите са такива като на Буда и по тибетските храмове. Можели да живеят около 1000 години, и наистина последните титани-атланти са се кръстовали с човешката раса - раждали се полубоговете (Зевс например).
Колкото до технологиите са се ползвали лазери за изрязването на каменните блокове а са ги премествали със силата на мисълта, като са неутрализирали в голяма степен гравитационното налягане под блоковете, тоест ставали лесни за транспортиране на големи разстояния. Пирамидите и Сфинкса не са били гробници, а огромна система за приемане, обработка и използване на космическата енергия (нещо като свръхелектроцентрали), основен източник преобразувател на енергия са били специални скъпоценни камъни.
Е.Кейси в никакъв случай не е лаладжия, а един прекрасен пример за общотони подсъзнание, съхранявано в записите на Акаша.
Митологията посочва че последните титани-атланти са прогонени или убити от полубооговете и хората, като само Океан и Тетия с техните 3000 нимфи и речни богове остават да живеят сред хората. Прогонени са в Тартара, което не е нищо друго освен под земята или в пещерите, където остават като сомати. Поздрави.
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
25.11.2019 20:23
Приятно ме изненадваш с включването си
Преди правеше интересни и съдържателни коментари, не само тук!
Чел съм в младежките години много за Атлантида Включително и версията за потъването й Че са издигнали много масивни каменни дворци на малка площ Че многократно е превишено допустимото натоварване и в един момент, при едно земетресение всичко е потънало
По аналогия изградих и подобна версия за катастрофалното земетресение в Анхиало през Осми век
Бяха ме поканили за една среща в музея с историци, пишещи за Анхиало И тогава я споделих със специалист по строежа на Земята Изненадах го, каза ,че чува това за пръв път, но има логика! Защото потъването в Анхиало е от два до 12 метра, не е равномерно
Подобно нещо стана и в Истанбул преди не много години Блокове на брега на морето в Азиатската му част потънаха така ,че първи етаж се оказа последният им, примерно 15- ти етаж!

Да, със ситурност, атлантите са владеели неизвестни за нас технолотии Убедих се, че няма друга възможност, когато гледах филма за Хеопсовата пирамида! Изчислили бяха колко тона е и на каква височина е вдигната! Разговарял съм с много строителни инженери Всички твърдят, че със съвременни технологии тези пирамиди не могат да бъдат построени Уледих се и при Саграда фамилия, която се строи повече от 100 години Изключено е пирамида да се построи с технология, ползвана при нея
Вероятно си прав Строени са в много по- стари времена и са ползвани във фараонско време, преустроени са
И древните египтяни са се писали за строителите им
Позната практика, усвоена от гърците и македонците
Нещо заварено, например Пулпудева, ,да го преименоват- на Филипопол и да се обявят за основатели на града!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138211
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102599
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031