Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2020 16:34 - Загадъчни Български учени, забавна история
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3028 Коментари: 12 Гласове:
33

Последна промяна: 23.04.2020 23:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не ми е и минавало през ума сутринта да пиша на тази тема!
Но се наложи Един навлек ме бомбардира от сутринта за книга и мои публикации и ми обяснява, какво наистина съм завършил ! Да, не знаех, сега вече съм наясно С акъла му! Той надминава далече един друг навлек, който използва устата си за изпразване на  чревното  си  съдържание ...

Но ми се набиха в добавка и писания на историци? Какво били установили
Е ,още от времето на покойния Б.Д. знам ,че Българският учен работи за пари и за титли
И ако се наложи ,майка си и баща си ше заложи и продаде за тях

Връщам се на един стар въпрос Качокавалло дало името на кашкавала ни?
ЕВрика!
След като самите италианци ,добросъвестно са казали, преди 80 години, че са два различни продукта ,нямащи нищо общо помежду си, с изключение на това, че се правят от мляко
Нито технологично ,като изработка, нито търговски, като пласмент ,нямат допирна точка Дори и по външен вид!
Продуктът, който наистина прилича на кашкавала ни,  се нарича Формаджо галло-жълто сирене
И името дошло през Румъния у нас? Създаването на Румъния почва от седемнадесети век и продължава два века!
Боже , опази от такава наука! Той се прави от тракийски времена у нас! Редно е такива  учЕни, да посочат ,какво е било името му преди това наименоване? Или е нямал име

Други пък учЕни открили Че Калоян е куман?  И неговата династия, и всички на Третото ни царство
Куманите се оказали истински благодетели! Като варангите! Създали Русия, но самите те, нямали държава , завалиите! И куманите , като тях! Вместо да създадат куманска държава ,създали на Българите? И за признателност, където им посочат Българите да воюват, немедлено се насочвали натам

Откъде съдят че са кумани? Ами Петър има псевдоним Белгун Бил Кумански ? А не може ли да е Белгийски-  Белг? Ето и френските рицари се появяват по томва време
Ами брат му Йоаница, той защо няма куманско име? Да не го е загубил?

Добре, баща им е болярин и има родово владение в Ловеч! Сега тук нещата пак не се връзват. Куманите странстват с конете по пътищата, какви боляри с родово имение?
Да , ама синовете му се грабват да преговарят с императора ? Стоп! Там не допускат всеки, на който му дойде тази идея! Пресичат я още в началото Не ги задоволил резултатът  и вдигнали въстание! Българите чакали само някои кумани да се вдигнат на бунт
И вместо Кумания, възродили България Оправни кумани!

Но те самите твърдят ,че са Българи, от Българско потекло! От рода на Симеон, Петър и Самуил Да не би пък и те да са кумани? Не- Самуил един навлек твърдеше ,че е арменец По носа и устата го познал!
Ама политическо било твърдението ? Калоян имал мерак за папска корона и знаме!? Ами когато унгарският крал Емерих иска папата да организира кръстоносен поход срещу Калоян,  папата троснато му отговаря, че Белград и Браничево са Български земи, на предците на Калоян, затова му ги е отнел Интересно, не казва кумански земи

Други учЕни твърдат ,че е влах ? Калоян!
Да се разберат-  колко процента влах и колко печенег, а за това не са се още сетили! Куман!  За някоя титличка!
Власи в тринадесети век като етнос няма! Има овчари, наречени влахи!
Братята възстановяват военната повинност от Самуилово време  Цели села са военизирани и се занимават със скотовъдство, когато мъжете не воюват  С друго не могат, когато се прибира реколтата -воюват !За да се различават от обикновените влахи ги наричат валахи!
И ги бъркат с днешните власи
Дюканж, голям френски историк, често пише ,че власите на Калоян разбили отреда на еди кой си граф от рицари! Какво разбират някои  под власи, някаква тяхна сбирщина ли,която прегазва рицарите?  И тези, които го ползват!
Естествено ,  че власи= войници ! Споменатите валахи!
Но никъде Дюканж не пише ,че Калоян е влах!  Напротив- Българин И пише , един век преди Паисий,  Българска история, глава от книгата му" История Бизантина"

Излиза ,че някои са способни на най- невероятна пикантерия, да заложат и България,за не знам какво- пари или титла или пък и двете!
Браво!



Гласувай:
34


Вълнообразно


1. lexparsy - :-)))
23.04.2020 21:43
   Ако започнеш да колекционираш такива забавни истории с български... , и не само учени, няколко Тома ще трябва да сториш, и сам не ще се справиш... :-)))
   Поздрави и усмихната вечер да имаш Лео!
   Лекс
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави, Лекс!
23.04.2020 22:19
1. lexparsy - :-)))
21:43
Ако започнеш да колекционираш такива забавни истории с български... , и не само учени, няколко Тома ще трябва да сториш, и сам не ще се справиш... :-)))
Поздрави и усмихната вечер да имаш Лео!
Лекс

Прав си приятелю!
Ще направим авторски колектив За всекиго по нещо
Спомням си, че получих поздравления от покойната вече директорка на историческия музей в Бургас за твърдението си ,че Анхиало е имало две пристанища- търговско и военно В никакъв извор не го пише, монетите с изображенията си ми го казаха! И много други работи без извори съм намерил Че например Каракала, спира изобщо монетосеченето на Анхиало И защо и другите не го подновяват след него С Първото ,с математическа обработка на броя на отсечените като вид монети доказах! И ,че Гордиан от Анхиало е тръгнал за Персия Но се издъних в общината Да сложат паметен знак поне в негова чест Западняците , а и не само те , ще полудеят като го видят
Е, не можах да ги убедя, въпреки привидния интерес

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Нека всички неразбрали, разберат ...
24.04.2020 10:16
Нека всички неразбрали, разберат накрая
Войските на второто ни царство са в днешна Румъния Мочурливите места не са подходящи за селско стопанство, но стават за паша на овце Затова са там войските и се водят от войводи- ясно какво означава на чист Български- войници води !Иванко ,Георги, Мирчо Стари- точно така се нарича, Влад Цепеш- Дракола-цепи на кол осъдените на смър, Тодор и така нататък- всички с Български имена Затова и Румънските земи по- дълто се съпротивляват на нашественика- там са войските ни И реално ,България съществува още, чрез тези воеводства Наречено е едно ,на името на войниците, не на етноса
А етноса започва изкуствено да се създава около 1600 година От римския папа и Австро- Унгария Има единство на интересите им До се защитят от османлиите тези земи, да се откъснат от тях, като приемат католицизма Това е условието за защита И да са под попечителството на Австро- Унгария Даже и под нейно врадичество Това обяснява унгарското присъствие в Западна Румъния, това е причината за него!
И ,че това е наистина така , го доказва странната смесица от думи в " румънския"-в кавички, защото не е народан , а изкуствен език, на Френски и италиански думи Френския е млад език, в самата Франция се говори от много малко хора преди 1500 година Той е език на живеещите около Париж, на династията на Франсоа Първи Заради езиковата хаос в държавата-над 100 езика и диалекта, въвежда то първо като задължителен в пощите и в администрацията , а след това за задължителен в цялата страна! Във Франция не го говорят , а в днешна Румъния го ползват? Италианският е малко по- стар от френския Когато напъните за създаване на нов етнос са най- силни, именно тогава френският е вече и световен език- Кралят Слънце и след него....
Ето ,така са навлезли френските думи в румънския,близо една трета от лексиката му! Хиляда години след Рим!
Българските ясно откъде- те са се борили да оцелеят Италианските - също

Та, това е историята на влашка Румъния! Тръгнала от войнишка!
цитирай
4. apostapostoloff - Бах ти и
24.04.2020 18:15
тъпизмите! ПроЗ си като гъбено семе!
цитирай
5. leonleonovpom2 - А, туй пък чудо откъде се появи?
24.04.2020 20:59
4. apostapostoloff - Бах ти и
18:15
тъпизмите! ПроЗ си като гъбено семе!
...............................................

Все едно ,че някой товарач от сточна гара дава мнение!
Отивай там, че им трябваш!
Докарали гъбено семе!
А, ти къде си виждал гъбено семе! Колко е голямо, като тиквените семки ли е или е по- голямо?
цитирай
6. leonleonovpom2 - Този пък , кой беше? Откъде се пръкна туй нищо?
24.04.2020 22:51
Гласувай: + 23 - 1
22:18 - rustam

На "любезния "му въпрос относно докторатът ми, кой ми го е дал, веднага отговор:

Дали са ми го тези, които са го оценили като продукт и качество , а ти си едно абсолютно нищожество пред тях!
За да задаваш подобен въпрос!
Такъв си и навсякъде!
С какви очи и особено претенции се явяваш тук?
Интересно!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Които не са в състояние да разберат ...
24.04.2020 23:35
Които не са в състояние да разберат написаното, но смятат, че са вещи, нека бъдат така добри , не колкото са симпатични, да не коментират
В тяхна полза е!
Защото ще бъдат трити!
цитирай
8. nedovolen - Не четох написаното. Не разбрах за ...
25.04.2020 15:39
Не четох написаното. Не разбрах за какво става дума. Значи трябва да се изтрия, не знам как става.
Изгуби ми се DEL.
:)))
цитирай
9. leonleonovpom2 - Не четох написаното. Не разбрах за ...
25.04.2020 16:10
nedovolen написа:
Не четох написаното. Не разбрах за какво става дума. Значи трябва да се изтрия, не знам как става.
Изгуби ми се DEL.
:)))


Николай, смятам ,че ясно съм написал- Които не са в състояние да разберат написаното.... Следователно, трябва да са го прочели! И резултатът е, че не го разбират След като не са в състояние да го разберат, да не демонстрират виртуална - вещина И ще бъдат изтрити," вещите" им писания от мен, не от тях!
Ти не си го прочел, разбира се ,че няма какво да коментираш
Бележката не е адресирана до тебе приятелю или хора като тебе, а до евентуални помияри!

Хубав ден, приятелю!
Бъди здрав!
цитирай
10. shtaparov - Прав си, че БЕЛГУН означава БЕЛГИН ...
26.04.2020 12:00
Прав си,че БЕЛГУН означава БЕЛГИН т.е. Българин,чийто род е от старите Белги (Бълги) за разлика от онези Българи,които имали "славянски" произход.
цитирай
11. shtaparov - Нещо повече- окончанието в името ...
26.04.2020 12:04
Нещо повече- окончанието в името БЕЛГУН е същото,каквото съдържат имената ГОСТУН и ВИХТУН което означава,че братята Асеневци и потомците им от Шишмановия род са чисти потомци на "пра"-Българите! Подобно окончание има разбира се и в земите на старите БЪЛГИ (БЕЛГИ)- името ВЕРДЮН е ярък пример за това.
цитирай
12. germantiger - :)
26.04.2020 12:19
стига се лигави на тия твойте години

кой е този учен - аз ли

я се изсули сега и напиши, кой е - някой друг ли

щото аз нито ти търся книгите, нито съм учен, нито съм те бомбардирал сутринта

а поговорихме си за румъния и не само нея

та бъди по-смел, мъж си в края на краищата

споменавай ги тия учени недоучени или само рустам ти е в устата
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9150184
Постинги: 1349
Коментари: 29654
Гласове: 102622
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031