Постинг
03.03.2020 21:34 -
Празнични разсъждения
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 3707 Коментари: 27 Гласове:
Последна промяна: 03.03.2020 21:41
Прочетен: 3707 Коментари: 27 Гласове:
28
Последна промяна: 03.03.2020 21:41
Да, с интерес проследих предаването на историческа тема преди няколко дни! Посветено на Трети март! С много неща, въпреки ,че е без особено значение, дори никакво за тях, бях съгласен!
Впечатли ме и нещо ново! Трети Март съвпадал с датата на възкачването на престола на Александър Втори, твърдеше един професор! Бил умишлено избран, да честваме тази дата!?
Не обърнах особено внимание, дати всякакви! И аз съм роден на датата на рождението на Иван Вазов, но никой не ме смята за Вазов/ с едно допълнение, бях приятел с негов братов внук, но той не знаеше тази подробност/
Но същия коментар слушах и по- късно. Като ,че ли сме някакви примати и ни будалкат, да празнуваме друга дата, а не тази ,която е важна за нас!?!
Сега, Александър Втори не е някакъв злодей за нас/ напротив/, така ,че дори и да има съвпадение на двете дати, неоснователно е по тази причина Трети Март да бъде изтрит от календара
Като национален празник!?
Но днес, отново, по телевизията имаше предаване за неуместността на Трети Март като национален празник ? И се предлага денят за Обявяване на независимостта да бъде негов заместител
Да поразсъждаваме малко!
Денят на независимостта е светъл празник, но той не е причина за възстановяването на държавата ни, а е следствие на Трети Март ! Ако последният го нямаше, нямаше да го има и Денят на Независимостта ! Берлинският конгрес, също е следствие на Трети Март !
И се сещам за нещо, което силно ме впечатли! В Берлин Турция оспорва появата на България като държава с това име! Представителят и твърди ,че в Европа имат две административни зони Западна и Източна Румелия! Няма България! Става италианският представител и казва ,че точка първа на преговорите е възстановяването на България, една мощна държава на Балканите в миналото, а не обсъждане на административното деление на Отоманската империя!
Това е резултат пак на Трети Март! Оттам идва и Берлинският конгрес и обявяването на независимостта!
Да се върнем на съвпадението на датите на възкачването на престола на Александър Втори и на Националния ни празник! Че сме чествали неговото възкачване на престола, на Александър Втори!?? А не може ли да се изтълкува другояче това съвпадение? Че по този начин, руският император отдава същото значение на нашето Освобождение, както на собственото си възкачване на престола!? Този цар, който е играл на нашенско хоро, от радост при вестта , че е подписан Санстефанския мирен договор
Този цар, който е почнал войната за нашето Освобождение, въпреки настояването на Генералния щаб, да не обявява война, защото армията е неподготвена за нея!
Трети Март е първоизточникът на възстановяването на държавата ни! Правилно е избран за национален празник! Обхваща нащите желания и неосъществени надежди- те са вградени в него!
Не бива да се пипа!
Впечатли ме и нещо ново! Трети Март съвпадал с датата на възкачването на престола на Александър Втори, твърдеше един професор! Бил умишлено избран, да честваме тази дата!?
Не обърнах особено внимание, дати всякакви! И аз съм роден на датата на рождението на Иван Вазов, но никой не ме смята за Вазов/ с едно допълнение, бях приятел с негов братов внук, но той не знаеше тази подробност/
Но същия коментар слушах и по- късно. Като ,че ли сме някакви примати и ни будалкат, да празнуваме друга дата, а не тази ,която е важна за нас!?!
Сега, Александър Втори не е някакъв злодей за нас/ напротив/, така ,че дори и да има съвпадение на двете дати, неоснователно е по тази причина Трети Март да бъде изтрит от календара
Като национален празник!?
Но днес, отново, по телевизията имаше предаване за неуместността на Трети Март като национален празник ? И се предлага денят за Обявяване на независимостта да бъде негов заместител
Да поразсъждаваме малко!
Денят на независимостта е светъл празник, но той не е причина за възстановяването на държавата ни, а е следствие на Трети Март ! Ако последният го нямаше, нямаше да го има и Денят на Независимостта ! Берлинският конгрес, също е следствие на Трети Март !
И се сещам за нещо, което силно ме впечатли! В Берлин Турция оспорва появата на България като държава с това име! Представителят и твърди ,че в Европа имат две административни зони Западна и Източна Румелия! Няма България! Става италианският представител и казва ,че точка първа на преговорите е възстановяването на България, една мощна държава на Балканите в миналото, а не обсъждане на административното деление на Отоманската империя!
Това е резултат пак на Трети Март! Оттам идва и Берлинският конгрес и обявяването на независимостта!
Да се върнем на съвпадението на датите на възкачването на престола на Александър Втори и на Националния ни празник! Че сме чествали неговото възкачване на престола, на Александър Втори!?? А не може ли да се изтълкува другояче това съвпадение? Че по този начин, руският император отдава същото значение на нашето Освобождение, както на собственото си възкачване на престола!? Този цар, който е играл на нашенско хоро, от радост при вестта , че е подписан Санстефанския мирен договор
Този цар, който е почнал войната за нашето Освобождение, въпреки настояването на Генералния щаб, да не обявява война, защото армията е неподготвена за нея!
Трети Март е първоизточникът на възстановяването на държавата ни! Правилно е избран за национален празник! Обхваща нащите желания и неосъществени надежди- те са вградени в него!
Не бива да се пипа!
Тагове:
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
И аз разсъждавам така. 3-ти март е първоизточникът. Толкова е елементарно. То не беше Съединението, то не беше Независимостта, само и само да няма участие на Русия.
"Българо-османските противоречия са уредени с помощта на Русия. През април 1909 година са подписани българо-руски, руско-турски и българо-турски протокол. Според тези споразумения Русия опрощава османските задължения, останали от войната от 1877 – 1878 година" и прочие ... прочети в уикипедията.
цитирай"Българо-османските противоречия са уредени с помощта на Русия. През април 1909 година са подписани българо-руски, руско-турски и българо-турски протокол. Според тези споразумения Русия опрощава османските задължения, останали от войната от 1877 – 1878 година" и прочие ... прочети в уикипедията.
Така е, съгласен съм!
Стамболов, като истински държавник преценя правилно ,че ни трябва икономика, за да сме стабилна държава! Но за нея са необходими жп линии Строителството им е скъпо! Нямаме свободни пари! Сега, по памет Русия ни става гарант и с нейна помощ теглим голям заем!
Остатъкът от него е опростен от Ленин, с думите, че той е дело на царското правителство , а Нова Русия няма отношения към нейните вземания и давания!
Така ,че не всичко е черно в нашите взаимоотношения с Русия
Хубава празнична вечер!
цитирайСтамболов, като истински държавник преценя правилно ,че ни трябва икономика, за да сме стабилна държава! Но за нея са необходими жп линии Строителството им е скъпо! Нямаме свободни пари! Сега, по памет Русия ни става гарант и с нейна помощ теглим голям заем!
Остатъкът от него е опростен от Ленин, с думите, че той е дело на царското правителство , а Нова Русия няма отношения към нейните вземания и давания!
Така ,че не всичко е черно в нашите взаимоотношения с Русия
Хубава празнична вечер!
Честит Празник, leonleonovpom2!
И огромно Благодаря, за защитата на българщината в твоите постове! (bow)
цитирайИ огромно Благодаря, за защитата на българщината в твоите постове! (bow)
Здравей, Адаш. И аз го фледах и се разходих из града. Във Варна обстановката беше празнична и имаше повече от очакваните от мен мероприятия. До преди малко слушах патриотичните песни на Епизод по случай празника. Всичко тръгваа от 3. март. Последващите събития, като Берлинския конгрес, Съединението и двете загубени войни са следствие от Освобождението. Преди възхвалявахме ненужно много Русия, сега я очерняме колкото може повече. Не трябва да има омраза.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
Съгласен съм с разсъжденията ти...
А ако Западът не беше оспорвал Санстефанския мирен договор, България щеше да е доста по-голяма и силна... Но да сме благодарни за Освобождението си!...
цитирайА ако Западът не беше оспорвал Санстефанския мирен договор, България щеше да е доста по-голяма и силна... Но да сме благодарни за Освобождението си!...
Автор: pompadurkabezbikini
Категория: Бизнес
Прочетен: 8405
Постинги: 9
Коментари: 17
Лично съобщение
Гласувайте за блога
Добави в
Любими блогове
Явява се тук, пише минуси и изчезва без следа
цитирайКатегория: Бизнес
Прочетен: 8405
Постинги: 9
Коментари: 17
Лично съобщение
Гласувайте за блога
Добави в
Любими блогове
Явява се тук, пише минуси и изчезва без следа
tonsun написа:
Честит Празник, leonleonovpom2!
И огромно Благодаря, за защитата на българщината в твоите постове! (bow)
И огромно Благодаря, за защитата на българщината в твоите постове! (bow)
Благодаря ти за пожеланията и за хубавите думи!
Лека нощ!
напълно съм съгласен за 3 март като първоизточник на нашата политическа свобода като народ и че не трябва да се пипа. 500 години чакане хич не е малко. Кюрдите макар да повече от 40 милиона още чакат и се бият за своето освобождение, което като нищо да дойде пак от Русия, ако се закучат нещата с Ердоган. Поздрави
цитирайbarin написа:
Здравей, Адаш. И аз го фледах и се разходих из града. Във Варна обстановката беше празнична и имаше повече от очакваните от мен мероприятия. До преди малко слушах патриотичните песни на Епизод по случай празника. Всичко тръгваа от 3. март. Последващите събития, като Берлинския конгрес, Съединението и двете загубени войни са следствие от Освобождението. Преди възхвалявахме ненужно много Русия, сега я очерняме колкото може повече. Не трябва да има омраза.
Поздрави!
Поздрави!
Благодаря ти за отзива!
Напълно съм съгласен с тебе! Знам ,че си етичен и добронамерен човек Още от първите контакти с тебе! А това е нещо рядко в съвремието
Така е, една обикновена признателност, пазена в сърцето, е напълно достатъчна! Но очернянето е грозно като явление в такъв случай Дори и да има основания, човек трябва да се стреми да подмине.....
Лека нощ!
geridi написа:
Аз съм на мнение, че след години ще пише, че българските управници са водели успешна външна политика, благодарение на която сме имали добри взаимоотношения, както с ЕС, така и с Русия.
Изключително интересно е как някои историци, за да влязат в историята, стигат чак и до оспорването на истински светли дати, приемани от поне родителите ми и бабите ми и дядовците ми за големи празници. В общи линии... да уплътним работното си време с абсурдни дискусии.По-добре да говорят за съкращение учебния материал на децата, за да им остане място за съвременната история плюс и други предмети. Тази дата не трябва да се пипа. На мен ми е особено любима. Второто ми щурче празнува днес РД.:)
Изключително интересно е как някои историци, за да влязат в историята, стигат чак и до оспорването на истински светли дати, приемани от поне родителите ми и бабите ми и дядовците ми за големи празници. В общи линии... да уплътним работното си време с абсурдни дискусии.По-добре да говорят за съкращение учебния материал на децата, за да им остане място за съвременната история плюс и други предмети. Тази дата не трябва да се пипа. На мен ми е особено любима. Второто ми щурче празнува днес РД.:)
Щастливо " щурче" имаш Родено на светла дата! Да ти е живо и здраво!
Така е, хората си пазят историята-особено веществените доказателства Ние се мъчим да я унищожим и даже- да омаскарим!?
Какво ще докажем със смяната на празника? Че не сме наясно със себе си и се лутаме- нищо друго!
Лека нощ!
. mt46 - Поздрав, Лео! Честит празник!
03.03 23:07
Съгласен съм с разсъжденията ти...
А ако Западът не беше оспорвал Санстефанския мирен договор, България щеше да е доста по-голяма и силна... Но да сме благодарни за Освобождението си!.
Благодаря ти за отзива!
Нашата сръдня към Русия е детинска Тя, каквото е могла , е направила Да сме благодарни, че я е имало и се е наела, да воюва за нас!
Точно това е казал и Бисмарк на руския представител след провалената Цариградска конференция-Не остава нищо друго, освен война! След като искате да воювате за Българите-заемете се!
Да сме признателни за направеното от Русия!
Лека нощ!
цитирай03.03 23:07
Съгласен съм с разсъжденията ти...
А ако Западът не беше оспорвал Санстефанския мирен договор, България щеше да е доста по-голяма и силна... Но да сме благодарни за Освобождението си!.
Благодаря ти за отзива!
Нашата сръдня към Русия е детинска Тя, каквото е могла , е направила Да сме благодарни, че я е имало и се е наела, да воюва за нас!
Точно това е казал и Бисмарк на руския представител след провалената Цариградска конференция-Не остава нищо друго, освен война! След като искате да воювате за Българите-заемете се!
Да сме признателни за направеното от Русия!
Лека нощ!
9. didanov - Здравей Леоне
00:01
напълно съм съгласен за 3 март като първоизточник на нашата политическа свобода като народ и че не трябва да се пипа. 500 години чакане хич не е малко. Кюрдите макар да повече от 40 милиона още чакат и се бият за своето освобождение, което като нищо да дойде пак от Русия, ако се закучат нещата с Ердоган. Поздрави
Благодаря ти за отзива! Така е!
Е, не се е сбъднал проектът, който е възпроизвел земите на Екзархията ни, но е върнал на картата България като държава!
Много ми стана симпатичен италианският представител в Берлин На оспорването на турския представител относно името България, той отговорил, че не са дошли да утомчняват административното деление на Османската империя, а да възстановят съществувалата на Балканите държава България!
Лека нощ!
цитирай00:01
напълно съм съгласен за 3 март като първоизточник на нашата политическа свобода като народ и че не трябва да се пипа. 500 години чакане хич не е малко. Кюрдите макар да повече от 40 милиона още чакат и се бият за своето освобождение, което като нищо да дойде пак от Русия, ако се закучат нещата с Ердоган. Поздрави
Благодаря ти за отзива! Така е!
Е, не се е сбъднал проектът, който е възпроизвел земите на Екзархията ни, но е върнал на картата България като държава!
Много ми стана симпатичен италианският представител в Берлин На оспорването на турския представител относно името България, той отговорил, че не са дошли да утомчняват административното деление на Османската империя, а да възстановят съществувалата на Балканите държава България!
Лека нощ!
Поздрави, Адаш, за аргументираната и мотивирана симпатия към освободителната мисия и роля на руския император, който тръгва срещу османската империя въпреки масираното и открито присъствие на отявлени не руски юдео – ционистки анти – Български сили във висшето имперско обкръжение и в генщабът му, които са пречели с всички сили и всякакви диверсии по време на войната да не се състои за пореден път Освобождението на България!
Те затова и го убиват след толкова неуспешни опити за покушение от тяхна страна.
Юдео – ционистите на всякакви позиции във висшите ешалони на империята убиват и майката на Белия генерал, както и самия него след войната заради приноса му за Освобождението на България, както и заради полагането от генерал Скобелев на основите на модерната Българска армия.
И над заслугите на Императора и на Скобелев и всички други руснаци, крипто Българи от Русия, други нации и и още повече и Българи опълченци, воювали и дали живота си за Освобождението на България, е волята и планът на Българските Богове и Светии България да бъде освободена пряко съпротивата на всички тъмни сили!
Инфо за това в постинга ни
"Извънземни в образа на Змей правят лунното затъмнение на боевете за Шипка и спасиха Шипка и България а сега ни дават ваксината Ацинетрам срещу корона вируса"
http://bezistena/history/2020/03/03/izvynzemni-v-obraza-na-zmei-praviat-lunnoto-zatymnenie-na-bo.1699081
На многая лета, Адаш!
цитирайТе затова и го убиват след толкова неуспешни опити за покушение от тяхна страна.
Юдео – ционистите на всякакви позиции във висшите ешалони на империята убиват и майката на Белия генерал, както и самия него след войната заради приноса му за Освобождението на България, както и заради полагането от генерал Скобелев на основите на модерната Българска армия.
И над заслугите на Императора и на Скобелев и всички други руснаци, крипто Българи от Русия, други нации и и още повече и Българи опълченци, воювали и дали живота си за Освобождението на България, е волята и планът на Българските Богове и Светии България да бъде освободена пряко съпротивата на всички тъмни сили!
Инфо за това в постинга ни
"Извънземни в образа на Змей правят лунното затъмнение на боевете за Шипка и спасиха Шипка и България а сега ни дават ваксината Ацинетрам срещу корона вируса"
http://bezistena/history/2020/03/03/izvynzemni-v-obraza-na-zmei-praviat-lunnoto-zatymnenie-na-bo.1699081
На многая лета, Адаш!
Защото неговият прадядо се е сражавал за България в редовете на руската армия. Бил е дори раняван по времена битката за Плевен.
цитирайБлагодаря ти за коментара и за оценката!
Ценя изключително много твоя труд относно Българското и Българщината!
Освободителната война е рядък пример за война и тя не бива да се слага под обш знаменател! Руският цар Александър е наистина добрият цар за нас- като от приказките!
Така е , белият Генерал Скобелев е героят от войната! Воювал е така, както е било прието - начело на войската си Някои го обвиняват Но издирих книга за него ,писана от човек който го познава! Български полковник Той пише в книгата ,как всички в България изтръпнали при вестта за убийството на Олга Скобелева! Какво ще каже сега светът за нас Що за хора сме, след като сме посегнали и на майката на героя от войната!? Не заслужаваме свободата си! Не сме хора!
И въздишката на облекчение, когато се разбира- бързо , че убиецът и е близкият приятел на Скобелев, считан за син от майка му- капитан Узатис-черкезин по произход Че не ни е лепнато и това петно, освен ,че сме неблагодарници!
Вярно е за Шипка В единадесети клас трябваше да изнеса в гимназията доклад по повод Трети март По ред причини, готвех го в часа преди междучасието Учителката по история изпадна в паника Казах и само да не се притеснямва ,ще мине както трябва И вмъкнах в доклада този ,почни неизвестен момент/ и тя не го знаеше/ за лунното затъмнение И ред други малко известни факти-че например Радецки, по негова воля е покребан на Шипка-храм паметника, строен по инициатива на Олга Скобелева! Изпратиха ме с аплодисменти.....
Хубав ден, Адаш!
цитирайЦеня изключително много твоя труд относно Българското и Българщината!
Освободителната война е рядък пример за война и тя не бива да се слага под обш знаменател! Руският цар Александър е наистина добрият цар за нас- като от приказките!
Така е , белият Генерал Скобелев е героят от войната! Воювал е така, както е било прието - начело на войската си Някои го обвиняват Но издирих книга за него ,писана от човек който го познава! Български полковник Той пише в книгата ,как всички в България изтръпнали при вестта за убийството на Олга Скобелева! Какво ще каже сега светът за нас Що за хора сме, след като сме посегнали и на майката на героя от войната!? Не заслужаваме свободата си! Не сме хора!
И въздишката на облекчение, когато се разбира- бързо , че убиецът и е близкият приятел на Скобелев, считан за син от майка му- капитан Узатис-черкезин по произход Че не ни е лепнато и това петно, освен ,че сме неблагодарници!
Вярно е за Шипка В единадесети клас трябваше да изнеса в гимназията доклад по повод Трети март По ред причини, готвех го в часа преди междучасието Учителката по история изпадна в паника Казах и само да не се притеснямва ,ще мине както трябва И вмъкнах в доклада този ,почни неизвестен момент/ и тя не го знаеше/ за лунното затъмнение И ред други малко известни факти-че например Радецки, по негова воля е покребан на Шипка-храм паметника, строен по инициатива на Олга Скобелева! Изпратиха ме с аплодисменти.....
Хубав ден, Адаш!
15. apostapostoloff - Сега вече Русти ще е доволен!
07:58
Защото неговият прадядо се е сражавал за България в редовете на руската армия. Бил е дори раняван по времена битката за Плевен.
Всеки си има родова история, поне пет или шест поколения назад
От човешка гледна точка я уважавам и не се набърквам в нея!
цитирай07:58
Защото неговият прадядо се е сражавал за България в редовете на руската армия. Бил е дори раняван по времена битката за Плевен.
Всеки си има родова история, поне пет или шест поколения назад
От човешка гледна точка я уважавам и не се набърквам в нея!
Поздрави за постинга! Сега историята ни се нагласява според интересите на новите господари.
цитирай18. tota - Точно!
15:25
Поздрави за постинга! Сега историята ни се нагласява според интересите на новите господари.
Благодаря ти за отзива!
Така е, за съжаление!
Но ние не сме единни! И няма как да постигнев някакъв резултат!
Хубава вечер!
цитирай15:25
Поздрави за постинга! Сега историята ни се нагласява според интересите на новите господари.
Благодаря ти за отзива!
Така е, за съжаление!
Но ние не сме единни! И няма как да постигнев някакъв резултат!
Хубава вечер!
Споделям твоето отношение към Трети март. Иска ми се да вярвам, че тази дата има място във всяко българско сърце, защото влиза, както казваш ти, във всяка родова история до пето и шесто коляно. А това ни говори, че е била съдба за всеки един българин по онова време. Трети март е основополагащо начало, първоизточник, както чудесно си го формулирал ти, на възстановяване на държавата ни. А принципът "Разделяй и владей" сякаш е измислен от българин - така добре приляга към всичко родно, включително към тази светла дата.
Чудесен постинг! Поздрави, Лео!
цитирайЧудесен постинг! Поздрави, Лео!
donchevav написа:
Споделям твоето отношение към Трети март. Иска ми се да вярвам, че тази дата има място във всяко българско сърце, защото влиза, както казваш ти, във всяка родова история до пето и шесто коляно. А това ни говори, че е била съдба за всеки един българин по онова време. Трети март е основополагащо начало, първоизточник, както чудесно си го формулирал ти, на възстановяване на държавата ни. А принципът "Разделяй и владей" сякаш е измислен от българин - така добре приляга към всичко родно, включително към тази светла дата.
Чудесен постинг! Поздрави, Лео!
Чудесен постинг! Поздрави, Лео!
Благодаря ти за оценката на написаното Венета, каквато само ти може да дадеш!
Затова, изпитал съм го, казвам, насърчавайте! Дори и да има пропуски, като се насърчи човек, дава всичко от себе си Да оправдае гласуваното му доверие!
Спомням си, в началото на работната ми кариера, някъде във втората година ме извика началника Гледа ме известно време, безмълвно После каза, че са ме взели с големи очаквания! Но засега нищо не давам Време е да покажа какво мога! Друго няма!
Е, взех се в ръце!
След години ми се извини, не ме познавал добре Не съм заслужавал тези приказки
Казах ,че няма за какво да се извинява Аз съм му благодарен!
Насърчение и градивна критика-той каза ,че са имали големи очаквания спрямо мен, това е пътят към успеха!
Както и посецението в кабинета на прадядо ми То беше за няколко минути, но остави отпечатък в мен за цял живот! Нещо стана с мен! Баща ми усети и веднага ме изведе навън! Повече там не ме пуснаха!
Бъди благословена, Венета!
България със завоевателна цел. Това е достатъчно, за да се отхвърли 3 март като дата за национален празник, освен ако не се счете мирният договор от 1918 г., когато Русия капитулира.
цитирай
22.
bojo12345 -
Мое лично мнение е, че на трети март се спира марша на руската армия да стигне до Босфора.
05.03.2020 10:03
05.03.2020 10:03
За това всички страни, и подписали, и други зад кулисите, са действали да се случи по-скоро. Защото така руската империя слага ръка на движенията в Черно море, а България се възстановява в границите на Симеон и Иван Асен. Такава силна държава на Балканите не е била нужна никому - само трън в очите на нейните деца. Затова и в тон с наследството на римляните "Разделяй и владей" - в Берлин всички вкупом действат с ножицата. Всеки отговаря за деянията си, а родината България прощава на всички, дори на султаните, с род от българите.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
slavimirgenchev1953 написа:
България със завоевателна цел. Това е достатъчно, за да се отхвърли 3 март като дата за национален празник, освен ако не се счете мирният договор от 1918 г., когато Русия капитулира.
Не си прав, ще го обясня и смятам, че ще разбереш
Русия не знам каква цел има, но има разрешение само да воюва за нас! нищо друго И го знае прекрасно Що се отнася до завоюването ни, Живков, сто години по- късно предложи доброволно да се присъединим, но отказът беше мълчалив!
Сега, като те наемат на работа, подписваш договор за заплата После може да твърдиш, че вместо милион ти плащат само хиляда, че си роб!? Работодателят ти вади договора Казва ,че не си роб, той ти плаща На роб не се плаща!
Русия има договорка с Великите сили ,да ни Освободи Русия не е комунистическа държава тогава, само ,второстепенна Велика сила е, загубила предходната Кримска война! Държава ,която ни заробва, ще ни създаде ли армия- Опълчението!
И един малко известен факт Турция в Берлинския конгрес оспорва създаването на държава с името България? Става италианският представител и казва, че тук са се събрали ,не да уточняват административното деление на Отоманската империя , а да възстановят, ВЪЗСТАНОВЯТ стара държава на Балканите с това име- България !За никакво завоюване не става дума!
Каксва е целта, е второстепенно нещо! Съмнявам се ,че в тези условия е била такава?! Важен е резултатът, а не целта! А той е появата на България на картата! Като държава, с граници, с войска!
А относно заробването, Русия има жесток отговор!
Платила ни е- с кръв! Какви роби сме!
Сега за един убит се искат милиони- За хиляди- милиарди кръвнина!
Повтарям, Русия на цар Александър Втори не е комунистическа държава В тройния съюз е, с Германия и с АвстроУнгария Помогнала е за обединяването на Германия Има благословията на Бисмарк и уверенията му, че в Берлин ще подпише всичко, което предложат за България! Следователно, той е наясно с истинската цел-възстановяване на България! Той железният Бисмарк!Той, политикътна втората половина на 19- ти век- няма съмнения! за целта! Няма и нотка на съмнение, че ще ни заробят!
Негови са думите- След като искате да воювате за Българите- заемайте се!Да воюват за нас!!!!
Хубав ден!
23. bojo12345 - Мое лично мнение е, че на трети март се спира марша на руската армия да стигне до Босфора.
10:03
За това всички страни, и подписали, и други зад кулисите, са действали да се случи по-скоро. Защото така руската империя слага ръка на движенията в Черно море, а България се възстановява в границите на Симеон и Иван Асен. Такава силна държава на Балканите не е била нужна никому - само трън в очите на нейните деца. Затова и в тон с наследството на римляните "Разделяй и владей" - в Берлин всички вкупом действат с ножицата. Всеки отговаря за деянията си, а родината България прощава на всички, дори на султаните, с род от българите.
Поздрави!
Да, Великите сили играят задружно в Берлин! Целта е, както казва Ами Буе, болният човек да се запази- Отоманската империя Да се създават малки държавици от нея, но тя да остане! Ние сме трън в очите на всички, разбира се- на гърци, сърби, черногорци също!
За договора си прав Той не е прищявка на Александър Втори, както се опитват да го изкарат , а резултат на ултиматум на английския посланик!
Веднага да се прекратяват военните действия и да се подписва мирен договор!
В Цариград няма турска армия,но руснаците са на предела на силите си !После англичаните се смеят-каква заплаха са били за руснаците с три кораба с насочени към тях оръдия, ако влязат в Цариград? Но за изнемощелите, налегнати от болести руснаци явно са били!
Границите ни в Санстефано са перфектни- на екзархията ни-очертани от генерал Липранди и теографа Ами Буе!
Знаело се е ,че са идея фикс Но да има какво да се реже от тях! И са свършили работа! България в Берлин получава над 50% от днешната си територия, докато Сърбия и Гърция на същия етап-под20!
Хубав ден, Божидаре!
цитирай10:03
За това всички страни, и подписали, и други зад кулисите, са действали да се случи по-скоро. Защото така руската империя слага ръка на движенията в Черно море, а България се възстановява в границите на Симеон и Иван Асен. Такава силна държава на Балканите не е била нужна никому - само трън в очите на нейните деца. Затова и в тон с наследството на римляните "Разделяй и владей" - в Берлин всички вкупом действат с ножицата. Всеки отговаря за деянията си, а родината България прощава на всички, дори на султаните, с род от българите.
Поздрави!
Да, Великите сили играят задружно в Берлин! Целта е, както казва Ами Буе, болният човек да се запази- Отоманската империя Да се създават малки държавици от нея, но тя да остане! Ние сме трън в очите на всички, разбира се- на гърци, сърби, черногорци също!
За договора си прав Той не е прищявка на Александър Втори, както се опитват да го изкарат , а резултат на ултиматум на английския посланик!
Веднага да се прекратяват военните действия и да се подписва мирен договор!
В Цариград няма турска армия,но руснаците са на предела на силите си !После англичаните се смеят-каква заплаха са били за руснаците с три кораба с насочени към тях оръдия, ако влязат в Цариград? Но за изнемощелите, налегнати от болести руснаци явно са били!
Границите ни в Санстефано са перфектни- на екзархията ни-очертани от генерал Липранди и теографа Ами Буе!
Знаело се е ,че са идея фикс Но да има какво да се реже от тях! И са свършили работа! България в Берлин получава над 50% от днешната си територия, докато Сърбия и Гърция на същия етап-под20!
Хубав ден, Божидаре!
:D
Всъщност пипайки датата 3ти март просто един историк иска да добие известност, който и да е той. Това ще доведе до нуждата от нови учебници, които носят след себе си печалба.
Е сега си навлякох проблеми с това изречение.
Да поругаваш историята на България за собснвена изгода е грях.
Така или иначе това е празник със символично значение-празнуваме свободата на народа, свободата като ценност.
Понеже има много турски фирми и филми :D не мисля, че сме освободени напълно, но иначе бихме били в някаква икономическа изолация, което прави пълната свобоза непостижима поради липса на определени природни ресурси, каквито и привидно да са те.
Та... аз така разбирам. Празник на свободата от едновремешни предрасъдъци, не точно свобода от Турция, понеже първото е по-важно.
.......................................................................................................
Аз приемам като формулировка възстановяване на държавата и на държавността ни! Защото точно те , те са липсвали в него момент!
А е имало държава, при това велика с име България преди това!
Впрочем, не съм откривател на това! Точно такава реплика е имало и на берлинския конгресІ Че са се събрали Великите сили да узаконят възстановяването на предишна ,славна държава на Балканите с името България!
Кратко, точно и ясно
Възстановятат съществувало положение, нищо друго!
Хубав ден!
цитирайВсъщност пипайки датата 3ти март просто един историк иска да добие известност, който и да е той. Това ще доведе до нуждата от нови учебници, които носят след себе си печалба.
Е сега си навлякох проблеми с това изречение.
Да поругаваш историята на България за собснвена изгода е грях.
Така или иначе това е празник със символично значение-празнуваме свободата на народа, свободата като ценност.
Понеже има много турски фирми и филми :D не мисля, че сме освободени напълно, но иначе бихме били в някаква икономическа изолация, което прави пълната свобоза непостижима поради липса на определени природни ресурси, каквито и привидно да са те.
Та... аз така разбирам. Празник на свободата от едновремешни предрасъдъци, не точно свобода от Турция, понеже първото е по-важно.
.......................................................................................................
Аз приемам като формулировка възстановяване на държавата и на държавността ни! Защото точно те , те са липсвали в него момент!
А е имало държава, при това велика с име България преди това!
Впрочем, не съм откривател на това! Точно такава реплика е имало и на берлинския конгресІ Че са се събрали Великите сили да узаконят възстановяването на предишна ,славна държава на Балканите с името България!
Кратко, точно и ясно
Възстановятат съществувало положение, нищо друго!
Хубав ден!
geridi написа:
А може ли да се каже, че войната е имала религиозен оттенък? Особено за обикновения войник. Всъщност, това е едно логично обьснение. Дори като независима държава, ние не сме независими поради ред причини и в известен аспект ни притежават, поне в най-важната част-като транспортна връзка изток-запад.
В сегашни условия много по- ефективно е икономическото заробване!
Нямаш ли икономика, край, роб си на останалите! Могат да те мачкат, както си искат!
Не им трябва армия, да те завоюва, впрочем, ще я вкарат-" да те защитава"!? Защото и армия няма да можеш да поддържаш!?
Това е прозрял и Стамболов и е направил всичко за развитието на икономиката ни-включително и изложение, което е било привилегия на развитите страни!
И България , от липсваща доскоро на картата, е фактор в Европа, особено на Балканите!
27.
slavimirgenchev1953 -
Русия се вълнува от Проливите. От нищо друго. Не ща да чувам за нея.
05.03.2020 19:01
05.03.2020 19:01
leonleonovpom2 написа:
Не си прав, ще го обясня и смятам, че ще разбереш
Русия не знам каква цел има, но има разрешение само да воюва за нас! нищо друго И го знае прекрасно Що се отнася до завоюването ни, Живков, сто години по- късно предложи доброволно да се присъединим, но отказът беше мълчалив!
Сега, като те наемат на работа, подписваш договор за заплата После може да твърдиш, че вместо милион ти плащат само хиляда, че си роб!? Работодателят ти вади договора Казва ,че не си роб, той ти плаща На роб не се плаща!
Русия има договорка с Великите сили ,да ни Освободи Русия не е комунистическа държава тогава, само ,второстепенна Велика сила е, загубила предходната Кримска война! Държава ,която ни заробва, ще ни създаде ли армия- Опълчението!
И един малко известен факт Турция в Берлинския конгрес оспорва създаването на държава с името България? Става италианският представител и казва, че тук са се събрали ,не да уточняват административното деление на Отоманската империя , а да възстановят, ВЪЗСТАНОВЯТ стара държава на Балканите с това име- България !За никакво завоюване не става дума!
Каксва е целта, е второстепенно нещо! Съмнявам се ,че в тези условия е била такава?! Важен е резултатът, а не целта! А той е появата на България на картата! Като държава, с граници, с войска!
А относно заробването, Русия има жесток отговор!
Платила ни е- с кръв! Какви роби сме!
Сега за един убит се искат милиони- За хиляди- милиарди кръвнина!
Повтарям, Русия на цар Александър Втори не е комунистическа държава В тройния съюз е, с Германия и с АвстроУнгария Помогнала е за обединяването на Германия Има благословията на Бисмарк и уверенията му, че в Берлин ще подпише всичко, което предложат за България! Следователно, той е наясно с истинската цел-възстановяване на България! Той железният Бисмарк!Той, политикътна втората половина на 19- ти век- няма съмнения! за целта! Няма и нотка на съмнение, че ще ни заробят!
Негови са думите- След като искате да воювате за Българите- заемайте се!Да воюват за нас!!!!
Хубав ден!
slavimirgenchev1953 написа:
България със завоевателна цел. Това е достатъчно, за да се отхвърли 3 март като дата за национален празник, освен ако не се счете мирният договор от 1918 г., когато Русия капитулира.
Не си прав, ще го обясня и смятам, че ще разбереш
Русия не знам каква цел има, но има разрешение само да воюва за нас! нищо друго И го знае прекрасно Що се отнася до завоюването ни, Живков, сто години по- късно предложи доброволно да се присъединим, но отказът беше мълчалив!
Сега, като те наемат на работа, подписваш договор за заплата После може да твърдиш, че вместо милион ти плащат само хиляда, че си роб!? Работодателят ти вади договора Казва ,че не си роб, той ти плаща На роб не се плаща!
Русия има договорка с Великите сили ,да ни Освободи Русия не е комунистическа държава тогава, само ,второстепенна Велика сила е, загубила предходната Кримска война! Държава ,която ни заробва, ще ни създаде ли армия- Опълчението!
И един малко известен факт Турция в Берлинския конгрес оспорва създаването на държава с името България? Става италианският представител и казва, че тук са се събрали ,не да уточняват административното деление на Отоманската империя , а да възстановят, ВЪЗСТАНОВЯТ стара държава на Балканите с това име- България !За никакво завоюване не става дума!
Каксва е целта, е второстепенно нещо! Съмнявам се ,че в тези условия е била такава?! Важен е резултатът, а не целта! А той е появата на България на картата! Като държава, с граници, с войска!
А относно заробването, Русия има жесток отговор!
Платила ни е- с кръв! Какви роби сме!
Сега за един убит се искат милиони- За хиляди- милиарди кръвнина!
Повтарям, Русия на цар Александър Втори не е комунистическа държава В тройния съюз е, с Германия и с АвстроУнгария Помогнала е за обединяването на Германия Има благословията на Бисмарк и уверенията му, че в Берлин ще подпише всичко, което предложат за България! Следователно, той е наясно с истинската цел-възстановяване на България! Той железният Бисмарк!Той, политикътна втората половина на 19- ти век- няма съмнения! за целта! Няма и нотка на съмнение, че ще ни заробят!
Негови са думите- След като искате да воювате за Българите- заемайте се!Да воюват за нас!!!!
Хубав ден!
Всеки се интересува от нещо!
Както се казва, няма вечни приятели, има вечни интереси
Един се интересува от Проливите, друг от Британската общност на народите, Трети- от Френската!
Пука им за народите в тях!Интереситеса на първо и последно място!Друго няма!
Интереса клати феса!
Но да сме позитивни!
Само положителното да посочим:
1/ Свободата или държавността дължим на Русия
2/ Съединението - на Англия!
3/ А спасението от унищожение в Ньой- на САЩ!
Който за какъвто ще да ме сочи- това е самата истина!
И съм доволен за позитивните постинги и за трите позитивни за нас неща!
Друго не ме интересува!
цитирайКакто се казва, няма вечни приятели, има вечни интереси
Един се интересува от Проливите, друг от Британската общност на народите, Трети- от Френската!
Пука им за народите в тях!Интереситеса на първо и последно място!Друго няма!
Интереса клати феса!
Но да сме позитивни!
Само положителното да посочим:
1/ Свободата или държавността дължим на Русия
2/ Съединението - на Англия!
3/ А спасението от унищожение в Ньой- на САЩ!
Който за какъвто ще да ме сочи- това е самата истина!
И съм доволен за позитивните постинги и за трите позитивни за нас неща!
Друго не ме интересува!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107429