Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2020 20:47 - Американски генетични изследвания
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5886 Коментари: 27 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Честно казано, вярвам на  научните изследвания на американците!
Ако има интерес, в коментар ще обясня защо! ?  Не е в никакъв случай по политически причини! Научна работа и политика са несъвместими!
Мой приятел ми предаде пълни резултати от генетични изследвания на сестра му, направени в САЩ!  Би трябвало и неговите да са такива! Затова беше и много изненадан от резултатите?
Но не и аз! Мен не ме изненадват, напълно очаквани са! Ще коментирам, защо!?

Ще посоча само причината,  защо тези резултати  ме интересуват?
Защото са , той и сестра му, от селище в близост до двете ни първи столици- Плиска и  Преслав!  От Търговищко са! Е, техните резултати , ако не са показателни , чии тогава?
За това, какви са Българите?

Сега, не съм наясно, дали резултатите са дело на изследователската лаборатория на д-р Евгени Делев, но съдейки по изпълнението, много вероятно е,  да са от нея!
Не бива да се подценяват в никакъв случай, човекът е спечелил конкурс в САЩ за тези изследвания Той не работи сам, работи с екип, в който със сигурност има генетици от класа! Ехо резултатите на жената, сестра на мой приятел:

- Балкански, включая гръцки - 73,4%
- Италиански -                             - 13.2 %
- Френско- германски                -  3,0 %
- Зап. Европейски                        - 2,7 %
-  Южно европейски                    - 6,5 %
-  Сев.  европейски                      -  0,3 %
- Общо Европейски                     -  0,2 %
- Азиатски                                       -  0,5 %
- Африкански                                 -  0,2%

Ще си позволя кратък коментар, въпреки ,че данните са красноречиви!
Категорично  те, двамата, нямат гръцко в последните поколения Балканските гени над 70 % говорят за местен произход Италианските, втори поред, потвърждават близостта ни с италианците !
Френските? Да не забравяме латинската империя на Балканите през 13- ти век А и келтите преди тях, са живели по нашите земи! На същата причина се дължат френско- германските и западно -европейските ! На келтското присъствие по нашите земи!

Сега, интерестни са азиатските гени ! Нищожното им присъствие , което автоматично отхвърля да сме азиатци, независимо какви, по произход ! Да, Българите в Афганистан живеят и днес в изолирани общности и не се смесват с местното население! Това потвърждава хипотезата, наличието на този  нищожен процент, че Българите там са пришълци! А не коренно население!

Африканските гени? Те са от Адам и Ева и отдалечеността им във времето ги е стопила почти!......



Гласувай:
31


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Идиоти, като певеца на не знам какви ...
01.09.2020 21:09
Идиоти, като певеца на не знам какви песни, да не се напрягат тук и да " разсъждават"!
Като не могат, не им е заложено, да не го правят!
цитирай
2. leonleonovpom2 - И другият сбърканяк, и той цъфна...
01.09.2020 21:25
И другият сбърканяк, и той цъфнал?
Носачът на куфарите, пустинникът с камилата! И тя го хапе, търпи ли се такова чучело?
И го плюе, задължително!
цитирай
3. dobrodan - Здравей, Ваньо :),
01.09.2020 22:08
би било добре да се дадат хаплогрупите, защото американец да определя кои гени какви са не звучи супернадеждно.
Да, гените ни са така или иначе от Европа. Границата на Европа и Азия са река Урал и планините Урал, Кавказ и Каспийско море. Интересно ще е да видим кои и какви гени са приети за европейски според американската лаборатория, още повече балкански.
Хубава публикация, браво :)!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
01.09.2020 23:00
3. dobrodan - Здравей, Ваньо :),
22:08
би било добре да се дадат хаплогрупите, защото американец да определя кои гени какви са не звучи супернадеждно.
Да, гените ни са така или иначе от Европа. Границата на Европа и Азия са река Урал и планините Урал, Кавказ и Каспийско море. Интересно ще е да видим кои и какви гени са приети за европейски според американската лаборатория, още повече балкански.
Хубава публикация, браво :)!
цитирай

Благодаря ти за добрите думи!
Разполагам само с това, което ми бе предоставено
Един урок преди години ме е научил да не любопитствам в такива случаи ! На едни проби трябваше да се прави анализ на уникален апарат, с какъвто не разполагахме
Ръководството плати и аз ги предадох на човека, да извърши анализа Но на няколко пъти любопитствах, как се прави анализа, исках и да присъствам Няколко пъти, защото нямаше отговор?
Накрая работещият на апарата избухна! Какво съм искал -да изкопая рудата ,да получа метала ,да направя апарата от него и да анализирам това, което ме интересува? Него, анализа, ще получа, друго не ме интересува Няма да работя на този апарат, няма и да ме пуснат да правя анализ Ще ми дадат, това ,което ми е необходимо, другото не е моя работа!
Добросъвестно написах къде е извършен анализът, при какви условия- които ми предоставиха и с това приключи моята работа по самия анализ, начина на извършването му!
Може да не се е харесало на някои, но така стояха нещата!
Бяха добри приятелят и сестра му с мен, дадоха ми това, което имат Не смея повече да искам!

Хубава вечер!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Един римски император, на пределна ...
01.09.2020 23:16
Един римски император, на пределна възраст, имал навика да ходи в държавния фиск, чийто ключ държал и да се облекчава на купа от златни монети Един вид, да покаже ,че е по- важен от златото!?
Трима посерковци са постъпили по същия начин в блога с този постинг! С тази разлика, че нито са по- важни,нито пък, още повече - императори?
Само комплексирани посерковци са! Искащи да се издигнат в собствените си очи?
Нищо друго!
Даже не си струва да се мърси коментарът с имената им
цитирай
6. krumbelosvet - Правилно
02.09.2020 04:23
Български гени няма. Но гръцки има. Тракийски не. Но пък италиански. Що е американско, то е наука, ич политика. Амчи да. За славянски дума да не става. А сега трий.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Тук, както казва уважаван блогър, , ...
02.09.2020 06:46
Тук, както казва уважаван блогър, ,има всякакви идиоти и комплексари! Тук намират поле за изява?
За които върхът на сладоледа и последната инстанция са те?
Като арменската свиня, заплашвала с убийство и като последен страхливец си сменила профила!?
Четете това, което е по възможностите ви и ви харесва Четете като Чичиковия кочияш, всичко, заради удоволствието от самото четене, не от написаното....

Ти Белоцветнико, с какви очи стъпваш изобщо тука?
На безсрамник и на подлец нали? Като най-долен тип, който ще влезе с кални ботуши в къщата ти и ще се настани с тях на дивана!? От тебе ли ще се уча на морал? Ти ли ще си ми Очител? Ти си способен всичко да омърсиш!

Толкова ли ти е умът, че не можеш да разбереш, какво дава това изследване, кое е ценното в нето? Това ,че сме Българи , ние го знаем И го пазим най- дълго от кой да е друг! Не е необходимо американски изследвания да ни го доказват Ето ,те доказват ,че не сме татари, както твърдят някои свине Има ли татари в колоната? Или монголци?
Тези резултати доказват че сме от Европа, от тук и, че траки и Българи е едно и също! Липсата на славяни в данните доказва ,че те произлизат от Бълтарите, че от Българите идва началото на славянските държави Или според тебе то идва от руснаците?
Засрами се от белите ти коси От такива като тебе със сигурност не може да се очаква едно нещо, много малко, но и много важно за моралния човек!
Едно просто- ИЗВИНЯВАЙ! Човешко!
Знаеш за какво?
Смятат ,че от него ще се срине .....авторитетът им?
Да, ако той се гради само от долни обиди, имат основание
Аз честно ,едно към едно съм предал това, което ми е предоставено Имам по- висока квалификация от всички многознайковци и последни инстанции тук, но съм казал, че технологията на генетичните изследвания ми е непозната в детайли и коментирам само даденото и очевидното
Но те многознайниците ,знаят повече и от специалистите в дадена област?
Да и от мен ,в това, което съм работил?
Не могат да си контролират злобата!
И докъде е позволено да се влиза!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Красота!
02.09.2020 07:07
06:27 - apostapostoloff
06:06 - kirk
05:58 - kirk
04:10 - krumbelosvet

Липсва само най- красивият!
цитирай
9. batogo - !!!:))) Поздравления за публикацията, Иване!
02.09.2020 10:07
Истината е за чистите души, мъдрите сърца и ясното съзнание!
За промитите мозъци и за неосъзнатите, Истините са непонятни и опасни, затова не им се сърди, че реагират неадекватно.
Те толкова могат, приятелю, да са живи и здрави!
Приеми ги като част от биологичното разнообразие, не им се връзвай и не им се сърди за бездушието и бездуховността...:)
цитирай
10. krumbelosvet - Тури баба си до Апоапоффф
02.09.2020 10:57
.
цитирай
11. mt46 - Поздрав!
02.09.2020 11:08
Но от един случай не бива да се правят обобщения и заключения...
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
02.09.2020 11:46
9. batogo - !!!:))) Поздравления за публикацията, Иване!
10:07
Истината е за чистите души, мъдрите сърца и ясното съзнание!
За промитите мозъци и за неосъзнатите, Истините са непонятни и опасни, затова не им се сърди, че реагират неадекватно.
Те толкова могат, приятелю, да са живи и здрави!
Приеми ги като част от биологичното разнообразие, не им се връзвай и не им се сърди за бездушието и бездуховността...:)
цитирай

Благодаря ти, за хубавите и точни думи!
Те не знаят какво е да се бориш за истината и оттам, как се цени тя? Особено пък, когато е свързана със здравето на хората! През такива проверки минава всичко ,че просто е абсурдно да излъжеш или да пробуташ фалшификат!
Знам през колко сита минава изследователската работа/ не само при американците, но за тях имам преки впечатления/, за да бъде обявена тя за полезна и истина
Тук в България, може и да е сам човек, но там работят цели, големи колективи Няма как да излъжеш, изключено е!Ще те хванат и те чака улицата на безработните И никой няма да те иска , освен ако не докажеш ,че е случайно, а не умишлено!
Затова се вбесявам от такива незнаещи, но считащи се за компетентни?

Хубав ден, Огняне!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Изключено е!
02.09.2020 11:49
10. krumbelosvet - Тури баба си до Апоапоффф
10:57

Баба ми е светица! Целият град я е изпратил на погребението й
Плюс това мястото до Апостолов е заето от тебе, както виждам?
Пази си го!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
02.09.2020 12:01
11. mt46 - Поздрав!
11:08
Но от един случай не бива да се правят обобщения и заключения...
цитирай

Да, безспорно е така!
Но лабораторията на Евгени Делев сигурно действа по методология ,която не се крепи на единствен опит
Аз този случай го давам по- скоро в подкрепа на това, което твърди той!Основното беше над 75% Балкански гени Е, данните за тях в този пример са близки до цифрата Все пак има от- до, освен грешката на метода ,която в случая е от 0,1 % Застъпва се с твърденията на проф Карамелли, че Българите стоят най- близо до италианците Лесно обяснимо , защо?! Както и другите данни

Хубав ден, Марине!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Някой попита за славянски, къде са ?
02.09.2020 17:02
Добре, нали славяните идват от Померания- Северна Европа Да погледнем северноевропейските , колко процента са?
А, 0, 3! ? Само? Не може да бъде!
Има две възможности Или славяните не участват в процеса, или не идват оттам!?
цитирай
16. doktora757 - Български гени няма. Но гръцки има. ...
02.09.2020 18:51
krumbelosvet написа:
Български гени няма. Но гръцки има. Тракийски не. Но пък италиански. Що е американско, то е наука, ич политика. Амчи да. За славянски дума да не става. А сега трий.


Посочено е балкански гени, което ще рече преобладаващо тракийски и пеласгийски; траките са трако-кимерийци, което прави и връзката с българите и тъй като траките са българи не виждам да има някакъв проблем. Що се отнася до "славяни" или термина "южни славяни", то тук пак става въпрос за траки. Славяни е късна измислица от 16 в. Апропо, някои не правят разлика между "склавини" (от латински "роби") и "словени" (от нашенската дума "слово") и слагат всичко под един знаменател "славяни", ама такъв етнос няма. Има българи, сърби, черногорци, босненци, хървати, словени, молдовани, украинци, чехи, словаци и т.н. които са "словени" защото говорят на един сроден език с различни диалекти и словото им е разбираево. Оттатък Рейн вече са "немци", защото са като неми и нищо не им се разбира! Гърците в изследването са ги написали между другото просто "за цвят" и да се правят на интересни. Никакви гърци няма в нашето ДНК, абсолютно никакви! Истината винаги излиза наяве - рано или късно!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Добре дошъл, докторе!
02.09.2020 19:36
И аз това разправям Че славяни са произлезли от Българи, от хората на словото-словените
Затова и д- р Делев твърди ,че десет държави са създадени на база Българите- изкуствено ! Хърватите сами твърдят ,че са с Български произход, няма какво са ги убеждаваме, сърбите, говорят наш, смешен диалект, Косово е било Българско!Македонците ,за какво да ги коментираме? Украйна, Беларус и част от Русия са на Български зечи Словения и Словенско носят името на Българите, занимаващи се с писаното слово Чехи и поляци, родственици ни са
За славяните, вижда се ,че ги няма Ясно защо В таблицата с процентите
След като водят началото си от Северна Европа, имаме няколко десети процента оттам Колкото от Африка! Ето, това им е делът, според написаното в историята, в нашия етногенезис! За съжаление, фактите са такива!

Хубава вечер!
цитирай
18. elenkokoschkov - ГЪРЦИТЕ ИДВАТ ОТ АФРИКА,ТЕ СА ДАНАЙЦИТЕ В ИЛИАДАТА !!!
02.09.2020 20:52
doktora757 написа:
Никакви гърци няма в нашето ДНК, абсолютно никакви! Истината винаги излиза наяве - рано или късно!

цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Еленко!
02.09.2020 21:13
Да, изкарват се етиопци, полусемити! Но някои твърдят,че имало друга Етиопия, освен африканската, в Азия Полусемити са, защото Савската царица родила от Соломон Май и граалът са задигнали, затова им изсипват пари без брой и не искат да ги връщат!?
Затова Хитлер, след евреите ,най- недолюбва именно тях
На грък вяра не може да имаш!

Хубава вечер!

цитирай
20. born - Не съм компетентен в областта на ...
02.09.2020 22:49
Не съм компетентен в областта на генетиката, но както и всички останали подобни науки, ми се струва, че висок процент на каквито и да е категорични заключения не би бил особено коректен. Не за друго, а защото ако /колкото и цинично да звучи/ майката на изследвания субект е била шавлива, заключенията отиват на кино. Вероятно по тази причина евреите категорично признават национална принадлежност за израелско поданство само по майчина линия.
Хубава вечер !
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
02.09.2020 23:13
born написа:
Не съм компетентен в областта на генетиката, но както и всички останали подобни науки, ми се струва, че висок процент на каквито и да е категорични заключения не би бил особено коректен. Не за друго, а защото ако /колкото и цинично да звучи/ майката на изследвания субект е била шавлива, заключенията отиват на кино. Вероятно по тази причина евреите категорично признават национална принадлежност за израелско поданство само по майчина линия.
Хубава вечер !


Е, има много условности наистина! Това с евреите, наистина е така!
но все пак генетиката е източник на информация в определени моменти , която е направо безценна! Защото няма откъде другаде да се получи!например, дали сме азиатски пришълци? Мизерните десети от процента подсказват ,че това не е вярно! Както и пределно високият процент на Балкански гени говори ,че не сме пришълци, а хора, местни!
Славяните, ако наистина са от Северна Европа, имат също мизерни десети от процента, което говори ,че и делът им във формирането на нацията ни е мизерен !И ,че изводът ,който прави д-р Делев ,че Българите са в основата на 10 държави е верен! Германските гени подсказват че спорът готи- гети не е без основание!
И така нататък!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
22. dobrodan - Преди да идат дотам, СЪРБИТЕ са живеели доста по-надолу и на изток :):):),
03.09.2020 09:17
leonleonovpom2 написа:
Добре, нали славяните идват от Померания- Северна Европа Да погледнем северноевропейските , колко процента са?
А, 0, 3! ? Само? Не може да бъде!
Има две възможности Или славяните не участват в процеса, или не идват оттам!?


така че не брой точно техните гени за славянски (със сърбите сме се месили, та месили, особено със сръбкините).
По същество - никой и никога няма да може да открие БЪЛГАРСКИ ГЕН.
Преди да стане имперска държавност, българството е било религия.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире
03.09.2020 10:54
Сърбите в старо време са нещо като македонците сега
Крадливо племе са , като гърците Затова се и разбират с тях, насаме Ние с гърците сме били в съюз, но никога сами Винаги е имало и друг, като гарант един вид срещу подлостта им!А сърбите са правили такъв, двоен само съюз с тях! Краставите магарета се надушват и събират!
Това за религията е може би вярно ! Не е без прецедент, така е с французите Те са келти, но римляните ги нарекли гали Гали са жреците на келтите
Както и да е, има много по- вещи от мен в религията , тук в блога, даже са я сменяли, търсели са съвършенство,вероятно?! Та да не се меся в божииге дела Не ми е това работата
Иначе, не може да се търси идентичност на никой съвременен народ с някой древен Това е абсурдно!
Могат да се търсят корените
Но ти знаеш ,че корени ,стъбло и най-отгоре - листата са различни неща Обединяващото е, че са на едно място
Но не може корените да са на едно място, а останалите компоненти- на друго
Затова се мъча, по законите на живота, да докажа ,че не сме някакви пустинни номади! Което пък други имат за цел на живота, да го докажат!? И ако сме били, пак сме се върнали тук
Както някои риби Излюпят се, минават десетки хиляди километри, но когато наближи времето, да създадат поколение ,тръгват обратно, да хвърлят хайвера !Там, където са се родили И обикновено, там умират!

Хубав ден!
цитирай
24. nedovolen - Естествено и по презумпция се пр...
04.09.2020 14:42
Естествено и по презумпция се присъединявам към коментарите на Бат Ого и Борн.
Не губи време да ги четеш. Автентични са и достоверни.
:)))
цитирай
25. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
04.09.2020 16:17
nedovolen написа:
Естествено и по презумпция се присъединявам към коментарите на Бат Ого и Борн.
Не губи време да ги четеш. Автентични са и достоверни.
:)))

Е, аз ги прочетох и не си загубих времето!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
26. apostapostoloff - Ти си призна, че си роден
07.09.2020 09:53
в софийския квартал Филиповци, а тем генофондът е малко по- различен. Разбираш ли ми тонкио намек?
цитирай
27. leonleonovpom2 - Да, веднага ще ти отговоря!
07.09.2020 10:23
26. apostapostoloff - Ти си призна, че си роден
09:53
в софийския квартал Филиповци, а тем генофондът е малко по- различен. Разбираш ли ми тонкио намек?
цитирай
Изтрий

Разгеле, разликата в двата генофонда, този на Мангал махлеси, откъдето уверяваш ,че си ти и този на Филиповци е, че този на Филиповци е снежно бял в сравнение с този на Мангал Махлеси!
Генетиците, които работят с последния, после три месеца ги пращат ,на който полюс си изберат, да избелеят !
Бетер от сажди е!

ПП Разгеле е добре позната за тебе дума от Мангал Махлеси
Граматически е сложна-от две думи е -раз и геле
Примерно на табла-хвърляш заровете и от раз- геле?
Кофти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136129
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102593
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031