Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2019 14:52 - Искрена ли е гръцката любов
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5112 Коментари: 23 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Няма да се връщаме много назад в историята....

Една от фаталните последици за нас ,резултат от падането на Константинопол под турско владичество през 1453 г ., е обявяване на върховенството на Гръцката църква над останалите в подчинените Балкански държави! Това прави Мехмед Завоевател!
Резултатът е  методично унищожаване на наличната ни книжнина, която се съхранява в манастирите?
Затова нямаме писани истории и налични документи!
И най- фрапиращото- В първата половина на 18- ти век, при ремонт на църква във Велико  Търново, откриват зазидани книгите на Патриаршеската Библиотека! Присъстващите имат неблагоразумието, да уведомят гръцкия митрополит ? Той оглежда книгите една по една, отбира десетина , на гръцки, а останалите ,на староБългарски нарежда да унищожат? Не представлявали интерес???? Натоварват ги на две коли и ги изгарят????
Да гориш книги?  И това става с нареждане на висш духовник!? Грък! Невероятно богохулство, много от тях са религиозни, със сигурност!

След подписването на Санстефанския мирен договор, гръцки делегации,заедно с тези на други" мили" съседи, правят път от Балканите до Петербург- магистрала с четири платна, колкото са . С цел да обработят цар Освободитеп?  Да му внушат, че сме неблагодарно племе, че се обръщаме срещу благодетелите си ?  Царят , в известна степен, се поддава на внушенията, резултат от масираната атака-  Не форсира подписването на договора . Търси съгласие на Лондон ? А желязо се кове ,докато е горещо, азбучна истина!  В резултат, извън княжеството остават повече от 65% от териториите ни!

В Балканската война, основната тежест на военните действия се изнася от нашата армия!  Но гърците проявяват активност при влизането в Солун Да изпреварят с час, това на  нашите войски,?
В резултат, Солун, в който има многобройно Българско население и още в Сан Стефано е присъден на България,  става гръцки!  И множеството Български училища на всички нива се закриват с времето до едно
Преди войната има провокация. Погром с клане на българи в Загоричане от гръцки андарти. Довел до ответна реакция в Анхиало.  За нея гърците надават вой до небето, но устата им са запушени от наши дипломати! Със случая  в Загоричане!

На Ньойските преговори, гърците са готови да лапнат цяла Южна България? Пригласят им и други И съществуването на България е поставено на карта! Добре ,че там е бил един голям мъж и политик- Американският президент Уилсън!

По време на Втората Световна война ,България не участва във военни действия в Гърция.  Има охранителни функции/ запознат съм много добре, баща ми е бил войник една година там/ ,в отнетите ни от гърците територии!  Бил е в Неа Анхиало!
Червените андарти-гръцки партизани, избиват подло една рота наши войници, седнали на поляна, без оръжие ,да обядват ? Ответната реакция и мигновена и сразяваща Голям район около зверството е отцепен!  Всички заловени подозрителни лица са разстреляни Колкото са убитите без причина войници
Друго стълкновение няма!

Осъдени сме на огромни репарации За подобно нещо, германците са щели да разстрелят десет пъти повече гърци!
И вместо да са благодарни, че ние сме били там, искат да им се плати?
Югославия се отказва от репарациите!  Хиляди Български войници са загинали за нея !
Но Гърция- не!

И последно- след падане на желязната завеса ЕС преценя ,че на България е нужна финансова помощ!  Не знам от сигурен източник сумата- според него е два милиарда долара
Скача Гърция ,в лицетона представителите си и казват, че Българите нямат опит- да ,това е така, нека ги дадат на нея, тя ще ни помогне!
 В резултат, само 9% от сумата влиза реално в България?
Най вече чрез шивашки фирми, станали известни с жестока експлоатация, секс тормоз и безпричинни и произволни уволнения

Искрена ли е такава любов и заслужава ли вяра?



Гласувай:
36


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - иване, браво за поста!!
04.12.2019 16:25
многоо важна, и болна тема..за нас- българите
а, кой, им опрости набързооо 300млрд €€€€€€
та останаха около 50 ?? как става това, а ние..потъваме в безкрайни дългове
мизерия, и обезлюдаване..
това, може да е Единствено..сделката на хазарохюйдейските вампири/МВФ,Светов.Банка
ТЕ искат да видят България, бедна, и празна, и да населят 'на чисто"..
безценното ни Отечество..винаги съм държала на тази../моя/ приказка.
цитирай
2. kvg55 - leonleonovpom2,
04.12.2019 16:37
Гърците обичат само себе си.
цитирай
3. radostinalassa - Гърците не са предишните елини...
04.12.2019 18:19
високи, бели, синеоки , руси като славяните. Това са семити, които се отнасят към сивата средиземноморска раса. Какво би очаквал от тях? Освен хитрост, доста мързел и тарикатлък.
цитирай
4. monarh1991 - Здравей, приятелю
04.12.2019 20:44
Поздрави за постинга! Аз съм срещал инфо, че турският комендант на Солун е бил подкупен от гърците. И турските части в града са допуснати да се изтеглят на кораби към Галиполи, за да се бият там срещу... познайте от три пъти - нас. И след Втората световна война Гърция е искала Родопите до Пловдив - без малко моят роден край можеше да е гръцки сега. Иначе за изгарянето на книгите по заповед на митрополита съм чел, че е станало в 1824 - не знам дали не се бъркам.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Юлия!
04.12.2019 20:47
peperutka написа:
многоо важна, и болна тема..за нас- българите
а, кой, им опрости набързооо 300млрд €€€€€€
та останаха около 50 ?? как става това, а ние..потъваме в безкрайни дългове
мизерия, и обезлюдаване..
това, може да е Единствено..сделката на хазарохюйдейските вампири/МВФ,Светов.Банка
ТЕ искат да видят България, бедна, и празна, и да населят 'на чисто"..
безценното ни Отечество..винаги съм държала на тази../моя/ приказка.


Да, права си, за съжаление
бях позабравил тези 300 милиарда , а не трябва
Ох, имам алергия ,като чуя за някои ,че са нуждаещи се! Защото най- много плачат в тази насока най- задоволените На гърците дарове за стотици милиарди, а на нас сиренето е с пари?!
Ами, ако страдаме от умствена недостатъчност, може и да ръкопляскаме и ръка да целуваме на тези ,които дават сиренето При това искат парите в аванс, за още непроизведеното! Това се прави, като нямащ вяра на платеца!
Всекиму своето!

Хубава вечер!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!/
04.12.2019 20:49
kvg55 написа:
Гърците обичат само себе си.


Ако попиташ тях, ще кажат, че не е вярно! Че обичат нас повече от себе си дори! Особено пък Българските земи!Сън не ги хваща от обич по тях!

Хубава вечер!
цитирай
7. leonleonovpom2 - здравей, Радостина!
04.12.2019 20:54
radostinalassa написа:
високи, бели, синеоки , руси като славяните. Това са семити, които се отнасят към сивата средиземноморска раса. Какво би очаквал от тях? Освен хитрост, доста мързел и тарикатлък.


Моля ти се, те се хвалят с благородство и го имат за най- отличителната им черта?
Впрочем, елементарно !Човек обикновено се хвали с това ,което му липсва, Глупавият, с ум например
Ако има нещо за хвалене , не е необходима реклама, то се вижда!

Хубава вечер!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Симеоне!
04.12.2019 21:05
monarh1991 написа:
Поздрави за постинга! Аз съм срещал инфо, че турският комендант на Солун е бил подкупен от гърците. И турските части в града са допуснати да се изтеглят на кораби към Галиполи, за да се бият там срещу... познайте от три пъти - нас. И след Втората световна война Гърция е искала Родопите до Пловдив - без малко моят роден край можеше да е гръцки сега. Иначе за изгарянето на книгите по заповед на митрополита съм чел, че е станало в 1824 - не знам дали не се бъркам.


Способни са на всякакво коварство Седнали войничетата на поляната, без оръжие, да обядват И безмилостно да ги избият Какво очакват след това?
Репарации, разбира се!

Да, по паметтази е годината Две конски каруци с книги, запазени по чудо, защото са били на тъмно и на сухо- изгорени? После, нямали сме писана история, били сме неграмотни? Знам им умствения багаж, просто е смешно точно те да говорят подобно нещо за нас? Някъде в постингите имам името на този митрополит Но той не заслужава и да се споменава името му!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
9. barin - Здравей, Адаш. Гърците никога не са ...
04.12.2019 21:48
Здравей, Адаш. Гърците никога не са били искрени. Много пъти са н измамвали в исторически план. Сега действат по аналогичен начин. Лошо, че европейските структури им се вързват и отпускат пари и заеми. Мисля си, че ако беше друга държава, закъсала икономически нямаше да ѝ обърнат внимание.
Поздрави!
цитирай
10. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
05.12.2019 09:36
Напълно съм съгласен с теб, че гръцката подлост, лицемерие и алчност нямат граници! Историческите и житейските факти го доказват постоянно...
Хубав ден, Иване!
цитирай
11. bven - Аз искам да разгранича хората от политиците им.
05.12.2019 11:11
Вярно е за чертите на гърците от древността до днес, вярно е, че в манастирите им са си палили печките с наши древни и свещени ръкописи /по данни на европейски пътешественици/, вярно е, че са се отнасяли с омраза към българите - първият концлагер в Европа - Трикери - е за българските пленници. Все пак съм била в Гърция и сега хората са ни посрещали гостоприемно, дори в Солун разбираха всичко, но ги беше страх да ни отговарят:))). Всичко зависи от народа - ако той има съзнание да разделя истината от лъжата и политическите маневри, така, както ги виждаме ние в момента. Да не забравяме, че вместо последни , можеше да бъдем първи по доходи, с евтини лекарства и зеолит от нашата Родопа планина и всички богатства да бяха наши, а не подарени от безродниците!
Хубав ден на всички!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
05.12.2019 14:55
batogo написа:
Напълно съм съгласен с теб, че гръцката подлост, лицемерие и алчност нямат граници! Историческите и житейските факти го доказват постоянно...
Хубав ден, Иване!


Благодаря ти искрено за отзива! Човек може да сбърка от невнимание, от незнание, дори неволно
При тях е целенасочено, с желание да причинят зло! И се радват, като успеят!
Това е направо отвратително!
А ние си траем и се снижаваме
Напълно неправомерно, без решение на Ньойския конгрес са взели Егейска Тракия Догодина изтичат 101 години Ние официално можем да оспорваме, най- малкото можем да си искаме коридора, определен ни с договора от Ньой Но- пълно мълчание от нашастрана
Може би от страх, все пак привилегировани са, ние не сме като тях!?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
05.12.2019 15:06
11. bven - Аз искам да разгранича хората от политиците им.
11:11
Вярно е за чертите на гърците от древността до днес, вярно е, че в манастирите им са си палили печките с наши древни и свещени ръкописи /по данни на европейски пътешественици/, вярно е, че са се отнасяли с омраза към българите - първият концлагер в Европа - Трикери - е за българските пленници. Все пак съм била в Гърция и сега хората са ни посрещали гостоприемно, дори в Солун разбираха всичко, но ги беше страх да ни отговарят:))). Всичко зависи от народа - ако той има съзнание да разделя истината от лъжата и политическите маневри, така, както ги виждаме ние в момента. Да не забравяме, че вместо последни , можеше да бъдем първи по доходи, с евтини лекарства и зеолит от нашата Родопа планина и всички богатства да бяха наши, а не подарени от безродниците!
Хубав ден на всички!

Така е!
Обикновените хора са едно, политиците- нещо, съвсем друго
Те манипулират и разделят хората, те създават изкуствени държави, определят граници и създават условия за войни
Те са подлеци, играещи си с живонта на обикновения човек и не го смятащи за нещо Направо е нищо за тях! Бройка!?
Проблемни са политиците, не обикновените хора!

Хубав ден, Таня!
цитирай
14. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
05.12.2019 18:14
Според мен проблемът на повечето хора, а от там и на човечеството като цяло е пълната липса на стремеж към осъзнаване на духовните житейски принципи и ценности, върху които е базирано хармоничното развитие и осмисления житейски път. Хилядолетната, пълна с жестокости, хаос, подлост и безобразия история на човечеството недвусмислено доказва, че примитивното съзнание на първичните, животински инстинкти не може да роди нищо свястно.
Докато хората не се научат да живеят живота си с ясно съзнание за причините и последствията и не започнат да използват здравия си, градивен творчески разум в
полза на цялото, поемайки отговорността за постъпките си, а не само да търсят оправдания в другите за собствените си глупости и грешки, няма как да се постигне по-стойностен и благодатен начин на живот.
А политиците са нашето лице. На тяхно място повечето плюещи ги, биха били като тях, ако не и по-лоши от тях. Защото този просташки манталитет ражда такива плодове. От тръни не може да се роди грозде...
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
05.12.2019 20:04
batogo написа:
Според мен проблемът на повечето хора, а от там и на човечеството като цяло е пълната липса на стремеж към осъзнаване на духовните житейски принципи и ценности, върху които е базирано хармоничното развитие и осмисления житейски път. Хилядолетната, пълна с жестокости, хаос, подлост и безобразия история на човечеството недвусмислено доказва, че примитивното съзнание на първичните, животински инстинкти не може да роди нищо свястно.
Докато хората не се научат да живеят живота си с ясно съзнание за причините и последствията и не започнат да използват здравия си, градивен творчески разум в
полза на цялото, поемайки отговорността за постъпките си, а не само да търсят оправдания в другите за собствените си глупости и грешки, няма как да се постигне по-стойностен и благодатен начин на живот.
А политиците са нашето лице. На тяхно място повечето плюещи ги, биха били като тях, ако не и по-лоши от тях. Защото този просташки манталитет ражда такива плодове. От тръни не може да се роди грозде...
Хубава вечер, приятелю!


Много хубаво си го казал, от тръни не може да се роди грозде
Лошото е, че ние нямаме подготвени политици И мнозина смятат ,че са родени за такива, без да имат подготовка
И истината лъсва Не знаят как да се държат на публично място, демонстрират неграмотност и незнание И ред други комични ситуации
Ами да наблюдават големите Давал съм пример с Обама, с Тръмп, с Путин
Обама например, като говори, гледа наляво в залата После погледът му бавно, обхождайки залата се мести надясно задържа го за малко и следва движение в обратна посока Определено не гледа никой фиксирано Но ангажира всички в залата, с това ,което говори Психолозите са наясно с процеса
Как ,поне това не възприеха нашите?
Казвал съм го и друг път Учителят ми по химия оглави СДС Но бързо го напусна Питах го веднъж, защо, по каква причина? Отговори ми с въпрос- Иване, ти как ме виждаш заедно с Данчо Ментата?
Казах в отговор, че наистина не го виждам, прав е да напусне
По същата причина и аз напуснах
Първо дойде колега и каза ,че науката ми е призвание ,да не се забърквам в мръсотия, само ще се изцапам Започнах да оглеждам тези около мен, внимателно да ги изучавам И разбрах ,че нямам работа сред тях, гонещите осребряване на властта по всякакъв начин И ,че една птичка пролет не прави, глупаво е да опитвам...
Гледах баластрата ,която вадят от коритото на река Вит Настръхнах Да оставим наглото нарушение Как ще сложиш тази кална баластра за основа на асфалтов път? Ами той утре ще хлътне и ще се напука
Взрива на кислородната инсталация в болницата Не била инсталацията причина Говорят за цигара ?Кислородът се самовзривява в два случая-при определено съотношение с водород и при досег с машинно масло А, масло......, но никой не говори за него Защо? Не питат ли специалисти?
Що за политика се провежда у нас- във всички области?
Или са неуки изпълнителите ,което не е оправдание, или има друго, много по- лошо
Ето ,няма пари за коледни Но за себе си са гласували хиляди? И постоянно си актуализират законното възнаграждение Политикът трябва да е за пример Те какъв пример дават?
Покажи ,че милееш за България, за хората, те ще тръгнат след тебе и не е нужно да купуваш гласовете им!
Не знам откъде взимат пример и на кого подражават? И по каква причина?

Хубава вечер, Огняне!!
цитирай
16. batogo - !!!:))) Благодаря за изчерпателното мнение, приятелю!
06.12.2019 11:07
Но според мен, за да бъде един политик добър държавник, не се иска само шлифовка. Ментето, колкото и да го шлифоваш, си остава менте. Колкото и да шлифоваш един варовик, не можеш да го превърнеш в диамант. Нужни са качества като чест, достойнство, почтеност, родолюбие, дух, здрав разум, ясно съзнание, отговорност, хуманност, добронамереност, знания, мъдрост, воля и вяра в изначалните принципи на развитието.
Ето такъв природен, човешки диамант, като се шлифова, се получава истински държавник, твърдо отстояващ интересите на народа и държавата си, когото нито можеш да подкупиш, нито да уплашиш, нито да принудиш да предаде народа и държавата си на чужди интереси, за да си осигури личния комфорт, както правят червените от 75 години насам.
Ето това, според мен, е коренът на Истината, а останалото кухо лустро на протокола е от Лукавия. Стойността на човеците и особено на политиците се измерва с достойнството на делата им в полза на Цялото!
А Путин е един палячо, който постоянно разиграва бездарни сценки срещу България, Европа и Цивилизования свят, обзет от безсилна злоба срещу загубата на влияние и контрол...
Хубав ден, Иване!
цитирай
17. aristotelis - Братя горди "древни" ...
06.12.2019 11:50
Братя горди "древни" пра-пра-пра-"трако"вулгари, насрани, помияри тракомакедонисти престанете да си избивате комплексите! Напълно ви разбирам,не е леко за вас да преработите миналото си! 2 века под гръцко владичество (Ренесанса за България), 5 века мръсно османско робство. Ашладисване на вашите женки! Освобождение благодарение на братушките. Балканска,Междусъюзническа война, първата светона война. Втората световна война,лизахте до края гъзовете и ботушите на чичко Адолф и фашистите,като се надявахте че ще ви подари за лакейството Гръцка Северна Беломорска Тракия! После изведнъж, като фурнаджийски лопати си припомнихте за любовта към СССР и станахте всички ,активни борци против фашизма и капитализма и така...цели 45 години! От 30 години демокрация, правите свирки на класовия враг ,хамериканските кравари!Цвета на нацията напусна България, търсейки препитание, жените и сестрите ви проституират в Гърция и Европа. За 30 години демокрация ви стопиха с 3 милиона от етноса, Планът "Ран Ът" е приложен с пълна сила, драги послушни опитни мишлета! Това се нарича ГЕНОЦИД! Циганизирането и радикално мюсюлманизиране на България се провежда с пълна пара! Страх ви е да погледнете трагичнострашното близко бъдеще което ви очаква, благодарение на новите си покровители! Сигурно сте виждали уплашения поглед на зайчето,преди да го погълне змията!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
06.12.2019 12:12
batogo написа:
Но според мен, за да бъде един политик добър държавник, не се иска само шлифовка. Ментето, колкото и да го шлифоваш, си остава менте. Колкото и да шлифоваш един варовик, не можеш да го превърнеш в диамант. Нужни са качества като чест, достойнство, почтеност, родолюбие, дух, здрав разум, ясно съзнание, отговорност, хуманност, добронамереност, знания, мъдрост, воля и вяра в изначалните принципи на развитието.
Ето такъв природен, човешки диамант, като се шлифова, се получава истински държавник, твърдо отстояващ интересите на народа и държавата си, когото нито можеш да подкупиш, нито да уплашиш, нито да принудиш да предаде народа и държавата си на чужди интереси, за да си осигури личния комфорт, както правят червените от 75 години насам.
Ето това, според мен, е коренът на Истината, а останалото кухо лустро на протокола е от Лукавия. Стойността на човеците и особено на политиците се измерва с достойнството на делата им в полза на Цялото!
А Путин е един палячо, който постоянно разиграва бездарни сценки срещу България, Европа и Цивилизования свят, обзет от безсилна злоба срещу загубата на влияние и контрол...
Хубав ден, Иване!


Под твоят коментар има коментар на рядък, уж нашенски феномен!
Съгласен съм с написаното от тебе, това не са хора, в болшинството си ,родени и готови за политици
Те трябва да са подготвени и да имат способности
Винаги си спомням думите на кралят Слънце Той, въпреки множеството похождения, които му се приписват , имл работен ден с твърд график-десетчасов!
Обичал да казва ,че не го притеснява фактът ,че министрите му са по-умни от него ! Работата е за тях, а славата от нея- занего
И е бил прав-за какво му са глупави министри- за да им върши работата ли? Ето, това нашите не могат да разберат Подбери способен екип, не ти трябват лакеи, умният не може да е лакей, но ще си върши работата! А славата е за тебе
Един професор, който много !важавам, да е светла паметта му, в последния си голям труд имаше математически модели, най - различни и многобройни Усъмних се След години попитах предполагаемия им автор, кой ги е правил? С усмивка каза, че аз, разбиращият, съм наясно с истината, затова питам него!
Не, нормално е, тази работа да бъде поверена на човек ,който разбира Не е кражба или измама Знаеш какво е необходимо, намираш човека, който може да го направи
Така и с кралят - Слънце Има погрешна представа у нас защо се нарича така Не защото е вършил работата на всички , а е знаел точния човек и него е поставял ,за всяка работа! Който ще си я върши като пчеличка и няма да е необходимо да бяга след него

Хубав ден, Огняне!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Браво, невероятен феномене!
06.12.2019 12:56
17. aristotelis - Братя горди "древни" ...
11:50
"Братя горди "древни" пра-пра-пра-"трако"вулгари, насрани, помияри тракомакедонисти престанете да си избивате комплексите! Напълно ви разбирам,не е леко за в......"-цитат от Аристотел Втори-"Ахтополски"

Какво ми се правиш на по- турчин от султана?Какъв грък си ти бе? Какво търсиш тук?
Нещо за авантоа ли?

Къде са гърците в Атина седемнадесети век ? Къде са изобщо до бомбардировката на Акропола от английските кораби?

С какви кражби ми хвалиш гърците? Знаеш ли колко от императорите на ИРИ са гърци? - Само пет % За каква гръцка империя ми говориш? Отново типично за гърците крадене!Като не си наясно, как стоят нещата ,не се прави на компетентен!
Всички императори от създаването й са траки, такива са и най- значимите й императори- Константин, Юстин, Юстиниан ....... Дори Василий няма нищо гръцко! Последният император Константин Драгош е със сръбско -Български произход

Ало, в час ли си? За какво гръцко робство ми говориш бе, несретнико? За духовно, от блюдолизците гръцки с раса на султана- да! С подвизи- горене на наши книги!
А да не ти изреждам гръцките кражби и лъжи, прочети си ги по- горе!
Ти какъв грък си ,че се жалваш за гърците?
Като си такъв, пиши в гръцки сайт, прав ти път!
Нямаме нужда от допълнителни гръцки наглеци!
Аз не пиша в гръцки сайт, да ги просветявам, какви големи крадци са! А дядо ми ги наричаше и разбойници! Абсолютно точно!
Хиляди Българи са се сражавали за да имат те държава! Посочи ми един грък, да се е бил за нас?! Освен онези измекяри, ходили при цар Освободител, да му засвидетелстват единственото ,което имат
Долността си и подлостта си
Изпапали близо един трилион долара и светът им се възхищава?!А се възмущава от нас? Наглец!

Хайде, моля ти се, няма нужда, отивай при тях!
Тука работа нямаш, ясно ли ти е?
Повече да не се мяркаш тук
Като нямаш работа тук, върши си я на друго място!
Търпението ми е дотук!
цитирай
20. nedovolen - Няма неискрена Любов. Щом така, ...
06.12.2019 15:34
Няма неискрена Любов. Щом така, значи е нещо друго.
:)))
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
07.12.2019 13:34
nedovolen написа:
Няма неискрена Любов. Щом така, значи е нещо друго.
:)))


Така е и както наричат самите гърци ситуацията- псевтя- лъжа!

Хубав ден, Николай!
цитирай
22. dobrodan - Любовта е измислена от гърците, всички знаят това!
07.12.2019 15:48
По-късно римляните включили и жената в нея :):):).
P. S. Aristotlelis горе да продължава да тренира с кокошките, като порасне - ще му дадат овчица. После ще го омъжат като един истински грък Леонидудас и ще си живее щастливо.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Добродан!
08.12.2019 22:38
22. dobrodan - Любовта е измислена от гърците, всички знаят това!
07.12 15:48
По-късно римляните включили и жената в нея :):):).
P. S. Aristotlelis горе да продължава да тренира с кокошките, като порасне - ще му дадат овчица. После ще го омъжат като един истински грък Леонидудас и ще си живее щастливо.

Да, анормалните форми на любов са измислени от гърците, содомията - също!
За Цезар, има версия, че е организирал сам атентата си, защото е станал жертва на такава любов
Впрочем, при триумфите е вървял начело, а войниците зад него скандирали, че е мъж за всяка жена и жена за всеки мъж А той самодоволно се подсмихвал?
Или влюбеният в Елада Хадриан Женен проформа, истинската му любов е гъркът Антиной И когато той се удавя в Нил, Хадриан полудява Няма и помен от ученият и философ Хадриан Става жесток убиец Жертва е и сириецът Аполодор, най- големият архитект на Рим!

Лека нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10022524
Постинги: 1433
Коментари: 30439
Гласове: 107567
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031